|
|
1st post!!!!
ik denk dat morgen MP2 koop, en die over een paar weken ruil voor DKJB met een vriend, als we allebei de spellen uitgespeeld hebben
ik denk dat morgen MP2 koop, en die over een paar weken ruil voor DKJB met een vriend, als we allebei de spellen uitgespeeld hebben
Anoniem: 76992
ik zit nu al 6 dagen zonder kubus en het begint best te irriteren...
ik hoop dat ik snel wat van dixons ga horen...
misschien ga ik de terugkomst vieren met een nieuwe game
weet iemand of ze bij de FRS (of andere winkels) CD/DVD bonnen aannemen voor een game?
weet iemand of ze bij de FRS (of andere winkels) CD/DVD bonnen aannemen voor een game?
FRS doet het zeker weten! Heb daar Fire Emblem mee gekocht (of in ieder geval een groot deel ervan). Wat heb ik van dat spel genoten zeg!Anoniem: 76992 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:34:
ik zit nu al 6 dagen zonder kubus en het begint best te irriteren...
In ongeveer 2 weken tijd heb ik de volgende zaken binnengekregen:
DK:JB
LOZ:4SA
Donkey Konga
én een tweede GBASP voor vriendinlief (pink dus
) oja, en een hele zwik aan linkkabels...
Nu dus erg veel te doen (en niet zo heel veel vrije tijd). Pas nog MP2:E uitgespeeld dus die kan in ieder geval even opzij.
Mijn ervaringen:
Donkey Konga: Erg leuk om mee te beginnen, je kan de eerste paar keer echt nog geen noot raken. Al snel krijg je het wel door, alleen sommige nummers blijven lastig omdat je op sommige stukken nog niet echt lekker kan aanvoelen met welk instrument of welke stem je moet meedrummen. Nog niet geprobeerd met 2 drums (het 2e setje kwam pas gisteren binnen).
DK:Jungle Beat: Erg gaaf om te doen, het eerste level dat je speelt is echt heel erg wennen. Er is zoveel te zien in beeld dat je eigenlijk heel het level door een beetje verbaasd doorhuppelt zonder dat je nog ziet wat er allemaal mogelijk is. Daarna wordt het al snel een stuk duidelijker en is het veel oefenen om hogere scores te halen.
Tot nu toe een paar uurtjes nog maar gespeeld, maar je merkt al snel: zoiets kan alleen Nintendo!
Zelda:4Swords Adventures:
Gisteren ongeveer een uurtje gespeeld met vriendinlief dus met 2 GBA's aangesloten. Het eerste level is echt flink wennen aan het omschakelen tussen de GBA en de tv (ik had nooit eerder iets met connectivity gedaan). Later gaat het al een stuk sneller en komt het "racen naar gems" al goed los! Af en toe hinder je elkaar per ongeluk, maar vaak toch ook wel expres
.
Voor mij zit nu nog de nieuwigheid er goed in, DKonga moet ik nog even in Multiplay proberen maar lijkt me zeker nog een stuk leuker dan alleen. FSA ben ik benieuwd hoe de moeilijkheidsgraad oploopt met 2 spelers, maar hoe dan ook kan deze titel al niet meer stuk... Een Zelda avontuur met z`n tweeën doorlopen
Voorzover mijn ervaringen met mijn laatste aanwinsten... Nu even niks meer kopen totdat RE4 uitkomt! (Alhoewel, ik heb PM2 ook nog niet)
DK:JB
LOZ:4SA
Donkey Konga
én een tweede GBASP voor vriendinlief (pink dus
Nu dus erg veel te doen (en niet zo heel veel vrije tijd). Pas nog MP2:E uitgespeeld dus die kan in ieder geval even opzij.
Mijn ervaringen:
Donkey Konga: Erg leuk om mee te beginnen, je kan de eerste paar keer echt nog geen noot raken. Al snel krijg je het wel door, alleen sommige nummers blijven lastig omdat je op sommige stukken nog niet echt lekker kan aanvoelen met welk instrument of welke stem je moet meedrummen. Nog niet geprobeerd met 2 drums (het 2e setje kwam pas gisteren binnen).
DK:Jungle Beat: Erg gaaf om te doen, het eerste level dat je speelt is echt heel erg wennen. Er is zoveel te zien in beeld dat je eigenlijk heel het level door een beetje verbaasd doorhuppelt zonder dat je nog ziet wat er allemaal mogelijk is. Daarna wordt het al snel een stuk duidelijker en is het veel oefenen om hogere scores te halen.
Tot nu toe een paar uurtjes nog maar gespeeld, maar je merkt al snel: zoiets kan alleen Nintendo!
Zelda:4Swords Adventures:
Gisteren ongeveer een uurtje gespeeld met vriendinlief dus met 2 GBA's aangesloten. Het eerste level is echt flink wennen aan het omschakelen tussen de GBA en de tv (ik had nooit eerder iets met connectivity gedaan). Later gaat het al een stuk sneller en komt het "racen naar gems" al goed los! Af en toe hinder je elkaar per ongeluk, maar vaak toch ook wel expres
Voor mij zit nu nog de nieuwigheid er goed in, DKonga moet ik nog even in Multiplay proberen maar lijkt me zeker nog een stuk leuker dan alleen. FSA ben ik benieuwd hoe de moeilijkheidsgraad oploopt met 2 spelers, maar hoe dan ook kan deze titel al niet meer stuk... Een Zelda avontuur met z`n tweeën doorlopen
Voorzover mijn ervaringen met mijn laatste aanwinsten... Nu even niks meer kopen totdat RE4 uitkomt! (Alhoewel, ik heb PM2 ook nog niet)
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Maxburn please update de topicpost! Van zowel:
Resident evil 4
Star fox: Assault
Donkey Kong: Jungle Beat
Mario Power Tennis
Mario Party 6
Viewtiful Joe 2
Zijn al reviews te vinden op IGN en Gamespot.
Resident evil 4
Star fox: Assault
Donkey Kong: Jungle Beat
Mario Power Tennis
Mario Party 6
Viewtiful Joe 2
Zijn al reviews te vinden op IGN en Gamespot.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Mja... eerst maakt niemand een nieuwe, dan maar een copy/paste, en dan nog zeuren ook
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
@Maxburn: Als je toch bezig bent met updaten dan kun je misschien ook een link naar www.budgetgaming.nl erin doen. Is best wel handige site om de "laagste" prijzen te vinden. 
En je kunt denk ik ook wel de levertijd bij videogamesplus.ca updaten. Er zijn nu heel veel mensen die erg goede ervaringen hebben met de zeer snelle levertijden.
En je kunt denk ik ook wel de levertijd bij videogamesplus.ca updaten. Er zijn nu heel veel mensen die erg goede ervaringen hebben met de zeer snelle levertijden.
[ Voor 34% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 10-02-2005 19:53 ]
Ik heb regelmatig veel aan het topic gedaan maar nu niet. Als iemand anders goede aanpassingen maakt dan kan hij die naar me mailen, dan paste ik die erin. Verder dus: no time.Ik was helemaal niet van plan zelf weer een nieuw topic te openen aangezien ik het stervensdruk heb...maar goed..blijkbaar wou niemand..en ik heb ook geen zin in een gesloten GC topic
Wel een idee: Een game van het topic (zoals game van de maand ofzo
Momenteel moet dat DKJB zijn dus daar wou ik nog wel even wat aan doen (volgende week)
Das wel een goed idee! Mijn stem heb je.MaxBurn schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:55:
[...]
Ik heb regelmatig veel aan het topic gedaan maar nu niet. Als iemand anders goede aanpassingen maakt dan kan hij die naar me mailen, dan paste ik die erin. Verder dus: no time.
Wel een idee: Een game van het topic (zoals game van de maand ofzo)
Momenteel moet dat DKJB zijn dus daar wou ik nog wel even wat aan doen (volgende week)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Topic 51 ging imo wer ouderwets hard. Zal wel door DKJB zijn gekomen. Vooralsnog heb ik me er niet aan gewaagd, maar het jeukt toch...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ja bij mij jeukt het ook voor DKJB. Misschien koop ik hem wel samen met Dkonga, dan hebben we thuis meteen 2 setjes bongo's
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Same here... maar ik ben eerst ff aan het sparen voor een auto, daarna haal ik ff DKJB.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Oscar, heb jij je geld al terug van Winkelwijs? Ik heb ze nu al een aantal keer gebeld, waaronder vorige week vrijdag. Toen was het geld 'toevallig' net die ochtend teruggestort volgens hen, maar tot op heden nog geen centjes op mijn rekening 
edit: Pff.. nog maar eens gebeld. "Ik zal het even navragen op de financiële administratie, en dan bel ik u zo terug." Half uur later heb ik dus nog maar eens gebeld, en natuurlijk nog niks nagevraagd. Wordt ik doorgeschakeld naar de financiële administratie. "Bij ons staat dat het is teruggeboekt." Nah, bij mij dus niet. Ze gaan nu hun afschriften langs om te kijken, en er werd mij wederom verteld dat ze vanmiddag contact op zouden nemen. Ik ben benieuwd
Lekker geregeld daar in ieder geval.
edit: Pff.. nog maar eens gebeld. "Ik zal het even navragen op de financiële administratie, en dan bel ik u zo terug." Half uur later heb ik dus nog maar eens gebeld, en natuurlijk nog niks nagevraagd. Wordt ik doorgeschakeld naar de financiële administratie. "Bij ons staat dat het is teruggeboekt." Nah, bij mij dus niet. Ze gaan nu hun afschriften langs om te kijken, en er werd mij wederom verteld dat ze vanmiddag contact op zouden nemen. Ik ben benieuwd

[ Voor 61% gewijzigd door Captain N op 11-02-2005 12:15 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Na het lezen van de startpost, vroeg ik me af of Starcraft: Ghost nog eens ooit uit komt.
Maar na het lezen van dit bericht op IGN, kan het misschien nog wel even duren
Maar na het lezen van dit bericht op IGN, kan het misschien nog wel even duren

ik kwam ff toevallig langs de dixons vanmiddag en meteen ff gevraagd hoe het met mijn kubus zat...
hij is dus (toch) opgestuurd naar nintendo en volgens hun zijn ze daar vrij snel dus ik kan reactie verwachten na het weekend
het slome gedeelte ligt volgens mij volledig aan dixons...
't zou wel leuk zijn als ze je gewoon een beetje op de hoogte houden, maar dat doen ze niet...
hij is dus (toch) opgestuurd naar nintendo en volgens hun zijn ze daar vrij snel dus ik kan reactie verwachten na het weekend
het slome gedeelte ligt volgens mij volledig aan dixons...
't zou wel leuk zijn als ze je gewoon een beetje op de hoogte houden, maar dat doen ze niet...
Anoniem: 115248
Pfff, dan had je hem net zo goed zelf naar Nintendo op kunnen sturen.Anoniem: 76992 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:49:
hij is dus (toch) opgestuurd naar nintendo

Kost je dan wel wat verzendkosten, maar ik denk dat je hem dan nu alweer terug gehad zou hebben. Je hebt toch standaard garantie van nintendo zelf als je iets van ze koopt.
Tsja, heb je nu niks meer aan natuurlijk.
'k was niet van plan 'm nog een keer stuk te laten gaan, maar voor de volgende keer... 
maar nu kan ik wel iemand de schuld geven als ie niet aankomt en ik heb zelf geen kosten
maar nu kan ik wel iemand de schuld geven als ie niet aankomt en ik heb zelf geen kosten
Ik bekeek net het topic logo en MegaMan viel me op. Vroegah was dat toch een van de Nintendo corifeeen (ook al wassie van Capcom). Iemand ervaring met de recentere MM games? In mijn ogen zou een ouderwets goeie update van de oude concepten helemaal top kunnen uitpakken. Wellicht moet Nintendo eens een MM game maken (omgekeerde van wat nu veel gebeurt)...
Anoniem: 5577
Zo na alle goede geluiden over DK:Jungle beat hem ik hem vandaag ook maar gehaald samen met Donkey Konga.
Echt een super leul spel echt iets waar enkel nintendo mee kan komen
Echt een super leul spel echt iets waar enkel nintendo mee kan komen
Op zich een leuk idee, maar momenteel verwacht ik dat je dan opeens ergens mario gaat tegenkomen.....Deddiekoel schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 16:30:
Ik bekeek net het topic logo en MegaMan viel me op. Vroegah was dat toch een van de Nintendo corifeeen (ook al wassie van Capcom). Iemand ervaring met de recentere MM games? In mijn ogen zou een ouderwets goeie update van de oude concepten helemaal top kunnen uitpakken. Wellicht moet Nintendo eens een MM game maken (omgekeerde van wat nu veel gebeurt)...
Ik las trouwens ook ergens dat er een nieuwe Mega man X aan zat te komen. Zal dit nog is proberen terug te vinden.
Hmmm artikel waar ik het in las is al van november

Maar goed, we blijven hopen
http://ps2.ign.com/articles/566/566484p1.html
[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 11-02-2005 22:07 ]
10 second ninja DONE
Er komt trouwens wel een Mega Man X Collection uit van Capcom. Het is alleen nog niet duidelijk op welke consoles dit zal zijn, maar vanwege het succes van Mega Man Anniversary Collection op de GameCube hoop ik toch wel op een GameCube versie.
EDIT: Dat spel waar in dat artikel van IGN naar verwezen wordt is Mega Man X 8, de eerste 3D Mega Man X. Het spel krijgt in de meeste reviews een cijfer tussen de 6 en de 7.
EDIT: Dat spel waar in dat artikel van IGN naar verwezen wordt is Mega Man X 8, de eerste 3D Mega Man X. Het spel krijgt in de meeste reviews een cijfer tussen de 6 en de 7.
[ Voor 39% gewijzigd door MetroidPrime op 11-02-2005 23:36 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ja, 1 dag nadat ik zei dat ik dan toch maar mijn geld terugwilde omdat het zo niet opschoot had ik mijn geld al terug. Dus ik denk dat ze weer eens ouderwets aan het prutsen zijn met je geld.Captain N schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:35:
Oscar, heb jij je geld al terug van Winkelwijs? Ik heb ze nu al een aantal keer gebeld, waaronder vorige week vrijdag. Toen was het geld 'toevallig' net die ochtend teruggestort volgens hen, maar tot op heden nog geen centjes op mijn rekening
Bij hun is het afgeschreven zeggen ze nu. Welke bank heb jij? Als het er maandag nog niet is, maar weer bellen dan 
Ik ben nu trouwens begonnen met Beyond Good & Evil. Ik was vergeten om dat monster wat je tegenkomt als je met de hovercraft van het vuurtoren eiland naar die garage gaat te fotograferen. Is dat erg? Kom je die nog een keer tegen? En wordt het uberhaupt bij gehouden of je alles gefotografeerd hebt? Zoals in Metroid Prime bijvoorbeeld met dat scannen?
Ik ben nu trouwens begonnen met Beyond Good & Evil. Ik was vergeten om dat monster wat je tegenkomt als je met de hovercraft van het vuurtoren eiland naar die garage gaat te fotograferen. Is dat erg? Kom je die nog een keer tegen? En wordt het uberhaupt bij gehouden of je alles gefotografeerd hebt? Zoals in Metroid Prime bijvoorbeeld met dat scannen?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Bedoel je dat vliegende slang-achtige beest? Die komt nog een paar keer terug.Captain N schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:43:
Ik ben nu trouwens begonnen met Beyond Good & Evil. Ik was vergeten om dat monster wat je tegenkomt als je met de hovercraft van het vuurtoren eiland naar die garage gaat te fotograferen. Is dat erg? Kom je die nog een keer tegen?
Je krijgt volgens mij wel iets als je alle beesten fotografeert, maar ik zou niet weten wat.
Ik heb vandaag weer is paper mario gespeeld. Nog steeds een leuk, stylish spel, echter met voor mij een irritante factor.
Dat is namelijk het tattle gebeuren. Voor de mensen de het spel niet spelen, het tattles komt er op neer dat je een vijand bekijkt, wat info over hem/haar/het krijgt en een analyse over zijn sterke & zwakke punten. Een beetje te vergelijken met het scannen van vijanden in metroid prime.
Er is echter een cruciaal verschil. Bij metroid kun je tijdens het scannen kiezen wat je verder gaat doen. Mocht het te gevaarlijk zijn dan kun je gaan vechten of eventueel vluchten. Bij pm is het heel anders omdat je al in een gevecht zit. En het 'tattlen' gewoon een beurt kost waarin je anders had kunnen aanvallen. Misschien is dit iets wat binnen de rpg regels valt, maar ik vind het nogal vervelend over komen. Zelf met de kortere gevechten heb je kans op schade als je deze optie gebruikt. Als je het niet doet dan negeer je een behoorlijk stuk van het spel, en krijg je natuurlijk nooit je tattle log vol.
Wat vinden jullie van deze optie van het spel?
Wellicht verklaart het volgende voorbeeld beter wat ik bedoel (niet lezen als je hoofdstuk 2 nog niet uit hebt)
Dat is namelijk het tattle gebeuren. Voor de mensen de het spel niet spelen, het tattles komt er op neer dat je een vijand bekijkt, wat info over hem/haar/het krijgt en een analyse over zijn sterke & zwakke punten. Een beetje te vergelijken met het scannen van vijanden in metroid prime.
Er is echter een cruciaal verschil. Bij metroid kun je tijdens het scannen kiezen wat je verder gaat doen. Mocht het te gevaarlijk zijn dan kun je gaan vechten of eventueel vluchten. Bij pm is het heel anders omdat je al in een gevecht zit. En het 'tattlen' gewoon een beurt kost waarin je anders had kunnen aanvallen. Misschien is dit iets wat binnen de rpg regels valt, maar ik vind het nogal vervelend over komen. Zelf met de kortere gevechten heb je kans op schade als je deze optie gebruikt. Als je het niet doet dan negeer je een behoorlijk stuk van het spel, en krijg je natuurlijk nooit je tattle log vol.
Wellicht verklaart het volgende voorbeeld beter wat ik bedoel (niet lezen als je hoofdstuk 2 nog niet uit hebt)
spoiler:
Ik moest de ketting van mevrouw nogwa op gaan halen, en kom dus uiteindelijk bij 'de 3 sisters' uit. Het is goed mogelijk dat je, wanneer je ze eenmaal verslagen hebt, niet meer tegenkomt in het spel. Dus ik ga de strijd in met Goombella zodat ik ze kan tattlen. Echter momenteel is koops veel effectiever gebleken in combat dus dat is al een nadeel, en dan kost het tattlen ook nog kostbare beurten! Ik ben er van overtuigd dat ik deze battle met koops zeker gewonnen zou hebben...
10 second ninja DONE
ik won de battle makkelijk, met alle 3 getattled te hebben...later wordt het wel makkelijker voor je,
spoiler:
je krijg dan een badge waarmee je van partner kan wisselen zonder dat het je een beurt kost 
Erg leuk! Het zat ook al in het originele Paper Mario, en ik was blij toen ik hoorde dat het terug zou komen in PM2.Sagat schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:31:
Eigenlijk vreemd, want het scannen in metroid prime vond ik dan juist weer heel erg irritant. Maar in een turnbased gevecht voelt het voor mij veel meer op z'n plaats. Het is gewoon een strategische afweging... wat doe ik? M'n beurt gebruiken om aan te vallen of om tattle te gebruiken? Tattle kost je een beurt, maar het levert wel vaak waardevolle informatie op voor het gevecht.
Als je een vijand die je maar één keer tegenkomt, bent vergeten te tattlen kun je ook nog...
spoiler:
... in de prullenbak van professor frankly kijken. 
Metroid Prime voor 15 inclusief verzendkostens op Ebay gescoord. Ben benieuwd
Starfox Adventure voor 17, en dan 2,75 verzendkosten die verdeeld worden over starfox en streetfighterII op de SNES.
Starfox Adventure voor 17, en dan 2,75 verzendkosten die verdeeld worden over starfox en streetfighterII op de SNES.
Metroid Prime =Blaatschaap11 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 15:55:
Metroid Prime voor 15 inclusief verzendkostens op Ebay gescoord. Ben benieuwd
Laat ff horen wat je van SFA vind, ben toch best benieuwd naar die game...
SFA is best een leuke game met gewoon geweldige graphics die nog steeds met de top mee kunnen komen maar het combat systeem is slecht (gewoon knoppen rammen), de vliegmissies zijn saai en de fetch quests zijn saai.
Zou van mij een 8 krijgen.
Metroid Prime is gewoon
Zou van mij een 8 krijgen.
Metroid Prime is gewoon
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Maar SFA is nog altijd beter dan SF Assault...want die is gewoon om te

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 13-02-2005 16:25 ]
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Ik was gister naar Trance Energy, Nintendo DS stand
Had er verder geen tijd voor/naar gekeken maar wel leuk dat Nintendo dr zat
ik denk dat ik SFA gewoon een keer voor de graphics aanschaf 
ik hoop echt dat dixons morgen belt...
niet dat ik tijd om te gamen heb deze week
ik hoop echt dat dixons morgen belt...
niet dat ik tijd om te gamen heb deze week

Ik was er 2 jaar geleden geweest. Toen stonden ze er ook met een stuk of 10 Gamecube's
Mijn foto's op Flickr.
gisteren Donkey Konga en Jungle beat gekocht 
DKonga is echt superleuk. JB moet ik nog proberen want ik krijg Vriendinlief niet bij Dkonga weggeslagen
DKonga is echt superleuk. JB moet ik nog proberen want ik krijg Vriendinlief niet bij Dkonga weggeslagen
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
dan moet je zelf ook nog flink oefenen met DKonga zodat je genoeg armspieren hebt om harder te slaanrajackar schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:32:
gisteren Donkey Konga en Jungle beat gekocht
ik wil DK JB ook wel graag hebben, maar ik heb waarschijnlijk alleen CD/DVD bonnen te besteden en ik denk niet dat Dixons die aanneemt...
en 10€ meer betalen lijkt me ook niks...
Dat lijkt mee eerder andersom! SFA was echt doodsaaie slechte Zelda rip off. Na elke "quest" verzamel ditS2S schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:25:
Maar SFA is nog altijd beter dan SF Assault...want die is gewoon om te

SF: A heeft voertuigen Arwings een veel gevarieerdere gameplay (battlefield style multiplayer)
SF: A komt zeker in mijn collectie
This space is occupied
SFA was een van mijn eerste cube games, vond het er erg mooi uitzien. Het liet goed zien waar de cube tot in staat was.
Maar alle puzzels had ik al een keer in zelda gedaan. En de gevechten stelde niet veel voor, gewoon de hele tijd op de a knop rammen. Had het dan ook ook erg snel uitgespeeld. Vond het niet een super bagger game, maar het is ook niet een must have. Voor je kleine zusje/neefje is het een erg leuke game, maar voor een die-hard games is het niet zo veel aan.
SF: A ben ik ook heel erg benieuwd naar, hopelijk weer net zo leuk als starfox op de snes en N64.
Maar alle puzzels had ik al een keer in zelda gedaan. En de gevechten stelde niet veel voor, gewoon de hele tijd op de a knop rammen. Had het dan ook ook erg snel uitgespeeld. Vond het niet een super bagger game, maar het is ook niet een must have. Voor je kleine zusje/neefje is het een erg leuke game, maar voor een die-hard games is het niet zo veel aan.
SF: A ben ik ook heel erg benieuwd naar, hopelijk weer net zo leuk als starfox op de snes en N64.
ik heb nog nooit (echt) een zelda game gespeeld dus die puzzels zullen mij niet bekent voorkomen
verder heb ik nooit starfox gespeeld dus vergeleken met eerdere versies zal ie ook niet tegenvallen
maar als ik tussendoor ook minder goede games koop leer ik de betere games meer te waarderen
verder heb ik nooit starfox gespeeld dus vergeleken met eerdere versies zal ie ook niet tegenvallen
maar als ik tussendoor ook minder goede games koop leer ik de betere games meer te waarderen
ik krijg morgen Ikaruga voor de gamecube.
nu nog een gamecube scoren
nu nog een gamecube scoren

Koop gewoon Zelda:Windwaker als je nog nooit een 3D of zelfs _EEN_ Zelda heb gespeeld. Geen SFA die hiermee kan wedijveren. Als je de "limited" CE kan vinden met daarbij Ocarina of Time dan ben je helemaal 2 maanden zoet.
Starfox moet gewoon weer gemaakt worden door Nintendo, Starfox en Lylat Wars speel ik nog steeds regelmatig.
Starfox moet gewoon weer gemaakt worden door Nintendo, Starfox en Lylat Wars speel ik nog steeds regelmatig.
You look like I need a drink.
Aristagon:
Als Namco SF:A gewoon in dezelfde opzet had ontwikkeld als Nintendo met Lylatwars/Starfox 64 (arwing, tank, sub) dan had het denk ik een goede game geweest. Iedereen zeek over de grond(loop)missies, ze luisteren niet...echt DOM.
Als Namco SF:A gewoon in dezelfde opzet had ontwikkeld als Nintendo met Lylatwars/Starfox 64 (arwing, tank, sub) dan had het denk ik een goede game geweest. Iedereen zeek over de grond(loop)missies, ze luisteren niet...echt DOM.
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 13-02-2005 20:55 ]
dan kan ik toch beter eerst SFA spelen en daarna Z:TWW 
dan kan ik van beide games genieten
maar ik heb nog ff bedenktijd
is DKJB 50€ @ dixons eigenlijk een tijdelijke aanbieding?
dan kan ik van beide games genieten
maar ik heb nog ff bedenktijd
is DKJB 50€ @ dixons eigenlijk een tijdelijke aanbieding?
het punt is juist dat SFA niet echt van te genieten valt
Gisteren paper mario2 bij een 2e hands winkel voor €25 gescoord; dat vond ik wel de moeite. Tot nu toe heb ik nog niet het licht gezien maar het is wel een vermakelijk spel. Het timen van counters lukt me nog niet zo super maar dat zal vanzelf wel komen.
SFA vond ik best wel leuk maar ik heb hem ook al een tijd geleden, tegenwoordig zijn er betere spellen op de markt. Hij is zeker niet zo leuk als zelda (duh...) maar wel vermakelijk tussendoor. Net weer eens luigi's mansion gespeeld; das een van de launch titels die ik nu nog steeds wel eens speel (ik heb hem ook wel later gekocht voor een prikkie). Verder vind ik dat de huidige spellen toch wel een stuk beter zijn; mooier maar ook beter speelbaar.
SFA vond ik best wel leuk maar ik heb hem ook al een tijd geleden, tegenwoordig zijn er betere spellen op de markt. Hij is zeker niet zo leuk als zelda (duh...) maar wel vermakelijk tussendoor. Net weer eens luigi's mansion gespeeld; das een van de launch titels die ik nu nog steeds wel eens speel (ik heb hem ook wel later gekocht voor een prikkie). Verder vind ik dat de huidige spellen toch wel een stuk beter zijn; mooier maar ook beter speelbaar.
Anoniem: 122027
Lijkt erop dat DK:JB bij Dixons nu ook 60 euri's kost ...
U krijgt 59 Air Miles
Donkey Kong: Jungle + Controller (GameCube)
59,99 Art.nr. SW04642
GGrrr
U krijgt 59 Air Miles
59,99 Art.nr. SW04642
GGrrr
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 122027 op 13-02-2005 22:23 ]
En ik was van plan om morgen DKJB te gaan halen bij de dixons
Dixons neemt alle soorten bonnen aan. Afgelopen zaterdag nog DK JB aangeschaft mbv wat CD bonnen. Als we niets gezegd hadden dan had de medewerker de bon van 25 gulden bijna voor 25 euro aangeslagen.Anoniem: 76992 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 19:25:
ik wil DK JB ook wel graag hebben, maar ik heb waarschijnlijk alleen CD/DVD bonnen te besteden en ik denk niet dat Dixons die aanneemt...
en 10€ meer betalen lijkt me ook niks...
Anoniem: 122027 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:22:
Lijkt erop dat DK:JB bij Dixons nu ook 60 euri's kost ...
U krijgt 59 Air Miles
59,99 Art.nr. SW04642
Ik vind het een nogal vaag spel, maar vriendin vind 't leuk
Geen idee overigens waarom we nu al 3 sets bongo controllers hebben

[ Voor 49% gewijzigd door Rukapul op 13-02-2005 22:55 ]
Bij Bart Smit is hij op internet dacht ik ook maar 53,- en anders is hij bij Nedgame 55,-victenn schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:28:
En ik was van plan om morgen DKJB te gaan halen bij de dixons
[ Voor 4% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 13-02-2005 22:50 ]
ik zag bij de dixons in middelburg ook een DKJB voor 50€, maar die zullen ze dan wel snel veranderen 
erg jammer want ik moet nog ff wachten met aanschaffen ivm andere uitgaven...
bij bart smit was het ook maar een tijdelijke actie dus dat zal ik waarschijnlijk ook net niet halen...
edit:
€53,-
erg jammer want ik moet nog ff wachten met aanschaffen ivm andere uitgaven...
bij bart smit was het ook maar een tijdelijke actie dus dat zal ik waarschijnlijk ook net niet halen...
edit:
Cube Donkey Kong Jungle Beat
Schaf deze pack nu aan voor de speciale internet-only prijs* van € 53,50. U bespaart t/m 16 feb bijna € 6,50 want ná deze datum betaalt u weer 59,95 voor deze pack!
*Prijsactie geldt alleen op onze internetsite en t/m 16 feb
of play.comOscar Mopperkont schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:50:
[...]
Bij Bart Smit is hij op internet dacht ik ook maar 53,- en anders is hij bij Nedgame 55,-
€53,-
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 13-02-2005 23:04 ]
Anoniem: 92587
Bart Smit + E-Plaza: 53,50 t/m 16 februari voor internetbestellingen, daarna weer 59.95.Oscar Mopperkont schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:50:
[...]
Bij Bart Smit is hij op internet dacht ik ook maar 53,- en anders is hij bij Nedgame 55,-
Bij next-level is ie inclusief bongo's 53,-
Info van budgetgaming.nl
Edit: donkey konga (incl bongo's) en jungle beat (incl bongo's) zijn € 50 p/stuk incl btw bij makro/lukas klamer vanaf morgen t/m 28 feb
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 92587 op 14-02-2005 09:19 ]
Ik vind DKonga juist leuker in multiplayer maar dat wel een smaak kwestie zijnRukapul schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:35:
[...]
Geen idee overigens waarom we nu al 3 sets bongo controllers hebben, want DK JB heeft geen cooperative mode en Donkey Konga is het leukst in single player mode.
Mijn handen doen iig flink pijn na een weekendje meppen.
SF:A kan ik echt iedereen afraden. De klassieke missies zijn wel aardig maar bij de vrije aarwing missies had ik al het gevoel dat ik beter rogue leader kon gaan spelen. De rest van de missie is helemaal een drama en ook het verhaal en de cut-scenes vallen me enorm tegen.
Heel erg jammer want ik had echt heel veel zin in een goede SF game
Play.com: ~ €49.
Altijd in ponden afrekenen, je creditcard maatschappij maakt dan de omrekening wel, dan komt de prijs (een stuk) lager uit dan wanneer je bij Play in Euro's afrekent.
* Twee Dee geeft een tip.
Sterker nog, je kan niet eens in Euri afrekenen, die staan er alleen maar vermeld als een indicatie. Aangezien play.com in de UK is gevestigd, kunnen ze alleen maar in Ponden incasseren van een craditcard, een bedrijf kan namelijk alleen maar in de valuta van het land waar het is gevestigd incasseren.Twee Dee schreef op maandag 14 februari 2005 @ 09:09:
Altijd in ponden afrekenen, je creditcard maatschappij maakt dan de omrekening wel, dan komt de prijs (een stuk) lager uit dan wanneer je bij Play in Euro's afrekent.
zie www.xe.com voor een handige currency converter overigens
Zaterdag in de stad de bongo's aan mijn vriendin laten zien en zij vond ze ook al geinig. Helaas ben ik momenteel tering blut (heb wel een Motorola V3 RAZR) maar ik denk wel dat de DK games er gaan komen.
Als je SF Assault hebt dan mag je mee praten...zo niet zeg dan maar niets.TheEvilCuber schreef op zondag 13 februari 2005 @ 19:52:
[...]
Dat lijkt mee eerder andersom! SFA was echt doodsaaie slechte Zelda rip off. Na elke "quest" verzamel ditverveelde binnen een uurtje.
SF: A heeft voertuigen Arwings een veel gevarieerdere gameplay (battlefield style multiplayer)
SF: A komt zeker in mijn collectie
Ik heb alle delen gespeeld en ik heb SF op de Snes ik kan je verzekeren dat deze versie zuigt en dat zelfs SFA beter is...nou dat moet toch genoeg zeggen. En die gevarieerde gameplay daar bedoel je de voetlevels zeker mee....nou das helemaal erg...had ik er 1 gehad op Sauria was ik blij dat ik die na 45 minuten had gehaald....want de gameplay zoog zo hard dat ik doof er van werd.....krijg ik er gewoon nog lekker 1 achter aan.
Een van de

[ Voor 22% gewijzigd door S2S op 14-02-2005 10:45 ]
Net even DKJB gehaald en meteen even banana kingdom gespeeld. Zoals iedereen hier al zei een geweldig spel. Wel vermoeiend maar dan doe ik ook een keer iets aan sport.
Bij dixons was ie uitverkocht dus heb ik hem maar bij e-plaza gehaald gelijk BGE meegenomen voor 15 euro. Ik ga nu weer verder met spelen.
edit: Even tot en met kingdom 9 gespeeld, en je blijft maar spelen om je score nog hoger te krijgen.
Bij dixons was ie uitverkocht dus heb ik hem maar bij e-plaza gehaald gelijk BGE meegenomen voor 15 euro. Ik ga nu weer verder met spelen.
edit: Even tot en met kingdom 9 gespeeld, en je blijft maar spelen om je score nog hoger te krijgen.
[ Voor 15% gewijzigd door victenn op 14-02-2005 17:02 ]
had zo gehoopt dat wanneer ik thuiskwam, dat er gezegd werd dat dixons gebeld zou hebben...
volgens mij hebben ze 'm echt pas eind van de week verstuurd...

Anoniem: 80686
Vrijdag geeft Namco meer info over de nieuwe Tales game. De kans lijkt me aardig groot dat hij op de 'Cube zal verschijnen, aangezien er voor de andere consoles al 1 in ontwikkeling is
Voor de DS zou ook nog kunnen, maar daar had Namco al min of meer een Tales game voor aangekondigd.
Gewoon flink bellen/langs gaanAnoniem: 76992 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:31:
had zo gehoopt dat wanneer ik thuiskwam, dat er gezegd werd dat dixons gebeld zou hebben...![]()
Een oud vriend en een neef hebben ook een Cube gekocht \o/ heeft me neef even 12spellen "geleend"
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
is dat een vervolg of een ander deel in Tales of Symphonia ofzo?
heb er nog niet zoveel over gehoord
ben vrijdag al langsgeweest en ze poeieren je min of meer gewoon af...
heb er nog niet zoveel over gehoord
heeft geen zin als ie nog bij nintendo ligt of onderweg isAap schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:52:
[...]
Gewoon flink bellen/langs gaankan misschien wel helpen bij die lui.
ben vrijdag al langsgeweest en ze poeieren je min of meer gewoon af...
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 14-02-2005 14:58 ]
GestreamdS2S schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:20:
[...]
Als je SF Assault hebt dan mag je mee praten...zo niet zeg dan maar niets.
Ik heb alle delen gespeeld en ik heb SF op de Snes ik kan je verzekeren dat deze versie zuigt en dat zelfs SFA beter is...nou dat moet toch genoeg zeggen. En die gevarieerde gameplay daar bedoel je de voetlevels zeker mee....nou das helemaal erg...had ik er 1 gehad op Sauria was ik blij dat ik die na 45 minuten had gehaald....want de gameplay zoog zo hard dat ik doof er van werd.....krijg ik er gewoon nog lekker 1 achter aan.
Een van deGC games die ik heb gespeeld
This space is occupied
Nu ik al die verhalen zo hoor lijkt donkey kong me toch wel een leuk spel. Alleen ben ik een beetje terughoudend met kopen aangezien ik bang ben dat ie dan toch tegenvalt.
Voor degene die hem willen kopen en een makro pasje hebben, daar kan je hem ook krijgen voor 49.98
Voor degene die hem willen kopen en een makro pasje hebben, daar kan je hem ook krijgen voor 49.98
Anoniem: 96595
Ik weet niet of het hier mag, maar weten jullie ook al dat de GC te modden is zodat hij ook dvd-/+r leest en je dus copien kunt gebruiken???
Jaxc
Jaxc
www.maxconsole.comAnoniem: 96595 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:10:
Ik weet niet of het hier mag, maar weten jullie ook al dat de GC te modden is zodat hij ook dvd-/+r leest en je dus copien kunt gebruiken???
![]()
Jaxc
maar er schijnt al een truc te zijn waarbij game makers dat kunnen omzijlen door de disc tijdens het spelen te re-initen en de mod chips zijn erg duur.
Spellen downloaden en spelen is eigenlijk alleen maar te doen om ze ff te checken. Om echt te spelen is het niet echt geschikt. Nintendo heeft met de cube wel iets unieks neer gezet omdat het waarschijnlijk de enige console wordt deze generatie waarvan spellen kopieëren tijdens de lifecycle niet volledig is door gebroken.
Anoniem: 96595
[/quote]maar er schijnt al een truc te zijn waarbij game makers dat kunnen omzijlen door de disc tijdens het spelen te re-initen en de mod chips zijn erg duur.
Spellen downloaden en spelen is eigenlijk alleen maar te doen om ze ff te checken. Om echt te spelen is het niet echt geschikt. Nintendo heeft met de cube wel iets unieks neer gezet omdat het waarschijnlijk de enige console wordt deze generatie waarvan spellen kopieëren tijdens de lifecycle niet volledig is door gebroken.
[quote]
Dat klopt maar in de volgende Flashrom wordt deze truck alweer omzijlt en werken naar waarschijnlijkheid 99% van de games.
Jaxc
ps en €59 voor een mod chip vind ik niet duur, 2 games kosten al meer dan €60, je hoeft ze nu alleen te downloaden en op een DVD+/- r te zetten.
http://www.divineo.com/cgi-bin/div-us/index.html
kijk met prijs in €
[quote]
Dat klopt maar in de volgende Flashrom wordt deze truck alweer omzijlt en werken naar waarschijnlijkheid 99% van de games.
Jaxc
ps en €59 voor een mod chip vind ik niet duur, 2 games kosten al meer dan €60, je hoeft ze nu alleen te downloaden en op een DVD+/- r te zetten.
http://www.divineo.com/cgi-bin/div-us/index.html
kijk met prijs in €
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 96595 op 14-02-2005 17:38 ]
Ik support B.I.G. 
Ban Illegale Games
maar dan alleen met Games
Ban Illegale Games
maar dan alleen met Games
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 14-02-2005 17:59 ]
Ik kreeg net een mailtje van uitnodiging@nintendo.nl, dat ik VIP kon worden!! JEEJ! Weer een goedkope manier om sterren afhandig te maken. "De 15000 sterren komen binnen 3 weken pas op je account, vanwege de drukte van nieuwe VIP's" of iets dergelijks stond er
Opgepast dus
Mijn foto's op Flickr.
Heb je je geld trouwens al terug Captain N?
Nee, nog steeds niet
Ik had vrijdag gebeld, en die gast van de helpdesk zou het even navragen bij de financiële administratie, en zo terug bellen. Niet dus. Belde een uur erna of zo maar weer op, en hij had het natuurlijk nog niet nagevraagd. Hij schakelde me door naar de financiële administratie, en kreeg degene aan de lijn die gezorgd had voor die terugboekingen. Ook hij zegt dat in hun systeem staat dat het teruggeboekt is, maar mijn systeem zegt anders
Dus hij zou het gaan nakijken in hun bankafschriften. Als het inderdaad bij hun niet afgeschreven staat, zouden ze het maandag alsnog overboeken.
Als het er woensdag nog niet is maar weer aan de telefoon gaan hangen
Als het er woensdag nog niet is maar weer aan de telefoon gaan hangen
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 105012
15000 of 1500 (of 1000) of (of 500). Echter, 15000 lijkt me wel iets teveel, dan kan je dus gelijk een gratis gamecube halen als die er weer in zit
Ik heb net 1080 Avalanche binnen (op ebay gekocht) echt een fantastisch spel
K hoop dat hij net zo verlsvend is als 1080 op de n64, want die heb ik echt superveel gespeeld.
Ik zit nu te twijfelen om
-Jungle Beat
-Mario Tennis
-Resident Evil
te kopen, maar ik kan maar niet kiezen
Is het trouwens de moeite waard om Eternal Darkness voor 15-20 euro op ebay te kopen?
K hoop dat hij net zo verlsvend is als 1080 op de n64, want die heb ik echt superveel gespeeld.
Ik zit nu te twijfelen om
-Jungle Beat
-Mario Tennis
-Resident Evil
Is het trouwens de moeite waard om Eternal Darkness voor 15-20 euro op ebay te kopen?
Ps4/switch gamer
Anoniem: 105012 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:33:
[...]
15000 of 1500 (of 1000) of (of 500). Echter, 15000 lijkt me wel iets teveel, dan kan je dus gelijk een gratis gamecube halen als die er weer in zit.... 1500 vind ik al veel (waarom heb ik dat geluk niet
)
Ennuh, het is dus gewoon iemand die zich voordoet als Nintendo om makkelijk sterren te verdienen heMaar als jij je nu registreerd via deze uitnodiging krijg je niet alleen de standaard 200 het aantal van de PIN-code waarmee jij je hebt geregistreerd, maar ook nog eens 1500 er boven op! Maar dat is nog niet alles! Er worden ook nog eens 10 Nintendo VIP-packs verloot onder de geregistreerde die ouder dan 12 jaar zijn!
(Door de verwachte grootschalige registraties via deze uitnodiging duurt het waarschijnlijk ongeveer 3 weken voordat de bonus van 1500 wordt overgemaakt!)
Die ligt voor die prijs nieuw in de winkel, dus dan zou ik toch naar de winkel gaanIs het trouwens de moeite waard om Eternal Darkness voor 15-20 euro op ebay te kopen?
[ Voor 11% gewijzigd door Captain N op 14-02-2005 18:44 ]
Mijn foto's op Flickr.
@Mod-chip discussie, ik zou zeggen lees eens de FAQs en GoT richtlijnen, zucht.
Met andere woorden, ga ergens anders posten. De volgende link naar een modchip site (met name bestelsites) meld ik aan de mods. Vooral mensen die nog eens benadrukken dat het zo lekker veel goedkoper is dan naar de winkel gaan kunnen van mij de $#%$%%$^ krijgen. Een keer experimenteren met linux, homebrew etc of de wat minder boeiende game eens warezen ala maar mensen die nooit/weinig games kopen en developers e.d de grond in helpen: SterfModchips
Topics over modchips zijn in Spielerij niet toegestaan. Niet alle modchips zijn illegaal, maar toch willen wij topics en vragen hierover in Spielerij niet hebben. Mocht je hier toch een topic over openen, gaat je topic op slot en bij herhaling kunnen er minder leuke maatregelen getroffen worden. Klinkt hard, maar modchips hebben nu eenmaal een te hechte band met warez in Spielerij.
[ Voor 108% gewijzigd door Max|Burn op 14-02-2005 22:03 ]
Is die aanbieding voor een officiele Nintendo RGB kabel voor €5,- op Schiphol er nog steeds? En zoja, bij welke winkel?
Ligt het aan mij, of heb je eigenlijk je eigen vraag al beantwoord?Ik zit nu te twijfelen om
-Jungle Beat
-Mario Tennis
-Resident Evil
Door: NinTeNdO_FrEaK
Most Wanted: Resident Evil 4
Maar ik zou het ook moeilijk kiezen vinden. Jungle Beat mag je eigenlijk niet missen, maar resident evil ook niet. Mario Tennis lijkt me iets minder essentieel... maar als je me over een paar maanden weer spreekt heb ik waarschijnlijk alledrie die spellen in de kast staan.
Whoewoooooo

net terug uit london (5 daagjes met mn vriendin)
en daarvoor was ik jarig, en ik heb weer leuke games er bij!
Voor mn verjaardag:
Wario Ware,
Eternal Darkness (gevonden bij harrods voor 10pond, in nederland is ie nergens te krijgen of duurder)
en van een vriend van mij Beyond Good and evil!
Warioware heb ik op mn verjaardag gedaan en het is echt vet
super vet zoveel minigames en zosnel achter elkaar... en de verschillende multieplayer opties zijn echt gaaf, binnenkort gaan we met zn 6e warioware'en
Beyond good and evil vond ik gisteren op mn kamer nadat ik terug was gekomen en heb het vandaag voor het eerst gedaan...
De sfeer vind ik echt cool (een beetje jammer dat het in het nederlands is, maar je went er aan) en ik ben nu al redelijk verslaafd
Eternal darkness: ook pas vandaag gedaan (kon in londen niet gamen
, wel hebben we ge'airhockeyd) maar niet al te lang, want ik ga dat spel samen met mn vriendin spelen, maar tot nu toe voelt het aan als resident evil, alleen met een hele fijne camera... het voelt echt lekker aan
...
dus: voor mensen die van partygames houden, warioware is echt gaaf!
en als je 15euro over hebt: Koop Beyond good and evil!
(en Eternal darkness is bijna nergens te vinden hier)
net terug uit london (5 daagjes met mn vriendin)
en daarvoor was ik jarig, en ik heb weer leuke games er bij!
Voor mn verjaardag:
Wario Ware,
Eternal Darkness (gevonden bij harrods voor 10pond, in nederland is ie nergens te krijgen of duurder)
en van een vriend van mij Beyond Good and evil!
Warioware heb ik op mn verjaardag gedaan en het is echt vet
super vet zoveel minigames en zosnel achter elkaar... en de verschillende multieplayer opties zijn echt gaaf, binnenkort gaan we met zn 6e warioware'en
Beyond good and evil vond ik gisteren op mn kamer nadat ik terug was gekomen en heb het vandaag voor het eerst gedaan...
De sfeer vind ik echt cool (een beetje jammer dat het in het nederlands is, maar je went er aan) en ik ben nu al redelijk verslaafd
Eternal darkness: ook pas vandaag gedaan (kon in londen niet gamen
dus: voor mensen die van partygames houden, warioware is echt gaaf!
en als je 15euro over hebt: Koop Beyond good and evil!
(en Eternal darkness is bijna nergens te vinden hier)
Eternal Darkness is zo'n spel wat mixed reviews heeft gekregen, maar hier op GoT grotendeels geweldig wordt gevonden. Ik kan er maar niks aan vinden helaas, sommige gedeeltes vond ik wel leuk, maar nooit uitgespeeld. Let maar niet op mij, ik vind Viewtiful Joe ook niks ")
Sterker nog, ik moet ze allebei verkopen, en nee niet aan jullie "p
You look like I need a drink.
Mixed Reviews? De gamepers vond het vrijwel zonder uitzondering een fantastisch spel.Aristagon schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 01:15:
Eternal Darkness is zo'n spel wat mixed reviews heeft gekregen, maar hier op GoT grotendeels geweldig wordt gevonden. Ik kan er maar niks aan vinden helaas, sommige gedeeltes vond ik wel leuk, maar nooit uitgespeeld. Let maar niet op mij, ik vind Viewtiful Joe ook niks ")
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik kan me hier helemaal bij aansluiten.MaxBurn schreef op maandag 14 februari 2005 @ 21:56:
@Mod-chip discussie, ik zou zeggen lees eens de FAQs en GoT richtlijnen, zucht.
[...]
Met andere woorden, ga ergens anders posten. De volgende link naar een modchip site (met name bestelsites) meld ik aan de mods. Vooral mensen die nog eens benadrukken dat het zo lekker veel goedkoper is dan naar de winkel gaan kunnen van mij de $#%$%%$^ krijgen. Een keer experimenteren met linux, homebrew etc of de wat minder boeiende game eens warezen ala maar mensen die nooit/weinig games kopen en developers e.d de grond in helpen: Sterf
Nerden met die PSO en linux/homebrew is leuk. Een spel downen om eens te checken vind ik persoonlijk geen probleem maar daar zijn de meningen over verdeeld.
De PSO hack geeft trouwens zoveel kleine probleempjes dat ik al weer een aantal spellen gekocht heb die ik eigenlijk niet wilde kopen omdat ze me niks leken maar eenmaal spelend toch zonder vastlopers en haperingen wilde hebben
Toch heb ik het gevoel dat Nintendo gamers ook meer de drang hebben dat ze alles orgineel willen hebben.
Door een nieuw artikel op IGN besefte ik me net opeens dat de amerikanen Donkey Kong Jungle Beat nog niet eens hebben kunnen spelen. 
Best wel opvallend dat wij hier in europa dat spel eerder hebben gekregen... ik vraag me af waarom eigenlijk? Maar ik klaag verder niet... een goede ontwikkeling vind ik dit zelfs.
Eerst the minish cap voor GBA... nu dit... gaat men europa nu eindelijk een beetje serieus nemen?
Best wel opvallend dat wij hier in europa dat spel eerder hebben gekregen... ik vraag me af waarom eigenlijk? Maar ik klaag verder niet... een goede ontwikkeling vind ik dit zelfs.
Misschien heeft het er een beetje mee te maken dat de euro zo hoog staat ten opzichte van de dollar.
Door spellen in Europa eerder uit te laten komen valt er meer winst te halen voor Nintendo (doordat minder Europeanen het spel dan importeren uit het "goedkope" Amerika).
Wie zal het zeggen? Hier zitten we echter nog wel op RE4 te wachten
Door spellen in Europa eerder uit te laten komen valt er meer winst te halen voor Nintendo (doordat minder Europeanen het spel dan importeren uit het "goedkope" Amerika).
Wie zal het zeggen? Hier zitten we echter nog wel op RE4 te wachten
Ik zit er eigenlijk aan te denken om NBA Streets vol3 te importeren.. weet iemand toevallig de EU releasedatum?
17 februari, maar enkele webshops leveren al (waaronder Play.com)
Ik heb alles platinum in DKJB:
spoiler:
EN JE KRIJG HELEMAAL NIETS EXTRA! Er komt alleen naast je crests te staan "COMPLETE" en een ander menu muziekie
This is so not DKC like 
Ah rielekstTwee Dee schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 10:12:
17 februari, maar enkele webshops leveren al (waaronder Play.com)
Komt omdat ze ons voor de gek hielden dat de talen in europa en andere werelddelen een probleem gaven!Glorix Jim schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 10:21:
[...]
Ah rielekstKan ik gewoon de PAL versie spelen! Het begint me trouwens wel op te vallen (zoals anderen het al opviel dat Jungle Beat al eerder te koop was in EU dan in USA) dan steeds meer spelen gelijktijdig of vrij snel een release krijgen in EU dan wat voorheen het geval was.
Maar dat is allemaal bullshit....ze wilden gewoon een gespreide release van de games. Want als je aan een game werkt dan schrijf je het script uit in je eigen taal en als je slim bent gelijktijdig in de andere talen......want ik kan me niet voorstellen dat wanneer de game klaar is je het hele team weer aan het werk zet voor een ander wereld deel.
Nu zien ze in dat deze manier niet meer werkt in de huidige wereldeconomie en zien ze dat veel mensen gaan importeren dus nu moeten ze wel.
Kijk naar USA SFA van Rare stop die in een JAP Cube en laad hem met Freeloader zul je zien dat alles in het Japans is.
Maar dit is wat ik denk.
[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 15-02-2005 10:58 ]
S2S vertalen wordt niet door de developer gedaan hoor. De boel wordt vertaald door vertalers, kwestie van tekst veldjes invullen 
Overal tegelijk releasen heeft een grote impact op je resources etc. (productie, marketing, etc) en dat is dan ook de reden dat het normaliter gespreid wordt gedaan, veel efficienter.
Overal tegelijk releasen heeft een grote impact op je resources etc. (productie, marketing, etc) en dat is dan ook de reden dat het normaliter gespreid wordt gedaan, veel efficienter.
Het probleem was juist dat Nintendo speciale vertaalteams had. Nintendo of America had vertaalteams die van het Japans naar het Engels vertaalden en Nintendo of Europe had vertaalteams die van het Engels naar verschillende andere talen vertaalden. Natuurlijk is dit niet zo heel erg slim en het werkt importeren in de hand. Nintendo heeft onlangs toegegeven dat het niet zo snugger van ze zijn begonnen direct uit het Japans te vertalen. De Europese vertaalteams zijn ook samen gaan werken met het Amerikaanse vertaalteam. Dit stond onlangs op IGN in een interview met het Amerikaanse vertaalteam toen ze gevraagd werden waarom Minish Cap eerder werd uitgebracht in de EU dan in de VS.S2S schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 10:56:
[...]
Maar dat is allemaal bullshit....ze wilden gewoon een gespreide release van de games. Want als je aan een game werkt dan schrijf je het script uit in je eigen taal en als je slim bent gelijktijdig in de andere talen......want ik kan me niet voorstellen dat wanneer de game klaar is je het hele team weer aan het werk zet voor een ander wereld deel.
Maar dat gaat natuurlijk alleen op voor spellen die ook vertaald werden. In het NES/SNES tijdperk werden er nauwelijks spellen vertaald en toch liepen we soms 2-5 jaar achter op Japan.
In het geval van The Minish Cap was het heel bewust zo gedaan door Nintendo. Omdat we in europa toen in een rustige periode zaten wilden ze graag een grote titel uitbrengen voor de GBA. Toen hebben ze expres de europese release voorrang gegeven.Twee Dee schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:36:
Misschien heeft het er een beetje mee te maken dat de euro zo hoog staat ten opzichte van de dollar.
Het doet me gewoon goed dat de volgorde niet meer in alle gevallen automatisch jap > us > eu is.
DKJB:
spoiler:
Als je alles platinum heb staat er op het beginscherm een teller met je totaal aantal beats. Dus niet je levels x het maximum aantal beats dat je haalde...nee..ALLE beats
Zit bijna over de 100.000 
[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 15-02-2005 12:26 ]
heb toch maar ff naar de dixons gebeld toen ik thuiskwam
hij was dus al binnen, maar nintendo had geen storing ontdekt...
in de winkel ff dat ding in het stopcontact gestoken en hij deed het (lampje brandde)
was al niet blij dat ze dat gewoon zomaar deden
toen wou hij de stekker er nog uittrekken zonder de cube uit te zetten (gelukkig was ik 'm voor)
hij doet het dus gewoon...
in de winkel werd er gezegd dat ze er iemand naar hebben laten kijken en daarna opgestuurd (alleen daar wisten ze nu vrij weinig vanaf)
dus misschien is de adapter gewoon omgeruild in de winkel... maar waarom werd ie dan nog opgestuurd
de adapter was kapot, dat weet ik bijna zeker, want mn pa heeft 'm nog getest....
maargoed, ik ben blij dat ik 'm terug heb en dat ie het weer doet
ook de memorycard heeft geen schade opgelopen en ik heb al mn savegames dus nog
Game on
hij was dus al binnen, maar nintendo had geen storing ontdekt...
in de winkel ff dat ding in het stopcontact gestoken en hij deed het (lampje brandde)
was al niet blij dat ze dat gewoon zomaar deden
toen wou hij de stekker er nog uittrekken zonder de cube uit te zetten (gelukkig was ik 'm voor)
hij doet het dus gewoon...
in de winkel werd er gezegd dat ze er iemand naar hebben laten kijken en daarna opgestuurd (alleen daar wisten ze nu vrij weinig vanaf)
dus misschien is de adapter gewoon omgeruild in de winkel... maar waarom werd ie dan nog opgestuurd

de adapter was kapot, dat weet ik bijna zeker, want mn pa heeft 'm nog getest....
maargoed, ik ben blij dat ik 'm terug heb en dat ie het weer doet
ook de memorycard heeft geen schade opgelopen en ik heb al mn savegames dus nog
Game on
Ik zei nog tegen je....probeer iemand anders zijn adapter....

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 15-02-2005 16:01 ]
moet je natuurlijk wel iemand kennen die ook een gamecube heeft. En dan is het nog maar de vraag of diegene zn adapter even uitleent gezien de vette games die momenteel verkrijgbaar zijn!
had ik dan toch niks aan gehad, want dan deed die van mij het nog niet 
ze hadden 'm dan gewoon niet moeten opsturen als ie het deed...
ik vraag me af wat ze ermee hebben gedaan dan
edit:
volgens mn pa zetten de meeste bedrijven er niet bij als ze een onderdeel vervangen, dus het zou kunnen dat nintendo gewoon een nieuwe adapter heeft meegegeven en het er niet heeft bijgezet
dan heeft dixons waarschijnlijk gewoon getest en opgestuurd omdat ie het niet deed
het moet iig een nieuwe zijn want die van mij was gewoon kapot

ze hadden 'm dan gewoon niet moeten opsturen als ie het deed...
ik vraag me af wat ze ermee hebben gedaan dan
edit:
volgens mn pa zetten de meeste bedrijven er niet bij als ze een onderdeel vervangen, dus het zou kunnen dat nintendo gewoon een nieuwe adapter heeft meegegeven en het er niet heeft bijgezet
dan heeft dixons waarschijnlijk gewoon getest en opgestuurd omdat ie het niet deed
het moet iig een nieuwe zijn want die van mij was gewoon kapot
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 76992 op 15-02-2005 17:09 ]
Boeien, hij werkt weer! Of nog! Of... erhm... whatever
Dit topic is gesloten.