|
[ Voor 102% gewijzigd door Hoedje op 08-11-2007 11:47 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 102% gewijzigd door Hoedje op 08-11-2007 11:47 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
|
[ Voor 28% gewijzigd door Hoedje op 30-10-2007 18:59 ]
Anoniem: 105012
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 30-10-2007 19:18 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Wat ...... Wat.... WAT ....Hoedje schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:27:
Het klinkt stom, maar ik zit toch nog een beetje te twijfelen over Mario Galaxy. Ik vond Sunshine zo erg niet leuk. Dat ik denk ik even afwacht, totdat ik het zelf bij een vriend kan proberen. Immers, de reviews van Sunshine waren ook best goed (zo te zien gaat Galaxy nog een stuk betere krijgen hoor), maar nogmaals het was niet mijn spel.
Anyway, ik heb vandaag Metroid Prime 3 bij de Dynabyte kunnen scoren. Nog ff wachten en dan als ik straks thuis ben
Mijn website: J&J
Anoniem: 215024
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 30-10-2007 19:45 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Deddiekoel schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:52:
Op zich wel jammer dat SMG zo weinig "hype" krijgt.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ja, Dat is toch bijna niet voor te stellen?Anoniem: 231322 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:55:
Dat mensen hier uberhaupt al/nog twijfelen aan de coolness van SMG
Guitar Hero 3 komt pas eind november uit hoor. En MP3 ligt idd al een week ofzo in de winkel.Anoniem: 215024 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:42:
nog een weekje of zo en dan eindelijk Guitar Hero III.....
lijkt mij zo vet he.
heb het geld er al voor appart gezet.
zat te twijfelen tussen mp3 en gh3.
heb bij debart laatst ff gh3 gezien op de 360.
lijkt me onmeunig vet dus vandaar
by the way mp3 ligt hier overal al in de winkels hoor
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
ow er staat in het topic 9 november 2007Willybubba schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:17:
[...]
Guitar Hero 3 komt pas eind november uit hoor. En MP3 ligt idd al een week ofzo in de winkel.
[ Voor 43% gewijzigd door Hoedje op 30-10-2007 20:28 ]
ik kan ook niet echt een duidelijke datum vinden zie laleen november er bij staanHoedje schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:21:
Guitar Hero, komt geloof ik op 16 november, * Hoedje gaat fixen
Als je er dan iets van maakt als:Initially, some PAL Virtual Console games would not display correctly on high-definition televisions when connected via the component lead. However, starting with the April 13, 2007 update of the PAL Virtual Console, certain newly added games, such as Punch-Out!!, support the "Wii Component Cable Interlace mode." This is a temporary fix to problems with various Virtual Console games being played over component cable on HDTVs. The mode can be enabled by accessing the operations guide of the game, and (with the Nunchuk attached) pressing the buttons Z + A + 2 simultaneously. A sound is played if the mode is enabled correctly. Several older games also have updates available to enable the feature, including Super Castlevania IV and Super Mario Bros. The mode can be disabled by using the same method, but with the button combination Z + A + 1 instead.
?De meeste VC games ondersteunen geen 480p. In die gevallen gebruikt de Wii alsnog 480i of 576i, wat je TV waarschijnlijk niet ondersteund over de component ingang. Vaak staan de ondersteunde resoluties per ingang beschreven in de handleiding van de TV. De RGB en composiet kabel hebben dit probleem niet, die kunnen alleen maar 480i of 576i gebruiken. Er zijn overigens van veel VC games geupdate versies te downloaden, waarmee het mogelijk is om de game toch in 480p te locken. Deze mode kan ingeschakeld worden door naar de Operations Guide van het spel te gaan, en tegelijk Z + A + 2 in te drukken. Om de mode uit te schakelen gebruik je Z + A + 1.
Tja, het is vaag. Nintendo zegt 16 november en Activision zegt 23 november (eerst ook 9 en daarna 16 november). Ik zou dus maar van 23 november uitgaan.Anoniem: 215024 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:28:
[...]
ik kan ook niet echt een duidelijke datum vinden zie laleen november er bij staan
Je hebt helemaal gelijk. Ik wilde de toetsencombinatie nog toevoegen, maar dat is er nooit van gekomenWhollabilla schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:50:
Bij de "Wii Mini FAQ" in de openingspost staat bij het kopje "Waarom krijg ik geen beeld met bepaalde VC games" dat je "een bepaalde toetsencombinatie" moet gebruiken tijdens het opstarten van een spel. Kan dit niet beter verandert worden? Wikipedia legt het wel goed uit:
[...]
Als je er dan iets van maakt als:
[...]
?
[ Voor 10% gewijzigd door ChrisM op 30-10-2007 21:02 ]
Mwah, mario nog nooit echt gesnapt eigenlijkAnoniem: 231322 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:55:
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Modje , we found a witch ... may we burn her ?!Razor.Timo schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:00:
[...]
Mwah, mario nog nooit echt gesnapt eigenlijkVond het altijd maar beetje te simpel... Springen hier, power up daar, vijandje daar. Tja...
Anoniem: 104593
moet mezelf inhouden....Mwah, mario nog nooit echt gesnapt eigenlijk Vond het altijd maar beetje te simpel... Springen hier, power up daar, vijandje daar. Tja...
[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 30-10-2007 21:38 ]
De opzet kan simpel zijn, maar dat wil niet zeggen dat een spel niet kan vermaken?Razor.Timo schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:00:
[...]
Mwah, mario nog nooit echt gesnapt eigenlijkVond het altijd maar beetje te simpel... Springen hier, power up daar, vijandje daar. Tja...
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Tsjah, zo kan je elk spel wel tot het uiterste simplificeren:Razor.Timo schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:00:
[...]
Ignorance is bliss idd...Anoniem: 231322 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:51:
"Ignorance is Bless" zeggen ze wel... maar of dat hier op gaat is een tweede
[ Voor 9% gewijzigd door equationunequal op 30-10-2007 22:02 ]
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Mario en cool gaat nou niet echt samen heAnoniem: 231322 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:55:
Dat noemen ze nou een mening.
BijnaAnoniem: 231322 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:51:
"Ignorance is bliss" zeggen ze wel... maar of dat hier op gaat is een tweede
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
En toch vind ik zelda wel leuk. Mario heeft me gewoon nooit geboeid. Dat kan tochHankey schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:01:
[...]
Tsjah, zo kan je elk spel wel tot het uiterste simplificeren:
Zelda: Loop door wat dungeons, hak wat vijanden in elkaar, verzamel wat stukjes van een bepaald object (triforce, mirror of twilight, etc.), vesla Ganon en red princes Zelda voor de zoveelste keer...
Castlevania: sla wat zombies neer met je zweep en versla Dracula voor de zoveelste keer...
Metroid: verzamel een zooi wapen powerups om zo je weg door een met vijanden gevuld doolhof te vinden naar de uitgang...
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Anoniem: 231322
Woopsie DaisyVanitas schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:06:
[...]
Mario en cool gaat nou niet echt samen heZo'n oude loodgieter die last heeft van overgewicht, en amper kan praten noem ik niet cool
Mario is cool ja!
[...]
Bijna
Hoezo? Kan je er niet tegen dat iemand anders een mening heeft, die niet précies hetzelfde is als de jouwe?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Inderdaad. De sensorbar is niet meer dan een stukje plastic met 2 groepjes LEDs.kmf schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:32:
De sensorbar wordt toch alleen maar als baken gebruikt? Vandaar dat er "draadloze" sensorbars bestaan?
[ Voor 16% gewijzigd door Kajun op 30-10-2007 23:55 ]
MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!
Nee dat is het probleem niet. Het probleem is alleen dat ik mezelf moet inhouden om er niet tegen in te gaan met 50 regels tekst aan argumentatie waarom het niet simpel is.Anoniem: 105012 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:50:
[...]
Hoezo? Kan je er niet tegen dat iemand anders een mening heeft, die niet précies hetzelfde is als de jouwe?
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 31-10-2007 00:15 ]
Mario 2 is een buitenbeentje in US/EUR... mag je die wel meetellen?Anoniem: 104593 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:11:
Super Mario bros 2(deed iets anders wat niet iedereen leuk vond)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ach, van mij mag je met 80 pagina's vol met argumentatie komen. In wezen zijn alle Mario spellen simpel qua opbouw. De gemiddelde gamer, dus gewoon casual, zal in Mario echt geen diepzinnige game vinden. Een beetje rondhuppelend muntjes pakken, sterretjes grijpen en natuurlijk bovenop goomba's springen.Anoniem: 104593 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:11:
[...]
Nee dat is het probleem niet. Het probleem is alleen dat ik mezelf moet inhouden om er niet tegen in te gaan met 50 regels tekst aan argumentatie waarom het niet simpel is.
Ik vond de stijl van Killer 7 wel heel goed er uit zien, maar de gameplay kon mij persoonlijk niet boeien. Ik vond het een te vreemde game....Anoniem: 105012 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:50:
[...]
Overigens zie ik nu wel heel erg uit naar No More Heroes. Ik zat net weer eens de filmpjes te bekijken, en op dat moment baal ik er echt van dat geen winkel bij mij in de buurt 'Killer 7' had. Het soort type game trekt me op dit moment ongelofelijk, en met de Wii-Mote besturing kan het eigenlijk niet meer misgaan. Ik neem aan dat het spel geen verkoophit gaat worden, maar voor de mensen die de stijl diggen, lijkt het toch een heel goed spel te zijn.
SMB The Lost LevelsRayNbow schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:34:
[...]
Mario 2 is een buitenbeentje in US/EUR... mag je die wel meetellen?De echte Mario 2 was gewoon Mario 1 met andere levels maar dan een stuk moeilijker. (plus nog een paar andere details)
We all make choices, but in the end our choices make us! - Andrew Ryan
De site is gewoon weer even down. Dat gebeurt om de paar dagenOnno82 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:49:
Ik word gewoon panisch bij de gedachte mijn sterren kwijt te zijn =)
disjfa.nl
Tja, het moet je liggen idd. Ik vond het een geweldig spel maar dat kwam ook meer door het weirde verhaal de zieke scenes en de totale sfeer. De gameplay was idd wat raar maar ik vond het leukWalkman schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:40:
[...]
Ik vond de stijl van Killer 7 wel heel goed er uit zien, maar de gameplay kon mij persoonlijk niet boeien. Ik vond het een te vreemde game....
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik krijg anders deze melding op nintendo.europe.comdisjfa schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:58:
[...]
De site is gewoon weer even down. Dat gebeurt om de paar dagen
De link naar 'klik hier voor meer informatie' werkt niet trouwens.De Community is permanent gesloten. Klik hier voor meer informatie.
Er zijn al een aantal mensen in dit topic geweest (of vorige deeltje) die gemeld hebben dat ze ze ontvangen hebben. Ik zelf heb ze echter nog niet ontvangen, maar worden natuurlijk ook ieder moment verwacht.Walkman schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:22:
Heeft iemand trouwens al de hoesjes ontvangen? Die zouden toch vanaf half oktober verstuurd gaan worden?
Leuk gevonden, maar je vergeet Super Mario World in het rijtje. Die was helemaalAnoniem: 104593 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:11:
[...]
Dit kan overigens gewoon geen toeval zijn:
Super Mario bros 1(het concept, de structuur, revolutionair)
Super Mario bros 2(deed iets anders wat niet iedereen leuk vond)
Super Mario bros 3(de echte sequel op Super Mario bros. geweldig van begin tot eind)
Super Mario 64(het concept, de structuur, revolutionair)
Super Mario Sunshine(deed iets anders wat niet iedereen leuk vond)
Super Mario Galaxy(de echte sequel op Super Mario 64 geweldig van begin tot eind)
[...]
Gasloos sinds juli 2024. PV Growatt MOD5000TL3-XH + 13x Jinko 440Wp, WPB Atlantic Explorer v4 270LC, L/L WP Mitsubishi SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W
myamoto ( hoop dat ik het goed spel) zal vast wel een geweldige ingeving krijgen.l0c4lh0st schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:56:
[...]
Leuk gevonden, maar je vergeet Super Mario World in het rijtje. Die was helemaal.
Zouden we dan een nòg betere opvolger van Galaxy krijgen?
[ Voor 12% gewijzigd door speek1984 op 31-10-2007 10:13 ]
"It's about time you showed up Fox!"
Ik ook nog niet ontvangen.. Maar ja, heb ze maandag pas besteldmonnick schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:36:
[...]
Er zijn al een aantal mensen in dit topic geweest (of vorige deeltje) die gemeld hebben dat ze ze ontvangen hebben. Ik zelf heb ze echter nog niet ontvangen, maar worden natuurlijk ook ieder moment verwacht.
Anoniem: 220439
Hier zijn ook nog niet binnen, maar goed zoals gezegd zal dat wel komen,Speek schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:15:
[...]
Ik ook nog niet ontvangen.. Maar ja, heb ze maandag pas besteld![]()
Wilde ook nog extra straps voor de WiiMote bestellen direct daarna, maar kreeg toen de melding dat mijn serienummer al in hun systeem stond en dat het dus niet kon.. (?)
Nee hoor, gewoon in de winkel gehaald.. Zou nieuw moeten zijn.. Maar een vriend van me kreeg dezelfde melding op de site (ook een nieuwe Wii).Anoniem: 220439 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:18:
[...]
Hier zijn ook nog niet binnen, maar goed zoals gezegd zal dat wel komen,
@ speek; heb je een tweedehands wii?
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Ja zoiets dacht ik eerst ook.. De straps die ik heb zijn volgens mij wel nieuwe. Heb mijn Wii net 2-3 weekjes. Ik hoopte dat het systeem van Nintendo net niet zo slim was_.-SuperstaR-._ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:45:
Je hebt toch net die hoezen besteld. Daarvoor heb je ook je serienummer in moeten vullen. Op die manier weten ze je serienummer dan waarschijnlijk. En misschien zien ze aan het serienummer dat je al de nieuwe straps hebt oid.
Tenzij je nog de oude hebt natuurlijk, dan gaat mijn theorie niet op.
Anoniem: 220439
Als via google zoekt zie je dat meerdere mensen dit probleem hebben....Speek schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:20:
[...]
Nee hoor, gewoon in de winkel gehaald.. Zou nieuw moeten zijn.. Maar een vriend van me kreeg dezelfde melding op de site (ook een nieuwe Wii).
Óf nintendo heeft gewoon bijgehouden welke batches/serienummerreeksen nog geen nieuwe straps hadden en heeft de nieuwe reeksen buitengesloten (aangezien er aangegeven wordt dat de wii pas 3 weken oud is). Dit lijkt me een logische zet om kosten te besparen en profiteurs buiten de deur te houdenAnoniem: 220439 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:52:
[...]
Als via google zoekt zie je dat meerdere mensen dit probleem hebben....
Ik ben bang dat je de dupe bent geworden van mensen die Wii serienummers verzonnen hebben om meerdere straps/hoesjes te verkrijgen.
disjfa.nl
Ik neig ook eerder deze kant uit.. Site is inderdaad niet echt gebruiksvriendelijk.. Achjah, probleem "opgelost"SandaX schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:58:
[...]
Óf nintendo heeft gewoon bijgehouden welke batches/serienummerreeksen nog geen nieuwe straps hadden en heeft de nieuwe reeksen buitengesloten (aangezien er aangegeven wordt dat de wii pas 3 weken oud is). Dit lijkt me een logische zet om kosten te besparen en profiteurs buiten de deur te houden![]()
Het enige is dat ze dan een onhandige foutmelding op de site hebben gezet, wat me niks verbaasd aangezien ze daar bij nintendo toch al niet de meest gebruiksvriendelijke site hebben
Anoniem: 81539
geen idee denk dat dat een groot mysterie zal blijven hoor er weinig meer overAnoniem: 81539 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:09:
De condooms zijn binnen.
Weet iemand hoe het eigenlijk zit met dat sterren omzetten naar points gedoe...?
Oblivion diepgaandAnoniem: 105012 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:43:
[...]
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt, mawr de diepgang van een 'Oblivion' of een 'Zelda' zal het nooit krijgen
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
kan inderdaad nog wel een tijdje duren._.-SuperstaR-._ schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:26:
Ik had trouwens na een tip van iemand hier afgelopen zaterdag Wii Play besteld op Shop4games.nl.
Ze hadden tot gisteren nog een banner op de site staan die zei dat zij nog wel Wii Play op voorraad hadden. De banner is inmiddels verwijderd en mijn bestelling nog niet verzonden. Dus ik even naar die gasten gebeld. De beste man vertelde dat Nintendo had beloofd hem 40 exemplaren op te sturen die hij gisteren binnen had moeten krijgen. (As if, heel nederland zonder Wii-motes, maar Nintendo stuurt hem er 40) Maar hij had ze dus niet gehad. Hij zou er achter aan gaan en kijken wanneer ie ze weer kreeg.
Ik denk dat dit wel eens heel lang zou kunnen gaan duren. Zul je zien, liggen ze overal weer in de winkel zometeen, zit ik nog op mijn bestelling te wachten. En ik heb met mijn stomme hoofd natuurlijk al betaald. Dus order annuleren gaat ook lastig worden denk ik.
* Anoniem: 215024 Voelt zich genept.
Toch leuk om te zien dat juist de Wii versie van Guitar Hero III het meest wordt verkocht op Amazon.com. Bron.01. Guitar Hero III Bundle—Activision (Wii)
02. Super Mario Galaxy*—Nintendo (Wii)
03. Guitar Hero III—Activision (PS2)
04. Brain Age 2: More Training in Minutes a Day—Nintendo (DS)
05. Halo 3—Microsoft (Xbox 360)
06. Guitar Hero III Bundle—Activision (Xbox 360)
07. Wii Play w/ Remote—Nintendo (Wii)
08. Guitar Hero III Bundle—Activision (PS2)
09. Rock Band Special Edition—EA (Xbox 360)
10. The Legend of Zelda: Phantom Hourglass—Nintendo (DS)
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Je bent Super Mario World vergeten, dus je hypothese is ongeldig.Anoniem: 104593 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:11:
[...]
Nee dat is het probleem niet. Het probleem is alleen dat ik mezelf moet inhouden om er niet tegen in te gaan met 50 regels tekst aan argumentatie waarom het niet simpel is.
Dit kan overigens gewoon geen toeval zijn:
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 31-10-2007 11:59 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik ben bang dat de NFS serie niet meer te redden is. Het hele oude NFS idee is eraf. Geen dure sportwagens meer, maar getunede personenauto's. In ProStreet zul je ook wel weer een of ander inwisselbaar verhaaltje krijgen. Ik koop die spellen zelf niet meer, zeker nadat Carbon me gigantisch tegenviel met zijn gekunstelde Wii controls (Een bijstuurknop indrukken, omdat je anders de bocht niet haalt, kom op zeg). Carbon was inderdaad alleen in het donker, wat dat betreft is ProStreet wel een vooruitgang.Victorio schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:37:
Vrijdag is NFS:prostreet verkrijgbaar? Kijk er echt naar uit. Hopelijk lekker bij daglicht rondscheuren op mooie circuits... heb hot persuit echt zooo plat gespeeld 8 jaar geleden. Carbon was vooral met donker rijden toch? En die versie daarna met dat hele storymode gedoe vond ik ook maar matig. Ben benieuwd!
uhm...
Ik ben het compleet met jullie eens, de NFS games zijn verkracht. Ik vond de 2 Most Wanted spellen wel erg leuk met de politie, die vond ik erg gaaf gedaan, maar Carbon was 3x niks.Anoniem: 104593 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:20:
Ik heb een demo van pro street gespeeld op de Xbox 360 maar erg onder de indruk was ik niet. De game is doodsaai vergeleken met bijvoorbeeld PGR4. Er zit geen politie meer in en Most Wanted vond ik echt een hele toffe game. Sinds Carbon gaat het echt bergafwaarts.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Helemaal met je eens. November is veel te druk wat releases betreft. Voor de Wii heb je MP3 die pas is uitgekomend, dan over 2 weken SMG en ook RE:UC als ik me niet vergis. Dan krijg je voor de 360 nog Assassins Creed, CoD4 en Mass Effect. Gelukkig voor mezelf heb ik alleen besloten om SMG en Assassins Creed te kopen. Eerst Assassins Creed op 15 november en dan in december een keertje SMG. Echt zonde dat die 2 spellen tegelijk verschijnen.Willybubba schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:28:
Ehm, ook NFS staat bij Bart Smit pas voor eind november hoor.
Wel jammer dat ze zoveel games in november proppen, terwijl dan ook SMG uitkomt.
uhm...
disjfa.nl
Ik vind dat Super Mario World 2 : Yoshi's Island (SNES) er ook nog tussen moetMetroidPrime schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:58:
[...]
Je bent Super Mario World vergeten, dus je hypothese is ongeldig.
Wat ik erg jammer vind is dat de NFS serie ook meteen de Burnout serie met zich meetrekt de afgrond in. Burnout: Paradise City is meer een opvolger op NFS Carbon dan op de Burnout serie.Anoniem: 104593 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:20:
Ik heb een demo van pro street gespeeld op de Xbox 360 maar erg onder de indruk was ik niet. De game is doodsaai vergeleken met bijvoorbeeld PGR4. Er zit geen politie meer in en Most Wanted vond ik echt een hele toffe game. Sinds Carbon gaat het echt bergafwaarts.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Hmm. Als je het zo ziet is er geen (goed speelbare, en verkopende) racegame meer die niet minimaal 4 itteraties van zijn oorspronkelijke game is. Dat is op zich best triest. Nouja op de wii hebben we excite truck, maar dat is weer een over the top arcade racer.MetroidPrime schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:42:
[...]
Wat ik erg jammer vind is dat de NFS serie ook meteen de Burnout serie met zich meetrekt de afgrond in. Burnout: Paradise City is meer een opvolger op NFS Carbon dan op de Burnout serie.
disjfa.nl
six golden coins voor de gameboyAnoniem: 231322 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:36:
[...]
Ik vind dat Super Mario World 2 : Yoshi's Island (SNES) er ook nog tussen moet
Project Gotham Racing en de Colin Mcrae serie zijn er natuurlijk nog. Dat zijn in mijn ogen series die nog steeds echte toppers uitbrengen. Al is het afwachten of we nog nieuwe uitvoeringen krijgen van die series. Voor de Wii ben ik nog wel benieuwd naar F355 challenge. En ik blijf ook nog hopen op een nieuwe Daytona USAdisjfa schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:50:
best tr
[...]
Hmm. Als je het zo ziet is er geen (goed speelbare, en verkopende) racegame meer die niet minimaal 4 itteraties van zijn oorspronkelijke game is. Dat is op zich best triest. Nouja op de wii hebben we excite truck, maar dat is weer een over the top arcade racer.
uhm...
Anoniem: 212684
PRG is ook gewoon MSR nummertje 5. En Dirt is CM nummer ook een heleboel. Alhoewel je met Dirt idd wel een punt hebtSmoonshine schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:42:
[...]
Project Gotham Racing en de Colin Mcrae serie zijn er natuurlijk nog. Dat zijn in mijn ogen series die nog steeds echte toppers uitbrengen. Al is het afwachten of we nog nieuwe uitvoeringen krijgen van die series. Voor de Wii ben ik nog wel benieuwd naar F355 challenge. En ik blijf ook nog hopen op een nieuwe Daytona USA
[ Voor 5% gewijzigd door disjfa op 31-10-2007 13:45 ]
disjfa.nl
Ja hoor, ik vond ze gewoon op de grond toen ik thuis kwam.Anoniem: 212684 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:43:
passen die nieuwe hoesjes door de brievenbus?omdat iemand zei dat ze in een doosje zitten.
[ Voor 27% gewijzigd door Victorio op 31-10-2007 13:53 ]
Klinkt heel bekend, vooral dat laatste. Voor mij iig SMG en GH3, ik twijfel nog even over RE:UC omdat ik dat dan mooi co-op met mevrouw Bubba kan doen...-Sander schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:31:
Ja, ik ga in november ook alleen voor SMG en Guitar Hero 3, wat er verder nog aan interessante games uitkomt koop ik later wel wanneer ze in prijs zijn verlaagd. Ik ken mezelf namelijk, als ik teveel games tegelijk speel laat ik de helft halverwege liggen.
Erger nog dit zijn de games die waarschijnlijk de moeite waard zijn in november/december voor de Wii;Smoonshine schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:33:
[...]
Helemaal met je eens. November is veel te druk wat releases betreft. Voor de Wii heb je MP3 die pas is uitgekomend, dan over 2 weken SMG en ook RE:UC als ik me niet vergis. Dan krijg je voor de 360 nog Assassins Creed, CoD4 en Mass Effect. Gelukkig voor mezelf heb ik alleen besloten om SMG en Assassins Creed te kopen. Eerst Assassins Creed op 15 november en dan in december een keertje SMG. Echt zonde dat die 2 spellen tegelijk verschijnen.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 31-10-2007 14:13 ]
disjfa.nl
Anoniem: 224735
Dat probleem heb ik dus ook ik heb de wii op 7 december 2006 gekocht dus kan nooit de nieuwe hebben, heb ik nintendo gemailt en ze willen mijn bonnetje zien, had ik heb eindelijk gevonden maar ben hem meteen weer kwijtgeraakt... agja ik red me welSpeek schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:15:
[...]
Ik ook nog niet ontvangen.. Maar ja, heb ze maandag pas besteld![]()
Wilde ook nog extra straps voor de WiiMote bestellen direct daarna, maar kreeg toen de melding dat mijn serienummer al in hun systeem stond en dat het dus niet kon.. (?)
Mijn advies: koop Ghost Squad, een stuk leuker dan RE:UC en een echte aanrader. Op de GC althans, zou natuurlijk kunnen dat RE nog helemaal omgegooid is.Willybubba schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:07:
Klinkt heel bekend, vooral dat laatste. Voor mij iig SMG en GH3, ik twijfel nog even over RE:UC omdat ik dat dan mooi co-op met mevrouw Bubba kan doen...
Alleen schieten en verder niet te ingewikkeld, klinkt als iets voor een vrouw
Mijn foto's op Flickr.
Super Mario Land 2 bedoel je? Dan kun je deel 1 er ook wel gelijk bij nemen (deel 3 telt niet echt mee, dat is een Wario game).
Nou geloof me, RE:UC verslaat GS met gemakCaptain N schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:19:
[...]
Mijn advies: koop Ghost Squad, een stuk leuker dan RE:UC en een echte aanrader. Op de GC althans, zou natuurlijk kunnen dat RE nog helemaal omgegooid is.
Het schijnt dat RE:UC een heel stuk is omgegooit. Daarintegen weet je dat SEGA veel meer shooter ervaring heeft dan capcom dus zou ik wel bij jouw mening blijven.Captain N schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:19:
[...]
Mijn advies: koop Ghost Squad, een stuk leuker dan RE:UC en een echte aanrader. Op de GC althans, zou natuurlijk kunnen dat RE nog helemaal omgegooid is.
Heb jij hem nog gespeeld nadat Cap. N hem heeft gespeeld dan?Anoniem: 231322 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:29:
[...]
Nou geloof me, RE:UC verslaat GS met gemak
[ Voor 25% gewijzigd door disjfa op 31-10-2007 14:31 ]
disjfa.nl
Nou, op de GC dus niet. Ik heb ze daar beiden gespeeld, en RE:UC vond ik gewoon echt niet leuk. GS daarentegen was echt geweldig vermakelijk, zeker met twee spelers!Anoniem: 231322 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:29:
Nou geloof me, RE:UC verslaat GS met gemak
[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 31-10-2007 14:33 ]
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
Tsjah, mijn topper blijft -misschien vloeken in de kerk- de gran turismo serie...Smoonshine schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:42:
[...]
Project Gotham Racing en de Colin Mcrae serie zijn er natuurlijk nog. Dat zijn in mijn ogen series die nog steeds echte toppers uitbrengen. Al is het afwachten of we nog nieuwe uitvoeringen krijgen van die series. Voor de Wii ben ik nog wel benieuwd naar F355 challenge. En ik blijf ook nog hopen op een nieuwe Daytona USA
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq