Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.941 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-04 11:11

SD5k

>4&X

Heb je je Wii toevallig aangesloten met een component kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181080

Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vind het enquete-kanaal best leuk.
Ik kijk er regelmatig op, in tegenstelling tot weer en nieuws. Het is eigelijk wel grappig dat je ook nog serieus over de vragen na gaat denken....onbewust. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:05
Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo-europe.com/compel/images/ba4eYF7BjpnACLbG759Ts4nR15GDBGjH.jpg

Eigenlijk best slecht dat deze afbeelding nog op de nintendovip site staat, haal dan in ieder geval verwachte verkoopprijs weg.

[ Voor 13% gewijzigd door jip_86 op 28-02-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 19:49

notgib

ach, wat zal ik zeggen

notgib schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:25:
Ideetje; Post hier je Wii-menu screenshot(s)? Dit om te laten zien wat iedereen in zijn Wii-menu heeft aan software/Wii games etc.?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
jip_86 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:52:
[afbeelding]

Eigenlijk best slecht dat deze afbeelding nog op de nintendovip site staat, haal dan in ieder geval verwachte verkoopprijs weg.
Denk niet dat ze dat kunnen doen. Winkels staan vrij om de prijs te bepalen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:05
Deddiekoel schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:17:
[...]

Denk niet dat ze dat kunnen doen. Winkels staan vrij om de prijs te bepalen...
Dan is het adviesprijs. Ze adverteren met een launchdate terwijl de wii al zowat 3 maanden uit is een adviesprijs (niet verwacht meer dus) al bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-04 10:58

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Duupjuh schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:43:
Even iets heel anders :Y) ....Ik ben bezig met mijn Gamecube te (case) modden. ...

Is er iemand die hier ervaring mee heeft en ook wat bruikbare foto's heeft gemaakt van zijn Casemod sessie.
Check m'n site (zie sig hieronder), daar vind je ook wel een emailadres voor als je vragen hebt.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:48

Canis Lupus

Vosbot

Voor de mensen in Rotterdam, vandaag (17.30) bij Saturn op Zuidplein lagen er nog een stuk of 14 Wii's, ik heb er gelijk 2 meegenomen!

Vind enquete kanaal wel leuk, zeker als er meerdere mensen in huis meedoen.

Snel nog Wii Play kopen (weet iemand waar ze die in Rotterdam nog hebben?) en wachten op Mario Galaxy.

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:52

zwelgh

-**-

-Sander schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:56:
Heb je je Wii toevallig aangesloten met een component kabel?
Nee, met de officiële RGB-kabel van Nintendo, op een normale breedbeeld tv. Maar ook de standaard kabel geeft die zwarte balk. Ik heb het ook op andere tv's geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:10
Om het SSX:Blur verhaal af te sluiten, de IGN review:
SSX isn’t an everybody game. It isn’t Wii Sports Snowboarding, and it won’t be a no-brainer for just anyone. The game demands coordination, but is also one of the more rewarding games on Wii. Not everyone will take this new control form in stride, but for those that put in the time and really explore the depth of the game’s design, SSX Blur is one of the top titles on Wii, and a must-have for the hardcore.
Ze geven het spel een 8,4. * Hoedje is erg benieuwd :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Van NTSC-UK.com forum:
Poking around European VC shows that following roms have been uploaded to the server:

* Story of Thor (Mega Drive)
* Streets of Rage (Mega Drive)
* Sword of Vermillion (Mega Drive)
* Chew Man Fu (TG-16)
Natuurlijk afwachten of ze werkelijk beschikbaar komen 2 maart.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Gonadan schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:42:
Ik ben van plan om vanmiddag een Linksys WRT54GL te kopen om m'n Wii op internet te krijgen.
Ik ben het gekloot namelijk zat. :P
Iemand negatieve ervaringen hiermee? Ik heb wel een aantal topics over deze router in combinatie met de Wii gevonden, maar voor zover ik kon vinden moet het prima werken. :)
niet specifiek die maar ik heb een linksys met ADSL2+ modem erin en die werkt als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Gonadan schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:42:
Ik ben van plan om vanmiddag een Linksys WRT54GL te kopen om m'n Wii op internet te krijgen.
Ik ben het gekloot namelijk zat. :P
Iemand negatieve ervaringen hiermee? Ik heb wel een aantal topics over deze router in combinatie met de Wii gevonden, maar voor zover ik kon vinden moet het prima werken. :)
Ik heb dus hier ook een Wii op een Linksys WRT54GL; werkt prima! Ik draai nu custom firmware 'Tomato' op de router; zodat je een static ip aan de Wii (en andere app.) kan geven. Dit kan de standaard router firmware niet, maar ook dan werkt het prima met je Wii. Succes!

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Ik heb de Wii nu gehooked aan m'n Dell 2407WFP via component.
De monitor is verder prachtig, via DVI en VGA, maar de component en composief is kwalitatief bestwel bagger. Als ik bijvoorbeeld de Wii op een HDTV aansluit (De HDTV in kwestie is een 720p dus in feite lagere resolutie dan mijn monitor die pak hem beet gelijk is aan 1080p) is het beeld veel beter via component dan via de 2407WFP.

Weet iemand of er ook een VGA kabel is voor de Wii ? (zoals ook voor de Xbox360...)
Dat zou namelijk een boel schelen in kwaliteit.

:( Niet zo leuk dat de component zo ruk is op zo'n dure monitor. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 01-03-2007 05:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:29
Anoniem: 135756 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 05:19:
Ik heb de Wii nu gehooked aan m'n Dell 2407WFP via component.
De monitor is verder prachtig, via DVI en VGA, maar de component en composief is kwalitatief bestwel bagger. Als ik bijvoorbeeld de Wii op een HDTV aansluit (De HDTV in kwestie is een 720p dus in feite lagere resolutie dan mijn monitor die pak hem beet gelijk is aan 1080p) is het beeld veel beter via component dan via de 2407WFP.

Weet iemand of er ook een VGA kabel is voor de Wii ? (zoals ook voor de Xbox360...)
Dat zou namelijk een boel schelen in kwaliteit.

:( Niet zo leuk dat de component zo ruk is op zo'n dure monitor. :(
VGA kabel is er naar mijn idee nog niet, nergens gezien of van gehoord iig.
Heb je je Wii wel goed ingesteld?(waarschijnlijk wel, maar je weet maar nooit :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:02

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:48:
Om het SSX:Blur verhaal af te sluiten, de IGN review:

[...]

Ze geven het spel een 8,4. * Hoedje is erg benieuwd :P
Die review bevestigt voor mij wel hetgene dat ik al dacht. Je moet er tijd in steken om het echt te waarderen. Dat verklaart meteen de lage cijfers bij anderen. Die hebben waarschijnlijk zonder tutorial 3x de berg af gesnowboard en zijn tot de conclusie gekomen dat het niet werkt. Ik ga hem in ieder geval wel aanschaffen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

edit: Foutje

[ Voor 94% gewijzigd door fZeroNewbie op 01-03-2007 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 19:49

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Lijkt erop dat het alweer wat beter gaat met de Wii's leveringen. Gisteren bij Mediamarkt in Leeuwarden lagen er 8 Wii's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-04 16:24
Icelus schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:01:
Van NTSC-UK.com forum:
[...]
Natuurlijk afwachten of ze werkelijk beschikbaar komen 2 maart.
Ik kan me herinneren dat die al bekend waren, in ieder geval de Sega-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 21:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vind het wel raar dat voor zoveel Wii games de meningen zo uiteen lijken te lopen. het begon bij Red Steel, die door kritici toch aardig de grond in in geboord maar door de gamers toch wel als OK bestempeld wordt. Toen Excite Truck die ook niet perse denderende reviews kreeg bij de release in de US (lijkt hier anders overigens, toch rond de 8 ), Sonic die gemengd scoort en nu SSX.

Volgens mij willen veel mensen niet wennen aan nieuwe controls ofzo :/

Overigens, S2S, doe eens wat Sonic impressies. Ik ben stiekem benieuwd ook al is Sonic niet mijn ding.

[EDIT]
EA has made a hardcore boarding game, and only the hardcore gamers need apply.
_/-\o_ Niet meer gewend van EA. Chapeau.

[ Voor 12% gewijzigd door Willybubba op 01-03-2007 09:27 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:24

S2S

Willybubba schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 08:46:
Ik vind het wel raar dat voor zoveel Wii games de meningen zo uiteen lijken te lopen. het begon bij Red Steel, die door kritici toch aardig de grond in in geboord maar door de gamers toch wel als OK bestempeld wordt. Toen Excite Truck die ook niet perse denderende reviews kreeg bij de release in de US (lijkt hier anders overigens, toch rond de 8 ), Sonic die gemengd scoort en nu SSX.

Overigens, S2S, doe eens wat Sonic impressies. Ik ben stiekem benieuwd ook al is Sonic niet mijn ding.

[EDIT]

[...]

Nou vooruit!

:btw Mijn writing skills zijn niet top.

SonicWii is een aardige game. De graphics zijn voor de Wii’s zijn doen echt okay, zeker een van de mooiste games op de Wii, al zou je dat niet zeggen na de 1ste level, maar na 2 en 3 denk je okay, dit had niet op de Cube gekund.

De besturing is een “mixed bag” hit en miss zegmaar. Na mijn gevoel is de wiimote niet gevoelig genoeg, je went er natuurlijk wel aan en dan gaat het beter. Ik heb 1 keer gehad dat de camera raar deed en wat ik ook deed ik kreeg de boel niet meer goed, ben 2 keer dood gegaan hierdoor.

Tja het is een Sonic game, dus het kan aardig snel gaan ehhehehehehe en das leuk.
Ik stoor mezelf niet zo aan de nogal corny muziek die in deze game zit, ben te druk met het ontwijken van vijanden, pinnen uit de grond en vallende pilaren.

De game heeft chapters die weer opgedeeld zijn in levels, ze sluiten niet op elkaar aan, maar je unlocked er meer als je verder in het spel komt, waarna je die nieuwe levels kan kiezen. Het verhaal is wel gelinked aan de chapters.
Deze game is best pittig, ben een aantal keren dood gegaan.

De game is aardig, zeker niet slecht, beter dan de laatste 3d Sonics ( na SA dreamcast) Maar of ik deze game ga houden, ik weet het nog niet, ligt aan de levels die ik vandaag te zien krijg.
Toch jammer dat ook deze game een beetje aanvoelt als een gimmicky wiimote game. Ze hadden hem beter helemaal zo kunnen maken dat je wel vrij kon rondlopen.

Voor de mensen die toch wat te doen willen hebben en de Wii is een keer geen stof wil laten happen een aanrader.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:04
Canis Lupus schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:32:
Voor de mensen in Rotterdam, vandaag (17.30) bij Saturn op Zuidplein lagen er nog een stuk of 14 Wii's, ik heb er gelijk 2 meegenomen!

Vind enquete kanaal wel leuk, zeker als er meerdere mensen in huis meedoen.

Snel nog Wii Play kopen (weet iemand waar ze die in Rotterdam nog hebben?) en wachten op Mario Galaxy.
Mijn vrouw is zojuist gaan kijken, maar bij Saturn beweren ze ze niet recentelijk te hebben gehad. Nu zit ik weer met een teleurgestelde vrouw thuis, die nu *nog* niet haar Zelda kan spelen :X

Dude, where's my cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 17:16
Vraag voor de mensen die een RGB-scart gebruiken:

Ik kan kiezen tussen 576i en 480i. Ervan uitgaan zou 576i met meer beeldlijnen een scherper beeld zou geven had ik dit dus ingesteld.

Ik kwam op internet dit artikel tegen: http://members.iinet.com.au/~den/archives/00000018.html daarin wordt gesteld dat 480i de betere keuze is. Ik heb dit geprobeerd en tot mijn verbazing ziet het er scherper en rustiger uit!

Mijn Philips CRT TV geeft zelfs aan dat hij Progressive weergeeft!? Heb ik nou gewoon mazzel dat mijn Philips TV een 480i signaal progressive kan weergeven?

Progressive is toch gewoon het berdubbelen van het aantal beeldlijnen? Dus de 480i progressive van mijn TV staat gelijk aan de 480P van de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:39

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Schrijver schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 09:57:
Ik kan kiezen tussen 576i en 480i. Ervan uitgaan zou 576i met meer beeldlijnen een scherper beeld zou geven had ik dit dus ingesteld.

Ik kwam op internet dit artikel tegen: http://members.iinet.com.au/~den/archives/00000018.html daarin wordt gesteld dat 480i de betere keuze is. Ik heb dit geprobeerd en tot mijn verbazing ziet het er scherper en rustiger uit!
480i is met games de betere keuze i.v.m. de hogere refresh rate. (60hz ipv 50hz) Voor langzame / stilstaande beelden is 576i beter.
Mijn Philips CRT TV geeft zelfs aan dat hij Progressive weergeeft!? Heb ik nou gewoon mazzel dat mijn Philips TV een 480i signaal progressive kan weergeven?
Nee,het lijkt me dat je spel ook echt in 480P draait en dat is inderdaad veel beter. Van 480i kan je geen 480P signaal maken. (Kan wel, maar dan is het gewoon 480i met dubbele lijnen i.p.v. echt 480P met unieke lijnen)
Progressive is toch gewoon het verdubbelen van het aantal beeldlijnen?
Mwoah.. interlaced is eerder het halveren van het aantal beeldlijnen :) Progressive houd in dat je alle lines laat zien, interlaced laat om en om de even/oneven lines zien.

Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Interlaced

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2007 10:08 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
BaT schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 03:10:
Ik heb dus hier ook een Wii op een Linksys WRT54GL; werkt prima! Ik draai nu custom firmware 'Tomato' op de router; zodat je een static ip aan de Wii (en andere app.) kan geven. Dit kan de standaard router firmware niet, maar ook dan werkt het prima met je Wii. Succes!
Dat was ook een van de redenen om de GL versie te kiezen. :9
Het was vrij makkelijk te installeren toch?
Het enige wat ik mij afvroeg was of je de originele firmware kunt backuppen of terugzetten. :)
Aan de andere kant werkt de huidige firmware prima, maar een vast IP voor mijn PC zou wel handig zijn.;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik draai nu custom firmware 'Tomato' op de router; zodat je een static ip aan de Wii (en andere app.)
offtopic:
Eh..elke router kan dit? Je knalt gewoon een hard ip in je PC, klaar is karel.

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Max|Burn schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:07:
Hij bedoelt fixed DHCP. Dan krijg je aan de hand van je MAC adres een IP adres uitgedeeld. :)
Dan kan je DHCP blijven draaien, maar sommige IP's heb je dan gewoon gereserveerd voor bepaalde MAC adressen.
Als je statische IP adressen gaat gebruiken krijg je last met je DHCP. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Ja ik snap wat hij bedoeld maar zoveel meer voegt het niet toe :) DHCP draait meestal sowieso prima samen met hard ingegeven IP's Ik gebruik het al 10 jaar door elkaar en heb nooit problemen. Je harde IP's hang je b.v. buiten de DHCP IP pool (moet je router dat wel kunnen ja :D)

[ Voor 69% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hebsinds gisteren de Fritz!Box fon 7050 modem/router. Deze kost 94 euro en is imo echt een hele prima router. Al mijn apparatuur werkt er zonder problemen mee (Wii, DS, PDA) en de setup was zo gedaan. Heeft ook erg goede VoIP en ADSL 2+ ondersteuning.

[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 01-03-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Max|Burn schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:12:
offtopic:
Ja ik snap wat hij bedoeld maar zoveel meer voegt het niet toe :) DHCP draait meestal sowieso prima samen met hard ingegeven IP's Ik gebruik het al 10 jaar door elkaar en heb nooit problemen. Je harde IP's hang je b.v. buiten de DHCP IP pool (moet je router dat wel kunnen ja :D)
offtopic:
Dat ben ik met je eens, vaak willen mensen perse een open source firmware ofzo terwijl het lang niet altijd echt verschil maakt.
Ik heb het daarom ook nog niet gedaan, zolang het niet echt nodig is ga ik ook niet flashen.

Het koppelen van je Wii-shopchannel aan je clubnintendo account kan je toch ook nog later doen?
Of is het verstandig om dat te doen voordat je spelletjes gaat kopen? :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Gonadan schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:27:
[...]

Het koppelen van je Wii-shopchannel aan je clubnintendo account kan je toch ook nog later doen?
Of is het verstandig om dat te doen voordat je spelletjes gaat kopen? :)
Volgens mij krijg je bij sommige VC spellen ook sterren. Ik denk dat je die niet krijgt, wanneer je je clubnintendo account nog niet gekoppeld hebt. Ik zou het voor de zekerheid maar doen. Het is een kleine moeite en je loopt er verder geen risico's mee.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Je VC aankopen (incl de gratis browser) komen inderdaad in het lijstje van je aankopen op nintendo.nl te staan, maar de sterren ervoor worden binnenkort pas gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

-Sander schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:46:
Je VC aankopen (incl de gratis browser) komen inderdaad in het lijstje van je aankopen op nintendo.nl te staan, maar de sterren ervoor worden binnenkort pas gegeven.
De browser en het enquete kanaal heb ik al gedownload, maar daar krijg je toch niets voor.
Ik vraag me eigenlijk af of het met terugwerkende kracht ook op je lijstje komt. Of werkt dat dan niet meer?
Ik ga me sowieso vanavond inschrijven. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Max|Burn schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:07:
offtopic:
Hé! We gaan nu niet op de man spelen, hè?! Mijn naam is Karel. :P

Ik zie hier de laatste tijd overigens aardig wat mensen die zeggen dat hun Wii al weken stof staat te happen. Ik zelf vind het juist een verademing, niet zoveel games die te tof zijn om niet te kopen. Het doet me denken aan de tijd dat ik nog afhankelijk was van verjaardagen en sinterklaas om spelletjes te kunnen bemachtigen, en ik de games die ik had van voor tot achteren uit m'n hoofd kende omdat ik ze zoveel gespeeld had. Echt alles halen (in de toffe games), zoals bijvoorbeeld alle time cheats in Goldeneye, heerlijk was dat. Doordat er de laatste jaren veel games uitkwamen, en ik inmiddels niet meer moet "leven" van 50 cent zakgeld in de week heb ik (te?) veel games gekocht. Voeg daaraan toe dat ik tegenwoordig minder tijd heb dan toen ik nog op de basis/middelbare school zat om te gamen, en je hebt de situatie waarin je een spel snel even uitspeelt (in de korte zin), om snel verder te gaan met je volgende aankoop. Gewoon niet zoveel toppers geeft me na jaren eindelijk weer eens de tijd om rustig een spel te doorlopen. Natuurlijk kan je als er veel toppers zijn wel gewoon minder games kopen, maar ja... hou dat maar eens vol. :P

Ik heb zelf Wii Sports en Play, Zelda, en Red Steel. Heb inmiddels Zelda uitgespeeld (maar niet alle items en side quests), Red Steel ook (maar niet 100%), Wii Play alles goud, en met Wii Sports nog hard bezig om op alle onderdelen pro te worden of goud te halen. Ik vermaak me nog altijd prima met de paar games die ik nu heb. Ik kan me ook niet voorstellen dat degenen wiens Wii's stof liggen te happen wel in al hun games alles gehaald hebben. Ik denk dat mijn eerst volgende aankoop Mario Party 8 gaat worden, of een andere topper die in Mei oid uitkomt. :) Wellicht ervoor nog 1 game, hoewel ik dat betwijfel omdat ik eind Maart tot begin Mei op vakantie ben. :Y)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 17:16
Max|Burn schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:01:[...]
Nee,het lijkt me dat je spel ook echt in 480P draait en dat is inderdaad veel beter. Van 480i kan je geen 480P signaal maken. (Kan wel, maar dan is het gewoon 480i met dubbele lijnen i.p.v. echt 480P met unieke lijnen)
Officieel gezien zou dit niet ondersteund worden door de Wii

Ik kies in mijn menu 480i omdat 480P alleen beschikbaar is via een component kabel.

Dus of mijn TV maakt er zelf fake progressive van dus 480i lijnen verdubbelen, of de Wii geeft automatisch 480P (unieke lijnen) via RGB scart door.

Ik zou graag een 480P voor RGB scart optie in het menu willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Schrijver schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:34:
[...]

Ik kies in mijn menu 480i omdat 480P alleen beschikbaar is via een component kabel.

Dus of mijn TV maakt er zelf fake progressive van dus 480i lijnen verdubbelen, of de Wii geeft automatisch 480P (unieke lijnen) via RGB scart door.

Ik zou graag een 480P voor RGB scart optie in het menu willen zien.
Volgens mij wordt Progressive over Scart vrijwel door geen enkele TV ondersteund. Ik denk dat die paar TV's die wel ondersteuning bieden pech hebben. Stel dat jij als doorsnee console gamer de optie hebt om over RGB Scart Progressive Scan aan te zetten. Dan krijg je in 99% van de gevallen geen beeld. Dat gaat een hoop klachten opleveren bij Nintendo.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-04 23:11

-MM-

D'oh!!

Captain N schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:31:
[...]
Ik zie hier de laatste tijd overigens aardig wat mensen die zeggen dat hun Wii al weken stof staat te happen. Ik zelf vind het juist een verademing, niet zoveel games die te tof zijn om niet te kopen. Het doet me denken aan de tijd dat ik nog afhankelijk was van verjaardagen en sinterklaas om spelletjes te kunnen bemachtigen, en ik de games die ik had van voor tot achteren uit m'n hoofd kende omdat ik ze zoveel gespeeld had. Echt alles halen (in de toffe games), zoals bijvoorbeeld alle time cheats in Goldeneye, heerlijk was dat. Doordat er de laatste jaren veel games uitkwamen, en ik inmiddels niet meer moet "leven" van 50 cent zakgeld in de week heb ik (te?) veel games gekocht. Voeg daaraan toe dat ik tegenwoordig minder tijd heb dan toen ik nog op de basis/middelbare school zat om te gamen, en je hebt de situatie waarin je een spel snel even uitspeelt (in de korte zin), om snel verder te gaan met je volgende aankoop. Gewoon niet zoveel toppers geeft me na jaren eindelijk weer eens de tijd om rustig een spel te doorlopen. Natuurlijk kan je als er veel toppers zijn wel gewoon minder games kopen, maar ja... hou dat maar eens vol. :P

Ik heb zelf Wii Sports en Play, Zelda, en Red Steel. Heb inmiddels Zelda uitgespeeld (maar niet alle items en side quests), Red Steel ook (maar niet 100%), Wii Play alles goud, en met Wii Sports nog hard bezig om op alle onderdelen pro te worden of goud te halen. Ik vermaak me nog altijd prima met de paar games die ik nu heb. Ik kan me ook niet voorstellen dat degenen wiens Wii's stof liggen te happen wel in al hun games alles gehaald hebben. Ik denk dat mijn eerst volgende aankoop Mario Party 8 gaat worden, of een andere topper die in Mei oid uitkomt. :) Wellicht ervoor nog 1 game, hoewel ik dat betwijfel omdat ik eind Maart tot begin Mei op vakantie ben. :Y)
Ik sluit me hier volledig bij aan! d:)b Vermaak me nog prima met sports, play, zelda en MBBB! En MP8 wordt de volgende aankoop! Ik vind het juist ook altijd een uitdaging om een spel 100% uit te spelen en dat kost meestal wel behoorlijk wat tijd 8) Zijn er al mensen die alles platinum hebben behaald bij sports bijvoorbeeld?

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik twijfel nog over MP8, aangezien ik de delen op de Cube alleen leuk vond met 4 spelers en ik geen zin hem om nu al 2 extra wiimotes te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat 480P absoluut niet kan wist ik dan weer niet ;)
Lijkt er op dat je TV dan inderdaad lines doubled naar 480P.(Maar echt P is het dan dus niet)
480P werkt wel dus..maar alleen op component.

[ Voor 77% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

-Sander schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:34:
Ik twijfel nog over MP8, aangezien ik de delen op de Cube alleen leuk vond met 4 spelers en ik geen zin hem om nu al 2 extra wiimotes te gaan kopen.
Daar heb je een goed punt, dat is ook een van de redenen waarom ik twijfel.
Maar voor ouder MP's geldt dat voor mij hetzelfde, heb ook maar 2 GC controllers :+
Gelukkig hebben m'n vrienden zelf ook wel GC controllers, maar MP is niet leuk met z'n tweeen als er een gewoon beter is.
En m'n vriendin is best goed in spelletjes, maar er zijn grenzen. :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebula M31
  • Laatst online: 19:36

Nebula M31

prutser op microschaal

Nebula M31 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:42:
Ik heb een probleempje met het updaten van mijn Wii. De eerste twee updates gingen prima, maar toen ik een derde wilde installeren klapte na 1 min de verbinding eruit. Een dag later had ik ff op de weerkanalen zitten kijken en Opera geinstalleerd, dus de verbinding deed het weer. Toen ik weer de update wilde downloaden klapte alweer de verbinding weg. Heb het nog twee keer geprobeerd, maar iedere keer valt na 1 min. de verbinding weg...

Wat kan ik hier aan doen? Ik ben bang dat ik zo nooit meer kan updaten.
Nog maar een keertje, topic loopt zo snel dat mijn vraagje ondergesneeuwd raakt :|

Dus hoe kan ik de update forceren, of hoe zorg ik dat de verbinding niet eruit klapt? Verbinding is draadloos met een Access Point USB stick in een internet PC. Gewoon internetten wil prima met de Wii, dus de verbinding werkt en de instellingen lijken OK.

Evolutionair Geneticus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja lijkt er toch op dat de wireless verbinding gewoonweg niet erg stabiel is. Je kan het laat in de avond of vroeg in de ochtend proberen want dan is de Wii service sneller, maar eruit klappen gebeurt bij mij ook amper. Puur downloaden vergt wel meer dan gewoon surfen, vandaar dat hij er misschien bij downloaden wel uit klapt maar surfen niet. Hoe ver zit de Wii van die USB stick? (USB sticks zijn meestal sowieso al niet erg stabiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-04 23:11

-MM-

D'oh!!

Nebula M31 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:44:
[...]
Nog maar een keertje, topic loopt zo snel dat mijn vraagje ondergesneeuwd raakt :|

Dus hoe kan ik de update forceren, of hoe zorg ik dat de verbinding niet eruit klapt? Verbinding is draadloos met een Access Point USB stick in een internet PC. Gewoon internetten wil prima met de Wii, dus de verbinding werkt en de instellingen lijken OK.
Ken je niemand met een lan adapter om te testen? Ik had zelf ook een USB acces point en dat was bij mij ook heel erg onstabiel. Sinds ik een lan adapter (van datel) heb gekocht heb ik nergens meer problemen mee!

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hee Max, hoe bevalt het verder nou! Updaten al eens klaar?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24394

Willybubba schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 08:46:

[EDIT]

[...]

Het valt mij inderdaad ook erg op dat er zo veel verschillende meningen zijn. Denk dat het toch met de controls te maken heeft. Wellicht dat men ook moeite heeft met het feit dat de Wii wel een NEW generation machine is maar qwa graphics dit niet helemaal is. Ze gaan het toch stiekum vergelijken met een PS3 of een X360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Anoniem: 24394 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:34:
[...]

Het valt mij inderdaad ook erg op dat er zo veel verschillende meningen zijn. Denk dat het toch met de controls te maken heeft. Wellicht dat men ook moeite heeft met het feit dat de Wii wel een NEW generation machine is maar qwa graphics dit niet helemaal is. Ze gaan het toch stiekum vergelijken met een PS3 of een X360.
Heeft bij mij niet te maken met de controls en ook niet met de graphics maar eerder met de matige games die tot nu toe zijn uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 14:57
S2S schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:39:
[...]

Heeft bij mij niet te maken met de controls en ook niet met de graphics maar eerder met de matige games die tot nu toe zijn uitgekomen.
De keuze is nog niet reuze nee. Maar goed, ik ben dan ook helemaal kwijt welke bedrijven nu wat gaan doen voor de Wii en welke potentieele toppers ooit zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
-Sander schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:34:
Ik heb het voordeel dat ik al 3 vrienden heb met een Wii, dus dat is geen probleem. Probleem is wel dat ik een beetje zat wordt van alle minigames. MP is dan wel één van de beste. Maar ik snak naar Smash Bros., Smash Football (of PES/Fifa), Mario Kart, goede monkeyball minigames, een tennisspel etc. Diepgaande spellen die je met twee of meer personen kunt spelen.
Pheno79 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:42:
[...]
De keuze is nog niet reuze nee. Maar goed, ik ben dan ook helemaal kwijt welke bedrijven nu wat gaan doen voor de Wii en welke potentieele toppers ooit zullen komen.
Dit geeft wel een aardig overzicht: http://en.wikipedia.org/wiki/Wii_games :P
-MM- schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:29:
[...]

Zijn er al mensen die alles platinum hebben behaald bij sports bijvoorbeeld?
Volgens mij ben je dan onmenselijk, voor mij (en al m'n vrienden) zijn platinum medailles iets uit mythes >:) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Opsomtopics worden over het algemeen niet gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Iemand al beeldmateriaal gezien van de nieuwe sims voor de Wii

http://www.youtube.com/watch?v=6D6v3K55X8w

het ziet er heel...cute uit :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Boeboe schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:44:

Euhh, damnnnn...

Dat is inderdaad wel heel erg schattig, daarnaast lijkt het wel alsof dit ook op de N64 had kunnen draaien. Hmm, afwachten dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Boeboe schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:44:

Op dit soort shit zit ik nou net niet te wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-04 16:11

Richard

Kuru Kuru Kururin

S2S schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:12:
[...]

Nope, maar mijn vrouw hoogstwaarschijnlijk wel :+

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Willybubba schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:29:
Hee Max, hoe bevalt het verder nou! Updaten al eens klaar?
Ja..updaten werkt prima op schandalige tijden als 4am :P (Ik moest Dinsdag even naar de UK voor een meeting, dus s'ochtends heen s'avonds terug, prima moment om te updaten)

Ik heb gespeeld (maar niet veel ivm tijdgebrek):

2 uur Zelda
Tot nu toe zit het leuk/mooi in elkaar en de aandacht van de ontwikkelaars druipt er van af.

1 uur of minder aan Wii sports
Ff Geboxt, Gebowld en 1 potje tennis. Vind het eigenlijk meer bieden dan men vaak zegt, je keert er makkelijk naar terug. Me pa vond het best leuk, terwijl hij normaal ook nooit gamed. (Op de door mij aan hem gegeven DTM3 na) Ik werd al direct uitgehoord of de Wii ook op hun TV werkt aangezien ik vaak niet thuis ben.

1 uur Rayman
Echt leuk spel tot nu toe. Voelt niet gimmicky aan ofzo. Eerste spel waar ik even een verkeerde beweging maakte en het draad behoorlijk mishandelde :P

VC Downloads
(Je kan wel merken dat ik ooit onder het kopje die-hard gamer viel qua moeilijke games):
- Probotector (Nostalgieeee)
- Gunstar Heroes (Had nooit een Sega en me vrienden die er wel een hadden, hadden Gunstar Heroes niet..dus kon het niet laten)
- R-Type 3 (Nostalgieee)
- Bomberman '93 (Bomberman he :D)

Op zich leuk maar vind het gewoon duur. Heb even wat spul gedownload om wat te hebben maar met een prijshalvering zou ik al 4x zoveel gedownload hebben. Hoe je het wend of keert ik heb 30 euro uitgegeven aan 4 +/- 15 jaar oude spellen.

Tot nu toe is de besturing in games beter dan ik verwacht had...ik denk dat er nog hele mooie dingen kunnen komen op de Wii :)

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 01-03-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:57

Snippertje

Light up your life

Hoedje schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:04:

Volgens mij ben je dan onmenselijk, voor mij (en al m'n vrienden) zijn platinum medailles iets uit mythes >:) .
Vriend van me heeft met returning balls platinum gehaald :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Richard schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:38:
[...]

Nope, maar mijn vrouw hoogstwaarschijnlijk wel :+
En ik ook wel. Dit lijkt mij echt zo'n heerlijke relax game worden. Een soort van AC, maar dan kwa interactie een stuk uitgebreider. Echt zo'n spel waar je gewoon lekker een uurtje in rondloopt zonder daadwerkelijk wat te doen.

Ik hoop daarnaast nog wel op een regulier Sims spel in de stijl van de Sims 2. Ik zie mezelf in Mysims nog niet echt liegen en bedriegen :D

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Die platinum medailles vind ik wel gezegend, als ik nog enigzins een leven wil overhouden. Overal goud is mijn streven. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:07:
[...]
Ik hoop daarnaast nog wel op een regulier Sims spel in de stijl van de Sims 2. Ik zie mezelf in Mysims nog niet echt liegen en bedriegen :D
Niet zo oppervlakkig zijn...

Uiterlijk zeg nix over het innerlijk :+

Dit moet trouwens nog even gepost worden, door de IGN review was het al duidelijker geworden. Maar RMC legt het even helemaal haarfijn uit:
Is there a steep learning curve in Blur? Without a doubt there is. Is it a rewarding experience, and worth your time? More so than any other game that I’ve played. Some games on the Wii make gaming extremely simple. You want to swing a bat, you swing the Wiimote. You want to fish; you use the Wiimote as a fishing pole. [...]

The Ubertrick controls DO work, the snowboarding controls DO work…they have to be learned. When you do get them (and trust me, you will), you will find yourself having an amazing experience. Hell, all I did was play through the tutorial and half pipe modes, and I was addicted. There’s a whole game waiting to be played!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

* Willybubba zijn vleesch is zwak.

Ik heb net Sonic and the Secret Rings gehaald. Ik hou helemaal niet van Sonic maar het zag er steeds zo leuk uit :P

(Desnoods kan ik 'em morgen nog ruilen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:18:
[...]

Niet zo oppervlakkig zijn...

Uiterlijk zeg nix over het innerlijk :+

Dit moet trouwens nog even gepost worden, door de IGN review was het al duidelijker geworden. Maar RMC legt het even helemaal haarfijn uit:

[...]
Voel jij je niet een beetje schuldig als je zo'n mysims kiddo aan de haak probeert te slaan :P Het is dan wel niet echt, maar echt correct voelen doet het niet :D

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:47:
[...]
Voel jij je niet een beetje schuldig als je zo'n mysims kiddo aan de haak probeert te slaan :P Het is dan wel niet echt, maar echt correct voelen doet het niet :D
Afbeeldingslocatie: http://messenger.msn.com/MMM2006-04-19_17.00/Resource/emoticons/devil_smile.gif

Maar serieus, het is toch al niet echt mijn spel. Zoiets als Spacestation Tycoon waar de laatste dagen wat informatie over uitgekomen is, lijkt me wel heel leuk. Het lijkt me namelijk, omdat dit soort spellen gewoon beter spelen met de muis, al helemaal ideaal zijn voor de Wiimote.

Na bijna 4 jaar en meer dan 4k aan posts is het eindelijk zover: m'n eerste MSN smiley op GoT :P

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 01-03-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Space Station Tycoon schijnt een veel uitgebreidere sequel op Outpost Kaloki X op de Xbox 360 te gaan worden. Outpost Kaloki was erg leuk en ik ben daarom ook erg benieuwd naar hoe dit spel gaat uitpakken. Het enige waar ik bang voor ben is dat dat er wel erg veel aan het spel moet worden toegevoegd voordat het een prijskaartje van ergens tussen de 40 en de 60 Euro waard is. Outpost Kaloki X kost zelf namelijk maar 9 Euro.

[ Voor 37% gewijzigd door MetroidPrime op 01-03-2007 19:55 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Hmm ik ben op zoek naar 2 draadloze cube controllers. Wavebirds zijn super duur, er zijn aardig wat 3rd party zooi maar het ziet er nogal plasticerig uit. Iemand suggesties? Of indien niet mogelijk 2 mooie, kleine (prefer: witte) cube controllers met rumble en (lang) snoer?

Moet dus aangesloten worden op mn Wii :) Googlen wordt ik niet echt wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nudie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:19:
Hmm ik ben op zoek naar 2 draadloze cube controllers. Wavebirds zijn super duur, er zijn aardig wat 3rd party zooi maar het ziet er nogal plasticerig uit. Iemand suggesties? Of indien niet mogelijk 2 mooie, kleine (prefer: witte) cube controllers met rumble en (lang) snoer?

Moet dus aangesloten worden op mn Wii :) Googlen wordt ik niet echt wijzer van.
ik heb het volle pond betaald voor 2 wavebirds heb er geen spijt van. wavebirds zijn idd duur maar aan de andere kant degelijk en prettig! en dat is mij wel wat geld weg. bedenk je eens hoeveel je ermee zult gamen! dan valt het allemaal wel mee hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 21:51

Patriek

edit koning

Weet er iemand of het mogelijk is de Wii niet automatisch te laten updaten? Aangezien wij twee zeer competitieve gamers in huis hebben mag tijdens het online gamen de lijn nooit onstabiel worden (door ander dataverkeer).

Ik wil dus dat de Wii zijn data v/h internet haalt wanneer ik dat aangeef (of iig als ik dat ding aan zet, niet in standby).

Nu moet ik steeds de stroomstekker dr uit gooien.

[ Voor 6% gewijzigd door Patriek op 01-03-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

Wii-connect 24 uitzetten. Of de Wii helemaal uitzetten, dus tot het lampje rood is en niet oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Wanneer krijgen we nou eindelijk weer eens informatie over de 1st party titels van nintendo....of zijn ze van plan dit keer eerst de 3rd party aan de beurt te laten?!

BTW de nieuwe heatseeker trailer ziet er cool uit :)
http://www.wiiweb.nl/index.php?p=nieuws&id=514

[ Voor 25% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 01-03-2007 22:52 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:25:
[...]

ik heb het volle pond betaald voor 2 wavebirds heb er geen spijt van. wavebirds zijn idd duur maar aan de andere kant degelijk en prettig! en dat is mij wel wat geld weg. bedenk je eens hoeveel je ermee zult gamen! dan valt het allemaal wel mee hoor
Probleem is dat die dingen even duur zijn per stuk als de 2e hands gamecube + 2 wired controllers die ik voor mn vriendin op de kop heb getikt. Ik vind dat het gewoon niet waard.

Dus ik denk dat ik gewoon op wired over moet gaan.
Is DEZE wat? Ik zie hem overal bij bv Dixons liggen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nudie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:53:
[...]

Probleem is dat die dingen even duur zijn per stuk als de 2e hands gamecube + 2 wired controllers die ik voor mn vriendin op de kop heb getikt. Ik vind dat het gewoon niet waard.

Dus ik denk dat ik gewoon op wired over moet gaan.
Is DEZE wat? Ik zie hem overal bij bv Dixons liggen:
ik heb er 1 en ik vond het niks heb toen besloten voor wavebirds te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:03:
ik heb er 1 en ik vond het niks heb toen besloten voor wavebirds te gaan
Het enige nadeel is dat wavebirds geen rumblefunctie hebben, al vraag ik mij af of draadloze controllers uberhaupt wel aan rumble doen.
Vandaar alleen met draad voor mij. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Gonadan schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:24:
[...]

Het enige nadeel is dat wavebirds geen rumblefunctie hebben, al vraag ik mij af of draadloze controllers uberhaupt wel aan rumble doen.
Vandaar alleen met draad voor mij. :)
Eh, je hebt toch een Wii? De Wiimote is draadloos én heeft rumble. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Is het dan verstandig om officiele nintendo wired gc controllers te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
nudie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:31:
Is het dan verstandig om officiele nintendo wired gc controllers te halen?
Hangt ervanaf wat je ermee wilt denk ik?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hoedje schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:31:
Zoiets als Spacestation Tycoon ...
Die naam doet me denken aan een van de meest ondergewaardeerde N64 games: Spacestation Silicon Valley. Een erg tof spel als je het mij vraagt, maar ik ben geloof ik zo'n beetje de enige die er zo over denkt.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S2S schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:12:
[...]

Maar hele folkstammen in Azië wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willybubba schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:20:
* Willybubba zijn vleesch is zwak.

Ik heb net Sonic and the Secret Rings gehaald. Ik hou helemaal niet van Sonic maar het zag er steeds zo leuk uit :P

(Desnoods kan ik 'em morgen nog ruilen :+ )
Excite Truck al uitgespeeld? SSX komt er ook binnenkort aan!

Wat vind jij van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 25-04 19:52

BaRF

bijna kerst

Patriek schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:28:
Weet er iemand of het mogelijk is de Wii niet automatisch te laten updaten? Aangezien wij twee zeer competitieve gamers in huis hebben mag tijdens het online gamen de lijn nooit onstabiel worden (door ander dataverkeer).

Ik wil dus dat de Wii zijn data v/h internet haalt wanneer ik dat aangeef (of iig als ik dat ding aan zet, niet in standby).

Nu moet ik steeds de stroomstekker dr uit gooien.
nou die paar kbtjes zal wel meevallen toch? Of hebben jullie zo'n lame verbinding thuis? :P

Excite truck vind ik echt een geniaal spel trouwens! Nooit gedacht, maar mn vriendin is minstens net zo fanatiek (en ze heeft rijlessen aargh :X)

Sonic vind ik wel ok, mist een beetje nogal de feel van de oude sonics @ de sega. Dat speelde gewoon... gezellig en spannend. Dit is gewoon een vooruitrennend hedgehogje met een nietzofijne besturing :P

COD3 vind ik ook echt superb :D die chaos!! heerlijk :D

Kokorinpa is trouwens ook fijn, had verwacht dat het teveel monkeyball zou zijn, maar is toch verschillend genoeg!

[ Voor 30% gewijzigd door BaRF op 02-03-2007 08:13 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 24394 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 07:59:
[...]

Excite Truck al uitgespeeld? SSX komt er ook binnenkort aan!

Wat vind jij van het spel?
Nee nog niet, moet nog even Super Excite unlocken. Maar goed, ik zag hem liggen, en ik dacht, aw hell, ik neem hem gewoon mee.

Totnogtoe wel OK. Ik heb het idee dat het spel beter wordt naarmate je meer abilities krijgt. Het is nog niet heel snel bijvoorbeeld, maar wel leuk platformen. Controls vallen me mee.

Graphics meer dan OK, voiceacting... Ehm. Laat ik het zo zeggen. Ik snap nu waarom het niet in Zelda zit :P

Maar goed, echt ver ben ik uiteraard nog niet, ik zit nog in wereld 1 (Sand Oasis).

SSX Blur inderdaad ook nog binnenkort, dan kan ik weer ff vooruit :)

offtopic:
Hoe bevalt het bij ANWB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Wat ik me trouwens net zit te bedenken. Aangezien EA bezig is om klassiekers als Theme Park en Sim City naar de DS te brengen. Zou het niet mogelijk zijn dat bij succes van die titels we voor de Wii nieuwe versies krijgen van deze spellen?

Dat lijkt me zelf best wel tof. Sim City 5 spelen op de Wii. Sowieso hoop ik op wat meer PC-like spellen als C&C enz. De Wii is de eerste spelcomputer die daar echt geschikt voor is. Hopen dat developers dat ook oppikken.

edit: Overigens lees ik dat de volgende "Port" ook alweer is aangekondigd. Scarface: the world is yours komt naar de Wii. Een spel dat eerst alleen op de Xbox en PS2 was. Ik hoop toch echt dat dat poorten een keer ophoudt. Ik heb er niet veel behoefte aan om maar steeds de vorige generatie nog een keer te doen, maar dan met andere controls. In de eerste 2/3 maanden is het nog te vergeven, omdat je dan een console moet voorzien van nieuwe titels, maar het is nu toch wel een keer mooi geweest.

[ Voor 35% gewijzigd door Smoonshine op 02-03-2007 09:11 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:54
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:50:
Wanneer krijgen we nou eindelijk weer eens informatie over de 1st party titels van nintendo....of zijn ze van plan dit keer eerst de 3rd party aan de beurt te laten?!

BTW de nieuwe heatseeker trailer ziet er cool uit :)
http://www.wiiweb.nl/index.php?p=nieuws&id=514
Ziet er zeker grappig uit ja!
Muziek is alleen k*t, hopelijk is dat alleen in die trailer zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het is weer een tijdje geleden, maar er is eindelijk weer een leuk gerucht. Wellicht heeft Blazing Angels een online multiplayer optie. Er zijn een aantal redenen waarom dat misschien het geval is. Allereerst is het natuurlijk een Ubisoft titel. Daarnaast staat er op IGN een boxart met het Wifi logo, Gamespot heeft het bij de info staan en Gamefly heeft het in de omschrijving staan, kijk voor meer info op GoNintendo.

Alhoewel dit spel me niet meteen aanspreekt, hoop ik dat het klopt. Het is namelijk de hoogste tijd voor online multiplayer/connectiviteit op de Wii. Iets wat er ihmo vanaf dag één had moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

-Sander schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 23:27:
Eh, je hebt toch een Wii? De Wiimote is draadloos én heeft rumble. ;)
Ja pretfuik, maar dat is zo lastig GC spellen spelen. :P
Smoonshine schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:07:
Dat lijkt me zelf best wel tof. Sim City 5 spelen op de Wii. Sowieso hoop ik op wat meer PC-like spellen als C&C enz. De Wii is de eerste spelcomputer die daar echt geschikt voor is. Hopen dat developers dat ook oppikken.
Niet echt geschikt vind ik, wel veel meer dan de andere consoles maar je kan met de wii-remote nog lang niet zo snel en secuur selecteren of klikken als met een muis.
Tycoon-achtige spellen kunnen dan prima, maar in een strategie spel moet je sneller kunnen klikken.
Tenminste, dat vind ik dan. :)
edit: Overigens lees ik dat de volgende "Port" ook alweer is aangekondigd. Scarface: the world is yours komt naar de Wii. Een spel dat eerst alleen op de Xbox en PS2 was. Ik hoop toch echt dat dat poorten een keer ophoudt. Ik heb er niet veel behoefte aan om maar steeds de vorige generatie nog een keer te doen, maar dan met andere controls. In de eerste 2/3 maanden is het nog te vergeven, omdat je dan een console moet voorzien van nieuwe titels, maar het is nu toch wel een keer mooi geweest.
Helemaal eensch, ik heb ook het gevoel dat een 'port' van een spel niet echt wat toevoegd, dat spel was namelijk ook met gewone controls prima te spelen.
Als een spel echt voor de Wii ontwikkeld wordt zullen de controls pas echt wat toevoegen denk ik.
En ja, ook bij Zelda voegt het niet zo veel toe, ik moet zeggen dat het erg lekker speelt, en het mikken met katapult e.d. gaat makkelijker met de wii-remote.
Maar verder had je net zo goed op b.v. A kunnen drukken in plaats van met je controller wapperen.

Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat als ik Zelda nog een keer moest kopen zou ik weer de Wii versie nemen omdat ik dat wapperen ook wel grappig vind. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:29
Hoedje schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:31:
Het is weer een tijdje geleden, maar er is eindelijk weer een leuk gerucht. Wellicht heeft Blazing Angels een online multiplayer optie. Er zijn een aantal redenen waarom dat misschien het geval is. Allereerst is het natuurlijk een Ubisoft titel. Daarnaast staat er op IGN een boxart met het Wifi logo, Gamespot heeft het bij de info staan en Gamefly heeft het in de omschrijving staan, kijk voor meer info op GoNintendo.

Alhoewel dit spel me niet meteen aanspreekt, hoop ik dat het klopt. Het is namelijk de hoogste tijd voor online multiplayer/connectiviteit op de Wii. Iets wat er ihmo vanaf dag één had moeten zijn.
Hmmm...ik vraag me af of het klopt.
Nintendo heeft twee week (kan ook één week geleden zijn) pas de online dev-kits aan 3rd-party's verstuurd. Juist om er voor te zorgen dat PKMN de eerste online game word. Blazing Angels is al een tijd in ontwikkeling en vraag me dan ook af of die game echt online gaat.

Zou wel leuk zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31556

Gisteren zag ik Sonic And The Secret Rings voor de WII al liggen bij de mediamarkt. Heb nog getwijfeld of ik hem mee zou nemen.

Heeft een van de Tweakers 'm al? en zo ja, wat vind je ervan?

Ik zit er sterk over te denken om hem te gaan halen(wordt de tweede game in een week tijd :S , de ander was Excite Truck :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Schaamteloze zelfquote ;)
Totnogtoe wel OK. Ik heb het idee dat het spel beter wordt naarmate je meer abilities krijgt. Het is nog niet heel snel bijvoorbeeld, maar wel leuk platformen. Controls vallen me mee.

Graphics meer dan OK, voiceacting... Ehm. Laat ik het zo zeggen. Ik snap nu waarom het niet in Zelda zit :P

Maar goed, echt ver ben ik uiteraard nog niet, ik zit nog in wereld 1 (Sand Oasis).
Oftewel, zie een paar posts boven je ;)

Over die ports: het enige voordeel daarvan vind ik dat er nu wel wat genres beschikbaar komen die ik op de Cube gemist heb (dat hele sandbox-gebeuren; hoewel Scarface me dan net weer niks lijkt, van die film blijf je af :P ). Maar, inderdaad, teveel is teveel dus wat nieuwe IP's mag ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 31556 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:49:
Gisteren zag ik Sonic And The Secret Rings voor de WII al liggen bij de mediamarkt. Heb nog getwijfeld of ik hem mee zou nemen.

Heeft een van de Tweakers 'm al? en zo ja, wat vind je ervan?
heb hem gisteren een kwartiertje kunnen spelen en vond hem afschuwelijk. De vreselijke rock/popmuziek, de loopanimatie van sonic, en vooral: DE CONTROLS. De controls zijn werkelijk verschrikkelijk. Je houdt je wiimote zijwaards en bestuurt sonic zoals je een wagen zou besturen. Springen? hou de "2" knop ingedrukt en pas als je wil springen laat je los (ssx style). Aanvallen/boosten? Werp je wiimote snel naar voor om een vijand aan te vallen. Gruwelijk irritant als je meerdere vijanden hebt.
Op wat stukjes na mis je ook voortdurend het snelheidsgevoel dat je in vorige delen wel had (schuifelen tegen muren in een sonic game? komaaaaaan zeg) en de dialogen die je voortdurend doorheen de stages hoort zijn vervelend (Japanse stemmen, Engelse voice-acting durf ik zelfs niet proberen)
De camera is trouwens ook nog altijd legendarisch slecht, 60% van de tijd zie je echt niet naar waar je loopt.

Dus nee, ik zou hem niet echt aanraden :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31556

Boeboe schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:16:
[...]
Dus nee, ik zou hem niet echt aanraden :Y)
Mmm, gek dat op internet de reviews eigenlijk best wel goed zijn :), maar goed, ik ga er nog even over nadenken dus :P , iemand nog meer positieve/negatieve ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Boeboe schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:16:
[...]

heb hem gisteren een kwartiertje kunnen spelen en vond hem afschuwelijk.
Zo kwamen ook de slechte reviews voor SSX:Blur in de wereld :z
Boeboe schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:24:
[...]
is ssx blur goed dan? heb hem nog niet kunnen spelen. Of zijn we aan self denial bezig? :p
Ik maakte een geintje, maar ik zit ook in de ontkenningsfase hoor :D

[ Voor 34% gewijzigd door Hoedje op 02-03-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hoedje schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:20:
[...]

Zo kwamen ook de slechte reviews voor SSX:Blur in de wereld :z
is ssx blur goed dan? heb hem nog niet kunnen spelen. Of zijn we aan self denial bezig? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Willybubba schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:35:
[...]

Nee nog niet, moet nog even Super Excite unlocken. Maar goed, ik zag hem liggen, en ik dacht, aw hell, ik neem hem gewoon mee.

SSX Blur inderdaad ook nog binnenkort, dan kan ik weer ff vooruit :)

offtopic:
Hoe bevalt het bij ANWB?
Hmmmmm dit lezende krijg ik stiekum toch wel weer het gevoel dat ik deze eigenlijk wel zal moeten aanschaffen. Krijg dit gevoel steeds meer bij de Wii lineup.

Stiekum vond ik Sonic vroeger toch wel vermakelijk, ook al was het enkel en alleen naar links drukken en springen. Snelheidsgevoel was gewoon leuk :)

offtopic:
Goed, heb een hoop werk te doen, heel anders dan bij de ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Aanvallen/boosten? Werp je wiimote snel naar voor om een vijand aan te vallen. Gruwelijk irritant als je meerdere vijanden hebt.
Dat vond ik juist wel lekker werken, bij een lock kun je echt snel over ze heen stuiteren :D

Overigens is een kwartier echt te kort om de feel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Willybubba schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:50:
[...]

Dat vond ik juist wel lekker werken, bij een lock kun je echt snel over ze heen stuiteren :D

Overigens is een kwartier echt te kort om de feel te krijgen.
vreemd, wat met oudere sonic games kreeg ik direct die "feel" ;)

Degenen die het kopen en teleurgesteld gaan zijn: zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Boeboe schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:11:
[...]

vreemd, wat met oudere sonic games kreeg ik direct die "feel" ;)

Degenen die het kopen en teleurgesteld gaan zijn: zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb :>
En degene die 'm nu niet kopen, maar niet teleurgesteld zouden zijn dan? Mogen die wel zeggen dat je ze gewaarschuwd hebt? :+

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Volgende komt als het goed is SSX uit en twee weken daarna DBZ en The Godfather!
Ik twijfel nog steeds over SSX. Het lijkt me wel een coole game maar 1080 Avalanche wist mij op de Cube niet echt lang te boeien... Ik denk dat ik mijn euri in de pocket hou voor DBZ & The Godfather...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Mijn vriendin heeft vanmiddag 2000 punten gehaald :D
Nu nog bedenken waar ik het aan ga uitgeven. :P
SMW is toch wel een van de opties. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 25-04 20:27
Hé, welke VC games zijn er vandaag bij gekomen? Daar heb ik niemand nog over gehoord, of heb ik er per ongeluk overheen gelezen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-04 21:41
SEGA Mega Drive: (800 Wii Points)
Sword of Vermilion™ (1 speler)
Bio Hazard Battle™ (1-2 spelers)
Streets of Rage™ (1-2 spelers)

TurboGrafx: (600 Wii Points)
Chew-Man-Fu™ (1-2 spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:33

rajackar

Blood Minister

* rajackar gaat zachtjes in een hoekje huilen van geluk.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

rajackar schreef op Friday 02 March 2007 @ 14:27:
[...]

* rajackar gaat zachtjes in een hoekje huilen van geluk.
Heeej een RPG, is die leuk?

Heeft iemand ooit ergens iets gehoord van Mortal Kombat Trilogy die op de VC uitkomt?
Of gaan ze gewoon I, II en III uitbrengen zodat je ze alledrie zou moeten kopen :(
Ik kan er weinig over vinden. :)

* Gonadan hoopt van wel :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Deddiekoel schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 14:25:
Volgende komt als het goed is SSX uit en twee weken daarna DBZ en The Godfather!
Ik twijfel nog steeds over SSX. Het lijkt me wel een coole game maar 1080 Avalanche wist mij op de Cube niet echt lang te boeien... Ik denk dat ik mijn euri in de pocket hou voor DBZ & The Godfather...
Maar volgens mij heeft SSX veel en veel meer content dan 1080. Bovendien is het ook free roaming van opzet. Ik denk dat je er veel langer mee bezig kunt zijn.

1080 heb ik ooit gekregen via de sterrencatalogus en ben je inderdaad zo doorheen.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!