[GC] Het Zelda: The Wind Waker Praat Topic (spoilers)

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.844 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 21:14:
[...]

ja, ik probeerde het woord "boom" te vermijden (dit i.v.m spoiler effect.. heb zelf redelijk lang moeten zoeken naar die gozer 8)7 )

Maar hem bedoel ik dus, iemand enig idee hoe ik hem te grazen kan nemen en kan zorgen dat ie ophoudt met het voor zich uit staren als een hersendode met een overdosis valium op?
Ja ik, alleen ff spoilercode zoeken

**[Je moet tegen de boom aan beuken. Dit doe je door (zonder wapens) naar een boom te rennen en A (attack) drukken :) ]**

[ Voor 18% gewijzigd door NvE op 15-05-2003 21:25 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 20:52:
okay... heb tot nu toe echt ALLES zelf gevonden in deze game.. maar nu ben ik echt vastgelopen in een sub-quest:

HOE HAAL IK DAT IRRITANTE @#%$!@#$ joch van z'n "schuilplaats" af bij verstoppertje?? (ik heb het dus over die bijdehante "leider" van het groepje uit windmill . ik ben al voor hem gaan staan (op z'n schuilplaats mbv deku leave).. heb echt ALLES geprobeerd, maar hij reageert gewoon niet (die andere jochies rennen weg als je ze vindt en dan moet je ze effe pakken).

WIE WEET HOE DIT MOET??
spoiler:

Tegen die boom aan rollen, dan springt ie eruit.. (die bedoel je toch?)

[ Voor 5% gewijzigd door inXs op 15-05-2003 21:29 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
okay... heb tot nu toe echt ALLES zelf gevonden in deze game.. maar nu ben ik echt vastgelopen in een sub-quest:

HOE HAAL IK DAT IRRITANTE @#%$!@#$ joch van z'n "schuilplaats" af bij verstoppertje?? (ik heb het dus over die bijdehante "leider" van het groepje uit windmill . ik ben al voor hem gaan staan (op z'n schuilplaats mbv deku leave).. heb echt ALLES geprobeerd, maar hij reageert gewoon niet (die andere jochies rennen weg als je ze vindt en dan moet je ze effe pakken).

WIE WEET HOE DIT MOET??
weet het niet precies want ik had er totaal geen problemen mee, maar probeer eens ergens tegenaan te rollen ofzo. je moest er ook 1 uit een boom rammen
/edit: oeps, weer te laat

[ Voor 5% gewijzigd door sharkzor op 15-05-2003 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjees.. wat lullig simpel :( ik die boom in de fik proberen te steken.. die gast eruit schieten/blazen.. met die hamer die boom molesteren nix werkte.. wat LOMP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 21:33:
sjees.. wat lullig simpel :( ik die boom in de fik proberen te steken.. die gast eruit schieten/blazen.. met die hamer die boom molesteren nix werkte.. wat LOMP :P
Haha! Geweldig herkenbaar. Hier was ik eergisteren ook. Ik zat al te schelden dat die klote-Nintendo er een enorme bug in had laten zitten. Uiteindelijk ben ik zelf nog op de beuk-methode gekomen, maar dat duurde ook wel een kwartiertje. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens.. als je die bloemetjes van die gast op windfall (die eskimo) langs die 3 rugzakkers hebt langsgebracht..hoort er dan iets te gebeuren? want als ik met die eskimo praat zegt ie gewoon dat ik door moet gaan :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

BlackSash schreef op 15 May 2003 @ 17:34:
[...]

Niet dus... Als je OoT hebt gespeeld weet je dat Ganondorf de "menselijke" variant is. Ganon is een draakachtig ding.
Ze zijn wel 1 en dezelfde persoon, ja, maar hij heeft 2 verschijningsvormen.
Ehh ok, ik ben nog bezig met OoT dus dat weet ik nog niet. Maar in de SNES zelda was het toch ook één en dezelfde.
Was geloof ik eerst ganondorf the thief en toen ie echt evil werd pas ganon of zo.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
BlackSash schreef op 15 May 2003 @ 17:34:
[...]

Niet dus... Als je OoT hebt gespeeld weet je dat Ganondorf de "menselijke" variant is. Ganon is een draakachtig ding.
Ze zijn wel 1 en dezelfde persoon, ja, maar hij heeft 2 verschijningsvormen.
Ganon is de varken vorm van hem.
Check Zelda 2 maar als je dood gaat.
Of veranderd dit op het einde van TWW.???

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas

WIE WEET HOE DIT MOET??
Gewoon tegen de boom aan rollen (koprol).

edit: shit stond er toch al wel

[ Voor 6% gewijzigd door Vanitas op 16-05-2003 11:39 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:53

NoTimeRemains

I know

hoe ver zit ik nou (zonder te spoileren)

ik heb de bracelets en de schoenen ik moet nou naar dat ene eilandje met die wind ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

HIValicious schreef op 16 mei 2003 @ 15:04:
hoe ver zit ik nou (zonder te spoileren)

ik heb de bracelets en de schoenen ik moet nou naar dat ene eilandje met die wind ...
Met die schoenen kan je idd naar het wind eilandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Laatst online: 12-09 12:20

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Vanitas schreef op 16 mei 2003 @ 11:35:
[...]

Ganon is de varken vorm van hem.
Check Zelda 2 maar als je dood gaat.
Of veranderd dit op het einde van TWW.???
Ik denk dat het gewoon de ongecontroleerde, beestachtige kant van het kwaad symboliseert.

Ganondorf is een beheerste, intelligente vom van het kwaard die er van houd om in luxe kastelen te wonen, minachtig heeft voor zijn vijanden en absolute macht wil. Pas als deze is verslagen komt Ganondorfs ware aard in de vorm van Ganon. B)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fout en Fout.

Ganondorf is zijn normale vorm. Ganon daarentegen is de vorm die hij aanneemt als de Triforce of Power hem overneemt. Zonder de triforce kan hij niet in Ganon veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... Ik ben weer verslaafd aan OOT :9
Vanochtend begonnen, ben nu bij Dodongo's Cavern (niet non-stop gespeeld hoor :P).
Geen Master Quest, is me veel te lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Effe een vraagje over OoT Master Quest

Ik zit nu in de water temple en ik kom niet echt meer verder :P

Ik zit hiero :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/zelda/zelda8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/zelda/zelda9.jpg

Alleen ik kom niet naar de overkant.

Volgens mij moet ik met de hookshot op de linker boven, maar ik kom daar niet bij met n'n hookshot.

Iemand een idee, hoe ik verder kom?

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes het spel nu eindelijk uitgespeeld dus ik mag eindelijk in dit topic posten :P

Maar nu heb ik nog een paar vraagjes :)

Ik moet nog 2 foto's maken voor de fotograaf (de bange man en nog iets :P)
Hoe kan je de kleuren camera krijgen :?

hoeveel verschillende decoraties zijn er te krijgen, ik heb er nu 4 verschillende maakt het ook nog uit of je ze allemaal hebt :?

Maar het was een gaaf spel en ik kan niet wachten op de opvolger :+
Alleen het was idd een beetje te makkelijk, dus nu maar aan de Master Quest beginnen om de moeilijkheid weer op te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig met de triforce stukjes. Iemand nog een tip om een beetje snel rupees te verzamelen voor die afzetter Tingle :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 13:38:
Ben nu bezig met de triforce stukjes. Iemand nog een tip om een beetje snel rupees te verzamelen voor die afzetter Tingle :+
Op Outlet Island heb je een grote steen (als het goed is niet meer bij jou :))
Als je daar helemaal naar beneden gaat dan kan je in 1 keer 1000 of meer krijgen, alleen de gevechten worden wel lastig (moet je wel met je schild een standbeeld weghalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 12:53:
Ik moet nog 2 foto's maken voor de fotograaf (de bange man en nog iets :P)
Hoe kan je de kleuren camera krijgen :?
De bange man kan je in 't cafe vinden... hoe.. dat moet je maar even uitpuzelen ;)
Daarna krijg je nog 1 opdracht (een makkie), en moet je 1 item verzamelen voor hem, waarna je de kleuren cam krijgt.

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oe elroy daar heb ik ook een tijdje vast gezeten, maar volgens mij zat er ergens een switch. Moet je alleen even heel goed om je heen kijken (probeer ook pijlen te schieten in die wazige stenen aan de overkant) Als het goed is gaan dan die paaltjes omhoog en kan je eropstaan. (lastig stukkie idd) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 17 May 2003 @ 22:26:
Effe een vraagje over OoT Master Quest

Ik zit nu in de water temple en ik kom niet echt meer verder :P

Ik zit hiero :

[afbeelding]
[afbeelding]

Alleen ik kom niet naar de overkant.

Volgens mij moet ik met de hookshot op de linker boven, maar ik kom daar niet bij met n'n hookshot.

Iemand een idee, hoe ik verder kom?
daar onder zie je toch zo'n soort kist. daar moet je volgens mij op jumpen
tja . ik heb oot gespeeld en het was daar iets anders .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 13:58:
Oe elroy daar heb ik ook een tijdje vast gezeten, maar volgens mij zat er ergens een switch. Moet je alleen even heel goed om je heen kijken (probeer ook pijlen te schieten in die wazige stenen aan de overkant) Als het goed is gaan dan die paaltjes omhoog en kan je eropstaan. (lastig stukkie idd) :)
Tnx, maar ik ben er alweer voorbij :>
Ik kwam erachter dat ik de longhookshot nog niet had.
Dus vandaar :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier trouwens al uitgevonden wat "perfectly round and pale" is ?? ik heb geen flauw idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 18:16:
iemand hier trouwens al uitgevonden wat "perfectly round and pale" is ?? ik heb geen flauw idee :P
Kun je al kleurenfoto`s maken?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

Elroy schreef op 18 May 2003 @ 14:41:
[...]

Tnx, maar ik ben er alweer voorbij :>
Ik kwam erachter dat ik de longhookshot nog niet had.
Dus vandaar :P
De watertempel is de meest k*tte tempel van heel OOT, ik ben er 2 dagen mee bezig geweest (ik wou het bijna opgeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 18 May 2003 @ 18:38:
[...]

Kun je al kleurenfoto`s maken?
jah.. al dagen :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
* RedruM maakt weerwolf geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah crap.. dus toch??? ik had er al een foto van gemaakt met m'n "oude" zwart/wit camera.. maar daar was ie het niet mee eens.. dus ben helemaal vergeten om het met m'n kleurencamera te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik zit nu in Ganon's Tower, in de maze waarin je telkens zo'n zwarte ghost van Ganon voor je kanis krijgt. Erg grappig. De hilt wijst naar de deur waar je heen moet. Wederom erg grappig. Maar HOE DE FUCKING FUCK krijg je die gasten dood? Ze vliegen te hoog en pijlen schijnt ze niet te interesseren. Ik heb er (per ongeluk?) een dood gekregen, maar ik snap echt niet hoe. Iemand tipje?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

De snelste manier om ze dood te krijgen is pijlen met licht.
Als je die nog niet hebt, gebruik dan een ronddraai aanval als hij aanvalt ( gewoon stil blijven staan ). Of de hele tijd die energie bal terug slaan totdat hij geraakt wordt.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

spaceboy schreef op 18 May 2003 @ 21:20:
Ik zit nu in Ganon's Tower, in de maze waarin je telkens zo'n zwarte ghost van Ganon voor je kanis krijgt. Erg grappig. De hilt wijst naar de deur waar je heen moet. Wederom erg grappig. Maar HOE DE FUCKING FUCK krijg je die gasten dood? Ze vliegen te hoog en pijlen schijnt ze niet te interesseren. Ik heb er (per ongeluk?) een dood gekregen, maar ik snap echt niet hoe. Iemand tipje?
Je kan ook gewoon doorlopen :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ah... at last gelukt. De ballen terugslaan. Wie verzint zoiets? :) Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe dat zat ook al in link to the past en ocarina of time, detail is trouwens dat je ze ook terug kan slaan met je potjes (leeg dan wel :P). In LttP kon je je vangnet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Ik ben erdoor, man wat was dat een vet spel. de eind battle is misschien een re-run van bijna alle zelda's hiervoor maar dat was wel te verwachten ;) ben nu bezig in OOT en ren d'r met alle gemak doorheen :D jammer dat je niet kan zien hoeveel procent van het spel je hebt gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W0000T!!!!
Iedereen die is geweest waar ik net vandaan kom en nog durft te zeggen dat TWW makkelijk is, die moet zich gaan schamen!!!
Ik heb 13 hartjes, ik had 3 faery's mee en nog ging ik er dood :|
FF een stukje uit een waktrough om te illustreren waar ik ben, het is op/in outset island, en je haalt er een Triforce Chart.

Je hebt 15 verdiepingen voor je die triforce chart haalt. Als je verder naar beneden gaat (standbeeld vergruizen mbv mirror shield), dan zijn er nog eens 35 floors extra. Als bonus. Aan het einde van deze in totaal 50 floors, licht nog een piece of heart.

Nu denk je, wat is er nou zo boeiend aan 50 floors? Het leuke is dat op elke floor een paar vijanden huizen, het begint simpel, paar pirates, paar van die blobs, het wordt echter vrij snel vrij moeilijk. Er komen van die wizards die fireballs op je afschieten, redead's en een paar dozijn moblins, en van die skeletten die je moest verslaan voor het mirror shield.
Ook van die vliegende schedels met die rare mist eromheen, waardoor je niet kan aanvallen. Leuk als je geen magic meer hebt voor Ice Arrows.
Ik was dus bij de laatste floor, ik kwam daar met iets van 10 hartjes over. Wat wacht daar op mij, 4 van die gozers in harnassen, die je van achter moet aanvallen zodat hun harnas uitvalt.

Deze 4 gozers komen op je af, en omdat ze zo dicht bijelkaar staan, is er dus eigenlijk nooit een kans om hun harnas af te rossen. Het was bij één gelukt, maarja dan moet je die ook nog gaan slachten, en dan heb je er nog 3.
Nuja, daar ging ik dus mooi dood. Voor het eerst in TWW, en ik kan je wel vertellen, ik heb zo'n 2 uur non-stop gespeeld om bij die gozer te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Ik heb dat ook gedaan, maar ging niet dood en had minder dan 13 hartjes... ik had er wel zo'n 13 bij Ganon maar ging ook niet dood :) OOT is moeilijker, veel moeilijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 19 mei 2003 @ 22:31:
Ik heb dat ook gedaan, maar ging niet dood en had minder dan 13 hartjes... ik had er wel zo'n 13 bij Ganon maar ging ook niet dood :) OOT is moeilijker, veel moeilijker :)
Ben je helemaal tot onder gegaan? Ook na de triforce chart? Daarvoor is het idd simpel :)
4 van die gozers rossen is echt heel moeilijk, mag je mij vertellen hoe je dat gedaan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 22:39:
[...]
Ben je helemaal tot onder gegaan? Ook na de triforce chart? Daarvoor is het idd simpel :)
4 van die gozers rossen is echt heel moeilijk, mag je mij vertellen hoe je dat gedaan hebt :)
Zo moeilijk is dat niet. Maar je moet niet hun harnas eraf slaan maar hun helm :P
Ik raak er soms 2 tot 3 in zo`n sprong... Ook moet je zoregn dat ze een beetje in een rijtje staan, kunnen ze je tenminste niet allemaal tegelijk slaan :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 19 mei 2003 @ 22:55:
[...]

Zo moeilijk is dat niet. Maar je moet niet hun harnas eraf slaan maar hun helm :P
Ik raak er soms 2 tot 3 in zo`n sprong... Ook moet je zoregn dat ze een beetje in een rijtje staan, kunnen ze je tenminste niet allemaal tegelijk slaan :P
Ze gaan automatisch in een vierkant voor je staan, bij mij tenminste :)
Het is trouwens hun harnas hoor, het zit met touwtjes vast aan de achterkant (die oranje strepen), en die snij je door :)
Ik had er 1 losgekregen, en het leuke was, de andere 3 sloegen die gast uitzichzelf dood :D
Maar goed ik was een beetje aan het klunzen in het begin daar, en ja een fout is snel gemaakt... Helaas, ik kan het morgen helemaal opnieuw doen. Naja ik heb iig die Triforce Chart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 23:12:
[...]
Ze gaan automatisch in een vierkant voor je staan, bij mij tenminste :)
Het is trouwens hun harnas hoor, het zit met touwtjes vast aan de achterkant (die oranje strepen), en die snij je door :)
Ik had er 1 losgekregen, en het leuke was, de andere 3 sloegen die gast uitzichzelf dood :D
Maar goed ik was een beetje aan het klunzen in het begin daar, en ja een fout is snel gemaakt... Helaas, ik kan het morgen helemaal opnieuw doen. Naja ik heb iig die Triforce Chart :)
Alsnog kun je zo draaien dat er 1tje voor staan. En je kan dus ook hun helm er af slaan ipv harnas :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 13:42

ini

Life is what you make of it

Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 20:36:
Wat wacht daar op mij, 4 van die gozers in harnassen, die je van achter moet aanvallen zodat hun harnas uitvalt.

Deze 4 gozers komen op je af, en omdat ze zo dicht bijelkaar staan, is er dus eigenlijk nooit een kans om hun harnas af te rossen. Het was bij één gelukt, maarja dan moet je die ook nog gaan slachten, en dan heb je er nog 3.
Nuja, daar ging ik dus mooi dood. Voor het eerst in TWW, en ik kan je wel vertellen, ik heb zo'n 2 uur non-stop gespeeld om bij die gozer te komen.
Deze gasten kan je vrij eenvoudig aanpakken, wachten tot ze gaan aanvallen en dan kan je een counter doen als de "A" knop verandert. Kan kan je zijn helm afslaan en gelijk die touwen doorsnijden. De rest is dan easy.

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

W0000T!!!!
Iedereen die is geweest waar ik net vandaan kom en nog durft te zeggen dat TWW makkelijk is, die moet zich gaan schamen!!!
Ik heb 13 hartjes, ik had 3 faery's mee en nog ging ik er dood :|
FF een stukje uit een waktrough om te illustreren waar ik ben, het is op/in outset island, en je haalt er een Triforce Chart.

Je hebt 15 verdiepingen voor je die triforce chart haalt. Als je verder naar beneden gaat (standbeeld vergruizen mbv mirror shield), dan zijn er nog eens 35 floors extra. Als bonus. Aan het einde van deze in totaal 50 floors, licht nog een piece of heart.

Nu denk je, wat is er nou zo boeiend aan 50 floors? Het leuke is dat op elke floor een paar vijanden huizen, het begint simpel, paar pirates, paar van die blobs, het wordt echter vrij snel vrij moeilijk. Er komen van die wizards die fireballs op je afschieten, redead's en een paar dozijn moblins, en van die skeletten die je moest verslaan voor het mirror shield.
Ook van die vliegende schedels met die rare mist eromheen, waardoor je niet kan aanvallen. Leuk als je geen magic meer hebt voor Ice Arrows.
Ik was dus bij de laatste floor, ik kwam daar met iets van 10 hartjes over. Wat wacht daar op mij, 4 van die gozers in harnassen, die je van achter moet aanvallen zodat hun harnas uitvalt.

Lol dit is ook simpel.. Ik kijk wel eens mee bij een vriend van me.. Die haalde al die 50 verdiepingen en verloor maar 3 hartjes.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

nou die schedeltjes die zo vliegen moet je uitblazen met je deku leaf

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of met je hookshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

IJspijl

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
[...]
Daar reageerden we op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Ja weet ik... HIValicious vindt dat je ze moet doden met deku leaf, jij met hookshot en ik (net als JanMaster) met een koude pijl :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

als je ze eerst uitblaast dan hebbe ze die rook niet meer en dan meppen met zwaard

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE, ze werken alle3, ik zei OF met de hookshot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 14:14:
NvE, ze werken alle3, ik zei OF met de hookshot :P
Ja ik keek ook niet echt goed :X

Ik ben soms ook een enorm blaatschaap :/

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 20 mei 2003 @ 14:27:
[...]

Ja ik keek ook niet echt goed :X

Ik ben soms ook een enorm blaatschaap :/
Lol :)
Heb net die cave aan een vriend geshowd, het is idd de 2e keer wel heel simpel :)
Maar de hele cave uitspelen en maar 3 hartjes verliezen blijft wel onmogelijk eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Needle Rock isle, daar zit een cave onder een ijsblok. Wat the fok valt hier te doen? Je moet er 6 toortsen aansteken, en dan moet je een geest ergens naartoe leiden ofzoiets.
Kan iemand mij vertellen wat dit mij op gaat leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini

ini

Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 19:20:
Bij Needle Rock isle, daar zit een cave onder een ijsblok. Wat the fok valt hier te doen? Je moet er 6 toortsen aansteken, en dan moet je een geest ergens naartoe leiden ofzoiets.

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini

ini

Ik heb de fakkels aangeschoten met de firepijl en toen kreeg ik 100 munten

heb er verder niks vandaan

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 18:25
Sterker nog: kan je mij vertellen waar die zesde toorts staat? Ik heb er tot nog toe maar 5 gevonden, nl:
• Links boven op het hoge schip
• Rechts op het scheve schip
• Aan de andere kant van die railing
• Achterin, op een stuk achtersteven
• Ik geloof rechts achterin op dat kapotte wrak in de hoek (?)
• ????????

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
spaceboy schreef op 19 May 2003 @ 06:43:
Ah... at last gelukt. De ballen terugslaan. Wie verzint zoiets? :) Thnx.
Zeker OOT en LTTP niet uitgespeeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 21 May 2003 @ 11:01:
[...]

Zeker OOT en LTTP niet uitgespeeld??
Waarschijnlijk niet nee, anders had ie het wel geweten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terker nog: kan je mij vertellen waar die zesde toorts staat? Ik heb er tot nog toe maar 5 gevonden, nl:
# Links boven op het hoge schip
# Rechts op het scheve schip
# Aan de andere kant van die railing
# Achterin, op een stuk achtersteven
# Ik geloof rechts achterin op dat kapotte wrak in de hoek (?)
# ????????
kijk naar boven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik je verrekijker eens voor die toortsen.. .dan zie je ze zo staan ;-)

en idd.. kijk gewoon HEEEEEEL veel naar boven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
Ok hier even een vraag van mijn zusje die heir zelf niet geregged is .Ze is bij dragon roost cavern, weet de deur te vinden waar boss key in moet . Heeft de grapling hook en hierboven stond ergens dat je dan via een paar haken (die je kon zien als je uit een deur kwam ) bij de boss key kon komen. Kan iemand iets preciezer vertellen WAAR je nou precies moet staan en waar dan die slinger dingen hangen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
twit schreef op 23 May 2003 @ 18:11:
Ok hier even een vraag van mijn zusje die heir zelf niet geregged is .Ze is bij dragon roost cavern, weet de deur te vinden waar boss key in moet . Heeft de grapling hook en hierboven stond ergens dat je dan via een paar haken (die je kon zien als je uit een deur kwam ) bij de boss key kon komen. Kan iemand iets preciezer vertellen WAAR je nou precies moet staan en waar dan die slinger dingen hangen.
Als je uit de warppot in de kamer met de Boss deur komt: Ga naar buiten door de deur en linksaf. Daar hangen haken voor je grappling hook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een vraag over Zelda WW...Ik ben nu bij de, hoe heet het, "Temple of the Gods" en dan moet ik van die standbeelden naar het midden van de tempel leiden. Ik heb er nu 1, maar heb problemen met de 2de.

Daar kom je alleen als je er heen crappeld met de hook, eenmaal daar heb je een knop en als je die indrukt komt er zo'n witte lichtgevende brug. Maar ik heb daar niks om er op te zetten?

Weet iemand wat ik moet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jah je moet zelf op de knop gaan staan en dan dat 2de beeld over die brug heen laten lopen en als hij erover is zelf weer terug met de grappelhook. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu opzoek naar de laatste 2 stukjes van de triforce. Ik heb een triforce chart laten vertalen bij tingle en volgens die kaart was het stukje triforce tevinden bij outset island. Maar als ik daar naartoe warp, zie ik nergens een grote lichtstraal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Klopt je moet naar outset island en dan helemaal naar boven waar eerst die brug was. Dan rechts bij die brug en daar staat een ventje met een verrekijker en als jij diezelfde kant op kijkt zie je een grote steen staan. Dan de wind die kant op richten en dan met je deku leaf die kant op zweefen en dan de steen optillen.

Dan kom je in een soort dungeon en daar kun je een triforcepiece vinden. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

schnumi schreef op 24 May 2003 @ 12:48:
Klopt je moet naar outset island en dan helemaal naar boven waar eerst die brug was. Dan rechts bij die brug en daar staat een ventje met een verrekijker en als jij diezelfde kant op kijkt zie je een grote steen staan. Dan de wind die kant op richten en dan met je deku leaf die kant op zweefen en dan de steen optillen.

Dan kom je in een soort dungeon en daar kun je een triforcepiece vinden. :)
Nee, dat is een triforce kaart.
Het stukje ligt aan de achterkant van het eiland.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

oh jah klopt. Dank voor de verbetering. :)

Tsja ben nu met OOT bezig vandaar. :P :)

[ Voor 35% gewijzigd door schnumi op 24-05-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker ben jij :P, ben ik heel die mini-kerker doorgegaan voor nix. Maar ik was toch dood na het 59ste gevecht, tering, 4 van die super ridders en ook nog vlammenwerpers om je heen, terwijl je nog maar 3 hartjes hebt. Het was gewoon niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik heb ook een vraag. Ik kan dat mannetje (tweede sage) niet uit die waterval krijgen. Wie weet hoe dat moet.

Gelukt dankzij Lamsh @ IRC.

Spaceboy, ik bedoelde dat ik eigenlijk niet eens in de waterval kwam ;)

[ Voor 33% gewijzigd door GZ op 25-05-2003 13:34 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

GolbeZeromus schreef op 24 mei 2003 @ 15:45:
Ik heb ook een vraag. Ik kan dat mannetje (tweede sage) niet uit die waterval krijgen. Wie weet hoe dat moet.
Hint: denk aan de titel van het spel. :)

Ik moet ook maar weer 's verder, zit al sinds een week in Ganon's Tower...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach laat maar, eindelijk gelukt na 2 dagen.... :9

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Even een vraagje over een GBA-optie, op Outset Island waar je dat Knuckle tegen kan komen
(ga op het strand staan en zet je tuner aan)

Ik heb de eerste 3 opdrachten gedaan, maar wat moet ik nou precies bij de vierde doen?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:31
Wat is het nut TWW voor de 2e keer te gaan spelen? Weet iemand dit? Je hero's clothes zijn opeens uhmm "Light" en ziet er dus niet uit zonder je groene pakje, en je begint standaard met een deluxe pictobox, maar is er voor de rest nog iets extra's?
LTTP vond ik altijd al geweldig, OOT heb ik nooit echt gedaan, alleen maar een paar eerste dungeons en nu dus TWW ook kei goed. Ben nu begonnen in the OOT maar toch vind ik het maar een beetje matig hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
DannyXP1600 schreef op 25 mei 2003 @ 22:25:
Wat is het nut TWW voor de 2e keer te gaan spelen? Weet iemand dit? Je hero's clothes zijn opeens uhmm "Light" en ziet er dus niet uit zonder je groene pakje, en je begint standaard met een deluxe pictobox, maar is er voor de rest nog iets extra's?
LTTP vond ik altijd al geweldig, OOT heb ik nooit echt gedaan, alleen maar een paar eerste dungeons en nu dus TWW ook kei goed. Ben nu begonnen in the OOT maar toch vind ik het maar een beetje matig hoor...
Je kunt legendary foto's kopen van die fotoboer op windfall, dit is voor je gallery wel leuk.
Je kunt ook de oude taal verstaan die sommigen spreken, wat je eerst niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op 25 mei 2003 @ 22:18:
Even een vraagje over een GBA-optie, op Outset Island waar je dat Knuckle tegen kan komen
(ga op het strand staan en zet je tuner aan)

Ik heb de eerste 3 opdrachten gedaan, maar wat moet ik nou precies bij de vierde doen?
Moet je op die kapotte brug gaan staan en er vanaf vallen. Niet springen dus maar rustig vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 14:16:
[...]

Moet je op die kapotte brug gaan staan en er vanaf vallen. Niet springen dus maar rustig vallen.
Klopt, ik heb het inmiddels zelf ook ontdekt.
Gewoon heel rustig van de brug lopen, dan kom je op een stukje terecht voor de pilaar waar je op terecht komt als je rent.

Ik heb trouwens ook een "island heart chart", vet handig, maar kan het zijn dat je bijvoorbeeld bij eiland x, waar een piece of heart aangegeven staat, een schatkist opvist met een piece of heart, en dat is dan het piece of heart, of moet je op eiland x de kaart vinden die naar een piece of heart verwijst? Ik weet het even niet zeker, en ik ben aan het proberen zoveel mogelijk pieces of heart te vinden voordat ik Hyrule weer inga..

[ Voor 37% gewijzigd door Tarin op 27-05-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op 27 May 2003 @ 20:21:
[...]

Gewoon heel rustig van de brug lopen, dan kom je op een stukje terecht voor de pilaar waar je op terecht komt als je rent.

Ik heb trouwens ook een "island heart chart", vet handig, maar kan het zijn dat je bijvoorbeeld bij eiland x, waar een piece of heart aangegeven staat, een schatkist opvist met een piece of heart, en dat is dan het piece of heart, of moet je op eiland x de kaart vinden die naar een piece of heart verwijst? Ik weet het even niet zeker, en ik ben aan het proberen zoveel mogelijk pieces of heart te vinden voordat ik Hyrule weer inga..
Waar vind je die kaart? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik weet niet of dit in dit topic hoort, het gaat over Ocarina of Time, maar dan wel de versie die bij The Wind Waker zit. :) Klopt het dat je niet (met de gele stick in Wind Waker) met de camera kunt draaien? Da's echt beroerd bewegen man, camera-positie staat altijd net zoals ik 't niet wil. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

spaceboy schreef op 28 May 2003 @ 10:23:
Ik weet niet of dit in dit topic hoort, het gaat over Ocarina of Time, maar dan wel de versie die bij The Wind Waker zit. :) Klopt het dat je niet (met de gele stick in Wind Waker) met de camera kunt draaien? Da's echt beroerd bewegen man, camera-positie staat altijd net zoals ik 't niet wil. :(
Je kan idd niet de camera analoog besturen zoals in wind waker.
Maar toen OoT net uit was, was dat de beste camera systeem ooit.
Nu zijn we gewoon verwend door goede camera bewegingen.

Je kan in OoT wel op L drukken, dan komt de camera recht voor je.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 28 May 2003 @ 10:40:
[...]

Je kan idd niet de camera analoog besturen zoals in wind waker.
Maar toen OoT net uit was, was dat de beste camera systeem ooit.
Nu zijn we gewoon verwend door goede camera bewegingen.

Je kan in OoT wel op L drukken, dan komt de camera recht voor je.
recht achter je bedoel je. :P Maar idd af en toe probeer ik het ook wel met de C-stick maar dat was er toen nog niet idd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op 27 mei 2003 @ 20:21:
[...]

Als het goed is staan de hart pieces die onder water liggen niet op je island heart chart, die staat op de sea heart chart ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Iemand een idee hoe ik op shark island snel die 4 schakelaars om kan halen?
et lukt mij maar niet hoor :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorperito schreef op 28 mei 2003 @ 16:32:
Probeer degene die je op afstand kan doen met de boomerang te doen, scheelt een stuk lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm naja.. ik ben nu op 1 triforce stukje na klaar met die triforce dingen (moet ik die puzzel oplossen in MIJN (!) huis :P... das dus een 2#$#@ opdracht.. ik weet ook nog steeds niet wat je met die gast moet doen op dragon roost island die z'n brief wil posten :-( , ook ben ik rechtsonder aan het "racen" geweest (dus met je bootje over tonnetjes springen) er is nu al een minuut van de tijd af (ik houd nog steeds veel tijd over) maar HOELANG moet ik hier mee doorgaan voordat ik iets "nuttigs" krijg? En waar haal ik in vredesnaam een island hart chart ding geval? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 13:28:
[...]

Als het goed is staan de hart pieces die onder water liggen niet op je island heart chart, die staat op de sea heart chart ofzo :)
Argh, bestaat die ook? Laat me raden, dan is er zeker ook een "treasure chart map :?>" :)
Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 10:16:
[...]

Waar vind je die kaart? :)
Ehm.. ergens in een schatkistje (die ene die je op moet vissen bij het Flight Control Platform; Bird maaaaaaaaaan (Afbeeldingslocatie: http://www.tntie.com/ashleys4jc/birdman.jpgouwe cartoon)).
Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 17:33:
hmm naja.. ik ben nu op 1 triforce stukje na klaar met die triforce dingen (moet ik die puzzel oplossen in MIJN (!) huis :P... das dus een 2#$#@ opdracht.. ik weet ook nog steeds niet wat je met die gast moet doen op dragon roost island die z'n brief wil posten :-( , ook ben ik rechtsonder aan het "racen" geweest (dus met je bootje over tonnetjes springen) er is nu al een minuut van de tijd af (ik houd nog steeds veel tijd over) maar HOELANG moet ik hier mee doorgaan voordat ik iets "nuttigs" krijg? En waar haal ik in vredesnaam een island hart chart ding geval? :P
-De Triforce Chart in je eigen huisje krijg je niet door die puzzel op te lossen, kijk eens om je heen (spoiler:
Grappling hook :P
)
-Die gast op Dragon Roost weet ik ook niet :/
-Bootje racen kan je vooral vet veel rupees mee verdienen, verder weet ik het niet zeker
-Island heart chart geval: zie een stukkie hierboven, moet je eerst een treasure map voor vinden :P
Scorperito schreef op 28 May 2003 @ 16:32:
Ik heb eerst het hele eilandje gekortwiekt (boompjes en plantjes verwijderd), en daarna haalde ik het gemakkelijk, gewoon begonnen bij die ene op de staart, en daarna die andere 3.

[ Voor 65% gewijzigd door Tarin op 28-05-2003 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Tarin schreef op 28 mei 2003 @ 17:49:
[...]

Argh, bestaat die ook? Laat me raden, dan is er zeker ook een "treasure chart map :?>" :)
[...]

Ehm.. ergens in een schatkistje (die ene die je op moet vissen bij het Flight Control Platform; Bird maaaaaaaaaan ([afbeelding]ouwe cartoon)).

[...]

-De Triforce Chart in je eigen huisje krijg je niet door die puzzel op te lossen, kijk eens om je heen (spoiler:
Grappling hook :P
)
-Die gast op Dragon Roost weet ik ook niet :/
-Bootje racen kan je vooral vet veel rupees mee verdienen, verder weet ik het niet zeker
-Island heart chart geval: zie een stukkie hierboven, moet je eerst een treasure map voor vinden :P

[...]

Ik heb eerst het hele eilandje gekortwiekt (boompjes en plantjes verwijderd), en daarna haalde ik het gemakkelijk, gewoon begonnen bij die ene op de staart, en daarna die andere 3.
ja maar die op de staart zit gaat toch gelijk weer "uit" als je er vanaf stapt?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Scorperito schreef op 28 May 2003 @ 18:15:
[...]

Iron boots? (als je die al hebt, zo niet, kom dan terug :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Tarin schreef op 28 May 2003 @ 18:34:
[...]

Iron boots? (als je die al hebt, zo niet, kom dan terug :P)
hmm volgens zo'n vis (die boven winfall island was) moest ik 5 naar beneden en 1 naar het oosten........... KUT oosten is rechts 8)7 8)7 |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 17:33:
ik weet ook nog steeds niet wat je met die gast moet doen op dragon roost island die z'n brief wil posten :-( , :P
Ik snapte 't in 't begin ook niet helemaal... maar volgens mij ben ik 'm later weer tegengekomen bij de postsorteerbalie op roost island..... dacht ik :?
Hij is halverwege 't spel hier verdwenen van 't strand.

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorperito schreef op 28 May 2003 @ 18:15:
[...]

tip: 8)7

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zo erg jammer dat het niet gewoon non-cellshaded is geworden.

Ik heb filmpjes gezien van hoe het eerst zou worden en dat was echt heel schopkont. Zware battles tussen Ganondorf en Link werd er gezegd hoe het zou beginnen. Dan vind ik het toch heel treurig dat je nu ineens begint met een klein "getekent" ventje die nog moet leren met een zwaard om te gaan.

(ps: link moet in ieder spel weer zelda leren kennen en iedere keer moet hij weer leren hoe hij met z´n kleine rotzwaardje moet omgaan. Ik geloof dat het niet de bedoeling was van nintendo om link nogal vergeetachtig te doen voorkomen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja heb je de game gespeelt? Anders zou je wel beter weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 20:26:
[...]
(ps: link moet in ieder spel weer zelda leren kennen en iedere keer moet hij weer leren hoe hij met z´n kleine rotzwaardje moet omgaan. Ik geloof dat het niet de bedoeling was van nintendo om link nogal vergeetachtig te doen voorkomen 8)7 .
Heb je TWW al eens gespeeld? In het intro en de rest van het verhaal wordt best veel duidelijk gemaakt over hoe de legende in elkaar zit..

Het komt erop neer dat er in iedere Zelda (die op de CDi en de Gameboy niet meegerekend) een andere Link de hoofdrol speelt (behalve dan weer in MM, da's vervolg op OOT). Beetje vaag verhaal, maar als je TWW speelt/het verhaal leert kennen is het best ingenieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ik vind de intro ook zeer vet met dat oude zelda deuntje. 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Sowieso.. de flashbacks naar oudere Zelda's (verhaal OOT, liedjes aLttP) zijn echt über :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Allereerst: ik vermaak me prima met et spel. Zit nu in de Earth Temple. Maar blijft jullie zeekaart ook zo leeg? Ik kom die verdomde rotvissen die je kaart markeren nooit tegen :(

(Ja, kweet dat je bait moet strooien :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Je moet wel bij eilandjes kijken he daar zitten ze. :) Je ziet het wel gewoon met je verrekijker en als je iets ziet springen of je ziet een plons in het water. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ik vind dat muziekje zo cool dat je hebt als je voor 't eerst tegen een subbaas vecht (bijvoorbeeld die eerste insect-vlinder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Vraagje:
Ik zit op forest haven, en ik wilde bij het enteren van het eiland een shortcut... dus ik loop linksom, en ga vanaf onderaan naar die tak om vanaf daar verder te slingeren.
wat gebeurt er nou? ik slinger die (onderste) waterval in! 8)7 Maar nu zit ik daar in een klein kamertje, maar je kunt er verder niks.. iemand een idee?
BTW was dit al bekend, of heb ik een easter eggje ontdekt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op die plek moet je later in de game pas terugkomen. :) Maar daar kom je vanzelf wel achter.

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste