W0000T!!!!
Iedereen die is geweest waar ik net vandaan kom en nog durft te zeggen dat TWW makkelijk is, die moet zich gaan schamen!!!
Ik heb 13 hartjes, ik had 3 faery's mee en nog ging ik er dood

FF een stukje uit een waktrough om te illustreren waar ik ben, het is op/in outset island, en je haalt er een Triforce Chart.
Je hebt 15 verdiepingen voor je die triforce chart haalt. Als je verder naar beneden gaat (standbeeld vergruizen mbv mirror shield), dan zijn er nog eens
35 floors extra. Als bonus. Aan het einde van deze in totaal 50 floors, licht nog een piece of heart.
Nu denk je, wat is er nou zo boeiend aan 50 floors? Het leuke is dat op elke floor een paar vijanden huizen, het begint simpel, paar pirates, paar van die blobs, het wordt echter vrij snel vrij moeilijk. Er komen van die wizards die fireballs op je afschieten, redead's en een paar dozijn moblins, en van die skeletten die je moest verslaan voor het mirror shield.
Ook van die vliegende schedels met die rare mist eromheen, waardoor je niet kan aanvallen. Leuk als je geen magic meer hebt voor Ice Arrows.
Ik was dus bij de laatste floor, ik kwam daar met iets van 10 hartjes over. Wat wacht daar op mij, 4 van die gozers in harnassen, die je van achter moet aanvallen zodat hun harnas uitvalt.
Deze 4 gozers komen op je af, en omdat ze zo dicht bijelkaar staan, is er dus eigenlijk
nooit een kans om hun harnas af te rossen. Het was bij één gelukt, maarja dan moet je die ook nog gaan slachten, en dan heb je er nog 3.
Nuja, daar ging ik dus mooi dood. Voor het eerst in TWW, en ik kan je wel vertellen, ik heb zo'n 2 uur non-stop gespeeld om bij die gozer te komen.