[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.384 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Pheno79 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:03:
[...]

Ik zal het testen bij mijn broer, die heeft een surroundset.
Nee, mono versie. Ik hoor het bij het starpointmodus, echt heel lelijk. Ook op stereo tv.
Dus nu kopen is geen garantie voor een monobugvrije versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hen3s schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:32:
Ik vind het eigenlijk een beetje raar dat je wel basgitaar kunt spelen; alleen maar in de Practice mode of Co-op.
Jammer; geluid in practice is toch net iets anders (bas teveel naar voren). En eigenlijk wil ik "dat ook wel voor punten spelen".....
Dat is ook wel een beetje raar. Meestal is de baslijn aanzienlijk eenvoudiger dan de gitaarlijn, dus ik
denk dat de redenatie is dat een bas career niet veel voorstelt. Ik speel vaak Co-op, dus mis ik het niet erg, en in practicemode vind ik het geluid juist wel lekker; alsof je inderdaad aan het oefenen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Weet iemand ook of er losse guitar hero onderdelen te koop zijn?

Mijn groene knop doet het soms niet goed. Bij lange noten wil hij soms wel eens gaan "knipperen" als ik hem ingedrukt houd

Nu heb ik even de gitaar opengeschroeft (torq 10 schroevendraaier) en er zit schokkend, maar niet verrassend, weinig hardware in de hals. Een printplaat, een rubbertje met koolstof stripjes en de knopjes. Nu vroeg ik mij af of iemand weet of je zo'n rubbertje met koolstof stripjes los kan bestellen ergens.

Ik denk namelijk dat door al mijn gespeel, het koolstof een beetje is gaan slijten waardoor hij dus minder goed contact maakt met de printplaat.

Nu zou ik hem ook bij de MediaMarkt kunnen terugbrengen (zit een jaar garantie op?) maar dan ben ik hem daalijk kwijt voor 2 maanden ofzo.. terwijl ik toch zeker 3 uur per dag speel :/ Wat zouden jullie doen?

Gelukkig wel expert mode kunnen uitspelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als nieuwe GH3 speler op de PS3 had ik een vraagje voor de experts hier, ik heb het van het weekend gekocht en al gespeeld (op easy) tot ik zo'n beetje geen gevoel meer had in mijn vingers, vermaak me prima. Ik vroeg mij af hoe iedereen hier speelt, dan bedoel ik vooral de fret button bediening, spelen jullie met al je vingers of verplaatsen jullie je hand?
Had een paar nummers geprobeerd op Medium maar toen kwam ik niet verder dan 3* terwijl ik op Easy het meeste wel op 5* heb inmiddels, tips, trucs en advies zijn zeer welkom.
Mogelijk gaat het al beter als ik het nu probeer omdat nu alle vingers weer soepel zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Hehe, ben gister begonnen met links handig spelen. :P
Ben al voorbij Tom Morello en alle liedjes heb ik op 4 sterren, wel op easy natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:32:
Als nieuwe GH3 speler op de PS3 had ik een vraagje voor de experts hier, ik heb het van het weekend gekocht en al gespeeld (op easy) tot ik zo'n beetje geen gevoel meer had in mijn vingers, vermaak me prima. Ik vroeg mij af hoe iedereen hier speelt, dan bedoel ik vooral de fret button bediening, spelen jullie met al je vingers of verplaatsen jullie je hand?
Had een paar nummers geprobeerd op Medium maar toen kwam ik niet verder dan 3* terwijl ik op Easy het meeste wel op 5* heb inmiddels, tips, trucs en advies zijn zeer welkom.
Mogelijk gaat het al beter als ik het nu probeer omdat nu alle vingers weer soepel zijn ;)
Ik heb vier vingers en vijf knoppen op de hals van de gitaar. Ik speel dus met al mijn vingers, en schuif mijn hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf gemerkt dat met het gebruiken van 5 knoppen ik na verloop van tijd mijn orrientatie kwijt raak. Dan weet ik simpelweg niet meer waar rood zit tenopzichte van Oranje, of groen ten opzicht van blauw..om maar wat te noemen...dan raak ik de kluts kwijt, mis ik noten en dan ga ik heel snel ten onder. Hierdoor heb ik op hard tot op heden nog maar 2 nummers weten te halen met heel veel moeite op 3 sterren. Op medium heb ik inmiddels al aardig wat nummers op 5 sterren weten te krijgen. Die overgang maakt mijn vingers gewoon gek ofzo.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Dat was bij mij (natuurlijk zou ik bijna zeggen) ook. Kwestie van oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Precies.. na een tijdje voel je dat gewoon aan.
Kan misschien even duren, maar reken maar dat dat gewoon komt.

Mijn blauwe knop reageert steeds vaker niet ;(
Ik hoop echt dat ze een gitaar zullen uitbrengen waar je de hals NIET van los kunt halen, want daar ligt bij mijn gitaartje het probleem van de losse contacten. Kijken of ik 'm kan ruilen op de een of andere manier. Dit is namelijk niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:54:
Ik heb zelf gemerkt dat met het gebruiken van 5 knoppen ik na verloop van tijd mijn orrientatie kwijt raak. Dan weet ik simpelweg niet meer waar rood zit tenopzichte van Oranje, of groen ten opzicht van blauw..om maar wat te noemen...dan raak ik de kluts kwijt, mis ik noten en dan ga ik heel snel ten onder. Hierdoor heb ik op hard tot op heden nog maar 2 nummers weten te halen met heel veel moeite op 3 sterren. Op medium heb ik inmiddels al aardig wat nummers op 5 sterren weten te krijgen. Die overgang maakt mijn vingers gewoon gek ofzo.. ;)
Op expert heb je soms geen tijd om je hand te verschuiven en moet je met 4 vingers 5 knoppen bedienen zonder je hand te verschuiven, dan verlies ik nog wel es mn orientatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:03

IJsrace

null

.KeN. schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:38:
Precies.. na een tijdje voel je dat gewoon aan.
Kan misschien even duren, maar reken maar dat dat gewoon komt.

