Het Grote Gamecube topic deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.550 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Iemand die Super Monkey Ball ergens in een winkel heeft zien liggen? Ben er naar op zoek maar ik ben er nog geen tegen gekomen. Ja bij de Dixons voor de volle € 60,-. Dat lijkt me een beetje veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in een Gameshop in Leiden hadden ze er een voor 30 euri was wel een op=op aktie geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Screens van SW : RS
Is dit nu echt in-game of in de SW movie zelf. ;)

En ik heb:
Metroid Prime
Zelda TWW + OOT + OOT MQ
Resident Evil
Eternal Darkness
Time Splitters 2
SSX Tricky
Super Mario Sunshine
Star Fox Adventures
Smugler's Run : Warzone
Super Smash Bros Melee

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

eRRoR.InSiDe schreef op 05 October 2003 @ 19:21:
Iemand die Super Monkey Ball ergens in een winkel heeft zien liggen? Ben er naar op zoek maar ik ben er nog geen tegen gekomen. Ja bij de Dixons voor de volle € 60,-. Dat lijkt me een beetje veel.
Super Monkey Ball 2 is bij Dixons voor 30euro te halen (geloof niet altijd gelijk de prijskaartjes, vraag het aan de kassa... dixons is nogal lui wat betreft omprijzen)
En Super Monkey Ball 1 is bij Intertoys ook voor 30euro te halen.

[edit]
nieuwe aanwinst:
Gameboy Advance SP + Metroid Fusion

[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 05-10-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nog een flinke leuke StreetFighter game uitkomt op de Gamecube? Want dan kan mijn dag helemaal niet meer stuk... ngc99 euro en sf game! Damnz das pas geil :D
En dan bedoel ik geen Capcom vs SNK want dat vind ik zulke graf spellen. Ik bedoel echt StreetFighter alpha 4 ofzoiets! Now that's the sh*'t I'm talking about!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
waarom is Capcom vs SNK niet cool dan..?? zitten toch alle SF fighters in + meer... (lijkt mij :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee man, is een hele andere gameplay dan de orginele sf serie, zitten altijd van die gekke specials in, nee sorry ik hou dr niet van! :D

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 22:43 . Reden: poep ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 22:42:
Nee man, is een hele andere gameplay dan de orginele sf serie, zitten altijd van die gekke specials in, nee sorry ik hou dr niet van! :D
Een andere gameplay, ik dacht het niet, Capcom vs SNK is een old skool 2D vechtgame. Er zit zelfs een character uit de allereerste arcade streetfighter, namelijk Eagle, die waarschijnlijk niet veel mensen kennen. Dus als je een echte SF fan bent, zul je hier absoluut geen spijt van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm kijk dat spreekt me wel aan, vooral omdat er bekende zijn uit StreetFighter (die toen dertijd zwart wit, of in kleur in de arcades was).

Maar ik weet dat ik weleens StreetFighter Alpha 3 voor de Ps en de Dreamcast speelde. En dan heb je ook nog StreetFighter 3 voor de dreamcast met zn gruwlijke muziek... En ik heb op de dreamcast in diezelfde tijd capcom vs snk gespeeld en die vond ik zo zuigen... net als sf vx xmen buhh bullshit moves die niet in sf thuis hoorde enzo en al die domme vlieg acties!
Maar als jij het zeg zal ik eens wat trailers van die game kijken :)

-edit-
ik lees nu wel ergens dat het spelen van Capcom vs SNK erg kloterig is met de gc controller! Is dit echt zo of is dit een kwestie van een weekje gewenning?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 23:50 . Reden: poep ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 23:34:
Hmm kijk dat spreekt me wel aan, vooral omdat er bekende zijn uit StreetFighter (die toen dertijd zwart wit, of in kleur in de arcades was).

Maar ik weet dat ik weleens StreetFighter Alpha 3 voor de Ps en de Dreamcast speelde. En dan heb je ook nog StreetFighter 3 voor de dreamcast met zn gruwlijke muziek... En ik heb op de dreamcast in diezelfde tijd capcom vs snk gespeeld en die vond ik zo zuigen... net als sf vx xmen buhh bullshit moves die niet in sf thuis hoorde enzo en al die domme vlieg acties!
Maar als jij het zeg zal ik eens wat trailers van die game kijken :)

-edit-
ik lees nu wel ergens dat het spelen van Capcom vs SNK erg kloterig is met de gc controller! Is dit echt zo of is dit een kwestie van een weekje gewenning?
De cube controller heeft een erg kleine dpad....niet echt fantastisch voor fighters. Maar er zijn diverse oplossingen (hori pad, ps2 joypad adapter, soul calibur 2 joystick......)

Maar buiten capcom vs snk zijn er voor zover ik weet geen capcom 2d fighters op de cube beschikbaar.

oh en mijn 8 games:

rogue leader
Wave race
monkey ball (dit weekend nog gespeeld met 2 ex collega's _/-\o_)
super mario sunshine
sega soccer slam
eternal darkness
metroid
zelda

binnenkort verwacht ik soul cailbur 2 (mits play meewerkt) en zowel f-zero als mariokart zijn gereserveerd.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Hoe zat het ook al weer is met het linken van 2 gameboy players? Kan dat met de standaard link kabeltjes of moet dat ook via de breedband adapter? En is het mogelijk een player met een actual gba sp te linken?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op 06 oktober 2003 @ 00:23:
Hoe zat het ook al weer is met het linken van 2 gameboy players? Kan dat met de standaard link kabeltjes of moet dat ook via de breedband adapter? En is het mogelijk een player met een actual gba sp te linken?
Kan allebei gewoon met een GBA linkkabel. Hebben we vorige cubeparty ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey guys ik heb morgen een presentatie en wil daar op een beamer een paar high res filmpjes laten zien van tombraider en mortal kombat heeft iemand een url voor me ?
ik heb wel een paar low res filmpjes van mkda maar die zien er niet echt uit op die beamer... als iemand een low res filmpje van tombraider heeft vind ik het ook goed . liefts high res dus.

ps tis best wel belangrijk....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 23:34:

-edit-
Het is idd niet de ideale controller, maar na een tijdje lukte het me wel weer om al die special moves te maken. Dus het went wel enigszins.
Ik denk zoals Sagat persoonlijk al zei beter om een hori pad (zelfde als snes controller) te nemen, voornamelijk voor de betere D pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op 06 October 2003 @ 00:21:
[...]

De cube controller heeft een erg kleine dpad....niet echt fantastisch voor fighters. Maar er zijn diverse oplossingen (hori pad, ps2 joypad adapter, soul calibur 2 joystick......)
Waar kan ik die gamepades kopen? Heb al op dimensionplus gekeken en nedgames maar ik vond alleen de 'standaard' third party joypads.

Werkt die ps2 joypad adapter trouwens een beetje goed?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
w000t, die prijsdaling is een geschenk uit Japan :)
Ik zat al naar die Zelda packet te kijken en wilde 'm elk moment gaan halen maar dit is echt meesterlijk.
Vriend van me is nu ook al niet te houden.

Binnenkort hebben jullie er 2 GC'er erbij :P

[ Voor 4% gewijzigd door Gman op 06-10-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 11:57:
[...]

Waar kan ik die gamepades kopen? Heb al op dimensionplus gekeken en nedgames maar ik vond alleen de 'standaard' third party joypads.

shop.insidegamer.nl heeft ze ongetwijfeld wel, probeer daar eens zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
ff 2 vraagjes...

maakt het uit of je de RGB Scart Cable van Nintendo of van Sun pakt? (scheelt 17 euro) en welke 2de controller zal ik erbij kopen?? is er veel verschil tussen 3d party of die van Nintendo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Reignman schreef op 06 oktober 2003 @ 12:27:
ff 2 vraagjes...

maakt het uit of je de RGB Scart Cable van Nintendo of van Sun pakt? (scheelt 17 euro) en welke 2de controller zal ik erbij kopen?? is er veel verschil tussen 3d party of die van Nintendo??
Gewoon die officiele spullen van Nintendo kopen daar is de kwaliteit veel beter van.
Zowel van RGB als Controller.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reignman schreef op 06 October 2003 @ 12:27:
ff 2 vraagjes...

Heb toevallig dit weekend met een third-party controller Soul Caliber en SSM zitten spelen, nou dat ding kraakte aan alle kanten en de knopjes waren tevens zwaar irri om in te drukken. Pas dus op met wat voor een controller je koopt, test hem indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Thelema schreef op 05 October 2003 @ 20:12:
[...]

[edit]
nieuwe aanwinst:
Gameboy Advance SP + Metroid Fusion
Het is niet eerlijk.

M'n SP is al 8 weken weg ter reparatie.

Weet iemand eigenlijk een goede release date van Resident Evil 4.
Want die moet ik echt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

is nog geen datum van bekend..

ik gok op begin 2004 voor Japan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 11:57:
[...]

Ik weet dat futurezone ook van die zooi verkoopt, heb ik een tijdje geleden een Ps Joypad > pc converter gekocht, zodat ik op de pc arcade spellen online kon spelen, zonder te klote met die gare pc joypads!

www.futurezone.nl dus

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Aargh, baggersite van nintendo.

Ik wil net even die 24/7 vipcodes van mn aangeschafte GBA SP met Metroid Fusion gaan reggen. Zie ik dat ik nogmaar 1800 sterren heb :( terwijl ik er eerst 4500 ofzo had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 11:57:
[...]

Ik heb 2 ps2 joypads met converter, gehaald voor soul calibur. Al hele tijd terug :P
Voor soul calibur werkt het echt goed ja, beter dan de gewone cube controller. Maar voor bijvoorbeeld marioparty is het niet echt eerlijk als 2 man een ps2 pad hebben en 2 man een cube controller, dan is de cube controller wel beter. Vooral de analoge stick, die is bij de ps2 gewoon kut om te besturen.

Ik koop binnenkort dus maar ff 2 cube controllers erbij :). Maar voor sou calibur zijn de ps2 pads een aanrader ja.
Alle knopjes worden gewoon gemapt. Op de achterkant van de verpakking staat welke knop welke knop gemapt wordt.
Tis alleen wel es lastig bij controller instellingen, dan moet je ff nadenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik sta op 27 games meen ik. Ik heb twee nieuwe titels en heb Animal Crossing verkocht. Uit mijn blote hoofd het lijstje, maar ik weet zeker dat ik er een of twee vergeet:

SMS
RE 0,1,2&3
SMB 1&2
SSB:M
Rocky
ISS2
WE6:FE (JAP)
SSX tricky
Spiderman the movie
F-Zero GX (US)
ED
StarFox adventures
Splinter Cell
Zelda: TWW
MP
NHL 2003
NFS:HP2
Ace Golf
Mario Golf (US)
SEGA soccer Slam
Enter the Matrix
Tony Hawk Pro Skater 4
Simpsons: Hit & Run (US)
PSO: Ep 1&2
Timesplitters 2

(29 dus...)

Ik denk trouwens dat ik Ace Golf en ISS2 inlever bij mijn gamesshop en daarmee toch maar SC2 ga kopen (met bijbetaling uiteraard)...

[ Voor 40% gewijzigd door Deddiekoel op 07-10-2003 14:08 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

hoe is Simpsons: Hit & Run eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

met de Prijsverlaging ga ik ook een NGC kopen eind dit jaar ^_^

sowieso met de volgende Games
- Soulcalibur 2
- Mario Kart Double Dash
- Waverace Blue storm
- 1080 Avelanche
- MGS:TTS

:) kijk er nu al naar uit

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

ik heb net een hori gamepad gekocht helaas kan ik uhm niet testen ... :(
maja ik heb er net even mee gespeeld en vond uhm best fijn in de hand liggen en de knoppen voelen ook lekker aan

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
HIValicious schreef op 06 October 2003 @ 14:48:
maja ik heb er net even mee gespeeld en vond uhm best fijn in de hand liggen en de knoppen voelen ook lekker aan
Voor hoeveel en waar :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soms zie ik hier linkjes naar www.ign.com waar je rechtstreeks filmpjes kan downloaden.
nu ga ik zelf naar ign en zie ik dat je altijd een insider moet zijn om ze te downloaden
hoe kan ik filmpjes downloaden van ign zonder een insider te zijn? ik ben op zoek naar filmpjes van tombraider en mkda het is voor school btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Net Robotech Battlecry gekocht... 20 euri's bij e-plaza (veel goedkope spellen daar)
Best leuk om te spelen, kan ik me prima mee vermaken :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ja hoe lang gaat dat nou nog duren bij die sterrencatalogus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 72 in SC 2 maar toch heb ik nog steeds niet subchapter 2 te pakken (verder heb ik ook nog niet alle extra missies gehaald, moet er nog 6 ofzo) wie ow wie weet hoe ik subchapter 2 kan unlocken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
kan niet wachten tot de 17e... zal er wel vroeg bij moeten zijn denk ik... cube zal wel zo uitverkocht zijn overal.. ben benieuwd welke kleuren er voor die prijs van 99 eurootjes zijn..

ga hem denk ik halen bij media markt... want die zal wel het goedkoopst zijn met de accessoires.. of is er een webshop erg goedkoop in dat soort stuff???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Vanitas schreef op 06 oktober 2003 @ 12:40:
[...]
Weet iemand eigenlijk een goede release date van Resident Evil 4.
Want die moet ik echt hebben.
q1 2004 voor japan
q3/q4 2004 voor europa

en da's exclusief eventuele vertrgingen.

* rajackar zit ook al te stuiteren bij het idee aan RE4

Maar helaas, het is dus nog een jaar wachten waarschijnlijk.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ik bied P.N.03 te RUIL aan tegen:

Nintendo GameCube titel
- Sonic Mega Collection
- Megaman Network Transmission
- Wario World
- Soul Calibur 2

of

Nintendo GameBoy Advance titel
- Megaman Zero
- Kirby's Nightmare
- Warioland 4

..eventueel ander game in overleg
Interesse? Mail me

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42
De release van Viewtiful Joe was toch 24 oktober of niet? Ik kan haast niet wachten op dat spel :) Volgens mij wordt dat echt een topper, maar voorlopig kan ik me nog vermaken met SC2 denk ik;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
Hij schijnt wel makkelijk te zijn hè... VJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of die gamecube opzichzelf is, of ook met een game erbij?
En er staat trouwens overal, voor de verwachte prijs van 99 euro.. dus het kan ook nog lager.. of hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de reply Admiral. Denk dat ik dan maar iig een converter bestel, heb hier toch al 2 van die controllers liggen. Gaat mij sowieso om SC2, is de enige multiplee game die ik tot dusver voor de cube heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gruwlijk filpmje die 1e! Echt een final fantasy achtig spel zeg! En zeker wel waard om te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Reignman schreef op 06 October 2003 @ 18:07:
Ow? Ik had juist gehoord (gelezen) dattie vrij pittig was. Maar goed we zien wel, hij wordt als het goed is overmogen verstuurd =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reignman schreef op 06 October 2003 @ 18:07:
Pardon? :)

Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar VJ is samen met Ikaruga en F-Zero een van de moeilijkste spellen die laatste paar jaar heb gespeeld. En leukste trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 15:52:
Ik ben nu level 72 in SC 2 maar toch heb ik nog steeds niet subchapter 2 te pakken (verder heb ik ook nog niet alle extra missies gehaald, moet er nog 6 ofzo) wie ow wie weet hoe ik subchapter 2 kan unlocken :(
Ecco schreef op 05 oktober 2003 @ 15:40:
Hehe ben dan eindelijk in Subchapter 2...

Als je wilt weten hoe:

Je moet dus wel minstens een Edgemaster (Level 72) zijn. Subchapter 2 gaat namelijk over een groep Edgemasters. Dan haal je gewoon missie 4.3. Ik weet niet eens of je de moeilijke versie hoeft te halen. Ik kwam er door de makkelijke versie te halen, maar de moeilijke had ik wel al gehaald (Met Nightmare + Soul Edge, 1 keer na 30 pogingen!)
Misschien is het mogelijk zonder level 72 te zijn, maar ik zou niet weten hoe.
Heb btw sinds eergisteren alle missies en extra missies in wmm gehaald. Meeste met Siegfried + Soul Calibur :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 06 October 2003 @ 14:48:
Bij SCII vond ik het eigenlijk geen verbetering, althans niet noemenswaardig. Ik speel weer gewoon met de standaard cube controller dus... Jammer van die 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Effe voor iedereen die met SCII de subchapters niet kan vinden :
To unlock Supchapter 1, beat Stage 3 of Chapter 3 in Weapon Master Mode.
To unlock Subchapter 2, beat Stage 3 of Chapter 4 a second time in Weapon Master Mode.
To unlock Subchapter 3, beat Stage 2 of Chapter 8 in Weapon Master Mode.
To unlock Subchapter 4, beat Stage 3 of Subchapter 3 in Weapon Master Mode.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Haha,

"The topic of the return of the black spoiler blocks" :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Wil voor me GC een wireless controller halen maar hoe bevalt die julllie ?

[ Voor 14% gewijzigd door TheBoneCollector op 06-10-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
weet iemand wat de laatste versie is van de Freeloader??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
Nou ik weet niet wie de camerapunten heeft bedacht van Mario Sunshine maar ik kan er echt niet mee overweg. Ik loop steeds net te ver of de camera draait net waardoor ik precies ergens afloop. Irritatie factor 10.000.

Ik had verwacht dat ik even moest wennen maar ik wordt er enkel maar chagie van. Nu heb ik niet alle Mario's gespeeld maar dit slaat echt nergens op. Had liever de N64 versie gehad op mijn cube.

Zo dat moest ik even kwijt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Je kunt met de gele stick je camerapositie veranderen. ;) :) Maar idd de camera is soms erg lastig maar doordat je zelf kunt bepalen waar je hem wilt hebben komt het meestal wel goed. :)

Trouwens ik heb net een hilarisch filmpje uit SW:RS III gezien. :D

Het betreft de intro waarin eerst het Lucasarts teken in beeld komt en dan komt er een muziekje echt een discotune uit de jaren 70 ofzo en dan zie je darth vader enz allemaal dansen op de dansvloer en daar komt het factor5 logo dan tevoorschijn.

Ik ben hem nu aan het uppen echt hilarisch die moet je gewoon zien. 8)
Reignman schreef op 06 oktober 2003 @ 20:49:
weet iemand wat de laatste versie is van de Freeloader??
1.06b dacht ik. :)

[ Voor 15% gewijzigd door schnumi op 06-10-2003 20:56 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
TheBoneCollector schreef op 06 October 2003 @ 20:40:
Wil voor me GC een wireless controller halen maar hoe bevalt die julllie ?
uhm... super?
:) 1 ding though... geen rumble function..
maar als dat geen probleem is... AANSCHAFFEN! ;)

btw. battery life is super! no problemo ever.
60-80 uur voor mij op 2 AA (duracel ECHT veel beter dan de "cheap ones")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik heb het geupload mensen en wel downen en kijken he!!!! echt gaaf!

Heb je wel quicktime voor nodig btw. :)

hier is het filmpje te downen

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 06-10-2003 21:02 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:39
Voor de mensen die niet kunnen wachten.

Gameland helmond heeft de GC al voor €99,- liggen :)
Mijn huidige lijst van games

De NGC zelf ofcourse
Bloody Roar Primal Fury ( zuigt )
Luigi's mansion
BMX XXX
Super Monkey Ball
Super Mario Sunshine
Super Smash Brothers Melee
Zelda The Wind Waker ( inclusief bonusdisc) ( tweemaal waarvan 1 nog gesealed )
Mario Party 4
DieHard Vendetta ( zuigt )
Harry Potter and the chamber of secrets ( vandaag gekocht voor €20,- 10 min gespeeld ziet er goed uit lijkt me echt leuk)
4 controllers
2 verlengkabels voor controllers
2 × memcard 59 blocks ( morgen een 256 blocks halen )

Wacht nu ff op Metroid Prime totdat die platinum is :)

[ Voor 80% gewijzigd door harley op 06-10-2003 21:16 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

schnumi schreef op 06 October 2003 @ 21:01:
Ik heb het geupload mensen en wel downen en kijken he!!!! echt gaaf!

Heb je wel quicktime voor nodig btw. :)

hier is het filmpje te downen
DISCO TIME!!! 8)
Ik heb effe gemist waar dit filmpje over ging, maar wel geinig ja.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Tering, Metroid Fusion is echt super.. iemand enig idee wanneer Metroid Zero Mission uitkomt?

Te ruil:
Skies of Arcadia: Legends (US) eventueel incl Freeloader 1.06b
liefst tegen een nieuw spel zoals Soul Calibur 2, dan ben ik uiteraard ook bereid om bij te betalen.
mail me als je interesse hebt: dophemont@yahoo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 06 oktober 2003 @ 20:55:
Je kunt met de gele stick je camerapositie veranderen. ;) :) Maar idd de camera is soms erg lastig maar doordat je zelf kunt bepalen waar je hem wilt hebben komt het meestal wel goed. :)

Trouwens ik heb net een hilarisch filmpje uit SW:RS III gezien. :D

Het betreft de intro waarin eerst het Lucasarts teken in beeld komt en dan komt er een muziekje echt een discotune uit de jaren 70 ofzo en dan zie je darth vader enz allemaal dansen op de dansvloer en daar komt het factor5 logo dan tevoorschijn.

Ik ben hem nu aan het uppen echt hilarisch die moet je gewoon zien. 8)
Die is best wel stijl ja :)

• Mario kart Website is ook online

Klik

Staan een paar filmpjes, screenshots en wallpapers.. Wel aardige site :)

De bonusdisc details zijn ook bekend als je MK:DD pre-ordert:

Sonic Heroes - 2 playable stages and 7 movies
Rebel Strike - Hoth Level Playable
Fire Emblem Downloadable data for GBA
TMNT Playable level
F Zero Playable demo
Mario Party 5 - 5 mini games

Interessante lijst als je het mij vraagt :)

En hopelijk wordt morgen Viewtiful Joe ook binnenkort opgestuurd. Die lijkt me echt lache! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
uhm... super?
:) 1 ding though... geen rumble function..
maar als dat geen probleem is... AANSCHAFFEN! ;)

btw. battery life is super! no problemo ever.
60-80 uur voor mij op 2 AA (duracel ECHT veel beter dan de "cheap ones")
Oke thnx... geen rumble hmm toch maar ff nadenken
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
TheBoneCollector schreef op 06 October 2003 @ 21:46:
[...]

Oke thnx... geen rumble hmm toch maar ff nadenken
>:)
Hij is het echt waard hoor... De D-pad is ook veel beter dan op een gewone controller, bij mij iig :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu 2 dagen een gamecube, en het owned de xbox en de ps2 echt hard :P

Maarem, nu heb ik een aantal vraagjes. Ik vind het beeld, met name bij Zelda, namelijk nogal blurry (wazig) en nu las ik het een en ander over een RGB kabel. Is zo'n kabel de moeite waard? Wordt alles in een keer scherper en minder wazig met zo'n kabel?

btw. Ik kwam laatst niet verder met Zelda, dus snel ff een hintje van gamefaqs.com opgezocht en toen zag ik toch een ***** grote walktrough. Ik heb gehoord dat de game vrij lang is qua speelduur. Dus zou ik graag weten hoe lang de speelduur ongeveer is, want als het echt zo lang is als die walktrough, dan ga ik denk ik de hoop opgeven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Zelda speel je in ongeveer 25uur uit.. helaas zit er ergens een erg saai stuk in.

Maar koop gewoon een originele RGB kabel van Nintendo, je zal er zeker en vast geen spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 21:54:
Heb nu 2 dagen een gamecube, en het owned de xbox en de ps2 echt hard :P

Maarem, nu heb ik een aantal vraagjes. Ik vind het beeld, met name bij Zelda, namelijk nogal blurry (wazig) en nu las ik het een en ander over een RGB kabel. Is zo'n kabel de moeite waard? Wordt alles in een keer scherper en minder wazig met zo'n kabel?

btw. Ik kwam laatst niet verder met Zelda, dus snel ff een hintje van gamefaqs.com opgezocht en toen zag ik toch een ***** grote walktrough. Ik heb gehoord dat de game vrij lang is qua speelduur. Dus zou ik graag weten hoe lang de speelduur ongeveer is, want als het echt zo lang is als die walktrough, dan ga ik denk ik de hoop opgeven 8)7
Gefeliciteerd en welkom ;)

Zelda is niet zo groot hoor en als je eenmaal begint blijf je toch wel spelen :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Thelema schreef op 06 oktober 2003 @ 22:02:
Zelda speel je in ongeveer 25uur uit.. helaas zit er ergens een erg saai stuk in.

Maar koop gewoon een originele RGB kabel van Nintendo, je zal er zeker en vast geen spijt van krijgen.
25 uur? Not me... :) Ik heb er wel 2 weken over gedaan, gemiddeld 5 uur per dag. Maar goed, ik ben ook wat sullig met sommige puzzels. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 18:26:
Thanks voor de reply Admiral. Denk dat ik dan maar iig een converter bestel, heb hier toch al 2 van die controllers liggen. Gaat mij sowieso om SC2, is de enige multiplee game die ik tot dusver voor de cube heb :+
je kan ze gewoon bij de dixons halen. Scheelt verzendkosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

jOzh schreef op 06 oktober 2003 @ 18:49:
[...]

Ow? Ik had juist gehoord (gelezen) dattie vrij pittig was. Maar goed we zien wel, hij wordt als het goed is overmogen verstuurd =)
Ja idd ik had ook van ign begrepen dat weer een van de games waar men het durfde om lekker moeilijk te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
de auto van Wario en wa-luigi(zo heet hij toch?) is echt cool.
Afbeeldingslocatie: http://renkers.com/pi/mk_wp1.3_800.jpg

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sow JEZUUUS wat * geil * ik zit die footage van mario kart op http://www.mariokart.com/prelaunch/gameplay.html te kijken! Echt lauw man! Ik kan nu helemaal niet meer wachten op de gamecube! Soon it will be mine and mario kart double dash zal er zeker bij horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
Voor de mensen die niet kunnen wachten.

Gameland helmond heeft de GC al voor €99,- liggen :)
ik denk dat we de komende dagen nog wel wat stunts kunnen verwachten... wellicht gaan een aantal winkels ze wel onder de 99,95 weg doen .... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had verwacht dat ik even moest wennen maar ik wordt er enkel maar chagie van. Nu heb ik niet alle Mario's gespeeld maar dit slaat echt nergens op. Had liever de N64 versie gehad op mijn cube
Jaaa en de camera in sunshine is PRECIES hetzelfde als die van mario64 :). Ik vraag mij af of het niet aan de bestuurder ligt dan aan de speler, want ik had 0.0 problemen. ik vond de freecam geniaal zelfs, maarja wie ben ik.

@rogue squadron filmpje: haaaaaaaaaaaaahahahaha ik weet nog wel dat ie toen uitkwam voor roguesquadron 2 , die was al geniaal. Deze is beter :D

thelema, youve got mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Ik krijg zooooo'n zin in MarioKart!!! het zit er echt heeeeel goed uit!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBoneCollector schreef op 06 October 2003 @ 22:51:
[...]

ik denk dat we de komende dagen nog wel wat stunts kunnen verwachten... wellicht gaan een aantal winkels ze wel onder de 99,95 weg doen .... :P
Ik ben niet nieuwsgierig ofzo.. MAAR WELKE WINKELS BEDoel JIJ DAN? hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
hehehe :p we zullen zien.... maar denk wel dat er een aantal gaan stunten ofzo... kijk maar naar Gameland gaat al voor 17-10 op de 99,95 zitten... misschien dat een ander er een spel bij gaat doen ofzo weet nie .... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een spel lijkt me eigenlijk extreem, ik denk wel een memory card of controller extra.
Ik bedoel meeste spellen kosten tussen de 20/60 euro dus die zullen er niet snel erbij worden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
hehehe :p gewoon vragen en een beetje zeuren ;) maar idd memory card ofzo zal het wel worden

[ Voor 33% gewijzigd door TheBoneCollector op 06-10-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 23:02:
een spel lijkt me eigenlijk extreem, ik denk wel een memory card of controller extra.
Ik bedoel meeste spellen kosten tussen de 20/60 euro dus die zullen er niet snel erbij worden gedaan.
Wat dacht je van een player's choice titel want een controller is nog duurder toch :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou controller's lijken me dingen die goedkoop gemaakt, maar duurd verkocht worden.. maar en spel is iets waar misschien wel 50 man een lange tijd aan besteed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 23:07:
Nou controller's lijken me dingen die goedkoop gemaakt, maar duurd verkocht worden.. maar en spel is iets waar misschien wel 50 man een lange tijd aan besteed hebben.
Daar gaat het niet om, het gaat om de winkelwaarde ;)

En Player choice titels en controllers zijn ongeveer zelfde prijs.

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Kwam net toevallig Gammo weer tegen op TV, is best een goed programma eigenlijk :) Meestal zijn die gameshows van Nederlandse makelijk ruk. Retro stukje over Mario Kart 64 was leuk om te zien, stelde alleen weinig voor.
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 22:54:
Jaaa en de camera in sunshine is PRECIES hetzelfde als die van mario64 :). Ik vraag mij af of het niet aan de bestuurder ligt dan aan de speler, want ik had 0.0 problemen. ik vond de freecam geniaal zelfs, maarja wie ben ik.
Snap de kritiek ook niet helemaal, heb er geen moment last van gehad :? Maar ik bestuur de camera veel zelf, misschien dat het daar aan ligt.

//edit: Gamespot review van Viewtiful Joe: 9.2

*preordert*

[ Voor 10% gewijzigd door Dyxtra op 07-10-2003 00:28 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
D³ schreef op 07 oktober 2003 @ 00:16:
Kwam net toevallig Gammo weer tegen op TV, is best een goed programma eigenlijk :) Meestal zijn die gameshows van Nederlandse makelijk ruk. Retro stukje over Mario Kart 64 was leuk om te zien, stelde alleen weinig voor.
AARGH dat was juist vreselijk om te zien, wat een sukkels daar :/ Rijdt die lullo rond met een ster, botst tegen 2 mensen en hij denk er niet eens aan die ster te gebruiken :? Sukkel :r

Ik heb het niet zo op Gammo :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/wario/10.jpg

Nou weet ik helemaal zeker dat ik Wario Ware ga kopen op de cube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
guys, een Zelda compilation disc as rumored!

http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldabonus_10060302.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/zeldabonus_10060301.jpg

en Gamecube heeft de afgelopen week meer verkocht dan PS2 en xbox (VS)
http://www.n-philes.com/php/epyvepafvlefuffyvppy.php

• NGC :64,405
• PS2 :53,834
• XBX :26,290

dus na Japan, ook in de VS meer verkocht dan beide (ook al is t maar 1 weekje)
nu nog Europa. :)

en nieuwe Rebel Strike filmpjes van IGN. REAL-TIME BABY! :)

http://cubemovies.ign.com...trkgcn_100603_01_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...trkgcn_100603_02_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...trkgcn_100603_03_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...trkgcn_100603_04_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...trkgcn_100603_05_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...trkgcn_100603_06_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...trkgcn_100603_07_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...trkgcn_100603_08_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...trkgcn_100603_09_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...trkgcn_100603_10_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...trkgcn_100603_11_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...trkgcn_100603_12_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...trkgcn_100603_13_free.wmv

doe opslaan als... anders doet it t niet.
yammie. :9

Wallace and Gromit Review
http://cube.ign.com/articles/453/453350p1.html

Hot Wheels World Race
http://cubemovies.ign.com...eelgcn_100603_01_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...eelgcn_100603_02_free.wmv
http://cubemovies.ign.com...eelgcn_100603_03_free.wmv

goede morgen allemaal. O+ :Z 8)7 :Y)

[ Voor 61% gewijzigd door BrbZrk op 07-10-2003 04:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:24

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

En ik had toevallig het liefst een zwarte Cube!! Het wordt helemaal ok dus :9.

Maarruuuh, wanneer zou die Bonus-disc meekomen dan? Waarschijnlijk niet al meteen vlak na de prijsverlaging, want dan zal de verkoop al genoeg gestimuleerd worden...

Hmmm, wordt een moeilijke keus: Wachten, of Bonus disc... Wachten, of Bonus disc of wachten... Of disc... Of niet wachten EN disc ?? :X :?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is van een amerikaanse site, de kans dat dat de eerste tijd naar europa komt is zeer klein. beter koop je er nu een en pluk je die disc een keer van ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
D³ schreef op 07 October 2003 @ 00:16:

[...]
Snap de kritiek ook niet helemaal, heb er geen moment last van gehad :? Maar ik bestuur de camera veel zelf, misschien dat het daar aan ligt.

*preordert*
Ik heb niet de bedoeling gehad om te zeggen dat het spel slecht is. En het zal ongetwijfeld aan mij liggen. Dat ontken ik helemaal niet. Laat ik het anders omschrijven dan.

Ik heb veel meer problemen met die camera nu als dat ik had bij Mario 64 waar het vanzelf ging. Ik zal vanavond weer eens met frisse moed beginnen. Het kan heel goed aan mij liggen, nogmaals, maar ik werd er echt even kriegel van dat het zo ongelofelijk slecht ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*preordert*
oe had je daar gamespot voor nodig? ;) ign review 9.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

BrbZrk schreef op 07 October 2003 @ 04:22:
....

doe opslaan als... anders doet it t niet.
yammie. :9

....
wat ? hoe ? weh ? .. aargh ! .. zeker ook nog anders zoiets voor elkaar gepriegeld .. bloomp ..

oops ..

slapen .. ja .. dat maar doen =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

D³ schreef op 07 October 2003 @ 00:16:

*preordert*
Net op tijd dan, morgen is de release (US versie) =)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
waar kun je hem het beste bestellen?? dvdboxoffice??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 00:16
Laat ik het maar zeggen hoe VJ is :)
Het spel is gewoon moeilijk! MAAR wel uitdagend! En het is gewoon ook gewoon leuk om bepaalde dingen telkens opnieuw te moeten doen (dat vechten is zooo vet :D), dat heb ik bijvoorbeeld niet met Mario. Wat ook soms super frusterend is maar dat ook gewoon blijft. Met VJ heb ik dat absoluut niet! Komt ook misschien omdat er zoveel humor inzit :) Als je pauze drukt dan hoor je per level iets anders. In level 1 hoor je bijvoorbeeld 'LET'S TAKE A BREAK!' en in level4 hoor je 'erm, nothing personal but is it number one or number two?' :)

VJ is echt één van de betere titels in mn bezit :) Want ik heb :
VJ
Mario Sunshine
Zelda WW
NBA Streets Vol2
Winning Eleven 6 FE
Burnout 2
Resident Evil 0
Virtua Striker3
MK:DA
Ikaruga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] Amerikaanse Mario Kart bonus disc

In Amerika kunnen de gamers bij Mario Kart: Double Dash een bonus disc verwachten. Wat staat erop? Wij hebben het antwoord!

Hoewel de game in Europa drie dagen eerder in de winkels ligt dan in Amerika, lijkt het erop dat wij het zonder bonus disc zullen moeten stellen. De Amerikanen krijgen de game drie dagen later dan wij, maar krijgen dan weer wel een mooie bonus disc. Wat staat er op die bonus disc? Dit:

Speelbare F-Zero GX demo

Speelbare Teenage Mutant Ninja Turtles

Star Wars: Rebel Strike demo met het Hoth level speelbaar

5 speelbare mini-games uit Mario Party 5

2 speelbare Sonic Heroes levels en 7 Sonic Heroes filmpjes

Fire Emblem content waaronder wapens, moves en muziek

Mocht deze disc ook in Europa uitkomen, dan lees je het natuurlijk als eerste op CubeZone!
W007 deze wil ik ook :D :9~

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Glorix Jim schreef op 07 oktober 2003 @ 10:59:
VJ is echt één van de betere titels in mn bezit :) Want ik heb :
VJ
Mario Sunshine
Zelda WW
NBA Streets Vol2
Winning Eleven 6 FE
Burnout 2
Resident Evil 0
Virtua Striker3
MK:DA
Ikaruga
Zet VJ dan eens even snel in je sig ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:39
Strakjes ff Metroid Prime kopen bij E plaza Starfox en metroid zijn daar nl al € 32.99 in de gewone verpakking nog niet in platinum verpakking :)

heb net ook nog maar een 251 memcard gekocht

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 00:16
jOzh schreef op 07 October 2003 @ 11:34:
[...]

Zet VJ dan eens even snel in je sig ;)
done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF is nintendo aan het doen USA wel bonux disc en europa niet zijn ze gek ofzo ?

/me gaat meteen maar een pre-order plaatsen voor de us versie ik moet gvd die bonus disc gewoon hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 02:40:
LOL

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/games/wario/10.jpg

Nou weet ik helemaal zeker dat ik Wario Ware ga kopen op de cube :)
uhm ben ik de enige die niet snapt wat hier LOL aan is? Behalve dan dat et er wack uit ziet.
plz explain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
admiral schreef op 07 October 2003 @ 12:58:
[...]

uhm ben ik de enige die niet snapt wat hier LOL aan is? Behalve dan dat et er wack uit ziet.
speel m op de gba, het is gewoon zo onzinnig leuk en het speelt zó lekker... pure fun en oldschool gameplay in een newschool jasje. SUPER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online
admiral schreef op 07 oktober 2003 @ 12:58:
[...]

Ik snap um ook niet :z

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik iemand waar ik een hori gamepad kan kopen. En voor hoeveel?
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.