|
Wii Must-Haves & Leuke games |
Leuke Wii Game - Must-Have Laat het even weten als je nog een leuke Wii-game of Must-Have hebt gevonden of als je denkt dat een bepaalde titel niet in het rijtje thuishoort. Wanneer je op een boxart klikt wordt je doorverwezen naar de Metacritic pagina van de betreffende game. Nederlandse recensies van de website Wii-DS kun je hier vinden. |
Platforming |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Strategy, RPG & Action RPG |
![]() | ![]() |
Action & Action-adventure |
Fighting |
![]() | ![]() | ![]() |
First-person shooter, Light-gun & Shoot 'em up |
Racing & Sports |
Simulation |
![]() | ![]() | ![]() |
Music & Rhytm |
![]() | ![]() |
Adventure & Puzzle |
Casual Games & Mini-games games |
[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 12-01-2010 21:47 ]
Platforming |
![]() | Sonic the Hedgehog 4: Episode 1 • 1 speler • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: juli 2010 | ![]() |
SEGA volgt de voetsporen van Capcom's Mega Man 9 en Nintendo's New Super Mario Bros.Wii en brengt in de zomer van 2010 een nieuwe Sonic game naar WiiWare, Xbox Live Arcade en PlayStation Network. De titel zal in gameplay stijl veel lijken op Sonic 3 & Knuckles en heeft de titel Sonic the Hedgehog 4 gekregen. De game wordt in episodes uitgebracht en de eerste zeven zones verschijnen in juli. |
![]() | Mega Man 10 • 1 speler • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2010 | ![]() |
Capcom brengt een nieuwe Mega Man naar WiiWare. Mega Man 10 heeft dezelfde retro stijl als Mega Man 9. Protoman keert terug als een speelbaar personage en deze keer moet Mega Man de wereld redden van een robot virus. Uiteraard vecht hij tegen Robot Masters om de krachten van rivalen over te nemen en zelf sterker te worden. Pure nostalgie in een nieuw jasje. |
Super Mario Galaxy 2 • 1 speler • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2010 | ![]() |
Het vervolg van de topgame Super Mario Galaxy is in ontwikkeling en komt relatief snel naar ons toe. De toevoeging van Yoshi zorgt voor nog meer platformpret en naast de losse planeetjes, zal Nintendo deze keer ook grotere levels in het spel te verwerken! |
![]() | Disney Epic Mickey • 1 speler • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: eind 2010 | ![]() |
Disney Epic Mickey is een gloednieuw project van Warren Spector. Warren is het brein achter de game Deux Ex en je begrijpt dat een avontuurlijke platform game een behoorlijke switch in zijn carriere is. Disney vroeg Warren om Mickey opnieuw op de kaart te zetten. De speler kan deze exclusieve Wii-game op meerdere manieren spelen. Een 'Scrapper Mickey' is een speler die veel onderdelen van de wereld wist en de andere figuren niet helpt. Terwijl een Hero Mickey juist de held is die kleur brengt in de wereld. Het opnieuw invullen van de spelwereld werkte al subliem in Okami en Epic Mickey tilt dit principe naar een nieuw niveau. |
Strategy, RPG & Action RPG |
![]() | The Legend of Zelda • 1 speler • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2010 | ![]() |
Het hoge woord is eruit. Nintendo's CEO Satoru Iwata maakte in januari bekend dat het nieuwe Zelda avontuur in 2010 verschijnt. Het spel moet het paradepaardje worden voor de Wii MotionPlus en tevens beloofd Nintendo een grote veranding in de structuur van het spelverloop. |
![]() | Tales of Graces • 1 speler • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2010 | ![]() |
Tales of Graces is een geheel nieuw deel in de Tales serie, met een nieuwe wereld en nieuwe gameplay mogelijkheden. De hoofdrolspeler van de game wil nooit meer iemand kwijtraken en stelt zich daarom op als leider van zijn clubje huurlingen. De game heeft nog dynamischere gevechten dan andere Tales spellen. |
![]() | Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers • 1 speler • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2010 | ![]() |
Square-Enix kondigde tijdens de onthulling van de Nintendo Wii direct een Final Fantasy spel aan. Het vervolg op Final Fantasy Crystal Chronicles getiteld Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers krijgt een nieuw battle-systeem en een nieuwe spelwereld om te ontdekken. De stijl van de serie is ook volwassener geworden. Na de trailer uit 2007 is het stil gebleven rond het spel. In 2009 kregen we eindelijk nieuwe media en een website voor de game. De release wordt in 2009 verwacht en het betreft een open-world(Fable achtig) action adventure game(Zelda achtig). |
Monster Hunter 3-Tri • 1-4 spelers • WiiConnect24: Ja • Online: Ja • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2e kwartaal 2010 | ![]() |
De Monster Hunter serie is de laatst jaren sterk in populariteit gestegen in Japan. De serie die tot nu toe verscheen op de Playstation systemen van Sony maakt haar Wii-debuut volgend jaar. Op de afgelopen Tokyo Game Show stonden de Japanners uren in de rij om een paar minuten Monster Hunter kunnen spelen. In het spel lever je gevechten met grote monsters zoals draken. |
![]() | Arc Rise Fantasia • 1 speler • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2010 | ![]() |
Wanneer de sound-director van Chrono Trigger en de co-Producer van Lost Oddysey de handen ineen slaan dan wordt het smullen geblazen voor Japanse RPG liefhebbers. Arc Rise Fantasia is een gloednieuwe RPG voor de Nintendo Wii met prachtige beelden en een enerverende storylne. |
![]() | Xenoblade(voorheen Monado) • 1 speler • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2010 | ![]() |
Nintendo kocht onlangs Monolith Software, de ontwikkelaar van Disaster: Day of Crisis en de Baten Kaitos serie. De studio komt dit jaar met een nieuwe Wii RPG. Xenoblade is een turn-based Action RPG met exploratie elementen. |
Action & Action-Adventure |
![]() | Metroid: Other M • 1 speler • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2010 | ![]() |
Metroid: Other M is een samenwerking tussen Nintendo en Team Ninja. Men wil het verhaal en de achtergrond van Samus Aran uitdiepen met de titel. De grafische kant van het spel oogt nu al subliem en de eerste gameplay trailer maakte een grote indruk op de E3. Ondanks dat Metroid: Other M vooral terugkeert naar de roots van de serie is men Metroid Prime niet vergeten. Een first person perspectief zal diverse keren gebruikt worden bij speciale aanvallen. Het verhaal wordt aan elkaar geknoopt met indrukwekkende CG filmpjes. |
![]() | No More Heroes: Desperate Struggle • 1 speler • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2010 | ![]() |
Voor het eerst heeft een game van Suda51 genoeg verkocht om draagvlak te hebben voor een vervolg! No More Heroes: Desperate Struggle is het vervolg van het populaire No More Heroes. Ook in dit spel neemt Travis Touchdown het op tegen moordenaars en ander gespuis. De game krijgt een duister sfeertje en betere beelden en controls. Het spel wordt pas in 2010 verwacht. |
![]() | Silent Hill: Shattered Memories • 1 speler • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2010 | ![]() |
Een re-imaging van de eerste Silent Hill. Je gaat op zoek naar je vermiste dochter en ontdekt mysterieuze en helse verschijnsels. De combat uit het eerste deel is ingeruild voor free-running. De Wii Remote fungeert als mobiel, waarmee je geluid op kan nemen en foto's kunt maken. Het spel verandert wanneer de speler andere keuzes maakt, in de ene playthrough wordt je geholpen door een politieagente in de andere playthrough is diezelfde politieagente een serveerster. Wanneer de 'Silent Hill' zich laat zien krijgt alles een kil en ijzig uiterlijk. De ontwikkelaars zeggen dat de game grafisch, behalve de resolutie, niet onderdoet voor een Xbox 360 of Playstation 3 spel. |
![]() | Tatsunoko Vs. Capcom: Cross Generation of Heroes • 1-2 spelers • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2010 | ![]() |
Ryu en Ken nemen het op tegen Bob in the Bottle in deze nieuwe Japanse fighter van Capcom. De 2D-fighting gameplay is vergelijkbaar met dat van Street Fighter maar dan natuurlijk veel mooier en uitgebreider. De vraag is echter of het spel met de Tatsunoko licentie deze kant op komt. Wel heeft Capcom aangegeven bezig te zijn met een Europese en Amerikaanse release. |
First-person Shooter, Light-gun & Shoot 'em up |
![]() | Red Steel 2 • 1 speler • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2010 | ![]() |
Ubisoft heeft eindelijk Red Steel 2 uit de doeken gedaan. De game krijgt een unieke visuele stijl die Western combineert met een futuristisch stijltje. Het spel maakt gebruik van de Wii MotionPlus om al je bewegingen 1:1 na te bootsen op het scherm. Al met al lijkt het erop dat Ubisoft de beloften van Red Steel eindelijk nakomt, daarnaast is het stijltje een stuk minder cliche. |
![]() | Sin & Punishment 2 • 1-2 spelers • WiiConnect24: Nee • Online: Nee • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2009 | ![]() |
De game Sin & Punishment 2 is het vervolg op de N64 cult-klassieker Sin & Punishment. Nintendo besloot om de Japanse versie naar Europa en Amerika te brengen door middel van de Virtual Console en met succes. De fans worden nu beloond met een nieuwe Sin & Punishment ontwikkeld door het alom geprezen Treasure. De on-rail shoot e'm up gameplay en de spectaculaire achtergronden zijn ook in dit spel prachtig uitgewerkt. |
Racing & Sports |
![]() | Sonic & SEGA All-Stars Racing • 1-4 spelers • WiiConnect24: Ja • Online: ? • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2009 | ![]() |
Sonic in een auto? Een rare combinatie, maar het levert samen met de andere SEGA figuren toch een leuke game op. Met name de verschillen tussen de SEGA characters is groot. Tales rijdt in zijn bekende Tornado terwijl Ai Ai plaatsneemt in een bananenwagen. De tracks bevatten jumps en loopings en daarnaast zijn ook power-ups van de partij. |
![]() | TrackMania Wii • 1-12 spelers • WiiConnect24: Ja • Online: Ja • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2010 | ![]() |
Het echte werk! TrackMania komt naar de Wii inclusief Track Builder en online modes. Je kunt je eigen gemaakte banen doorsturen naar andere spelers en daarnaast op meer dan honderd bestaande tracks je geluk beproeven. De TrackMania games waren al succesvol op de DS en PC en dezelfde raceactie verschijnt nu op de Wii! |
Overig |
![]() | Endless Ocean 2: Beautiful Ocean • 1-2 spelers • WiiConnect24: Ja • Online: Ja • 16:9, 480p, 60hz • Release: 2009 | ![]() |
Het vervolg op de populaire duik-simulator bevat nog meer vissen om te ontdekken en koraal om af te struinen. Zoek in de diepten van de oceaan naar verborgen schatten en meer! |
Hot links | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Online shops | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Let op! Controleer altijd op de site zelf of de verzendkosten overeenkomen met wat in deze tabel staat. Niemand is hier aansprakelijk voor! | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Post etiquette | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
• Keep it clean: geen trolls, flames, scheldpartijen etc. • Houd je aan de Algemene FAQ en Spielerij policies • Niet teveel slow chat, voeg wat toe aan de discussie. Wil je zinloos babbelen ga dan naar de chat [ #nintendo @ irc.tweakers.net ] • Reageer niet offtopic door alleen op de startpost te reageren. Voeg ook nog wat toe aan het topic zelf. Opmerkingen en aanvullingen op de startpost kunnen via een Direct Message naar de topicstarter worden gestuurd. • Spoilers: We willen natuurlijk niet dat iemand een belangrijk onderdeel van een game voor ons verklapt. We bedoelen plotwendingen, geheime unlockables etc. Indien er iemand vast zit dan zien we liever dat men een hint geeft. Gebruik deze code om de text onleesbaar te maken: code: Dit maakt de achtergrond zwart waardoor de text niet te lezen is (selecteren met muis om text zichtbaar te maken). Maak niet je hele post zwart! Zet er bij waar de spoiler over gaat anders zullen de meeste mensen toch kijken.
• Wij zien graag mooie screenshots, maar let wel op de breedte van de pics (voor de layout, 575 pixels breedte is het maximum!) en de hoeveelheid die je plaatst! 30 screenshots van 200KB stellen sommige mensen niet zo op prijs. • Posts met daarin gepraat over piraterij, modchips en andere Gamecube en Wii hacks worden niet gewaardeerd. Links naar bestelsites en dergelijke vallen hier ook onder. Lees ook eens de Spielerij - Algemene policy van Spielerij: Games en Discussies. • Have fun! |
Deze startpost is mede tot stand gekomen door alle enthousiaste users in het topic en in het specifiek Metroid Prime, Hoedje, TheZeroorez, Monnick, NinteX, sanderev66 en Rakkerzero
[ Voor 101% gewijzigd door TheZeroorez op 16-05-2011 18:00 ]
Ik krijg het niet voormekaar die kanalen die op de SD staan, te plaatsen naar het hoofd wii kanaal90710 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:50:
Jep. Dat is mogelijk: http://www.nintendo.nl/NO...tenservice_5251_8159.html (kies geheugenbeheer)
heb te weinig blocks in het wii systeem, dus wil het ook niet kopieeren van SD naar WII.
Mooie startpost hoor
[ Voor 16% gewijzigd door Pinin op 15-01-2010 20:14 ]
www.casarodriguillo.com
Hmmz, kan zelf niet echt iets vinden, maar is er al nieuws over NMH2? Hij komt over 2 weken uit in Amerika, maar hoe zit dat nu hier? Is het nog steeds ergens in 2010? Namelijk best zin in die game
Voor zover bekend is, staat de releasedatum nog steeds op "Early 2010". Hopelijk zal het pas maart in worden of later. Dan heb ik nog tijd genoeg om in Dante's Inferno te zinken.
Signature
Hulde voor een nieuw topic, zou tijd worden!
Super werk en alles lekker up-to-date!
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
IGN heeft er net wat over geschreven. Overworld uit 1 is weg en de baantjes zijn allemaal 8-bit games geworden. Schijnt de ervaring enorm ten goede te komen!Tijn89 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:27:
Hmmz, kan zelf niet echt iets vinden, maar is er al nieuws over NMH2? Hij komt over 2 weken uit in Amerika, maar hoe zit dat nu hier? Is het nog steeds ergens in 2010? Namelijk best zin in die game
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Sinds vandaag een Balance Board met Wii Fit...
Vanmiddag dus al leuk oefeningetjes gedaan samen met de vriendin.
Leuk
en sommige zijn nog best lastig
Vanmiddag dus al leuk oefeningetjes gedaan samen met de vriendin.
Leuk
en sommige zijn nog best lastig
Leeg - Sinds 20180907
Weet iemand of er ooit nog eens een shooter game komt met dezelfde mogelijkheden als Golden Eye? Je weet wel, lekker tegen elkaar spelen...
Of wellicht beter nog met een dual screen coop optie?
Alle games die ik kan vinden gaan niet verder dan een "piggyback ride"...
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
De link naar topic 106 ontbreekt, dat is deze:
Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 106
MuggenzifterArtcore schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:13:
De link naar topic 106 ontbreekt, dat is deze:
Heb ik ook een tijdje naar gezocht. Alleen 007 Quantum of Solace heeft lokale split screen multi player maar gezien de reviews is dat geen aanrader.AKA_ACE schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:00:
Weet iemand of er ooit nog eens een shooter game komt met dezelfde mogelijkheden als Golden Eye? Je weet wel, lekker tegen elkaar spelen...
Ik zelf wijk in dat geval uit naar Halo3 op die andere console... (gebruik ik die ook nog eens, anders staat ie maar te wachten op de volgende grote JRPG
Is wel jammer. Ik zou echt heel graag Golden Eye nog eens een keer spelen. Hoewel het zeker zal tegenvallen na al die tijd (never as good as te first time). Ik had destijds een US N64 dus zat lekker 60 fps zonder balkjes te knallen.
Zover was ik ook al gekomen...
Dan rest ons niets anders dan te wachten tot er eentje (her)ontwikkeld wordt...
Dan rest ons niets anders dan te wachten tot er eentje (her)ontwikkeld wordt...
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...
Lol, misschien had ik TheZoorez beter niet kunnen vertellen dat ik nog een back-up had, nu oogt het nogal kaal.
Wat denk je dat "Heb ik ook een tijdje naar gezocht. Alleen 007 Quantum of Solace heeft lokale split screen multi player" betekent? Bij The Conduit was het nog vrij makkelijk om uit te zoeken. Bij de andere FPS games moest ik hele reviews doorworstelen. Aangezien piggy back FPSen ook als 2 persoon lokaal telt is het niet makkelijk om uit te zoeken.Tijn89 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:46:
Heeft The Conduit geen split screen?
We hebben trouwens op Wii-DS nog een top 10 samengesteld van aankomende Wii en DS games:
http://www.wiids.nl/article.php?id=32083
http://www.wiids.nl/article.php?id=32083
Anoniem: 340927
*knip*. Plaats ipv zo'n reactie in het topic een topic report zodat de crew het kan beoordelen..
On-topic: werkt dat voice ding van Animal Crossing met alle games?
[ Voor 63% gewijzigd door PromoX op 22-01-2010 19:30 ]
Nope, Wii Speak moet ondersteund worden door de game. The Conduit is zover bij mij bekend de enige andere game die het ondersteund...Anoniem: 340927 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:17:
[...]
Ik heb vandaag in mijn 2e middag met de game Dead Space Extraction uitgespeeld (story mode op normal)!
Was vrij snel maar voor mij precies goed op het moment (het was een tussendoortje).
Vond het een coole game. Erg filmische ervaring en goed gemaakt. Ben heel benieuwd naar de originele Dead Space nu. Zou blij zijn met een port naar de Wii, maar vrees dat ik toch beter kan gaan kijken of er een PC versie is!
Was vrij snel maar voor mij precies goed op het moment (het was een tussendoortje).
Vond het een coole game. Erg filmische ervaring en goed gemaakt. Ben heel benieuwd naar de originele Dead Space nu. Zou blij zijn met een port naar de Wii, maar vrees dat ik toch beter kan gaan kijken of er een PC versie is!
Die is erDeddiekoel schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:40:
Ik heb vandaag in mijn 2e middag met de game Dead Space Extraction uitgespeeld (story mode op normal)!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik vond dat in het verleden de site ok wel wat vaak genoemd werd, maar dit vond ik echt wel een nuttige vermelding hoor. Het is toch interresant om te zien welke titels er gaan komen voor 2010?Anoniem: 340927 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:17:
[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 22-01-2010 11:17 ]
10 second ninja DONE
Daarvoor kunnen de lezers hier best zelf naar een gamessite gaan. Blimey, ze kunnen zelfs naar Wikipedia gaan, daar staat het ook.Sagat schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:52:
[...]
Ik vond dat in het verleden de site ok wel wat vaak genoemd werd, maar dit vond ik echt wel een nuttige vermelding hoor. Het is toch interresant om te zien welke titels er gaan komen voor 2010?
Even een vraagje om iets uit te sluiten: Heeft een Wii mote als je die aanschaft standaard batterijen erbij? Of moet je die zelf aanschaffen.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Er zitten standaard batterijen bij (panasonic fabrieksdingen geloof ik)MsG schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:30:
Even een vraagje om iets uit te sluiten: Heeft een Wii mote als je die aanschaft standaard batterijen erbij? Of moet je die zelf aanschaffen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Gister weer even Mario Galaxy gespeeld, wat een topper. Echt jammer dat de rest van de Wii games grafisch zo veel minder is want het ziet er voor Wii-begrippen errug goed uit. Versloeg die mol-eindbaas en geloof dat ik um nu leuker vindt dan Mario 64. Enige duffe is dat items als vuurbloemen nu een tijdslimieit kennen.
Ik heb een aantal reacties verwijderd. Vervelend doen doe je maar ergens anders en als je vindt dat iets niet thuishoort in dit topic plaats dan een TR ipv een reactie hier.
And I'm the only one and I walk alone.
Heeft er iemand hier Homebrew geïnstalleerd? En zoja, wat zijn de ervaringen?
Schiet tussen de palen en je scoort!
Homebrew is handig voor wat emulators. Scummvm werkt is voor sommigen ook leuk voor oude adventures. Eigenlijk rare vraag. Als je weet van homebrew weet je zelf ook wat dat doet en anders is het een zoekopdracht dichtbij.
Ik heb de Wii pas geleden (voor het eerst
) gespeeld bij een kennis, en vervolgens heb ik dus 'Wii Sports' gedaan. Dat was die versie op dat tropische eiland.
Ik moet zeggen, toch best wel leuk om met die afstandsbediening te spelen door hem horizontaal vast te houden in beide handen, en vervolgens roei-bewegingen te maken
.
Het zwaardvechten was overigens ook tof om te doen
Alleen blijf ik erbij dat het beeld echt een te lage resolutie is. Of ik heb teveel op mijn eigen PS3 gespeeld
?
Ik moet zeggen, toch best wel leuk om met die afstandsbediening te spelen door hem horizontaal vast te houden in beide handen, en vervolgens roei-bewegingen te maken
Het zwaardvechten was overigens ook tof om te doen
Alleen blijf ik erbij dat het beeld echt een te lage resolutie is. Of ik heb teveel op mijn eigen PS3 gespeeld
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Super Mario Galaxy 2 verschijnt nog dit jaar. Daarnaast verkocht New Super Mario Bros. op de DS ook al meer dan Super Mario Galaxy. Galaxy is echter geen flop of iets dergelijks, ik meen 6 a 7 miljoen stuks wereldwijd. Dat is meer dan alle RareWare games die Microsoft heeft uitgebracht van 2003 t/m 2008. Daarnaast is het twee/drie keer zoveel als Super Mario Sunshine.Anoniem: 340927 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:10:
Dus NSMB heeft Galaxy al ingehaald, we weten wat dat betekent....
Als Nintendo alleen maar uitging van verkoopcijfers voor nieuwe projecten dan hadden we nooit SIn & Punishment 2 en dergelijke gezien.
Ten eerste: Rare telt al jaren niet meer mee. Sinds StarFox Adventures hebben ze geen knallers meer gemaakt.Anoniem: 104593 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:17:
[...]
Super Mario Galaxy 2 verschijnt nog dit jaar. Daarnaast verkocht New Super Mario Bros. op de DS ook al meer dan Super Mario Galaxy. Galaxy is echter geen flop of iets dergelijks, ik meen 6 a 7 miljoen stuks wereldwijd. Dat is meer dan alle RareWare games die Microsoft heeft uitgebracht van 2003 t/m 2008. Daarnaast is het twee/drie keer zoveel als Super Mario Sunshine.
Als Nintendo alleen maar uitging van verkoopcijfers voor nieuwe projecten dan hadden we nooit SIn & Punishment 2 en dergelijke gezien.
Ten 2e: NSMB heeft in 45 dagen bereikt waar Galaxy 2 jaar over deed. En dit met ws een veel kleiner budget.
Conclusie: 2D Mario's zijn financieel veeeel interessanter voor Nintendo.
Omdat NSMB de eerste 2D versie was sinds jaren. Vervolgen zullen niet zo knallen en moeten meer bieden.
niet zo knallen?Rinzwind schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:13:
... Vervolgen zullen niet zo knallen en moeten meer bieden.
Als ze bij Nintendo willen dat voor een vervolg de verkopen wéér zo hoog zijn,
dan knalt een vervolg alleen maar 3x zo hard, want de lat wordt (door ons kopers) na deze weer stukken hoger gelegd
Leeg - Sinds 20180907
En ik maar denken dat het wii topic nog steeds bij de post van 'Tiger woods is zo geniaal' is terwijl ik nog niet op de last knop had gedrukt.
Maar ok leuk, de discussie gaat voort
Maar ok leuk, de discussie gaat voort
Doordat No More Heroes 2 nu in de VS uit is heb ik deel 1 er maar weer bij gepakt. Ben begonnen met een gedownloade save waar je $99999999 hebt. Hierdoor hoef ik me geen zorgen te maken over geld (en die stomme klusjes) en is imho de game een stuk leuker. Ben nu alweer 6e op de ranglijst en vlieg er lekker doorheen. Zit er nu wel weer aan te denken om deeltje twee te importeren (wil wel de bloederige versie).
Iemand nog tips voor HMH deel 1?
Iemand nog tips voor HMH deel 1?
Ik vind Dragonball Z budokai Tenkaichi 3 wel goed maar dan moet je wel een beetje van DBZ houden natuurlijk
Super Smash Brothers Brawl. blijft ook geweldig. Alleen jammer dat er geen dedicated servers zijn.
Dat is geen vechtgameThe_Source schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:15:
Super Smash Brothers Brawl. blijft ook geweldig. Alleen jammer dat er geen dedicated servers zijn.
Valt tegen, heb de Japanse versie al en je bent er veel sneller op uitgekeken dan MvC2 die daarnaast ook nog eens veel goedkoper is. Daarnaast hebben ze Bob uit de line-up gehaald (die sowieso voor 50% uit nobody's bestaat, gemiste kans).Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:29:
Aan het einde van de week komt Tatsunoko vs. Capcom uit, dat is een echte topper.
Wat is het volgens jou dan wel?
"It's about time you showed up Fox!"
Een mix tussen een platformgame en een vechtgame. Het is lang niet zo diep als echte vechters zoals SF4 en Tekken.
True, ik vind het echter wel een fighter. Het is anders dan anderen, dat klopt. Sommige modussen hebben wat weg van platform, maar de basis is nog steeds het vechten.
Sommige delen van Tekken hebben ook een onderdeel waarin je al door een level lopend bad guys moet verslaan (Force mode dacht ik..), maar dat maakt het ook geen platformer.
Ah well, da's ook een andere discussie. En weinig interessant
Was alleen benieuwd waarom je het in de eerste instantie sowieso geen fighter noemde
Sommige delen van Tekken hebben ook een onderdeel waarin je al door een level lopend bad guys moet verslaan (Force mode dacht ik..), maar dat maakt het ook geen platformer.
Ah well, da's ook een andere discussie. En weinig interessant
"It's about time you showed up Fox!"
Super Smash Bros is een genre op zich, waar ook alweer kloons van zijn gemaakt. Het is meer een party behendigheidsspel dan een fighter. Geweldige game, daar niet van. Ik vind Power Stone ook niet echt een knokspel. Ik zou ze party brawlers noemen oid 
Moet wel zeggen dat ik lichtelijk teleurgesteld ben door de Amerikaanse versie. Bij de Japanse versie switcht de muziek mee met de characters, dus als je Ryu erin zet hoor je de classic theme van zijn Street Figher II stage. Bij de Westerse versie heb je slappe achtergrond muziek.
Daarnaast zijn alle minigames eruit gehaald, waar toch wel een aantal leuke tussen zaten. In plaats daarvan zit er een matige shooter in (uitgebreidere versie van een kortere mini-game in de JAP versie).
De vermakelijke filmpjes (geanimeerd door Tatsunoko) van alle characters zijn er ook uitgesloopt, en de strakke intro is vervangen door een matig filmpje.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_GRKtqNUz4E]
Als laatste mis ik het Aerial Rave geluidje, wat nu Air Combo is geworden
Grote verbeterpunt is uiteraard wel de online mode en Capcom verdient natuurlijk complimenten omdat ze deze game toch naar het westen hebben gehaald. Ik denk niet dat ze verwachten dat het enorm goed gaat verkopen. Wel jammer, aangezien het één van de beste vechtspellen ooit is. Zelf vind ik het vele malen toffer dan Street Fighter 4.
Gister overigens No More Heroes 2 in één ruk uitgespeeld. Geweldige game. Stuk gestroomlijnder dan No More Heroes 1, sommige eindbazen wel wat minder epic, al kan dat ook komen doordat de nieuwigheid er wat af is.
Daar ben ik het niet mee eens. Tatsunoko vs Capcom is een geweldige game en minstens zo goed als MvC2. De gameplay is een stuk dieper en gebalanceerder.Anoniem: 340927 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 07:12:
[...]
Valt tegen, heb de Japanse versie al en je bent er veel sneller op uitgekeken dan MvC2 die daarnaast ook nog eens veel goedkoper is.
Moet wel zeggen dat ik lichtelijk teleurgesteld ben door de Amerikaanse versie. Bij de Japanse versie switcht de muziek mee met de characters, dus als je Ryu erin zet hoor je de classic theme van zijn Street Figher II stage. Bij de Westerse versie heb je slappe achtergrond muziek.
Daarnaast zijn alle minigames eruit gehaald, waar toch wel een aantal leuke tussen zaten. In plaats daarvan zit er een matige shooter in (uitgebreidere versie van een kortere mini-game in de JAP versie).
De vermakelijke filmpjes (geanimeerd door Tatsunoko) van alle characters zijn er ook uitgesloopt, en de strakke intro is vervangen door een matig filmpje.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_GRKtqNUz4E]
Als laatste mis ik het Aerial Rave geluidje, wat nu Air Combo is geworden
Grote verbeterpunt is uiteraard wel de online mode en Capcom verdient natuurlijk complimenten omdat ze deze game toch naar het westen hebben gehaald. Ik denk niet dat ze verwachten dat het enorm goed gaat verkopen. Wel jammer, aangezien het één van de beste vechtspellen ooit is. Zelf vind ik het vele malen toffer dan Street Fighter 4.
Gister overigens No More Heroes 2 in één ruk uitgespeeld. Geweldige game. Stuk gestroomlijnder dan No More Heroes 1, sommige eindbazen wel wat minder epic, al kan dat ook komen doordat de nieuwigheid er wat af is.
Mee eens. Toffe game trouwens, dat PowerstoneBarôZZa schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:23:
Super Smash Bros is een genre op zich, waar ook alweer kloons van zijn gemaakt. Het is meer een party behendigheidsspel dan een fighter. Geweldige game, daar niet van. Ik vind Power Stone ook niet echt een knokspel. Ik zou ze party brawlers noemen oid
Dat van die muziek wist ik niet, vind ik erg jammer aangezien dat erg tof was in MvC1.Daar ben ik het niet mee eens. Tatsunoko vs Capcom is een geweldige game en minstens zo goed als MvC2. De gameplay is een stuk dieper en gebalanceerder.
Van de nieuwe karakters spreekt alleen Zero me een beetje aan. Het is erg jammer dat de Tatsunoko kast uit onbekende lui bestaat en de enige die een beetje bekend is is er uitgehaald. Het is jammer dat er niet wat meer bekendere Tatsunokofiguren meespelen:
- In plaats van Bob zouden ze bijvoorbeeld Pinokkio uit hun productie er in kunnen zetten als 'joke' karakter:
Sowieso bekend in Canada en Europa en ws ook Amerika. - Andere optie voor een joke karakter is Honeybee Hutch, ook erg bekend.
- Speeds Racer's absentie is helemaal verbijsterend gezien de recente film en nieuwe serie
- Waar is Neon Genesis Evangelion?
- Samurai Pizza Cats is een veelgenoemde optie. Weliswaar een coproductie maar een grote naam die weliswaar voor wat dollars in de game zouden kunnen verschijnen.
Gemiste kansen.
Samurai Pizza Cats schijnen ze naar gekeken te hebben, maar was ook weer een licentie hel.
Moet zeggen dat de characters mij totaal niet storen en het wel verfrissend is om met bijna een geheel nieuwe cast te knokken. Als ze er Marvel vs Capcom 3 van hadden gemaakt, dan hadden ze ongetwijfeld pakweg 10 Marvel characters genomen die al in de vorige games zaten en dan blijf je toch weer snel bij je oude favo's hangen (net zoals ik nog steeds meestal Ryu selecteer, bij gebrek aan Akuma
).
Bob in The Bottle vond ik vroeger een geweldige tekenfilm en het was leuk om Bob even in TvC te zien, maar na een paar minuten was de lol er wel vanaf.
En tsja, wanneer je een ander knokspel koopt heb je meestal alleen maar onbekende characters.
Moet zeggen dat de characters mij totaal niet storen en het wel verfrissend is om met bijna een geheel nieuwe cast te knokken. Als ze er Marvel vs Capcom 3 van hadden gemaakt, dan hadden ze ongetwijfeld pakweg 10 Marvel characters genomen die al in de vorige games zaten en dan blijf je toch weer snel bij je oude favo's hangen (net zoals ik nog steeds meestal Ryu selecteer, bij gebrek aan Akuma
Bob in The Bottle vond ik vroeger een geweldige tekenfilm en het was leuk om Bob even in TvC te zien, maar na een paar minuten was de lol er wel vanaf.
En tsja, wanneer je een ander knokspel koopt heb je meestal alleen maar onbekende characters.
[ Voor 11% gewijzigd door BarôZZa op 27-01-2010 13:43 ]
Het intro filmpje vind ik bij Tatsunoko vs. Capcom niet zo'n gemis. Immers kan je het gewoon op internet kijken. Daarnaast heeft de nieuwe versie online gameplay en dat is een behoorlijk grote verbetering als je het mij vraagt.
Online is uiteraard een grote verbetering zoals ik al zei, maar de presentatie is er helaas op achteruit gegaan (muziek, intro, eindfilmpjes, minigames). Volgorde van de Arcade mode is ook anders, bij de Japanse kreeg je altijd de grote robots voor de eindbaas.
Al met al merk je daar natuurlijk niks van als je de game nu voor het eerst speelt, maar het is jammer. Nu moet ik beide versies blijven spelen
Al met al merk je daar natuurlijk niks van als je de game nu voor het eerst speelt, maar het is jammer. Nu moet ik beide versies blijven spelen
Tatsunoko vs. Capcom is matig in mijn ogen. Heb het alleen met de Wiimote gespeeld, maar voelt aan als een "My First Fighter"
. Loop er niet echt warm voor, er zijn betere. Ik speel graag fighters en heb er genoeg om mijn mening te kunnen geven, maar ik vind het maar saai!
Hij is wel mooi voor een Wii Game!
Edit: @BarôZZa; meningen verschillen gelukkig, maar een fighter die de kick en punch knoppen niet kan scheiden?! Ook voelen de moves zo automatisch aan..... en Tekken heb je blijkbaar niet gespeeld (mijn mening)....
Hij is wel mooi voor een Wii Game!
Edit: @BarôZZa; meningen verschillen gelukkig, maar een fighter die de kick en punch knoppen niet kan scheiden?! Ook voelen de moves zo automatisch aan..... en Tekken heb je blijkbaar niet gespeeld (mijn mening)....
[ Voor 25% gewijzigd door DLX op 28-01-2010 16:40 ]
The Legend Will Never Die
Als je het met de Wii mote speelt, dan speelt het als Super Smash Bros. Gebruik de classic controller of arcade stick, anders heb je simpelweg geen idee waar je het over hebt.
Ik ben een aardige 2D fight-fanaat, maar Tatsunoko vs Capcom is toch echt één van de allerbeste en verre van een 'My First Fighter'.
Een 'My First Fighter' is eerder Tekken
Ik ben een aardige 2D fight-fanaat, maar Tatsunoko vs Capcom is toch echt één van de allerbeste en verre van een 'My First Fighter'.
Een 'My First Fighter' is eerder Tekken
Ik vind vooral de eindbaas van TvC erg belabberd, deed me qua ontwerp erg denken aan die lame eindbaas van MvC2 denken. Ook is het ERG jammer dat de anime-eindfilmpjes vervangen zijn door 3 plaatjes als einde voor elk karakter. Dat is wel HEEL erg 1998.
Met bepaalde characters maak je wel korte metten met de eindbaas. In seconden
Zoals? Ik speel meestal met Bob en Ryu. Bob is goed voor de 1e vorm, Ryu spamt zn super hadoken bij de rest,BarôZZa schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:28:
Met bepaalde characters maak je wel korte metten met de eindbaas. In seconden
Ippatsuman geloof ik. Die ene die in een gigantische robot kan veranderen.
Die supermove is handig omdat je dan niet geraakt kan worden.
En daarnaast kan hij van links naar rechts vliegen(door de eindbaas heen, simpele charge move) waarbij hij niet geraakt wordt. Doordat hij aan de andere kant eindigt van de eindbaas hebben de aanvallen geen nut. Als hij weer omdraait doe je hetzelfde.
Die supermove is handig omdat je dan niet geraakt kan worden.
En daarnaast kan hij van links naar rechts vliegen(door de eindbaas heen, simpele charge move) waarbij hij niet geraakt wordt. Doordat hij aan de andere kant eindigt van de eindbaas hebben de aanvallen geen nut. Als hij weer omdraait doe je hetzelfde.
Nintendo x MistWalker = The Last Story(2010)

Nintendo x Monolith Software = Xenoblade(2010)(voorheen Monado)

Nintendo x Team Ninja = Metroid: Other M - Zomer 2010

Nintendo x Monolith Software = Xenoblade(2010)(voorheen Monado)

Nintendo x Team Ninja = Metroid: Other M - Zomer 2010
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 29-01-2010 13:14 ]
Hele slimme vraag van mijn kant: waar kan ik de cosolecode vinden?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
No more heroes is ook alweer uitgespeeld. Rare game, maar zonder verplicht die side-jobs te doen wel vermakelijk. Wacht even met deel 2 totdat die wat in prijs daalt!
Als je de moeilijkere mode krijgt nadat je hem hebt uitgespeeld dan wordt het wel gelijk praktisch onmogelijk. Ging al de pijp uit bij het begingevecht met de tutorial.
Of je moet wachten tot hij in prijs daalt weet ik niet. Op zich wel een van de betere games voor de Wii. Als ik nu trouwens naar de beelden van Red Steel 2 kijk, dan vind ik dat er toch een stuk suffer uitzien. Zeker zonder het bloed terwijl je een zwaard in je klauwen hebt (niet dat ik bloedgeil ben, maar met een zwaard moet je gewoon zichtbare damage zien, ledematen eraf hakken etc
).
Silent Hill trouwens je most wanted game? Ik hoop dat hij niet tegen gaat vallen. Daar ben ik halverwege de game bij gestopt. Saai, niet eng en alleen maar frustrerend op sommige plekken (wegrennen en niks kunnen doen is echt enorm lame).
Of je moet wachten tot hij in prijs daalt weet ik niet. Op zich wel een van de betere games voor de Wii. Als ik nu trouwens naar de beelden van Red Steel 2 kijk, dan vind ik dat er toch een stuk suffer uitzien. Zeker zonder het bloed terwijl je een zwaard in je klauwen hebt (niet dat ik bloedgeil ben, maar met een zwaard moet je gewoon zichtbare damage zien, ledematen eraf hakken etc
Silent Hill trouwens je most wanted game? Ik hoop dat hij niet tegen gaat vallen. Daar ben ik halverwege de game bij gestopt. Saai, niet eng en alleen maar frustrerend op sommige plekken (wegrennen en niks kunnen doen is echt enorm lame).
toch maar een kick want ik denk dat er overheen ge.ezen is: Waar kan ik de Consolecode vinden?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Je kan een ander ook gewoon helpen.
[ Voor 76% gewijzigd door psychoclown op 02-02-2010 11:51 ]
Volgens mij in je adresboek, maar hoe dit moet staat allemaal in de handleiding die je bij je Wii hebt gekregenwarhamstr schreef op maandag 01 februari 2010 @ 16:57:
toch maar een kick want ik denk dat er overheen ge.ezen is: Waar kan ik de Consolecode vinden?
Ben er heel benieuwd naar (met name vanwege het wapenloze aspect), maar realiseer me nu wel dat ik (veel) meer uitkijk naar Red Steel 2. Tijd om mijn profiel aan te passen ;-)BarôZZa schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:13:
[ Voor 4% gewijzigd door Deddiekoel op 02-02-2010 14:18 ]
Hier t zelfde, heb nu wel een PS3 erbij maar ga toch eens bekijken of het de moeite waard is om Red Steel 2 aan te schaffen
Gister mailtje van Nintendo gehad over CapCom's Monster Hunter Tri. Website bekeken en het ziet er allemaal ERG mooi uit. Denk dat ik deze game wel ga kopen! En vooral samen online in een groepje monsters jagen lijkt me helemaal geweldig!
Vanavond het spel opgehaald bij de MM. Die zijn altijd wat te vroeg met de spullen in hun winkel leggen.BamSlam_ schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:33:
Morgen komt Endless Ocean 2 uit.Was al fan van deel 1 dus heb deel 2 zojuist besteld, in Engeland.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
FeliRudedadude schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:46:
[...]
Vanavond het spel opgehaald bij de MM. Die zijn altijd wat te vroeg met de spullen in hun winkel leggen.
39,95 wat gezien alle prijzen op budgetgaming ook nog wel acceptabel is. Reden voor aankoop is mede dat mijn vrouw dit spel ook actief zelf speelt (in tegenstelling tot al mijn andere Wii spellen). In het overzichtenlijstje van het Nintendokanaal bleek dat deel 1 op plaats 3 stond van meest door mij/ons gespeelde spellen op de Wii (na Sports en Mario Kart). Ik ben een echte casual gamer

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
€39,95 is een inderdaad een mooie prijs. Door in Engeland te bestellen betaal ik nog 5 Euro minder, die paar dagen wachten op de bezorging maken me niet zoveel uit. Veel duikplezier alvast!
Ja, alweer een aantal uren erop zitten. Het werkt allemaal net iets anders, maar de grafisch is het geheel verbeterd en er zit meer afwisseling / mogelijkheden in. En de ik-wil-alles-vinden drang wordt flink aangewakkerd in dit spel
Schiet me even te binnen: voor diegenen die Endless Ocean kunnen waarderen is deze freeware duik-simulator voor de PC wellicht ook leuk: Virtual Diving - Explore your Ocean.
Helemaal waar, maar dat is met heel veel dingen natuurlijk, alleen als je echt van DBZ houdt is het natuurlijk wel extra leuk die kamehameha te doenTc-Chub schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:51:
Ik vind Dragonball Z budokai Tenkaichi 3 wel goed maar dan moet je wel een beetje van DBZ houden natuurlijk
Voor Wii sports geldt dat dan weer niet helemaal, dat is gek genoeg meer voor mensen die niet van echt sporten houden
Ik lees veel over No More Heroes 2. Maar is deze al gelaunched in benelux?
Jippie, Endless Ocean 2 werd zojuist bezorgd door TNT Post, met handtekening voor ontvangst. Afgelopen donderdag besteld bij Shopto.net. Zometeen, als koter lekker slaapt (papadag), eens even fijn uitproberen!
Allemaal legaal aangeschaft?Anoniem: 340927 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:27:
Hoeveel games hebben jullie eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar. Zelf heb ik er 88.
Ik ben op zoek naar de Lego: Starwars the complete Saga voor een thema middag. Ik kan 'm echter nergens krijgen (geen voorraad). Toevallig iemand met een adresje om 'm toch te kunnen kopen of van wie zou ik 'm eventueel kunnen lenen (Delft/Culemborg) ?
Eventueel reageren per mail: mijnnickname at web.nl
[ Voor 9% gewijzigd door mjl op 10-02-2010 15:17 ]
-------
Waarom wil The Behemoth geen spellen maken voor de Wii
Ik wil zooo graag Castle Crashers spelen, wat mijns inziens geweldig zou passen in het casual gaming-idee van de Wii. Ze hebben zojuist de overstap gemaakt van Xbox Live naar het Playstation Netwerk, maar de zijn tevens Wii Developer-gecertificeerd! Heeft iemand misschien een vergelijkbaar spel als suggestie? Super Smash Bros Brawl is misschien net te serieus.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Dat je dan tijd hebt om 88 games te spelenAnoniem: 340927 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:52:
[...]
Jup, is makkelijk te doen met een goede baan.
BartSmit had hem altijd voor weinig liggen. Anders heb ik hem ook nog wel in de aanbieding ;-)mjl schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:16:
Ik ben op zoek naar de Lego: Starwars the complete Saga voor een thema middag. Ik kan 'm echter nergens krijgen (geen voorraad). Toevallig iemand met een adresje om 'm toch te kunnen kopen of van wie zou ik 'm eventueel kunnen lenen (Delft/Culemborg) ?
Een groot deel heb ik dan ook nog niet echt veel gespeeld maar als ik een goede game zie koop ik die omdat ik daar vroeg of laat plezier van zal hebben.jongetje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:22:
[...]
Dat je dan tijd hebt om 88 games te spelen
Damn... The Conduit kunnen lenen van een maat van me... Maar wat een slechte game is dat zeg, het is dat ik me af en toe echt verveel en ik me soort van verplicht voel, maar anders... Verhaal is slecht, de manier van het vertellen van het verhaal is slecht, de personages zijn gewoon slecht en het commentaar tijdens de game is ook gewoon slecht te noemen. Daarbij zijn de graphics eigenlijk ook gewoon slecht (tv's die aanstaan en als je erop schiet gebeurt er gewoon niets... Als of het van gewapend beton is). De wapens zijn gewoon weg iritant te noemen en de badguys zijn echte domme gasten. Ik kan werkelijk niets goeds vertellen over die game... Echt geen aanrader wat mij betreft.
Ben daardoor wel benieuwd geworden naar Red Steel, ik hoop dat dat wat beter is. Daarbij hoop ik ook dat Nintendo met nog een verrassing komt op de E3. Laat ze alsjeblieft met een nog een verrassende samenwerking komen voor een shooter, beetje zoals ze met Metroid gedaan hebben. Plz werk samen met DICE ofzo...
Ben daardoor wel benieuwd geworden naar Red Steel, ik hoop dat dat wat beter is. Daarbij hoop ik ook dat Nintendo met nog een verrassing komt op de E3. Laat ze alsjeblieft met een nog een verrassende samenwerking komen voor een shooter, beetje zoals ze met Metroid gedaan hebben. Plz werk samen met DICE ofzo...
[ Voor 7% gewijzigd door Tijn89 op 15-02-2010 00:52 ]
Ik heb hem voor 15 Euro uit een budgetbak gevist. Ik kan me alleen maar aansluiten bij je comments. COD World at War en COD Modern Warfare Reflex edition zijn zoveel beter. Ik heb The Conduit even online gespeeld maar ook dat was niet zoveel beter. Ik heb meer lol met Modern Warfare.Tijn89 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 05:08:
Damn... The Conduit kunnen lenen van een maat van me... Maar wat een slechte game is dat zeg,
Hoe werkt dat schieten eigenlijk? Ik mag hopen door op de knoppen te rammen ipv vage schiet bewegingen te maken
Mijn broertje wilde gister met zijn Wii op internet via wifi maar de Wii gaf elke keer aan dat ie geen verbinding kon maken met internet met een foutcode (220611 geloof ik). Zijn internetverbinding was goed ingesteld en de Wii gaf ook een positief testresultaat. Toch lukte het het niet om bijv. het weerkanaal te openen en gaf hij de Wii elke keer die foutmelding. Google gaf mij niet veel antwoord. Behalve het resetten van de beveiliging op de router. Heb Wpa geprobeerd, Wep gebprobeerd maar niets werkt. Iemand een idee?
PSN id: PENo1