Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.520 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Nintendo had toch zelf aangegeven dat ze vlak voor de E3 (alles) bekend zouden maken van de Revolution? ik had dat laatst ergens gelezen, dus lijkt mij erg onlogisch dat Nintendo het opeens zou vervroegen dat niet... ik zie nog wel dat zelda vertraagt word...

Ach, als de Rev. idd in november komt... so be it. Ik sta nog helemaal niet te springen om een next gen console eigenlijk :) er zijn misschien wel wat weinig games voor de GC maar heb sins kort een Xbox en zitten ook leuke games op... en eigenlijk moet ik dan ook nog een PS2 halen voor enkele games die ik wil spelen... en daarna komen ze maar met een nieuwe next gen ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

iets van 2 dagen voor de E3 ja.. ;)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Gister Sonic Heroes by Bart Smit gehaald, 15 Euro .... niet verkeerd voor dat geld. Is best een aardige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Aap schreef op donderdag 22 december 2005 @ 14:16:
Had, Elroy niet een website met cubeparty ofzo? ik heb daar nual 2x heen gewild, maar elke keer kwam het er niet van :(

edit: Elroy, zat hier ook eerst, vrij veel ;) en er kwamen alleen mensen van GoT zegmaar. Ook uit dit topic, alleen is dit begonnen bij deeltje 30ofzo met cube party :) poosje terug dus al...
De website is nog steeds online: http://cubeparty.cheatcn.info
De website is wel een beetje outdated qua source code, maar ach het werkt nog steeds ;)
Overigens is de site opgezet in oktober 2002 (~ NGC topic deeltje 13) en zijn er 4 party's geweest.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:45
Jongens iemand anders mag em openen. Ik heb al sinds gisteravond geprobeerd om een goed topic te maken. Maar ik krijg het niet voor elkaar om de tabellen goed te krijgen. Het gaat of helemaal door elkaar of in het minst erge geval krijg ik het niet voor elkaar om de celranden onzichtbaar te maken. Het vreemde is dat zelfs als ik het 1 op 1 kopieer, er iets anders verschijnt.

Mijn topic(start) is op mijn verzoek weer gesloten: Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 59.
MaxBurn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:10:
Ik wou net zeggen wat is er met de tabellen gebeurd?! Gewoon copy/pasten en het is goed hoor.. en dan rustig aanpassen.
Dat snap ik zelf dus ook niet. Als ik er zelf mee ga klooien snap ik dat het fout kan gaan :P. Maar zelfs als ik ze 1 op 1 kopieer van Aap gaat het niet goed. Wel balen, ik wilde het graag wat opschonen, een hele hoop info is verlopen:

• Goedkope games, als prijsvergelijker is budgetgaming.nl waarschijnlijk beter geschikt
• Van de packs zijn de meeste niet meer verkijgbaar, zeker het Fifa 2004 (!) en NFS underground pack zijn uitgestorven. Ik had die willen vervangen door het Resident Evil 4 en Mario Smash Football Pack
• De games lijsten wilde ik ook graag bijwerken. Huidige toppers is niet echt meer up-to-date. Het lijkt me nu dat games als Batillion Wars, Fire Emblem en Mario Smash Football daar beter thuishoren.
• Van de verwachte games, zijn eigenlijk alleen Kirby (is overigens ook al lang niets over bekend geworden) en Zelda niet uitgekomen. Daar kan iig nog Mario Party 7 bij.
• Het Revo gedeelte... etc.

Dat is allemaal jammer, maar /me Hoedje is nu vooral gefrustreerd dat het niet lukte :(
Aap schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:27:
Ok, als er zo tegen een uurtje of 6 geen nieuwe aanmelding is voor de startpost maak ik de nieuwe aan.
Lijkt me een goed plan.

[ Voor 70% gewijzigd door Hoedje op 23-12-2005 14:40 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ok, als er zo tegen een uurtje of 6 geen nieuwe aanmelding is voor de startpost maak ik de nieuwe aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik ben er al achter; Dit is een bug in GoT :) Ik heb net een copy/paste gedaan en topic weergeven gedaan..ook zwarte randen. (vage meuk) Doe je dus "view" dan is de daar weergegeven code dus niet hetzelfde als de daadwerkelijke code.

Dit gebeurde voorheen trouwens niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 23-12-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
@hoedje, maak jij maar (weer) gewoon nieuw topic aan :) ik zou anders ook mijn SP copy&pasten en hetzelfde probleem hebben. En dan heb ik weer problemen met het updaten van de SP omdat ik niks van de tabellen weet e.d. :X dus, maak maar weer een nieuwe aan en het aanpassen komt later wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Ik heb laatst een cube gekocht en metroid prime.

Mijn eerste indruk. Wat een irritante view je ziet niet wat er boven en onder je gebeurt.
2. wat een grote werelden, hier moet je echt heel veel tijd in gaan steken wil je dit ooit uitspelen.
3. Is dit nu een van de beste games op de gc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja zeker 1 van de beste games van de Cube, zoniet de gehele PS2/Xbox/GC generatie. :)

Die 1st person view wen je vanzelf aan. En het werkt zo veel beter omdat het geen schietgame is maar een FPA. First Person Adventure.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:44
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:27:
Ik heb laatst een cube gekocht en metroid prime.

Mijn eerste indruk. Wat een irritante view je ziet niet wat er boven en onder je gebeurt.
2. wat een grote werelden, hier moet je echt heel veel tijd in gaan steken wil je dit ooit uitspelen.
3. Is dit nu een van de beste games op de gc?
1) Maakt niet uit, het is even wennen als je van de PC afkomt (zoals ik toen ik m'n cube kocht), maar het is een stuk tragere game dan een PC-shooter, rustig om je heen kijken.
2) Na 20 uur had ik 'm uitgespeeld, valt wel mee dus.
3) Ja. Je hebt erg gevoel dat je ergens je best voor hebt moeten doen en er wat moois voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

hmm. ik zal em wat meer tijd gunnen het spel.

Heb net een raketwerper gekregen. (daar was ik al 40 minuten mee bezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

het hoort ook dat je er zolang mee bezig bent
Ik vind het zelf bijna iets van een MMORPG hebben met al het exploren, upgraden en de uitdaging

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67933

Zo, vandaag Paper Mario 2 en Tales of Symphonia gekocht, kan niet wachten op kerst, vooral Tales lijkt me leuk. Lang geleden dat ik voor het laatst rpgs heb gespeeld. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:45
MaxBurn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:00:
Ik ben er al achter; Dit is een bug in GoT :) Ik heb net een copy/paste gedaan en topic weergeven gedaan..ook zwarte randen. (vage meuk) Doe je dus "view" dan is de daar weergegeven code dus niet hetzelfde als de daadwerkelijke code.

Dit gebeurde voorheen trouwens niet.
Hmm, ik weet niet of ik hier nu blij mee ben. Het lag dus niet aan mij, maar ik ben nu voor niets een hele avond en ochtend bezig geweest ermee 8)7
Aap schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 15:10:
@hoedje, maak jij maar (weer) gewoon nieuw topic aan :) ik zou anders ook mijn SP copy&pasten en hetzelfde probleem hebben. En dan heb ik weer problemen met het updaten van de SP omdat ik niks van de tabellen weet e.d. :X dus, maak maar weer een nieuwe aan en het aanpassen komt later wel :)
Ik ben nog een beetje gefrustreerd, maar alleen wat copy-pasten, heb ik geen probleem mee. Op termijn pas ik dan wel wat dingetjes aan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 09-06 15:57

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ff een vraagje; ik heb SSB:M weer opgepakt en die eerste 30(?) challenges (oid) uitgespeeld, hoe zorg ik dat ik de volgende challenges kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dan mis je er vast eentje? Volgens mij maakte het op zich niet uit hoe snel je iets haalde, als je het maar haalde. Dan kom er vanzelf meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 09-06 15:57

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ja hmm, zal de lijst ff nagaan dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Anoniem: 67933 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:38:
Zo, vandaag Paper Mario 2 en Tales of Symphonia gekocht, kan niet wachten op kerst, vooral Tales lijkt me leuk. Lang geleden dat ik voor het laatst rpgs heb gespeeld. :Y)
Waar en wat heb je ervoor betaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67933

Anoniem: 104593 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 18:43:
[...]

Waar en wat heb je ervoor betaald ?
De bedoeling was om TOS en PM2 beide bij Mediamarkt Amsterdam te halen voor 30 euro per stuk. Helaas was PM2 uitverkocht, daar heb ik 60 euro voor betaald. Maarja, dan moet ik maar proberen PM2 binnen 2 weken uit te spelen en in te ruilen he. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06 23:12

Fuelke

Forza Ferrari

Dan toch maar verder in Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 59

Dat kleine foutje in de TS valt best mee ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.