|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Turn it up loud, captain!
Topicstarter
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Topicstarter
|
Anoniem: 104593
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 07-12-2006 20:08 ]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Anoniem: 168765
Ik zie een naam staan bij mijn SSID, maar ik zie nergens of ie hidden is of niet.apNia schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:53:
[...]
Zoek uit hoe je wireless router heet en kijk uit dat je SSID niet hidden is. Als die niet hidden is zou je 'm moeten kunnen vinden met je Wii. Het echte connecten kan weer meer problemen opleveren, maar het lijkt er nu op dat je de jouwe niet eens kan vinden..
Je hoeft niet perse zo extreem te bewegen als in alle filmpjes... kleine bewegingen zijn vaak al genoeg. Je kan dus nog steeds gewoon op de bank ploffen en spelen...stevenP schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:08:
Ik blijf het me toch afvragen he.. Met die nieuwe Wii controller, super vet allemaal, maar is zo niet het idee van een gameconsole ook juist weer een beetje weggenomen? Ik bedoel, met een controller in je hand languit op een bed liggen en dan nog een beetje moffen knallen, dat is mijn gedachte achter een gameconsole. Dat je niet de moeite hoeft te nemen en naar je bureaustoel hoeft te lopen, maar gewoon lekker op de bank kan ploffen voor je (supersize) tv.
Ben ik nu gek of moet je voor de Wii echt actief willen zijn?
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Is niet veel van waar. Mijn zusje heeft al die filmpjes gezien en doet zelf ook hyperactief, maar ze bakt er nou niet echt meer van dan ik zittendstevenP schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:08:
Ik blijf het me toch afvragen he.. Met die nieuwe Wii controller, super vet allemaal, maar is zo niet het idee van een gameconsole ook juist weer een beetje weggenomen? Ik bedoel, met een controller in je hand languit op een bed liggen en dan nog een beetje moffen knallen, dat is mijn gedachte achter een gameconsole. Dat je niet de moeite hoeft te nemen en naar je bureaustoel hoeft te lopen, maar gewoon lekker op de bank kan ploffen voor je (supersize) tv.
Anoniem: 198606
Jij bent gekstevenP schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:08:
10 second ninja DONE
De filmpjes zijn idd super gaaf, maar dat is het ook wel, helaas, want het leek me onwijs leuk, maar helaas niet, echt een typische 'release' game. Morgen proberen terug te brengen.OzzieBoy schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:12:
[...]
@Jibo
Jammer dat Rayman niet leuk is... Ik wil hem zelf ook graag kopen... Alle filmpjes enzo zien er erg leuk uit... Alleen ik ben nu bang dat het waar is wat je zegt... Dat zodra je alle minigames een keer gespeeld hem de lol er wel vanaf is... Ik hoop het niet...
Anoniem: 136075
Ik heb een aantal maanden geleden nog een Wavebird gekocht bij de Media Markt, maar dat was in GroningenSagat schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:17:
lol, gewoon al een nieuw topic in de tijd dak een reply maak.
Ik ga stiekum toch even mijn Cube vraag herhalen.
Oh en nog even een cube gerelateerd vraagje. Weet iemand een Dixons die nog wavebird verkoopt? Amersfoort, Utreg en Naarden/Bussum hebben of niks meer, of alleen nog paarse controllers met kabels, of neppers.
Liefst in de buurt van A'foort of Naarden uiteraard
Met bowlen kan je gewoon de richting instellen met 'a' en dan pijltjesAnoniem: 198606 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:16:
Wiisports heb ik verreweg het meest gespeeld. Boxen is erg leuk maar ook erg vermoeiend en hij reageert niet altijd zoals ik wil (kan ook komen omdat ik te snel bewegingen achter elkaar maak).
Tennis vind ik het leukst. Lekker slaan en proberen zo hard mogelijk te plaatsen is echt super als het lukt. Wel frustrerend als richting aangeven niet lukt. Golf is erg relaxed. Na al die drukke spellen een paar banen pakken werkt erg goed. Honkbal vind ik het minst omdat ik 1 niks met honkbal heb en 2 je alleen maar gooit en rent. Bowlen ook erg leuk, heb wel altijd een afwijking naar linksmaar komt alles nog redelijk realtistisch over. Wel is het een aanrader om met meer dan 1 te spelen omdat dat gewoon het leukst is
Niet zozeer heilig, maar dat is juist wat (vind ik) een gameconsole leuk maakt. Met een paar vrienden in de huiskamer lekker op de bank/stoelen zitten ofzo en lekker neerploffenOscar Mopperkont schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:16:
[...]
Jij bent gek
Maar het ligt aan het spel aan jezelf hoe actief je bezig moet zijn. Waarom is het trouwens heilig dat je bij een gameconsole zo onderuitgezakt als mogelijk moet kunnen spelen?
Anoniem: 87302
[ Voor 17% gewijzigd door harley op 07-12-2006 20:51 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
De link naar de PA comic van een tijdje terug verklaart allesstevenP schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:37:
[...]
Meestal als ik zit te Xbox'en ofzo, dan zit ik lekker onderuitgezakt met een teil cola naast me, muziekje aan en op de bank en dan controller op schoot. Ik vroeg mij dus af, hoe erg je 'bewegingsvrijheid' moet hebben, zelfs voor zoiets als CoD of Mario Kart.
10 second ninja DONE
Een launch kan best wel een maand duren of nog langer. Alle logistiek moet goed op gang komen en de fabrieken draaien steeds sneller bij. Ik denk dat Nintendo best wel eens hun belofte kan nakomen.harley schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:49:
PS2 : KAN NINTENDO EEN NOG GROTERE KLOOTZAK ZIJN !!!!
eerst beweren dat er 4.000.000 beschikbaar zijn bij de launch en als ik alle verkoopcijfers optel kom ik op nog niet de helft (en kan me niet voorstellen dat de EU er 2.500.000 krijgt) Dan ook nog eens beweren dat er zeker geen tekorten zijn.
Alle winkels zijn al uitverkocht VOOR de lauchdate en terwijl ik dit tik krijg ik doodleuk een nintendo newsletter MORGEN PRETTIGE WII DAG !!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRR
Anoniem: 194622
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Ik geloof nl. niet dat een bedrijf met zoveel ervaring als Ninendo niet in staat zou zijn om op tijd 5 miljoen van die dingen in elkaar te zetten. Er lopen 1 miljard chinezen rond en de meeste zijn bereid om 16 uur per dag te werken. Ik denk dat het pure strategie is. Als je weet dat je elk moment de winkel binnen kan lopen om een Wii te kopen is toch anders dan een pre order met zoveel hype. De hype wordt gecreeerd door Sony/MS en Nintendo. En het werkt.harley schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:49:
eerst beweren dat er 4.000.000 beschikbaar zijn bij de launch en als ik alle verkoopcijfers optel kom ik op nog niet de helft (en kan me niet voorstellen dat de EU er 2.500.000 krijgt) Dan ook nog eens beweren dat er zeker geen tekorten zijn.
Alle winkels zijn al uitverkocht VOOR de lauchdate en terwijl ik dit tik krijg ik doodleuk een nintendo newsletter MORGEN PRETTIGE WII DAG !!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRR
[ Voor 35% gewijzigd door ErikRo op 07-12-2006 21:04 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Er komt over een paar dagen alweer een nieuwe lading Wii's aan, en volgende week weer.harley schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:49:
............geschreeuw............
Alle winkels zijn al uitverkocht VOOR de lauchdate en terwijl ik dit tik krijg ik doodleuk een nintendo newsletter ...geschreeuw...
In Ede liggen er nog een paar (afgelopen zaterdag tenminste)Sagat schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:17:
lol, gewoon al een nieuw topic in de tijd dak een reply maak.
Ik ga stiekum toch even mijn Cube vraag herhalen.
Oh en nog even een cube gerelateerd vraagje. Weet iemand een Dixons die nog wavebird verkoopt? Amersfoort, Utreg en Naarden/Bussum hebben of niks meer, of alleen nog paarse controllers met kabels, of neppers.
Liefst in de buurt van A'foort of Naarden uiteraard
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
harley schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:49:
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
TopicstarterHet ging zelf om 4 á 5 miljoen consoles voor het einde van het financiële jaar 2006. Dat betekent dus 4 á 5 miljoen consoles vóór 31 maart. Nintendo is hard op weg om die aantallen te overschrijden.Anoniem: 194622 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:08:
Wat AAP zegt is helemaal waar. Het ging om dit jaar nog 4.000.000 consoles.
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 136075 op 07-12-2006 21:11 ]
Mijn pre order is vorig jaar al gemaakt. (heb daar zelfs een afspraak alle nieuwe nintendo's is de 1e voor mij en dat ging al een aantal jaren goed zo met de N64 Gc GBA NDS)Kurios schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:02:
[...]
Er komt over een paar dagen alweer een nieuwe lading Wii's aan, en volgende week weer.
Niet alle 4 miljoen komen in 1x maar over een paar ladingen.
De PS3 is gewoon op. Zelfde toen bij Xbox360.
en als je m echt zo graag had willen hebben op launchday, had je gewoon moeten pre-orderen. En anders kijk je op marktplaats, daar kan je ze zo voor een paar euro meer kopen.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Weet iemand overigens het juiste schema voor Nederland hiervoor met een goede bronvermelding. Dus bijvoorbeeld: 300.000 vóór 8/12/2006; 300.000 vóór 13/12/2006 enzovoort?Kurios schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:02:
[...]
Er komt over een paar dagen alweer een nieuwe lading Wii's aan, en volgende week weer.
Niet alle 4 miljoen komen in 1x maar over een paar ladingen.
De PS3 is gewoon op. Zelfde toen bij Xbox360.
en als je m echt zo graag had willen hebben op launchday, had je gewoon moeten pre-orderen. En anders kijk je op marktplaats, daar kan je ze zo voor een paar euro meer kopen.
Ik begrijp niet helemaal waar die usb wifi stick dinges voor nodig is, aangezien de Wii wifi ingebouwd heeft?Anoniem: 136075 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:11:
Hey, op de irc hadden we het over usb wifi stickies van Nintendo. Ik heb zelf een Sweex lc10006, die prima werkt als officiele nintendo wifi usb stick met deze gemodificeerde drivers: http://www.samipupu.com/d...104_for_Sweex_LC100060.7z
Misschien een tip voor de mensen die een goedkope wifi verbinding zoeken
[ Voor 21% gewijzigd door CyBeR op 07-12-2006 21:15 ]
Bij je composietkabel zit al een SCART verloopblokje.ErikRo schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:02:
Heeft er iemand een schema met de pin bezetting? Ik wil graag van mijn composite kabel een scart kabel maken en dat kan vast goedkoper dan 30 euro
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nee tuurlijk, ik snap dit allemaal wel en ik wil ook echt niet zeggen dat ik te lui ben om een beetje overeind te komen, vroeg me meer af of het echt nodig was, wil je het een beetje behoorlijk kunnen spelenSagat schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:57:
[...]
De link naar de PA comic van een tijdje terug verklaart alles
(ik ga niet terug zoeken in het moeras van posts, maar zoeken op hun site op het woord 'toolbox'' zou voldoende moeten zijn)
Seriously, volgens mij kan je als je het wilt prima onderuit gezakt op de bank gamen met de wii.
Heck, in tegenstelling tot de andere consoles zou je games waar geen nunchuck nodig is zelfs met een hand kunnen spelen. Ken je mooi bier/chips met je andere hand pakken.
(je zou het one handed gaming kunnen noemen, maar ja dan denk ik gelijk aan one handed typing, en dat is toch niet de associatie die Ninty wil denk ik)
Tsjah, als je geen draadloze router hebt kan die Wii ook geen Wifi gebruiken, ook al heeft ie het ingebouwd.. Je moet wel een draadloos netwerk hebben natuurlijk. Die usb wifi stick zorgt voor een draadloze verbinding.CyBeR schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:13:
[...]
Ik begrijp niet helemaal waar die usb wifi stick dinges voor nodig is, aangezien de Wii wifi ingebouwd heeft?
TopicstarterDie USB WiFi Connector veranderd je PC in een draadloze accesspoint voor de Wii en de DS. Dan heb je geen aparte draadloze router meer nodig.CyBeR schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:13:
[...]
Ik begrijp niet helemaal waar die usb wifi stick dinges voor nodig is, aangezien de Wii wifi ingebouwd heeft?
Misschien lag het aan de formulering maar ik begreep ook het zelfde.Anoniem: 136075 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:15:
[...]
Tsjah, als je geen draadloze router hebt kan die Wii ook geen Wifi gebruiken, ook al heeft ie het ingebouwd.. Je moet wel een draadloos netwerk hebben natuurlijk. Die usb wifi stick zorgt voor een draadloze verbinding.
Het werkt prima hoor... Gebruik het ook voor mijn DSlite om online te kunnen. Nooit problemen mee gehad, werkt precies hetzelfde als een echte van nintendo.Anoniem: 194622 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:17:
[...]
Misschien lag het aan de formulering maar ik begreep ook het zelfde.
Maar dat is wel een eventueel alternatief om aan je PC / Router te hangen als het werkt.
Ah, op die fiets.Anoniem: 136075 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:15:
[...]
Tsjah, als je geen draadloze router hebt kan die Wii ook geen Wifi gebruiken, ook al heeft ie het ingebouwd.. Je moet wel een draadloos netwerk hebben natuurlijk. Die usb wifi stick zorgt voor een draadloze verbinding.
Think no longer, ik heb thuis geen wifi, behalve die stick danCyBeR schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:20:
[...]
Ah, op die fiets.
Ik moet wel heel hard nadenken alleen om iemand te bedenken die thuis geen wifi heeft...
Er zijn al een aantal winkels die ze al verkopen. Gisteren ook al zelfs.Cubic X schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:23:
Klopt het dat Nintendo de winkels toestemming gegeven heeft om ze nu al te verkopen?!!!:|
WANT DE MM's EN ALLE GROTE WINKELS VERKOPEN ZE NUUUUU
ze hebben toestemming en nintendo heeft de launch nu gedaan!
Die komt nog, volgens mij is er nog geen werkende.MannyMo schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:30:
Is er een mogelijkheid om de wii aan te sluiten op mijn tft scherm (analoog dvi) want die is groter dan mijn tv
[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 07-12-2006 21:33 ]
Nee.MannyMo schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:30:
Is er een mogelijkheid om de wii aan te sluiten op mijn tft scherm (analoog dvi) want die is groter dan mijn tv
[ Voor 6% gewijzigd door Robin4 op 07-12-2006 21:43 ]
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
En dit was in haarlem?!CyBeR schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:13:
[...]
Oh en voor de duidelijkheid ik heb er dus vanochtend (vlak voor 12) twee gekocht, zonder pre-order. Ik kon niet helpen te glimlachen toen ik voor de 1e de winkel (V&D) uitliep. Die konden me er maar een verkopen, dus daarna de FRS geprobeerd en die hadden er 4 op een plankje staan achter de kassa.
[ Voor 7% gewijzigd door Cleetje op 07-12-2006 22:14 ]
De console is officieel nog niet eens te koop, hoe kan iemand dit nou weten?Robin4 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:39:
Weet iemand misschien ongeveer hoe lang het duurt voordat er nog ietsie van de prijs afgaat?
10 second ninja DONE
Hhmm, ff wachten dan tot het blauwe lampje brandt in de stand-by
Nee ik wil wel echte rgb kwaliteit niet zo';n nep blokjeRayNbow schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:13:
[...]
Bij je composietkabel zit al een SCART verloopblokje.
Of wil je van je composietkabel een RGB kabel maken? Dan gaat je dat niet lukken. Composiet gebruikt 1 draad voor video, RGB gebruikt er 3.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Het enige dat ik weet is 10.000 voor 08-12-2006 in Nederland en 11-12-2006 de tweede golf... hoeveel heb ik geen id van.gr1542 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:13:
[...]
Weet iemand overigens het juiste schema voor Nederland hiervoor met een goede bronvermelding. Dus bijvoorbeeld: 300.000 vóór 8/12/2006; 300.000 vóór 13/12/2006 enzovoort?
Ben wel benieuwd hoe iedereen aan deze cijfers komt (vooral omdat ze altijd zo verschillen)
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Dan heb ik als het goed is maandag dus een Wii, of de FRS moet inderdaad morgen nog wat extra's krijgen, wat ik van verschillende kanten gehoord heb. In ieder geval eentje volgende week, ben de eerst volgende bij de FRS en net aan 3 voor me bij de Intertoys..Grozno schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:57:
[...]
Het enige dat ik weet is 10.000 voor 08-12-2006 in Nederland en 11-12-2006 de tweede golf... hoeveel heb ik geen id van.
Dat weet ik omdat ik in een gamestore werk...
Nog niets ontvangen?Cleetje schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:54:
[...]
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
heb het nog een keer geprobeerd na de Wii-vrienden activatieCleetje schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:54:
[...]
Anoniem: 167335
Anoniem: 168490
Anoniem: 188559
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 188559 op 07-12-2006 22:40 ]
Nintendo zal de bundel misschien verlagen naar 229,99 de DS ging ook vrij rap van 250 naar 229 zodra de productie flink steeg. Aan de andere kant is de vraag zo groot dat het nu eigenlijk geen zin heeft om de prijs te verlagen.Anoniem: 188559 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:37:
nelis heeft gelijk, het moment dat er marktaandeel gewonnen kan worden door lagere prijs is nog ver te zoeken, laat daarnaast wel marktonderzoek plaatsvinden en het resultaat van dat marktonderzoek (waar de prijselasticiteit vooral berekend zal worden) is uiteindelijk samen met de teruglopende verkoop doorslaggevend voor een prijsverlaging.. Ik had hier eerst ook mijn vraagtekens over, maar denkt dat je misschien in de zomer ofzo voor het eerst een prijskaartje zal zien van 199,- - 129,-...
Of ik ben natuurlijk knettergek, dat kan ook..
Edit: jaa vast en zeker knettergek
TopicstarterPerfect Dark zal niet op de Virtual Console uitkomen. Je hebt een grotere kans om het spel bij Xbox Live Arcade terug te gaan vinden, aangezien Rare tegenwoordig onderdeel is van Microsoft.Anoniem: 198606 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:57:
zooo ik wil perfect dark spelenen dan niet op n64 want dan moet ik teveel moeite doen xD
vergeet nooit meer die tijd, lekker met een slayer rondvliegen en dan in de middle of nowhere een brok kaas tegen komen. met de slayer over muren heenvliegen en hide and seek doen:d te ergg
Maken we dan ook kans op zelda? En heeft iemand ook enig idee of de gameboygames ook misschien zouden kunne komen bij vc (van zelda).MetroidPrime schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:42:
[...]
Perfect Dark zal niet op de Virtual Console uitkomen. Je hebt een grotere kans om het spel bij Xbox Live Arcade terug te gaan vinden, aangezien Rare tegenwoordig onderdeel is van Microsoft.
Er is een grotere kans op GoldenEye op de Virtual Console omdat Nintendo daar een deel van de rechten van bezit.
TopicstarterWelk Japans bedrijf heeft alle Zelda spellen ontwikkeld(op de CD-I delen na) en welke console lanceert dat bedrijf deze week?danielkraak schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:44:
[...]
Maken we dan ook kans op zelda? En heeft iemand ook enig idee of de gameboygames ook misschien zouden kunne komen bij vc (van zelda).
[ Voor 21% gewijzigd door MetroidPrime op 07-12-2006 22:47 ]
Zelda zal wel verschijnen, dat spel is ook al is naar de GameCube geport.danielkraak schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:44:
[...]
Maken we dan ook kans op zelda? En heeft iemand ook enig idee of de gameboygames ook misschien zouden kunne komen bij vc (van zelda).
Ik hoop dat je de bedragen met +100 verkeerd getypt hebt; want dan ga ik mezelf echt afvragen waarom ik E250 uit heb gegeven bij de launch (eerste dag gekocht).Anoniem: 104593 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:42:
[...]
Nintendo zal de bundel misschien verlagen naar 229,99 de DS ging ook vrij rap van 250 naar 229 zodra de productie flink steeg. Aan de andere kant is de vraag zo groot dat het nu eigenlijk geen zin heeft om de prijs te verlagen.
20*350ZO45°
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 188559 op 07-12-2006 22:50 ]
Woeps die van de DS moeten inderdaad 129,99 149,99 zijn, die 229,99 van de Wii klopt wel...Richard schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:46:
[...]
Ik hoop dat je de bedragen met +100 verkeerd getypt hebt; want dan ga ik mezelf echt afvragen waarom ik E250 uit heb gegeven bij de launch (eerste dag gekocht).
Anoniem: 109386
en als ik mag vragen, wat is de reden dat je 10 keer zoveel zelda hebt gespeeld als wii play. Is dat omdat ...nahja..het is zelda dus dat MOET wel, of omdat wii play tegenviel? ^_^Xavier schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:50:
OMG vanochten 9:30 winkel op ik stond er 9:40
5 verkopers en geen enkele klant. Dus ik zo "ja ik kom mijn wii ophalen"
Wattes? "Ja een nintendo Wii"
Die verkoper. WTF zijn die al geleverd?
Hoppa mijn wii werd vanachter gehaald en werd door 6 man ff bespeurd wat er in zat
Naja nu heb ik een 11 uur gespeeld. 10 uur zelda en 1 uur wii play.
Zelda is echt enorm COOL!
Ik hoop alleen dat ik niet te snel ga want ik heb al 2 dungeons uitgespeeld en hoef er nog maar 1 voordat er het een en ander gaat gebeuren.
[ Voor 28% gewijzigd door Hoedje op 07-12-2006 23:03 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik weet niet of dat nut heeft, ken iemand die bij MM werkt en hij heeft voor een aantal filialen de voorraad nagekeken. Volgens hem zijn er waarschijnlijk geen filialen waar de Wii niet uitverkocht is. Ook omdat de meeste filialen aan pre orders doen en minder of evenveel wii's binnenkrijgen als dat ze pre-orders hebben.XiN-eViL schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:19:
Ik begin steeds meer jaloers te worden op de mensen die al een Wii hebben.... Ik ga denk ik proberen morgenvroeg voor school even langs de MM in Eindhoven te gaan, maar ik denk / vrees dat dat alleen maar ruzie maken wordt, en dat ik gewoon moet wachten tot dinsdag / woensdag, maar we zullen zien.
TopicstarterDat is eigenlijk behoorlijk goed nieuws. Weet je toevallig wat de exchange rate voor sterren en punten is?Hoedje schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:01:
Ik moet het wel goed uitleggen. Goed nieuws!
Je kunt ook sterren krijgen voor Virtual Console downloads. Je moet wel je account dan linken. Klik hiero voor het foldertje... Daarnaast kun je punten kopen met VIP punten. Dus middels je VIP punten kun je Virtual console spellen kopen.
Sow
lol, ik ben PWNED door Nintendo met mijn USA Wii en me 2.000 VIP Points...Hoedje schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:01:
Ik moet het wel goed uitleggen. Goed nieuws!
Je kunt ook sterren krijgen voor Virtual Console downloads. Je moet wel je account dan linken. Klik hiero voor het foldertje... Daarnaast kun je punten kopen met VIP punten. Dus middels je VIP punten kun je Virtual console spellen kopen.
Sow
Hehe, geen idee, ik hoop 1:1. Gezien de andere dingen in de shop, de games, lijkt mij dat niet onaannemelijkMetroidPrime schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:08:
[...]
Dat is eigenlijk behoorlijk goed nieuws. Weet je toevallig wat de exchange rate voor sterren en punten is?
Volgens IGN Australië 480i, 480P en 576i.Ik heb uit nieuwsgierigheid nog een vraagje, welke display opties heb je op de Wii in het TV menu? Is dat alleen 480p en 576i of zijn er meer opties?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Kan je nu overigens wel of niet je NL creditcard koppelen aan je USA Wii, of heb je daar een USA creditcard voor nodig en heb je dus feitelijk niets aan een USA Wii hier om daarmee VC spellen en extra content te kopen?Anoniem: 87302 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:12:
[...]
lol, ik ben PWNED door Nintendo met mijn USA Wii en me 2.000 VIP Points...
[ Voor 4% gewijzigd door nudie op 07-12-2006 23:39 ]
Ps4/switch gamer
Oeps ik bedoel WiiSports en niet Wiiplay.Anoniem: 109386 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:58:
[...]
en als ik mag vragen, wat is de reden dat je 10 keer zoveel zelda hebt gespeeld als wii play. Is dat omdat ...nahja..het is zelda dus dat MOET wel, of omdat wii play tegenviel? ^_^
kom op, moeten meer mensen zijn die wii play hebben nu, ik wil tweaker-beoordelingen
[ Voor 6% gewijzigd door Xavier op 07-12-2006 23:51 ]
Anoniem: 161123
Waarom haal je hem dan niet voor de Cube, zijn de nieuwe controls echt die 250 euro waard?Xavier schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:51:
Maar waarom zelda zoveel? Euhm tja ben gewoon Zelda verslaafd. De enige rede eigenlijk dat ik de cube kocht en nu de Wii dus.
Anoniem: 198874
Tja, het is natuurlijk een "revolution" in het gamen. Het is origineel en geen moeilijke bediening. De DS is ook een goed voorbeeld.Anoniem: 161123 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:57:
En toch speelt de gedachte in mijn achterhoofd, waarom had ik dit gevoel niet bij mijn grafische super mega 360....
Anoniem: 161123
Maar ook gewoon het gevoel dat erbij zit, ik heb bijna niet eens op de graphics gelet!Anoniem: 198874 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 00:02:
[...]
Tja, het is natuurlijk een "revolution" in het gamen. Het is origineel en geen moeilijke bediening. De DS is ook een goed voorbeeld.
Anoniem: 154736
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 154736 op 08-12-2006 00:10 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq