Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 15.422 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:19

Smoonshine

Feyenoord!!

UlyssesNL schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:13:
[...]
Ik heb nu trouwens iedere avond mijn broertje en mijn zusje weer op mijn kamer zitten |:(
Omdat ze willen bowlen :| zelfs mijn moeder heeft al een keer gebowld gister en zal het vast wel vaker willen doen. (had nintendo wel effe in de handleiding mogen zetten O-) iets van pas op de wii is verslavend voor huisgenoten en je raakt je privacy er door kwijt :+ ik bedoel al die warnings in de japanse handleiding en hier waarschuwen ze niet voor)
Haha, dit is zo herkenbaar. Ik heb het ding van narigheid maar beneden neergezet in de woonkamer. Anders kon ik hem elke dag weer mee naar beneden sjouwen. Normaal gesproken kijken we zondagavond film, maar nu moesten we een tennistoernooi houden. Zelfs Mijn moeder is extreem fanatiek op de Wii.En die moest eerst niets van computerspelletjes hebben.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182498

Anoniem: 157420 schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:59:
[...]

Maar de Wii ziet er dus zo uit alsop IGN en Gamespot. Hmmn toch jammer.
Nee, op de foto's ziet het er allemaal veel karteliger uit dan op de tv. technisch gezien weet ik niet waarom (studeer ook maar autotechniek en ict etc etc is allemaal hobby) maar ik vond het er beter uit zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182498

Smoonshine schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:02:
[...]

Haha, dit is zo herkenbaar. Ik heb het ding van narigheid maar beneden neergezet in de woonkamer. Anders kon ik hem elke dag weer mee naar beneden sjouwen. Normaal gesproken kijken we zondagavond film, maar nu moesten we een tennistoernooi houden. Zelfs Mijn moeder is extreem fanatiek op de Wii.En die moest eerst niets van computerspelletjes hebben.
Hahahahaha, ja dit is inderdaad zo herkenbaar! Ik heb het met mn pa, die was zo tegen computerspelletjes (constant van: zit je weer achter die pc, verslaafde!) wordt m'n ma zaterdagochtend wakker van een geluidje uit de wiimote en denkt dat ik nog steeds (of alweer) achter dat ding zit. komt ze beneden, zit m'n pa daar te bowlen. Ik kan nu echt geen spel op pauze zetten of hij zit te zeiken: hou je op? dan kan ik ff bowlen of golfen ofzo. Nu heb ik ook nog een zusje dat uren op de wii wil claimen (heeft ze recht op, heeft de helft betaald) gelukkig ben ik een aantal dagen in de week vrij!

Go nintendo, ze halen echt de non gamers binnen. en ik weet zeker dat m'n pa dit doorverteld aan anderen, mond op mond reclame kan niet beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:18
Ik denk dat ik dus niet de enige gamer ben die een 2e wii gaat kopen.
Afgelopen weekend was het hier in huis erg druk met vrienden en familie die "plotseling" langskwamen.
Kwam ik er vanmorgen achter dat ze iedereen zelf hadden uitgenodigd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Voor de Zelda fans:

Afbeeldingslocatie: http://www.figures.com/databases/news/actionfigures/218/45.jpg

Nieuw statue van First 4 Figures. Vaak geen geweldige kwaliteit ( vooral de paint is altijd slecht bij F4F), maar wel een heel cool beeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 11-12-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damnsharp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05-2019
Anoniem: 182498 schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:08:
[...]
Go nintendo, ze halen echt de non gamers binnen. en ik weet zeker dat m'n pa dit doorverteld aan anderen, mond op mond reclame kan niet beter zijn.
Inderdaad! Mijn zoon is verslaafd aan de Wii (lastig vanwege zijn huiswerk) ;) , ikzelf kan er ook bijna niet afblijven _/-\o_ en mijn vader die langs kwam stond ook al een partijtje te tennissen met zijn kleinkind :)
Wat een geweldig apparaat! "Nintendo denkt ook aan alles" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 16:42
Toch ff een paar vraagjes over de wii:

Kan men nu wel of niet demo's voor de DS downloaden via de wii?
En zijn er meer mensen waarbij de ouders de wii in beslag nemen (om zelf te kunnen spelen)

edit: Weet iemand ook nog een goed argument voor mijn pa om de wii te kopen (zodat ik de grote tv i.p.v. mijn eigen kleine tv kan gebruiken)

[ Voor 26% gewijzigd door Tim_bots op 11-12-2006 12:30 ]

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 157420 schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:59:
[...]
Nee nee nee, dat zeg ik niet.
Ik zeg dat ik het wel belangrijk vind dat het er gelikt uit ziet. Hoeft niet meteen prachtig zoals een compleet nieuwe computer en alles op full.
volgens mij ben jij vrij jong (en geen ontwerper) als je de oudere generatie er niet goed uit ziet vinden. Ik heb games op stokoude consoles waarvan vele mensen kunnen zeggen dat ze zeer mooie graphics hebben en heel knap ontworpen/vormgegeven zijn.

Hoe kan uitgerekend een vormgever gaan beweren dat enkel op extreem krachtige hardware "aanvaardbare" graphics mogelijk zijn? Ga eens wat lucasarts games spelen en zie wat men klaarspeelde in het 8-bit tijdperk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

SpoTs schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:37:
Trouwens.. Mensen die nog op zoek zijn naar TP. Bol.com had ze niet op voorraad dus ik had um bij FRS gehaald in woerden. maar ik krijg die van Bol.com dus nog binnen.. * weet niet wanneer * mocht er iemand intresse hebben kan je hem bij mij ophalen voor 59,95 ( Normale prijs dus ) zo niet.. retourneer ik hem weer fijn.
bestellingen kan je gewoon afzeggen bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Schweino schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:52:
Slecht nieuws voor mensen met een NTSC Wii en een non-HDTV. De pipo's van Nintendo hebben wederom RGB op de NTSC Wii uitgeschakeld, en s-video op de PAL Wii........
Bedankt voor de tip. Hoef ik geen RGB kabel meer te gaan halen. Ik vraag me wel of ze ook de D-video kabel bekeken hebben. D-video gebruikt het als de component kabel het YPbPr-signaal, maar mogelijk dat de onbenoemde pinnen de aspect ratio communiceren (D-video heeft hier twee pinnen voor).

Wat ook opvalt is dat Nintendo, net als bij de Super Famicom en N64, geen afgeschermde plug heeft toegepast. De plug is gewoon gegoten plastic waardoor alle etherstoring gewoon door de kabel opgevangen wordt of waardoor de kabel zelf als zender gaat werken... Een mantel die in contact staat met het chassis van de Wii en de televisie kon er niet vanaf blijkbaar... Dit doen de andere console fabrikanten toch wel beter.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Boeboe schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:27:
[...]

volgens mij ben jij vrij jong (en geen ontwerper) als je de oudere generatie er niet goed uit ziet vinden. Ik heb games op stokoude consoles waarvan vele mensen kunnen zeggen dat ze zeer mooie graphics hebben en heel knap ontworpen/vormgegeven zijn.

Hoe kan uitgerekend een vormgever gaan beweren dat enkel op extreem krachtige hardware "aanvaardbare" graphics mogelijk zijn? Ga eens wat lucasarts games spelen en zie wat men klaarspeelde in het 8-bit tijdperk.
Helemaal mee eens. Een mooi voorbeeld vond ik dat "more = less" artikel dat een tijdje terug in dit topic stond. Eerst de PS3 beelden, extreem gedetailleert en haarscherp. Maar hoe lang je er ook naar keek, je kreeg er geen gevoel bij. Die beelden straalden een bepaalde levensloosheid uit. Daarnaast een plaatje van Zelda. Veel minder details, maar o zo sfeervol. En dat met een paar simpele streepjes en ogen. En dat is nu de kunst van het ontwerpen. Ervoor zorgen dat mensen gevoel krijgen bij je productie en niet een zo spectaculair mogelijk plaatje in elkaar flansen met zoveel mogelijk effecten.

En daarbij, hoe echter het lijkt, hoe meer je je gaat storen aan dingen die niet kloppen. Als die boom zo mooi 3d en vol detail is, waarom is het gras dan maar een simpele platte texture? Een beetje dat idee.

[ Voor 26% gewijzigd door Smoonshine op 11-12-2006 12:39 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 87260 schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:36:
[...]

bestellingen kan je gewoon afzeggen bij bol.com
Zoals ik al zei.. Als niemand intresse heeft.. * Ik vernam dat er problemen waren bij sommige mensen dat hij niet beschikbaar was * retourneer ik hem weer. kan hem niet afzeggen omdat de andere helft van mijn levering * de Wii * al wel geleverd is.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 11:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wii :P gaat mij in maximaal 5 regels tekst vertellen waarom ik nu Zelda voor de Wii moet gaan kopen. :D Ik heb sinds de launch een Wii met Sports & Play; daar vermaak ik me verschrikkelijk mee; maar wel met minimaal 2 personen. Ik wil dus een andere game erbij kopen. b.t.w OoT, TWW, 4S & MM liggen hier nog ongespeeld.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:40
ehuurman schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 10:07:
[...]

Houdt er wel rekening mee dat mensen met een Gold Card om 7 uur al naar binnen mogen. Als jij als gewone klant daar aankomt zijn alle Wii's er weg (de meeste Makro's krijgen er ongeveer 15 afaik).
Helaas voor Gold Card houders (ik ben er een van) de Wii is pas vanaf 9uur verkrijgbaar bij de Makro :'(

Maar ik kan wel voor 9en naar binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-05 16:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Richard schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:49:
Wii :P gaat mij in maximaal 5 regels tekst vertellen waarom ik nu Zelda voor de Wii moet gaan kopen. :D Ik heb sinds de launch een Wii met Sports & Play; daar vermaak ik me verschrikkelijk mee; maar wel met minimaal 2 personen. Ik wil dus een andere game erbij kopen. b.t.w OoT, TWW, 4S & MM liggen hier nog ongespeeld.
In 1 zin: http://www.gamerankings.com/htmlpages4/928519.asp ;)

Nee maar het is een klassieker, alhoewel ik denk dat je wel een deel van de feel mist als je nog niet zo bekend bent met Zelda. But it should work :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:56:
[...]

Wie vertelde hier nu onzin?
grapje, het heeft ze denk $0,00001 per Wii uitgespaard, Nintendo is echt zo cheap. :P
Jij nog steeds ;)

Maare, het vreemde is dat Nintendo hier juist geen geld mee bespaart, maar geld op toelegt. De DAC in de PAL en NTSC Wii zijn namelijk identiek aan elkaar, maar ze hebben juist hun best gedaan om er voor te zorgen dat bij de PAL Wii s-video is uitgeschakeld en bij de NTSC Wii RGB is uitgeschakeld, terwijl beide signalen makkelijk tegelijkertijd mogelijk moeten zijn (en het zou dus ook goedkoper moeten zijn voor Nintendo om in elke Wii hetzelfde te gooien). Ik begrijp de redenatie dan ook niet helemaal van Nintendo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128706

Anoniem: 128706 schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:07:
De mijne is al kapot. Hij leest geen enkele disk meer. :( 2 uurtjes heeft hij gewerkt :'(
Morgen even Nintendo bellen...
**Update**
Ik had geluk, ik kon hem omruilen. maar het probleem dat ik had deed mij sterk denken aan zoals dit gerapporteerd is in de USA na het doen van een systeemupdate met WiiConnect24. Ik heb nu wel een beetje schrik om die updates nog eens uit te voeren.
Hebben jullie die updates gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Schweino schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:07:Ik begrijp de redenatie dan ook niet helemaal van Nintendo......
Dat begrijpt men sinds de NES al niet :P

Iemand trouwens al gebeld dat de pre-order klaarligt of nog steeds niks gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

rajackar schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:50:
[...]

Volgens mij moet je de bel luiden in de kloktoren.
Kloktoren :?
Ik heb een trap naar boven, waar eerst 2 monniken werkten, waar ik die blauwe urn vandaan heb, daar staan ook 3 boekenkasten met stof erop. De monnikken zijn nu verdwenen en een persoon die beneden stond ook. Beneden zit een deur naar de priester/bisschop/whatever die in gesprek is met iemand, die deur krijg ik niet open zonder een sleutel wordt er gezegd. Verder zie ik alleen een zooi bankjes en een kist met een lijk erin.

Het is de 3e keer dat ik naar het verleden ben teruggegaan, de eerste keer met die Romijn, de 2e keer met die vrouw, en nu hier in die kerk, best nog wel in het begin van het spel dus :)

Zie ik een deur over het hoofd die mogelijk wat verstopt zit/uit het zicht is :?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 11-12-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:15
Anoniem: 16195 schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:10:
[...]

Kloktoren :?
Ik heb een trap naar boven, waar eerst 2 monniken werkten, waar ik die blauwe urn vandaan heb, daar staan ook 3 boekenkasten met stof erop. Beneden zit een deur naar de priester/bisschop/whatever die in gesprek is met iemand, verder zie ik alleen een zooi bankjes en een kist met een lijk erin.

Zie ik een deur over het hoofd die mogelijk wat verstopt zit :?
Volgens mij zit er ergens een trap naar boven ergens waar je het level begon. Als je deze trap neemt kom je op een balkon en daarna bij een deur die naar de kloktoren leid.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-05 16:52
ChiMan schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:59:
[...]

Helaas voor Gold Card houders (ik ben er een van) de Wii is pas vanaf 9uur verkrijgbaar bij de Makro :'(

Maar ik kan wel voor 9en naar binnen :P
Ehrm, hoe kom jij aan die wijsheid ? ben namelijk van plan om morgenvroeg naar de Makro te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Eternal darkness blijft een coole game. Heb hem 2x uitgespeeld en was halverwege de 3e keer. Je schijnt namelijk een "uber-einde" te krijgen als je hem 3x rond speelt.

Door de verhalen omtrent CoD3 en de besturing (die mijn vermoeden bevestigen) ben ik steeds blijer met mijn consoleshop.nl deal. Hoop alleen wel dat ik hem dan wel deze week krijg. Anders heb ik nog 2 andere pre-orders lopen. Dit weekend moet ik toch echt wel een Wii hebben.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

MetroidPrime schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:13:
[...]

Volgens mij zit er ergens een trap naar boven ergens waar je het level begon. Als je deze trap neemt kom je op een balkon en daarna bij een deur die naar de kloktoren leid.
Ik zou niet weten waar jullie het over hebben; maar spoileren ken geen kwaad denk ik!

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:09:
[...]

Dat begrijpt men sinds de NES al niet :P

Iemand trouwens al gebeld dat de pre-order klaarligt of nog steeds niks gehoord?
Nog niets gehoord helaas. Maar dat kan ook komen door die mooie waarschuwing die je krijgt als je iets probeerd te posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100 schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:18:
[...]

Nog niets gehoord helaas. Maar dat kan ook komen door die mooie waarschuwing die je krijgt als je iets probeerd te posten..
*kijkt* krijg nou wat, die had ik helemaal niet gezien XD

Weet iemand trouwens al wat het kerstcadeautje is?
Ik meen dat het reggie was die iets daarover vertelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Richard schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:49:
ik ga cheaten met de 5 regel limiet, en je een link geven naar mijn post in het zelda topic hier op GoT :)
Boeboe in "[GC] The Legend of Zelda: Twilight Princ..."

meer posten in dat topic trouwens, zelda krijgt niet genoeg liefde!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 128706 schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:09:
[...]

**Update**
Ik had geluk, ik kon hem omruilen. maar het probleem dat ik had deed mij sterk denken aan zoals dit gerapporteerd is in de USA na het doen van een systeemupdate met WiiConnect24. Ik heb nu wel een beetje schrik om die updates nog eens uit te voeren.
Ik heb gewoon de updates gedaan, en bij mij ging het gewoon goed.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:17:
Eternal darkness blijft een coole game. Heb hem 2x uitgespeeld en was halverwege de 3e keer. Je schijnt namelijk een "uber-einde" te krijgen als je hem 3x rond speelt.

Door de verhalen omtrent CoD3 en de besturing (die mijn vermoeden bevestigen) ben ik steeds blijer met mijn consoleshop.nl deal. Hoop alleen wel dat ik hem dan wel deze week krijg. Anders heb ik nog 2 andere pre-orders lopen. Dit weekend moet ik toch echt wel een Wii hebben.
Niet vandaag verzonden(wat mij beloofd werd)?
Heb ik er dus toch goed aan gedaan om die te laten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:44:
[...]

Niet vandaag verzonden(wat mij beloofd werd)?
Heb ik er dus toch goed aan gedaan om die te laten schieten.
Je krijgt pas rond 20:00 een Track & Trace als het via Consoleshop.nl verzonden is. Tenminste, de gebruikelijke methode is een bevestiging van je bestelling (die je alleen kunt doen als het op voorraad is), waardoor je dus weet dat het ook dezelfde dag verzonden wordt. Zoals we weten hadden ze echter wat probleempjes met de Wii, dus ik vermoed dat je genoegen moet nemen met de mondelinge toezegging dat het vandaag verzonden wordt en gewoon rond 20:00 een Track & Trace in je mail ontvangt.

P.S. Uiteraard doel ik met "je" op de algemene zin van het woord, niet jij specifiek (je hebt m immers laten annuleren net als ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 10:40
MEN-O schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:17:
[...]

Ehrm, hoe kom jij aan die wijsheid ? ben namelijk van plan om morgenvroeg naar de Makro te gaan...
Als Gold Card houder kan je naar een aparte nummer bellen. Ik heb de filiaal Amsterdam gebeld aangezien ik morgen daar eentje wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 12:55
Cleetje schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:55:
[...]

Je krijgt pas rond 20:00 een Track & Trace als het via Consoleshop.nl verzonden is. Tenminste, de gebruikelijke methode is een bevestiging van je bestelling (die je alleen kunt doen als het op voorraad is), waardoor je dus weet dat het ook dezelfde dag verzonden wordt. Zoals we weten hadden ze echter wat probleempjes met de Wii, dus ik vermoed dat je genoegen moet nemen met de mondelinge toezegging dat het vandaag verzonden wordt en gewoon rond 20:00 een Track & Trace in je mail ontvangt.

P.S. Uiteraard doel ik met "je" op de algemene zin van het woord, niet jij specifiek (je hebt m immers laten annuleren net als ik).
ze hebben mij laten weten dat ze niet zeker weten of t aan iedereen verzonden word deze week. omdat de levering naar o.a. hun ook afhangt van nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:58:
[...]

ze hebben mij laten weten dat ze niet zeker weten of t aan iedereen verzonden word deze week. omdat de levering naar o.a. hun ook afhangt van nintendo.
aha, ik heb Nintendo gemailed vrijdag en die zeggen "deze week" dat is wat ik overal hoor, alleen niemand heeft enig idee welke dag die dingen binnenkomen, alleen de FRS morgen misschien 2 en daar zit die van mij dan bij... anders wordt het wachten op intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mediamarkt Brussel, deze middag:

er staat een Wii demopod. Nou ja....een als demopod uitzien ding waar een breedbeeldscherm inzit waarop de demofilm afspeelt. Ondanks het feit dat het slechts een filmpje was stond er toch opvallend veel volk rond de pod (zo'n tiental mensen) te kijken. Heel vervelend voor de mensen die door de gang heen moesten. Absoluut niets van Wii materiaal te vinden daar trouwens, op wat games na (vermoedelijk volledig leeggerushed op de launchdag, qua games stond er enkel nog GT racer en Red Steel :p). Spijtig dat ik geen tijd heb om serieus de winkeltoer op te gaan, ik zou wel eens de "schade" willen opmeten en zien wat en hoeveel er nu juist nog verkrijgbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:05:
mediamarkt Brussel, deze middag:

er staat een Wii demopod. Nou ja....een als demopod uitzien ding waar een breedbeeldscherm inzit waarop de demofilm afspeelt. Ondanks het feit dat het slechts een filmpje was stond er toch opvallend veel volk rond de pod (zo'n tiental mensen) te kijken. Heel vervelend voor de mensen die door de gang heen moesten. Absoluut niets van Wii materiaal te vinden daar trouwens, op wat games na (vermoedelijk volledig leeggerushed op de launchdag, qua games stond er enkel nog GT racer en Red Steel :p). Spijtig dat ik geen tijd heb om serieus de winkeltoer op te gaan, ik zou wel eens de "schade" willen opmeten en zien wat en hoeveel er nu juist nog verkrijgbaar is :)
In zwolle en omgeving is er dus haast niks meer te krijgen. Ik had het geluk dat ik net de laatste nunchuck en classic controller had bij de frs in meppel 8)7 want die nunchucks hadden ze verder naar mijn weten nergens meer. qua games zijn er nog wel genoeg (dacht dat de mm alle games nog wel had liggen maar dat was vrijdag :) ) Maar het is wel leuk om te zien dat dus alle wii's en ook bijna alle accesoires uitverkocht zijn (goede marketing van nintendo eerst zeggen dat je er genoeg hebt en dan kunstmatig schaarste creeren zodat mensen zo snel mogelijk één willen hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UlyssesNL schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:10:
[...]
kunstmatig schaarste creeren zodat mensen zo snel mogelijk een willen hebben
pfff die schaarste begint een beetje uit de hand te lopen op het moment... 8)7
ik wens ze succes met het doel om iedereen die er eentje zoekt voor kerst eentje te verkopen.
Maar dat lijkt me op deze manier eigenlijk onwaarschijnlijk, ze hadden beter iedere winkel minimaal 20 wii's moeten sturen dat betekend namelijk 20x zelda of een andere game daar zit de winst niet bij de mondjesmaat leveringen...

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 11-12-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Voor mensen in omgeving Den Haag die nog een Wii willen hoorde ik net dat er wat liggen bij de Toys'R'Us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:00
Schaarste word altijd gezien als een goed marketingpunt, naar mijn mening is dat hier alleen niet het geval. Er is namelijk nergens meer een Wii te krijgen en vaak willen mensen dit als kado hebben voor kerst.

Nu heeft Nintendo gezegd dat iedereen voor kerst op een Wii kan spelen, maar ik zet mijn twijfel erbij. Momenteel is die nergens te krijgen en "ergens deze week" is net zo hard een marketing truc om mensen aan het lijntje te houden.

Naar mijn mening stijgt het gadget gehalte, maar draagt niet bij tot de verkoopcijfers omdat veel potentiele klanten momenteel geen kans krijgen om hem aan te kopen en zullen het uitstellen (van uitstel komt afstel) Dus uiteindelijk zou Nintendo veel meer kunnen verdienen, daarnaast met een hogere penetratie meer spellen kunnen afzetten, wat eigenlijk pas voor hun een winst betekend.

Willen mensen even de regel "kunstmatige schaarste" naast "wij van wc-eend" regel plaatsen. Hij is namelijk te vaak genoemd en raakt kant nog wal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
@ cardinal

Ik denk dat het wel degelijk helpt dat het gadget gehalte zo verhoogt wordt.
Als ik nu alleen al kijk naar iedere non-gamer (ja zelfs mensen die nooit een game gespeeld hebben) er op mijn wii hebben gespeeld die gezegd hebben er 1 te kopen en als ik de berichten daarover lees van andere mensen, dan gaat nintendo heeeeeeel veeeeeeeeel wii's verkopen. En het voordeel van de kunstmatige schaarste is dat mensen er zo snel mogelijk 1 willen hebben omdat ze schaars zijn. Dus ook al die mensen die eigenlijk van plan waren eerst de kat uit de boom te kijken die dus de potentie hadden om naar bijv microsoft te gaan zullen nu sneller een wii gaan kopen. Ik geloof dat voor de kerst het schaarste probleem opgelost zal zijn. Nintendo is echt niet zo dom om te zeggen dat ze er 4 miljoen hebben en dan maar wereldwijd ongeveer 2 miljoen te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Boeboe schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:29:
[...]

ik ga cheaten met de 5 regel limiet, en je een link geven naar mijn post in het zelda topic hier op GoT :)
Boeboe in "[GC] The Legend of Zelda: Twilight Princ..."

meer posten in dat topic trouwens, zelda krijgt niet genoeg liefde!
De reden dat niemand daar post is dat iedereen die het spel heeft het te druk heeft met spelen!

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UlyssesNL schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:25:
@ cardinal

Ik denk dat het wel degelijk helpt dat het gadget gehalte zo verhoogt wordt.
Als ik nu alleen al kijk naar iedere non-gamer (ja zelfs mensen die nooit een game gespeeld hebben) er op mijn wii hebben gespeeld die gezegd hebben er 1 te kopen en als ik de berichten daarover lees van andere mensen, dan gaat nintendo heeeeeeel veeeeeeeeel wii's verkopen. En het voordeel van de kunstmatige schaarste is dat mensen er zo snel mogelijk 1 willen hebben omdat ze schaars zijn. Dus ook al die mensen die eigenlijk van plan waren eerst de kat uit de boom te kijken die dus de potentie hadden om naar bijv microsoft te gaan zullen nu sneller een wii gaan kopen. Ik geloof dat voor de kerst het schaarste probleem opgelost zal zijn. Nintendo is echt niet zo dom om te zeggen dat ze er 4 miljoen hebben en dan maar wereldwijd ongeveer 2 miljoen te verkopen.
Probleem is niet dat het "Schaars" is moeilijk te krijgen, het is gewoon totaal niet te krijgen tot januari, straks wordt het kerst, eind van de december maand is het geld op. Dan staat niemand meer te springen om zo een ding te kopen.

Xbox360 ging net zo, rijen voor de winkels iedereen wilde zo een apparaat.. uitverkocht, week later was de hype compleet verdwenen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 11-12-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ach, kunstmatig of niet, momenteel kan je nergens een Wii krijgen.
Ik hoop er nog een te kunnen krijgen voor kerst en anders maar niet. Koop ik hem later als hij gewoon overal te krijgen is.

Waar ik me vooral aan erger is dat er nergens een staat om te proberen. Veel mensen kopen nu een Wii zonder er op te hebben gespeeld.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2029

Heeft iemand een idee wat de garantieperiode is op een nieuwe Wii? En zijn er manieren de garantieperiode te verlengen? Ik kan er echt geen zak over vinden op de Nintendo site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrashOne schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:29:
Ach, kunstmatig of niet, momenteel kan je nergens een Wii krijgen.
Ik hoop er nog een te kunnen krijgen voor kerst en anders maar niet. Koop ik hem later als hij gewoon overal te krijgen is.

Waar ik me vooral aan erger is dat er nergens een staat om te proberen. Veel mensen kopen nu een Wii zonder er op te hebben gespeeld.
Veel mensen kopen een Wii zonder zelda dat is pas schandalig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Denk je nu echt dat nintendo hier geen rekening mee heeft gehouden?
Dat hoort allemaal bij het marketing plan.
Als er ik weet niet hoeveel vrienden van jou een Wii hebben, dan denk jij: Hé, das best lachen ik wil er ook een.
Dus ga je sparen en als de volgende ladingen komen staat er een naast de tv.
Ik moet wel zeggen dat ik zelf ook eentje wil na alle filmpjes (hype eigenlijk)
Maar de vriend van mn zus komt woensdag langs en kan ik em grondig testen!
Is de Wii goedkoper bij de MM in Duitsland? (Herzogenrath?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:03

S2S

Ik krijg waarschijnlijk vrijdag een andere Wii, tot die tijd speel ik met mn zelf gemaakte fan LOL
De fan heb ik er gewoon voor geplakt, wii blijft lekker koel. Ik moet gewoon Zelda spelen. Ben net uit Dungeon 1.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~piech006/wii_kaput2.jpg

En ook nog variabele snelheden.

LOL

Maar koel is ze wel, tot vrijdag LOL

[ Voor 19% gewijzigd door S2S op 11-12-2006 14:33 ]

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slitch schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:31:
Denk je nu echt dat nintendo hier geen rekening mee heeft gehouden?
Dat hoort allemaal bij het marketing plan.
Als er ik weet niet hoeveel vrienden van jou een Wii hebben, dan denk jij: Hé, das best lachen ik wil er ook een.
Dus ga je sparen en als de volgende ladingen komen staat er een naast de tv.
Ik moet wel zeggen dat ik zelf ook eentje wil na alle filmpjes (hype eigenlijk)
Maar de vriend van mn zus komt woensdag langs en kan ik em grondig testen!
Is de Wii goedkoper bij de MM in Duitsland? (Herzogenrath?)
Probleem is dat het apparaat relatief goedkoop is, je hoeft dus neit te sparen en zit al starend naar doosje van Zelda, te wachten tot die krengen in de winkel komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:30:
[...]

Het is idd schandalig dat er zoiets is als andere smaak ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-05 16:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hahahahahaha netjes S2S :)
Hey post ff je Wii code! Of krijg je een compleet nieuwe Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jerry schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:35:
[...]

Het is idd schandalig dat er zoiets is als andere smaak ;).
Het enige doel wat de Wii op het moment heeft is Zelda, al die mensen die een Wii met alleen Wiisports hebben gekocht zorgen ervoor dat ik geen Zelda kan doen :'( , gun het ze wel hoor, maar niemand stond de springen om de cube maar ze willen wel allemaal een Wii...

even intertoys gemailed:
Beste ******,

De 2e zending verwachten wij eind van de week. Wij raden u aan even contact op
te nemen met de winkel.

Met vriendelijke groet,
INTERTOYS HOLLAND B.V.
Consumentenservice

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 11-12-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:03

S2S

apNia schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:35:
Hahahahahaha netjes S2S :)
Hey post ff je Wii code! Of krijg je een compleet nieuwe Wii?
Dankje LOL

Ja joh, ik krijg een andere Wii dus het geven van mn code heeft geen zin.

btw ik heb wel Donkey Kong Country gehaald die ben ik dan zeker kwijt :( OF kan ik een copy naar SD maken?

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 11-12-2006 14:46 ]

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
S2S schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:46:
[...]
btw ik heb wel Donkey Kong Country gehaald die ben ik dan zeker kwijt :(
als je doorgeeft aan nintendo dat je die gehaald heb moet dat geen probleem zijn neem ik aan.
(hehe ik heb donkey kong ook gehaald heb ik zelf helaas niet op de snes maar mijn neef heeft hem wel het blijft gewoon een top game)
En een copy naar sd-card wekt niet omdat jouw versie van donkey kong alleen op die wii werkt.
Dus het is het beste als nintendo jouw wii gewoon repareert

[ Voor 15% gewijzigd door 4ourty2 op 11-12-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 04-05 17:39
btw ik heb wel Donkey Kong Country gehaald die ben ik dan zeker kwijt :( OF kan ik een copy naar SD maken?
Ik heb ergens gelezen dat je VC downloads aan je account gekoppeld zijn en dat je hem dus op je nieuwe Wii weer opnieuw kunt downloaden. Maar pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:21

Turismo

Clobberin' time!

[...]

Dankje LOL

Idd je kan een copy maken naar je sd kaart in data management, maar lees nu net dus dat terugkopieren niet kan, dat is dan wel weer spijtig, maar begrijpelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Turismo op 11-12-2006 14:54 ]

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

[...]

Daarom wacht ik ook nog even op het Zelda pack, tegen die tijd zijn ze tenminste ook fatsoenlijk leverbaar :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 19137 op 11-12-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Turismo schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:53:
[...]
Idd je kan een copy maken naar je sd kaart in data management, maar lees nu net dus dat terugkopieren niet kan, dat is dan wel weer spijtig, maar begrijpelijk.
waar zit die optie dan??????????
ik kan dus helemaal niks naar mijn sd kaart kopieren behalve de save games van de spellen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mensen die van plan zijn naar de makro te gaan bespaar je de moeite ik hoorde dat de Makro in Vianen er 2 krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-05 15:34
Anoniem: 109288 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:16:
Voor mensen in omgeving Den Haag die nog een Wii willen hoorde ik net dat er wat liggen bij de Toys'R'Us
Nou, net gebeld, hebben helemaal niets meer. Misschien vrijdag, maar die zijn ook al vergeven. Verkeerde bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Volgens mij registreerd Nintendo De Wii code om de spullen te kopen samen met je Wii zelf. Dus als ik jou was zou ik even een brief schrijven of email.. lekker bij de tijd :P naar Nintendo en melden dat jij met <WiiConsoleCode> een product hebt gekocht van de Wii shop. en dat je dus een nieuwe krijgt wegens niet goed functioneren van het apparaat. Meld wel even de nieuwe code van je nieuwe Wii erbij. kijk dan wat hun reply is denk ik. Ze houden het vast wel bij wat ze verkopen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:43
UlyssesNL schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:55:
[...]

waar zit die optie dan??????????
ik kan dus helemaal niks naar mijn sd kaart kopieren behalve de save games van de spellen |:(
Kijk eens bij channels ipv saves ;)
[...]

Dankje LOL

Die ben je niet kwijt, er zijn twee opties. De eerste is dat je eigen Wii gerepareerd wordt, de tweede optie is dat ze het serienummer van je nieuwe Wii aanpassen zodat die hetzelfde is als je oude Wii. Je VC account is namelijk gekoppeled aan je serienummer. Dan kun je vervolgens de SD backup gebruiken om hem kosteloos opnieuw downloaden uit de shop.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:57:
mensen die van plan zijn naar de makro te gaan bespaar je de moeite ik hoorde dat de Makro in Vianen er 2 krijgt...
En jij hebt die twee al gereserveerd? ;)

Anders maken andere natuurlijk ook een kans :P

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrashOne schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:03:
[...]

En jij hebt die twee al gereserveerd? ;)

Anders maken andere natuurlijk ook een kans :P
Nee heb geen makro pas, maar er zijn meer wanhopige die niet op lijsten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hoelang van te voren hebben jullie eigenlijk besteld mensen?
Ik heb hem 1 maand van te voren besteld bij Bol.com en ik had hem 1 dag na de release op de mat liggen :) was helemaal blij dat ie er was.. ik woest aansluiten en lekker ff wat Wii sports gedaan..
Na ff gepielt te hebben daarmee stopte ik het legendarische Zelda erin.. en oh.... ik voelde het helemaal weer terug komen! 9 uur achter elkaar gespeelt.. en om nu even aan me gezondheid te denken.. ga ik vanvaond ff 1 uurtje... end an wat anders doen.. het is zo gruwelijk verslavend.. >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
@hoedje

Kun je mij ook precies vertellen waar onder channels want ik heb me echt rot lopen zoeken om dat te kunnen doen. (had een 2 gig ultra II sd kaart van scandisk gehaald maar die is nog useless :( ) Kan ik die spellen dan ook van het kaartje laden????? en weet jij ook of ik vanuit games direct op mijn sd kaart kan saven bijv zelda zou wel mooi wezen heb ik altijd mijn saves bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52188

Ik heb zojuist ook van een Intertoys filiaal vernomen (Maastricht) dat ze donderdag of vrijdag een nieuwe levering krijgen. Op dit moment hebben ze ongeveer 15 pre-orders liggen en verwacht wordt dat er 20-25 binnen komen. Ik weet dat dit aantal redelijk hoog klinkt, maar aangezien het een nieuwe filiaal is dat pas enkele weken open is, schijnen ze een extra voorraad te krijgen tov andere filialen.

Dus iedereen die in het zuiden des lands nog eind van de week wil spelen, de Intertoys in Maastricht schijnt een goede optie te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
SpoTs schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:08:
Ik heb hem 1 maand van te voren besteld bij Bol.com en ik had hem 1 dag na de release op de mat liggen :) was helemaal blij dat ie er was.. ik woest aansluiten en lekker ff wat Wii sports gedaan..
Na ff gepielt te hebben daarmee stopte ik het legendarische Zelda erin.. en oh.... ik voelde het helemaal weer terug komen! 9 uur achter elkaar gespeelt.. en om nu even aan me gezondheid te denken.. ga ik vanvaond ff 1 uurtje... end an wat anders doen.. het is zo gruwelijk verslavend.. >_<
_/-\o_ 9 uur _/-\o_ dat jij daar tijd voor hebt :9~
En ik weet zeker dat als je een uurtje speelt je gewoon verder gaat spelen want zelda is gewoon gruwelijk goed en het is echt heel erg vet gedaan met midna >:) (Ik moet gewoon weten wat haar werkelijke redenen zijn om "te helpen")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Anoniem: 128706 schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:09:
[...]

**Update**
Omruilen? Of hij gaat omgeruild worden? De Wii is namelijk nergens te krijgen; en jij kan 'm zo eventjes omruilen? Of bedoel je dat Nintendo 'm zeer binnenkort omruilt (niet in de winkel dus).

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Haay schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:53:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat je VC downloads aan je account gekoppeld zijn en dat je hem dus op je nieuwe Wii weer opnieuw kunt downloaden. Maar pin me er niet op vast.
Ze zijn helaas aan je Wii gekoppeld en niet aan je account. Alleen in het geval dat je Wii kaduuk gaat kan Nintendo er voor zorgen dat je VC spellen op een andere Wii terechtkomen, anders niet. Als je dus meer dan 1 Wii in je huis hebt zal je voor elke Wii apart je VC spellen moeten kopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
[...]
_O-

Kon ik er maar een kopen. Een collega was zo leuk om de Wii mee te nemen naar mijn werk. Tijdens de pauze zorgde het ervoor dat er ongeveer 40 mensen stonden te kijken, daarna nog even gespeeld. Wii Sports was erg leuk, ik weet zeker dat mijn meisje dit ook geweldig gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
UlyssesNL schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:13:
[...]

_/-\o_ 9 uur _/-\o_ dat jij daar tijd voor hebt :9~
En ik weet zeker dat als je een uurtje speelt je gewoon verder gaat spelen want zelda is gewoon gruwelijk goed en het is echt heel erg vet gedaan met midna >:) (Ik moet gewoon weten wat haar werkelijke redenen zijn om "te helpen")
Heb ook nog een fijne andere verslaving hiernaast genaamd World of warcraft.. heel fijn dus..
Gelukkig vind me vriendin de Wii ook mooi. :P anders ging dat helemaal niet goed ;-)

had er zeg maar tijd voor omdat me vriendin een verjaardag van een vriendin had.. en daar had ik geen zin om heen te gaan.. dus had van de tijd dat ie werd geleverd tot haar ophalen tijd om te spelen.. resulterend ongeveer 9 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 23:04
SpoTs schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:08:
Dus je had hem op 8-november ge-pre-ordered bij bol?
Ik zelf op 3-novermber 's ochtends direct na de site update van 10:30u (eerder was de wii niet te bestellen via de site), en ik heb mijn Wii niet...
Let op: de beschikbaarheid van dit product is zeer onzeker. We zullen beschikbare producten uitleveren op basis van binnenkomst van orders en levering op dag van release kunnen we voor dit product NIET garanderen.
dat klopt dan niet, als iemand hem op 8-november besteld hem eerder ontvangt dan iemand welke hem op 3-november besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
SpoTs schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:21:
[...]
Heb ook nog een fijne andere verslaving hiernaast genaamd World of warcraft.. heel fijn dus..
hehe die verslaving had ik dus ook maar na wat therapie (gewoon een maand geen tijd om te spelen) ben ik daar vanaf gekomen. Heb nu dus een zelda verslaving :9 hoever zijn jullie eigenlijk?
Ik ben nu in de 2e tempel en ik hoop vanavond de derde tempel te halen *O* dat wordt waarschijnlijk nachtwerk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
tikimotel schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:22:
dat klopt dan niet, als iemand hem op 8-november besteld hem eerder ontvangt dan iemand welke hem op 3-november besteld...
Wel als je de lijst andersom afwerkt :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
UlyssesNL schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:28:
[...]

hehe die verslaving had ik dus ook maar na wat therapie (gewoon een maand geen tijd om te spelen) ben ik daar vanaf gekomen. Heb nu dus een zelda verslaving :9 hoever zijn jullie eigenlijk?
Ik ben nu in de 2e tempel en ik hoop vanavond de derde tempel te halen *O* dat wordt waarschijnlijk nachtwerk >:)
Ik had hem lekker wel gekregen :P je hebt gewoon pech ;-) en ik geluk :O

Ik ga vanavond eventjes spelen.. Ik wil het niet te snel doen.. had The Wind Waker ook al in 2 weken uitgespeeld.. dus.. nah.. liever niet weer ;-) wil ook nog ff WoW doen namelijk.. en ff Fitnessen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
Nu deel 72 eraan komt, hoop ik dat er wat minder gepost wordt over waar de Wii verkrijgbaar is. Praat meer over het apparaat. Ook staan er nu erg veel zoekvragen in. Vooral de vragen over de kabels. Er is een in-topic search beschikbaar, gebruik die dan ook.
Ook zou het handig zijn als vragen over games naar een apart topic over het betreffende spel gaan. Zoals Zelda: Twilight Princess.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:47
Hoezo? Omdat jij er eentje hebt weten te bemachtigen is het voor de rest niet meer interessant waar hij wel of niet op voorraad is?

Wat een onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 27-04-2023
Ik weet niet wat de mods ervan vinden, maar ik vind het zelf wel handig dat er mensen zijn die af en toe even tippen waar de Wii nog niet uitverkocht is :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Het is niet erg om een mededeling te doen, maar de vragen die elke keer gesteld worden zijn wel vervelend. Ik heb er een ja, en ben er erg blij mee. En ik hoop dat iedereen er gauw van voorzien is. Maar zelfs als ik er geen eentje had, dan was het nog vervelend om elke keer dezelfde vraag gesteld te zien worden. Maar ik zie toch liever tips en trucs over het apparaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Murcielago op 11-12-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zelda TP is zowel voor Wii als voor Gamecube dus ik vind hem prima in dit topic passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Er is een apart zelda-topic, lijkt me handiger om daar te plaatsen.
Verder is er voor elke andere console ook een apart topic voor een veelbesproken spel, bijvoorbeeld een Gears of War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens. Het zijn heel veel dezelfde vragen

* over de diverse kabels :Z
* speelt hij wel of geen dvd af :Z
* waar hij nog te krijgen is :Z

die je STEEDS en elke keer opnieuw tegenkomt en mijn inziens het topic vervuilen. Getting a bit old en zo :O Die search bovenin zit er niet voor niets. :(

Over games en de console moet hier natuurlijk wel gekletst blijven worden, daar is het topic natuurlijk ook voor bedoeld :P

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 11-12-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

CaptainCharisma schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:49:
Ik weet niet wat de mods ervan vinden, maar ik vind het zelf wel handig dat er mensen zijn die af en toe even tippen waar de Wii nog niet uitverkocht is :)
Dat is ook niet erg. Wel erg zijn de continue vragen waar het ding nog verkrijgbaar is. Iemand die meld dat er daar en daar nog wat beschikbaar is, wordt echt niet afgebrand. Maar als op een pagina 10x gevraagd wordt waar de Wii nog verkrijgbaar is, wordt dat wel vervelend.

Hetzelfde geldt voor dat gemekker met die kabels. Die vragen zijn nu 100x beantwoord in dit topic en het is zinloos ze nog vaker te vragen. Natuurlijk zijn vragen die nog niet gesteld zijn over kabels altijd welkom.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250

Heeft iemand Call of duty 3 al (gespeeld) Vraag me af hoe dit bevalt met de Wii mote en of het de gameplay echt veel anders maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Anoniem: 121250 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:02:
Heeft iemand Call of duty 3 al (gespeeld) Vraag me af hoe dit bevalt met de Wii mote en of het de gameplay echt veel anders maakt?
Het speelt erg leuk. Vooral de wurgscene met die duitser, dat wil niet echt met andere controls dan de Wii. Maar het richten is wel erg lastig. Gelukkig is de moeilijkheidsgraad in het beging erg laag. Later wordt het wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 16195 schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:59:
die je STEEDS en elke keer opnieuw tegenkomt en mijn inziens het topic vervuilen. Getting a bit old en zo :O Die search bovenin zit er niet voor niets. :(

Over games en de console moet hier natuurlijk wel gekletst blijven worden, daar is het topic natuurlijk ook voor bedoeld :P
Nou ik heb zware interesse waar die mogelijk te koop is, dus ik denk dat het mede wordt bepaald of je de console al hebt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
cardinal808 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:08:
[...]

Nou ik heb zware interesse waar die mogelijk te koop is, dus ik denk dat het mede wordt bepaald of je de console al hebt of niet.
Vragen waar die te koop is heeft weinig zin. Als iemand het weet is het wel leuk om dat mede te laten delen, maar niet elke pagina weer die vraag. Ga dan naar het IRC-kanaal toe. Daar zitten ook veel mensen in #Wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 14:57
Murcielago schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:51:
Het is niet erg om een mededeling te doen, maar de vragen die elke keer gesteld worden zijn wel vervelend. Ik heb er een ja, en ben er erg blij mee. En ik hoop dat iedereen er gauw van voorzien is. Maar zelfs als ik er geen eentje had, dan was het nog vervelend om elke keer dezelfde vraag gesteld te zien worden. Maar ik zie toch liever tips en trucs over het apparaat.
Er is weinig te tippen, dat ding werkt out of the box prima. Dit keer ook met WEP, WPA en WPA2 ondersteuning, wat ik miste bij de DS. Dus Nintendo kan wel luisteren naar de klachten, nu nog een DS firmware update die de wifi tekortkomingen oplost ;)

Het weer en nieuws kanaal werkte nog niet op vrijdag, sindsdien heb ik niet meer gekeken, is er al nieuws? (letterlijk en figuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 10:01
Is rayman nog een beetje een leuk spel of is die heel erg kinderachtig ? Ik zit er namelijk aan te denken die te gaan kopen omdat zelda en red steel mij niet echt trekken :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 14:57
Sv3n schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:14:
Is rayman nog een beetje een leuk spel of is die heel erg kinderachtig ? Ik zit er namelijk aan te denken die te gaan kopen omdat zelda en red steel mij niet echt trekken :)
Ik kan je over een paar uur antwoord geven, hij was net binnen in de winkel waar ik al mijn consolespul haal. Ik kan iig niet wachten, dus ik denk dat ik je het antwoord morgen ga geven :D

Alleen mijn werk houdt me tegen....

[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 11-12-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Sv3n schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:14:
Rayman is erg leuk en ook erg gevarieerd. Ik weet niet wat jij als kinderachtig beschouwd, maar heel volwassen ziet het er natuurlijk niet uit. De minigames zelf zijn wel ontzettend leuk om te doen met onder andere touwtjespringen, on-rail schietspelletjes enz. Verwacht echter geen liters bloed, want dan ben je aan het verkeerde adres.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 27-04-2023
Smoonshine schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:02:
[...]

Dat is ook niet erg. Wel erg zijn de continue vragen waar het ding nog verkrijgbaar is. Iemand die meld dat er daar en daar nog wat beschikbaar is, wordt echt niet afgebrand. Maar als op een pagina 10x gevraagd wordt waar de Wii nog verkrijgbaar is, wordt dat wel vervelend.

Hetzelfde geldt voor dat gemekker met die kabels. Die vragen zijn nu 100x beantwoord in dit topic en het is zinloos ze nog vaker te vragen. Natuurlijk zijn vragen die nog niet gesteld zijn over kabels altijd welkom.
offtopic:
Was jij niet degene die een paar jaar geleden het uitshirt voor Feyenoord ontwierp? Ik herkende je nick dacht ik, en na je ondertitel te hebben gelezen...

Maar wat je zegt is wel waar.

Iets anders: Ik zit te twijfelen of ik nu wel een Wii moet aanschaffen of niet, en dat komt eigenlijk maar door een spel: Zelda. Het is eigenlijk tegen mijn principe om een Wii plus Zelda te kopen(310 euro) voor slechts één spel. Nu is het wel zo dat ik denk ik wel ooit een Wii zal kopen, en mijn punt is dus dat ik het tegen die tijd zonde zal vinden dat ik deze Zelda dan op de (mindere?) Gamecubeversie heb gespeeld, als ik hem op de Gamecube koop. Na een paar reacties in dit topic te hebben gelezen merkte ik op dat een aantal gelukkige Zelda-bezitters van jullie de Wii versie helemaal de lucht in prijzen en vraag ik me af of die echt zoveel beter is dan de Gamecube versie. Volgens insidegamer.nl en meerdere mensen valt dat wel mee, maar ik ben toch zo aan het twijfelen. De Gamecube is natuurlijk reeds begonnen aan zijn laatste fase, en met de Wii komen er weer hopelijk veel nieuwe toppers uit... en aangezien ik denk ik wel ooit een Wii ga kopen, waarom nu niet?

Zelda: TP is het enige wat mij aantrekt van de Wii tot nu toe, is het het waard om hem dan voor de Wii te kopen (want dat voelt alsof je op die manier pas met de échte versie speelt) of om de Gamecube een allerlaatste kans te geven om te laten zien wat hij in huis heeft/had. Ik vind het gewoon zonde om als ik straks nog een Wii ga kopen, de nieuwe Zelda op de Gamecubeversie heb zitten spelen als de Wii versie dus zo veel beter is.

En ja, ik weet dat TLoZ:TP van origine een Gamecubespel tijdens haar ontwikkeling. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 72

EDIT: Kennelijk is het nog niet duidelijk genoeg, de discussie gaat hier verder: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 72

[ Voor 54% gewijzigd door MetroidPrime op 11-12-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zelda: TP is het enige wat mij aantrekt van de Wii tot nu toe, is het het waard om hem dan voor de Wii te kopen (want dat voelt alsof je op die manier pas met de échte versie speelt) of om de Gamecube een allerlaatste kans te geven om te laten zien wat hij in huis heeft/had.
Als je even naar een van mijn posts afgelopen vrijdagavond zoekt lees je mijn mening wat dit betreft. Daarnaast als je wil weten wat je Cube in huis heeft kun je wat betreft graphics ook RE4 in je Cube gooien.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:43
Volgens mij wil je dus gewoon een Wii kopen met Zelda. Ik zou het je iig aanraden. Ik vind de nieuwe manier van spelen, beter dan de traditionele controller. Door de speaker, het bewegen van je controller en het feit dat je handen los van elkaar zijn, speelt het naar mijn mening gewoon beter. Het is moeilijk om het echt onder woorden te brengen, eigenlijk moet je gewoon zelf spelen. Maar je voelt je gewoon veel meer betrokken in/bij het spel. Overigens zijn er ook genoeg sites/mensen die de Wii versie wel veel beter vinden, neem bijv. Matt van IGN, maar ook 1UP denkt er zo over.

Ik weet niet welke spellen je leuk vond voor de Cube of wat soort spellen in het algemeen, maar voor de Wii komen er weer veel toppers aan. Als je dan toch al van plan bent op een gegeven moment een Wii te kopen, dan zou ik het nu meteen maar doen. Dan heb je er immers zo lang mogelijk plezier van...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 10:01
Smoonshine schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:24:
[...]

Rayman is erg leuk en ook erg gevarieerd. Ik weet niet wat jij als kinderachtig beschouwd, maar heel volwassen ziet het er natuurlijk niet uit. De minigames zelf zijn wel ontzettend leuk om te doen met onder andere touwtjespringen, on-rail schietspelletjes enz. Verwacht echter geen liters bloed, want dan ben je aan het verkeerde adres.
Nee dat wil ik ook helemaal niet, op de GC heb ik veel mario kart en mario party gespeeld, die er ook niet volwassen uit zien maar niet kinderachtig zijn om te spelen. Maar je hebt ook spellen die heel erg gericht zijn op kinderen(asl in heeeeeel erg simpel ed.), dat vroeg ik me dus af :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
@ alle blinden hierboven: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 72

[ Voor 3% gewijzigd door Schweino op 11-12-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199539

Wie staat er morgen allemaal bij de Makro in Leeuwarden voor de deur?
Kan ik mn kansen een beetje inschatten haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 182498 schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:47:
[...]

CoD3 op de wii is echt meesterlijk goed gedaan, controls met de wiimote voelen na de gebruikelijke 10 minuten wennen (kom op, je moet effe wennen aan een nieuw controle systeem) echt super goed aan. kon het zo wegspelen daarna. bovendien vind ik de afscheiding van nunchuck en mote echt relaxt, niet meer krampachtig zo'n kleine controller vasthouden. gewoon lekker breeduit zitten!
Ik moet je gelijk geven. CoD3 op de Wii is een aangenaam spel. Ik sta telkens nog versteld van wat je soms met die controllers moet doen. Close to close combats zijn in werkelijkheid een ware inspanning van je :Y Nog nooit heb je de angst zo dichtbij gevoeld. :*)
Als je in een jeep stapt dan moet je de controllers houden zoals je een stuur vasthoudt en zo zijn er tal van verassing. Wat dacht je van een boottrip enzo?
De fun van de games zit hem echt in de controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Je kan beter meteen dit deel dan sluiten. Sommige blinden lezen het forum pagina per pagina en reageren desnoods al op iemand zijn verzoek. Later ziet die blinde dan dat ze weeral een nieuwe deel maken.
Uiteindelijk is dit het probleem bij elke afsluiting van een deel.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!