|
[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 03-01-2006 20:42 . Reden: De startpost is weer gefixed, door naar deel 2! ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 03-01-2006 20:42 . Reden: De startpost is weer gefixed, door naar deel 2! ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
|
[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 03-01-2006 20:48 ]
Jongens iemand anders mag em openen. Ik heb al sinds gisteravond geprobeerd om een goed topic te maken. Maar ik krijg het niet voor elkaar om de tabellen goed te krijgen. Het gaat of helemaal door elkaar of in het minst erge geval krijg ik het niet voor elkaar om de celranden onzichtbaar te maken. Het vreemde is dat zelfs als ik het 1 op 1 kopieer, er iets anders verschijnt
[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 23-12-2005 14:06 ]
Anoniem: 12316
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dussehh, ik hoor niet zoveel mensen over Fire Emblem Path of Radiance, zijn ze te druk met spelen of waait het spel zomaar een beetje voorbij?Fire Emblem: Trail of the Blue Flame
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Booth schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:46:
Ff een vraagje; ik heb SSB:M weer opgepakt en die eerste 30(?) challenges (oid) uitgespeeld, hoe zorg ik dat ik de volgende challenges kan halen?
MaxBurn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 17:49:
Dan mis je er vast eentje? Volgens mij maakte het op zich niet uit hoe snel je iets haalde, als je het maar haalde. Dan kom er vanzelf meer bij.
Hmm, heb ze dus echt allemaal gedaan
Gisteravond bij Media Markt in Den Haag geweest, en daar stond nog een hele stapel van die Pokemon-sets (zo ook bij Dixons @ Naaldwijk). En NFSU-pack stond verleden week ook nog te koop bij Bart Smit @ Naaldwijk.schnumi schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 22:15:
Misschien kun je die Pokemon, Fifa 2004 en NFS underground packs eruit halen want die worden niet meer verkocht dacht ik zo.![]()
En zou je dan de nieuwe Super Mario Strikers pack ervoor in de plaats zetten?
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Event Matches 31-39 -- You'll need to unlock Jigglypuff, Luigi, Dr. Mario, Falcon, and Young link on top of clearing the first 30 Event Matches.Booth schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 23:45:
Hmm, heb ze dus echt allemaal gedaanDie lijst heet dus Events list oid
[ Voor 10% gewijzigd door Elroy op 23-12-2005 23:56 ]
Gezien het Zelda verhaal zou me dat niets verbazen. Het heeft namelijk geen nut om een spel aan te passen voor een controller en om dan vervolgens de controller pas 6 maanden later beschikbaar te maken. Daarnaast heb je natuurlijk de geheugenleverancier die een release in de zomer voorspelde. Tot slot, ze hebben nu dus de devkits rond gestuurd, Microsoft deed dat van de zomer en releaste krap een half jaar later de console.Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 10:36:
Lees net op insidegamer dat volgens een vooraanstaand Japans gameblad de Revolution al af is! Ze gaan hem nu alleen nog maar een beetje finetunen. Dus toch misschien een snelle release na de E3?
duh? De Rev. is allang al af op het uiterlijk na. Wat dacht je van de games? Geeneen developer heeft fatsoenlijk de tijd gehad wat te ontwikkelen. Wordt echt wel November.Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 10:36:
Lees net op insidegamer dat volgens een vooraanstaand Japans gameblad de Revolution al af is!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Welkom alweer bij deel 58(!) van Het Grote Gamecube en Revolution Topic.
[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 24-12-2005 18:44 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 24-12-2005 21:19 ]
Volgens mij was dat iet zo. De specs lagen misschien al een tijdje ongeveer vast, maar de hardware was nig niet helemaal af bij mijn weten.MaxBurn schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:37:
[...]
duh? De Rev. is allang al af op het uiterlijk na. Wat dacht je van de games? Geeneen developer heeft fatsoenlijk de tijd gehad wat te ontwikkelen. Wordt echt wel November.
Anoniem: 93354
[ Voor 18% gewijzigd door Twee Dee op 26-12-2005 15:04 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Met verhaal boeit me eerlijk gezegd niet zoveel in PoP. Tis natuurlijk leuk als er een goed verhaal inzit. Maar voor mij moet PoP het toch hebben van de vette moves. En de bijna onmogelijke platform actie. Het geeft gewoon een goed gevoel als je over die smalle richeltjes loopt en dan via een paal naar de uitgang slingerd.Deddiekoel schreef op maandag 26 december 2005 @ 16:25:
Ik vond PoP:WW (deel 2 dus) eigenlijk beter dan TTT. Kwam met name door het imo sterkere verhaal.
Verder vind ik de nieuwe acrobatische moves in TTT wel erg vet!
Jammer dat de replay value van TTT minder is. Het tweede einde in WW was wel de moeite vond ik!
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 86074
Anoniem: 155599
Ik heb een pakket dus gekocht. bij de eplaza. koste iets van 20 euro kreeg er een plastic controller erbij een klein geheugen kaartje, kabels..? en een verlengsnoerm3gA schreef op maandag 26 december 2005 @ 19:52:
Ik wil een gamecube gaan bestellen. Ik zie dat er verschillende memorycards zijn. Ik wil eigenlijk maar 2 spellen kopen (Zelda en Mariokart) - voor de rest gebruik ik mijn Xbox. Is de kleinste dan voldoende?
Jammer, er zijn zo veel (betere) spellen voor de GCIk wil een gamecube gaan bestellen. Ik zie dat er verschillende memorycards zijn. Ik wil eigenlijk maar 2 spellen kopen (Zelda en Mariokart) - voor de rest gebruik ik mijn Xbox. Is de kleinste dan voldoende?
[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 26-12-2005 21:31 ]
noem dan eens een paar.. misschien iets voor de toekomst.. wel GC only spellen. Ik heb een xbox en ik vind deze toch grafisch stukken sterker. Mijn schoonmoeder heeft een GC en ik heb daar Zelda op gespeeld wat ik erg leuk vond (occarine of time op de N64 ook vroeger - was daar behoorlijk verslaafd aan). Mario Kart heb ik uitgespeeld bij mijn ex maar vind het nog steeds een erg leuk spel. Vooral met 2 personen.MaxBurn schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:30:
[...]
Jammer, er zijn zo veel (betere) spellen voor de GCIk zou niet de kleinste nemen (59 blocks) maar die erna (251 blocks). Al is het alleen al omdat het prijsverschil minimaal is.
[ Voor 4% gewijzigd door m3gA op 26-12-2005 21:38 ]
[ Voor 159% gewijzigd door Max|Burn op 26-12-2005 22:04 ]
Anoniem: 115248
F-Zero GXm3gA schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:37:
[...]
noem dan eens een paar.. misschien iets voor de toekomst.. wel GC only spellen. Ik heb een xbox en ik vind deze toch grafisch stukken sterker. Mijn schoonmoeder heeft een GC en ik heb daar Zelda op gespeeld wat ik erg leuk vond (occarine of time op de N64 ook vroeger - was daar behoorlijk verslaafd aan). Mario Kart heb ik uitgespeeld bij mijn ex maar vind het nog steeds een erg leuk spel. Vooral met 2 personen.
This space is occupied
[ Voor 77% gewijzigd door Max|Burn op 26-12-2005 22:08 ]
En welke kabel gebruiken jullie om je gc aan de tv te sluitenAnoniem: 155599 schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:21:
Ik heb ooit een starterkit gekocht en daar zit een goldplated beeld kabel bij.
Is dat zo'n ding waar jullie het in de op over hebben?
Hm, ik moet wel gewoon werken deze week. Zal lastig worden vrees ik. Morgen sowieso geen tijd, misschien later deze week een ochtend ofzo... moet ik even kijken. Lastig allemaal.MaxBurn schreef op maandag 26 december 2005 @ 22:06:
@Surrounded: Ik heb vrij genomen maar heb plots geen fuck te doen(all my plans are down the drain hehe) dus als je morgen vrij heb ofzo kan ik wel even langsscheuren
Dat is echt heel sterk overdreven. Misschien moet je wel iets van een hardcore speler zijn om het helemaal tot in detail uit te spelen (alle wagens unlocken en dergelijke). Maar iedereen kan van het spel genieten volgens mij en minstens alle gewone cups vrijspelen.TheEvilCuber schreef op maandag 26 december 2005 @ 22:04:
Heel mooi en goed spel dat F-Zero GXm maar veeel te moeilijk voor de normale gamers. Ik zou het spel niemand aanraden behalve hardcore gamers die echt een uitdaging zoeken.
haha!Het is misschien wel een van de weinige games die het niveau heeft die ALLE games horen te hebben (zoals vroeger). Het was vroeger allemaal veel moeilijker en toen zeek niemand er over Good ol days.
20*350ZO45°
één voor éénRichard schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:55:
Misschien een domme vraag hoor, maar is het mogelijk een MemoryCard in zijn geheel te kopieren van het ene naar het andere slot? Of kan het echt maar per save-game (één voor één)?
Hoe heet dat spel met die motoren die op f-zero leken? op de n64 was dat volgens mij. Dat was ook een snel spel. Als je van f-zero houd misschien daar ook wel vanTheEvilCuber schreef op maandag 26 december 2005 @ 22:04:
Heel mooi en goed spel dat F-Zero GXm maar veeel te moeilijk voor de normale gamers. Ik zou het spel niemand aanraden behalve hardcore gamers die echt een uitdaging zoeken.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-12-2005 12:16 ]
[ Voor 105% gewijzigd door Max|Burn op 27-12-2005 12:38 ]
Wat je vooral gaat krijgen, is dat je bepaalde savegames weg kunt flikkeren omdat je kaartje vol ism3gA schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:37:
[...]
noem dan eens een paar.. misschien iets voor de toekomst.. wel GC only spellen. Ik heb een xbox en ik vind deze toch grafisch stukken sterker. Mijn schoonmoeder heeft een GC en ik heb daar Zelda op gespeeld wat ik erg leuk vond (occarine of time op de N64 ook vroeger - was daar behoorlijk verslaafd aan). Mario Kart heb ik uitgespeeld bij mijn ex maar vind het nog steeds een erg leuk spel. Vooral met 2 personen.
Inderdaad, dan zet ik hem tzt naast mijn PS3PWM schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:56:
http://www.gametoday.nl/article/30914891
Hier staat ook dat hij af is
Ik zet hem (indien onder 200,-) ook direct neer.
De enige voorwaarde voor mij is, dat je inderdaad alle oude spellen ook kan downloaden en spelen. Dan kan ik de NES en Super Nintendo aan de kant schuiven, en de Rev mooi naast mijn 360 zetten
Retro gaming
Alleen is dat dezelfde bron als van insidegamer.nl, maar hopelijk is het inderdaad waarPWM schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:56:
http://www.gametoday.nl/article/30914891
Hier staat ook dat hij af is
Anoniem: 87302
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Derr_Hans schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:16:
Vorige Topics Lijst in OP gaat nog maar tot 57of 58 is overgeslagen om WoW bij te houden, of gewoon vergeten toe te voegen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
* Vanitas heeft F-Zero niet.Anoniem: 115248 schreef op maandag 26 december 2005 @ 21:48:
[...]
F-Zero GX
Cube-exclusive
Werkelijk schitterende graphics
Vloeiende 60fps, nooit haperingen
Misschien wel de snelste racer ooit?
Moeilijk spel, maar als je zelfs maar een beetje van race-games houdt is het zó erg de moeite waard om deze onder de knie te krijgen
Player's Choice titel, dus goedkoop
Ik kan me serieus geen gamecube-collectie indenken zonder dit spel.
Case solved.Vanitas schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:43:
Ik ben toch al geen race fan, dus dan moet het niet echt moeilijk zijn.
Er gaat toch niks boven tegenstanders van de baan af rammen in F-Zero.Gewoon racen en rammen.
Revenge heb ik nog niet gespeeld. En ja B3 speelt heel simpel maar wil je echt snel gaan dan moet je toch wel ff beter je best doen.MaxBurn schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:51:
De Burnouts na 2 zijn juist zo gaar imoSpeelde Burnout Revenge..maakt amper uit of je stuurt of niet..je komt er toch wel. Slechts een beetje bijsturen is genoeg.
Moeilijk mag het van mij best wel zijn, maar als ik na 1000x proberen er nog steeds geen zak van bak is dat niet echt bevorderend voor het speelgemak. Daarnaast geef ik het met racegames toch al wat sneller op. B.v. games als Ninja Gaiden en Viewtiful Joe zal en moet ik uitspelen. Dat spreekt me gewoon meer aan als race-games.Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:16:
[...]
Case solved.
Geen race-fan, en het mag niet te moeilijk zijn. Geen wonder dat F-Zero je niet aanspreekt.
Dat is natuurlijk wel leuk. Maar bij mij is het meestal zo dat de AI dat bij mij doet. En als ik het bij hun probeer te doen, gewoon kei hard tegen de vangrail aanknal.[...]
Er gaat toch niks boven tegenstanders van de baan af rammen in F-Zero.In Burnout is het allemaal show. Ziet er spectaculair uit, dat wel.
Maar zo'n venijnig zetje geven in F-Zero voelt toch beter.Naast iemand gaan rijden... *tik*... skull-symbol erbij. Het voelt zo... efficient!
mijn bron: http://gameqube.nl/article.php?id=14067Iwata spreekt over de prijs van de Revolution
De directeur van Nintendo, Satoru Iwata, heeft gesproken over een eventuele prijs van de Revolution. Kom hier kijken of jij het een beetje betaalbaar vindt...
Satoru Iwata, de grote baas bij Nintendo heeft wat uitspraken gedaan over de prijs van de Nintendo Revolution. Wat voorop staat bij Nintendo is dat de Revolution goedkoper moet zijn als de Xbox 360 en de aankomende Playstation 3. De goedkoopste versie van een Xbox 360 kost 299 euro en dus zal de Nintendo Revolution minder dan 299 euro kosten, aldus Iwata. Verder blijft het dus nog bij speculeren, maar een prijs van 250 euro is wel vrij realistisch te noemen. Ben jij tevreden als de Revolution minder dan 299 euro gaat kosten?
Bron: Gamefront
[ Voor 21% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 28-12-2005 12:16 ]
[ Voor 113% gewijzigd door Max|Burn op 28-12-2005 12:19 ]
Anoniem: 93354
Anoniem: 63813
Ps4/switch gamer
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
[ Voor 42% gewijzigd door schnumi op 28-12-2005 14:37 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 28-12-2005 14:47 ]
En waar baseer je dat op? Als grootaandeelhouder MS zou ik bv. toch echt heel hard gaan piepen aangezien het ding nu al onder kostprijs word verkocht.Ik denk dat je niet moet vergeten, dat de Xbox en de PS3 waarschijnlijk ook snel in prijs zullen dalen.
[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 28-12-2005 15:02 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 28-12-2005 15:06 ]
[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 28-12-2005 15:33 ]
Shit zeg, moet er ook nog een TV bij ofzo.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 28 december 2005 @ 13:52:
250 euro maar dan wel een revo + 2 controllers + zelda TP + gratis nes/snes/n64 downloads en ik ben happy
Hoe het met de patenten zit weet ik niet, maar het ontwerp van de chips is eigendom van Microsoft. Microsoft kan de chips laten produceren door wie ze maar willen. Nintendo heeft hetzelfde gedaan met de GameCube; de Flipper is ontworpen door ArtX/ATI, maar het ontwerp is eigendom van Nintendo. De produktie van de chips is echter uitbesteed aan NEC, die dat weer goedkoper kan dan ATI.MaxBurn schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:31:
Hm..het patent ligt toch wel bij IBM lijkt.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Misschien dat jullie bovenstaande engelse tekst beter begrijpen dan mijn uitleg.The only thing I've noticed using the freeloader on a European GameCube is that some of the Japanese text is a bit garbled up. Although the menus are unaffected by this.
My guess is that it's simply a problem of the Pal systems not being able to handle the Japanese font.
[ Voor 12% gewijzigd door Richard op 28-12-2005 17:35 . Reden: quote toegevoegd ]
20*350ZO45°
[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 28-12-2005 17:54 ]
MaxBurn schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:00:
[...]
En waar baseer je dat op? Als grootaandeelhouder MS zou ik bv. toch echt heel hard gaan piepen aangezien het ding nu al onder kostprijs word verkocht.
Paper Mario 2 op de GC lijkt erg op Mario & Luigi op de GBA.Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:13:
jongens, hoe is mario rpg?
ik ben nu mario and luigi op de GBA aan het spelen en dat vin' ik wel geinig.
Hoe is Paper mario hiermee in vergelijking?
zitten er ook actie dingetjes in?
Dat klinkt goed!Richard schreef op woensdag 28 december 2005 @ 17:33:
Even over het spel. Ben je verslaafd aan de 2 versies op de GBA, dan mag je deze zeker niet missen. Ik heb 'm net een middagje, maar deze hoort zeker bij zijn 2 andere 2ND broertjes. De gameplay komt nog net iets beter over als op de GBA vanwege de analoge stick.
Ja, ik denk dat ik dat toch maar ga doen.Kortom een erg vette game, zeker de moeite waard om aan te schaffen
Dat is altijd, ik heb ook een freeloader en een paar JAP games. Krijgen allemaal die rare tekentjes.(welke waarschijnlijk niet bekend zijn in een EUR-GameCube) krijg je verkeerde tekst, bijvoorbeeld: >@ ^>< #.
Nouja, indirect wel een beetje natuurlijk.MaxBurn schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:15:
250,- zou ik simpelweg te duur vinden. 229,- max !
Overigens kan je dat helemaal niet concluderen uit die statement
Hij zij niet dat hij alleen maar minder ging kosten, maar dat de Revolution in een andere prijsklasse zou zitten. Voor mij is dat wel een verschil. Zoals ik al eerder zei is 250,- mijns inziens nog steeds dezelfde prijsklasse. Pas als het daar onder komt zit je volgens mij in een andere prijsklasse.Anoniem: 115248 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:46:
Als hij zegt dat de revo "minder dan 300" gaat kosten, dan bedoelt hij duidelijk geen 199 euro.Anders zou hij wel "minder dan 250" gezegd hebben. Je moet het goede nieuws altijd zo snel mogelijk brengen... voordat je klanten een xbox360 gaan kopen.
Wat ik miste bij Kuru Kuru Kururin was toch wel dat ik geen mogelijkheid had om de Helirin harder te laten draaien. Ik loste dit vaak op om in een goede pose te komen om tussen twee bewegende delen door te komen, d.m.v. de Helirin een beetje te laten "klapperen" tussen van die veren om je draairichting te veranderen.Anoniem: 115248 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 20:46:
[...]
Dat klinkt goed!Een iets strakkere besturing is altijd fijn natuurlijk.
Ik weet niet of ik al die andere toevoegingen zo'n geweldig idee vind. Ben persoonlijk altijd een beetje huiverig voor dat soort dingen, vaak vind ik een spel in zijn puurste vorm toch het beste. Maar dat is alleen mijn eerste gedachte, het kan natuurlijk best dat het hier evengoed fantastisch werkt.(En als ze helemaal niks aan de formule veranderd hadden zou ik natuurlijk ook niet tevreden zijn geweest.
)
[...]
Ja, ik denk dat ik dat toch maar ga doen.
[...]
Dat is altijd, ik heb ook een freeloader en een paar JAP games. Krijgen allemaal die rare tekentjes.
[...]
Nouja, indirect wel een beetje natuurlijk.
20*350ZO45°
MP2 heeft me eigenlijk de hele tijd kunnen boeien. Ik had em zo uigespeeld. Eigenlijk een van de weinige spellen de laatste tijd. Het merendeel van de games was nu uitkomt is allemaal zo standaard. Daar zit ik niet echt meer op te wachten.Willybubba schreef op woensdag 28 december 2005 @ 22:58:
Eindelijk verder met Metroid Prime 2... Zat al tijden vast (naja, vast... te lui om het nog een keer te proberen) bij de Spider Ball Guardian, en nu niet meer
Dat MaxBurn langskwam heeft er niks mee te maken![]()
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Als het zo erg is dat je niet eens meer verder wilt spelen dan ga je toch even naar gamefaqs om de oplossing te zoeken.MaxBurn schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:10:
2 werd bij mij zo onboeiend dat ik hij al eeuwen stof ligt te happen zonder dat ik ook maar op de helft was. Zat ergens vast en de hint die ik kreeg klopte niet. Na een paar keer van voor naar achter lopen had ik het wel gezien.
Ik heb hem inmiddels al besteld, dus ik zit in ieder geval nog goed.Richard schreef op woensdag 28 december 2005 @ 21:56:
Play-Asia geeft aan nog maar een beperkte voorraad te hebben (maar dat kan natuurlijk ook gezegt worden om mensen over de streep te trekken om snel te bestellen)
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Bij mij is het een beetje omgekeerd. Ik zal eerder gefrustreerd raken van een adventure-game dan van een racer. Het genre heeft iets dat me elke keer weer ongelooflijk aanspreekt. Wat eigenlijk vreemd is want ik heb een hekel aan auto's. Heb niet eens een rijbewijs.Vanitas schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:23:
Daarnaast geef ik het met racegames toch al wat sneller op. B.v. games als Ninja Gaiden en Viewtiful Joe zal en moet ik uitspelen. Dat spreekt me gewoon meer aan als race-games.
Haha!Dat is natuurlijk wel leuk. Maar bij mij is het meestal zo dat de AI dat bij mij doet. En als ik het bij hun probeer te doen, gewoon kei hard tegen de vangrail aanknal.
* Max|Burn principieel tegen.Als het zo erg is dat je niet eens meer verder wilt spelen dan ga je toch even naar gamefaqs om de oplossing te zoeken.Okee is ook niet netjes natuurlijk.
Als het een keuze is tussen "zoeken op gamefaqs" of "dan maar zelf wat harder proberen". Ben ik het met je eens. Maar als je moet kiezen tussen "zoeken of gamefaqs" of "alle interesse verliezen en het spel niet meer verder spelen" zou ik het wel weten.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 29-12-2005 11:12 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq