xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
There is no magic.
Anoniem: 38690
on itOp woensdag 15 mei 2002 15:17 schreef yamAUchi het volgende:
met filmpjes van Vertex ! :
SMB (11MB - Expert Level 7)
wat voor filmpjes?
edit:
hij doet ut niet egt
PSN: Bellerophon-
mijn excusesOp woensdag 15 mei 2002 15:18 schreef The Will het volgende:
Voortaan even wachten totdat we in de buurt van de 1000 posts zitten en niet als we op de 945 posts zitten een nieuwe openen graag.
Dat werd de volgende keer ook al gezegd (weet niet meer of jij dat ook was). Als het weer gebeurt, het nieuwe topic op slot zetten.Op woensdag 15 mei 2002 15:18 schreef The Will het volgende:
Voortaan even wachten totdat we in de buurt van de 1000 posts zitten en niet als we op de 945 posts zitten een nieuwe openen graag.
Volgens mij willen mensen gewoon een groot topic starten, dus om elkaar af te troeven zitten we straks op 900 posts, dan 800 etc. Laat het regelen van slotjes/nieuwe topics maar aan de mods over.
En Phusebox, je post had ook wel wat beter gekund, linkjes naar de oude delen ofzo, lijstje van GC sites etc.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Anoniem: 55194
filmpje van mario. Echt vet. F*ck de kiddy imago dit is gewoon fun fun en nog eens fun. Ik heb genoeg "volwassen" spellen maar de meeste verslaan deze game toch niet (in mijn ogen,maarja wat boeit dat waarom niet alle spellen spelen). Anyway nog 9 dagen en ik kan genieten van wave race en Bloody Roar (die stond btw op nummer 3 in de PU,#1ssbm en #2pikmin maar die zijn allebei nog niet uit).
ps.dat filmpje is niet van mij dus ik neem er geen credits voor.
Damn ik wordt vergeetachtigOp woensdag 15 mei 2002 15:24 schreef D³ het volgende:
[..]
Dat werd de volgende keer ook al gezegd (weet niet meer of jij dat ook was). Als het weer gebeurt, het nieuwe topic op slot zetten.
Volgens mij willen mensen gewoon een groot topic starten, dus om elkaar af te troeven zitten we straks op 900 posts, dan 800 etc. Laat het regelen van slotjes/nieuwe topics maar aan de mods over.
En Phusebox, je post had ook wel wat beter gekund, linkjes naar de oude delen ofzo, lijstje van GC sites etc.
Mja, voortaan gewoon eerst ff aan IceStorm, ItSnows of mij vragen of het goed is dat je een nieuw topic opent.
Maar genoeg hierover, terug naar de GC
There is no magic.
Anoniem: 7379
=[ Het Grote GameCube Topic ]=
=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 2
En ik heb weer een nieuw filmpje: Sonic 2 (7MB - Schieten).
Stunt Mode, Normal, Lost Temple Lagoon
1) kaspur met 20454 punten
2) TekkenMaster met 20230 punten
3) GolbeZeromus met 13797 punten
4) ThePriest met 12411 punten
Time Attack, Hard, Lost Temple Lagoon, Zonnig weertje
1) kaspur met 1:26.762 / 28.241
2) Air met 1:33.432 / 28.902
3) Phydomir met 1:35.324 / ??
4) TekkenMaster met 1:38.833 / 29.850
5) robertos met 1:41.970 / 32.205
f.k.a D³
http://www.cubegame.nl/
http://www.gamecubedlx.com/
http://www.cube-europe.com/index.shtml
http://www.gamecubenetwork.com/
http://www.gamecubexl.com/
http://gamespot.com/gamespot/filters/0,10850,6019667,00.html
http://www.nintendogamecube.com/launch.html
http://www.planetgamecube.com/
Hier zijn een paar sites.Sorry ik weet niet hoe je em netjes kan maken zonder de hele link er neer te zetten.(ik ben nog een n00bje hier)
Nou ja alleen multiplayer. Er zit volgens mij geen adventure mode in. Het heet ook bla bla batle.Op woensdag 15 mei 2002 15:29 schreef MeisterHim het volgende:
Mooi filmpje, maar is dat Sonic speciaal voor multiplayen gemaakt?
Bloody Roar: Primal Fury
Ik heb hem op de PS2 en deze game spreekt me enorm aan
Anoniem: 25156
nou ja.. hij staat ook gemirrored nu.
dreamcast natuurlijk.. zat met gamecube in me hoofd =)
We hebben het hier alleen maar over de gamecube versie
nog een keer. JA. Er zit volgens mij geen adventure mode in. Het is meer een party spel om het zo te noemen. Het heet ook Sonic Adventure 2 battleOp woensdag 15 mei 2002 15:39 schreef MeisterHim het volgende:
Ja, ik snap de vraag ook niet. Nog antwoord op mijn vraag?
Bellerophon, in deel 1 (of was het nou deel 2?) heeft iemand Bloody Roar filmpjes geplaatst, maar ik weet niet meer precies op welke pagina. Het zou ook goed kunnen dat hij ze er al weer af heeft gegooid.
adventure mode
en 2 player battle mode
Anoniem: 23844
IemandNog even een vraagje over Rogue Leader, heeft die trainings missie ook nog een doel? Je krijgt objectives die ik vervolgens allemaal haal (Mission completed schermpje is helemaal groen) maar je krijgt er niks voor? Ik kan niet geloven dat die objectives er voor niks inzitten.. Dat is gewoon... erm.. niet logisch!
SMB (11MB - Expert Level 7)
Sonic 2 (7MB - Schieten)Sonic 2 (9MB - Graven).
Sonic 2 (9MB - Graven)
Sonic 2 (9MB - Intro)
Luigi's Mansion (11MB - Intro)
zal ook even op zoek gaan naar pics/andere filmpjes.. om een beetje te vergaarbakken ofzo
Nou ik heb hem een tijdje geleden al uit elkaar gehaald.OPROEP AAN ELROY!!!
hoeveel lasers zitten er in je panasonic Q? dat kun je dus alleen maar zien als je hem uit mekaar haaltniet doen dus!
misschien kun je toch wat meer vertellen over je qube.
De drive zelf natuurlijk niet want dan sloop ik hem.
En er zit echt maar 1 lazer die zowel DVD's als gamecube schijfjes kan lezen.
Hier wat plaatjes :
Ik heb dat filmpje trouwens nog niet gezien.
Heeeej, die zijn van mij!! Jij zit ze hier een beetje te posten en net doen of je ze zelf allemaal heb opgezocht zekerOp woensdag 15 mei 2002 15:29 schreef FLiP.m0 het volgende:
http://www.btinternet.com/~bencr1/
http://www.cubegame.nl/
http://www.gamecubedlx.com/
http://www.cube-europe.com/index.shtml
http://www.gamecubenetwork.com/
http://www.gamecubexl.com/
http://gamespot.com/gamespot/filters/0,10850,6019667,00.html
http://www.nintendogamecube.com/launch.html
http://www.planetgamecube.com/
Hier zijn een paar sites.Sorry ik weet niet hoe je em netjes kan maken zonder de hele link er neer te zetten.(ik ben nog een n00bje hier)
Nee hoor, mij maakt 't niet uit, als iedereen er maar wat aan heeft!!
Kijk hier eens om je links 'netjes' te maken
Je kunt een geheim schip verdienen in het Trainings level, meer weet ik niet.Op woensdag 15 mei 2002 15:47 schreef ds het volgende:
Laat ik m'n vraag ook ff opnieuw stellen:
[..]
Iemand
f.k.a D³
nog een interesting read ->
http://www.msnbc.com/news/752209.asp?cp1=1
over het droppen van de prijs van ps2/xbox en wat gc gaat doen
sorry vergeten erbij te zettenOp woensdag 15 mei 2002 16:03 schreef blakez het volgende:
[..]
Heeeej, die zijn van mij!! Jij zit ze hier een beetje te posten en net doen of je ze zelf allemaal heb opgezocht zeker![]()
Nee hoor, mij maakt 't niet uit, als iedereen er maar wat aan heeft!!

Ik dacht alOp woensdag 15 mei 2002 15:34 schreef yamAUchi het volgende:
dreamcast natuurlijk.. zat met gamecube in me hoofd =)
Al is het alleen de graphics
hmmmz.. let me think... ControllerOp woensdag 15 mei 2002 16:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik dacht al, jah dat verschil is enorm groot
Al is het alleen de graphics

Geluid, beeld , en gewoon het spelen van het spel is naar mijn mening veranderd
Het is allemaal veel beter geworden (duh had ook niet anders verwacht van de Cube)
Oja, even voor de duidelijkheid. Als ik een filmpje plaats, dan moet je hem NIET downloaden, want hij wordt verwijderd zodra yamAUchi hem heeft gemirrord.
Luigi's Mansion (11MB - Intro).
ga jij SSB:M nog kopen ? .. want daar zijn filmpjes ook wel stoer van
Anoniem: 13640
Ik ben nu Sonic3.avi aan het uploaden, hij werkt weer.
Zijn er al Gamecube verkoop cijfers van Europa (in totaal, alles bij elkaar) bekent. Ik heb wel al gehoort over de UK en duitsland maar de rest nog niet.
de 24steOp woensdag 15 mei 2002 16:33 schreef Bellerophon het volgende:
Jah maar SSB: Melee is toch nog niet uit?!?
Niet vergeten te stemmen he luitjes
f.k.a D³
Adventure als in: Platform. Of moet je dan nog racen etc. tegen bots??Op woensdag 15 mei 2002 16:31 schreef playa het volgende:
Sonic is toch wel een van de vetste adventure spellen in dik op de cube. Ik heb hem bij de launch gelijk gekocht. Maar ik vind de multiplayer niet zo echt geweldig. De adventure is toch wel vet.
Anoniem: 13640
Jah je moet op een gegeven moment ook racen, vliegen enzo. Bij sonic speel je 3 verschillende soorten karakters...Op woensdag 15 mei 2002 16:38 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
Adventure als in: Platform. Of moet je dan nog racen etc. tegen bots??
weet trouwens iemand wanneer Die Hard Vedetta naar Nederland komt??
Sonic 2 (9MB - Intro)
ow.. en expert halen zonder dood te gaan.. dan ben je echt goed =)
als je infinite continues hebt.. dan nog prop je soms (als je lvl nog niet kent/wel al kent) zo'n 5/6 continues in zo'n level, echt irri
zitten echt lastige lvls tussen.. advanced zonder dood te gaan lukt wel.. maar expert.. nee =) nog niet =)
Anoniem: 54328
Ben bezig met meer, maar die tijd is echt fucking snelOp woensdag 15 mei 2002 15:28 schreef D³ het volgende:
Waverace Update
[afbeelding]
2) Air met 1:39.889 / 30.014
3) robertos met 1:41.970 / 32.205
Kaspur, tips voor een snellere tijd? B inhouden?
Zal ik er nog één van Luigi's Mansion maken en dan nog twee van Super Monkey Ball? Dan hebben we van alledrie die spellen drie filmpjes, of vind je het zo wel genoeg?
van wat lastige levels van SMB is denk wel leuk.. (heb zat ruimte.. en geen datalimiet ofzo, dus ga maar door tot jij er geen zin meer in hebt om te filmen
vind deze van luigi wel stoer =)
Luigi's Mansion (12MB - Ingame)
en ik dan???Op woensdag 15 mei 2002 15:28 schreef D³ het volgende:
Waverace Update
[afbeelding]
2) Air met 1:39.889 / 30.014
3) robertos met 1:41.970 / 32.205
het weer maakt niet uit het word er alleen maar moeilijker mee dusse ik wil er ook ff tussen:
1.38.833 / 0.29.850
This space is occupied
Enige idee hoe je daar nog die seconden afhaalt? Ik rijd al goed, euhm vaarOp woensdag 15 mei 2002 17:07 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
en ik dan???
het weer maakt niet uit het word er alleen maar moeilijker mee dusse ik wil er ook ff tussen:
1.38.833 / 0.29.850
ja je mag 4 boeien missen en dat moet je ook zeker doen anders moet je soms een stukje omvaren en dat kan weer tijd kosten en op rechte stukken turbo gebruiken en nooit botsen en bij character select op Z drukken en de top speed op zijn hoogst zettenOp woensdag 15 mei 2002 17:12 schreef Air het volgende:
[..]
Enige idee hoe je daar nog die seconden afhaalt? Ik rijd al goed, euhm vaar
This space is occupied
Ah, dat Z gedoe helpt was, thanx!Op woensdag 15 mei 2002 17:16 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
ja je mag 4 boeien missen en dat moet je ook zeker doen anders moet je soms een stukje omvaren en dat kan weer tijd kosten en op rechte stukken turbo gebruiken en nooit botsen en bij character select op Z drukken en de top speed op zijn hoogst zetten
Superstart maken, b inhouden die boeien goed nemen, langs de schans, dan krijg je een bocht naar links met een linkse en rechtse boei, voor die 2 boeien turbo gebruiken, dan halverwege dat rechte stuk nog een turbo, dan bocht naar links, door die muur heen bursten, dan die links inham nemen langs die rotswand en turbo gebruiken die rechtse boei gewoon missenOp woensdag 15 mei 2002 16:57 schreef Air het volgende:
[..]
Ben bezig met meer, maar die tijd is echt fucking snel
owjah ik doe het trouwens met gewoon dat 1ste poppetje die met dat rode pakje
ik zag twee beren fout parkeren....
Ff thuis kijken welke tijden ik gescoord heb bij die track, en vanavond posten...
Ik ben er trouwens WEL trots op dat ik na veel bloed, zweet en tranen de expert championship heb uitgespeeld en de laatste track heb geunlocked. Die is mooi!
Jullie horen dus meer van me.
... en oranje! :P
Thanx, maar ik kom nog niet onder mijn 30Op woensdag 15 mei 2002 17:25 schreef kaspur het volgende:
[..]
Superstart maken, b inhouden die boeien goed nemen, langs de schans, dan krijg je een bocht naar links met een linkse en rechtse boei, voor die 2 boeien turbo gebruiken, dan halverwege dat rechte stuk nog een turbo, dan bocht naar links, door die muur heen bursten, dan die links inham nemen langs die rotswand en turbo gebruiken die rechtse boei gewoon missenGL
owjah ik doe het trouwens met gewoon dat 1ste poppetje die met dat rode pakje
Sorry vergetenOp woensdag 15 mei 2002 17:07 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
en ik dan???
1.38.833 / 0.29.850

f.k.a D³
ik zag twee beren fout parkeren....
Es ff kijken wat ik hier odm bij heb:Op woensdag 15 mei 2002 15:28 schreef D³ het volgende:
Waverace Update
[afbeelding]
2) TekkenMaster met 1:38.833 / 29.850
3) Air met 1:39.889 / 30.014
4) robertos met 1:41.970 / 32.205
1.48.9xx
Dat is dus zonder Time Trial ofzow.
Ik post over een half uur ofzow nog wel een keer m'n tijd
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
was even stemmen.. dus lette niet op
Anoniem: 37763
BTW, ik ben nu wel echt doodnieuwsgierig naar de NGC Magazine van Phusebox !!!!!!
Anoniem: 55449
Je hoeft natuurlijk niet per se de snelste tijd te verbreken, dit geldt ook voor de andere luitjes die meedoen. Gewoon jouw snelste run/hoogste score opgeven dan zet ik hem erin.Op woensdag 15 mei 2002 16:57 schreef Air het volgende:
[..]
Ben bezig met meer, maar die tijd is echt fucking snel
f.k.a D³
Anoniem: 37763
Als je op de vorige pagina's kijkt zie je zowiezo al een aantal filmpies van sonic 2.Op woensdag 15 mei 2002 17:51 schreef Shocker het volgende:
Heeft er iemand hier Sonic voor de GameCube? Zo ja, bevalt ie een beetje? Ik heb Sonic op de GBA en die vind ik erg leuk dus ik ben ook wel benieuwd naar Sonic op de Cube!
Ik heb hem zelf op de Dreamcast, en ben er vrij positief over. De single player is zeer relax en snel. De multiplayer is (vind ik) nog veel leuker !!
Heb je Kazaa of Grokster?
Anoniem: 26569
Heeft er al iemand last gehad van een vastloper???
aangezien ik daar redelijk vaak iets over lees bij de xbox en ps2, en van de GC heb ik er nog niks van gehoord.
ben namelijk van plan een GC of XBOX te kopen, en op het moment wint de GC het moet ik zeggen.
dat is iets handiger
ow.. en mijn GC heeft 24uur aangestaan.. omdat ik wilde slapen en redelijk ver was met monkeyball .. maar geen vastlopers tot nu toe
1.35.324
Dit is volgens mij ook een van de lastigste banen. Ik vind LTL op Expert iig makkelijker als deze.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Die SMB.avi krijg ik niet aan de gang...Op woensdag 15 mei 2002 18:27 schreef yamAUchi het volgende:
ok =)
voor filmpjes die er al zijn :
http://yamauchi.selwerd.nl/~gamecube/
nieuwste divx codecs enzo staan er al op.
Anoniem: 54447
Anoniem: 24869
Heb de GC en nog niet vastlopers gehad.. Heb gehoord dat sommige vastlopers hebben mij Rogue Leader in Hoth Level. Heb die level wel tig keer gespeelt (ik zal die golden medal krijgen) maar is bij mij nog niet vastgelopen.Op woensdag 15 mei 2002 18:06 schreef Kaaskoekje het volgende:
klein vraagje:
aangezien ik daar redelijk vaak iets over lees bij de xbox en ps2, en van de GC heb ik er nog niks van gehoord.
ben namelijk van plan een GC of XBOX te kopen, en op het moment wint de GC het moet ik zeggen.
Star Wars heeft op bepaalde punten last van vastlopers, maar dit is een bug in de software en geen hardware fout. Vastlopers door de hardware (oververhitting oid) heb ik nog niet van gehoord.Op woensdag 15 mei 2002 18:06 schreef Kaaskoekje het volgende:
klein vraagje:
f.k.a D³
400.000 van 3 mei t/m 9 meiOp woensdag 15 mei 2002 16:34 schreef Alpine het volgende:
Zijn er al Gamecube verkoop cijfers van Europa (in totaal, alles bij elkaar) bekent. Ik heb wel al gehoort over de UK en duitsland maar de rest nog niet.
[..]
geen NGC magazine nog...
wil er iemand nog iss2 of burnout filmpjes?
Anoniem: 15682
ISS wil ik heel graag zien ja..Op woensdag 15 mei 2002 18:48 schreef Phusebox het volgende:
[..]
400.000 van 3 mei t/m 9 mei
geen NGC magazine nog...
Burnout vind ik niet echt super ( ook al gespeeld )
Anoniem: 15682
is ingame jaOp woensdag 15 mei 2002 18:52 schreef thekillerbean het volgende:
Is die Luigi Intro ingame? want ziet er wel super cool uit
Als je ze zelf hebt gemaakt, kun je aan yamAUchi vragen of hij ze op zijn server(?) zet. Filmpjes die van internet af komen zijn niet echt nodig, daar kan iedereen aankomen.Phusebox :
Burnout ben ik eigelijk best benieuwd naar...Op woensdag 15 mei 2002 18:48 schreef Phusebox het volgende:
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Nee die intro is niet ingame. Ik kan het weten want ik heb dat filmpje zelf gemaaktM4rt! :
is ingame ja
Anoniem: 54447
maar ehm ze zijn 50 mb... dus ga eerst ff kijken of ik kan resizen...
Anoniem: 55449
Aan Sonic heb je meer denk ik (en lijkt mij persoonlijk ook leuker).Op woensdag 15 mei 2002 19:30 schreef MeisterHim het volgende:
Ik d8 dat er nog meer filmpjes kwamen en welke kan ik beter kopen? Luigi's Mansion of Sonic Andventure 2 Battle?
nou ja.. je ziet maar.. als je ze ergens kwijt moet, msg me maar
het adres wordt: http://www.phusebox.com/ngc/iss2_small.avi
en http://www.phusebox.com/ngc/burnout.mpg
neem jij ze dan over yamauchi?
Op dit moment zit ik aan mijn datalimiet, misschien komen er morgen weer wat. Phusebox gaat nu wat filmpjes maken.MeisterHim :
Ik d8 dat er nog meer filmpjes kwamen...
Ik zou zeggen, lees wat reviews en oordeel zelf. Smaken verschillen dus het is bijna niet mogelijk om een goed advies te geven. Ik kan je wel vertellen dat Sonic veel langer is dan Luigi's Mansion, maar wel minder mooi....en welke kan ik beter kopen? Luigi's Mansion of Sonic Andventure 2 Battle?
1'35''401, lap: 0'31'096

Nu nog ff oefenen...
... en oranje! :P
Dit topic is gesloten.