Het Grote Gamecube topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.544 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgolf_072303_x7.jpg

Hoe heet die broer van Wario? Want die ken ik namelijk niet.
In welk spel is die geïntroduceerd?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Captain Pervert schreef op 26 September 2003 @ 16:07:
[afbeelding]

Hoe heet die broer van Wario? Want die ken ik namelijk niet.
In welk spel is die geïntroduceerd?
Waluigi

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip niet geprerenderd erg kewl, de stoffen bewegen uit zonderlijk mooi kijk is naar zijn kleren en dan vooral de jas, de gordijn gewoon vet maar ook het haar beweegt erg realistisch!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Wie weet waar in Nederland ik een Arcade stick voor de GC kan kopen in Nederland?

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Mocht er hier iemand zijn die flink teleurgesteld is in Soul Calibur 2 en er graag vanaf wil, laat het me ff weten. Ik heb Mario Golf (US) nog te ruil namelijk =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen hier al een favo SC 2 charakter? Mijne is Raphael, ik vind hem wel soepeltjes bewegen en een goed wapen hebben. Verder hebben ik het volgende ondervonden: Nightmare is best goed :P ook vind ik Ivy een moeilijke tegenstander en verder wordt ik gek van die dungeons waarin je eerst 25 Beserkers moet verslaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Takki :) ik speel meestal met vrouwen zijn in het algemeen lekker snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Zelf wou ik geen flamewar beginnen hoor, de discussie over of het geprerenderd is of niet vond ik daarnaast wel erg intressant.
Tot nu toe ben ik nou nog nooit een filmpje tegen gekomen wat een andere kwaliteit laat zien van het uiteindelijk product. Maar wat ik wel weet is dat men soms nogal losse vingertjes heeft als het gaat om screenshots, was bij Amped toch het geval?

Ik zelf heb er eigenlijk de volle vertrouwen erin dat het filmpje van TGS daadwerkelijke footage is en dezelfde kwaliteit is van het uiteindelijk product, evenals met de footage van MGS:TTS. Ik weet dat een developer high end pctjes gebruikt om hun producten te testen, maar daarnaast is er natuurlijk ook een gc dev machine toch? Waarom zouden ze zichzelf gek maken met betere, strakkere graphics als het uiteindelijk op een machine moet draaien met lagere specs, geen logica toch?

Kijk ik vind het zelf niet echt reeel om meteen te zeggen van prerenderd = boring shit, terwijl er totaal geen facts zijn dat het ook prerenderd is of dat je er zelfs vanuit moet gaan. En verder, als het prerenderd is, so what? :> De sfeer is in ieder geval erg goed te zien en ook al zouden de graphics een tikkeltje minder zijn op mijn beeldbuis, dan lig ik er niet wakker van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 26 september 2003 @ 09:27:
's Effe een vraagje over SC2. Welk karakter is nou het beste? Ik lees hier veel over Ivy en Voldo, maar daar kan ik me niet echt mee "identificeren", ik heb toch 't liefst een karakter die een beetje human-like is. Of doe ik dan te moeilijk? :)
Ik ben nu met die Maxi ofzo (die knakker met nun-chaku's) aan het spelen maar die is niet bijzonder goed lijkt me.
Het is allemaal flink goed gebalanceerd, dus er is niet echt eentje veel beter dan de rest. Je moet maar een beetje practice mode doen en kijken wat voor soort moves iedereen heeft. Dan iemand kiezen die een beetje vecht zoals jij het graag hebt (snel/langzaam, slap/sterk, groot/klein bereik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ik vind talim zo schattig !

is liefste karakter, en nog best cool ook, lekker snel =) (ik ben verliefd ! ;P)

verder verlies ik van al mijn huisgenoten/huisgenotes .. dus dit schiet lekker op =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yamAUchi schreef op 26 september 2003 @ 17:17:

is liefste karakter, en nog best cool ook, lekker snel =) (ik ben verliefd ! ;P)

verder verlies ik van al mijn huisgenoten/huisgenotes .. dus dit schiet lekker op =)
Das uiteraard ook erg belangrijk. Je karakter moet niet alleen vechten, moet er natuurlijk ook stoer/lief/maf/noemmaarop uit zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo jongens, ik ben er ook weer :)
Ik heb gister (ja gister) bij de Dixons SCII gehaald, en het is zoals iedereen zelf inmiddels wel heeft uitgeprobeerd, VET!!!!

Maareh hoeveel van die dungeons waar je eerst 25 beserkers moet verslaan zijn er dan, ik ben bij chapter 8 ofzo of 9, en ik ben er pas 1tje tegengekomen, vrij in het begin, die me net eindelijk is gelukt.

Enige character wat ik tot nu toe echt uitgeprobeerd heb is Link (jawel :)), en die vind ik op zich wel vet. Het verhaal is eigenlijk zo voorspelbaar als de rest maar toch lees ik iedere keer weer die lap text, kweet niet waarom :D
En D3, zou je bij de stats JanMaster en Jan ff kunnen mergen ofzow, want ik heb dus nickchangeje gehad zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Woei, nieuwe console die SNES/N64 kan afspelen (alleen in China beschikbaar) :
Nintendo announces that it has developed a new game console specifically for the Chinese market.

Nintendo has today announced that it will release a new game console in China in mid-October. The iQue Player, which has been developed specifically for the piracy-plagued Chinese market, will sell for around 498 yuan ($60) and will allow players to download games priced at just 48 yuan ($6) to a 64-megabyte flash-memory card at stores.

We have targeted people in developed countries such as Japan, the US, and Europe with sophisticated machines," said Satoru Iwata, Nintendo president. "To reach a wide range of people in China, especially those inland who are not as rich as those in coastal areas, we thought we needed to deliver a cheaper console.

The iQue player will be capable of running games designed for Nintendo's SNES and Nintendo 64 consoles, and, although no specific titles have been announced for the new platform at this time, Nintendo has confirmed that a Chinese-language version of one of the Mario games will be among the 10 available at launch. We'll bring you more information on Nintendo's iQue Player as soon as it becomes available.
Mijn favorite SCII speler is Sophita en dan Link en dan Cassandra.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 14:59
toevoeging op de post van Elroy:
[img=600*450]]http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030926/tgs01_06.jpg[/img]

Nintendo have also shown a new red GameCube which is a special edition one from Bandai. A screen can be found below.

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030926/tgs01_04.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Fred_Perry op 26-09-2003 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Mooi initiatief van Nintendo!

Zo wordt console gaming iets voor iedereen op aard.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Leejow(saait) schreef op 26 September 2003 @ 14:59:
[...]

Hmz je moet weten dan dat phusebox het beste kritiek kan uitten :P vooral richting capcom denk ik. Je kan toch duidelijk zien dat dit filmpje gewoon een render is en niet een filmpje is van een tv waarop iemand dit spel speelt.
Dit soort filmpjes moeten de publishers wel openbaar maken om het publiek warm te laten lopen voor de nieuwe game.
Het is ook niet een stukje waarin iemand speelt! Maar het gaat gewoon om een "ingame movie" dus gewoon door de engine gerendert en niet FMV of wat dan ook.

En waarom zou het niet ingame zijn? Omdat het te mooi eruit ziet? Na RS III movies te hebben gekeken weet ik wel wat de cube kan.

[ Voor 11% gewijzigd door schnumi op 26-09-2003 20:20 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 19:00

TdV

Die iQue lijkt me ook wel wat...als dat ding te gebruiken is voor alles snes en n64 spellen. En dan nog in het engels liefst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Nu online
Yay, SC2 ook hier binnen :Y)

Heb nog niet echt een favo char, heb alleen maar met YunSung gespeeld.

Umm, iemand nog een VIP hebben?

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodKnight schreef op 26 September 2003 @ 20:38:

Ja hoor, welk spel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja welk spel? ik ben wel geintereseerd :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
BloodKnight schreef op 26 September 2003 @ 20:38:

GRAAG! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej, aasgieren, ik drukte eerst op verstuur bericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Nu online
TheEvilCuber schreef op 26 September 2003 @ 20:55:
Ja welk spel? ik ben wel geintereseerd :)
Soul Caliber 2

[ Voor 94% gewijzigd door BloodKnight op 26-09-2003 22:21 ]

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
hey, ff vraagje, is er ook een goede comunnity site voor de gamecube, net zoiets als xboxworld voor de xbox...

en nog een vraagje:
hoe sluit ik mn gamecube aan op een receiver met dolby prologic (en dolby digital opzich, maar de optical in wordt al gebruikt door de xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodKnight schreef op 26 September 2003 @ 22:19:
[...]

[...]

[...]

Soul Caliber 2
Die heeft toch iedereen al :P
Moet hem ook nog ff reggen... *graaf*
hmm, doe het morgen wel, kan het doosje niet vinden...
yamAUchi schreef op 26 September 2003 @ 17:17:

Pedofiel, Talim is pas 15 ;) :+

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 23:42 ]

Verwijderd

BloodKnight schreef op 26 September 2003 @ 22:19:
[...]

[...]

[...]

Soul Caliber 2
Joh, VIP code bij een Namco spel? Grappig. Die krijg ik van de week zelf binnen als het goed gaat, geef maar aan iemand anders dus :)

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 21:11

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Wohoo .... die rode cube is NICE :9

hij is echt stoer >:) hm ... dan maar misschien nog een cubeje halen naast die spice orange die ik al heb :Y)

| My SpiderWeb |

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Nope, kheb SC2 ook geregged, vriend van mij en ik doen samen met de sterren. :)
Komt omdat Link erin zit daardoor zit er VIP bij :)

• Elroy
Als niemand die vip wilt hebben, dan wil ik hem wel :)
Ik heb de VIP code van SCII nog niet.
Dus als je wilt kan je deze sturen naar elroys@hotmail.com

Ik heb trouwens vandaag bij het opruimen van mijn kamer Metroid Fusion tegengekomen, die was ik kwijt :)

Specs Computer

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05 14:34
Ik wil ook wel een SC2 VIP hoor, als ie nog beschikbaar is...

EDIT:
LOL: elroy mij net voor!

Maarja weer een reden meer om SC2 gewoon te gaan kopen ;)

[ Voor 45% gewijzigd door StarTAC op 27-09-2003 09:56 ]

iRacing Profiel

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 01:50:
[...]
Joh, VIP code bij een Namco spel? Grappig. Die krijg ik van de week zelf binnen als het goed gaat, geef maar aan iemand anders dus :)
Nintendo published het spel zelf vandaar. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
DarkShadow schreef op 26 September 2003 @ 23:24:
hey, ff vraagje, is er ook een goede comunnity site voor de gamecube, net zoiets als xboxworld voor de xbox...
Jazeker, cube-europe.com. Dit is overigens de op een na grootste cube site op aard en heeft veel meer hits per dag dan dat xboxworld. En toch worden hun gesponsord :(

[ Voor 18% gewijzigd door Slurpie Blauw op 27-09-2003 10:22 ]

Verwijderd

Zeg ehm, ik heb een vraagje over SCII.

Ik heb net met Link die hele Weapon Master mode uitgespeeld, maar op de een of andere vreemde manier waren er nog een paar plaatsen die ik niet bezocht had en ook niet kon bezoeken :?
Hoe kan da??
Nu is alles in die Weapon Master mode weer rood, en ik moet het dus nog een keertje doen ofzo :? Niet echt doorzichtig, ik snap er niets meer van...
Er waren dus, voor dat ik de laatste missie deed, nog 2 plekken waar ik niet naar toe kon. Hoe zit dat dus. Dat is dus het probleem zeg maar :P
En krijg je nog een bonus als je het opnieuw helemaal uitspeelt?

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja nu moet je die missies opnieuw doen alleen zijn ze nu moeilijker als de 1ste keer.

Je begint bijv maar met 20% health ofzo en moet dan 3 vijanden verslaan etc. :)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

ik vind Link dus een teleurstelling ...
z'n moves duren net een milisec (ofzow) te lang om te doen ...

Servantes is nu mijn man ... :) Áaar matey ;)

This is the Way.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

HIValicious schreef op 27 september 2003 @ 13:28:
ik vind Link dus een teleurstelling ...
z'n moves duren net een milisec (ofzow) te lang om te doen ...

Servantes is nu mijn man ... :) Áaar matey ;)
Servantes is idd wel cool. Ook die lompe grote gasten zijn wel lachuh. :P

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
hoeveel fighters zijn er eigelijk?

* NvE w8 op de postbode, SC II moet vandaag binnenkomen :X

Ja doe maar.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb Servantes nog niet. Hoe unlock ik die gast?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

spaceboy schreef op 27 September 2003 @ 13:38:
Ik heb Servantes nog niet. Hoe unlock ik die gast?
mmm geen idee eigenlijk hoe ik dat gedaan heb. :P Volgens mij moet je dan gewoon weapons master mode spelen dan krijg je hem vanzelf. :)

[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 27-09-2003 13:44 ]

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

23 fighters, maar ik weet niet of in de EU versie die 3 extra van de US versie ook zitten =)

heb nou 1x tegen die assassin gevochten, en gewonnen, maar toen kreeg ik de stage ipv die assassin .. sigh =)

[ Voor 39% gewijzigd door yamAUchi op 27-09-2003 14:40 ]

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

schnumi schreef op 27 September 2003 @ 13:44:
[...]

mmm geen idee eigenlijk hoe ik dat gedaan heb. :P Volgens mij moet je dan gewoon weapons master mode spelen dan krijg je hem vanzelf. :)
3e chapter weapon master mode uitspelen dan krijg je uhm van zelf ... persoonlijk vind ik dit een van de beste :)

This is the Way.

Verwijderd

Heeft iemand hier de PS2 versie van SC2 al naast de Cube versie geplaatst? Wil even weten of het grafisch echt zoveel beter is voordat ik kies voor welk platform ik hem koop. :) (vind de controller v/d ps2 wat bter geschikt voor vechtgames).

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik las ergens dat SC1 op de Dreamcast nog mooier was dan SC2 op de Playstation 2. Maar of dat waar is.

• NvE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 15:01:
Heeft iemand hier de PS2 versie van SC2 al naast de Cube versie geplaatst? Wil even weten of het grafisch echt zoveel beter is voordat ik kies voor welk platform ik hem koop. :) (vind de controller v/d ps2 wat bter geschikt voor vechtgames).
Gcversie nemen natuurlijk :) Dan heb je link ( O+ ) en voor ps2 heb je al virua fighter en tekken :)

Ja doe maar.

• Wom
  • Laatst online: 12:47

Wom

Thelema schreef op 27 september 2003 @ 15:05:
Ik las ergens dat SC1 op de Dreamcast nog mooier was dan SC2 op de Playstation 2. Maar of dat waar is.
PS2 heeft minder texturegeheugen als de Dreamcast, dus wie weet. Ik heb SCII op de PS2 niet gezien, maar SC1 op de DC was een beauty :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Ben tot nu toe alleen maar echt goed met Talim; die's zooo lekker snel. Wordt wel een beetje bang dat ik erg eentonig begin te vechten; die combo's zijn vaak iets te lang en ingewikkeld voor mij om tijdens een gevecht te gaan gebruiken.
Wordt oud zeker :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

• NvE
  • Niet online
Ecco schreef op 27 september 2003 @ 15:13:
Ben tot nu toe alleen maar echt goed met Talim; die's zooo lekker snel. Wordt wel een beetje bang dat ik erg eentonig begin te vechten; die combo's zijn vaak iets te lang en ingewikkeld voor mij om tijdens een gevecht te gaan gebruiken.
Wordt oud zeker :P
Geboortedatum : Friday 23 September 1983

Dat valt toch nog wel mee (meneer) :? :P :>

Ja doe maar.

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Thelema schreef op 27 September 2003 @ 15:05:
Ik kan je wel vertellen dat de graphics van deel 1 op de DC imho niet veel onderdoen voor deel 2 op de NGC , tuurlijk ziet het er soms iets beter uit maar dat ziet je niet als je aan het gamen bent (bewegende jasjes enzo).

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik moet zeggen dat ik SC1 tot nu toe nogsteeds beter vind dan SC2, puur kwa sfeer dan.

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

uit de head-to-head
Control
This is one of those sections of our Head-to-Heads that comes under scrutiny when it comes to the fighting genre. Many people cry about the importance of the D-pad, others say they are fine with using an analog stick, some proclaim PS2 as home to the ultimate fighting pad, and many damn the Xbox and, often, the GCN controllers for being inadequate for the genre. Trust us, we've heard it all, but we've also seen it all -- people kicking just as much tale with the GCN or Xbox controller, and even those that found dislike for the PS2 controller. The point is, this, too, is preferential. What it comes down to is, do they all have the same functionality, or are there any quirks?

You should be pleased to hear there aren't any weird controller layouts, and you can actually customize each pad as you please. You only need to make room for four major buttons: Block (G), Vertical Attack (B), Horizontal Attack (A), and Kick (K). The skill of using a gamepad for Soul Calibur II is how you combine the buttons: G+A for a grab, A+B+K for a soul charge, B+K for a special move, etc. You can accomplish all the moves on any of the controllers, be it GameCube, PlayStation 2, or Xbox.

Think about how you might accomplish these moves on each controller, and then consider what fits your preference best. It's really a tie here; you'll make the final decision.

Winner: GameCube/PlayStation 2/Xbox (Tie)

Graphics
Being videogames, the visuals are always the high-point of our Head-to-Head comparisons for most. In the case of Soul Calibur II there are certainly differences, drawbacks, and advantages to discuss, but they are not as prominent as you may think. The fact is, each console version looks great and has a few pros and cons. There is a "best-looking" version, of course.

Without seeing Soul Calibur II in motion, you might very well easily mistake one version for the other. Here you can see the beautifully rendered Ivy model, and there really are no clear advantages on any of the consoles in this area. Can you really spot the differences? Unlikely, but they do exist.

The PlayStation 2, while Namco has taken advantage of it quite well, still features some flicker and aliasing -- it's not nearly as noticeable as other titles, however. In fact, Soul Calibur II is certainly one of the best-looking PS2 titles out there.

Nonetheless, in a scene like this, it's tough to tell without seeing it motion.

Looking at the above screenshot, you should probably find yourself stumped by their similarity again. Look closely at the grass and dirt textures, and you'll see some slightly different filtering, but what should stand out the most is the color saturation. PlayStation 2 is pretty standard looking, GameCube has a deeper green tone, and Xbox tends to wash out a little more. This is nit picking, though. Anyone has to be searching for these things to catch them (which you should really only leave to us).

By far, though, the biggest and most noticeable differences can be discerned more by examining the above scene. The carpet provides a good example of a complicated texture; you can see lighting differences, and you can see artifacting issues. The PlayStation 2 carpet, as you can see, is more pixilated and not as detailed up close. In motion, the textures dance around on the PS2 version which heightens the effect of the shimmering inherent to the hardware. As for GameCube, this particular texture doesn't budge and is perfectly filtered. It looks great. The catch is that as you push your field of vision towards the back of the scene, you can see the textures get a bit blurrier. On Xbox, this texture actually shifts slightly, but not nearly as much as the PS2 version. The strength on Xbox is its ability to display sharper textures in the background thanks to the larger amount of memory.

Then there is the framerate. Namco renders the action out at 60 frames per second on all three consoles, but unfortunately none of them are perfectly stable. The PlayStation 2 frequently slows down in the face of complicated particle effects and more detailed levels. GameCube and Xbox run very smoothly except for a hitch occasionally, but we noticed that the last boss, which throws off tons of effects, actually slows down the Xbox version. So, the GCN version seems to handle what's thrown at it a bit better.

All three versions run in widescreen, but only the GameCube and Xbox support progressive scan (480p). On top of this, the Xbox version supports the ultra high-end 720p (no 1080i) format. The latter looks very sharp, but only runs in 4:3 format -- a sad limitation, since most 4:3 DTVs don't support 720p and the HDTVs that do are widescreen format sets and thus display the game letterboxed in this mode.

In sum, the Xbox version takes the graphics award, but just barely. It and the GameCube version look spectacular, but the added texture detail on Xbox -- despite the slowdown with the last boss -- and 720p support pushes it over the edge. As for the PS2 version, if you're not bothered by framerate hitches occasionally, it's pretty solid, but it just doesn't have the same crisp look to it.

Winner: Xbox
Runner-up: GameCube
misschien nu iets duidelijker voor je ? =)

verder zeggen ze bij de conclusion dat het toch echt vooral gaat om voorkeuren van welk extra karakter je erbij krijgt, en eigen fijner-vinden-van-console-achtig-iets

[ Voor 3% gewijzigd door yamAUchi op 27-09-2003 15:31 ]

• NvE
  • Niet online
yamAUchi schreef op 27 September 2003 @ 15:31:
uit de head-to-head

[...]

misschien nu iets duidelijker voor je ? =)

verder zeggen ze bij de conclusion dat het toch echt vooral gaat om voorkeuren van welk extra karakter je erbij krijgt, en eigen fijner-vinden-van-console-achtig-iets
Mag ik vragen wat de bron is? Ik wil die plaatjes wel zien enzo ...

Ja doe maar.

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ign insider .. 3 plaatjes ->

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/soulcalibur2h2h_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/soulcalibur2h2h_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~yamauchi/cube/soulcalibur2h2h_3.jpg

edit:

en idd, ik zie ook echt geen verschil (iig geen verschil waarvan je zegt "WAAAAH de ps2 versie wil ik niet !" of "WAAAAAH de xbox versie is ZOVEEL mooier dan de cube versie !"

[ Voor 17% gewijzigd door yamAUchi op 27-09-2003 16:18 ]

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik zie echt amper verschil.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik zie wel verschil tussen de PS2 en Xbox versie (ps2 versie is wat doffer, en het tapijt op het laatste plaatje is wat pixeliger. maar of dat nou opvalt :?
Als ik cube + xbox had zou ik cube halen (link)
als ik ps2 - Xbox had zou ik xbox halen
als ik cube - ps2 had zou ik cube halen
als ik ps2 had zou ik ps2 halen :+

het vershil is er WEL maar echt nouwelijks merkbaar :) maar de pics zijn ook niet echt hi-res.. maar dat kunnen die consoles ook niet (maar 500xnogwat?)

This space is occupied

• Ecco
Het lijkt me duidelijk welke versie het mooist is. Welke versie heeft Link? :P

Cervantes aKa Jack Sparrow is nu mijn favo btw, hij is echt stoer.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

yamAUchi schreef op 27 september 2003 @ 16:04:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

edit:

en idd, ik zie ook echt geen verschil (iig geen verschil waarvan je zegt "WAAAAH de ps2 versie wil ik niet !" of "WAAAAAH de xbox versie is ZOVEEL mooier dan de cube versie !"
Het 1ste plaate is de xbox het best, kijk goed naar de stenen rechtsbovenin, die scheidingen zijn het duidelijkst op de box.
Het 2de plaatje is de box net het duidelijkst, kijk naar het gras onder het kasteel.
Het 3de plaatje is de cube het best, kijk naar het haar van hem en het tapijt.
Het verschil is allemaal miniem ...

Voor de rest weinig verschil :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bartjuh op 27-09-2003 17:11 ]

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Bartjuh schreef op 27 september 2003 @ 17:09:
[...]

Het 1ste plaate is de xbox het best, kijk goed naar de stenen rechtsbovenin, die scheidingen zijn het duidelijkst op de box.
Het 2de plaatje is de box net het duidelijkst, kijk naar het gras onder het kasteel.
Het 3de plaatje is de cube het best, kijk naar het haar van hem en het tapijt.
Het verschil is allemaal miniem ...

Voor de rest weinig verschil :)
Voor het verschil in het 2e plaatje moat je eens kijken naar de rand van de ring. Daar zie je duidelijk dat de XBOX betere AA heeft als de andere consoles.

Oh ja , Link ruled best wel

[ Voor 3% gewijzigd door Copycat op 27-09-2003 17:14 ]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

mjah, maar slowdown bij inferno is dan toch wel stukje erger dan het ietsjes scherper laten zien van stenen in de achtergrond =)

verder had ik dat AA in 2e plaatje wel gezien, dat is wel netjes, maar dat kan ook komen omdat dat plaatje vanuit een iets andere hoek is genomen dan de andere, die conclusie van ign is best netjes, gewoon weinig verschil qua graphics verder

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hmm... ik heb die Salvador-gozer nog niet unlocked (op de een of andere manier krijg ik die battle master mode ofzo niet zomaar gedaan). :( Ondertussen is Talim ook mijn favorietje. Erg snel.
Wat is trouwens jullie tijd met time-attack (gewoon de normal op normal difficulty)? Na 1x proberen was 't met Talim 5"21. Is that good or bad? :)

[ Voor 3% gewijzigd door spaceboy op 27-09-2003 21:15 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Ik heb Soul Calibur 2 gister ook gehaald, echt gaaf spelletje. Al 5 uur gespeeld en nog maar met één poppetje. :P

• BloodKnight
  • Nu online
Elroy schreef op 27 September 2003 @ 09:56:
Als niemand die vip wilt hebben, dan wil ik hem wel :)
Ik heb de VIP code van SCII nog niet.
Dus als je wilt kan je deze sturen naar elroys@hotmail.com

Ik heb trouwens vandaag bij het opruimen van mijn kamer Metroid Fusion tegengekomen, die was ik kwijt :)
Ok, je moet wel een paar dagen wachten (scanner installeren) :X
Ik post het hier wel, als ik gemaild heb.

Omae wa mō shindeiru.

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

15:30:32 nu met sc2 gespeeld, zooi arcade / zooi story mode (bijna alle karakters nu dus (behalve assassin/berserker/lizard man) .. 200k goud uitgegeven aan wapens en pakjes, ga vann8 / morgen nog wel even in chapter 9 die ene geld-bonus missie doen voor meer geld, daarna pas voor de eerste keer die sword master mode uitspelen

echt zeer cool spel, talim blijft een schatje ;) (ook in nieuwe kostuum 8) )

kilik is ook wel ok .. mitsurugi ruled, cervantes ook wel ok ;) verder nog niet echt verdiept in alle andere karakters (ken ze nog wel van sc1) .. vind alleen ivy en voldo suffe karakters (ow, en eigenlijk die 'alien' karakters ook wel .. maar misschien moet ik daar gewoon wat meer mee spelen ;)

snatch kijken, cya later =)

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
o shit.. :p

ik heb de VIP-code van SC2 ook nog niet.
erdemrecep64@hotmail.com :)

als iemand m nog heeft
want ik kan m wel gebruiken.

danku.

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
yamAUchi schreef op 27 September 2003 @ 16:04:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

edit:

Mjah dat je geen verschil ziet komt natuurlijk ook door die bagger compressie. Toen'k ze in de winkel alle 3 naast elkaar zag draaien was't verschil met de ps2 en cube+xbox wel duidelijk te zien, stukken meer aliasing.
Maar goed dat is ook weinig boeiend verder het spel is koel, heel erg koel, en daar gaat het om :)

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Hmmm, wellicht dat ik me toch door 456 laat opnaaien en toch SCII ga halen. Maar ik ga dalijk eerst maar eens kijken of Simpsons:H&R bij de post zit...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga een nieuwe tv kopen en zou er dan ook wel een willen die 60 Hz aan kan, hoe zie ik dat eigenlijk (NTSC ondersteuning?) (Handleiding snap ik wel maar die is niet altijd voor handen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 00:39:
Ga een nieuwe tv kopen en zou er dan ook wel een willen die 60 Hz aan kan, hoe zie ik dat eigenlijk (NTSC ondersteuning?) (Handleiding snap ik wel maar die is niet altijd voor handen)
In de winkel kun je daar toch wel achter komen? Of anders google natuurlijk ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd staat meestal er wel bij moet je even via internet op de sites van de winkels/merken zoeken dan kun je genoeg info vinden. :)

De meeste nieuwe tv's ondersteunen NTSC. :) Let wel op dat het NTSC 3.58 ondersteund! Dat gebruikt de cube namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een stukje gespeeld in Media Markt, maar ondanks dat ik niet zo van dit genre hou, vond ik het er wel erg goed uitzien. Ik speelde de GCN versie, en ik kon er grafisch niets op aanmerken, zag er goed uit.

Bij PS2 hadden ze natuurlijk 'Dante' uit Devil May Cry moeten kiezen, misschien ging dat te veel geld kosten of zo, maar da's de coolste PS2 character als je het mij vraagt, zelf de coolste game character ooit (voor mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Zo ben er nu pas achter dat je missies vaker moet halen om geheimen te unlocken. Vroeg me al de hele tijd af hoe je in subchapter 2 kwam; moet je gewoon chapter 4 stage 3 een aantal keer doen.
Nu ben ik nog wel ff bezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit in die plaatjes bijna geen verschil...

Aan de andere kant denk ik dat dat vooral komt door te hoge JPEG compressie, die is duidelijk aanwezig (zie de timer), té duidelijk IMO. Alleen met een BMP'tje zou je het verschil merkbaar kunnen zien.
Ecco schreef op 28 September 2003 @ 11:58:
Zo ben er nu pas achter dat je missies vaker moet halen om geheimen te unlocken. Vroeg me al de hele tijd af hoe je in subchapter 2 kwam; moet je gewoon chapter 4 stage 3 een aantal keer doen.
Nu ben ik nog wel ff bezig :D
Ja, kwam ik ook achter toen ik Weapon Master mode al had uitgespeeld :X

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[dubbelpost]

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Oh lama je moet blijkbaar ook nog eens ergens in de level 70 zijn om sublevel 2 te openen lees ik net ergens... Vraag me af wat nou waar is.
edit:

Volgens mij moet je het wel een keer uitspelen voordat je bij de extra missies kan.
Is er al iemand die bij die missies gekomen is?

[ Voor 37% gewijzigd door Ecco op 28-09-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 12:20

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb sinds gisteren een "nieuwe" televisie (vorige eigenaars wilden hem wegdoen vanwege een klein, repareerbaar defectje) hij heeft een geweldig 68 cm scherm dat ook nog eens 60hz ondersteunt. Maar het geluid is slechts mono :(

Ik moet dus een aparte speakerste hebben voor mijn GameCube, ik kon alleen wat vindne over de SPC602 2.1 maar ik zou liever eerst nog eens wat alternatieven bekijken. Logitech had toch ook een speciale GmaeCube speakerset?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op 28 September 2003 @ 12:09:
Oh lama je moet blijkbaar ook nog eens ergens in de level 70 zijn om sublevel 2 te openen lees ik net ergens... Vraag me af wat nou waar is.
edit:

Volgens mij moet je het wel een keer uitspelen voordat je bij de extra missies kan.
Is er al iemand die bij die missies gekomen is?
Hier :)
Als je de Weapon Master mode 1 keer hebt uitgespeeld, dan worden alle missies weer rood (dus: niet voltooid), de oude missies kun je dan niet meer doen.
Voor Subchapter 2 moet je level... (ff zoeken) 72 (Bronze Edgemaster) zijn, wat gelijk staat aan 320.000 Exp. Points.
Dan moet je nog een keer een Chapter 4 lvl spelen. En dan, dan kun je je eindelijk uitleven in Subchapter 2 :)
Daar ben ik zelf ook nog niet overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Gister was ik nog in ff naar CJ games in Deventer geweest.
Stond daar zo'n demo-pod van de PS2 met natuurlijk SC2 erop.

FF gespeeld, speelt wel aardig alleen vind ik die achtergrond, omgevingen echt diep triest.
De karakters zijn wel heel mooi gemaakt.
Is dit ook zo bij de Cube versie???

Maar ik kon er echt nix van, volgens mij heb je aardig wat tijd nodig wil je dit goed kunnen spelen.

Misschien ga ik hem nog halen, als hij wat goedkoper is.
Maar nu eerst wil ik Half-Life 2, dus m'n cube games verzameling wordt niet groter de komende tijd. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DE achtergronden etc zijn in elke versie hetzelfde alleen bij de Xbox/GC versie zullen ze er wel scherper en mooier uitzien. Ook hebben die 2 versies geen last van framedrops (alleen de xbox bij de eindbaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Vanitas schreef op 28 September 2003 @ 13:14:
Misschien ga ik hem nog halen, als hij wat goedkoper is.
Maar nu eerst wil ik Half-Life 2, dus m'n cube games verzameling wordt niet groter de komende tijd. :P
Voordat DAT zover is, ben je echt wel 3 maanden verder, dus alle tijd om rustig SC2 uit te spelen. En geen verhaaltjes dat hij in oktober uitkomt ofzo, dat gelooft zelfs Valve zelf niet. :)

Oh ja, ik heb net Cervantes unlocked, ik kan er echt nix van met die vent. Talim blijft nog steeds m'n toppertje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 28 September 2003 @ 13:22:
[...]

Voordat DAT zover is, ben je echt wel 3 maanden verder, dus alle tijd om rustig SC2 uit te spelen. En geen verhaaltjes dat hij in oktober uitkomt ofzo, dat gelooft zelfs Valve zelf niet. :)

Oh ja, ik heb net Cervantes unlocked, ik kan er echt nix van met die vent. Talim blijft nog steeds m'n toppertje! :)
Precies, en mss nog wel meer ook :P
Cervantes is best wel vet om te spelen, Talim ook, Link ook, eigenlijk zijn er best wel veel characters vet om te spelen. Misschien komt dat wel omdat het zo goed is uitgebalanceerd... 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:56

Tarin

Just plain weird.

M'n broertje heeft SCII donderdag gehaald.
Nou ben ik persoonlijk geen fan van dit soort games, maar het ziet er allemaal wel best mooi uit.

Wat me wel opviel was dat Mitsurugi af en toe z'n mooie zwaard dwars door z'n staart heen haalt (bij van die "Ha! Ik heb gewonnen!-filmpjes), dat de klauwen van Voldo niet helemaal lekker op de grond reageren, en meer van die probleempjes met collision detection.. beetje jammer IMO, want je ziet het best snel.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Talim is een sloerie! :P :9
"Cervantes he's my man he can do what no one can" -Official Cervantes yell

Iemand een mooie site met een goede duidelijke movelist?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote] All three versions run in widescreen, but only the GameCube and Xbox support progressive scan (480p). On top of this, the Xbox version supports the ultra high-end 720p (no 1080i) format. The latter looks very sharp, but only runs in 4:3 format -- a sad limitation, since most 4:3 DTVs don't support 720p and the HDTVs that do are widescreen format sets and thus display the game letterboxed in this mode.
/quote]

Beetje raar verhaal.
Met een beetje projector/dlp etc. kan je van het nintendoplaatje ook 720p of 1080i maken.
Vreemd dat ze dat een voordeel van de xbox vinden aangezien het juist niet specifiek een eigenschap van de console maar van de weergever is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

HIValicious schreef op 28 September 2003 @ 13:42:
Talim is een sloerie! :P :9
"Cervantes he's my man he can do what no one can" -Official Cervantes yell

Iemand een mooie site met een goede duidelijke movelist?
een niet al te duidelijk, maar wel vrij complete movelist

Edit: hmm.. nee niet echt compleet, sorry. :)

[ Voor 8% gewijzigd door spaceboy op 28-09-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt nee :P
Ze zijn er ook niet echt, wat je wel kan vinden is een combo-faq en dat soort onzin. Voor gewone moves moet je gewoon maar practice doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

als je tijdens VS mode op pauze drukt komt er toch een move lijst in het menu. daar staat akkes gewoon in lijkt me.
heb gister een feestje gehad met 3x Xbox (2 gebruikt om halo te linken) en 1 cube
op de cube hebben we:

-Deff jam vendetta (echt leuk op feestjes)

-Super Smash bros melee (1 vs 1 is leuk, 2vs 2 niet) we deden tournament, ik Ownde natuurlijk :D
en
-Soul Calibur :D (die game moet ik dus echt hebben) ik speelde vooral met die samurai (lijkt op die gast uit onimusha)

..gespeeld

was erg leuk :D

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

pas op he ! .. kom je aan Talim, kom je aan mij !

en ik kan wel niet zo goed vechten, maar je ping verhogen kan ik wel !

muahahahahaha =P

edit:
btw, ign guides staat grote move list enzo, maar dat ga ik denk ik niet copieren, want het is beetje veel =) (21 karakter pages al (die 3 extra-extra chars hebben geen movelist))

heb nou wel alle wapens gekocht in weapon master mode (1e run), nog even geld verdienen (tot 300k ofzo) met dat ene geld-krijg-lvl, en dan laatste lvl doen =0)

[ Voor 39% gewijzigd door yamAUchi op 28-09-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Verwijderd schreef op 28 september 2003 @ 13:03:
[...]
Hier :)
Als je de Weapon Master mode 1 keer hebt uitgespeeld, dan worden alle missies weer rood (dus: niet voltooid), de oude missies kun je dan niet meer doen.
Voor Subchapter 2 moet je level... (ff zoeken) 72 (Bronze Edgemaster) zijn, wat gelijk staat aan 320.000 Exp. Points.
Dan moet je nog een keer een Chapter 4 lvl spelen. En dan, dan kun je je eindelijk uitleven in Subchapter 2 :)
Daar ben ik zelf ook nog niet overigens
Ehm, dat klopt niet helemaal wat je zegt.
Als je Weapon Master 1 keer uitgespeeld hebt dan krijgt je een 2de missie.
Alles wordt wel rood maar je kan de oude missie gewoon nog spelen door erop te klikken en dan met links en rechts switchen.
En dat je voor subchapter 2 level 72 moet zijn klopt ook niet.
Ik ben nu lvl 73 of 74 en subchapter 2 had ik allang gedaan.

Als je alles van het vakje haalt dan kan er een nieuwe weg openen.
Pic wat ik nu heb lvl73 ofzo : Plaatje (spoiler)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yamAUchi schreef op 28 September 2003 @ 14:18:
[...]

pas op he ! .. kom je aan Talim, kom je aan mij !

en ik kan wel niet zo goed vechten, maar je ping verhogen kan ik wel !

muahahahahaha =P

edit:
btw, ign guides staat grote move list enzo, maar dat ga ik denk ik niet copieren, want het is beetje veel =) (21 karakter pages al (die 3 extra-extra chars hebben geen movelist))

heb nou wel alle wapens gekocht in weapon master mode (1e run), nog even geld verdienen (tot 300k ofzo) met dat ene geld-krijg-lvl, en dan laatste lvl doen =0)
Heb je nu al alle wapens :o
Dan heb je veel levels echt veel gespeeld :o
Ik was er gewoon in 1 keer doorheen gerost, elk level 1 keer uitspelen en hoppa, door maar weer :Y)
Maar goed, ik kocht ook eigenlijk alle extra's ipv de wapens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ik heb een baaaan !! (naja zaterdag baantje) ghe ghe :X maar nu kan ik ook sparen voor Soul Calibur 2 !!!!!!!!!!

-offtopic-
ennuh raregast ! post nog es wat :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

chapter 9 - stage 2 .. kan je 30.000 gold per keer ofzo earnen (meer lukt me iig niet =)

die zooi keer gedaan, dan kan je alle pakjes/wapens/demonstrations kopen die je kan kopen in dat 1e runthrough, maar je kan dus (blijkbaar) de oude ook doen in de nieuwe, dus ik ga nu wel verder ermee =)

ben btw lvl.40 nu .. Gold Mercenary ..

[ Voor 7% gewijzigd door yamAUchi op 28-09-2003 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm, ik ga denk ik zelda wind waker halen, zit er bij iedere versie een bonusdisc? wat zit er sowieso op die disc? En is de game nog een beetje lang en leuk? trailer vond ik geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

mij is TWW zwaar tegengevallen. het verveeld imo erg snel.
de bonusdics zit er nu niet meer bij. of je moet ergens een 2e hands zelda halen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 08-09 10:26
mja mij is MP zwaar tegengevallen en vind ik TWW echt een topspel :)

[ Voor 5% gewijzigd door Glorix Jim op 28-09-2003 17:17 . Reden: spelfoutjes ;x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Glorix Jim schreef op 28 september 2003 @ 17:16:
mja mij is MP zwaar tegengevallen en vind ik TWW echt een topspel :)
hmm wat moet ik nu geloven dan :P, ik vind MP wel grappig tot nu toe, maar ik krijg er een klein beetje koppijn van, kweenie, suffe wereld kan me er niet inleven, vind Halo dan veel beter (voor zover je het ermee kan vergelijken), de zelda wereld lijkt me echter heerlijk, die dude ziet er wel relaxed uit met zn zwaardje B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik vond MP ook niet echt geweldig. Ik heb 't nog lang niet uitgespeeld maar dat komt ook omdat het me nooit zo lang kan boeien, soms pak ik het wel weer eens op en kom ik weer wat verder maar de laatste tijd heb ik het niet meer gespeeld.

Zelda vond ik ook veel leuker. Het is echt een hele mooi interactieve tekenfilm door die graphics, en in tegenstelling tot anderen vind ik het zeilen wel leuk. Vooral dat muziekje wat je dan hoort is echt super 8)
Helaas heb ik het ook al een tijdje niet meer gespeeld omdat ik vast zit en in een walkthrough niet precies kan vinden waar ik nou ben 8)7

Zit er ook aan te denken om Soul Calibur 2 te halen. Ik hou niet van vechtspellen (was vroeger wel gek van MK en Street Fighter maar toen was ik ook veel jonger) maar SC2 heeft gewoon iets wat me aanspreekt. Het kan ook zijn dat ik een beetje wordt meegesleept in de hype rondom het spel, dus ik wil wel zeker weten of ie leuk is. Zijn er nog meer mensen die normaal niet van vechtspellen houden maar SC2 wel hebben en hem leuk vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

kNarf schreef op 28 september 2003 @ 17:40:
...Zijn er nog meer mensen die normaal niet van vechtspellen houden maar SC2 wel hebben en hem leuk vinden?
Ik hou zeker niet van alle vechtspellen, Street Fighter heb ik altijd ruk gevonden. Op zich was One Must Fall op de pc wel geinig (met van die robotten) maar kon me ook niet heel lang boeien. Mortal Kombat vond ik wel altijd erg gaaf, niet dat ik het erg goed kan, maar goed. :) MK:DA op de Cube vind ik wel weer gaaf, maar heb toch maar SC2 gekocht. Zeker geen spijt van. Het speelt na een tijdje ietsje beter dan MK:DA, maar persoonlijk vind ik de characters in MK:DA wel leuker. Al die Chinezen en vage aliens/reuzen spreken mij minder aan dan helden als Raiden en Johnny Cage. ;)

Als ik moest kiezen tussen MK:DA en SC2 zou het niet makkelijk zijn, maar dan wint SC2 toch op 't randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

en SC2 is qua pick up and play veel makkelijker, 2 ganggenotes (ja vrouwen dus) kickten mijn kont redelijk met het spel =)

je kan in het begin redelijk buttonmashen en maar wat rondtwirlen met je pookje en dan doe je gigantisch coole dingen .. en dan na een tijdje weet je hoe die dingen moeten en dan wordt het wat tactischer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Over zelda/metroid:

Om het even zo te zeggen:
In de "The Legend of Zelda" serie is TWW een van de slechtste in alle opzichten (temples, moeilijkheidsgraad, muziek)

En in de "Metroid" serie is Metroid Prime bijna de beste, sames met Super Metroid, in Alle opzichten.

This space is occupied

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.