|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
|
Anoniem: 109280
[ Voor 59% gewijzigd door Max|Burn op 19-05-2005 19:59 ]
op FOK zeggen ze dat dat plaatje al een jaar oud is.Anoniem: 119856 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:58:
ik post het hier nog eens[afbeelding]
vraag me altijd af hoe zulken dingen lekken.
www.tri-state.nl
Anoniem: 119856
Smiling as the shit comes down...
Anoniem: 34169
ReclameAnoniem: 34169 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:03:
Over dat filmpje van 'The Darkness', IGN is echt geflipt hier. Ik krijg een filmpje van "Jeep Maniacs" te zienEn ja, ik weet zeker dat ik op de goed link heb geklikt.
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 19-05-2005 20:06 ]
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Omdat die voor Insiders bedoeld zijn?Anoniem: 34169 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:05:
schaamt zich
Waarom krijg je die reclame niet bij quicktime filmpjes?
Daarvoor moet je betalen.Anoniem: 34169 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:05:
schaamt zich
Waarom krijg je die reclame niet bij quicktime filmpjes?
[ Voor 10% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 19-05-2005 20:27 ]
... en oranje! :P
Er is geen aankomende Nintendo presentatie die open is voor het publiek/pers.Anoniem: 104748 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:32:
Waar kan ik de aankomende nintendo presentatie live streaming bekijken?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Om 22.00 uur dus:Aap schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:57:
Iedereen kan hem straks gewoon bekijken opde Gamespot pagina (na afloop). Alles word daar steeds opgenomen en klik je gewoon op de stream for free button
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Dat is regelmatig
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 104748
Doet me denken toen de cijferoorlog nog om de polygonen ging, was precies hetzelfde, hoe hoger het getal hoe beter. Ofdat het om aantallen ging met effecten of welke effecten werd niet genoemd, en uiteindelijk merk je in de games er ook zelden iets van.schnumi schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:35:
Idd. Miyamoto zegt zelf ook dat de cijfertjes die je te zien krijgt zijn gewoon raw numbers. Dus niet met effecten etc etc etc. Leuk voor de cijfergekken dus maar je hebt er geen fluit aan.
Ja, maar het IS er wel. Nintendo kan wel leuk zeggen dat we niet naar de specs moeten kijken, maar voor de massa is dat wel wat telt. DAT is wat er in een krantje als de spits komt, of in de veronica gids etc.MaxBurn schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:28:
Lui, Nintendo heeft al 100x gezegd dat er met de E3 nog bar weinig onthuld zal worden.
Paar sterke punten van Miyamoto vond ik wel:
- Huidige specs van 360 en ps3 zijn gebaseerd op testopstellingen/boards en is nu blaten van specs onzinnig, Nintendo heeft ook niet alles finalized en wachten gewoon.
- Erg veel 360 en ps3 materiaal is rendered ipv game
- Niks/Erg weinig van 360 en ps3 is playable
Flickr PSN ID= cheironnl
Anoniem: 56386
Mensen als ze een console gaan kopen zeggen ze echt niet van. 'Die xbox heeft een +/- 700 mhz processor die moet ik echt kopen, kijk maar die ps2 heeft maar XXXmhz proccesor nou die koop ik dan lekker niet'. Mensen kijken gewoon welke console hun het best bevalt, meeste spellen, leukste gameplay, prijs heeft.cheiron schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:04:
[...]
Ja, maar het IS er wel. Nintendo kan wel leuk zeggen dat we niet naar de specs moeten kijken, maar voor de massa is dat wel wat telt. DAT is wat er in een krantje als de spits komt, of in de veronica gids etc.
Ze hebben dit bij de Gamecube fout zien gaan, en gaan nu rennend op de 7e sloot af..
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 56386 op 19-05-2005 22:07 ]
De xbox en ps2 zijn toch altijd duurder geweest dan de gamecube.Anoniem: 56386 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:07:
[...]
Mensen als ze een console gaan kopen zeggen ze echt niet van. 'Die xbox heeft een +/- 700 mhz processor die moet ik echt kopen, kijk maar die ps2 heeft maar XXXmhz proccesor nou die koop ik dan lekker niet'. Mensen kijken gewoon welke console hun het best bevalt, meeste spellen, leukste gameplay, prijs heeft.
Iets wat veel belanrijker dan de spec's zijn is de prijs. Als de prijs te hoog is dan gaan minder mensen hem kopen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Anoniem: 56386
Nou graphics zijn niet alles, kijk maar bijvoorbeeld naar GTA:San Andrea's die verkocht dacht ik beter dan halo 2. Terwijl SA er veel minder mooi uitzag dan halo 2.cheiron schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:12:
[...]
- Zorg dat je voldoende spec-kracht hebt om mee te kunnen met de concurrentie. Als de massa ziet dat je concurrent 3* mooier is dan jouw console mag hij goedkoper wezen, maar wordt het echt geen hit.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 56386 op 19-05-2005 22:16 ]
GTA is een geweldige franchise, en zit redelijk tegen de grens van de ps2 aan.Anoniem: 56386 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:16:
[...]
Nou graphics zijn niet alles, kijk maar bijvoorbeeld naar GTA:San Andrea's die verkocht dacht ik beter dan halo 2. Terwijl SA er veel minder mooi uitzag dan halo 2.
Maar tuurlijk graphics zijn erg belangrijk geworden deze dagen. Alleen het is niet alles.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 4% gewijzigd door GeniusJennis op 19-05-2005 22:33 ]
Specs: http://specs.tweak.to/14067
Installed base van de PS2 is dan ook 5x zo groot...Anoniem: 56386 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:16:
[...]
Nou graphics zijn niet alles, kijk maar bijvoorbeeld naar GTA:San Andrea's die verkocht dacht ik beter dan halo 2. Terwijl SA er veel minder mooi uitzag dan halo 2.
Maar tuurlijk graphics zijn erg belangrijk geworden deze dagen. Alleen het is niet alles.
realityalways start as a dream
Ehm nee, dat was alleen maar hype dat door fanboys gecreerd wasGeniusJennis schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:32:
Zou the big N vandaag niet met een geweldige onthulling komen
Is dit niet heel erg naïef?Can we expect Nintendo to collaborate with more third parties on Revolution games?
Shigeru Miyamoto: At this point, we've only been talking with a few companies. However, if other companies come forward and they want to join us to work with us to create games, of course that would be great for us. One thing we want to make sure that we don't do is have too many games of the same type or genre. We don't want too many games involving the same themes or characters.
Ik prik zo door die leugens van Nintendo, de vuilakken!D³ schreef op donderdag 31 maart 2005 15:39:
Overigens komt M128 never nooit niet op de Cube, dat wordt gewoon een Revo launch game.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Anoniem: 115248
Lijkt me duidelijk.we're looking at making a small, quiet, affordable console. If you look at trying to incorporate all that, of course we might not have the horsepower that some other companies have,
Hm... dat klinkt nogal verontrustend. Ik geloof echt steeds minder dat Mario 128 een compleet nieuwe platformgame gaat worden. Zoals hij het er hier over heeft klinkt het meer als een hobby-project waar hij op zijn zolderkamer aan zit te sleutelen.[Chuckles] I'm just really sorry. I think I've given people the wrong impression with Mario 128. With all the questions I'm getting about this
Jezus!We are definitely going to have a new Mario for Revolution. Whether or not that's 128 or not, I can't really say. It might be a new Sunshine
Mijn favoriete quote uit het interview.[Laughs] You're doubting me, aren't you? I can see that you're over there mistrusting my word. I understand. [Laughs]
Of course. It's set in stone. It has been determined. I'd love to show it to you. I'd love to be able to show you the features of the Revolution controller and tell you about them.
Ik neem toch aan dat dit op het uiteindelijke product anders is, je kunt toch geen "next-gen" console uitbrengen zonder digitale uitgang voor geluid??? Het is echt 1 lullige uitgang en het kost volgens mij geen drol om te realiseren. Dolby Pro Logic 2 is leuk, maar ik heb toch liever DD geluid dat digitaal wordt gestuurd, zodat ik een nog betere scheiding van kanalen heb en absoluut geen ruis.The machine features no digital audio out. Instead
Tegen de grens aan... er dik overheen. De graphics stinken zwaar. Je hebt de hele tijd last van lag. En om over de pop-up maar niet te spreken. De PS2 kan dit gewoon niet aan.cheiron schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:19:
[...]
GTA is een geweldige franchise, en zit redelijk tegen de grens van de ps2 aan.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 20-05-2005 01:06 ]
Er zijn toch al filmpjes van 1 of meerdere multiplatform titels die er erg goed uit zien? Ik zie geen reden waarom zij dan stukken lelijker op de Rev. zouden zijn. Nogmaals wat de CPU wordt is het minst bekend (ja IBM maar verder..) maar er is al vaak genoeg gezegd dat de GPU vergelijkbaar is met die van de 360. In het ergste geval zal de Rev. misschien 10%-20% slomer zijn dan de rest voor de helft van de prijs..en geloof me dat is niet erg, de Cube was ook ongeveer 20% slomer dan de Xbox maar de spellen blijven prima. De laatste generatie spellen op de Cube vind ik zelfs mooier.Dan weet iedereen op welk nivo de Rev. mee kan gaan in de consoles want nu weet niemand nog echt wat het ding kan presteren.
[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 20-05-2005 06:18 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
En wat zei ik nou op IRC gister...Microsofts nieuwste gameconsole, de vorige week gepresenteerde Xbox 360, blijkt nog lang niet productierijp te zijn. Enkele demo-consoles die deze week op de gamesbeurs E3 werden getoond, blijken in feite ordinaire Apple G5 pc's te zijn. De Apple computers waren diep weggestopt in de display-stand, zodat het net lijkt of belangstellenden met een heuse Xbox 360 spelen.
Een verslaggever van de website AnandTech ging op onderzoek uit, toen hij zag dat de grafische kwaliteit van de getoonde speldemo's hem ernstig onder de maat leken. Door het simpelweg volgen van wat kabels zag de man dat de Xbox 360 consoles die waren opgesteld, feitelijk lege dummykasten waren, op een controlleraansluiting na. In de Xbox 360 zitten 3 PowerPC processors, die soortgelijk zijn aan de G5 processor die de huidige generatie Apple computers van rekenkracht voorziet. Maar ook het ontwikkelplatform van de Xbox 360 is -naar nu blijkt- voorlopig nog op een G5 gebaseerd.
[ Voor 94% gewijzigd door Max|Burn op 20-05-2005 06:48 ]
Anoniem: 17526
nou het lijkt mij heel sterk als ze dat echt voor een game gaan vragen, zo zorgen ze ervoor dat er alleen nog maar meer wordt gekopieerd en minder verkocht...Anoniem: 17526 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 08:31:
Pfff... ik hoop echt dat de Rev een stuk goedkoper wordt dan de rest, ook met de games. Stel dat je straks 80 tot 90 euro (wat ik nu overal hoor en lees) voor een game moet neertellen?!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 60967
Nouja ik weet niet of de developers daar zo'n grote last van hebben. Waar ze denk ik meer last van hebben zijn publishers die de hele tijd in de nek zitten te hijgen van de developers. Er is jaarlijks een gamedev conference in Amerika, en hun mottosong bevat de tekst "Will you use it to make a smarter opponent, or will you use it to make more jiggly boobs" Wat precies weergeeft wat de sfeer is. Je kan nog zulke mooie technieken hebben, maar waar gaan ze uiteindelijk voor gebruikt worden?Het lijkt me echt een hel om tegenwoordig game developer te zijn. Supergrote kosten, kopierende gamers, steeds langer wordende tijd om een game te maken, steeds meer mensen nodig. In de tijd van de NES had je geen 50 man voor 3 jaar nodig om een toffe game te makenEn dat de Xbox360 dan weer 3 chips heeft, de PS3 1 hele sterke... dat maakt het ook niet echt makkelijk om multiplatform games te maken lijkt me.
Wereldwijd.TdV schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:12:
Weet iemand of Zelda een wereldwijde release krijgt of is amerika/japan eerst aan de beurt? Ik wil hem vast bestellen maar wordt het dvdboxoffice (ntsc) of play (pal)?
Anoniem: 141390
de xbox is nog niet klaar hoor.Glitch schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:07:
Kijk das nog eens goed nieuws. Wind Waker was niet wereldwijd toch?
En zou het echt waar zijn van die Apple Xboxen? Lijkt me een erg pijnlijke beslissing, Microsoft dat Apple moet gebruiken om de schijn op te houden dat de Xbox 360 zogenaamd klaar is.
Apple bevat PowerPC's net als de 360 hoor..zo gek is het niet. Dit gebeurt wel vaker. Ik kreeg wel het idee dat MS het bracht alsof de 360 helemaal af was en dat is dus wel dom. Elke consolebakker heeft dit wel eens gedaan maar dan wordt er altijd duidelijk vermeld dat het om testopstellingen gaat, niet om lege doosjes met daarachter een testopstellingGlitch schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:07:
Kijk das nog eens goed nieuws. Wind Waker was niet wereldwijd toch?
En zou het echt waar zijn van die Apple Xboxen? Lijkt me een erg pijnlijke beslissing, Microsoft dat Apple moet gebruiken om de schijn op te houden dat de Xbox 360 zogenaamd klaar is.
Anoniem: 144418
uhm...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Mijn foto's op Flickr.
Touchscreen controller met dynamisch relief is iets waar ik al een tijdje aan zat te denken, maar dat is misschien moeilijk uitvoerbaar in de praktijk.Captain N schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:59:
Reggie zei nog in dat interview dat de Rev games van zoveel verschillende systemen kan gaan spelen, en hoe kan dat nou allemaal in 1 controller verwerkt worden?! Tja... goede vraag
[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 20-05-2005 15:32 ]
Maar ja, dat probleem is er ook weer niet echt, aangezien je er als ontwikkelaar vrij veel knoppen op kwijt zult kunnen. Knoppen die je normaal niet hebt, waardoor je combo's in moet drukken.Willybubba schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:49:
Dat is inderdaad een van de langlopende theorieeen ja
Nadeel is dan weer dat je maar 1 aanraking per keer kan registreren...
uhm...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ja maar zo heeft de Revolution bijvoorbeeld wel een slot drive waar je zowel de 12cm Revolution media als de GC schijfjes in kan proppen en hij slikt ze automatisch + lezen etc.MetroidPrime schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:08:
[...]
Touchscreen controller met dynamisch relief is iets waar ik al een tijdje aan zat te denken, maar dat is misschien moeilijk uitvoerbaar in de praktijk.
EDIT: De nieuwe Zelda zullen we in november al kunnen spelen. Het spel wordt dan tegelijkertijd over de hele wereld gereleased.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Misschien wel net zo'n oplossing als met de Xbox? Een kabel voor zowel het beeld als je digitale geluid.Oscar Mopperkont schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:42:
[...]
Ik neem toch aan dat dit op het uiteindelijke product anders is, je kunt toch geen "next-gen" console uitbrengen zonder digitale uitgang voor geluid??? Het is echt 1 lullige uitgang en het kost volgens mij geen drol om te realiseren. Dolby Pro Logic 2 is leuk, maar ik heb toch liever DD geluid dat digitaal wordt gestuurd, zodat ik een nog betere scheiding van kanalen heb en absoluut geen ruis.
Anoniem: 51617
This is the Way.
Dus voor het eerst ook orchestrated music in Zelda.While the new Zelda does not feature voice acting, it will employ orchestrated music by famed composer Koji Kondo. He has already created orchestrated music for the game, which sounds fantastic. Nintendo has said that Twilight Princess will feature a combination of orchestrated music and MIDI, and that it will orchestrate as many songs as is "fiscally responsible."
Nu nog slots voor NES, SNES en N64 spellen en ik koop hem straks!schnumi schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:11:
[...]
Ja maar zo heeft de Revolution bijvoorbeeld wel een slot drive waar je zowel de 12cm Revolution media als de GC schijfjes in kan proppen en hij slikt ze automatisch + lezen etc.
Dat was ook moeilijk volgens sommige personen hier dus.
(Soft)moddengustaveau schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:30:
Maar ff serieus, is er uberhaupt een makkelijke manier waarop je pre-gamecube spellen, wel van nintendo natuurlijk, op je kubus kunt spelen?
Anoniem: 109280
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 109280 op 20-05-2005 20:07 ]
[ Voor 12% gewijzigd door DFC-Neo op 20-05-2005 21:37 ]
Ps4/switch gamer
Later wordt het idd moderner. Maar daarmee wordt het dan ook gelijk een heel stuk moeilijker. Het eerste stuk vond ik eigenlijk niet echt moeilijk, maar het 2e stuk wel. Daar ging ik nog wel een paar keer dood.Anoniem: 109280 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:05:
ik kon anders geen goede snes emulator voor gc vinden hoor... n64 is ook nog erg primitief voor zover ik weet, saven kan niet enzo...
kom je bij resident evil 4 ook nog een keer in de bewoonde wereld/omgevingen die er wat moderner uit zien dan kloosters enzo? Ik ben nu in het kasteel, en ik moet zeggen dat sommige stukken toch wel "fokking" moeilijk zijn...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Het is nog niet zeker of het gaat plaats vinden.magnifor schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:03:
Kan iemand mij vertellen wanneer Space World plaats zal vinden?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dan weet ik dat ook weer.rajackar schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 12:29:
[...]
Het is nog niet zeker of het gaat plaats vinden.
Als het doorgaat zal het wel in augustus/september zijn dacht ik.
Dan nog speelt het niet lekker, omdat je de knoppen niet kan voelen. Je zou dus elke keer naar je touchscreen moeten kijken om te zien waar je je vinger zet (of ze zouden een voel-touchscreen moeten ontwikkeld hebbenMaxBurn schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:34:
Alhoewel ik het controller-touchscreen als fictie af doe...zo onmogelijk lijkt het me niet om touchscreen technologie te ontwikkelen wat wel meerdere aanrakingen tegelijk kan registreren.
Anoniem: 5646
kijk eens naar die IGN case review die hier eerder werd gepost.MetroidPrime schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 17:05:
Ik hoop in ieder geval dat je GameCube controllers kan gebruiken buiten GameCube spellen op de Revolution. Zeg maar dat als een developer dat wil, ze makkelijk ondersteuning voor de GameCube controller zullen inbouwen. Het zou namelijk erg mooi zijn om bijvoorbeeld een Hori Digital controller te kunnen gebruiken voor de NES en SNES spellen die je op de Revolution kan spelen.
Dat weet ik, maar ik heb het over het gebruik van GameCube controllers voor spellen van de NES en SNES die op de Revolution geëmuleerd worden. Dat is dus eigenlijk Revolution software en er is dus nog niet bekend of de GameCube controllers daarmee zouden kunnen werken. Dat het niet met Revolution spellen zou kunnen werken kan ik wel ergens begrijpen, maar ik hoop juist dat het voor de downloadbare spellen wel kan, omdat de Hori Digital pad eigenlijk een nieuwere versie van de SNES pad is voor de GameCube.Anoniem: 5646 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 17:14:
[...]
kijk eens naar die IGN case review die hier eerder werd gepost.
boven op de rev zit een klepje voor cube controllers en mem kaarten.
hoor ik hier 8 controllers?4x rev / 4x wavebird?
[ Voor 48% gewijzigd door MetroidPrime op 21-05-2005 17:44 ]
Ik doelde op stukjes DS-achtige tussenspelletjes bij Revolution spellensaftaplan schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:12:
[...]
Dan nog speelt het niet lekker, omdat je de knoppen niet kan voelen. Je zou dus elke keer naar je touchscreen moeten kijken om te zien waar je je vinger zet (of ze zouden een voel-touchscreen moeten ontwikkeld hebben)
Zoiets bestond al en is nooit een succes geworden. Ik vraag me af waarom?saftaplan schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:34:
Of wat dacht je van een electroshock-controller? Elke keer als Mario pijn heeft heb jij ook pijn: een revolutionaire spelervaring, maar niet voor mensen met hartklachten
[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 21-05-2005 18:39 ]
Anoniem: 105012
http://cube.ign.com/Anoniem: 105012 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:10:
offtopic:
Goedemorgen, weer, ik ben weer terug van mijn schollreis. Ik heb de laatste avond niet geslapen dus ik kon het niet meer opbrengen om gisteravond, om half 11, nog alle games te checken. Ik lag nog geen 20 seconden in bed of ik lag al te slapen...
Ben nu bezig om alle filmpjes te gaan kijken, en ik moet zeggen, het ziet er tot nu toe wel goed uit ja... Weet iemand een goede plek waar ik ALLES kan lezen over wat Nintendo heeft laten zien op de E3???
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Dat vind ik erg knap aangezien die informatie nergens is vermeld, niet op de beursvloer en niet tijdens de conferences. IGN weet ook helemaal niets, etc.Ik heb iemand gesproken die bij de E3 aanwezig was. Hij zei dat de hardware voor de Revo alles behlave af is. Het enige dat 'af' is zijn de gameplay concepten.
[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 22-05-2005 14:58 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq