Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 81 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.392 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 20:20
Ik heb sinds zaterdagavond iets heel raars. We waren aan het bowlen en opeens reageerde bij Wii-motes niet meer. Wii uitgezet, weer aan. Maar nog niet. Zodra je op 1 van de 2 Wii-motes op een knopje drukt, knipperen de lampjes van onderen even maar gebeurd er verder niks. Er is ook geen cursor in het hoofdscherm.

Batterijen van beide Wii-motes verwisseld, opnieuw gesynched met dat knopje onder het batterijknopje. Maar nog steeds doen beide Wii-motes niets.

Zou de infrarood receiver soms defect zijn zomaar opeens? Gebeurde tijdens het spelen.

Iemand mischien nog een oplossing? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:20

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Kaap schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:47:
Ik heb sinds zaterdagavond iets heel raars. We waren aan het bowlen en opeens reageerde bij Wii-motes niet meer. Wii uitgezet, weer aan. Maar nog niet. Zodra je op 1 van de 2 Wii-motes op een knopje drukt, knipperen de lampjes van onderen even maar gebeurd er verder niks. Er is ook geen cursor in het hoofdscherm.

Batterijen van beide Wii-motes verwisseld, opnieuw gesynched met dat knopje onder het batterijknopje. Maar nog steeds doen beide Wii-motes niets.

Zou de infrarood receiver soms defect zijn zomaar opeens? Gebeurde tijdens het spelen.

Iemand mischien nog een oplossing? :'(
Ik neem aan dat je de infrarood receiver van de Wii-remotes bedoelt? Lijkt me toevallig dat ze allebei tegelijk stuk gaan.

Haal de stroom eens van je Wii af (stekker eruit) en start hem dan opnieuw op.
Dat helpt meestal wel. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gonadan schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:53:
[...]

Ik neem aan dat je de infrarood receiver van de Wii-remotes bedoelt? Lijkt me toevallig dat ze allebei tegelijk stuk gaan.

Haal de stroom eens van je Wii af (stekker eruit) en start hem dan opnieuw op.
Dat helpt meestal wel. :)
Ik dacht eerder aan de reciever van de Wii zelf, dat beide Wii-motes kapot zijn lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Razor.Timo schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:46:
Ik heb DBZ budokai: TK2 ook op de PS2 en daar vind ik hem al helemaal geweldig :P Heb de andere delen ook allemaal. Hoop daarom dat de Wii versie nog vetter wordt ook al is er niet veel nieuwe content (2 nieuwe personages en een nieuw level).
(psst, budokai != tenkaichi)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:02

Snippertje

Light up your life

Boeboe schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:11:
[...]

Het heet anders toch echt budokai tenkaichi 2

Afbeeldingslocatie: http://www.wog.ch/assets/img250/wi/wii_dbzbudokaitenkaichi2.jpg

Heb trouwens wel dat met SSX de Wii vaak vastloopt. Is nu al 3x gebeurt. Erg irritant hij reageert dan alleen nog op stroom afhalen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Kaap schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:04:
[...]

Ik dacht eerder aan de reciever van de Wii zelf, dat beide Wii-motes kapot zijn lijkt me sterk.
Die sensorbalk van de Wii bevat niet meer dan twee ledjes.
Twee kaarsen doen precies hetzelfde. ;)
Dus dan zou de blue-tooth ontvanger van de Wii stuk moeten zijn.
Probeer eerst maar eens de stroom eraf te halen. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:58
Boeboe schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:11:
[...]

Het spel heet toch juist Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

MetroidPrime schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:19:
[...]

Het spel heet toch juist Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2?
Staat zelfs op het plaatje wat je net gepost hebt. :+ ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:48
Ik zag trouwens het laatst dat je bij Dynabyte met een gratis Dynabyte pas ook 10% korting op de Wii Points krijgt. Dus 17.99 denk ik voor 2000 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-05 20:18
Gonadan schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:18:
[...]

Die sensorbalk van de Wii bevat niet meer dan twee ledjes.
Twee kaarsen doen precies hetzelfde. ;)
Dus dan zou de blue-tooth ontvanger van de Wii stuk moeten zijn.
Probeer eerst maar eens de stroom eraf te halen. :)
De kabel van sensorbalk naar de Wii is dan niets meer dan een stroomkabel? Er gaat dus geen data doorheen? Hoe werkt dat dan precies? Ik richt de Wii Remote op de sensorbalk, en aan de hand van het 'signaal' wat teruggekaatst word (infrarood licht??), weet de Wii Remote waar die zich bevindt ten opzichte van de sensorbalk (en dus de TV)?

Dit signaal stuurt 'ie dan met Bluetooth door naar de Wii ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Jainoxi schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:30:
De kabel van sensorbalk naar de Wii is dan niets meer dan een stroomkabel? Er gaat dus geen data doorheen? Hoe werkt dat dan precies? Ik richt de Wii Remote op de sensorbalk, en aan de hand van het 'signaal' wat teruggekaatst word (infrarood licht??), weet de Wii Remote waar die zich bevindt ten opzichte van de sensorbalk (en dus de TV)?

Dit signaal stuurt 'ie dan met Bluetooth door naar de Wii ofzo?
Precies.
Ga maar eens naar je instellingen en naar gevoeligheid of zoiets.
Dan kan je met je remote naar de balk richten en zie je twee knipperende stipjes. Dat zijn de ledjes.
Als je naar kaarsen wijst zie je ook gewoon stipjes.
De remote ziet aan de locatie van de stipjes waar je ongeveer naartoe wijst en stuurt dat via bluetooth naar de Wii, vandaar dat er enige vertraging in zit. :)

Mijn sensorbalk zit vast aan m'n tv meubel, dus toen ik de Wii op de computerkamer wilde gebruiken om internet te testen heb ik twee waxinelichtjes naast elkaar gezet en op die manier de Wii bestuurd. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 16:03

robbydw

live your life

Kaap schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:04:
[...]

Kabeltje van de sensorbar naar de Wii al gecontroleerd? :X

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Gonadan schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:39:
[...]

Precies.
Ga maar eens naar je instellingen en naar gevoeligheid of zoiets.
Dan kan je met je remote naar de balk richten en zie je twee knipperende stipjes. Dat zijn de ledjes.
Als je naar kaarsen wijst zie je ook gewoon stipjes.
De remote ziet aan de locatie van de stipjes waar je ongeveer naartoe wijst en stuurt dat via bluetooth naar de Wii, vandaar dat er enige vertraging in zit. :)

Mijn sensorbalk zit vast aan m'n tv meubel, dus toen ik de Wii op de computerkamer wilde gebruiken om internet te testen heb ik twee waxinelichtjes naast elkaar gezet en op die manier de Wii bestuurd. :)
Maar dan zou je bluetooth compatible mobiel het signaal ook op moeten kunnen pakken...of?

Wanneer je met je digicam op de sensorbalk richt zie je de blauwe lampjes trouwens ook.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Wat trouwens (voor mij dan) ook een groot voordeel is aan DBZ: BT2 is de mogelijkheid om het spel met zowel de Wii Remote+Nunchuck, Gamecube controller en Classic controller te spelen. Die laatste heb ik 2 weken terug besteld en hopelijk is die op tijd binnen voor dit spel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 00:08

Willybubba

Nut up or shut up.

Heb namelijk gisteravond ook de vraag gesteld wat die wit gele balletjes in Sonic zijn die je kunt pakken, naast de ringen. Dit is echter verdwenen uit de post.

Bij deze dus nogmaals de vraag :9
Wacht maar tot je de soul gauge hebt, dan wordt dat ook duidelijk.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

robbydw schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:45:
Maar dan zou je bluetooth compatible mobiel het signaal ook op moeten kunnen pakken...of?
Het lijkt me niet dat de Wii hetzelfde signaal gebruikt als je mobiel. ;)
Wanneer je met je digicam op de sensorbalk richt zie je de blauwe lampjes trouwens ook.
offtopic:
Gebruik aub edit als je wat toe te voegen hebt na je laatste post. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

[b][message=27696841,noline]Gonadan schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:57

offtopic:
Gebruik aub edit als je wat toe te voegen hebt na je laatste post. :)
ja ja ja excuses...

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Deddiekoel schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:43:
Ik weet niet of FRS nog steeds die twee weken omruil termijn hanteert. Volgens mij niet meer namelijk...
Ik heb vroeger overigens ook naar DBZ gekeken. Vond het eigenlijk een soort van anime-soap. Maar op een gegeven moment gingen ze weer oude afleveringen uitzenden en toen ben ik afgehaakt. Ik heb de android saga nog een beetje mee gekregen maar daarna weet ik het allemaal niet meer. Hoop door de game hier weer wat van mee te krijgen.
Nouja op de bon staat 2 weken ruiltermijn, daaronder staat voor games en hardware 48 uur maar ze moeten niet bitchen, als ik een niet copieeerbare game nog geen week heb dan ruilen ze maar lekker. Sonic DS kon ik eerst wel gewoon nog een week later ruilen voor die mario RPG op de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 22:12

Patriek

edit koning

Interessant stukje over hoe de Wii Mote werkt:
http://www.time4.com/time...itworks/nintendo_wii.html

Was volgens mij nog niet voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Anoniem: 46089 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:25:
[...]
Wii play vind ik trouwens erg leuk. De koeienrace heeft humor en het vissen vind ik erg grappig. Ik denk niet dat ik er snel mee uit ben gespeeld.
Grappig om te zien dat niet iedereen hetzelfde leuk vind, ik vind dat namelijk 2 van de mindere games.
Het Airhockey en Biljarts vind ik dan weer erg leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMuchacho
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:25
Na een tijdje de berichten hier op het forum te hebben gelezen, denk ik toch maar dat ik hier actief word :P

Maar om te beginnen, vrijdag zette ik m'n wii aan (net een weekje oud) zijn al mijn save games gewist, ook het internetkanaal en Voting Channel zijn geheel verdwenen

Lekker dan, maar het rare is dat m'n Mii's er nog wel zijn netzoals mijn e-mails en "dagelijke bezigheden"

Hebben meer mensen hier last van gehad?
Het zou zo verveelend zijn als volgende week weer m'n Zelda save games weg zouden zijn

Journey to the city unscathed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Chear.nl heeft nog Wii Plays en Remotes, net Wii Play besteld, woensdag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Anoniem: 93354 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:05:
[...]

Nouja op de bon staat 2 weken ruiltermijn, daaronder staat voor games en hardware 48 uur maar ze moeten niet bitchen, als ik een niet copieeerbare game nog geen week heb dan ruilen ze maar lekker. Sonic DS kon ik eerst wel gewoon nog een week later ruilen voor die mario RPG op de DS.
Tja het is een kwestie van geluk hebben. Als ze weigeren heb je geen poot om op te staan afgezien dat je kwaad kan worden hier kan ranten en vervolgens nooit meer bij de FRS koopt totdat je bij een andere winkel hetzelfde gebeurd.
*spreekt uit ervaring, andere winkel wel*
Maar ik zou er niet oprekenen het is aardig als ze het doen niet iets wat je moet verwachten

[ Voor 9% gewijzigd door Postius op 19-03-2007 18:07 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

Anoniem: 136075 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:50:
Chear.nl heeft nog Wii Plays en Remotes, net Wii Play besteld, woensdag in huis.
Bedankt voor de tip! Heb `t geprobeerd, bestelling geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wow.

Ik dacht dat SSX al "geklikt" had, maar blijkbaar nog niet en gebeurde dat net :P

De ubers vlogen om m'n oren, en de score deed hetzelfde :D

Wat een coole game.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Willybubba schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:55:
[...]

Wacht maar tot je de soul gauge hebt, dan wordt dat ook duidelijk.
Inmiddels ben ik zover...SPEEDBRAKE / TIMEBREAK :)

Zijn nu inmiddels bij de Lost Prologue paragraph 15...hier moet je door middel van de "2" button kunnen back leapen, of in normaal Nerdelands, snel achteruit springen. Krijgen dit hier niet voor elkaar. Iemand ervaring?

[ Voor 33% gewijzigd door robbydw op 19-03-2007 19:25 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Postius schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:07:
[...]

Tja het is een kwestie van geluk hebben. Als ze weigeren heb je geen poot om op te staan afgezien dat je kwaad kan worden hier kan ranten en vervolgens nooit meer bij de FRS koopt totdat je bij een andere winkel hetzelfde gebeurd.
Maar ik zou er niet oprekenen het is aardig als ze het doen niet iets wat je moet verwachten
Dat ze niks moeten weet ik ook wel, ik zal er ook niet boos om worden als het niet lukt maar proberen en misschien een beetje zeuren (he het is toch 60 euri) kan geen kwaad ;) en anders zijn er hier nog 3 of 4 andere FRS in de buurt dus kans zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:31

SmidsY

hallo!?.............

BarôZZa schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:22:
Ik zag trouwens het laatst dat je bij Dynabyte met een gratis Dynabyte pas ook 10% korting op de Wii Points krijgt. Dus 17.99 denk ik voor 2000 punten
Ja klopt, echter is de prijs van 2000 Wii points bij Dynabyte €22,99 en dit "geintje" doen ze wel vaker met prijzen, soort van sigaar uit eigen doos.......

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

robbydw schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:08:
[...]

Inmiddels ben ik zover...SPEEDBRAKE / TIMEBREAK :)

Zijn nu inmiddels bij de Lost Prologue paragraph 15...hier moet je door middel van de "2" button kunnen back leapen, of in normaal Nerdelands, snel achteruit springen. Krijgen dit hier niet voor elkaar. Iemand ervaring?
Achteruit is echt een crime bij Sonic Wii. Volgens mij heb ik hem wel gered, maar zeker weten doe ik het niet. Sonic heeft bij mij al even plaatsgemaakt voor SSX... Maar Sonic komt er wel zeker binnenkort weer in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Bij SSX is er bij Peak 2 1 parkour en daar heb ik last van enorme haperingen. Als de FPS droppen naar 1~2 FPS. Iemand anders hier nog last van?

Daarnaast zijn sommige challenges echt klote :O Slalommen en dan 12 vlaggetjes raken van de 12 of door van die ringen of yeti's raken met sneeuwballen :P Wel allemaal gehaald nu, maar soms echt frustrerend. Ben wel blij dat het niet al te makkelijk is. Hoewel ik er vrij snel doorheen ga. Heb nu op Peak 1 en 2 alles goud en 9 van de 16 challenges gehaald (Peak 1 en 2 bij elkaar). Alleen volgens mij moet je als je het helemaal wil uitspelen dit met alle characters doen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Razor.Timo schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:01:
Bij SSX is er bij Peak 2 1 parkour en daar heb ik last van enorme haperingen. Als de FPS droppen naar 1~2 FPS. Iemand anders hier nog last van?

Daarnaast zijn sommige challenges echt klote :O Slalommen en dan 12 vlaggetjes raken van de 12 of door van die ringen of yeti's raken met sneeuwballen :P Wel allemaal gehaald nu, maar soms echt frustrerend. Ben wel blij dat het niet al te makkelijk is. Hoewel ik er vrij snel doorheen ga. Heb nu op Peak 1 en 2 alles goud en 9 van de 16 challenges gehaald (Peak 1 en 2 bij elkaar). Alleen volgens mij moet je als je het helemaal wil uitspelen dit met alle characters doen :|
SSX is bij mij vanmiddag gecrashed, eerste keer. Ik kon hem wel gewoon de wii uitzetten en weer opnieuw aan, iig hopen dat het zich niet vaker voordoet.

Nog steeds een top game. Al vlieg je er zeer snel doorheen.
Peak 1 + 2 alles goud, 12 van de 16 (7 op peak 1 en 5 op peak 2) challenges. Moet nog 4 1on1 challenges. Van de week de vierde tournament en de resterende 4 challenges maar eens halen en dan op naar peak 3 :)
Trouwens heeft die Leaderboard nou eigenlijk een echte functie of gewoon voor de leuk? :)
Lijkt me niet dat ze me nog heel snel inhalen nu dat ik een voorsprong van ~700 punten heb op de tweede.

-Edit-

Om b3n666 nog een keer bij te staan met zijn frustaties over het levedesign.
Vanmiddag deed ik de race op de onderste parcour van Peak 2. Nja ging lekker Race is sowieso een eitje, kwam keihard die bult afscheuren en... BAM!! knalde opeens tegen een onzichtbaar stukje :S
WTF, dat was echt een domper hey en echt slecht precies vlak voor de finish midden in de baan.
Nouja even opnieuw gedaan en dit keer niet door het midden :P

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 19-03-2007 20:41 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:42
Razor.Timo schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:01:
Ik heb bij peak 2 nergens happeringen gehad. Maar welke baan was het precies?
psychoclown schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:17:
[...]
SSX is bij mij vanmiddag gecrashed, eerste keer. Ik kon hem wel gewoon de wii uitzetten en weer opnieuw aan, iig hopen dat het zich niet vaker voordoet.
Gelukkig heb ik dat nog niet gehad. Hoe kun je dat eigenlijk zien van de challenges?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 19:37

Steffy

Ayreonaut

SSX is bij mij 1 keer op de eerste dag vastgelopen in een laadscherm. Verder nergens last van, geen framedrops of wat dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Hoedje schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:49:
[...]

[...]

Gelukkig heb ik dat nog niet gehad. Hoe kun je dat eigenlijk zien van de challenges?
Gelukkig! Even afkloppen he ^^
Moet je menu induiken en dan kun je dat zien bij Career Highlights. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:10
Even een vraagje aan eigenaars van Rayman Raving Rabbids. Ik sta op het punt dit spel te kopen, vooral omdat het me leuk lijkt deze minigames samen met mijn vriendin te spelen. Ik heb twee remotes maar nog maar één nunchuck. Mijn vraag is: heb ik voor dit spel ook 2 nunchucks nodig?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hoedje schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:49:
[...]

Volgens mij was het een challenge. Het was bij een irritante heuvel waar je de hele tijd stukjes valt. Kan het niet zo goed uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

posttoast schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:41:
Even een vraagje aan eigenaars van Rayman Raving Rabbids. Ik sta op het punt dit spel te kopen, vooral omdat het me leuk lijkt deze minigames samen met mijn vriendin te spelen. Ik heb twee remotes maar nog maar één nunchuck. Mijn vraag is: heb ik voor dit spel ook 2 nunchucks nodig?
Niet voor alles. Maar ik kan je wel aanraden er nog een 2e nunchuck erbij te kopen :) voor veel minigames heb ze namelijk wel nodig en om samen te spelen / tegen elkaar... gewoon geweldig om te doen :) !!

Afgelopen vrijdag nog met 7male/female lopen Wii-en. Warioware smooths / Rayman Raving Rabbits geweldig :) De minigames van sonic vond ik maar zwaar bout :X echt waar... de singleplayer heb ik niet gezien overgens :)

Wie word er trouwens gek van de soms "slechte" registratie tijdens het Wii Sports Boxen ? Ben bezig met "working on the bag" en soms gaat het goed.. en dan opeens... kan ik gewoon 10x meppen en er gebeurt niks ;( en dan opeens gaat het weer (half) goed verder. Echt apart.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:33
Postius schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:07:
[...]

Heb je wettelijk niet gewoon iets van acht dagen de tijd om te ruilen? Ongeacht wat er in die voorwaarden van hun mag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
DoubleD1980 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:42:
[...]

Heb je wettelijk niet gewoon iets van acht dagen de tijd om te ruilen? Ongeacht wat er in die voorwaarden van hun mag staan.
Dat is zeven dagen en die gelden alleen als je iets op afstand koopt, zoals bijvoorbeeld over het internet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Aap schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:12:
[...]

Niet voor alles. Maar ik kan je wel aanraden er nog een 2e nunchuck erbij te kopen :) voor veel minigames heb ze namelijk wel nodig en om samen te spelen / tegen elkaar... gewoon geweldig om te doen :) !!

Afgelopen vrijdag nog met 7male/female lopen Wii-en. Warioware smooths / Rayman Raving Rabbits geweldig :) De minigames van sonic vond ik maar zwaar bout :X echt waar... de singleplayer heb ik niet gezien overgens :)

Wie word er trouwens gek van de soms "slechte" registratie tijdens het Wii Sports Boxen ? Ben bezig met "working on the bag" en soms gaat het goed.. en dan opeens... kan ik gewoon 10x meppen en er gebeurt niks ;( en dan opeens gaat het weer (half) goed verder. Echt apart.
Het is een kwestie van door hebben. Je maakt altijd bepaalde combo's en door bepaalde combinaties van hoeken achter elkaar tellen ze als combo. Niet te snel, om en om slaan werkt het best. Verder goed voor je gezicht houden.
Wat bij mij het best werkt is niet stoten al a boksen maar meer je remote 90 graden naar beneden kantelen (en dan snel) dit registreert ie ook als slag(het is niet 90 graden maar gewoonnaar beneden klappen met je pols). Werkt bij mij erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
robbydw schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:42:
[...]

Kabeltje van de sensorbar naar de Wii al gecontroleerd? :X
Ja was in orde. Maar het is al opgelost. Ik heb de stekker uit het apparaat gehaald. Daarna wilde beide motes nog niet. Toen batterijen eruit gehaald en de sync knop op de Wii zelf ingedrukt, toen batterijen erin en de motes laten syncen. Toen werkte alles weer.

* JeroenNietDoen kan weer bowlen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:17
Iemand een idee waar je online direct een Classic Controller kan kopen? Die dingen zijn net als de Wii niet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik kan echt niet meer wachten tot vrijdag. Ben nu al vrij lang naar de 23e uit aan het kijken en als je dan zo dicht bij bent is het wachten alleen maar zuurder.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verkeerde topic? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 04-05 18:47
[...]

je slaat waarschijnlijk te snel. volgens mij registreert de gyroscoop het niet zo snel ;) heb dit ook al gemerkt in zelda.

[ Voor 4% gewijzigd door m3gA op 20-03-2007 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
[...]

Hmmm, das toch weer 20 euro erbij. Tikt wel aan zo'n Wii! Rayman is ook wel de moeite waard met wat grotere groepen toch (ook al hebben ik dan dus maar 2 remotes en nunchucks)?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
posttoast schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:40:
[...]

Hmmm, das toch weer 20 euro erbij. Tikt wel aan zo'n Wii! Rayman is ook wel de moeite waard met wat grotere groepen toch (ook al hebben ik dan dus maar 2 remotes en nunchucks)?
Ik zal maar niet m'n mening over Rayman geven. Maar een manier van kostenbesparing is marktplaats.nl. Je kunt het spel daar voor tussen de 30 en 40 euro vinden. Wil je perse nieuw, dan zou ik even kijken op budgetgaming.nl.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:56
Ik had een week geleden ook een keer dat beide Wiimotes spontaan hun sync verloren (tijdens Bomberman'93). Lukte me gewoon NIET om ze weer te synchroniseren, wat ik ook deed met ingedrukt houden van beide synch knopjes (in de Wiimote en op de Wii zelf), en stroom er af halen enzo. Tot ik de 2GB SD kaart die ik pas daarvoor in de Wii gestopt had eruit haalde, en toen was opnieuw synchen geen probleem! Daarna kon ik die SD kaart er gewoon weer instoppen en bleef alles werken.

Dus dat kan ook nog een tip zin voor als mensen ineens de synch verliezen en een probleem hebben met opnieuw synchroniseren: ff je SD kaartje eruit halen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Hoedje schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:45:
[...]

Ik zal maar niet m'n mening over Rayman geven. Maar een manier van kostenbesparing is marktplaats.nl. Je kunt het spel daar voor tussen de 30 en 40 euro vinden. Wil je perse nieuw, dan zou ik even kijken op budgetgaming.nl.
Bedankt voor de tips :) Maarre: waarom geef je niet je mening over Rayman? Je maakt me wel nieuwsgierig zo.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Willybubba schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:29:
[...]

Achteruit is echt een crime bij Sonic Wii. Volgens mij heb ik hem wel gered, maar zeker weten doe ik het niet. Sonic heeft bij mij al even plaatsgemaakt voor SSX... Maar Sonic komt er wel zeker binnenkort weer in :D
Mocht je er nog achterkomen, dan hoor ik het graag... vind de game eigenlijk boven verwachting leuk.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

posttoast schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:27:
Bedankt voor de tips :) Maarre: waarom geef je niet je mening over Rayman? Je maakt me wel nieuwsgierig zo.
Waarschijnlijk omdat hij hem dan volledig afbrandt. ;)

Als je hem ziet vertellen dat je op marktplaats voor de helft van de prijs al zat RRR's kunt vinden is de gok niet zo lastig. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 04-05 20:30

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De hoeveelheid RRR Wii games op marktplaats valt wel mee. De meeste hebben als "Comment" uitgespeeld staan. Ja als je het zo bekijk kan je bijna elk spel na 1 week weg doen :)

RRR is briljant en ik heb nog bijna niemand anders horen zeggen.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Max|Burn schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:47:
De hoeveelheid RRR Wii games op marktplaats valt wel mee. De meeste hebben als "Comment" uitgespeeld staan. Ja als je het zo bekijk kan je bijna elk spel na 1 week weg doen :)

RRR is briljant en ik heb nog bijna niemand anders horen zeggen.
Ghe, Zelda in een week? Heb je geen werk ofzo? ;)

ja ik heb de 'bijna' best gezien :P

Ik heb hem zelf niet, maar vond hem erg grappig.
Al heb ik hem nog niet erg lang gespeeld, uurtje of twee geloof ik. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Gonadan op 20-03-2007 09:56 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
[...]

Gonadan schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:32:
[...]

Waarschijnlijk omdat hij hem dan volledig afbrandt. ;)
Indeed.
Als je hem ziet vertellen dat je op marktplaats voor de helft van de prijs al zat RRR's kunt vinden is de gok niet zo lastig. :P
Dat is overigens niet mijn onderbouwing/reden, dat was echt goed bedoelt advies :P.

Het grootste fundamentele probleem (en ja Max|Burn, ik ben zeker niet de enige die dat vind) is dat het een singleplayer partygame is. Er zijn veel te weinig minigames waarbij je echt tegelijk kan spelen, het is vrijwel allemaal na elkaar. Zeker als je met z'n vieren gaat spelen, is dat irritant, dan moet je gewoon veelste lang wachten voordat je weer aan de beurt bent.

Verder heb ik kritiek op de controls (ze werken prima, maar ze zijn wel erg hetzelfde), de diversiteit van de minigames (vrijwel alle minigames komen twee of drie keer voor, maar dan een iets moeilijkere variant), de graphics (die zijn vrij slecht, waarbij het spel ook nog eens geen breedbeeldondersteuning heeft) en de humor (mijn vrienden en ik vonden het spel gewoon niet grappig; de filmpjes zijn geniaal, de konijnen zijn geweldig, maar dat is blijkbaar toch niet genoeg).

Neem bijv. de race minigames. Je kunt niet tegelijkertijd split-screen racen met vrienden, je moet omstebeurten. Dat is toch volledig absurt 8)7 . Om toch af te sluiten met een positieve noot: de ontstopper minigames zijn echt geniaal en hartstikke leuk _/-\o_

Ik weet niet wie het zei, maar ik zou inderdaad even wachten op Mario Party 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hoedje schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:04:
Dat is overigens niet mijn onderbouwing/reden, dat was echt goed bedoelt advies :P.
Weet ik, maar het maakte voor mij wel duidelijk dat je hem de 50 euri niet waard vindt. ;)
Verder heb ik kritiek op de controls (ze werken prima, maar ze zijn wel erg hetzelfde), de diversiteit van de minigames (vrijwel alle minigames komen twee of drie keer voor, maar dan een iets moeilijkere variant), de graphics (die zijn vrij slecht, waarbij het spel ook nog eens geen breedbeeldondersteuning heeft) en de humor (mijn vrienden en ik vonden het spel gewoon niet grappig; de filmpjes zijn geniaal, de konijnen zijn geweldig, maar dat is blijkbaar toch niet genoeg).

Ik weet niet wie het zei, maar ik zou inderdaad even wachten op Mario Party 8.
Ik :+

Ik ben alleen een klein beetje bang dat Mario Party ook veel van zijn diversiteit gaat verliezen door te veel gebruik te maken van de Wii-remote bewegingssensoren.
Die voorbeeld spelletjes die openbaar waren gemaakt (ben link kwijt) gaven mij het gevoel dat het hele spel gaat draaien om op een andere manier wapperen met je controller.
Terwijl de huidige Mario Party's de diversiteit in de spelletjes hebben zitten, en niet in de manier van wapperen. Je moet dan echt andere opdrachten doen.
Maar dit is uiteraard maar een gevoel, en degene die mij tegenargumenten kan geven maakt me zeer blij want MP8 staat erg hoog op mijn verlanglijst. :P

alleen klote dat je dan meer controllers moet gaan halen :(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Hoedje schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:04:
[knip verhaal over RRR]
de graphics (die zijn vrij slecht, waarbij het spel ook nog eens geen breedbeeldondersteuning heeft)
Geen breedbeeldondersteuning? Heeft niet ieder Wii spel dat dan? Moet ik mijn TV dan speciaal voor Rayman op 4:3 gaan instellen?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:08

Smoonshine

Feyenoord!!

[...]

Hoedje vond Rayman niet heel erg leuk :). Ik zit zelf nu op ongeveer 60% van het spel en ik vind het wel een geweldig spel. Er zitten echt hilarische minigames tussen en het mooie is dat ze eigenlijk allemaal goed tot erg goed zijn uitgewerkt. Elke game is te halen door het onder de knie te krijgen en nergens komt echt geluk bij kijken. Ik vind het 1 van de leukere games die ik voor mijn Wii heb.

Multiplayer vind ik helaas zelf niet heel boeiend met meer dan 4 spelers. Het mooiste is dan 2 om 2 doen, want sommige minigames zijn niet speelbaar met meer dan 2 spelers (oa de dansspelletjes). Met meer dan 4 spelers moet je domweg te lang wachten voor je weer aan de beurt bent. Voor meer dan 4 spelers kun je beter gaan voor WarioWare.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

disjfa

be

Gonadan schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:10:
[...]
[...]
Die voorbeeld spelletjes die openbaar waren gemaakt (ben link kwijt) gaven mij het gevoel dat het hele spel gaat draaien om op een andere manier wapperen met je controller.
Terwijl de huidige Mario Party's de diversiteit in de spelletjes hebben zitten, en niet in de manier van wapperen. Je moet dan echt andere opdrachten doen.
Bij mario party 5 zaten een boel buttonmashing games. Bij 7 weer niet, daar zaten vooral geluksspelletjes bij. Zo is elke mario party net weer een andere afweging. Of 8 een buttonmashing (wiimotezwaaien) gaat worden zou best kunnen. Is ook wel leuk voor een keertje.

Ik ben het verder wel met je eens dat ze goede minigames moeten gaan maken, maar ik denk dat dat wel goed komt.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er zijn veel te weinig minigames waarbij je echt tegelijk kan spelen, het is vrijwel allemaal na elkaar.
Daar ben ik het dan wel mee eens(alhoewel meer van horen zeggen..ik had maar 1 controller), maar er zit toch echt wel genoeg diversiteit in de games hoor. Dat bepaalde dingen terugkomen neemt niet weg dat er wel degelijk veel verschillende Minigames zijn.

Overigens is RRR WEL 16:9. Het is alleen geen 480P.

[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 20-03-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

disjfa schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:17:
Bij mario party 5 zaten een boel buttonmbashing games. Bij 7 weer niet, daar zaten vooral geluksspelletjes bij. Zo is elke mario party net weer een andere afweging. Of 8 een buttonmbashing (wiimotezwaaien) gaat worden zou best kunnen. Is ook wel leuk voor een keertje.

Ik ben het verder wel met je eens dat ze goede minigames moeten gaan maken, maar ik denk dat dat wel goed komt.
Ja het klopt dat je in 5 iets meer moest bashen en in 7 wat meer geluk had.
6 moet ik helaas nog spelen dus daar kan ik niets over zeggen.

Maar ik bedoel dat je met de Wii een hele andere manier van spelen krijgt.
Ik hoop dus dat de nadruk niet te veel ligt op bepaalde bewegingen maken maar dat je soms ook spelletjes gewoon met nunchuk moet doen en dat je gewoon moet lopen.

Simpel voorbeeld: vlinders vangen door met nunchuk te lopen en met wii-remote te zwaaien.
ja spel bestaat al maar is ook een voorbeeld :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Max|Burn schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:23:
[...]
Overigens is RRR WEL 16:9. Het is alleen geen 480P.
Volgens mijn breedbeeld TV was Rayman niet breedbeeld. Ook wikipedia is het met mij eens:
"Regardless of the Wii video settings, the North American release is limited to 480i running in standard 4:3 proportions. The PAL (European/Australian) release of the game features support for 480p progressive scan, but still does not support the 16:9 widescreen aspect ratio."
En ook Chris Kohler schrijft erover.

Je ziet duidelijk als je op home drukt, dat de knoppen helemaal uitgerekt zijn, net als bij de VC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Hoedje schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:41:
[...]

Volgens mijn breedbeeld TV was Rayman niet breedbeeld. Ook wikipedia is het met mij eens:

[...]

En ook Chris Kohler schrijft erover.

Je ziet duidelijk als je op home drukt, dat de knoppen helemaal uitgerekt zijn, net als bij de VC.
Hmm, dat is dan wel weer een beetje flauw. Maar ja, je kunt niet alles hebben.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Patriek schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:17:
Interessant stukje over hoe de Wii Mote werkt:
http://www.time4.com/time...itworks/nintendo_wii.html

Was volgens mij nog niet voorbij gekomen.
Persoonlijk vind ik deze site iets beter weergeven waar alles voor is:

http://www.sparkfun.com/commerce/present.php?p=Wii-Internals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46089

Schrijver schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:15:
Iemand een idee waar je online direct een Classic Controller kan kopen? Die dingen zijn net als de Wii niet te krijgen.
Hier heb ik hem besteld. Overigens heb ik hem nog niet binnen, maar heb ik wel vaker bij deze site besteld:
http://videogame.brando.com.hk/

Voor de liefhebbers: Wii controller en play zijn weer op voorraad op dixons.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hoedje schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:41:
[...]
Hmm, ok dan is het een spel waarbij het gebrek eraan me totaal niet opviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
:'(

Kom er net achter dat Def Jam Icon niet naar de Wii komt. Balen zeg, naast Fifa was dat toch wel een spel wat ik graag op de Wii gezien zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Hoezo? Gebeurt er op de 23e nog iets anders dan de release van DBZ en The Godfather? Nix boeiends in ieder geval... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179896

Max|Burn schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:47:
Nee, wanneer je als "Comment" neerzet:
  • tis een k*tspel
  • kan er niet meer van slapen
  • heb zelfmoord neigingen
Denk niet dat je t dan wel verkoopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:52:
[...]

Hoezo? Gebeurt er op de 23e nog iets dan de release van DBZ en The Godfather? Nix boeiends in ieder geval... :+
The Godfather lijkt alleen helaas een week te zijn uitgesteld, maar daar is TMNT van Ubisoft voor in de plaats gekomen.

Ik zit zelf nog te twijfelen om DBZ deze week te halen, vooral omdat een weekje later C&C3(PC) en The Godfather uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Laatst online: 15-12-2024
treur niet, lees eens een review van def jam icon, ze hebben def jam compleet verkracht. dus je mist niets.

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Zo eindelijk alle challenges gevonden op Peak 1 en 1 nieuwe ubertrick unlockt. Vind dat een beetje een dom systeem. Ik weet nooit precies wanneer ik een challenge al gedaan heb en die dingetjes verzamelen voor ubertricks kost ook enorm veel tijd. Daarbij blijven ze altijd hangen ook al heb je die ubertrick al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Razor.Timo schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:14:
Zo eindelijk alle challenges gevonden op Peak 1 en 1 nieuwe ubertrick unlockt. Vind dat een beetje een dom systeem. Ik weet nooit precies wanneer ik een challenge al gedaan heb en die dingetjes verzamelen voor ubertricks kost ook enorm veel tijd. Daarbij blijven ze altijd hangen ook al heb je die ubertrick al.
Dat probleem heb ik dus ook. Dat vind ik toch wel een minpunt, zeker omdat ik het idee heb dat de items voor de ubertrick ook gewoon blijven hangen. Dus ze zijn dan niet uniek (telt niet mee voor de Yeti), maar wel voor de ubertrick :? De challenges zijn echt irritant om allemaal te vinden, ik heb echt geen idee meer welke ik nou wel en welke ik nou nog niet heb gedaan. Bij peak 2, ga ik er maar even een blaadje bijpakken, want zo kost het minstens 3x zoveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Goede topic, 23ste komt DBZ uit! kan zelf ook niet meer wachten. Zooo dichtbij en toch nog ver weg :( deel 1 van dat spel vind ik echt geweldig. Deel 2 kan alleen maar beter zijn:D hopen dat die motion controls geen gimmick zijn maar een beetje werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:04:
[...]
The Godfather lijkt alleen helaas een week te zijn uitgesteld, maar daar is TMNT van Ubisoft voor in de plaats gekomen.

Ik zit zelf nog te twijfelen om DBZ deze week te halen, vooral omdat een weekje later C&C3(PC) en The Godfather uitkomen.
Hoe weet je dat TGF is uitgesteld? Dat leek mij nu juist de leukste titel omdat dit me de beste singleplayer ervaring leek te zijn. Ik hoop dus van niet...

Op de EA site staat hij nog gewoon op de 23e...

[ Voor 10% gewijzigd door Deddiekoel op 20-03-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:33:
[...]

Hoe weet je dat TGF is uitgesteld? Dat leek mij nu juist de leukste titel omdat dit me de beste singleplayer ervaring leek te zijn. Ik hoop dus van niet...
O.a. de websites van Bol.com, Bart Smit, Zuiderpark en Dimension Plus geven sinds vorige week ineens 29 maart als releasedatum voor het spel. Op ElectronicArts.nl staat weer wel 23 maart als releasedatum. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Zo net Peak 3 unlockt. Werd alleen 3de in het tournament. De unlockte ubers zijn trouwens 3x zo vet :O Moet nog 2 challenges op Peak 2 en dan ga ik pas Peak 3 proberen :P Ook zijn nu alle tournaments toegankelijk behalve de laatste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
Iemand trek in Wario Ware: Smooth Moves? Neem ff contact op, liefst ruilen tegen ander spel(Kororinpa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:45:
[...]
O.a. de websites van Bol.com, Bart Smit, Zuiderpark en Dimension Plus geven sinds vorige week ineens 29 maart als releasedatum voor het spel. Op ElectronicArts.nl staat weer wel 23 maart als releasedatum. :?
Bij Bart Smit is hij anders al te bestellen terwil bij DBZ duidelijk 23 maart staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:17:
[...]

Bij Bart Smit is hij anders al te bestellen terwil bij DBZ duidelijk 23 maart staat...
Inderdaad. In dat geval zal DBZ even een maandje of twee moeten wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Mochten er nog mensen op zoek zijn naar goede oplaadbare batterijen voor de Wii mote voor een leuke prijs:
hier hebben ze een leuke aanbieding.

4 Varta AA-type NiMH 2100 mAh batterijen voor € 3,99

Doe nu overigens al zo'n anderhalve week met de meegeleverde batterijen met ongeveer 2 tot 3 uur gamen per dag. Iemand die weet hoe lang ze ongeveer meegaan?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

robbydw schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:22:
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar goede oplaadbare batterijen voor de Wii mote voor een leuke prijs:
hier hebben ze een leuke aanbieding.

Doe nu overigens al zo'n anderhalve week met de meegeleverde batterijen met ongeveer 2 tot 3 uur gamen per dag. Iemand die weet hoe lang ze ongeveer meegaan?
Mooie aanbieding idd, maar ik ga strx liever voor de accu's :).

Volgens mij gaan ze tussen de 20 en 30 uur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 22:32
ik heb 8 duracel 2700mha oplaadbare batterijen, gaan net zo lang, soms langer mee dan die panasonics die erbij zaten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

ik heb rayman RR zelf ook....in het begin vind ik het wel een leuk spel maar tegen de helf aan vond ik
het toch nogal zzzsaaai worden...ik wou hem laatst al inruilen maar ik kreeg er maar 20 eurnie's voor dus dat heb ik toch maar gelaten...misschien dat de multiplayer wel leuk is maar heb ik nog niet getest vanwege maar 1 wii mote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Merk trouwens dat door SSX me batterijen veel sneller op gaan. De Wii-mote trilt dan namelijk echt bijna de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Laatst online: 10:29
Welke game kan ik het beste op de virtual console kopen om met 2 spelers te doen? En dan meer in de vorm van co-op? Ik heb zelf Donkey Kong Country in gedachten, heb me al Super Mario Bros gekocht, maar dat moet je 'na' elkaar spelen. Heb iig vandaag 2 classic controlers gekocht, dus die wil ik wel graag zo optimaal mogelijk gebruiken.

Mario 64 vind ik ook wel stoer, maar dat is maar single player. En Mario Kart 64... heb k niet zo'n zin in, kweet niet, k vind de Wii niet zo'n 'raceconsole' ;) En bomberman '93, dat vind k dan weer zonde om de een of andere reden...

Welke andere VC games kan k nog aan denken die écht goed zijn om te spelen met 2 spelers?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

F-Tim schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:17:
Welke game kan ik het beste op de virtual console kopen om met 2 spelers te doen? En dan meer in de vorm van co-op? Ik heb zelf Donkey Kong Country in gedachten, heb me al Super Mario Bros gekocht, maar dat moet je 'na' elkaar spelen. Heb iig vandaag 2 classic controlers gekocht, dus die wil ik wel graag zo optimaal mogelijk gebruiken.

Mario 64 vind ik ook wel stoer, maar dat is maar single player. En Mario Kart 64... heb k niet zo'n zin in, kweet niet, k vind de Wii niet zo'n 'raceconsole' ;) En bomberman '93, dat vind k dan weer zonde om de een of andere reden...

Welke andere VC games kan k nog aan denken die écht goed zijn om te spelen met 2 spelers?
Mariokart is ook niet alleen racen, het is ook Battlen met schildpad schilden! Dat is juist het leukste imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25892

robbydw schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:22:

ik had dezelfde 2 weken geleden besteld, dus was ietstje duurder uit :{

Maar ze gaan bij mij 9-10 uur mee, en aangezien ik er 8 heb voor 2 motes incl. die oplader die er 85 minuten over doet is dat perfect :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

Anoniem: 127279 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:27:
[...]

Mooie aanbieding idd, maar ik ga strx liever voor de accu's :).

Volgens mij gaan ze tussen de 20 en 30 uur mee.
accu = oplaadbare batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Kwa multiplayer is Donkey Kong Country erg cool maar ook dat speel je eigenlijk net als SMW na mekaar, dus niet echt tegelijk. Bomberman 93 vind ik zelf dan wel weer erg cool, dat is zeker het Virtual Console spel wat ik het meeste heb gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Patriek schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:42:
[...]

accu = oplaadbare batterij :)
Oink oink ;) geloof dat deze wordt bedoeld. Maar goed, voor die € 40,- heb je ook 40 oplaadbare batterijen. (alleen geen docking station maar ach...)

[ Voor 16% gewijzigd door robbydw op 20-03-2007 21:27 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

robbydw schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:26:
[...]

Oink oink ;) geloof dat deze wordt bedoeld. Maar goed, voor die € 40,- heb je ook 40 oplaadbare batterijen. (alleen geen docking station maar ach...)
Dat zijn dus ook gewoon oplaadbare batterijen (in een hulsje).
Maar wel handiger op te laden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Patriek op 20-03-2007 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

Patriek schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:04:
[...]

Dat zijn dus ook gewoon oplaadbare batterijen (in een hulsje).
Maar wel handiger op te laden :)
Precies.

Ik weet dat het oplaadbare batterijen zijn 8)7 , maar zo'n oplaadstation staat er toch weer wat leuker bij :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Draadloze Nunchunk!?!

Afbeeldingslocatie: http://www.cubed3.com/media/2007/March/Slydevil/wirelessnunchuck2.jpg

Bron

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:10
Dr zit geen polsbandje aan die nunchuck dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Nintendo over het uitwisselen van friendcodes :X

[ Voor 22% gewijzigd door MetroidPrime op 21-03-2007 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25892

Anoniem: 25892 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:40:
[...]

Maar ze gaan bij mij 9-10 uur mee, en aangezien ik er 8 heb voor 2 motes incl. die oplader die er 85 minuten over doet is dat perfect :Y
Moet nu zeggen dat het misschien erg verschilt aan de spellen die je speelt. Ik heb er inmiddels bijna 10 uur opzitten, en de batterijindicator geeft staat nu op 3 streepjes.

Misschien had ik ze de vorige keer niet goed opgeladen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Er is opzich wel wat voor te zeggen. De meeste multplayer games die ik nu online speel op de pc bijv. speel ik ook bijna alleen tegen bekende omdat er zo veel gecheat wordt etc.

Het moet eigenlijk gewoon net zoals tetris ds alleen dan wat uitgebreider. Dus gewoon de mogelijkheid om random te connecten alleen dan wel de mogelijkheid bieden om de friendcode aan het einde op te slaan als beide partijen instemmen ofzo. Of de mogelijkheid om uit een lijst gewoon een server te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

fZeroNewbie schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 01:56:
[...]

Er is opzich wel wat voor te zeggen. De meeste multplayer games die ik nu online speel op de pc bijv. speel ik ook bijna alleen tegen bekende omdat er zo veel gecheat wordt etc.

Het moet eigenlijk gewoon net zoals tetris ds alleen dan wat uitgebreider. Dus gewoon de mogelijkheid om random te connecten alleen dan wel de mogelijkheid bieden om de friendcode aan het einde op te slaan als beide partijen instemmen ofzo. Of de mogelijkheid om uit een lijst gewoon een server te kiezen.
Ja maar als het dan gaat zoals met de 'friendslist' zoals je die nu op de Wii hebt is het gewoon dikke onzin. Je moet toch eerst de ander nog toevoegen voordat diegene met jou kan chatten / spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Ik vind dit wel een Photoshop image. Neemt niet weg dat Nintendo hier al een tijdje geruchten over heeft lopen. Wel vreemd om 6 maanden na de introductie ineens draadloos te introduceren.

De Nunchuck zal ook een stuk zwaarder worden door batterijen of iets dergelijks, hij moet toch ergens zijn voeding vandaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Anoniem: 25892 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:40:
[...]
incl. die oplader die er 85 minuten over doet is dat perfect :Y
Welke oplader is dat?

omniscale.nl

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.