Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 15:27:
ach het is gewoon een lollig artikel. net zo als elander heb ik het spel nog niet gespeeld. Ik wist gewoon dat ik een paar zelda-puristen er aardig mee kon naren. Maar om nog serieus te worden:
Heeft iemand HEM al uit gespeeld?
Zelda speel je niet in een paar dagen uit

.
Met dit spel ben je wel een aantal weken zoet als je een paar uur per dag speelt.
Trouwens, van dit spel moet je genieten en niet doorheen rushen. Prachtig spel ondanks een groot minpunt.
D³ schreef op 09 April 2003 @ 23:19:
Volgens mij heeft iedereen het te druk met TWW om hier te reageren
Anyway heeft iemand die 'combat dungeon' (zo noem ik het maar even) @ Shark Island al gevonden? Vette shit!
Enorme stroom baddies die op je afkomen, ik had echt zo iets van 'HELLUP!'

Wel in 1 keer gehaald natuurlijk
Het is vakje C2 als horizontaal van links naar rechts A-G is en verticaal van onder naar boven 1-7. Je moet eerst een puzzeltje oplossen voor je er in kunt.
Nog niet gevonden, Wel een groot labyrint wat ongeveer hetzelfde is als wat jij beschrijft. Talloze kamers vol met baddies! Hier kan je pas echt het combat systeem uittesten.
Trouwens, je draait de letters en cijfers net om. Cijfers moeten horizontaal en letters verticaal. Zo heb ik het tenminste geleerd

.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| 1 2 3 4 5 6 7
|----|----|----|----|----|----|----|
A | | | | | | | |
B | | | X | | | | |
C | | | | | | | |
D | | | | | | | |
E | | | | | | | |
F | | | | | | | |
G | | | | | | | |
|----|----|----|----|----|----|----| |
Maareuh, daar dus
ff snel inelkaar geknutseld.
Verder moet ik zeggen dat ik aan de ene kant het hebben van zo'n enorme zee als Overworld fantastisch vind, ik bedoel, dat is zo'n beetje een ultieme videogame droom om met je bootje over de oceaan naar onbekende locaties in de verte te varen.
Nou, dat zeilen begint mij nu echt de keel uit te hangen. Tjezus, wat is dat SAAI zeg! Ik vind het absoluut geen verbetering van de gameplay en ik hoop niet dat het terugkomt als belangrijk onderdeel van een toekomstige Zelda. Het is veels te eentonig.
Ik ben nu op het punt waar je die golden triump forks

(ben al op de helft

) moet zoeken en daar moet je toch wat voor afzeilen.. Niet normaal meer. Ik denk niet dat ik dit spel voor een tweede keer ga spelen want als ik moet terugdenken aan al die saaie momenten... Nee, dank je

.
En zelfs met de warpsong duurt het een eeuwigheid.
Aan de andere kant mis ik toch wel de Hyrule-achtige vaste land omgeving. Death Mountain, Lake Hylia, je kent het wel. 1 of 2 enorme eilanden met dat soort gebieden had ik graag gezien (zeg maar Koholint Island uit LA). Nu zijn het allemaal losse eilandjes en het voelt wat...kaal zal ik het maar noemen. Niet echt een geheel.
Ja, precies.. maar die losse eilandjes vormen nog wel een geheel op den duur. (na de drie 'pendents'). Tijdens dat moment had ik echt zoiets van: dat 'gebied' wil ik ontdekken!

. Jammergenoeg ging dat niet door.. Nee, ik moest weer verder bootje varen..

Als je eerst lange tijd doorbrengt op zo'n groot eiland en je er dan achter komt dat er een gigantische zee is (eerst is bijv. het hele island omringt door een dikke
evil mist die wegtrekt als je 'de 3 pendants' vindt. Man ik zie het helemaal voor me

) + nieuwe lokaties zou dat de impact van het varen ook wat groter maken lijkt mij. Beetje te vergelijken met het pas later verkrijgen van Epona in OOT, dan heb je echt zoiets van 'yes!!!'. Dat had ik tenminste

Ik vind het sowieso dom dat op elk hokje precies 1 eilandje is.. Hoezo voorspelbaar. Waarom is er niet een stukje land wat uit 3 hokjes bestaat?

Er valt ook niet veel te ontdekken op de grote zee. Beetje saaie en eentonige omgeving.
Nu klink ik misschien verschrikkelijk negatief maar dat valt reuze mee hoor.. Alleen dat zeilen, dat is te erg voor woorden

. Zelda heeft ook een heleboel verbeteringen tov OoT maar ik heb nu geen zin om die allemaal op te noemen. (dan ben ik nog wel een tijdje bezig

).
Afijn ik begin te blaten, een beetje afwisseling kan geen kwaad. Volgende keer meer land, minder varen en zowel paard als boot!

(tractor zou ook een plus zijn)
Veel meer land.. ik heb genoeg van al dat water!!
Elroy schreef op 10 April 2003 @ 18:12:
Hé hoe blaas je die steen op bij de derde quest.
Ik heb er al een stuk of 10 bommen op gegooit maar dat mocht niet helpen.
Die steen staat in de thuis wereld van link, voor het geval je niet weet waar ik zit 
Optillen
ff serieus, voor die derde quest heb je die steen niet nodig. Als je niet weet wat je moet doen dan kan je altijd de King of red lions vragen voor een hint. Dan weet je meestal wel genoeg.
Weet iemand trouwens hoe ik die haaien kan afschudden? Soms zitten die krengen mij echt minuten lang te irriteren tijdens het zeilen en ze willen maar niet oprotten!
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 10-04-2003 21:10
]