|
[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 22-08-2005 11:05 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 22-08-2005 11:05 ]
|
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
... en oranje! :P
[ Voor 7% gewijzigd door Ecco op 19-07-2005 21:34 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 115248
Ja, dat waren nog eens andere tijden.Damn, daar heb je eigenlijk best gelijk in. Hoevaak ik bepaalde spellen niet heb gespeeld om het uit te kunnen spelen
Ja. Ik herken dat ook wel hoor. Ik ben zelf ook een stuk verwender geworden. Als ik tegenwoordig meer dan 10 minuten terug in het spel wordt gezet bij een game over vind ik dat al rampzalig.Toen jij op je nes speelde speelde ik op mijn sega master system met dezelfde instelling hoor (je bent 2 maandjes ouder dan ik volgens je profiel), tegenwoordig heb ik minder tijd en meer spelletjes waardoor ik de lastige stukken gewoon uitstel of laat liggen.
En dan is Zelda natuurlijk ook nog een uitzondering omdat het zo'n goed spel is. Een hoop andere spellen zouden het ook gewoon niet meer waard zijn om elke keer opnieuw te moeten beginnen. Het is pas draagbaar als een spel diepgang heeft en je door al die replays ook echt je vaardigheden kan oppoetsen.Ik ben ook iemand die alles wil hebben in die zelda games dus ik ben nu alle maskers aan het verzamelen, uiteindelijk speel ik hem wel uit maar het duurt gewoon een stuk langer door dat save gedoe in MM.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hm, dat is gewoon oneerlijk. Ik hoor wel vaker klachten over die collector's disc. Ik heb zelf alleen de allereerste zelda er op gespeeld, maar met name de N64-delen schijnen idd af en toe vast te lopen.
Mischien download ik het over een tijdje wel voor de revo. Eens kijken of die stabieler isAnoniem: 115248 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:55:
[...]
Hm, dat is gewoon oneerlijk. Ik hoor wel vaker klachten over die collector's disc. Ik heb zelf alleen de allereerste zelda er op gespeeld, maar met name de N64-delen schijnen idd af en toe vast te lopen.
Als het mij gebeurde zou dat voor mij een goede reden zijn om het spel een paar weken niet meer aan te raken...
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Bekijk het van de positieve kant; je kunt nu een speedrun doenrajackar schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:47:
Net nog een stukje Majora's Mask gedaan. Met het inverted time song trucje nu wel de temple gedaan loopt vlak daarna de cube vast !#@$#@%#%$#$#@!$
Kan ik het WEER overnieuw doen.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
[ Voor 47% gewijzigd door Booth op 20-07-2005 01:24 ]
It's always DNS...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Burnout 4 komt alleen op de Xbox en PS2. Wat vreemd is is dat we op de GameCube wel Need for Speed Most Wanted krijgen van EA, die volgens mij op exact dezelfde engine draait. Het zou dan vrij weinig moeite moeten kosten om Burnout te poorten naar de GC.Booth schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 01:23:
Misschien een veelgestelde vraag; gaat Burnout 4 nog komen en dan voor de Revolution?
[edit]
Misschien wel een vraag die niemand (nog) weet.. Damn ik wil zo graag een Burnout hebben. In Hengelo en Enschede hebben ze _nergens_ een BO1/2.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
[ Voor 12% gewijzigd door Syntagma op 20-07-2005 10:51 ]
Van die remake voor de DS is weinig bekend. Het zal een remake worden van deel 1 maar dan met de gameplay van deel 4 en het spel zal uiteraard gebruikmaken van het touchscreen. Voor de GameCube is er al een remake van RE1.Syntagma schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:50:
Kan iemand eens wat linkjes posten naar screens van RE5?
En wat meer info over die remake van deel 1 voor de Cube zou ook leuk zijn
[edit]
Oh voor de DS blijkbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 20-07-2005 10:56 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Is dat gewoon deze? (Uit 2002?) Of is dat RE2 of RE Zero?MetroidPrime schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:53:
[...]
Voor de GameCube is er al een remake van RE1.
[ Voor 6% gewijzigd door Syntagma op 20-07-2005 11:13 ]
Verrassing; Resident Evil was orgineel voor de Playstation. Andere RE's hadden ook geen Leon, dat is juist wat de serie een beetje levendig houdt, steeds andere karakters. Daarnaast was die exclusiviteit voor de zogenaamde "Capcom five" net zo exclusief als San Andreas voor de PS2. Een game verkoopt 90% van zijn totale levensloop binnen de eerste 3 maanden na release, je kan daarom bijna niet spreken van een nadelig effect als na een maand of 6 een game verschijnt voor een ander concurrerend platform.Syntagma schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:02:
Mja erg vage pics, wel mooi. Geen Leon meer?
Maarre dit moet de Cube of de Revo toch makkelijk kunnen?
Zou beetje nep zijn als opeens Nintendo wordt overgeslagen.
RE4 was eerst excl. voor de Cube, toen toch maar PS2, en nu zeker RE5 helemaal niet op een Nintendo console? Nehh gaat er niet in bij mij.
[ Voor 79% gewijzigd door S2S op 20-07-2005 11:20 ]
Capcom heeft meerdere malen gezegd dat de hele serie op één enkele console te spelen moet zijn. Het enige platform dat daarvoor in aanmerking komt is de Revolution vanwege de Resident Evil 1 remake en 0.Syntagma schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:02:
Mja erg vage pics, wel mooi. Geen Leon meer?
Maarre dit moet de Cube of de Revo toch makkelijk kunnen?
Zou beetje nep zijn als opeens Nintendo wordt overgeslagen.
RE4 was eerst excl. voor de Cube, toen toch maar PS2, en nu zeker RE5 helemaal niet op een Nintendo console? Nehh gaat er niet in bij mij.
Dat is de remake(staat er ook gewoon op die pagina hoor). Als je kunt wennen aan de vaste camera, dan is het geen tegenvaller. Het spel richt zich meer op horror dan op aktie. Waar je in RE4 een bijna constante stroom van vijanden van je af moet houden, weet je in de remake niet waar of wanneer je de volgende vijand zal tegenkomen. Soms laat het spel je de illusie geven dat je veilig bent, om vervolgens je enorm te laten schrikken door een vijand die vanuit het niets lijkt te komen. Het spel is samen met RE0, nog steeds het mooiste spel van de huidige generatie. De remake is het beste spel van de "klassieke"-Resident Evil serie, met Resident Evil 0 op de tweede plek. Resident Evil 2 is ook leuk als je hem niet eerder gespeeld hebt, maar veel minder indrukwekkend dan 0 en de remake.Syntagma schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:11:
[...]
Is dat gewoon deze? (Uit 2002?) Of is dat RE2 of RE Zero?
En is dat de moeite waard of valt het na het spelen van RE4 alleen maar tegen?
[ Voor 11% gewijzigd door Syntagma op 20-07-2005 11:39 ]
Het schijnt Hunk te zijn BTW met de nadruk op schijnt.MetroidPrime schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:29:
[...]
Capcom heeft meerdere malen gezegd dat de hele serie op één enkele console te spelen moet zijn. Het enige platform dat daarvoor in aanmerking komt is de Revolution vanwege de Resident Evil 1 remake en 0.
Volgens een aantal geruchten zou Chris Redfield uit RE1 en RE:Code Veronica de held van RE5 worden. De held op de screenshots heeft dan ook vrij veel weg van Chris Redfield.
[...]
Dat is de remake(staat er ook gewoon op die pagina hoor). Als je kunt wennen aan de vaste camera, dan is het geen tegenvaller. Het spel richt zich meer op horror dan op aktie. Waar je in RE4 een bijna constante stroom van vijanden van je af moet houden, weet je in de remake niet waar of wanneer je de volgende vijand zal tegenkomen. Soms laat het spel je de illusie geven dat je veilig bent, om vervolgens je enorm te laten schrikken door een vijand die vanuit het niets lijkt te komen. Het spel is samen met RE0, nog steeds het mooiste spel van de huidige generatie. De remake is het beste spel van de "klassieke"-Resident Evil serie, met Resident Evil 0 op de tweede plek. Resident Evil 2 is ook leuk als je hem niet eerder gespeeld hebt, maar veel minder indrukwekkend dan 0 en de remake.
Wel als je een vriend van me het ziet spelen heehehehheherajackar schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:38:
RE1 is een abslute topper en wat mij betreft nog steeds stukken beter dan 4. Maar ja daarover verschillen de meningen. Iig de beste suspense horror game die ik ooit gespeeld heb. Maar zeker niet makkelijk. Het is geen hap-slik-weg kost zeg maar.
[ Voor 15% gewijzigd door S2S op 20-07-2005 11:47 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Syntagma op 20-07-2005 12:07 ]
Mja Nintendo....ik heb me er bij neergelegd. Ik koop dus ook een andere console naast de Revolution. En schade, waarom. Ze kiezen zelf voor deze weg, ze zullen wel weten wat ze doen.. Naar mijn mening komt er geen Res5 op de Revolution. Capcom wil net als alle andere devs een krachtige machine. Met de Cube viel het wel mee kwa kracht cube <>= Xbox. Maar het lijkt er nu sterk op dat Nintendo met De Revolution meer de kant op gaat van de DS.MetroidPrime schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:31:
Hunk staat toch aan de kant van
spoiler:Umbrella? In de screenshots van RE5 lijk je zombies te kunnen zien, dus is Umbrella waarschijnlijk terug, net zoals Wesker aan het einde van deel 4 leek te willen. Hunk heeft in de tijd van Umbrella vrolijk meegedaan aan de illegale praktijken van het bedrijf. Ik zie hem daarom niet zo snel de held van een RE-spel worden buiten de eventuele mini-game waar hij een rol in zou kunnen spelen. Het kan natuurlijk altijd dat hij het toch wel wordt.
Ik denk overigens dat deze aankondiging de Revolution erg veel schade op kan leveren. Als Nintendo niet snel met de onthulling van de Revolution komt dan wordt de console misschien totaal genegeerd door third-parties of het publiek krijgt de indruk dat dat zo zal zijn. Als Nintendo niet met iets concreets komt voordat de marketingmachine van Microsoft op volle toeren draait, dan hebben we over een paar jaar misschien de Nintendo Xbox 720 of de Nintendo PS4.
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 20-07-2005 12:46 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Syntagma op 20-07-2005 12:51 ]
je hebt 2 mogelijkheden:S2S schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:22:
Ik zelf draai s-video is naar mijn mening weer straker dan RGB omdat ik dingen zoals scherpte en kelur instellingen kan veranderen. Ik heb laatste 480p gezien en een erg grote verbetering dan van gewone kabels naar s-video zag ik niet, het zag er een fractie beter uit.
[ Voor 52% gewijzigd door Syntagma op 20-07-2005 15:28 ]
Goh laat het nou net de nieuwste plasma van panasonic zijnSchweino schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:16:
[...]
je hebt 2 mogelijkheden:
1) Nieuwe TV regelen
2) Nieuwe ogen regelen
[ Voor 48% gewijzigd door S2S op 20-07-2005 17:15 ]
Dat lijkt me iig een stuk logischer.MetroidPrime schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:53:
Hmm, Famitsu schijnt te zeggen dat Chris Redfield degene is die in de RE5 screenshots te zien is.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Precies, (ook al is RE voor mij persoonlijk geen dealbreaker, smaken verschillen), door m'n PS2 ben ik echt 180 graden van mening gedraaid. Nintendo is wel leuk, maar de echt geweldige (exclusieve) spellen zijn op één hand te tellen. Tegenover elke Legend of Zelda staan 5 wario world's 1080's, mario golf's, slappe pokémon games, luigi's mansions en ga zo maar door. Niet echt slechte games, maar ook niet echt toppers. Terwijl er voor de playstation om de haverklap echt goede volwaardige nieuwe platform of adventure-game uitkomen. Ik heb deze generatie voor de gamecube gekozen met nu de PS2 "voor erbij". Maar denk dat ik het de volgende keer andersom ga doen. Ze hebben gewoon de meeste developers aan boord, dus ook de meeste games... simpele rekensom eigenlijk. Uiteindelijk wil ik die nieuwe Mario en F-Zero natuurlijk ook wel spelen, maar ik denk deze keer niet gelijk al bij de launch.rajackar schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:22:
Er komen tegenwoordig goede adventures en platform games van andere makers dan Nintendo en ook RE is geen argument meer.
[ Voor 13% gewijzigd door Waypoint op 21-07-2005 00:22 ]
Ik denk er momenteel bijna hetzelfde over. De Nintendo spellen behoren nog steeds tot de beste spellen die er zijn en zelfs de "mindere" spellen kunnen zich makkelijk meten met de meeste games die er op de markt zijn. Het probleem is alleen dat de andere consoles(met name de PlayStation) ook goede games krijgt, maar in veel grotere aantallen. Ook al zijn de spellen minder goed dan bij Nintendo, je hebt veel meer keuze. Bovendien heeft Nintendo ieder jaar een tijd waarin nauwelijks spellen uitkomen, iets wat je bij de andere consoles nauwelijks ziet.Anoniem: 115248 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:02:
[...]
Precies, (ook al is RE voor mij persoonlijk geen dealbreaker, smaken verschillen), door m'n PS2 ben ik echt 180 graden van mening gedraaid. Nintendo is wel leuk, maar de echt geweldige (exclusieve) spellen zijn op één hand te tellen. Tegenover elke Legend of Zelda staan 5 wario world's 1080's, mario golf's, slappe pokémon games, luigi's mansions en ga zo maar door. Niet echt slechte games, maar ook niet echt toppers. Terwijl er voor de playstation om de haverklap echt goede volwaardige nieuwe platform of adventure-game uitkomen. Ik heb deze generatie voor de gamecube gekozen met nu de PS2 "voor erbij". Maar denk dat ik het de volgende keer andersom ga doen. Ze hebben gewoon de meeste developers aan boord, dus ook de meeste games... simpele rekensom eigenlijk. Uiteindelijk wil ik die nieuwe Mario en F-Zero natuurlijk ook wel spelen, maar ik denk deze keer niet gelijk al bij de launch.
*Tenzij de Revolution me bij de onthulling me natuurlijk echt overrompelt en alle andere consoles in 1 klap overbodig maakt.Maar dat zie ik eigenlijk toch niet zo snel gebeuren.
Anoniem: 131051
Hoe wilt ge een console graphic nu vergelijken met een in game beeld van 1024*768 pixels? Een gewoon PAL televisie beeld heeft een 500 tal beeldlijnen als ik mij niet vergis. Dus qua resolutie zeker niet. ALls je het al ergens mee wilt vergelijken op de pc moet het een 800*600 pixels zijn, nog iets lager eigenlijk. En nee, de textures zullen er ook allesbehalve uitzien zoals HL2. Console games zien er idd ongeveer uit zoals san andreas op de ps2. vb van die 3rd person multiplatform games: hitman, splinter cell, dus daar kan je eens op zoeken.Waypoint schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:20:
Qua graphics hè, wat moet ik mij daarbij voorstellen, de screenshots zijn nogal klein vind ik. Kan ik het vergelijken met Hl2 op 1024*768*32 zonder AA bijvoorbeeld? Of ziet het eruit zoals san andreas op de ps2 (ik noem maar ff wat voorbeelden). Dat vind ik nl ook niet geheel onbelangrijk
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 21-07-2005 00:57 ]
Zo had ik het nog nooit bekeken... maar er zit wel wat in denk ik. Volgens mij kunnen ze veel beter blijven doen waar ze sterk in zijn... die typische nintendo-spellen maken. Al die titels die je opnoemt zijn erg goed, maar inderdaad een grote kans dat ze er op de lange duur juist mensen mee weglokken. (Bij mij vooral met MGS zo. Wat een fijne serie is dat toch. Die krankzinnige MGS4 trailer alleen al is alweer genoeg reden om een PS3 te willen kopen.) Omdat mensen zien wat ze mislopen bij Nintendo.MetroidPrime schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:45:
Het third-party beleid van Nintendo lokt momenteel juist mensen weg bij Nintendo. Nintendo regelt wel goede third-party exclusives, maar laat vervolgens veel kansen liggen door de exclusieve series weg te laten gaan. We krijgen Eternal Darkness waardoor een deel van de GC-bezitters SK-fan wordt, maar vervolgens laten ze SK vertrekken. Als je nu zeker wilt zijn van de SK-games moet je een Xbox 360 kopen. We krijgen Twin Snakes waardoor veel GameCube bezitters de andere delen in de serie willen kunnen spelen, maar daar mag je weer een PS2/3 kopen. Hetzelfde geld nu ook voor Factor 5 en de Resident Evil serie.
Jahoor, als je niet van plan bent om straks een PS3/xbox360 of revolution te kopen, dan kun je volgens mij nog best veel lol aan een 2ehands gamecube beleven. Mario kan geeneens met 2 spelers.Zelda of mario sunshine oid heb ik echter nog nooit gespeeld, is mario in je 1'tje ook wel leuk? Ik zit nu vooral te kijken naar een 2e handse, alleen twijfel ik nog wel. Over een half jaar oid is het over en sluiten met de cube en dan moet ik het met het huidige aanbod doen. Die psx heb ik nog wel, maar doe ik niks meer mee omdat ik die games wel heb gezien. Voor games als NFS Underground koop ik geen cube, die kan ik ook wel op de pc spelen. Zou ik mij dan toch nog genoeg kunnen vermaken met de cube (ben toch weer dikke 100 euro kwijt voordat ik ook maar 1 spel kan spelen
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 21-07-2005 02:00 ]
Ik heb altijd wel de indruk dat mijn Kubus mooiere graphics produceert dan de PS2 van een vriend van me. In gamestestjes wint volgens mij meestal of de Xbox of de Cube van de PS2 qua graphics.Anoniem: 115248 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 01:45:
[...]
De graphics zijn allicht technisch wel minder dan de nieuwste PC-games, als dat echt superbelangrijk voor je is moet je er niet aan beginnen. San Andreas is denk ik wel een goede richtlijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Syntagma op 21-07-2005 09:21 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 8% gewijzigd door Syntagma op 21-07-2005 09:57 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 21% gewijzigd door Schweino op 21-07-2005 10:14 ]
Anoniem: 86074
Zeker weten, graphics zitten echt tussen PS2 en Xbox in. Vergelijking was dus niet echt reeel.Syntagma schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:17:
[...]
Ik heb altijd wel de indruk dat mijn Kubus mooiere graphics produceert dan de PS2 van een vriend van me. In gamestestjes wint volgens mij meestal of de Xbox of de Cube van de PS2 qua graphics.
Bovendien zijn games op de Cube vaak wat kleuriger enzo, denk maar aan Mario. Dat is gewoon een beetje een eigenschap van Nintendo toch? Dus echt vergelijken met de PS2 kun je het niet, maar in mijn opinie is de Cube mooier. Ik heb zelf mijn Kubus tweedehands gekocht en dat doe ik ook met spellen. Lekker goedkoop en werkt prima.
[edit]
Ik kan bovenstaand plaatje niet zien vanwege een firewall/filter.
Wat staat er precies?
Is ook wel zo. Maar ik vind het verschil zelf eigenlijk niet echt gigantisch. Grof gezegd vind ik nog steeds dat San Andreas (want dat spel noemde waypoint zelf al dat hij het kende, dus is een goed referentiepunt) best representatief is. Qua resolutie en aantal polygonen, belichting, schaduwen etc, dat is gewoon hoe huidige generatie console spellen er ongeveer uit zien.Syntagma schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:17:
Ik heb altijd wel de indruk dat mijn Kubus mooiere graphics produceert dan de PS2 van een vriend van me. In gamestestjes wint volgens mij meestal of de Xbox of de Cube van de PS2 qua graphics.
Dat is zeker waar.Bovendien zijn games op de Cube vaak wat kleuriger enzo, denk maar aan Mario. Dat is gewoon een beetje een eigenschap van Nintendo toch? Dus echt vergelijken met de PS2 kun je het niet,
Een revolution die is aangesloten op een antieke televisie en daar een 1 of ander oud NES-spelletje op draait. Met daarbij de tekst "the revolution is coming."Ik kan bovenstaand plaatje niet zien vanwege een firewall/filter.
Wat staat er precies?
Plus, releasing Zelda against the Xbox 360 would make perfect sense, which is why I'm certain Nintendo won't do it.
Also, it doesn't make a lot of sense for Nintendo to bundle a mic with Odama since nobody is going to buy the game, anyway.
[ Voor 13% gewijzigd door Syntagma op 21-07-2005 11:34 ]
Human Bobby
http://www.xbmcfreak.nl/
Wat er wordt bedoeld is dat het een slimme zet zou zijn van Nintendo om de nieuwe Zelda titel tegelijk uit te brengen met de Xbox360 (november dit jaar dus), zodat niet alle schijnwerpers naar Microsoft gaan, maar ook een deel naar Nintendo dus. En het stimuleert natuurlijk ook de verkoop van de Gamecube, waarvan je een stagnatie kan verwachten na de introductie van de 360.Syntagma schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:27:
Hm die eerste quote snap ik niet!
Omdat Nintendo altijd onlogische beslissingen neemt...Syntagma schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:14:
Waarom zegt ie dan dat hij er zeker van is dat Nintendo dat NIET zal doen?
[ Voor 17% gewijzigd door S2S op 21-07-2005 11:39 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 37% gewijzigd door Syntagma op 21-07-2005 11:47 ]
[ Voor 28% gewijzigd door S2S op 21-07-2005 12:10 ]
Matt heeft op het forum van IGN zijn uitlatingen in de mailbag iets verduidelijkt:
Some of you really take my mailbag tomfoolery (yes, I just used that word and no, I'm not from the 19th century) way too seriously. I'm actually not really that down on Nintendo. I'm certain Revolution will offer its own unique brand of software and I'm convinced it'll be pretty damned sweet. Also, I think the console will be plenty powerful.
Honestly, the only thing that really, truly frustrates me (no, it's not lack of high-definition) is this weird corner that the Big N seems to constantly back itself into where third party support is concerned. I've been covering Nintendo for almost 10 years now and every generation starts the same -- with announcements for competing consoles and nothing for Nintendo's next system. Revolution seems to have even less interest from third parties than GameCube, which is a big problem, and this latest news from Capcom illustrates it better than anything.
Does this complaint make me a jaded, ranting, madman of an editor? I guess so.
Bad news on the horizon then, because I don't have any plans to stop making jokes in mailbag, And I'll soon be writing an editorial that analyzes Nintendo's leap into simpler software -- and I can already predict that's not going to go over well.
Anyhoo, just thought I'd add my two cents here.
Matt
Ongeacht of die PS3 beelden nou tegenvallen of niet (ik vind het er persoonlijk prima uitzien eigenlijk), doet dat niks af aan het feit dat Nintendo toch gewoon ook wat had moeten laten zien van de revolution.S2S schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:39:
BTW na vandaag ben ik blij dat Nintendo niets heeft laten zien van de REV...kijk is hoe hard Sony op zn bek is gegaan
Ik blijf het jammer vinden dat door tegenvallende verkopen deel 2 en 3 nooit gemaakt zullen worden (iig niet binnen korte tijd). Het einde van 1 schreeuwt hier gewoon om.Anoniem: 115248 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:12:
[...]
Ongeacht of die PS3 beelden nou tegenvallen of niet (ik vind het er persoonlijk prima uitzien eigenlijk), doet dat niks af aan het feit dat Nintendo toch gewoon ook wat had moeten laten zien van de revolution.
Lekker boeiend of de graphics tegenvallen, ik wil weten met wat voor spellen ze bezig zijn!
Beyond Good & Evil trouwens inderdaad erg leuk, alleen veel te kort. Voor m'n gevoel zat ik ongeveer op de helft (van wat je normaal gesproken verwacht van zo'n soort adventure-game) toen ik ineens al oog in oog stond met de eindbaas. Maar ja voor zo weinig geld is het nog steeds een erg interessant spel.
[ Voor 4% gewijzigd door Syntagma op 21-07-2005 13:59 ]
Eternal Darkness en Resident Evil 1 + 4
Ok, RE4 en MP 1 heb ik al, RE1 is onderweg. Jungle Beat is niet echt mijn ding, maar misschien toch eens MP 2 halen, al heb ik deel 1 nog niet uitgespeeld. Eternal Darkness ook maar eens checken!rajackar schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:26:
[...]
Eternal Darkness en Resident Evil 1 + 4
Donkey Kong jungle beat
Metroid prime 1 + 2
[ Voor 11% gewijzigd door Syntagma op 21-07-2005 13:46 ]
Golden Eye: Rogue Agent moet je lekker laten hangen. Vexx is misschien wel aardig als je het spel voor 10 euro ofzo kan krijgenSyntagma schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:30:
[...]
Ok, RE4 en MP 1 heb ik al, RE1 is onderweg. Jungle Beat is niet echt mijn ding, maar misschien toch eens MP 2 halen, al heb ik deel 1 nog niet uitgespeeld. Eternal Darkness ook maar eens checken!
En als Star Wars fan kom ik nu pas tot de ontdekking dat Rogue Squadron 2 ook verplichte kost is
Wat is het verschil tussen Rogue Squadron 2 en 3? 2 kijgt een hogere score..
Iemand nog een mening over die andere titels die ik noemde?
Nightfire is wel een aanrader, leuke mooie singleplayer, goede multiplayer (+bots) en erg goedkoop tegenwoordig (<20)Syntagma schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:04:
Okay thanks, en James Bond Nightfire? Die krijgt wel een aardige score en ziet er leuk uit.
This space is occupied
[ Voor 21% gewijzigd door Syntagma op 21-07-2005 14:17 ]
Volgens mij is iedereen over 1 wat enthousiaster maar 2 is ook zeker niet verkeerd.Syntagma schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:15:
Okay, ik kan al een aardige wishlist maken nu
Maar ik zal ophouden anders wordt het hier net een chatbox.
Thanks voor de info allen.
[edit] Nog 1 vraag: moet ik Viewtiful Joe 1 of 2 of allebei halen?
Als RE1 je bevalt, dan moet je RE:Zero zeker gaan proberen. Het spel is een stuk korter, maar is grafisch net weer wat beter dan RE1.
[ Voor 26% gewijzigd door Syntagma op 21-07-2005 14:51 ]
Jah heb ik gezien, meeste daarvan heb ik al of zijn niet interessantAap schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:20:
Waarschijnlijk nietKleine tip, in de SP staan goede games
Thats it!Elroy schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:22:
Resident Evil 5 Filmpje
Ziet er echt goed uit, nu maar hopen dat ie op de revolution komt
Anoniem: 63813
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 21-07-2005 15:51 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq