Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.287 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Borgoth schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:59:
Ik zit nu al een tijdje te twijfelen tussen een xbox360 en een Wii.

Nu zijn er een paar problemen waar ik tegenaan ben gelopen, namelijk:

-Ik hou van zowel shooters(360 gerelateerd) als van platform aka mario/rayman(Wii gerelateerd) dus voor mij is het geen kijken welke spellen ik het meest van hou en die console dan kopen.

-* ik bang ben dat het net zo achteruit gaat zoals me NGC durf ik niet te zeggen ik koop direct een Wii, **maar omdat ik weer geen ervaring heb met een 360 kan ik ook niet zeggen die moet ik hebben.

-De Wii heeft een leuke/neiuwe besturing qua remote en nunchuc maar de controler van de 360 ligt mij ook lekker.

-Omdat ik een jochie van 15 ben en ik niet over een dikke portomonee bezit is het dus makkelijker om de Wii te kopen dan de 360 die 2x zo duur is. maar omdat ik bang ben dat de Wii de kast in gaat wil ik dus mischien ook weer een 360 (en natuurlijk is dus ook bijde kopen er niet bij voor mij)

-Om wat meer ervaring op te doen met de Wii zoek ik een "Wii kiosk" zoals je bij een 360 in de bartsmit hebt iemand idee of er al een te vinden is(in de buurd van denhaag/leidschendam)

Dat ik in het Wii topic post wil nog niet betekenen dat ik reacties wil als: natuurlijk is de Wii beter gewoon kopen die hap. of. nu je tog hier post kan je net-zo-goed de Wii kopen.

*Dat de NGC in de kast ligt in niet helemaal mijn schuld, mijn moeder verbied mij spellen te kopen. Ze zegt dat ik maar moet wachten tot mijn verjaardag of kerst :/
**Zeggen dat ik bij vrienden moet kijken gaat ook niet egt wat worden omdat niemand die ik ken een 360 heeft en de ene iemand met een gewone xbox heeft alleen gta en unreal championschip( tournament?) Nee een 360 kiosk in de BS vind ik niet hetzelfde.

Graag normale reacties hier op en als dit hier niet gewenst is word ik graag verwezen naar een ander topic/sub-forum. ;)

Alvast mijn dank
Persoonlijk heb ik zeker nog geen spijt van mijn aankoop. De Wii ziet er gewoon mooi uit en het Mii Channel is verslavend (ah, elke dag toch een paar minuten mee bezig om onzin Mii's te maken). Ook ik zat te twijfelen tussen een Wii en 360, hoewel geld daarbij geen rol speelde. Omdat ik al een PC heb met redelijk high-end hardware, kan ik het grafische geweld wel daar op kwijt. Ik ben dan ook zuiver voor de Wii gegaan vanwege de volgende punten:
  • Nintendo Games (Super Smash Brothers, Zelda, etc)
  • 3rd party support (eindelijk weet Nintendo weer eens 3rd party developers aan te trekken, hulde!)
  • Virtual Console bevat echte console games (ben niet zo'n arcade liefhebber, maar juist wel van oude SNES games etc)
  • Wii-mote (eindelijk eens besturing die de vertrouwde muis in het stof doet bijten, damn wat is dit ding lekker gevoelig en precies)
  • Launch line-up (t/m maart 2007), sterkste van alle 3 next-gen consoles wat mijn smaak betreft
Verder heeft de Wii mogelijkheid tot online play, alhoewel dat zich eerst moet bewijzen, vandaar dat ik het even in het midden laat. Backwards compatibility is leuk, maar voor mij niet het sterkste punt (moet ik aparte controllers en games voor kopen). Verder heb ik zulke goeie herinneringen aan het NES/SNES tijdperk (alhoewel ik Sega consoles had :P), dat is gewoon een gevoel voor stijl en sfeer dat ik niet vaak ergens anders tegen ben gekomen.

Wat ik wel erg jammer vindt, is dat Mass Effect 360 only is. Zoiets zou ik graag op de Wii willen zien (stijl, niet de graphics), maar RPGs lukken anders ook prima op de PC.

In jouw geval zou ik je echter gewoon aanraden even af te wachten. De Wii moet zich nog bewijzen qua games, wat ik altijd het belangrijkste punt vindt. Als ik echter kijk naar de games die uit gaan komen voor de Wii t/m maart 2007 en dat zet tegenover alle 360 games tot op heden, dan wint de Wii het bij mij. Ik wil games met diepgang en sfeer en ik lever daar graag graphics voor in. Maar goed, als het daar bij blijft voor de Wii, dan is het wel weer erg sneu. Niemand die het kan zeggen, maar ik zie wel een duidelijke support van de 3rd party developers naar Nintendo toe, iets dat de vorige generaties toch massaal uitbleef. En juist dat gaf mij het laatste beetje vertrouwen.

Uiteraard is dit verhaal niet geheel objectief en duidelijk gericht op de Wii. Jij moet gewoon kijken wat jij denkt dat de Wii en de 360 worden. Daar waar je het beste gevoel bij krijgt moet je nemen. Heb je je twijfels, dan zou ik voorlopig nog even afwachten. De Wii is pas net uit en biedt veel mogelijkheden, maar uiteindelijk moeten vele features zich nog bewijzen, zoals on-line play. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat gebeuren, maar ik realiseer me al te goed dat Microsoft voorlopig koning blijft op on-line multiplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:07:
[...]

NinteX waar haal jij al deze wijsheden vandaan? Al enkele topics geef je vrij veel info over verschillende concerns mbt de Wii.

Weet je toevallig ook wanneer Dixons de volgende lading binnenkrijgt. De vorige keer kregen ze er twee... ik ben #3 :p
Volgens mij eind van de week... ik zit thuis vanwege kiespijn(wortelkanaalbehandeling. blah blah) en heb echt niks meer te doen nu ik new super mario bros heb uitgespeeld, ik ben me daarom maar gaan verdiepen in nieuwe ladingen Wii's. Heb wat winkels afgebeld en volg topics op Fok!, WiiGamer, Wii-Gamer, WiiDS, WiiParty etc. en dan hoor je nog is wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 10:35
Ik heb de Wii gereserveerd bij Dixons. Dit echter pas op de launchdag zelf omdat ik hem nergens kon krijgen.
Gelijk ook een aanbetaling gedaan van 50 euro. Het enige waar ik dan nog bang voor ben is dat als ze hem binnen krijgen ze hem gewoon verkopen aan een toevallige bezoeker. Immers hebben ze zichzelf toch al verzekerd van mij als klant.

Hoe zou de Wii/Wiimote eigenlijk reageren als je er 2 in dezelfde kamer gebruikt? Bv. op een Lan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgerB schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:18:
Ik heb de Wii gereserveerd bij Dixons. Dit echter pas op de launchdag zelf omdat ik hem nergens kon krijgen.
Gelijk ook een aanbetaling gedaan van 50 euro. Het enige waar ik dan nog bang voor ben is dat als ze hem binnen krijgen ze hem gewoon verkopen aan een toevallige bezoeker. Immers hebben ze zichzelf toch al verzekerd van mij als klant.

Hoe zou de Wii/Wiimote eigenlijk reageren als je er 2 in dezelfde kamer gebruikt? Bv. op een Lan
Dan zou ik gewoon eisen dat je em als eerste krijgt je hebt immers aanbetaald, dat is het hele doel erachter dat je em niet ineens afzegt. De Wii's moeten denk wel uit elkaar afgesche.... nu ik erover denk op de Gameplay stonden ze gewoon naast elkaar zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
RutgerB schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:18:

daarom moet je ook gewoon nooit aanbetalen 8)7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:00

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik heb ook geen aanbetaling gedaan. Wordt wel netjes gebeld zodra ze `m binnen hebben :)

Overigens heeft zelf bellen naar winkels regelmatig vrij weinig zin. Ze zeggen dat ze niets (meer) hebben, terwijl er wel gewoon staat. Afgelopen week toch naar bepaalde (vooraf gebelde; 'nee, we hebben niks..') winkels gegaan en daar gingen de laatste voor mijn neus weg... :(

Ik ben momenteel alleen aan het twijfelen of ik de nieuwe Zelda ga kopen. Tot aan de Cube (WW) vond ik het geweldige games. Echter gaf de shellshading een verkeerde sfeer (voor mij) eraan. Overigens zat de game zelf heel goed in elkaar....ikzelf miste echter wat.

Wel gevoel krijgen jullie bij de nieuwe Zelda? Het oude vertrouwde?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:11
Michael Knight schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:36:
Ik heb ook geen aanbetaling gedaan. Wordt wel netjes gebeld zodra ze `m binnen hebben :)

Overigens heeft zelf bellen naar winkels regelmatig vrij weinig zin. Ze zeggen dat ze niets (meer) hebben, terwijl er wel gewoon staat. Afgelopen week toch naar bepaalde (vooraf gebelde; 'nee, we hebben niks..') winkels gegaan en daar gingen de laatste voor mijn neus weg... :(

Ik ben momenteel alleen aan het twijfelen of ik de nieuwe Zelda ga kopen. Tot aan de Cube (WW) vond ik het geweldige games. Echter gaf de shellshading een verkeerde sfeer (voor mij) eraan. Overigens zat de game zelf heel goed in elkaar....ikzelf miste echter wat.

Wel gevoel krijgen jullie bij de nieuwe Zelda? Het oude vertrouwde?
Ik denk dat als je de vorige pagina's allemaal doorleest dat het wel duidelijk mag zijn dat deze zelda weer een topgame is , met de oude vertrouwde stijl.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eventjes nog voor de Makro gangers van onze vrienden op Fok!:
quote: Notorious_Roy
Amsterdam: 0
Delft: 20
Breda: 0
Nuth: 12
Best: 13
Duiven: 0
Hengelo: 0
Vianen: 4
Groningen: 0
Leeuwarden: 0
Beverwijk: 7
Wateringen: 4
Nieuwegein: 3
Barendrecht: 0
Nijmegen: 3
Den Bosch: 0
Dit gaat dus om de Makro, in delft worden nummertjes uitgedeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:08:
WiiLi LiveCD is coming :P Iemand al gespeeld met de Wiimote drivers ?

Dit filmpje ziet er veelbelovend uit. Ik ben benieuwd waar dit heengaat.
Mja ze focussen zich eerst op het PC gebeuren om daar met behulp van de Wii afstandsbediening een soort van Media Center uit te bouwen. Dergelijke projecten zullen nooit volledig af zijn en wie zit er nu te wachten om zijn Wii remote op zijn PC/Mac te kunnen hebben? :N Leuk voor 1 dag en daarna :Z

Moesten de Linux jongens zich nu focussen om een Linux versie te maken voor de Wii met ook Media Center mogelijkheden. Ja ik weet het...dit beloven ze na het andere project. Maar je weet hoe het gaat met die Linux jongens.
Met misschien zo'n Linux Media Center zou het mogelijk zijn om DVD's af te spelen. Of wordt er eventueel de eerste stap hiervoor gezet. Want nog steeds weet ik eigenlijk niet of de Wii wel een DVD-ROM heeft ingebouwd of niet?! Dat hij geen DVD-films afspeelt is duidelijk maar is hij in principe wel in staat om dergelijke media te lezen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:40:
Eventjes nog voor de Makro gangers van onze vrienden op Fok!:

[...]

Dit gaat dus om de Makro, in delft worden nummertjes uitgedeelt.
En dit zijn? Hoeveel er morgen verkocht gaat worden?

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:21
net maar ff met mijn laatste paypal centjes bij play asia de component kabel besteld. Zal wel volgend jaar pas binnenkomen maar dat zien we dan wel weer.

had gehoopt hem volgende week te hebben ( tot 5 dagen staat er) zie ik pas NA de betaling dat hij nog niet op vooraad is :(

[ Voor 29% gewijzigd door harley op 11-12-2006 22:55 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
D3ft0n3 schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:49:
[...]

En dit zijn? Hoeveel er morgen verkocht gaat worden?
Voorraad van vanavond 20:00 uur. En aangezien ze pas morgen 0900 verkocht mogen worden (schijnbaar) ook wat er minimaal morgen verkocht word (staat morgen nog een levering om geleverd te worden: +- dubbele aantal voorzover ik weet)

[ Voor 32% gewijzigd door Puc van S. op 11-12-2006 23:02 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
M1lamb3r schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:50:
[...]

Voorraad van vanavond 20:00 uur. En aangezien ze pas morgen 0900 verkocht mogen worden (schijnbaar) ook wat er minimaal morgen verkocht word (staat morgen nog een levering om geleverd te worden: +- dubbele aantal voorzover ik weet)
Hmmkay dus ik ga er morgen niet voor niets heen? ;p

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is vreemd ik belde vanmiddag nog met de makro en ze zei dat elk filiaal 50 wii's heeft die morgen verkocht worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:22
Smerige crosspost uit het GC zelda topic maar aangezien hier toch wat meer mensen zelda spelen zet ik 'm toch ff neer :)
ik zoek een klein beetje hulp. Het is vast erg easy maar ik kom er niet uit.

Ik ben nu in wolf gedaante en ik moet die tears of light (oid :P) verzamelen, nog redelijk in het begin...
Ik moet er nog 2 maar dan kom ik bij die 3 monsters, maar hoe moet ik ze nou verslaan :? Ik geloof dat je dat zwarte veld moet creeren en ze dan alle 3 tegelijk moet neerhalen maar ik ga telkens dood, en dat is echt vervelend als je dan weer 'helemaaal' moet terug lopen...

let er wel op dat je het ff in een spoilertje post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:50:
net maar ff met mijn laatste paypal centjes bij play asia de component kabel besteld. Zal wel volgend jaar pas binnenkomen maar dat zien we dan wel weer.

had gehoopt hem volgende week te hebben ( tot 5 dagen staat er) zie ik pas NA de betaling dat hij nog niet op vooraad is :(
dvdboxoffice component kabel voor 10 euro inc. verzendkosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:14:
Dat is vreemd ik belde vanmiddag nog met de makro en ze zei dat elk filiaal 50 wii's heeft die morgen verkocht worden!
yeah dat 0900 nummer zeker? die weten er geen zak van, en als de (geplande) voorraad onder een bepaald aantal is (rond de 5, afhankelijk van product) zeggen ze altijd wat vaags over de voorraad.

Waarom?

Zodat je toch gaat, want 90% van de mensen die er voor 1 ding heen gaat neemt toch meer mee dan alleen dat ding (zoals een dvd'tje/zak snoep, of spullen die je toch die dag moest halen en nu ben je toch in een winkel)

en @ hierboven, die datum kan kloppen, de release date van de component is idd 15-12 (volgens het makro systeem btw)

[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 11-12-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat Sega ' Samba de Amigo ' en ' House of the Dead ' voor de Wii gaat uitbrengen. Deze spellen zijn perfect voor de Wii geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel een vrij lullige manier om je klanten te behandelen, maargoed dan kijk ik daarna nog wel even verder in wat andere winkels.. wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er al iets bekend is over duckhunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:21:
Ik hoop dat Sega ' Samba de Amigo ' en ' House of the Dead ' voor de Wii gaat uitbrengen. Deze spellen zijn perfect voor de Wii geschikt.
Zal wel vet zijn, maar denk eerder dat Donka Konga op de Wii komt. Ik hoop meer op een "a la guitar hero" spel maar dan met drums ofzo.. :) gewoon Donka Konga dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 12:08
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:35:
[...]

mensen met een Wii hebben makkelijk praten :'(
Erhm, ik zit nog steeds tegen een doosje met zelda aan te staren hele dagen hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:50:
[...]

Wat je zegt is dus dat er morgen nog een levering bij de makro komt, en weet je toevallig ook of die er voor openingstijd al is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_-= Erikje =-_ schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:26:
[...]

Erhm, ik zit nog steeds tegen een doosje met zelda aan te staren hele dagen hoor....
Dan ben je niet de enige :'(, naja morgen zei mijn plaatselijke FRS dus daar ga ik vanuit.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:24:
In Wii Play zit een spel waarbij je voorwerpen op het scherm moet "schieten" dus ik denk dat je die bedoeltddtdtdt ( :? ) :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:27:
[...]

Wat je zegt is dus dat er morgen nog een levering bij de makro komt, en weet je toevallig ook of die er voor openingstijd al is?
Als het goed is komt er morgen nog een levering, en de kans is heel klein (lees niet aanwezig)dat hij voor openingstijd komt.

Overigens reserveer ik bij deze alvast bonnentje nummer 1 als er morgen mede tweakers staan >:)

Overigens koop ik meteen een nieuwe TV (66cm LCD TV) zodat ik mijn WII op een goede (lees tv die rechte lijnen ook recht houd) TV kan aansluiten ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Puc van S. op 11-12-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:29:
[...]

Als het goed is komt er morgen nog een levering, en de kans is heel klein (lees niet aanwezig)dat hij voor openingstijd komt.

Overigens reserveer ik bij deze alvast bonnentje nummer 1 als er morgen mede tweakers staan >:)

Overigens koop ik meteen een nieuwe TV (66cm LCD TV) zodat ik mijn WII op een goede (lees tv die rechte lijnen ook recht houd) TV kan aansluiten ^^
Wat voor merk had je in gedachten nog een bepaald model die goed is voor games, ben namelijk zelf ook op zoek naar en 16:9 , 480p TV voor niet zoveel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XiN-eViL schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:29:
[...]

In Wii Play zit een spel waarbij je voorwerpen op het scherm moet "schieten" dus ik denk dat je die bedoeltddtdtdt ( :? ) :) .
Nou, ik heb deze net besteld voor de extra remote :), weet alleen nog niet wat voor games het precies zijn. Ik heb foto's gezien van de gun waar je je remote in kan klikken en dan ook echt kan schieten. Ik check net een filmpje op youtube waar ze schieten op vogels met de remote. Alleen de hond kwam er niet in voor :). Maar ik vraag me dus af of er een volwaardige duckhunt zal komen met de gun....

Zie deze post op fok
http://games.fok.nl/news.php?newsid=11005

En hier het filmpje met de vogels:
http://www.youtube.com/watch?v=fY-kNmdezgk&eurl=

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
hmm ik kijk net bij de leverancier naar de rgb kabel zie ik dit:

57953 RGB Cable Wii Nintendo (Hardware) Wii 25/01/2007

.... 25/01/2007??? damn zeg, slecht geregeld bij Nintendo als dit echt zo is

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Dubbel Fristie schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:14:
Smerige crosspost uit het GC zelda topic maar aangezien hier toch wat meer mensen zelda spelen zet ik 'm toch ff neer :)

[...]
B ingedrukt houden en ze allemaal in je veld vangen :P

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:35:

Probleem is dat niemand het weet, ze kunnen niks beloven en de eerste ladingen zijn meest al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Laatst online: 31-08 09:13
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:24:
De ducks maken een cameo in Wii play, de hond is er helaas niet. Maar de ufo's al la space invaders zijn dan wel weer grappig :)

Mèn, Rayman is vermoeiend met dat rennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Is een nette prijs, maar wel een onbekend merk en geen plaatje van de kabel. Kan dus van dubieuze kwaliteit zijn.
Phusebox schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:35:

De blauwe kabeltjes zijn op las ik... ;)

[ Voor 115% gewijzigd door Schweino op 11-12-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:39:
[...]

De ducks maken een cameo in Wii play, de hond is er helaas niet. Maar de ufo's al la space invaders zijn dan wel weer grappig :)

Mèn, Rayman is vermoeiend met dat rennen :D
Ja dat stuk met die Ufo's waarbij de Mii's ontvoerd worden is inderdaad leuk, ook de kleiduiven uit Duckhunt had ik gespot op de gameplay,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He shit, ik wist eigenlijk wel dat zelda niets voor mij was, toch gekocht en helaas!

Wii sports dan nog maar een keer :D

PS Zelda staat te ruil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:41:
[...]

Ja dat stuk met die Ufo's waarbij de Mii's ontvoerd worden is inderdaad leuk, ook de kleiduiven uit Duckhunt had ik gespot op de gameplay,
Klopt ja, en blikjes hoog houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:42:
[...]

Klopt ja, en blikjes hoog houden :)
Inderdaad die was ik vergeten, daar was ik erg goed in! :)
Morgen (hopelijk) eindelijk een Wii maar nu zit ik nog met een dilemma Zelda heb ik uiteraard al naast me liggen maar nu twijfel ik tussen Red Steel en WiiPlay als 2e game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:44:
[...]

Morgen (hopelijk) eindelijk een Wii maar nu zit ik nog met een dilemma Zelda heb ik uiteraard al naast me liggen maar nu twijfel ik tussen Red Steel en WiiPlay als 2e game...
Wii play is meer om de verschillende dingen die je met je controller kan doen te showen. Wii play heeft dus "duckhunt" biljarten, etc. Veel minigames dus. Ik heb het gekocht voor de tweede controller, maar het biljarten vind ik nog wel leuk (controller als keu gebruiken).

Dus als je een volledig spel wilt hebben: Red Steel. WIl je je kenniskring kennis laten maken met een kleine party game: Wii Play.

Al is rayman DE partygame van het moment imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:44:
[...]

WiiPlay natuurlijk, heb je gelijk een extra controller en kan je met z'n 2'en spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar niemand die iets kan zeggen over de release date van de light-gun ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:46:
[...]

Wii play is meer om de verschillende dingen die je met je controller kan doen te showen. Wii play heeft dus "duckhunt" biljarten, etc. Veel minigames dus. Ik heb het gekocht voor de tweede controller, maar het biljarten vind ik nog wel leuk (controller als keu gebruiken).

Dus als je een volledig spel wilt hebben: Red Steel. WIl je je kenniskring kennis laten maken met een kleine party game: Wii Play.

Al is rayman DE partygame van het moment imho.
Red Steel lijkt me erg leuk als en de Gametrailers review zag er veel belovend uit.
Rayman... hmm ik weet niet nog steeds jammer dat er geen platformer is op de Wii launch ik had op zijn minst Sonic of Mario verwacht, niet eens een slap third party aftreksel totaal geen platformers deze launch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:33
misschien dat het al gevraagt is maar kon het niet vinden.

De Wii is dat ook een console om vanuit je bed een beetje mee te kunnen kutten of vanuit een bureaustoel of moet je echt de ruimte hebben voor de spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
VerkerkSander schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:16:
misschien dat het al gevraagt is maar kon het niet vinden.

De Wii is dat ook een console om vanuit je bed een beetje mee te kunnen kutten of vanuit een bureaustoel of moet je echt de ruimte hebben voor de spellen?
Zoveel ruimte heb ik nog niet nodig gehad, alleen bij Wii sports kan het makkelijk zijn (golf, tennis, basketball en bowlen dan, boksen lukt nog zonder veel ruimte :D ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:33
Pheno79 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:19:
[...]

Zoveel ruimte heb ik nog niet nodig gehad, alleen bij Wii sports kan het makkelijk zijn (golf, tennis, basketball en bowlen dan, boksen lukt nog zonder veel ruimte :D ).
En zijn deze spelletjes ook makkelijk via controller te spelen ? of is dat dan niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:26

Creesch

bla bla!

ook even een wtf moment... de y en x as van de wiimote omgekeerd in het hoofdmenu (dus ook het handje ondersteboven. Na een herstart van mijn Wii dat verholpen, doet het luidsprekertje het niet meer in Zelda. Gelukkig was dat te verhelpen door de batterijen uit de wiimote te halen en weer terug te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Wii in duitsland ook helemaal uitverkocht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:00

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Net over de grenzen wel ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:28:
[...]

Dan ben je niet de enige :'(, naja morgen zei mijn plaatselijke FRS dus daar ga ik vanuit.
Zit al sinds vrijdag tegen Red Steel aan te kijken...
Morgen of overmorgen komt Wii Play + Controller binnen...

Nu de Wii zelf nog :'(

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ik kan niet wachten tot GoldenEye voor de VC uitkomt.. iemand een idee wanneer of dat ie uberhaupt al in de planning staat?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
X-G schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 02:12:
Ik kan niet wachten tot GoldenEye voor de VC uitkomt.. iemand een idee wanneer of dat ie uberhaupt al in de planning staat?
GoldenEye staat (nog) niet op de planning vanwege problemen met de rechten. Nintendo is allang niet meer in het bezit van de James Bond game rechten en moet dus een akkoord bereiken met de huidige eigenaar, Activision.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
@Dubbel Fristie/ElBarto: spoilers graag in de daarvoor bedoelde spoiler-tags! ;( Dit is voor mij al reden genoeg om niet in het Zelda topic te gaan kijken, de angst dat ik vol over van alles gespoilerd wordt. :P

[ Voor 44% gewijzigd door Captain N op 12-12-2006 04:10 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp krijgt Macro Amsterdam geen Wii's binnen?
Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 06:08:
Dus als ik het goed begrijp krijgt Macro Amsterdam geen Wii's binnen?
Vreemd...
Jewel, die had ze alleen gisteravond 8 uur niet meer ;)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus makro verkoopt ze ook al eerder dan ze in hun folder aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Had Nintendo haast met inpakken ofzo:

-Streepjescodesticker (HOL) die over originele streepjescode zit; scheef geplakt
-Zelfde ^^^ alleen dan bij Wii Play
-Sticker op Wii Play "Inclusief spel" scheefgeplakt
-Boekje van Wii Play scheef onder die haakjes gestopt van DVD-box --> Stukje gescheurd
-^^^ Zelfde maar dan met Zelda boekje.

Kijk nu kun je mij een zeikerd noemen; maar het is in ieder geval niet wat ik van Ninty gewend ben; alles was factory sealed dus het kan niet aan de winkelier liggen. Opvallend is dat alles perfect tot in de puntjes verzorgd is (wii ingepakt enzo) maar alles wat aangepast is voor de Nederlandse Markt lijkt wel wat minder secuur dan anders ingepakt te zijn.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:15

S2S

Richard schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 07:04:
Had Nintendo haast met inpakken ofzo:

-Streepjescodesticker (HOL) die over originele streepjescode zit; scheef geplakt
-Zelfde ^^^ alleen dan bij Wii Play
-Sticker op Wii Play "Inclusief spel" scheefgeplakt
-Boekje van Wii Play scheef onder die haakjes gestopt van DVD-box --> Stukje gescheurd
-^^^ Zelfde maar dan met Zelda boekje.

Kijk nu kun je mij een zeikerd noemen; maar het is in ieder geval niet wat ik van Ninty gewend ben; alles was factory sealed dus het kan niet aan de winkelier liggen. Opvallend is dat alles perfect tot in de puntjes verzorgd is (wii ingepakt enzo) maar alles wat aangepast is voor de Nederlandse Markt lijkt wel wat minder secuur dan anders ingepakt te zijn.
Mijn Wii fan draaid niet :+ Vallen die punten van jouw in het niet he ;):P

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

S2S schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 07:10:
[...]

Mijn Wii fan draaid niet :+ Vallen die punten van jouw in het niet he ;):P
(heb geen zin om terug te zoeken) jij bent zeker die kerel met die fleischmann Miniatuurtreintjes :+

Maaruh hoe heb je dat geconstateerd? Geeft ie zelf een systeemmelding dat zijn fan niet lekker is; of heb je het zelf ervaren? Ik heb mijn fan namelijk ook niet gevoeld of gehoord :)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Makro (Hengelo) verkoopt dus wel voor 9 uur, heb er nu een achter me liggen (nogmaals dank daarvoor Men-O!). Er lagen er 5, is er nu nog 1 van over (er stonden meer mensen te wachten). Één van de mensen in de rij wist ons precies te vertellen hoeveel er waren (werknemer), zo hoefde niemand te gaan rennen want er was dus blijkbaar genoeg :). Ook meldde hij dat er vanmiddag nog 10 komen, dus de mensen die er nog niet een hebben kunnen het proberen. Het lijstje van de voorraad van de Makro die eerder gegeven is klopt dus niet, gisteravond stonden er al 6 stuks in Hengelo (terwijl in het lijstje 0 staat). Ga het dus gewoon even proberen bij een Makro in de buurt :).

Genoeg gepraat ik ga de boel aansluiten en wat Mii's maken :D.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:47
ik ga dadelijk even langs bij de makro in Delft. In het krantje stond dat de Wii vandaag daar komt.
ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emfect
  • Laatst online: 04-09 12:01
Net gebeld met Makro en in A'dam waren ze iig al allemaal uiverkocht (terwijl ze gisteren vertelden dat de verkoop pas om 9 uur zou beginnen).

Verder wisten ze niets over een nieuwe levering die vanmiddag zou binnenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, alle Macro's hebben geen Wii's meer. net gebeld.

"al uitverkocht, weten niet wanneer ze nieuwe krijgen".

En dan is het nog geen eens 9:00. ik bedoel WTF? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:16:

Ben ik even weer (systeemupdate :P)
Ja, ik dacht ook dat ze niet voor 9 uur zouden verkopen. Blijkbaar gewoon onzin en de goldcard/horecakaart houders konden gewoon om 7 uur een Wii ophalen. Niet echt helemaal eerlijk imo, maarja daar ben je goldcard houder voor.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Net in Delft geweest en daar deelden ze idd nummers uit. Echter kreeg je die ook als je al eerder dan 9:00 binnen kwam via de Gold- Horecacard ingang. Ik heb geen nummer meegenomen, maar wel Wii Play en een nunchuck meegenomen. Van die laatste lagen er niet veel meer.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zijn mijn VC downloads toegevoegd aan mijn VIP account, het aantal sterren staat er alleen nog niet bij. Ik ben benieuwd hoeveel sterren dit oplevert en wanneer deze zijn in te wisselen voor VC credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Denk dat ze gezwicht zijn omdat er 6 klanten in de Makro waren, en er 5 een Wii wilden...
En zoals ^^ al eerder schreef, volgens een Makro medewerker (Hengelo) kregen ze er vanmiddag nog 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online

tja
zelfde verhaal als met de launch
"launch is op vrijdag 8 dec"
kom je 8dec in de winkel blijkt dat ze al eerder begonnen zijn met verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
NiaX schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:31:
[...]

tja
zelfde verhaal als met de launch
"launch is op vrijdag 8 dec"
kom je 8dec in de winkel blijkt dat ze al eerder begonnen zijn met verkopen.
Mwah ze verkochten ook wel echt vandaag pas (medewerker kreeg hem gisteravond zelfs niet mee), het was volgens mij enkel een gerucht dat dit niet voor 9 uur zou gebeuren.

[ Voor 6% gewijzigd door D3ft0n3 op 12-12-2006 08:37 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin dit geneuzel wel heel erg zat te worden.
In alle persberichten zijn altijd lovende woorden gebruikt over "hoe voorspoedig de productie was" van de Wii, er zouden genoeg Wii's zijn en nu krijg ik steeds vaker te horen dat het "wel Januari zal worden" als ik geen pre-order heb.

En voor ons "gebruikers" is het gewoon irritant om geen Wii te hebben als je wel al Zelda ziet liggen in de winkel, maar wat denk je van al die kleine game-shops??? reken maar dat die heel veel pre-orders hebben ontvangen en daardoor een grote bestellingen hebben gedaan, en er dan 5 krijgen bij lancering !
Die krijgen dan al die klanten over zich heen, "sorry, hij is nog niet binnen" terwijl Nintendo de schuldige is en lekker buiten schot blijft.

Volgens mij kun je als gameshop eigenaar Nintendo wel schieten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:43:

niet alleen als gameshop eigenaar :p

Ik hoop nog steeds op een telefoontje. Ik heb afgelopen vrijdag gereserveerd bij de lokale intertoys. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveelste ik sta, maar volgens mij eerste... dus

Fingers crossed...

[ Voor 31% gewijzigd door NiaX op 12-12-2006 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:43:
Begin dit geneuzel wel heel erg zat te worden.
In alle persberichten zijn altijd lovende woorden gebruikt over "hoe voorspoedig de productie was" van de Wii, er zouden genoeg Wii's zijn en nu krijg ik steeds vaker te horen dat het "wel Januari zal worden" als ik geen pre-order heb.

En voor ons "gebruikers" is het gewoon irritant om geen Wii te hebben als je wel al Zelda ziet liggen in de winkel, maar wat denk je van al die kleine game-shops??? reken maar dat die heel veel pre-orders hebben ontvangen en daardoor een grote bestellingen hebben gedaan, en er dan 5 krijgen bij lancering !
Die krijgen dan al die klanten over zich heen, "sorry, hij is nog niet binnen" terwijl Nintendo de schuldige is en lekker buiten schot blijft.

Gameplaza, een gamespeciaalzaak in Arnhem, kreeg 18 Wii's binnen op de launch dus wat dat betreft valt het nog wel mee. Ok ok, ze hadden eerst gevraagd om 50 maar goed zoals je weet heeft Nederland er gewoon bar weinig gekregen dus dan vind ik 18 consoles op de launch nog een redelijk mooi aantal vooral als je je bedenkt dat alleen de grote MM en paar andere grote filialen er zo rond de 20 kregen.
In ieder geval viel ik net buiten de boot want was 25e op de lijst ;). Maarja morgen krijgen ze weer een nieuwe lading binnen en daar zit ik dan eindelijk ook bij niet dat ik die 5 daagjes extra wachten erg vind oid.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiaX schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:47:
[...]

niet alleen als gameshop eigenaar :p

Ik hoop nog steeds op een telefoontje. Ik heb afgelopen vrijdag gereserveerd bij de lokale intertoys. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveelste ik sta, maar volgens mij eerste... dus

Fingers crossed...
Heb ook een reservering staan bij de FRS. sta 3e. Dus bingo bij volgende levering. Als ze eerlijk doen iig.

Weet niet of dit een dubbelpost of oud nieuws is maar dit zijn ook geen positieve berichten voor Nintendo.
(check de headlines)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Dubbel Fristie schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:14:

[...]
ik weet niet of je het al opgelost was maar makkelijker is om eentje te killen en dan die 2 naar je toe te lokken door een beetje te rennen en dan die 2 met de B-knop in je field te doden.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021

De makro in Nuth had er nog wel een paar geloof ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:25:
Vandaag zijn mijn VC downloads toegevoegd aan mijn VIP account, het aantal sterren staat er alleen nog niet bij. Ik ben benieuwd hoeveel sterren dit oplevert en wanneer deze zijn in te wisselen voor VC credits.
Daar hoop ik ook nog steeds op ja. Heb nog dik 10.000 sterren liggen. Die zou ik best voor online aankopen willen gebruiken voor wii en VC software.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kethij schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:12:
[...]

De makro in Nuth had er nog wel een paar geloof ik 8)
Hij is grappig.
Ben pas nog op vakantie geweest, dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 07:44:
Makro (Hengelo) verkoopt dus wel voor 9 uur, heb er nu een achter me liggen (nogmaals dank daarvoor Men-O!). Er lagen er 5, is er nu nog 1 van over (er stonden meer mensen te wachten). Één van de mensen in de rij wist ons precies te vertellen hoeveel er waren (werknemer), zo hoefde niemand te gaan rennen want er was dus blijkbaar genoeg :). Ook meldde hij dat er vanmiddag nog 10 komen, dus de mensen die er nog niet een hebben kunnen het proberen. Het lijstje van de voorraad van de Makro die eerder gegeven is klopt dus niet, gisteravond stonden er al 6 stuks in Hengelo (terwijl in het lijstje 0 staat). Ga het dus gewoon even proberen bij een Makro in de buurt :).

Genoeg gepraat ik ga de boel aansluiten en wat Mii's maken :D.
Goed...ik was dus die medewerker ;) Wie van de andere 4 was jij? Er komen er in de loop van de dag nog 10 binnen bij Makro Hengelo. Maar ik ben bang dat je er dan de hele dag moet blijven zitten, om er 1 te krijgen.

Gisteravond waren ze er al en had ik al geprobeerd om er een mee te krijgen. Vanuit het hoofdkantoor was er aangegeven dat ze nog niet verkocht mochten worden voor dinsdag, zelfs voor het personeel mocht er geen gereserveerd worden. Wel zo eerlijk eigenlijk.

Speciaal een horecapas geregeld voor de Wii en om 7 uur voor de gaan winkel staan. Dan maar geen personeelskorting, maar wel een Wii :*) Ik baal alleen dat ik nu nog niet meteen kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 12:23
Nyazzin schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:05:
ik ga dadelijk even langs bij de makro in Delft. In het krantje stond dat de Wii vandaag daar komt.
ben benieuwd....
Kun je het laten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:30
Kom net terug van Makro Amsterdam en heb er een gescoord!

Was er om 7uur en gelukkig verkochten ze direct.

Ze hadden er in total 14 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
VerkerkSander schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:21:
[...]

En zijn deze spelletjes ook makkelijk via controller te spelen ? of is dat dan niks?
Ik zou het niet weten, ik heb geen Wii gekocht om met een "ouderwetse" controller te spelen ;)
Ik heb nog een gamecube controller, dus ik zou het kunnen uitproberen, maar het lijkt me zelf juist het leuke van die spellen weg nemen.

Mijn consoleboer in Hilversum had er 18 bij launch, en 100 man op de reservering lijst, zelfs voor de tweede levering heeft hij nog een extra lijst kunnen bouwen. Gekkenwerk :D

Ik ben rustig om donderdag 10 uur lokale tijd naar binnen gelopen, en met 3 man daarbinnen rustig de Wii kunnen ophalen. Als ik al die verhalen hoor en al die filmpjes zie ben ik 1 van de weinigen zonder blauwe plekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ik hoorde ook dat sommige winkels al o 7 december begonnen zijn met de verkoop. Gelukkig had ik mijn bestelling bij Bol.com op zaterdag 9 december binnen en waren er ZAT assesoires te verkrijgen in Woerden. Kheb nu 2x Wii mote en 2x Nunchuck. Wii Play/ Wii Sports en Zelda. nu is het wachten op Mr Mario Galaxy en SSB Brawl

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Ik kom bij de Makro Groningen vandaan, en die hebben de Wii niet eens binnen gekregen.
ze zouden er 7 binnenkrijgen (ik was vonochtend om 8:45 nr 10), maar die zijn dus niet gekomen. En ze wisten ook niet wanneer ze zouden komen of wanneer de volgende levering was. (voglens een medewerkster zijn ze afhankelijk van Nintendo zelf voor de leveringen.)
Wel hebben de eerste 7 mensen een "bon" gekregen en mochten ze hun naam en tel. nr achterlaten en die mensen zijn dus ook gegarandeerd van een wii zodra de makro ze binnen heeft.

Alle andere mensen konden hun naam ook achterlaten, en dan zouden ze gebeld worden als ze weer op vooraad waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:43

aapelite

Do the kirby!

Seal64 schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:38:
[...]

Voor zover ik weet krijgt E-Plaza er deze week bijna geen meer. De reden dat ze de eerste keer zoveel hadden, was omdat Bart Smit (de eigenaar van E-Plaza) de eerste keer bijna niks had. Bart Smit Breda verwacht dat ze er tussen de twintig en dertig gaan krijgen, maar dat betekent dus ook dat E-Plaza Breda niks krijgt. Je kunt het dus proberen, maar ik verwacht niet veel van E-Plaza meer dit jaar.
Music Store hier in 't dorp weet overigens niet eens óf hij ze dit jaar krijgt, laat staan hoeveel.

Ik zit voorlopig ook nog zonder, trouwens. Sta nummer elf bij Intertoys (en hij verwacht er rond de tien deze week, hopen dat er mensen afbellen omdat ze 'm al hebben) en ergens in de twintig bij Bart Smit. Mediamarkt is niet echt makkelijk bereikbaar, E-Plaza krijgt niet veel meer en heeft nog een lijst tot half februari, en dan ga ik niet eens beginnen over de échte gamestores. Ga morgenochtend nog wel even een rondje doen.
Ik sta nr9 bij de Bart Smit Breda maar ik ga er van af zien waarschijnlijk. Na dat gezeur met dat online gebeuren van Bart Smit was mijn zin voor de Wii toch wat gedaald en ik heb voorlopig toch geen tijd ervoor. Als ik een telefoontje krijg dat er een klaar ligt kan ik misschien regelen dat jij die reservering overneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:11
Dus ik naar Makro Best, staat daar een tering rij :P ik achteraan -_-, mensen stonden er vanaf half 7 hoorde ik. dus naar binnen, kom ik boven, geeft ze het laatste bonnetje weg :(

geen gescoord dus, wou em op bol.com bestellen ( iets duurder maar zekerheid van 5-10 werkdagen ) nou is de levertijd veranderd naar 2-3 weken :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Wow dat was leuk net bij de Makro Breda (stond 12e ofzo in de rij), waren maar liefst 3 hele exemplaren beschikbaar :')

En de rest van de 13/14 exemplaren voor de Goldcardmembers of de club die er vanmorgen om 6u zat. Daar gaan ze met de beloftes dat ze pas vanaf 9u verkocht zouden worden :{

Het was het in ieder geval al waard om de Italiaanse man boos te zien worden en die zijn makropas uiteindelijk ook versnipperde over de toonbank, wat ik overigens ook wel terecht vond (vriendjespolitiek).

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Dat gaat weer lekker dan, als ik het zo hoor. Overigens blijft mijn gameshop erbij dat ze vandaag nog een levering krijgen ongeveer 2 x zo groot als de eerste levering (die gaat overigens geheel op aan preorders), daarnaast stond ook in de telegraaf dat Nintendo elke week gaat leveren en dat ze deze week erop rekenen om vandaag (dinsdag) of morgen (woensdag) uit te leveren.
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:48:
Maar niemand die iets kan zeggen over de release date van de light-gun ?
Ja, Reggie heeft gezegd dat ze wachten op een geschikt spel en dan de gun bundelen of in de losse verkoop gooien.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 12-12-2006 09:52 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Volgens mij ben ik er weer goed vanaf gekomen met mijn Wii.. Als ik hoor wat voor mensen hier problemen hebben met de levering.. netzoals de rest van nederland. Ik glipte er ook mooi door met me Xdoos 360.. kwam bij een winkel die "Toevallig" nog 4 premiums achter hadden liggen en ze niet in de winkel hadden gelegd ^^. De duivel schijt ook altijd op dezelfde hoop :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net terug van Makro hengelo, ik stond dus in de rij voor de deur. Gister werd nog gezegd dat er 16 zouden zijn en dat er niet voor 9 uur verkocht zou worden, maar uiteindelijk waren er 5 (zoals eerder vermeld hier) en die waren dus wel voor 9 uur weg. Iedereen heeft toen 1tje kunnen reserveren en we krijgen 10 euro korting :) Nou hoop ik dat ik vanmiddag een telefoontje krijg (want ik lees dat er vanmiddag nog 10 komen en daar moet dan wel 1 voor me bijzitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hop, ik kom ook net bij de lokale Makro vandaan (L'warden). Ik was er half 9, geen rij, niemand! Even in de auto blijven zitten met t kacheltje aan dan maar 8)
Kwart voor negen, ondertussen stonden er 4 mensen (ja ja ik leef op t randje) dus ik besloot er ook maar eens bij te gaan staan.
5 minuutjes voor openingstijd (er staan ondertussen zo'n 10 mensen gok ik) komen er 2 well dressed makro medewerkers naar buiten met een lijst.
"We hebben nog niks binnen maar er komen er vandaag 5! Welke 5 mensen stonden hier als eerst?"
Iedereen netjes en eerlijk toegeven dat wij de eerste 5 waren (ik was nummer 5 dus haha op t randje edgar!) En ik word in de loop van de dag gebeld zodra ze binnen zijn _/-\o_
Het kan dus wel rustig en vreedzaam in Friesland! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Elebits krijgt een 8,3 van IGN!

Iwata heeft gezegd dat Nintendo ook meer spellen gaat ontwikkelen die gericht zijn op de gezondheid. Op zich is de Wii daarvoor natuurlijk ideaal, zoals we nu al zien bij Wii Sports. En als ze ook maar een fractie van het succes van de Brain Training spellen kunnen herhalen, dan zal Nintendo erg tevreden kunnen zijn...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:18
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:22:
[...]

Goed...ik was dus die medewerker ;) Wie van de andere 4 was jij? Er komen er in de loop van de dag nog 10 binnen bij Makro Hengelo. Maar ik ben bang dat je er dan de hele dag moet blijven zitten, om er 1 te krijgen.

Gisteravond waren ze er al en had ik al geprobeerd om er een mee te krijgen. Vanuit het hoofdkantoor was er aangegeven dat ze nog niet verkocht mochten worden voor dinsdag, zelfs voor het personeel mocht er geen gereserveerd worden. Wel zo eerlijk eigenlijk.

Speciaal een horecapas geregeld voor de Wii en om 7 uur voor de gaan winkel staan. Dan maar geen personeelskorting, maar wel een Wii :*) Ik baal alleen dat ik nu nog niet meteen kan spelen.
Zijn die Wii's die vanmiddag geleverd worden niet gewoon voor de mensen die zich er vanmorgen voor hebben ingeschreven? Of gaan die in de losse verkoop? Anders rijd ik er zo weer heen en ga ik daar wel zitten wachten.. heb toch vrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik kwam op 8:30 in Delft aan en er stonden een paar boze mensen voor de deur te klagen tegen de woordvoerder van de Makro dat alle Wii's al om 7 uur werden verkocht :( Toen ben ik maar weer in de auto gestapt en naar mn werk gereden. Fijn als al die winkels zich netjes aan dr woord houden :(

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

SpoTs schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 09:33:
...Gelukkig had ik mijn bestelling bij Bol.com op zaterdag 9 december binnen...
Volgens mij heeft bol.com 1 wii gekregen en hebben ze die aan jou geleverd :p
Volgens de klantenservice zou het "binnen enkele dagen" duidelijk moeten zijn of ik mijn bestelling (27-11) voor of na de kerst krijg... ik neem aan dat ze binnen enkele dagen dus een onbekend aantal wii's krijgen en dus een paar mensen blij kunnen maken. Nintendo heeft gewoon te weinig wii's aan de kerstman geleverd.
Hoedje schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:11:
Iwata heeft gezegd dat Nintendo ook meer spellen gaat ontwikkelen die gericht zijn op de gezondheid. Op zich is de Wii daarvoor natuurlijk ideaal, zoals we nu al zien bij Wii Sports. En als ze ook maar een fractie van het succes van de Brain Training spellen kunnen herhalen, dan zal Nintendo erg tevreden kunnen zijn...
Kijk dat vind ik nou leuk, zelda mogen ze van mij houden ;) Voor iedereen wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
sds schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:22:
[...]
Volgens de klantenservice zou het "binnen enkele dagen" duidelijk moeten zijn of ik mijn bestelling (27-11) voor of na de kerst krijg... ik neem aan dat ze binnen enkele dagen dus een onbekend aantal wii's krijgen en dus een paar mensen blij kunnen maken. Nintendo heeft gewoon te weinig wii's aan de kerstman geleverd.

[...]
Kijk dat vind ik nou leuk, zelda mogen ze van mij houden ;) Voor iedereen wat :)
Komt vast omdat ik vaker bestellingen via Bol.com heb lopen ;-) voorkeurs treatment :p maar ik kreeg ook een aantal mailtjes dat de levering van dat product erg beroerd was. maar goed.. Ik heb hem.. kan weer lekker veel uurtjes verspillen eraan.. gister ook weer hele avond met een maat lijp zitten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
Ik heb net ff rondje Alexandrium gedaan (winkelcentrum in Rotterdam), maar overal zijn de Wii's op.

Hoorde de jongen van de Toys 'r' us zeggen tegen een andere zoekende man, dat ze er morgen iets van 35 binnenkrijgen.

Bij de Musicstore lachte de verkopen me bijna uit :) : "gaat je dit jaar nie meer lukken!" Fijn, bedankt...

FRS hangt een briefje: "Uitverkocht, weet nie wanneer ze weer binnenkomen."

Dus dat is de stand van zaken in het Alexandrium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

sds schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:22:
[...]
Nou ik heb zelf eind oktober besteld bij bol.com en op 9 december bericht gekregen dat de verwachting was dat ze eind december (!!!) aan hun leveringsverplichting konden voldoen, maar dat dat absoluut niet zeker was.

Dus ik probeer nu ook uit alle macht bij andere winkels een exemplaar te bemachtigen (waaronder dmv mijn vriendin vanmorgen naar lukas klamer den bosch te sturen... helaaas natuurlijk alle 4 de exemplaren netjes om 7 uur verkocht. Voorzover ik al geloof dat ze er maar 4 hadden)... tot op heden tevergeefs :(

Mocht iemand in Breda en omstreken nog een pre-order hebben die hij zelf niet wil gebruiken... laat het me even weten. Misschien kunnen we wel iets regelen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Wat een gedoe om die Wii zeg.. :(
Ik hoop dat dit jaar de Bart Smit (filialen) nog geleverd krijgen maar ik zie het somber in..

En dan heb ik ruim van te voren gereserveerd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helix schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:14:
[...]

Zijn die Wii's die vanmiddag geleverd worden niet gewoon voor de mensen die zich er vanmorgen voor hebben ingeschreven? Of gaan die in de losse verkoop? Anders rijd ik er zo weer heen en ga ik daar wel zitten wachten.. heb toch vrij :P
Ik zou het eigenlijk niet weten. Waarschijnlijk, zo als ik hier las, krijgen de mensen die om 9 uur zijn geweest de volgende lading Wii's. Ik weet alleen dat er, na deze 10, geen nieuwe Wii's meer binnenkomen dit jaar. Volgende levering staat (vooralsnog) op Q1 2007.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!