[GC] Het Zelda: The Wind Waker Praat Topic (spoilers)

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 3.843 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeee, vanmiddag uitgespeelt. Toch alweer een tijdje geleden dat ik me zo geamuseerd heb met een game. Iedereen die zegt dat TWW te kort / te makkelijk zou zijn hebben volgens mij met hun ogen dicht gespeeld. Ik geef toe dat de mainquest niet superlang is maar er zijn genoeg sidequests om de speeltijd flink te rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

schnumi schreef op 28 May 2003 @ 20:33:
Idd ik vind de intro ook zeer vet met dat oude zelda deuntje. 8) _/-\o_
Zeg dat wel. Als je dan Link ziet met zijn zwaard tegen Ganon. Krijg echt kippevel gewoon en de tranen schieten ook nog in mijn ogen. ;( Beautiful....

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

Uhm ik heb 10 king's cret ingeleverd dan krijg ik een xtra move maar als ik weer 10 king's crests inlever krijg ik dan nog een xtra move ?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
HIValicious schreef op 02 juni 2003 @ 09:05:
Uhm ik heb 10 king's cret ingeleverd dan krijg ik een xtra move maar als ik weer 10 king's crests inlever krijg ik dan nog een xtra move ?
Iig niet bij Orca, kheb et ook geprobeerd. Hij zei dat ie me nix meer kon leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:08
Aargh ik zit vast. Ik zit in de grote toren die uit het water komt nadat je de parels hebt neergezet op die 3 eilanden, en ik krijg dat tweede beeldje niet weg :( . Er is vast iets met dat oog maar kom er maar niet achter wat. Kwamen in OoT ook voor maar weet niet meer wat ik er mee moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asjampaniki, dat probleem is al eerder genoemd én beantwoord: je moet zelf op die knop voor die brug gaan staan en via de "command song" dat beeltje eroverheen laten lopen, daarna kan je zelf met grapple hook naar overkant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ff wat heel anders: Hebben jullie ook af en toe het gevoel dat je 'valsspeelt' als je het Deku leaf gebruikt? Vooral in de Earth Temple. In OOT had je zoiets niet en moest je echt creatief zijn om plekken te bereiken. Hier zat ik in de eerste kamer eigenlijk al vast. Khad de werking van de springveren ontdekt enzo, maar hoe ik zelf op die verhoging moest komen. Geen idee. Ik in de walkthrough kijken. Use the deku leaf. Ik D'OH! |:(

Maw ik vind het de dingen iets te makkelijk maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 15:27:
asjampaniki, dat probleem is al eerder genoemd én beantwoord: je moet zelf op die knop voor die brug gaan staan en via de "command song" dat beeltje eroverheen laten lopen, daarna kan je zelf met grapple hook naar overkant ;)
Waar krijg je die command song dan?

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Countach schreef op 03 June 2003 @ 19:04:
[...]

Nadat je et eerste beeldje hebt gehaald verschijnt in het midden een steen met het liedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
Glitch schreef op 03 juni 2003 @ 19:05:
[...]

Nadat je et eerste beeldje hebt gehaald verschijnt in het midden een steen met het liedje.
Hey bedankt. Anders had ik minstens 2 uur lopen zoeken :D

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

nog niks over gevonden in dit topic, maar hoe blaas je die rotsen op rock spire island weg?
ik heb de stille hint gekregen van de kleine rotsjes, als je die oppakt en wegsmijt, krijg je pijlen, en magie, dus je zult vuur / ijs pijlen moeten gebruiken, maar er gebeurd niks...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij deed je dat gewoon met bommen. Die spullen die je uit rotsjes enzo krijgt zijn gewoon toevallig, geen hints :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Countach schreef op 03 June 2003 @ 19:04:
[...]

euhh in de dungeon zelf voordat je die opdracht moet doen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word gek. heb net een gamecube met zelda erbij gekocht. ik spelen en supergaaf vinden. alleen 1 probleem. ik wil met het piratenschip mee in het begin van het spel, maar heb daar een "schild" voor nodig. kan alleen nergens een schild vinden/krijgen. kan iemand mij uit de brand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 23:30:
ik word gek. heb net een gamecube met zelda erbij gekocht. ik spelen en supergaaf vinden. alleen 1 probleem. ik wil met het piratenschip mee in het begin van het spel, maar heb daar een "schild" voor nodig. kan alleen nergens een schild vinden/krijgen. kan iemand mij uit de brand helpen?
Ja. Dat kan jouw oma ook. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

spaceboy schreef op 08 juni 2003 @ 01:07:
[...]

Ja. Dat kan jouw oma ook. :)
_/-\o_ subtiel _/-\o_

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Hoe kom je het Ghostship op?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 08 June 2003 @ 18:13:
Gewoon doorheen varen :)

Kheb em net uitgespeeld, Ganon was moeilijk :) Des te bevredigender de eindmove ;)

ben alleen gvd mn save file kwijt omdat ik niet zat op te letten :( D8 dat ie gewoon mn file zou saven en die 2e in een andere zou zetten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet alleen subtiel, maar ook hulpzaam :). thanx. ik ben nu al helemaal verslaafd. 1 nadeel. heb er ook metroid prime bij gekocht en die heb ik nog niet gespeeld. ben nu op zoek naar mijn zwaard. die ben ik verloren toen ik het eiland opgeschoten werd en met een smak tegen de muur kwam. geniaal gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

GolbeZeromus schreef op 08 June 2003 @ 18:13:
Je hebt trouwens wel de ghostship map nodig. Ik heb 't eerst geprobeerd zonder (puur met aanwijzingen van de vissen wachten op het juiste moment). Maar als je die kaart niet hebt kun je varen wat je wilt maar kom je er niet in.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

spaceboy schreef op 08 June 2003 @ 19:13:
[...]

Je hebt trouwens wel de ghostship map nodig. Ik heb 't eerst geprobeerd zonder (puur met aanwijzingen van de vissen wachten op het juiste moment). Maar als je die kaart niet hebt kun je varen wat je wilt maar kom je er niet in.
Precies, ik erdoorheen varen en er gebeurt totaal niets. Thanks for the tip. Nu ben ik weer terug naar the tower of the Gods gegaan. Nu zal het wel niet lnag meer duren eer dat ie uit is... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Degenen die em nog niet hebben uitgespeeld: niet lezen :)
-
-
-
-
-
-
Ik vond ganondorf nu eigenlijk veel minder de bad guy, met zn sentimentele gedoe :/ maar hij kickte wel flink mn ass met zn zwaarden. 3 fairies die ik in bottles had erdoorheen gejaagd :X En zou hij dit keer echt dood zijn? Toch wel erg bevredigend dat ie es een keer niet opgesloten wordt maar dat je je zwaard in zn hoofd plant :)
-
-
-
-
-
-
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Niet lezen voor de mensen die hem dan nog niet hebben uitgespeelt.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Denk niet dat hij dood is. Hoop dat het volgende keer zo is dat de nieuwe link dan perongeluk het zwaard uit zijn kop trekt en hem zo samen met hyrule tot leven wekt. Ik hoop echt dat de volgende zelda game gewoon weer in de hyrule sfeer zich afspeelt dat kan perfect getuige het prachtige kasteel enz.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

[ Voor 34% gewijzigd door schnumi op 08-06-2003 21:30 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Wat is dat voor een duffe puzzel in Ganon's Tower? Beetje gokken waar je heen moet met al die kamers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 08 June 2003 @ 22:29:
Wat is dat voor een duffe puzzel in Ganon's Tower? Beetje gokken waar je heen moet met al die kamers :?
Dies idd strontvervelend, na 10 pogingen voor de goede route heb ik de walkthrough derbij gepakt want ik werd er schijtziek van. Leek wel alsof ze geen inspiratie meer hadden ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje.... ik zit half vast... ik heb net bij the tower of gods me comando song gehad en heb al een standbeeld in de hoofdkamer staan..... maar moet er nog 2.... de vraag is... WAT MOET IK MET DIE OGEN DOEN???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

GolbeZeromus schreef op 08 juni 2003 @ 22:29:
Je krijgt een tip als het goed is. Als je die nare zwarte spoken verslaat droppen ze hun mes en het heft wijst naar de juiste deur. Die beesten zijn trouwens supernasty te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 22:52:
vraagje.... ik zit half vast... ik heb net bij the tower of gods me comando song gehad en heb al een standbeeld in de hoofdkamer staan..... maar moet er nog 2.... de vraag is... WAT MOET IK MET DIE OGEN DOEN???
Pijl erin schieten?
spaceboy schreef op 08 juni 2003 @ 23:02:
[...]

Je krijgt een tip als het goed is. Als je die nare zwarte spoken verslaat droppen ze hun mes en het heft wijst naar de juiste deur. Die beesten zijn trouwens supernasty te verslaan.
Precies, ik kwam er net achter. Bedankt weer ;) GTrouwens vind ik die gasten wel simpel, komt naturlijk door mijn mega Zelda XPerience :P ;)

[ Voor 41% gewijzigd door GZ op 09-06-2003 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pijl in oog schieten? net als in Oot?? maar waar kun je ergens pijl en boog vinden??? :?

en nog een klein vraagje O+ over welke zwarte nare beestjes prate we hier???

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Glitch schreef op 08 juni 2003 @ 22:45:
[...]

Dies idd strontvervelend, na 10 pogingen voor de goede route heb ik de walkthrough derbij gepakt want ik werd er schijtziek van. Leek wel alsof ze geen inspiratie meer hadden ofzo :(
Das easy :P

Gewoon een plattegrond maken :P (ja, pen en papier pakken :P )

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

OGEN? Welke ogen hebben we het dan eigenlijk :? Ik dacht dat je die schat al had, schatjuh :P (Pijl en boog heb ik het dan over).

Net ook tegen de laatste gevochten, ben ik nu ook 1337, ook al heb ik hem niet verslagen? :P Tering£%^*!£, irritant ventje zeg op het laatst.
Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 23:13:
pijl in oog schieten? net als in Oot?? maar waar kun je ergens pijl en boog vinden??? :?

en nog een klein vraagje O+ over welke zwarte nare beestjes prate we hier???
Over zwarte beestjes op het eind :Y) Daar ben jij nog lang niet :P
NvE schreef op 08 juni 2003 @ 23:56:
[...]

Das easy :P

Gewoon een plattegrond maken :P (ja, pen en papier pakken :P )
Zat ik ook al over te denken. Ik heb hier zelfs complete kaarten getekend van de dungeons van Zelda 1 met de tweede quest. Kopen? :)

[ Voor 60% gewijzigd door GZ op 09-06-2003 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een klein vraagje O+ op dat eiland met die deku tree van te vore... dan moet je die " waterval " beklimmen.... het begin moet je met de hookshot naar de overkant maar dan kun je dus ook met je hookshot die waterval ingaan.... maar dan denk je eindelijk iets gevonde te hebbe is er niks te vinde weet iemand of daar nog iets te vinden valt straks??? en wat er te vinde valt en hoe?? sooww veel vraagjusss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 00:12:
nog een klein vraagje O+ op dat eiland met die deku tree van te vore... dan moet je die " waterval " beklimmen.... het begin moet je met de hookshot naar de overkant maar dan kun je dus ook met je hookshot die waterval ingaan.... maar dan denk je eindelijk iets gevonde te hebbe is er niks te vinde weet iemand of daar nog iets te vinden valt straks??? en wat er te vinde valt en hoe?? sooww veel vraagjusss :)
Volgens mij is iedereen daar te vroeg geweest, behalve ik. Daar moet je dus later nog een keer iets doen. Maar dat merk je vanzelf wel :) Dan komen er muzieknootjes uit, en dan valt er iets/iemand te vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door GZ op 09-06-2003 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 09 June 2003 @ 00:09:
OGEN? Welke ogen hebben we het dan eigenlijk :? Ik dacht dat je die schat al had, schatjuh :P (Pijl en boog heb ik het dan over).

Net ook tegen de laatste gevochten, ben ik nu ook 1337, ook al heb ik hem niet verslagen? :P Tering£%^*!£, irritant ventje zeg op het laatst.

[...]

Over zwarte beestjes op het eind :Y) Daar ben jij nog lang niet :P

[...]

Zat ik ook al over te denken. Ik heb hier zelfs complete kaarten getekend van de dungeons van Zelda 1 met de tweede quest. Kopen? :)
jah maar schatje :P waar kun je ergens de pijl en boog vinde? :? k zou het me _/-\o_ god _/-\o_ niet weten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 00:19:
[...]

jah maar schatje :P waar kun je ergens de pijl en boog vinde? :? k zou het me _/-\o_ god _/-\o_ niet weten.....
Pffff, das een goede vraag. Ik weet ook helemaal iet zeker of je die pijl en boog wel moet hebben voor de ogen waar je het over hebt. Die pijl en boog ligt ongetwijfeld ergens in een kerker. Welke vraag je? Zoals ik al zei, ik weet het echt niet meer. :/ Het is immers al 2-3 weken geleden.Misschien dat je hier iets kunt vinden: http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/3447.html

EDIT:

Een nieuwe dag, met allemaal mooie nieuwe kansen. :) Gelijk even gebruik van gemaakt om Ganon toch maar even af te maken. Volgens mij had ik puur mazzel dat ik per ongeluk op A drukte en hem zo van kant maakte. Maar ik heb nu wel zoiets van: :? :? :? WTF. Ik snap echt geen drol van het verhaal :/ Echt waar niet. Wat is nu Hyrule? Boven of onder? Speelt het verhaal zich nu af zoveel eeuwen na OoT? Ik snap het echt niet.

Wat houdt trouwens Quest 2 in? Ik ga nu maar verder met The Master Quest... Nog steeds in die irritante Dodongo's Cavern.

[ Voor 41% gewijzigd door GZ op 09-06-2003 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 09 juni 2003 @ 00:38:
[...]

Pffff, das een goede vraag. Ik weet ook helemaal iet zeker of je die pijl en boog wel moet hebben voor de ogen waar je het over hebt. Die pijl en boog ligt ongetwijfeld ergens in een kerker. Welke vraag je? Zoals ik al zei, ik weet het echt niet meer. :/ Het is immers al 2-3 weken geleden.Misschien dat je hier iets kunt vinden: http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/3447.html

EDIT:

Een nieuwe dag, met allemaal mooie nieuwe kansen. :) Gelijk even gebruik van gemaakt om Ganon toch maar even af te maken. Volgens mij had ik puur mazzel dat ik per ongeluk op A drukte en hem zo van kant maakte. Maar ik heb nu wel zoiets van: :? :? :? WTF. Ik snap echt geen drol van het verhaal :/ Echt waar niet. Wat is nu Hyrule? Boven of onder? Speelt het verhaal zich nu af zoveel eeuwen na OoT? Ik snap het echt niet.

Wat houdt trouwens Quest 2 in? Ik ga nu maar verder met The Master Quest... Nog steeds in die irritante Dodongo's Cavern.
EEN NIEUWE DAG zoals je al zei.... pfjoew vanmorge heel de ochtend weer liggen zelda'en ik snap ook echt niks van het verhaal... wat nu hyrule is enzow :? maarr volgensmij kom ik al in de buurt van ganon ik heb master sword al maar heb je in the wind waker geen lichtpijlen??? ik vind wel dat veel hetzelfde is gebleve als in OoT net als die eindbaas met die handen ik wist meteen hoe die moest soms jammer dat het zo makkelijk is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

GolbeZeromus schreef op 09 June 2003 @ 00:38:
[...]
Ik ben ook niet zo'n kei in verhaallijnen volgen :) maar Hyrule WAS inderdaad onder water. Het speelde zich (uiteraard) jaaaren na OoT af, omdat jij "dat jongetje" bent die zoals volgens traditie hoort ook zo'n groen pakje kreeg net als Link "vroeger" e.d. Veel meer snapte ik er ook niet van, maar ach, heb me desalniettemin kostelijk vermaakt. :)

Die OoT bonus-disc blijft nog wel effe in z'n doosje zitten, kan er voorlopig effe geen zin in krijgen. Eerst Raiden unlocken met Mortal Kombat, DAN eventueel verder met een andere Zelda. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

spaceboy schreef op 09 June 2003 @ 13:53:
[...]

Ik ben ook niet zo'n kei in verhaallijnen volgen :) maar Hyrule WAS inderdaad onder water. Het speelde zich (uiteraard) jaaaren na OoT af, omdat jij "dat jongetje" bent die zoals volgens traditie hoort ook zo'n groen pakje kreeg net als Link "vroeger" e.d. Veel meer snapte ik er ook niet van, maar ach, heb me desalniettemin kostelijk vermaakt. :)

Die OoT bonus-disc blijft nog wel effe in z'n doosje zitten, kan er voorlopig effe geen zin in krijgen. Eerst Raiden unlocken met Mortal Kombat, DAN eventueel verder met een andere Zelda. ;)
Hyrule is onder water idd. De goden hebben ervoor gekozen om hyrule weg te laten zinken zodat Ganondorf er niks meer kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 09 juni 2003 @ 00:38:
[...]

De hyrule zoals we die in OoT kennen ligt onder water..

De 'nieuwe' hyrule zullen we tegenkomen in de opvolger van TWW.

Er bestaat geen hyrule boven water, die heet namelijk: "the great sea".

In de intro zien we dat het verhaal zich inderdaad afspeelt enkele honderden jaren na OoT. Ganondrof is ontsnapt en de bevolking gaat ervan uit de Hero Of Time zal terugkeren om alles weer normaal te maken, alleen deze keer... verschijnt hij niet. De king of Hyrule bidt vervolgens naar de goden om Hyrule te helpen. Zij reageren hierop en besluiten om Ganondrof samen met de bevolking van Hyrule stil te zetten in tijd. Vervolgens wordt hyrule verborgen onder water door het land over te laten stromen. De goden wisten dat dit het einde van Hyrule zou betekenen dus een paar uitverkorenen mochten op de bergtoppen leven om Hyrule opnieuw op te bouwen. Dit werden verschillende eilanden in de The Great Sea.

Tientallen jaren later ontsnapt Ganondorf naar de overworld (hoe dit kan wordt niet uitgelegd) en vanuit een geheime basis ging hij z'n nieuwe plan uitvoeren namelijk uitzoeken wie de triforce of wisdom heeft. Een grote vogel moet alle vrouwen met blond haar en lange oren ontvoeren. Link's zusje valt onder deze categorie en wordt ontvoerd. En zo begint het verhaal...

De rest weten we allemaal al totdat Link op het punt komt waar hij de Master Sword uit het pedestal moet halen. Het hyrule die bevroren was in tijd komt weer tot leven en de spreuk die Ganondorf en zijn onderdanen gevangen moest houden, wordt verbroken.

De King of Hyrule legt uit dat Link alle fragmenten van de Triforce of Courage moet verzamelen om de volledige spreuk te verbreken en daarme Hyrule te redden. Ook legt hij uit dat de master sword zijn kracht heeft verloren "to repel evil". Dit betekent dat er iets is gebeurd met de Wind sage en Earth sage. Link komt erachter dat deze zijn gedood door Ganondorf en Link moet twee vervangers zien te vinden.

Aan het einde zien we dat Ganon er inderdaad in slaagt alledrie de triforce fragmenten te bemachtigen. Ganon wenst om het oude hyrule te herstellen in zijn oorspronkelijke staat alleen met 1 verschil. Hij wordt de nieuwe de leider samen met z'n woestijnvolk, de gerudo's. Helaas steekt de king of hyrule hier een stokje voor.

Voordat Ganon zijn wens kan uitvoeren zorgt de King of Hyrule ervoor dat het huidige Hyrule eens en voor altijd moet verdwijnen. Het magische schild dat Hyrule beschermde tegen het water verdwijnt en langszaam aan loopt Hyrule onderwater. Vervolgens zegt de King nog dat het tijd is om aan een nieuwe toekomst te beginnen, een toekomst met hoop en glorie voor Link en Zelda.

Ganondorf is nu helemaal pissed: "Als ik hyrule niet kan krijgen dan komt er ook geen nieuwe toekomst!" Op deze manier probeert Ganondorf het plan van de King te dwarsbomen. Geen Link en geen Zelda betekent immers geen nieuwe toekomst.

En zo begint het ultieme en laatste gevecht. Samen gaan Link en Zelda de strijd aan met hun grootste nachtmerrie. Na een lang gevecht slagen zij erin om Ganondorf te verslaan. Link springt in de lucht en met al zijn kracht plaatst hij zijn zwaard in Ganondorfs hoofd. Ganondorf versteend en Link en Zelda drijven naar de oppervlakte dankzij twee waterbubbels. De king of Hyrule blijft achter nadat hij spijt heeft getoond wat hij met Hyrule heeft gedaan..

Tenslotte zien we dat Link en Tetra wegzeilen, op zoek naar een nieuwe Hyrule.

Ik hoop dat het verhaal zo iets duidelijker is.. Dit is tenminste wat ik ervan maak.

Wel grappig eigenlijk dat de King of Hyrule de 'slechterik' is door Hyrule te vernietigen en Ganon juist Hyrule wou redden.

Wel onverwacht op zich :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2003 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 09 juni 2003 @ 15:26:
[...]
De hyrule zoals we die in OoT kennen ligt onder water.. (enz)
Respect voor deze uiteenzetting! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Alleen een beetje vaag dat Link op et eind uitvaart met the king of red lions (king of hyrule) Ok, misschien kan die nou niet meer praten, maar khad em dan liever naast Tetra zien staan.

Ik hoop eigenlijk dat ze Hyrule niet meer gebruiken in het nieuwe deel. Ik vind het zo mooi afgesloten en ze hebben er alles al mee gedaan. Tijd voor een nieuwe wereld :) (Geen Termina alsjeblieft ;))

[ Voor 36% gewijzigd door Glitch op 09-06-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:22

Tarin

Just plain weird.

* Tarin heeft net ook Ganondorf's kont geschopt, ik heb nu zo'n slot waar ik een nieuwe quest kan beginnen, maar ik denk dat ik eerst de Masterquest ga doen.. ik heb OOT nooit helemaal uitgespeeld.. tot aan Ganon, maar om een of andere reden heb ik dat nooit aktief geprobeerd.

Ben nou al een keer dood gegaan, in de Deku Tree :D.
Glitch schreef op 09 juni 2003 @ 16:12:
[...] Tijd voor een nieuwe wereld :) (Geen Termina alsjeblieft ;))
Koholinth? :P

[ Voor 24% gewijzigd door Tarin op 09-06-2003 17:02 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb weer een nieuwe vraag ik zit een beetje vast.... dus uit verveling ging ik maar naar windfall island en daar staan door heel het eiland van die (ze lijke op grijze kroontjes op de grond) weet iemand wat je krijgt als je in elk van die grijze " kroontjes " standaards die town flowers in zet? en moet je die in elk ding 1 neerzetten?? en nog een klein vraagje :) wie had ook alweer een harp als muziekinstrument? welk poppetje?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Voor degene met de harp moet je bij de postbode zijn.

In die standaarden kan je diverse handelswaar zetten, zoek eens naar de travelling merchants (en praat vantevoren weer eens met Zunari (die wannabe-eskimo)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Wat is nou toch eigenlijk dat "pale round" object!?!?!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles al. Map, Compass, Hookshot, Big Key. nu moet ik echter bij de boss komen, wat maar niet lukt :P Je moet onder de propellor komen die je in de centrale room omhoogblaast. Hoe doe je dit in godsnaam!? Wat doe ik fout, er zit toch gewoon een rooster voor? WAAR O WAAR zit het gat zodat ik naar beneden kan?

Sorry voor de crosspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

naast de fans kan je gewoon naar beneden ...

pale round thing:

man loop tog naar de maan met je tyf vraag wat ben jij een sukkel hier zie mij jou moonen ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 13 juni 2003 @ 13:53:
naast de fans kan je gewoon naar beneden ...

pale round thing:

man loop tog naar de maan met je tyf vraag wat ben jij een sukkel hier zie mij jou moonen ;)
edit: AAH eindelijk gelukt :P

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx voor da pale round thing die moes ik ook nog.... maar ik heb nu dat blond meisje gefotografeerd die midden in de nacht iets met die kluis van die wannabee-eskimo doet maar ik krijg die foto niet te late zien aan die eskimo da doet ie nie :'( en moet jet eigenlijk dat forest water naar alle plantjes brenge? MOET dat persee? wat krijg je ervoor?? en wat krijg je eigenlijk als je al die standaars vol met plantjes zet? en welke plantjes moette erin? (jah sorry maar ik ben niet zo slim)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 16:33:
tnx voor da pale round thing die moes ik ook nog.... maar ik heb nu dat blond meisje gefotografeerd die midden in de nacht iets met die kluis van die wannabee-eskimo doet maar ik krijg die foto niet te late zien aan die eskimo da doet ie nie :'( en moet jet eigenlijk dat forest water naar alle plantjes brenge? MOET dat persee? wat krijg je ervoor?? en wat krijg je eigenlijk als je al die standaars vol met plantjes zet? en welke plantjes moette erin? (jah sorry maar ik ben niet zo slim)
Haha, doe jij ook iets zelf of niet ;). Je moet zover ik weet inderdaad alle acht pantjes forest water geven voor een piece of heart (?). Het is niet nodig om het spel uit te spelen in ieder geval, heb ik ook niet gedaan.

Die townflower kun je ook ruilen voor een andere flower. Iemand daarmee wil ruilen kun je 's nachts vinden op Bomb Island en nog twee anderen geloof ik. Als je het precies wilt weten moet je twe rupees geven aan die twee meisjes die in dat klaslokaal staan bij de juffrouw op Windfall Island, die spellen het zelfs uit voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 16:33:
[...]maar ik heb nu dat blond meisje gefotografeerd die midden in de nacht iets met die kluis van die wannabee-eskimo doet maar ik krijg die foto niet te late zien aan die eskimo da doet ie nie :'([...]
Ja.. daar heb ik me ook een half uurtje mee weten te vermaken (eerst foto maken, daarna op alle mogelijke manieren proberen die foto te showen).

Wat je moet doen is juist geen foto maken, maar je moet haar aanspreken op het moment dat ze met de kluis aan het prutsen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu vast (best wel in begin) bij de dungeon van dat draken eiland. Er zit een stroom lava voor de ingang en daar moet je van die bommen tegen twee beelden aangooien zodat ze omvallen en jij erover heen kan. Dat eerste beeld lukte me wel maar ik krijg die tweede niet om. Hoever ik ook gooi ik kom niet ver genoeg om die bom in die pot te gooien... hoe kom ik hier verder??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 23:08:
Ik zit nu vast (best wel in begin) bij de dungeon van dat draken eiland. Er zit een stroom lava voor de ingang en daar moet je van die bommen tegen twee beelden aangooien zodat ze omvallen en jij erover heen kan. Dat eerste beeld lukte me wel maar ik krijg die tweede niet om. Hoever ik ook gooi ik kom niet ver genoeg om die bom in die pot te gooien... hoe kom ik hier verder??????
Je staat toch wel op het eerste omgevallen beeld hè? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik met zo'n bom naar het eerste beeld dan? als ik erop afloop en wil springen gooit ie die bom weg en loop ik de lava in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 23:18:
Hoe kom ik met zo'n bom naar het eerste beeld dan? als ik erop afloop en wil springen gooit ie die bom weg en loop ik de lava in.....
blijven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat blijven proberen? moet ik die bom er vanaf dat eerste beeld ingooien of vanaf de kant? en hoe kom ik met zo'n bom op et eerste beeld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Voor zover ik weet vanaf het eerste beeld, als je hard genoeg hopst kom je volgens mij gewoon met bom en al op dat beeld terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

* NoTimeRemains hoopt dat vandaag zijn zwarte SP binnenkomt en dat hij daardoor met Tingle kan gaan spelen :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Dude als jij met bejaarde mannen in elfenpakjes wil spelen moet je echt ergens anders zijn hoor :/

:+ ;)

Ik heb net een klein stukje op die nieuwe save gespeeld, hoe krijg je nu de groene kleren? Of blijft ie het hele spel in die pyjama lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hij loopt de hele tijd in zn pyjama

sjeck dalijk maar eens dat pakkie van je zussie d8 ik

en ik speel graag met elfjes zegt de doktor ook ;) :+

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

!@@##$%^&^**$@!!!#@#$%
sorry.. maar er is iets vreselijk k*ts gebeurt.
Dit weekend had ik super monkey ball van een vriend geleend.
en die game heeft de data van mijn third party memcard verkloot.
Nu is dus ook me zelda save weg (ik had em al uitgespeeld..)

Nu mag ik alles weer overnieuw doen.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

omg

dan koop ook geen third party shit

alleen first party

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 12:20

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Glitch schreef op 09 June 2003 @ 16:12:
Alleen een beetje vaag dat Link op et eind uitvaart met the king of red lions (king of hyrule) Ok, misschien kan die nou niet meer praten, maar khad em dan liever naast Tetra zien staan.

Ik hoop eigenlijk dat ze Hyrule niet meer gebruiken in het nieuwe deel. Ik vind het zo mooi afgesloten en ze hebben er alles al mee gedaan. Tijd voor een nieuwe wereld :) (Geen Termina alsjeblieft ;))
Wie zegt dat het vervolg zich na de wind waker afspeelt? Het verhaal laat nog een heleboel ruimte over tussen OOT en TWW waarin heel veel niet duidelijk wordt.

Majora's mask kwam ook pas na OOT uit maar speelde zich ervoor af.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 23:18:
Bekend probleem.

Je kan niet handmatig springen. Dat gebeurt automatisch. (zie ook de text rechtsboven in je scherm. Boven je de A staat dan "throw"). Vandaar dat jij dus die bom weggooit. Wat je moet doen is heel simpel naar voren lopen, de rest gebeurt vanzelf. That's all..
Glitch schreef op 17 June 2003 @ 10:00:
Ik heb net een klein stukje op die nieuwe save gespeeld, hoe krijg je nu de groene kleren?
Niet, alleen mensen die nog puur en onschuldig zijn kunnen jouw groene kleren zien, oid.
Of blijft ie het hele spel in die pyjama lopen?
Yes...
Johnny schreef op 17 June 2003 @ 12:30:
[...]

Wie zegt dat het vervolg zich na de wind waker afspeelt? Het verhaal laat nog een heleboel ruimte over tussen OOT en TWW waarin heel veel niet duidelijk wordt.

Majora's mask kwam ook pas na OOT uit maar speelde zich ervoor af.
MM kwam na OoT uit én speelde zich ook af na OoT. In WW wordt zelfs nog verwezen naar MM: "op het moment toen Link een verre reis ging maken naar een andere dimensie verbrak de band tussen hem en de Triforce of Courage". Hierdoor moest de nieuwe Link in TWW 8 fragmenten opzoeken op de bodem van de zee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 12:58:
[...]
Niet, alleen mensen die nog puur en onschuldig zijn kunnen jouw groene kleren zien, oid.
[...]
Yes...
[...]
Gaaf :).

Maar goed, eerst OOT MQ maar eens uitspelen, daarna ga ik TWW wel nog een keertje doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

bij mij hier in Gorinchem waren er net (half uurtje geleden) nog 5 zelda games met die bonusdiscs, en 2 packs (dus gc + zelda met bonusdiscs + controller)

Wou ik jullie even laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ja.. volgens mij valt het hele "Haal het snel want de bonusdisc is zo weg"-verhaal best mee.. het leek er constant op dat er maar 1000 stuks met bonusdisc waren ofzo, en dat je echt snel moest zijn, maar dat was zo erg niet.

Mij maakt het weinig uit.. ik heb hem, met bonusdisc, dus ik ben happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje.... ik zit zoals gewoonlijk weer is vast ;) ik heb die 2 songs gekrege eentje heeft te make met de postbove en de andere met de kokori mensjes..... maar wat moet ik nu? ik moet een liedje met de postbode spele en de andere met die kokori maar waar zijn die nu? ik kan ze nergens vinden... weet iemand het misschien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

meisje staat op windfall isle op een rand van eiland

en dat beesie zit op dat eiland met de deku tree
je moet de eerste hook punt pakken en dan in (!) de waterval gaan !

(je hoort het geluid je ook)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 02 juli 2003 @ 16:59:
meisje staat op windfall isle op een rand van eiland

en dat beesie zit op dat eiland met de deku tree
je moet de eerste hook punt pakken en dan in (!) de waterval gaan !

(je hoort het geluid je ook)
jah maar....
in die waterval is niks... daar is niks te vinde en niks te doen??? dit gaat toch over die liedjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet naar de 2 temples, eentje in het noorden en de andere in het zuiden. Ze zijn als het goed is aangegeven op de chart (anders gewoon blijven varen)

Veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah ik ben in die 2 tempels geweest en heb de 2 liedjes maar wat moet ik dan precies doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet die liedjes spelen voor de grote steen waar ook de tekens van dat liedje opstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dat werkt niet.... als je dat doet gebeurt er niks hij zegt dat er niemand in de buurt is die muziek speelt... je moest toch iets met de postbode doen want die heeft een harp tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 18:22:
maar dat werkt niet.... als je dat doet gebeurt er niks hij zegt dat er niemand in de buurt is die muziek speelt... je moest toch iets met de postbode doen want die heeft een harp tog?
Je moet er ook eerst voor zorgen dat die gast die verbonden is met het liedje met jouw mee gaat naar die steen. En dan moeten ze samen het liedje afspelen.

Nog effe een vraag over Zelda OoT.
Ik heb net één of ander kado gekregen van een muts en nu staat er een koe in mijn thuis plek. Hebben die koeien ook nog een doel of staat hij daar voor de lol :?

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 02 July 2003 @ 22:28:
[...]

Je moet er ook eerst voor zorgen dat die gast die verbonden is met het liedje met jouw mee gaat naar die steen. En dan moeten ze samen het liedje afspelen.

Nog effe een vraag over Zelda OoT.
Ik heb net één of ander kado gekregen van een muts en nu staat er een koe in mijn thuis plek. Hebben die koeien ook nog een doel of staat hij daar voor de lol :?
Die koeien kun je lekker leeg melken... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Welk melodietje was dat ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 16:50:
vraagje.... ik zit zoals gewoonlijk weer is vast ;) ik heb die 2 songs gekrege eentje heeft te make met de postbove en de andere met de kokori mensjes..... maar wat moet ik nu? ik moet een liedje met de postbode spele en de andere met die kokori maar waar zijn die nu? ik kan ze nergens vinden... weet iemand het misschien??
ff naar dragon roost island varen en daar verder zoeken :)

Ik weet niet hoe je erbij komt dat je een liedje moet spelen met die postbode aangezien hij dus geen harp heeft (iemand anders trouwens wel, zelfde ras als de postbode). Dat vrouwtje moet je dus zoeken.

Volgens mij kom je er dan wel uit :)

Makar de kokiri kan je pas vinden zodra je Medli hebt gevonden op dragonroost en je hebt de tempel met haar ook gehaald.
GolbeZeromus schreef op 02 July 2003 @ 22:42:
Welk melodietje was dat ook alweer?
Saria of Malon's Epona song.. Mijn gevoel zegt die van Malon Epona maar helemaal zeker weet ik het nie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 23:55:
[...]
ff naar dragon roost island varen en daar verder zoeken :)

Ik weet niet hoe je erbij komt dat je een liedje moet spelen met die postbode aangezien hij dus geen harp heeft (iemand anders trouwens wel, zelfde ras als de postbode). Dat vrouwtje moet je dus zoeken.

Volgens mij kom je er dan wel uit :)

Makar de kokiri kan je pas vinden zodra je Medli hebt gevonden op dragonroost en je hebt de tempel met haar ook gehaald.

[...]
Saria of Malon's Epona song.. Mijn gevoel zegt die van Malon Epona maar helemaal zeker weet ik het nie :P
dankjewel!!!! ik ga NU spele en looke of ik eruit kom ;) ik hoop uuttt anders benk zo trug :P[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje (oh ik ben egt erg) ik ben nu in de earth tempel maar mijn schild geeft geen licht en die van medli wel :'( snik snik.... hoe kan ik zelf ook licht besture? mijn schild doe da nie :( moet ik een ander schild hebbe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Heb je al een nieuw schild? Of nog je oude?

Kortom: doorspelen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 03 July 2003 @ 14:59:
Heb je al een nieuw schild? Of nog je oude?

Kortom: doorspelen :)
owwwww k heb een nieuw schild mirror shield ik kan weerrr ferddeerrrr jippiieee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje.... waar zit makar de kokori nadat je de earth tempel heb uitgespeeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Als je Forest Haven op komt, moet je niet naar boven gaan (langs die bad-ass bloemen), maar moet je bij de eerste bloem naar links. Dan kom je bij een soort mini-meertje met twee watervallen. Je moet in de meest rechtse zien te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb 'm een week of 2 terug uitgespeeld (vond 't een zeer goed spel!), maar ik vraag me van sommige dingen nog steeds af of ik daar iets had kunnen/moeten doen. Zoals bijvoorbeeld het volgende: op dat eiland van die postbode vogels (Dragon Roost dacht ik uit m'n hoofd?) staat onderaan een ventje heen en weer te lopen die als je 'm aanspreekt zegt, dat ie een sollicatiegesprek heeft maar dat ie geen idee heeft hoe 'ie naar boven moet komen. Ik heb geen mogelijkheid gevonden om die vent omhoog te krijgen, maar het lijkt me toch dat je hier iets zou moeten kunnen doen. Of is dit gewoon een loos stukje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

jasjenl schreef op 04 July 2003 @ 22:33:
Ik heb 'm een week of 2 terug uitgespeeld (vond 't een zeer goed spel!), maar ik vraag me van sommige dingen nog steeds af of ik daar iets had kunnen/moeten doen. Zoals bijvoorbeeld het volgende: op dat eiland van die postbode vogels (Dragon Roost dacht ik uit m'n hoofd?) staat onderaan een ventje heen en weer te lopen die als je 'm aanspreekt zegt, dat ie een sollicatiegesprek heeft maar dat ie geen idee heeft hoe 'ie naar boven moet komen. Ik heb geen mogelijkheid gevonden om die vent omhoog te krijgen, maar het lijkt me toch dat je hier iets zou moeten kunnen doen. Of is dit gewoon een loos stukje?
Ligt eraan, wil jij het spel helemaal uitspelen dan moet je hem wel helpen, echt nodig is dit echter niet :)

Ik heb Zelda nu gewoon uitgespeeld, niet echt op side-quest lettend. Ik ga ook nog een keer het spel _helemaal_ (proberen) uit-te-spelen :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

NvE schreef op 05 July 2003 @ 01:43:[...]
Ligt eraan, wil jij het spel helemaal uitspelen dan moet je hem wel helpen, echt nodig is dit echter niet :)

Ik heb Zelda nu gewoon uitgespeeld, niet echt op side-quest lettend. Ik ga ook nog een keer het spel _helemaal_ (proberen) uit-te-spelen :)
Nou, ik heb toch wel redelijk wat van die sidequests gedaan, een heel aantal van die photo-quests, dat water geven van die boompjes her en der in de wereld en zo nog wat. Dus ik zou, als er bij dat ventje ook iets te doen is, dat nog wel eens willen oplossen. Alleen snapte ik in dit geval dus niet wat ik dan moest doen, want het enige wat ik er voor elkaar kon krijgen is 'm die zin laten zeggen. Ik kon 'm niet op m'n rug meenemen of optillen of zo (of ik moet iets over 't hoofd gezien hebben).
Dus als je een hint hebt, graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

jasjenl schreef op 05 July 2003 @ 03:29:
[...]
Nou, ik heb toch wel redelijk wat van die sidequests gedaan, een heel aantal van die photo-quests, dat water geven van die boompjes her en der in de wereld en zo nog wat. Dus ik zou, als er bij dat ventje ook iets te doen is, dat nog wel eens willen oplossen. Alleen snapte ik in dit geval dus niet wat ik dan moest doen, want het enige wat ik er voor elkaar kon krijgen is 'm die zin laten zeggen. Ik kon 'm niet op m'n rug meenemen of optillen of zo (of ik moet iets over 't hoofd gezien hebben).
Dus als je een hint hebt, graag :).
Ik bedoelde meer met 16 hartjes enzo uitspelen, de plantjes en foto`s heb ik ook gedaan :)

Die man zelf heb ik niet geholpen sorry :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Je moet gewoon dat post-sorteerspel een paar keer goed spelen, een dag later zal die vent er dan staan.

'k heb 't spel van de week met 18,25 hartjes uitgespeeld, moet dus nog steeds 7 hartkwartjes, vraag me af waar ik die nou weer vandaan moet halen. Ik heb gelukkig al wel alle items, songs en alle 49 schatkaarten :)

Irritant dat ik per ongeluk m'n gba-cubekabel gesloopt heb, volgens mij valt er op tingle-eiland ook nog een kwartje te halen in die cirkel van stenen door tingle er een bom op te laten gooien ofzo. Gauw maar 's een nieuwe kabel halen dan maar...

Wie was ookalweer die vent die zei dat de Little Dipper altijd te zien was? Ik zou 'm er graag een foto van laten zien, misschien dat ik er dan wat van krijg.

Zijn er trouwens nog gekken die die gallery proberen vol te krijgen? Ik heb heel Windfall compleet! :) Alleen kreeg ik er helemaal niks voor :(. Ik dacht namelijk, 7 kamers, 7 hartkwartjes... niet dus :(

Wil ook nog eens proberen of je wat leuks krijgt als je zo'n parcourtje helemaal uitspeelt, je weet wel als je naar een eiland vaart en je ineens een voor een een tonnetje met muntje ziet, toch maar eens uitproberen.

Weet iemand ook hoe dat zit met die vent op Outset die wil dat je die zeug uitlaat? Krijg je ook nog iets van hem als je dat goed doet? Of is dat kwartje onder de zwarte grond alles wat je met die zeug kunt verdienen? (Die zeug is vét sterk als ie pissig is, misschien wel de gevaarlijkste vijand)

'k piel nog wel e'm door :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand wat het nut is van al die standaarden voor bloemen in Windfall? Krijg je iets als je overal een bloemetje neerpleurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Als een echte avonturier vraag je dat niet maar probeer je het gewoon. Die dingen staan er niet voor niets hoor... Vergeet ook niet met de mensen te lullen die normaal ook over dat Joyous gedoe praten (als je slim bent weet je wie dat zijn).

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje over een puzzel in zelda.
Het gaat om die 2 kleine eilandjes (ANGULAR ISLES).
Als je erin komt zie je een stapel met kubussen opgestapeld waar je een aantal van kunt verplaatsen.
Er is ook een schat, die doorzichtig is.
Ik wil niet direct een oplossing vragen, maar wat ik wel wil weten is.
Is het nodig om de 2 bovendste kussen van de stapel onderaan te krijgen?
Ik weet dat dit bijna onmogelijk is.. want heb er gister de hele avond mee geschoven.
(Ik dacht dat de schat tevoorschijn zou komen als je alle kubbussen van elkaar af zou halen.
Maar ik krijg het maar niet voor elkaar om die bovenste 2 van elkaar af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
That's the trick with these puzzles, knowing when to pull things out all the way or just partially.
Zelf zou ik het zo gauw echt niet meer weten, hoop dat je wat aan dat zinnetje hebt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Glitch op 26-11-2003 13:24 ]

Verwijderd

Aah shit haha, ik heb het al stiekum uit de teks gehaald :'(
dat is het vervelende altijd aan zulke dingen, je leest snel te veel :(
Het had dus nix met die blokken te maken die eraf moeten ofzo.
Het had met die licht stralen te maken ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 10:19:
weet er iemand wat het nut is van al die standaarden voor bloemen in Windfall? Krijg je iets als je overal een bloemetje neerpleurt?
Volgens mij niet.. Ik heb teminsten geheel windfall bebloemt gisteravond maar heb er tot nu toe nix voor gekregen.
Misschien moet ik ze met die sea flowers gaan versieren, heb er nu alleen van die witte dingen ingezet (in die bloem potten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 13:40:
[...]

Volgens mij niet.. Ik heb teminsten geheel windfall bebloemt gisteravond maar heb er tot nu toe nix voor gekregen.
Misschien moet ik ze met die sea flowers gaan versieren, heb er nu alleen van die witte dingen ingezet (in die bloem potten)
Heb je dan ook overal binnen bloemen neer gepoot??

Daar stonden er volgens mij nog wat verstopt.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 28 november 2003 @ 13:05:
[...]

Heb je dan ook overal binnen bloemen neer gepoot??

Daar stonden er volgens mij nog wat verstopt.
IK heb wel geprobeerd alle bloem potten te vinden.
Kan zijn dat ik er een paar vergeten ben, maar dat heb ik dus wel geprobeerd om die ook mee te nemen.
Antwoord is dus "ja" :)

Maar ik heb nu al weer een andere bloem gekregen, een rode tropische bloem ofzo.
Ik weet zeker dat je iets met die bloemen moet gaan doen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorrryy maar ik zit weer goed vast
en ik zag dat eigenlijk niemand hier meer reageerde mar ik hoop dat er nog
iemand reageertt
ik zit in de wind temple en makar zit vast achter dat hek hoe moet ik verder?
er staat zo'n stenen blok voor en overal staan van die cirkels op
wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 20:01:
sorrryy maar ik zit weer goed vast
en ik zag dat eigenlijk niemand hier meer reageerde mar ik hoop dat er nog
iemand reageertt
ik zit in de wind temple en makar zit vast achter dat hek hoe moet ik verder?
er staat zo'n stenen blok voor en overal staan van die cirkels op
wat moet ik doen?
Hiers alvast een beginnetje:
You'll find Makar imprisoned in a jail to the side. To start the great rescue, head straight into the next room to the east. In here, go forward and drop to the area below. Defeat one Floor Master, then blow open the door via propeller. Defeat the second Floor Master, then blow wind to close the door. Use the spring switch to reach the upper ledge, then enter the next room around the corner.
De rest kan je uiteraard op gamefaqs.com vinden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dark_M op 14-12-2003 22:26 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Hoe zit het nou met de dag/nacht cyclus? Ik wil een foto maken van de maan, maar het wordt maar geen nacht :) Wordt het vanzelf een keer nacht? Of moet je dat zelf wijzigen ofzo.. (Suffe vraag maja)
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste