FOKFOKFOKFOKFOK!!! ik moet echt ook zo'n muts hebben!!! HARARHAJRHJAAAA!!!!!GGHGHG!
zit zeker weer niet bij de pal release...
zit zeker weer niet bij de pal release...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gman schreef op 16 October 2003 @ 11:02:
[...]
GameQube.nl Budget List
Tijd om eens op de frontpage te zetten?
[...]
Ik laat het vanavond wel weten
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Anoniem: 3747
Deze link stond een paar pagina's terugGman schreef op 16 October 2003 @ 11:02:
[...]
GameQube.nl Budget List
Tijd om eens op de frontpage te zetten?
rajackar schreef op 16 oktober 2003 @ 12:51:
[...]
offtopic:
Dude, is jij gman van MTS arnhem, para arnhem enz.?
Dit is ook al de 2e keer dat ik 'm post en toch blijven mensen vragen "waar goedkope games".
OK, ik snap 'mGman schreef op 16 oktober 2003 @ 15:01:
[...]
Dit is ook al de 2e keer dat ik 'm post en toch blijven mensen vragen "waar goedkope games".
Anoniem: 28380
ik heb gisteren de cube al gekocht bij intertoys in Almelo.TheBoneCollector schreef op 16 oktober 2003 @ 15:01:
Ben net ff bij Dixons geweest n.a.v. telegraaf advertentie en idd alle cubes zijn afgeprijsd.. ook de complete pakketten waren afgeprijsd (zelda 149,- en Sunshine pakket ook 149,-) verder hadden ze sommige spellen ook afgeprijsd naar 29,95 toe
Anoniem: 60967
[ Voor 10% gewijzigd door Glorix Jim op 16-10-2003 16:12 ]
Grab shell dude!
[ Voor 34% gewijzigd door Gman op 16-10-2003 19:00 ]
hehehe*legt krant advertentie neer*
Dixons: "Hmmmm, ja nu kunnen ze m'n rug op! ik moet 'm nu wel verkopen voor dat geld"
inderdaadReCreator schreef op 15 oktober 2003 @ 22:44:
[...]
Je kan nie wachten op mario golf maar je hebt em al![]()
Ik denk dat 1 van de 2 DD moet zijn
@HIValicious: tnx.. had die post al eens gezien... maar misschien was ik een beetje lui
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Anoniem: 75298
er is no geen vga box voor de cube die het goed doet er komt binnenkort wel eentje uit_Administr8or_ schreef op 15 oktober 2003 @ 16:04:
Ik heb vandaag een VGA-Box binnengekregen, maar het werkt niet goed
zo ziet mario er op mijn monitor uit : [afbeelding]
Ik heb het al op 4 verschillende monitoren geprobeerd, maar op allemaal is het beeld te licht en ontzettend slecht!
heeft iemand hier ervaring mee?
Mario Kart wordt geweldig!!D³ schreef op 16 October 2003 @ 22:24:
EGM score voor Mario Kart Double Dash!!
10, 10, 9.5 *GOLD* *GAME OF THE MONTH*
w00h00!
Rebel Strike: 7.0, 7.0, 7.5
Iemand die hem toevallig wil overnemen voor de DVDBO prijs want er zit wel een bonus disc bij (neem ik aan, heb hem vrij vroeg besteld), anders cancel ik de preorder.
[/sub]
Verklaar je eens nader ?Thelema schreef op 16 October 2003 @ 22:20:
Volgens mij gaat het nu toch echt losbarsten met de Gamecube ISO's, heb het bij een vriend van me aan het werk gezien, beetje omslachtig wel, maar het werkt gewoon goed!
Er is een manier gevonden om via een bug in Phantasy Star Online dmv een broadband adapter aan je PC aan te sluiten een spel naar je gamecube te streamen dmv wat progjes.. volgens mij werkt dit nu alleen nog met Animal Crossing
Luigi's MansionThelema schreef op 16 October 2003 @ 23:09:
[...]
Er is een manier gevonden om via een bug in Phantasy Star Online dmv een broadband adapter aan je PC aan te sluiten een spel naar je gamecube te streamen dmv wat progjes.. volgens mij werkt dit nu alleen nog met Animal Crossing
This space is occupied
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Waah!! Dat zal Nintendo niet erg waarderen.Reignman schreef op 17 oktober 2003 @ 00:09:
News: Datel GB Player
Datel are to launch their own version of the Game Boy Player for the GameCube.
Datel has been working on an alternative to Nintendo's Game Boy Player, which allows you to play Game Boy games on the GameCube.
Datel's "Advance Game Port" will be smaller and cheaper than Nintendo's, costing £29.99. It will fit into the memory card slot and allow Game Boy games to be plugged into that.
This space is occupied
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Idd dat denk ik dus ook. Ik verwacht gewoon dat de onfoot gedeelte's niet echt fantastisch werken maar kwa vliegen enz zal het wel goed zitten.Thelema schreef op 16 October 2003 @ 22:39:
[...]
Mario Kart wordt geweldig!!
En ja Rebel Strike, zullen die stukken dat je te voet moet wel zijn die het voor een groot deel verpesten.. verder denk ik ook dat het meer een samengeraakt zooitje is dat een mooi geheel als Rogue Leader
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Wie zegt er dat je die dingen van Datel niet kan linken dan? En hoezo ben je dan een mem slot kwijt? Bij mijn cube kun je die dingen er ook gewoon weer uithalenyamAUchi schreef op 17 October 2003 @ 03:41:
dat blijft zeker minder dan de nintendo versie, want je kan denk ik niet ook nog is een link kabel er naar laten connecten, verder ben je dan ook nog is een mem slot kwijt, terwijl de echte gba er mooi onder zit en je alles (ook broadband adapter) er nog is in kwijt kunt
en gba players linken is de bom ! .. (voordat de broadband gemeen goed wordt
Zo zie je maar weer, screenshots zeggen geen fuck. De afgelopen tijd waren velen ongelooflijk aan het geilen op SWRS en TMNT, must-buys volgens velen maar nu blijkt dus dat ze ruk zijn (volgens deze review dan)Thelema schreef op 17 October 2003 @ 10:20:
Wow, Prince of Persia scoort ook lekker in EGM: 9.5, 9.0., 9.5
Verder staan er wel mee scores bij die me nogal tegenvallen.. zoals Teenage Mutant Ninja Turtles (5.5, 6.0. 7.0), XIII (6.5, 6.5, 6.5) en natuurlijk SWRS.
Verder zie ik dat SSX 3 ook lekker scoort, maar ik ga toch voor 1080, al was het maar omdat het een Nintendo game is
Grab shell dude!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
This space is occupied
Dat ze vaak erg lage punten geven zegt toch genoeg over Mario Kart natuurlijkTheEvilCuber schreef op 17 October 2003 @ 11:24:
EGM is nou ook niet echt een goed blad imo, ze reviewen zeer overdreven streng, en weten soms zelfs de beste games nog een 2 te geven (terwijl een 2 zelf bij slechte games niet eens echt bestaat, eerder een 4/5)
Ik wacht wel op ign, EGDE en EGM zijn allebij bladen die geilen op de aandacht die ze krijgen door extreem slechte reviews te geven.
Anoniem: 5577
Anoniem: 51765
Ga ik toch ff tegen je inTheEvilCuber schreef op 17 October 2003 @ 11:24:
EGM is nou ook niet echt een goed blad imo, ze reviewen zeer overdreven streng, en weten soms zelfs de beste games nog een 2 te geven (terwijl een 2 zelf bij slechte games niet eens echt bestaat, eerder een 4/5)
Ik wacht wel op ign, EGDE en EGM zijn allebij bladen die geilen op de aandacht die ze krijgen door extreem slechte reviews te geven.
Snelste tijd is overigens 1:23 (33%)Tonight, TreborSelbon put the finishing touches on his 22% game, which means we can now officially confirm that 22% is indeed possible! The boost ball has been completely eliminated to drop the percentage by one more. Geothermal Core, the last remaining trouble spot for the no Boost game, was solved thanks to the combined efforts of kip and Trebor. For instructions on skipping rooms without the boost ball, check out the without boost section here:
http://metroid.retrofacti...equence_break/rooms.shtml
Some of the rooms will have an acompanying video as well, including a slighty out-of-date one for Geothermal Core.
Congratulations to kip, Trebor, and everyone else that contributed to making this possible.
Trebor's mission complete screen can be seen at http://metroid.retrofaction.com/screens/trebor22.jpg
And Mario Kart is -really- f'ing fun.Nintendo had to pry it away from us to take it back. 4 player (2 on 2 co-op) rules!
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Lord of the Rings: Return of the King: 8.5, 8.5, 8.0 (Silver)
Gladius: 6.0, 8.5, 7.0
Prince of Persia: The Sands of Time: 9.5, 9.0., 9.5 (Gold)
SSX3: 9.0, 9.0, 9.0 (Gold)
I-Ninja: 8.0, 6.0, 6.5
Rogue Ops: 7.0, 6.0, 4.5
Teenage Mutant Ninja Turtles: 5.5, 6.0. 7.0
XIII: 6.5, 6.5, 6.5
Star Wars Rebel Strike: 7.0, 7.0, 7.5
NBA Live 2004: 8.0, 8.5, 9.0 (Silver)
Metal Arms: 8.0, 8.0, 8.0
Beyond Good and Evil: 8.5, 9.0, 8.0 (Silver)
Harry Potter: Quidditch World Cup: 7.5, 7.5, 6.5
Conflict Desert Storm II: 5.5, 4.0, 6.0
FIFA 2004: 7.5, 9.0, 8.0 (Silver)
Sphinx: 8.0, 7.0, 7.0
This space is occupied
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Inderdaad. ik was al zo fucking blij dat ik eindelijk een realistische versie van the battle of Hoth kon spelen. jaren heb ik gefantaseerd van zo'n game! (rogue leader was deze game) zelfde voor turtles, ik heb turtles 2 (arcade / nes) tot de grond toe afgespeeld en wil nu hetzelfde doen met deze gameAnoniem: 5577 schreef op 17 October 2003 @ 13:05:
Ik heb schijt aan reviews, ik ga turtles en rs3 gewoon kopen, het is maar de mening van een persoon zegt niks over hoe ik het spel vind.
Presies ik heb zoveel plezier gehad aan de turtles games op nes,snes en megadrive en zat al eeuwen te wachten op een next gen game dus ik moet en zal hem gewoon hebben.RSP schreef op 17 October 2003 @ 14:53:
[...]
Inderdaad. ik was al zo fucking blij dat ik eindelijk een realistische versie van the battle of Hoth kon spelen. jaren heb ik gefantaseerd van zo'n game! (rogue leader was deze game) zelfde voor turtles, ik heb turtles 2 (arcade / nes) tot de grond toe afgespeeld en wil nu hetzelfde doen met deze game![]()
feck de reviews, eigen meningen ruleren
[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 17-10-2003 15:20 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
het gebeurt wel ns dat je bij DVDBO zomaar iets gratis bij je bestelling krijgt. Ik geloof dat Elroy een shirt van SC2 heeft gehad.JC schreef op 17 oktober 2003 @ 15:26:
Mario Kart 64 op de Cube, dat zou vetjes zijn
Zou iedereen die Viewtiful Joe in de winkel haalt ook een muts krijgen? Lijkt me wel geinig, of is dit een pre-order actie?
Vraag me trouwens af waar iedereen zijn games pre-ordert (PAL-games that is). Op nedgame.com kan het niet en dimplus.nl kan je maar een tegelijk bestellen. Hmmmzz
LOL! Ik heb dus net een GC aan mijzelf cadeau gedaan en die gast bij de FRS was helemaal verbaast dat ik een GC kocht. En nog verbaasder dat ik wist dat hij vandaag was afgeprijst!! Maar dat terzijde.RSP schreef op 17 October 2003 @ 14:53:
overigens, weet iemand al meer van de verkoop cijfertjes van de Cube in nederland? ik hoorde gister nog bart smit reclames met "BAAAART PRIJS DIE *&%# GAMECUBE NOU EENS AF" dus ik vraag me af of dit ook impact maakt bij de pukkelige ps2 koper*hiermee bedoel ik de kinderen die een spelcomputer hebben gekregen van de sint omdat hun ouders een blauwe doos in hun handen kregen geduwd in de dixons of intertoys* niet dat de PS2 een verkeerde console is oid, maar je begrijpt me wel
Dat bedoel ik, naast het feit dat de PS2 een uitstekende machine is met een ruim arsenaal spellen waar nintendo eens naar zou moeten kijken qua succes story iig. wordt de ps2 door de verkopers gewoon gezien als hagelslag op je boterham, hij verkoopt gewoon goed! dus wat doet men als er een moeder binnenkomt met de vraag "zoontje, sinterklaas, spelcomputer" ? juist gewoon zo'n PS2 in de handen duwen, ze koopt het toch wel!Anoniem: 3747 schreef op 17 October 2003 @ 15:32:
[...]
LOL! Ik heb dus net een GC aan mijzelf cadeau gedaan en die gast bij de FRS was helemaal verbaast dat ik een GC kocht. En nog verbaasder dat ik wist dat hij vandaag was afgeprijst!! Maar dat terzijde.
Hij zei dat de PS2 als warme broodjes verkocht werd en de GC eens per 4 weken of zo (dat was bij de grote FRS op de Kalverstraat, tegenover V&D). Koele gasten daar trouwens.
Jammer, ik gun Nintendo toch meer de successen dan Sony of MS.
[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 17-10-2003 16:03 ]
Nee, je GC sluit je op je PC aan.. je streamt zegmaar die ISO's vanaf je PC naar je Gamecube.. werkt bij sommige snelle en grote spellen uiteraard wat hakkerig.StarTAC schreef op 17 October 2003 @ 16:02:
Hoe werkt dat dan precies met die ISO's? Kan je dan gewoon op je PC GC spellen spelen?
hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal in uw nietige bestaanFrodo19 schreef op 17 October 2003 @ 16:20:
Got myself a GC Platinum met The legend of Zelda: The Wind Waker hehehehe
Er staat nog nergens een bevestiging dat het inderdaad traag is en schokt.Thelema schreef op 17 oktober 2003 @ 16:04:
[...]
Nee, je GC sluit je op je PC aan.. je streamt zegmaar die ISO's vanaf je PC naar je Gamecube.. werkt bij sommige snelle en grote spellen uiteraard wat hakkerig.
Ja dank u lolz tjah nu met die prijsdaling kan ik moeilijk achter blijven......welke games raden jullie nog om te kopen naast Mario Sunshine/Metriod Prime.Thelema schreef op 17 oktober 2003 @ 16:22:
[...]
hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal in uw nietige bestaan
[ Voor 24% gewijzigd door BrbZrk op 17-10-2003 17:32 ]
--
Phantasy star online en een BBAFrodo19 schreef op 17 October 2003 @ 17:24:
[...]
Ja dank u lolz tjah nu met die prijsdaling kan ik moeilijk achter blijven......welke games raden jullie nog om te kopen naast Mario Sunshine/Metriod Prime.
juist, ik ga het zelf ook niet gebruiken.. vind het niet waard om PSO plus een BBA te kopen hiervoor. Ik koop de games die ik wil tochwel!schnumi schreef op 17 oktober 2003 @ 20:27:
Damn dit is jammer. Kom op mensen wel gewoon je games blijven kopen he!
Als teveel mensen dit gaan doen dalen de verkopen nog meer en kun je wel dag zeggen tegen 3th party support etc.
[ Voor 18% gewijzigd door Tetsuo55 op 17-10-2003 21:06 ]
gemaild over het niet beschikbaar zijn van de BBA's?Thelema schreef op 17 October 2003 @ 21:22:
Binnekort komen er wel weer broadband adapters beschikbaar als die LAN enabled games eenmaal uitzijn.
Overgens heb ik Nintendo nog een paar mails gestuurd over dit onderwerp.
Nee, ik heb ze bewust gemaakt van het gebruik van die ISO's (als ze dat nog niet wisten in ieder geval), en gevraagd wat ze hieraan willen gaan doen.Tetsuo55 schreef op 17 October 2003 @ 21:38:
[...]
gemaild over het niet beschikbaar zijn van de BBA's?
Net ff metroid prime gekocht voor 25 euriesjohnnyv.nl schreef op 17 oktober 2003 @ 19:43:
[...]
Phantasy star online en een BBA![]()
Nee, ff serieus:
Zelda, F-zero GX en mario kart DD, verder voor multiplay super monkey ball
Zou me niets verbazen als ze nergens vanaf weten. Had een keer gebeld over het nu zit met die flashlink dingen voor gameboy. Ze hadden geen idee waar ik het over hadThelema schreef op 17 oktober 2003 @ 21:40:
[...]
Nee, ik heb ze bewust gemaakt van het gebruik van die ISO's (als ze dat nog niet wisten in ieder geval), en gevraagd wat ze hieraan willen gaan doen.
Anoniem: 51765
Ik ben bang dat multiplayeren met 1 cart op 1 scherm er ook bij Datel niet inzit hoor. Dat je meerdere carts nodig hebt zit in het spel geprogrammeerd, doe je weinig aan dus. 1 scherm gaat ook niet echt, of dat ding moet 2 GBA's na gaan doen, maar dan zou je ook 2 carts nodig hebben.Deddiekoel schreef op 17 October 2003 @ 14:49:
Ik had gehoopt dat Datel een verbetering op de GB player zou maken. Wat ik graag zou willen is de mogelijkheid om met 1 GBA cartridge meteen te kunnen multiplayeren op 1 scherm.
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 17-10-2003 22:19 ]
[ Voor 52% gewijzigd door SD5k op 17-10-2003 22:37 ]
Anoniem: 34169
Ik heb uhm gespeeld op de PS2 (demo) en hij ziet er zeer goed uit, speelt lekker en heeft leuke features.Thelema schreef op 17 October 2003 @ 10:20:
Wow, Prince of Persia scoort ook lekker in EGM: 9.5, 9.0., 9.5
Ik vind t gewoon super phat dat mensen nog steeds zo intensief met die game bezig zijn. Hebben de makers dit soort dingen gepland of is het echt allemaal "toevallig"?D³ schreef op 17 October 2003 @ 14:01:
Metroid Prime 22% confirmed!
Na het elimineren van de Thermal Visor, Super Missile, Grapple Beam, Spider Ball, Gravity Suit en Charge Beam is Prime nu ook uit te spelen zonder Boost Ball!
[...]
Snelste tijd is overigens 1:23 (33%)
Hoe serieus moeten wij dit nemen?'gedownloade Cube games speelbaar'-discussie
Ik heb ook nogal wat mensen in mijn omgeving die 'ineens' (prijsdalingen
This is the Way.
een keer in de 30 dagen een nieuwe hunters licence kopen voor 8 euro bij www.playsega.com, verder niksND schreef op 17 October 2003 @ 23:03:
Ik kan het niet echt vinden met google. Maar hie zit het nu met online multiplayer met de GC? (het kan dus nu alleen met Phantasy Star online, check?) En heb je dan ook zo'n abbonement (ala Xbox Live) nodig oid?
Kan dat niet dan?, ik ga eerst 1080 A, en een maand later SSX3Thelema schreef op 17 oktober 2003 @ 22:50:
ga je SSX3 en 1080 halen??
[ Voor 23% gewijzigd door Collaborator op 17-10-2003 23:23 ]
This space is occupied
Dat is gewoon PR praat nintendo heeft alle producenten van flash cards aangepaktadmiral schreef op 17 October 2003 @ 22:05:
[...]
Zou me niets verbazen als ze nergens vanaf weten. Had een keer gebeld over het nu zit met die flashlink dingen voor gameboy. Ze hadden geen idee waar ik het over had
Maar ik ga dus echt wel een bba en pso kopen. Moet alleen ntsc versie van pso hebben. Dat zuigt een beetje, want dan moet ik hopen dat dvdboxoffice em op voorraad heeft.
This is the Way.
Hmm thanks! Alleen jammer dat de keuze in online GC spellen zo.............klein isTheEvilCuber schreef op 17 October 2003 @ 23:22:
[...]
een keer in de 30 dagen een nieuwe hunters licence kopen voor 8 euro bij www.playsega.com, verder niks
Thanks voor de melding, heb net meegedaan =)Anoniem: 51765 schreef op 17 October 2003 @ 22:14:
edit:
http://www.cube-europe.com/special.php?sid=sweepviewtifuljoe
Viewtiful Joe wedstrijd! Ik mag niet meedoen helaas
Grab shell dude!
This is the Way.
Anoniem: 25534
Godver... was dat voor onzin! Ik heb hem voor 99 gehaald bij de Media Markt in Rotterdam!!Reignman schreef op 18 October 2003 @ 00:04:
Heb vanmiddag mijn cube gehaald bij Media Markt Utrecht... daar was ie...... € 88 !!!!
Maarre.. ben er weer vantussen... ben mijn games aan het spelen![]()
gg Maak er een mooi van !HIValicious schreef op 18 oktober 2003 @ 01:01:
ik ben bezig met een topic start van deel 36
[ Voor 10% gewijzigd door NvE op 18-10-2003 02:25 ]
Ja doe maar.
This is the Way.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq