Het Grote Gamecube topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.444 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55140

JC schreef op 14 October 2003 @ 14:32:
Best knap, 139 mb en dan een spel met zulke graphics _/-\o_
Is weer eens wat anders dan een spel op vier cd's.

JC denkt aan het oude spel Under a killing moon, eerste (?) spel op 4 cd's
Tja, dat krijg je als je maar voor 1 sys hoeft te proggen..
* Anoniem: 55140 herinnert zich Megaman X5 die naar de pc geport werd: 500+ MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 13:29

JC

- minimalistic -

Iemand een idee wat de eerste cell-shaded game was ooit? Probeer het te achterlaten met Google, maar kan het niet echt vinden :?
Dreamcast had al wat cell-shaded games (bv. Bomberman Online en Jet Set Radio), maar verder dan dat kom ik niet.

Cell-shaded zie je nu steeds vaker (Zelda, Viewtiful Joe, XIII); ben wel benieuwd wie het bedacht heeft en het geintroduceerd heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
volgens mij was het jet set radio die de jet geset heeft, stelletje jetsetters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

nee nee, er waren al cell shaded spellen op de dreamcast. dus jetset was echt wel later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

LOL @ daFubar :P

JetSet Radio is een spel dat uitgekomen is op de Dreamcast :Y)
Later is Jet Set Radio Future uitgekomen op de Xbox (deel 2 van het Dreamcast spel). Dus daFubar zou best gelijk kunnen hebben. Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
JC schreef op 14 oktober 2003 @ 14:32:
Best knap, 139 mb en dan een spel met zulke graphics _/-\o_
Is weer eens wat anders dan een spel op vier cd's.

JC denkt aan het oude spel Under a killing moon, eerste (?) spel op 4 cd's
De graphics van luigi's mansion zijn nou niet bepaald om over naar huis te schrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-02 06:57
Vanitas schreef op 13 October 2003 @ 19:59:
[...]

Whahahaa... LOL. :)

Altijd die gasten van Dixons. _/-\o_
Ze hopen natuurlijk de komende dagen nog wat dure cubes te verkopen , extra winst dus... worden niet blij als jij dat in de winkel verkondigd :) eigenlijk moet je gewoon wachten dat iemand een cube wilt kopen en dan zeggen (waar de verkoper bij is) dat ie vanaf vrijdag 99,- is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

JC schreef op 14 October 2003 @ 13:20:
Any news on Kirby Air Ride? Las net bij IGN een review: 5,2 van de reviewers en 8,2 van de lezers. Ik hoor er niet echt veel meer over :?

[...]
Kheb net mijn review opgestuurd naar cube-europe, staat er vast van de week :)

7,5 is het bij mij geworden, kvond het een best leuk spel. Tis allemaal erg simpel en in je eentje snel saai, maar multiplayer is het best lang leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lastig geval die MKDD. De US versie heeft een bonus disc en is goedkoper, maar de PAL versie komt eerder en is meer "compatible" (LAN, competities etc). Daar moet ik nog eens goed over nadenken.
Creepy schreef op 14 oktober 2003 @ 09:37:
M.b.v. een fout in PSO is het mogelijk om code te uploaden naar je GameCube (zelf gemaakt zooi).
Nu is er zo'n zelf gemaakt iets dat in staat is om legale (!!!) games te starten. Als dat zo doorgaat dan wordt het binnenkort ook mogelijk om minder legale dingen er mee te starten.
Legale spellen kan ik nu ook al starten hoor :P
TheEvilCuber schreef op 14 October 2003 @ 14:29:
er zit een hele hoop onnidige tekens in de ISO die niet bij het spel horen, maar eigenlijk alleen zijn om de cd vol te krijgen oid.

Als je deze eruit schoont blijven de echte bestanden over en die zijn soms dus heel klein :)
Die onnodige data wordt dacht ik toegevoegd om de echte game data aan de buitenkant van de disc te zetten > sneller laden.

Ben benieuwd hoe groot MP is. * Dyxtra kijkt al uit naar de dag dat ie MP op zn PC kan spelen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

Ik heb trouwens de indruk dat alle winkeliers netjes wachten tot 17 okt voordat ze de prijs trashen! Raar, want nu koopt toch geen hond dat ding meer tot de 17e?
Ik ga er dus zeker weten een kopen nu, heb nog wat freebees om er tegen aan te gooien en dan heb ik 'm voor een leuk prijsje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Zou je de bonus disc van MK:DD erbij krijgen als je hem via dvdboxoffice.com preorderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05 14:34
Reignman schreef op 14 October 2003 @ 17:17:
Zou je de bonus disc van MK:DD erbij krijgen als je hem via dvdboxoffice.com preorderd?
Tuurlijk, dat is gewoon de NTSC versie MET bonusdisk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
17 oktober heb ik dan ook (eindelijk) een gamecube, 99,- is ook geen geld voor zo'n mooi apparaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Vraagje, hoeveel chapters telt de weapons master mode, heb nu ff een middagje zitten spelen en ben nu bij hoofdstuk 9 en vind het tot nu toe nog wel erg makkelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-06 17:51

SD5k

>4&X

TheEvilCuber schreef op 14 October 2003 @ 14:29:
[...]

er zit een hele hoop onnidige tekens in de ISO die niet bij het spel horen, maar eigenlijk alleen zijn om de cd vol te krijgen oid.

Als je deze eruit schoont blijven de echte bestanden over en die zijn soms dus heel klein :)
Wiping houdt meestal in dat er filmpjes en muziekjes uit het spel worden gehaald zoals dat vroeger ook gebeurde op Twilight CD's.. dacht je nu echt dat er meer van 1,1GB aan onnodige data op zo;n schijfje stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd lijkt mij ook een beetje erg veel. Zoals idd vroeger op de twilight cd's enz worden er dan gewoon stukken film en voorstukjes uit gehaalt of zelfs muziek.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
misschien maffe vraag... maar zou je ergens het boekje van Starfox kunnen downloaden?? Heb hem 2de hands gekocht... maar kreeg hem zonder boekje :(... is toch altijd wel relaxt als je dat ff kunt doorlezen toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

hmm, teruggeven zou ik zeggen, er is bijna niemand zo gek om die hele dingen in te scannen of over te typen..
maar succes met zoeken in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiping houdt meestal in dat er filmpjes en muziekjes uit het spel worden gehaald zoals dat vroeger ook gebeurde op Twilight CD's.. dacht je nu echt dat er meer van 1,1GB aan onnodige data op zo;n schijfje stond?
nou, de eerste persoon had gelijk hoor. Er staat idd 1,1 GB aan onnodige data op het schijfje, om de reden die d3 al eerder aangaf. Vergeet niet dat de spellen van de n64 tussen de 8 tot 64 mb waren. das ook niet veel he :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 14-10-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ok, dan neem ik mijn woorden terug.. en ik heb Luigi's Mansion daarbij nooit gespeeld eerlijk gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28380

ik ga dr vrijdag ook 1 halen (tis ook zo goedkoop ;)).
ik heb in iedergeval al de drie spellen gekocht:
Mario Sunshine, 007 Nightfire en Turok Evolution.
alleen 1 vraagje ondertussen : de standaard cube, op welke aansluiting gaat die van de tv? SCART?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76134

Anoniem: 28380 schreef op 14 October 2003 @ 22:40:
alleen 1 vraagje ondertussen : de standaard cube, op welke aansluiting gaat die van de tv? SCART?
Yup, met een scartje (waarin 3 stekkertjes zitten: audio (rood/wit) en video (geel))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Kan iemand mij vertellen hoe het met de online functie van de NGC zit?
Ik heb weleens een online adapter in een gameshop zien liggen, maar ik dacht dat Phantasy Star Online Episode 1&2 de enige game was die online speelbaar was.
Is er inmiddels al iets veranderd?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 5577 schreef op 14 October 2003 @ 18:38:
Vraagje, hoeveel chapters telt de weapons master mode, heb nu ff een middagje zitten spelen en ben nu bij hoofdstuk 9 en vind het tot nu toe nog wel erg makkelijk allemaal.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/n.ve/GoT/uitgespeeld.jpg
15 dus :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij vertellen hoe het met de online functie van de NGC zit?
Ik heb weleens een online adapter in een gameshop zien liggen, maar ik dacht dat Phantasy Star Online Episode 1&2 de enige game was die online speelbaar was.
Is er inmiddels al iets veranderd?
Dat klopt, maar die broadband adapter gaat ook gebruikt worden voor de lan functies, en daar worden wel spellen voor ontwikkeld. Misschien komen er nog meer online spellen (geruchten zijn er altijd), maar tot nu toe moet je het doen met PSO , de nieuwe phantasy star, kirby's lan functie en Mario kart's lan functie (yeah :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Hmmm valt me een beetje tegen ik had toch meer verwacht, maar hopelijk wordt het nog wat pittiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:16

NoTimeRemains

I know

Komt Viewtiful Joe nou deze maand ?

Ik kan niet meer wachten! :( :)

edit:

Oktober 2003

Galidor: Defenders of the Outer Dimension (Lego Media, EA) 2 oktober
Bulletproof Monk (Empire Interactive) 3 oktober
Bionicle: The Game (Lego Media/EA) 9 oktober
Drome Racers (EA/Lego) 9 oktober
Disney Party (Hudson/EA) 10 oktober
Pitfall Harry (Activision) 10 oktober
Animal Crossing [Australische PAL-versie import] (Nintendo) 17 oktober
Dragonball Z: Budokai (Atari) 23 oktober
SSX 3 (EA) 23 oktober
NBA Live 2004 (Electronic Arts) 24 oktober
Starsky & Hutch (Empire Interactive) 24 oktober
The Simpsons: Hit and Run (Vivendi) 24 oktober
Viewtiful Joe (Capcom) 24 oktober JEUJ :*)
Bratz Dolls (Ubisoft) 30 oktober
FIFA Football 2004 (EA) 30 oktober
Harry Potter: Het WK Zwerkbal (Electronic Arts) 30 oktober
Worms 3D (Team 17, Sega) 30 oktober
F-Zero GX (Nintendo) 31 oktober
Lamborghini (Rage) 31 oktober
Pokémon Memory Magic [Pokémon Box] (Nintendo)

Weet iemand meer over de schuingedrukte games?
Bulletproof Monk zou toch best koel worden. Paar mensen hier waren er wild van meen ik mij te herinneren.
En Animal Crossing? Niks voor de GoT Cubers?

[ Voor 99% gewijzigd door NoTimeRemains op 15-10-2003 10:19 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:04

jOzh

Sweet dude!

Ik verwacht Viewtiful Joe vandaag of morgen (maar 't zal wel weer vrijdag worden ;( )

[edit]
w00t, ik krijg em net binnen, er zit gewoon een muts bij 8)
Ok, ik ben gamen!

[ Voor 43% gewijzigd door jOzh op 15-10-2003 11:24 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:12
Anoniem: 28380 schreef op 14 October 2003 @ 22:40:
Hehehe de zoveelste, ik ben de tel kwijt.
* Gman w8 met smart op vrijdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:25

Sagat

Is pappa x2!

hrmmm zou de platinum versie ook zo goedkoop worden vrijdag, of is inmiddels al helemaal uitverkocht :?

Oh en onder het mom beter laat dan nooit....mijn top 3:

1. Zelda tww helaas nog niet uitgespeeld, maar zeker de game die mij tot nu toe het meest 'het nintendo gevoel' heeft gegeven.
2. Super mario sunshine In het begin viel ie me tegen, ik vond dat fludd geval maar loos enzo, maar ik betrap me erop dat ik hem steeds vaker speel. De klassieke levels geven een geweldige kick als ze lukken (over het mislukken zeg ik niets :( )
3. monkey ball single player vind ik hem avarage, gaaf concept, maar door de moeilijkheids vaak frustie. Maar oh wat is ie gaaf met meer mensen.

Eervolle vermeldingen:
Metroid prime Ik vind hem stoer maar toch komt ie niet van mijn grote 'nog te spelen games' stapel af (schande ik weet het)
sega soccer slam veel multiplayer lol, leuke afwisseling voor het serieuzere pes
Eternal darkness Kewl! diablo-achtige hack n slash met een res evil sfeertje! Het probleem is alleen dat ik maar niet stop met diablo spelen 8)7 |:(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Mijn top3:

Zelda: The Wind Waker"
Spel wat mij het meest heeft weten te boeien. Onwijs kicke graphics, muziek, levels, vijanden, alles is gewoon cool aan dit spel.

Super Mario Sunshine
Ik snap niet wat zoveel mensen tegen dit spel hadden. Het enige nadeel aan dit spel (zoals bij alle mario spellen) is de hoge frustratiegraad. Ik heb heel wat keren mijn controller onder een godverdomme door de kamer geslingerd :) Verder absoluut fantastisch spel!

Pikmin
SUPERspel. Briljant concept, super uitvoering. Lieve beestjes, leuke animaties, kleurtjes, wazige muziek en toffe puzzels.

rest van mijn favo's zijn: Eternal Darkness, Ikaruga, Super Monkey Ball en Luigi's Mansion.

en ik kan niet wachten op Viewtiful Joe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05 14:34
Is die lijst van HIValicious nou voor USA of voor Europa? Lijkt me voor USA, maar toch maar ff vragen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

StarTAC schreef op 15 oktober 2003 @ 13:51:
Is die lijst van HIValicious nou voor USA of voor Europa? Lijkt me voor USA, maar toch maar ff vragen.
Das voor Europa dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op gamer.nl kan je zien welke games het meeste in bezit zijn van de geregistreerde gameqube.nl mensen.
Erg leuk vind ik de wish / have list op die site, per user maar ook de top 10 zoals je op de gegeven pagina kunt zien.

P.S. het is niet mijn site of van een kennis, kvind het gewoon een boeiende site verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Komt er eigenlijk nog een Castlevenia voor de Gamecube uit..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Ik heb vandaag een VGA-Box binnengekregen, maar het werkt niet goed :(

zo ziet mario er op mijn monitor uit : Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=407624

Ik heb het al op 4 verschillende monitoren geprobeerd, maar op allemaal is het beeld te licht en ontzettend slecht!

heeft iemand hier ervaring mee? :?

:)

[ Voor 4% gewijzigd door _Administr8or_ op 15-10-2003 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

3rd party VGA-Box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
ja, Nintendo heeft er zelf toch helemaal geen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 15 oktober 2003 @ 10:28:
Ik verwacht Viewtiful Joe vandaag of morgen (maar 't zal wel weer vrijdag worden ;( )

[edit]
w00t, ik krijg em net binnen, er zit gewoon een muts bij 8)
Ok, ik ben gamen!
Hehe heb hem vandaag ook binnengehad. :) Ga hem nu spelen. 8) Met muts idd. >:) _/-\o_

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

schnumi schreef op 15 oktober 2003 @ 18:10:
[...]

Hehe heb hem vandaag ook binnengehad. :) Ga hem nu spelen. 8) Met muts idd. >:) _/-\o_
Heheh foto :P
En natuurlijk erbij hoe ie speelt....

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen4944/VJ.jpg

Heb pas 1 level gespeeld, maar tot nog toe issie errug koel! Vooral de 'slow' optie is erg gaaf gedaan!
De graphics vind ik dus echt super, op screenshots leek het me allemaal nogal onoverzichtelijk en eigenlijk totale chaos maar het is gewoon allemaal goed te volgen. Ik ga nu maar eens level 2 proberen =)

[ Voor 79% gewijzigd door jOzh op 15-10-2003 18:45 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jOzh schreef op 15 October 2003 @ 18:42:
[afbeelding]

Heb pas 1 level gespeeld, maar tot nog toe issie errug koel! Vooral de 'slow' optie is erg gaaf gedaan!
De graphics vind ik dus echt super, op screenshots leek het me allemaal nogal onoverzichtelijk en eigenlijk totale chaos maar het is gewoon allemaal goed te volgen. Ik ga nu maar eens level 2 proberen =)
Speel je op Kids of Adults? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 51765 schreef op 15 October 2003 @ 18:57:
[...]
Speel je op Kids of Adults? :)
Kids :o
Maar das weloverwogen omdat ik zo de levensduur wat hoop te verlengen ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jOzh schreef op 15 October 2003 @ 19:02:
[...]

Kids :o
Maar das weloverwogen omdat ik zo de levensduur wat hoop te verlengen ;)
Gaat je wel lukken zo, na adults krijg je nog 2 moeilijkere settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Ik heb Viewtiful Joe vandaag ook binnen gekregen en ben maar meteen begonnen met Adults en het is best wel moeilijk 8)7.
Ik vind het wel jammer dat sommige gesprekken haast niet te volgen zijn, omdat ze soms binnenmonds aan het brabbelen zijn 8)7.
Ze hebben ook een beetje veel bass erin gestopt, als ik mijn Z-680 aansluit dan gaat mijn hele kamer trillen. :X Voor de rest een top spelletje om te spelen.
Ik zit nu in episode 3 (hoop ik, moest mijn cube resetten omdat je geen directe save knop hebt :X).
Ik heb trouwens ook een muts gekregen :P
Ik zal straks wel wat pics maken :)

edit:
Grrr, had idd moet saven. Kan nu weer opnieuw beginnen :X :>

[ Voor 9% gewijzigd door Elroy op 15-10-2003 20:31 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Sagat schreef op 15 oktober 2003 @ 13:04:
hrmmm zou de platinum versie ook zo goedkoop worden vrijdag, of is inmiddels al helemaal uitverkocht :?
Ik was net weer bij Dixons (ik was in de buurt) en de combi kits (GC + spel of Player) gaan 150 kosten, precies wat ik verwacht had.
De verkoper checkte op de computer of hij 'm al voor dat geld kon verkopen maar helaas, écht vrijdag pas.
Toen wilde ik een aanbetaling doen omdat er nog maar 2 Zelda LE & Platinum Packs waren...viel de stoom uit en de pin werkte niet meer :/

Morgen weer proberen want als ik 'm misloop wordt ik gek })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 15 oktober 2003 @ 19:50:
Ik heb Viewtiful Joe vandaag ook binnen gekregen en ben maar meteen begonnen met Adults en het is best wel moeilijk 8)7.
Ik vind het wel jammer dat sommige gesprekken haast niet te volgen zijn, omdat ze soms binnenmonds aan het brabbelen zijn 8)7.
Ze hebben ook een beetje veel bass erin gestopt, als ik mijn Z-680 aansluit dan gaat mijn hele kamer trillen. :X Voor de rest een top spelletje om te spelen.
Ik zit nu in episode 3 (hoop ik, moest mijn cube resetten omdat je geen directe save knop hebt :X).
Ik heb trouwens ook een muts gekregen :P
Ik zal straks wel wat pics maken :)
Ja idd je moet gewoon doorspelen totdat je een save punt hebt. :) Maar echt een zwaar gaaf spel. 8)

Hoop dat het goed verkocht word zodat er misschien weer een vervolg komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

GVD ik haat jullie!!

ik wil joe ook spelen!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

HIValicious schreef op 15 October 2003 @ 20:27:
GVD ik haat jullie!!

ik wil joe ook spelen!
Goh, kwam ik vanmiddag thuis, zag ik daar tot mijn grote verbazig een bruine bubbeltjes envelop op de deurmat liggen. Pakketje was dikker dan normaal, zit er ook nog eens een muts in! :) Had hem eigenlijk ook pas op vrijdag verwacht maar dit was wel een hele aangename verrassing. :*) Henshin a go-go, Baby! >:)

Ben gelijk maar op adult mode begonnen maar chapter 1 heb ik tot nu toe nog niet kunnen halen (die heli he.. tja... ). (kan trouwens ook niet saven, mem card is vol :o (ja, nog steeds ja ;)). Slomo ziet er zwaar tof uit, kan niet wachten tot het moment dat je van die stijle combo's kan uitvoeren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik haat je egt

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Had je maar moeten bestellen, of gewoon even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik heb geen us cubus en wachten duurt me te lang

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
VJ hier ook binnen (muts was een leuke verrassing, ga ik zeker dragen deze winter tijdens het schaatsen 8)). Beetje gespeeld (heb nu alle 3 de VFX powers) maar ik vind er werkelijk geen ene klap aan :/ Had toch naar mn instinct moeten luisteren ipv de reviews. *snif* Nou ja, misschien moet ik er nog inkomen, ik hoop het iig.

Over Rebel Strike hoor ik ook allemaal slechte verhalen, hmpf. Wellicht moet ik na mijn VJ ervaring juist tegen de reviews rebelleren (haha!) en die hap toch gewoon lekker kopen. Star Wars gaat er meestal wel in bij mij. Of anders een goedkoop Rogue Leadertje scoren, mis mn Battle of Endor toch wel.

• RSIII pix0rz

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.planetgamecube.com/media/095214839.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.planetgamecube.com/media/095214836.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.planetgamecube.com/media/095214833.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.planetgamecube.com/media/095214831.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.planetgamecube.com/media/095214821.jpg

• RSIII filmpjes van Game Informer, niet echt veel nieuw materiaal:

3:31 27.6 MB Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike Movie #1
1:29 11.7 MB Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike Movie #2
1:57 15.4 MB Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike Movie #3
1:56 15.2 MB Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike Movie #4
2:13 17.5 MB Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike Movie #5
1:40 13.1 MB Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike Movie #6
1:31 11.9 MB Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike Movie #7
1:46 13.8 MB Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike Movie #8
4:56 38.6 MB Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike Movie #9

IGN heeft wel wat verse filmpjes

Zag dat Metroid Prime inmiddels is gedumped, 1,25GB maar dat is met troep neem ik aan.

Was deze al langsgekomen?
Miyamoto brabbelt wat over de samenwerking met Kojima en Dyack mbt Metal Gear Solid Twin Snakes

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Zoals belooft, heb ik nog effe wat pics gecaptured :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/vj/vj1.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/vj/vj2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/vj/vj3.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/vj/vj4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/vj/vj5.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/vj/vj6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/vj/vj7.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/vj/vj8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/vj/vj9.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/vj/vj10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccnetwork/vj/vj11.jpg

Dit spel is net zoals PN.03 oldschool punten verdienen :)
Des de mooier je de vijand neerslaat des de meer punten je krijgt.
Ik krijg de hele tijd te horen dat mijn punten/tijd/aanval of baaaddd of crap is :/ ;)

Er zit trouwens best wel een lang filmpje van PN.03 bij:) (plaatje nr6)
VJ hier ook binnen (muts was een leuke verrassing, ga ik zeker dragen deze winter tijdens het schaatsen ). Beetje gespeeld (heb nu alle 3 de VFX powers) maar ik vind er werkelijk geen ene klap aan Had toch naar mn instinct moeten luisteren ipv de reviews. *snif* Nou ja, misschien moet ik er nog inkomen, ik hoop het iig.
Je moet je niet laten meeslepen door de hype ;)
Als je de genre niks vind dan moet je het gewoon niet kopen, hoe hoog cijfer hij ook krijgt. ;)

Je hebt nu tenminste wel een muts :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
De dag komt langzaam dichterbij :P. Heb lang m'n NGC niet geboot, maar de 31e is het dna zover: Eindelijk F-Zero GX. Ik heb er echt zin in :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Switch schreef op 15 October 2003 @ 22:16:
De dag komt langzaam dichterbij :P. Heb lang m'n NGC niet geboot, maar de 31e is het dna zover: Eindelijk F-Zero GX. Ik heb er echt zin in :Y).
Damn dure tijden :/

F-zero, MK:DD, Mario Golf wil ik ook wel... enz. enz.

(Waneer is Viewtiful Joe in NL?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ikzelf kan vooral niet wachten op Mario Golf, 1080 en Final Fantasy.

F-Zero en Mario Golf heb ik al, en zijn beiden er goed. Vooral F-Zero uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

HIValicious schreef op 15 October 2003 @ 10:12:
Komt Viewtiful Joe nou deze maand ?

Ik kan niet meer wachten! :( :)

edit:

Oktober 2003

Galidor: Defenders of the Outer Dimension (Lego Media, EA) 2 oktober
Bulletproof Monk (Empire Interactive) 3 oktober
Bionicle: The Game (Lego Media/EA) 9 oktober
Drome Racers (EA/Lego) 9 oktober
Disney Party (Hudson/EA) 10 oktober
Pitfall Harry (Activision) 10 oktober
Animal Crossing [Australische PAL-versie import] (Nintendo) 17 oktober
Dragonball Z: Budokai (Atari) 23 oktober
SSX 3 (EA) 23 oktober
NBA Live 2004 (Electronic Arts) 24 oktober
Starsky & Hutch (Empire Interactive) 24 oktober
The Simpsons: Hit and Run (Vivendi) 24 oktober
Viewtiful Joe (Capcom) 24 oktober JEUJ :*)
Bratz Dolls (Ubisoft) 30 oktober
FIFA Football 2004 (EA) 30 oktober
Harry Potter: Het WK Zwerkbal (Electronic Arts) 30 oktober
Worms 3D (Team 17, Sega) 30 oktober
F-Zero GX (Nintendo) 31 oktober
Lamborghini (Rage) 31 oktober
Pokémon Memory Magic [Pokémon Box] (Nintendo)

Weet iemand meer over de schuingedrukte games?
Bulletproof Monk zou toch best koel worden. Paar mensen hier waren er wild van meen ik mij te herinneren.
En Animal Crossing? Niks voor de GoT Cubers?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Thelema schreef op 15 October 2003 @ 22:31:
Ikzelf kan vooral niet wachten op Mario Golf, 1080 en Final Fantasy.

F-Zero en Mario Golf heb ik al, en zijn beiden er goed. Vooral F-Zero uiteraard
Je kan nie wachten op mario golf maar je hebt em al 8)7

Ik denk dat 1 van de 2 DD moet zijn :)

@HIValicious: tnx.. had die post al eens gezien... maar misschien was ik een beetje lui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Elroy schreef op 15 oktober 2003 @ 22:14:
Je hebt nu tenminste wel een muts :P
Juistem 8)

_/-\o_ Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/muts.gif _/-\o_

:+

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hahahahhaaaa :) Je ruled...

ow sorry.. erg offtopic maar dat moest ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Heej ik zit op bartsmit te kijken voor gamecube stuff.. en o wat o wat SPOT me oog :P
http://www.bartsmit.com/w...ductid=58948&fromsplash=1 gamecube is online al te kopen voor 99 euro!!!!!! Aiiiighht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank voor de tip! Ga straks wel eens even kijken bij de Bart Sjit anders.
Wat is nu eigenlijk het beste adres voor goedkope games? Of moet je gewoon als een havik alle winkels afspeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook een muts, nog niet kunnen spelen, beetje erg druk. impressies komen snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Staat een grote advertentie in de Telegraaf dat Dixons vanaf vandaag de cube voor 100,- verkoopt..... suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Kga hem morgen halen bij Mediamarkt... nog nooit geweest... goed excuus om daar een keer heen te gaan toch??? En die van Utrecht zit mooi in het station zag ik :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Anoniem: 3747 schreef op 16 October 2003 @ 08:59:
dank voor de tip! Ga straks wel eens even kijken bij de Bart Sjit anders.
Wat is nu eigenlijk het beste adres voor goedkope games? Of moet je gewoon als een havik alle winkels afspeuren?
GameQube.nl Budget List

Tijd om eens op de frontpage te zetten?
TheBoneCollector schreef op 16 October 2003 @ 09:53:
Staat een grote advertentie in de Telegraaf dat Dixons vanaf vandaag de cube voor 100,- verkoopt..... suc6
_/-\o_ Ik laat het vanavond wel weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
FOKFOKFOKFOKFOK!!! ik moet echt ook zo'n muts hebben!!! HARARHAJRHJAAAA!!!!!GGHGHG!

zit zeker weer niet bij de pal release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-06 20:15

rajackar

Blood Minister

Gman schreef op 16 October 2003 @ 11:02:
[...]

GameQube.nl Budget List

[...]

_/-\o_ Ik laat het vanavond wel weten :P
offtopic:
Dude, is jij gman van MTS arnhem, para arnhem enz.?

Nog ff een vraagje, dat percentage dat bij MP bij je savegame staat, is dat hoever je al in het spel bent of iets anders? Anders is het wel een TERINGlang spel.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ff een rondje winkels op de Kalverstraat gedaan.

FRS: nee morgen pas, echt niet eerder :?
Bart Smit: neenee, alleen die pakketten voor 199 eur. [maar op de site staat de kale voor 99]. oh ik denk niet dat we die nog binnen krijgen :?
intertoysNee joh, die zijn gewoon 199. [morgen gaan ze in de aanbieding hoor] *checkt computer* verrek ja zeg, vandaar dat ik de laatste twee weken niks verkocht heb. Maar de kale GC heb ik niet op voorraad maar zal ik wel weer binnen krijgen.

* Anoniem: 3747 doet het nog wel een weekje zonder GC :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 15:57

Booth

¯¯¯¯¯¯

Mwhehe, die verkopers zijn echt lachwekkend :)
Die van Dixons raakte bij mij helemaal in paniek toen ik over 17 oktober begon ;D
Hij begon te zweten, en zei: "Het staat toch niet op internet, hè?!". Maar toen vond ik het sneu en zei ik maar van niet, ik kreeg echt medelijden met die gast, hij begon over een brief te lullen dat het vertrouwde informatie was en dat hij geen GC's mocht verkopen voor die prijs vóór de 17e :D

Wijze les: Verkopers hebben het zwaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Gman schreef op 16 October 2003 @ 11:02:
[...]

GameQube.nl Budget List

Deze link stond een paar pagina's terug :P (door mij ja :X)
Viewtiful Joe ziet er goed uit! Elroy hoe maak je die captures (of vraag ik nu naar de bekende weg?) Zou iedereen er zo'n muts bij krijgen?

BTW, las dit op Cubezone: .... op een conferentie in Japan vertelde Nintendo namelijk dat het spel Pac-Man vs. gaat heten en dat je het krijgt als je het Namco-spel R: Racing Evolution pre-ordert.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

zag in een advertentie van Mediamarkt dat die GC nu daar 98 euro is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
rajackar schreef op 16 oktober 2003 @ 12:51:
[...]

offtopic:
Dude, is jij gman van MTS arnhem, para arnhem enz.?
offtopic:
Nog steeds George ja, Hallo Olivier :)
mail maar ff.
JC schreef op 16 oktober 2003 @ 13:52:
[...]

Deze link stond een paar pagina's terug :P (door mij ja :X)
Dit is ook al de 2e keer dat ik 'm post en toch blijven mensen vragen "waar goedkope games".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Ben net ff bij Dixons geweest n.a.v. telegraaf advertentie en idd alle cubes zijn afgeprijsd.. ook de complete pakketten waren afgeprijsd (zelda 149,- en Sunshine pakket ook 149,-) verder hadden ze sommige spellen ook afgeprijsd naar 29,95 toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC

JC

- minimalistic -

Gman schreef op 16 oktober 2003 @ 15:01:
[...]
Dit is ook al de 2e keer dat ik 'm post en toch blijven mensen vragen "waar goedkope games".
OK, ik snap 'm :)
Lijkt me ook wel een aardig idee om deze centraal te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28380

TheBoneCollector schreef op 16 oktober 2003 @ 15:01:
Ben net ff bij Dixons geweest n.a.v. telegraaf advertentie en idd alle cubes zijn afgeprijsd.. ook de complete pakketten waren afgeprijsd (zelda 149,- en Sunshine pakket ook 149,-) verder hadden ze sommige spellen ook afgeprijsd naar 29,95 toe :)
ik heb gisteren de cube al gekocht bij intertoys in Almelo.
ik wou em reserveren maar hij was al €99 en op voorraad! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is viewtiful joe vet, echt super. Leuke graphics, goeie moeilijkheidsgraad, leuke interfaces, geweldige gameplay en een hele coole muts :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-06 11:12
btw
voor de mensen die ook VJ hebben ..
Craaaaaaaapppy = C
BAAAAAAAAAAAAAAD = B
AWESOMEEEEEE! = A
VIEWTIFULL!!! = V

En dat je nu telkens B krijgt betekent niet dat je slecht bezig bent :)
Maar strax als je combo's maakt (tip : dodge een attack, ga dan in slowmo en raak 1x een poppetje die je gedodged hebt en gebruik dan machspeed (hoeft niet) erbij om de andere poppetjes neer te slaan. Zo maak je combo's en maak je snel veel punten wat er voor zorgt dat je een V krijgt van t publiek als je klaar bent :))

Btw wacht maar tot je zoom krijgt.. dat is zoooo vet icm slowmo! :D

(khoop dat het zo duidelijk is :))

[ Voor 10% gewijzigd door Glorix Jim op 16-10-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hehe, ik suck echt zwaar in VJ, ben nu bij de 2e eindbaas geloof ik (die Harley-fan) maar ik kom er niet voorbij =) Nog maar eens proberen dan

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Prachtig!!!

Ik vrolijk de Dixons binnen met de krant in m'n zak:
Ik: "Ben er weer!"
Dixons: "Hey, ik zal de aanbetaling regelen"
Ik: "Hoeft niet"
*legt krant advertentie neer*
Dixons: "Hmmmm, ja nu kunnen ze m'n rug op! ik moet 'm nu wel verkopen voor dat geld"

Niet veel later:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gman2/got/temp/TehCubeIsMine.jpg
(clickable...let op de monitor ;) )

Die 2e is voor een maat, die wil ook de Platinum + Zelda.

[ Voor 34% gewijzigd door Gman op 16-10-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
*legt krant advertentie neer*
Dixons: "Hmmmm, ja nu kunnen ze m'n rug op! ik moet 'm nu wel verkopen voor dat geld"
hehehe :*) heb nog ff gesproken met de bedrijfsleider bij Dixons en die vertelde dat ze al eerder de cube wilden verkopen met een actie maar dat ze teruggefloten waren door Nintendo.

Het pakket van Zelda wat ze daar hadden voor 149,- (ipv 219,-) was een paarse cube geen zilvere.

Had zelf geen run verwacht omdat het een blijvende prijsverlaging is, maar ze hadden in korte tijd al 6 cubes verkocht :) Goed voor Nintendo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Hier een site met veel filmpjes van de oudere (eerdere) games voor de cube... ideaal voor mensen met een nieuwe cube (like me :7) kunnen ze kijken welke classics ze zeker moeten hebben!!! :*)

http://www.cubewatch.be/video.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ReCreator schreef op 15 oktober 2003 @ 22:44:
[...]

Je kan nie wachten op mario golf maar je hebt em al 8)7

Ik denk dat 1 van de 2 DD moet zijn :)

@HIValicious: tnx.. had die post al eens gezien... maar misschien was ik een beetje lui :)
inderdaad :) die eerste moet Mario Kart zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Volgens mij gaat het nu toch echt losbarsten met de Gamecube ISO's, heb het bij een vriend van me aan het werk gezien, beetje omslachtig wel, maar het werkt gewoon goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
EGM score voor Mario Kart Double Dash!!

10, 10, 9.5 *GOLD* *GAME OF THE MONTH*

w00h00!

Rebel Strike: 7.0, 7.0, 7.5 :(
Iemand die hem toevallig wil overnemen voor de DVDBO prijs want er zit wel een bonus disc bij (neem ik aan, heb hem vrij vroeg besteld), anders cancel ik de preorder.

Mario Kart Double Dash trailer small 4.5MB
Mario KartK Double Dash trailer large 19.5 Mb

Nieuwe icons:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd/mkdd_canon.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd/mkdd_drivers.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd/mkdd_title.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/icons/mkdd/mkdd_yoshiboost.gif

Zelf hosten als je er 1 wilt gebruiken aub

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

_Administr8or_ schreef op 15 oktober 2003 @ 16:04:
Ik heb vandaag een VGA-Box binnengekregen, maar het werkt niet goed :(

zo ziet mario er op mijn monitor uit : [afbeelding]

Ik heb het al op 4 verschillende monitoren geprobeerd, maar op allemaal is het beeld te licht en ontzettend slecht!

heeft iemand hier ervaring mee? :?

:)
er is no geen vga box voor de cube die het goed doet er komt binnenkort wel eentje uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
W000T MARIO KART OWNS! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

D³ schreef op 16 October 2003 @ 22:24:
EGM score voor Mario Kart Double Dash!!

10, 10, 9.5 *GOLD* *GAME OF THE MONTH*

w00h00!

Rebel Strike: 7.0, 7.0, 7.5 :(
Iemand die hem toevallig wil overnemen voor de DVDBO prijs want er zit wel een bonus disc bij (neem ik aan, heb hem vrij vroeg besteld), anders cancel ik de preorder.
[/sub]
Mario Kart wordt geweldig!!

En ja Rebel Strike, zullen die stukken dat je te voet moet wel zijn die het voor een groot deel verpesten.. verder denk ik ook dat het meer een samengeraakt zooitje is dat een mooi geheel als Rogue Leader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 15-06 11:12
Thelema schreef op 16 October 2003 @ 22:20:
Volgens mij gaat het nu toch echt losbarsten met de Gamecube ISO's, heb het bij een vriend van me aan het werk gezien, beetje omslachtig wel, maar het werkt gewoon goed!
Verklaar je eens nader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Denk dat het gewoon een uitbreiding op RS2 is....
Ik koop em al niet meer..
Te weinig geld en ik heb RS2 al, die was erg leuk maar RS3 wordt niet veel spectaculairder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Glorix Jim schreef op 16 oktober 2003 @ 23:01:
[...]

Verklaar je eens nader ?
Er is een manier gevonden om via een bug in Phantasy Star Online dmv een broadband adapter aan je PC aan te sluiten een spel naar je gamecube te streamen dmv wat progjes.. volgens mij werkt dit nu alleen nog met Animal Crossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Thelema schreef op 16 October 2003 @ 23:09:
[...]

Er is een manier gevonden om via een bug in Phantasy Star Online dmv een broadband adapter aan je PC aan te sluiten een spel naar je gamecube te streamen dmv wat progjes.. volgens mij werkt dit nu alleen nog met Animal Crossing
Luigi's Mansion
Animal Crossing
F-zero GX (af en toe moet ie ff streamen, dus een soort lag af en toe)
Wave Rave Blue storm

werken nu al :)
en alleen GX werkt niet echt soepel.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

F-Zero GX gaat vast ook niet beter werken gok ik, zoveel data past waarschijnlijk gewoon niet tegelijk door dat kabeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Heeft er iemand hier Top Gun? (of gehad?) en wat is je ervaring ermee?

I know, hijs wat 'oud' :))

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
News: Datel GB Player

Datel are to launch their own version of the Game Boy Player for the GameCube.
Datel has been working on an alternative to Nintendo's Game Boy Player, which allows you to play Game Boy games on the GameCube.

Datel's "Advance Game Port" will be smaller and cheaper than Nintendo's, costing £29.99. It will fit into the memory card slot and allow Game Boy games to be plugged into that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Reignman schreef op 17 oktober 2003 @ 00:09:
News: Datel GB Player

Datel are to launch their own version of the Game Boy Player for the GameCube.
Datel has been working on an alternative to Nintendo's Game Boy Player, which allows you to play Game Boy games on the GameCube.

Datel's "Advance Game Port" will be smaller and cheaper than Nintendo's, costing £29.99. It will fit into the memory card slot and allow Game Boy games to be plugged into that.
Waah!! Dat zal Nintendo niet erg waarderen.

Alhoewel ik Datel wel erg liev vind O+ omdat ze een Cube keyboard hebben gemaakt voor 24 euro _/-\o_ (perfect voor PSO)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

dat blijft zeker minder dan de nintendo versie, want je kan denk ik niet ook nog is een link kabel er naar laten connecten, verder ben je dan ook nog is een mem slot kwijt, terwijl de echte gba er mooi onder zit en je alles (ook broadband adapter) er nog is in kwijt kunt

en gba players linken is de bom ! .. (voordat de broadband gemeen goed wordt ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Thelema schreef op 16 October 2003 @ 22:39:
[...]

Mario Kart wordt geweldig!!

En ja Rebel Strike, zullen die stukken dat je te voet moet wel zijn die het voor een groot deel verpesten.. verder denk ik ook dat het meer een samengeraakt zooitje is dat een mooi geheel als Rogue Leader
Idd dat denk ik dus ook. Ik verwacht gewoon dat de onfoot gedeelte's niet echt fantastisch werken maar kwa vliegen enz zal het wel goed zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

yamAUchi schreef op 17 October 2003 @ 03:41:
dat blijft zeker minder dan de nintendo versie, want je kan denk ik niet ook nog is een link kabel er naar laten connecten, verder ben je dan ook nog is een mem slot kwijt, terwijl de echte gba er mooi onder zit en je alles (ook broadband adapter) er nog is in kwijt kunt

en gba players linken is de bom ! .. (voordat de broadband gemeen goed wordt ;)
Wie zegt er dat je die dingen van Datel niet kan linken dan? En hoezo ben je dan een mem slot kwijt? Bij mijn cube kun je die dingen er ook gewoon weer uithalen :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.