|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
|
[ Voor 101% gewijzigd door Hoedje op 27-02-2007 14:26 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 205243
Makkelijkste is in Duitsland, woon je niet bij de grens dan kun je ook via Amazon.de bestellen.darkdesign schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:26:
Ik vroeg me dus af waar ik een Wii zou kunnen scoren?
Wat is de verzendtijd daarvan? En de garantie?Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:28:
[...]
Makkelijkste is in Duitsland, woon je niet bij de grens dan kun je ook via Amazon.de bestellen.
Vette shit!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Er staat 3 weken, het is niet zeker zeggen ze. Laat dan maar zitten ik wacht wel tot het allemaal wel beter leverbaar is, wel jammer want ik heb wel zin in een potje ouderwets supermario'enTUX2K schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:54:
Ach wat als hij nou niet zo goed is in duits
Levertijd ongeveer drie dagen, garantie kan je claimen bij nintendo europe.
:: Game Over ::
Anoniem: 93354
Ik turbo de brug op om vervolgens een trubo jump er af te maken, als je dan goed naar achter leunt spring ik juist alle andere auto's eruit. Dan met 4 wielen landen voor een turbo en je rijdt gegarandeerd 1e vlak voor de finish. Ik heb alleen problemen met Canada - River Run ...R.E. schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:56:
Volgens mij kun je een wii heel makkelijk op een versterker aansluiten. Want voor scart gebruik je alleen de scart adapter en als je daarin alleen je composite in stopt en je audio gewoon direct naar de versterker stuurt is het geen probleem....
Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:07:
Wat walg ik trouwens van de zwakzinnige die de schotland baan in exite truck heeft gemaakt. Heb die baan nou al dik 20+ keer gereden om een S te halen, ik kom niet veder dan 168 punten (170 zal wel een S zijn). Ik heb zo'n beetje de snelste auto met de meeste air en grip maar die AI die blijft je maar voorbij komen. Doet denken aan de SNES tijd met die magische ik ben altijd sneller dan de speler AI's. En dan nog het zwakzinnige ontwerp van de baan. Brug met een powerup die je verneukt, en als je van die brug springt kom je 9 van de 10 keer op zo'n kut hobbel terecht zodat je meteen al je snelheid kwijt bent. De computer heeft daar uiteraard geen last van en zo zitten er nog een paar dingen waarbij je de lul bent als je snel gaat. Ow en denk maar niet dat afremmen helpt want dat kom je nooit meer in de buurt van de uber AI.
:: Game Over ::
Ik weet niet hoelang dat al is, maar ik heb er vorige week nog een besteld en is afgeleverd.Hoedje schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:57:
Ik weet dat jullie het allemaal goed bedoelen, maar er wordt nu wel al erg lang verkeerde informatie gegeven:
De Wii's zijn bij zowel alternate.de als bij amazon.de niet op voorraad.
Daar hebben ze een bookmark voor uitgevonden.Anoniem: 26457 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:08:
effe aanklampen maar weer....
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja ik moet gewoon zeker weten dat ik hem binnen een week heb, anders bestel ik hem liever niet. Er staat bij alternate.de dat de levertijd onbekend is.cardinal808 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:30:
[...]
Ik weet niet hoelang dat al is, maar ik heb er vorige week nog een besteld en is afgeleverd.
Welke versie van de Schotland baan? Ik heb momenteel problemen met Baron's Run, waar de AI inderdaad standaard veel sneller is dan ik ongeacht welke wagen ik neem... Alle andere Schotlanden vond ik wel makkelijk eigenlijk. En River Run was inderdaad kloteAnoniem: 93354 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:07:
Wat walg ik trouwens van de zwakzinnige die de schotland baan in exite truck heeft gemaakt. Heb die baan nou al dik 20+ keer gereden om een S te halen, ik kom niet veder dan 168 punten (170 zal wel een S zijn). Ik heb zo'n beetje de snelste auto met de meeste air en grip maar die AI die blijft je maar voorbij komen. Doet denken aan de SNES tijd met die magische ik ben altijd sneller dan de speler AI's. En dan nog het zwakzinnige ontwerp van de baan. Brug met een powerup die je verneukt, en als je van die brug springt kom je 9 van de 10 keer op zo'n kut hobbel terecht zodat je meteen al je snelheid kwijt bent. De computer heeft daar uiteraard geen last van en zo zitten er nog een paar dingen waarbij je de lul bent als je snel gaat. Ow en denk maar niet dat afremmen helpt want dat kom je nooit meer in de buurt van de uber AI.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik doelde meer op de exploit in de Wii software dat je snel je disc kunt verwisselen en je zo de regio check omzeilt.S2S schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:07:
Ik denk dat ze er weinig aan kunnen doen. De AR werkt namelijk helemaal zoals hij ook in een Cube werkt, kompleet met OPEN THE LID.
De Wii gaat volgens mij helemaal over in originele Gamecube stand.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Met alle respect, door gewoon het topic door te lezen zou je al een goed beeld moeten krijgen of je de console wilt of niet.darkdesign schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:34:
Ik heb een Wii besteld en krijg hem binnen 2 dage in huis. Alleen nu ga ik ineens twijfelen of ik dat ding wel heb. Wie kan er mij overtuigen zodat ik hem niet binnen 7 dagen terugstuur?
het is natuurlijk je eigen mening maar het ligt eraan wat voor persoon jij bent.darkdesign schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:34:
Ik heb een Wii besteld en krijg hem binnen 2 dage in huis. Alleen nu ga ik ineens twijfelen of ik dat ding wel heb. Wie kan er mij overtuigen zodat ik hem niet binnen 7 dagen terugstuur?
Die Swap methode werkt "wel leuk" alhoewel ik eventjes wat tests uit heb gevoerd met bepaalde games en het niet echt om over naar huis te schrijven is:Captain N schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:28:
[...]
Ik doelde meer op de exploit in de Wii software dat je snel je disc kunt verwisselen en je zo de regio check omzeilt.
Zelfde problemen spelen ook met deze "swap-trick".pon starting F-Zero on a USA/EUR Gamecube with Freeloader, the main options menu which shows the nine different game modes is missing and players will only see the background. Choosing the game options become a guessing game but if you don't move the D-pad and simply press "B", you'll play the "Grand Prix" mode. Move the D-Pad once over to the right and you'll hit "VS Battle" and move over to the right once again to play "Time Attack." The vehicle and character selection screen works fine but once the race starts, the data overlay portion of the screen goes missing. Thus, the lap indicator, time limit, speed gauge and the column of competitors on the left side of the screen are gone. The actual racing portion of the game displays perfectly but again, the data overlay portion goes bye-bye with Freeloader.
20*350ZO45°
Nog nooit eerder gehad met een console inderdaad. Deze heb ik echt puur gekocht voor de gameplay om met vrienden gezellig een potje te tennissen or whatever. Een PS2 heb ik nu en ik ga uiteraard ook de PS3 kopen voor de graphics. Persoonlijk vind ik de consoles totaal niet te vergelijken. Ze spelen in op een totaal ander gebied.nudie schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:50:
Weer een klassiek voorbeeld van hoe lekker Nintendo bezig is. Heeft iemand dat ooit wel is gehad met hun Xbox/Playstation?
Geen bash want ik heb die andere 2 krengen ook al thuis incl ps3
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Met AR 1.4b en swap:Richard schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:33:
[...]
Die Swap methode werkt "wel leuk" alhoewel ik eventjes wat tests uit heb gevoerd met bepaalde games en het niet echt om over naar huis te schrijven is:
Kururin Squash (NTSC-J) boot niet; CD lijkt op te starten maar beeld blijft zwart
Baten Kaitos II (Origins) (NTSC-USA) boot netjes echter een hele dikke lijn aan de onderkant van het beeld. (ik heb op dit moment wel een Composite kabel, misschien dat dat met RGB niet speelt.)
F-Zero GX (NTSC-J) Ik heb bewust voor deze game gekozen omdat algemeen bekend is dat deze niet lekker werkt met een Freeloader:
[...]
Zelfde problemen spelen ook met deze "swap-trick".
Eigenlijk dus 0 van de 3 die correct werken.
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Nee dat werkt nietnudie schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:16:
bv GameCube spellen op een DVD+r of-iets-dergelijks?
[ Voor 12% gewijzigd door S2S op 27-02-2007 19:35 ]
Anoniem: 161981
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 24394
Was hier ook niet supersnel idd.Gonadan schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:59:
Weet iemand of de server van Nintendo traag is vanavond?
Of komt het door het feit dat ik (ietwat ongevraagd) via de Wi-Fi router van een buurtgenoot probeer te updaten?
Ad-Hoc met dongle wil gewoon niet, dus ik ga maar eens een router kopen.
Iemand nog (niet al te dure) suggesties voor een goed model?
het liefst een waarmee de wii werkt![]()
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Anoniem: 24394 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:01:
Iemand een idee hoe je de eindbaas van Super Monkey ball moet verslaan? Loop al een tijdje er mee te klooien.
Had excite op de dag dat hij uitkwam weten te bemachtigen. Het spel is inderdaad helemaal geweldig.Jerry schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:12:
Sinds een paar dagen Exite Truck in m'n bezit en ik moet zeggen dat het een erg vermakelijk spel is.
De controller reageert erg goed in dit spel. Het was in het begin even wennen, omdat je veel te grote bewegingen wil maken, maar na een tijdje speelt het heerlijk.
Lekker veel content om te unlocken/s-rank te behalen.
Ook de multiplayer is erg leuk om tegen elkaar te spelen. Iedereen zit vol in het spel (zelfs de toeschouwers) waardoor het nog leuker wordt.
[ Voor 19% gewijzigd door Digital-DNA op 27-02-2007 22:16 ]
REDWOOD CITY, Calif.–(BUSINESS WIRE)–Experience the soul of SSX™ remixed, re-energized and fully realized. Electronic Arts Inc. (NASDAQ:ERTS) announced that SSX™ Blur, developed exclusively for Nintendo Wii™, ships to North American retailers today, and on March 9 in Europe under the EA SPORTS BIG™ brand. The game fully maximizes the intuitive capabilities of Nintendo’s next generation console while staying true to the fast action-packed gameplay that you have come to expect from the franchise. Developed by EA Montreal, SSX Blur is huge air, insane speeds and monster tricks delivered in a fresh, innovative, Wii-a-fied package.
[ Voor 54% gewijzigd door Willybubba op 27-02-2007 23:32 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
ik heb zo'n doosje gekocht, en daar m'n versterker op aangesloten.. Werkt prima (misschien ook iets voor de openingspost ofzo?). Ik heb het zo omdat m'n tv verschrikkelijk kraakt, zelfs door de audio uitgangen. €8,95 bij 'het onderdelenhuis'. (had ik al verteld wat een verschil zo'n scart-rgb-kabel heeft tov de standaard composiet kabel??Webby_143 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:26:
Ik wacht eigenlijk op een 3rd party rgb scart met audio afsplitsing ...
...
.KeN. schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:42:
Ja hoor.. heb 'm geregeld in diverse winkels zien liggen.
Ik heb 'm gekocht, maar ik vond er niet bijster veel aan helaas
Had er wel wat meer van verwacht ofzo.
[ Voor 47% gewijzigd door nudie op 28-02-2007 01:19 ]
Anoniem: 131051
Dus iemand die niet voor nintendo gaat (ik schrijf het bewust zo) is per defenitie niet geïnteresseerd in gameplay? De eeuwige dooddoener om zo een bepaalde keuze 'goed te praten'. Ze sluiten elkaar niet uit, het zou toch mooi zijn als iets meer mensen dat zouden inzien. Het komt ook iewat denigrerend over (maar dat kan mijn interpretatie zijn) : wie zou durven geïnteresseerd zijn in graphics (the shame!) is geen nintendo waard.Cubic X schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:20:
[...]
het is natuurlijk je eigen mening maar het ligt eraan wat voor persoon jij bent.
Ben jij iemand die graphics boven gameplay stelt (een game zoals Gears of Wars) dan is een PlayStation 3 of Xbox 360 meer jouw ding.
Hoezo is het volgens jou debiel om skateboard/snowboard spellen te spelen met de wiimote?nudie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 01:16:
[...]
offtopic:
Verkopen?
Ik laat SSX Blur even passeren, het is weer een net-niet game. Geen topper maar iedereen hapt t omdat t unieke controls heb. Ik heb dat nu wel een beetje gezien, daarnaast lijkt me snowboarden met de wii en nunchuck niet echt natuurgetrouw voelen. Dat is iets wat ik al vanaf het begin door had (joh) dat het bij sommige spellen enorm veel toevoegd (fps,sport,etc) maar dat het voor andere spellen eigenlijk best wel debiel is om met je wii mote te spelen (skateboard/snowboard) Maargoed dat is nogal logisch.
Ik wacht iig op de eerst echte Mario-spellen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Zo bedoelde ik het niet, op elke console is goede gameplay te vinden. Misschien had ik het een beetje verkeerd verwoord maar ik bedoelde dat je bij de Wii meer van gameplay moet houden omdat de graphics gewoon minder zijn dan op andere consoles. Dat Gears of Wars voorbeeldje was ook niet bedoeld als een steek richting 360 fans ofzo, maar Gears of Wars heb je eenmaal snel uitgespeeld en dan is er kwa singeplayer niet zo veel meer te doen (wat achievements halen misschien) Natuurlijk kent de Wii ook zijn mindere spellen. Het is gewoon een feit dat de meeste mensen de Wii niet kopen vanwege de graphics maar mer om het feit van de controller. Ik zelf vind de 360 heel vet maar heb ook de Wii thuis staan en is gewoon een geweldig apparaat. Natuurlijk is het niet zo dat als je alleen van graphics houd dat je geen Nintendo console waard bent. Het was gewoon om aan te geven wat de persoon voor keuze kon maken, ik kan hem daar nooit 100% in beinvloeden. Neemt niet weg dat zowel de current-gen(inmiddels Last-gen??) als de next-gen consoles allemaal hun goede en mindere kanten hebben, toch zijn het allemaal geweldige consoles (geweest)Anoniem: 131051 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 01:18:
[...]
[small]Dus iemand die niet voor nintendo gaat (ik schrijf het bewust zo) is per defenitie niet geïnteresseerd in gameplay? De eeuwige dooddoener om zo een bepaalde keuze 'goed te praten'. Ze sluiten elkaar niet uit, het zou toch mooi zijn als iets meer mensen dat zouden inzien. Het komt ook iewat denigrerend over (maar dat kan mijn interpretatie zijn) : wie zou durven geïnteresseerd zijn in graphics (the shame!) is geen nintendo waard.
(zoiets als de mensen die saab rijden)
Tuurlijk is het persoonlijk, de een vind het geweldig om uren lang geboeid te zijn in een game terwijl de andere liever snel een paar mensen kan killen. De Wiimote voegt zeker iets toe naar mijn mening.Anoniem: 131051 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 01:18:
[...]
Anyway, het begrip gameplay is voor iedereen anders. Het is echt persoonlijk welke invulling je daaraan geeft. En ik kan me best voorstellen dat zwaaien met de Wiimote dat voor veel mensen niet is, hoe leuk het voor een paar uur op een feestje ook mag zijn.
PlayStation 2 is ook een goede console, ben ik het volledig met je eensAnoniem: 131051 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 01:18:
[...]
Voor mij persoonlijk (!!) geldt dan weer dat voor 'mijn idee van gameplay' de ps2 daarin echt uitblinkt en is voor mij het platform met de 'meeste' en 'beste' gameplay. Maar goed, dit alles om maar te zeggen dat dit gewoon eigen voorkeur is en je het niet zo zwart-wit kan stellen als jij doet. Beste wat je iedereen kan aanraden is om gewoon te proberen en te zien wat zij zelf het leukste vinden. (en dat graphics vaak wel bijdragen aan een leuke game-ervaring).
Als "mindere graphics" je niet afschrikken, als je een goede game ook goed vindt als de graphics niet in HD zijn, dan is de Wii je ding. Als je perse wilt dat een goede game ook in 720p draait, dan niet.Cubic X schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:25:
[...]
Zo bedoelde ik het niet, op elke console is goede gameplay te vinden. Misschien had ik het een beetje verkeerd verwoord maar ik bedoelde dat je bij de Wii meer van gameplay moet houden omdat de graphics gewoon minder zijn dan op andere consoles. Dat Gears of Wars voorbeeldje was ook niet bedoeld als een steek richting 360 fans ofzo, maar Gears of Wars heb je eenmaal snel uitgespeeld en dan is er kwa singeplayer niet zo veel meer te doen (wat achievements halen misschien) Natuurlijk kent de Wii ook zijn mindere spellen. Het is gewoon een feit dat de meeste mensen de Wii niet kopen vanwege de graphics maar mer om het feit van de controller. Ik zelf vind de 360 heel vet maar heb ook de Wii thuis staan en is gewoon een geweldig apparaat. Natuurlijk is het niet zo dat als je alleen van graphics houd dat je geen Nintendo console waard bent. Het was gewoon om aan te geven wat de persoon voor keuze kon maken, ik kan hem daar nooit 100% in beinvloeden. Neemt niet weg dat zowel de current-gen(inmiddels Last-gen??) als de next-gen consoles allemaal hun goede en mindere kanten hebben, toch zijn het allemaal geweldige consoles (geweest)
[...]
Tuurlijk is het persoonlijk, de een vind het geweldig om uren lang geboeid te zijn in een game terwijl de andere liever snel een paar mensen kan killen. De Wiimote voegt zeker iets toe naar mijn mening.
Sommigen zullen het hier niet mee eens zijn, dat is hun mening en respecteer ik volledig.
[...]
PlayStation 2 is ook een goede console, ben ik het volledig met je eens![]()
Mijn verhaal was misschien iet wat oppervlakking, sorry daarvoor. Om een goede keuze te kunnen maken is het altijd verstandig eerst uit te proberen, probleem is dat er geen Wii-demo pods zijn. Misschien heeft iemand die je kent een Wii staan en kan je het rustig proberen, dan krijg je altijd de beste indicatie voor je keuze.
Zijn we nu weer vrienden?![]()
![]()
Zo jammer alleen dat veel developers bestaande games van de PS2 versie porten voor de Wii, terwijl de Wii mooiere graphics kan weergeven dan zowel de PS2 als de XBox (1). Natuurlijk is gameplay het belangrijkst, maar dat soort goedkope ports motiveren mij niet om zo'n game te kopen!Willybubba schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:52:
Als "mindere graphics" je niet afschrikken, als je een goede game ook goed vindt als de graphics niet in HD zijn, dan is de Wii je ding. Als je perse wilt dat een goede game ook in 720p draait, dan niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 87302
What's the point of living if you can't feel alive?
Ik vind het wel frustrerend dat je met je creditcard alleen vaste aantallen punten voor je accaunt kan kopen en niet gewoon zelf het aantal Wii points kan bepalen. Nu zit ik nog met 300 Wii points ofzo en nu moet ik er gelijk weer een hele lading bij kopen om bijvoorbeeld Kirby te scoren.notgib schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:25:
Ben net begonnen met het aanschaffen van VC games, erg verleidelijk als je rechtstreeks met je creditcard aan de gang kunt!
Eensch, dat was ik nog vergeten te zeggen.-MM- schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:31:
Behalve het "graphics vs gameplay" argument, wat ik heel erg vaak hoor, is er nog een behoorlijk verschil tussen nintendo en de xbox/psx. Ik ben namelijk ook een enorme fan van Nintendo vanwege specifieke games die enkel op de nintendo platformen uitkomen zoals bijvoorbeeld: Mariokart, zelda, martioparty & marioworld.
Uiteraard heeft ieder systeem wel een aantal games die exclusief daarvoor gemaakt zijn (denk aan de psx met Grand Turismo) maar bij Nintendo heeft wat mij betreft altijd wat extra's.
Daarom is het voor mij ook helemaal geen moeilijke overweging of vergelijking bij een nieuwe generatie consoles, ik weet wat ik wil en dat is nintendo!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 21% gewijzigd door G-ZeS op 28-02-2007 10:55 ]
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:28:
Het zou leuk zijn als ze de Saturn versie van Bomberman ooit als VC game aanbieden. Kun je met 8 man tegelijk spelen (4x wii + 4x GC). Op de Saturn kon je met 10 man tegelijk.
Volgens mij kan je er inderdaad iets van 6 vast pairen en dan nog een aantal tijdelijk pairen.RollieBollie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:02:
Volgens mij kan je meerdere Wii-motes aansluiten op 1 Wii.
Uit mijn hoofd zeg ik dat je iets van 6 of 8 Wii-motes vast kan pairen en nog een aantal tijdelijk kan pairen.
Staat ergens in de handleiding (en die ligt hier niet in de buurt).
Nou weet ik niet of je die Wii-motes dan tegelijk kan gebruiken, maar dat lijkt me op zich wel een logische stap.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gonadan schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:20:
[...]Ik ken trouwens ook geen spellen die meer dan vier spelers ondersteunen.
[ Voor 31% gewijzigd door RollieBollie op 28-02-2007 11:41 ]
Daar noem je nog een reden waarom ik niet verwacht dat je meer dan 4 remotes tegelijk kunt gebruiken om te spelen. Pairen is 1, maar spelen is een andere stap.RollieBollie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:38:
Ja, dan zal je niet kunnen zien welke wii-mote je in je handen hebt aan de hand van de lampjes, maar is dat erg?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Evolutionair Geneticus
If you don't stand for something you'll fall for everything
Hahaha, no offense, maar ik lees steeds posts van je waarin jij de Wii of de game van alles beschuldigd. Nu heb ik toevallig ook al die games gespeeld en heb die problemen niet. Misschien dat het "probleem" toch bij jezelf ligt?Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:07:
Ik heb precies dezelfde ervaring ook gehad op mijn eigen verjaardag. Wat later op de avond de Wii aan gezet en iedereen wilde even...maartend schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:49:
Afgelopen weekend wel lol gehad met de Wii.
Ik heb enkel nog maar sports.
Mijn vriendinnetje werd 40 jaar, had dus een man of 10 te eten uitgenodigd. Omdat ze me wel eens hadden horen kleppen over een Wii wilden ze hem wel eens zien.
Om 23.30 uur gaan spelen, om 04.00 gestopt.
En zo afwachtend mijn mates in het begin waren, zo fel waren ze tegen het einde. Ze stonden echt in de rij. En wat hadden we gespeeld, Tennis.
Je wilt het niet geloven. En een paar man gaat dat ding nog kopen ook.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 117133
Ik krijg een beetje het Red Steel idee met SSX nu. Als je even door de zure appel heen bijt heb je een erg tof spel. Als je weigert door diezelfde appel heen te bijten is het niet echt een heel goed spel.Hoedje schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:42:
Jeetje, daar gaan we weer met SSX:Blur. De review van Gametrailers is positief met een 8,4. De review van 1UP geeft het spel een 6,7. GamesRadar is ook weer positief met een 9! En Gamespot geeft het spel weer een 7,5. Morgen komt de IGN review...
Het is echt maf om te zien hoever de scores uiteenlopen. Zie meer scores op Gamerankings. Ik heb em al gepreorderd en ik zie wel hoor. Ik zit echt te springen om een nieuwe game en de reviews kun je op deze manier ook niet gebruiken.
uhm...
Anoniem: 93354
kan wel hoor, op een soort binaire manierRollieBollie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:38:
Klopt, ik ook nog niet, maar misschien komen die nog.
Ja, dan zal je niet kunnen zien welke wii-mote je in je handen hebt aan de hand van de lampjes, maar is dat erg?
Volgens mij doen we al jaren zonder, nes met de fourscore, snes, enz. enz.
ja, ik vond de game zelf best wel goed (heb hem alleen nog niet uitgespeeldAnoniem: 93354 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:08:
Inderdaad, denk dat dat ook het probleem is met veel reviews. Bij red steel zag je dat ook, de game is opzich niet slecht. Toch word ie helemaal afgebrand omdat reviewers schijnbaar niet meer dan 5 minuten aan een game spenderen.
[ Voor 32% gewijzigd door Alien B.O.B. op 28-02-2007 13:14 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
[ Voor 112% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-02-2007 15:31 ]
Default blanke hetero
euh...wat?Anoniem: 155599 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:23:
mario undergrond mozart
super hard
ik ga je binnenkort pakken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik denk dat het bij de Wii belangrijk is om uit te zoeken welke sites/reviewers jouw mening delen voor de games die al hebt. Je ziet al best vaak (Red Steel, Excite Truck) dat men redelijk verdeeld is. Denk dat dit voor de Wii in zijn geheel zal gelden, you hate or you love it. Als jij niet van de oude besturing af wilt stappen is de Wii sowieso klote. Ikzelf zou absoluut niet terug willen...Hoedje schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:42:
Jeetje, daar gaan we weer met SSX:Blur. De review van Gametrailers is positief met een 8,4. De review van 1UP geeft het spel een 6,7. GamesRadar is ook weer positief met een 9! En Gamespot geeft het spel weer een 7,5. Morgen komt de IGN review...
Het is echt maf om te zien hoever de scores uiteenlopen. Zie meer scores op Gamerankings. Ik heb em al gepreorderd en ik zie wel hoor. Ik zit echt te springen om een nieuwe game en de reviews kun je op deze manier ook niet gebruiken.
Die review van 1Up kun je negeren. Onderaan staat dat het spel alleen leuk is als je niet gewend bent om snowboard spellen met een traditionele controller te spelen. Dat cijfer is dus weer eens ouderwets Wii-bashen.Hoedje schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:42:
Alien B.O.B. schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:12:
[...]kan wel hoor, op een soort binaire manier
dus meerdere lampjes gebruiken kan je namelijk 2 tot de 4e wii mote's in theorie (ook al kan je niet zoveel gebruiken)
Hmm, jammer is dat tochMetroidPrime schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:28:
[...]
Die review van 1Up kun je negeren. Onderaan staat dat het spel alleen leuk is als je niet gewend bent om snowboard spellen met een traditionele controller te spelen. Dat cijfer is dus weer eens ouderwets Wii-bashen.
Dat is op zich niet zo gek als je het verhaal leest op IGN. Ze hebben min-of-meer het gecombineerd met het maken van een CD. Junkie XL heeft 5 weken in de studio gezeten om het te makenDe soundtrack van SSX Blur is nu trouwens beschikbaar op iTunes. EA doet wel erg veel moeite om het spel te promoten.
Ja, dat is wel een goed punt. Je ziet dat ze bij Gamespot en 1UP té kritisch zijn en eik aan het Nintendo/Wii bashen zijn. Aan de andere kant is RMC van GoNintendo bijv. veel te positief, dan heb je er ook niets aan. IGN vind ik over het algemeen goed, maar ze maken wel grote missers. Zo vind ik hun Monkeyball review gewoon slecht. De minigames zuigen en dat hadden ze kunnen weten, aangezien ze 2 maanden (of langer) elke dag één minigame gefeatured haddenDeddiekoel schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:27:
[...]
Ik denk dat het bij de Wii belangrijk is om uit te zoeken welke sites/reviewers jouw mening delen voor de games die al hebt.
[ Voor 75% gewijzigd door Hoedje op 28-02-2007 14:04 ]
En ik heb ook wel het idee dat sommige reviewers gewoon op zoek zijn naar dingen om over te zeiken. En als ze die gevonden hebben, dan wordt daar een gigantische lading zout op gegooid.Deddiekoel schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:27:
[...]
Ik denk dat het bij de Wii belangrijk is om uit te zoeken welke sites/reviewers jouw mening delen voor de games die al hebt. Je ziet al best vaak (Red Steel, Excite Truck) dat men redelijk verdeeld is. Denk dat dit voor de Wii in zijn geheel zal gelden, you hate or you love it. Als jij niet van de oude besturing af wilt stappen is de Wii sowieso klote. Ikzelf zou absoluut niet terug willen...
uhm...
Anoniem: 26457
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben daar ook wel benieuwd naar, echter las ik al op een paar sites dat het spel wel heel kort is en het aantal banen beperkt.Anoniem: 26457 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:27:
Kororinpa ligt sinds een dag of wat in de winkels... Wie heeft zich er al mee vermaakt of is het slappe hap ?
[ Voor 10% gewijzigd door Cardinal op 28-02-2007 16:52 ]
Dat hoor je toch echt in een casemod topic/vraag te proppen en niet in het GC/Wii topicDuupjuh: ik heb berekeningen gemaakt welke weerstanden ik nodig heb... maar hoe aan de goede te komen. zijn dat niet hele specifieke waardes die speciaal gemaakt moeten worden, of heb ik het helemaal aan het verkeerde eind?
[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 28-02-2007 17:13 ]
[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 28-02-2007 18:43 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Anoniem: 26457
..okee, na een uurtje spelen....die gaat dus terug naar de winkel (1 dag omruilgarantie bij de Intertoys...). Een tikkie te simpel en flauw. Leuk voor een half anvondje, maar dan heb je het ook wel gehad.Anoniem: 26457 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:22:
Net BarnYard gekocht..... lijkt mij wel melig. Iemand reeds ervaring ?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 28-02-2007 20:43 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq