"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Daat heb ik ook al een hele tijd niks meer mee gedaan. De laatste tijd zit ik eigenlijk nog maar amper achter de cube. De laatste keer was met RE4. Die had ik zo uitgespeeld.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dank u Ubisoft! \o/
Wel geinig, ik had nog nooit een electronische handtekening op zo'n schermpje gemaakt
@Mockingbird: heb je uiteindelijk nog je Simpsonnetjes gekocht?
[ Voor 16% gewijzigd door Syntagma op 25-08-2005 16:39 ]
Ik had bij MP een moeilijk begin kwa motivatie, spel leek me ondanks de reviews en lovende kritieken toch niet echt interessant, toen ik er uiteindelijk toch goed mee verder ging ben ik er wel van gaan houden. MP heb ik in één ruk uitgespeeld en ben na de eerste keer gelijk begonnen aan een tweede run. MP2 leek me dan ook een geweldig vervolg en ik kon niet wachten om het te spelen, maar nu ik er zo'n 4/5 uur in zit trekt het ook mij totaal niet. Misschien nog eens mee verder gaan.Willybubba schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:48:
Op de een of andere manier boeit MP2 me wat minder, het spel begint heel sterk (sterker dan 1 imo) maar zwakt dan gigantisch af.
ToS ook zo'n spel, begin een beetje flauwtjes en de RPG trekjes (nooit een RPG gespeeld) vielen me niet mee, maar uiteindelijk 2/3 dagen echt bijna constant zitten spelen tot ik een vijand tegenkwam die ik niet zo makkelijk aankon. Ik moet eigenlijk een beetje gaan levelen denk ik, maar opnieuw geen motivatie en dus het spel maanden niet meer aangeraakt.
Zonde hoe je soms aardig wat geld uitgeeft een spellen en er dan nauwelijks meer aandacht aan besteed. Maar ik denk ik deze 2 games uiteindelijk wel weer op pak en uitspeel.
You look like I need a drink.
Anoniem: 115248
Willybubba schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:09:
spoiler:Iwazaru was eigenlijk Kun Lan als je goed keek in de kelder, en dus tevens de vader van Emir. Het doodschieten van Emir was een manier om te laten zien dat het goede in hem stierf (Garcian) en dat het slechte (Emir) overbleef.
Ja, die op gamefaqs heb ik gisteravond ook (gedeeltelijk) zitten lezen. Het is erg interessant, maar af en toe vond ik het inderdaad wel vergezocht. En je kunt je afvragen of hij het überhaupt altijd wel bij het juiste eind heeft, soms had ik echt het idee dat hij in een totaal verkeerde richting zat te denken. Maar sommige van zijn theoriën zijn wel erg boeiend.Je kunt op Gamefaqs wel een grappige plotsynopsis vinden, alhoewel die ERG vergezocht is af en toe. Ook op de IGN boards staan wel wat plotdiscussies maar ik denk toch dat niemand dit zeker zal weten.
Ik heb in ieder geval nog nooit eerder gehad dat ik zolang bleef nadenken over een spel nadat ik het al had uitgespeeld.
Metroid Prime 2 heb ik echt veel meer plezier aan beleefd dan MP1.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Het respawnen op zich heb ik niet zo'n problemen mee. Maar het is meer dat sommige vijanden in MP2 nogal bewerkelijk zijn om te verslaan. Van het type dat je alleen kunt raken als ze hun bek open hebben, of diegene die pas doodgaan als je 20 missiles op hun rug hebt afgevoerd. De eerste keer is leuk, een spannend gevecht. Maar als je dan even later weer terugkomt in dezelfde kamer, en dezelfde 3 monsters zitten weer op je te wachten, en het duurt weer 10 minuten om ze te verslaan... ik werd er soms een beetje gek van.Vanitas schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:32:
Dat die vijanden steeds respawnen hoort bij Metroid. En anders zou het ook maar saai worden imo. Wat moet je dan doen. Enkel over die platformpjes jumpen is ook saai.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Captain N schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:37:
Gewoon als een gek naar de deur rennen is daarom vaak de beste strategie
Watjes!MaxBurn schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:19:
Ik loop er ook altijd gewoon voorbij.
Ik verlaat een kamer altijd pas als alle vijanden dood zijn.
En Dark Aether... tsja... ik vind dit soort puzzels altijd leuker als ze er een tijdreis-constructie van maken. Dat je in het verleden iets doet waardoor de toekomst verandert. Dat is altijd net iets logischer en beter te bevatten (vind ik).
edit:
Sony's strategie voor de kerstdagen dit jaar (geen prijsverlaging), zoals vandaag stond te lezen op de tweakers nieuws-pagina:
Waar heb ik dat eerder gehoord?Dit jaar hoopt Sony met het uitbrengen van speciale games de aandacht van de consument af te leiden van de andere consoles. De computerspellen zijn erop gericht om de interesse te wekken van de mensen die zich niet direct als gamers zien. Op de agenda staan onder andere de muziekquiz 'Buzz' en het fitness-spel 'Kinetic'.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 25-08-2005 23:50 ]
Het is voor de taal van de handleiding
Alle Nintendospellen zijn blauw, nederlandse handleidingen.
Spellen met groen hebben een engelse handleiding.
Spellen met oranje hebben een nederlandse + andere taal handleiding.
Dit zijn ze in Nederland, oranje staat voor eigentaal + vreemde taal. In Frankrijk is er ook een rode voor frans only, en in duitsland een paarse voor duits only. De handleidingen dan.
Zo ben ik er al een tijdje van overtuigd.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nou die lelijke kleurtjes hadden ze beter weg kunnen laten wat mij betreft, ik doe het hoesje wel open of kijk wel op de achterkant als ik wil weten in wat voor taal de handleiding is
[ Voor 22% gewijzigd door Waypoint op 26-08-2005 11:37 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 17526
SPOnG can finally confirm the date by which the world will be relieved of the constant burden of wondering about what Nintendo’s Revolution controller actually is.
You’ll be pleased to know that a full explanation of Revolution will be made by Nintendo president Satoru Iwata during his Tokyo Game Show keynote address. This news represents completely finalised Nintendo plans – Iwata will fully outline The Secret on 16th September 2005.
Nintendo is assembling key media to attend this year’s show, due to take place between 16th – 18th September 2005. Iwata will make his presentation of current activities at Nintendo. He will outline current projects and will then - unveil the Revolution in all its glory.
The Revolution presentation will include an explicit outline of the hardware and its controller and input mechanic, as well as illustrate exactly how it will work. It will go on to show games running on the system and how they make use of the technology.
Mario 128, or ‘New Mario’ as it is dubbed internally at Nintendo, is expected to be the star of the show.
SPOnG has a record of perfectly outlining what Iwata’s keynote addresses will entail. And we can tell you with 100% certainty that in the next three and a bit weeks, we’ll all be looking at Nintendo Revolution controller hardware and accompanying games. Exciting times indeed.
Ik heb toch echt de UK versie van BG&E met een roze hoekje.Schweino schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:07:
.. terwijl de UK spellen een groene hebben.
Anoniem: 60403
Ik moet zeggen dat ik de kans ontzettend groot acht dat hij de waarheid spreekt. Kijk maar naar Matt van ign, en zelfs die osoko tanaka beweert dat het rond die datum (16,17,18) zal plaatsvinden. Compleet andere bronnen, maar wel allemaal zelfde datum?Anoniem: 17526 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:40:
16 september is 't dan zover (volgens Spong):
[...]
Anoniem: 105012
Anoniem: 34169
Voor eens en voor altijd dan maar: Die hoekjes hebben te maken met de ta(a)l(en) waarin de handleiding is bijgevoegdSyntagma schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:40:
[...]
Ik heb toch echt de UK versie van BG&E met een roze hoekje.
Groen is Engels, blauw is Nederlands en verder zal het me een worst wezen
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 26-08-2005 22:19 ]
Anoniem: 60403
bronI have just spoken to the author of the article and I can tell yout that this information is undoubtedly accurate. As far as I could tell from our conversation, he is a reliable journalist with excellent contacts in the industry. He couldn´t name his source, naturally. But his contact is a highly placed employee at Nintendo of Europe. He also confirmed that Nintendo is selecting key media to invite to Tokyo for the event.
Now, you may wonder if he actually knows about the controller features as well. He does not. At least, he is not interested in talking about that. And I understand that. I´m sure we all agree: revealing the controller features prematurely could hurt Nintendo - revealing the date when Nintendo plans to reveal them does not. I´m just glad that, finally, the age of all the fakers like Seriousgamer is over. Finally we get some reliable information and can look forward to a definite date.
Ps4/switch gamer
Een half uur lijkt mij juist prima.RSP schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:20:
Waarom zou Nintendo geen stands hebben op de TGS? ze hebben geen Spaceworld dit jaar dus ik neem aan dat ze gewoon meedoen aan TGS. en 'n half uur is weinig idd maar ik neem aan dat als Iwata nog even wil doorgaan over hoe cool Revolution is, de pers niet weg zal lopen
Niet dat eeuwige gezeur over verkoopcijfers en hoeveel winst nintendo wel niet maakt. Niet nog een keer uitleggen hoe wi-fi connection werkt. Niet weer eerst vertellen hoe klein de game boy micro is etc... Gewoon direct to the point komen en alles uit de doeken doen. (Zo zal het wel niet gaan, maar een mens mag altijd hoop hebben.
Verder niet echt een verrassing dit. Nadat ze niks op de e3 bekend hebben gemaakt, en er geen spaceworld is aangekondigd... bleef er ook weinig anders over als de TGS om de revolution te onthullen?
Nu alleen nog hopen dat het echt waar is dat ze alles (inclusief controller) gaan onthullen. Daar heb ik toch nog een beetje een hard hoofd in. Ik denk eerder dat we alleen de specs krijgen en een paar filmpjes.
Iwata heeft van 11:00 tot 11:50 lokale tijd, dat is bijna een uur. Dat is ruim genoeg om de Revolution te onthullen, voor de DS onthulling op E3 2004 was maar 15-20 minuten nodig.NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:11:
MAar nintendo heeft toch helemaal geen stand op de TGS, alleen Iwata heeft een halfuurtje spreektijd, en in een halfuur kun je toch neit de hele revolution uit de doeken doen of wel?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 63813
Duh. 3DRealms had de lancering van de GameCube gemist(DNF was bedoeld om naast de PC-versie als GC-launchtitel uit te komen) en toen hebben ze besloten de lancering van de volgende generatie af te wachten.Anoniem: 63813 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:56:
ze houden het iig erg lang stil.. als het niet nintendo was zou ik denken dat de revolution gebundeld uitgebracht word met duke nukem forever
Een shooter waarvan de ontwikkelaars niet weten welke engine ze gaan gebruiken terwijl het spel al een paar jaar in ontwikkeling is geweest belooft weinig goeds.
Da's de nichtenversie, is extra makkelijkSyntagma schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:40:
[...]
Ik heb toch echt de UK versie van BG&E met een roze hoekje.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik weet dat die van de Gamecube origineel is en die van playstation third-party maar ik vind het nogal een groot verschil.
Ik ben van plan om mijn gamecube aante sluiten op mijn Dell 24 inch tft scherm. Deze beschikt over Dvi, Vga, component, composiet, s-video ingangen.
Bij lik-sang hebben ze ook een digitale kabel http://www.lik-sang.com/i...egory=76&products_id=777&
Je moet dan alleen nog een omvormer naar dvi hebben. Zou dit betere kwaliteit opleveren als een component kabel?
Na eerste even alle banen van de saphire cup even ge-timetrialed te hebben begon ik met goede hoop. Immers in tegenstelling tot de laatste keer, vloog ik geen een keer de baan af, en verbrak ik op meerdere banen mijn beste tijd. De voiture waar ik mee reed was 'fire stingray' in mooi ferrari geel.
Dus volgoede moed begon ik.....tactiek was de eerste makkelijke banen vol het metertje op top speed i.p.v. accelaratie zetten.
Baan 1.....korte baan waarbij de (enigez *zucht*) nare bocht me erg veel vertraging opleverde, wat uiteindelijk een mooie 24e plaats opleverde

Twiijfel twijfel......opnieuw beginnen......toch maar voor meer accelaratie kiezen.......mja, ik vind het juist tof dat je met f-zero geen minimale plaats moet halen zoals dat met Mariokart wel moet, zo onzinnig dat je afgaat met een 5e plek terwijl je daarvoor alle races gewonnen hebt, maar ik dwaal af.
Ok doorgaan dus....
Baan 2 zag er toch wel erg recht uit. ok gewoon het meterje zo laten en gaan.
EN yes, deze keer gewoon dik eerste
Baan 3 leverde ook geen problemen op, en ook daar weer eerste geworden.
Baan 4, the long tunnel.....op zich niet vreselijk moeilijk, maar het einde van de tunnel is een mooi van de baan afschiet gebied (f-zero spelers weten wat ik bedoel) en die pilaren! ik wist zeker dat ik ze ging raken, dus het metertje iets meer naar accelaratie.
En ik raakte ze........ pittige race, maar met het nodige boosten (was bij baan 2 en 3 amper nodig) uiteindelijk toch ook weer nipt eerste geworden.
Ok, inmiddels eerste in de ranglijst, nr 2 ver achter me. Maar dan Serial gaps...........
Baan 5
de meter op rond de 25-30% accelaratie gezet en wederom gaan. Ronde 1 en 2 in de midden moot...voorsprong was niet dusdanig dat ik dat zou halen dus toch meer aanzetten en stressen dat ik niet van de baan afflikkerde, wat toch weer bijna gebeurde....
Maar niet helemaal
Wat betekent.......dat ik de 2e novice cup heb, yay.
Totaal 414 punten terwijl nr 2 slechts 337 had, hmmm heet vast novice voor een reden.
Ook nog ergens geheel per ongeluk een kill gemaakt, ik druk in druk verkeer wel is op de x knop, maar had nooit het idee dat het veel uitmaakte, wel dus.
Dank voor uw aandacht en tot de volgende cup.
10 second ninja DONE
De Nintendo kabels hebben een propiëtaire digitaal->analoog conversie chip ingebouwd. Vandaar de hogere prijs. Vandaar ook dat er geen third party component kabels zijn voor de GameCube. Die €6 component kabels zijn trouwens troep.Metal schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:08:
Een vraagje : Weet iemand waar je een component kabel kan halen voor de Gamecube. Ik heb al bij lik-sang gekeken maar daar vind ik hem vrij prijzig. (~28.41 EUR) i.t.t de component kabel voor de playstation 2 die is maar (~5.69 EUR).
Ik weet dat die van de Gamecube origineel is en die van playstation third-party maar ik vind het nogal een groot verschil.
Die kabel geeft geen digitaal signaal. Erg slecht van Lik-Sang dat ze dit foutief vermelden. Het is een D-video kabel. De 'D' staat niet voor Digitaal, maar voor Definition. Het is een Japanse analoge aansluiting voor HDTV. Het signaal is gewoon een analoog component signaal met als extraatje dat de TV automatisch kan schakelen tussen 4:3 en 16:9 beeldverhoudingen. In jouw geval kun je het beste een componentkabel (met 3 tulp stekker) kopen en die direct in je Dell scherm prikken.Bij lik-sang hebben ze ook een digitale kabel http://www.lik-sang.com/i...egory=76&products_id=777&
De reactie van Lik-Sang klanten op die pagina zijn echt bull-shit. Stuk voor stuk foutieve suggesties. Het is geen DFP en het is geen DVI kabel.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Anoniem: 104593
Ik hoop dat Iwata's speech zo gaat:
Iwata komt weer binnenlopen met een Revolution in zijn hand , ditmaal het uiteindelijke uiterlijk en zet hem neer op de stand, pakt Mario Revolution demo uit ze binnenzak en de controller en gaat doodleuk een kwartiertje Mario revolution spelen
Ondertussen verteld hij nog even over Revolution en showed uitgebreid de extra's , nog even een Metroid prime 3 disc in de Revolution stoppen en een nieuwe trailer laten zien van het spel, en van een aantal third party games: Sonic , Need for speed... enz.
Vervolgens laat hij nog wat DS+GBA+NGC software zien, nog wat extra Twilight princess beelden.
Hij praat nog wat verder over de mogelijke prijs release date en specificaties om vervolgens te eindigen met een potje online Smashbros met Miyamoto. Die via chat verteld dat dit alles volgend jaar E3 speelbaar is voor de pers en publiek. En de Revolution niet lang daarna word gelanceerd
Dat online super smash brother lijkt me echt een tof idee.
Maar nu zie je Iwata tegen reggie spelen. En deze keer wint reggie en dan zegt hij who is your daddy now. (e3 2005) Volgensmij weet niet meer tegen wie hij het zei precies.
Maar zou lionhead nou dingen gaan ontwikkelen voor nintendo behalve de ds.
Want Peter Molyneux was positief over de revo en heeft hem al gezien. En zijn games zijn altijd wel bijzonder.
realityalways start as a dream
Iwata pakt de Revolution uit zijn zak.
Iwata zegt: Revolution makes you say WOW
Iwata loopt weer weg
Laten we nou niet gaan speculeren, want dan hebben we weer een teleurstelling te verwerken straks. Ik ken die aankondigingen nu wel een keer.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik was ook wel wat teleurgesteld met de E3 maar wist aan de andere kant ook dat Nintendo al gemeld had dat er weinig zou komen. Dit keer heeft Nintendo nog helemaal niet aangegeven wat er komt dus ik wacht rustig af.
[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 27-08-2005 18:53 ]
Ik heb de gamecube gekocht op de dag dat die uitkwam in nederland, dus dat zit wel goedMaxBurn schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:15:
Check sowieso even of je GC wel een uitgang er voor heeft..
Bedankt voor je reactie.ari3 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:35:
[...]
De Nintendo kabels hebben een propiëtaire digitaal->analoog conversie chip ingebouwd. Vandaar de hogere prijs. Vandaar ook dat er geen third party component kabels zijn voor de GameCube. Die €6 component kabels zijn trouwens troep.
[...]
Die kabel geeft geen digitaal signaal. Erg slecht van Lik-Sang dat ze dit foutief vermelden. Het is een D-video kabel. De 'D' staat niet voor Digitaal, maar voor Definition. Het is een Japanse analoge aansluiting voor HDTV. Het signaal is gewoon een analoog component signaal met als extraatje dat de TV automatisch kan schakelen tussen 4:3 en 16:9 beeldverhoudingen. In jouw geval kun je het beste een componentkabel (met 3 tulp stekker) kopen en die direct in je Dell scherm prikken.
De reactie van Lik-Sang klanten op die pagina zijn echt bull-shit. Stuk voor stuk foutieve suggesties. Het is geen DFP en het is geen DVI kabel.

Je kunt dus ook in voertuigen rijden, in helicopters vliegen of straaljagers enz dat zit er allemaal in!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Mwah, in de paar previews die ik totnutoe heb gelezen waren ze telkens nog niet enthousiast.schnumi schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:25:
Dat ik hier nog geen mensen over Battalion wars hoor! Dit spel word echt geweldig hoor, een soort van tegenhanger van de GBA serie (Advance wars) maar dan realtime.
Ze klaagden dat het toch nog niet echt lekker speelt. Wel een leuk idee, maar een slechte uitvoering.
Het kan natuurlijk dat het spel sinds die tijd flink is verbeterd.
Ook ben ik een beetje bang dat de strategie een beetje verloren zal gaan door al die realtime actie.
Al met al ben ik redelijk geïnteresseerd, maar wacht ik toch de reviews en de reacties op GoT nog af voordat ik tot aanschaf over ga.
Daar kon je zelf een eenheid besturen maar kon je ook nog commando's geven etc. Vond ik wel een leuke game.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
De laatste previews zijn redelijk positief omdat de besturing nu meer op die van Pikmin lijkt.Anoniem: 115248 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:39:
[...]
Mwah, in de paar previews die ik totnutoe heb gelezen waren ze telkens nog niet enthousiast.
Ze klaagden dat het toch nog niet echt lekker speelt. Wel een leuk idee, maar een slechte uitvoering.
Het kan natuurlijk dat het spel sinds die tijd flink is verbeterd.Ik hoop het!
Ook ben ik een beetje bang dat de strategie een beetje verloren zal gaan door al die realtime actie.
Al met al ben ik redelijk geïnteresseerd, maar wacht ik toch de reviews en de reacties op GoT nog af voordat ik tot aanschaf over ga.
Ik denk dat dit spel waarschijnlijk beter tot zijn recht zou komen als er een online multiplayer mode in zou zitten.
Voorlopig denk ik dat dit wel eens een hele goede game kan gaan worden. Vooral de cartoonachtige sfeer staat mij wel aan.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Wat is eigenlijk de releasedate?
Release Data
Battalion Wars Nintendo 09/19/05 NA
Famicom Wars Nintendo Q3 2005 JP
Battalion Wars Nintendo 12/09/05 EU
[ Voor 35% gewijzigd door Collaborator op 28-08-2005 14:09 ]
This space is occupied
Eindelijk met story mode save jody gehaald op very hard..rara hoe...had hem maar even op 50hz gezet....
Een spel geschreven voor 60 Hz draait langzamer op 50 Hz, dus je hebt iets meer tijd om te kunnen reagerenVanitas schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 15:59:
Bedoel je niet 60?? Dan zou je toch juist soepeler beeld moeten krijgen?
Maar maakt dat echt zoveel verschil dan?
Cheater!MaxBurn schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 14:56:
F0:
Eindelijk met story mode save jody gehaald op very hard..rara hoe...had hem maar even op 50hz gezet....
Echter mannen spellen op 60hz.
(nadat ze eerst 1 jaar over de novice mode doen *kuch* als ik het al haal in die tijd *kuch*)
10 second ninja DONE
60 Hz, 60 frames = 1 secondeVanitas schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 16:15:
Ah zo. Das wel een beetje stom.Maar ok.
Maar maakt dat echt zoveel verschil dan?
50 Hz, dezelfde 60 frames = 1,2 seconde (dat is 20% meer)
In de US spellen zit het in meer spellen wel verwerkt dan niet: http://www.hdtvarcade.com/gamecubelist.htmMetal schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:59:
Bedankt voor je reactie.Alleen zal ik volgens mij geen 480p kunnen gebruiken aangezien dit maar in een paar spellen verwerkt zit dacht ik.
Als je een qoob chip in je gamecube gooit kan je overigens 480p forceren bij alle spellen, werkt zelfs bij de meeste PAL spellen!
9 / 12 in europa, 9 December dus.Willybubba schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:36:
Batallion Wars op 12/9 al?? Of bedoelen ze 9 december?
Amerikanen moet alles weer anders doen he

This space is occupied
uhm...
en dat zeg je tegen iemand die na 3 dagen alles op master uit had(nadat ze eerst 1 jaar over de novice mode doen *kuch* als ik het al haal in die tijd *kuch*)
Het viel me trouwens op dat de story mode challenge met de f-zero championship ook VEEL makkelijker is op 50hz.
[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 28-08-2005 19:15 ]
Hm...
Tenzij ze in het begin nog moesten spelen op hun oude televisie die geen 60Hz kon weergeven... dat is een goed excuus.
Ja maar jij bent de uitzondering die de regel bevestigd.en dat zeg je tegen iemand die na 3 dagen alles op master uit had
In eerste instantie dacht ik dat het gewoonweg onmogelijk was om de Master stand überhaupt te unlocken. Mijn eerste weken met F0 leken meer op de ervaringen die Sagat op de vorige pagina schreef. Voor Serial Gaps vond ik doodeng.
Ook gefeliciteerd met die story mode maxburn... geeft toch altijd een goed gevoel als je echt alles gecleared hebt.
Ik ga het trouwens maar opgeven om jouw tijd op Lateral Shift nog te verbeteren.
Zo stilletjes aan begin ik die baan nu toch een klein beetje zat te worden.
Bovendien vertrek ik morgen voor een paar dagen naar duitsland, en raak ik er dus ook helemaal "uit" als ik het een paar dagen niet speel.
Ik zou zeggen; tijd voor een andere baan.
Dach dat dat inderdaad het geval was. Maar dat kwam meer doordat Kuju vond dat ze het niet goed konden krijgen in de korte tijd die ze nog hadden.Smoonshine schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:55:
Klopt het dat Batallion Wars geen multiplayer zal hebben? Dat zou echt zonde zijn. Dit lijkt me nu echt zo'n spel dat je leuk tegen of met elkaar kunt doen. Maar wat ik er zo van zie lijkt het me sowieso wel een erg leuk spel. Het ziet er leuk uit en het idee van het spel klinkt me ook erg goed in de oren.
Daarom moet er ook een revolution sequel komen!
Heb hem nooit veel gedaan..mis F-zero championship op zowel hard als v-hard nog en 1 of 2 v-hards.Ook gefeliciteerd met die story mode maxburn... geeft toch altijd een goed gevoel als je echt alles gecleared hebt.
Anoniem: 105012

is dat al bekent... zag een paar post terug op de TGS.. maar wanneer is dit precies?
Het is nog niet bekend. Matt van IGN, die wel vaker dit soort dingen van te voren te horen krijgt, wist te vermelden dat het op zeer korte termijn is. Hij verwacht dat het ergens tussen nu en de TGS speech van Iwata, op 16 september, zal zijn. De soeech zal ergens rond 11 uur lokale tijd gegeven worden, dus als er nieuwe info zal zijn, zal die ergens midden in de nacht op verschillende gamessites worden gezet en kun je die s'ochtends op de 16de al overal vinden.Passie-m schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:45:
op welke datum komen ze ongeveer naar buiten met de revo controler..?
is dat al bekent... zag een paar post terug op de TGS.. maar wanneer is dit precies?
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 29-08-2005 15:55 ]
Vandaag weer eens Burnout2 uit de kast getrokken om een nieuwe poging te doen naar het recor, burnouts maken.
Hoe maken jullie meer burnouts ? speciale auto ? speciale track ? wat voor moves gebruiken jullie ? Ik loop nu steeds te slippen en op de andere weghelft te rijden om mijn burnout te blijven houden.. maar dat is niet te doen. Dan is het onmogelijk om er bijv. 10x te halen. Heb al verschillende banen geprobeerd en toch steeds zijn er van die auto's waar je dan tegen opbotst
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
[ Voor 63% gewijzigd door Max|Burn op 29-08-2005 18:02 ]
EDIT: woooot vanavond van 3 naar max. 7Burnouts gegaan
[ Voor 23% gewijzigd door Dutchie! op 29-08-2005 22:56 ]

Tip: R-knop vastplakken om een zere rechterhand te voorkomen
Net weer ff gedaan trouwens na meer dan een jaar niet spelen, knal er zo bijna 70 opeenvolgende Burnouts uit
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
TeringD³ schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:02:
7 Burnouts op rij? Nog maar 346 extra tot je aan mn record zit, moet kunnen
[afbeelding]
Net weer ff gedaan trouwens na meer dan een jaar niet spelen, knal er zo bijna 70 opeenvolgende Burnouts uitBlijft leuk.
Ik dans al trots door de kamer bij 3

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Net gelezen dat nintendo 2,2 million aandelen terugkoopt.
Misschien omdat de onthulling van de revolution eraan komt iemand.
bron http://www.gamespot.com/news/2005/08/26/news_6132040.html
realityalways start as a dream
[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 30-08-2005 08:42 ]
Omdat het grootste deel van het spel gaat om de online functie en voor de gamecube is dat er nauwelijks.Syntagma schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:01:
Ja maar waarom die er niet is op de Cube is me een raadsel
This space is occupied
Geld jouw aktie nog steeds, indien het record verbroken word dat je gratis spiderman 1 krijgtD³ schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:02:
7 Burnouts op rij? Nog maar 346 extra tot je aan mn record zit, moet kunnen
[afbeelding]
Net weer ff gedaan trouwens na meer dan een jaar niet spelen, knal er zo bijna 70 opeenvolgende Burnouts uitBlijft leuk.
Wie heeft hier trouwens ook de game LOTR:TTT ? ik zit nu met Aragon bij de Tower of Sauromon
Nog een nieuwsbericht over de Revolution, kennelijk is 't nu bevestigd; TGS gaat 't worden
[ Voor 19% gewijzigd door LiToKi op 30-08-2005 13:32 ]
Volgens Google News raporteren meerdere sites het bericht inmiddels. Ze geven allemaal Nintendo/Iwata aan als bron en sommige noemen ook het Spong gerucht van een paar dagen terug expliciet. Ik ben het verder nog niet op de grotere sites tegengekomen.LiToKi schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:23:
http://www.dsrevolution.com/article.php?articleid=632
Nog een nieuwsbericht over de Revolution, kennelijk is 't nu bevestigd; TGS gaat 't wordenAlhoewel ik 't nergens anders vinden....
we'll see.
Anoniem: 117133
Anoniem: 86074
Het lijkt me multiplayer ook niet zo leuk als Donkey Konga. Die Bongo's geef je nog wel makkelijk door en je blijft met zijn allen op de bank zitten. Dat lijkt me met die dansmatten nog niet echt het geval. En in je eentje bongo'en ziet er lang zo idioot niet uit als wanneer je in je eentje op zo'n mat staat te hupsen.Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:10:
Dat Mario Dance Mix spel komt helaas niet bij mij in huis. Althans, het leek me wel aardig, maar geen 'must-have' .... ik had het al verwacht ..... maar ja, houten vloeren he, dat wordt vervelend.
uhm...

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 30-08-2005 20:35 ]
Ik vind het nog steeds vaag, ik heb em op de x-box en vermaak me prima zonder life. En daarnaast is volgens mij voor de ps2 ook nog amper iemand online te vinden. (ik ken tenminste niemand de regelmatig onlie is met 'the old warhorse'). En daar is ie wel voor uitgebracht.TheEvilCuber schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:28:
[...]
Omdat het grootste deel van het spel gaat om de online functie en voor de gamecube is dat er nauwelijks.
Maar goed, EA bedankt.
10 second ninja DONE

Dus geef een brul wie het wil doen
http://www.dsrevolution.com/article.php?articleid=633 en de geruchten machine draait gewoon doorMetroidPrime schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:48:
[...]
Volgens Google News raporteren meerdere sites het bericht inmiddels. Ze geven allemaal Nintendo/Iwata aan als bron en sommige noemen ook het Spong gerucht van een paar dagen terug expliciet. Ik ben het verder nog niet op de grotere sites tegengekomen.
Anoniem: 34169
Bedankt ze maar nog harder voor het missen van deel 4. Juist, die komt ook niet op de Cube. Anyway, Burnout 2 is niet minder leuk dan 3 vind ik, behalve dan de Takedowns, en tjah, dat was eigenlijk de enige toevoeging van deel 3Sagat schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 00:18:
[...]
Ik vind het nog steeds vaag, ik heb em op de x-box en vermaak me prima zonder life. En daarnaast is volgens mij voor de ps2 ook nog amper iemand online te vinden. (ik ken tenminste niemand de regelmatig onlie is met 'the old warhorse'). En daar is ie wel voor uitgebracht.
Maar goed, EA bedankt.
Dit topic is gesloten.