Het Grote Gamecube topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.547 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Capibara schreef op 02 October 2003 @ 18:39:
"joy" baldurs gate uitgespeeld. altijd verrot als je twijfeld of het al is afgelopen. ach, dan proberen we het gewoon nog een keer met een ander mannetje. de eerste keer in 11 uur en 57 minuten
Doe het samen met iemand anders, dan is het veel leuker ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Capibara schreef op 02 oktober 2003 @ 18:39:
"joy" baldurs gate uitgespeeld. altijd verrot als je twijfeld of het al is afgelopen. ach, dan proberen we het gewoon nog een keer met een ander mannetje. de eerste keer in 11 uur en 57 minuten
Is dat nou nog wat, dat Baldur's Gate op de Cube? Ik ben een enorm fan van de hele reeks (de twee delen + additional quests 2x uitgespeeld) op de pc, maar wat is het op de Gamecube? Ik dacht iets meer in Diablo-stijl toch? Niet echt RPG, meer hakken en rammen enzo. Of is het een compleet ander verhaal en zeker de moeite ZELFS ALS JE DE PC-GAME kent??

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

spaceboy schreef op 02 October 2003 @ 19:17:
[...]

Is dat nou nog wat, dat Baldur's Gate op de Cube? Ik ben een enorm fan van de hele reeks (de twee delen + additional quests 2x uitgespeeld) op de pc, maar wat is het op de Gamecube? Ik dacht iets meer in Diablo-stijl toch? Niet echt RPG, meer hakken en rammen enzo. Of is het een compleet ander verhaal en zeker de moeite ZELFS ALS JE DE PC-GAME kent??
Idd dacht ook dat het niet echt een RPG meer was op de cube. Ook schijnt het spel niet helemaal super te lopen omdat het een PS2 poort is.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Nope als er een beetje veel vijanden komen begint de boel blijkbaar te haperen. Op een kritiek punt dus. Heerlijk die lazy ports.
Het is misschien een heel mooi spel maar op die manier leg ik er geen geld voor neer. Ze hoeven echt niet de graphics 100% te maken, maar een beetje constante framerate is toch het minste wat je mag verwachten als je er 60 euro voor neerlegt.

Anyway, ik zag dat mensen Inferno moeilijk vinden? Ik ben daar zelfs nog nooit dood gegaan. Gewoon met Talim; dan krijgtie de kans niet om je aan te raken als je het goed doet. 3B en 6A om te beginnen, daar kom je een heel end mee :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
uhm.. IGN INSIDERS hier?....

http://insider.ign.com/do...tts/mgstts_100103_640.mov
http://insider.ign.com/do...tts/mgstts_100103_320.mov

de MGS TWIN SNAKES trailer maar dan beter kwaliteit....
GRRRR :) misschien op http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/movies.html zetten ofzo??
dam i wanna see the quality of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

ik zal ze eens downen ...

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-10-2003 22:32 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ecco schreef op 02 October 2003 @ 21:27:
Anyway, ik zag dat mensen Inferno moeilijk vinden? Ik ben daar zelfs nog nooit dood gegaan. Gewoon met Talim; dan krijgtie de kans niet om je aan te raken als je het goed doet. 3B en 6A om te beginnen, daar kom je een heel end mee :)
Wat wordt hier toch bedoeld met al die vage codes? 3B? 6A? B en A kan ik nog inkomen, maar die getallen??

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
spaceboy schreef op 02 October 2003 @ 22:29:
[...]

Wat wordt hier toch bedoeld met al die vage codes? 3B? 6A? B en A kan ik nog inkomen, maar die getallen??
3x A 6xB :?

Met Kilik kun je met je stok lekker van veraf op Inferno inrammen, mocht hij dicht bijkomen trap ik um gewoon weg >:) :*) :7 :Y)

Jammer dat het vaak nog wel eens anders gaat :z ;( :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

neej

je hebt

789
456
123

en dat zijn de richtingen ...

dus 3 is rechts naar onder als je poppetje links staat, snappie?

[ Voor 34% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-10-2003 23:26 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
HIValicious schreef op 02 October 2003 @ 23:24:
neej

je hebt

789
456
123

en dat zijn de richtingen ...
:?
...
.....
7 = linksboven 8= middenboven 9= rechtsboven

4 = linksmidden 5 = middenmidden 6= rechtsmidden

1 = linksonder 2 = middenonder 3 = rechtsonder

Krijg ik nu een koekje?

--edit--

Ik had de edit dus nog niet gezien, ben ook best trots 8) :Y)
HIValicious schreef op 02 October 2003 @ 23:44:
hoe had je mn kwakkie gehad? :D
Weer zo`n doordenker :(

[ Voor 27% gewijzigd door NvE op 02-10-2003 23:48 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hoe had je mn kwakkie gehad? :D

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 17 oktober: 99 euro voor een Gamecube in Europa! Tevens komer er 4 Player's Choice titels bij: Starfox Adventures, Super Mario Sunshine, Metroid Prime en Mario Party 4.

Dit zal de verkoop van Cubes in Europa toch wel een flinke boost geven! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:24

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

En de bron is ook behoorlijk officieel: nintendo zelf!
HOIHOI!!

Nouja, ik kan dus echt niet meer wachten tot eind van het jaar, Zelda bonusdisc of niet...

Hoi HOI :) Ik eindelijk ook meedoen !

Mooie dagen komen eraan: 11 oktober samenwonen, allemaal nieuwe meubeltjes en apparatuur, en dan 17 oktober Gamecube aansluiten!!!!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 09:44:
Vanaf 17 oktober: 99 euro voor een Gamecube in Europa! Tevens komer er 4 Player's Choice titels bij: Starfox Adventures, Super Mario Sunshine, Metroid Prime en Mario Party 4.

Kijk maar naar de sales van amerika na deze prijsverlaging :)

Na een week sinds de invoering zijn de verkopen verVIERvoudigd in 1 week tijd. Er zijn in totaal 60 000 stuks verkocht terwijl vorige week in 1 maand maar 15 000 werden verkocht. Ben benieuwd naar het eindtotaal van deze maand :)

bron

Trouwens, weet iemand of die Platinum gamecube pack hier nog wordt verkocht? PAL that is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
Ecco schreef op 02 October 2003 @ 21:27:
Nope als er een beetje veel vijanden komen begint de boel blijkbaar te haperen. Op een kritiek punt dus. Heerlijk die lazy ports.
Het is misschien een heel mooi spel maar op die manier leg ik er geen geld voor neer. Ze hoeven echt niet de graphics 100% te maken, maar een beetje constante framerate is toch het minste wat je mag verwachten als je er 60 euro voor neerlegt.

het is inderdaad een hack&slash, zoals diablo. en de gevechten hebben ook niet echt diepgang(ik kwam er halverwege achter dat je ook kan blokken, maar dat heb ik daarna niet meer gebruikt), maar daar hou ik wel van op zn tijd. voor een goede rpg moet je skies of arcadia spelen.

en ik heb geen last van framedrop gehad op momenten dat er veel tegenstanders waren. de enige keer dat het echt matig is is als je in de stad rondwandeld met een stuk of 30 npc's en regen. dan is het echt slecht. gelukkig hoef je daar niet te vechten en kom je er maar 5 min. maar toch

ps. ik denk dat ik het over een maandje wel gehad heb met het spel, en dan wil ik m wel weer ruilen tegen iets anders. maar dat horen jullie dan wel.

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
lama

[ Voor 98% gewijzigd door Deddiekoel op 03-10-2003 10:32 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, ook ik heb maar eens een cube aangeschaft.

Wel 2e hands, 109 euri met controller en doos + handleiding. Alles in perfecte staat.

En jah, what can I say....hij heerscht! _/-\o_

En mooi dat ie staat naast mijn nes, snes en n64 :D

Beetje jammer alleen dat ik nu weer hoor dat ie over 2 weken nog maar 99 euri hier kost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Yup Skies of Arcadia was echt geweldig. Zou alleen graag zien dat er een goeie ADnD-style RPG uitkwam.
Planescape Torment: Darker Allience ofzo :P :9~ O+

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 21:51

TdV

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 10:21:
[...]
Trouwens, weet iemand of die Platinum gamecube pack hier nog wordt verkocht? PAL that is?
Bedoel je het zelda pack? Ik heb hem hier in tilburg nog wel eens zien staan bij cybergate/cybershop (www.cybergate.nl) en een paar andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

bij de frs heb ik die platinum pack ook gezien!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 10:21:
[...]

Na een week sinds de invoering zijn de verkopen verVIERvoudigd in 1 week tijd. Er zijn in totaal 60 000 stuks verkocht terwijl vorige week in 1 maand maar 15 000 werden verkocht. Ben benieuwd naar het eindtotaal van deze maand :)

bron

Volgens mij kan je die nog gewoon kopen.

Ik had hem laatst nog bij Dixons gezien.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 09:44:

Netjes netjes. Dan heb ik niet voor niets gewacht met Starfox en Metroid.
Maar goed, heb nu eigenlijk al te veel spellen. Veel te veel liggen stof te happen in de kast door desinteresse, tijdsgebrek en weet ik veel. :/
Speel veel te weinig games uit de laatste tijd.
En maar kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 12:39:
[...]

Netjes netjes. Dan heb ik niet voor niets gewacht met Starfox en Metroid.
Maar goed, heb nu eigenlijk al te veel spellen. Veel te veel liggen stof te happen in de kast door desinteresse, tijdsgebrek en weet ik veel. :/
Speel veel te weinig games uit de laatste tijd.
En maar kopen....
boeien! Metroid Prime is gewoon verplichte kost.

Starfox Adventures zou ik maar laten liggen, wat mij betreft een mislukte Zelda OoT rip-off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik vond Starfox wel degelijk koel! :) En hij kost nu ook niet meer zo veel! :)
En mp vond ik juist weer tegenvallen, Starfox had ik niet extreem veel van verwacht (kdacht aan een gezellige OoT-kloon en dat klopte wel ongeveer :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door Okyah op 03-10-2003 13:57 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

HeH Starfox komt ZEKER wel in onze collectie hier..
Good stuff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 03 October 2003 @ 13:57:
Ik vond Starfox wel degelijk koel! :) En hij kost nu ook niet meer zo veel! :)
En mp vond ik juist weer tegenvallen, Starfox had ik niet extreem veel van verwacht (kdacht aan een gezellige OoT-kloon en dat klopte wel ongeveer :+ )
Ik vond ze allebei tegenvallen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 10:21:
[...]

Kan iemand het uitleggen???

De prijs van de Cube ligt nu eindelijk op het pijl waar voor ik ooit nog eens een NES kocht, +/- 150 guldens.

Als je de inflatie meerekend.. :P

[ Voor 4% gewijzigd door RareGast op 03-10-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
TOKIO - De Japanse spelcomputerfabrikant Nintendo is voor het eerst in zijn geschiedenis in de verliezen gedoken. Het concern, vooral bekend van de loodgieter Mario Bros en Pokémon-spelletjes, waarschuwde vrijdag dat het nettoverlies in de eind september afgesloten eerste helft van het boekjaar is uitgekomen op ongeveer 3 miljard yen (23,5 miljoen euro).

Nintendo zegt dat het verlies is veroorzaakt door de sterke koersstijging van de yen. Daardoor is het een moeilijke onderneming geworden om de spelcomputer GameCube en de GameCube-games winstgevend te laten concurreren met de Xbox van Microsoft en de Playstation van Sony.

Eerder was nog aangegeven dat het eerste halfjaar een winst van 15 miljard yen zou opleveren. Analisten hielden echter al rekening met een tegenvaller omdat de verkoop van de GameCube zwaar tegenvalt. Nintendo heeft om die reden de productie van de spelcomputer vorig jaar al stopgezet. Het concern zou momenteel nog circa 4 miljoen stuks in voorraad hebben, vooral in Europa en de Verenigde Staten.

Nintendo is een van de eerste grote ondernemingen in Japan die aangeven problemen te hebben door de dure yen. De Japanse munteenheid is al enige tijd aan het stijgen ten opzichte van de dollar omdat de Japanse economie aantrekt. De regering-Koizumi probeert de yenkoers wel te drukken met interventies op de valutamarkten, maar veel halen die niet uit.

Agressieve kortingen

Nintendo wil met agressieve kortingen voor de GameCube de achterstand op Microsoft en Sony inhalen. In Europa gaat een GameCube later deze maand 99 euro kosten. Nu is dat nog 199 euro. De spelcomputer wordt veel goedkoper dan de Xbox en de Playstation, die ook voor 199 euro per stuk in de winkels liggen.

In de Verenigde Staten is de prijs van de GameCube vorige week al drastisch verlaagd. Sindsdien is de verkoop verviervoudigd, aldus Nintendo.

Een succesvolle wintercampagne is cruciaal voor het voortbestaan van de GameCube. In de periode voor Kerstmis halen de meeste speelgoedfabrikanten het merendeel van hun omzet binnen. Nintendo, dat ooit dominant was in de game-industrie, zal anders al zijn kaarten moeten zetten op de kleinere spelcomputer Gameboy Advance. Die is nog wel enorm succesvol, maar wordt binnenkort bedreigd door nieuwe producten van Nokia en Sony.
hmmm... raar... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Waar komt dat verhaal vandaan? Wel klote voor Nintendo, zullen wel geschrokken zijn als ze voor het eerst het rood in zijn gegaan!
Ik hoop ook dat de nieuwe prijs voor een hoop mensen betekent dat ze nu echt geen reden meer hebben om GEEN Cube te kopen. Moet je nagaan voor 130 euro heb je een Cube met MP! Ik heb de helft betaald voor alleen maar MP ;)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Heeft er iemand hier wel eens iets besteld bij gamerelease.nl?
Zo ja, wat zijn de ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x KeN x schreef op 03 October 2003 @ 14:09:
HeH Starfox komt ZEKER wel in onze collectie hier..
Good stuff :)
Kheb um FF gehuurd voor 2 dagen, samen met Zelda WW +bonus. (Tja...het geld is op na aanschaf GC + nog extra controller en memory card) Maar wat een heerschend spel. Die gaat zeker ASAP aangeschaft worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

99 euro voor cube mmm ga ik hem dan ook maar es aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Frodo19 schreef op 03 October 2003 @ 18:19:
99 euro voor cube mmm ga ik hem dan ook maar es aanschaffen :)
Ik denk het ook maar, al was het alleen voor de SW-games (RS3 - Rebel Strike _/-\o_ )

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

McBoom schreef op 03 October 2003 @ 18:58:
[...]

Ik denk het ook maar, al was het alleen voor de SW-games (RS3 - Rebel Strike _/-\o_ )
ik ook al :P

Maar krijg je die 4 games er ook al bij :?
Mario party 4, metrod p, m sunshine en star fox ??

Dat zou echt wel té gaaf zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff 2 vragen over SC:2. In de weapon master heb je een lijst met wapens per persoon, gaat die lijst van zwak naar sterk? (en is de de Soul Edge complete niet het sterkste wapen) en Wanneer krijg je Subchapter 2? (ik heb al Subchapter 1,3,4 en Extra chapter 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens dit word de officieële 1080: Avanlanche boxart. :)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/1080_art_100203_03.jpg

Coole boxart. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 03-10-2003 19:38 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 03 October 2003 @ 19:37:
Trouwens dit word de officieële 1080: Avanlanche boxart. :)

[afbeelding]

Coole boxart. 8)
Lelijk :r
Kvind het er echt niet uitzien... :/ Sorry :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar? Niet echt :)
Hier zie/zag je precies hetzelde. De dollar werd minder waard (dwz: de euro meer ten opzichte van de dollar), en bedrijven die hun winst in dollars hebben, krijgen voor dezelfde winst in dollars dus minder euro's die ze in het boekje bijschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 20:01:
[...]
Lelijk :r
Kvind het er echt niet uitzien... :/ Sorry :D
lol maakt niet uit is jou mening. :) Ik vind het juist wel strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 09-09 15:22
Ik zit toch wel keihard te wachten op Tiger Woods 2004.
Heeft iemand al ervaring met dit spel op de Cube?

De reviews zijn zeer lovend, enlekker tegen een balltje aanrossen kan toch relaxerend werken lijken.

Iemand die er wat over te vertellen heeft?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 23:39

admiral866

The King Personality Disorder

idd strakke boxart. Ziet er lekker koud uit :)
Oeh krijg alweer zin om volgende week te gaan boarden :)

Hmm net de review van Viewtiful Joe gelezen. Damn, toch wel kopen dus ! :)

[ Voor 40% gewijzigd door admiral866 op 03-10-2003 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

mijn ervaring met golfspellen is eigenlijk dat ze lekkerder spelen op de pc (met de muis, en dan zo'n realistische schwing'er)

(mario golf wordt natuurlijk wel gekocht, maar dat is voor de multiplayer mayhem (en komt niet op de pc))

ik ken verder tiger woods 2004 niet, die vorige van tiger woods vond ik best leuk spelen op de pc iig =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Ik ben benieuwd of die zilver edition van de cube ook 99 is want die ziet er echt wel nice uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:11
Ik ga een Cube kopen zodra Mario Kart 128 uit is, dus rond 14/11. :)
Wel mooi dat ik zo lang gewacht heb, scheelt aardig wat pieken.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
RAILGUNNER schreef op 04 October 2003 @ 00:15:
Ik ga een Cube kopen zodra Mario Kart 128 uit is, dus rond 14/11. :)
Wel mooi dat ik zo lang gewacht heb, scheelt aardig wat pieken.
Mario Kart : Double Dash ;) :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Tjemig, gezellig hier met al die newbees! (nofi, ik hoop dat al die 'newbees' hier blijven en vaker gaan posten!)

Verder erg koele boxart van 1080! Damn, ben eigenlijk aan het sparen voor heel wat anders maar er komen zoveel games aan die ik niet kan/wil laten lopen... Lastig lastig lastig!
Iig wordt als het goed is aankomende week Viewtiful Joe verstuurd (omgerekend maar €35, daar kan je em niet voor laten liggen natuurlijk) en ben ook nog druk met F-Zero dus we kunnen nog wel even verder voorlopig =) Dan misschien maar even wachten met Mario Kart en 1080...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

NvE schreef op 04 October 2003 @ 00:36:
[...]

Mario Kart : Double Dash ;) :P
Of misschien bedoelde hij Mario 128 en weet hij iets wat wij niet weten :+
* Okyah verder...

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Hey hoe zit het eigenlijk als je meerdere games in 1 order pre-orderd? Wordt dan een game zodra ie binnen is gelijk opgestuurd? Of wachten ze tot de hele order compleet is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

admiral schreef op 04 October 2003 @ 01:05:
Hey hoe zit het eigenlijk als je meerdere games in 1 order pre-orderd? Wordt dan een game zodra ie binnen is gelijk opgestuurd? Of wachten ze tot de hele order compleet is ?
[flauw]waarschijnlijk verschilt dat per winkel =P[/flauw]

Wat bedoel je precies, importeren of een shop hier in Nederland?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

oh oeps. ik bedoel DVDBoxoffice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

admiral schreef op 04 oktober 2003 @ 01:28:
oh oeps. ik bedoel DVDBoxoffice
Had al zo'n vermoeden =)

Maar heb daar geen ervaring mee, heb nog nooit meerdere items tegelijkertijd bij DVDBO besteld.
Bij play.com versturen ze alles wel apart though (vrij vergelijkbare situatie, ook free shipping worldwide)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

nahja heb ze even gemailed. Heb ook nog nooit meerdere verschillende games in een order gedaan. Nu wel leuk omdat je 5 dollar korting krijgt :P Anders had ik ze wel apart gedaan.

haha 3 euro ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

even vraagje.. wie heeft er de meeste games in zijn collectie ?

ik heb er 7 :X

-wegens geld te kort heb ik er niet meer :X -

edit: en nu ga ik werken :+

[ Voor 13% gewijzigd door Dutchie! op 04-10-2003 13:09 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
ook 7 + gameboy player uhh.. sc2 en de upcoming titels volgen (ik koop alleen PAL games dus loop een beetje achter) maar kdenk dat ik mid 2004 ongeveer 10-11 games heb en das best veel voor mij (met NES , SNES en N64 had ik minder in 2 jaar tijd)

en geld is nooit een probleem geweest voor mij..
ik ben gewoon erg kieskeurig. (TÉ eigenlijk, niet good voor Nintendo ook nog :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 21:51

TdV

Mmm best grappig eigenlijk, die trommeltjes.

Ik heb trouwens 9 (pal) games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frodo19 schreef op 03 October 2003 @ 22:37:
Ik ben benieuwd of die zilver edition van de cube ook 99 is want die ziet er echt wel nice uit :)
Wehe, leuk :D
Yohann!s schreef op 04 October 2003 @ 08:12:
/me telt games...
12, exclusief OOT/MQ bonusdisc :X Wat een geld dat al niet heeft gekost :X

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik zit ook op 12 (excl. OOT bonusdisc maar inclusief de GBA Player disc) :). Er zijn vast wel wat mensen hier met meer, maar ik kan wel zeggen dat er wel wat spellen bijzitten waar ik spijt van heb (die in elk geval niet hun geld waard waren). Zo heb ik spijt van: ISS2, Rayman en Smuggler's Run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
admiral schreef op 04 October 2003 @ 01:51:
nahja heb ze even gemailed. Heb ook nog nooit meerdere verschillende games in een order gedaan. Nu wel leuk omdat je 5 dollar korting krijgt :P Anders had ik ze wel apart gedaan.

haha 3 euro ofzo :P
Als je 3 spellen tegelijk preorderd, dan worden de spellen op de release verzonden, apart. Bestel je er 3 en zijn ze alle 3 op voorraad, dan worden de 3 tegelijk opgestuurd met als extra, versnelde courrier (5 dagen verzendtijd ipv 8 ).

En als je meer de 100 CDN koopt dan krijg je 5 CDN korting en dat is niet veel 8)7
Elroy, rekent effe om, dat is €3,2 woei ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw admiral als je dit leest check effe je mail. :P

Trouwens de video review staat ook online op IGN voor de geinteresseerden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er geloof ik een stuk of 12, misschien 13. best veel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"schaam" ik heb er wel 7 incl gameboy player disc en freeloader. en dat terwijl ik als die-hard al sinds deel 1 van dit topic meeloop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

18 cube games :X (inclusief bonus dics) daar komen deze en volgende maand nog 3 spellen bij (SC2 FZeroGX en Mario Kark DD)
Lekker toch als je zoveel keuze hebt :D

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

1. Mortal Kombat:DA
2. Resident Evil 0
3. Nightfire
4. Super Mario Shit
5. Pikmin
6. Wave Race: Blue Storm
7. Sonic Mega Collection
8. Smuggler's Run
9. Resident Evil
10. Star Wars: Rogue Leader
11. Metroid Prime
12. Eternal Darkness
13. Star Fox Adventures
14. Zelda: Windwaker (inkl. bonus disk, eveneens JAP versie bonusdisk)
15. Animal Crossing (NTSC)
16. Mario Party 4 (gekocht voor 15 Euro vorige week) (alleen leuk met op zijn minst drie mensen imo)
17. PN 03
18. Super Smash Bros. Melee
19. F-Zero GX (NTSC)

Optioneel:

GameBoyPlayer disc.
Freeloader.

Tja, wat kan ik zeggen, het gaat hard. :P Binnenkort komen daar nog Mario Kart: DD bij en natuurlijk ook Viewtiful Joe. Dan zit ik voor 2004 al aan de 21 games. Alhoewel, ik zag pas geleden bij mijn gameshop Luigi's Mansion en Super Monkey Ball ook voor 15 Euro per stuk...

Trouwens net de eerste Cup van F-Zero GX op Master gehaald :D. Om even tussen al het SC2 geweld door te komen. Spel lijkt me echt niets aan. Maar aan de andere kant zit Link er wel in natuurlijk. Dus eigenlijk moet ik hem wel weer kopen... Wat te doen? Soul Calibur op de Dreamcast maar eens even testen denk ik dan maar.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Yohann!s schreef op 04 October 2003 @ 08:12:
HM..

MP
LOZ:TWW
SSB:M
SMB
SW:RL
ED
RE

7 spellen dus.. leuk he die afkortingen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

15 tot nu toe. :) (check ign profile) En dan tel ik niet de 7 PAL games die ik hiervoor had mee. :)

Komen er wel weer wat aan die ik wil hebben. :)

[ Voor 26% gewijzigd door schnumi op 04-10-2003 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

zie sign ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er ook maar 1 halen..alleen voor Mario Kart en Star Wars :) :) :) Is geen geld voor zo'n ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

nice, dan kan ik toch weer die 3 euro meepakken :)
ff Viewtiful Joe en 1080 avalanche orderen dan.

En ik heb 13 games d8 ik. En ik heb niet eens een bonusdisc :(
Daarvan heb ik er 1 nog nooit gespeeld en nog geen een uitgespeeld haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

admiral schreef op 04 October 2003 @ 13:35:
nice, dan kan ik toch weer die 3 euro meepakken :)
ff Viewtiful Joe en 1080 avalanche orderen dan.

En ik heb 13 games d8 ik. En ik heb niet eens een bonusdisc :(
Daarvan heb ik er 1 nog nooit gespeeld en nog geen een uitgespeeld haha.
check je mail wel effe he admiral!! :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Done, nu mag je jij mail checken :)
Trouwens goedkoop zeg 34 euro voor Viewtiful Joe.. yummie :)

Dat is gewoon 20 euro goedkoper dan een pal release.. lol

[ Voor 25% gewijzigd door admiral866 op 04-10-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

admiral schreef op 04 October 2003 @ 13:47:
Done, nu mag je jij mail checken :)
Trouwens goedkoop zeg 34 euro voor Viewtiful Joe.. yummie :)
Idd daarom. :) alvast bedankt btw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het geslowchat over mail ff op IRC?
Ik ga voor het einde van dit jaar nog 2, 3 games halen; F-Zero en 1080 op zeker, misschien tik ik ergens nog een goedkope 2e hands op de kop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redelijk veel spellen al hier.
let op, nog alfabetisch ook :)

Burnout 2, Crazy Taxi, Eternal Darkness, Ikaruga, Legend of Zelda: Wind Waker (met bonus discje), Luigi's Mansion, Metroid Prime, Mortal Kombat, Pikmin, Resident Evil, Skies of Arcadia, Smuggler's Run, Sonic Mega Collection, Soul Calibur II, Super Mario Sunshine, Super Monkey Ball 1 & 2, Super Smash Brothers, Tony Hawk 4, Wario World en Wave Race. 21 dus

Tel daar binnenkort als het mee zit Starfox, Resident Evil 0 en natuurlijk F-Zero, Mario Kart en Viewtiful Joe bij op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 13:57:
Kan het geslowchat over mail ff op IRC?
Ik ga voor het einde van dit jaar nog 2, 3 games halen; F-Zero en 1080 op zeker, misschien tik ik ergens nog een goedkope 2e hands op de kop...
Ja sorry moest effe. :) Voor het einde van het jaar komen er nog wel aardig wat games bij hier. Zeker viewtiful Joe en SW:RS III en 1080 avalanche. Voor de rest moet ik nog even kijken maar ik denk dat het er nog wel meer worden. :P

edit: of course MK:DD vergeten. :)

[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 04-10-2003 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Laatst online: 04-08 12:44
01. Zelda TWW / OOT / OOT:MQ
02. NBA Street Vol.2
03. Def Jam Vendetta
04. Resident Evil 0
05. Super Mario Sunshine
06. Star Wars Rogue Leader
07. Ikaruga
08. Soul Calibur 2
09. Metroid Prime
10. Game Boy Player

Deze games heb ik nu... Ik vind het wel jammer van die Players Choice spellen eigenlijk. Heb liever de orginele hoes. Dan moet ik dus even gaan zoeken of ik Star Fox ergens in de aanbieding kan vinden :).

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Hmm, was niet van plan VJ te kopen, maar een luttele 34 euro en een 9,5 @ IGN doen mij nu zwaar twijfelen.

Las dat Lik-Sang ook free worldwide shipping op full prices games leverde, maar voorlopig is LS toch duurder dan DVDBO dus echt interessant is dat nog niet.

• Rebel Strike shots

Een 'HOLY @#$! DAT ZIET ER GOED UIT' is hier wel op zijn plaats.

Co-op sweetness
Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100301.jpg

Check die textures en self-shadowing op de Tie fighter _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100302.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100303.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100304.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100305.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100306.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100307.jpg

*jaw drops*
Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100308.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100309.jpg

eek
Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100310.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100311.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100312.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100313.jpg

Afbeeldingslocatie: http://invis.free.anonymizer.com/http://www.n-philes.com/media/gc/rogue3rebelstrike/03100314.jpg

* Dyxtra krijgt zin in Star Wars en gaat nog ff Lightsaber rossen in JKIII: Jedi Academy
:+

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn wat ben ik blij dat ik hem gepreordert heb!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~ :9~

Kan Lucasarts niet eens les geven aan andere developers hoe je goed voor de cube kan programmeren? :+ Check die brug dan damn echt lekker. Ook die schaduw bij die TIE is idd zwaar vet. 8)

[ Voor 19% gewijzigd door schnumi op 04-10-2003 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Als Factor 5 dit voor elkaar krijgt op de cube ga je je idd afvragen waarom er nog geen spellen zijn die zo mooi zijn. Ze hebben ons gewoon al die tijd genept :+

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Aggressive Inline
Capcom vs SNK 2 EO
Eternal Darkness
Zelda: TWW/OOT/OOT:MQ
Mega Man Network Transmission
NBA Street Vol 2
Rayman 3
Rocky
Skies of Arcadia Legends
SW Rogue Squadron 2

En Wrestlemania X9 is onderweg.

SW RS 3 ziet er super uit, hopelijk is wel de moeilijksheidsgraad ietsje bescheidener. Als casual gamer zijnde daalt de replay value als games zo moeilijk zijn als zijn voorganger.

[ Voor 29% gewijzigd door Slurpie Blauw op 04-10-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

wow.. dit ziet goed uit...
Trouwens.. als dat ding strx 99 euro gaat kosten.. ga ik hem zeker weten kopen >:)!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-G schreef op 04 October 2003 @ 16:26:
wow.. dit ziet goed uit...
Trouwens.. als dat ding strx 99 euro gaat kosten.. ga ik hem zeker weten kopen >:)!
Tja als je het een leuk systeem vind, dan had je 'm ook eerder kunnen kopen. ;)
De volgende zeven GC games heb ik:
Zelda TWW (was speciale editie met GC en bonus disc)
Capcom vs. SNK
Game Boy Player
Super Smash Brothers Melee (€30)
Evolution Worlds
Baldur's Gate DA
Soul Calibur 2 (zeer gaaf ;))
edit:
Ja, dat is de juiste volgorde! :)

En in de toekomst: Pokémon Box en Colleseum, F-Zero en Mariokart

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff 2 vragen over SC:2. In de weapon master heb je een lijst met wapens per persoon, gaat die lijst van zwak naar sterk? (en is de de Soul Edge complete niet het sterkste wapen) en Wanneer krijg je Subchapter 2? (ik heb al Subchapter 1,3,4 en Extra chapter 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wapens zijn gesoorteerd op kracht, maar sommige hebben grote nadelen, slechte defense en afname van HP, Het Soul Calibur is het sterkste wapen, maar is als één na laatste genoemd. Het laatste wapen is het 'komische' wapen. En Sub-Chapter 2 krijg je als je Chapter 4 2x (!!!) voltooid hebt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de ng-en en de mail :) wordt de prijs, in de UK, 79 pond voor een GC.
Metroid prima wordt players choise met richtprijs van 19 pond.

Twee vrienden van me die al redelijk onder de indruk waren van de GC zijn nu niet meer te houden....zeker toen ik die plaatjes van Rebel Strike stuurde.
Die game gaat rokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Serious Sam op de Cube!

04-10-2003 | Bjorn Coenen

Groot nieuws voor First Person Shooter fans! Er komt namelijk een Serious Sam titel voor de GameCube.

Het hoge woord is eruit: Er is een Serious Sam game voor de GameCube in ontwikkeling. De game zal door het leven gaan met de subtitel "The Lost Levels". Het was al een tijdje een gerucht, maar nog nooit officieel bevestigd.

Serious Sam zal geen compleet nieuwe game worden; het wordt een remake van de Serious Sam game die al eerder verscheen op de Xbox en PC. De publisher van de game is Rockstar Games, die kort geleden ook al Max Payne voor de Game Boy Advance had aangekondigd, en natuurlijk ook bekend is van de populaire Grand Theft Auto games. Serious Sam: The Lost Levels zal in het eerste kwartaal van 2004 in de winkels komen te liggen. Meer info over de game volgt binnenkort!
beter IETS dan niets, zeg ik altijd maar :)

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 05-10-2003 00:01 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Euh, dus die Lost Levels zijn eik gewoon SS1 en 2 :? Beetje vreemd dat het een andere titel krijgt :P

Maar is wel leuk, zeker met z'n 4tjes :D Nu maar hopen dat hij lekker draait! :) Maar co-op is het echt heel koel :D Ik hoop btw wel dat ze ook co-op doen met 4 spelers, dat is niet op de xbox en dat is wel heel zonde...

Maarja, misschien kan het gewoonweg niet :?

[ Voor 27% gewijzigd door Okyah op 05-10-2003 00:17 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Hoe is die Mortal Kombat eigenlijk voor de cube?? Wil een cool vechtspel erbij als ik dalijk die cube ga halen... het coolste vind ik als je dus tegen elkaar vecht en dat je niet alleen van links naar rechts kunt lopen maar dat je ook boven en beneden wat levels hebt.. en dat de game een beetje snel vecht :P

en owja... is die Freeloader wat?? kost nu nog maar 20 eurootjes... dus is wel de moeite waard om erbij te nemen toch!

[ Voor 17% gewijzigd door Reignman op 05-10-2003 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Reignman schreef op 05 October 2003 @ 02:20:
Hoe is die Mortal Kombat eigenlijk voor de cube?? Wil een cool vechtspel erbij als ik dalijk die cube ga halen... het coolste vind ik als je dus tegen elkaar vecht en dat je niet alleen van links naar rechts kunt lopen maar dat je ook boven en beneden wat levels hebt.. en dat de game een beetje snel vecht :P

en owja... is die Freeloader wat?? kost nu nog maar 20 eurootjes... dus is wel de moeite waard om erbij te nemen toch!
Soul Caliber 2 O-)

Als je een (goede) fighter wil...

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
Reignman schreef op 05 October 2003 @ 02:20:

kep m... als je m wil...30euro klinkt ok :)
SC2 en MK-DA zijn de beste vechtspellen op de cube (ja verder hebben we niks)
en sommige aspecten van MK zijn beter dan die van SC.. en omgekeerd ook.
dusz.. en MK heeft combo's die ik ERG cool vind , SC2 heeft ze niet.. echt..

wel kicken maar ben er een beetje op uitgekeken sinds februari.. en ik ben ook niet
echt een vechtspel-fan ofzo.. dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 23:10:
Volgens de ng-en en de mail :) wordt de prijs, in de UK, 79 pond voor een GC.
Metroid prima wordt players choise met richtprijs van 19 pond.

Twee vrienden van me die al redelijk onder de indruk waren van de GC zijn nu niet meer te houden....zeker toen ik die plaatjes van Rebel Strike stuurde.
Die game gaat rokken.
79 pond = ~115 euro... Dat is nog wel wat meer dan dan 99 euro. En RSIII moet iedere twijfelaar wel overhalen, damn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

79 pond = ~115 euro... Dat is nog wel wat meer dan dan 99 euro. En RSIII moet iedere twijfelaar wel overhalen, damn
Ja de engelsen lopen wat te klooien met hun prijzen, maar de cube hier wordt gewoon 100 euro hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2003 @ 10:46:
[...]
Ja de engelsen lopen wat te klooien met hun prijzen, maar de cube hier wordt gewoon 100 euro hoor :)
gelukkig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat vieuwtuvul joe hier ook zo'n 35 euro kosten of gewoon 60 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 14:10:
gaat vieuwtuvul joe hier ook zo'n 35 euro kosten of gewoon 60 ?
Reken maar gewoon op 60 Euro voor de PAL release. ;)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Hehe ben dan eindelijk in Subchapter 2...

Als je wilt weten hoe:

Je moet dus wel minstens een Edgemaster (Level 72) zijn. Subchapter 2 gaat namelijk over een groep Edgemasters. Dan haal je gewoon missie 4.3. Ik weet niet eens of je de moeilijke versie hoeft te halen. Ik kwam er door de makkelijke versie te halen, maar de moeilijke had ik wel al gehaald (Met Nightmare + Soul Edge, 1 keer na 30 pogingen!)
Misschien is het mogelijk zonder level 72 te zijn, maar ik zou niet weten hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Heeft iemand Assasin,Beserker en Lizzardman :? al Playable in arcade mode.Ik heb ze nl. wel in de practice staan maar niet bij arcade ! Zo ja hoe en graag ff in een Spoilerbalkje want op gamefaqs e.d. staat het ook niet.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Laatst online: 26-11-2021
Wat zou je bij die 99 euro cube krijgen... alleen een cube en een controller? wat zijn dan nog de dingen die je er zeker bij moet kopen? denk sowieso een extra controller en een geheugenkaartje... op hoeveel kom je dan uit..?

enne BrbZrk.... wat is je mailadres (voor MK: DA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Copycat schreef op 05 oktober 2003 @ 15:50:
Heeft iemand Assasin,Beserker en Lizzardman :? al Playable in arcade mode.Ik heb ze nl. wel in de practice staan maar niet bij arcade ! Zo ja hoe en graag ff in een Spoilerbalkje want op gamefaqs e.d. staat het ook niet.
Spoiler:

Beserker: Haal Sublevel 1 voor de 2e keer (Dus de Extra missie)
Assassin: Moet je het ook een keer uitspelen, en dan geloof ik iets van Sublevel 3 halen.
Lizardman: Haal Extra Chapter 2 alle missies + extra missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copycat schreef op 05 October 2003 @ 15:50:
Ik geloof dat je ze alleen in de extra arcade mode kan gebruiken.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.