Omdat het grootste deel van het spel gaat om de online functie en voor de gamecube is dat er nauwelijks.Syntagma schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:01:
Ja maar waarom die er niet is op de Cube is me een raadsel
This space is occupied
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Omdat het grootste deel van het spel gaat om de online functie en voor de gamecube is dat er nauwelijks.Syntagma schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:01:
Ja maar waarom die er niet is op de Cube is me een raadsel
This space is occupied
Geld jouw aktie nog steeds, indien het record verbroken word dat je gratis spiderman 1 krijgtD³ schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:02:
7 Burnouts op rij? Nog maar 346 extra tot je aan mn record zit, moet kunnen
[afbeelding]
Tip: R-knop vastplakken om een zere rechterhand te voorkomen
Net weer ff gedaan trouwens na meer dan een jaar niet spelen, knal er zo bijna 70 opeenvolgende Burnouts uitBlijft leuk.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
[ Voor 19% gewijzigd door LiToKi op 30-08-2005 13:32 ]
Volgens Google News raporteren meerdere sites het bericht inmiddels. Ze geven allemaal Nintendo/Iwata aan als bron en sommige noemen ook het Spong gerucht van een paar dagen terug expliciet. Ik ben het verder nog niet op de grotere sites tegengekomen.LiToKi schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:23:
http://www.dsrevolution.com/article.php?articleid=632
Nog een nieuwsbericht over de Revolution, kennelijk is 't nu bevestigd; TGS gaat 't wordenAlhoewel ik 't nergens anders vinden....
we'll see.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 117133
Anoniem: 86074
Het lijkt me multiplayer ook niet zo leuk als Donkey Konga. Die Bongo's geef je nog wel makkelijk door en je blijft met zijn allen op de bank zitten. Dat lijkt me met die dansmatten nog niet echt het geval. En in je eentje bongo'en ziet er lang zo idioot niet uit als wanneer je in je eentje op zo'n mat staat te hupsen.Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:10:
Dat Mario Dance Mix spel komt helaas niet bij mij in huis. Althans, het leek me wel aardig, maar geen 'must-have' .... ik had het al verwacht ..... maar ja, houten vloeren he, dat wordt vervelend.
uhm...
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 30-08-2005 20:35 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik vind het nog steeds vaag, ik heb em op de x-box en vermaak me prima zonder life. En daarnaast is volgens mij voor de ps2 ook nog amper iemand online te vinden. (ik ken tenminste niemand de regelmatig onlie is met 'the old warhorse'). En daar is ie wel voor uitgebracht.TheEvilCuber schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:28:
[...]
Omdat het grootste deel van het spel gaat om de online functie en voor de gamecube is dat er nauwelijks.
10 second ninja DONE
http://www.dsrevolution.com/article.php?articleid=633 en de geruchten machine draait gewoon doorMetroidPrime schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:48:
[...]
Volgens Google News raporteren meerdere sites het bericht inmiddels. Ze geven allemaal Nintendo/Iwata aan als bron en sommige noemen ook het Spong gerucht van een paar dagen terug expliciet. Ik ben het verder nog niet op de grotere sites tegengekomen.
Anoniem: 34169
Bedankt ze maar nog harder voor het missen van deel 4. Juist, die komt ook niet op de Cube. Anyway, Burnout 2 is niet minder leuk dan 3 vind ik, behalve dan de Takedowns, en tjah, dat was eigenlijk de enige toevoeging van deel 3Sagat schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 00:18:
[...]
Ik vind het nog steeds vaag, ik heb em op de x-box en vermaak me prima zonder life. En daarnaast is volgens mij voor de ps2 ook nog amper iemand online te vinden. (ik ken tenminste niemand de regelmatig onlie is met 'the old warhorse'). En daar is ie wel voor uitgebracht.
Maar goed, EA bedankt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq