/me En dit is al deel 35! Voorgaande gamecube topics : Release Lijsten : - Europe Release Lijst - Amerikaanse Release lijst Online Shops :
Nederlandse winkels - Free Record Shop - Media Markt - Bart Smit Hot Links - GameCube Topic Search - GameCube Party (voor pass melen naar : cubeparty@cheatcn.info) Gamecube Sites GameFaqs, Planet GameCube, NintendoPhiles, IGN, Gamecube Europe, Nintendojo, GameSpot, GameZone Spoilers, wat moet ik doen Als je liever niet wilt spoile tegenover de andere medecubers, gebruik dan de volgende code : code:
Ik wil een Gamecube kopen, maar welke spellen moet ik nou hebben Omdat dit een nogal veel gevraagde vraag is, hier het antwoord Iemand anders mag er het volgende deel een leuke tabel met plaatjes van maken, want dat kan ik niet Action Metroid Prime Star Wars Rogue Leader Adventure Metroid Prime Zelda: The Wind Waker RPG Phantasy Star Online Episode I&II Strategy Pikmin Racing Wave Race: Blue Storm Burnout 2 Fighting Soul Scaliber 2 Super Smash Bros.: Melee Puzzle Super Monkey Ball Super Monkey Ball 2 Pikmin Sport Wave Race: Blue Storm NBA Street Vol. 2 Dit lijstje zijn alleen games die al uit zijn. Ziet het aanbod er wat karig uit, kijk dan zeker bij "Hot Games", er komen namelijk voor heel veel genres, heel veel toppers aan, zoals Mario Golf, Mario Kart: Double Dash, F-Zero GX, Pikmin II, Soul Calibur II en nog meer Waar kan ik m'n gamecube gevoelens kwijt? Ga naar de IRC van tweakers om daar met de rest van de mede cubers te praten / discusseren over intressante onderwerpen. GoT F-zero competitie/topic : Kun je hier vinden Hot Games :
Hot Newz Sterrencatalogus wordt (eindelijk) vernieuwd! Sinds maandag is de sterrencatalogus gesloten. Over een tijdje (check Nintendo.nl om te zien wanneer) komt ie weer online, helemaal vernieuwd. In de nieuwe catalogus komen onder meer shirts, games, en accesoires Gamecube goes arcade! Okee, een beetje oud, maar daarom niet minder leuk, toch? ![]() Geruchten, geruchten, en nog eens... Gaat Factor 5 voor de Xbox programmeren? Komt Metroid Prime 2 pas op de opvolger van de Cube? Komt er toch een realistische Zelda? Lees het in dit uiterst interessante artikel op IGN.
Aditionele Informatie: Reageren op de openingspost/stats mag niet!. Ook niet als de rest van je post helemaal ontopic is, het mag dus niet, doe het dus ook niet. |
Sorry voor deze zware copy/past maar het vorige topic zat al ver boven de 1000 posts...
[ Voor 18% gewijzigd door NvE op 25-09-2003 20:42 ]
Ja doe maar.