Mijn blauwe knop reageert steeds vaker niet ;(
Ik hoop echt dat ze een gitaar zullen uitbrengen waar je de hals NIET van los kunt halen, want daar ligt bij mijn gitaartje het probleem van de losse contacten. Kijken of ik 'm kan ruilen op de een of andere manier. Dit is namelijk niet te doen.
Ik heb vanmiddag ff zitten spelen en heb al tijdje last van vreemde niet reagerende knoppen soms. Maar nu doet mijn gele button het helemaal niet meer... Dat wordt knutselen morgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Ga ik net online CO-Op doen met ene slash, disconnect die :(

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bad rep 'm :P
Bloederig schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:10:
[...]

Ik heb vanmiddag ff zitten spelen en heb al tijdje last van vreemde niet reagerende knoppen soms. Maar nu doet mijn gele button het helemaal niet meer... Dat wordt knutselen morgen :(
Zijn er nog simpele oplossingen naast die methode waarbij je je hele gitaar uitelkaar moet halen en de draadjes in de hals uit de 'voegen' haalt ? Want volgens mij ligt het bij de mijne toch meer aan het gebrek aan contact bij de aansluitpunten. Misschien dat ik een DIY manier probeer met een touwtje om het geheel bij elkaar te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:03

IJsrace

null

Ik denk dat bij mij ook het probleem ligt bij het contact gedeelte bij de aansluiting hals/gitaar. Ik heb namelijk ook, hoe hard ik ook druk op mn gele fretbutton, dat het contact niet gemaakt wordt.
Voor zover ik weet zijn er niet echt vele simpelere methodes, ik volg gewoon deze: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=628006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Die bedoelde ik ook inderdaad. Toch maar eens proberen dan..
Kan er bijna alleen maar beter op worden hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen,

Ik weet niet wie er van jullie allemaal in de GoT Tourgroep zitten, maar vinden jullie ook niet dat hij een beetje is ingekakt? :X

Kunnen we daar niet iets aan veranderen?

Sepjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:27

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

sja, ik ben nog net niet een weekje lid maar ben zelf flink aan het stijgen qua groupies.
Net Raining Blood op expert gehaald dus alleen Lou nog maar.

Verwijderd

He,

Is het bij jullie ook zo dat er veel mensen quiten?

Dit is net een spel wat je kunt spelen als je niet tegen je verlies kunt door het alleen te doen, maar toch gaan er veel personen internet op en quiten dan als het niet lukt... Ik heb vandaag al verschillende quiters gehad.

De enige die niet quiten zijn de mensen waarmee je een heerlijk gevecht uit vecht en dicht bij ekaar blijft qua punten. Heb zelf van iemand gewonnen met 400 punten verschil, terwijl we allebei het nummer FC'en :P

Zijn er nog mensen die in GoT zitten en mij nog niet hebben toegevoegd? Mijn FC staan in het forum, dan kunnen we een keer online rocken...

Sepjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 19:06:
He,

Is het bij jullie ook zo dat er veel mensen quiten?

Dit is net een spel wat je kunt spelen als je niet tegen je verlies kunt door het alleen te doen, maar toch gaan er veel personen internet op en quiten dan als het niet lukt... Ik heb vandaag al verschillende quiters gehad.

De enige die niet quiten zijn de mensen waarmee je een heerlijk gevecht uit vecht en dicht bij ekaar blijft qua punten. Heb zelf van iemand gewonnen met 400 punten verschil, terwijl we allebei het nummer FC'en :P

Zijn er nog mensen die in GoT zitten en mij nog niet hebben toegevoegd? Mijn FC staan in het forum, dan kunnen we een keer online rocken...

Sepjs
Als je een 360 hebt is het te verklaren door een slechte implementatie van een achievement waar je 15 keer op rij moet winnen. Als je quit telt het niet als verlies. Heel lame, want als je hem legaal wilt halen is hij bijna onmogelijk, en met deze 'cheat' verziek je de game voor anderen. Maar GH3 heef toch al een dramatische achievement implementatie. Ik durf te beweren dat ik betere achievements had bedacht, en ik zit niet in de industrie. Onbegrijpelijk hoe slecht sommige developers met de achievements om gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:52:
[...]

Als je een 360 hebt is het te verklaren door een slechte implementatie van een achievement waar je 15 keer op rij moet winnen. Als je quit telt het niet als verlies. Heel lame, want als je hem legaal wilt halen is hij bijna onmogelijk, en met deze 'cheat' verziek je de game voor anderen. Maar GH3 heef toch al een dramatische achievement implementatie. Ik durf te beweren dat ik betere achievements had bedacht, en ik zit niet in de industrie. Onbegrijpelijk hoe slecht sommige developers met de achievements om gaan.
het zijn gewoon een stel noobs :P

niet dat ik zo goed ben ik zit nu te prutsen met medium op een van de laatste nummers one bijvb van metallica ;)
maar ik moet zeggen ik wordt steeds beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Na expert bijna utigespeeld te hebben wil ik nu ook wel eens guitar hero 2 halen voor de 360, om die ook maar eens te spelen maar nou vroeg ik em 2 dingen af, is de guitar hero 3 wireless controller backwarts compatible? en zoja, waar kan ik guitar hero II goedkoop bemachtigen zonder gitaar?

en mijn groene en oranje knoppen doen het niet echt goed meer? weet iemand of dit te fixen is, want ik heb het spel een dikke maand, maar ik vind het echt belachelijk dat de controller nu al erg slecht word...

[ Voor 26% gewijzigd door Game Error op 23-02-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:17
Game Error schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:11:
Na expert bijna utigespeeld te hebben wil ik nu ook wel eens guitar hero 2 halen voor de 360, om die ook maar eens te spelen maar nou vroeg ik em 2 dingen af, is de guitar hero 3 wireless controller backwarts compatible? en zoja, waar kan ik guitar hero II goedkoop bemachtigen zonder gitaar?

en mijn groene en oranje knoppen doen het niet echt goed meer? weet iemand of dit te fixen is, want ik heb het spel een dikke maand, maar ik vind het echt belachelijk dat de controller nu al erg slecht word...
Enige waar ik tot nu GH2 kan vinden is op marktplaats (2e hands). Er is hier iemand geweest - die heeft gezegd dat GH2 nu ook ZONDER gitaar is uitgegeven (voor x360) - en heeft er 1 bij Mediamarkt gekocht. Ik ben nu een paar keer heen geweest - maar nog steeds nix.... (tja en die klantenservice.... die begrijpt mij niet echt.... hahaha).
Moet wel backwards werken....

Maar uh... met die knoppen - kun je niet beter je garantie aanspreken ipv zelf dokter spelen..??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Hen3s schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 17:19:
[...]

Enige waar ik tot nu GH2 kan vinden is op marktplaats (2e hands). Er is hier iemand geweest - die heeft gezegd dat GH2 nu ook ZONDER gitaar is uitgegeven (voor x360) - en heeft er 1 bij Mediamarkt gekocht. Ik ben nu een paar keer heen geweest - maar nog steeds nix.... (tja en die klantenservice.... die begrijpt mij niet echt.... hahaha).
Moet wel backwards werken....

Maar uh... met die knoppen - kun je niet beter je garantie aanspreken ipv zelf dokter spelen..??? ;)
tja, ik hoopte dat er misschien een simpele oplossing voor was, zoals contactjes schoonmaken ofzo, want om nou mn gitaar straks maanden kwijt te zijn, om vervolgens een nieuwe te krijgen is ook weer zo wat, zo erg is het probleem niet. Bij een op de 10 nummer valt ie 5 sec weg ofzo :) er schijnen trouwens na wat googlen heel wat mensen te zijn met soortgelijke problemen, schijnt dus niet aan mij te liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gisteren heb ik GH3 voor de Wii bij de MediaMarkt in Rotterdam Alexandrium gekocht voor 80 euro; ze hadden er nog ongeveer 20 staan. Is toch 16 euro goedkoper in vergelijking met de MM in Breda. :)

Het spel is overigens _O_, maar het kost me wel veel moeite om het enigzins onder de knie te krijgen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garaddon
  • Laatst online: 23-05 21:05
pven schreef op zondag 24 februari 2008 @ 08:49:
Gisteren heb ik GH3 voor de Wii bij de MediaMarkt in Rotterdam Alexandrium gekocht voor 80 euro; ze hadden er nog ongeveer 20 staan. Is toch 16 euro goedkoper in vergelijking met de MM in Breda. :)

Het spel is overigens _O_, maar het kost me wel veel moeite om het enigzins onder de knie te krijgen.
Is de versie die jij hebt gekocht de nieuwe stereoversie? Ik wil hem ook graag maar wil wel graag stereogeluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nou toch echt vast bij Lou op hard. Ik heb hem al verschillende keren geprobeerd, maar het lukt maar niet... Ik krijg het niet voor elkaar.
Zeker bij die lange ritsen h/o en p/o ben ik het helemaal kwijt. En je kan dat nummer ook gewoon niet oefenen op de Wii :(

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Game Error schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:11:
Dit is een probleem dat eenvoudig zelf te verhelpen is. De hals van je gitaar openvijzen en de contacten terug mooimaken. Let ook op de contactpunten tussen de hals en de klankkast, want die durft ook al eens de boosdoener te zijn voor niet reagerende toetsen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die een perfecte score willen halen: http://revision3.com/systm/ghbox/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 15:02
aaaaaargh! ik wordt gek van Slayer op Medium! ik probeer nu al 2 dagen te 5-sterren maar het wil maar niet.... 95%... 114585points... en nog geen 5 star rating! en dat terwijl de rest allemaal zo goed gaat ;(

Weet iemand wat je nu precies moet hebben om die te 5-sterren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Om precies te zijn: 124,186 linkje

Zit zelf vast bij Lou op Expert. Maar krijg The Devil went down to Georgia zelf niet eens gehaald op hard dus moet nog maar ff oefenen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Althwen schreef op maandag 25 februari 2008 @ 06:26:
[...]

Is de versie die jij hebt gekocht de nieuwe stereoversie? Ik wil hem ook graag maar wil wel graag stereogeluid.
Hoe kan ik daar achter komen?

* pven vertrouwt niet blind op zijn gehoor :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

-RazieL- schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 14:50:
[...]

us-content installeren op een eu-game werkt (bij gh3 iig) niet :( kunnen alleen hopen dat ie ook nog in de eu-store komt. Mss ga ik maar es kijken op een uk-account, hopen dat ie daar wel staat.
Fuck, had net de ps3 versie gekocht speciaal voor dit nummer (nummer al gedownload).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

pven schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:12:
[...]

Hoe kan ik daar achter komen?

* pven vertrouwt niet blind op zijn gehoor :Y)
De makkelijkste manier is denk ik even multiplayeren.
Dan hoor je pas echt goed het verschil. Ene gitaar links, andere gitaar of bas rechts.

• Hen3s
Voor de xbox 360 spelers; No Doubt track pack !!!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:28

HaterFrame

Well... Poo came out!

Is er uberhaupt al wat voor de pc te downloaden, of laten ze die ALWEER in de kou staan?

I am the great Cornholio!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Slechts een enorm klein percentage spelers speelt op PC, dus daar is ook minst support voor. Komt ook nog eens bij dat mensen de bonusnummers gegarandeerd gaan beginnen copiëren, dus is het simpelweg niet rendabel voor hen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Marrruuuk

Marrruuuk

Net de trailer gedownload van dat pack maar moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt bijzonder vind.
Heb zelf wel het Foo Fighter en Velvet Revolver pakket vanwege de leuke nummers :)

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Boeboe schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:23:
Slechts een enorm klein percentage spelers speelt op PC, dus daar is ook minst support voor. Komt ook nog eens bij dat mensen de bonusnummers gegarandeerd gaan beginnen copiëren, dus is het simpelweg niet rendabel voor hen.
Ik betaal toch met mijn PC versie evenveel als de Console versie...
Vind het opzich dan ook wel zo eerlijk om dan dezelfde content te geven

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Je betaalt ook extra voor die extra content hoor ;)

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 28-02-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelofelijk dat de PS3 (in Europa) niet gewoon dezelfde bonus content tegelijkertijd met de X360 versie krijgt. Ik weet niet wiens schuld het is, maar het slaat nergens op.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik zit nu bij de GoT tour group. 8)
Maar dan, worden dan alleen mijn punten opgeteld bij het geheel of zijn er ook tournamenten of wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net eindelijk lou gehaald op hard :) die man is irritant zeg, vooral dat hij zijn powerups als eerste krijgt
:P

nu nog before i forget op expert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben in het weekend ook begonnen hiermee. Zit nog lekker te prutsen op easy, hoe meer je dat speelt hoe meer je het gevoel krijgt dat je ene hand maar 3 vingers heeft :P

Heb me ook meteen maar even aangemeld bij de GoT tour group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hier een ware GH3-verslaafde.... (360versie hier)...
Nu ik net bezig was de game uit te spelen op expert.... is mn gamedisc kapot!

Mijn Xbox 360 heeft er een dikke kras op gemaakt en hij is niet meer uitleesbaar :(
Nu is er een mogelijkheid om de disc op te sturen naar engeland, maargoed, voor in de tussentijd moet ik het met de XBL-demo van GH3 doen met maar 5 trax.... en de demo sluit zich af zodra je 3 nummers heb gedaan :'(

Voel me zo... incompleet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Sja, daar is maar 1 oplossing voor: Koop deel 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Ook ik ben nu in het bezit van Guitar Hero III op de Wii... Erg gaaf! Maar moet soms nog behoorlijk wennen aan bepaalde stukken en zeker met name die oranje knop (in Hard Mode)... Soms zit ik er gewoon rechts van, waar geen knop is, omdat je geen goede houvast heb zoals bij echt gitaar spelen... Tuurlijk, het is geen echte gitaar, maar het is wel verdomd irritant als je naast die oranje knop zit, maar gevoel zal het leren ;)

Ik speel dan ook zelf gitaar, toch is Guitar Hero flink andere koek, met name omdat enorm veel elementen missen (die ook niet of nauwelijks in de game te verwerken zijn). En het irritante is dan dat ik net als mijn normale gitaarspel in het spel op wilt gaan, maar dat simpelweg niet kan... Ach, wie weet wat de toekomst brengt ;)

Ik heb nog met een plectrum geprobeerd te spelen, maar bijna niet te doen, omdat je bij sommige noten (vele) de knop (bij je rechterhand) ingedrukt moet houden om de toon vast te houden... En ja, in het echt is dat toch even wat anders ;)

Ik maak dan wel de vergelijking tussen echt gitaarspelen en Guitar Hero, en tuurlijk blijft het een game... Maar ik moet toch wel zeggen dat als ik even wat nummers in Guitar Hero gespeeld heb en er dan ook in zit... Dat ik dan toch even heerlijk los kan gaan! :D

Gisteren overigens Co-op Career gestart, 2 gitaren! Alleen degene met wie ik speelde prefereerde om toch om en om te spelen... What's the fun of watching? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:37
frusciflea schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 00:07:
En het irritante is dan dat ik net als mijn normale gitaarspel in het spel op wilt gaan, maar dat simpelweg niet kan... Ach, wie weet wat de toekomst brengt ;)
Wacht tot op expert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Boeboe schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:01:
Je betaalt ook extra voor die extra content hoor ;)
Dat wil toch niet zeggen dat ik daar ook niet extra voor wil betalen? Ik vind het allemaal een beetje jammer zoals het nu gaat :( PC gamers worden met dit soort dingen gewoon in de kou gelaten :'(

[ Voor 10% gewijzigd door HaterFrame op 06-03-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Laatst online: 15-09 18:09

MikeWazowski

Look into my eye

MetaFrame schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:49
Dat wil toch niet zeggen dat ik daar ook niet extra voor wil betalen? Ik vind het allemaal een beetje jammer zoals het nu gaat :( PC gamers worden met dit soort dingen gewoon in de kou gelaten :'(
Mee eens. Kunnen we ze niet zelf maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik heb nog met een plectrum geprobeerd te spelen, maar bijna niet te doen, omdat je bij sommige noten (vele) de knop (bij je rechterhand) ingedrukt moet houden om de toon vast te houden... En ja, in het echt is dat toch even wat anders ;)
Je hoeft de toon niet in te houden hoor. Ook niet bij lange noten, daar alleen ietsjes langer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]
Soms zit ik er gewoon rechts van, waar geen knop is, omdat je geen goede houvast heb zoals bij echt gitaar spelen... Tuurlijk, het is geen echte gitaar, maar het is wel verdomd irritant als je naast die oranje knop zit, maar gevoel zal het leren ;)
[...]
Hoe bedoel je dat precies ? Wat voor 'houvast' heb je op een echte gitaar die je hier niet hebt ?
Leer jezelf gewoon aan om rond het lijntje op de middelste knop te voelen waar je bent :)
[...]

En het irritante is dan dat ik net als mijn normale gitaarspel in het spel op wilt gaan, maar dat simpelweg niet kan... Ach, wie weet wat de toekomst brengt ;)

[...]
Ik speel ook al een jaar of 12 gitaar, maar mij lukt het toch wel hoor ? :)
Als je sommige nummers op expert speelt heb je vaak wel een goed gitaar gevoel erbij.
Beetje sliden en h/o's, p/o's doen en lekker strummen. Goed te doen IMO !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Blijkbaar komen er nieuwe tracks (sorry - misschien WEER alleen voor xbox360);

Deze moeten er al op staan Modrn Metal Pack (net gechecked = yep - ze staan er)
"Hole in the Earth" by Deftones
"Almost Easy" by Avenged Sevenfold
"The Arsonist" by Thrice

En dan komen deze nog VOOR Saint Patricks Day GRATIS;
"Famous for Nothing"
"(F)Lannigan's Ball"
"Johnny, I hardly knew ya"

van Dropkick Murphys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

:( Wanneer komen wij PC`ers eens aan de beurt, voel me aardig genaait. Ben een beetje op de huidige nummers uit gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hen3s schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:55:
"The Arsonist" by Thrice
Oh mán.. ik wil net gaan slapen damn it :P
Keep 'em coming zou ik zeggen zo.. Vet zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05:20
Hen3s schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:55:
Blijkbaar komen er nieuwe tracks (sorry - misschien WEER alleen voor xbox360);

"The Arsonist" by Thrice

En dan komen deze nog VOOR Saint Patricks Day GRATIS;
"Famous for Nothing"
"(F)Lannigan's Ball"
"Johnny, I hardly knew ya"

van Dropkick Murphys
De Dropkick Murphys tracks komen ook naar de Benelux, voor zowel de Xbox360 als dePS3 d:)b

http://life.tweakers.net/...or-guitar-hero-3-weg.html

Gratis te downloaden vanaf 27 maart. Een dag later zie ik ze live in Tilburg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botech schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:38:
[...]

De Dropkick Murphys tracks komen ook naar de Benelux, voor zowel de Xbox360 als de PS3 d:)b

[...]
Ik heb er weinig hoop meer in, rond de kerst was er ook zo'n gratis nummer. Die heeft de PS3 nooit gekregen, toen niet en ook achteraf niet. Is ook een beetje lullig natuurlijk, in januari nog met een kerstnummer aan komen kakken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05:20
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:39:
[...]

Ik heb er weinig hoop meer in, rond de kerst was er ook zo'n gratis nummer. Die heeft de PS3 nooit gekregen, toen niet en ook achteraf niet. Is ook een beetje lullig natuurlijk, in januari nog met een kerstnummer aan komen kakken.
Maar nu bevestigen tegenover Tweakers dat de tracks naar hier komen voor de PS3 , en dit dan alsnog niet doen, dat zou pas lullig zijn van Activision Benelux 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botech schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:47:
[...]

Maar nu bevestigen tegenover Tweakers dat de tracks naar hier komen voor de PS3 , en dit dan alsnog niet doen, dat zou pas lullig zijn van Activision Benelux 8)7
Ik zie niet expliciet staan dat de tracks voor de PS3 naar de Benelux komen, op deze manier kunnen ze achteraf altijd zeggen: 'Ja, we bedoelden de 360 versie'. Sorry, maar ik ben een beetje bitter wat dit betreft. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Ik heb gezocht in het topic, niet alle pagina's doorgelezen (doe ff normaal xD ) maar ik denk wel dat deze vraag eerder is geweest, toch zoek ik antwoord.

Enorme performance problemen bij GHIII. Bij VSync aan schokt het gewoon vaak, ongeacht of er nou veel publiek is (FPS - 60).

Bij VSync uit (FPS - 150~200) schokt het wanneer er veel publiek + effecten in beeld zijn.

Is dit nou een probleem van de engine die gewoon niet snel genoeg kan verwerken, want kwa performance is er met mijn 8800GT zo te zien niks mis.

Ik heb versie 1.10.xxx (gepatched) voor de PC. Had iemand hier al een oplossing voor of een uitleg over?

edit: nog vergeten te zeggen. Hij gooit 1 core altijd op 100%, ook als ik de affiniteit instel. Dit doen meer games, dus ik kan er geen conclusie uit trekken.

[ Voor 12% gewijzigd door Gamo op 07-03-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

de xbox360 of ps3 versie kopen? :z

OK, dat was gemeen :p, maar toch....het is gekend dat er veel performanceproblemen zijn met de PC-versie. Ik vrees dat er niet veel aan te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Boeboe schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:16:
de xbox360 of ps3 versie kopen? :z

OK, dat was gemeen :p, maar toch....het is gekend dat er veel performanceproblemen zijn met de PC-versie. Ik vrees dat er niet veel aan te doen is.
Ja, nadat ik alle truckjes al eens had uitgeprobeerd en het officiele statement was: zet alles op laag, leg ik me er maar bij neer.

Ik zat al op een gelegenheid te wachten dat ik eens op jou kon reageren zodat onze icons ter sprake kwamen. Hoeft al niet meer :)

Ossu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmmm vreemd, ik eigenlijk weinig last meer van performance problemen. Wat vooor een processor, hoeveel geheugen en wat voor een windows heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Oeh ik weet niet of het helemaal de bedoeling is, maar laten we zeggen dat het ook handig is voor het GHIII topic :)

Mijn PC is gewoon snel genoeg voor probleemloos spelen zou je zeggen. Crysis en Oblivion draaien niet zo goed maar dat verwacht ik ook :)

E6750 @ 3,55Ghz
2x1024MB G.Skill @ 1066Mhz (PC8500)
8800GT met nieuwste drivers, 4x AA 16x AF en alle optimisations aan (anders ziet Rainbow Six Vegas er niet uit)
en ik bedenk me net dat ik ook een systeemspecs pagina heb :P

http://tweakers.net/gallery/sys/13025

Haha, en Windows SP2 wachtende op SP3 32bit wat voor de rest nog prima is en... maand oud? Nieuwste forceware en dus gepatchde GH III.

Alvast bedankt voor het meedenken :-)

Ik merk dat we nagenoeg dezelfde PC's hebben, dus wellicht gebruik je nog een andere instelling als ik. Ik speel op 1680x1050 met alles aan en open, ook ik de drivers zoals hierboven vermeldt. Hoe heb jij die zaakjes geregeld?

[ Voor 13% gewijzigd door Gamo op 07-03-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Alles op het hoogste, in de NVDIA instellingen alles op aplication controlled als je die krengen op forced gaat zetten dan wil dat nog wel eens problemen opleveren. Dus probeer dat eens uit te zetten, heeft bij mij wel verschil gemaakt.

Het enige wat ik verschillend heb is dat ik mn reso op 1440x900 heb staan en waarschijnlijk een iets betere geluidskaart.

offtopic:
Hmm idd, jij hebt ook een specs page :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Ik heb standaard ook al geen publiek aanstaan, iriteer me er alleen maar aan :p
En ongeveer 1 a 2x per nummer hikt het beeld ook een beetje, enorm kut als je een nummer foutloos probeert te spelen!

Ik speel het op een laptop AMD dual core 1,8ghz 2gb geheugen met windows vista. met volgens mij een nvidia 8400mobile kaartje erin (weet niet zeker)

[ Voor 10% gewijzigd door TripleQ op 07-03-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Kan ik ook de gitaar van de Wii gebruiken op een PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

MetaFrame schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:06:
Alles op het hoogste, in de NVDIA instellingen alles op aplication controlled als je die krengen op forced gaat zetten dan wil dat nog wel eens problemen opleveren. Dus probeer dat eens uit te zetten, heeft bij mij wel verschil gemaakt.

Het enige wat ik verschillend heb is dat ik mn reso op 1440x900 heb staan en waarschijnlijk een iets betere geluidskaart.

offtopic:
Hmm idd, jij hebt ook een specs page :'(
Alles application laten controllen geeft geen oplossing. Heb nu wel de CPU load in de gaten gehouden, deze is 55% of ik nou aan het spelen ben of dat ik in het menu zit.

Ik ben van mening dat de emulator die ze hebben gebruikt gewoon traag is. Klaar :P Antwoord :)

Zou je eens het Movie decor willen gebruiken en dan Welcome to the Jungle met redelijke setting (dus gewoon je native reso). Daar heb ik het meeste last.

[ Voor 8% gewijzigd door Gamo op 07-03-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

super-muffin schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 16:02:
Kan ik ook de gitaar van de Wii gebruiken op een PC?
Jep, moet je wel emulatie software gebruiken en volgens mij ook Bluetooth. Verder ook Frets on Fire.

Hiermee kom je vast wel verder: http://www.wiiwii.tv/2007...s-with-pcs-frets-on-fire/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Gamo schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 17:11:
[...]
Zou je eens het Movie decor willen gebruiken en dan Welcome to the Jungle met redelijke setting (dus gewoon je native reso). Daar heb ik het meeste last.
Ik ga eens even testen, bevindingen hoor je strax wel.

Nou, even een testje gedaan met alles op high en res op 1440x900.
Het gaat idd op sommige punten (ik heb het gevoel bij 1 of 2 camera standpunten) wat laggy, maar niet dermate dat ik er noten door mis.

Zo juist ook ff naar mn CPU history gekeken, Core 1 word geheel getopt op 100% terwijl core 0 tussen de 10% en 20% benut word.

Heb je misschien nog het een of ander op de achtergrond mee lopen? (het enige dat ik aan had staan was Alt.Binz)

[ Voor 41% gewijzigd door HaterFrame op 07-03-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Laatst online: 30-08 19:47
Zo, ik heb vandaag mijn gitaartje binnen gekregen dus kan ik eindelijk eens de echte GH feeling krijgen ipv toetsenbord. Helaas is dit wel even wat anders, kostte me een uur om op medium weer 5 sterren te krijgen :+

Maar ik heb (net zoals bijna iedereen op de PC) problemen met het aanmaken van een account. Het schijnt dat je wel de streepjes moet gebruiken in je serial, en dat nullen worden aangegeven met een streep erdoor, maar dan nog accepteert hij m'n serial niet... Vaag gedoe.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:17

JB

Cédric roelt!

Heb het spel nu ook geinstalleerd voor op de pc, wil het graag spelen via het toetsenbord maar dit lukt van geen kant... Nu heb ik via de readme het volgende gelezen:
You may rebind the game functions to keys on your keyboard through the Options menu under “Controller”. Due to differences between keyboard manufacturers, some configurations may not operate as intended. Should this occur, please try a different keyboard configuration or simply use your guitar controller.

If you navigate the game menus by using the keyboard, then Player 1 will not be able to use the guitar controller during gameplay without first restarting the Guitar Hero III application. If you navigate the game menus by using the guitar controller, then Player 1 will not be able to use the keyboard without first restarting the application.
Heb er al een ander toetsenbord aan gehangen maar dit maakt geen verschil. Als het nummer start dan hoor je bij de eerste noot die je moet raken zeg maar heel ff een geluid dat ie 'm pakt maar daarna niks meer. Je ziet wel bij het indrukken van de toetsen die dingen indrukken op het beeldscherm.

Iemand een idee?

edit:
heb geprobeerd om die patch te installeren maar dan krijg ik de melding "Guitar Hero III could not be located on your system. Reinstall and run this patch again", heb het spel niet in de originele map laten installeren die word gekozen bij de setup (Program Files), kan dit er mee te maken hebben?

[ Voor 11% gewijzigd door JB op 09-03-2008 22:41 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

or simply use your guitar controller.
lijkt me een eenvoudige oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Boeboe schreef op zondag 09 maart 2008 @ 23:26:
[...]

lijkt me een eenvoudige oplossing :)
Zeg dan niets, zie je ergens staan dat ik zo'n ding heb?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zo'n ding komt samen met het spel, dat je uiteraard gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Boeboe schreef op maandag 10 maart 2008 @ 00:05:
Zo'n ding komt samen met het spel, dat je uiteraard gekocht hebt.
Niet iedereen geeft meteen het geld uit voor het spel én die gitaar...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

offtopic:
waarom is het toch dat de PC gamers hier al een tijdlang luidop klagen dat ze door activision benadeeld worden wat betreft scoreboards en downloadbare content, terwijl het tegelijkertijd overduidelijk is dat 90% van hen het spel niet eens gekocht heeft. Blijkbaar is het voor consolegamers geen probleem om "meteen geld uit te geven" voor het GH pakket en voor PC gamers wel, hoewel enkel de 360 versie een demo heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

offtopic:
Zeg scheer alles ff over 1 kamp ofzo... Ik heb wel betaald en ik ben zeker bereid om te betalen voor die packs. Ut feit dat ze die niet uitbrengen voor de pc vind ik dus wel zwaar klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JB schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:37:
Heb het spel nu ook geinstalleerd voor op de pc, wil het graag spelen via het toetsenbord maar dit lukt van geen kant... Nu heb ik via de readme het volgende gelezen:

[...]

Heb er al een ander toetsenbord aan gehangen maar dit maakt geen verschil. Als het nummer start dan hoor je bij de eerste noot die je moet raken zeg maar heel ff een geluid dat ie 'm pakt maar daarna niks meer. Je ziet wel bij het indrukken van de toetsen die dingen indrukken op het beeldscherm.

Iemand een idee?

edit:
heb geprobeerd om die patch te installeren maar dan krijg ik de melding "Guitar Hero III could not be located on your system. Reinstall and run this patch again", heb het spel niet in de originele map laten installeren die word gekozen bij de setup (Program Files), kan dit er mee te maken hebben?
Nou ik heb het spel dus in de originele map laten installeren en dan krijg ik de patch wel geinstalleerd maar met het tobo werkt het nog steeds van geen kant...

Als het liedje begint is het nog steeds dat je bij de eerste noot die je wil pakken heel ff hoort dat je 'm hebt en vervolgens gebeurt er niks meer, de knopjes gaan wel omlaag maar je hoort geen gitaar.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel uiteraard ook gekocht voor de PC, zelf heb ik het vage probleem dat ik mijn code gewoonweg niet ingevoerd krijg, wat ik ook probeer, iedere keer zegt ie dat ie niet klopt. Daardoor kan ik niet online spelen en dat vind ik toch wel jammer.

En ook ik vind het toch wel jammer dat de extra content die er uitkomt, of ik daar nu voor moet betalen of niet, niet voor de PC wordt uitgebracht. Ik snap wel dat dat kopieer gevoeliger is en dat er een andere uitgever is voor de PC versie, maar het voelt wel een beetje wrang als je inderdaad ook braaf je spel gekocht hebt en je ziet dat het ene na het andere extra nummer wordt uitgegeven voor de Xbox of PS3 versie, maar nooit eens een keer een voor de PC. Niet dat ik er verder AL te veel mee zit, ik krijg deze nummers voorlopig nog niet eens op elite uitgespeeld..maar het is het principe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JB schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:49:
[...]

Nou ik heb het spel dus in de originele map laten installeren en dan krijg ik de patch wel geinstalleerd maar met het tobo werkt het nog steeds van geen kant...

Als het liedje begint is het nog steeds dat je bij de eerste noot die je wil pakken heel ff hoort dat je 'm hebt en vervolgens gebeurt er niks meer, de knopjes gaan wel omlaag maar je hoort geen gitaar.
Als ik tegelijk de knop die ik op dat moment voor de noot moet hebben indruk met "pijltje naar boven" "pijltje naar onder" "forward slash" of de spatiebalk in druk dan pakt ie de noten wel maar dat is gewoon kut. Meer mensen die dit zo gehad hebben?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

8)7

dit noemt "strummen" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23

Tarin

Just plain weird.

^^Da's idd de bedoeling. Je duwt met je ene hand de snaren op de goeie plek tegen het fretboard, en met de andere mep je tegen de snaren aan. Net als op een echte gitaar ;).

* Tarin slingert de Wii weer eens aan.
Vind het best een leuke game, maar ik voel me niet echt geroepen om heel hard te gaan oefenen op een liedje - dan pak ik liever m'n echte gitaar/bas :P.
.KeN. schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:12:
[...]

Hoe bedoel je dat precies ? Wat voor 'houvast' heb je op een echte gitaar die je hier niet hebt ?
Leer jezelf gewoon aan om rond het lijntje op de middelste knop te voelen waar je bent :)
[...]
Ik stond gisteren Sabotage te spelen, ik geloof op medium, en ik werd door de muziek afgeleid van het ritme wat Guitar Hero van me vroeg :P. Maar idd, op Expert lijkt het soms net echt. Alleen jammer dat ik zoals ik hierboven zeg geen behoefte heb om hard te oefenen op een computerspelletje.

[ Voor 69% gewijzigd door Tarin op 10-03-2008 18:59 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ja die gedachte had ik idd ook maar bij me kameraad op de Xbox 360 gebruikte ik alleen de 4 knoppen op de achterkant van de controller, en eentje bovenop?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23

Tarin

Just plain weird.

Op de Wii hoef je als je met de controller speelt idd ook niet te strumen, omdat je idd knoppen tekort komt. Op de PC heb ik het niet gespeeld, maar wel FoF, en daarmee speel je met F1-F5 als fret-knoppen en enter/shift als strumbar.

Eerlijk gezegd vind ik het alleen leuk met zo'n plastic gitaar, beetje nep meerocken. En ik heb de Guitar Hero-liedjes voor FoF gedownload, als .oggjes. Kan ik met m'n echte gitaar meeraggen ;).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Vandaag een leuk mailtje teruggekregen van Aspyr op mijn vraag wat ik nu aan moest met het probleem dat ik geen online account kon aanmaken (zoals iedereen). Zeggen ze dat ik bij Activision moet wezen, maar die gaan helemaal niet over de PC versie 8)7

Anyways, ik heb erg veel fun met m'n gitaartje! Het is heel vreemd dat ik op ongveer de helft van de nummers m'n oude toetsenbord records flink verbeter, en dat ik op andere nummers ontzettend veel moeite heb om het tempo bij te houden. Kwestie van oefenen schat ik. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tarin schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:56:

[...]

Ik stond gisteren Sabotage te spelen, ik geloof op medium, en ik werd door de muziek afgeleid van het ritme wat Guitar Hero van me vroeg :P. Maar idd, op Expert lijkt het soms net echt. Alleen jammer dat ik zoals ik hierboven zeg geen behoefte heb om hard te oefenen op een computerspelletje.
Ja.. maar dan noem je gelijk ook echt een klote nummer wat dat betreft hé :p Op een gegeven moment ben je zelfs de scratches aan het spelen. Niet echt geslaagd IMO. Gelukkig is dat een van de weinige nummers (enige nummer misschien zelfs) waar dit het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Laatst online: 15-09 18:09

MikeWazowski

Look into my eye

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:29:
Ik heb het spel uiteraard ook gekocht voor de PC, zelf heb ik het vage probleem dat ik mijn code gewoonweg niet ingevoerd krijg, wat ik ook probeer, iedere keer zegt ie dat ie niet klopt. Daardoor kan ik niet online spelen en dat vind ik toch wel jammer.
Had ik ook eerst, bleek er toch een 0 (nul dus) te staan ipv een O (ja, bij mij zelfs een O en een 0 (nul dus) in 1 serienummer). De 0 (nul dus) is iets smaller, maar er staat geen streep door. Daarnaast moet je de code met streepjes ertussen invoeren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik heb mijn Guitar Hero nu gelinkt aan de site, alleen er staat dat ik 0% heb bij easy? Heb hem al helemaal uitgespeeld op easy... Moet ik nog iets uploaden ofzo op de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Heb je online wel de zelfde bandnaam als op je Wii? En anders duurt het eventjes. Bij mij stond het er ook niet meteen op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

super-muffin schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:21:
Heb je online wel de zelfde bandnaam als op je Wii? En anders duurt het eventjes. Bij mij stond het er ook niet meteen op. :)
Bandnaam? Owh ik dacht profilenaam 8)7

Edit: Denk dat ik moet wachten. Me bandnaam invullen herkent die niet, wat er dus op wijst dat je de profile naam in moet vullen :)

Geduld is een schone zaak O-)

[ Voor 22% gewijzigd door Snippertje op 11-03-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die een warm hart toedragen aan de Commodore 64 is er nu de mogelijkheid om Guitar Hero erop te spelen :D

Guitar Hero op de Commodore 64 :D _/-\o_

http://www.engadget.com/2...-real-and-very-shredding/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
sweeper73 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 16:09:
[...]

Had ik ook eerst, bleek er toch een 0 (nul dus) te staan ipv een O (ja, bij mij zelfs een O en een 0 (nul dus) in 1 serienummer). De 0 (nul dus) is iets smaller, maar er staat geen streep door. Daarnaast moet je de code met streepjes ertussen invoeren.....
Heel erg bedankt voor deze reply! Omdat iedereen zei dat nullen er een streep doorheen hadden heb ik überhaupt niet naar de dikte gekeken. Maar na je post te hebben gelezen zie ik inderdaad dat de nul een fractie dunner is dan de O. Eindelijk online! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
De tracks van Dropkick Murphy's voor x360 moeten beschikbaar zijn.... Zie Major Nelson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Zijn er nog nieuwe nummers te verkrijgen voor de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
mhpwolf schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:14:
Zijn er nog nieuwe nummers te verkrijgen voor de pc?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook niet voor de PS3, jemig wij hebben toch evenveel betaald. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweeper73 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 16:09:
[...]

Voor zover ik me kan herinneren heb ik alle mogelijke combinaties ingevoerd, met streepjes, zonder streepjes, met 0 en O, B en 8..wat ik maar kon verzinnen wat een probleem kon zijn...na een tijdje heb ik het opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:13:
En ook niet voor de PS3, jemig wij hebben toch evenveel betaald. :S
Dacht dat beide packs alleen in de VS en UK te downloaden waren (zowel ps3 als 360). Net als Dream on van Aerosmith, staat op mijn hdd, maar mijn ps3 vind hem niet en was uiteraard niet in de EU store te scoren.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:58:
[...]

Dacht dat beide packs alleen in de VS en UK te downloaden waren (zowel ps3 als 360). Net als Dream on van Aerosmith, staat op mijn hdd, maar mijn ps3 vind hem niet en was uiteraard niet in de EU store te scoren.
Beide packs waren (zijn) wel op de 360 te downloaden voor de EU. En ben ook al volop aan het spelen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
hmpf, het lukt me maar niet om paint it black op expert te halen, terwijl ik alle nummer in de volgende tier al kan :P
Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?