Het Grote GameCube Topic deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.288 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Topicstarter
We zijn alweer toe aan deel 21. :)

=[ Het Grote GameCube Topic ]= 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Voor wat me de GBA te maken heeft moet je in Het grote GBA topic zijn.

Komt de Freeloader dan alsnog uit?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/SuperMario/200301/1043855741_0.jpg

Gaat het dan eindelijk een keer gebeuren? Datel had de releasedate voor hun GameCube- bootdisk oorspronkelijk in augustus 2002 staan. Keer op keer werd de releasedatum op slinkse wijze verschoven, steeds een weekje verder. En precies op het moment dat iedereen de hoop heeft opgegeven, komt er een nieuwe gerucht de wereld in waaien. Ontwikkelaar Datel zegt nu namelijk dat de bootdisk klaar is, en binnen twee weken in de winkels te verwachten is. Of dit waar is valt natuurlijk te bezien, een soortgelijke mededeling hebben we al vaker mogen horen.

De Freeloader maakt het mogelijk om met een standaard PAL GameCube, zonder modificaties spellen uit andere regio's te spelen. Zo wordt het mogelijk om spellen die eerder in Amerika of Japan uitkomen, alvast te kopen en te gaan spelen.

bron: www.gamer.nl

Bevestigd: Gratis Game bij aanschaf Cube!

NOE volgt de actie van NOA en geeft een gratis spel weg bij de aanschaf van een Cube. Ook hier moet je echter kiezen uit een beperkt aantal titels.

Eerder al waren er geruchten van dit nieuws op het internet verschenen, toen werd alleen vermeld dat Pikmin, Eternal Darkness en Luigi's Mansion verkiesbaar waren. Vandaag kwam dan eindelijk een bevestiging van dit nieuws en een uitbreiding van het eerder gegeven lijstje.

De bevestiging van Nintendo kwam vandaag in de vorm van een brief aan officiële Nintendo-dealers. Met ingang van 1 februari krijgt iedereen die een GameCube aanschaft een gratis spel. De actie is echter, net zoals in Amerika, beperkt tot een bepaald aantal titels. Hier in Europa kan je kiezen uit:
- Luigi's Mansion
- Wave Race: Blue Storm
- Pikmin
- NBA Courtside
- Doshin the Giant
- Disney's Magical Mirror starring Mickey Mouse
- Eternal Darkness: Sanity's Requiem

Allemaal spellen door Nintendo uitgegeven. Opvallend is dat Super Smash Brothers: Melee en Star Fox Adventures niet in het lijstje opgenomen zijn. Toch is het een leuke actie die zeer waarschijnlijk wel wat klanten zal gaan trekken.

bron: www.gameqube.nl

Nintendo kondigt Kirby en Fire Emblem aan

Nintendo heeft aangekondigd bezig te zijn met de ontwikkeling van 2 nieuwe gamecube games.

In het laatste nummer van het doorgaans betrouwebare gamesmagazine Electronic Gaming Monthly (EGM), zegt Nintendo bezig te zijn met de ontwikkeling van nieuwe games van 2 populaire franchises, Fire Emblem en Kirby. Volgens het blad zijn de titels voor zowel de gamecube als de gameboy advance in ontwikkeling. Waarschijnlijk is dan ook dat er met deze games zal kunnen worden gelinkt tussen te gamecube en de gameboy advance.
HAL heeft aangekondigd dat er aan minstens 2 titels wordt gewerkt.
Fire Emblem is een zeer populaire Rpg serie in Japan (nooit uitgekomen in Europa)
Ook claimt EGM dat er wordt gewerkt aan een gamecube versie van de 'wars' serie (Advance Wars). Dit is helaas (nog) niet bevestigd.

bron: www.gameqube.nl

HGCT: Smugglers Run competitie
RareGast schreef op 24 januari 2003 @ 19:14:
* Anoniem: 61283 Race in de "HGCT: Smugglers Run competitie" *
Track: Russia Winter 2 "Ice Banks" race 3
Het is echt een bagger track om te rijden bomen en tegenstanders zitten als maar in de weg. Ook gaat je auto nog al snel kapot door het springen en dan tegen de grond slaan. Mijn tijd kan nog wel sneller.. :D

PlaatsSmokkelaarTijdVoertuig
1.Raregast1:27:38Grenadier
2.
3.
4.
5.
Hot links :

GameCube topic search
GameCube Party
GameFaqs

Cube Sites :

Planet GameCube
NintendoPhiles
IGN
Nintendo Fire
Nintendojo
GameSpot
GameZone

Alles wat je moet weten over importeren

Online Shops :

DVDBoxOffice Geen verzend en import kosten bij spellen en Dvd's en bij klein hardware. 8 dagen verzend tijd
GoblinDirect Geen import kosten maar wel verzend kosten. Binnen 1 week verzendtijd
Lik-Sang Wel verzendkosten en ook importeer kosten. 3 dagen / 3 weken verzendtijd
DvdCrave Wel verzendkosten. Verzendtijd nog onbekend

Een US cube hoe werkt dat :

• Op de US cube kan je voorlopig nog geen Europese spellen op spelen.
• De US cube werkt op NTSC en je TV ( scart aansluiting ) moet NTSC ondersteunen om kleur beeld te krijgen.
• Je kan de cube niet meteen in het stopcontact stoppen want je hebt eerst een stepdown converter nodig omdat ze in de US op 110V/60Hz werken.
• Om het beste kwaliteit beeld te krijgen zal je een gemodifiseerde RGB kabel moeten kopen. Normale RBG kabels werken niet.
In deze shop kan je die kopen.
Daarna komt S-video beeld en als slechts beeld is de standaard kabel die je erbij krijgt.

Release Lijsten

EU Lijst
US Lijst

Hot Games

Skies of Arcadia Legends
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/skiesofarcadiagc_10703_5.jpg

Mortal Kombat: Deadly Alliance
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mortal_kombat4.jpg

Metroid Prime
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/metroidrev_111102_in2x.jpg

Resident Evil 0
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/residentevil0_102102_25.jpg

Legend of Zelda: The Wind Waker
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldajpn_1211602_81.jpg
261 Mb filmpje

Viewtiful Joe
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/01/16/capcom/gc/gcviewtifuljoe_screen001.jpg

Super Monkey Ball 2
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/smb2_072402_11.jpg

Soul Calibur II
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/01/15/soulcalibur2/sc2gc_screen008.jpg%5D

F-Zero GC
Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_F-Zero_28.jpg

Nu is het wachten op D³ met de stats.

[ Voor 15% gewijzigd door M@NIC op 30-01-2003 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Netjes lekker veel info, alleen de plaatjes bij je games zijn er niet :?
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat dit topic weer vol zit.

Nu nog de stats en let's go go go...

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 29-01-2003 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hey, nice begin Dix_Huit.... _/-\o_
Volgens mij moet je nog het een en het ander aanpassen, maar daar ben je al mee bezig...

Maar euh... De nieuwe Metroid Film, vind ik ook groot nieuws... ook al is er heel weinig over bekend... maar ik hoop dat er in deel 21 wat meer duidelijkheid over de film komt.... :)

Topic titel vind ik wel best zo.... tis toch 1 pot nat ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Dat heb je snel gedaan.

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

D'r is ook het een en ander ge copy-paste uit vorige openingen ;)
gewoon de plaatjes tussen [img][/img] tags gezet ?

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 29-01-2003 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
damn, die pics doen gek.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ze doen nu niet meer gek. :P :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb ze ff geresized

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Khad ook nog wat Pics van Sonic Adventure DX

Afbeeldingslocatie: http://www.sonicstadium.org/news/headlines/2003/jan/pics/dx1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sonicstadium.org/news/headlines/2003/jan/pics/dx2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sonicstadium.org/news/headlines/2003/jan/pics/dx3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sonicstadium.org/news/headlines/2003/jan/pics/dx4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sonicstadium.org/news/headlines/2003/jan/pics/dx5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sonicstadium.org/news/headlines/2003/jan/pics/dx6.jpg

bij deze mn bijdrage in deel 21... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:46
wat een crap
hier wil ik niet aan meewerken
het is het gamecube topic
start anders een nieuw algemeen nintendo topic
blegh...
en begin dan bij deel 1 ja!

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Phusebox schreef op 29 januari 2003 @ 19:11:
wat een crap
blegh...
Nou jah, wat maakt zo'n topic naampje nou uit? Waarschijnlijk wordt er het meest over GC gepraat en af en toe ook lekker ouwe herinneringen ophalen met zn allen :P

Nu staat het al... :D moeten we weer modje roepen krijgen we een *pets!*

Mij maakt het niet zoveel uit.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Euhm het is de bedoeling dat je er geen opent tot de oude dicht is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Phusebox schreef op 29 January 2003 @ 19:11:
wat een crap
blegh...
Wijze woorden.

//edit

Ter verduidelijking, dit is niet sarcastisch bedoeld ofzo, bent het 100% met Phuse eens ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Dyxtra op 29-01-2003 19:30 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Sagat

Is pappa x2!

tiepvoutje gespot:

Nintendo kondigt Kriby Kirby en Fire Emblem aan

Daarnaast ben ook ik voorstander over een groot Nintendo topic. Maar misschien is het zinvol om hierover een poll te houden? Tevens zijn misschien de stats van D3 hier ook handig bij. Ik vind dat de mensen die hier het meest posten cq nieuws brengen ook de meeste inspraak moeten krijgen in een eventuele scheiding.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nou jah, ik denk dat we beter dit topic kunnen hernoemen in "Het Grote GameCube topic deel 21" en een ander Nintendo topic er eventueel maar bij dan....
maar ik denk dat dat topic dan verwaarloosd gaat worden dus laten we het eerst maar bij GameCube houden.... is wel zo traditiegetrouw <--bestaat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 21:27

jOzh

Sweet dude!

Waarom moet er nou zo nodig een andere titel aan het topic gegeven worden? Wat was er mis met de vorige opzet? Het was een GameCube topic met af en toe wat *licht* off-topic NES/SNES/N64 posts waar niemand behalve de newbees problemen mee hadden.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D³ schreef op 29 januari 2003 @ 19:28:
[...]
Wijze woorden.

//edit

Ter verduidelijking, dit is niet sarcastisch bedoeld ofzo, bent het 100% met Phuse eens ;)
Ook ik sluit me aan bij Phuse en D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sagat schreef op 29 januari 2003 @ 19:30:
tiepvoutje gespot:

Nintendo kondigt Kriby Kirby en Fire Emblem aan

Daarnaast ben ook ik voorstander over een groot Nintendo topic. Maar misschien is het zinvol om hierover een poll te houden? Tevens zijn misschien de stats van D3 hier ook handig bij. Ik vind dat de mensen die hier het meest posten cq nieuws brengen ook de meeste inspraak moeten krijgen in een eventuele scheiding.
iedereen is gelijk. :)
wat maakt het nou uit wie er het meeste post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

jOzh schreef op 29 januari 2003 @ 19:35:
Waarom moet er nou zo nodig een andere titel aan het topic gegeven worden? Wat was er mis met de vorige opzet? Het was een GameCube topic met af en toe wat *licht* off-topic NES/SNES/N64 posts waar niemand behalve de newbees problemen mee hadden.
Jajaja.... daar heb je een punt....
Er was niet veel gezeik op het offtopic gepraat....
Ik denk dat een modje maar ff de titel moet vearnderen....
iig niet sluiten, dat is zonde van Dix_Huit's opening.....

Plz, laat de mod snel komen zodat we weer lekker verder kunnen babbelen over Nintendo stuff.... en dan is dit probje ook weer opgelost.....
En gaan we vrolijk verder met deel 21.....
(ben al aan het newshunten)

[ Voor 17% gewijzigd door ReCreator op 29-01-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ReCreator schreef op 29 januari 2003 @ 19:39:
[...]

Jajaja.... daar heb je een punt....
Er was niet veel gezeik op het offtopic gepraat....
Ik denk dat een modje maar ff de titel moet vearnderen....
iig niet sluiten, dat is zonde van Dix_Huit's opening.....
ja, deze naam is niet zo goed...
Het Grote Gamecube Topic is beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Phusebox schreef op 29 January 2003 @ 19:11:
wat een crap
blegh...
Ja, hier ben ik het ook mee eens.

Jullie zullen je misschien wel afvragen waarom ik de laatste tijd hier niet meer post.. Nou, dat komt omdat iedereen over iets praat. Beter gezegd: HET IS EEN GROTE PUINHOOP IN DIT TOPIC. Beetje jammer, het gaat gewoon nergens meer over..

Er is geen touw aan vast te knopen! Van het ene op het andere moment wordt er van onderwerp gewisseld. Ineens wordt er over de SNES gepraat, dan gaat het over een competitie, vervolgens wordt er weer wat nieuws gepost, dan weer terug naar SNES/Virtual boys en ga zo maar door.

Dit topic heet niet voor niets het GAMECUBE topic. Retro consoles horen niet thuis. Punt!

Ik snap best dat er zo nu en dan offtopic wordt gepraat aangezien Nintendo het ons ook niet makkelijk maakt. Neem nu bijvoorbeeld de GBA Player voor de cube.
Dit apparaatje maakt het wel heel erg verleidelijk om de huidige discussie te laten omslaan naar een GBA related onderwerp in het cube topic. Niks aan te doen. Dit geldt alleen niet voor oude consoles. Wil je hier toch over praten open dan AUB een retro topic. Op die manier blijft alles mooi overzichtelijk.

• GameCube topic (voor actuele nieuws en game discussies, reviews, compo's)
• Retro topic (wat zijn must-have games, hoe-heet-deze-game?, compo's (Mario Kart compo?) wint d3 toch :P
• GBA topic (voor actuele nieuws en gamediscussies etc..)

Lijkt mij veel beter imo.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 29-01-2003 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Nou jah, dan maar wat news :P
News Article: Pitfall Harry To Return!
News Date: 01/29/2003
Activision is bringing back your favorite vine swinging hero this fall.

ACTIVISION'S LEGENDARY PITFALL® HARRY SWINGS ONTO NEXT-GEN CONSOLE SYSTEMS THIS FALL

Breda, NB - January 29, 2003 - Activision, Inc.'s (Nasdaq: ATVI) legendary Pitfall® franchise is swinging onto the next-gen consoles as the daring explorer Pitfall Harry packs his wits, athleticism and quick reflexes and embarks on an all-new adventure deep in the South American jungle. Featuring over 50 perilous levels including lush rain forests, creature-ridden caves and vast glacial mountains, the game challenges players to explore a dynamic obstacle-filled world. Developed by Edge of Reality, Pitfall® Harry will be available Fall 2003 for the PlayStation®2 computer entertainment system, XboxTM video game system from Microsoft, Nintendo GameCubeTM and Game Boy® Advance, and is currently rated "RP" (Rating Pending) by the ESRB.

"Pitfall Harry will let players take on the role of the daring explorer who laughs in the face of danger as he rescues those in distress from deadly foes and searches for lost treasures," said Larry Goldberg, executive vice president, Activision worldwide studios. "This all new adventure delivers highly detailed graphics, fast paced action pathways and a host of interactive goals. Classic vine swinging and pit hopping action combined with Harry's quirky sense of humor will make Pitfall Harry one of the most sought after titles of the year."

Gamers assume the role of Harry, a fearless, rough-and-ready treasure seeker who battles evil using his athletic ability and a knapsack filled with adventure gear. Harry must race against a rival explorer to find hidden treasures, which in the wrong hands could spell doom for him and his friends.

The vast landscape, ranging from forests to ancient ruins to subterranean mines, provides players with countless game options as they face the consequences of their decisions. Crossing treacherous jungle terrain and dark areas filled with puzzles, tricks and traps, players swing on vines, avoid crocodiles and dodge rolling logs as they unearth artifacts and use their cunning to defeat dangerous foes.
Woei! pitfall op de next gen consoles.... :D

Goed gemikt link :P

*klik*
Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/034511073.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/034511068.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/034511072.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door ReCreator op 29-01-2003 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hehe eindelijk doet GOT het weer. :P :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hehe ja kreeg al ontwenningsverschijnselen...

ps. Datel heeft aangekondig de Action Replay op 12 februari te releasen, echter over de 'Freeloader' functie in de Action Replay wordt met geen woord meer gerept...
dus zou het dan de AR zijn die uitkomt en niet de Freeloader?

van ign:
January 29, 2003 - Company Datel Electronics today announced that it would release a videogame cheat and enhancement product called Action Replay in the US on February 18. The device will compete directly with the GameShark brand of videogame enhancers, which have still to ship on Nintendo's next-generation machine.
A basic Action Replay with a standard memory card will retail for approximately $39.99, according to the company. Meanwhile, gamers can also purchase an Action Replay packed with a 1000-block memory card for $49.99.

The Action Replay for GCN comes pre-loaded with more than 1000 codes for 60 games, including Super Mario Sunshine, Metroid Prime, Animal Crossing and James Bond 007: NightFire. Updates on Datel's website reveal how to unlock the original Metroid in Metroid Prime without a GBA connection, and similarly how to find classic Zelda and Mario games in Animal Crossing.

"We're very excited about introducing a new group of gamers to the power of Action Replay," says Doug Parsons, managing editor for Datel Design & Development. "Nintendo gamers will now have an option to get past difficult sections in a game or give an older title new life. Of course if you just want to crank up your ammo and have some fun, you have that option too."

[ Voor 71% gewijzigd door Phusebox op 30-01-2003 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

Phydomir

Dennis

grrr...

net TS2 Story mode 1e level op Normal, time portal komt in beeld, 30cm er voor wordt ik als nog dood geschoten...

een checkpoint extra zou geen kwaad kunnen in dat level :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Ok vraagjes die de vorige keer niet beantwoord werden:

Iemand zei dat MK:DA traag is? Ja..hoe traag? Traag als Tekken op de PSX?

Speelt MK:DA niet veel beter met een andere controller.. zoals die ene voor de GBA player.. die op de SNES controller lijkt.. die heeft toch een grotere d-pad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
net een modje geschopt om de topic titel te veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 16:24
Done :)
Overigens ook een klein stukje uit de startpost gehaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Aha dus we krijgen toch afsplitsingen? :) Niet dat ik het erg vind overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 23-06 16:24
JanMaster vroeg het gisteren al, maar van mij mogen jullie een apart "Retro topic" maken. :)

En van de andere SP mods vast ook wel :X

[ Voor 24% gewijzigd door M@NIC op 30-01-2003 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lol. btw mensen goed nieuws! We krijgen er weer een online!! MMORPG game bij. :)
Capcom komt met een mass multiplayer online RPG voor alle bestaande platformen, en plakt er de Ghosts 'n Goblins licentie op.

Deze nieuwe MMORPG, een roleplaying game waar je met z'n allen in een grote wereld wordt gedropt, zal pas in de lente van 2004 verschijnen, allereerst op de PC, waarna Xbox, PS2 en onze eigen GameCube volgen. De hoofdpersoon is de zoon van de ster uit de Ghosts 'n Goblins reeks Arthur. Er zijn elf verschillende speelbare personages en 6 verschillende categorieen om uit te kiezen, te weten ridder, boogschutter, vampier, vechtmachine, beestenman en drakenman. Niet Capcom, maar Gamefactor gaat deze game ontwikkelen. Veel informatie is er verder helaas nog niet, maar we houden je op de hoogte.
En er komt ook een nieuwe FPS aan alleen heeft deze game nog geen titel. :P
A new FPS is Cube bound.

Magemasters is a first person shooter developed by Game Brains, who've created numerous portable titles for Nintendo machines in the past.

The game is being developed for the PS2, with a plan to bring it to us GameCube owners too. There's no publisher yet unfortunately, but here's a feature list to get excited over whilst they get one.

The single player game is a story based shooter game spanning about 30 levels.
Set in an original fantasy universe.
Easy to use controls for FPS on console.
The multiplayer game features several original gameplay modes in addition to all the traditional FPS gameplay modes for up to 32 players per game.

[ Voor 36% gewijzigd door schnumi op 30-01-2003 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
keej beter... die titel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ahhhh een persoonlijke overwinning..
Eindelijk dat "Caged Shine Sprite lvl" gehaald van SMS..
Jeez wat irritant zeg.. over die smalle balken heen lopen met die uber-sensitive joystick van de controller.. en dan ook nog aan 't eind er meerdere malen afgeflikkerd worden door die ghosts.. pff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Lionhead werkt aan een spel voor de GameCube, genaamd Unity: Unity
Het moet een FPS worden, en aangezien Peter Molyneux eraan meewerkt ben ik er wel erg benieuwd naar!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:05

SD5k

>4&X

RedruM schreef op 30 januari 2003 @ 11:01:
Jeez wat irritant zeg.. over die smalle balken heen lopen met die uber-sensitive joystick van de controller.. en dan ook nog aan 't eind er meerdere malen afgeflikkerd worden door die ghosts.. pff :)
ahhh, je hebt het over die haven... inderdaad erg frustrerend level, maar als je gewoont wandelt over die balken is ie goed te doen

[ Voor 78% gewijzigd door SD5k op 30-01-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

NoTimeRemains

I know

wow nieuw topic :)

probs voor topicstartert

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik vind bij sms zowiezo al die levels in de haven irritant. het is ook de enige wereld waar ik nog niks heb gehaald. ik zit eigenlijk alleen maar op het strand

misschien is dat ook wel een soort heimwee gevoel naar aruba :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

RedruM schreef op 30 januari 2003 @ 11:01:
Haha, ja wat een kutlevel is dat zeg! Was ook onwijs blij toen ik die eindelijk gehaald had. Ben nu gelukkig klaar met die haven, is inderdaad minder leuk level.
Zit nu in het mysterieuze hotel...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ik vond die paar keer dat ik die inktvis moest verslaan wel erg gaaf..

moet nu nog roze munten verzamelen op zo;n racende inktvis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Nu online
Zo het topic is titel veranderd, dus is iedereen weer blij. :Y)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-06 20:16
Vind in de haven die handel irritant waar je die rode muntjes moet verzamelen als je op z'n waterscooterbeest staat. Dat ding gaat veels te snel ... 1x wat raken dood :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Klein vraagje over ED, ik zit nu op het moment met ene Kamir(die gast met 2 zwaarden)in dat ene crypt geval. Op een moment moet je ergens die tome neerleggen en een hek gaat open, tome haal je weg en je komt in een nieuwe ruimte. paar stapjes verder en ineens komt er een groene muur, hierna krijg je wat zombies stuk of 10 en daarna zo groot beest (weet de naam niet) lange armen, 3 ogen volgens mij en schiet steeds van die electrisiteit achtig iets...maar ik krijg zo beest echt nauwelijks dood of weet niet hoe dit moet. Ik kan mezelf niet healen en wat ik ook probeer ik ga steeds dood of raak dat beest niet eens. Wie heeft er een tip om zo gast dood te krijgen?
Gewoon Enchant Item op je zwaarden, en op zijn ogen/hoofden richten. Met 3 a 4 klappen heb je hem dood.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 12:24
Ecco schreef op 30 januari 2003 @ 12:40:
[...]

Gewoon Enchant Item op je zwaarden, en op zijn ogen/hoofden richten. Met 3 a 4 klappen heb je hem dood.
Oke thanks :) Dat moest ik even weten, ik dacht ook al aan zijn ogen maar goed na 4 keer zoveel zombies te killen en dan steeds dood gaan had ik ff iets van daaag :P Zal vanavond maar weer is even proberen dan.

Nog enige tips om dat beest ook beetje te evaden zodat ik geen klappen krijg? :)

Welke games gaan jullie allemaal aanschaffen in de komende maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

TAG_Speedy schreef op 30 januari 2003 @ 12:31:
Vind in de haven die handel irritant waar je die rode muntjes moet verzamelen als je op z'n waterscooterbeest staat. Dat ding gaat veels te snel ... 1x wat raken dood :(
Nou die muntjes pakken valt nog wel mee want op een gegeven moment weet je wel welke route het handigst is om in een keer alle muntjes te pakken. Het ergste vond ik daar om de shine te pakken te krijgen.
SMS heb ik uitgespeeld (eindbaas nog niet alle shines) en het allermoeilijkste level vond ik zo'n 'platform' level waarbij je een shine moet halen die achter een berg zandblokken ligt en waar je naartoe moet op een groen tandwielachtig draaiend figuur. Volgens mij heb ik dat wel 30-40 keer geprobeerd. Gelukkig was de rest prima te doen. Overigens is de weg naar de eindbaas voor de eerste keren ook lastig maar uiteindelijk valt dat reuze mee als je dat een beetje slim doet.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hmm ben nu bezig op dat strand.. die beestjes zitten op de spiegels.. ik krijg ze wel met m'n watercannon tegen et randje maar ze flikkeren er niet vanaf. .Hoe doe je dat?

ah ik heb 't al.. gewoon hard erop springen :D

[ Voor 15% gewijzigd door RedruM op 30-01-2003 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Nu online
Koffiezuiper schreef op 30 januari 2003 @ 12:44:
[...]

Oke thanks :) Dat moest ik even weten, ik dacht ook al aan zijn ogen maar goed na 4 keer zoveel zombies te killen en dan steeds dood gaan had ik ff iets van daaag :P Zal vanavond maar weer is even proberen dan.

Nog enige tips om dat beest ook beetje te evaden zodat ik geen klappen krijg? :)

Welke games gaan jullie allemaal aanschaffen in de komende maanden?
- RE 0
- MP
ver weggers:
- FF:CC
- RE 4
- F zero
- PN 03
- Lamborghini
- SC 2
dit is alles tot nu toe. ;)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euh ik wil niet lullig doen maar Rage is failliet.

Dus of lamborghini nog uit komt is dus helemaal niet zeker. ;(

edit: oh hij staat ook bij verweg dus stja misschien idd. :P

[ Voor 22% gewijzigd door schnumi op 30-01-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Jeeeez wat een evil level is dat zeg.. met mario @ beach en dan die beestjes op de spiegels..
Vooral 3 tegelijk..echt moeilijk :|

lol.. probeer et nog een keer en nu lukken ze allemaal in 1x achter elkaar..
:D

[ Voor 25% gewijzigd door RedruM op 30-01-2003 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ik heb zojuist Illusion of Time (SNES) compleet met doosje, boekje en landkaart gekocht via internet voor 20euro incl verzendkosten... is dit een beetje een goede koop??
RedruM schreef op 30 January 2003 @ 13:07:
Jeeeez wat een evil level is dat zeg.. met mario @ beach en dan die beestjes op de spiegels..
Vooral 3 tegelijk..echt moeilijk :|

lol.. probeer et nog een keer en nu lukken ze allemaal in 1x achter elkaar..
:D
gewoon steeds spuiten totdat er een bijna valt en dan op de spiegel stampen, vond em wel leuk eigenlijk

[ Voor 57% gewijzigd door SD5k op 30-01-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Thelema schreef op 30 januari 2003 @ 13:15:
ik heb zojuist Illusions of Time (SNES) compleet met doosje, boekje en landkaart gekocht via internet voor 20euro incl verzendkosten... is dit een beetje een goede koop??
Hmm ik ken het spel niet, maar als et een goed spel is, heb je zeker een goede koop gedaan.. best zeldzaam dat je boekje + doosje + kaart erbij kan krijgen. Vooral als alles ook nog in goede staat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Ik ga zowieso MP kopen en Zelda is al pre-ordered. Verder alle RPG's die uitkomen en wat party games. Mn vriendin flipte al toen ze hoorde dat Mario Kart uitkwam :)

Mario Sunshine vondt ik op sommige punten echt te frustrerend voor woorden. Ben je een kwartier bezig om 7 muntjes te verzamelen; val je ergens in voordat je de achtste hebt. Kan je weer overnieuw.
Dat zijn van die momenten dat ik rustig mn cube uitdoe en ik ff op GOT kijk :P

Trouwens, Illusion of Time is een van de beste RPG's die ik ken op de SNES; een must-have!!

[ Voor 11% gewijzigd door Ecco op 30-01-2003 13:25 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10:20
SMS kan inderdaad frustrerend zijn, ik snap eigenlijk niet dat zoveel shines gehaald moeten worden door 8 rode muntjes te verzamelen. Vooral die obstacle parcours zorgen dan voor wat grijze haren. Heb nu 110 shines, ik weet nog 2 extra shines, pinball machine en een gaar boot level op dat kleine eilandje waar je Yoshi voor nodig hebt, maar daarna wordt het toch weer muntjes verzamelen, blauwe muntjes wel te verstaan "_

Kan niet wachten op E3, ben zeer benieuwd wat Nintendo daar gaat showen, ik denk dat Mario Kart daar weleens de topper gaat worden. Besturing zoals de SNES versie, banen net zoals de SNES versie (behalve dan ijsbanen) en een 4 speler grand prix mode!

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

En niet te vergeten geluid + graphics zoals de Snes versie. :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Thelema schreef op 30 January 2003 @ 13:15:
ik heb zojuist Illusion of Time (SNES) compleet met doosje, boekje en landkaart gekocht via internet voor 20euro incl verzendkosten... is dit een beetje een goede koop??
Zeker goeie koop, flink goed spel en is meestal een stuk duurder dan 20 euro. Terranigma is ook goed, is het vervolg daarop. Iets moeilijker te krijgen alleen. Terranigma is een van de weinige japanse spellen die WEL in Europa maar NIET in de US uitgekomen zijn, zijn alle US rpg-freaks jaloers op :)

Mag dit nog trouwens of is er al een retro topic open? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hmm heb een mooie aanbieding gevonden op marktplaats..
Voor de echte Zelda freaks :p Zelda 1 en 2 voor de NES, allebei met doosjes en boekjes.

Marktplaats advertentie

Afbeeldingslocatie: http://www.marktplaats.nl/fotos/software/nintendo/33663.jpg

Maar 50 euro is me net iets teveel denk ik :)

[ Voor 21% gewijzigd door RedruM op 30-01-2003 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Zelda's staan ook op Ebay voor 35 euro dacht ik, maar ik weet niet of daar doosjes en boekjes bijzaten. BTW, op ebay is ook een of andere gek bezig, hij wil de bonus disc van Zelda verkopen, de Japanse dat is, voor, schrik niet, 75 harde euro's :P :P klik

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 30-01-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Goh frustratie op z'n max..
SMS een lvl van dat pretpark eiland waarbij dat octopus ding te snel draait.. aan de achterkant van dat octopus ding moet je dan van die rekken besproeien om ze om te draaien maar de camera werkt zo beroerd daar..echt om te kotsen.. krijg er gewoon claustrofobische gevoelens van ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
pff..soms ben ik blij dat SMS niet van mezelf is.. anders had ik em al lang in 4 stukken gebroken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

Oh ik dacht fijn, er wordt eindelijk weer alleen maar over de gamecube in dit topic gepraat. Maar nee hoor, men begint weer vrolijk over oude snes games te lullen. Open toch dat retro nintendo topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In die poll in het vorige topic stond het anders gelijk hoor
Delirium2001 in "Het grote GameCube topic deel 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Nu niet meer >:)
Let there be 1 groot topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

RedruM schreef op 30 januari 2003 @ 15:59:
Goh frustratie op z'n max..
SMS een lvl van dat pretpark eiland waarbij dat octopus ding te snel draait.. aan de achterkant van dat octopus ding moet je dan van die rekken besproeien om ze om te draaien maar de camera werkt zo beroerd daar..echt om te kotsen.. krijg er gewoon claustrofobische gevoelens van ofzo..
die vond ik ook klote ja, de camera die achter hoekjes blijft hangen, niet wil in of uit zoomen, en zulke dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedruM schreef op 30 januari 2003 @ 16:59:
[...]

Nu niet meer >:)
Let there be 1 groot topic :D
Goedzo redrum

1 topic to rule them all :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 30-01-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thelema schreef op 30 januari 2003 @ 17:05:
[...]

die vond ik ook klote ja, de camera die achter hoekjes blijft hangen, niet wil in of uit zoomen, en zulke dingen
Hmmm... Dat lukte mij ook niet, ik heb het op een andere manier gedaan, weet alleen niet meer precies hoe :D
Het ging ong. zo: Je moet op dat ding waar die gare beesten aan hangen daar op gaan, en dan vanaf het hoogste punt naar die octopus zweven. Het kan even duren voordat het gelukt is, maar het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Anoniem: 34169 schreef op 30 januari 2003 @ 17:46:
[...]

Hmmm... Dat lukte mij ook niet, ik heb het op een andere manier gedaan, weet alleen niet meer precies hoe :D
Het ging ong. zo: Je moet op dat ding waar die gare beesten aan hangen daar op gaan, en dan vanaf het hoogste punt naar die octopus zweven. Het kan even duren voordat het gelukt is, maar het kan.
Idd, de 'conventionele' routes worden soms door het beroerde camera-systeem bijna onmogelijk gemaakt. Dat vondt ik wel aardig triest.
Speel het spel ook nooit lang achter elkaar; iets te frustrerend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 10:20
Was even op GameSpot en kwam wat nieuwe afbeeldingen tegen van P.N.03, zelf nog niet gezien, hier alvast eentje :

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/01/27/ppnn_screen004.jpg

De rest kan je hier vinden.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

RedruM schreef op 30 januari 2003 @ 14:51:
Hmm heb een mooie aanbieding gevonden op marktplaats..
Voor de echte Zelda freaks :p Zelda 1 en 2 voor de NES, allebei met doosjes en boekjes.

Marktplaats advertentie

[afbeelding]

Maar 50 euro is me net iets teveel denk ik :)
Thank you, die zijn voor mij. Morgen gelijk maar ff ophalen.

OOPS, dit is het GameCube topic, he? Naja, voor deze ene keer :P

* Anoniem: 23844 de hypocriet! >:)
Ecco schreef op 30 januari 2003 @ 17:59:
[...]

Idd, de 'conventionele' routes worden soms door het beroerde camera-systeem bijna onmogelijk gemaakt. Dat vondt ik wel aardig triest.
Speel het spel ook nooit lang achter elkaar; iets te frustrerend :/
Jullie weten toch hopelijk wel dat je de camera standen kan veranderen met de c-stick he? Door zo nu en dan de camera stand te veranderen heb je vrijwel geen last van lastige camera hoeken. En die beesten kan je als het goed is van het hek afstompen (kwam ik ook pas laat achter :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59687

Anoniem: 51765 schreef op 30 januari 2003 @ 17:09:
[...]

Goedzo redrum

1 topic to rule them all :)
Hehe, het staat 50-50 bij die Poll :P
Ik was voor nummero 1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

yo iedereen.
ik volgde deze topic al heel lang, maar doordat ik een hotmail account had, heb ik me nooit echt ingeschreven...nu dus wel.
verwacht me hier maar veel te zien.
Ik zal ier direct is mijn mening geven, ik vind het nl. ook irritant dat er steeds over die nes games gesproken wordt.Misschien is het echter niet nodig om een nieuw topic te maken, mss kan een beetje goodwill volstaan, om het er niet al te veel over te hebben.Ik hebber eiglijk niets tegen, en lezet ook graag, zolang het er maar geen 10 berichten na elkaar over gaat...
Daarbuiten had ik ook een vraagje, kan een IGN insider dat stuk over SSB:M 3 ergens online zetten of kopiëren aub???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Anoniem: 23844 schreef op 30 januari 2003 @ 18:20:
[...]
Jullie weten toch hopelijk wel dat je de camera standen kan veranderen met de c-stick he? Door zo nu en dan de camera stand te veranderen heb je vrijwel geen last van lastige camera hoeken. En die beesten kan je als het goed is van het hek afstompen (kwam ik ook pas laat achter :+)
Dat is het probleem niet. Bij dit soort stukjes gaat de camera zelf steeds van hoek veranderen; en met je C-stick rammelen heeft weinig zin als je midden in een sprong zit.
Het lijkt er op dat de programmeurs vonden dat zij beter weten hoe de camera moet staan dan jij.
Hoogst ergerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 42873 schreef op 30 januari 2003 @ 18:32:
yo iedereen......

[knip!]

....kopiëren aub???
Welkom BlauweBeer ;)
(Je mag best wat meer invullen op je profile :P)

Zo het topic is veranderd zie ik... toch wel beter zo jah....
nu hoefd D³ ook niet zoveel namen te veranderen :P

maar euh.. jah zoals beloofd >:) , ga ik vanaaf dus niet op GoT rondhangen, maar ik ga me opsluiten en mn N64 aansluiten met Ocarina of Time....

En een lekker potje voetballen met Fifa2003 (op mn GC uiteraard) een ouderwetse gameavond... want ik heb mn cubeje bijna 3 weken stil laten staan omdat ik het druk had met school... en als ik tijd had wou ik relaxen en slapen :(

Mja, das opzich niet erg, maar nu moet ik alle tijd inhalen :D

[ Voor 4% gewijzigd door ReCreator op 30-01-2003 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gctopicstats.jpg

* Dyxtra van Het GameCube Topic delen 1 - 20 *

Algemene stats:
Totaal aantal unieke users433 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif6]
Totaal aantal posts19812 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1005]
Totaal aantal tekens incl. quotes
Totaal aantal tekens excl. quotes
10798245 (10.3 MB) [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif644869]
6932415 (6.61 MB) [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif435809]
Gemiddeld aantal posts per user46 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2]
Gemiddeld aantal tekens per post incl. quotes
Gemiddeld aantal tekens per post excl. quotes
545 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif5]
350 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif5]
Gemiddeld aantal posts per dag71.5 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif0.5]

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/gctopic_hr.gif
Topic overzicht:
% = Percentage van totaal
TopicStarterUsers(%)Posts(%)Posts/dagTekens(%)Excl. quotes(%)
1M4rt! 95(21.9%)825(4.2%)91.4 363719(3.4%)255006(3.7%)
2Vertex 104(24%)947(4.8%)105.5 398129(3.7%)273432(3.9%)
3Phusebox 74(17.1%)989(5%)140.9 364503(3.4%)242477(3.5%)
4ds 82(18.9%)986(5%)109.5 435217(4%)279439(4%)
5Phusebox 88(20.3%)983(5%)89.5 460973(4.3%)298140(4.3%)
6Vertex 80(18.5%)953(4.8%)68 513643(4.8%)289667(4.2%)
7harley 84(19.4%)1009(5.1%)63.1 479342(4.4%)303414(4.4%)
8ds 77(17.8%)1029(5.2%)73.4 548824(5.1%)358638(5.2%)
9GolbeZeromus 91(21%)1010(5.1%)37.4 601519(5.6%)345755(5%)
10ds 82(18.9%)1008(5.1%)45.8 652966(6%)361532(5.2%)
11Phusebox 104(24%)1015(5.1%)46.1 485340(4.5%)312537(4.5%)
12Elroy 89(20.6%)1007(5.1%)91.8 525839(4.9%)339482(4.9%)
13TheEvilCuber 83(19.2%)995(5%)83 470503(4.4%)304613(4.4%)
14TheEvilCuber 87(20.1%)1007(5.1%)71.8 504179(4.7%)303679(4.4%)
15Phusebox 89(20.6%)1042(5.3%)61.2 717520(6.6%)475733(6.9%)
16HIValicious 94(21.7%)1009(5.1%)63.1 658346(6.1%)432374(6.2%)
17foxFX 102(23.6%)991(5%)61.9 740978(6.9%)467873(6.7%)
18Bush 102(23.6%)994(5%)62.2 644096(6%)443696(6.4%)
19Elroy 80(18.5%)1008(5.1%)125.8 587740(5.4%)409119(5.9%)
20JanMaster 78(18%)1005(5.1%)83.7 644869(6%)435809(6.3%)

Top 15 Posters
Users met het hoogste aantal posts
#.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]NaamAantal Posts [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]% van totaal [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]
1.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]schnumi1736 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif82]8.8% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif%]
2.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]Phusebox1628 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif122]8.2% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif0.2%]
3.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]TheEvilCuber814 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif4]4.1% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.2%]
4.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]daFubar695 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif13]3.5% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.1%]
5.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]GolbeZeromus648 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif16]3.3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.1%]
6.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]Elroy557 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif6]2.8% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.1%]
7.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]FLiP.m0460 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif23]2.3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif%]
8.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1]Phydomir448 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif21]2.3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif%]
9.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1]445 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif11]2.2% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.1%]
10.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]ds408 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]2.1% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.1%]
11.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]yamAUchi380 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif18]1.9% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif%]
12.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2]jOzh336 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif31]1.7% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif0.1%]
13.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif4]SilverBolt333 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif50]1.7% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif0.2%]
14.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif2]blakez325 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif10]1.6% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.1%]
15.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif2]Zero00324 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif12]1.6% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.1%]

Top 15 Tikkers
Users met de grootste hoeveelheid data
#.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]NaamAantal Tekens [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]Incl quotes% quotes% van totaal [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]
1.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]462346 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif28338]68930732.9%6.7% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif%]
2.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1]Phusebox446823 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif38876]72952738.8%6.4% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif0.1%]
3.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1]schnumi439653 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif24049]92889452.7%6.3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.1%]
4.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]ds298963 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]57577848.1%4.3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.3%]
5.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]TheEvilCuber269452 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1751]36285825.7%3.9% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.2%]
6.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1]GolbeZeromus257923 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif14202]36136628.6%3.7% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif%]
7.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1]Elroy253818 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3016]62091959.1%3.7% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.2%]
8.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]daFubar206606 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3998]31591334.6%3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.1%]
9.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]blakez170720 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif5317]21253519.7%2.5% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif%]
10.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1]yamAUchi167135 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif13772]21633822.7%2.4% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif%]
11.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1]FLiP.m0162944 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif8079]27325340.4%2.4% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif%]
12.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]jOzh133435 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif11729]17099422%1.9% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif%]
13.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2]SilverBolt122814 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif22067]20228239.3%1.8% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif0.3%]
14.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]Phydomir116436 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif6351]21343545.4%1.7% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif%]
15.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif2]stormblade32114566 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]14466820.8%1.7% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.1%]

Top 15 Tikkers Per Post
Users met de grootste hoeveelheid data per post (alleen users met >25 posts)
#.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]NaamAantal tekens per post [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]Incl quotesVerschil met gemiddelde
1.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]1039 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif39]1549Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif689
2.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]ds733 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]1411Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif383
3.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]DannyXP1600618 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]675Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif268
4.[N]MuErTo ChAvEz600 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif111]806Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif250
5.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1]jasjenl568 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]769Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif218
6.[N]admiral567 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif50]680Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif217
7.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif2]DouweGNL543 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]767Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif193
8.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif2]harley542 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]720Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif192
9.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif2]Jaxe534 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]757Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif184
10.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1]Gamegod533 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif8]933Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif183
11.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif3]blakez525 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]654Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif175
12.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2]Koffiezuiper477 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif26]611Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif127
13.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif3]stormblade32477 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]603Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif127
14.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif3]TAG_Speedy475 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3]609Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif125
15.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif3]saabracer459 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]539Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif109

Top 15 Quoters
Users met het hoogste aantal quotes
#.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]NaamAantal Quotes [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]Quotes per post% Quotes
1.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1]schnumi1188 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif74]0.7 52.7%
2.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1]1005 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif42]2.3 32.9%
3.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]Phusebox877 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif80]0.5 38.8%
4.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]ds759 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]1.9 48.1%
5.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3]daFubar442 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif5]0.6 34.6%
6.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1]GolbeZeromus415 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif27]0.6 28.6%
7.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1]Elroy371 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif5]0.7 59.1%
8.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2]FLiP.m0319 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif14]0.7 40.4%
9.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif4]TheEvilCuber311 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1]0.4 25.7%
10.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif4]Phydomir284 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif16]0.6 45.4%
11.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif9]Gamegod276 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif50]1.4 42.9%
12.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif4]Fred_Perry244 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]0.8 39.8%
13.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2]SilverBolt201 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif42]0.6 39.3%
14.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3]RareGast189 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif7]0.8 36.9%
15.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif3]jOzh188 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif15]0.6 22%

Deze mensen zagen we na 1 post niet meer terug in HGCT. -CENSUUR-.
--N9--, -RMW-, 3CLipZ, achappey, Alannie, alcapalis, AleSyS, Alpine, Amd-Rulez, Ashitaka, Breepee, Bumperklever_, Bush_2, CapTVK, CE_REAL, ck2000nl, D3_temp, Da Monkey, Dalrok, DarkShadow, David2003, Det0w, Dhole, Dikkie, DKasemier, DoD Cerberus, DooM_DonuT, DROMMELS, eghie, el pollo diablo, el1zer, eliminator007, elpaso, Evilernie, Fredje__, Gamer---NL---, GandalfTheGrey, GaRdErObE, Geqxon, Gifted1, Glorix Jim, GTA3, HenkJan, Homedisc, Hubert, HyperViper, Ikroelz, IndigoDelFuego, Irons, Jalla, jikjik, Johnny, JosAlders, Juniorrules, kazuka, kazuya_84, keldon, Ker Plunk, KillGhost, Klaasvaak, Kleffie, kobe0823, KoosKansloos, Kremez, KunDun, likkepot, LiquidSmoke, Llewella, Manny, masteroni, mazerati, mek, Meneer Eric, meSmooth, MK9, mph124, mrpuff, ND, NDAsilenced, Networx, NL, NmQ.Thijs, NolimitAssassin, NuclearDutchman, P3t4h, Perfect_Cell, pierkwam, Plaagje, Ponem, POOPA-SCOOPA, punt, questa.unigame, raptorix, RelaXXinG, Rick Brands, Ruudgo, Scorperito, sdomburg, Semmy, Shaggy, sheeponfire, Sithterro, Sneuterveuter, Stevio4u, T-1o0o, Tha BasZ, Tranzity, Traxis, TwisteR, udenjpg, Vavoom, w3irdd0, Xen, Yavi, zwik

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
* Dyxtra van Het GameCube Topic deel 20 *

Algemene stats:
Totaal aantal unieke users78 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif2]
Totaal aantal posts1005 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif3]
Totaal aantal tekens incl. quotes
Totaal aantal tekens excl. quotes
644869 (0.61 MB) [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif57129]
435809 (0.42 MB) [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif26690]
Gemiddeld aantal posts per user13 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]
Gemiddeld aantal tekens per post incl. quotes
Gemiddeld aantal tekens per post excl. quotes
642 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif59]
350 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif5]
Gemiddeld aantal posts per dag83.7 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif42.1]

Top 15 Posters
Users met het hoogste aantal posts
#.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]NaamAantal Posts [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]% van totaal [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]
1.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]Phusebox122 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif23]12.1% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2.3%]
2.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2]schnumi82 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif26]8.2% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2.6%]
3.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif6]Thelema54 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif24]5.4% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2.4%]
4.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2]SilverBolt50 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif13]5% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1.3%]
5.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif3]JanMaster46 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif27]4.6% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif2.6%]
6.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif43]ReCreator38 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif35]3.8% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3.5%]
7.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif27]admiral34 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif27]3.4% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2.7%]
8.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif40]MuErTo ChAvEz34 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif31]3.4% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3.1%]
9.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif2]Gamegod33 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif3]3.3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.3%]
10.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif5]jOzh31 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif11]3.1% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1.1%]
11.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif11]RedruM30 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif14]3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1.4%]
12.[N]FLiP.m023 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif23]2.3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2.3%]
13.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif32]Bush22 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif18]2.2% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1.8%]
14.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif4]Phydomir21 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]2.1% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif%]
15.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif12]Tarin19 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif38]1.9% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif3.8%]

Top 15 Tikkers
Users met de grootste hoeveelheid data
#.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]NaamAantal Tekens [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]Incl quotes% quotes% van totaal [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]
1.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]Phusebox38876 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif6156]6679141.8%8.9% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif0.9%]
2.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]28338 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif297]3763924.7%6.5% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.5%]
3.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3]schnumi24049 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif8021]5034952.2%5.5% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1.6%]
4.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif4]SilverBolt22067 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif8426]3690340.2%5.1% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1.8%]
5.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1]JanMaster20254 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif2506]3284338.3%4.6% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1%]
6.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif23]admiral19903 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif15987]2442718.5%4.6% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3.6%]
7.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif34]MuErTo ChAvEz19202 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif17166]2674428.2%4.4% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3.9%]
8.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif3]Gamegod18868 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1500]3532446.6%4.3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif0.7%]
9.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3]Thelema18581 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif8536]2201415.6%4.3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1.8%]
10.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif42]ReCreator17028 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif16001]2339427.2%3.9% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3.6%]
11.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif8]GolbeZeromus14202 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif5598]2217936%3.3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1.2%]
12.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif15]yamAUchi13772 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif9588]1762921.9%3.2% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2.2%]
13.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif6]jOzh11729 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif3657]1463019.8%2.7% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1.1%]
14.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif11]RedruM10030 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif4664]1345325.4%2.3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1%]
15.[N]Aristagon9892 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif9892]98920%2.3% [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2.3%]

Top 15 Tikkers Per Post
Users met de grootste hoeveelheid data per post
#.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]NaamAantal tekens per post [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]Incl quotesVerschil met gemiddelde
1.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]2576 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif3151]3422Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2226
2.[N]Aristagon1099 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1099]1099Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif749
3.[N]Disciplus-Simplex1026 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1026]1026Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif676
4.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif17]Sagat1013 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif567]1630Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif663
5.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif22]ROOLIO924 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif532]1110Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif574
6.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif4]GolbeZeromus888 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif273]1386Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif538
7.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif47]Koffiezuiper878 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif583]947Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif528
8.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3]yamAUchi765 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif167]979Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif415
9.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif6]admiral585 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif26]718Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif235
10.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3]Gamegod572 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif6]1070Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif222
11.[N]jasjenl572 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif572]684Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif222
12.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif4]MuErTo ChAvEz565 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif114]787Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif215
13.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif1]DouweGNL561 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif29]849Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif211
14.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3]henkyyyyyyy558 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif57]558Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif208
15.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1]RareGast557 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif22]715Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif207

Top 15 Quoters
Users met het hoogste aantal quotes
#.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]NaamAantal Quotes [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/delta.gif]Quotes per post% Quotes
1.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/stil.gif]Phusebox80 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif15]0.7 41.8%
2.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif4]schnumi74 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif18]0.9 52.2%
3.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif2]Gamegod50 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3]1.5 46.6%
4.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif2]42 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif18]3.8 24.7%
5.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3]SilverBolt42 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif11]0.8 40.2%
6.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif2]JanMaster37 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif3]0.8 38.3%
7.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif34]MuErTo ChAvEz28 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif27]0.8 28.2%
8.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif11]GolbeZeromus27 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif12]1.7 36%
9.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif5]Delirium200124 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif7]2 53.4%
10.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif19]admiral19 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif16]0.6 18.5%
11.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif41]ReCreator19 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif18]0.5 27.2%
12.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif10]Phydomir16 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1]0.8 45.6%
13.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif6]jOzh15 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif20]0.5 19.8%
14.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1]Lamsh15 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif11]0.9 40.1%
15.[Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/down.gif3]Thelema15 [Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/up.gif1]0.3 15.6%

Deze mensen postten in deel 20 voor het eerst in HGCT, welkom!
Gamer---NL---, Johnny, punt, sheeponfire, T.T., Tranzity

Deze stats hoeven niet herhaald te worden, omdat 1x zo'n lap tekst al behoorlijk irritant is :Y)
Stats gegenereerd in 52.966 s door SAMUSTM 3.0 (Stats Accumulators 'r Us) met Dual-Pass® technologie, Blast Processing en Phazon Injection System.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Laatst online: 16-06 11:26
Ok goed nieuws....

FREELOADER IS KLAAR!!!!!!!!!
Order FreeLoader now! The only way to play import games on your GameCube!

FreeLoader, the revolutionary import game player for GameCube, is to start shipping worldwide on Wednesday 5th February.
Priced at just £19.99, Datel's FreeLoader lets you play any GameCube game from around the world...on any GameCube console! Using FreeLoader you can now, for example, easily play Japanese or U.S. games on any European GameCube console.

Just imagine...at last you can play Legend of Zelda: The Wind Waker, Metroid Prime, Animal Crossing and many other fantastic games that haven't been released in Europe!

If you’re one of the many gamers that bought an imported GameCube console and you now want to play games from your own country, then FreeLoader is also ideal for this task. Whichever way you use FreeLoader, no modifications to your console are needed and your console’s warranty is kept intact.

Despite using complex proprietary technology, FreeLoader couldn't be easier to use. Simply load up the FreeLoader disc, then swap it with your import game disc. That's all there is to it! In a few second your import game will load. It works on both PAL and NTSC consoles, and you don't even need an NTSC compatible TV set to play NTSC games!

We recommend you always buy a game designed for your own region wherever possible due to language differences and extra features, etc. However there will be occasions when you simply can’t obtain a game, or are not prepared to wait many months for a foreign title to be released in your region. In these cases, FreeLoader is your passport to playing any game, from any country, on any GameCube.

You can order FreeLoader direct from us now, and we will send it to you as soon as possible. Or if you'd prefer to wait, FreeLoader will soon be on sale in all good video game stores.

Note: please be patient when waiting for your order, as we have many, many customer pre-orders to fulfill which do take priority. We will endeavour to send your FreeLoader as soon as we can, but it may take a few days to receive your order.

FreeLoader's advanced technology is also included in our new cheat code system for GameCube, Action Replay, which retails at £29.99 and includes over thousands of codes for European, American and Japanese games. With Action Replay you can gain infinite health and ammo, unlock hidden bonus games and characters, and much, much more.

Written by: CodeJunkies
Posted: 30/01/2003 14:19:15
Dus schnumi ik hoop dat je je tekst geleerd hebt :D

Enne voor iedereen die mij niet geloofde Muhahahahaha })

Edit:

Owja douwe als je dit op gamer.nl plaatst zet mijn nick er dan ffies bij :+

[ Voor 6% gewijzigd door [FrEEzEr] op 30-01-2003 19:20 ]

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

[FrEEzEr] je ruled

pfff ben gestegen in de stats... :P
Maar of da zo blijft... hope so.....

D³, bedankt trouwens voor de stats... ;)

[ Voor 19% gewijzigd door ReCreator op 30-01-2003 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 23-06 16:34
[FrEEzEr] schreef op 30 januari 2003 @ 18:58:
Ok goed nieuws....

[...]

Dus schnumi ik hoop dat je je tekst geleerd hebt :D

Enne voor iedereen die mij niet geloofde Muhahahahaha })

Edit:

Owja douwe als je dit op gamer.nl plaatst zet mijn nick er dan ffies bij :+
Als dat nou eens echt waar zou zijn hè!! Dan bestel ik direct een freeloader met Animal Crossing.. Maarja.. eerst zien en dan geloven.. al begint 't nu toch echt wel 'waar' te lijken! :9

Btw weer een nette opening van alweer 't 21ste topic! Als ik ook even m'n mening mag geven over het retro gebeuren.. laat dat lekker hier staan.. Zo af en toe wat oude herinneringen ophalen kan toch zoveel kwaad niet? :) En trouwens, iedereen roept hier dat de topic titel is veranderd, maar ik zie nog steeds: "Het Grote Gamecube Topic deel 21" staan.. :? Is het dan niet veranderd of wat?

[ Voor 27% gewijzigd door blakez op 30-01-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
damn, ik sta niet in de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraagje: ik twijfel ervoor een rgb-kabel te kopen.Ik heb namelijk een matig budget :) ik zou het alleen willen als het ECHT de moeite waard is.Is het dat?
Kan een IGN insider trouwens dat stuk over SSB:M 3 ergens online zetten of kopiëren aub???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 23-06 16:34
Anoniem: 42873 schreef op 30 januari 2003 @ 19:29:
Nog een vraagje: ik twijfel ervoor een rgb-kabel te kopen.Ik heb namelijk een matig budget :) ik zou het alleen willen als het ECHT de moeite waard is.Is het dat?
Kan een IGN insider trouwens dat stuk over SSB:M 3 ergens online zetten of kopiëren aub???
Hoeveel mensen zouden hier al over getwijfeld hebben en daarna roepen dat ze die kabel al vanaf 't begin af aan hadden moeten kopen.. Ik weet 't niet meer hoor? :p Ik weet alleen dat je zo'n ding echt direct moet aanschaffen, mits je tv een RGB aansluiting heeft natuurlijk en 60hz aankan, want 't is echt een wereld van verschil!! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door blakez op 30-01-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Laatst online: 17-06 11:12
Poll: 1 of 2 topics???Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=488&layout=2

Nou vooruit, ik sluit hem nog niet.
Ik kijk wel tot hoever we komen.
blakez schreef op 30 januari 2003 @ 19:25:
Als dat nou eens echt waar zou zijn hè!! Dan bestel ik direct een freeloader met Animal Crossing.. Maarja.. eerst zien en dan geloven.. al begint 't nu toch echt wel 'waar' te lijken! :9
Idd super, maar Phuse! vertel eens meer over AC.
Heb je netjes de lamp aangestoken in de vuurtoren e.d.
blakez schreef op 30 januari 2003 @ 19:25:
En trouwens, iedereen roept hier dat de topic titel is veranderd, maar ik zie nog steeds: "Het Grote Gamecube Topic deel 21" staan.. :? Is het dan niet veranderd of wat?
Als je alle post had gelezen dan yhad je 't geweten ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Delirium2001 op 30-01-2003 19:38 ]

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
"offtopic" vraagje

Werkt een Amerikaanse NES-zapper ook met een ("regiovrij"-gemaakte) PAL NES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry dat ik blijg doordrammen over die kabel, maar:
ik ken mensen die op hun tv zo de drie aparte ingangen hebt, zodat je die kabel kunt gebruiken dat met de gc meekwam.is dat eht effect zoals met die rgb kabel? ik zie nl. niets verschil als je dat scart stuk gebruikt of de drie kabels er rechtstreeks insteekt.
btw: kan een IGN insider dat stuk over SSB:M 3 ergens online zetten of kopiëren aub???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

Japanse box-art :)

Afbeeldingslocatie: http://www.videogamerx.com/bbs/data/vgx001/metroid.jpg

Game Info
Titel: Metroid Prime Google - HGCTS
Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo
Genre: First Person Adventure
Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003
Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots

• Vette AC desktop (klikbaar)

Afbeeldingslocatie: http://www.inet.hr/~aarneric/wallpaper1024x768_nightfishing.jpg
[FrEEzEr] schreef op 30 januari 2003 @ 18:58:
Ok goed nieuws....

Mooi zo, als iedereen nou gaat importeren hoef ik me ook niet druk te maken om evt. F-Zero en Mario Kart competities :Y) Jullie weten het he? De spellen zijn goedkoper (~45 euro) en je krijgt ze maanden eerder! http://www.dvdboxoffice.com voor al jullie import wensen jongens :P ;) *promoot*
It works on both PAL and NTSC consoles, and you don't even need an NTSC compatible TV set to play NTSC games!
Goed nieuws voor een aantal mensen lijkt mij! Alleen, zouden games dan toch op een andere snelheid lopen (50Hz immers) :?

Ben benieuwd hoe het gaat in de toekomst met de Freeloader. Ik heb het idee dat Nintendo er best wel eens een stokje voor kan steken dmv wat boot-up code, dan krijg je dus dezelfde situaties als SNES/N64 dat de nieuwste releases niet meer werken.

Wie gaat er voor de Action Replay (Freeloader inclusief hack/code mogelijkheid)?
Lijkt mij wel wat: GBA extras unlocken zonder GBA/GBA game, NES games uit Animal Crossing unlocken en sowieso allerlei wazige truukjes uithalen met games. Ik weet wel wat dingen die ik in Metroid Prime* graag zou willen doen :)

Poll: Action Replay of alleen Freeloader?
Action Replay
Freeloader
Geen van beide
Weet het nog niet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=493&layout=2
Ook een poll maken? Klik hier

*Voor de MP bezitters: supervette site <--- site bevat SPOILERS!! --- met allerlei manieren om MP door elkaar te gooien (upgrades te pakken krijgen voordat dat eigenlijk de bedoeling is etc). Petje af voor wat die gasten voor elkaar weten te krijgen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

* Dyxtra vind dit soort ongein echt super :)

* Dyxtra moet hierbij sterk aan Super Metroid denken :)

* Dyxtra gaat maar eens een alles-door-elkaar-run plannen :Y)
ReCreator schreef op 30 januari 2003 @ 19:21:
D³, bedankt trouwens voor de stats... ;)
You're welcome :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:55
Anoniem: 42873 schreef op 30 January 2003 @ 19:44:
sorry dat ik blijg doordrammen over die kabel, maar:
ik ken mensen die op hun tv zo de drie aparte ingangen hebt, zodat je die kabel kunt gebruiken dat met de gc meekwam.is dat eht effect zoals met die rgb kabel? ik zie nl. niets verschil als je dat scart stuk gebruikt of de drie kabels er rechtstreeks insteekt.
btw: kan een IGN insider dat stuk over SSB:M 3 ergens online zetten of kopiëren aub???
Met een gewone kabel, heb je twee kabeltjes voor je geluid (links en rechts) en één voor het beeld. Bij die RGB kabel heb je als ik het goed heb drie kabeltjes voor het beeld (Rood, Groen en Blauw). Daardoor ontstaat er minder storing bij het verzenden van het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

dat ssbm 3 stuk is niet echt geweldig, hoop text over gefantaseer welke sega karakters er in ssbm zouden kunnen in een eventueel vervolg, niet echt de moeite waard, en is een grote lap tekst dus niet zo'n zin om te copy/pasten.

sigh, krijgen we nou aparte topics ? .. erg suf =\

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
apparte topics staan voor.....
ff me vader's laptop erbij pakken >:)

edit: we hebben dezelfde ip. :(

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 30-01-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Ik zie eerlijk gezegd het probleem van andere consoles in dit topic niet zo hoor..
Het zijn meestal maar korte onderbrekingen, en zolang het hoofdzakelijk over de GC blijft gaan gaat het prima zo.
En anders moet ik weer 2 aparte topics gaan volgen..

Als die freeloader inderdaad echt uitkomt nu ga ik hem zeker halen. Cheatfunctie mogen m'n broertjes gebruiken, ik ga m'n dure spellen er niet door verknallen (okee, misschien de 4e keer dat ik het uit ga spelen ;)).
Dan ga ik zeker weten ook meteen een CC halen :9.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Hmm de kans dat freeloader ooit in een 'normale' winkel komt is buitengewoon klein neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

nou hij staat al bij dimension plus, die hebben 2 winkels, daar kan je hem vast gewoon kopen..

29,95 - 7 maart 2003

we zullen zien =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah ok, sava yamauchi.
en Wouter, die rgb kabel is toch ook maar 1 kabel, dus dan zit toch ook alles samengevoegd...?Nu ja, hoedanook heb je me overtuigd, ik ga het kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Een nieuw topic weer en de gemoederen zijn nog niet gesust zo te zien. Iig zit de vaart er alweer in. Bijna 100 posts in 24 uur...

Dus de freeloader is aantocht, maar waar gaan we die vandaan halen? Ik zal hem niet bij lik-sang halen. Heb vandaag een pakketje binnengekregen met allerlei noodzakelijke speeltjes voor de nes en snes. Importkosten waren nog hoger dan de verzendkosten :/

Inderdaad zal de freeloader niet bij de gewone bart smit liggen of de intertoys. Daar is nog nooit een converter gekomen voor welk systeem dan ook. Dan zouden ze ook in hun eigen vingers snijden. Converter kopen waarmee je games kan spelen die zij zelf niet verkopen ;) .

Denk wel dat Games & zo en vision toys & games of een winkel als gameshop twente of nedgame (misschien) die zal verkopen. Dus de gespecialiseerde gameshop die ook aan import doet. We zullen zien..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 42873 schreef op 30 januari 2003 @ 20:23:
ah ok, sava yamauchi.
en Wouter, die rgb kabel is toch ook maar 1 kabel, dus dan zit toch ook alles samengevoegd...?Nu ja, hoedanook heb je me overtuigd, ik ga het kopen :)
in die kabel zitten die 3 kleinere kabeltjes. maar volgens mij hebben ze die kabel aanelkaar vast geplakt en er wat spul omheengedaan. dat staat wat netter als 3 losse kabels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Allereerst mijn complimenten voor de grandioze opening!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Dis opening fokking rockz00rz!!!111 :P

Verder vind ik echt dat er twee topics moeten komen! Wie zijn die mofo's die vinden dat alles in 1 topic moet?

Verder weet ik nog niet of ik die Freeloader koop in of exclusief AR. Maar ze moeten in een eventuele nieuwe SSB ook Konami, Capcom mannetjes enz erin moeten proppen! Als dat kan natuurlijk.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Laatst online: 21:25
GolbeZeromus schreef op 30 januari 2003 @ 20:29:
Allereerst mijn complimenten voor de grandioze opening!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Dis opening fokking rockz00rz!!!111 :P

Verder vind ik echt dat er twee topics moeten komen! Wie zijn die mofo's die vinden dat alles in 1 topic moet?

Verder weet ik nog niet of ik die Freeloader koop in of exclusief AR. Maar ze moeten in een eventuele nieuwe SSB ook Konami, Capcom mannetjes enz erin moeten proppen! Als dat kan natuurlijk.
Ik niet hoor :P Ben trouwens beetje stille posters.. lees meer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe groot is de kans eiglijk op een nieuwe SSB en mario?Nu dat alledrie de consolebouwers van plan zijn hun volgende console vroeger uit te brengen als belangrijke strategie te gebruiken, is het mogelijk dat men deze games liever op de volgende console uitbrengt. Bijv. als er nog veel werk is, en ze het spel pas eind 2004, begin 2005 uitkomt,is het mogelijk dat ze het spel opsparen aangezien het nog slechts een paar maanden duurt eer de opvolger er is. Vooral voor langverkopers als SSB kan het dan de moeite niet meer zijn. Ik weet dat de gc2 momenteel op 2006 staat, maar nu dat Sony hun ps2 al in 2005 wilt uitbrengen, kan dat nog vervroegen. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:36

jasjenl

Liab A Tymo

Vandaag alvast Ikaruga gepre-ordered, nu alleen nog wachten tot eind april, da's weer minder dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pffff, dit haat ik dus:

EA Expecting Cube Decline
Recent sales forecasts drop, putting GCN sports titles in hot water.

January 30, 2003 - American publishing mammoth Electronic Arts revealed its 2003 software sales projections on Wednesday, and the end results could translate to trouble for GameCube fans.
The company previously expected a sales growth of 20-25% for its 2003 GameCube line-up of software titles, but on Wednesday dropped this figure to only 15-20% growth. Meanwhile, both Sony and Microsoft's consoles remained at their original forecasts of 25-30% and 20-25% respectively.

The news caused Nintendo's stock to hit a four-year low yesterday in Japan, closing at 9,480 yen (down 6.14%).

Perhaps the worst part of the news for GameCube fans is the reality that EA is now reconsidering its upcoming software plans and could possibly ship fewer sports titles for the system in 2003. This news comes after the similarly discouraging move by competitor Sega and Visual Concepts, who recently announced similar plans to release fewer sports titles on the Nintendo home console this year.

Stay tuned to IGNcube as we bring you concrete details from EA regarding this unfortunate possibility in the very near future.

WAAROM WILT HET NIET LUKKEN?!?!?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
das klote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:36

jasjenl

Liab A Tymo

Mja, kan niet zeggen dat er eigenlijk ook maar één spel is van EA dat me echt kan boeien en sportspellen kunnen me al helemaal gestolen worden. En als de manier waarop EA de laatste NFS naar de Gamecube heeft vertaald tekenend zou zijn voor hun toekomstige cube spellen, kan ik 't eigenlijk alleen maar goed nieuws vinden.
Maar het kan natuurlijk wel een voorbode zijn van een algehele tendens bij ontwikkelaars en dan kon de toekomst van de cube wel eens niet zo rooskleurig zijn als we zouden willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283 schreef op 30 januari 2003 @ 19:53:
apparte topics staan voor.....
ff me vader's laptop erbij pakken >:)

edit: we hebben dezelfde ip. :(
't lijkt me handig als we kijken hoeveel mensen er voor welk voorstel zijn, niet hoeveel ip's die mensen bij elkaar kunnen sprokkelen :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.