|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
|
[ Voor 102% gewijzigd door MetroidPrime op 12-12-2006 17:07 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Anoniem: 162622
Anoniem: 104593
mensen met een Wii hebben makkelijk praten_-= Erikje =-_ schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:30:
Hulde voor de zeer duidelijke topic start, misschien de erginissen van het vorige topic nog vermelden (speelt ie dvd, kabels enz)
Als er elke keer weer off-topic discussies over kabels worden gestart, dan wordt het voor iedereen vervelend. Dit soort dingen horen nu eenmaal in de TS.Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:35:
[...]
mensen met een Wii hebben makkelijk praten
PSN: djmurcielago
1
| {internet}----->{wii}----->{DS} |
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Er is aangekondigd dat dit er zal gaan komen, maar dit is er nog niet.Tim_bots schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:44:
Als we toch bezig zijn met de grote vraagtekens van de wii: Weet iemand of het mogelijk is om demo's voor de DS te downloaden via de wii.
Het idee:
code:Komt dit nog of is dit er al?
1 {internet}----->{wii}----->{DS}
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Monkey ball, Rayman, Red Steel genoeg keusRazor.Timo schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:49:
Hoop mijn Wii deze week binnen te krijgen, daarnaast wil ik dit er nog bij kopen:
1. Wiiplay
2. Nunchuck
3. 2 Gamecubecontrollers
4. Super Smash Brothers: Melee
5. Cube Memory card
6. RGB Kabel
7. Een spel
Nu weet ik alleen nog niet welk extra spel ik erbij moet kopen, iemand een idee? Ik heb Zelda dus al(Maar nog geen Wii
)
[ Dislect ]
De Wii versie is niet 'zoveel beter', alleen de controls zijn anders. Lees ook dit maar eens door.CaptainCharisma schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:24:
Zelda: TP is het enige wat mij aantrekt van de Wii tot nu toe, is het het waard om hem dan voor de Wii te kopen (want dat voelt alsof je op die manier pas met de échte versie speelt) of om de Gamecube een allerlaatste kans te geven om te laten zien wat hij in huis heeft/had. Ik vind het gewoon zonde om als ik straks nog een Wii ga kopen, de nieuwe Zelda op de Gamecubeversie heb zitten spelen als de Wii versie dus zo veel beter is.
De Wii haal ik wel als er wat meer boeiends op uitkomt en de prijs wat is gedaald.Het Fantoom schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:13:
Stukje uit dit topic:
I've played the Cube rev extensively--here are the differences:
1. No widescreen (but is 480p.)
2. Standard Zelda controls a la Wind Waker, OOT, etc.
3. The spin attack has no cooldown (though it it harder to pull off in rapid succession.)
4. The world is 'flipped' across the vertical axis.
That's it
Behalve de controls mis je dus niets op de Cube (tenzij je breedbeeld wilt). De camera kan vrij bewegen en de wereld is origineel (ongespiegeld) bij de Gamecube, hoewel dat weinig uit zal maken.
Nu nog wachten tot vrijdag, is er kans dat ze hem ergens eerder verkopen?
Dat is één review die zegt dat er de controls niet zoveel beter zijn. Er zijn tientallen reviews die het tegendeel beweren. Ik zou bijna denken dat je een excuus zoekt om de Wii niet te kopen.Het Fantoom schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:03:
[...]
De Wii versie is niet 'zoveel beter', alleen de controls zijn anders. Lees ook dit maar eens door.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Anoniem: 194622
Anoniem: 168490
Ik dwing mezelf om niet met de hype mee te gaan.MetroidPrime schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:08:
[...]
Dat is één review die zegt dat er de controls niet zoveel beter zijn. Er zijn tientallen reviews die het tegendeel beweren. Ik zou bijna denken dat je een excuus zoekt om de Wii niet te kopen.
tegen de tijd dat die uit is tik ik wel een (sterk in prijs verlaagde) Wii op de kop.danielkraak schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:05:
Nieuwe zelda kan sneller dan verwacht komen.http://www.gamer.nl/doc/36313
[ Voor 20% gewijzigd door Het Fantoom op 11-12-2006 17:19 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 11-12-2006 17:19 ]
Tja, op zich gaat het om de nieuwe controls, dat is het idee van de Wii, dus zo kun je dat voor elk spel redenerenHet Fantoom schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:16:
[...]
Ik dwing mezelf om niet met de hype mee te gaan.![]()
De controls zullen best wel beter zijn, ik zou hem ook liever op de Wii spelen, maar als ik erover nadenk is 250 euro voor enkel nieuwe controls bij Zelda toch wel veel. Maargoed, dat is mijn mening.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 194622
Helaas ben ik ook net gebeld door ConsoleShop.Anoniem: 168490 schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:15:
Ik ben ook gebeld door consoleshop over dat Nintendo niks heeft uitgeleverd. Nu begin ik die marketingstrategie van Nintendo toch wel een beetje zat te worden. Hoop niet dat dit ook bij de Mediamarkten e.d. is want dan zit er deze week ook geen Wii in voor mijOndertussen maar een NES met wat oude spellen besteld om toch die Nintendo feeling weer te krijgen
Alle groothandels? Dus geen enkele winkel krijgt hem deze week?harley schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:09:
En nog een telefoontje van de consoleshop.nl
Wii gaat deze week niet geleverd worden
Nintendo zou niet hebben uitgeleverd aan de groothandel waardoor het op zijn vroegst (maar absoluut niet met zekerheid) volgende week zou worden.
heb aangegeven dat diegene die hem het eerste levert hem mag leveren en ik dan evt andere pre-orders wel annuleer.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
ik hoor net dat de Bartsmit in leiden een aantal pre-orders heeft binnen gehad.Razor.Timo schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:22:
Alle groothandels? Dus geen enkele winkel krijgt hem deze week?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 11-12-2006 17:29 ]
Dat is niet waar, de nieuwe spellen worden ontworpen met het oog op de nieuwe controls. Bij Zelda is het echter naderhand toegevoegd, waardoor het weinig invloed heeft hoe je de mote beweegt om bv te slaan met het zwaard.Je kunt er geen extra effect aan geven ofzo.Hoedje schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:21:
Tja, op zich gaat het om de nieuwe controls, dat is het idee van de Wii, dus zo kun je dat voor elk spel redeneren.
Ik sta hier ook 5e ofzo bij de BS dus dat is wel mooi nieuws.Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:25:
[...]
ik hoor net dat de Bartsmit in leiden een aantal pre-orders heeft binnen gehad.
degene die hem op kon halen was 5e op de lijst.
[ Voor 64% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 18:51 ]
Ik snap je punt, maar ik ben het niet met je eens. Je zou waarschijnlijk doodmoe worden als je steeds je zwaard op een bepaalde manier moet bewegen. Het voordeel van deze controls is naar mijn mening dat je op een nuttige manier gebruikt maakt van de nieuwe controller. Daarnaast zijn er naar mijn mening belangrijkere dingen zoals het aimen, vissen en andere activiteiten, maar voornamelijk de speaker...Het Fantoom schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:25:
[...]
Dat is niet waar, de nieuwe spellen worden ontworpen met het oog op de nieuwe controls. Bij Zelda is het echter naderhand toegevoegd, waardoor het weinig invloed heeft hoe je de mote beweegt om bv te slaan met het zwaard.Je kunt er geen extra effect aan geven ofzo.
Twilight Princess may have started as a GameCube title, but it finished a Wii one. There remains this faction of gamers that refuses to accept the possibility. You know who you are. You continue to argue that because the controls were originally designed for the GameCube pad there is no hope for the Wii build. You say that your arms will get tired using the Wii remote. You speak of mirrored worlds and right-handed Link. And you know what? It's all crap. If you have the means to buy Twilight Princess for Wii and you still get it for GameCube, you are a fool. And I state that without meaning to suggest that the GCN iteration is flawed - it isn't. It's an amazing swan song for Nintendo's older system, so if you've got no other option you're still golden. But that said, it's not as good as the Wii incarnation. In fact, were it up to me and not Nintendo (and in my dreams, it is), I'd have scrapped the GCN build altogether, forcing everyone to exclusively buy the Wii version. Honestly, Nintendo gave you five good years with GameCube; it's time to move on.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
bedoel je volgende levering die van deze week of de week erop?GekkeCoen schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:39:
Heb ook net de Intertoys aan de lijn gehad, deze had er op de release 8 Wii's gekregen. Ik sta op de 15e lijst.Hoe groot is de kans dat ik bij de volgende levering zit? Waarschijnlijk krijgen ze er bij de volgende levering wel meer dan 8.
Anoniem: 199539
Het zal wel iets beter en leuker werken, dat neem ik graag aan. De vraag is of je 250 euro extra wilt neerleggen voor een speaker en om beter te kunnen aimen en vissen tov de Cube-versie.Hoedje schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:40:
[...]
Ik snap je punt, maar ik ben het niet met je eens. Je zou waarschijnlijk doodmoe worden als je steeds je zwaard op een bepaalde manier moet bewegen. Het voordeel van deze controls is naar mijn mening dat je op een nuttige manier gebruikt maakt van de nieuwe controller. Daarnaast zijn er naar mijn mening belangrijkere dingen zoals het aimen, vissen en andere activiteiten, maar voornamelijk de speaker...
Natuurlijk kunnen ze bij een volgende Zelda weer meer nieuwe dingen verzinnen, maar in deze Zelda voelt het absoluut niet als "naderhand toegevoegd".
Maar goed Matt heeft het heel mooi verwoord:
[...]
Dat niet alleen, je legt ook 250 euro neer voor een nieuwe console met Mii's, WiiSports, Red Steel, Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Wario Ware, Mario Party etc.Het Fantoom schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:49:
[...]
Het zal wel iets beter en leuker werken, dat neem ik graag aan. De vraag is of je 250 euro extra wilt neerleggen voor een speaker en om beter te kunnen aimen en vissen tov de Cube-versie.
Ik persoonlijk niet...
Goed nieuws, hopelijk kunnen ze de kwaliteit van TP evenaren.danielkraak schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:05:
Nieuwe zelda kan sneller dan verwacht komen.http://www.gamer.nl/doc/36313
Gast, dit is niet fok... En die bookmark functie zit er ook niet voor niets
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Daar heb je gelijk in, het ging erom of het de aanschaf van een Wii waard is als alleen Zelda je interesseert (die er ook voor de Cube is). Ik heb tot nu toe alle nintendo-consoles kort na de release gekocht, maar deze keer wacht ik liever op wat echte toppers.Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:52:
[...]
Dat niet alleen, je legt ook 250 euro neer voor een nieuwe console met Mii's, WiiSports, Red Steel, Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Wario Ware, Mario Party etc.
De GameCube is dood, alle rekken zijn ingewisseld voor Wii demo-dozen.
Wel eens geprobeerd Z ingedrukt te houden, naar voren te duwen op de nun-chuck's analogue stick, en de remote een zwiep te geven?Vanitas schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:57:
Over de zelda TP controls. Ik vind ook dat het niet echt veel toevoegd als je kijkt naar het zwaardvechten. Het mikken met de slingshot gaat wel super goed. Maar het zwaarvechten komt gewoon neer op heen weer zwaaien van de controller. Je kan niet bepalen of je nu links of recht van je slaat, of dat je wil steken. Best wel een gemiste kans imo.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ja ik weet wel dat het zo kan, maar je kan het ook doen door met de wiimote een rondje te draaien, of wat dan ook. Het heeft totaal geen invloed wat voor een beweging je met de wiimote maakt, zolang je em maar beweegt.Captain N schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:05:
[...]
Wel eens geprobeerd Z ingedrukt te houden, naar voren te duwen op de nun-chuck's analogue stick, en de remote een zwiep te geven?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
oo zijn al die spellen al te koop?Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:52:
[...]
Dat niet alleen, je legt ook 250 euro neer voor een nieuwe console met Mii's, WiiSports, Red Steel, Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Wario Ware, Mario Party etc.
De GameCube is dood, alle rekken zijn ingewisseld voor Wii demo-dozen.
CaptainCharisma schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:24:
[...]
offtopic:
Was jij niet degene die een paar jaar geleden het uitshirt voor Feyenoord ontwierp? Ik herkende je nick dacht ik, en na je ondertitel te hebben gelezen...
uhm...
Don't worry about me xD, ik zal bij Best voor de deur staan, ben echt benieuwd, van de ene kant denk ik dat ik een goeie kans maak, maar aan de andere kant.. tis en blijf dichtbij de launch en tzou zo ineens wel héél makkelijk zijn er 1 te bemachtigen behalve reserveren....Anoniem: 199539 schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:43:
Hoeveel mensen staan er morgen bij de Makro te Leeuwarden voor de deur om 9 uur?
Even mn kansen bekijken
Ps4/switch gamer
Wat is best? ook een shop in leeuwarden?zwAf schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:27:
[...]
Don't worry about me xD, ik zal bij Best voor de deur staan, ben echt benieuwd, van de ene kant denk ik dat ik een goeie kans maak, maar aan de andere kant.. tis en blijf dichtbij de launch en tzou zo ineens wel héél makkelijk zijn er 1 te bemachtigen behalve reserveren....
We zien wel, kga samen met een maat, 9 uur ben ik dr... denk dak ook maar meteen zelda en wii play meeneem xD
Anoniem: 182204
winkels proberen die geen of weinig pre-order opnemen, van leest, Free record shop, Music store, Mediamarkt, E-plaza(krijgt meestal grote aantallen).Anoniem: 182204 schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:32:
Ben overal wezen vragen in heel amsterdam en amstelveen maar overal zeggen ze dat ik geen Wii krijg voor februari omdat ik niet heb ge pre-ordered.
Zou ik echt voor de kerst geen Wii meer kunnen krijgen?
Anoniem: 182204
Het vervelende is dat veel winkels me niet op de lijst willen zetten omdat hun lijst al zo lang is.. Wel vervelend maarja ik ga morge gewoon Media Markt bellen en overal eisen me op de lijst te laten zetten.Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:36:
[...]
winkels proberen die geen of weinig pre-order opnemen, van leest, Free record shop, Music store, Mediamarkt, E-plaza(krijgt meestal grote aantallen).
k zou daarnaast gewoon je naam op wat lijstjes laten zetten met een telefoon nummer, je hebt kans dat de Ebay/Marktplaats prijzen kelderen door de nieuwe zendingen en de dubbele pre-orders niks meer opleveren, waardoor er veel afgezegd worden.
Ik las net op fok! forum dat mediamarkt den haag morgen weer Wii's krijgt. Hopelijk heeft de FRS hier morgen ook wat binnen.Anoniem: 182204 schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:37:
[...]
Het vervelende is dat veel winkels me niet op de lijst willen zetten omdat hun lijst al zo lang is.. Wel vervelend maarja ik ga morge gewoon Media Markt bellen en overal eisen me op de lijst te laten zetten.
Die is helemaal niet gecancelled, maar komt naar de Wii. Als ik IGN launchguide mag geloven, dan komt die zelfs al in Q1 2007.Kurios schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:21:
[...]
Helaas is Super Paper Mario gecancelled, was echt een titel waar ik op zat te wachten. (Ik vind de oude Mario spellen dan ook leuker dan de Zelda's)
Je kan het ook proberen bij winkels die een aanbetaling vragen. De intertoys in Groningen (brugstraat) vraagt een aanbetaling waardoor veel mensen afhaken. En je vrij hoog op de lijst kan komen.Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:36:
[...]
winkels proberen die geen of weinig pre-order opnemen, van leest, Free record shop, Music store, Mediamarkt, E-plaza(krijgt meestal grote aantallen).
[ Voor 3% gewijzigd door job op 11-12-2006 19:01 ]
Inderdaad. Ik heb me zaterdagmiddag bij van Leest in laten schrijven. Moest 25 euro aanbetalen, maar sta wel 4e op de lijst. De andere winkels waar ik naar de wii vroeg (intertoys, e-plaza, free record shop) vertelden me dat de lijst al zo lang was dat het tot januari kon duren.job schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:00:
[...]
Je kan het ook proberen bij winkels die een aanbetaling vragen. De intertoys in Groningen (brugstraat) vraagt een aanbetaling waardoor veel mensen afhaken. En je vrij hoog op de lijst kan komen.
offtopic:
Na de launch op 8 december heb ik me nog inlaten schrijven en sta nu als nummer vier. Dus in principe ben ik bij de eerst volgende levering aan de beurt.
HAhahaha nee, een plaats waar ook een Makro gevestigd is XDAnoniem: 199539 schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:31:
[...]
Wat is best? ook een shop in leeuwarden?
Anoniem: 26457
Nog niet. Maar waarom niet gewoon de GC versie aansluiten die je noemtAnoniem: 26457 schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:23:
... is er ook iets voor de Wii zoiets als een dans/springmat ? Zoals Dancing Stage met Mario voor de GameCube.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Haha damn, ik ben een beetje wereldvreemdzwAf schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:18:
[...]
HAhahaha nee, een plaats waar ook een Makro gevestigd is XD
hahaha
Anoniem: 87302
Anoniem: 26457
...de GC en dansmat heb ik niet (zag het ergens op internet vermeld staan...) maar wil de Wii. Leek mij een aardige toevoeging voor de Wii.disjfa schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:24:
[...]Nog niet. Maar waarom niet gewoon de GC versie aansluiten die je noemt
Anoniem: 33272
Zelda Twilight Princess topic lijkt me een betere plaats om dat te vragendanielkraak schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:31:
Weet iemand een pic van de map van zelda twillight princess? ben benieuwd hoe hyrule is.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 11-12-2006 19:57 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Het lijkt me dat je alles al hebt bedacht wat er te bedenken valt? Wat wil je dan van ons horen nog? Als je ouders zeuren over games voor je gamecube zullen ze dat ook wel voor de xbox360 en wii doen niet? Misschien een baantje zoeken zodat ze niet meer zeuren?Borgoth schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:59:
Ik zit nu al een tijdje te twijfelen tussen een xbox360 en een Wii.
...
Alvast mijn dank
[ Voor 95% gewijzigd door Ramon op 11-12-2006 20:11 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 20:50 ]
Mijn advies: koop 2ehands (en anders ieg de games!). 60E voor een game is gewoon niet te doen. Terwijl je op marktplaats alles games voor helft (of iets meer) kan kopen.Borgoth schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:59:toon volledige bericht
Ik zit nu al een tijdje te twijfelen tussen een xbox360 en een Wii.
Nu zijn er een paar problemen waar ik tegenaan ben gelopen, namelijk:
-Ik hou van zowel shooters(360 gerelateerd) als van platform aka mario/rayman(Wii gerelateerd) dus voor mij is het geen kijken welke spellen ik het meest van hou en die console dan kopen.
-* ik bang ben dat het net zo achteruit gaat zoals me NGC durf ik niet te zeggen ik koop direct een Wii, **maar omdat ik weer geen ervaring heb met een 360 kan ik ook niet zeggen die moet ik hebben.
-De Wii heeft een leuke/neiuwe besturing qua remote en nunchuc maar de controler van de 360 ligt mij ook lekker.
-Omdat ik een jochie van 15 ben en ik niet over een dikke portomonee bezit is het dus makkelijker om de Wii te kopen dan de 360 die 2x zo duur is. maar omdat ik bang ben dat de Wii de kast in gaat wil ik dus mischien ook weer een 360 (en natuurlijk is dus ook bijde kopen er niet bij voor mij)
-Om wat meer ervaring op te doen met de Wii zoek ik een "Wii kiosk" zoals je bij een 360 in de bartsmit hebt iemand idee of er al een te vinden is(in de buurd van denhaag/leidschendam)
Dat ik in het Wii topic post wil nog niet betekenen dat ik reacties wil als: natuurlijk is de Wii beter gewoon kopen die hap. of. nu je tog hier post kan je net-zo-goed de Wii kopen.
*Dat de NGC in de kast ligt in niet helemaal mijn schuld, mijn moeder verbied mij spellen te kopen. Ze zegt dat ik maar moet wachten tot mijn verjaardag of kerst![]()
**Zeggen dat ik bij vrienden moet kijken gaat ook niet egt wat worden omdat niemand die ik ken een 360 heeft en de ene iemand met een gewone xbox heeft alleen gta en unreal championschip( tournament?) Nee een 360 kiosk in de BS vind ik niet hetzelfde.
Graag normale reacties hier op en als dit hier niet gewenst is word ik graag verwezen naar een ander topic/sub-forum.![]()
Alvast mijn dank
Ik denk dat de omdat de wii beter is hij betere kleuren kan laten zien en hogere anti-aliasing kan, zonder te laggen. Ik weet niet of dit zomaar kan.Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:24:
Iemand hier (wellicht degene van kennis van de DAC van de Wii) die weet waarom:
De Wii met Composiet kabel de GameCube games mooier toont op een HDTV dan de GameCube met een RGB kabel. Daar is een vriend van me namelijk benieuwd naar.
De Wii lijkt me dan wel ideaal als je je ouders er ook warm voor krijgtRamon de Jesus schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:09:
[...]
Het lijkt me dat je alles al hebt bedacht wat er te bedenken valt? Wat wil je dan van ons horen nog? Als je ouders zeuren over games voor je gamecube zullen ze dat ook wel voor de xbox360 en wii doen niet? Misschien een baantje zoeken zodat ze niet meer zeuren?
ik hoop dat dat niet naar mij was gericht170074 schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:14:
Woei woei ik wil een Wii!!!!!
dat was ik inderdaad vergeten. maar mijn ouders zijn geschijden en de nieuwe vriend van me moeder heeft 2 kinderen (7 en 10) vind ik zelf nog wat te gevaarlijk om achter een wii te stoppen, maar een 360 is al helemaal niks(nu ik er over denk: ik schotel ze gewoon de NGC voorharley schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:28:
[...]
De Wii lijkt me dan wel ideaal als je je ouders er ook warm voor krijgtEn ik zie genoeg verhalen over ouders die het toch leuk vinden na het eenmaal gedaan te hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door Borgoth op 11-12-2006 20:35 ]
De componenten kabel zit alleen bij de Premium box. De 360 Core versie en PS3 komen ook maar met een composiet kabel hoorAnoniem: 87302 schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:34:
Ik heb mijn component kabel van Play Asia ontvangen (was donderdag al bezorgd, maar kon 'em vandaag pas ophalen bij het postkantoor).
Het verschil met composiet is groot. Alhoewel composiet me alleszins meeviel op me plasma van 1 meter is dit de kabel die iedereen met een plasma/lcd moet hebben. Schandelijk dat Nintendo zich niet bekommerd heeft om voldoende kabels te produceren, maar ik ben niet verbaasd van de onderneming die het nog steeds toelaat om spellen op 50 Herz met balkjes uit te laten brengen op hun console in 2006!
Bij de 360 zit deze kabel gewoon in het pakket. Kostprijs van zo'n kabel is max 1 euro in China.
De Xbox360 verkoopt lang niet zo hard als de Wii, en met de PS3 in het verschiet kan de prijs binnenkort nog wel dalen : GOW bundels kosten bijvoorbeeld al 429. De Wii is nu 250 en zal eerst naar de 230 gaan, de Xbox360 zal gelijk wel 100 euro of zo in prijs dalen.Borgoth schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:30:
[...]
ik hoop dat dat niet naar mij was gericht![]()
@alle anderen:
ik heb sinds een week of 4 een "baantje" ik loop stage bij de fugro waar ik 120€ stagevergoeding voor krijgmaar daar kan verandering in komen omdat school ineens vind dat ik het maar in moet leveren (lees je straks mischien wel in SG)
dus dan kan ik zeggen ik koop ze egt zelf (eerst dus van me zakgeld en wat vooruitschot)
wat betreft ninteX zij: op de pc speel ik liever mmorpgs en hang ik op fora rond.
ik ben enorme fan van zelda en mario maar wil tog halo3 en GoW niet missen.
lief dat je dat zegt maar als ik dalijk alsnog voor de wii ga en hij beland naast me gamecube is het nog zonde van de 230€Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:34:
[...]
De Xbox360 verkoopt lang niet zo hard als de Wii, en met de PS3 in het verschiet kan de prijs binnenkort nog wel dalen : GOW bundels kosten bijvoorbeeld al 429. De Wii is nu 250 en zal eerst naar de 230 gaan, de Xbox360 zal gelijk wel 100 euro of zo in prijs dalen.
Ik kom ook naar Best. Het zal mij benieuwen hoeveel ze er hebben. Ben ook benieuwd of ik naar de info-bali emoet, of dat ik me ergens boven op een rek moet storten vol dozen...zwAf schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:27:
[...]
Don't worry about me xD, ik zal bij Best voor de deur staan, ben echt benieuwd, van de ene kant denk ik dat ik een goeie kans maak, maar aan de andere kant.. tis en blijf dichtbij de launch en tzou zo ineens wel héél makkelijk zijn er 1 te bemachtigen behalve reserveren....
We zien wel, kga samen met een maat, 9 uur ben ik dr... denk dak ook maar meteen zelda en wii play meeneem xD
Waarschijnlijk gewoon naar boven ( Elektro)Heras schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:42:
[...]
Ik kom ook naar Best. Het zal mij benieuwen hoeveel ze er hebben. Ben ook benieuwd of ik naar de info-bali emoet, of dat ik me ergens boven op een rek moet storten vol dozen...
Ja, maar boven is ook een info-balie
Ik hoor dat van leest ook dinsdag op woensdag krijgt, de "geplande" FRS verzending gaat wellicht dus door:)Heras schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:48:
[...]
Ja, maar boven is ook een info-balieDaar ben ik deze week al twee keer geweest. Ik zou er echt van balen als ik voor de 3e keer deze week naar de Makro ga en met lege handen thuis kom. Is het om 9:00 uur open ja? Op de site staat 9:30 uur. Ik zorg iig dat ik ruim voor 9:00 uur voor de deur sta. Ik heb geen zin in rennen en graaien taferelen... Tot morgen!
Van horen zeggen verkopen ze de Wii pas vanaf 9u, hoe en wat/waarom weet ik ook niet.kiddyl schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:54:
De Makro is toch al om 7:00 open? Met een Horeca of Goldcard iig wel. Dus als je iemand kent met die kaart dan kan je evt 2 uur eerder naar binnen.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
er zitten in totaal 70 minigames inPheno79 schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:00:
Duur:
Mja, moeilijk te zeggen. Als party game zul je iig zeker vaak hier naar terug grijpen. Er zijn op het eerste gezicht (items tellende), minimaal 32 minigames, maar hoeveel er uiteindelijk zijnJe kunt
ten aller tijden ze overspelen, je record verbreken etc, dus dat zit wel goed.
Anoniem: 135756
Simpel.Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:24:
Iemand hier (wellicht degene van kennis van de DAC van de Wii) die weet waarom:
De Wii met Composiet kabel de GameCube games mooier toont op een HDTV dan de GameCube met een RGB kabel. Daar is een vriend van me namelijk benieuwd naar.
Voor zover ik weet krijgt E-Plaza er deze week bijna geen meer. De reden dat ze de eerste keer zoveel hadden, was omdat Bart Smit (de eigenaar van E-Plaza) de eerste keer bijna niks had. Bart Smit Breda verwacht dat ze er tussen de twintig en dertig gaan krijgen, maar dat betekent dus ook dat E-Plaza Breda niks krijgt. Je kunt het dus proberen, maar ik verwacht niet veel van E-Plaza meer dit jaar.Anoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:36:
[...]
Ik ben vanavond nog langs geweest bij Makro Amsterdam en daar hebben ze me nogmaals bevestigt dat morgen vanaf 9uur verkocht gaat worden.kiddyl schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:54:
De Makro is toch al om 7:00 open? Met een Horeca of Goldcard iig wel. Dus als je iemand kent met die kaart dan kan je evt 2 uur eerder naar binnen.
sowieso lijkt me dat verstandig voor je ogenAnoniem: 104593 schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:46:
De Wii is echt een eye opener zo te horen... ik had nog een vraagje wat betreft de afstand ik zit nu 1 meter 10 van mijn TV af. Is het raadzaam om me TV te verplaatsen zodat de afstand groter is?, heb een zee van ruimte dus dat is geen probleem.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Haha valt wel mee hoor met een 51cm TV en de oog afstand is dan ongeveer 1 meter 30... maargoed het lijkt me wel makkelijker om rond te springen en veiliger voor de TV met al dat gezwaai.Ramon de Jesus schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:56:
[...]
sowieso lijkt me dat verstandig voor je ogenhad net iemand hier die ook 1 meter van m'n tv af ging zitten met zelda en dat werkte gewoon wel goed, alleen kan het voor je ogen nooit goed zijn!
Anoniem: 87302
NinteX waar haal jij al deze wijsheden vandaan? Al enkele topics geef je vrij veel info over verschillende concerns mbt de Wii.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq