Smoonshine schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:02:
[...]
Dat is ook niet erg. Wel erg zijn de continue vragen waar het ding nog verkrijgbaar is. Iemand die meld dat er daar en daar nog wat beschikbaar is, wordt echt niet afgebrand. Maar als op een pagina 10x gevraagd wordt waar de Wii nog verkrijgbaar is, wordt dat wel vervelend.
Hetzelfde geldt voor dat gemekker met die kabels. Die vragen zijn nu 100x beantwoord in dit topic en het is zinloos ze nog vaker te vragen. Natuurlijk zijn vragen die nog niet gesteld zijn over kabels altijd welkom.
offtopic:
Was jij niet degene die een paar jaar geleden het uitshirt voor Feyenoord ontwierp? Ik herkende je nick dacht ik, en na je ondertitel te hebben gelezen...
Maar wat je zegt is wel waar.
Iets anders: Ik zit te twijfelen of ik nu wel een Wii moet aanschaffen of niet, en dat komt eigenlijk maar door een spel: Zelda. Het is eigenlijk tegen mijn principe om een Wii plus Zelda te kopen(310 euro) voor slechts één spel. Nu is het wel zo dat ik denk ik wel ooit een Wii zal kopen, en mijn punt is dus dat ik het tegen die tijd zonde zal vinden dat ik deze Zelda dan op de (mindere?) Gamecubeversie heb gespeeld, als ik hem op de Gamecube koop. Na een paar reacties in dit topic te hebben gelezen merkte ik op dat een aantal gelukkige Zelda-bezitters van jullie de Wii versie helemaal de lucht in prijzen en vraag ik me af of die echt zoveel beter is dan de Gamecube versie. Volgens insidegamer.nl en meerdere mensen valt dat wel mee, maar ik ben toch zo aan het twijfelen. De Gamecube is natuurlijk reeds begonnen aan zijn laatste fase, en met de Wii komen er weer hopelijk veel nieuwe toppers uit... en aangezien ik denk ik wel ooit een Wii ga kopen, waarom nu niet?
Zelda: TP is het enige wat mij aantrekt van de Wii tot nu toe, is het het waard om hem dan voor de Wii te kopen (want dat voelt alsof je op die manier pas met de échte versie speelt) of om de Gamecube een allerlaatste kans te geven om te laten zien wat hij in huis heeft/had. Ik vind het gewoon zonde om als ik straks nog een Wii ga kopen, de nieuwe Zelda op de Gamecubeversie heb zitten spelen als de Wii versie dus zo veel beter is.
En ja, ik weet dat TLoZ:TP van origine een Gamecubespel tijdens haar ontwikkeling.