Thnx, ik begin het een beetje door te krijgen. Net wat zitten oefenen. Heb 2 eindbazen gehad, en dat ging op zich wel aardig.
Ik begrijp dat je gewoon uiteindelijk na wat je vindt, elke keer de sterkste aanvalskaarten en verdedigingskaarten in moet zetten.
Verdediging wil niet echt zeggen niet geraakt te worden begrijp ik, maar (zeker bij eindbazen) minder schade toegebracht krijgen. Bij 'normale' tegenstanders kan het wel resulteren in 0 schade.
Ik heb, met 2 karakters, toch per karakter 2 heal kaarten en over het algemeen 10 aanvalskaarten en 8 defence kaarten.
spoiler:ik heb bij dat allerlaatste gevecht, het meisje verloren. Ze werd ontvoerd, maar ben ik d'r dan de volgende keer kwijt, of als het in een partij gebeurt en ze lopen erna gewoon mee. Hebben ze dan aan de start van een gevecht 1 health point of zo?
Het opheffen van verschillden type kaarten snap ik ook. Maar moet je de aard van het beestje raden (fire, water, etc), waar je tegen vecht? Dus die ene boss bevond zich in water, kan ik dan verwachten dat fire hem meer doet?
Ik wil wel foto's maken, maar na een gevecht moet ik kiezen tussen een kaart en foto's, ja moelijl he?

.