|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Turn it up loud, captain!
Topicstarter
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Topicstarter
|
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Hmm idd.Ankh schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:19:
Misschien is het handig om in de TS iets neer te zetten over het probleem met de Component kabel icm de VC spellen..nintendo is er druk mee bezig. Bij de volgende update moet het helemaal verholpen zijn maar tot die tijd kan ik dus geen spellen spelen.. tis echt ruk gewoon.. majah
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Je zet je TV aan en dan kies je een andere net? Snap niet wat er zo irritant aan is... Je zapt 9 van de 10x toch meteen naar een andere net.rajackar schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:37:
[...]
Hmm idd.
Dan kan het probleem met de RGB kabel en het autoswitchen van je tv zolang de wii standby staat er ook meteen bij. Redelijk irritant nog steeds.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Is misschien meer een persoonlijk probleem aangezien ik 'scochtends vanuit bed graag even nieuws kijk om wakker te worden. En dan lig ik altijd te vechten met de remote om de tv van ext af te krijgen.Razor.Timo schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:56:
[...]
Je zet je TV aan en dan kies je een andere net? Snap niet wat er zo irritant aan is... Je zapt 9 van de 10x toch meteen naar een andere net.
Nog even een vraagje, DBZ:Budokai 2 komt 23 maart voor de Wii, zal er voor de Wii ook een 4 speler mogelijkheid inzitten? Zoeken op google leverde niets op. (Of misschien zoek ik verkeerd)
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Het is ook niet onoverkomelijk vervelend. Maar wel erg irritant. Vanaf een externe aansluiting naar de gewone kabel duurt bij mij langer dan van kanaal switchen. En meteen als de tv aangaat schiet hij bij mij op de externe aansluiting van de Wii. Daarbij blijft de Wii een signaal naar de tv geven, terwijl hij gewoon uit hoort te staan.Razor.Timo schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:56:
[...]
Je zet je TV aan en dan kies je een andere net? Snap niet wat er zo irritant aan is... Je zapt 9 van de 10x toch meteen naar een andere net.
uhm...
Als ik het goed begrijp is dit dus ALLEEN een probleem voor mensen die hun Wii op de SCART hebben aangesloten (met de RGB-SCART kabel) en daarnaast analoge kabel-TV via coax aangesloten hebben ?rajackar schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:37:
Dan kan het probleem met de RGB kabel en het autoswitchen van je tv zolang de wii standby staat er ook meteen bij. Redelijk irritant nog steeds.
Anoniem: 24394
Hopen dat het waar is, ik ben bijna aan de beurt bij de MM en het begint toch wel te kriebelenAnoniem: 24394 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:40:
Gamer heeft de volgende uitspraak van Gamespy overgenomen:
Zeer binnenkort zal Nintendo maandelijks 1 miljoen Wii's gaan uitleveren, waarna dit aantal zal blijven stijgen.
Alsof ik een andere optie heb.Allemaal dus nog even afwachten als je nog geen Wii hebt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Al lezende en zoekende vraag ik me af wat een memory-card momenteel voor zin heeft. Zo al te veel valt er nog niet te downloaden, of mis ik iets?Heb ik een memory card nodig voor de Wii?
Nee, voor Wii spellen heb je geen memory card nodig vanwege de 512 Mb flashgeheugen die in de console ingebouwd is. Als je Gamecube spellen op de Wii wilt kunnen spelen, dan heb je wel een Gamecube memory card nodig.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Thanks... Hoe lang heeft het bij jou geduurd? Reis en overschrijving??Patriek schreef op maandag 12 februari 2007 @ 00:29:
[...]
Thanks!
Gelijk dus een tip voor andere wachtende Nederlanders; www.alternate.de
Wii`s op voorraad voor €254,95 inclusief verzendkosten via DHL! (en dan gewoon met internet bankieren vooruit betalen). Nadeeltje is dus de duitse handleiding (die ik toch nooit lees) van de game Wii Sports. En bij het verhalen van garantie moet je gaan opsturen op eigen kosten (neem ik aan) en dus ook langer wachten.
[ Voor 32% gewijzigd door Max|Burn op 12-02-2007 13:45 ]
TopicstarterEr staat toch dat een memory card alleen voor het spelen van Gamecube spellen nodig is?pven schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:32:
In de mini-FAQ staat het onderstaande:
[...]
Al lezende en zoekende vraag ik me af wat een memory-card momenteel voor zin heeft. Zo al te veel valt er nog niet te downloaden, of mis ik iets?
Ik denk dat hij de SD kaart bedoelt. En die zou voor mij inderdaad ook nog niet zo nuttig zijn.MetroidPrime schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:36:
[...]
Er staat toch dat een memory card alleen voor het spelen van Gamecube spellen nodig is?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Om het amazon.de verhaal af te sluiten nog even mijn ervaring:Max|Burn schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:36:
Als je de topic even leest zie je dat hij hem juist net besteld.Verder zie je op 453453 plaatsen staan dat het bij de meeste mensen zo'n 3 werkdagen duurde.
Daarnaast geeft alternate.de zelf 2 dagen voor verzenden aan. (Wat dus klopt als je 1 dag reistijd meetelt)
Ligt het aan mij of word het topic de laatste tijd overspoelt met aardsluie mensen ?
...mompelt UTFS, RTFT, RTFSP...
TopicstarterTenzij je van het fotokanaal gebruik wilt maken, je MP3 bestanden wilt afspelen in Excite Truck of bacups wilt maken van al je saves of Virtual Console spellen, heb je een SD kaart niet nodig.
Anoniem: 33205
Ik vind het erg jammer dat je daar niet gewoon een USB-flash stick voor kunt gebruiken.MetroidPrime schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:52:
Tenzij je van het fotokanaal gebruik wilt maken, je MP3 bestanden wilt afspelen in Excite Truck of bacups wilt maken van al je saves of Virtual Console spellen, heb je een SD kaart niet nodig.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik kijk zelf vooral uit naar SSX:Blur. Dat lijkt me echt een toptitel worden. Sonic lijkt me ook erg tof, maar ik wacht de reviews eerst even af. Sonic spellen lijken de laatste tijd steeds veelbelovend en het eindresultaat valt steevast tegen.Haay schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:02:
De tijdelijke droogte qua nieuwe games voor de Wii is nu bijna ten einde. Welke games hebben jullie zoal op de nominatie staan om aan te schaffen?
Ikzelf zit vooral te kijken naar Kororinpa en waarschijnlijk ook wel Sonic and the Secret Rings.
Las net een preview over Excite Truck waarbij ze vrij positief waren over de single player, maar niet erg enthousiast waren over de multiplayer (framerate probleem o.a.). Dan valt die game toch af voor mij.
Ben ook wel benieuwd naar Eledees, maar die duurt nog wel even. En ik wacht nog steeds op meer informatie over Leaderboard Golf voor de Wii, van System 3...
uhm...
[ Voor 46% gewijzigd door Deddiekoel op 12-02-2007 14:43 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Meid toch.. als je nou iets verder leest hebben ze het ook over de overschijving dat ongeveer paar dagen duurt.Max|Burn schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:36:
Als je de topic even leest zie je dat hij hem juist net besteld.Verder zie je op 453453 plaatsen staan dat het bij de meeste mensen zo'n 3 werkdagen duurde.
Daarnaast geeft alternate.de zelf 2 dagen voor verzenden aan. (Wat dus klopt als je 1 dag reistijd meetelt)
Ligt het aan mij of word het topic de laatste tijd overspoelt met aardsluie mensen ?
...mompelt UTFS, RTFT, RTFSP...
Topicstarter"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 205243
Die functie staat op de lijst om toegevoegd te worden! Ik beheer de site echter niet, maar een aantal tips hebben ze al opgepakt. Er is nu ook een gedeelte om het verzoek in te dienen om bepaalde features toe te laten voegen, deze staat er echter al :-) Maar ik je hebt wel gelijk, als deze functie er niet is, scheelt dit heel wat toegevoegde waarde. Nu is het zo dat je via de site een request verstuurd welke dan per mail naar diegene wordt verzonden, waarschijnlijk wordt straks in je profiel bijgehouden wie accepteert en wie niet (??)Deddiekoel schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:40:
23 Maart gaat voor mij duur worden. Ik wil nl. DBZ en The Godfather en die komen tegelijk uit. Denk daarom dat ik SSX de week ervoor laat liggen. Vrijdag komt Excite truck er wel, leek mij wel een koel gamepje.
@Val omtrent mapwii.com (geldt ook voor Xin-Devil dbase). Ik denk dat de belangrijkste meerwaarde van een dergelijk systeem is dat je weet wie jou heeft toegevoegd en andersom. Omdat je bij de Wii aan allebei de kanten de code moet invoeren moet het ook mogelijk zijn om aan te geven/zien wie jou heeft toegevoegd. Anders kun jij heel de wereld toevoegen zonder resultaat...
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 205243 op 12-02-2007 15:08 ]
Anoniem: 205243
Anoniem: 155599
MetroidPrime schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:46:
Guitar Hero,
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 12-02-2007 15:13 ]
Die bestaat ook nog niet.... Het is alleen verteld op dice.Anoniem: 155599 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:12:
[...]
dat wist ik niet dat die bestond.
had wel gelezen over een ddr (Y)
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
TopicstarterGuitar Hero is ook nog niet officiëel aangekondigd, de CEO van Activision heeft (per ongeluk?) tijdens een conference call met de gamespers gezegd dat ze de Wii en de DS gaan ondersteunen met onder andere "Spider-Man, Shrek, Transformers, and Guitar Hero".Anoniem: 155599 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:12:
[...]
dat wist ik niet dat die bestond.
had wel gelezen over een ddr (Y)
krijg het ook niet gevonden
http://search.ign.com/products?query=guitar+hero+wii
Wing Island lijkt me ook wel wat; alleen eerst even wat (p)reviews afwachten.Smoonshine schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:25:
[...]
Ik kijk zelf vooral uit naar SSX:Blur. Dat lijkt me echt een toptitel worden. Sonic lijkt me ook erg tof, maar ik wacht de reviews eerst even af. Sonic spellen lijken de laatste tijd steeds veelbelovend en het eindresultaat valt steevast tegen.
Dan zit ik ook nog te wachten op Mario Party 8. Met de Wiimote hebben ze nu de kans om er eens echt wat nieuws van te maken.
Ik heb overigens zelf Excite Trucks wel besteld. Van de review van IGN wordt ik wel enthousiast. Ook de filmpjes zien er erg gaaf uit. Een andere racer lijkt er binnenkort ook nog niet aan te komen, dus ik verwacht dat dit voorlopig het beste racespel op de Wii wordt.
20*350ZO45°
Ik heb `m inderdaad pas gisteravond besteld, moet zelfs nog bankgegevens e.d. ontvangen in een "in-behandeling-email". Levertijd zal 2 of hooguit 3 dagen zijn (via DHL) nadat zij je betaling hebben ontvangen.albert04 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 13:33:
[...]
Thanks... Hoe lang heeft het bij jou geduurd? Reis en overschrijving??
En wij zijn helderziend en weten A: Dat jij geen creditcard gebruikt en B: Welke bank jij gebruikt (factor i.v.m. duur overschrijving).albert04 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:46:
[...]
Meid toch.. als je nou iets verder leest hebben ze het ook over de overschijving dat ongeveer paar dagen duurt.
[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 12-02-2007 16:12 ]
Anoniem: 104593
Inderdaad, maar er valt ook zo weinig te discusseren de laatste tijd. Alleen maar geklaag over software droughts(die er niet zijn), en tekorten van de Wii.Max|Burn schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:08:
[...]
En wij zijn helderziend en weten A: Dat jij geen creditcard gebruikt en B: Welke bank jij gebruikt (factor i.v.m. duur overschrijving).
Nee dus. M.a.w. zoek zelf ook iets langer.
Je bank zal hetzelfde zeggen als ik: Overschrijving duurt tussen 3 dagen en 2 weken. Normaliter 3 dagen maar banken kunnen nog wel eens rare acties uithalen.
Sorry als ik bot over kom maar het Wii topic lijkt de laatste maand meer op een helpdesk dan een discussieplatform.
Marktplaats misschien?NiaX schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:39:
ligt het aan mij, of is F-zero GX voor de Cube nergens te krijgen?
ik wil F-zero
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 12-02-2007 16:43 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
De originele F-Zero is beschikbaar op de VC...NiaX schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:39:
ligt het aan mij, of is F-zero GX voor de Cube nergens te krijgen?
ik wil F-zero
mja de originele F-zero heb ik al zo vaak gespeeld.Deddiekoel schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:08:
[...]
De originele F-Zero is beschikbaar op de VC...
Ik heb gisteren weer eens Zelda er in gehad (wilde de Cave of Ordeals eens doen) en merkte toen toch hoe snel ik aan de FPS controls ben gewend want ik ging direct met de Wiimote richting aangeven. Ik ben zo'n fan van de Wii controls dat ik eigenlijk niet meer 'durf' om Cube games te spelenHeb dan ook nog steeds geen Cube game geprobeerd...
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Zo denk ik er ook over.Willybubba schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:04:
Ik ga iig voor Excite Truck en SSX Blur. Godfather ga ik in de gaten houden, verwacht er veel van. Heatseeker kan ook nog wel eens cool worden, en Eledees is volgens mij ook de moeite. Komende tijd zat te doen.
Maar misschien dat de levertijd zo hoog geschat is i.v.m. banktransfer (heb geen creditcard). Verpakking- en zendkosten zijn wel vrij hoog...value of goods: 249,00 Euro
charges for packaging & shipping: 17,85 Euro
--------------------------------------------------
total value of the order: 266,85 Euro
value added tax: 19 %
payment takes place by: against prepayment
country for invoice: Netherlands
country for delivery: Netherlands
delivery service: UPS
delivery time up to you: 8-12 days
[ Voor 13% gewijzigd door Patriek op 12-02-2007 18:17 ]
Patriek schreef op maandag 12 februari 2007 @ 18:10:
Hmmm, alternate.de valt toch tegen...
[...]
Maar misschien dat de levertijd zo hoog geschat is i.v.m. banktransfer (heb geen creditcard). Verpakking- en zendkosten zijn wel vrij hoog...
Toch nog maar even amazon.de proberen (las in het vorige topic over een levertijd van 3 dagen met 6 euro verzendkosten).
lol bij mij staat 3 weeksBestelliste / order list:
Artikelnummer / article number: QN#NA1
Bezeichnung / name of the item: NIN Wii Konsole inkl. Sports
Anzahl / quantity: 1
Einzelpreis / unit price: 249,00 Euro
Verfügbarkeit / delivery status: Dieser Artikel kommt in 3-5 Werktagen auf
Lager. / This article comes in three or five working days in stock.
[ Voor 29% gewijzigd door albert04 op 12-02-2007 18:32 ]
Tja, ik ken Leaderboard Golf nog van vroeger (lees: jaren '80) op de Homecomputer. Dus ik ben gewoon ERG benieuwd hoe een remake speciaal voor de Wii zal worden. En gezien het prijsniveau van de andere reeds uitgegeven System 3 games (Super Fruit Fall, Gottlieb Pinball en Rampage) hoop ik ook op een vriendelijke prijs voor Leaderboard Golf. Daar hoeven ze tenslotte geen dure naam (lees: Tiger Woods) voor te betalenAnoniem: 205243 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:54:
Leaderboard Golf voor de Wii, van System 3, kan ik idd ook weinig over vinden. Ik wil denk wel een golf spel, tot nu toe trekt Tiger Woods me het meest. Wat weet jij over leaderboardgolf? (zie ook)
http://www.gamespot.com/w...derboardgolf/similar.html
verder is er ook weinig info over tennis masters van System 3, ik wacht met name op die game. Ik wil graag weten of je bij dat tennisspel zelf kan lopen en welke soort slagen herkent worden door de wii
Duh, WiiConnect24 staat aan, dus ja er gebeurd nog het één en ander.rajackar schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:26:
Dat klopt helemaal. Alleen denk ik dat de meeste wii bezitters nog analoog tv kijken.
Daarnaast vind ik het ook heel vreemd dat de wii nog een signaal afgeeft in standby modus. Kennelijk gebeurt er toch nog eea op dat moment aangezien hij ook erg warm wordt in standby.
Dit nieuws is al meer dan een maand oud en klopt. Medio april moet de productieverhoging klaar zijn. Overigens komen ze dan op 6 + 9*1 = 15 miljoen consoles uit totaal.Anoniem: 24394 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:40:
Gamer heeft de volgende uitspraak van Gamespy overgenomen:
Zeer binnenkort zal Nintendo maandelijks 1 miljoen Wii's gaan uitleveren, waarna dit aantal zal blijven stijgen.
Allemaal dus nog even afwachten als je nog geen Wii hebt.
Voor mij gaan het waarschijnlijk SSX:Blur en Trauma Center worden, al hangt dat wel af van wat er de komende tijd aangekondigd wordt. Ik verwacht eigenlijk ook wel veel van april/mei/juni oftewel Q2 met Batillion Wars, Super Paper Mario, Heroes, Mario Smash Football en wellicht Metroid Prime 3.Haay schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:02:
De tijdelijke droogte qua nieuwe games voor de Wii is nu bijna ten einde. Welke games hebben jullie zoal op de nominatie staan om aan te schaffen?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 208366
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ja, daar maakte ik me ook zorgen over... Maar ook al stond de datum naar mijn smaak veel te ver in de toekomst, 3 dagen later had ik m'n WiiAnoniem: 208366 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 18:56:
Vraagie: op amazon.de wordt gemeld dat m'n levering "auf dem transportweg" is maar pas 22 feb.? geleverd wordt? Jullie hadden toch ook zo'n overdreven lange gemelde datum terwijl deze in 3 dagen bezorgd werd toch?
Dat is best snel, nu hopen dat NoE niet veel langer wacht met het uitbrengen...Super Paper Mario
Nintendo of America Requests the Pleasure of Your Company at the Marriage of
Peach
to
Bowser
on the 9th Day of April 2007
The nuptials will take place at the beginning of Super Paper Mario(TM), which will be available for Nintendo’s hot new Wii(TM) home video game system. Those who wish to attend — or thwart — the ceremony will need to switch between 2-D and 3-D.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ja, dat zijn de spellen waar ik ook het meest naar uit kijk.Hoedje schreef op maandag 12 februari 2007 @ 18:52:
Voor mij gaan het waarschijnlijk SSX:Blur en Trauma Center worden, al hangt dat wel af van wat er de komende tijd aangekondigd wordt. Ik verwacht eigenlijk ook wel veel van april/mei/juni oftewel Q2 met Batillion Wars, Super Paper Mario, Heroes, Mario Smash Football en wellicht Metroid Prime 3.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Hier net zo iets, net iets meer dan 50 uur, heb ruim 40 Poe Souls, weet niet precies waar ik ben in de Cave of Ordeals (3 of 4 keer de Great Fairy tegen gekomen), 18 en een beetje hartjes.Razor.Timo schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:28:
Heb net Zelda uitgespeeld... Het einde viel wat mij betreft echt tegen... Ik had in een uurtje de laatste 2 dungeonsIk vond het iig echt te makkelijk... Heb er trouwens 50 uur over gedaan, moet nog aantal poe's (heb er 38) en cave of ordeals de laatste 10 chambers en nog paar hart pieces (heb er 18 met 2 hart pieces).
Heb trouwens wel echt genoten daar niet vanVond het een geweldig spel. Ga nu nog windwaker lenen die heb ik nog steeds niet uitgespeeld
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
[ Voor 40% gewijzigd door Max|Burn op 12-02-2007 21:34 ]
Ja, maar dat is me punt dus. De laatste weken zie je mensen die hem toch echt net gekocht hebben wrist straps aanvragen. De serienummers worden zelfs vermeld dus hoe mensen evengoed de strap bestellen ook al hebben ze de dikke..geen idee.Ik had wel degelijk de dunne straps (had de Wii bij de lauch).
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dat kloptDeddiekoel schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:39:
Ligt het aan mij of is het nieuws dat Nintendo de online devkits heeft verstuurd hier compleet over geslagen?
[ Voor 12% gewijzigd door Smoonshine op 12-02-2007 21:44 ]
uhm...
TopicstarterIk vond het eerlijk gezegd een vreemd bericht. Wat bedoelen ze met "online devkits"? De huidige devkits hebben volgens mij al WiFi ondersteuning, dus het lijkt mij alleen een kwestie van een firmware update en het beschikbaar stellen van nieuwe API's en de bijbehorende libraries.Deddiekoel schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:39:
Ligt het aan mij of is het nieuws dat Nintendo de online devkits heeft verstuurd hier compleet over geslagen?
[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 12-02-2007 21:52 ]
Je kan volgens mij beter het telefoonnummer van de klantenservice posten..StormingSoul schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:26:
Misschien wel makkelijk voor in de startpost
De link naar de site van nintendo waar je Nieuwe Wrist-Straps (Sterkere) kan aanvragen.
http://wii.nintendo.nl/6329.html
Anoniem: 66797
hmm ik zit te wachten op super ghouls and ghosts en mariokartMetroidPrime schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:51:
[...]
Ik vond het eerlijk gezegd een vreemd bericht. Wat bedoelen ze met "online devkits"? De huidige devkits hebben volgens mij al WiFi ondersteuning, dus het lijkt mij alleen een kwestie van een firmware update en het beschikbaar stellen van nieuwe API's en de bijbehorende libraries.
In ander nieuws: in de V.S. zijn Kid Icarus en Kirby net uitgebracht op de Virtual Console.
TopicstarterDat is inderdaad zo, maar het nieuwsbericht dat ik las impliceerde dat de devkit fysiek uitgeleverd werd.Max|Burn schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:55:
Een Devkit is niet alleen de console he. De online SDK etc was er gewoon nog niet.
Anoniem: 8819
Anoniem: 105012
Nope, die gaan er niet op werken. De ingang die ervoor nodig is, zit er niet op.Anoniem: 8819 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:17:
Ik heb zelf nu ook een wii besteld.
Duurt wel eventjes voor ik het heb.
Ik heb veel game cube games liggen.
Maar ik heb ook zo adapter voor de cube zodat ik game boy advance in kan proppen.
Kan ik die games ook blijfen spelen op de wii?
Of moet ik ze appart binnen halen ?
TopicstarterDe officiële Game Boy Player werkt niet meer op de Wii. De Wii heeft de benodigde aansluiting daarvoor niet meer. Game Boy spellen kun je op dit moment niet downloaden op de Wii en het is niet bekend of dit ooit mogelijk zal worden.Anoniem: 8819 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:17:
Ik heb zelf nu ook een wii besteld.
Duurt wel eventjes voor ik het heb.
Ik heb veel game cube games liggen.
Maar ik heb ook zo adapter voor de cube zodat ik game boy advance in kan proppen.
Kan ik die games ook blijfen spelen op de wii?
Of moet ik ze appart binnen halen ?
[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 13-02-2007 00:19 ]
Ik heb hem vorige week in Duitsland gekocht, en daar zaten ook nog gewoon dunne straps bij.Max|Burn schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:29:
Ik heb het idee dat het overgrote merendeel wriststraps aanvraagt terwijl ze ECHT al de juiste hebben, dus of dat nou zo nodig is.
Nintendo geeft zelf aan dat er maar erg weinig Wii zijn verkocht in NL met de dunne wriststraps. De Wii's die nu in de winkels liggen hebben absoluut de dikke straps en nog komen mensen op het forum melden dat ze een nieuwe Wii hebben met dunne straps..blijkt achteraf dus ook niet zo te zijn
Heb het idee dat we Nintendo vooral zullen overladen in onterechte wriststrap vervangingen
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
[ Voor 24% gewijzigd door pven op 13-02-2007 09:38 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bedankt voor de tip; ik heb een Wii sinds eind december 2006 en zag op de vergelijkingsfoto op de website dat ik ook nog oude polsbandjes heb.StormingSoul schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:26:
Misschien wel makkelijk voor in de startpost
De link naar de site van nintendo waar je Nieuwe Wrist-Straps (Sterkere) kan aanvragen.
http://wii.nintendo.nl/6329.html
Dude, wat heeft dat met die Wii te maken?Gonadan schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:32:
... Lekker zitten spelen met m'n vriendin. ...
[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 13-02-2007 09:59 ]
De wii remote heeft ingebouwde rumble...Mijn vriendin houdt ook van spelletjes als Mario en Sports.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja, dat kan inderdaad.BassieBulk schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:07:
Kan je trouwens een VC spel (bv. MarioKart) met z'n 2-en spelen, met 1x de classic controller en 1x een GC-controller?
Heb jij eerst je oude bandjes moeten insturen ?Dubbel Fristie schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:09:
Ik heb ook mijn polsbandjes na ruim een maand ontvangen, maar bij mijn Wii van 7december zaten de dikke bandjes al
Ach... 4 bandjes als reserve dan maar he
Heb je het al via die internetpagina geprobeerd?WerkLoont schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:12:
[...]
Heb jij eerst je oude bandjes moeten insturen ?
Overigens is de mijne ook van december afkomstig (eind december bij Dixons) maar daar zitten toch echt nog de oude polsbandjes bij.... en ik krijg ze schijnbaar niet vervangen omdat ik niet eerst de oude polsbandjes in wil sturen.....
Gewoon via dat formulier doen. Dan duurt het alleen wat langer. Dit is trouwens de eerste keer dat ik lees dat iemand zijn polsbandjes moet opsturen om nieuwe te krijgen. Zal wel komen, omdat er massaal nieuwe bandjes zijn aangevraagd. Ik denk dat iedereen wel 1 of 2 bandjes meer heeft besteld dan dat ze nodig waren.WerkLoont schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:12:
[...]
Heb jij eerst je oude bandjes moeten insturen ?
Overigens is de mijne ook van december afkomstig (eind december bij Dixons) maar daar zitten toch echt nog de oude polsbandjes bij.... en ik krijg ze schijnbaar niet vervangen omdat ik niet eerst de oude polsbandjes in wil sturen.....
uhm...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dat probeerde ik nou juist, om het via het formulier te doen. Het formulier geeft echter aan dat mijn serienummer of onjuist of in gebruik is..... En dat terwijl ik nooit eerder die polsbandjes heb aangevraagd en toch echt wel een serienummer op de Wii af kan lezen..... Of hun serienummercheck klopt niet, of iemand anders heeft at random op mijn serienummer al eens eerder aangevraagd.... Maar dat hoort niet mijn probleem te zijn.Smoonshine schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 10:29:
[...]
Gewoon via dat formulier doen. Dan duurt het alleen wat langer. Dit is trouwens de eerste keer dat ik lees dat iemand zijn polsbandjes moet opsturen om nieuwe te krijgen. Zal wel komen, omdat er massaal nieuwe bandjes zijn aangevraagd. Ik denk dat iedereen wel 1 of 2 bandjes meer heeft besteld dan dat ze nodig waren.
[ Voor 55% gewijzigd door Max|Burn op 13-02-2007 13:54 ]
Anoniem: 171278
en hier ben ik gestopt met lezen....ik stel voor dat je eerst het spel eens verder speeltAnyway, wat ik gezien heb vond ik een beetje tegen vallen. Ik heb er wel twee uur over gedaan om die eerste vis te vangen maar verder vond ik het niet echt lastig. De dungeons zijn over het algemeen te rechtlijnig en puzzels te makkelijk. Iets van het kaliber Forest Temple (gang die de hele dungeon draait) of Water Temple (water level veranderen) uit OOT zit er niet bij. Sowieso is het design van de speelwereld niet echt geweldig. Vanaf Lake Hylia bijvoorbeeld kun je niet meer naar boven lopen, moet je dat kanon gebruiken. En als je naar Zora's Domain wilt, wat daar vlak bij is, moet je een kwartier omlopen. Ja, ik weet dat je later kunt warpen, maar dat zou alleen nodig moeten zijn om van de ene kant van de map naar de andere te gaan, niet als je een kleine afstand af wil leggen. Hyrule field is ook raar ontworpen, een aantal velden die dan verbonden zijn via zo'n klein, nauw weggetje.
[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 13-02-2007 11:09 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Als je nou gezellig hier blijft kom je er achter dat dat wel meevaltIk ben waarschijnlijk een van de grootste die-hards die in dit topic lurkt.
Edit: Er is een kans dat een of andere eikel het Wii serienummer geregistreerd heeft.. (gameshop medewerkertje?)En dat terwijl ik nooit eerder die polsbandjes heb aangevraagd en toch echt wel een serienummer op de Wii af kan lezen
[ Voor 52% gewijzigd door Max|Burn op 13-02-2007 11:26 ]
Zoek de fout? Ik zit nog twee maanden in Nieuw Zeeland, is dat misschien de foutBoeboe schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:07:
[...]
en hier ben ik gestopt met lezen....ik stel voor dat je eerst het spel eens verder speelt
*edit* eens verdergelezen...overingens wel sterk dat je jezelf "een van de grootste diehard fans" noemt die in dit hele topic zitten, en dan ga je het spel voor een weekendje huren? Zoek de fout
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 13-02-2007 11:16 ]
verdorie, ik had gehoopt met men 21 DS games de meeste te hebben, niet dusMax|Burn schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:10:
[...]22 NDS games
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Een van de grootste, niet deMax|Burn schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:10:
[...]
Als je nou gezellig hier blijft kom je er achter dat dat wel meevaltIk heb weinig t.o.v. een CaptainN, Surrounded, etc maar zit alsnog op een berg GB games (geen idee hoeveel meer?) 30 SNES games, 20-30 N64 games, 50 Cube games, 22 NDS games en 3 Wii games (En ik heb geeneens een Wii, rofl
)
Weet je zeker dat je niet teveel gerushed hebt? Ik heb het zelf niet gespeeld(Heb TP wel, maar geen Wii..grmbl@Nintendo..) maar als ik alle reacties lees en de reviews komt jouw ervaring niet echt overeen met de gemiddelde mening.Het enige wat ik vaker lees is dat TP wel wat te makkelijk is. TWW is echter een schim van OoT en TP als ik het zo hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 13-02-2007 11:23 ]
You first.Anoniem: 171278 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:04:
Als iemand hier wat constructiefs op te zeggen heeft hoor ik dat heel graag.
Ik vond dat zelf anders wel. TWW was op zich wel aardig maar het spel zelf is gerushed. Je bent half de game bezig met (veprlicht) items zoeken. Iets dat puur gedaan is om de duur van het spel te rekken (Filler). Erg teleurstellend vond ik dat. Het spel was ook een stuk korter dan andere Zelda's.TWW vond ik overigens zeker geen schim van OOT. Het was te makkelijk ja, maar het zat verder goed in elkaar.
Hmm ja dat had ik verdrongenMax|Burn schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:24:
[...]
Ik vond dat zelf anders wel. TWW was op zich wel aardig maar het spel zelf is gerushed. Je bent half de game bezig met (veprlicht) items zoeken. Iets dat puur gedaan is om de duur van het spel te rekken (Filler). Erg teleurstellend vond ik dat. Het spel was ook een stuk korter dan andere Zelda's.
Discussie is eng he
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 13-02-2007 11:30 ]
Anoniem: 179896
En hoe weet jij dat je halverwege de game bent?Maar korter? Als ik in 25 uur halverwege TP ben, dan kan ik TP toch ook niet echt lang noemen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq