Het Grote Gamecube topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.411 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
FOKFOKFOKFOKFOK!!! ik moet echt ook zo'n muts hebben!!! HARARHAJRHJAAAA!!!!!GGHGHG!

zit zeker weer niet bij de pal release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

Gman schreef op 16 October 2003 @ 11:02:
[...]

GameQube.nl Budget List

Tijd om eens op de frontpage te zetten?

[...]

_/-\o_ Ik laat het vanavond wel weten :P
offtopic:
Dude, is jij gman van MTS arnhem, para arnhem enz.?

Nog ff een vraagje, dat percentage dat bij MP bij je savegame staat, is dat hoever je al in het spel bent of iets anders? Anders is het wel een TERINGlang spel.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

Nou, ff een rondje winkels op de Kalverstraat gedaan.

FRS: nee morgen pas, echt niet eerder :?
Bart Smit: neenee, alleen die pakketten voor 199 eur. [maar op de site staat de kale voor 99]. oh ik denk niet dat we die nog binnen krijgen :?
intertoysNee joh, die zijn gewoon 199. [morgen gaan ze in de aanbieding hoor] *checkt computer* verrek ja zeg, vandaar dat ik de laatste twee weken niks verkocht heb. Maar de kale GC heb ik niet op voorraad maar zal ik wel weer binnen krijgen.

* Anoniem: 3747 doet het nog wel een weekje zonder GC :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-05 19:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Mwhehe, die verkopers zijn echt lachwekkend :)
Die van Dixons raakte bij mij helemaal in paniek toen ik over 17 oktober begon ;D
Hij begon te zweten, en zei: "Het staat toch niet op internet, hè?!". Maar toen vond ik het sneu en zei ik maar van niet, ik kreeg echt medelijden met die gast, hij begon over een brief te lullen dat het vertrouwde informatie was en dat hij geen GC's mocht verkopen voor die prijs vóór de 17e :D

Wijze les: Verkopers hebben het zwaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 13:29

JC

- minimalistic -

Gman schreef op 16 October 2003 @ 11:02:
[...]

GameQube.nl Budget List

Tijd om eens op de frontpage te zetten?
Deze link stond een paar pagina's terug :P (door mij ja :X)
Viewtiful Joe ziet er goed uit! Elroy hoe maak je die captures (of vraag ik nu naar de bekende weg?) Zou iedereen er zo'n muts bij krijgen?

BTW, las dit op Cubezone: .... op een conferentie in Japan vertelde Nintendo namelijk dat het spel Pac-Man vs. gaat heten en dat je het krijgt als je het Namco-spel R: Racing Evolution pre-ordert.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

zag in een advertentie van Mediamarkt dat die GC nu daar 98 euro is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:40
rajackar schreef op 16 oktober 2003 @ 12:51:
[...]

offtopic:
Dude, is jij gman van MTS arnhem, para arnhem enz.?
offtopic:
Nog steeds George ja, Hallo Olivier :)
mail maar ff.
JC schreef op 16 oktober 2003 @ 13:52:
[...]

Deze link stond een paar pagina's terug :P (door mij ja :X)
Dit is ook al de 2e keer dat ik 'm post en toch blijven mensen vragen "waar goedkope games".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-02 06:57
Ben net ff bij Dixons geweest n.a.v. telegraaf advertentie en idd alle cubes zijn afgeprijsd.. ook de complete pakketten waren afgeprijsd (zelda 149,- en Sunshine pakket ook 149,-) verder hadden ze sommige spellen ook afgeprijsd naar 29,95 toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Gman schreef op 16 oktober 2003 @ 15:01:
[...]
Dit is ook al de 2e keer dat ik 'm post en toch blijven mensen vragen "waar goedkope games".
OK, ik snap 'm :)
Lijkt me ook wel een aardig idee om deze centraal te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28380

TheBoneCollector schreef op 16 oktober 2003 @ 15:01:
Ben net ff bij Dixons geweest n.a.v. telegraaf advertentie en idd alle cubes zijn afgeprijsd.. ook de complete pakketten waren afgeprijsd (zelda 149,- en Sunshine pakket ook 149,-) verder hadden ze sommige spellen ook afgeprijsd naar 29,95 toe :)
ik heb gisteren de cube al gekocht bij intertoys in Almelo.
ik wou em reserveren maar hij was al €99 en op voorraad! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

wat is viewtiful joe vet, echt super. Leuke graphics, goeie moeilijkheidsgraad, leuke interfaces, geweldige gameplay en een hele coole muts :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-05 20:11
btw
voor de mensen die ook VJ hebben ..
Craaaaaaaapppy = C
BAAAAAAAAAAAAAAD = B
AWESOMEEEEEE! = A
VIEWTIFULL!!! = V

En dat je nu telkens B krijgt betekent niet dat je slecht bezig bent :)
Maar strax als je combo's maakt (tip : dodge een attack, ga dan in slowmo en raak 1x een poppetje die je gedodged hebt en gebruik dan machspeed (hoeft niet) erbij om de andere poppetjes neer te slaan. Zo maak je combo's en maak je snel veel punten wat er voor zorgt dat je een V krijgt van t publiek als je klaar bent :))

Btw wacht maar tot je zoom krijgt.. dat is zoooo vet icm slowmo! :D

(khoop dat het zo duidelijk is :))

[ Voor 10% gewijzigd door Glorix Jim op 16-10-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:58

jOzh

Sweet dude!

Hehe, ik suck echt zwaar in VJ, ben nu bij de 2e eindbaas geloof ik (die Harley-fan) maar ik kom er niet voorbij =) Nog maar eens proberen dan

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:40
Prachtig!!!

Ik vrolijk de Dixons binnen met de krant in m'n zak:
Ik: "Ben er weer!"
Dixons: "Hey, ik zal de aanbetaling regelen"
Ik: "Hoeft niet"
*legt krant advertentie neer*
Dixons: "Hmmmm, ja nu kunnen ze m'n rug op! ik moet 'm nu wel verkopen voor dat geld"

Niet veel later:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gman2/got/temp/TehCubeIsMine.jpg
(clickable...let op de monitor ;) )

Die 2e is voor een maat, die wil ook de Platinum + Zelda.

[ Voor 34% gewijzigd door Gman op 16-10-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-02 06:57
*legt krant advertentie neer*
Dixons: "Hmmmm, ja nu kunnen ze m'n rug op! ik moet 'm nu wel verkopen voor dat geld"
hehehe :*) heb nog ff gesproken met de bedrijfsleider bij Dixons en die vertelde dat ze al eerder de cube wilden verkopen met een actie maar dat ze teruggefloten waren door Nintendo.

Het pakket van Zelda wat ze daar hadden voor 149,- (ipv 219,-) was een paarse cube geen zilvere.

Had zelf geen run verwacht omdat het een blijvende prijsverlaging is, maar ze hadden in korte tijd al 6 cubes verkocht :) Goed voor Nintendo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hier een site met veel filmpjes van de oudere (eerdere) games voor de cube... ideaal voor mensen met een nieuwe cube (like me :7) kunnen ze kijken welke classics ze zeker moeten hebben!!! :*)

http://www.cubewatch.be/video.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SD5k

>4&X

ReCreator schreef op 15 oktober 2003 @ 22:44:
[...]

Je kan nie wachten op mario golf maar je hebt em al 8)7

Ik denk dat 1 van de 2 DD moet zijn :)

@HIValicious: tnx.. had die post al eens gezien... maar misschien was ik een beetje lui :)
inderdaad :) die eerste moet Mario Kart zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Volgens mij gaat het nu toch echt losbarsten met de Gamecube ISO's, heb het bij een vriend van me aan het werk gezien, beetje omslachtig wel, maar het werkt gewoon goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
EGM score voor Mario Kart Double Dash!!

10, 10, 9.5 *GOLD* *GAME OF THE MONTH*

w00h00!

Rebel Strike: 7.0, 7.0, 7.5 :(
Iemand die hem toevallig wil overnemen voor de DVDBO prijs want er zit wel een bonus disc bij (neem ik aan, heb hem vrij vroeg besteld), anders cancel ik de preorder.

Mario Kart Double Dash trailer small 4.5MB
Mario KartK Double Dash trailer large 19.5 Mb

Nieuwe icons:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd/mkdd_canon.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd/mkdd_drivers.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd/mkdd_title.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd/mkdd_yoshiboost.gif

Zelf hosten als je er 1 wilt gebruiken aub

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

_Administr8or_ schreef op 15 oktober 2003 @ 16:04:
Ik heb vandaag een VGA-Box binnengekregen, maar het werkt niet goed :(

zo ziet mario er op mijn monitor uit : [afbeelding]

Ik heb het al op 4 verschillende monitoren geprobeerd, maar op allemaal is het beeld te licht en ontzettend slecht!

heeft iemand hier ervaring mee? :?

:)
er is no geen vga box voor de cube die het goed doet er komt binnenkort wel eentje uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 18:44
W000T MARIO KART OWNS! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

D³ schreef op 16 October 2003 @ 22:24:
EGM score voor Mario Kart Double Dash!!

10, 10, 9.5 *GOLD* *GAME OF THE MONTH*

w00h00!

Rebel Strike: 7.0, 7.0, 7.5 :(
Iemand die hem toevallig wil overnemen voor de DVDBO prijs want er zit wel een bonus disc bij (neem ik aan, heb hem vrij vroeg besteld), anders cancel ik de preorder.
[/sub]
Mario Kart wordt geweldig!!

En ja Rebel Strike, zullen die stukken dat je te voet moet wel zijn die het voor een groot deel verpesten.. verder denk ik ook dat het meer een samengeraakt zooitje is dat een mooi geheel als Rogue Leader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 25-05 20:11
Thelema schreef op 16 October 2003 @ 22:20:
Volgens mij gaat het nu toch echt losbarsten met de Gamecube ISO's, heb het bij een vriend van me aan het werk gezien, beetje omslachtig wel, maar het werkt gewoon goed!
Verklaar je eens nader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 18:44
Denk dat het gewoon een uitbreiding op RS2 is....
Ik koop em al niet meer..
Te weinig geld en ik heb RS2 al, die was erg leuk maar RS3 wordt niet veel spectaculairder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Glorix Jim schreef op 16 oktober 2003 @ 23:01:
[...]

Verklaar je eens nader ?
Er is een manier gevonden om via een bug in Phantasy Star Online dmv een broadband adapter aan je PC aan te sluiten een spel naar je gamecube te streamen dmv wat progjes.. volgens mij werkt dit nu alleen nog met Animal Crossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Thelema schreef op 16 October 2003 @ 23:09:
[...]

Er is een manier gevonden om via een bug in Phantasy Star Online dmv een broadband adapter aan je PC aan te sluiten een spel naar je gamecube te streamen dmv wat progjes.. volgens mij werkt dit nu alleen nog met Animal Crossing
Luigi's Mansion
Animal Crossing
F-zero GX (af en toe moet ie ff streamen, dus een soort lag af en toe)
Wave Rave Blue storm

werken nu al :)
en alleen GX werkt niet echt soepel.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

F-Zero GX gaat vast ook niet beter werken gok ik, zoveel data past waarschijnlijk gewoon niet tegelijk door dat kabeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Heeft er iemand hier Top Gun? (of gehad?) en wat is je ervaring ermee?

I know, hijs wat 'oud' :))

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
News: Datel GB Player

Datel are to launch their own version of the Game Boy Player for the GameCube.
Datel has been working on an alternative to Nintendo's Game Boy Player, which allows you to play Game Boy games on the GameCube.

Datel's "Advance Game Port" will be smaller and cheaper than Nintendo's, costing £29.99. It will fit into the memory card slot and allow Game Boy games to be plugged into that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Reignman schreef op 17 oktober 2003 @ 00:09:
News: Datel GB Player

Datel are to launch their own version of the Game Boy Player for the GameCube.
Datel has been working on an alternative to Nintendo's Game Boy Player, which allows you to play Game Boy games on the GameCube.

Datel's "Advance Game Port" will be smaller and cheaper than Nintendo's, costing £29.99. It will fit into the memory card slot and allow Game Boy games to be plugged into that.
Waah!! Dat zal Nintendo niet erg waarderen.

Alhoewel ik Datel wel erg liev vind O+ omdat ze een Cube keyboard hebben gemaakt voor 24 euro _/-\o_ (perfect voor PSO)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

dat blijft zeker minder dan de nintendo versie, want je kan denk ik niet ook nog is een link kabel er naar laten connecten, verder ben je dan ook nog is een mem slot kwijt, terwijl de echte gba er mooi onder zit en je alles (ook broadband adapter) er nog is in kwijt kunt

en gba players linken is de bom ! .. (voordat de broadband gemeen goed wordt ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Thelema schreef op 16 October 2003 @ 22:39:
[...]

Mario Kart wordt geweldig!!

En ja Rebel Strike, zullen die stukken dat je te voet moet wel zijn die het voor een groot deel verpesten.. verder denk ik ook dat het meer een samengeraakt zooitje is dat een mooi geheel als Rogue Leader
Idd dat denk ik dus ook. Ik verwacht gewoon dat de onfoot gedeelte's niet echt fantastisch werken maar kwa vliegen enz zal het wel goed zitten. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

yamAUchi schreef op 17 October 2003 @ 03:41:
dat blijft zeker minder dan de nintendo versie, want je kan denk ik niet ook nog is een link kabel er naar laten connecten, verder ben je dan ook nog is een mem slot kwijt, terwijl de echte gba er mooi onder zit en je alles (ook broadband adapter) er nog is in kwijt kunt

en gba players linken is de bom ! .. (voordat de broadband gemeen goed wordt ;)
Wie zegt er dat je die dingen van Datel niet kan linken dan? En hoezo ben je dan een mem slot kwijt? Bij mijn cube kun je die dingen er ook gewoon weer uithalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Wow, Prince of Persia scoort ook lekker in EGM: 9.5, 9.0., 9.5
Verder staan er wel mee scores bij die me nogal tegenvallen.. zoals Teenage Mutant Ninja Turtles (5.5, 6.0. 7.0), XIII (6.5, 6.5, 6.5) en natuurlijk SWRS.
Verder zie ik dat SSX 3 ook lekker scoort, maar ik ga toch voor 1080, al was het maar omdat het een Nintendo game is :)

Gerucht:
Nintendo is bezig met de ontwikkeling van een externe drive (ala 64DD, die zwaar geflopt is), met discs van 40GB.
Als dit waar is moeten er echt ongelofelijk mooie en uitgebreide games voor kunnen worden gemaakt. In de realiteit lijken die dingen me gewoon ongelofelijk duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Thelema schreef op 17 October 2003 @ 10:20:
Verder staan er wel mee scores bij die me nogal tegenvallen.. zoals Teenage Mutant Ninja Turtles (5.5, 6.0. 7.0), XIII (6.5, 6.5, 6.5) en natuurlijk SWRS.
Verder zie ik dat SSX 3 ook lekker scoort, maar ik ga toch voor 1080, al was het maar omdat het een Nintendo game is :)
Zo zie je maar weer, screenshots zeggen geen fuck. De afgelopen tijd waren velen ongelooflijk aan het geilen op SWRS en TMNT, must-buys volgens velen maar nu blijkt dus dat ze ruk zijn (volgens deze review dan)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja de reviews hebben het ook niet over de graphics. :) Maar meer over de onfoot gedeelte's die schijnen niet echt lekker te zijn.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

EGM is nou ook niet echt een goed blad imo, ze reviewen zeer overdreven streng, en weten soms zelfs de beste games nog een 2 te geven (terwijl een 2 zelf bij slechte games niet eens echt bestaat, eerder een 4/5)
Ik wacht wel op ign, EGDE en EGM zijn allebij bladen die geilen op de aandacht die ze krijgen door extreem slechte reviews te geven.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
wat is EGM dan... alleen een blad?? of ook een site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

EGM is een blad dacht ik. :)

Trouwens het onfoot gedeelte schijnt maar 15% ong te beslaan over de hele game. Dus zo'n drama is het dan niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

TheEvilCuber schreef op 17 October 2003 @ 11:24:
EGM is nou ook niet echt een goed blad imo, ze reviewen zeer overdreven streng, en weten soms zelfs de beste games nog een 2 te geven (terwijl een 2 zelf bij slechte games niet eens echt bestaat, eerder een 4/5)
Ik wacht wel op ign, EGDE en EGM zijn allebij bladen die geilen op de aandacht die ze krijgen door extreem slechte reviews te geven.
Dat ze vaak erg lage punten geven zegt toch genoeg over Mario Kart natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Turtles is ook niet echt een super vernieuwende game met veel diepgang natuurlijk.... maar wel een spel denk ik wat super cool en gewoon leuk is om met zijn 2-en tegelijk te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Ik heb schijt aan reviews, ik ga turtles en rs3 gewoon kopen, het is maar de mening van een persoon zegt niks over hoe ik het spel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

TheEvilCuber schreef op 17 October 2003 @ 11:24:
Ga ik toch ff tegen je in :)
EGM ken ik dan niet, maar EDGE lees ik redelijk vaak. Kvind meestal dat ze goeie cijfers geven. Wat ik vooral goed aan ze vind is dat ze zich niks van meningen van anderen aantrekken maar gewoon zelf eerlijk mogelijk een cijfer aan een spel geven. Het is ook raar dat spellen bij zo goed als elk blad en elke site ongeveer hetzelfde cijfer krijgen, er zou meer variatie in horen te zitten. Ik lees meestal reviews op cube-europe ;), ign en gamespy en in edge en ngc. Dan bedenk ik zelf of ik het met de argumenten eens ben of niet, dan weet je redelijk goed van tevoren of het een spel voor je is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Metroid Prime 22% confirmed!

Na het elimineren van de Thermal Visor, Super Missile, Grapple Beam, Spider Ball, Gravity Suit en Charge Beam is Prime nu ook uit te spelen zonder Boost Ball!
Tonight, TreborSelbon put the finishing touches on his 22% game, which means we can now officially confirm that 22% is indeed possible! The boost ball has been completely eliminated to drop the percentage by one more. Geothermal Core, the last remaining trouble spot for the no Boost game, was solved thanks to the combined efforts of kip and Trebor. For instructions on skipping rooms without the boost ball, check out the without boost section here:
http://metroid.retrofacti...equence_break/rooms.shtml
Some of the rooms will have an acompanying video as well, including a slighty out-of-date one for Geothermal Core.

Congratulations to kip, Trebor, and everyone else that contributed to making this possible.

Trebor's mission complete screen can be seen at http://metroid.retrofaction.com/screens/trebor22.jpg
Snelste tijd is overigens 1:23 (33%)

Opmerking van een EGM editor over MKDD:
And Mario Kart is -really- f'ing fun. :) Nintendo had to pry it away from us to take it back. 4 player (2 on 2 co-op) rules!
:)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

trouwens hier is nog ff het complete lijstje van reviews van EGM:
Lord of the Rings: Return of the King: 8.5, 8.5, 8.0 (Silver)
Gladius: 6.0, 8.5, 7.0
Prince of Persia: The Sands of Time: 9.5, 9.0., 9.5 (Gold)
SSX3: 9.0, 9.0, 9.0 (Gold)
I-Ninja: 8.0, 6.0, 6.5
Rogue Ops: 7.0, 6.0, 4.5
Teenage Mutant Ninja Turtles: 5.5, 6.0. 7.0
XIII: 6.5, 6.5, 6.5
Star Wars Rebel Strike: 7.0, 7.0, 7.5
NBA Live 2004: 8.0, 8.5, 9.0 (Silver)
Metal Arms: 8.0, 8.0, 8.0
Beyond Good and Evil: 8.5, 9.0, 8.0 (Silver)
Harry Potter: Quidditch World Cup: 7.5, 7.5, 6.5
Conflict Desert Storm II: 5.5, 4.0, 6.0
FIFA 2004: 7.5, 9.0, 8.0 (Silver)
Sphinx: 8.0, 7.0, 7.0

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik had gehoopt dat Datel een verbetering op de GB player zou maken. Wat ik graag zou willen is de mogelijkheid om met 1 GBA cartridge meteen te kunnen multiplayeren op 1 scherm.

Verder heb ik ook VJ binnen (inc muts) maar op Adults issie idd best pittig. Ik heb vanochtend even gespeeld maar ben maar tot aan de Helicopter gekomen... Wel een erg koele game.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 18:16

RSP

Anoniem: 5577 schreef op 17 October 2003 @ 13:05:
Ik heb schijt aan reviews, ik ga turtles en rs3 gewoon kopen, het is maar de mening van een persoon zegt niks over hoe ik het spel vind.
Inderdaad. ik was al zo fucking blij dat ik eindelijk een realistische versie van the battle of Hoth kon spelen. jaren heb ik gefantaseerd van zo'n game! (rogue leader was deze game) zelfde voor turtles, ik heb turtles 2 (arcade / nes) tot de grond toe afgespeeld en wil nu hetzelfde doen met deze game :D

feck de reviews, eigen meningen ruleren

overigens, weet iemand al meer van de verkoop cijfertjes van de Cube in nederland? ik hoorde gister nog bart smit reclames met "BAAAART PRIJS DIE *&%# GAMECUBE NOU EENS AF" dus ik vraag me af of dit ook impact maakt bij de pukkelige ps2 koper :) *hiermee bedoel ik de kinderen die een spelcomputer hebben gekregen van de sint omdat hun ouders een blauwe doos in hun handen kregen geduwd in de dixons of intertoys* niet dat de PS2 een verkeerde console is oid, maar je begrijpt me wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSP schreef op 17 October 2003 @ 14:53:
[...]

Inderdaad. ik was al zo fucking blij dat ik eindelijk een realistische versie van the battle of Hoth kon spelen. jaren heb ik gefantaseerd van zo'n game! (rogue leader was deze game) zelfde voor turtles, ik heb turtles 2 (arcade / nes) tot de grond toe afgespeeld en wil nu hetzelfde doen met deze game :D

feck de reviews, eigen meningen ruleren
Presies ik heb zoveel plezier gehad aan de turtles games op nes,snes en megadrive en zat al eeuwen te wachten op een next gen game dus ik moet en zal hem gewoon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Daarnaast vind ik het er helemaal niet kut uitzien ik vind het er juist gaaf uitzien en hoop dat de gameplay net zo vol actie is als de games op de NES en SNES (van de MD heb ik weinig meegemaakt)

by the way, heb jij Turtles Tournament Fighters ook gespeeld? heerlijke game 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

GERUCHT:

Wij europeanen krijgen bij Mario Kart DD GEEN bonusdisc met wat demos en filmpjes.
Maar wel een schijfje met daarop Mario Kart 64 plus wat extras! hehe, geweldig :)

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 17-10-2003 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Wel een leuk gerucht... maar dan moet het wel uitkomen... :)
MK64 was gewoon geweldig! :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Mario Kart 64 op de Cube, dat zou vetjes zijn :D
Zou iedereen die Viewtiful Joe in de winkel haalt ook een muts krijgen? Lijkt me wel geinig, of is dit een pre-order actie?

Vraag me trouwens af waar iedereen zijn games pre-ordert (PAL-games that is). Op nedgame.com kan het niet en dimplus.nl kan je maar een tegelijk bestellen. Hmmmzz :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

JC schreef op 17 oktober 2003 @ 15:26:
Mario Kart 64 op de Cube, dat zou vetjes zijn :D
Zou iedereen die Viewtiful Joe in de winkel haalt ook een muts krijgen? Lijkt me wel geinig, of is dit een pre-order actie?

Vraag me trouwens af waar iedereen zijn games pre-ordert (PAL-games that is). Op nedgame.com kan het niet en dimplus.nl kan je maar een tegelijk bestellen. Hmmmzz :?
het gebeurt wel ns dat je bij DVDBO zomaar iets gratis bij je bestelling krijgt. Ik geloof dat Elroy een shirt van SC2 heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSP schreef op 17 October 2003 @ 14:53:
overigens, weet iemand al meer van de verkoop cijfertjes van de Cube in nederland? ik hoorde gister nog bart smit reclames met "BAAAART PRIJS DIE *&%# GAMECUBE NOU EENS AF" dus ik vraag me af of dit ook impact maakt bij de pukkelige ps2 koper :) *hiermee bedoel ik de kinderen die een spelcomputer hebben gekregen van de sint omdat hun ouders een blauwe doos in hun handen kregen geduwd in de dixons of intertoys* niet dat de PS2 een verkeerde console is oid, maar je begrijpt me wel :)
LOL! Ik heb dus net een GC aan mijzelf cadeau gedaan en die gast bij de FRS was helemaal verbaast dat ik een GC kocht. En nog verbaasder dat ik wist dat hij vandaag was afgeprijst!! Maar dat terzijde.
Hij zei dat de PS2 als warme broodjes verkocht werd en de GC eens per 4 weken of zo (dat was bij de grote FRS op de Kalverstraat, tegenover V&D). Koele gasten daar trouwens.
Jammer, ik gun Nintendo toch meer de successen dan Sony of MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 3747 schreef op 17 October 2003 @ 15:32:
[...]

LOL! Ik heb dus net een GC aan mijzelf cadeau gedaan en die gast bij de FRS was helemaal verbaast dat ik een GC kocht. En nog verbaasder dat ik wist dat hij vandaag was afgeprijst!! Maar dat terzijde.
Hij zei dat de PS2 als warme broodjes verkocht werd en de GC eens per 4 weken of zo (dat was bij de grote FRS op de Kalverstraat, tegenover V&D). Koele gasten daar trouwens.
Jammer, ik gun Nintendo toch meer de successen dan Sony of MS.
Dat bedoel ik, naast het feit dat de PS2 een uitstekende machine is met een ruim arsenaal spellen waar nintendo eens naar zou moeten kijken qua succes story iig. wordt de ps2 door de verkopers gewoon gezien als hagelslag op je boterham, hij verkoopt gewoon goed! dus wat doet men als er een moeder binnenkomt met de vraag "zoontje, sinterklaas, spelcomputer" ? juist gewoon zo'n PS2 in de handen duwen, ze koopt het toch wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik hoor dat Viewtiful Joe en Tales of Symphonia inmiddels ook al als ISO's te downloaden zijn. Als het maar niet uit de hand loopt.

[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 17-10-2003 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien maken ze ook wel meer winst op PS2's hoor. Wat kan je als winkelier nog verdienen aan een gameconsole van 99 eur? Daarbij misschien vergetende dat je nog spellen verkoopt ook daanbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Hoe werkt dat dan precies met die ISO's? Kan je dan gewoon op je PC GC spellen spelen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

StarTAC schreef op 17 October 2003 @ 16:02:
Hoe werkt dat dan precies met die ISO's? Kan je dan gewoon op je PC GC spellen spelen?
Nee, je GC sluit je op je PC aan.. je streamt zegmaar die ISO's vanaf je PC naar je Gamecube.. werkt bij sommige snelle en grote spellen uiteraard wat hakkerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05 14:34
OK, maar je hebt dan dus een broadband adapter nodig, en dan gewoon via UTP kabeltje naar je pc gooien. En dan kan je spelen? Hoe werkt dat, heb je iets van een emulator nodig ofzo?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

je hebt ook Phantasy Star Online nodig, want daar zit een bug in waarop wat slimme gasten een paar programmatjes hebben gemaakt die je op je pc moet draaien die die ISO's dan via je PC naar je Gamecube sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Got myself a GC Platinum met The legend of Zelda: The Wind Waker hehehehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Frodo19 schreef op 17 October 2003 @ 16:20:
Got myself a GC Platinum met The legend of Zelda: The Wind Waker hehehehe :)
hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal in uw nietige bestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Thelema schreef op 17 oktober 2003 @ 16:04:
[...]

Nee, je GC sluit je op je PC aan.. je streamt zegmaar die ISO's vanaf je PC naar je Gamecube.. werkt bij sommige snelle en grote spellen uiteraard wat hakkerig.
Er staat nog nergens een bevestiging dat het inderdaad traag is en schokt.

* pagani gaat vrolijk verder op zoek naar goedkoopste pso en bba...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Thelema schreef op 17 oktober 2003 @ 16:22:
[...]

hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal in uw nietige bestaan ;)
Ja dank u lolz tjah nu met die prijsdaling kan ik moeilijk achter blijven......welke games raden jullie nog om te kopen naast Mario Sunshine/Metriod Prime. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:41
Frodo19 said:
"Ja dank u lolz tjah nu met die prijsdaling kan ik moeilijk achter blijven......welke games raden jullie nog om te kopen naast Mario Sunshine/Metriod Prime."

check my post een pagina of 2 hiervoor.. :) dikke waslijst met spellen.
edit: pagina 29 op precies te zijn... wow t gaat hier sneller als ik had verwacht.

[ Voor 24% gewijzigd door BrbZrk op 17-10-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Het streamen werkt perfect met Animal Crossing :D ik speel nog ff lekker door..
Het werkt zo:
Je zet je PC op als DNS server.
PSO stel je zo in dat ie als eerst naar je pc zoekt en zo verbinding maakt.
Er zijn 2 programma's voor nodig. De bootloader van Animal Crossing die zorgt dat de GCM (gamecube image) werkten en GameCube Game uploader for PSO.
Nadat PSO naar je pc heeft geconnect load ie de bootloader up zodat je zelfgemaakte code kunt runnen.

Niet niet alle games werken goed/snel, maar daar komt nog verandering in. Animal crossing werkt gewoon goed. Het laden in het begin is iets langer, omdat het met ongeveer 600-800KB/s naar je gamecube ram word gestuurd maar eenmaal geladen werkt ie gewoon normaal :D

ik ga ff verder met gamen ;)

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Laatst online: 24-05 18:04

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

weet iemand nog een zaak die de BBA verkoopt? en voor hoeveel
Ik kan hem nergens meer vinden

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Frodo19 schreef op 17 October 2003 @ 17:24:
[...]

Ja dank u lolz tjah nu met die prijsdaling kan ik moeilijk achter blijven......welke games raden jullie nog om te kopen naast Mario Sunshine/Metriod Prime. :)
Phantasy star online en een BBA :X

Nee, ff serieus:
Zelda, F-zero GX en mario kart DD, verder voor multiplay super monkey ball _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn dit is jammer. Kom op mensen wel gewoon je games blijven kopen he!

Als teveel mensen dit gaan doen dalen de verkopen nog meer en kun je wel dag zeggen tegen 3th party support etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

schnumi schreef op 17 oktober 2003 @ 20:27:
Damn dit is jammer. Kom op mensen wel gewoon je games blijven kopen he!

Als teveel mensen dit gaan doen dalen de verkopen nog meer en kun je wel dag zeggen tegen 3th party support etc.
juist, ik ga het zelf ook niet gebruiken.. vind het niet waard om PSO plus een BBA te kopen hiervoor. Ik koop de games die ik wil tochwel!
Ik vind het wel interessant dat het kan, daar niet van.. heb daarnet bij een vriend Tales of Symphonia al op deze manier gespeeld.. het ziet er heerlijk uit in ieder geval, maar verder snap je er toch geen hol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

het gestreamd spelen van games is toch zon gedoe dat de meeste mensen er niet aan zullen beginnen

vooral omdat PSO niet meer word geproduceerd en de BBA moeilijk verkrijgbaar is

PSO+ vervangt de huidige PSO

dus ik denk niet dat we al te bang hoeven te zijn voor de impact die dit zal hebben

het is ook goedkoper/makkelijker om die games gewoon te kopen

en PSO is ook echt het leukst als je het online speelt

[ Voor 18% gewijzigd door Tetsuo55 op 17-10-2003 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Binnekort komen er wel weer broadband adapters beschikbaar als die LAN enabled games eenmaal uitzijn.

Overgens heb ik Nintendo nog een paar mails gestuurd over dit onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Nintendo heeft winkels al doorgegeven dat tot verdere berichtgeving er geen BBA's meer worden uitgeleverd (Bron = medewerkers gameshops usa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Thelema schreef op 17 October 2003 @ 21:22:
Binnekort komen er wel weer broadband adapters beschikbaar als die LAN enabled games eenmaal uitzijn.

Overgens heb ik Nintendo nog een paar mails gestuurd over dit onderwerp.
gemaild over het niet beschikbaar zijn van de BBA's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Tetsuo55 schreef op 17 October 2003 @ 21:38:
[...]

gemaild over het niet beschikbaar zijn van de BBA's?
Nee, ik heb ze bewust gemaakt van het gebruik van die ISO's (als ze dat nog niet wisten in ieder geval), en gevraagd wat ze hieraan willen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mwa als die iso scene zich goed blijft ontwikkelen ga ik toch echt een baa+pso proberen te vinden.
Dit betekend niet dat ik niet nog steeds alle toppertje zal gaan kopen, maar zou wel interresant zijn om alle subtoppertjes en matieg games eens te kunnen spelen voordat ik ze echt koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

johnnyv.nl schreef op 17 oktober 2003 @ 19:43:
[...]

Phantasy star online en een BBA :X

Nee, ff serieus:
Zelda, F-zero GX en mario kart DD, verder voor multiplay super monkey ball _/-\o_
Net ff metroid prime gekocht voor 25 euries :), mario kart staat zeker op me verlanglijst maar dat is nog even een maandje wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

correctie: 28 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

Thelema schreef op 17 oktober 2003 @ 21:40:
[...]

Nee, ik heb ze bewust gemaakt van het gebruik van die ISO's (als ze dat nog niet wisten in ieder geval), en gevraagd wat ze hieraan willen gaan doen.
Zou me niets verbazen als ze nergens vanaf weten. Had een keer gebeld over het nu zit met die flashlink dingen voor gameboy. Ze hadden geen idee waar ik het over had :P

Maar ik ga dus echt wel een bba en pso kopen. Moet alleen ntsc versie van pso hebben. Dat zuigt een beetje, want dan moet ik hopen dat dvdboxoffice em op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

hehe, ik voorzie wel een flinke run op exemplaren van de gewone PSO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Deddiekoel schreef op 17 October 2003 @ 14:49:
Ik had gehoopt dat Datel een verbetering op de GB player zou maken. Wat ik graag zou willen is de mogelijkheid om met 1 GBA cartridge meteen te kunnen multiplayeren op 1 scherm.

[...]
Ik ben bang dat multiplayeren met 1 cart op 1 scherm er ook bij Datel niet inzit hoor. Dat je meerdere carts nodig hebt zit in het spel geprogrammeerd, doe je weinig aan dus. 1 scherm gaat ook niet echt, of dat ding moet 2 GBA's na gaan doen, maar dan zou je ook 2 carts nodig hebben.

edit:
http://www.cube-europe.com/special.php?sid=sweepviewtifuljoe

Viewtiful Joe wedstrijd! Ik mag niet meedoen helaas :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 17-10-2003 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb al meegedaan, beetje lange enquete, hoop maar dat ik iets win ook.

edit:
Heb zojuist met iemand afgesproken om mijn Resident Evil te ruilen tegen zijn PSO..
en ik heb een BB adapter voor 15euro op de kop getikt ;)

[ Voor 52% gewijzigd door SD5k op 17-10-2003 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Ben weer terug van vakantie :)
Hoe zit het nou met dat streamen, dat werkt daadwerkelijk? Pfff... Hebben we dat ook weer gehad :) Heeft wel mooi 17 maanden geduurd voordat het lukte, zolang heeft nog geen enkele console het uitgehouden :)
Damn, ik kan niet wachten op 1080, SSX 3, MK: DD, etc... :9 Het wordt een dure winter... Mss maar goed dat ik m'n pinpas kwijt ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ga je SSX3 en 1080 halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 19:53

NoTimeRemains

I know

Thelema schreef op 17 October 2003 @ 10:20:
Ik heb uhm gespeeld op de PS2 (demo) en hij ziet er zeer goed uit, speelt lekker en heeft leuke features.
Maar is het een game met een goed verhaal?
En is het niet simpele hack 'n slash?
Dat kon ik niet uit de demo halen.
Kan je misschien vertellen wat EGM verder van de game vindt?
D³ schreef op 17 October 2003 @ 14:01:
Metroid Prime 22% confirmed!

Na het elimineren van de Thermal Visor, Super Missile, Grapple Beam, Spider Ball, Gravity Suit en Charge Beam is Prime nu ook uit te spelen zonder Boost Ball!
[...]
Snelste tijd is overigens 1:23 (33%)
Ik vind t gewoon super phat dat mensen nog steeds zo intensief met die game bezig zijn. Hebben de makers dit soort dingen gepland of is het echt allemaal "toevallig"?

* NoTimeRemains confirms his 100% run
paar maandjes geleden ... ik vind het nog steeds de beste game voor de Cube
'gedownloade Cube games speelbaar'-discussie
Hoe serieus moeten wij dit nemen?
Maar je PC moet dus blijven streamen naar de game?
Kan je dan wel gewoon goed spelen/saven?
prijsdalingen
Ik heb ook nogal wat mensen in mijn omgeving die 'ineens' (;)) een Cube kopen ... ik vind het phat! :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik kan het niet echt vinden met google. Maar hie zit het nu met online multiplayer met de GC? (het kan dus nu alleen met Phantasy Star online, check?) En heb je dan ook zo'n abbonement (ala Xbox Live) nodig oid? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ND schreef op 17 October 2003 @ 23:03:
Ik kan het niet echt vinden met google. Maar hie zit het nu met online multiplayer met de GC? (het kan dus nu alleen met Phantasy Star online, check?) En heb je dan ook zo'n abbonement (ala Xbox Live) nodig oid? :7
een keer in de 30 dagen een nieuwe hunters licence kopen voor 8 euro bij www.playsega.com, verder niks
Thelema schreef op 17 oktober 2003 @ 22:50:
ga je SSX3 en 1080 halen??
Kan dat niet dan?, ik ga eerst 1080 A, en een maand later SSX3 :) zie niet in waarom niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Collaborator op 17-10-2003 23:23 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

admiral schreef op 17 October 2003 @ 22:05:
[...]

Zou me niets verbazen als ze nergens vanaf weten. Had een keer gebeld over het nu zit met die flashlink dingen voor gameboy. Ze hadden geen idee waar ik het over had :P

Maar ik ga dus echt wel een bba en pso kopen. Moet alleen ntsc versie van pso hebben. Dat zuigt een beetje, want dan moet ik hopen dat dvdboxoffice em op voorraad heeft.
Dat is gewoon PR praat nintendo heeft alle producenten van flash cards aangepakt
bijna geen enkel land mag dat ding meer verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wie maakt ps deel 36?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

TheEvilCuber schreef op 17 October 2003 @ 23:22:
[...]

een keer in de 30 dagen een nieuwe hunters licence kopen voor 8 euro bij www.playsega.com, verder niks
Hmm thanks! Alleen jammer dat de keuze in online GC spellen zo.............klein is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Thanks voor de melding, heb net meegedaan =)
Jammer dat het grootste gedeelte over een matige film als LXG gaat maar goed...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Heb vanmiddag mijn cube gehaald bij Media Markt Utrecht... daar was ie...... € 88 !!!! :7

Maarre.. ben er weer vantussen... ben mijn games aan het spelen :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Weet iemand een winkel waar ik morgen die Datel/Codekunkies 64MB memory card kan ophalen...? Kan hem wel bestellen bij play.com... maar dat duurt weer zo lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik ben bezig met een topic start van deel 36

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Reignman schreef op 18 October 2003 @ 00:04:
Heb vanmiddag mijn cube gehaald bij Media Markt Utrecht... daar was ie...... € 88 !!!! :7

Maarre.. ben er weer vantussen... ben mijn games aan het spelen :P :*)
Godver... was dat voor onzin! Ik heb hem voor 99 gehaald bij de Media Markt in Rotterdam!! |:( das bullshit voor die 10 euro had ik een fake-ass joystick kunnen kopen bij Dixons! Is wel zo leuk voor m'n Soul Caliber II!
Pff anders bel ik morgen gewoon media markt op! Onzin shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
HIValicious schreef op 18 oktober 2003 @ 01:01:
ik ben bezig met een topic start van deel 36
gg Maak er een mooi van ! :P
Edit
Dat is dus gelukt _O_ :)

[ Voor 10% gewijzigd door NvE op 18-10-2003 02:25 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik ben er mee bezig maar het is zeer lastig
ik probeer gewoon nog even...

PS voelt iemand zich geroepen om een RGB / Extra boxen faqje te maken ?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

This is the Way.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.