Je mag in je normale pakje rond blijven lopen, je hebt de pictobox vanaf het begin en al het hyrulian gebrabbel is al meteen vertaald.
Veel fakkels in de kamer....Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 16:35:
hint: kijk eens hoe de kamer eruit ziet. en denk aan super mario 64
Super mario heb ik nooit gespeeld

Ja doe maar.
gebruik je schild icm zonlicht, die baas is echt een eitje
Hm ben nu bij de 2 eilandjes geweest met die sages die nu dood zijn..
Ik neem aan dat degene met de viool dat deku ventje is (die spoorloos is).. maar wie heeft er een harp dan?
Ik neem aan dat degene met de viool dat deku ventje is (die spoorloos is).. maar wie heeft er een harp dan?
Eerst nadenken 
Oppaken en weggooien.
Oppaken en weggooien.
Een klein meisje dat kan vliegen.Hm ben nu bij de 2 eilandjes geweest met die sages die nu dood zijn..
[ Voor 74% gewijzigd door Elroy op 10-05-2003 16:58 ]
dat meisje op dragon roost island, ze staat boven op een soort van balkonRedruM schreef op 10 May 2003 @ 16:56:
Hm ben nu bij de 2 eilandjes geweest met die sages die nu dood zijn..
[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 10-05-2003 17:09 ]
Hoe krijg je de Color picto box???
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Woei heb hem net uitgespeelt
echt vet hoor.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Kan iemand mij even een indruk geven hoever ik ongeveer ben in het spel zonder te spoileren pleassse..
Ik heb het idee dat ik nogal snel door het spel ga.. Ok hier ben ik ongeveer:
Ik heb zojuist die twee melodiën van die sages geleerd en heb een kaart waarop alle 8 delen van de triforce staan.. Hoever ben ik nu ongeveer in het spel?
Ik heb een enkele keer op gamefaqs gekeken, gewoon om te kijken hoever ik ben en bij de eerste faq over zelda:tww op gamefaq staat er een inhoud op alfabet zegmaar, en daarop zit ik al bij de letter 'o'.. dus volgens die inhoud al een eindje over de helft.. klopt dit ook echt, want dat zou ik wel jammer vinden.. Ik wil namelijk nog lang niet dat het adventuur (of is het advontuur?) afgelopen is..
Ik heb zojuist die twee melodiën van die sages geleerd en heb een kaart waarop alle 8 delen van de triforce staan.. Hoever ben ik nu ongeveer in het spel?
Ik heb een enkele keer op gamefaqs gekeken, gewoon om te kijken hoever ik ben en bij de eerste faq over zelda:tww op gamefaq staat er een inhoud op alfabet zegmaar, en daarop zit ik al bij de letter 'o'.. dus volgens die inhoud al een eindje over de helft.. klopt dit ook echt, want dat zou ik wel jammer vinden.. Ik wil namelijk nog lang niet dat het adventuur (of is het advontuur?) afgelopen is..
[ Voor 7% gewijzigd door blakez op 10-05-2003 20:18 ]
Verwijderd
Ja dat klopt (helaas)...blakez schreef op 10 May 2003 @ 20:14:
Kan iemand mij even een indruk geven hoever ik ongeveer ben in het spel zonder te spoileren pleassse..Ik heb het idee dat ik nogal snel door het spel ga.. Ok hier ben ik ongeveer:
euhmm laten we zeggen 75% toch al. Op het laatst ga je er nogal snel doorheen wel jammer idd.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATT zover al!!!!!????schnumi schreef op 10 mei 2003 @ 20:19:
euhmm laten we zeggen 75% toch al. Op het laatst ga je er nogal snel doorheen wel jammer idd.
[ Voor 12% gewijzigd door blakez op 10-05-2003 20:46 ]
Verwijderd
Hehe, dat dacht je maarRedruM schreef op 08 May 2003 @ 21:51:
[...]
Voor die Oasis moet je die schoolteacher een zooi Joy Pendants geven.. (20 oid?)..dan krijg je een acces kaartje voor de Oasis maar voor zover ik weet kan je niks nuttigs in dat huisje.
Het enige wat je in dat huisje kan doen is een domme puzzel... DENK JE! Tot je naar boven kijkt, een switch ziet, die activeert met je grappling hook waardoor je in de haard kan
Waar je dus zo'n mooie chart haalt
Effe een vraagje, of 't klopt:
Ik moet zo'n foto gaan maken (1e opdracht voor die fotograaf) van iemand die blind van liefde is ofzo en een brief post. Ik heb echter net de brief van Moe aan Maggie gegeven. Had ik dat niet moeten doen? Had ik eerst de brief die zij aan Moe stuurde moeten fotograferen?
Ik moet zo'n foto gaan maken (1e opdracht voor die fotograaf) van iemand die blind van liefde is ofzo en een brief post. Ik heb echter net de brief van Moe aan Maggie gegeven. Had ik dat niet moeten doen? Had ik eerst de brief die zij aan Moe stuurde moeten fotograferen?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
nee, nada, noppesspaceboy schreef op 10 mei 2003 @ 20:48:
Effe een vraagje, of 't klopt:
Ja doe maar.
Eh, je bedoelt dat ik het NIET had moeten doen? Ik snap je antwoord niet.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Bij het zwaard krijg mannetje moet je oefenen om je zwaard te krijgen.
hij zegt altijd dat ik meer moet oefenen?
wanneer geeft ie em?
wanneer geeft ie em?
Je hoeft daar geen foto te makenspaceboy schreef op 10 mei 2003 @ 20:54:
[...]
Eh, je bedoelt dat ik het NIET had moeten doen? Ik snap je antwoord niet.
Ja doe maar.
Eerst terug de toren op (waar je in het begin begon) en dan krijg je iets.Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 20:55:
Bij het zwaard krijg mannetje moet je oefenen om je zwaard te krijgen.
wanneer geeft ie em?
Ga dan langs grandma en terug naar die gast en dan krijg je het zwaard.
[ Voor 4% gewijzigd door Elroy op 10-05-2003 21:04 ]
Perfect, that's all I needed to know. Thnx.
Verwijderd
vlak ernaBij het zwaard krijg mannetje moet je oefenen om je zwaard te krijgen.
wanneer geeft ie em?
..... te makkelijk... heb m net uitgespeeld. ben geen 1x dood gegaan...
volgende keer weer iets zoals OoT mensen van nintendo!
volgende keer weer iets zoals OoT mensen van nintendo!
Als je de game zo veel mogelijk wil rekken moet je gewoon elk stukje kaart chronolgisch afgaan en hartjes/kaarten/treasures verzamelen. Daar ben je wel ff mee bezig. Op elk eilandje zit wel iets wat je kunt doen.blakez schreef op 10 May 2003 @ 20:29:
[...]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATT zover al!!!!!????![]()
Dat vind ik echt minder.. Ben gewoon bang om het uit te gaan spelen nu..
Maar gelukkig hebben we Ocarina of time nog waar we op terug kunnen vallen.. en die is toch wel een stukje langer dan the wind waker?
Ook de diverse scheepjes die je tegenkomt kun je wel iets mee doen, laten kelderen of enteren. En daar komen ook af en toe verassingen naar boven. Kortom genoeg te doen voor die 100%.
Als je daar al niet mee bezig was natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door Slurpie Blauw op 11-05-2003 03:01 ]
Dit snap ik ook niet helemaal.. Als je um met die audio kabeltjes aansluit hoe krijg je dan een surround effect?! op die disc van zelda staat wel dolby prologic enzo maar ik snap niet egt hoe dat kan als er gewoon een stereo kabeltje uit gaat...Desolation Angel schreef op 07 mei 2003 @ 23:18:
[...]
Kleine vraag dan , steek je er dan een stereo signaal in dat dan gere-encode wordt naar surround ?
edit:
laatmaar zitten, ben er al achter... (dolby.com)
laatmaar zitten, ben er al achter... (dolby.com)
[ Voor 7% gewijzigd door AAC op 11-05-2003 15:35 ]
Aaaaaah ik wordt een beetje leip hier ik moet nu die 2 tempels ofzoiets binnengaan maar bij die ene ligt een zware steen en die andere daar waait het heel hard nouwe was ik dus al zover dat ik die 2 eilandjes had bezocht die ice ring island en die fire mountain maarja daar kan je dus niet opkomen
. Volgens die vis moet ik dan naar een eilandje gaan linksboven op je map.. bestaande uit een groot hoog eiland en een klein laag eilandje en dr zit zo'n tornado bij.. die vis die daar in de buurt zwemt zegt dat je die tornade moet gebruiken alleen hoe? hoe kan ik ooit in die tornado komen met m'n deku blaadje.. ik had al geprobeerd op vanaf dat kleine eilandje te vliegen maar dan beland ik halverwege in zee 
wat doe ik fout
wat doe ik fout
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Je doet niks foutDarK_M schreef op 11 May 2003 @ 14:29:
Aaaaaah ik wordt een beetje leip hier ik moet nu die 2 tempels ofzoiets binnengaan maar bij die ene ligt een zware steen en die andere daar waait het heel hard nouwe was ik dus al zover dat ik die 2 eilandjes had bezocht die ice ring island en die fire mountain maarja daar kan je dus niet opkomen. Volgens die vis moet ik dan naar een eilandje gaan linksboven op je map.. bestaande uit een groot hoog eiland en een klein laag eilandje en dr zit zo'n tornado bij.. die vis die daar in de buurt zwemt zegt dat je die tornade moet gebruiken alleen hoe? hoe kan ik ooit in die tornado komen met m'n deku blaadje.. ik had al geprobeerd op vanaf dat kleine eilandje te vliegen maar dan beland ik halverwege in zee
wat doe ik fout
Je moet de kikker in de tornado 3 keer schieten met je boog. Dan leer je een liedje, met dat liedje kun je via tornado`s warpen. Dan hoef je alleen nog maar naar mother & chils Isle te warpen
Ja doe maar.
En waar zit die dan??NvE schreef op 10 mei 2003 @ 19:03:
Door een fairy bij de deku tree te vangen en naar de fotograaf brengen.....
Moet je dan in de grond of vliegt die daar ergens??
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Weeee vaag ik wist helemaal niet eens dat er een kikker ofzoiets inzatNvE schreef op 11 May 2003 @ 14:37:
[...]
Je doet niks fout
Je moet de kikker in de tornado 3 keer schieten met je boog. Dan leer je een liedje, met dat liedje kun je via tornado`s warpen. Dan hoef je alleen nog maar naar mother & chils Isle te warpen

Als je bij de deku tree wilt komen moet je als het goed is 2 keer zwaaien met je grapling hook. Bij de eerste keer moet je zo laag mogelijk gaan hang een je touw en dan naar/in de rechter waterval zwaaien. Daar is een geheime gang vol met fairy`s.Vanitas schreef op 11 mei 2003 @ 14:48:
[...]
En waar zit die dan??
Moet je dan in de grond of vliegt die daar ergens??
Ja doe maar.
Verwijderd
Okee
Ik post hier een beetje laat want ik wilde dit forum niet gaan bekijken voordat ik een beetje ver was in WW, maar hier mijn mening...
Ik vind het een geweldig spel!
Maar waarom dan?
Nou, dat zal ik even uitleggen.
Het ziet er prachtig uit vind ik, ik denk niet dat het zo leuk was geweest met de beruchte Spaceworld Link. Op deze manier klopt alles met elkaar, je wordt er helemaal ingezogen. Als het realistischer was geweest, ga je letten op details die niet kloppen (voeten die door trapjes heen gaan, bewegingen die net niet 'echt' eruit zien), nu ziet alles er kloppend uit. Kvind de wereld dus 'echter' aanvoelen doordat het er compleet niet realistisch uitziet
. Deze stijl vind ik trouwens ook perfect bij LttP aansluiten, eigenlijk zijn de n64 Zelda's dus minder in de Zelda stijl! (niet allemaal slaan gelijk, ik overdrijf alleen maar een beetje)
Ik vind het vechtsysteem en het camerasysteem heel goed. Het vechten voelt heerlijk aan, en klinkt geweldig door die combo-muziekjes. Ik probeer elke keer zo lang mogelijke combo's te maken daardoor
. De camera doet lekker veel aan SMS denken, dus gewoon lopen met 1 duim op de analoge stick en 1 duim op de C-stick, werkt perfect! Zal wel even wennen zijn als ik OoT ga spelen, die heb ik nog niet gedaan...
Ik vind het zeilen en de sidequests ook heel leuk. Het komt vaak voor dat ik van plan ben om iets aan de main quest te doen, mn zeil opsteek, een paar schatten zoek en opduik, een ander eilandje tegenkom onderweg en vervolgens compleet iets anders ga doen de rest van de avond. Ik vind het gewoon heel fijn als ik buiten de main quest nog veel meer kan doen in een spel dat ik fijn vind spelen, het maakt me dan erg weinig uit hoe die side-quests in de verhaallijn passen en hoe nodig ze zijn.
Verder vind ik het niet zo'n probleem dat het spel zo makkelijk is. Ik vind het inderdaad compleet niet moeilijk, maar vind het tempo waarop het daardoor gaat wel heel fijn. Vastzitten en puzzelen en er uiteindelijk uitkomen vind ik ook heel leuk, maar dit heeft ook wel wat, ik leef me een stuk meer in als het loopt als een verhaal. Het lijkt ook niet voor iedereen te makkelijk trouwens als je kijkt hoeveel mensen er hier continu vastzitten
Het was inderdaad wel fijner geweest als er meer grote eilanden waren geweest en wat minder per vakje ingedeeld, ook had Ik graag meer dungeons gezien. Maar alles bij elkaar vind ik het spel zoals het nu is een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb. Het zou best kunnen dat ik OoT straks veel beter vind, dan ben ik alleen maar blij dat ik dat spel al die jaren niet heb gespeeld en nu eerst WW heb gedaan, nu waardeer ik ze allebei optimaal!
Edit: Ojee, ik vergeet het helemaal over Tingle te hebben! Ik vind het dikbuikige mannetje met zn GBA heel leuk gedaan, mn huisgenoot is er in ieder geval erg blij mee
Ik vind alleen dat ze de hints die Tingle geeft wel iets minder hadden mogen maken, mn huisgenoot houdt nu alles wattie daar leest voor zich omdat 't de boel wel erg makkelijk maakt.
Nog een tip aan alle vastzitters: Praat wat meer met de vissen en wees wat geduldiger, het is een stuk leuker om er zelf uit te komen
Ik post hier een beetje laat want ik wilde dit forum niet gaan bekijken voordat ik een beetje ver was in WW, maar hier mijn mening...
Ik vind het een geweldig spel!
Maar waarom dan?
Nou, dat zal ik even uitleggen.
Het ziet er prachtig uit vind ik, ik denk niet dat het zo leuk was geweest met de beruchte Spaceworld Link. Op deze manier klopt alles met elkaar, je wordt er helemaal ingezogen. Als het realistischer was geweest, ga je letten op details die niet kloppen (voeten die door trapjes heen gaan, bewegingen die net niet 'echt' eruit zien), nu ziet alles er kloppend uit. Kvind de wereld dus 'echter' aanvoelen doordat het er compleet niet realistisch uitziet
Ik vind het vechtsysteem en het camerasysteem heel goed. Het vechten voelt heerlijk aan, en klinkt geweldig door die combo-muziekjes. Ik probeer elke keer zo lang mogelijke combo's te maken daardoor
Ik vind het zeilen en de sidequests ook heel leuk. Het komt vaak voor dat ik van plan ben om iets aan de main quest te doen, mn zeil opsteek, een paar schatten zoek en opduik, een ander eilandje tegenkom onderweg en vervolgens compleet iets anders ga doen de rest van de avond. Ik vind het gewoon heel fijn als ik buiten de main quest nog veel meer kan doen in een spel dat ik fijn vind spelen, het maakt me dan erg weinig uit hoe die side-quests in de verhaallijn passen en hoe nodig ze zijn.
Verder vind ik het niet zo'n probleem dat het spel zo makkelijk is. Ik vind het inderdaad compleet niet moeilijk, maar vind het tempo waarop het daardoor gaat wel heel fijn. Vastzitten en puzzelen en er uiteindelijk uitkomen vind ik ook heel leuk, maar dit heeft ook wel wat, ik leef me een stuk meer in als het loopt als een verhaal. Het lijkt ook niet voor iedereen te makkelijk trouwens als je kijkt hoeveel mensen er hier continu vastzitten
Het was inderdaad wel fijner geweest als er meer grote eilanden waren geweest en wat minder per vakje ingedeeld, ook had Ik graag meer dungeons gezien. Maar alles bij elkaar vind ik het spel zoals het nu is een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb. Het zou best kunnen dat ik OoT straks veel beter vind, dan ben ik alleen maar blij dat ik dat spel al die jaren niet heb gespeeld en nu eerst WW heb gedaan, nu waardeer ik ze allebei optimaal!
Edit: Ojee, ik vergeet het helemaal over Tingle te hebben! Ik vind het dikbuikige mannetje met zn GBA heel leuk gedaan, mn huisgenoot is er in ieder geval erg blij mee
Ik vind alleen dat ze de hints die Tingle geeft wel iets minder hadden mogen maken, mn huisgenoot houdt nu alles wattie daar leest voor zich omdat 't de boel wel erg makkelijk maakt.
Nog een tip aan alle vastzitters: Praat wat meer met de vissen en wees wat geduldiger, het is een stuk leuker om er zelf uit te komen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 15:32 ]
Verwijderd
joepie ik heb hemElroy schreef op 10 May 2003 @ 21:00:
[...]
Eerst terug de toren op (waar je in het begin begon) en dan krijg je iets.
Ga dan langs grandma en terug naar die gast en dan krijg je het zwaard.
...
het zat hem in die telescoop

Ik zit nu op hetzelfde punt als Vanitas, (twee van die Temples bezoeken), maar ik kom er totaal niet uit
Ik heb al allerlei andere troep gevonden, meer Magic, bommen, pijlen, maar ik wil mijn gloves verdomme (ik denk dat ik die krijg). Verder zie ik jullie over vissen ouwehoeren? Wat voor vissen zijn dat dan
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
rondom eilanden zie je wel eens een vis opspringen. moet je die targeten en wat bait (aas) gooien. die geven veel nuttige info.GolbeZeromus schreef op 11 May 2003 @ 17:21:
Ik zit nu op hetzelfde punt als Vanitas, (twee van die Temples bezoeken), maar ik kom er totaal niet uitIk heb al allerlei andere troep gevonden, meer Magic, bommen, pijlen, maar ik wil mijn gloves verdomme (ik denk dat ik die krijg). Verder zie ik jullie over vissen ouwehoeren? Wat voor vissen zijn dat dan
zo moet je voor de temples de power bracelets en de iron boots hebben.
Die vissen: ik weet niet wat het is, ik heb al minstens 25x die vis-schiet-wedstrijd gedaan en van de 25x haal ik 22x "9 hits". AAARGH! Het ZAL me een keer lukken!
Krijg je nog wat nuttigs bij 10x raak?
En dan nog wat, met die birdman-contest: iemand al voorbij het huidige wereldrecord gekomen? M'n magie is gewoon niet voldoende lijkt het wel, en helaas kun je onderweg geen slokje soep van oma nemen.
En dan nog wat, met die birdman-contest: iemand al voorbij het huidige wereldrecord gekomen? M'n magie is gewoon niet voldoende lijkt het wel, en helaas kun je onderweg geen slokje soep van oma nemen.
Verwijderd
goeie post lamsh. ben het met het meeste echt wel eens alleen het had van mij toch echt wel wat moeilijker gemogen (gewoon door de makkelijke verandering zoals meer damage van de nmi's)
Voor de color pictobox kun je ook die vuurvliegjes vangen die je vindt in het gebied bij de grote dekutree. Die vliegen overal rond en je moet de meer fellere vangen met je bottle.NvE schreef op 11 mei 2003 @ 15:10:
[...]
Als je bij de deku tree wilt komen moet je als het goed is 2 keer zwaaien met je grapling hook. Bij de eerste keer moet je zo laag mogelijk gaan hang een je touw en dan naar/in de rechter waterval zwaaien. Daar is een geheime gang vol met fairy`s.
Nog 'n vraagje. Wat is het nut van die cave achter de waterval op het eiland van Forest Haven? Kun je daar nog iets? Ik vond 't wel stoer dat ik 'm gevonden had, maar echt nut had 't volgens mij niet.
Kan iemand mij ff vertellen of er veel spoilers in dat verhaal van Lamsh staan, want 't lijkt me wel interessant om te lezen.. Maar ik ga 't niet lezen als 't bol staat van de spoilers.. 
Ik ben trouwens op het punt dat ik die 2 liedjes heb geleerd van die sages en nu ben ik een beetje side quests aan het doen.. en de map een beetje aan het bijwerken..
Ik ben trouwens op het punt dat ik die 2 liedjes heb geleerd van die sages en nu ben ik een beetje side quests aan het doen.. en de map een beetje aan het bijwerken..
edit:
Ik heb 't verhaal net gelezen en ben 't zeker op alle punten met Lamsh eens.. Ik heb ocarina of time ook nog nooit gespeeld, dus daar kan ik direct mee beginnen wanneer ik the wind waker heb uitgespeeld.. klopt 't trouwens dat ocarina of time langer is dan the wind waker of doe je er gewoon langer over, omdat 't een stuk moeilijker is?
Ik heb 't verhaal net gelezen en ben 't zeker op alle punten met Lamsh eens.. Ik heb ocarina of time ook nog nooit gespeeld, dus daar kan ik direct mee beginnen wanneer ik the wind waker heb uitgespeeld.. klopt 't trouwens dat ocarina of time langer is dan the wind waker of doe je er gewoon langer over, omdat 't een stuk moeilijker is?
[ Voor 43% gewijzigd door blakez op 11-05-2003 20:56 ]
omg wat een teringpuzzel in dat private oasis huisje zeg.. na half uur nog steeds niks.. hoe los je zoiets in vredesnaam op.. logisch denken lijkt niet de manier.
Puzzel?? Wat dan? Door een gangetje kruipen en een triforce kaartje incasseren, what's tha big deal? Of heb ik iets gemist?RedruM schreef op 11 mei 2003 @ 21:18:
omg wat een teringpuzzel in dat private oasis huisje zeg.. na half uur nog steeds niks.. hoe los je zoiets in vredesnaam op.. logisch denken lijkt niet de manier.
Trouwens sinds net de quest voor de Deku Tree (met dat forest water) opgelost, de reward viel me tegen, weer zo'n pis-hartje.
Niemand trouwens die een idee heeft voor die secret cave onder de waterval van Forest Haven?
Die secret cave kom je later nog wel in terug, believe me.. ik spoil verder niks over wat je dan moet doen daar 
Ennehm ik bedoel die puzzel waarbij je de stukjes zo moet leggen dat je een portret krijgt van dat jochie..
Ennehm ik bedoel die puzzel waarbij je de stukjes zo moet leggen dat je een portret krijgt van dat jochie..
Aaah! Thanks (for not spoiling ook trouwens). Ik ben nog niet zo ver begrijp ik. Heb geen puzzel gezien daar. Komt nog wel. Succes.RedruM schreef op 11 May 2003 @ 21:24:
Die secret cave kom je later nog wel in terug, believe me.. ik spoil verder niks over wat je dan moet doen daar
Ik moet het toch vragen, ookal doe ik het liever niet. Hoe kom ik op het spookschip
Ik word er nu een beetje gek van
Ja doe maar.
Verwijderd
Je moet eerst een Ghost-chart halen, NvE.
Ik ben bij ganonstower...... best snel gegaan allemaal. Maarre... Waar zitten al die "Big-OctoŽs" ?? Ik heb er 2 gehad.
Ik ben bij ganonstower...... best snel gegaan allemaal. Maarre... Waar zitten al die "Big-OctoŽs" ?? Ik heb er 2 gehad.
Heb je nog een hintje over waar ik die ongeveer kan vinden?Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 22:16:
Je moet eerst een Ghost-chart halen, NvE.

[ Voor 3% gewijzigd door NvE op 11-05-2003 22:34 ]
Ja doe maar.
Zegguh anders wat hé als je die banden hebt gekregen waarmee je zelfs de zwaarste steen kunt optillen hebt gekregen en je gaat naar dat eiland gaat waar het spel begint..
Dan ff een stukje vliegen om bij die ene stonewatcher te komen die ff optillen en dan in dat gat gaan dan kom je in een kamertje met weer een gat en met wat vijanden erin en als je dan die vijanden verslagen hebt en in dat gat gaat kom je weer in net zo'n kamertje.. totdat je bij een kamertje komt waar je de keuze hebt uit weer een gat of eruit via zo'n lichstraal omhoog en naar buiten.. hoelang kan je daar naar beneden blijven gaan eigenlijk? zit daar een loopje ofzo dat dat constant doorgaat want dr lijkt maar geen einde aan te komen
Dan ff een stukje vliegen om bij die ene stonewatcher te komen die ff optillen en dan in dat gat gaan dan kom je in een kamertje met weer een gat en met wat vijanden erin en als je dan die vijanden verslagen hebt en in dat gat gaat kom je weer in net zo'n kamertje.. totdat je bij een kamertje komt waar je de keuze hebt uit weer een gat of eruit via zo'n lichstraal omhoog en naar buiten.. hoelang kan je daar naar beneden blijven gaan eigenlijk? zit daar een loopje ofzo dat dat constant doorgaat want dr lijkt maar geen einde aan te komen
Daar ligt toch een TriForce kaart??RedruM schreef op 08 mei 2003 @ 21:51:
[...]
Voor die Oasis moet je die schoolteacher een zooi Joy Pendants geven.. (20 oid?)..dan krijg je een acces kaartje voor de Oasis maar voor zover ik weet kan je niks nuttigs in dat huisje.
[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 12-05-2003 10:29 ]
Jawel, komt echt een einde aan.DarK_M schreef op 12 mei 2003 @ 10:22:
Zegguh anders wat hé als je die banden hebt gekregen waarmee je zelfs de zwaarste steen kunt optillen hebt gekregen en je gaat naar dat eiland gaat waar het spel begint..
Ja, je moet een stuk of 20 a 30 keer naar beneden jumpen.
Maarja, wat je aan het einde krijgt is het niet echt waard om al die gasten te killen.
Maarja, wat je aan het einde krijgt is het niet echt waard om al die gasten te killen.
lol idd maar je hebt het wel nodig.
Trouwens wel leuk om voor de 2de keer te beginnen dan krijg je aan het begin ook iets anders.
niet echt waard? je moet het zelfs doen om verder in het spel te komenElroy schreef op 12 May 2003 @ 12:33:
Ja, je moet een stuk of 20 a 30 keer naar beneden jumpen.
Idd en 20 of 30 keer is wel erg overdreven volgens mij is het meer in de richting van 15.
Dit is een verplichte missie. Na niveau 30 krijg je een triforce kaart die je nodig hebt. Daarna kan je nog 20 niveaus verder met als beloning een hart piece. In totaal zijn er dus 50 niveau's en je valt dus 50 keer door zo'n gat.DarK_M schreef op 12 May 2003 @ 10:22:
Hoe dieper je gaat, hoe moeilijk het wordt. Het laatste niveau is echt verschrikkelijk!!! Echt, een supergevecht is dat als je daar heelhuids uitkomt. Hier komt het combo systeem pas echt tot z'n recht. LEUKSTE SIDEQUEST IN HET HELE SPEL!
Ohjam toch wel, wist het niet precies meer.sharkzor schreef op 12 May 2003 @ 13:29:
[...]
niet echt waard? je moet het zelfs doen om verder in het spel te komen
Dus ik heb het effe opgezocht op IGN en daar staat dat je 30x naar beneden moet jumpen.
Was er toch nog iets waar in mijn verhaal
Trouwens ik heb dat level gehaald met nog een halve hartje aan het einde
edit:
Shit Ds was me weer voor, grrrr
Shit Ds was me weer voor, grrrr
[ Voor 16% gewijzigd door Elroy op 12-05-2003 17:41 ]
Damn dan had ik dus nog wat langer door moeten gaan ik had namelijk geen zin meer dus toen ben ik maar weer naar boven gegaan
ik denk dat ik al zeker wel zwaar over de helft was... nouwja dan gaan we het toch lekker nog een keer proberen 
Wel een beetje dom dat je halverwege nog een aantal kansen krijgt om weer naar boven te gaan...
Wel een beetje dom dat je halverwege nog een aantal kansen krijgt om weer naar boven te gaan...
Oke, twee problemen, als het kan zo cryptisch mogelijke tips (waar ik nog net wel wat aan heb):
1) ghost ship, ik zie 'm als ik wil... en nu? hoe kom aan de kaart?
2) outlook island ofzo, moet ook een triforce kaart liggen, maar waar de hel kom ik erin? met een meeuw kan ik eroverheen vliegen, zit een gat in de grond, maar dat is 20 meter boven Amsterdams Peil en ik heb geen vleugels...
Tips welkom!
2) outlook island ofzo, moet ook een triforce kaart liggen, maar waar de hel kom ik erin? met een meeuw kan ik eroverheen vliegen, zit een gat in de grond, maar dat is 20 meter boven Amsterdams Peil en ik heb geen vleugels...
Tips welkom!
2) Als het dat groepje van 5 (ofzo) eilandjes is met palmbomen erop kan je via de palmbomen erop komen, als je nog geen item hebt waardoor je op die palmbomen kan komen moet je nog ff doorspelen voor dat itemspaceboy schreef op 12 mei 2003 @ 22:30:
Oke, twee problemen, als het kan zo cryptisch mogelijke tips (waar ik nog net wel wat aan heb):
Tips welkom!
ik moet nog 1 king's crest! waar kan ik die veel krijgen! is voor die subquest van orca
This is the Way.
Daar zocht ik ook lang naar! Er was ergens (sorry, can't be more specific) een gat in de grond (onder een grote steen) waar je twee van die tegenstanders (die gasten waar je hun harnas af kunt slaan door de touwtjes door te hakken) tegenkomt. Daar ben ik gewoon een paar keer naar binnen en naar buiten gelopen.HIValicious schreef op 13 mei 2003 @ 09:09:
ik moet nog 1 king's crest! waar kan ik die veel krijgen! is voor die subquest van orca
Hopelijk kan iemand me hier mee helpen (heb topic doorzocht met behulp van Ctrl - F op 'hook' maar kwam helaas niets tegen wat ik zocht).
Bij Diamond Steppe Isle moet je vanuit het water naar de bovenkant van het eiland komen. Uit de walkthroughs begrijp ik dat je dit moet doen door met de Grappling Hook naar een boom te schieten. Als je echter vanuit je boot je Grappling Hook wilt gebruiken, verandert hij in een kraan om schatten op te vissen. Dat is normaal natuurlijk ook de bedoeling, alleen dan wordt het natuurlijk vrij lastig om op het eiland te schieten
.
Moeten we nog iets anders hebben voordat we op dat eiland kunnen ofzo?
Bij Diamond Steppe Isle moet je vanuit het water naar de bovenkant van het eiland komen. Uit de walkthroughs begrijp ik dat je dit moet doen door met de Grappling Hook naar een boom te schieten. Als je echter vanuit je boot je Grappling Hook wilt gebruiken, verandert hij in een kraan om schatten op te vissen. Dat is normaal natuurlijk ook de bedoeling, alleen dan wordt het natuurlijk vrij lastig om op het eiland te schieten
kan je nergens anders staan?
This is the Way.
Nope, komt geen handelsschip langs en er is geen randje in de buurt waar je op kunt klimmen ofzo.HIValicious schreef op 13 mei 2003 @ 16:05:
kan je nergens anders staan?
Euhh volgens mij heb je het verkeerde item voor je. Je moet daarvoor niet het grapling hook gebruiken maar een ander item.Compubiter schreef op 13 May 2003 @ 16:04:
Hopelijk kan iemand me hier mee helpen (heb topic doorzocht met behulp van Ctrl - F op 'hook' maar kwam helaas niets tegen wat ik zocht).
Bij Diamond Steppe Isle moet je vanuit het water naar de bovenkant van het eiland komen. Uit de walkthroughs begrijp ik dat je dit moet doen door met de Grappling Hook naar een boom te schieten. Als je echter vanuit je boot je Grappling Hook wilt gebruiken, verandert hij in een kraan om schatten op te vissen. Dat is normaal natuurlijk ook de bedoeling, alleen dan wordt het natuurlijk vrij lastig om op het eiland te schieten.
schnumi schreef op 13 May 2003 @ 16:14:
Euhh volgens mij heb je het verkeerde item voor je. Je moet daarvoor niet het grapling hook gebruiken maar een ander item.
OK, dus de Hookshot != Grappling Hook
Mooi, dan weten we in ieder geval waarom we daar nog niet opkunnen, bedankt
Verwijderd
De grappling hook en de hookshot zijn niet dezelfde items!Compubiter schreef op 13 May 2003 @ 16:04:
Bij Diamond Steppe Isle moet je vanuit het water naar de bovenkant van het eiland komen. Uit de walkthroughs begrijp ik dat je dit moet doen door met de Grappling Hook naar een boom te schieten. Als je echter vanuit je boot je Grappling Hook wilt gebruiken, verandert hij in een kraan om schatten op te vissen. Dat is normaal natuurlijk ook de bedoeling, alleen dan wordt het natuurlijk vrij lastig om op het eiland te schieten.
Nog ff verder zoeken dus
edit: ok dan, te laat, maar succes ermee
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 16:29 ]
Nee, het is een heel smal eilandje linksboven op je kaart, je kunt het bijna geen eiland noemen, alleen een streepje grond met 3 torens en een rots ernaast. Volgens mijn gegevens ligt daar een triforce map.RedruM schreef op 12 mei 2003 @ 22:33:
[...]
2) Als het dat groepje van 5 (ofzo) eilandjes is met palmbomen erop kan je via de palmbomen erop komen, als je nog geen item hebt waardoor je op die palmbomen kan komen moet je nog ff doorspelen voor dat item
Ok ik heb nu zo'n firefly geval in een potje.NvE schreef op 11 mei 2003 @ 15:10:
[...]
Als je bij de deku tree wilt komen moet je als het goed is 2 keer zwaaien met je grapling hook. Bij de eerste keer moet je zo laag mogelijk gaan hang een je touw en dan naar/in de rechter waterval zwaaien. Daar is een geheime gang vol met fairy`s.
Maar hoe zorg je ervoor dat je dat ding in je picto box krijgt??
En hoe kom je nou op dat klote ghost ship!!!
Er stond een stukje terug dat er ook zo'n ghost chart is te vinden, maar waar??
[ Voor 13% gewijzigd door Vanitas op 13-05-2003 19:12 ]
Met de gast gaan lullen die je al die opdrachten geeftVanitas schreef op 13 May 2003 @ 19:07:
[...]
Ok ik heb nu zo'n firefly geval in een potje.
Maar hoe zorg je ervoor dat je dat ding in je picto box krijgt??
En hoe kom je nou op dat klote ghost ship!!!
Er stond een stukje terug dat er ook zo'n ghost chart is te vinden, maar waar??
En ik zit ook "vast" bij dat ***schip
Ja doe maar.
Hebben mensen ook nog een paar mooie pics van mooie gedeelten van het spel?
Zo ja: zouden die ze willen posten?
Zo ja: zouden die ze willen posten?
He ik heb dus nog steeds ECHT een probleem he? Feiten:
- ik heb 6 van de 8 triforce stukken
- ik heb geen hookshot
- ik kan soms het spookschip zien maar kom er niet op/in/bij
- ik kom bij overlook island (triforce map?) niet op een van die torens, ik kan niet vliegen ofzo
Ik weet dus niet wat ik nog kan doen. Alles is verkend. Wie helpt effe?
- ik heb geen hookshot
- ik kom bij overlook island (triforce map?) niet op een van die torens, ik kan niet vliegen ofzo
Kappen met triforce kaarten...! NU kappenspaceboy schreef op 13 May 2003 @ 23:11:
He ik heb dus nog steeds ECHT een probleem he? Feiten:
- ik heb geen hookshot
Eerst zorgen dat je de sages "doet". Daardoor krijg je namelijk een item om verder te komen
Ja doe maar.
WAT SAGES????? Er staan twee plekken op m'n map aangegeven door de boot. Daar stonden twee sages (ik neem aan dat je die bedoelt?). Die leren mij allebei een Wind Waker melodie. Heel fijn. En dan? IK zou niet weten wat ik ermee kan doen. Iets specifiekere tip nog??NvE schreef op 13 May 2003 @ 23:31:
[...]
Kappen met triforce kaarten...! NU kappen
Eerst zorgen dat je de sages "doet". Daardoor krijg je namelijk een item om verder te komen
Als ik met de m'n boot praat lult hij wat dat ik de tip moet zoeken in de vorm van het instrument op de rots. Een harp? Jaja. Fijne tip, Herman.
Als het goed moet je dan een mannetje vinden met viool(ofzow) en vrouwtje met harp? Vrouwtje zoeken dusspaceboy schreef op 13 mei 2003 @ 23:34:
[...]
WAT SAGES????? Er staan twee plekken op m'n map aangegeven door de boot. Daar stonden twee sages (ik neem aan dat je die bedoelt?). Die leren mij allebei een Wind Waker melodie. Heel fijn. En dan? IK zou niet weten wat ik ermee kan doen. Iets specifiekere tip nog??
Als ik met de m'n boot praat lult hij wat dat ik de tip moet zoeken in de vorm van het instrument op de rots. Een harp? Jaja. Fijne tip, Herman.
Je vind haar op Dragon roast island
Ja doe maar.
Die harp was voor mij ook een raadsel. Maar ik zou zeggen... neem es een kijkje op Dragon Roost Island... Als je speelt zoals ik ben je daar vast al een tijdje niet geweestspaceboy schreef op 13 May 2003 @ 23:34:
[...]
WAT SAGES????? Er staan twee plekken op m'n map aangegeven door de boot. Daar stonden twee sages (ik neem aan dat je die bedoelt?). Die leren mij allebei een Wind Waker melodie. Heel fijn. En dan? IK zou niet weten wat ik ermee kan doen. Iets specifiekere tip nog??
En de viool/cello/contrabas/whatever zal je vast wel bekend voorkomen.
Veel geluk
Vraagje over de laatste dungeon: alleen lezen als je wilt weten wat dat is (of mij wilt helpen met de vraag, natuurlijk
edit:
De LAATSTE dungeon is dus noch de Earth Temple noch de Wind Temple, voor degene die niet weten hoeveel er zijn
De LAATSTE dungeon is dus noch de Earth Temple noch de Wind Temple, voor degene die niet weten hoeveel er zijn
In Ganon's tower zijn er 4 secties, die elk een eerdere dungeon voorstellen. Ik heb er al 2 van gehad, maar ik wil graag weten wat ik in de Dragon Roost Cavern remake moet doen. Ik heb al gezien dat er heeel veel potten met water staan, en er zijn 3 grappling points aan het plafond, maar ik kan maar 1 pot water mee naar beneden nemen (en das niet genoeg om aan de overkant te komen, natuurlijk) en als ik via een grappling point probeer aan de overkant te komen dan gaat het niet want ik kan niet in de lucht een nieuw point aanhaken. Iemand een idee? |
Einde spoilervraag
edit:
GRRRRRR @ NvE
Het is trouwens Dragon RoOst Island en niet Dragon RoAst Island
GRRRRRR @ NvE
Het is trouwens Dragon RoOst Island en niet Dragon RoAst Island
[ Voor 8% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 13-05-2003 23:51 ]
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
AAAAAAH!! Right!! Dankje! Die tip had ik effe nodig. Ik vond het al zo irritant dat ik tussen het "Dragon Roost muziekje" de hele tijd zo'n verrote "plunk plunk" (harp geluid) hoorde maar kon die trut niet vinden.NvE schreef op 13 May 2003 @ 23:39:
[...]
Als het goed moet je dan een mannetje vinden met viool(ofzow) en vrouwtje met harp? Vrouwtje zoeken dus
Je vind haar op Dragon roast island
die king's crests vind je idd bij die armoured gasten waarbij je het armour eraf kan slaan etc maar waaar zijn die ???
This is the Way.
Spookschipkaart:
Laatste dungeon:
Knight's crests
Suc6 er maar weer mee
Op een diamantvormig eiland, ergens linksonder |
Laatste dungeon:
Die potjes hebbie niet echt nodig, gooi 1 over de rand om naar het 1e plateautje te komen, daarna grappling hook naar volgende plateau, dan naar laatste hook point. En omhoog klimmen maar, wel magic hebben want je hebt deku leaf nodig! |
Knight's crests
Hoe verder je komt, hoe vaker je ze tegenkomt... zodra het om een item ofzo gaat bewaken zij de boel wel vaak... gewoon lekker doorspelen |
Suc6 er maar weer mee
[ Voor 21% gewijzigd door Sn0rkel op 14-05-2003 12:47 ]
Dank uSn0rkel schreef op 14 mei 2003 @ 12:46:
Spookschipkaart:
Op een diamantvormig eiland, ergens linksonder![]()
Suc6 er maar weer mee
Eindelijk mijn cube weer aansluiten
Edit
Ik heb um nu

[ Voor 14% gewijzigd door NvE op 14-05-2003 15:07 ]
Ja doe maar.
weet niet of dit als spoiler telt maar voor de zekerheid:
vinden jullie zelda ook zo kort? Er waren maar een paar echte dungeons en ook het verhaal vond ik nou niet echt super. Er is wel een hoop te doen dat je niet echt HOEFT te doen maar ik vind het echt jammer dat het zo snel en zo makkelijk ging. Niet dat ik zelda slecht vind maar ik ben wel blij dat ik de bonus disc heb want ik denk dat ik OoT leuker vind. |
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat is niet echt een spoiler.rajackar schreef op 15 May 2003 @ 11:21:
vinden jullie zelda ook zo kort?
Er waren maar een paar echte dungeons en ook het verhaal vond ik nou niet echt super.
Er is wel een hoop te doen dat je niet echt HOEFT te doen maar ik vind het echt jammer dat het zo snel en zo makkelijk ging.
Niet dat ik zelda slecht vind maar ik ben wel blij dat ik de bonus disc heb want ik denk dat ik OoT leuker vind.
TWW vind ik niet echt zo kort.
Het is echt zo verslavend en dat maakt veel goed.
Ook heb je nog die sub-quests, waar je veel tijd in moet steken.
dat ben ik met je eens, ik vind het alleen wel erg jammer dat de hoofdquest niet echt lang duurt. Zeker het aantal echt dungeons valt me erg tegen. Ik vind dat in OoT erg leuk.
En ik moet zeggen dat ik het verhaal ook een beetje tegen vind vallen. Het is zeker niet slecht maar in OoT en a link to the past was het naar mijn mening toch beter.
Maar voor de duidelijkheid: Dit zijn een paar punten van kritiek overall vind ik het zeker een topgame!
En ik moet zeggen dat ik het verhaal ook een beetje tegen vind vallen. Het is zeker niet slecht maar in OoT en a link to the past was het naar mijn mening toch beter.
Maar voor de duidelijkheid: Dit zijn een paar punten van kritiek overall vind ik het zeker een topgame!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verhaal vind ik echt prima, alleen hoofdquest kort en einde niet zo geweldig:
Vooral het gevecht met ganondorf, het ziet er allemaal wel vet mooi uit maar ik had toch ook verwacht na ganondorf met zn overstromingkje nog tegen ganon te vechten.. niet dus |
[ Voor 3% gewijzigd door Sn0rkel op 15-05-2003 12:55 ]
ehh ganondorf is ganon
Niet dus... Als je OoT hebt gespeeld weet je dat Ganondorf de "menselijke" variant is. Ganon is een draakachtig ding.rajackar schreef op 15 May 2003 @ 13:15:
ehh ganondorf is ganon
Ze zijn wel 1 en dezelfde persoon, ja, maar hij heeft 2 verschijningsvormen.
Ganondorf : lichaam
Ganon : geest
Ganon : geest
[ Voor 3% gewijzigd door Sn0rkel op 15-05-2003 17:43 ]
Hoe versla je die spookjes die "in" je gaan
. Dus als je naar voren drukt dat je naar achteren loopt
[ Voor 8% gewijzigd door NvE op 15-05-2003 18:39 ]
Ja doe maar.
yups, veel te makkelijk. ben geen 1x dood gegaan en doorzag zo alle puzzels.rajackar schreef op 15 mei 2003 @ 11:21:
vinden jullie zelda ook zo kort?
Er waren maar een paar echte dungeons en ook het verhaal vond ik nou niet echt super.
Er is wel een hoop te doen dat je niet echt HOEFT te doen maar ik vind het echt jammer dat het zo snel en zo makkelijk ging.
Niet dat ik zelda slecht vind maar ik ben wel blij dat ik de bonus disc heb want ik denk dat ik OoT leuker vind.
Als het veilig is (er zijn dus geen andere vijanden in de buurt OF je kan Link goed besturen met de omgedraaide controls -zoals ik-NvE schreef op 15 mei 2003 @ 18:38:
Hoe versla je die spookjes die "in" je gaan. Dus als je naar voren drukt dat je naar achteren loopt
Als je het veilig wilt spelen: Vind een straal zonlicht en schijn die op ze m.b.v. de mirrorshield. Daarmee worden ze kwetsbaar, dan kun je ze gewoon met willekeurig welk wapen afmaken
Ik laat me altijd posessen loop weg (als het lukt)BlackSash schreef op 15 May 2003 @ 19:45:
[...]
Als het veilig is (er zijn dus geen andere vijanden in de buurt OF je kan Link goed besturen met de omgedraaide controls -zoals ik-): Hun lantaarn kapotschieten en je gewoon laten posessen, dan is het ff wachten maar met een seconde of 10 zijn ze weer weg.
Als je het veilig wilt spelen: Vind een straal zonlicht en schijn die op ze m.b.v. de mirrorshield. Daarmee worden ze kwetsbaar, dan kun je ze gewoon met willekeurig welk wapen afmaken
Ja doe maar.
geen 1x doodgaan lukt je echt niet, je gaat echt wel es een xtje dood (alhoewel het niet vaak is nee). soms zijn de dingen gewoon te makkelijk en voor de hand liggend..sharkzor schreef op 15 May 2003 @ 18:45:
[...]
yups, veel te makkelijk. ben geen 1x dood gegaan en doorzag zo alle puzzels.
ik ben tot nu toe 1x dood, door dat grote zwarte varken
Verwijderd
okay... heb tot nu toe echt ALLES zelf gevonden in deze game.. maar nu ben ik echt vastgelopen in een sub-quest:
HOE HAAL IK DAT IRRITANTE @#%$!@#$ joch van z'n "schuilplaats" af bij verstoppertje?? (ik heb het dus over die bijdehante "leider" van het groepje uit windmill . ik ben al voor hem gaan staan (op z'n schuilplaats mbv deku leave).. heb echt ALLES geprobeerd, maar hij reageert gewoon niet (die andere jochies rennen weg als je ze vindt en dan moet je ze effe pakken).
WIE WEET HOE DIT MOET??
HOE HAAL IK DAT IRRITANTE @#%$!@#$ joch van z'n "schuilplaats" af bij verstoppertje?? (ik heb het dus over die bijdehante "leider" van het groepje uit windmill . ik ben al voor hem gaan staan (op z'n schuilplaats mbv deku leave).. heb echt ALLES geprobeerd, maar hij reageert gewoon niet (die andere jochies rennen weg als je ze vindt en dan moet je ze effe pakken).
WIE WEET HOE DIT MOET??
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 21:03 ]
Is dat die ene in de boom?Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 20:52:
okay... heb tot nu toe echt ALLES zelf gevonden in deze game.. maar nu ben ik echt vastgelopen in een sub-quest:
WIE WEET HOE DIT MOET??
Ja doe maar.
HAhahahaha ja ik ook precies op dat punt! Ik moest toen voor de 2e keer weer terug naar outset en toen dacht ik, heeeej varkentje slachten!
Ik moest gelijk aan de kippen squad van OOT denken
Verwijderd
ja, ik probeerde het woord "boom" te vermijden (dit i.v.m spoiler effect.. heb zelf redelijk lang moeten zoeken naar die gozer

Maar hem bedoel ik dus, iemand enig idee hoe ik hem te grazen kan nemen en kan zorgen dat ie ophoudt met het voor zich uit staren als een hersendode met een overdosis valium op?