|
[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 06-11-2005 14:15 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 06-11-2005 14:15 ]
|
[ Voor 89% gewijzigd door Dutchie! op 15-10-2005 12:49 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Twee Dee op 15-10-2005 13:16 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Anoniem: 105012
[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 15-10-2005 16:56 ]
Ps4/switch gamer
Weinig ammo? Nooit een RE spel gespeeld zeker?NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:00:
K heb vanmiddag een 2e gamecube gekocht, k kon het toch neit laten het resident evil 4 pack te kopen. Het spel is tot nu toe echt supercool, alleen een beetje weinig ammo de hele tijd.
Ps4/switch gamer
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel
Probeer de "Pit of 100 trials" eens. Die zit links van de Thousand Year Door. Ga je gegarandeerd wat leveltjes omhoog nog. Het is wel een redelijk lange ondernemingAnoniem: 105012 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:34:
Maar waarschijnlijk ben jij al iets ouderEn werk je echt
Ik werk bij de AH voor E2,70 per uur, en dat is veels te weinig. Maar ja, je bent en blijft tiener he
Ben trouwens nu net weer begonnen aan Paper Mario 2. Ik had er ff een tijdje geen zin meer in
spoiler:, maar nou ben ik weer bezig, een beetje stats aan het verhogen. Iemand nog een goeie plek, die klote Shadow QueenMet dat stomme rot filmpje ervoor
? Of zit ik met level 24 hoog genoeg?
[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 16-10-2005 20:31 ]
Ik zou geist niet voor de volle mep kopen. Het is een geinig spel maar daarvoor voelt het allemaal net niet solide genoeg aan. Controls en framerate zijn af en toe echt om te huilen terwijl het idee en een deel van de uitwerking weer eg leuk zijn.Anoniem: 105012 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:14:
Stond daarnet met Nintendogs en Geist in mijn handen, en was aan het twijfelen gebracht. Geist lijkt me supervet, en Nintendogs lijkt me gewoon leuk.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
[ Voor 12% gewijzigd door Twee Dee op 16-10-2005 20:44 ]
Waar heb je die gekocht voor dat geld?Twee Dee schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 20:43:
Ik heb gisteren PoP: Sands of Time aangeschaft (PC) voor 15 euro. Een topspel! Vooral de mogelijkheid om na een missprong even terug te gaan in de tijd werkt super anti-frustrerend!
Ook beweegt de prins erg soepel en hij doet vrijwel altijd wel wat je bedoelt. Wie het spel nog niet heeft: Niet twijfelen, die €15 is het echt helemaal waard!
Ik vind alleen de stemmen soms wat slecht verstaanbaar, hadden anderen hier ook last van?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Bij de Bart Smit en bij E-Plaza (R'Dam).
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ja, het geluid is nogal gecomprimeerd waardoor het af en toe zwaar brak klinktIk vind alleen de stemmen soms wat slecht verstaanbaar, hadden anderen hier ook last van?
[ Voor 18% gewijzigd door Willybubba op 17-10-2005 16:31 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Flickr PSN ID= cheironnl
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik vind hem verder wel supergoed hoor ! Ik praat echt met iedereen en heb dus wel wat subquests gedaan. Ik heb in ieder geval wel een aantal opdrachten gedaan die niet echt met het verhaal te maken hadden. Het is allemaal alleen redelijk door mekaar gemixt dus soms weet ik echt niet of ik nu bezig ben met een subquest of het normale verhaal. Vooral halverwege CD1 ben ik denk ik wel erg hard door het main-quest verhaal gegaan en misschien dat ik daar wat dingen gemist heb. (maar ik ga echt overal naartoe en lul met iedereen dus..?)Willybubba schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:28:
[...]
Ja, het geluid is nogal gecomprimeerd waardoor het af en toe zwaar brak klinkt
@ Max: wel alle subquests gedaan? Er zitten er zat in die niet helemaal duidelijk zijn enzo... Ik heb er ook genoeg overgeslagen per ongeluk (en sommige expres, zoals de sword dancers)... niet dat ToS moeilijk is ofzo op sommige eindbazen na... Maar ik vond het persoonlijk echt een heel goed spel op de eerste voorspelbare paar uurtjes na
[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 17-10-2005 20:36 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Gelukkig geven ze daar ook niet tien miljoen hints voorHet is echt eng hoe ik het grootste deel van het verhaal in Tales of Symphonia van tevoren voorspel..
niet lezen als je tales of symphonia niet uitgespeeld hebt:
spoiler:Zo had ik al bedacht dat Mithos Yyggdrasil is..en dat is ook nog zo
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nope.schnumi schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:48:
Geen probleem met de kabel misschien?
Flickr PSN ID= cheironnl
Vond ik wel meevallen?Gelukkig geven ze daar ook niet tien miljoen hints voor
Abyssion gedaan? Underworld gedaan? Er zitten echt vrij veel sidequests in die niet op het eerste gezicht te doen zijn hoor. Nog steeds niet moeilijk, maar ik kon ToS nou niet bepaald KORT noemen...Mangafan2 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:56:
ToS was te makkelijk, jammer want dat maakt het ook korter.
Als je uitgespeeld hebt kan je wel opnieuw spelen met extra's maar om nog een keer het hele verhaal door te gaan trek ik niet.
Anoniem: 25534
Toch geen Tiscali mail he?Thefirstikke schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:13:
Ik heb sinds kort ook een cube, en heb me ook geregistreerd op www.nintendovip.com. Ik krijg alleen geen activation mail of iets dergelijks, en als ik m'n mailadres + wachtwoord invul krijg ik te horen dat het een ongeldig wachtwoord is
De vraag: iemand een idee hoe dit op te lossen is, of is het uberhaupt niet zinnig om op nintendovip.com te registrerend?
[ Voor 82% gewijzigd door Max|Burn op 18-10-2005 14:29 ]
Nintendo mailen. Ik kon het ook maar niet voor elkaar krijgen. Gebruik andere browser of pc haalt niets uit, het enige dat zin heeft is contact opnemen met Nintendo. Dan maken zij een account voor je aan. Ik heb wel zo'n account, maar je hebt er volgens mij weinig aan.Thefirstikke schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:13:
Ik heb sinds kort ook een cube, en heb me ook geregistreerd op www.nintendovip.com. Ik krijg alleen geen activation mail of iets dergelijks, en als ik m'n mailadres + wachtwoord invul krijg ik te horen dat het een ongeldig wachtwoord is
De vraag: iemand een idee hoe dit op te lossen is, of is het uberhaupt niet zinnig om op nintendovip.com te registrerend?
Op Nintendo.nl werkt het iig prima. Maar daar linkt nintendovip.com geloof ik gewoon naar door.Thefirstikke schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:13:
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 18-10-2005 16:46 ]
Anoniem: 93354
[ Voor 55% gewijzigd door Max|Burn op 18-10-2005 18:52 ]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6957Revolution, tweede helft van 2006 dan maar?
Op het bandje van de Nintendo Hotline van Amerika (425-885-7529) krijg je, als je in het menu kiest dat je meer informatie over de Revolution wilt, te horen dat de console in de tweede helft van 2006 in Amerika uit zal komen. Natuurlijk wordt dit omgeven door wat marketing-gebabbel.
De volledige tekst die het bandje opdreunt is:
"As the company with the strongest heritage of innovation, Nintendo moves the bar for all next-gen systems by employing a wide-ranging strategy that will attract more kinds of gamers to more kinds of games. When Nintendo's new console, codenamed Revolution, arrives in the later half of 2006, everyone will discover the meaning of all-access gaming."
[ Voor 96% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 18-10-2005 19:06 ]
uhm...
[ Voor 91% gewijzigd door TdV op 19-10-2005 10:17 ]
Ja en ja, alle side quests al gedaan.Willybubba schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:50:
[...]
Abyssion gedaan? Underworld gedaan? Er zitten echt vrij veel sidequests in die niet op het eerste gezicht te doen zijn hoor. Nog steeds niet moeilijk, maar ik kon ToS nou niet bepaald KORT noemen...
Anoniem: 115248
Control Freak
When it comes to video-game controllers, Nintendo has always been an innovator. Back when Atari and its one-button joystick ruled, Nintendo devised a two-button controller with a directional thumb pad. Then came action-sensitive vibration, wireless connectivity and an analog stick for 360˚ steering. Now the company hopes to shake things up with a wireless controller for next year's Revolution console that will allow players to apply real-world physical experience to games. The one-handed grip has motion and position sensors, so if you're playing a Ping-Pong game, you just flick the controller like a paddle. Or, to shoot, take aim and tap a button. For more elaborate games, a second piece with analog stick and two triggers (for that extra itchy finger) can be connected.
Anoniem: 86074
Ik moet 'm ook nog uitspelen. Ikzelf vind het echt een van de beste third party gameseries op console.Deddiekoel schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:29:
Ben nu weer met PoP: Warrior Within bezig en ik moet toch toegeven dat die PoP games erg goed zijn!
Had sinds februari niet meer gespeeld en zit er nu helemaal in (meer dan toen). Ik dahct dat ik vrij ver was maar ben pas op de helft! Hoop toch dat ik hem deze week kan uitspelen! Wat ik wel weer heb gemerkt is dat PoP:WW een hogere irritatie factor heeft dan deel 1 door het vele vachten al gaat me dat nu beter af. Heb zin in deel 3 iig.
Dat vind ik nu juist het zwakke punt in ToS. (maar voor velen vast een pluspunt) Het battle systeem is helemaal niet zo diep. Misschien moet k nog even verder kijken maar als ik iedereen op manual (ik wil turn based!) zet gebeurt er geen bal. Ik kan alleen me eigen character besturen?Ik moet trouwens wel zeggen dat ik heeeel fanatiek ToS speelde en me zo erg in verdiept had in het battle systeem wat trouwens erg verslavend was voor mij.
[ Voor 61% gewijzigd door Max|Burn op 19-10-2005 12:27 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 19-10-2005 12:32 ]
[ Voor 60% gewijzigd door Max|Burn op 19-10-2005 13:33 ]
Nu vraag ik me dus eigenlijk af of dit liedje (JAP-version) ook in de EUR zit: http://www.gametrailers.com/player.php?id=987&type=wmv (kan soms een trailer voor zitten van een andere game dan DK1)1. Lady Marmalade
2. Canned Heat
3. Don't Stop Me Now
4. Alright
5. The Locomotion
6. Dancing In The Street
7. Para Los Rumberos
8. Sing, Sing, Sing (With A Swing)
9. You Can't Hurry Love
10. All The Small Things
11. Oye Como Va
12. Last Day
13. 99 Red Balloons
14. The Impressions That I Get
15. Busy Child
16. Tubthumping
17. I Want You Back
18. Cosmic Girl
19. Richard III
20. Wild Thing
21. September
22. Back For Good
23. Hungarian Dance No. 5
24. Turkish March
25. Mario Bros. Theme
26. Kirby Green Greens
27. Zelda (Latin Version)
28. Rainbow Cruise
29. Battlefield
30. Donkey Konga Theme
31. DK Rap
20*350ZO45°
This space is occupied
De nummer zijn allemaal gecoverd. Dat vond ik wel een groot nadeel, omdat nu veel kracht uit de liedjes weg isRichard schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:47:
Mijn vriendin heeft gisteren Donkey Konga 1 + een setje extra Kongo's voor mij gekocht. Echter in laten pakken "voor onder de boom"Nu vind ik dat eigenlijk helemaal niet zo erg. Heb nog maar net een paar weekjes een cube en genoeg games om te spelen. Dus met de kerst is het wel een leuk nieuwtje. Vooral een tweede setjes Kongo's, lekker multigamen
Enfin, nu dus mijn vraag. Op internet vind ik de volgende Tracklist van DK1 voor de EUR-versie:
[...]
Nu vraag ik me dus eigenlijk af of dit liedje (JAP-version) ook in de EUR zit: http://www.gametrailers.com/player.php?id=987&type=wmv (kan soms een trailer voor zitten van een andere game dan DK1)
Wat zijn verder echt de vette nummers van DK1? Misschien kun je dan ook de uitvoerend artiest noemen, en niet alleen het nummer wat in mijn tracklist staat.
[ Voor 9% gewijzigd door Faust op 20-10-2005 13:48 ]
WAAAAAAAAAAAAR?Faust schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:47:
edit: voor 10 euro kan je bongo's kopen bij de eplaza of bart smit, voor de liefhebber
Bij DK1 vind ik ze wel heel goed gecoveredAap schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:39:
[...]
De nummer zijn allemaal gecoverd. Dat vond ik wel een groot nadeel, omdat nu veel kracht uit de liedjes weg ismaar de meeste liedjes spelen trommelen gewoon lekker weg
Volgens mij heeft m'n vriendin ze nu allemaal liggen en wel eens geprobeerdOok zitten er andere liedjes in de JAP versie en weer andere in de USA versie dacht ik. Eigenlijk moet nog ik nog eens DK1 USAversie te pakken krijgen, weer wat andere liedjes erbijmoet je wel freeloader hebben of een extra chip. Dat laatste heb ik
![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Rukapul op 20-10-2005 14:31 ]
Ze zijn opzich niet slecht gecoverdRukapul schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:31:
[...]
Bij DK1 vind ik ze wel heel goed gecovered
M'n favoriet is btw All The Small Things wat gewoon echt een lekker ritme heeft, maar ook Back for Good en I want you back zijn wel aardig. Echte klote zijn de Nintendo themes.
Ja leuk, maar dat was dus een demonstratie van wat Sony's Cell processor allemaal kan.Faust schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:47:
Ik heb bij een vriend een filmpje gezien waarbij een camera realtime gezichtuitdrukkingen van de speler kon nabootsen, het zou dus in een spel gebruikt kunnen worden..
Stel je eens voor, een naruto game waar je je special powers kan gebruiken door heel erg boos te kijken.
Het was iig een behoorlijk unieke demonstratie, mss vinden jullie het nog indrukwekkender dan de controller.
Heeft iemand miss een link naar het filmpje?
Nee, dit is niks vergeleken met de nintendo demonstratie.Anoniem: 115248 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:40:
[...]
Ja leuk, maar dat was dus een demonstratie van wat Sony's Cell processor allemaal kan.
link
Mijn foto's op Flickr.
nee, dat is het ook niet.Captain N schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:09:
Bedoel je dit filmpje soms? Heeft weinig met de Revolution te maken en is al oud, maar het lijkt wel op wat je beschrijft.
http://video.google.com/v...90830449577&q=nintendo+ds
20*350ZO45°
Anoniem: 25534
Tja.. ik vind het hele "rumble" effect toch geen donder aan. Moet zo'n joystick die domweg begint te trillen op sommige momenten, jouw speel ervaring dan echt vergroten?Richard schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:40:
Misschien een beetje een domme vraag, maar voor mijn gevoel "rumbled" Mario Kart Double Dash ontzettend weinig. Als je een item pakt trilt ie wel even, maar niet overdreven veel zegmaar, als je kijkt naar andere spellen, deze maken er veel meer gebruik van. (Helaas Mario Kart N64 had helemaal geen rumble functie)
Ik ga hem dnek ik vanavond eens uit proberen. Ben er wel erg benieuwd naar.Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:29:
Zijn er hier trouwens al mensen die battalion wars hebben? Zoja is hij de moeite waard?
"Better ask questions before you shoot"
[ Voor 30% gewijzigd door Ken. op 21-10-2005 10:51 ]
[ Voor 33% gewijzigd door TdV op 21-10-2005 10:56 ]
"Better ask questions before you shoot"
Ik vind het een hele leuke toevoeging eigenlijk. Het is al zo vanzelfsprekend dat ik het eigenlijk pas merk als ik op een andere console ga spelen en er dan opeens geen rumble meer is. Dan mis ik het echt heel duidelijk.Anoniem: 25534 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:04:
[...]
Tja.. ik vind het hele "rumble" effect toch geen donder aan. Moet zo'n joystick die domweg begint te trillen op sommige momenten, jouw speel ervaring dan echt vergroten?
Ps4/switch gamer
[ Voor 65% gewijzigd door Max|Burn op 21-10-2005 19:58 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ps4/switch gamer
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq