Het Grote Gamecube Topic Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.598 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46739

Ik ben nu bezig met Four Swords Adventure en het is net of je terug gaat in de tijd :) En dat bedoel ik positief, want Zelda op de snes vond ik super en dit spel ook.

Al ben ik zoizo een Zelda fan en dan vooral The Windwaker dat is toch wel mijn persoonlijke favoriet. Ik ben tot 3 keer aan toe opnieuw begonnen :P Ik kon er geen genoeg van krijgen en ik kan ook niet wachten op de nieuwe Zelda. Die ziet er zo geweldig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 18:33

aapelite

Do the kirby!

Elroy schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:47:
Get it while it's hot :9~
Hi-res 960x720 Zelda trailer (mov)
Hi-res 1280x720 Zelda trailer (wmv)

Ondanks dat de wmv versie een hogere resolutie heeft, ziet de mov versie er toch beter uit ;)
Ik zag net dat de link niet meer werkte. Hier de officiele link van nintendo: http://media.nintendo.com...364-b8fc-e6f11617d1ab.mov :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:21
Captain N schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:02:
Ik heb vandaag Ikaruga binnen gekregen, en het is zoals verwacht inderdaad ontzettend moeilijk! Ik ben nu tot de 2e eindbaas gekomen, maar holy crap... al die kogels!! Jammer alleen dat het beeld zo smal is :/
TV op z'n zijkant zetten ;) Op Dreamcast kon je het spel er iig wel voor instellen, weet niet of dat op cube ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
TV op zijkant = TV stuk gaan

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Dat lijkt me ook wel een strak plan. :D
Valt je TV uit de kast, *bam*, dikke barst erin.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Schweino schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 03:28:
[...]

TV op z'n zijkant zetten ;) Op Dreamcast kon je het spel er iig wel voor instellen, weet niet of dat op cube ook kan.
Kan met de Cube ook alleen doe ik dat toch maar niet met mijn BB tv van 82cm. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
ja alleen je tv gaat dus stuk 8)7
de tv op zijn zij zetten = beeldbuisverneuking
Tja als je een LCD heb....

[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 12-03-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
aapelite schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 02:29:
[...]

Ik zag net dat de link niet meer werkte. Hier de officiele link van nintendo: http://media.nintendo.com...364-b8fc-e6f11617d1ab.mov :)
Hier nog een mirror van de hi-res.

Ik zit er trouwens sterk over na te denken om een LCD TV met HD ondersteuning te kopen bij de launch van de Revolution. Je kan nu al voor €1000 een LCD TV krijgen, en over een jaar is dat vast veel minder :)
Ik zit nu al helemaal te dagdromen, hoe mooi dat eruit gaat zien ;) O+

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Inderdaad ja ik denk er ook overna alleen zoals je zelf al zegt dan pas wanneer de revolution komt. Tegenwoordig worden de LCD tv's veel goedkoper en meestal hebben die ook HDTV ondersteuning.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Schweino schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 03:28:
Mja, dat had ik ook zien staan in de opties ja, maar dat eigenlijk niet echt een optie :P Ik heb een redelijk grote breedbeeld, dus die zet je niet "even" op z'n zij :P Zou ook niet passen in m'n kast trouwens...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 14:45

Yoozer

minimoog

Star Fox Assault roeleert zwaar. Het is wel een beetje meer een Mario-Kart achtige game (versus en mission is eigenlijk leuker dan de echte story mode) - jammer dat er maar 10 missies in zitten! Ook al zijn die uitgebreid en meerdelig.

De bediening in het versus-deel is -echt- goed voor een console FPS; we hebben al een hoop matches gespeeld (en ik word helaas vet ge0wned met Krystal :/ ). Het perspectief verandert ook als je in de Landmaster of Arwing stapt, alles lijkt dan opeens kleiner. Ook leuk is dat je gewoon kunt doorspelen - meer vs. matches == meer wapens, meer levels.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:04
Destijds heb ik me ook heel goed vermaakt met pokemon blue voordat de rage begon. Als een van de eerste kocht ik het spel toen ie uit was. Je begint in je eigen stadje en kiest een pokemon. Dan ga je langzaam de omgeving verkennen en beland je in random gevechten. Als je die wint krijg je xp en wordt je pokemon sterker. Ik vond het erg leuk om de hele boel te verkennen en nieuwe pokemon te verzamelen. Aan het eind van het spel was mijn squirtle --> blastoise geworden en zat ie op level 100.

De tv serie heb ik wel eens gezien maar daar vond ik niks aan.

Erg jammer trouwens dat er nooit een echte 3d rpg van pokemon ala de gb voor de n64 of cube is gekomen alleen de stadiums.

edit: ik zat nog op pagina 36 te lezen dus daar is dit een reactie op.

[ Voor 6% gewijzigd door victenn op 12-03-2005 14:53 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

victenn schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:52:
Je begint in je eigen stadje en kiest een pokemon. Dan ga je langzaam de omgeving verkennen en beland je in random gevechten. Als je die wint krijg je xp en wordt je pokemon sterker. Ik vond het erg leuk om de hele boel te verkennen en nieuwe pokemon te verzamelen. Aan het eind van het spel was mijn squirtle --> blastoise geworden en zat ie op level 100.
Okee. En zit er dan ook nog iets van een verhaal in ofzo? Een einddoel? Of moet je gewoon je pokemon zo sterk mogelijk laten worden en is dat op zichzelf al het doel van het spel?
Je hoeft niet per se je Pokemon te ruilen. Er zijn er een stuk of 10 in allebei de versies die niet in de andere versie zitten, en die kun je dus ruilen.
Pff, als dat alles is... :p Nintendo legt altijd zo de nadruk op het link-aspect van pokemon. Ik dacht dat het amper een echte 1player game was. Maar goed, ik ga hem dan toch maar in huis halen. :) FireRed en LeafGreen zijn de remakes van het origineel toch? Dan ga ik daar maar voor.
Erg jammer trouwens dat er nooit een echte 3d rpg van pokemon ala de gb voor de n64 of cube is gekomen alleen de stadiums.
Nou, daardoor kwam deze hele discussie nou juist op gang. :p Er is een nu dus een echte 3d rpg van pokemon aangekondigd voor de cube. Pokemon DX ging het heten dacht ik. Verder weet ik helemaal geen details... meer nieuws op de E3 denk.
Ik ben nu bezig met Four Swords Adventure en het is net of je terug gaat in de tijd En dat bedoel ik positief, want Zelda op de snes vond ik super en dit spel ook.
Volgens mij wordt dit spel echt schandalig onderschat. Er wordt bijna nergens over gepraat. :( Het staat echt in geen enkele verhouding met de release van een "gewone" zelda. Ik had heus niet verwacht dat het net zo'n grote hype zou worden als de nieuw aangekondigde zelda, maar dit valt me toch wel een beetje tegen.
Maar ja... ik heb het wel gespeeld natuurlijk. :p Echt een heel erg goed spel. Het viel me vooral op hoe fijn het speelde met 4 Linkjes tegelijkertijd onder je controle. Ze hebben daar duidelijk echt goed over nagedacht. Bij FF:Chrystal Chronicles had je toch een beetje het idee dat je een afgeraffeld spel speelde in de 1player stand. Maar 4sword adventures bestuurt gewoon zalig. :) Het verhaal mag geen naam hebben... Maar toch kreeg ik bij vlagen het oude LTTP-gevoel wel weer te pakken. Als ik ooit nog eens de kans krijg wil ik het zeker ook nog een keer doen met meerdere spelers, dat lijkt me helemaal fantastisch. :D

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 12-03-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

MaxBurn schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 10:18:
ja alleen je tv gaat dus stuk 8)7
de tv op zijn zij zetten = beeldbuisverneuking
Tja als je een LCD heb....
Ik heb 't al een paar keer gedaan, niks aan de hand hier hoor. Je moet wel een tv hebben met een netjes rechte zijkant en ruimte natuurlijk. Je moet 'm ook wel eerst uit het stopcontact halen, omdraaien en 10 minuten laten staan voordat je 'm weer inplugt en aanzet. Dat geeft de boel de tijd om compleet te ontladen, waardoor je beeldbuis netjes in de nieuwe positie aangestuurd wordt. Bij sommige tv's kan het wel beschadigingen opleveren geloof ik, dus schiet niet mij neer als je je tv verneukt, maar bij mij is 't zonder problemen gegaan al meerdere keren :)

Op de cubeparty bij yam thuis hebben we 't nog gedaan. Helaas geen foto van Ikaruga in actie maar wel van de tv op zn zij:
http://yamauchi.selwerd.n...eparty/DSCN1919.sized.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 12-03-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
[quote]Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 15:03:
[...]
Okee. En zit er dan ook nog iets van een verhaal in ofzo? Een einddoel? Of moet je gewoon je pokemon zo sterk mogelijk laten worden en is dat op zichzelf al het doel van het spel?
Oja dat was ik nog vergeten, dat belachelijke team rocket uit de tv serie komt ook in het spel voor. Maar dan als een heel team met meerdere mensen en het is een serieuse vijand. Ook zijn er nog meerdere gymes met heel veel andere pokemon trainers maar wat dat precies was ben ik even kwijt. Je zou het als een soort wedstrijd kunnen zien voor de pokemon die je in de natuur heb getraind.
Het andere doel wat je van professor oak krijg is alle 150 pokemon verzamelen. Maar dat is alleen voor de echte fanatiekelingen die met anderen gaan linken. Anders kom je tot 140 ofzo.

[...]
Pff, als dat alles is... :p Nintendo legt altijd zo de nadruk op het link-aspect van pokemon. Ik dacht dat het amper een echte 1player game was. Maar goed, ik ga hem dan toch maar in huis halen. :) FireRed en LeafGreen zijn de remakes van het origineel toch? Dan ga ik daar maar voor.
Ik heb me in mijn eentje ook heel goed vermaakt met pokemon, als je hem ergens tweede hands kan krijgen zou ik het zeker uitproberen.

[...]
Nou, daardoor kwam deze hele discussie nou juist op gang. :p Er is een nu dus een echte 3d rpg van pokemon aangekondigd voor de cube. Pokemon DX ging het heten dacht ik. Verder weet ik helemaal geen details... meer nieuws op de E3 denk.
Dit topic gaat zo hard dat zal ik wel hebben gemist :P maar dat is wel goed nieuws.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992

de eerste pokémon game was tof
(ik had Red)
daarna was hun inspiratie op en kwamen er allemaal rare beestjes die nergens op leken tevoorschijn
ik vond het jammer dat je MOEST ruilen om ze alle 150 te hebben...
het is me wel een keer gelukt, maar als je geen vrienden hebt met een andere versie of überhaupt met een gameboy kan je het spel dus gewoon niet uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Offtopic: Of je had een Action Replay :*)
Mijn inspiratie is op. Ik heb echt GEEN flauw idee welk spel ik moet gaan kopen. Ik denk dat ik een krantenwijkje ga nemen en ga sparen voor een ds maar ik wil ook wel 1080 avalanche... Dillema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Van de week ff karten mystikal ? :) En dan even serieus :) Moet nog ff zien wanneer, me duim is nog steeds naar de kl* en tis erger sinds me gekart van van de week :(

[ Voor 50% gewijzigd door Max|Burn op 12-03-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:36:
Van de week ff karten mystikal ? :) En dan even serieus :) Moet nog ff zien wanneer, me duim is nog steeds naar de kl* en tis erger sinds me gekart van van de week :(
Ik vind het best. Ik heb ook al tegen Victenn gekart en dat ging wel redelijk(denk ik)(hoop ik)... Volgens mij had ik twee racejes gewonnen. en hij vier ofso en een adnere jongen(die bij mij thuis zat 4 ook ofso)... Oooh ja, ze zusje had niks gewonnen :P ... Ben jij van plan om (ooit) 1080 te kopen of niet, want als er niemand is waarmee ik dat kan spelen dan gaat voor ij de plezier er denk ik snel af ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik koop 1080 wel een keer, had hem ook op de N64 en vond die echt goed :D Ik hou alleen een soort game-koop-stop aangezien het erg hard ging en ik nu al meer dan 30 games heb... (me list in me sig is al niet compleet meer)

ps: ik heb al tegen je gekart hoor alleen omdat ik een rukkart had crashte ik steeds :D (4x lava in)..won nipt....echt zo belachelijk dat je in LAN mode geen kart kan kiezen :|

[ Voor 80% gewijzigd door Max|Burn op 12-03-2005 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:13:
Ik koop 1080 wel een keer, had hem ook op de N64 en vond die echt goed :D Ik hou alleen een soort game-koop-stop aangezien het erg hard ging en ik nu al meer dan 30 games heb... (me list in me sig is al niet compleet meer)

ps: ik heb al tegen je gekart hoor alleen omdat ik een rukkart had crashte ik steeds :D (4x lava in)..won nipt....echt zo belachelijk dat je in LAN mode geen kart kan kiezen :|
Nou ja twee keer crashte je door mij. De eerste keer crashte je doordat ik een blauw shild op je schoot boven je in de lava en de andere keer reden we naast elkaar en ik schoot een blauw shild af dus toen vlogen we allebei tegelijk in de lava :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Me zusje die kan er niks van maar ze vind het wel leuk om te doen. Onze game was vrijwel lag loos en we waren aardig aan elkaar gewaagd vooral die vriend die bij jou thuis was kon het goed. Alleen op Wario Collossium moet je nog wat oefenen.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D Ik ben ook niet zo goed erin hoor. Maar wie dacht jij dat die vriend was, player 1 of 2??? Ik was player 1, maar ik ben van plan om flink te gaan oefenen(en nee, NIET op Wario Colleseum, mooie baan, maar niet mijn favoriet) Op Luigi Circuit was ik eerste geworden dus daar ging het wel redelijk goed, en daar rijd ik nu iets van 1:24 maar dat moet naar de 1:21 gaan. Al weet ik niet hoe ik dat ga doen. Die vriend van mij is gewoon erg goed in Mario Kart, maar dat ligt ook een beetje aan de tijd van het jaar. Soms ben ik beter omdat ik weer met een nieuwe techniek komt en dan loopt hij constant achter. Alleen de laatste tijd zit er niet meer zo heel erg veel progressie in :P Toch maar weer oefenen *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik heb Pokemon Ruby. Idd een leuke game maar op een gegeven moment zat ik vast in het verhaal. Sindsdien niet meer de tijd genomen om het uit te zoeken... Weet nu waarschijnlijk al helemaal niet meer wat ik moet doen.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ik zit nu te ouwehoeren met gedownloade savegames. En nu heb ik een van Animal Crossing met alle 19 NES games maar hoe kan ik die nu spelen dan :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Als je een USB memory card hebt kun je die via USB erop zetten. Misschien dat het via de BBA en PSO ook gestreamed kan worden naar je memory card, maar dat weet ik niet...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Captain N schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:37:
Als je een USB memory card hebt kun je die via USB erop zetten. Misschien dat het via de BBA en PSO ook gestreamed kan worden naar je memory card, maar dat weet ik niet...
Ja idd via PSO!! Is een tooltje voor ""Gcs win" maar ik had het eigenlijk over die NES games :Y)
Nou wonen er hier wel 2 man in dat dorpje. Kan het zo zijn dat maar 1 van die 2 ermee spelen kan :?

<edit>met die andere wil het wel alleen weet ik niet of dat het probleem is want die NESjes gaan nogal moeilijk aan. De cartridges zullen wel stoffig zijn ofzo :P . Straks nog maar ff op zoek naar een F-zero save met AX onderdelen :9~ </edit>

[ Voor 22% gewijzigd door Copycat op 12-03-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ow, haha... op die manier :D Dat zou ik alleen helaas niet weten. Animal Crossing is niet echt mijn spel... surrounded? :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Interessant video interview met Reggie Fils-Aime
-Tussen nu en E3 krijgen we meer info over de nieuwe Zelda
-Hij heeft hem gespeeld en vond hem gaaf :P (Niet dat hij wat anders zou zeggen :{)
-Zelda wordt zo'n beetje 'de main thing' op de E3
-Revolution niet écht op de E3, wel achter gesloten deuren waarschijnlijk.
-Hij zegt nog dat de Xbox presentatie alleen maar om kracht ging, volgens Reggie krijgt de revo ongeveer dezelfde kracht, maar dit is slechts een onderdeel van het pakketje. Ninty richt zich meer op (en het op het uitleggen van) de innovatie die ze willen brengen.

Weinig verassingen meer maar kijk toch maar :P vergeet vast wat :)
/edit
en check dit de man achter de stem van Mario :D :D (tegen het einde aan)

[ Voor 18% gewijzigd door Xrenity op 12-03-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeetje wat een bende op ebay zeg. Ik heb even gezocht naar Pokemon Firered of Leafgreen... alleen maar piraat versies. :/
Ik herken ze direct al, die lelijke en goedkope in elkaar gevouwen doosjes op de foto's, flinterdunne handleiding. Wel spotgoedkoop, maar ja. Ook allemaal "toevallig" zonder de wireless adapter natuurlijk :p Ze hebben zeker nog geen manier gevonden om dat goed na te maken.
En als eentje er een keer officieel uitziet, dan merk je dat ook meteen wel aan de prijs.

Zijn die remakes echt veel beter dan de originelen? Anders ga ik denk ik maar gewoon op zoek naar Pokemon red of blue.
maar ik had het eigenlijk over die NES games. Nou wonen er hier wel 2 man in dat dorpje. Kan het zo zijn dat maar 1 van die 2 ermee spelen kan
Je bedoelt echt in het spel? Van gedownloade savegames en problemen daarmee weet ik eigenlijk niks.
Maar in het spel kan iedere speler gewoon met de NESgames spelen hoor. Als ze maar ergens uitgestald staan in één van jullie huizen. En dan ga je met je poppetje ervoor staan. (niet aan de zijkant, niet aan de achterkant, maar aan de voorkant van de NES.) En dan is het geloof ik op A drukken... en dan zou je ze gewoon moeten kunnen spelen.
Straks nog maar ff op zoek naar een F-zero save met AX onderdelen
Pfff, wees een vent en speel gewoon even de storymode uit voor die onderdelen. ;)

Edit:
Weinig verassingen meer maar kijk toch maar
Leuk om te zien. :) Maar inderdaad wel alles wat hij zegt met een flinke korrel zout nemen. Ik kan me nog herinneren dat in interviews vooraf min of meer werd gezegd dat je langer over The Wind Waker zou doen dan over OoT. Yeah right! :p

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 12-03-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Anoniem: 115248 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 23:23:
Je bedoelt echt in het spel? Van gedownloade savegames en problemen daarmee weet ik eigenlijk niks.
Maar in het spel kan iedere speler gewoon met de NESgames spelen hoor. Als ze maar ergens uitgestald staan in één van jullie huizen. En dan ga je met je poppetje ervoor staan. (niet aan de zijkant, niet aan de achterkant, maar aan de voorkant van de NES.) En dan is het geloof ik op A drukken... en dan zou je ze gewoon moeten kunnen spelen.
Ja dat is inmiddels al gelukt.Weet niet wat het was maar ik liep alleen maar met die dingen te sjouwen.
Pfff, wees een vent en speel gewoon even de storymode uit voor die onderdelen. ;)
Ja goeie tip maar heb dat spel nou alleen zo lang niet gespeeld en dat level waarin je binnen een bepaalde tijd uit dat gebouw moet is op hard ook echt hard :X Bovendien waren er toch ook extra's te krijgen die je alleen kon bemachtigen door met je memorycard naar een AX machine te stappen :?

[ Voor 23% gewijzigd door Copycat op 12-03-2005 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Is er hier iemand met een USB memory card?
Ik heb dat ding al een tijdje niet meer gebruikt en wilde hem laatst weer eens gebruiken, maar ik krijg de hardware niet geinstalleerd on de WinXP SP1 of SP2. Is er iemand bij wie dit wel is gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Bij mij wel gewoon hoor. :)

http://www.hkems.com/m_main.htm

Dat is de site waar ook software opstaat dus check even de nieuwste versie. :)

[ Voor 69% gewijzigd door schnumi op 13-03-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb gewoon dat progje op die bijgeleverde diskette geïnstalleerd, no problemos...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Captain N schreef op zondag 13 maart 2005 @ 12:32:
Ik heb gewoon dat progje op die bijgeleverde diskette geïnstalleerd, no problemos...
Klopt alleen op die site staan dus de nieuwste versies ervan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Hebben meer mensen last van falende controllers? Me "main controller" is allang gaar en me tweede begint ook al naar de maan te gaan. (slecht reagerende R-button die ook nog eens niet meer klikt, slecht gevoel dus + brakke bknop) Denk erover om Nintendo een brief te schrijven ofzo :) Controllers maken die vervolgens de pijp uit gaan door mariokart DD :P

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 13-03-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Gelukkig heb ik daar na de N64 periode geen last meer van gehad :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Bij gamespot.com hebben ze Junglebeat niet echt begrepen geloof ik. Beetje jammer eigenlijk. Ze zien dit soort spellen dus weer als games die je alleen maar uit hoeft te spelen. FOUT FOUT FOUT .... ohhh, hebben die gasten nu echt geen idee wat old skool is of zo??? Hoge scores halen, aldus alle 4 de crests halen per stuk .... misschien dat mensen die echt veel te veel games hebben gespeeld en veel te lang, sommige stukken snel doen, maar ik ken mensen die er echt heel lang over doen. Daarnaast is het origineel, en de latere levels zijn echt niet zo makkelijk (althans, ik vond van niet). Nou ja, het is de mening van 1 persoon, mag die hebben, snap alleen die simpele argumentatie niet (3 hours of gameplay, doe ff normaal zeg).

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 13-03-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik kan het ergens wel begrijpen. Speel het totaal niet meer, alles Platinum, en dan? (alles platinum was in een week ofzo, en dan slechts af en toe spelen)

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 13-03-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

platinum? ik heb bijna alles wel gold (sommige met moeite) maar platinum ben ik nog geen enkele keer tegenkomen, ook niet de eerste levels waarbij ik echt gigantische combo's maakte en dikke score's heb (1000+)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Het is maar wat je gigantisch noem, de meeste levels heb ik een score van 1800-2300
In het eindfilmpje haalt een knakker 1 combo van 3300 ofzo...ik weet hoe maar ik verklooide hem steeds. (op 1 simpel puntje..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op zondag 13 maart 2005 @ 18:43:
Het is maar wat je gigantisch noem, de meeste levels heb ik een score van 1800-2300
In het eindfilmpje haalt een knakker 1 combo van 3300 ofzo...ik weet hoe maar ik verklooide hem steeds. (op 1 simpel puntje..)
OMG hoe the fuck :S ik maak geen enkele fout en veel grote combo's maar zo hoog is me nog nooit gelukt (zie ook geen mogelijkheid ivm aantal banaantjes enzo :S)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou nee, maar je moet echt alles meenemen wat je ziet dat je denkt dat je kan gaan helpen. Dus begin nooit een combo zonder achteruit walljump en dan zo naar beneden beuken. Dat is een van de vele trucs die je moet doen. Zo begin je je combo al met drie, geloof ik... Tel uit je winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 22:53

nFo

Hoe versla je die:
spoiler:
Shadow Queen
in Paper Mario 2 ?
spoiler:
De eerste vorm is niet zo moeilijk, bij tweede keer kun je niks doen en dan de Final battle wil het niet lukken.

Ik heb het al een keer of 20 geprobeerd. :X
Iemand tips ??

[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 14-03-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kom je niet voorbij
spoiler:
het moment dat je niks ertegen kan doen? Of het moment dat je wel weer iets ertegen kan doen. Als je er niks tegen kan doen, tja, dat vind ik ook nog steeds moeilijk, want je moet je gewoon laten afslachten eigenlijk. Zorg dat je veel paddo's hebt en dan moet het lukken denk ik. Als je niet voorbij het tweede stuk komt. Dan weet ik het niet wat je moet doen want ik heb hem ook nog niet uitgespeeld. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 86074 schreef op zondag 13 maart 2005 @ 17:24:
Bij gamespot.com hebben ze Junglebeat niet echt begrepen geloof ik. Beetje jammer eigenlijk. Ze zien dit soort spellen dus weer als games die je alleen maar uit hoeft te spelen. FOUT FOUT FOUT .... ohhh, hebben die gasten nu echt geen idee wat old skool is of zo??? Hoge scores halen, aldus alle 4 de crests halen per stuk .... misschien dat mensen die echt veel te veel games hebben gespeeld en veel te lang, sommige stukken snel doen, maar ik ken mensen die er echt heel lang over doen. Daarnaast is het origineel, en de latere levels zijn echt niet zo makkelijk (althans, ik vond van niet). Nou ja, het is de mening van 1 persoon, mag die hebben, snap alleen die simpele argumentatie niet (3 hours of gameplay, doe ff normaal zeg).
Inderdaad jammer is dat. IGN ga DK:JB wel een goede score: 8,8

Dat verdient de game zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 14:44
nFo schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:15:
Hoe versla je die:
spoiler:
Shadow Queen
in Paper Mario 2 ?
spoiler:
De eerste vorm is niet zo moeilijk, bij tweede keer kun je niks doen en dan de Final battle wil het lukken.

Ik heb het al een keer of 20 geprobeerd. :X
Iemand tips ??
Ik snap ff niet wat je bedoelt met
spoiler:
en dan de Final Battle wil het lukken.
. Je zin loopt niet.

Maar die
spoiler:
Shadow Queen is helemaal niet moeilijk. De eerste vorm kan je raken, dus Peach, daarna wordt ze die originele vorm weer. Die kan je niet raken. Dan gewoon doorgaan totdat je bijna de pijp uitgaat. De Crystal Stars komen dan tevoorschijn en je kan er weer tegenaan :)
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

MaxBurn schreef op zondag 13 maart 2005 @ 17:27:
Ik kan het ergens wel begrijpen. Speel het totaal niet meer, alles Platinum, en dan? (alles platinum was in een week ofzo, en dan slechts af en toe spelen)
Jij hebt echt te veel games gespeeld dan :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
nietes!

offtopic:
ps: ik heb nu de oude got layout ingesteld weer...toch wel nostalgie..
de nieuwe vind ik eigenlijk wat "netter" ..wat moet ik nou, help me kiezen ! :)

[ Voor 97% gewijzigd door Max|Burn op 14-03-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 22:53

nFo

LiToKi schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:31:
[...]

Ik snap ff niet wat je bedoelt met
spoiler:
en dan de Final Battle wil het lukken.
. Je zin loopt niet.

Maar die
spoiler:
Shadow Queen is helemaal niet moeilijk. De eerste vorm kan je raken, dus Peach, daarna wordt ze die originele vorm weer. Die kan je niet raken. Dan gewoon doorgaan totdat je bijna de pijp uitgaat. De Crystal Stars komen dan tevoorschijn en je kan er weer tegenaan :)
.
Ja sorry, voor het woord: "lukken" moest nog het woord: "niet" staan. |:(
spoiler:
Ik bedoel dus de derde keer, dat lukt mij niet.

Maar ik heb ook maar één paddo van: 50 HP, en nog wat andere troep.
Dus wat kan ik het beste doen ? :?
Is terug lopen naar het plein in Rogue Port nog een optie, om daar wat paddo's te kopen ?

[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 14-03-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan inderdaad terug lopen naar Rogueport, maar dan moet je nog iets verder terug om nog betere paddo's te vinden. Ik moet het ook nog maar eens doen, maar ik ben weer verslaafd aan MK:DD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Captain N schreef op zondag 13 maart 2005 @ 12:32:
Bijgeleverde disk kan ik niet meer vinden, maar als ik de drivers download van die site dan vind hij niets.
Let wel, ik heb WinXP Pro SP2 en als ik de USB memcard eraan hang dan wordt deze wel herkend. Dan llods ik Windows richting de .inf die in die download zat en dan zegt windows dattie niets meer kan vinden. Ik heb verschillende locaties voor de drivers geprobeerd maar allemaal zonder succes.

Zou iemand mij zijn installatiedisk inhoud willen mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Moet je wel even je hotmail wat leger maken, anders past het er niet bij ;) Je hebt 750 KB nodig ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Captain N schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:03:
Moet je wel even je hotmail wat leger maken, anders past het er niet bij ;) Je hebt 750 KB nodig ;)
Zou nu moeten lukken ;-). Maar ik heb je voor de zekerheid ook gemaild via mijn iets grotere account!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hij deed het nu wel naar deddiekoel@ .... Veel plezier ermee :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 08-04 15:53
offtopic:
Iemand een Gmail accountje?? :P
Kheb er nog 50...
MaxBurn schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:50:
nietes!

offtopic:
ps: ik heb nu de oude got layout ingesteld weer...toch wel nostalgie..
de nieuwe vind ik eigenlijk wat "netter" ..wat moet ik nou, help me kiezen ! :)
De nieuwe, want die kan ik niet gebruiken, en das niet eerlijk. :p

[ Voor 75% gewijzigd door Vanitas op 14-03-2005 23:16 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Captain N schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:52:
Hij deed het nu wel naar deddiekoel@ .... Veel plezier ermee :)
Thanks!!!
Helaas mocht het niet baten. Hij weigert nog steeds om hem te installeren, ook op mijn WinXP Pro Sp1 laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-05 07:46

Speeder

42 ;)

Iemand al ervaring met die breedband-netwerk-uitbreiding?

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 12:38

rajackar

Blood Minister

Speeder schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:54:
Iemand al ervaring met die breedband-netwerk-uitbreiding?
Wat wil je weten?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeder

Speeder

42 ;)

Of het een beetje werkt? En of er veel games zijn die daar een optie voor hebben?

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Speeder schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 08:58:
Of het een beetje werkt? En of er veel games zijn die daar een optie voor hebben?
Een paar pagina's geleden is daar het eea over gepost. Iig dus mario kart, 1080, kirby's air ride, Phantasy star 1&2 en phantasy star 3.
Alleen phantasy star is echt online de rest is alleen lan maar kan wel online gespeeld worden met tunnel progjes als warppipe en xlink.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeder

Speeder

42 ;)

ah ok, das niet echt veel. Ik zit er aan te twijfelen om zo`n adapter te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Meer zal er ook niet of nauwelijks bijkomen, toch heb ik een adapter voor met name MKDD.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 15-03-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
We komen alweer bijna bij een nieuw topic deel aan, dus ik gooi het nu maar alvast in de groep: is het niet verstandig dat het volgende deel van het topic een andere naam krijgt? De Revolution komt steeds dichterbij, dus het lijkt mij niet zo gek dat degene die het volgende deel maakt, de naam veranderd in "Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 53". Zodra de definitieve naam van de Revolution bekend word kunnen we de naam van het topic weer aanpassen, maar dit is meer om aan te geven dat discussie over de Revolution hier ook kan. Hoe staan jullie daar tegenover?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Misschien wat vroeg maar wat mij betreft ok hoor.
Is het niet een beter idee om er "Het grote Nintendo topic" van te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:31:
Misschien wat vroeg maar wat mij betreft ok hoor.
Is het niet een beter idee om er "Het grote Nintendo topic" van te maken ;)
Die discussie is hier al eerder geweest omdat het GBA topic vrij rustig is, terwijl er hier volop over de GBA gediscussierd werd. Het DS topic loopt echter wel vrij goed. Het mergen van het Gamecube en het GBA topic zou niet zo heel veel problemen opleveren, maar gezien de drukte in het DS topic zou dat misschien wat meer moeite geven. De Revolution is de opvolger op de GameCube en daardoor zou het GameCube topic op een gegeven moment simpelweg een stille dood sterven. Omdat de Revolution backwards compatible is lijkt het me beter om deze topicserie over een langere periode uiteindelijk om te zetten in een Revolution topicserie. Dan hoeven de mensen die bij de lancering van de Revolution deze console kopen samen met één of meerdere Gamecube spellen niet twee verschillende topics te volgen voor hun console.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
GC En Revolution vind ik wel logisch, GC en DS niet, voor een deel is het ander publiek(ja fanboys hebben allebij) en je krijg dan ook teveel discussies door mekaar heen, hiernaast zou je een mega bloated topic krijgen, het GC topic is al groot, met DS, GBA enz info erin zou het helemaal ontploffen.

Het Grote GC en Revolution Topic zou ik wel willen beginnen (Deel 53 uiteraard), heb nu ook even de tijd ervoor, had dat eerst niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 15-03-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Misschien "Het grote Nintendo Consoles Topic", kunnen we af en toe ook stiekem over de SNES praten zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 51765 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:11:
Misschien "Het grote Nintendo Consoles Topic", kunnen we af en toe ook stiekem over de SNES praten zonder problemen :)
Voor de NES/SNES/N64 is er al het grote retro consoles topic. De hoeveelheid discussie over de oude consoles is hier minimaal, dus ik vind het zelf niet nodig om het een Nintendo console topic te maken, de discussie zou het komende jaar toch vrijwel alleen maar over de GameCube en de Revolution gaan.
MaxBurn schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 13:56:
Het Grote GC en Revolution Topic zou ik wel willen beginnen (Deel 53 uiteraard), heb nu ook even de tijd ervoor, had dat eerst niet.
Ik wilde eerst voorstellen dat ik het zou gaan doen, maar als jij het graag wilt dan zal ik je niet tegenhouden. Ik weet hoeveel tijd het kan gaan kosten om een startpost te maken.

[ Voor 30% gewijzigd door MetroidPrime op 15-03-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Als jij wilt, ga je gang. Je heb al een tijd geen topics meer gemaakt toch? :) Dan heb je zat inspiratie. Denk aan het idee wat laatst genoemd werd he, game van het topic, zeg maar..soort game of the month...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992

ik vind het opzich wel een goed idee
als er maar wel een gamecube topic blijft bestaan (ook na de release van de revolution)
totdat er natuurlijk geen interesse meer voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Iig niet niet mergen met het GBA topic aub. Als ik even een weekendje niet achter m'n pc zit moet ik nu al gelijk 5 pagina's bijlezen ofzo :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 17:01:
Als jij wilt, ga je gang. Je heb al een tijd geen topics meer gemaakt toch? :) Dan heb je zat inspiratie. Denk aan het idee wat laatst genoemd werd he, game van het topic, zeg maar..soort game of the month...
Ok, ik was van plan een kleine update te gaan maken voor de startposts, want in principe voldoen ze nog prima. Ik zal dat game of the topic er aan bijvoegen, het lijkt me wel duidelijk welk spel dat is(hint: dit spel komt komende vrijdag uit in de EU). Ik open het nieuwe topic wel zodra we de 1000 posts bereikt hebben.

Weet trouwens iemand waar dat GameCube font van IGN te vinden is? Ik moet het plaatje in de startpost gaan aanpassen aan de nieuwe naam. Ik laat de rest van de plaatjes gewoon staan zoals ze nu zijn, dus als er iemand is die liever heeft dat ik ze zelf host, laat het me weten!

EDIT: Ik heb nu het eerste deel van de startpost van Het Grote GameCube en Revolution Topic Deel 53 af. Het tweede deel ga ik morgen aanpassen.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 15-03-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
als er maar wel een gamecube topic blijft bestaan (ook na de release van de revolution)
Het wordt dus ook het Grote GC en Revolution topic (ik pas het logo later aan!) , met de Revolution zullen er zat nieuwe eigenaren ook geinterreseert zijn in bepaalde GC games gok ik, zoals Zelda 2005 (alhoewel ik het idee krijg dat die misschien ook op de revolution uit gaat komen met NOG betere graphics..just a weird thought)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Beste Karel,
Jij bent een van de prijswinnaars en krijgt het spel Mario Power Tennis zo
spoedig mogelijk toegestuurd. Gefeliciteerd ermee! (Moest erg lachen om je
sneeuwballen). De uitslag staat in TV Weekeinde van 19 maart.
Veel plezier met Mario Power Tennis en een groet van
Alex Roos.
Laat ik nou die Karel zijn! :D :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Nohhh..ik win nooooit wat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Is bij mij ook voor het eerst, maar dat maakt me er niet minder blij om :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Gefelicteerd !!
Leuk spel om te winnen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd! Mooie prijs! :) (Wat was dat met die sneeuwballen dan?)

En verder... Het Grote Gamecube & Revolution Topic... een erg goed idee vind ik! Ik was al bang dat iemand op een gegeven moment een Groot Revolution Topic zou gaan maken waar we het dan alleen over de Revolution mochten hebben. Beetje saai... om ze samen te voegen vind ik een veel beter idee. (En bovendien hoeven we dan niet overnieuw te beginnen met tellen. ;) Het Playstation 3 topic deel 4, zal straks schraal afsteken tegen HGG&RT deel 144! :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik kreeg als ik het goed heb van Oscar Mopperkont een berichtje dat die prijsvraag in de Telegraaf stond en je moest een paar vragen beantwoorden. Dus ik was dat aan het intypen in m'n mail, maar toen zei 'ie dat je ook nog een slagzin moest afmaken. "Mario Power Tennis is aan mij goed besteed omdat...". Ik ben nooit zo'n ster in slagzinnen, maar aangezien ik de moeite al had genomen om die antwoorden in te vullen had ik nog maar wat ingevuld. Ik had geen inspiratie en geen zin om er lang over na te denken. Het had net zo hard gesneeuwd en ik was moe van het sneeuwballen gooien die dag, dus ik had er van gemaakt "... omdat ik het sneeuwbal gooien zat ben.". Vond het zelf niet bijzonder grappig (helemaal niet eigenlijk :P), maar die gast van de Telegraaf blijkbaar wel, hehe :D

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 15-03-2005 20:46 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 20:33:
Gefeliciteerd! Mooie prijs! :) (Wat was dat met die sneeuwballen dan?)

En verder... Het Grote Gamecube & Revolution Topic... een erg goed idee vind ik! Ik was al bang dat iemand op een gegeven moment een Groot Revolution Topic zou gaan maken waar we het dan alleen over de Revolution mochten hebben.
Plus het feit dat na jaren finetunen de mensen uit het GC topic wel weten hoe je een goede topicstart bouw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ok, de startpost van het nieuwe topic is bijna klaar. Ik heb alleen één probleem: ik zoek nog een korte maar pakkende naam voor de "Game van het Topic award". Heeft er iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
"Topgame van deel zoveel" ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
De Shine Get Award :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
"Game Award - Topic <nummer>" ?
Verhaaltje erbij van wat het is..tja ..is moeilijk ja :(

edit: shine get award lol..tja..denk t niet? :D

"Game Highlight" ?

[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 15-03-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat houdt die "game van het topic" precies in dan?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Huh..we hebben nog 14 posts te gaan man..nu 13 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Maakt niet uit, vanaf de 950 is het toegestaan om een nieuw topic te openen :)

-> Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 53

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 15-03-2005 23:13 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.