Jeetje wat een bende op ebay zeg. Ik heb even gezocht naar Pokemon Firered of Leafgreen... alleen maar piraat versies.

Ik herken ze direct al, die lelijke en goedkope in elkaar gevouwen doosjes op de foto's, flinterdunne handleiding. Wel spotgoedkoop, maar ja. Ook allemaal "toevallig" zonder de wireless adapter natuurlijk

Ze hebben zeker nog geen manier gevonden om dat goed na te maken.
En als eentje er een keer officieel uitziet, dan merk je dat ook meteen wel aan de prijs.
Zijn die remakes echt veel beter dan de originelen? Anders ga ik denk ik maar gewoon op zoek naar Pokemon red of blue.
maar ik had het eigenlijk over die NES games. Nou wonen er hier wel 2 man in dat dorpje. Kan het zo zijn dat maar 1 van die 2 ermee spelen kan
Je bedoelt echt in het spel? Van gedownloade savegames en problemen daarmee weet ik eigenlijk niks.
Maar in het spel kan iedere speler gewoon met de NESgames spelen hoor. Als ze maar ergens uitgestald staan in één van jullie huizen. En dan ga je met je poppetje
ervoor staan. (niet aan de zijkant, niet aan de achterkant, maar aan de voorkant van de NES.) En dan is het geloof ik op A drukken... en dan zou je ze gewoon moeten kunnen spelen.
Straks nog maar ff op zoek naar een F-zero save met AX onderdelen
Pfff, wees een vent en speel gewoon even de storymode uit voor die onderdelen.
Edit:Weinig verassingen meer maar kijk toch maar
Leuk om te zien.

Maar inderdaad wel alles wat hij zegt met een flinke korrel zout nemen. Ik kan me nog herinneren dat in interviews vooraf min of meer werd gezegd dat je langer over The Wind Waker zou doen dan over OoT. Yeah right!
[
Voor 11% gewijzigd door
Anoniem: 115248 op 12-03-2005 23:43
]