[GC] Het Zelda: The Wind Waker Praat Topic (spoilers)

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 3.842 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Als je op een eiland komt en het is dag dan blijft het ook dag.

Als je op het eiland komt en het is nacht blijft het ook nacht. Wil je dat veranderen dan zul je de windwaker moeten gebruiken en de juiste melodie spelen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zoek op Windfall Island die Elvis figuur op, die de hele tijd aan het dansen is en haal je Wind Waker tevoorschijn :)

Als je lang genoeg op zee blijft wordt het overigens ook vanzelf nacht, maar dan kan je het helemaal zelf regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Wat zijn die hele kleine gekleurde cirkelvormige draaikolkjes op zee? Als je erdoor vaart hoor je zon mysterieus geluidje maar er gebeurt niets.

En als ik tegen Orca vecht om master te worden, kan ik dan Oma's soep drinken om dubbele attack power te krijgen of heeft dat geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Om je eerste vraag te beantwoorden: Volgens mij kun je daar de haak gebruiken om schatten uit zee op te pikken. Pin me er niet op vast want het is alweer een dik jaar geleden.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 21:56
Syntagma schreef op 12 september 2004 @ 17:14:
Wat zijn die hele kleine gekleurde cirkelvormige draaikolkjes op zee? Als je erdoor vaart hoor je zon mysterieus geluidje maar er gebeurt niets.

En als ik tegen Orca vecht om master te worden, kan ik dan Oma's soep drinken om dubbele attack power te krijgen of heeft dat geen zin?
1e is idd om schatten op te vissen.

2e: ehhh, dacht het niet, je moet hem gewoon X keer raken, hij heeft geen levensbalk oid. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
GolbeZeromus schreef op 12 september 2004 @ 17:34:
Om je eerste vraag te beantwoorden: Volgens mij kun je daar de haak gebruiken om schatten uit zee op te pikken. Pin me er niet op vast want het is alweer een dik jaar geleden.
Okay! Had ik ook al geprobeerd maar er gebeurde nix.. misschien nog eens doen dan maar. Dat van Orca dacht ik wel, maja wie weet scheelde het want 500x raken duurt beetje lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ik heb een vraagje wederom:

Op Windfall Island kun je meedoen met de auction om twee schatkaarten te 'winnen' (38 en 18) en daarna kun je alleen nog joy pendants winnen. Maar ik zal wel iets fout gedaan hebben ofzo, want ik heb maar één kaart kunnen winnen en niet twee! Dus nu mis ik een kaart en die heb ik wel nodig als ik de treasure wil vinden :(

Is er nog een mogelijkheid om alsnog aan die kaart te komen? Want nu hebben ze alleen nog joy pendants in de aanbieding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Iemand pliezz...? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24

mvds

Totally awesome!

Ik heb een vraag over Wind Waker maar ik zag dat dit topic al erg oud is, speelt niemand het spel meer ofzo? :?

Maar mijn vraag is dus (en het antwoord kon ik niet vinden in het topic) als je op zee een vijand dood, dan komt er altijd zo'n glanzende bol uit, hoe kan je die nou makkelijk pakken? Want als je die kapot maakt, dan blijft de buit te kort op het water liggen om het allemaal te kunnen pakken :{ In de handleiding kon ik het ook niet terugvinden. Denk ik nou te moeilijk of kan je echt niet alles op een makkelijke manier pakken?

(en sorry voor de kick maar dit is het enige topic wat direct met het spel te maken heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Gebruik je boomerang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

De bol moet kapot voordat je iets kan pakken inderdaad, het makkelijkste is misschien om je zeil binnen te halen zodat je wat rustiger kan manouvreren. Mocht je niet altijd alles kunnen pakken, pak dan wat je nodig hebt :) Geld krijg je bv in die game toch wel zat dus die paar groene rupee`s zijn niet zo heel interessant, dus blijft er vooral ammunitie over wat belangrijk is.

Eigenlijk krijg je meestal van die ook genoeg en kan je ze later in het spel in echt grote getallen krijgen. Ik vond die bollen op zee dan ook niet eens meer echt de moeite om allemaal te pakken, alleen op land deed ik dat.

Ik denk trouwens dat het de reden dat er zo weinig mensen het nog spelen is dat de meeste mensen het al lang en breed hebben uigespeeld :)
Ook een goed idee

[ Voor 10% gewijzigd door aapelite op 17-05-2005 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ja ok, dat ikd e boomerang kan gebruiken om die bollen kapot te krijgen wist ik al :) Ging erom dat wanneer die bollen kapot zijn, de buit maar iets van 3 a 4 seconden op het water blijft liggen, en doordat de bol uiteen spat, de buit behoorlijk verspreid komt te liggen. En voor je hebt gezien waar wat ligt, de meeste buit al verdwenen is nog voor je ook maar iets hebt kunnen pakken.

En ik denk dat dat ook wel de reden is ja, maar er zullen toch wel meer mensen zijn die net als ik de GC nu pas gekocht hebben (tweedehands) en dan de spellen kopen die door vele mensen als toppers zijn ervaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

obsidian schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:02:
Ja ok, dat ikd e boomerang kan gebruiken om die bollen kapot te krijgen wist ik al :) Ging erom dat wanneer die bollen kapot zijn, de buit maar iets van 3 a 4 seconden op het water blijft liggen, en doordat de bol uiteen spat, de buit behoorlijk verspreid komt te liggen. En voor je hebt gezien waar wat ligt, de meeste buit al verdwenen is nog voor je ook maar iets hebt kunnen pakken.

En ik denk dat dat ook wel de reden is ja, maar er zullen toch wel meer mensen zijn die net als ik de GC nu pas gekocht hebben (tweedehands) en dan de spellen kopen die door vele mensen als toppers zijn ervaren :P
Tuurlijk, alleen maar beter, dit spel is zeker wel een meesterwerkje. Maar wat die persoon na mij bedoelde was dat je ook dingen kan verzamelen met de boomerang, altijd handig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Nu dit topic weer gekickt is, kan iemand misschien mijn laatste vraagje ook nog beantwoorden?
Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ik bedoelde dus inderdaad dat je de boomerang moet gebruiken om het te verzamelen, daarmee kun je een stuk of 5 targets selecteren namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Syntagma schreef op zondag 19 september 2004 @ 16:51:
Ik heb een vraagje wederom:

Op Windfall Island kun je meedoen met de auction om twee schatkaarten te 'winnen' (38 en 18) en daarna kun je alleen nog joy pendants winnen. Maar ik zal wel iets fout gedaan hebben ofzo, want ik heb maar één kaart kunnen winnen en niet twee! Dus nu mis ik een kaart en die heb ik wel nodig als ik de treasure wil vinden :(

Is er nog een mogelijkheid om alsnog aan die kaart te komen? Want nu hebben ze alleen nog joy pendants in de aanbieding..
Ik ben erg bang dat je geen mogelijkheid meer zal krijgen die alsnog te krijgen naast het opnieuw beginnen. Volgens mij zijn er namelijk gewoon een stel vaste plekken waar ze te krijgen zijn and that`s it. Ik dacht zelf altijd dat die auctions constant voorbij bleven komen tot je won, alleen won ik alles direct dus heb ik daar geen ervaring mee. Ik ben iig bang dat je genaait bent wat dat betreft, mocht je de schatpositie alsnog willen dan is op internet wel wat te vinden wat betreft kaarten enzo geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Glitch schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:52:
Ik bedoelde dus inderdaad dat je de boomerang moet gebruiken om het te verzamelen, daarmee kun je een stuk of 5 targets selecteren namelijk.
Oooooooh, dat had ik dan even verkeerd begrepen :D Maar dat is dan wel een goede zeg, wist ik niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:22

Tarin

Just plain weird.

obsidian schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:43:
[...]

Oooooooh, dat had ik dan even verkeerd begrepen :D Maar dat is dan wel een goede zeg, wist ik niet :D
Ook erg praktisch bij het verslaan van diverse (grotere) vijanden ;).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Tarin schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:05:
[...]

Ook erg praktisch bij het verslaan van diverse (grotere) vijanden ;).
DAT wist ik dan weer wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
aapelite schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:57:
[...]

Ik ben erg bang dat je geen mogelijkheid meer zal krijgen die alsnog te krijgen naast het opnieuw beginnen. Volgens mij zijn er namelijk gewoon een stel vaste plekken waar ze te krijgen zijn and that`s it. Ik dacht zelf altijd dat die auctions constant voorbij bleven komen tot je won, alleen won ik alles direct dus heb ik daar geen ervaring mee. Ik ben iig bang dat je genaait bent wat dat betreft, mocht je de schatpositie alsnog willen dan is op internet wel wat te vinden wat betreft kaarten enzo geloof ik :)
Okay, danku ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit gvd vast bij di stomme tempels weet ni wa ik moet doen :(
ik hoop da ge mij kunt helpen en zeggen hoe en waar ik di fucking dingen moet vinden voor die stoeme stenen van di ingangen vn di tempels af te blazen
alvast bedankt
darkness queen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Leer praten. En ga daarna opzoek naar een vulkaan- en ijsbergeiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ma ask op da vuurberg ijland kom dan doen ik mezelf pijn en as ik opp da ijsberg eiland kom dan bevreis ik gwn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:25:
ja ma ask op da vuurberg ijland kom dan doen ik mezelf pijn en as ik opp da ijsberg eiland kom dan bevreis ik gwn...
Je moet met je pijlen (vuur / ijspijlen dus) die eilanden bevriezen / ontdooien dacht ik. Maare, probeer even normaal Nederlands te gebruiken, dan begrijpt iedereen wat je bedoelt :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Shite, da's lang geleden. Bovendien hebben m'n neefjes het spel geleend, dus is het bedenken net even wat lastiger..

De vuur/ijspijlen zijn op Mother&Child Isle, je moet warpen naar die lokatie, dan kom je in een soort vulkaan terecht, in Mother Isle. Eenmaal daar binnen krijg je ze volgens mij vanzelf.

Verwijderd

merci
:)

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dit topic was me nog niet opgevallen, maar best handig eigenlijk. Ik zit al superlang vast bij de eindbaas. Dat eerste gedeelte met die pijlen lukt wel, maar daarna kan ik hem niet meer raken. Nu moet ik blijkbaar dus een timed attack gebruiken. Maar ik heb echt geen idee hoe ik dat doe :'( Zal wel iets heel doms zijn maar heel het spel heb ik dat nog niet nodig gehad en nu opeens moet het. Iemand die simpel uit kan leggen hoe dat werkt? Want ik weet wel dat ergens die A in je scherm zou moeten gaan knipperen en dat je dan die attack kan doen. Maar op welk moment krijg je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Even geleend van een walktrough:

spoiler:
=+ B O S S += P U P P E T G A N O N

This is a more difficult battle. There are three phases in it. For the first
phase, use your boomerang to cut down the strings keeping the puppet up. Then
hit the string keeping the tail up. Avoid the arms attacks by moving
constantly. After the tail in knocked down, shoot the back with a light arrow.
Repeat this three times to go into the second part of this battle.

In the second phase, wait for the puppet to come down from the ceiling. As it
comes down, get behind it and shoot the balled tail with a Light Arrow. Do this
a total of three times to make the final stage come.

In the third and final phase, it will swirm around the room like a snake or
something. Then, to actually hit the tail, hit the head with the sword. Then
head behind it and shoot the light arrow. Do this two more times to kill it.

=+ B O S S += G A N O N D O R F

First, Zelda will be cooperating with you. This is really cool. She will shoot
Light Arrows at him and stun him once in a while. When he is stunned, you have
to hit him with the sword. You must dodge his attacks also, so becareful. Then
he will knock Zelda out for a bit. Here, you must do this on your own. The way
to do this is to wait for the double sword attack. Then when A flashes, do your
parry attack or the roll attack.

The final part of the battle is difficult. Zelda is up and shooting arrows. The
problem is that they are going to you. You must deflect them with your shield.
Keep the Targeting to Ganondorf. Then when you finally hit him, slash quickly
at him to take damage. Repeat this until Ganondorf is dead! You have broken the
curse of Ganondorf! Enjoy the ending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bianca schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:21:
Dit topic was me nog niet opgevallen, maar best handig eigenlijk. Ik zit al superlang vast bij de eindbaas. Dat eerste gedeelte met die pijlen lukt wel, maar daarna kan ik hem niet meer raken. Nu moet ik blijkbaar dus een timed attack gebruiken. Maar ik heb echt geen idee hoe ik dat doe :'( Zal wel iets heel doms zijn maar heel het spel heb ik dat nog niet nodig gehad en nu opeens moet het. Iemand die simpel uit kan leggen hoe dat werkt? Want ik weet wel dat ergens die A in je scherm zou moeten gaan knipperen en dat je dan die attack kan doen. Maar op welk moment krijg je dat precies?
eind gevecht bestaat uit 3 stappen...

1e stap: tetra schiet pijlen en vervolgens moet je hem raken. dan slaat ganondorf tetra neer.

2e stap: blijf in de buurt van ganondorf en als de A gaat knipperen snel aanvallen met de linker knop om hem te targetten en de A, op een gegeven moment staat tetra op

3e stap: hou de target knop in en loop achteruit zodat je ganondorf in zicht hebt tetra gaat weer pijlen schieten jij moet die wegkaatsen met je schild op ganondorf en daarna snel aanvallen doe dit tot hij dood gaat.

3e stap is het lastigst maar het is goed te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2playgames
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06 15:19
zie dit filmpje voor het einde:
http://www.youtube.com/watch?v=nWVw3h_rvd8
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste