|
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 18-09-2005 19:51 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 18-09-2005 19:51 ]
|
[ Voor 10% gewijzigd door Dutchie! op 18-09-2005 14:50 ]
[ Voor 50% gewijzigd door Dutchie! op 31-08-2005 22:26 ]
Er is in de startpost al een heel stuk gereserveerd voor Revolution informatie. Dat kun je nog wel aanvullen. Dan kan diegene die de startpost maakt na de "onthulling" hem opnieuw ontwerpen.Aap schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:22:
Claim postvoor de aankomende Revolution informatie
en ja... "iemand moet het doen"
edit: jaaaaaahwacht nou eens man !
edit: ideekan een modje dat bericht niet onder de mijnes zetten ?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 105012
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik gebruik sphinx & the cursed mummy daarvoor; best een leuk tijdverdrijf. Als je beyond good & evil nog niet hebt gedaan is die ook goed totdat de nieuwe zelda er is. Anders gewoon andere toppers; er zijn er meer dan genoeg, ik denk niet dat ik mijn backlog uitgespeeld krijg voordat de Revo er is.addictive schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:22:
woei!
Ik vind het balen² dat de nieuwe Zelda is uitgesteld. Een goed alternatief tot die tijd?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hier nog iemand die met dat zelfde probleem zit, ik zit nog met FF:CC (nooit aan begonnen), i-Ninja en dat soort fijne titels. De tijd moet ik goed zoeken voor mijn cube, ze is erg schaars.TdV schreef op donderdag 01 september 2005 @ 09:05:
[...]
Anders gewoon andere toppers; er zijn er meer dan genoeg, ik denk niet dat ik mijn backlog uitgespeeld krijg voordat de Revo er is.
... en oranje! :P
uhm...
Als je dan nog meer van het vorige topic had teruggelezen dan kon je opmerken dat je nog steeds de NL-versie van BG&E kunt omruilen (gratis) tegen de UK-versie bij Ubisoft, door hem per post op te sturen met een begeleidend schrijven. (Ja, het is gewoon een PAL-versie)Smoonshine schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:11:
Ik las in het vorige topic dat iemand een engelse versie van BG&E heeft aangeschaft. Heeft diegene dat gewoon via de Ubisoft.co.uk shop gedaan? En is dat gewoon een PAL uitvoering. Wil het spel graag nog een keer hebben voor de GC (mijn pc cd's doen het niet goed meer) alleen de Nederlandse taal weerhoudt mij er een beetje van.
[ Voor 4% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 01-09-2005 15:21 ]
... en oranje! :P
BG&E is volgens mij het enige spel waarbij ik het Nederlands niet irritant vond, vond 't zelfs wel goed gedaanSmoonshine schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:11:
Ik las in het vorige topic dat iemand een engelse versie van BG&E heeft aangeschaft. Heeft diegene dat gewoon via de Ubisoft.co.uk shop gedaan? En is dat gewoon een PAL uitvoering. Wil het spel graag nog een keer hebben voor de GC (mijn pc cd's doen het niet goed meer) alleen de Nederlandse taal weerhoudt mij er een beetje van.
Anoniem: 115073
"Verdulleme!!"LiToKi schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:14:
[...]
BG&E is volgens mij het enige spel waarbij ik het Nederlands niet irritant vond, vond 't zelfs wel goed gedaan. Ik heb iig niet meer de moeite genomen om naar een Engelse versie te zoeken.
Hmm dat dan weer niet. Ik citeerde eigenlijk een personage uit BG&E.MaxBurn schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:34:
KRIJG NOU TIETUH!!!
[ Voor 56% gewijzigd door Max|Burn op 01-09-2005 19:13 ]
Dan zal ik die nét vergeten zijnMaxBurn schreef op donderdag 01 september 2005 @ 19:10:
Ik citeerde ook een personage uit BG&E, dezelfde overigens. ...DOH...
Maar ja, misschien was je nog niet zo ver...
[ Voor 10% gewijzigd door Schweino op 01-09-2005 19:55 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Haha, waar het hart van vol isMaxBurn schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:34:
KRIJG NOU TIETUH!!!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
|
[ Voor 6% gewijzigd door Ecco op 03-09-2005 00:49 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
BronHey Matt,is Revolution supposed to be shown at the Tokyo Games Show, or is [site] yankin' my chain?
Matt responds: Any report that claims to have a copy of Iwata's speech is false. These speeches are often not written until days before the events and only a handful of people would have access to them. That noted, there will be Revolution news at TGS and sources have indicated that the company would like to unveil the controller at the event. Again, it should be a very interesting month.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
[ Voor 28% gewijzigd door Grote Smurf op 02-09-2005 11:10 ]
1
2
3
4
5
6
| Organization: 2-point-0 2-point-0 2-point-0 One Sutter Street - Suite 505 San Francisco, CA 94104 US |
Anoniem: 117133
Waarom? Zei deze meneer een paar weken geleden niet exact hetzelfde?MetroidPrime schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:42:
[...]
Bron
Dit zegt genoeg lijkt me. Nog maar twee weken te gaan.....
Gisteren kon je voor $1.99/jaar een domain registreren bij Yahoo, niet duur voor een hoax.magnifor schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:00:
http://www.2-point-0.com
code:
1 2 3 4 5 6 Organization: 2-point-0 2-point-0 2-point-0 One Sutter Street - Suite 505 San Francisco, CA 94104 US
Ben benieuwd.
Matt weet wel altijd dingen ver voordat ze bekend gemaakt mogen worden en laat soms wat doorschemeren (hij zit vast aan een N.D.A.)Anoniem: 117133 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:06:
[...]
Waarom? Zei deze meneer een paar weken geleden niet exact hetzelfde?
Niet dat ik het niet wil geloven, maar veel mensen denken echt dat die Matt het alwetende orakel is o.i.d. Heeft deze Matt in het verleden soms een goede reputatie opgebouwd? ( ik loop namelijk nog niet al te lang mee in het console-wereldje.)
This space is occupied
Matt is geen orakel, maar hij heeft wel zeer betrouwbare bronnen en hij weet vaak meer dan hij loslaat. Vorig jaar poste hij een hele tijd voor de E3 een screenshot van de realistische Zelda demo van Spaceworld 2000. Later bleek dat dit een hint was dat er een nieuwe realistische Zelda op de E3 getoond zou worden. Dit jaar hintte hij dat er een Revolution versie van Metroid Prime 3 te zien zou zijn en dat gebeurde (min of meer) ook. Hij heeft daardoor een zeer goede reputatie.Anoniem: 117133 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:06:
[...]
Waarom? Zei deze meneer een paar weken geleden niet exact hetzelfde?
Niet dat ik het niet wil geloven, maar veel mensen denken echt dat die Matt het alwetende orakel is o.i.d. Heeft deze Matt in het verleden soms een goede reputatie opgebouwd? ( ik loop namelijk nog niet al te lang mee in het console-wereldje.)
Waaaaaar?MetroidPrime schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:16:
[...]
Dit jaar hintte hij dat er een Revolution versie van Metroid Prime 3 te zien zou zijn en dat gebeurde (min of meer) ook.
Een demo filmpje van een paar seconde gemaakt op een gamecube Dev kit (omdat de revolution nog niet klaar is)
This space is occupied
Er stond niet voor niets "min of meer" bij. Nintendo liet alleen een korte teaser zien, terwijl ze al een volledige trailer van het spel klaar hebben liggen.
uhm...
Dan heb je ook de Ned. versie gekocht zeker? Had ik ook, maar ik heb hem omgeruild bij Ubisoft.Smoonshine schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:18:
Zo, vandaag even bij de Free Record Shop langsgeweest voor de 3 voor 2 actie. Mooi een paar titels gehaald die ik altijd nog wou hebben.
- Beyond Good & Evil (mijn pccd's doen het niet goed meer en wil hem toch wel eens uitspelen)
Dat stond er in eerdere topics ook al, echter is je framerate vooral afhankelijk van je ping en veel minder van je bandbreedte. Bandbreedte hebben de meesten toch wel genoeg.Verwacht er nog niet teveel van, de software is nog pril. Je hebt een goede verbinding nodig met minimaal 128Kbit upload maar liever 256Kbit. De framerate is namelijk afhankelijk van hoeveel data je kunt versturen.
Dat klopt. Maar tot nu toe vallen de stemmen me nog niet tegen. Vind het eigenlijk wel leuk juist. Had ik niet verwacht. Heb hier nog wel de Engelstalige pc versie liggen, maar die heeft wat moeite met installeren.Syntagma schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:25:
[...]
Dan heb je ook de Ned. versie gekocht zeker? Had ik ook, maar ik heb hem omgeruild bij Ubisoft.
uhm...
Wat jij zegt, staat er toch gewoon ? je ping = afhankelijk van je bandbreedte die je hebtMaxBurn schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:28:
[...]
Dat stond er in eerdere topics ook al, echter is je framerate vooral afhankelijk van je ping en veel minder van je bandbreedte. Bandbreedte hebben de meesten toch wel genoeg.
[ Voor 79% gewijzigd door Max|Burn op 02-09-2005 19:55 ]
Ping is afhankelijk van de afstand tussen de beide toch?Aap schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:35:
[...]
Wat jij zegt, staat er toch gewoon ? je ping = afhankelijk van je bandbreedte die je hebtDus dikke bandbreedte = lage ping en weining bandbreedte = hoge ping. Dus volgens mij klopt het gewoon
Klinkt toch zeer goed dacht ik of niet soms?Yeah. I have a final build of the game, but it's not technically reviewable. Nintendo will send another copy -- basically the same game, but offically boxed -- soon, and then we can review it.
I didn't get a chance to beat it today, but I'm planning to tomorrow. I'm on the last three missions now. Really, really having a good time. I have to say that I wasn't expecting much, but damn, I'm very pleasantly surprised.
Matt
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 117133
Waarom niet veel exclusieve games en bovendien de fifa's en RE's, maar dan wel geoptimaliseerd voor de Revo controller? Als de controller echt zo baanbrekend is, dan speel ik fifa en prince of persia liever ook op de Revo. Dat zou dan gelijk die series enigszins vernieuwen!Deddiekoel schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:15:
Ik ben benieuwd of Matt de Revo al gezien heeft.. Ik denk eigenlijk van niet.
Als Nintendo de aanpak volgt die ze zegt te volgen verwacht ik alleen dat haar grote partners hem gezien hebben (Square, Capcom, SEGA en hopelijk ook Konami, misschien ook EA). En dat ze samen hun onthullingen naar buiten zullen brengen bij de Revo onthulling.
Waar ik stiekem nu op hoop is dat de Revo alleen maar exclusieve titels krijgt, dus NIEUWE games en niet Resident Evil 5 (hoewel ik groot RE fan ben) en FIFA 200x. Maar gewoon helemaal een nieuwe weg in slaat. Als ik dan echt die andere games wil koop ik wel een PS3.
Peter Molyneux heeft de controller ook al gezien en Lionhead is de afgelopen jaren maar met drie spellen voor Nintendo bezig geweest(Unity en The Movies voor de GameCube en Black & White voor de DS), waar er één van is gecancelled(Unity). Er is dus al minstens één kleinere third-party die de Revolution controller heeft gezien, mogelijk(lees: hopelijk) hebben ze zelfs al devkits liggen. Het zou me niets verbazen als Matt al weet wat er zo bijzonder is aan de controller, al verwacht ik nog niet dat hij hem al gezien heeft.Deddiekoel schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:15:
Ik ben benieuwd of Matt de Revo al gezien heeft.. Ik denk eigenlijk van niet.
Splinter Cell 4 en Prince of Persia 4 zijn allebij al aangekondigd voor de Revolution en Capcom heeft al min of meer laten doorschemeren dat RE5 mogelijk wordt aangekondigd zodra de Revolution onthuld wordt. Dus er zullen ook non-exclusive titels zijn voor de Revolution. Ik vind het op zich niet zo erg, een spel als Sands of Time blijft fantastisch, ongeacht op welk platform je het speelt. Al hoop ik dat third-parties niet weer zulke geintjes uithalen zoals een spel meer dan een jaar na de release op de andere platforms op de GC uitbrengen(Hitman 2) en dan de schuld voor de lage verkoopcijfers naar Nintendo doorschuiven.Als Nintendo de aanpak volgt die ze zegt te volgen verwacht ik alleen dat haar grote partners hem gezien hebben (Square, Capcom, SEGA en hopelijk ook Konami, misschien ook EA). En dat ze samen hun onthullingen naar buiten zullen brengen bij de Revo onthulling.
Waar ik stiekem nu op hoop is dat de Revo alleen maar exclusieve titels krijgt, dus NIEUWE games en niet Resident Evil 5 (hoewel ik groot RE fan ben) en FIFA 200x. Maar gewoon helemaal een nieuwe weg in slaat. Als ik dan echt die andere games wil koop ik wel een PS3.
Ourcolony.net heeft ook een vaag bedrijf ofzo:Whut?! schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 12:58:
[...]
Gisteren kon je voor $1.99/jaar een domain registreren bij Yahoo, niet duur voor een hoax.
1
2
3
4
5
| Registrant: U Enzo P.O. Box 2774 Chicago, Illinois 60690 United States |
[ Voor 17% gewijzigd door Twee Dee op 03-09-2005 11:48 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
IGN: You're a very influential game designer. I'm curious as to who your biggest influences are, whether they be in the games industry or in another line of work, like the movies. Also, Metal Gear is a very serious series in a lot of aspects, but it also has a lot of humor in it as well. Where does the influence for that humor in the Metal Gear Series come in?
Hideo Kojima: My biggest influence would be Mr. Miyamoto.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Een paar bevestiginenShigeru over Mario 128, Revo en Zelda!
Shigeru Miyamoto deed weer van zich spreken. En wanneer hij spreekt...ja, dan weet je het wel.
Wanneer zal de nieuwe Mario verschijnen? En op welke console? Een vraag waarop iedereen wel antwoord op wilt hebben. Of wat dacht je van de nieuwe Zelda, wat kunnen we daar van verwachten? Zal hij toch op de Revolution verschijnen? Vragen, vragen, vragen. In een heel kort interview geeft niemand minder dan Shigeru Miyamoto antwoord. Lees!
Why wait so long to release a new installment of Mario? The wait is frustrating players everywhere...
Mario is and always has been a concept title from his birth. We are always looking for new ways of playing with him, manipulating him, to create something new and unique. We're in the midst of preparing something special for his future, something never before seen. You'll understand when you see it that we can't quite release it right away. The new Mario game will surprise many people. Give us the benefit of the doubt. I think we'll present you with a new way to have fun. There's even a new character by his side.
Mario 128 will be released for Revolution then?
Yes, of course! It's no surprise, but of course we will rename it, obviously. That won't be the only surprise of next year though. We based the Revolution around this new type of game. Mario 128 played a large role in the Revolution's conception, much like Mario 64 in it's time. But we won't just be focusing on Mario. We're working on some very impressive games which push interactivity to the max. Games of a new era.
The new Zelda, it's not really good news that...
Please allow me to interrupt you by saying that you will have to be patient, really. This will be, without a doubt, the last Zelda game as you know it in its present form. I worked on it personally, moreso than Wind Waker! I haven't invested as much into any game as I have this one. Our goal was to make the best Zelda game ever. The most rich/satisfying and melancholy. We've really improved it in just a few months. Everything's coming together much quicker. We may have some last minute ideas...
You're going to move it to Revolution?
No, it is a Gamecube title.
In any case, you want to preserve the air of mystery around Nintendo?
We will be revealing many details soon. It's true, we do like surprises (laughs). While our gamers are sleeping, we're busy thinking up new ideas. But while they're playing - we're playing as well.
[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 05-09-2005 00:39 ]
This space is occupied
Één van de belangrijkste opmerkingen uit dat interview:TheEvilCuber schreef op maandag 05 september 2005 @ 00:15:
Een interesant / leuk interview met Shigeru Miamoto
[...]
Een paar bevestiginen
-Mario voor de revolution
-Mario word de volgend jaar (E3?) geshowd (en niet eerder blijkbaar?)
-Zelda blijft voor de cube
-de onthullingen komen er echt snel aan ("soon!"
Is dit vanwege het revolutionaire van de Revolution, of heeft Miyamoto gewoon een nieuwe richting voor de serie bedacht?This will be, without a doubt, the last Zelda game as you know it in its present form.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 115248
Dat was te verwachten. Een nieuwe Mario-game zal geen boost meer leveren aan de GameCube als deze moet vechten tegen de Xbox 360 en PlayStation 3. Daarnaast zijn er al genoeg Mario-spellen op de GameCube en komen er nog een aantal van die games uit (denk maar aan Mario Baseball). Die nieuwe Mario zal denk ik een launch game worden voor de Revolution.
Laat maar komen, ik geniet wel ondertussen van de teasers-Mario word de volgend jaar (E3?) geshowd (en niet eerder blijkbaar?)
Dat was al bekend. De voornaamste reden is dat 'Zelda-fans niet een nieuw systeem moeten kopen om Twilight Princess te spelen', aldus Perrin Kaplan. Ook kan je GameCube-games spelen op de Revolution, dus Zelda: Twilight Princess zal ook te spelen zijn op de nieuwe console.-Zelda blijft voor de cube
Misschien als Mario op 13 september twintig jaar oud wordt? Dat zou een gaaf tijstip zijn, al helemaal als er op die dag ook meer bekend zou worden gemaakt over Mario 128.-de onthullingen komen er echt snel aan ("soon!"
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Als dat nou bij alle FRS fillialen zou zijnAnkh schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:25:
Misschien wat leuks,
vriend van me heeft gister bij de FRS in alkmaar (op de laat of de langestraat, de grote in ieder geval) de gamecube + wind waker voor 75 euro gekocht (alle nintendo spullen 50% korting!!!)
[ Voor 7% gewijzigd door cheiron op 05-09-2005 15:50 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
hij, de verkoper, had het er wel over. Ze mochten of konden geen Gamecube hardware meer verkopen. We waren nog bij een paar andere winkel geweest en daar vertelde ze ons dat er ook geen hardware (behalve controllers ofzo) meer voorradig waren. (het ging dus om de scart en de mem card enzo)cheiron schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:49:
[...]
Als dat nou bij alle FRS fillialen zou zijn
Overigens ben ik wel benieuwd naar wat bedoeld wordt met "... which push interactivity to the max. Games of a new era.".
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Als ik dat zo lees denk ik eigenlijk dat de eerste beelden van de nieuwe Mario nog wel even op zich zullen laten wachten. Zelfs als ze misschien binnenkort al de revolution + controller zouden onthullen.You'll understand when you see it that we can't quite release it right away.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Productie Revolution is underway > release eind 2005?Ankh schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:58:
[...]
hij, de verkoper, had het er wel over. Ze mochten of konden geen Gamecube hardware meer verkopen. We waren nog bij een paar andere winkel geweest en daar vertelde ze ons dat er ook geen hardware (behalve controllers ofzo) meer voorradig waren. (het ging dus om de scart en de mem card enzo)
Flickr PSN ID= cheironnl
Alleen hardware?Ankh schreef op maandag 05 september 2005 @ 13:25:
Misschien wat leuks,
vriend van me heeft gister bij de FRS in alkmaar (op de laat of de langestraat, de grote in ieder geval) de gamecube + wind waker voor 75 euro gekocht (alle nintendo spullen 50% korting!!!)
Anoniem: 93354
Anoniem: 60403
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Metal Gear Solid: The Twin Snakes is een aanrader als je het origineel nooit gespeeld hebt. Verder zou ik Prince of Persia: The Sands of Time bij het must-have lijstje zetten. Het spel is één van de beste en meest sfeervolle spellen van de afgelopen jaren. De sprookjessfeer past enorm goed bij het spel en verder heeft het vrijwel alle elementen die het 2D origineel zo leuk maakten. Van Prince of Persia: Warrior Within heb ik alleen de demo gespeeld, maar uitgaande daarvan en van de talloze reviews online kan ik het spel afraden. The Sands of Time verkocht veel minder goed dan verwacht werd en daardoor heeft deel 2 meer iets weg van een slechte Hollywood verfilming van Sands of Time. Alles is donkerder en geweldadiger en dit wordt begeleid door rock-muziek op de achtergrond, wat allemaal absoluut niet bij Prince of Persia past. Prince of Persia 3 schijnt weer wat meer in de stijl van The Sands of Time te zijn, met meer nadruk op de acrobatische toeren van de prins in plaats van op het vechten.Anoniem: 60403 schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:59:
Op het moment heb ik geen gamecube, en ben waarschijnlijk ook niet van plan om er een te kopen (heb geen een current-gen console). Maar ik ben waarschijnlijk wel van plan om de Revolution te kopen, en een hele meute Gamecube spellen er bij te kopen aangezien ze dan een stuk minder waard zijn. Nu heb ik geprobeerd een lijstje te maken met echte top spellen, en ik hoopte dat jullie nog een paar suggesties kunnen maken:
Anoniem: 86074
Alle spellen van die lijst die ik ken zijn inderdaad erg goed.Anoniem: 60403 schreef op maandag 05 september 2005 @ 23:59:
Graag wat commentaar, ik waardeer ook erg eigen meningen.
Paper Mario 2!Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:00:
GC is volgens de FRS shop met zelda echt maar 75 eurodenk dat ik die dan maar ga kopen samen met sould caliber 2 en RE4 en dan nog een derde game. Heeft iemand nog een aanrader? (die bij de FRS te krijgen is). En is zo'n 4mb geheugenkaart groot genoeg?
Anoniem: 60403
Jep, pikmin 1 is irritant met zn tijd en forceerbaarheid tot uitspelen.... Deel 2 is dan leuker. Deel 1 is natuurlijk wel leukAnoniem: 60403 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:30:
Owja, en bv bij pikmin, maakt pikmin 2 deel 1 niet overbodig? Of valt dat wel mee?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 06-09-2005 13:29 ]
Dit is een spel dat je of haat, of fantastisch vind. Het spel is alleen vrij kort, er zijn maar een stuk of zes levels, waarvan er drie(geloof ik) uit twee delen bestaan(waardoor ze wat langer zijn). Het verhaal is erg ingewikkeld en er blijft veel onduidelijk. Ik vind het zelf een erg goed spel, voornamelijk omdat het spel zo origineel is, er is geen enkel spel dat er in de buurt van komt.Anoniem: 60403 schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 11:30:
Ik begin nou een goed lijstje te krijgen, ik vraag me wel af wat jullie van:
-Killer 7
Geist is hier voorlopig nog niet uit, dus ik denk niet dat er veel mensen wat over kunnen zeggen. Er zijn zowel positieve als negatieve reviews over het spel. De indruk die ik krijg na het lezen van verschillende reviews is dat het een erg leuk en origineel spel is, dat op het gebied van de FPS-elementen technisch tekort schiet.-Geist
Het spel is ook single-player te spelen. Je hebt dan de keus om het met een GBA- of een normale controller te spelen. Het is nog steeds een erg leuk spel als je alleen speelt, vooral als je bekend bent met A Link To The Past.-Viewtifull joe
-Donkey Kong: Jungle Beat
vinden. En die Legend of Zelda: Four Swords, die is dan waarschijnlijk ook gewoon single player met één persoon, aangezien ik geen gba's heb. En alle spellen die ik hier uit kies gaan voornamelijk om de single-player, multi- komt wel op de Revolution (hopelijk).
Dat is wel een mooie lijst(op Warrior Within na, maar daar heb ik me al uitgebreid over uitgelaten). Van de spellen uit dat lijstje zijn die ik zelf gespeeld heb Metroid Prime, Resident Evil 4, Eternal Darkness, The Wind Waker en Prince of Persia: Sands of Time IMHO de beste spellen. Paper Mario 2 heb ik nog niet gespeeld, maar schijnt ook erg goed te zijn.-Animal Crossing
-Eternal Darkness: Sanity's Requiem
*The Legend of Zelda: The Twilight Princess*
-The Legend of Zelda: The Wind Waker
-Metroid Prime
-Metroid Prime 2: Echoes
-Paper Mario 2: The Thousend Year Door
-Pikmin
-Pikmin 2
-Prince of Persia: The Sands of Time
-Prince of Persia: Warrior Within
-Resident Evil 4
-Super Mario Sunshine
Pikmin 1 en 2 zijn vooral anders. Ik heb zelf alleen 2 gespeeld, maar 1 heeft geloof ik een enorme tijdsdruk, terwijl 2 je meer tijd geeft om bijvoorbeeld de omgeving te verkennen. Ook kun je in deel 2 kerkers in waar je geen nieuwe Pikmin kunt kweken, wat soms enorm irritant kan zijn.Owja, en bv bij pikmin, maakt pikmin 2 deel 1 niet overbodig? Of valt dat wel mee?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq