Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 15.443 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
Er is een apart zelda-topic, lijkt me handiger om daar te plaatsen.
Verder is er voor elke andere console ook een apart topic voor een veelbesproken spel, bijvoorbeeld een Gears of War.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens. Het zijn heel veel dezelfde vragen

* over de diverse kabels :Z
* speelt hij wel of geen dvd af :Z
* waar hij nog te krijgen is :Z

die je STEEDS en elke keer opnieuw tegenkomt en mijn inziens het topic vervuilen. Getting a bit old en zo :O Die search bovenin zit er niet voor niets. :(

Over games en de console moet hier natuurlijk wel gekletst blijven worden, daar is het topic natuurlijk ook voor bedoeld :P

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 11-12-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-05 15:49

Smoonshine

Feyenoord!!

CaptainCharisma schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:49:
Ik weet niet wat de mods ervan vinden, maar ik vind het zelf wel handig dat er mensen zijn die af en toe even tippen waar de Wii nog niet uitverkocht is :)
Dat is ook niet erg. Wel erg zijn de continue vragen waar het ding nog verkrijgbaar is. Iemand die meld dat er daar en daar nog wat beschikbaar is, wordt echt niet afgebrand. Maar als op een pagina 10x gevraagd wordt waar de Wii nog verkrijgbaar is, wordt dat wel vervelend.

Hetzelfde geldt voor dat gemekker met die kabels. Die vragen zijn nu 100x beantwoord in dit topic en het is zinloos ze nog vaker te vragen. Natuurlijk zijn vragen die nog niet gesteld zijn over kabels altijd welkom.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250

Heeft iemand Call of duty 3 al (gespeeld) Vraag me af hoe dit bevalt met de Wii mote en of het de gameplay echt veel anders maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
Anoniem: 121250 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:02:
Heeft iemand Call of duty 3 al (gespeeld) Vraag me af hoe dit bevalt met de Wii mote en of het de gameplay echt veel anders maakt?
Het speelt erg leuk. Vooral de wurgscene met die duitser, dat wil niet echt met andere controls dan de Wii. Maar het richten is wel erg lastig. Gelukkig is de moeilijkheidsgraad in het beging erg laag. Later wordt het wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:45
Anoniem: 16195 schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:59:
die je STEEDS en elke keer opnieuw tegenkomt en mijn inziens het topic vervuilen. Getting a bit old en zo :O Die search bovenin zit er niet voor niets. :(

Over games en de console moet hier natuurlijk wel gekletst blijven worden, daar is het topic natuurlijk ook voor bedoeld :P
Nou ik heb zware interesse waar die mogelijk te koop is, dus ik denk dat het mede wordt bepaald of je de console al hebt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
cardinal808 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:08:
[...]

Nou ik heb zware interesse waar die mogelijk te koop is, dus ik denk dat het mede wordt bepaald of je de console al hebt of niet.
Vragen waar die te koop is heeft weinig zin. Als iemand het weet is het wel leuk om dat mede te laten delen, maar niet elke pagina weer die vraag. Ga dan naar het IRC-kanaal toe. Daar zitten ook veel mensen in #Wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 10:25
Murcielago schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:51:
Het is niet erg om een mededeling te doen, maar de vragen die elke keer gesteld worden zijn wel vervelend. Ik heb er een ja, en ben er erg blij mee. En ik hoop dat iedereen er gauw van voorzien is. Maar zelfs als ik er geen eentje had, dan was het nog vervelend om elke keer dezelfde vraag gesteld te zien worden. Maar ik zie toch liever tips en trucs over het apparaat.
Er is weinig te tippen, dat ding werkt out of the box prima. Dit keer ook met WEP, WPA en WPA2 ondersteuning, wat ik miste bij de DS. Dus Nintendo kan wel luisteren naar de klachten, nu nog een DS firmware update die de wifi tekortkomingen oplost ;)

Het weer en nieuws kanaal werkte nog niet op vrijdag, sindsdien heb ik niet meer gekeken, is er al nieuws? (letterlijk en figuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 10-05 20:38
Is rayman nog een beetje een leuk spel of is die heel erg kinderachtig ? Ik zit er namelijk aan te denken die te gaan kopen omdat zelda en red steel mij niet echt trekken :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 10:25
Sv3n schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:14:
Is rayman nog een beetje een leuk spel of is die heel erg kinderachtig ? Ik zit er namelijk aan te denken die te gaan kopen omdat zelda en red steel mij niet echt trekken :)
Ik kan je over een paar uur antwoord geven, hij was net binnen in de winkel waar ik al mijn consolespul haal. Ik kan iig niet wachten, dus ik denk dat ik je het antwoord morgen ga geven :D

Alleen mijn werk houdt me tegen....

[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 11-12-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 09-05 15:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Sv3n schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:14:
Rayman is erg leuk en ook erg gevarieerd. Ik weet niet wat jij als kinderachtig beschouwd, maar heel volwassen ziet het er natuurlijk niet uit. De minigames zelf zijn wel ontzettend leuk om te doen met onder andere touwtjespringen, on-rail schietspelletjes enz. Verwacht echter geen liters bloed, want dan ben je aan het verkeerde adres.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Smoonshine schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:02:
[...]

Dat is ook niet erg. Wel erg zijn de continue vragen waar het ding nog verkrijgbaar is. Iemand die meld dat er daar en daar nog wat beschikbaar is, wordt echt niet afgebrand. Maar als op een pagina 10x gevraagd wordt waar de Wii nog verkrijgbaar is, wordt dat wel vervelend.

Hetzelfde geldt voor dat gemekker met die kabels. Die vragen zijn nu 100x beantwoord in dit topic en het is zinloos ze nog vaker te vragen. Natuurlijk zijn vragen die nog niet gesteld zijn over kabels altijd welkom.
offtopic:
Was jij niet degene die een paar jaar geleden het uitshirt voor Feyenoord ontwierp? Ik herkende je nick dacht ik, en na je ondertitel te hebben gelezen...

Maar wat je zegt is wel waar.

Iets anders: Ik zit te twijfelen of ik nu wel een Wii moet aanschaffen of niet, en dat komt eigenlijk maar door een spel: Zelda. Het is eigenlijk tegen mijn principe om een Wii plus Zelda te kopen(310 euro) voor slechts één spel. Nu is het wel zo dat ik denk ik wel ooit een Wii zal kopen, en mijn punt is dus dat ik het tegen die tijd zonde zal vinden dat ik deze Zelda dan op de (mindere?) Gamecubeversie heb gespeeld, als ik hem op de Gamecube koop. Na een paar reacties in dit topic te hebben gelezen merkte ik op dat een aantal gelukkige Zelda-bezitters van jullie de Wii versie helemaal de lucht in prijzen en vraag ik me af of die echt zoveel beter is dan de Gamecube versie. Volgens insidegamer.nl en meerdere mensen valt dat wel mee, maar ik ben toch zo aan het twijfelen. De Gamecube is natuurlijk reeds begonnen aan zijn laatste fase, en met de Wii komen er weer hopelijk veel nieuwe toppers uit... en aangezien ik denk ik wel ooit een Wii ga kopen, waarom nu niet?

Zelda: TP is het enige wat mij aantrekt van de Wii tot nu toe, is het het waard om hem dan voor de Wii te kopen (want dat voelt alsof je op die manier pas met de échte versie speelt) of om de Gamecube een allerlaatste kans te geven om te laten zien wat hij in huis heeft/had. Ik vind het gewoon zonde om als ik straks nog een Wii ga kopen, de nieuwe Zelda op de Gamecubeversie heb zitten spelen als de Wii versie dus zo veel beter is.

En ja, ik weet dat TLoZ:TP van origine een Gamecubespel tijdens haar ontwikkeling. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:29
Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 72

EDIT: Kennelijk is het nog niet duidelijk genoeg, de discussie gaat hier verder: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 72

[ Voor 54% gewijzigd door MetroidPrime op 11-12-2006 18:25 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zelda: TP is het enige wat mij aantrekt van de Wii tot nu toe, is het het waard om hem dan voor de Wii te kopen (want dat voelt alsof je op die manier pas met de échte versie speelt) of om de Gamecube een allerlaatste kans te geven om te laten zien wat hij in huis heeft/had.
Als je even naar een van mijn posts afgelopen vrijdagavond zoekt lees je mijn mening wat dit betreft. Daarnaast als je wil weten wat je Cube in huis heeft kun je wat betreft graphics ook RE4 in je Cube gooien.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:35
Volgens mij wil je dus gewoon een Wii kopen met Zelda. Ik zou het je iig aanraden. Ik vind de nieuwe manier van spelen, beter dan de traditionele controller. Door de speaker, het bewegen van je controller en het feit dat je handen los van elkaar zijn, speelt het naar mijn mening gewoon beter. Het is moeilijk om het echt onder woorden te brengen, eigenlijk moet je gewoon zelf spelen. Maar je voelt je gewoon veel meer betrokken in/bij het spel. Overigens zijn er ook genoeg sites/mensen die de Wii versie wel veel beter vinden, neem bijv. Matt van IGN, maar ook 1UP denkt er zo over.

Ik weet niet welke spellen je leuk vond voor de Cube of wat soort spellen in het algemeen, maar voor de Wii komen er weer veel toppers aan. Als je dan toch al van plan bent op een gegeven moment een Wii te kopen, dan zou ik het nu meteen maar doen. Dan heb je er immers zo lang mogelijk plezier van...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 10-05 20:38
Smoonshine schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:24:
[...]

Rayman is erg leuk en ook erg gevarieerd. Ik weet niet wat jij als kinderachtig beschouwd, maar heel volwassen ziet het er natuurlijk niet uit. De minigames zelf zijn wel ontzettend leuk om te doen met onder andere touwtjespringen, on-rail schietspelletjes enz. Verwacht echter geen liters bloed, want dan ben je aan het verkeerde adres.
Nee dat wil ik ook helemaal niet, op de GC heb ik veel mario kart en mario party gespeeld, die er ook niet volwassen uit zien maar niet kinderachtig zijn om te spelen. Maar je hebt ook spellen die heel erg gericht zijn op kinderen(asl in heeeeeel erg simpel ed.), dat vroeg ik me dus af :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
@ alle blinden hierboven: Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 72

[ Voor 3% gewijzigd door Schweino op 11-12-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199539

Wie staat er morgen allemaal bij de Makro in Leeuwarden voor de deur?
Kan ik mn kansen een beetje inschatten haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 182498 schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:47:
[...]

CoD3 op de wii is echt meesterlijk goed gedaan, controls met de wiimote voelen na de gebruikelijke 10 minuten wennen (kom op, je moet effe wennen aan een nieuw controle systeem) echt super goed aan. kon het zo wegspelen daarna. bovendien vind ik de afscheiding van nunchuck en mote echt relaxt, niet meer krampachtig zo'n kleine controller vasthouden. gewoon lekker breeduit zitten!
Ik moet je gelijk geven. CoD3 op de Wii is een aangenaam spel. Ik sta telkens nog versteld van wat je soms met die controllers moet doen. Close to close combats zijn in werkelijkheid een ware inspanning van je :Y Nog nooit heb je de angst zo dichtbij gevoeld. :*)
Als je in een jeep stapt dan moet je de controllers houden zoals je een stuur vasthoudt en zo zijn er tal van verassing. Wat dacht je van een boottrip enzo?
De fun van de games zit hem echt in de controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Je kan beter meteen dit deel dan sluiten. Sommige blinden lezen het forum pagina per pagina en reageren desnoods al op iemand zijn verzoek. Later ziet die blinde dan dat ze weeral een nieuwe deel maken.
Uiteindelijk is dit het probleem bij elke afsluiting van een deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 11:53
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!