|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
|
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 212684
Onno82 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 21:10:
kun je eigenlijk zonder problemen, met douane of iets dergelijks, een GC Memorycard 1019 twv 28,- euro bestellen bij PlayAsia? Ze hebben het over "duty free import up to 22,- euros"...
ik koop liever originele accesoires, en playasia heeft voor zover ik heb kunnen vinden de beste prijs.I_am_akira schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:32:
[...]
http://www.modmybox.nl/
heeft 64 en 128mb kaartjes liggen voor 19,95 en 24,95
en ook nog wired en wireless controllers
We all make choices, but in the end our choices make us! - Andrew Ryan
Wil je me de volgende keer meteen bellenGroteMeid schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:30:
Er is nu een remote controller bij Dixons online beschikbaar!
Bestellen mensen!
Geen commentaar
Echt, omgekeerde wereld. Ubi maakt alleen crap op de Wii en EA scoort gewoon alweer!MetroidPrime schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:51:
IGN heeft The Godfather gereviewed en Mark en Matt zijn positief over het spel. Het spel zou leuker zijn dan de PS2, Xbox en Xbox 360 versies, voor een groot deel dankzij de nieuwe controls. Hier wordt dus het bewijs geleverd dat de Wii uitermate geschikt is voor GTA-achtige spellen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 26457
...dan toch deze maar aanschaffen ipv het wat tegenvallende Tiger Woods Golf ?MetroidPrime schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:51:
IGN heeft The Godfather gereviewed en Mark en Matt zijn positief over het spel.
ag ik weet t niet.....uitmelkerij.....wauw nieuwe controls....jippie...verder is hij zogoed als hetzelfde...Willybubba schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:32:
[...]
Echt, omgekeerde wereld. Ubi maakt alleen crap op de Wii en EA scoort gewoon alweer!
WTF.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
waarom stel je zoveel onnodige vragen en ga je niet lekker spelen met je nieuwe vette controller..Digital-DNA schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:01:
Gisteren bij de Nedgame in Groningen om 16:30 Wii Play gehaald, ze hadden er drie, ik had ze eigenlijk allemaal moeten meenemen, helaas was ik wel vergeten er ook een Nunchuk bij te scoren.
Ook had ik een Classic Controller gekocht, maar daar heb ik een paar vraagjes over:
- er zit een soort klemmetje op de achterkant die je kunt bedienen met de knop in het midden bovenop, wat kun je er mee?
- waarvoor zit er een analoge R&L knop op, en waarom Z1 en Z2?
- waarom zit er een rechterpookje op en niet gewoon een plusje als bij de C-knopjes op de N64
Het lijkt zo alsof je er ook Gamecubegames mee kan spelen maar dat is niet zo, vind ik een beetje raar.
(Of komen er soms ook Wii games uit die die controls dusdanig nodig hebben)
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 212684 op 17-03-2007 14:10 ]
Inderdaad, Ubisoft lijkt alleen maar snel te willen cashen op de Wii en komt 10+ titels waarvan er maar 1 á 2 titels die de moeite waard. EA heeft twee ontwikkelstudios die zich alleen maar met de Wii bezighouden en dat blijkt ook wel uit de cijfers die de EA spellen tot nu toe krijgen.Willybubba schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:32:
[...]
Echt, omgekeerde wereld. Ubi maakt alleen crap op de Wii en EA scoort gewoon alweer!
WTF.
Anoniem: 105012
Anoniem: 212684 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:09:
[...]
waarom stel je zoveel onnodige vragen en ga je niet lekker spelen met je nieuwe vette controller..
alle knoppen hebben een functie.....BEHALVE het nog onbekende klemmetje..
misschien voor een toekomstige rumble pack...of een mic als je pokemon virtual kan downe...
de tijd zal het leren......
ik lees trouwens vaak over te korten in de winkels....
Game shop Hengelo (ov) heb errugh veel controllers...games...hoesjes...play...component en hele meuk liggen hoor...
Het schijnt dat in een bepaald stadium van de ontwikkeling van de Wiimote en de Classic controller, je ze op elkaar kom monteren. Overigens heb ik geen idee waarom ze het er toch op hebben laten zitten.Digital-DNA schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:01:
Ook had ik een Classic Controller gekocht, maar daar heb ik een paar vraagjes over:
- er zit een soort klemmetje op de achterkant die je kunt bedienen met de knop in het midden bovenop, wat kun je er mee?
Ik weet niet waarom maar Z1 en Z2 hebben in sommige spellen ook nog een functie- waarvoor zit er een analoge R&L knop op, en waarom Z1 en Z2?
Idd, zeker als je ook de analoge R&L knop meeneemt dan lijkt dat zo te zijn. Volgens mij was het MP die dacht dat je misschien over een tijdje misschien Gamecube games kunt downloaden met Wii. Ik hoop nog steeds dat Nintendo het gewoon mogelijk maakt om Gamecube games (via CD) te spelen met de classic controller (maar dat zal wel nooit gaan gebeuren).- waarom zit er een rechterpookje op en niet gewoon een plusje als bij de C-knopjes op de N64
Het lijkt zo alsof je er ook Gamecubegames mee kan spelen maar dat is niet zo, vind ik een beetje raar.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 66797
cool die komt op mijn wannahave lijstje :-DMetroidPrime schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 14:52:
[...]
Inderdaad, Ubisoft lijkt alleen maar snel te willen cashen op de Wii en komt 10+ titels waarvan er maar 1 á 2 titels die de moeite waard. EA heeft twee ontwikkelstudios die zich alleen maar met de Wii bezighouden en dat blijkt ook wel uit de cijfers die de EA spellen tot nu toe krijgen.
Ik heb de IGN review van de PS3 versie van The Godfather gelezen, maar de Wii versie scoort ook hoger dan de PS3 versie. De motion controls van de Wii versie werken goed, terwijl dat bij de PS3 versie niet altijd zo blijkt te zijn. Als ik afga op de reviews van IGN, dan lijkt de Wii de beste versie van het spel te hebben gekregen.
Dat hoort volgens mij. Bewegen ze of staan ze stil?Hoedje schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:56:
Ah oh, ik krijg zwarte puntjes bij sommige menu's in SSX, hebben meer mensen dat? Ik krijg ze bij bijv. de stand na afloop en het schermpje voordat een race begint.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
DOMME ik... was in de veronderstelling dat je sprak over een controller als onderdeel van Wii Play...en ik daar maar naar kijkenAnoniem: 46089 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:49:
[...]
haha is het nu gelukt? de controller staat namelijk nog steeds op voorraad
[ Voor 22% gewijzigd door robbydw op 17-03-2007 16:18 ]
Geen commentaar
[ Voor 5% gewijzigd door Zym0tiC op 17-03-2007 16:23 ]
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Daar heb je toch SD-kaart voor?Anoniem: 212684 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:48:
Het Japanse blad Gamelabo beweerd dat een aantal dagen geleden op een meeting van Nintendo is besloten dat de Wii een externe harde schijf gaat krijgen. Het blad zelf zegt dat de bron redelijk betrouwbaar is. Dat betekent dat ze het nog steeds niet zeker weten dus voorlopig blijft dit een gerucht.........staat wel op de wii only site.....maartoch
zou op zich wel handig zijn.....ik zit nu al op de helft in mijn canalen menu....dus volgend jaar zou ik al wel moeten uitbreiden misschien
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er past alleen veel meer op een 40 gigabyte schijfje dan op een SD kaart van maximaal 2 gigabyte. Een 40 gigabyte laptop harde schijf kost ook niets meer.Gonadan schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:36:
[...]
Daar heb je toch SD-kaart voor?
Ik vind het wel raar dat je geen USB-stick kunt gebruiken op dezelfde manier als een SD kaart.
Als ze toch voor een Externe HD willen gaan snap ik niet waarom ze dan voor een Laptop schijfje zouden gaan, dat begrijp ik echt niet. Als het toch al extern is hoeft het dus niet draagbaar of compact te zijn. Ga lekker voor een normale Harddisk zodat je tenminste voor een normale prijs een redelijke schijf kunt kopen en niet voor 100 euro een 20GB schijfje zoals bij de 360. Dat is triest voor woorden, met 20GB kun je nog zo goed als niks.MetroidPrime schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:51:
[...]
Er past alleen veel meer op een 40 gigabyte schijfje dan op een SD kaart van maximaal 2 gigabyte. Een 40 gigabyte laptop harde schijf kost ook niets meer.
Bovendien zou het het aanbieden van Gamecube spellen via de Virtual Console mogelijk maken.
Een 40 gigabyte laptop schijf kost maar €40. Ik geloof dat je voor een laptop harde schijf geen extra voeding nodig hebt als je die op USB 2.0 aansluit, maar een normale harde schijf heeft dit weer wel nodig. Dat lijkt mij toch al een erg belangrijke reden om voor een laptop harde schijf te kiezen.Steffy schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 19:30:
[...]
Als ze toch voor een Externe HD willen gaan snap ik niet waarom ze dan voor een Laptop schijfje zouden gaan, dat begrijp ik echt niet. Als het toch al extern is hoeft het dus niet draagbaar of compact te zijn. Ga lekker voor een normale Harddisk zodat je tenminste voor een normale prijs een redelijke schijf kunt kopen en niet voor 100 euro een 20GB schijfje zoals bij de 360. Dat is triest voor woorden, met 20GB kun je nog zo goed als niks.
Exactly, daarom gebruik ik ook een laptop schijfje voor mijn schoolspullen, die dingen zijn lekker klein. Je hebt alleen een USB kabeltje nodig en je hebt zo 100GB in je broekzak zittenMetroidPrime schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:06:
[...]
Een 40 gigabyte laptop schijf kost maar €40. Ik geloof dat je voor een laptop harde schijf geen extra voeding nodig hebt als je die op USB 2.0 aansluit, maar een normale harde schijf heeft dit weer wel nodig. Dat lijkt mij toch al een erg belangrijke reden om voor een laptop harde schijf te kiezen.
De beste oplossing zou zijn om gewoon de USB 2.0 mass storage specificatie te volgen, dan kan iedereen zelf kiezen wat voor harde schijf ze kunnen gebruiken.
Computer says no
Anoniem: 66797
Wii play is leuk maar niet geweldig. Ik heb hem bewust met Wii play gekocht omdat hij niet los tekoop is en ik maar 1 extra wiimote wilde. Geen spijt van gehad maar echt super is het niet paar leuke minigames + demo van wat je met de wiimote kan.robbydw schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:15:
[...]
DOMME ik... was in de veronderstelling dat je sprak over een controller als onderdeel van Wii Play...en ik daar maar naar kijken![]()
![]()
Controller is inderdaad nog op voorraad. Twijfel nu een beetje want voor 10 euro meer heb je Wii Play erbij. Nu is mijn vraag, is Wii Play die 10 euro extra waard?
Net even met mijn zoontje de stad in geweest. Hij mocht een game uitzoeken en het is Sonic geworden. De controls zijn wel übervet zeg. links en rechtsaf door gewoon met de controller te sturen. Echt helemaal top. Ook grafisch ziet het er niet slecht uit.
Wii is nu echter not mine anymore...
[ Voor 14% gewijzigd door Deddiekoel op 17-03-2007 20:21 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Films en muziek kan je wel afspelen op de Wii, allebei via het fotokanaal.Cubic X schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:04:
lijkt me niet dat er een externe HDD komt voor de Wii. Wat heb je er aan?
Voor die paar VC games heb je aan een 2GB SD kaart ook genoeg, verder kan je der niks mee.
Muziek en films kan de Wii niet afspelen dus dat is niet nodig.
GameCube games zullen ze wel niet online gaan aanbieden omdat je dan denk ik met de data-read snelheid zit. Lijkt me dus niet waar
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dat is echt helemaal zo'n gek idee nog niet...Aap schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:59:
Hopelijk maakt Nintendo dan een HD in de vorm van wat nu de Wii-houder is. Kabeltje eraan van 20cm ofzo, direct aansluiten, geen overige zooi etc. Zou een mooie oplossing zijn tochDit word toch niet gedaan aangezien je dan een nieuwe smalle HD moet maken en veelste veel zou kosten
Ik vond het verschil echt enorm, rustiger voor de ogen vooral.posttoast schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:18:
Voor degenen die er ervaring mee hebben: verschilt de beeldkwaliteit tussen de standaard meegeleverde composietkabel en de los aan te schaffen RGB-kabel heel veel? Het is wel weer 30 euro meer. Ik heb een "ouderwetse" 70cm Sony breedbeeldbak trouwens.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
De kwaliteit scheelt aanzienlijk. Maar 30 euro is natuurlijk een boel geld. Als je tevreden bent met de beeldkwaliteit die je nu hebt, zou ik gewoon afwachten tot die kabel een beetje goedkoper wordt.posttoast schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:18:
Voor degenen die er ervaring mee hebben: verschilt de beeldkwaliteit tussen de standaard meegeleverde composietkabel en de los aan te schaffen RGB-kabel heel veel? Het is wel weer 30 euro meer. Ik heb een "ouderwetse" 70cm Sony breedbeeldbak trouwens.
uhm...
Dat kon wel eens jaren duren, als het al gebeurt.Smoonshine schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:55:
[...]
De kwaliteit scheelt aanzienlijk. Maar 30 euro is natuurlijk een boel geld. Als je tevreden bent met de beeldkwaliteit die je nu hebt, zou ik gewoon afwachten tot die kabel een beetje goedkoper wordt.
Daarom heb ik hem ook gekocht. Het maakt echt verschil.Ik vond het zelf het geld wel waard. Het beeld is een stuk helderder en rustiger. De kleuren komen ook veel beter uit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 96% gewijzigd door rowyroald op 18-03-2007 21:11 ]
En hoe groot is het verschil in beeldkwaliteit vervolgens tussen de RGB scart en de component kabel?Smoonshine schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:55:
[...]
De kwaliteit scheelt aanzienlijk. Maar 30 euro is natuurlijk een boel geld. Als je tevreden bent met de beeldkwaliteit die je nu hebt, zou ik gewoon afwachten tot die kabel een beetje goedkoper wordt.
Ik vond het zelf het geld wel waard. Het beeld is een stuk helderder en rustiger. De kleuren komen ook veel beter uit.
Geen commentaar
Anoniem: 212868
Anoniem: 93354
*kniprowyroald schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:50:
Damn jij blijft egt te kansloos. Anders maak je voortaan je eigen games weet je zeker dat ze altijd top zijn!
[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 18-03-2007 22:34 ]
Ieder z'n eigen ding toch en tja SSX is voor de hardcore gamerAnoniem: 93354 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:35:
Snap niet dat iedereen SSX zo leuk vind, heb vandaag weer een tijdje gespeelt maar ik blijft het een uitermate irritante game vinden, vooral het leveldesign zuigt aars. Maargoed ik heb hem bij de FRS gekocht en daar mag je geloof ik 2 weken ruilen dus dan vrijdag maar DBZ halen, heb ik tenminste geen 60 euro voor niks betaald.
*knip-Sander schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:09:
[...]
*knip
er is niks mis met een beetje kritisch zijn op een game (al is ben inderdaad wel héél erg kritisch, maar toch), daar worden de ontwikkelaars alleen maar scherper van.
[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 18-03-2007 22:34 ]
ik heb hem al vaak genoeg positief over spellen beziggehoord ja...ik stel voor dat je zelf even het schuim van je lippen veegt en wat kalmeert alvorens te reagerenrowyroald schreef op zondag 18 maart 2007 @ 20:55:
[...]
*knip Heb jij die gast ooit positief over een game horen praten? *knip* Je kan alles afkraken of je kan gewoon niet zo kritisch zijn en genieten van de games (like me).
[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 18-03-2007 22:35 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Is dit ook zo op een (oud) klein simpel TV'tje??Smoonshine schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:55:
[...]
Ik vond het zelf het geld wel waard. Het beeld is een stuk helderder en rustiger. De kleuren komen ook veel beter uit.
Anoniem: 105012
*knip Het is hier een forum, dus hij b3n666 mag zijn mening geven. Hij doet het daarnaast onderbouwt, en zegt vaak genoeg positieve dingen over een game. Het zou toch mooi een saaie boel zijn als we hier als een stelletje "Nintendolovingnerds" zouden praten herowyroald schreef op zondag 18 maart 2007 @ 20:55:
[...]
*knip Heb jij die gast ooit positief over een game horen praten? *knip* Je kan alles afkraken of je kan gewoon niet zo kritisch zijn en genieten van de games (like me).
[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 18-03-2007 22:35 ]
*knip En ik zeg dat hij te kritisch is maar oke einde discussie.Anoniem: 105012 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:07:
[...]
*knip Het is hier een forum, dus hij b3n666 mag zijn mening geven. Hij doet het daarnaast onderbouwt, en zegt vaak genoeg positieve dingen over een game. Het zou toch mooi een saaie boel zijn als we hier als een stelletje "Nintendolovingnerds" zouden praten he. End of discussion dus, imo.
[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 18-03-2007 22:36 ]
Waarom mag iemand geen kritiek hebben? Als je het niet eens met die kritiek bent, dan moet je die kritiek weerleggen met feiten en niet iemand persoonlijk aanvallen.
[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 18-03-2007 22:36 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Op de site http://wii.nintendo.com/software_mariogalaxy.jsp staat inderdaad Players: 1-2"Uit de officiële website van Nintendo blijkt dat Super Mario Galaxy een multiplayer mode voor ons in petto heeft. Bij de informatiebalk van de website staat namelijk aangegeven dat SMG speelbaar is voor één of twee spelers.
Elke vorm van info over de invulling van deze multiplayer ontbreekt vooralsnog. Het zou een coöperatieve mode kunnen betreffen, waarin Mario en Luigi hun krachten moeten bundelen om het heelal te redden. Tegelijkertijd kan het ook niets anders zijn dan een verzameling mini-games zoals we die al in vele andere Wii titels aantreffen. De tijd zal het leren."
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=16812
Geen commentaar
Ik heb zelf geen ervaring met 1080 maar van vrienden die beide hebben gespeeld ssx en 1080 vinden hun ssx er met kop en schouders boven uit steken.Aap schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:17:
Ik heb ook niks met snowboardgames... 1080 op de N64 viel tegen... 1080 op de cube vond ik ook niks.. (en skateboard games zijn ook niet echt mijn ding) dus SSX ga ik niet eens proberenvermaak me nog met WarioWare en binnenkort de nieuwe MoH. Ook Monkeyball en Korinipa ofzo moet ik nog halen
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Anoniem: 104593
Bekijk de eerste E3 trailer, speler1: Nunchuck(Mario), speler2: WiiMote(sterretje).robbydw schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:31:
[...]
Op de site http://wii.nintendo.com/software_mariogalaxy.jsp staat inderdaad Players: 1-2
Nintendo blijft weer lekker vaag helaas.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik ga DBZ zeeekker kopen, vind deel 1 opde ps2 echt GENIAAL. Zeker als je eenmaal een beetje het spel onder de knie krijgt en je je tegestander vrij letterlijk de hele wereld rondschopt(of beter ERDOOR xD). Verder vind ik dat het vechtsysteem behoorlijk veel diepgang heeft wat ik fijn vind. Je moet en zal soms echt tactisch moeten vechten ipv button bashen. En daarbij kan je ook echt de coole dingen uit de films doen. Als je net een afstraffing krijgt en vlak voordat ie de laatste klap geeft waardoor je wegvliegt, weg teleporteren en vol een Galick gun/special beam cannon/Kamehameha in iemands gezicht te blazen xD. Vrij onbetaalbaar. En daarbij ben ik natuurlijk stiekem wel een enorme DBZ fan (krillin schopt kont!). Ik kan niet wachten vrijdag is ie van miijjhiiiijj! MwoehahaBoeboe schreef op zondag 18 maart 2007 @ 23:09:
ach ja...ikzelf ben een grote SSX tricky fanboy. Daarmee bedoel ik ook enkel tricky, de andere SSX games boeien me niet echt. Zal deze wel eens proberen bij een vriend thuis.
DBZ: tenkaichi interesseert me echter wel. Ik heb de ps2 versie kunnen spelen en die leek me zeer geslaagd. Wii controls moeten volgens mij hier echt wel een leuke meerwaarde aan bieden. Ik bedoel maar...wie heeft er nu nog nooit zelf een kamehameha willen uitvoeren? (en dat zeg ik als 24-jarige). Ik hoop dat deze port echt geslaagde controls heeft, want de gameplay op zich zit wel snor.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Tip: vermijdt Nederlandstalige gamesites. Het is al lang en breed bekend dat je Mario Galaxy met twee spelers kunt doen. Kijk er de Engelstalige sites maar op na.robbydw schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:31:
Op de site http://wii.nintendo.com/software_mariogalaxy.jsp staat inderdaad Players: 1-2
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Inderdaad, Nintendo gaf namelijk tijdens de E3 van vorig jaar het volgende promo-materiaal aan de pers:Captain N schreef op maandag 19 maart 2007 @ 01:03:
[...]
Tip: vermijdt Nederlandstalige gamesites. Het is al lang en breed bekend dat je Mario Galaxy met twee spelers kunt doen. Kijk er de Engelstalige sites maar op na.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Hmm, je kan dan dus het sterretje bedienen. Maar heeft iemand enig idee wat het sterretje is/doet?MetroidPrime schreef op maandag 19 maart 2007 @ 01:11:
[...]
Inderdaad, Nintendo gaf namelijk tijdens de E3 van vorig jaar het volgende promo-materiaal aan de pers:
[afbeelding]
Als je de Wii koopt zit er een aansluiting met 3 tulpjes (rood+wit voor geluid en geel voor composiet beeld) en een scart-adaptertje waar je die 3 tulpjes kunt steken om ze op je TV aan te sluiten. Ik neem aan dat je dat bedoelt, met "composite --> RGB converter". Zo'n adapter converteert het composiet signaal niet naar RGB (dat is niet mogelijk) maar verandert alleen de manier (type stekker) waarmee je het op de TV aansluit.Vikingtosh schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:00:
Is dit ook zo op een (oud) klein simpel TV'tje??
Tis nl. veel goedkoper om zo'n composite --> RGB convertor te kopen (heb de wii nl. nog niet, maar overmorgen wel)...
Of is het dan ook de moeite waard? En zijn die dingen een beetje te krijgen?
[ Voor 6% gewijzigd door Haay op 19-03-2007 09:09 ]
Anoniem: 24394
Wellicht gaan ze weer terug naar hun roots. Mario was altijd voor meerder speler om beurtenrobbydw schreef op zondag 18 maart 2007 @ 21:31:
[...]
uhm...
Sorry zal het niet meer doenCaptain N schreef op maandag 19 maart 2007 @ 01:03:
[...]
Tip: vermijdt Nederlandstalige gamesites. Het is al lang en breed bekend dat je Mario Galaxy met twee spelers kunt doen. Kijk er de Engelstalige sites maar op na.
[ Voor 33% gewijzigd door robbydw op 19-03-2007 11:17 ]
Geen commentaar
Anoniem: 190040
Ja dat is mogelijk.Anoniem: 190040 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:13:
Misschien een domme vraag, maar bestaat er ook een mogelijk om bij Wii sports het spel tennis met z''n 2en te spelen? Ik heb het gevoel dat je dat spel alleen maar met 4 spelers op het veld kunt spelen
[ Voor 7% gewijzigd door robbydw op 19-03-2007 11:15 ]
Geen commentaar
Ja leuk, maar hoe?robbydw schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:14:
Ja dat is mogelijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
is niet mogelijk! altijd een dubbelspel toch???robbydw schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:14:
[...]
Ja dat is mogelijk.
Wii play is trouwens weer op voorraad bij Dixons.nl
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Anoniem: 190040
Enig idee hoe ik dat moet instellen bij tennis? In dat scherm waar ik het aantal spelers uitkies zet ik er 2 van de 4 op een vraagteken, maar als ik het spel begin kiest de computer automatisch een speler uit, waardoor ik weer met 4 speler kom te zitten.robbydw schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:14:
[...]
Ja dat is mogelijk.
Wii play is trouwens weer op voorraad bij Dixons.nl
Het tennisveld is altijd gevuld met 4 spelers, maar je kunt zelf bepalen welke posities worden gevuld door mensen of computers. Je kunt dus zo’n beetje elke gewenste combinatie doen, maar je zult altijd 4 Mii’s hebben.Gonadan schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:16:
[...]
Ja leuk, maar hoe?
Ik kan alleen de 'dubbelspelers' op vraagteken zetten en dan wordt het een computer speler.
Anoniem: 46089
Volgens mij is het ook alleen mogelijk om dubbelspel tegen elkaar te spelen, maar waarom zou je er 2 uit willen zetten?Anoniem: 190040 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:20:
[...]
Enig idee hoe ik dat moet instellen bij tennis? In dat scherm waar ik het aantal spelers uitkies zet ik er 2 van de 4 op een vraagteken, maar als ik het spel begin kiest de computer automatisch een speler uit, waardoor ik weer met 4 speler kom te zitten.
Ik dacht al, waar is die optie dan verstopt.Cleetje schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:24:
Het tennisveld is altijd gevuld met 4 spelers, maar je kunt zelf bepalen welke posities worden gevuld door mensen of computers. Je kunt dus zo’n beetje elke gewenste combinatie doen, maar je zult altijd 4 Mii’s hebben.
Tsja natuurlijk kan dat. Maar het speelt gewoon lekkerder als er ook daadwerkelijk 2 Mii's staan als je wilt enkelen.Anoniem: 46089 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:25:
Volgens mij is het ook alleen mogelijk om dubbelspel tegen elkaar te spelen, maar waarom zou je er 2 uit willen zetten?
Je kunt bijv afspreken dat je de voorste speler bij het net niet gebruikt als je niet wilt smashen, maar rustig wil spelen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee het is ook mogelijk om samen in één team te spelen.Anoniem: 46089 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:25:
[...]
Volgens mij is het ook alleen mogelijk om dubbelspel tegen elkaar te spelen, maar waarom zou je er 2 uit willen zetten?
Je kunt bijv afspreken dat je de voorste speler bij het net niet gebruikt als je niet wilt smashen, maar rustig wil spelen.
Wii is Nii meer. Alweer verkocht.Wii play is trouwens nog steeds op voorraad bij Dixons. De vorige keer was hij zo snel weg en nu koopt niemand hem?
Er was trouwens ook een Wii met sports te koop net, want daar kreeg ik een mailtje van.
Wii play vind ik trouwens erg leuk. De koeienrace heeft humor en het vissen vind ik erg grappig. Ik denk niet dat ik er snel mee uit ben gespeeld.
Geen commentaar
Ja? Ik vond het eerlijk gezegd nogal tegenvallen. Alleen het schieten en wellicht het ijshockey heeft potentie. En dat tankding is ook wel grappig. Maar verder is het zonder die controller niet de moeite waard..Anoniem: 46089 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:25:
Wii play vind ik trouwens erg leuk. De koeienrace heeft humor en het vissen vind ik erg grappig. Ik denk niet dat ik er snel mee uit ben gespeeld.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Ja ik heb best veel lol om de spellen gehad, maar ik ben ook gek op de Play spellen van Ps2, dus misschien komt het daar door.Basszje schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:35:
[...]
Ja? Ik vond het eerlijk gezegd nogal tegenvallen. Alleen het schieten en wellicht het ijshockey heeft potentie. En dat tankding is ook wel grappig. Maar verder is het zonder die controller niet de moeite waard..
Dat klopt, sorry. Was ik vergeten te melden.robbydw schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:28:
[...]
Nee het is ook mogelijk om samen in één team te spelen.
Mario PartySchrijver schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:47:
Ik twijfel tussen Rayman en Warioware. Ik heb enkele filmpjes bekeken en vind Warioware er ongeloofelijk zenuwachtig uitzien.
Ik wil het spel voornamelijk voor de multiplayer om samen met mijn vrouw te spelen.
Welke raden jullie mij aan?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met 2 personen zou ik Rayman aanraden. Die games zijn allemaal flink wat uitgebreider en uitstekend met zijn 2en speelbaar. Wario is vooral leuk met een grote groep (minstens 4 mensen, liefst meer). Het zijn allebei erg leuke en goed uitgewerkte games, maar als je niet vaak met meer dan 2 personen speelt is Rayman een stuk geschikter.Schrijver schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:47:
Ik twijfel tussen Rayman en Warioware. Ik heb enkele filmpjes bekeken en vind Warioware er ongeloofelijk zenuwachtig uitzien.
Ik wil het spel voornamelijk voor de multiplayer om samen met mijn vrouw te spelen.
Welke raden jullie mij aan?
uhm...
[ Voor 35% gewijzigd door Beeksma op 19-03-2007 13:44 ]
Doe mij een lol en laat zo snel mogelijk weten of het net zo leuk is : Op de PS2 is/was SSX Tricky heel erg gaaf namelijkBoeboe schreef op zondag 18 maart 2007 @ 23:09:
ach ja...ikzelf ben een grote SSX tricky fanboy. Daarmee bedoel ik ook enkel tricky, de andere SSX games boeien me niet echt. Zal deze wel eens proberen bij een vriend thuis.
Aah mooi ben niet de enige malloot die het keek @ Yorin paar jaar terugDBZ: tenkaichi interesseert me echter wel. Ik heb de ps2 versie kunnen spelen en die leek me zeer geslaagd. Wii controls moeten volgens mij hier echt wel een leuke meerwaarde aan bieden. Ik bedoel maar...wie heeft er nu nog nooit zelf een kamehameha willen uitvoeren? (en dat zeg ik als 24-jarige). Ik hoop dat deze port echt geslaagde controls heeft, want de gameplay op zich zit wel snor.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hele grote kans dat je ze morgen ook echt krijgt. Ik bestelde vrijdagmiddag en had het pakje zelfs zaterdag in huis, terwijl er stond dat ze alleen op werkdagen bezorgen en ik het maandag zou ontvangen.Vikingtosh schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:19:
Ok nu snap ik waarom het meteen vermeld word wanneer Wii Play op voorraad is bij de Dixons...![]()
Dat spel is nergens te krijgen...
En ik wil zo graag ook zo'n extra wiimote...
edit: Een remote en nunchuck waren wel op voorraad, en die heb ik dan ook besteld. Volgens de site worden ze morgen geleverd. Weet iemand of ik dit ook werkelijk zo is (ervaringen met de Dixons webshop?)?
Ps4/switch gamer
Anoniem: 93354
hehe je bent niet de enige, mijn broertje is al die afleveringen zelfs aan het verzamelen :x maar dbz ga ik denk wel halen, lijkt me geweldig midden in de kamer met mijn broertjes kamehameha naar elkaar roepen en dan die aanval doennero355 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:40:
Aah mooi ben niet de enige malloot die het keek @ Yorin paar jaar terug\o/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq