|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Turn it up loud, captain!
Topicstarter
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Topicstarter
|
Anoniem: 69767
Anoniem: 168490
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik ben net op het winkelkanaal geweest zonder problemen.Anoniem: 168490 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:17:
Woei nieuw deel!
Zit alleen met een vaag probleempje, als ik naar het Wii-winkelkanaal wil krijg ik een error: Fout 209601 Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server. Probeer het later nog eens. Ligt dit aan mij, of het winkelkanaal? Anders maar weer de Wii naar beneden sjouwen en het naast de router nog eens proberen.
[ Voor 20% gewijzigd door TdV op 15-12-2006 18:23 ]
Ik hoop niet dat m'n Wii fucked up isTdV schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:20:
[...]
Ik ben net op het winkelkanaal geweest zonder problemen.
Captain N schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:20: Zeker niet gezien de Wii ook nog backwards compatible is met de Cube.
Klopt. Het XBOX en XBOX360 topic zijn ook gescheiden. Het PS3 en PS2 topic zijn ook apart. Dus ik zie niet in waarom dat hier opeens anders moet zijn. En het maakt zaken een stuk overzichtelijker.RollieBollie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:26:
Ik ben wel voor een splitsing.
Als je namelijk op deze manier kijkt, dan wordt het dus voortaan "Het Grote Nintendo Wii, GameCube, N64, SNES, NES, Sega, enz. enz. Topic", aangezien je dus ook leuk de VC games kan spelen.
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 15-12-2006 18:29 ]
TopicstarterNee, maar het is wel de bedoeling dat de Gamecube uit de titel verdwijnt op termijn, zonder te splitsen. Heel veel mensen die nooit een Gamecube gehad hebben kopen nu ineens een Wii. Die hebben heel veel aan de Gamecube informatie die in de startpost staat en daarom hoort die informatie er ook te staan. Er zijn al talloze discussies over geweest en er is besloten door de topic bezoekers om het op deze manier te doen.RollieBollie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:26:
Ik ben wel voor een splitsing.
Als je namelijk op deze manier kijkt, dan wordt het dus voortaan "Het Grote Nintendo Wii, GameCube, N64, SNES, NES, Sega, enz. enz. Topic", aangezien je dus ook leuk de VC games kan spelen.
[...]
Da's normaal; verder ben ik het met Cowboy eens; opsplitsen die hap; want als iemand nu een Gamecube gerelateerde vraag heeft; dan hoopt ie dat ie antwoord krijgt; en zo ja; dan mag je het tussen de rest zoeken.Anoniem: 168490 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:22:
[...]
Ik hoop niet dat m'n Wii fucked up isAls ik terug ga van het Fotokanaal naar het Wii menu dan lijkt het net of de Wii reboot, ik hoor ook de drive opnieuw spinnen. Dat duurt trouwens maar 3 seconden.
20*350ZO45°
Die info kan toch gewoon in het eigen Gamecube topic gecopied en paste worden?MetroidPrime schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:30:
Die hebben heel veel aan de Gamecube informatie die in de startpost staat en daarom hoort die informatie er ook te staan.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 53% gewijzigd door Apache op 15-12-2006 18:46 ]
If it ain't broken it doesn't have enough features
TopicstarterInderdaad, dan moet je het er tussen zoeken. Als er een apart Gamecube topic zou zijn, dan mag je nog maar hopen dat er ooit een antwoord op je vraag komt. Kijk maar eens naar de Xbox 1 en GBA topics. Als je daar een vraag stelt heb je een zeer grote kans dat je helemaal geen antwoord krijgt.Richard schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:30:
[...]
Da's normaal; verder ben ik het met Cowboy eens; opsplitsen die hap; want als iemand nu een Gamecube gerelateerde vraag heeft; dan hoopt ie dat ie antwoord krijgt; en zo ja; dan mag je het tussen de rest zoeken.
[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 15-12-2006 18:34 ]
[ Voor 9% gewijzigd door danielkraak op 15-12-2006 18:36 ]
Ja maar zo hoort het dus niet. dat begrijp je toch wel.MetroidPrime schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:32:
Als je een GBA gerelateerde vraag in het DS topic stelt(wat erg vaker gebeurd dan in het GBA topic), krijg je wel snel een antwoord.
Laten we één (1) groot console-topic maken! Alle xboxen, psén, nintendo's in 1 topic.. Veel mensen hebben ervaringen met meerdere consoles. Veel bezoekers (want alle consoles in één topic!). Dus iedereen kan snel geholpen worden.Captain N schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:32:
Daar komt ook nog eens bij dat de vaste bezoekers van dit topic (als in: degenen die al tientallen edities van dit topic meedraaien) allemaal een Gamecube hebben (of inmiddels hebben gehad) en mensen met Gamecube vragen dus mooi kunnen helpen als die hier een vraag stellen. Denk dat je eerder in dit gezamelijke topic antwoord krijgt op je vraag, dan als het in een apart topic zou staan.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 15-12-2006 18:39 ]
Denk het niet , misschien helpt dit?Apache schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:32:
Ik krijg een error 51330, zijn de nintendo servers down? wil m'n wii software updaten.
Denk dat het vrij moeilijk wordt (of marktplaats natuurlijk) om Wind Waker nog te krijgen. Het is natuurlijk wel speciale editie. Ik zou hem gewoon halen, hij is het op zich wel waard. Je kunt beter op Marktplaats kijken als je tweedehands wil.danielkraak schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:36:
Weet iemand een webshop waar je nog een hoop gamecube games kunt bestellen? en vooral the windwaker dan..
Gameplayer.nl heb ik ondertussen al doorgekregen, weten jullie nog andere?(Heb al heel de startpost doorgekeken)
Dan wordt het weer zo'n troep. Nog erger dan dat pre-order incident.Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:38:
[...]
Laten we één (1) groot console-topic maken! Alle xboxen, psén, nintendo's in 1 topic.. Veel mensen hebben ervaringen met meerdere consoles. Veel bezoekers (want alle consoles in één topic!). Dus iedereen kan snel geholpen worden.
65 euro heb ik wel, maar ik ben 14 en ik heb geen zin zoveel uit te gaan geven. Moet mun pc ook nog onderhoudendaandegoeiste schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:40:
[...]
Denk dat het vrij moeilijk wordt (of marktplaats natuurlijk) om Wind Waker nog te krijgen. Het is natuurlijk wel speciale editie. Ik zou hem gewoon halen, hij is het op zich wel waard. Je kunt beter op Marktplaats kijken als je tweedehands wil.
Mij lijkt het me verstandig om bij het kijken naar welke consoles hun eigen topic moeten hebben een afweging te maken van relevantie, drukte van bezoekers, doelgroep, en wat theoretisch gezien een eigen topic verdient. Tuurlijk, een apart Gamecube topic zou misschien netter en overzichtelijker zijn. Maar wat heb je daaraan als niemand er naar om kijkt? Er is toch ook niet voor niks een groot retro console topic, en geen apart topic voor alle verschillende retro consoles apart? Waarom niet? Omdat er dan in de topics apart 1 post per jaar zou verschijnen, omdat de retro consoles aardig wat met elkaar te maken hebben en ze tot op zekere hoogte dezelfde doelgroep hebben. Waarom krijgen games zoals Zelda een apart topic, en iets als Happy Feet niet? Omdat het Grote Happy Feet Wii topic anders na een jaar nog op bladzijde 1 zou zijn.Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:38:
Laten we één (1) groot console-topic maken! Alle xboxen, psén, nintendo's in 1 topic.. Veel mensen hebben ervaringen met meerdere consoles. Veel bezoekers (want alle consoles in één topic!). Dus iedereen kan snel geholpen worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 15-12-2006 19:03 ]
Mijn foto's op Flickr.
Anoniem: 87302
... en oranje! :P
Anoniem: 146790
[ Voor 11% gewijzigd door endless op 15-12-2006 19:43 ]
Ik raad je aan toch een (knappe) router te kopen. Voor zover ik weet werken UTP en USB niet tegelijkertijd. Bij de meeste ISPs staat het USB poortje op het kabelmodem zelfs uitgeschakeld (al weet ik dat niet zeker van @home)Anoniem: 146790 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:15:
Ik heb een vraag.
Bij de dixons zouden ze er binnenkrijgen en op veel plekken, dus grote kans. Ben vandaag nog in breda geweest. Succes.endless schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:42:
Nou.. Bij de webshop waar ik mijn Wii heb besteld hebben ze er vandaag 1 binnengekregen..
Dat is dus 3 in totaal.. Beetje jammer van Nintendo, maargoed, ik heb gewoon geduld en verwacht dat ik hem in begin januari zal hebben..
Dan hoef ik nog maar 2 maanden te wachten om de playstation 3 te kopen, terwijl ik de Wii juist wou hebben voor "tussendoor".
Maargoed, m'n dinnetje is ook wel positief over de Wii, dus hij komt er alsnog.
Edit:
Misschien morgen toch in Breda maar eens gaan kijken bij de Mediamarkt e.d. Kleine kans natuurlijk..
Ik heb dus vrijdag de 8e (launchdag) een Wii reserverd + aanbetaling bij Dixons in Hilversum, maar nog steeds niets van ze gehoord.danielkraak schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:54:
[...]
Bij de dixons zouden ze er binnenkrijgen en op veel plekken, dus grote kans. Ben vandaag nog in breda geweest. Succes.
Jungle Beat is heel leuk als single player, de andere spellen zijn leuker als multiplayer spellen.Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:56:
GameCube vraag
Ik heb 2 setjes drumsticks weten te scoren voor 10 euro per stuk.
Welk spel is het beste van de 3 drumspellen?
Donkey 1 , 2 of dat andere spel (jump n run)?
[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 15-12-2006 20:03 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Nog 0 keer gereset maar hier staat hij nooit 15 uur in standbyPieler schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:03:
Ik heb nu met me wii al 2 keer gehad dat de console gewoon vastliep, heb beide keren de stroomkabel er gewoon uit moeten trekken![]()
1e keer was tijdens wisselen van spel terwijl console aanstond (ik was gewoon in het hoofdmenu).
2e keer was toen die een uurtje of 15 in standby had gestaan.
Is dit normaal dat hij vastloopt soms of heb ik het maandag morgen model?
Wat verkreeg je dan met die vastloper? Gewoon stilstaand beeld compleet geen animatie en/of geluid? Reageerde de remotes nog? Anders eens de batterijen uithalen en opnieuw aanzetten die remote...je moet dan een geluidje horen.Pieler schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:03:
Ik heb nu met me wii al 2 keer gehad dat de console gewoon vastliep, heb beide keren de stroomkabel er gewoon uit moeten trekken![]()
1e keer was tijdens wisselen van spel terwijl console aanstond (ik was gewoon in het hoofdmenu).
De 1e keer was het gewoon een freeze, deed helemaal niets meer, zelfs met het aan/uit knopje op de console wou die niet eens uit.Pwain schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:06:
[...]
Wat verkreeg je dan met die vastloper? Gewoon stilstaand beeld compleet geen animatie en/of geluid? Reageerde de remotes nog? Anders eens de batterijen uithalen en opnieuw aanzetten die remote...je moet dan een geluidje horen.
Een vastloper heb ik hier nog helemaal niet gehad en dat terwijl ik toch veel switch en de console staat voor de rest steeds in standby.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
20*350ZO45°
Je kan ook de aan/uitknop op de console 5-10 seconden ingedrukt houden totdat het lampje rood wordt. En dan gewoon weer aanzetten, dan heb je em namelijk echt uitgezet i.p.v. standby...Pieler schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:03:
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Yep heb ik ook gedaan; werkte gewoon ook bij een vastloper; ik had er zelfs geen handleiding voor noddig; Tja Tweaker handelingetjeHoedje schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:27:
[...]
Je kan ook de aan/uitknop op de console 5-10 seconden ingedrukt houden totdat het lampje rood wordt. En dan gewoon weer aanzetten, dan heb je em namelijk echt uitgezet i.p.v. standby...
20*350ZO45°
Dat werkte geen van beide keren helaas.Hoedje schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:27:
[...]
Je kan ook de aan/uitknop op de console 5-10 seconden ingedrukt houden totdat het lampje rood wordt. En dan gewoon weer aanzetten, dan heb je em namelijk echt uitgezet i.p.v. standby...
Extreem makkelijk, wordt je nl. direct gevraagd bij het opstarten_Gump_ schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:18:
Iemand enig idee hoe het met de taalinstellingen van de WII zit? Wil het van het weekend in Duitsland halen, maar heb niet echt zin om steeds naar een zooi Duitse tekst te loeren. Kan dit makkelijk omgezet worden naar bijv. Engels of Nederlands?
Bizar! Overigens staat mijn Wii 24/7 aan WiiConnect24 en heb ik gelukkig (*klop* *klop*) nog geen vastlopers gehad
[ Voor 38% gewijzigd door NiaX op 15-12-2006 20:40 ]
Je hebt een PM!Kadonder schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:49:
Iemand uit de buurt van Harderwijk zou het misschien nog op mijn naam kunnen proberen. Ik heb hem al van de BS en de Intertoys belde vandaag.
PSN: Geengrenzuh
Hoewel je vele keuzes hebt, ben je gebonden aan Europa en Nieuw Zeeland (Australië waarschijnlijk ook, nog niet gekeken). Helaas hebben die een minder grote lijst, dus daar heb je niet veel aan. Er is echter wel een filmpje van iemand uit NZ die dus even "verhuisde" naar de UK om europese VC games te downloaden en af te spelen (gewoon te spelen nadat hij weer "heimwee" kreeg).Geengrenzuh schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:39:
ff een vraagje, is het ook mogelijk om de wii bij ontvangst als VS Wii te registreren (ala een tweede xblive account) zodat je de andere VC games kan downen en deze ook op 60hz fullscreen kan spelen of staat de Wii al default op Nederlands?
ff offtopic, sorry:
[...]
Je hebt een PM!
[ Voor 10% gewijzigd door Cleetje op 15-12-2006 20:55 ]
Ja, is al veel vaker gevraagd (en beantwoord) maar toch maar even:NiaX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:38:
het zal vast al vaker gevraagd zijn, maar wat kan ik nou precies met die VIP punten?
[edit]
of beter gezegd, kan ik er ook nog iets interessants mee, behalve wallpapers downloaden enzo
If you didn't win today, you can always win tomorrow
NiaX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:38:
het zal vast al vaker gevraagd zijn, maar wat kan ik nou precies met die VIP punten?
[edit]
of beter gezegd, kan ik er ook nog iets interessants mee, behalve wallpapers downloaden enzo
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!
Nope alleen bij Nintendo spellenUlyssesNL schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:04:
Ik heb vandaag effe supermonkeyball gehaald
ga hem er nu instoppenmaar even een vraagje
Horen er sterren bij super monkey ball te zitten want dan ga ik effe terug naar de winkel morgen
kan iemand mij dat vertellen?
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
250 sterrendanielkraak schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:11:
Hoeveel sterren zitten er bij een spel? (geen ervaring met nintendo gamecube of ds)
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Ik heb dit besteld op Ebay: http://cgi.ebay.nl/Offici...egoryZ62054QQcmdZViewItemMetroidPrime schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:30:
Ik zie net dat op Bol.com staat dat de componentkabels pas eind januari 2007 beschikbaar zullen worden. Ik hoop dat dit een fout is van Bol.com, want erg vrolijk wordt ik hier niet van.
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
de wii controller is via bluetooth aan te sluiten op je pc.Anoniem: 99283 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:14:
is er niet zo'n soort controller voor de pc? Dat lijkt me wel heel gaaf met bijvoorbeeld postal 2
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Anoniem: 180768
Koop een setje boxen, http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=14391. Meerdere op de site ondersteunen consoles.Anoniem: 180768 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:25:
Ik heb hier sinds vanmiddag ook een Wii staan![]()
Wil hem ook aan kunnen sluiten op mijn TFT-scherm: Dell 2405FPW.
Het scherm ondersteunt component, dus een component kabel lijkt me handig. Maar wat doe ik met m'n geluid?
Hoe kan ik dit het beste doen..? Iemand al ervaring/tips?
[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 15-12-2006 21:28 ]
Yeah hier ook!Cubic X schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:17:
Ik heb een WIiii!!!!!
zeer vet ding hoor...!
Maar 1 probleem:
Hoe sluit ik cube spellen af?
gwn eject knop in drukken?
en.. nog ene vraagje(sorry als het te veel is of jullie irriteert)
Klopt het dat ik me niet kan aanmelden/inloggen en registreren op nintendo.nl?
als ik inlog krijg ik: E-mail onjuist...terwijl die klopt.. als ik opnieuw registreer gebeurt er niks, krijg geen e-mail...en kan ook geen VIPcode invoeren want dan zegt die: Code onjuist..terwijl die echt klopt en nooit eerder heb ingevoerd:S
probleempje bij ninty?
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Hoe verhoudt het geluid zich met de cube?Ramon de Jesus schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:23:
Ik begin met de wii zelf, dit is echt een mooi apparaat. Mooi klein hij staat ook stabiel zeker met de bijgeleverde doorzichtige standdinges. Hij maakt wel geluid, maar hij zou de stilste van de 3 moeten zijn, met als tweede de PS3, dan wil ik niet weten hoeveel geluid de Xbox360 maaktHet verbinding maken met een wireless router gaat makkelijk en snel. Geen enkel probleem mee gehad. Hij gaat dan 2 x updaten, waarna je bijvoorbeeld de wii shopping channel in kan gaan.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Grrr dit soort berichten moet je dus niet op ingaan.... ik naar Middelburg racen, ben ik eindelijk bij de MM, blijken daar helemaal geen wii's te zijn.Mitch schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:33:
zag vanavond nog 3 stuks bij de MM in middelburg, en 2 bij intertoys vlissingen
misschien heeft iemand er wat aan ...
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
ik zou het niet weten ik heb geen gamecube. Maar houdt er wel rekening mee dat ik een kleine kamer heb dus alles wordt een beetje versterkt, als ik zelda aan het spelen ben hoor ik de wii echt niet meer hoorSpeedpete schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:36:
[...]
Hoe verhoudt het geluid zich met de cube?
M'n broer heeft een 360 en die vindt ik nou niet echt luidruchtig ofzo..
[ Voor 24% gewijzigd door 4ourty2 op 15-12-2006 22:18 ]
Aangezien er nog nergens Component kabels zijn te verkrijgen heb ik de Wii gewoon via de standaard composite aansluiting aangesloten--MeAngry-- schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:15:
[...]
Ik neem aan dat je het geheel middels Componentkabels hebt aangesloten? Lukt het daarmee om alle spellen die je nu hebt op 480p te spelen?
Ik ben namelijk van plan een Vdigi VD-Z3 Component transcoder aan te schaffen om m'n Wii via VGA op m'n TFT te kunnen aansluiten, maar dan moet ik wel zeker weten dat ik PAL games in 480p kan spelen. (En dan vind ik vooral Zelda erg belangrijk.)
[ Voor 4% gewijzigd door Dubbel Fristie op 15-12-2006 22:24 ]
Anoniem: 105012
Juist Red Steel is dan een goede keuze denk ik, onder meer door een (voor mij iig) een goede storyline, plus dan ook nog eens multiplayer. Niet heel erg uitgebreid, maar volgens mij uitgebreider dan COD 3UlyssesNL schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:26:
@ dubbel fristie
Ik weet niet wat ik van red steel moet denken.
Ik ben eigenlijk geen shooter fan maar cod 1 vond ik een heel erg leuk spel dus als ik een shooter neem ga ik denk ik liever voor cod 3.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 15-12-2006 22:41 ]
Anoniem: 168765
Komt dat niet, omdat je zó verslaafd was dat je vergat te eten?RollieBollie schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:59:
Zo, ben net even geschrokken.
Afgelopen week dus bijna elke dag wel Wii Sports gedaan en ik voelde me echt lekker in mijn vel.
Dacht bij mijn eigen, even kijken of ik ben afgevallen ofzo, en ja, ik ben de afgelopen week 2,5 kilo kwijtgeraakt.
Ben alleen benieuwd waar ik ze moet zoeken.
Anoniem: 192470
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Anoniem: 104593
Zijn de graphics zo slecht met Red Steel?Jerry schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:04:
Eindelijk vandaag mijn Wii binnengekregen (+COD3) via consoleshop.nl (niets dan lof voor die zaak).
Red Steel:
Kwam dezelfde dag binnen als mijn Wii.
Erg vette game als je niet teveel op de graphics let. De controls zijn in het begin zeker even wennen, maar naarmate je verder komt wordt het steeds leuker (en mooier trouwens, het lijkt wel of de eerste levels gehaast zijn afgemaakt).
Heb je gevraagd of ze er wel waren geweest? Misschien waren er al andere mensen voor jouw geweest.Exar schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:38:
Grrr dit soort berichten moet je dus niet op ingaan.... ik naar Middelburg racen, ben ik eindelijk bij de MM, blijken daar helemaal geen wii's te zijn.
Nahja, heb wel meteen bij de Mac een MacKroket kunnen halen zullen we maar zeggen...
Anoniem: 100320
Ik zou zeggen ga voor de Blaze component kabels...Ik heb er nog 6 dollar voor betaald..nu zijn ze 11 dollar in Hong Kong.Anoniem: 87302 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:40:
De Component kabels van dvdboxoffice lijken vaporware te zijn, die worden voorlopig niet verstuurd.
Herkansing voor geinteresseerden hier bij Play Asia voor maar 12,59 --> Cheapass Component Kabel
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 100320 op 15-12-2006 23:55 ]
[ Voor 4% gewijzigd door job op 16-12-2006 00:03 ]
Ik hoor van heel veel mensen dat de internet verbinding van de Wii sloom is, bij mij was het echter accespoint zoeken, WEP code invoeren, IP toewijzen klaar. De Wii schijnt het best te werken op Wifi channel 1 en 11, weet niet waar die van mij op staat. Het winkelkanaal is iig geladen in enkele seconden. De 2 updates waren ook in een minuutje klaar.job schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:01:
Heb vandaag m'n wii binnen en de volgende zaken vielen me op.
De wii was erg moeilijk om verbinding met de router te laten krijgen, heb veel verschillende foutmeldingen onder ogen gezien..
Googlelen op die foutmeldingen gaf als oplossing een update naar de laatste versie.. tja, lastig als de wii niet eens kan connecten met de router. Nou bleek dat de wii niet helemaal goed overweg kan met dd-wrt.. Daar op het forum gekeken.. oudere firmware eropgezet, default instellingen wpa uit en ik kan online.
Morgen weer wpa aanslingeren en verder testen.
Maar daar kwam toch nog $25 verzendkosten bij?Anoniem: 100320 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:51:
[...]
Ik zou zeggen ga voor de Blaze component kabels...Ik heb er nog 6 dollar voor betaald..nu zijn ze 11 dollar in Hong Kong.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat is snel, ik moet zeggen dat WiiSports inderdaad vrij lastig is, het werkt echter wel als je je hand naar links of naar rechts draait/beweegt. Misschien een idee om een tikkeltje naar rechts te bewegen, dat doe ik nu en ik gooi bij bowling de ene strike na de andere, bij tennis moet je gewoon kleine langzame bewegingen maken, hoe harder en vlugger je slaat hoe meer de bal buiten het veld terecht komt.
Yep, zeer geintresseerd. Mail anders ff. op wii (apestaart) dyskolus.com.Anoniem: 192470 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:15:
als iemand nog interesse heeft in een wii
ik heb no g een reserv. bij intertoys arnhem (centrum)...
waar je hem dus morgen vroeg nog kan halen...
Anoniem: 109386
Ik denk dat je toch de plank een beetje mis slaat.Phusebox schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:14:
Hmm mag ik weer eens een andere visie geven op de Wii nu na ruim een week erop gespeeld te hebben...
Eerste indruk; eindelijk eens wat anders, hoezo graphics? GAMEPLAY!!!
Nu een week later denk ik; hmm tja leuke gimmick, nu kan ie weer in een doos de kast in en ga ik op mijn xbox 360 rainbow6 via Live spelen.
Het nieuwe is er wel vanaf, en daarbij komt nog eens het feit dat de controls niet fijn aanvoelen.
Althans niet voor mij. Uitleg:
Met een controller kan ik best aardig gamen, ben geen topper, maar ik red me wel. Ook online. Schaar mezelf ergens in de middenmoot.
Nu met de Wii is het de bedoeling van Nintendo dat iedereen kan meedoen... maar heb nu het gevoel dat het meer op lomp geluk vaak aankomt dan kunde. Zo verlies ik gewoon elk spelletje dat er maar is, en enige poging tot oefenen loopt uit op frustratie over de controls. Met tennis kan ik doen wat ik wil, maar de bal gaat vaak niet de kant op die ik wil. Met bowlen gaat alles met een overdreven effect naar links, of ik nu mijn pols draai of niet.
Het voelt gewoon crap, eerst denk je "vet... hij doet echt wat ik doe met die wiimote". Nu denk ik; ja ok, ik zwaai; mii zwaait. That's it. Dus of ik dan nu op een knop druk om te zwaaien of ik zwaai zelf maakt geen fuck uit. Behalve dan dat ik met een knoppen combinatie veel meer controle heb.
ach ja, it was fun while it lasted
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq