|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Turn it up loud, captain!
Topicstarter
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Topicstarter
|
[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 15-01-2007 16:04 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 15-01-2007 16:06 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
TopicstarterIk had gelezen dat N64 spellen, in tegenstelling tot alle andere VC spellen, juist geen save states ondersteunen? Volgens de handleiding van de Wii is de enige manier om geen save state aan te laten maken, de Wii uit te zetten bij het spelen van een VC spel.Zym0tiC schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:14:
Even een vraag over die save state bij VC games.
Ik heb nu super mario 64 gedownload en normaal gesproken is het zo dat als je een "missie" haalt je kunt kiezen om te saven. Nu was er een level waarbij ik een paar keer achter elkaar af ging. Om niet te veel levens kwijt te raken ging ik terug naar het wii menu om daarna de game opnieuw op te starten maar door die save state was ik evengoed mijn levens kwijt.
Is dit ook te omzeilen?
[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 15-01-2007 16:20 ]
Ik snap dit niet helemaal. De save state bewaart waar je was gebleven. Dus als je dood was, dan ben je dat ook als je de save state load waarin je dood was. Het is gewoon een continue, je saved dus niet echt. Je gaat gewoon verder waar je was gebleven, dat is niet te omzeilenZym0tiC schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:14:
Even een vraag over die save state bij VC games.
Ik heb nu super mario 64 gedownload en normaal gesproken is het zo dat als je een "missie" haalt je kunt kiezen om te saven. Nu was er een level waarbij ik een paar keer achter elkaar af ging. Om niet te veel levens kwijt te raken ging ik terug naar het wii menu om daarna de game opnieuw op te starten maar door die save state was ik evengoed mijn levens kwijt.
Is dit ook te omzeilen?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 27% gewijzigd door Gonadan op 15-01-2007 16:29 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat dacht ik zelf ook, toch doet hij het. Ach ja als je toch verder gaat na het game over scherm...MetroidPrime schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:19:
[...]
Ik had gelezen dat N64 spellen, in tegenstelling tot alle andere VC spellen, juist geen save states ondersteunen? Volgens de handleiding van de Wii is de enige manier om geen save state aan te laten maken, de Wii uit te zetten bij het spelen van een VC spel.
Aan de andere kant maakt het niet uit hoeveel levens je verliest in Super Mario 64, je gaat toch altijd weer op exact hetzelfde punt verder na het "Game Over"-scherm.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Je hebt gewoon 2 jaar fabrieksgarantie, of ze het nou willen of niet. Natuurlijk heb je kans dat je je gelijk voor de rechter moet halen though.BaRF schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:47:
Maar ze zei dat ik dat beter zsm kon doen omdat er op de controllers geen jaar garantie zou zitten? Weet iemand dit zeker?
[ Voor 41% gewijzigd door Magic op 15-01-2007 16:49 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 15-01-2007 16:53 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je weet toch dat tijdens het syncen van je wiimote met je wii als je op A drukt het aantal lampjes dat brand aangeeft hoe vol de batterijen zijn? Dacht eerst ook dat er iets defect was maar na verloop van tijd werden dit er 2...1 en toen waren de batterijen leegBaRF schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:47:
Nou vandaag even teruggegaan naar de intertoys hier omdat na nog geen twee weken mn remote van Play een defectje heeft: het 4e lampje doet het nietMaar helaas: ze willen hem niet gewoon omruilen voor een nieuwe (ze zijn gewoon ruim op voorraad) - maar ze hadden een oplossing: ze willen hem wel opsturen naar Nintendo! (toch aardig
)
ik vertelde dus dat ik daar nu even niet mee om kan gaan omdat ik nodig moet wii'en met zn 2en, dus dat ik hem dan wel later in zou leveren - er zit tenslotte toch een jaar garantie op? Maar ze zei dat ik dat beter zsm kon doen omdat er op de controllers geen jaar garantie zou zitten? Weet iemand dit zeker?
Je hebt sowieso 2 jaar europese consumentengarantie. En ik weet niet hoe lang jij play al hebt, maar volgens mij ishet zo dat als je binnen 7 dagen terugkomt met zo'n defect dan is het een DOA en krijg je zelfs je geld terug en kun je dus gewoon een nieuwe halen. Maar om ze zover te krijgen dat ze dat doen is een 2eBaRF schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:47:
Nou vandaag even teruggegaan naar de intertoys hier omdat na nog geen twee weken mn remote van Play een defectje heeft: het 4e lampje doet het nietMaar helaas: ze willen hem niet gewoon omruilen voor een nieuwe (ze zijn gewoon ruim op voorraad) - maar ze hadden een oplossing: ze willen hem wel opsturen naar Nintendo! (toch aardig
)
ik vertelde dus dat ik daar nu even niet mee om kan gaan omdat ik nodig moet wii'en met zn 2en, dus dat ik hem dan wel later in zou leveren - er zit tenslotte toch een jaar garantie op? Maar ze zei dat ik dat beter zsm kon doen omdat er op de controllers geen jaar garantie zou zitten? Weet iemand dit zeker?
Bij Nintendo wel idd.
Leeg - Sinds 20180907
Ik heb het dan inderdaad ook alleen over Nintento spul.Chillz schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:59:
[...]
Bij Nintendo wel idd.
2 SNES'en, een NES, een hoop controllers... het lijkt niet kapot te kunnen.
Sega (MegaDrive in ieder geval) vind ik qua constructie geen kwaliteit.
Zowel m'n MegaDrive als alle controllers die ik ervoor heb vertonen kuren, op verschillende punten.
Slechte zaak. MegaDrive is ook dunner plastic btw.
Van Nintendo vind ik altijd wel dat de apparatuur degelijk en stevig is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is de batterij niet gewoon 3/4 vol?BaRF schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:47:
Nou vandaag even teruggegaan naar de intertoys hier omdat na nog geen twee weken mn remote van Play een defectje heeft: het 4e lampje doet het niet
Doe er je voordeel mee. (als ze ze nog hebben that is..Beste klant,
Onlangs heb je aangegeven een mailtje te willen ontvangen op het moment dat Wii play+remote controller weer te koop is op onze website. Dat moment is nu. Let op: het product is weliswaar weer verkrijgbaar via www.FreeRecordShop.nl maar het kan zijn dat meerdere mensen deze reminder ontvangen en het product daardoor al weer snel uitverkocht raakt.
The difference between men and boys is the size of their toys
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Anoniem: 127279
Moet je maar eens kijken op smashmywii.com (ofzoiets) daar hadden ze em sneller kapot dan de ps3Chillz schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:59:
Van Nintendo vind ik altijd wel dat de apparatuur degelijk en stevig is.
Commodore 64 = tha bomb
Ik heb bij mijn GameCube Zelda Pack ooit een Thrustmaster Memory Card van 251 Blocks gekocht. Deze is wel flink wat lomper dan een normale Memory Card, maar scheelde toen zeker in prijs. Ik was ook bang dat de Wii hem niet pakte, maar hij doet het goed. Maar er waren ten tijde van de GameCube wel problemen met Memory Cards die groter waren dan de standaard 251 blocks.Razor.Timo schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:42:
Vraagje, zijn de 3rd party memory cards voor de gamecube goed? En werken die ook op de Wii? Vind het beetje zonde om zoveel geld uit te geven voor een first party als de 3rd party 2x zo goedkoop is en er 2x zoveel block op zitten.
Eurm van een vriend hoorde ik dat die lampjes naast het aanduiden van welke Wii-mote (P1,P2,P3,P4) je in je handen hebt, tijdens het normale spelen ook aangeeft hoeveel batterij % je nog hebt. Kan het daar iets mee te maken hebben? Als ik mn Wii-mote aanzet knipperen er ook maar 3 lampjes en dan maar 1.BaRF schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:47:
)
[ Voor 42% gewijzigd door nudie op 15-01-2007 18:11 ]
Heb hem zelf niet, maar volgens mij moet je eerst de single player uitspelen om de party mode te kunnen kiezen.nudie schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:09:
Of ik ben ontiegelijk scheel of het kan gewoon niet. Maar ik wil met Wario Ware met meerdere mensen spelen maar dat lukt niet. Het "menu" waar je komt als je hem opstart krijg je alleen "Single", een soort treintje die ik niet kan bewegen en een bewegende krant met Wario erop![]()
Als ik vervolgens op single druk kan ik een enkele speler kiezen en dan gaan, en dan op de map via het treintje een andere speler kiezen maar het lijkt me sterk dat je zo via 10x klikken met speler kan wisselen?!
In het boekje staat ook alleen "Druk op Single om met een speler te starten" en dat zelfs in dikgedrukt. Het lijkt me dat er toch wel een mogelijkheid is om zij het omstebeurt met meerdere mensen te spelen, zo ja, hoe?!
Anoniem: 105012
Anoniem: 93354
TopicstarterHet probleem met veel third-party memory cards is dat de aarde connector er op vaak niet goed werkt. Hierdoor kan de inhoud van de memory card spontaan gewist worden. D3 heeft er ooit een verhaaltje met uitleg en plaatjes over gepost, je kunt namelijk aan de connectoren van een memory card zien of deze goed is of niet.Razor.Timo schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:42:
Vraagje, zijn de 3rd party memory cards voor de gamecube goed? En werken die ook op de Wii? Vind het beetje zonde om zoveel geld uit te geven voor een first party als de 3rd party 2x zo goedkoop is en er 2x zoveel block op zitten.
Nee dat klopt niet. Tijdens het spelen geeft de Wiimote aan welke speler je bent. De batterij % wordt alleen aangegeven door de lampjes op de Wiimote wanneer de Wii uit staat en je een willekeurige toets indrukt.nudie schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:09:
Eurm van een vriend hoorde ik dat die lampjes naast het aanduiden van welke Wii-mote (P1,P2,P3,P4) je in je handen hebt, tijdens het normale spelen ook aangeeft hoeveel batterij % je nog hebt. Kan het daar iets mee te maken hebben? Als ik mn Wii-mote aanzet knipperen er ook maar 3 lampjes en dan maar 1.
Heb je het nu over de snowboardrace? Je moet een keer goed opletten hoe zij raced, dan is het een eitje. Mij lukte het eerst ook niet.Anoniem: 93354 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:29:
w00t na 3 uur eindelijk (letterlijk) het hartpiece bij ''de race'' in zelda gehaald. Werd er op het einde steeds bij genaaid, weet 100% zeker dat dat expres zo is ingeprogrammeerd.
[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 15-01-2007 18:50 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 181786
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 15-01-2007 19:00 ]
TopicstarterBronThe PS3 is a total disaster on so many levels, I think It's really clear that Sony lost track of what customers and what developers wanted. I'd say, even at this late date, they should just cancel it and do a "do over". Just say, "This was a horrible disaster and we're sorry and we're going to stop selling this and stop trying to convince people to develop for it".
The happy story is the Wii. I'm betting that by Christmas of next year, Nintendo Wii has a larger installed base than the 360. Other people think I'm crazy. I really like everything that Nintendo is doing.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Op zich is de Xbox 360 natuurlijk zoals je al aangeeft een soort Walhalla voor FPS liefhebbers, net als de PC.Anoniem: 181786 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:53:
Als het al eens eerder langs is geweest sorry, maar ik ga niet 76 topics langslopen
Ik wil shooters spelen met de Wii, het liefst natuurlijk online maar dat is nog niet mogelijk.
Welke shooter raden jullie aan?
Vol jalousie kijk ik naar de xbox 360 die de ene naar de andere gave shooter krijgt. En wat hebben Wii gamers...
Ja. Maar mijn snelheid was het probleem niet. In de laatste bocht kwam ik steeds tegen de muur waar je dan klem in komt te zitten of ik vloog er steeds links vlak voor de finish af. Uiteindelijk heb ik het wel gehaald in 1.15.48Heb je het nu over de snowboardrace? Je moet een keer goed opletten hoe zij raced, dan is het een eitje. Mij lukte het eerst ook niet.
Totdat je hl2 op de pc speelt en duidelijk merkt dat de xbox duidelijk niet hl2 aankan en er een duidelijk verschil in gfx zit.Hopelijk betekent dit dat Valve ook overweegt om Half-Life 2 Orange op de Wii uit te brengen. De Wii is daar krachtig genoeg voor, de Xbox 1 kan Half-Life 2 ook aan.
TopicstarterDat is onzin. Ik heb HL2 op de PC en ik heb de Xbox versie gespeeld. De Xbox versie ziet er minder goed uit dan de PC versie, maar kan nog steeds erg goed meekomen.Anoniem: 93354 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:48:
Totdat je hl2 op de pc speelt en duidelijk merkt dat de xbox duidelijk niet hl2 aankan en er een duidelijk verschil in gfx zit.
Anoniem: 162622
Na de eerste keer meteen (het heeft wel een tijdje geduurd voor ik bedacht dat ik maar eens tegen haar moest racen).Anoniem: 93354 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:29:
w00t na 3 uur eindelijk (letterlijk) het hartpiece bij ''de race'' in zelda gehaald. Werd er op het einde steeds bij genaaid, weet 100% zeker dat dat expres zo is ingeprogrammeerd.
NOOIT of te nimmer 3rd party memory cards voor nintendo kopen, ben zo al AL mijn saves kwijtgeraakt omdat die op een dag besloot om ermee op te houden. Dit was zwaar drama voor mij omdat ik destijds phantasy star online 3 speelde en zo effectief duizenden kaarten ben kwijtgeraakt. Tranen heb ik gelaten toenRazor.Timo schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:42:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 155599
ze zijn wel goedkoop. ik heb er nooit problemen mee gehadBoeboe schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:16:
[...]
NOOIT of te nimmer 3rd party memory cards voor nintendo kopen, ben zo al AL mijn saves kwijtgeraakt omdat die op een dag besloot om ermee op te houden. Dit was zwaar drama voor mij omdat ik destijds phantasy star online 3 speelde en zo effectief duizenden kaarten ben kwijtgeraakt. Tranen heb ik gelaten toen
kijk op ign. volgens mij ben je beter af met een andere console versie van beideAnoniem: 162622 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:57:
Welk Spel vinden jullie tweakers beter:
COD3 of Marvel?
Ik twijfel tussen deze twee, maar op diverse sites krijgen beide spellen ongeveer gelijke waarderingen.
Gaarne inclusief becomentarisering.
Anoniem: 136075
Jah had precies hetzelfde aan het einde van die race, uiteindelijk heb ik die short-cut genomen en een hoop gesprongen en toen won ikAnoniem: 93354 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:29:
Ik denk dat FPS games op de Wii ook wel zullen aanslaan. Persoonlijk vond ik FPS games op een console rampzalig. Snap dan ook niet dat ze populair zijn op de Xbox'en.Hoedje schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:29:
[...]
Op zich is de Xbox 360 natuurlijk zoals je al aangeeft een soort Walhalla voor FPS liefhebbers, net als de PC.
Toch is er op de Wii ook genoeg. Sowieso zijn er nu al Red Steel en CoD3. Daarnaast komt natuurlijk Metroid Prime 3 nog en daarnaast heeft ook BW2 FPS-achtige elementen. Verder heb je games zoals Godfather, Rainbow Six (nog niet helemaal zeker) en een "major FPS franchise" met online mode. Aangezien de Wii perfect is voor FPSen verwacht ik dat er nog veel meer zal volgen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Leeg - Sinds 20180907
Anoniem: 199539
Ps4/switch gamer
Inderdaad. Heb mezelf een keer ernstig in de vingers gesneden door een Piranha 1019 blocks memorycard te kopen. Deed het in het begin prima, totdat ik op een dag erachter kwam dat (net zoals Boeboe) AL mijn saves dood waren. Kreeg een melding dat er de kaart mogelijk beschadigd was, met de optie om de boel te formatteren. "Nee" leverde niets op (kaart was echt onleesbaar), maar na de format deed hij het weer. Voor mij was dat de reden om een originele memorykaart te kopen (videogamesplus.ca destijds voor EUR 23 een originele 1019-blocks kaart gekocht, nog geen problemen mee gehad!).NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:13:
Mijn advies, geen risico nemen als het om memory cards gaat. Savegames zijn vaak erg belangrijk als je veel tijd in een game hebt gestopt.
... en oranje! :P
Anoniem: 66797
Hoeveel?Anoniem: 199539 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:04:
Zo zelda nu dan toch uitgespeeld, was echt prachtig! Ik vind het super mooi en super jammer tegelijk, nu is het weer wachten op de volgende...
Oh mn wii kan nu wel weer in de verkoop ook huhuhu.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
RE4 is zeer stoer ja, nog steeds eeuwig jammer dat hij niet anamorph is op 16:9Willybubba schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:05:
Nu is het wachten op Excite Truck, maar ondertussen trek ik Resident Evil 4 weer uit de kast, eens kijken wat de Wii met RGB daarvan bakt
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Anoniem: 87302
RE:4 is het beste spel aller tijden imo. Een aanrader voor iedereen die nooit een GC heeft gehad.C0nscious schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:28:
[...]
RE4 is zeer stoer ja, nog steeds eeuwig jammer dat hij niet anamorph is op 16:9
ah punten gevonden.Anoniem: 162622 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:57:
Welk Spel vinden jullie tweakers beter:
COD3 of Marvel?
Ik twijfel tussen deze twee, maar op diverse sites krijgen beide spellen ongeveer gelijke waarderingen.
Gaarne inclusief becomentarisering.
Huh, geen framedrops. Dat lijkt me toch sterk...Deddiekoel schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:56:
Mijn eind conclusie is dat Red Steel gewoon een goeie game is. Heb eigenlijk niets gemerkt van bugs of framedrops.
Nee dat is ook zo lekker belangrijkMetroidPrime schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:35:
Wario Ware is wel erg slecht aangepast voor de Europese markt. Niet alleen wordt er een Amerikaanse SNES gebruikt in plaats van een Europese, maar Brain Training heet ineens Brain Age, wat de Amerikaanse naam van het spel is. De naam Star Fox is echter wel weer vervangen door Star Wing.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
3 'hammer' meppen en het zwaard is kaduuk toch? Dat was zon beetje het allermakkelijkste stuk uit het hele spel, zeker vergeleken met alle andere zeer moeilijke en sneller gevechten in de laatste paar levelsDeddiekoel schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:56:
Met name het allerlaatste level vond ik erg mooi.
Alleen is me nog niet gelukt:
spoiler:om op het einde Otori te verslaan, die vent is erg goed. En omdat je steeds al die verhaaltjes weer krijgt heb ik weinig zin om het vaak te herlopen.
This space is occupied
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
TopicstarterMet die Max Drive Pro heb je dan erg veel geluk gehad. Die van mij is al meerdere keren al zijn data kwijtgeraakt en zelfs de meegeleverde Pc en gamecube software herkenden de MDP niet meer. Na een paar dagen(!) werkte hij wel ineens weer alsof er nooit wat mis was geweest, op het wissen van de savegames na. Ik ben ook al berichten van anderen met exact dezelfde problemen tegen gekomen.Captain N schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 02:04:
Verder heb ik nog een Max Drive Pro, en een memory card met USB poortje, wat vooral handig is voor Winning Eleven. Met geen van deze 3rd party kaarten ooit problemen gehad.
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 16-01-2007 03:46 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
ik heb ook nooit last gehad van framedrops... of er iig niets van gemerkt (en daar gaat het om). Overigens heb ik ook weinig last gehad van bugs... kheb er in de hele game 2 gehad: 1x een checkpoint die 2x achter elkaar crashte waardoor ik een stukje overnieuw moest doen. en 1x een vijand die ergens stil bleef staan in een hoekje.Vanitas schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 01:03:
[...]
Huh, geen framedrops. Dat lijkt me toch sterk...
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
is dat geen spoiler? nah mss ook meer common sense maar tochCollaborator schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 01:24:
[...]
spoiler:3 'hammer' meppen en het zwaard is kaduuk toch? Dat was zon beetje het allermakkelijkste stuk uit het hele spel, zeker vergeleken met alle andere zeer moeilijke en sneller gevechten in de laatste paar levels
kijk, die "waarom veranderen? Men 3rd party doet het al jaren zonder problemen" was ook de ingesteldheid die ik overal verkondigde...tot het noodlot toesloegCaptain N schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 02:04:
Ik had in het begin van de Cube periode al zo'n megagrote kaart gehaald. Toen was die officiele er nog niet, dus het is een 3rd party kaart. Heb hem hier niet bij de hand (ligt ergens in een doos in Nederland), dus zou zo even niet weten welk merk en hoeveel blocks precies. Doe er echter al jaren mee, en heb er een stuk of 50 game saves op staan. Nog een kleine aparte 3rd party kaart voor m'n Japanse games (kreeg ik bij m'n Q), die het ook al jaren uithoudt. Verder heb ik nog een Max Drive Pro, en een memory card met USB poortje, wat vooral handig is voor Winning Eleven. Met geen van deze 3rd party kaarten ooit problemen gehad.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik snap niet waarom die 3rd party developers altijd van die foeilelijke dingen moeten maken eigenlijk. De stijl van de Wii is erg clean en simpel en dan komt Madcatz weer met zo'n foeilelijk futuristisch gedrocht aanzetten. Net als die Cube/Wii controller van BigBen. Je kunt meteen zien waar op bezuinigd is. Ze hebben gewoon de design afdeling de deur uit gezet.Deddiekoel schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:19:
Ik zag trouwens op Ownage.nl dat Madcatz met een Wiimote komt. Persoonlijk heb ik weinig vertrouwen in de kwaliteit en de vormgeving is erg smaakgevoelig. Maar stel dat het even goed werkt dan zou dat voor de mensen die zich ergeren aan het goedkope speakertje wel eens een uitkomst kunnen zijn!
[ Voor 20% gewijzigd door Smoonshine op 16-01-2007 09:40 ]
uhm...
Als je hl2 op een beetje redelijke pc speelt is er echt een wereld van verschil. Xbox heeft veel meer kartels, veel slechtere textures en loopt veel minder soepel.MetroidPrime schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:52:
[...]
Dat is onzin. Ik heb HL2 op de PC en ik heb de Xbox versie gespeeld. De Xbox versie ziet er minder goed uit dan de PC versie, maar kan nog steeds erg goed meekomen.
Smoonshine schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:38:
[...]
Je kunt meteen zien waar op bezuinigd is. Ze hebben gewoon de design afdeling de deur uit gezet.
dat blauwe licht gaan als je een nieuwe bericht binnen hebt gekregen... in het begin kreeg je een paar berichten van Nintendo vandaar datje het toen gezien hebt. Je kan een mailtje naar je Wii sturen dan krijg je het licht weer te zienKrL schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:27:
Hoe zat het ook alweer met het blauwe licht rond je drive bay ? Lichtte bij mij in het begin nog wel eens op maar sindsdien nooit meer gezien, hoe krijg ik dat weer terug ?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Mijn Max Drive Pro doet het ook nog steeds, maar de GC zegt wel soms dat er geen memorycard inzit. Dan is het gewoon een kwestie van opnieuw de GC aanknallen. Voordeel van de Max Drive is ook nog dat je backups kunt maken van je savegames, dus als het fout gaat heb je ze nog.MetroidPrime schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 03:44:
[...]
Met die Max Drive Pro heb je dan erg veel geluk gehad. Die van mij is al meerdere keren al zijn data kwijtgeraakt en zelfs de meegeleverde Pc en gamecube software herkenden de MDP niet meer. Na een paar dagen(!) werkte hij wel ineens weer alsof er nooit wat mis was geweest, op het wissen van de savegames na. Ik ben ook al berichten van anderen met exact dezelfde problemen tegen gekomen.
Wat vinden jullie er eigenlijk van? Gaan jullie em kopen of niet?
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben wel op zoek naar een leuke racer voor de Wii (NfS is het toch net niet) en ExciteTrucks schijnt erg leuk te zijn. Alleen dus erg beperkt. Komt nog bij dat Maart met SSX en Mario Party 8 ook al een dure Wii maand wordt (en daar komt dan nog Settlers of Theme Park bij voor de DS) . Moeilijk moeilijk. Ik denk zelf dat ik hem even laat staan en hem eventueel later nog aanschaf uit de budget bak.Hoedje schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:49:
[...]
Ik heb een beetje dubbel gevoel erbij. Het is wel een heel beperkt spel. Je kan het spelen tot maar twee spelers. Er zijn weinig banen en weinig trucks. Daarnaast, als je je nog even kan beperken komen er zoveel andere leuk(ere) spellen uit in de komende maanden. Ik vind het alleen lastig om me tot maart in te houden, om weer spellen te kopen.
Aan de andere kant kun je het spel wel voor maar 43 euro (incl. verzenden) online kopen. Dus het is totaal niet duur. Lastig
uhm...
kopen spelen verkopen?Hoedje schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:49:
[...]
Ik heb een beetje dubbel gevoel erbij. Het is wel een heel beperkt spel. Je kan het spelen tot maar twee spelers. Er zijn weinig banen en weinig trucks. Daarnaast, als je je nog even kan beperken komen er zoveel andere leuk(ere) spellen uit in de komende maanden. Ik vind het alleen lastig om me tot maart in te houden, om weer spellen te kopen.
Aan de andere kant kun je het spel wel voor maar 43 euro (incl. verzenden) online kopen. Dus het is totaal niet duur. Lastig
[ Voor 32% gewijzigd door Willybubba op 16-01-2007 12:19 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Waarom koop je Zelda niet gewoon in de winkel? Heb Zelda afgelopen vrijdag voor €54,95 bij de MediaMarkt (Utrecht) gekocht (was de één na laatste), maar heb bij Bart Smit (ook in Hoog Catherijne) toen nog een redelijk aantal ZeldaTP voor de Wii zien liggen, voor €55. Ook bij bv. de Wehkamp kost Zelda €54,99, maar dan heb je er nog wel bezorgkosten bij.Anoniem: 66797 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:26:
ik erger mij aan de zelda posts ik wil niets inhoudelijks lezen over twilight princess heb er 60€ voor betaald en ik wil er max. van genieten. ik vind het al storend genoeg dat ik hem op 10 december heb besteld en hem nog niet binnen heb.
Mijn foto's op Flickr.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 109288
Ik haal denk SSX ipv excite truck. Excite truck lijkt me denk toch te gaar tov ssx.Smoonshine schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:59:
[...]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben wel op zoek naar een leuke racer voor de Wii (NfS is het toch net niet) en ExciteTrucks schijnt erg leuk te zijn. Alleen dus erg beperkt. Komt nog bij dat Maart met SSX en Mario Party 8 ook al een dure Wii maand wordt (en daar komt dan nog Settlers of Theme Park bij voor de DS) . Moeilijk moeilijk. Ik denk zelf dat ik hem even laat staan en hem eventueel later nog aanschaf uit de budget bak.
[ Voor 24% gewijzigd door Sabbi op 16-01-2007 13:18 ]
Als je de Wii voor het eerste keer aanzet, heb je de mogelijkheid om de taal te selecteren.Sabbi schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:17:
Voor de mensen die hem in DLD gehaald hebben/ of die hem hebben staan en in het menu kunnen kijken:
Kan ik een duitse WII via ebay kopen en dan de taal op engels/nederlands zetten? Dat de doos+boekjes duits zijn is niet erg, maar de console + spellen is wel zo fijn.
(vond wel op het net iets over language settings maar wil het graag zeker weten)
[ Voor 19% gewijzigd door Deddiekoel op 16-01-2007 13:53 ]
Hij is nog niet aangekondigd, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen Mario Kart voor de Wii komt.BaRF schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:08:
zijn er eigenlijk plannen voor Mario Kart op de wii? Lijkt me ook erg leuk, lekker nostalgisch maar dan wel met de wii-sturing
uhm...
Ik wil zoe gewoon alletweeDeddiekoel schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:50:
Ik ga denk ik wel voor Excite truck. Ben benieuwd naar de besturing en ook het terraform principe lijkt me best lachen. Hoop dat hij niet te beperkt is. Twee speler limiet vind ik niet erg.
Moet wel zeggen dat SSX me ook wel trekt...
Edit: Dat laatste fimpje laat me nog harder twijfelen...Maar prijs van Excite truck is natuurlijk wel een pre!
[ Voor 10% gewijzigd door rowyroald op 16-01-2007 14:37 ]
Misschien dat SSX ook goedkoper word? alhoewel... het blij EA natuurlijk. Het probleem met excite truck is een beetje het gebrek aan content.Deddiekoel schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:50:
Ik ga denk ik wel voor Excite truck. Ben benieuwd naar de besturing en ook het terraform principe lijkt me best lachen. Hoop dat hij niet te beperkt is. Twee speler limiet vind ik niet erg.
Moet wel zeggen dat SSX me ook wel trekt...
Edit: Dat laatste fimpje laat me nog harder twijfelen...Maar prijs van Excite truck is natuurlijk wel een pre!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq