Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.967 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Toch hoop ik nog steeds dat Nintendo in ieder geval de mogelijkheid openlaar voor ontwikkelaars om zelf te beslissen of ze HDTV willen gebruiken. Wordt het spel te complex dan kunnen ze dan altijd nog kiezen voor een lagere resolutie. Niet veel mensen hebben misschien een volwaardige HDTV, maar de LCD's gaan als warme broodjes over de toonbank en die hebben vrijwel allemaal een resolutie van 1376x768 of 1280x720. De 720p resolutie zou dus echt niet mistaan op die tv's.

Verder zie je ook hier op GoT dat veel mensen voor hun toekomstige 360 al een LCD willen aanschaffen, zodat ze kunnen genieten van de hogere resolutie. Veel mensen die al een LCD hebben zullen het denk ik ook niet erg vinden als ze eindelijk eens optimaal gebruik kunnen maken van de hoge resolutie van hun tv (ik weet dat 1376 een hele dwarse resolutie is als je kijkt naar HDTV). En ik denk dat veel van de early adapters van de next-gen consoles ook early adapters zullen zijn op gebied van tv's. In die doelgroep speelt het we of niet ondersteunen van HDTV dus wel degelijk een rol. En een goed begin is het halve werk! Dus marktaandeel bij early adapters lijkt mij wel degelijk van belang, want je krijgt een sneeuwbaleffect, niet alleen kopen mensen vaak wat hun vrienden ook hebben, maar als je meteen veel marktaandeel hebt worden er ook spellen voor je console gemaakt en spellen verkopen weer consoles etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Metal Gear Solid - The Twin Snakes | 10€

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0001EQAD6.08.LZZZZZZZ.jpg

Resident Evil 2 | 22€

Afbeeldingslocatie: http://www.mobygames.com/images/covers/small/1105107047-00.jpg

Gistermiddag gekocht, en MGS heb ik vanmorgen alweer uitgespeeld :D
Het blijft gewoon een super spel. Het doet me qua spelervaring echt aan RE4 denken. Of eigenlijk precies andersom. Binnenkort MGS 2 maar es kopen voor de XB, best jammer dat die er niet is voor de GC.

Ik was trouwens ook wel blij met RE2, die kan je echt amper nog vinden. Nu moet ik enkel RE3 nog, en dan heb ik alles :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Vanitas schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:18:
Ik was trouwens ook wel blij met RE2, die kan je echt amper nog vinden. Nu moet ik enkel RE3 nog, en dan heb ik alles :D
Hehe, toevallig. Ik heb 2 weken geleden ofzo RE2 gekocht, en moet ook alleen RE3 nog. Ik had hem overigens voor 17,50 :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

WAAAAAAAAR?!

RE2 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik had 'm bij Backgames gekocht. 2e hands games winkeltje in Leiden. Hij was dus ook 2e hands ;) Ik was er laatst nog, maar momenteel hebben ze er iig geen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Mediamarkt heeft er ook stapels van liggen voor 15 euro p/stuk.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Nog een een tripje naar de Mediamarkt dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

TheEvilCuber schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 20:29:
Mediamarkt heeft er ook stapels van liggen voor 15 euro p/stuk.
RE2 en 3 bedoel je? Welke MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

RE 0. 1, 2. 3, CV
Media Markt Amsterdam
Ik heb ze er allemaal vandaan, wel al een tijd geleden though.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Mocht iemand actuele informatie hebben over het aanbod van RE2 en 3's daar, dan hoor ik het graag! :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Ik heb het idee dat mijn cube steeds meer lawaai begint te maken. Moeilijk om zoiets echt met zekerheid te zeggen, het is een geleidelijk proces neem ik aan. Maar als ik terugdenk aan toen ik hem net had... toen viel het me nog echt op hoe stil dat apparaat was. Nu maakt hij ongeveer net zoveel geluid als de PStwo.

Kan het aan stof liggen? En zoja, kan het dan kwaad om gewoon de stofzuiger er een keer op te zetten? :p Beetje bizar misschien, maar ja... als er echt stof in zit opgehoopt gaat het dan wel weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Niet echt een antwoord op je vraag, maar bij het zien van je ondertitel drong er weer een gevoel van woede in me op. De haat jegens Toad is nooit verdwenen, zeker niet na zijn verschijning in Mario Kart 64, met dat irritante stemmetje. "the princess is in another castle" moet wel een van de meest frustrerende zinnen zijn uit het land der videogames. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 08-10-2005 23:21 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Was dat niet met Mario64 ...

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik vond dat gegil zo vreselijk als Toad crasht... in Mario Kart dus ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Captain N schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 23:21:
"the princess is in another castle" moet wel een van de meest frustrerende zinnen zijn uit het land der videogames. :)
Ik vond het juist een enorme opluchting dat zinnetje. De man in de speelgoedwinkel had gezegd (toen mijn bezorgde moeder vroeg of ik niet snel uitgekeken zou zijn op die dure spelcomputer) dat het wekenlang zou duren voordat ik super mario bros überhaupt had uitgespeeld.
En het spel ging over een draak die de prinses ontvoerd had. Dus toen ik al na twee dagen tegenover een draak stond in level 1-4 was dat wel een beetje een teleurstelling. :p (Ook voor mijn ouders die zaten mee te kijken). Maar toen kwam dus gelukkig dat zinnetje en bleek dat ik nog lang niet klaar was met het spel. :)
Ik vond dat gegil zo vreselijk als Toad crasht... in Mario Kart dus
Dat was inderdaad afgrijselijk! Wat een vreselijke stemacteur die dat heeft ingesproken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Die gil duurde eeuwen ja :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 04-07 23:07
Wat betreft RE2 en RE3, ze zijn bij play.com gewoon nieuw te bestellen voor 22 euro inclusief verzendkosten.
Vanitas schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:18:
Het doet me qua spelervaring echt aan RE4 denken. Of eigenlijk precies andersom.
Hmm, klinkt goed, misschien ook maar eens proberen dan. RE4 vond ik echt top namelijk.

[ Voor 58% gewijzigd door Schweino op 09-10-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Helaas is Play creditcard only. ;(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
TheEvilCuber schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 20:39:
[...]

RE 0. 1, 2. 3, CV
Media Markt Amsterdam
Ik heb ze er allemaal vandaan, wel al een tijd geleden though.
Hmm, daar maar es kijken dan. Tenminste bij de verstiging in Zwolle, Amsterdam is zover weg :P En anders vraag ik gewoon of ze het ff willen laten opsturen, dat werkt beter. :)

Hoelang deden jullie eigenlijk over MGS ?? Ik heb het in nog net geen 9 uur gedaan. Maar ik heb em al vaak genoeg op de PC uitgespeeld, dus dat lijkt me niet echt een eerlijke aanduiding.

[ Voor 19% gewijzigd door Vanitas op 09-10-2005 17:20 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De eerste keer dat ik mgs op de psx deed was t al niet meer dan 10-11 uur. Of normal of hard..dat weet ik niet meer (hard was nog niet unlocked standaard of wel..? i forgot)

[ Voor 42% gewijzigd door Max|Burn op 09-10-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:34

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Captain N schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:11:
Helaas is Play creditcard only. ;(
You've got mail. :*)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hoe zit het nu met verloopstukje/nippeltjes om andere controllers aan te sluiten op de GC? PSX/PS2 controllers aan de GC zijn bekende oplossingen voor. Het zou toch ook mogelijk moeten zijn om N64 controllers aan de Gamecube te krijgen met een verloopje? De knoppen zijn immers hetzelfde.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Waarom zou je dat willen? Ik zou het eerder andersom willen :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 26-06 14:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

Captain N schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:23:
Waarom zou je dat willen? Ik zou het eerder andersom willen :P
Ik heb 3x N64 controllers en slechts 1 GC controller. Ik vind het echt zonde om 3x GC controllers bij te kopen (alhoewel die tutteltjes/friemeltjes/nippeltjes ook niet goedkoop zijn).

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48
Richard schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:11:
Hoe zit het nu met verloopstukje/nippeltjes om andere controllers aan te sluiten op de GC? PSX/PS2 controllers aan de GC zijn bekende oplossingen voor. Het zou toch ook mogelijk moeten zijn om N64 controllers aan de Gamecube te krijgen met een verloopje? De knoppen zijn immers hetzelfde.
De N64 controller heeft geen analoge triggers en ook geen tweede analoge stick. Het aansluiten van de controller zelf zou geen probleem zijn, maar verwacht niet dat je er zomaar alle spellen mee kan spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Ok mensen, ik ben benieuwd hoe jullie gamen. Aangezien ik dit niet echt snel in een poll kwijt kan (poll word erg groot) Hou ik gewoon een lijstje aan. Hopelijk vullen jullie het lijstje ook in. Ben erg benieuwd !

TV soort 16:9 of 4:3 & CRT / TFT / Plasma / LCD / Beamer / ....
Grootte ervan (opgemeten in CM diagonaal).
Afstand waarop je van je tv zit.
Kabel Standaard / Nintendo's RGB / Ander merk RGB / Composiet / ...
Overig Dingen je erbij wilt vermelden.

* Dutchie! trapt af..... Dit is ingevuld wanneer ik alleen game. Als ik met meerdere mensen is game, is de afstand duidelijk groter :)

TV soort 4:3 & CRT.
Grootte ervan 65cm.
Afstand Meestal op zo'n 1,5meter.
Kabel Standaard (moet nog steeds om de Nintendo RGB kabel)
Overig Beeld is niet mooi scherp, ligt aan mijn oude tv :) beeld op de tv van mijn ouders is wel mooi en waarschijnlijk nog mooierder met de RGB

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 10-10-2005 20:44 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ik heb een standaart crt met standaart kabel en standaart grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:40
daat heeft ie vast veel aan :P naja hier mijn "specs?"
  • TV soort ??breedbeeld?? & Plasma.
  • Grote ervan 50inch 127/137cm :9~ :9~ (me ouders hebben nieuwe tv gekocht :P).
  • Afstand Meestal op zo'n 2,5meter.
  • Kabel Standaard (moet ook nog steeds om de Nintendo RGB kabel kopen maar zijn zo duur :()
  • Overig eigenlijk niks boeiends te melden alleen dat ik neit kan w88 op de revo maar dat heeft hier niks me temaken :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

TV soort 16:9 CRT.
Grootte ervan 72 CM (effectief iets minder, 68 ofzo)
Afstand waarop je van je tv zit. (1 meter ofzo? ligt eraan, bij metroid zit ik er bovenop
Kabel Nintendo's RGB, zonder dit kan ik echt niet meer op mijn TV
Overig 5.1 setje, maar die gebruikt de gamecube niet (ook niet aangesloten)
Overig16:9 en 5.1 komt niet echt tot zijn recht met de gamecube :'(, jammer want op de xbox geniet ik heerlijk van alle 16:9 en surround in games als Halo 2.

[ Voor 15% gewijzigd door Collaborator op 10-10-2005 19:46 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Volgens mij is het de tnet policy dat opsomtopics niet echt de bedoeling zijn... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 10-10-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
cuberob schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 18:17:
daat heeft ie vast veel aan :P naja hier mijn "specs?"
Ja :p ik ben benieuwd hoe ver nou iemand van zijn tv zit en wat zijn grote is :) Ik zelf zit er namelijk altijd vrij dicht op, terwijl als ik een film kijk en vaak juist verder vanaf zit.

Ook speelt de grootte een rol :) Ja, ook ik weet dat je geen opsomtopic mag maken maar dit valt nog best mee O-) daarom heb ik er een mooi lijstje van gemaakt zodat het nog enigszins overzichtelijk is. En morgen rond deze tijd, leest niemand mijn post nog dus is het opsomgedeelte alvast weer over :p of al eerder zelfs

edit: sorry :>

[ Voor 30% gewijzigd door Dutchie! op 10-10-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:01

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

offtopic:
Sorry hoor, maar na tig keer "grote" te zien moet ik toch even correctief optreden: Het juiste woord is grootte...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Met Tales of Symphonia zit er trouwens een deuntje bij Ossa Trail die echt gigantisch lijkt op een deuntje uit FF7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

# TV soort - 4:3 TFT en CRT
# Grootte ervan - TFT is 19" en CRT weet ik niet
# Afstand Meestal op zo'n 2,25meter.
# Kabel Standaard (wat ik erbij kreeg)
# Overig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Doet ik ook maar mee

TV soort: 4:3 CRT
Grootte ervan: 72cm (volgens specs) 68cm opgemeten
Afstand:zo'n 1.5 a 2 meter
Kabel: Standaard (Nintendo RGB koop ik pas als hij <€10 kost)
Overig: Aangesloten op DD set (Marantz sr-590 met Canton boxen ondersteunt wel DPL maar geen DPL2) --> vind het toch wel jammer dat er geen DD op de Cube zit....
Verder zijn EA spellen niet geheel beeldvullend itt Nintendo spellen en ook de scherpte bij EA spellen is helaas niet optimaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 10-10-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 17:10

TdV

TV soort: 16:9 LCD
Grootte ervan: 68cm
Afstand: 2.5 tot 3 meter schat ik
Kabel: Component (niet composite dus)
Overig: Aangesloten op Harman/Kardon - Tannoy set; ondersteund dolby prologic II

Ik snap al die mensen niet die nog steeds de standaard (composite) kabel gebruiken; dan geef je echt niets om kwaliteit; voor rond de 20€ vind je de rgb kabel al maar ik vind hem 40€ ook waard met een fatsoenlijke tv. Ook is DPLII erg goed ook al is echt DD beter.
De beeldvulling is niet bij iedere titel altijd even goed valt me op; EA en ubisoft titels vullen niet het hele scherm maar hebben vaak zwarte balken (te weinig overscan). Nintendo 1st party titels zijn meestal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:17
TV soort 4:3 & CRT.
Grootte ervan 55cm.
Afstand Meestal op zo'n 1,5 a 2 meter.
Kabel Met tulpstekkers op mijn 5.1 receiver (hoe noem je zo'n ding) beeld naar tv, geluid door 5.1 geregeld
OverigIk ben geen audiofiel, maar geluid doet het goed via mijn 5.1 set. Beter dan standaard philips TV geluid in ieder geval[/small]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 11:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Grootte ervan: 72cm
Kabel: RGB
Overig: Aangesloten op Sony versterker; ondersteunt dolby prologic II

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik snap al die mensen niet die nog steeds de standaard (composite) kabel gebruiken; dan geef je echt niets om kwaliteit;
Het ding is amper te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

MaxBurn schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 05:52:
[...]
Nedgame.com heeft ze op voorraad voor 19,99 nieuw. Hier nog wat winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 05:52:
[...]
Amsterdam noord (savegames), 9.95, stuk of 20
:)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

En dat is een originele Nintendo RGB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
TV soort: 16:9 CRT
Grootte ervan: 82cm
Kabel: RGB
Overig: Aangesloten op Yamaha DD/DTS versterker; ondersteunt helaas geen DPL2

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Grootte ervan: 70cm
Afstand: 3 meter
Kabel: Component
Overig: Aangesloten op Pioneer 915 7.1 DD/DTS/DPL2 versterker icm Sony Pascal speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

TheEvilCuber schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:15:
[...]

We wonen natuurlijk ook allemaal in Amsterdam Noord... 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:35:
[...]
We wonen natuurlijk ook allemaal in Amsterdam Noord... 8)7 :P
Is er dan meer buiten Amsterdam??

/me bibbert..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
TheEvilCuber schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:05:
[...]

/me bibbert..
Ja, Zeeland 8) :> onze MM (middelburg) verkoopt helaas geen RGB kabels, athans kheb ze nog niet gezien, ook hadden ze nog niet echte leuke aanbiedingen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
TheEvilCuber schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:05:
[...]

/me bibbert..
Waar dacht je waar je games vandaan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Bij SaveGames :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://img66.imageshack.us/img66/6723/dd8il.jpg

Een witte cube!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 22:17
Lijkt meer op lichtgrijs, anders zou je de witte lettertjes op de controller niet zo goed zien ;) .

Jammer dat ze de controller niet meer in de stijl van de Revolution controller hebben gemaakt, met doorzichtige knopjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Lijkt wel heeel erg op de platinum versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Volgens mij is het de bedoeling dat ie "gebroken" wit is en niet dat het een lichte versie van de platinum moet zijn. Overigens vind ik hem mooier dan de platinum! Als ik vorig jaar een witte had kunnen kopen had ik dat zeker gedaan.

[ Voor 37% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 12-10-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:35
TheEvilCuber schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:15:
[...]

Heb ik de mijne ook vandaan. Maar ik vind het verschil toch minimaal hoor...

Oh, en:

TV soort : 4:3 ouwe phillips CRT. Hij heeft een tijd op mn lcd aangesloten gestaan, maar nu mn gamesroom is ingericht is hij verhuist. En deze bak geeft echt haarscherp beeld.

Grootte ervan (opgemeten in CM diagonaal): geen enkel idee. Hij is zo breed als een 23 inch breedbeeld, alleen dan een stukkie hoger ;)

Afstand waarop je van je tv zit. ongeveer 2 meter. Een beetje laag gezien ik momenteel nog alleen zitzakken heb in de gamesroom. Bankje moet nog gekocht worden...

Kabel Standaard / Nintendo's RGB / Ander merk RGB / Composiet / : RGB van Nintendo via een scartsplitter gedeeld met een N64 en een dvdspeler

Overig Dingen je erbij wilt vermelden: Niets ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Bij mij is het verschil echt best groot (originele Ninty RGB kabel). Heb je hem wel in een RGB ingang? Een RGB kabel in een niet-RGB ingang haalt namelijk nog niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 16:15
De witte GC is fantastisch en zou een mooie vervanging kunnen zijn voor mijn huidige zwarte. Helaas hebben alleen die nieuwe modellen die digital av port niet meer anders had ik hem direct gehaald :(

Grootte ervan: 26inch (66cm?)
Afstand: 2 meter
Kabel: Component
Overig: Aangesloten op een Logitech Z680

Fototje kan er natuurlijk ook direct bij :p

Afbeeldingslocatie: http://caffa.remialleenopdewereld.nl/foto/MijnPlek02.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Koffiezuiper op 12-10-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
cheiron schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:26:
[...]

Heb ik de mijne ook vandaan. Maar ik vind het verschil toch minimaal hoor...

Oh, en:

TV soort : 4:3 ouwe phillips CRT. Hij heeft een tijd op mn lcd aangesloten gestaan, maar nu mn gamesroom is ingericht is hij verhuist. En deze bak geeft echt haarscherp beeld.

Grootte ervan (opgemeten in CM diagonaal): geen enkel idee. Hij is zo breed als een 23 inch breedbeeld, alleen dan een stukkie hoger ;)

Afstand waarop je van je tv zit. ongeveer 2 meter. Een beetje laag gezien ik momenteel nog alleen zitzakken heb in de gamesroom. Bankje moet nog gekocht worden...

Kabel Standaard / Nintendo's RGB / Ander merk RGB / Composiet / : RGB van Nintendo via een scartsplitter gedeeld met een N64 en een dvdspeler

Overig Dingen je erbij wilt vermelden: Niets ;)
Post eens pics van je gamesroom dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Gaat deze nu ieder deel gepost worden? Dit is toch al oud nieuws?
Maare, heeft iemand em al gezien om te pre-orderen, hij zou volgende maand uit moeten komen.
Koffiezuiper schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:00:
Helaas hebben alleen die nieuwe modellen die digital av port niet meer anders had ik hem direct gehaald :(
Weet je dat zeker, volgens mij hebben alleen de nieuwe NTSC modellen geen digital AV out meer, ik heb vorige maand nog een nieuwe platinum cube gekocht bij Nedgame en die had 'em namelijk nog wel....

[ Voor 39% gewijzigd door Schweino op 12-10-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Schweino schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:12:
[...]

Gaat deze nu ieder deel gepost worden? Dit is toch al oud nieuws?
Maare, heeft iemand em al gezien om te pre-orderen, hij zou volgende maand uit moeten komen.

[...]

Weet je dat zeker, volgens mij hebben alleen de nieuwe NTSC modellen geen digital AV out meer, ik heb vorige maand nog een nieuwe platinum cube gekocht bij Nedgame en die had 'em namelijk nog wel....
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het precies hetzelfde verhaal was hier. Ik zal eens een nieuwe cube uit de doos trekken zodra die weer binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-06 20:30

JC

- minimalistic -

@Koffiezuiper: Nice setup :*)
Is dat die nieuwe Samsung die je hebt staan? Hoe bevalt ie met games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

Koffiezuiper schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:18:
[...]

Ik ging er eigenlijk vanuit dat het precies hetzelfde verhaal was hier. Ik zal eens een nieuwe cube uit de doos trekken zodra die weer binnenkomt.
De RE4 limited edition had hem ook gewoon nog. Da's ook nog niet zo heel lang geleden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
JC schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:21:
@Koffiezuiper: Nice setup :*)
Is dat die nieuwe Samsung die je hebt staan? Hoe bevalt ie met games?
Thanks, het is niet een van de nieuwste eigenlijk maar persoonlijk wel een van de betere betaalbare tvtjes op dit moment (mijn mening in ieder geval). Het is de Samsung Le26r41b, alle aansluitingen zitten erop en de specs zijn dik in orde. Gamen op het schermpje is fantastisch :) Pc, Ps2 of GC hebben allemaal een goede beeld kwaliteit mits je de juiste kabels gebruikt natuurlijk.

Wel moet ik daarbij vermelden dat je wel de juiste afstand moet bewaren anders ga je al snel zien dat het beeld gewoon opgerekt is (minimaal 1,5 a 2 meter) vandaar dat ik ook de 26 inch heb gehaald. En helaas heb je met de europese gc/games geen progressive anders had het er nog wel fijner uitgezien.

Mijn xbox heb ik nog niet met de juiste kabels aangesloten en via scart ach het is te doen maar de kleuren komen dan gewoonweg niet goed over. Component haal ik later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat is er mis met scart? RGB over scart is in principe beter dan component, niks mis mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
De kleurweergave klopte voor geen meter bij mij in ieder geval. In bijvoorbeeld windwaker waren de kleuren totaal niet meer zo vol/kleurrijk zoals ik dat normaal gewend was. Ik ben van mening dat je met een lcd echt beter een component kabel ertussen kan hangen dan een scart kabel en dat baseer ik gewoon op mijn eigen ervaring. En het had niets te maken met de kleurinstellingen want die stonden goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

TV soort: jaar kriek samsung tv 4:3 (mét teletext 8) :*) )
Grootte ervan: (geloof) 38cm
Afstand: 1,5-3 (hangt er vanaf.. op grond of op bed)
Kabel: standaard
Overig: Aangesloten op Finlux HCS3015 5.1 DD/DTS/DPL2 dvd speler icm bijhorende speakers (5.1 setje.. momenteel de 2 achterste niet aangesloten ivm luiheid :p)

Tv is duidelijk niet geweldig, maar heb hem al sinds ik een klein jochie was en heeft dus beetje emotionele waarde ;) .. ook heb ik wel eens een grote 4:3 tv gekocht paar jaar terug ter vervanging.. maar die vond ik toch minder fijn beeld geven en te groot ivm dit oude beestje :Y)
wat ik er iig nog een keer bij wil is zo'n faboy zitzak en m'n achterste 2 boxjes aangesloten.. maar dat komt wel als ik op kamers zit ofzo!

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 12-10-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Koffiezuiper schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:40:
De kleurweergave klopte voor geen meter bij mij in ieder geval. In bijvoorbeeld windwaker waren de kleuren totaal niet meer zo vol/kleurrijk zoals ik dat normaal gewend was. Ik ben van mening dat je met een lcd echt beter een component kabel ertussen kan hangen dan een scart kabel en dat baseer ik gewoon op mijn eigen ervaring. En het had niets te maken met de kleurinstellingen want die stonden goed :)
Ik heb exact dezelfde ervaring; ik draai dus ook component. Ik heb het getest door de component en de rgb tegelijk aan te sluiten en dan PIP aanzetten op mijn tv zodat beide beelden naast elkaar te zien zijn; ik zal eens kijken of ik dat op een foto kan laten zien.

ff geprobeerd een foto te make maar het komt niet echt over. Wel valt het me nu op dat rgb wat scherper en harder is en component is iets zachter en daardoor aangenamer. Het beeld is met rgb vaak iets te helder bij rgb waardoor er nuances verloren gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door TdV op 12-10-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Hier een vergelijking van mijn kant. Boven is component en onder is scart. Scart is voor mij persoonlijk niet om aan te zien en een spel zoals RE4 is gewoonweg te donker om te spelen dan.

http://caffa.remialleenopdewereld.nl/files/vergelijking.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Weet er iemand of de MM van Rotterdam of Utrecht nog echte RGB kabels verkopen (nintendo merk dan he) zo ja, dan ga ik er vrijdagom. Dus wel de MM's die bij de stations zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Koffiezuiper schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:13:
Hier een vergelijking van mijn kant. Boven is component en onder is scart. Scart is voor mij persoonlijk niet om aan te zien en een spel zoals RE4 is gewoonweg te donker om te spelen dan.

http://caffa.remialleenopdewereld.nl/files/vergelijking.jpg
Daar ziet component er inderdaad een stuk beter uit. Heb je dan wel een originele Nintendo RGB kabel? Want ik heb hier op GoT wel eens gezocht of component wel beter is dan RGB en daar las ik juist dat RGB beter was (in theorie) in praktijk kwam het er dacht ik op neer dat het niet te zien zou moeten zijn. Maar zou natuurlijk ook kunnen zijn dat de RGB output van de Cube minder is dan de component output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik vind die witte cube ook wel soepel. Zoals hier al opmerkte is een prijs van 99 euro te soepel omdat in feite de Cube gratis krijgt. Heb nu een zwarte en als deze echt goed wit dan matched gewoon goed natuurlijk! Heb ik wel meteen een nieuwe Cube want mijn huidige heeft een deuk }(
Maar ja, ik heb het eigenlijk niet nodig...en de revo gaat er ook zeker komen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
In Japan bestaat er al een hele tijd een Final Fantasy CC pakket die ook die kleur had. Is tegenwoordig nogal lastig te vinden, en meestal vrij prijzig. Wel een mooie kleur imo :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:53:
[...]
Want ik heb hier op GoT wel eens gezocht of component wel beter is dan RGB en daar las ik juist dat RGB beter was (in theorie) in praktijk kwam het er dacht ik op neer dat het niet te zien zou moeten zijn.
Interlaced RGB is in theorie beter dan component omdat component een gecomprimeerd signaal is met dus een lagere bandbreedte. Ook stuurt component gecombineerde signalen over 1 draadje, terwijl RGB de zaak dus gescheiden verstuurt.

In praktijk echter blijkt bij veel plasma en lcd tv's een component signaal veel betere resultaten te geven dan scart-RGB. Dit heeft waarschijnlijk te maken met de TVs, want bij mijn TV bijvoorbeeld is het verschil niet te zien, bij andere TVs kan het verschil dramatisch zijn (in het voordeel van component).

Let wel op dat met progressive beelden RGB in het niets valt bij component.

[ Voor 21% gewijzigd door Schweino op 13-10-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Die vergelijking is echt vaag... is dat wel een echte Ninty? Bij mij ziet eht er met RGB echt heel anders uit, veel kleurrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het ziet er bij mij met standaard brakke scart er toch echt behoorlijk als het bovenste plaatje uit. Tuurlijk is het minder maar zoiets als die onderste heb ik nog nooit gezien :|

ps: 1006 posts..

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 13-10-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Tja of een officiele rgb kabel bij mij het probleem zou verhelpen weet ik zo niet. Met de Ps2 + RGB had ik namelijk precies hetzelfde probleem.

Op me oude crt met rgb aansluiting zag ik bijzonder weinig verschil tussen de normale scart en de rgb kabel. Misschien was de vergelijking beter als ik een rgb kabel had gebruikt alleen tja die heb ik dus niet en de component was al duur genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Bij mij is het verschil ook een stuk kleiner; ik heb de officiele rgb&component kabel. Het verschil van ninty composite naar ninty rgb is fenomenaal. Component is dan maar een kleine verbetering op mijn lcd maar met progressive scanning is er wel weer een groter verschil; al zie je dat voornamelijk als je dichtbij het scherm zit.

Misschien toch maar eens de plaatjes online zetten als ik vanavond tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Maar progessive scanning heb je alleen met ntsc games toch op een usa cube of in samenwerking met de freeloader? Of kan je het ook aanzetten met europese games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Koffiezuiper schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:33:
Maar progessive scanning heb je alleen met ntsc games toch op een usa cube of in samenwerking met de freeloader? Of kan je het ook aanzetten met europese games?
Als je een qoob chip in je gamecube gooit wel, die kan spellen forceren in progressive scan te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Schweino schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:51:
[...]

Als je een qoob chip in je gamecube gooit wel, die kan spellen forceren in progressive scan te draaien.
Ik hou er niet zo van om mijn Nintendo spul te chippen, hou liever alles zo origineel mogelijk :p Maar goed als witte GC straks de digital av out heeft zal ik het maar eens even overwegen, dan maar twee gc's naast elkaar :) Prog scan zou fantastisch zijn. Bedankt voor de info :)

edit:

Meteen wat extra info opgezocht. Zo qoob geval, heb je twee versies van? SX en Pro? Beide forceren de prog scan en is zoiets makkelijk voor een leek te installeren?

[ Voor 16% gewijzigd door Koffiezuiper op 13-10-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

TV soort: 4:3
Grootte ervan: 22 centimeter |:( :X Ik weet het, een beetje klein B)
Afstand: 1,5 meter
Kabel: Kabel die GC in het pakket zat
Overig: Nee, ik heb helemaal niks om de geluid opties, of de kwaliteit van het beeld te verbeteren :P Ooh ja, ik heb een hele mooie strandstoel waar ik altijd in zit B)

*Zucht* Ik weet echt niet meer wat ik met mijn NGC moet. Ik speel er nooit meer op, maar ik vind het desondanks nog steeds een fantastisch apparaat. De games zijn heel leuk, maar ik heb geen zin meer om te spelen. Ik wil Zelda, dat is een spel dat me vast gaat kluisteren aan de GC, dat is een spel dat de GC even in de belangstelling weer laat staan, dat is een spel dat mij weer even blij maakt. Alleen MK:DD maakt mij nu soms nog even blij, maar voor de rest niets. Hmmz, Mario Smash Football misshien :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Koffiezuiper schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:18:
[...]
Meteen wat extra info opgezocht. Zo qoob geval, heb je twee versies van? SX en Pro? Beide forceren de prog scan en is zoiets makkelijk voor een leek te installeren?
Jup, beide hebben de optie om videomodi te forceren (naast progressive scan onder andere ook NTSC en PAL60). Ook kan je dan gelijk import spellen zonder geruik te maken van een freeloader spelen, je hebt dan namelijk een regiovrije cube.

Het openen van de cube om bij het moederbord te komen is een lastige klus als je het voor de 1e keer doet (reteveel schroeven), het solderen is niet zo moeilijk als je daar wat ervaring mee hebt en de juiste spullen (15 watt boutje en een zeer kleine tip, 1 of 2 mm bij voorkeur).

Bijkomend voordeel: Met het openen van je cube verbreek je geen garantiezegel zoals dat bij de ps2 of xbox het geval is.

zie http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t=45474 voor een compatibility lijst.

[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 13-10-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Schweino schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:20:
[...]

Jup, beide hebben de optie om videomodi te forceren (naast progressive scan onder andere ook NTSC en PAL60). Ook kan je dan gelijk import spellen zonder geruik te maken van een freeloader spelen, je hebt dan namelijk een regiovrije cube.

Het openen van de cube om bij het moederbord te komen is een lastige klus als je het voor de 1e keer doet (reteveel schroeven), het solderen is niet zo moeilijk als je daar wat ervaring mee hebt en de juiste spullen (15 watt boutje en een zeer kleine tip, 1 of 2 mm bij voorkeur).

Bijkomend voordeel: Met het openen van je cube verbreek je geen garantiezegel zoals dat bij de ps2 of xbox het geval is.

zie http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t=45474 voor een compatibility lijst.
Klinkt super, dit komt op me must do list :) Was wel al een klein lijstje tegen gekomen met games die niet helemaal perfect werkte met de forced prog scan maar goed dat is verwaarloosbaar. Ik denk dat ik het ombouwen maar overlaat aan een plaatselijke gameshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Heb zelf ook rondgekeken voor het ombouwen met een Qoob chip, maar er zijn maar weinig modders die de chip(s) hebben. Vooral in de buurt van R'dam is het drama, of ik kijk gewoon verkeerd.
Je kan wel een paar leuke extra's met die chip, zo dus ook het spelen van mp3's e.d., leuk om te hebben dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Alleen mag er over modchips niks gezegd worden op GoT. Ik vind het op zich niet zo erg als er over geluld wordt (heb zelf een Viper), maar denk zeg ut ff om te voorkomen dat er weer met ow's gestrooid wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:56:
Alleen mag er over modchips niks gezegd worden op GoT. Ik vind het op zich niet zo erg als er over geluld wordt (heb zelf een Viper), maar denk zeg ut ff om te voorkomen dat er weer met ow's gestrooid wordt ;)
Het grappige is dat er op de FP dan wel gewoon weer links gepost worden in niewsberichten naar warez sites :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 93354 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:46:
[...]
Het grappige is dat er op de FP dan wel gewoon weer links gepost worden in niewsberichten naar warez sites :P
En daarom is dit een community site en heb je dat dus ook netjes aan de mods gemeld...toch?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Oscar!! Nu zei je het zelf!! Shhhhh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Ah oke ik dacht dat de verhaaltjes over biosen verboden waren. Pardon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:07:
[...]
En daarom is dit een community site en heb je dat dus ook netjes aan de mods gemeld...toch?....
Nou.. Eigelijk was die link in het niewsbericht zelf gepost. Links in de comments werden dan wel weer verwijderd. Beetje hypocriet imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 25-06 22:00

rajackar

Blood Minister

En als dit niet off topic is weet ik het ook niet meer ;)

Maar voor de liefhebbers voor chip discussies :
http://forums.maxconsole.net/forumdisplay.php?f=15

Oscar zie ik daar ook regelmatig.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het heeft 56 topics geduurd, maar ik ben sinds vanmiddag ook overstag: ik heb eindelijk een gamecube en wat games aangeschaft :) * Thefirstikke is blij :P

- zilvere gamecub + mario kart
- spliter cell chaos theory
- Prince of persia, warrior within
- Zelda, Wind waker

Komende tijd even de boel uitbreiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Shhhh, mondje dicht he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Thefirstikke schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:51:
Het heeft 56 topics geduurd, maar ik ben sinds vanmiddag ook overstag: ik heb eindelijk een gamecube en wat games aangeschaft :) * Thefirstikke is blij :P

- zilvere gamecub + mario kart
- spliter cell chaos theory
- Prince of persia, warrior within
- Zelda, Wind waker

Komende tijd even de boel uitbreiden :)
Ik ben ook van plan een gamecube te koopen, sinds een paar dagen stroomt marktplaats gewoon helemaal vol met aanbiedingen. 200 euro voor een gamecube met controllers en 20 spellen ofzo... allemaal van dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Zijn er eigenlijk nintendofans (daarom vraag ik het hier) die de revo no wat lang wachten vinden en er een xbox360 bijhalen om de tijd te overbruggen? (Kameo lijkt me behoorlijk leuk) De cube line-up droogt behoorlijk op namelijk en hoewel de DS games binnenstromen om dat te compenseren is gamen op de tv toch wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:40

S2S

TdV schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:32:
Zijn er eigenlijk nintendofans (daarom vraag ik het hier) die de revo no wat lang wachten vinden en er een xbox360 bijhalen om de tijd te overbruggen? (Kameo lijkt me behoorlijk leuk) De cube line-up droogt behoorlijk op namelijk en hoewel de DS games binnenstromen om dat te compenseren is gamen op de tv toch wel anders.
Ik heb een X360 in de preorder met natuurlijk Kameo en PGR3. Kameo ziet er uit als een Nintendo game imo. Is natuurlijk ook niet gek, RARE is 10 jaar bij Nintendo in de leer geweest. Alles aan deze game ademt een Nintendo sfeer, zelfs het gebruik van de kleuren. Maar ja das mijn mening.

Wat ik wel merk is dat veel Nintendo gamers die ik ken nu een X360 er bij halen. Meesten nemen dan ook Kameo of PDZ. Plus dat het LIVE gebeuren nu echt leuk word en de meeste mensen nu wel een breedband aansluiting hebben, voicechat, berichtjes wanneer je maar wilt. En natuurlijk PDZ MP online en Kameo CO-OP.

Ik heb er zin in, en zal het wachten op de REV wat aangenamer maken.

[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 15-10-2005 10:44 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Op 2 December haal ik ook direct de X360. Niet omdat ik het te lang wachten vind voor de Rev maar simpel weg omdat ik ook deze generatie alle consoles had en nu ook weer van al het leuks wil gaan snoepen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zijn er eigenlijk nintendofans (daarom vraag ik het hier) die de revo nog wat lang wachten vinden en er een xbox360 bijhalen om de tijd te overbruggen?
Er is nog niet bekend wanneer de Rev. uitkomt dus kan je daar ook niets over zeggen. Ik hoef zelf ook geen 360. Ik doe sowieso niet zoveel aan multi-console per generatie, zonde van me geld. Je kan wel anders willen maar keuzes maken is beter voor je cashflow :). Eerlijk gezegd heb ik de afgelopen generatie alleen een game als GT4 en de Final Fantasy reeks eCHT gemist op de GC.

[ Voor 38% gewijzigd door Max|Burn op 15-10-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:40

S2S

MaxBurn schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:16:
[...]
Er is nog niet bekend wanneer de Rev. uitkomt dus kan je daar ook niets over zeggen. Ik hoef zelf ook geen 360. Ik doe sowieso niet zoveel aan multi-console per generatie, zonde van me geld. Je kan wel anders willen maar keuzes maken is beter voor je cashflow :). Eerlijk gezegd heb ik de afgelopen generatie alleen een game als GT4 en de Final Fantasy reeks eCHT gemist op de GC.
Ligt er helemaal aan hoeveel geld je te besteden hebt ;)

Plus dat ik Kameo en PDZ niet wil missen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Mensen we hebben een nieuw deeltje :) Aap in "Het Grote Gamecube en Revolution Topic D..." en ja, moet nog alles aanpassen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 22:03
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.