Het Grote Gamecube topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.545 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 28 September 2003 @ 17:50:
Over zelda/metroid:

Om het even zo te zeggen:
In de "The Legend of Zelda" serie is TWW een van de slechtste in alle opzichten (temples, moeilijkheidsgraad, muziek)

En in de "Metroid" serie is Metroid Prime bijna de beste, sames met Super Metroid, in Alle opzichten.
Mogen we dat misschien allemaal zelf ff bepalen :)
Ik vind Super Metroid denk ik toch wel even goed als Prime ongeveer, en qua sfeer en muziek vind ik Wind Waker bijvoorbeeld zeker niet de slechtste Zelda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Het is toch wel een algemeen bekend feit, dat TWW (qua feiten) veel minder is dan de andere (OOT en die van de SNES bv)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Ow kwa sfeer vond ik TWW zeker niet de slechtste. Verder vond ik idd TWW wel wat tegenvallen. Maar ja, das het verschil tussen een 9.2 en een 10 zegmaar, dus je hoort mij niet klagen :)
En Metroid Prime vond ik ook minstens zo goed als Super Metroid.

Anyway,
Zijn er nog meer mensen die normaal niet van vechtspellen houden maar SC2 wel hebben en hem leuk vinden?
Ik hou normaal helemaal niet van vechtspellen, maar ja, je begeeft je hier in Nintendo-land.
Land van uitzonderingen en verassingen. Zo ook Soul Calibur (oké is niet alleen Nintendo-land :P ) en Super Smash Bros. Toppers :)
TheEvilCuber schreef op 28 september 2003 @ 18:14:
Het is toch wel een algemeen bekend feit, dat TWW (qua feiten) veel minder is dan de andere (OOT en die van de SNES bv)
Qua feiten? Waar heb je het nou over? Das toch volledig subjectief? Mijn vriendin vond TWW namelijk wel veel beter dan OOT.

[ Voor 37% gewijzigd door Ecco op 28-09-2003 18:28 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

Ik vind TWW niet slecht, de OOT is gewoon zo goed dat het heeel moeilijk is om daar iets beters voor te maken. TWW is zeker een spel wat in je gamecollectie thuishoort. Metroid prime vind ik naast Super metroid zeker de beste met daarachter Metroid fusion. Het genre blijft boeien en spannend, maar verwacht niet teveel van het vervolg want ik dan valt het eerder tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Dat de muziek slecht is is onzin, maar de muziek uit MP is dan toch veel beter.
Overgens vind ik The Wind Waker veel leuker dan Majora´s Mask

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Waarom zou je TWW met Mp vergelijken, die spellen lijken niet eens op elkaar ...

Je moet geen "appels met peren vergelijken" :+

[ Voor 12% gewijzigd door NvE op 28-09-2003 20:03 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 12-09 21:56
Elroy schreef op 28 september 2003 @ 14:28:
[...]

Ehm, dat klopt niet helemaal wat je zegt.
Als je Weapon Master 1 keer uitgespeeld hebt dan krijgt je een 2de missie.
Alles wordt wel rood maar je kan de oude missie gewoon nog spelen door erop te klikken en dan met links en rechts switchen.
En dat je voor subchapter 2 level 72 moet zijn klopt ook niet.
Ik ben nu lvl 73 of 74 en subchapter 2 had ik allang gedaan.

Als je alles van het vakje haalt dan kan er een nieuwe weg openen.
Pic wat ik nu heb lvl73 ofzo : Plaatje (spoiler)
Hoe krijg ik dan Subchapter 2? Ben zelf nu ook ergens in de level 70 en heb nog steeds GEEN subchapter 2... moet ik dan chapter 4 een bepaalde stage iets halen ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

yamAUchi schreef op 28 September 2003 @ 14:18:
[...]

pas op he ! .. kom je aan Talim, kom je aan mij !

en ik kan wel niet zo goed vechten, maar je ping verhogen kan ik wel !

muahahahahaha =P

edit:
btw, ign guides staat grote move list enzo, maar dat ga ik denk ik niet copieren, want het is beetje veel =) (21 karakter pages al (die 3 extra-extra chars hebben geen movelist))

heb nou wel alle wapens gekocht in weapon master mode (1e run), nog even geld verdienen (tot 300k ofzo) met dat ene geld-krijg-lvl, en dan laatste lvl doen =0)
Be my guest, biatch >:)

naja goed ik heb die moveslist van IGN maar ik wil eigenlijk meer een toegelegde per char ... Ik zoek nog wel verder :)
Maar thnx anyway

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik ga me wel een Hori pad aanschaffen ...
want wil je fatsoenlijk moves doen moet je dat niet doen met de gewone pad ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

yamAUchi schreef op 28 September 2003 @ 15:23:
chapter 9 - stage 2 .. kan je 30.000 gold per keer ofzo earnen (meer lukt me iig niet =)

die zooi keer gedaan, dan kan je alle pakjes/wapens/demonstrations kopen die je kan kopen in dat 1e runthrough, maar je kan dus (blijkbaar) de oude ook doen in de nieuwe, dus ik ga nu wel verder ermee =)

ben btw lvl.40 nu .. Gold Mercenary ..
Idd ja daar kan je bakken met geld verdienen. :)

Ben nu lvl. 48. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ecco schreef op 28 September 2003 @ 18:23:
[...]Qua feiten? Waar heb je het nou over? Das toch volledig subjectief? Mijn vriendin vond TWW namelijk wel veel beter dan OOT.
Feiten:

Aantal Temples >TWW heeft in vergelijking veel minder = feit

Muziek > TWW > heeft grotendeel (IMO en RELATIEF slechte) remixes van OOT (zeil liedje is wel leuk)

Als ik dus feitenlijk zeg, bedoel ik dus bijvoorbeeld:

jij zegt: ik vind TWW beter als MP
dan zeg ik: feitenlijk is MP beter (statistieken van gamerankings)

Feiten en Meningen verschillen nogal vaak :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op 28 September 2003 @ 23:36:
[...]

Feiten en Meningen verschillen nogal vaak :)
Mja 't is alleen jammer dat die zogenaamde feiten van gamerankings niets meer zijn dan een rijtje meningen.
Feiten:

Verder zegt de grote van een spel vaak ook niks over hoe leuk het is om het te spelen. Liever een leuk spel dat maar een uurtje duurt dan een doodsaai spel waar je een paar dagen mee bezig bent.
Muziek > TWW > heeft grotendeel (IMO en RELATIEF slechte) remixes van OOT (zeil liedje is wel leuk)
Dat IMO degradeert dit ook tot een mening. :)

Maar goed lekker belangrijk of iemand TWW of OOT beter vind, ik vind OOT beter iemand anders vindt TWW beter naja so be it, het is erg lastig om een mening te veranderen zeker als het om iets subjectiefs gaat als de beleving van een game. En nogmaals, hoeveel kan jou de mening van iemand anders over TWW en OOT boeien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Thunder schreef op 28 september 2003 @ 23:57:

Mja 't is alleen jammer dat die zogenaamde feiten van gamerankings niets meer zijn dan een rijtje meningen.

Een goede review is gebaseerd op feiten en vergelijkingen, de persoonlijke mening van een reviewer is bijzaak en als zoveel mensen een spel een 9.8 geven zal het wel een goed spel zijn ;) of het nou hun mening is of niet, als het een boutspel is is het een boutspel

Verder zegt de grote van een spel vaak ook niks over hoe leuk het is om het te spelen. Liever een leuk spel dat maar een uurtje duurt dan een doodsaai spel waar je een paar dagen mee bezig bent.

Dat IMO degradeert dit ook tot een mening. :)
Dat imo schreef ik voor wat er tussen de haakjes stond (relatief slechte)

Maar goed lekker belangrijk of iemand TWW of OOT beter vind, ik vind OOT beter iemand anders vindt TWW beter naja so be it, het is erg lastig om een mening te veranderen zeker als het om iets subjectiefs gaat als de beleving van een game. En nogmaals, hoeveel kan jou de mening van iemand anders over TWW en OOT boeien? :)

:Y)
Kan er niet zogoed tegen als mensen een andere mening als ik hebben.
Ik krijg dan de neiging om die mensen helemaal plat te lullen met feiten tot ze toegeven }) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 29-09-2003 00:11 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat je niet lukken hier ben ik bang. Is maar goed ook, zou weinig aan zijn als iedereen dezelfde spellen goed en niet goed zou vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
goddegod!

Zelda is goed, Prime ook.
maar Prime is gewoon DE game voor de GCN of je m nou mooi vindt of niet.

Metroid voor t eerst in 3D. dat doet t m. vorige generatie was dat Zelda (2jaar daarvoor weer Mario maargoed). Zo heeft elk spel zn periode/generatie.

de volgende generatie wordt hopelijk Silicon Knights' generatie, i just luuv them :).
maardan gaan Dennis Dyacks spellen (Too Human, Eternal Darkness 2) weer tegen de Zelda's opnemen (met waarschijnlijk dus een realistisch uitziende Link)

en en ga zo maar door.. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
oja..
Broken Saints officieel op "next-gen consoles" in 2006
www.brokensaints.com

in 2001, toen de site net online was (weet ik nog)
waren alle nintendo fanboys daar om hun te zeggen dat ie op de
cube moest komen :) haha.. onderandere IK.

khoop dat ie N5 exclusive wordt.
ik heb bijna alle delen gezien (online flash filmpjes) en
doet me erg denken aan Eternal Darkness..hun manier van
verhalen vertellen.. :9 jammie.

hopen dat ze een fatsoenlijk
spel maken of laten maken eigenlijk want volgens mij maken ze
zelf geen spellen.. dus.. ben beniewd wie de developer gaat
worden dan... misschien Silicon Knights? :) khoop t. (gebeurt toch niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
TheEvilCuber schreef op 28 September 2003 @ 23:36:
Feiten:

Sommige mensen houden helemaal niet van dungeons enzo. Jij blijkbaar wel.
En sommige mensen (zoals ik) zouden het juist jammer vinden als er niet van die lekkere classic zelda muziek in voorkwam. Dit kun je dus ook weer net zo makkelijk als voordeel of als nadeel zien.
Als ik dus feitenlijk zeg, bedoel ik dus bijvoorbeeld:
Volgens jouw mening en de mening op gamerankings is MP beter. Wederom; dit zijn meningen. En hoeveel meningen je ook bij elkaar raapt, het worden er geen feiten op. Veruit de meeste mensen vinden bijvoorbeeld dat MS Windows het beste OS is dat er is. Dat maakt het nog geen feit, of wel?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben het met je eens dat MP beter is dan TWW, maar das mijn mening.
Elroy schreef op 28 September 2003 @ 14:28:
[...]

Ehm, dat klopt niet helemaal wat je zegt.
Als je Weapon Master 1 keer uitgespeeld hebt dan krijgt je een 2de missie.
Alles wordt wel rood maar je kan de oude missie gewoon nog spelen door erop te klikken en dan met links en rechts switchen.
En dat je voor subchapter 2 level 72 moet zijn klopt ook niet.
Ik ben nu lvl 73 of 74 en subchapter 2 had ik allang gedaan.

Als je alles van het vakje haalt dan kan er een nieuwe weg openen.
Pic wat ik nu heb lvl73 ofzo : Plaatje (spoiler)
Maar hoe kom je er dan? Zit nu te wachten met de laatste eindbaas te verslaan. Als er een mogelijkheid is om eerst alle missions te doen wil ik dat eerst doen namelijk :)

[ Voor 28% gewijzigd door Ecco op 29-09-2003 09:34 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereeen telt toch zijn/haar eigen mening .... of misschien is smaak wel een beter woord? Ik lig er niet wakker van hoor, wat iemand anders' smaak is. Van hele goeie games naast elkaar leggen en daar dan toch weer een 'beste' uitzoeken .... dat 'beste' is zo'n zielig begrip, lekker belangrijk .... misschien 'favoriet', maar dan nog. Meningen zijn meningen, sommigen denken echter dat hun mening de enige echte goeie is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Loop nou niet zo te zeuren allemaal over wie wat beter vindt en of het ook zo is...

Het zijn gewoon allebei leuke games, verder niet zo moeilijk doen, schiet je echt niets mee op.

Maareh ik ga ff SC2 kopen zodirect denk ik. Weet iemand of Bart Smit em al heeft?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

hehe, het is meer het grote SC2 op de cube topic geworden ;)

SC2 is waarschijnlijk niet aan mij besteed dus ik vermaak me prima met MP. Het doet me qua sfeer heel erg aan de eerste unreal denken en dat bevalt me prima. Alleen de muziek valt me erg tegen. Vooral in die caves is dat echt niet om aan te horen. En overal klinkt het eigenlijk alsof het op een van de eerste wavetable kaarten wordt afgespeeld.
Wat ik wel super vind zijn de details in het spel (zoals regendruppels oid) en de opbouw van de levels.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
GRMBL,

Er komen wel weer goede games aan, maar het zijn alleen maar Arcade-achtige games. Alleen Rebel strike lijkt me een wat meer verhaal gedreven game. Viewtiful Joe & DBZ: Budokai zijn dit zeker niet (DBZ misschien nog het meest). Ik hunker weer naar een heerlijk interactief verhaal dat je door MOET spelen. Ik vrees dat ik moet wachten totdat RE: Code Veronica uitkomt....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
IK HEB UMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!

straks meer :P

//Edit

Als ik de tutoral doe staat er "press G" ... :| Ik heb geen G :? Zo zijn alle knoppen fout :/ Kan ik hier wat aan doen?

[ Voor 58% gewijzigd door NvE op 29-09-2003 13:02 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

rajackar schreef op 29 September 2003 @ 11:38:
hehe, het is meer het grote SC2 op de cube topic geworden ;)

SC2 is waarschijnlijk niet aan mij besteed dus ik vermaak me prima met MP. Het doet me qua sfeer heel erg aan de eerste unreal denken en dat bevalt me prima. Alleen de muziek valt me erg tegen. Vooral in die caves is dat echt niet om aan te horen. En overal klinkt het eigenlijk alsof het op een van de eerste wavetable kaarten wordt afgespeeld.
Wat ik wel super vind zijn de details in het spel (zoals regendruppels oid) en de opbouw van de levels.
Metroid Prime is wel geniaal ja, en het deed mij in het begin ook heel erg aan unreal denken. Het enige nadeel van het spel vind ik tochwel de herhaling, verder helemaal geweldig.
En wat die muziek betreft, ik ben ook geen fan van midi samples of wat dan ook, maar de muziek past gewoon perfect bij de sfeer van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend bij de Mediamarkt Tetris eindelijk afgeprijsd naar 15 Euro, da's een betere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
NvE schreef op 29 September 2003 @ 12:22:
IK HEB UMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!

straks meer :P

//Edit

Als ik de tutoral doe staat er "press G" ... :| Ik heb geen G :? Zo zijn alle knoppen fout :/ Kan ik hier wat aan doen?
G, als in Guard. K als in kick etc ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:56

Tarin

Just plain weird.

Humz.. SCII is niets voor mij.
Zit wel te grinniken als m'n jongste broertje m'n oudere broertje in de pan hakt (de laatste heeft altijd een grote bek), maar ik zelf vind er weinig aan.

Gelukkig maar, ik moet Golden Sun II, Paper Mario (8)) en zo'n beetje alle Zelda's nog uitspelen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Creepy schreef op 29 September 2003 @ 13:23:
[...]

G, als in Guard. K als in kick etc ;)
Ok, maar is nu nog niet nodig. Ik ben nu gewoon aan het Button-bashen >:)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 12:59:
Afgelopen weekend bij de Mediamarkt Tetris eindelijk afgeprijsd naar 15 Euro, da's een betere prijs.
Ahh thx :)
Ga ik mijn vriendin maar eens blij maken.
50 euro voor een simpel tetris spelletje vonden we namelijk nogal over-the-top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb vandaag Mario Golf binnengehad. :) Leuk spelletje genoeg mogelijkheden erin etc. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
Tetrisphere en Wetrix op de Nintendo 64 zijn de beste "puzzle" spellen ooit!

:) een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:12
Elroy, je hebt mail!

Ik ben zelf nu nog maar lv32 :Y)
En wissel af met deze chars (voorlopig):

Yunsung
Link
Necrid

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
BloodKnight schreef op 29 September 2003 @ 21:00:
Elroy, je hebt mail!

Ik ben zelf nu nog maar lv32 :Y)
En wissel af met deze chars (voorlopig):

Yunsung
Link
Necrid
Tnx, ik heb hem ontvangen. :)
Dat hij niet met de scanner gedaan is maakt mij niet uit, is voor mij alleen maar makkelijker (copy past) :)

Ik ben nu met SCII lvl 76 en begin aardig goed te worden met cassandra.
Trouwens als je met cassandra iemand verslagen hebt en je krijgt zo'n kort filmpje, dan zegt ze "Sophita" ofzo. Zo heette toch een andere speler. Zijn die 2 met elkaar verbonden ofzo. I'm confused 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Elroy schreef op 29 September 2003 @ 22:38:
[...]

Tnx, ik heb hem ontvangen. :)
Dat hij niet met de scanner gedaan is maakt mij niet uit, is voor mij alleen maar makkelijker (copy past) :)

Ik ben nu met SCII lvl 76 en begin aardig goed te worden met cassandra.
Trouwens als je met cassandra iemand verslagen hebt en je krijgt zo'n kort filmpje, dan zegt ze "Sophita" ofzo. Zo heette toch een andere speler. Zijn die 2 met elkaar verbonden ofzo. I'm confused 8)7
Bij het museum ofzow kun je zien wat ze allemaal lullen ofniet?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

speel arcade uit met cassandra / sophitia en je weet het denk ik =)

btw, die cassandra lijkt ontzettend op die metgezel van xena warrior princess, ook die pakjes enzo, beetje leip hoor =)

[ Voor 10% gewijzigd door yamAUchi op 29-09-2003 23:03 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
yamAUchi schreef op 29 September 2003 @ 23:02:
speel arcade uit met cassandra / sophitia en je weet het denk ik =)

btw, die cassandra lijkt ontzettend op die metgezel van xena warrior princess, ook die pakjes enzo, beetje leip hoor =)
Hooow, nu ben ik ook nog mezelf kapot aan het denken wat haar naam is :(

//edit

Gabrielle : http://www.google.nl/sear...ss&btnG=Google+zoeken&lr=

Dat lucht op :)

[ Voor 17% gewijzigd door NvE op 29-09-2003 23:10 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb gisteren SCII spelend gezien en het begint nu NOG meer te jeuken. Het lag waarschijnlijk aan de gebruikte televisie maar ik vond e XBX versie er het slechts uitzien...

Maar voor de Weaponmaster spreekt me aan. Ik denk dat ik daar stiekem best wel veel plezier mee kan beleven. Hoe lang gaat die Weaponmaster mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 12:59:
Ik heb daar onlangs nog Rocky gehaald voor dezelfde prijs. En hij blijkt nog goed te zijn ook. Het is ready 2 rumble boxing met Rocky chars. Adriiiiiaaaaannnn I did it!!! Yooooo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 14:29:
[...]

Ahh thx :)
Ga ik mijn vriendin maar eens blij maken.
50 euro voor een simpel tetris spelletje vonden we namelijk nogal over-the-top.
Aangezien Mediamarkt (en ik geloof binnen straal van 30 km) aan laagste prijs doet, of iets dergelijks. Dit was MM Den Haag, in de bekende bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Deddiekoel schreef op 30 September 2003 @ 12:56:
... Hoe lang gaat die Weaponmaster mee?
Ligt eraan hoe goed je bent he? :)
Ik heb hier het verhaal gehoord van level 70, ik ben momenteel (ik classificeer mijzelf als redelijk tot goed in SC2) level 15 ofzo, op zich is het nog nergens echt lastig, maar het speelt wel leuk. Het verhaaltje is trouwens wel flinterdun, het komt uiteindelijk allemaal aan op vechten natuurlijk. Uiteindelijk denk ik er met een weekje of 2 wel doorheen te zijn, elke dag een uurtje ofzo.

Waar ik geen genoeg van kan krijgen is de Demo Theater van Talim. O+
"...wind... guide me..." :9

[ Voor 9% gewijzigd door spaceboy op 30-09-2003 17:27 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Ik ben nu na 1,5 dag op level 13 :9

Ik vecht nu met kilik, maar mijn aarsch wordt nog vaak gekickt ... Ik denk dat ik maar Maxi ofzow ga proberen :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we het topic niet gewoon renamen naar het groet sc2 op de gamecube spelen topic ?

en om nog maar iets onzinnigs toe te voegen: Ik heb eindelijk mijn gba sp !!! (zilver) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 19:14:
Kunnen we het topic niet gewoon renamen naar het groet sc2 op de gamecube spelen topic ?

en om nog maar iets onzinnigs toe te voegen: Ik heb eindelijk mijn gba sp !!! (zilver) :P
GBA's zijn voor mietjes. (ok ok, ik heb 'r ook 2 maar goed) GBA Players zijn tha thing! Ik vind (op SC2 na dan, hehe) Golden Sun 2 op bigscreen nog altijd top!

[ Voor 5% gewijzigd door spaceboy op 30-09-2003 19:16 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
spaceboy schreef op 30 September 2003 @ 19:16:
[...]

GBA's zijn voor mietjes. (ok ok, ik heb 'r ook 2 maar goed) GBA Players zijn tha thing! Ik vind (op SC2 na dan, hehe) Golden Sun 2 op bigscreen nog altijd top!
De reden waarom men een handheld koopt is toch eigenlijk om lekker portable te gamen lijkt me. In de trein ofzo, dan zijn de vertragingen niet zo erg meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nintendo.com/whoareyou/

Nintendo heeft het eindelijk een beetje door, hoewel de eerste cube reclames ook goed waren met die vage kubussen.

Tering ik hoop dat ze dit ook naar nederland halen, plakken is zo vet, ik ga denk van het weekeinde wat (ncage, psx, sloggi) reclames in rotterdam versieren! :D Als ik er aan toe kom plaats ik wel wat foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 30 September 2003 @ 19:16:
[...]

Ik heb ook al een gba player, een japanse spice colored gameboy player zelfs, dus wie is hier een mietje :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 30 September 2003 @ 17:27:
[...]

Ligt eraan hoe goed je bent he? :)
Ik heb hier het verhaal gehoord van level 70, ik ben momenteel (ik classificeer mijzelf als redelijk tot goed in SC2) level 15 ofzo, op zich is het nog nergens echt lastig, maar het speelt wel leuk. Het verhaaltje is trouwens wel flinterdun, het komt uiteindelijk allemaal aan op vechten natuurlijk. Uiteindelijk denk ik er met een weekje of 2 wel doorheen te zijn, elke dag een uurtje ofzo.

Waar ik geen genoeg van kan krijgen is de Demo Theater van Talim. O+
"...wind... guide me..." :9
Dan moet je het alleen nog met elke character doen dus ik denk dat je er wel meerde maanden aanzit, of je het dan ook nog steeds leuk vind is een 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Cervantes is egt mijn favo pupke :)
Damn: 214 en dan vertical hit en dan een 2 horizontal en vertical hit
dan ben is je oppenent egt zo weg ... :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ik vind het niet eerlijk... iedereen maakt me gek over Soul Calibur II :'( en ik heb nog geen geld ervoor ..snif..snif...

heeft er echt niemand geld over :X (haha)

ik ga dnek ik dan maar weer es lekker MoH uitspelen op me cube...

------ Is Soul Calibur II niet een goede game voor weer es een competitie ??---- is maar ideetje...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bevalt Link hier trouwens? Ik heb de cube versie nog steeds niet binnen dus ik fiets dagelijks bij mn broertje langs om 't op de X-Box te spelen, en die is natuurlijk flink Link-loos :)
Spawn is best vet trouwens, kvind een hoop Soul Calibur vechters een stuk leuker alleen (Kilik, Yungsung, Raphael en Ivy op het moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Yohann!s schreef op 30 september 2003 @ 21:45:
ik vind het niet eerlijk... iedereen maakt me gek over Soul Calibur II :'( en ik heb nog geen geld ervoor ..snif..snif...

------ Is Soul Calibur II niet een goede game voor weer es een competitie ??---- is maar ideetje...
Hehe, ik ken het gevoel om zonder SC II te zitten :P

En als cpompetitie zo snel mogelijk Arcade mode uitspelen :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Yohann!s schreef op 30 September 2003 @ 21:45:

=> lotgenoot meld zich....

Maarja ik heb nu 7 spellen ofzo, en geen een nog uitgespeeld.... :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 30 September 2003 @ 21:47:
[...]

Hehe, ik ken het gevoel om zonder SC II te zitten :P

En als cpompetitie zo snel mogelijk Arcade mode uitspelen :?
Time Trial en Survival kunnen wel goed in een competitie lijkt me toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 21:53:
[...]
Nog niet eens gespeeld :X

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 21:53:
[...]
Ja! Goed plan! Heb het idee dat ik werkelijk geen kans maak, maar goed, de eerste poging van mij:

RECORDS (Survival)
Character: Talim (de rest kan ik niet) :)
Wins: 9
Time: 3'13"48

Edit: tweede poging:
Character: Talim
Wins: 10
Time: 2'52"76

[ Voor 10% gewijzigd door spaceboy op 30-09-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Kilik (ik dus) gaat nu aan de slag :9

// Edit

Eigelijk zou het wel makkelijk zijn als hier voor een eigen topic/site was ... voelt iemand zich aangesproken :? :P

[ Voor 64% gewijzigd door NvE op 30-09-2003 22:32 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 19:11

admiral866

The King Personality Disorder

StarTAC schreef op 30 September 2003 @ 21:49:
[...]

hehe heb er 12 en ook geen een uitgespeeld. Maarja dat komt ook omdat je bij dvdboxoffice beter kan pre-orderen dan post-orderen, anders had ik er nog niet zoveel. Maar heel waarschijnlijk heb ik binnenkort een paar rustige weken :)

Net maar even Tony hawk: Underground besteld. Met een controller. Dan zit ik boven de 100 canadese dollars en krijg je 5 dollar korting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
ok ok :P, ik ga zelda al kopen, jullie zijn wel vaag :P, elkaar een beetje tegenspreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Kilik1.jpg

Ik ga weer verder !

//edit

Pokkezooi :( Net bij time attack 5 keer perfect ga ik bij inferno neer :(

[ Voor 33% gewijzigd door NvE op 30-09-2003 22:45 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
spaceboy schreef op 30 september 2003 @ 22:16:
[...]

Ja! Goed plan! Heb het idee dat ik werkelijk geen kans maak, maar goed, de eerste poging van mij:

RECORDS (Survival)
Character: Talim (de rest kan ik niet) :)
Wins: 9
Time: 3'13"48

Edit: tweede poging:
Character: Talim
Wins: 10
Time: 2'52"76
Nou dan zal ik ermaar overheen gaan :
Speler : Link
Wins : 12
Tijd : 2:18:45

Jij bent iig wel langzaam ;) :P

[pic]

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/sc2score1.jpg
Sorry voor de misvormde pic, maar hij staat op breedbeeld modes en m'n pc wilde effe geen bb pics caputeren 8)7

Ps. Bij extra heb ik ook nog 3 soorten survival modes.
Die zijn wel moeilijker maar misschien ook wel leuk om te doen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Elroy op 30-09-2003 22:49 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
ow nog een vraagje:
we hebben nu james bond: agent under fire (dacht ik), en die is best lachen in de multiplayer, zijn er nog meer goede multiplay spellen??
want dat kan niet echt in zelda...

En doen jullie in dit topic ook aan ruilen van games enzo? Ik zou graag zelda tweede hands willen kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
DarkShadow schreef op 30 September 2003 @ 22:46:
ow nog een vraagje:
we hebben nu james bond: agent under fire (dacht ik), en die is best lachen in de multiplayer, zijn er nog meer goede multiplay spellen??

En doen jullie in dit topic ook aan ruilen van games enzo? Ik zou graag zelda tweede hands willen kopen :)
Time Splitters 2 !

En hier kun je ruilen/kopen ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

ow nog een vraagje:

Wees niet bang dat iemand Zelda hier kwijt wilt. ALS er iemand is die Zelda gaat verkopen moet hij per direct gebanned worden. :)
Multiplayer games zijn er teveel om te noemen, ligt eraan wat je wilt. Soul Calibur 2, Need for Speed, Smash Bros Melee, Mario Party, Medal of Honor, Tony Hawk, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

do we hear monkey ball??

multiplayer game bij uitstek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Heeft iemand missie 2.4.3 al gehaald? 5 man achter elkaar afmaken, en je hebt maar 15 seconden per persoon.
Met Nightmare hossen kom je een heel end; de eerste 2 in elk 10 seconden, maar dan moet je tegen Taki, en die's simpelweg te snel :(

* Ecco trekt de splinters van z'n Soul Edge uit zijn achterzijde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ja cker gehaald met our men: Cervantes :)

doe de 214 + B en dan 2AB ...
eerst schiet je naar hem toe en gooi je hem in de lucht en dan ligt je tegenstander, dan doe je er een dubbele zwaardslag in zijn rug :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
214 + B en dan 2AB. Hoe moet ik dat lezen?

[edit] Lama ik vat hem al :)
Maar volgens mij doe ik iets fout want het duurt nog steeds vet lang voordat ik ze dood heb. Moet het wel 10 keer herhalen ofzo, en dan is mn tijd bijna op...

Hij rent eerst op de ander af; de ander vliegt de lucht in en vlak voor die land geef je heb nog een steek in de lucht. En dat steeds opnieuw. Volgens mij doe ik iets dus niet goed?

[ Voor 102% gewijzigd door Ecco op 01-10-2003 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 12-09 21:56
Ik heb het gewoon die-hard met Nightmare gehaald hoor. :D Beetje tactisch doen... vooral met Taki enzo, die draaien om je heen, moet je eerst paar keer horizontaal (met A) aanvallen en dan keihard er boven op meppen met Y :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
StarTAC schreef op 30 September 2003 @ 21:49:
[...]

Ik heb hem ook niet, weet niet of het wel zo bij me past.
Ik speel niet echt veel beat 'em ups.

MK 4 vond ik toen wel leuk.

Wat denken jullie, zal ik hem kopen??

En ik heb nu 11 Games, allemaal uitgespeeld. >:)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
ow nog een vraagje:

Misschien vindt je ook Super smash brothers melee wel wat.

Edit: Shit, stond er toch wel. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 01-10-2003 11:50 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Mario Party :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
[domme vraagmodus]Hoe krijg je cervantes?[/domme vraagmodus]

Ivy (dochter van Cervantes) is nu mijn favo, de Valentine is gewoon te leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Pheno79 schreef op 01 oktober 2003 @ 13:41:
[domme vraagmodus]Hoe krijg je cervantes?[/domme vraagmodus]

Ivy (dochter van Cervantes) is nu mijn favo, de Valentine is gewoon te leuk :)
Cervantes unlock je vanzelf in de derde chapter van de Weapon Master mode geloof ik.

Een andere domme vraag: in die Weapon Master mode heb ik (geloof dat 't in chapter 9 is) een veld/battle gewonnen. Als er ik er nu weer kom staat er "Records 1/4". Dus ik denk "Hmm... dus dat moet 4x? Ok... en speel 'm nog 'n keer". Vervolgen staat er "Records 2/10". HUH? Wat moet je hiermee?

Een tweede vraag: wat moet je met chapters waar je bijv. 5/6 battles gespeeld hebt maar er geen weg verschijnt naar de 6e? (bijv. chapter 8)

Edit: nee, niet 8) ik bedoel 8 ) ;)

[ Voor 7% gewijzigd door spaceboy op 01-10-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

De Records slaan op het aantal keer dat je gewonnen hebt tov. het aantal keer geprobeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door udenjpg op 01-10-2003 14:35 ]

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

1/4 betekent dat je hem 1x hebt gehaalt in 4 pogingen. :) Nu heb je hem dus 2x gehaalt in 10 pogingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Net even Soul Calibur 2 gespeeld bij Dimension Plus maar ik vond er echt geen reet aan.. beetje knopjes rammen en dat is het dan, gaap :|
Ik wilde hem eigenlijk gaan kopen, maar goed dat ik hem even kon spelen want dit soort spellen is gewoon niks voor mij (wist ik eigenlijk al maar toch leek hij me wel leuk)

Maar je kon daar ook een F-Zero GX demo spelen en die was echt :9~
Helaas duurt het nog een maand voordat ie hier uit is, maar gaan we wel 3 leuke weekjes tegemoet want een week na F-Zero komt Rebel Strike en daar weer een week na Mario Kart _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb gisteren Simpsons: Hit & Run binnen gekregen! maar tot nu toe nog niet kunnen spelen...ik hoop dat ik er vanavond tijd voor heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
kNarf schreef op 01 October 2003 @ 16:08:
Net even Soul Calibur 2 gespeeld bij Dimension Plus maar ik vond er echt geen reet aan.. beetje knopjes rammen en dat is het dan, gaap :|
Ik wilde hem eigenlijk gaan kopen, maar goed dat ik hem even kon spelen want dit soort spellen is gewoon niks voor mij (wist ik eigenlijk al maar toch leek hij me wel leuk)

Maar je kon daar ook een F-Zero GX demo spelen en die was echt :9~
Helaas duurt het nog een maand voordat ie hier uit is, maar gaan we wel 3 leuke weekjes tegemoet want een week na F-Zero komt Rebel Strike en daar weer een week na Mario Kart _/-\o_
Koop em, speel 4 uur en als ie dan nog niet bevalt kun je hem altijd nog terug brengen bij de meeste winkels) ....

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu met een missie bezig dat ik tegen Inferno moet vechten maar die gast raakt je 1 keer en je halve leven vliegt eraf en als je hem 100 klappen geeft heeft hij de helf nog die bitch. Ik wordt er nu zo moe van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Even voor alle zekerheid: Is het nu echt 100% zeker dat Mario Kart in november hier in de EU uitkomt?

Want dat hij in de US uitkomt geloof ik wel, maar ik wil het 100% zeker weten voor de EU. Alvast bedankt. :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op nintendo.nl staat 14 november 2003. Op Dimplus.nl staat dit overigens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 16:52:
Ik ben nu met een missie bezig dat ik tegen Inferno moet vechten maar die gast raakt je 1 keer en je halve leven vliegt eraf en als je hem 100 klappen geeft heeft hij de helf nog die bitch. Ik wordt er nu zo moe van :(
Ik ben waarschijnlijk nog niet zover (ben nu net level 26, bezig met rondje 2) maar vaak staat er toch wel bij dat je op een bepaalde manier kunt "scoren"? Bijvoorbeeld in de lucht slingeren en meppen of tegen de muur of grond gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 01 October 2003 @ 18:32:
Even voor alle zekerheid: Is het nu echt 100% zeker dat Mario Kart in november hier in de EU uitkomt?

Want dat hij in de US uitkomt geloof ik wel, maar ik wil het 100% zeker weten voor de EU. Alvast bedankt. :)
Nintendo vertaalt tegenwoordig alle Europese talen direct vanuit het Japans ipv vanuit het Engels, dus releases zitten wat dichter bij de US data dan vroeger. Erg goeie ontwikkeling als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Nieuwe MGS:TTS plaatjes :9~

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwinsnakes_100103_10.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwinsnakes_100103_09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwinsnakes_100103_08.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwinsnakes_100103_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwinsnakes_100103_06.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwinsnakes_100103_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwinsnakes_100103_04.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwinsnakes_100103_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwinsnakes_100103_02.jpgAfbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/mgstwinsnakes_100103_01.jpg

Filmpje voor degene die hem nog niet gezien hebben. :9~

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Ik heb MGS 1 gehuurd voor 3 dagen, in totaal 4 keer uitgespeeld :9

Ik krijg nu ben weer zin erin :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

mij boeit het niet wat ze met dat spel doen als ze maar de trilling van de Hind er in doen dat is een stuk waar ik altijd koude rillingen krijg ... :9

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Wow wat een vette trailer.. dat wordt ook weer een must-have vrees ik...
Heb van de PSX versie jammergenoeg alleen de demo gespeeld maar die heb ik wel 100x uitgespeeld
De sfeer in dat eerste stuk was echt super, als je uit dat water komt en dan van die metaal-achtige geluiden op de achtergrond hoort, en dan die bewakers heel sneaky moet wurgen..
Dat wil ik nog wel eens beleven op mijn Cube :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
OMFG Ben je eindelijk van die drang af om een spel te kopen zie je die trailer :(

Revolver ocalot, Sniper wolf, Otacon! Man man man kan niet wachten *D

En dan ook nog die gray Fox/Deeptrough en die domme Raven, en bijna vergeten psycho mantis >:)

Nou kan ik vannacht helemaal niet slapen :(
BrbZrk schreef op 02 October 2003 @ 02:19:
AAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

... kut.. weetje.. ik weet niet of ik de enige ben hier die dit heeft maar..
dit jaar met metroid prime wat echt een spel is voor kerst ofzo (wintertijd, donker etc)
kwam uit in maart en ik speelde m pas zo tegen t eind van maart en toen WERD t maar niet donker :) en kweenie.. khad meer zin in Zelda enzo lekker zon, kleuren etc weetje..

zat ik daar met metroid en zon scheen vol in mn gezicht en had gewoon geen zin
om metroid te spelen... :( ... ze hadden m echt in december uit moeten brengen..
heeft mn hele metroid experience verpest..

en nu met mgs.. die pas in maart/april hier uit komt. verdomme.. zulke spellen moeten
in december uitkomen!!!! en pikmin 2 in mei!!!! niet andersom.
well?? anyone ? :?
Daar ben ik het helemaal mee eens _O_

Mario Sunshine kun je ook niet in de winterspelen ;)

[ Voor 62% gewijzigd door NvE op 02-10-2003 02:49 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
AAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

... kut.. weetje.. ik weet niet of ik de enige ben hier die dit heeft maar..
dit jaar met metroid prime wat echt een spel is voor kerst ofzo (wintertijd, donker etc)
kwam uit in maart en ik speelde m pas zo tegen t eind van maart en toen WERD t maar niet donker :) en kweenie.. khad meer zin in Zelda enzo lekker zon, kleuren etc weetje..

zat ik daar met metroid en zon scheen vol in mn gezicht en had gewoon geen zin
om metroid te spelen... :( ... ze hadden m echt in december uit moeten brengen..
heeft mn hele metroid experience verpest..

en nu met mgs.. die pas in maart/april hier uit komt. verdomme.. zulke spellen moeten
in december uitkomen!!!! en pikmin 2 in mei!!!! niet andersom.
well?? anyone ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 19:11

admiral866

The King Personality Disorder

idd, heb je helemaal gelijk in!.
Gelukkig heb ik mgs hopelijk in januari, maar inderdaad dit soort games moeten gewoon inde donkere koude maanden komen.

[ Voor 4% gewijzigd door admiral866 op 02-10-2003 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb Simpsons: H&R even kunnen spelen en mijn eerste indruk is erg positief. Het deed mij allemaal wat meer aan Mario Sunshine denken dan aan GTA, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik GTA alleen op de PC speelde. Grappen en geluiden zijn iig geniaal. Ook de graphics vallen me enorm mee, als alles beweegt ziet het er stuk beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Ik heb ook zeer veel zin in Simpsons H&R eigenlijk! Hoelang moeten we nog wachten tot hij in Europa komt?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Het idee achter the simpsons is wel leuk, maar meestal wordt het maar slecht uitgewerkt, volgens mij dan.
Hopelijk doen ze het nu beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 02 oktober 2003 @ 11:23:
Het idee achter the simpsons is wel leuk, maar meestal wordt het maar slecht uitgewerkt, volgens mij dan.
Hopelijk doen ze het nu beter.
Is deze keer wel in orde hoor. Het is geen meesterlijk spel, maar leuk om te spelen en met goeie humor. Een hoop reviews hebben het erover dat dit het eerste leuke Simpsons spel is, klopt wel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 12:38:
[...]
Is deze keer wel in orde hoor. Het is geen meesterlijk spel, maar leuk om te spelen en met goeie humor. Een hoop reviews hebben het erover dat dit het eerste leuke Simpsons spel is, klopt wel idd.
Hey! Je vergeet helemaal de oude arcade side scrolling beat em up van de simpsons, die was zeker ook wel leuk (voornamelijk in mijn geheugen dan, want via de emulator viel het behoorlijk tegen :X )

Maar om ff on topic te blijven, want we zitten uiteraard in het sc2 topic hierro :P. Mijn exemplaar doet nu hopelijk erg hard zijn best om binnenkort bij het grote play.com magazijn/distrubutiecentrum/whatever te komen, om daarna fijn nog even een 5-10 werkdagen durende reis te maken naar mijn huis. Met andere woorden...ik hoor bij het handjevol mensen hier dat sc2-loos is :'(.
(over mijn lijst niet uitgespeelde games zwijg ik in alle talen want dan mag ik de eerste 10 jaar niks nieuws meer kopen)

Maar ik ben er dus eindelijk uit, toch maar voor de cube versie gekozen en niet de ps2.....ff kijken hoe de controler bevalt, maar mezelf kennende zal kort na wat frustie momenten (waarbij een move mislukt en ik verlies) al gauw de order voor een hori pad volgen....wat weer en pad opent naar capcom vs snk en mk :*).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik denk dat je een heel verstandige keuze hebt gemaakt om voor de Cube versie te gaan. Die is uiteindelijk gewoon beter.

De controls vind ik reuze meevallen en echt niet moeilijk. De graphics zijn iets beter + geen framedrops en snellere laadtijden. En of course link.

Wat wil je nog meer! 8) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik koop SC2 toch maar niet voorlopig. Ik zit erg krap in de euri en ik heb ook DBZ:Budokai in het vooruitzicht. Dat is ook weer een vechtspel (ook al niet van dezelfde kwaliteit) alleen vin dik DBZ wel grappig. Ook is die game maar 30 euro bij DVDBO...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 01 oktober 2003 @ 19:00:
[...]

Ik ben waarschijnlijk nog niet zover (ben nu net level 26, bezig met rondje 2) maar vaak staat er toch wel bij dat je op een bepaalde manier kunt "scoren"? Bijvoorbeeld in de lucht slingeren en meppen of tegen de muur of grond gooien.
Inferno is gewoon heel pittig, zeker de 2e ronde (schier onmogelijk, maar een vriend van me heeft de hele weapon master mode nu uit, dus ook de 2e keer inferno... Lukt mij ook nog nie :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Deddiekoel schreef op 02 oktober 2003 @ 14:05:
Ik koop SC2 toch maar niet voorlopig. Ik zit erg krap in de euri en ik heb ook DBZ:Budokai in het vooruitzicht. Dat is ook weer een vechtspel (ook al niet van dezelfde kwaliteit) alleen vin dik DBZ wel grappig. Ook is die game maar 30 euro bij DVDBO...
DBZ is zelf voor 30 euro duurder dan sc2.....ik heb em op de ps2 gespeeld maar het is echt....tsja simpel, is denk ik de beste omschrijving is...ik verzeker je dat wanneer dit spel de licence niet gehad zou hebben dat de cijfers dan allemaal rond de 5 gezeten hadden (en het is nu al niet al te best volgens gamerankings ;) )

Dragon Ball Z: Budokai
Publisher: Atari
Number of P/Reviews: 76 PlayStation 2 67.1%

offtopic:
Wat is de status van een eventueel pes/we toernooi?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Sagat schreef op 02 oktober 2003 @ 14:21:
[...]

DBZ is zelf voor 30 euro duurder dan sc2.....ik heb em op de ps2 gespeeld maar het is echt....tsja simpel, is denk ik de beste omschrijving is...ik verzeker je dat wanneer dit spel de licence niet gehad zou hebben dat de cijfers dan allemaal rond de 5 gezeten hadden (en het is nu al niet al te best volgens gamerankings ;) )

Dragon Ball Z: Budokai
Publisher: Atari
Number of P/Reviews: 76 PlayStation 2 67.1%

offtopic:
Wat is de status van een eventueel pes/we toernooi?
Je brengt me weer aan het twijfelen. Voorlopig laat ik alles zoals het is, maar misschien moet ik toch maar aan de SC2 dan (is wel een klassieker).

offtopic:
Ik ben veel te druk met oa afstuderen dus het zit er voorlopig niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
"joy" baldurs gate uitgespeeld. altijd verrot als je twijfeld of het al is afgelopen. ach, dan proberen we het gewoon nog een keer met een ander mannetje. de eerste keer in 11 uur en 57 minuten

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.