Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.785 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Bijna iedere breedbeeld kan je instellen zoals jij het prettig vindt qua beeldformaat. Zo kan je 4:3 beelden weergeven in 4:3 (duh) (met zwarte balken aan de zijkanten dus), in 16:9 (opgerekt en wat misvormd) of door middel van een "smartzoom" functie. Hierbij wordt het beeld aan de zijkanten meer gezoomed dan in het midden en zal er wat van de boven en onderkant van het beeld wegvallen. Hoe goed deze "smartzoom" functie is hangt van het merk en type TV af, sommigen zijn hier erg goed in (JVC bijvoorbeeld) en sommigen weer knetterberoerd waardoor je een soort lachspiegel effect krijgt (heb wel eens een Toshiba gezien die het mega slecht deed).

Ik speel mijn 4:3 games altijd in de "smartzoom" functie (heet "panoramic" op mijn tv overigens).

[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 13-07-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Schweino schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:32:
[...]

Komt omdat je een PAL gamecube hebt. De Japanse fonts zitten namelijk in de Japanse bios, en wat je nu ziet is de code die het spel gebruikt om die fonts op te roepen. Aangezien je geen Japanse bios draait krijg je dus niet die fonts te zien maar vreemde letters. Een Amerikaanse gamecube is overigens te modificeren zodat 'ie wel vanaf de Japanse bios boot,
Mijn andere Japanse games (zitten ook enkele DVD-R's tussen) doen het anders prima. Dit is de eerste Jap game waarbij ik er last van heb :? Misschien dat die andere games hun eigen font op de disc hebben staan oid?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 10:46

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik speel mijn 4:3 games altijd in de "smartzoom" functie (heet "panoramic" op mijn tv overigens).
Ikke ook, alleen moet ik die steeds handmatig op Smartzoom zetten omdat mijn TV bij het aanzetten van de Cube meteen op 4:3 gaat.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Captain N schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 12:59:
[...]

Mijn andere Japanse games (zitten ook enkele DVD-R's tussen) doen het anders prima. Dit is de eerste Jap game waarbij ik er last van heb :? Misschien dat die andere games hun eigen font op de disc hebben staan oid?
Klopt. De Japanse Donkey Konga's bijvoorbeeld trekken de fonts van de disc af (als plaatje vemoed ik), terwijl Kururin Squash weer de vreemde tekens vertoont die je eerder noemde. Het is dus inderdaad afhankelijk van het spel, waarom dit verschil er is weet ik niet.
Willybubba schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 13:40:
[...]

Ikke ook, alleen moet ik die steeds handmatig op Smartzoom zetten omdat mijn TV bij het aanzetten van de Cube meteen op 4:3 gaat.
Bij mijn tv kan je instellen wat 'ie automatisch moet doen bij een 4:3 beeld, ik laat 'em dus automatisch naar de smartzoom stand schakelen. Misschien kan dit bij jouw tv ook ingesteld worden?

Nog even een vraag van mij:

Wie heeft er recentelijk een nieuwe gamecube gekocht en kan mij vertellen of daar op de achterkant nog steeds een digitale videopoort op zit? Ik weet dat ze in de USA verwijderd zijn van de nieuwste modellen, maar vroeg me af of dat ook bij de PAL modellen gebeurd is. Ik heb Nintendo gebeld en daar wist de "technische" dienst niet eens waar ik het over had.... De medewerker had ook nog nooit van een component kabel gehoord.... 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door Schweino op 13-07-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Is de digitale videopoort verwijderd omdat Nintendo tegen High Definition en Progressive Scan is?

Dat is erg spijtig. Ik heb gehoord dat Resident Evil 4 in 480p NOG mooier uitziet.

:(

Achja, het zal wel beter zijn voor de klanten/fans van Nintendo, want dit bedrijf luistert tenminste naar hun klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Nee, deze is verwijderd om kosten te besparen. Volgens Nintendo maken te weinig mensen gebruik van de poort om deze in het productieproces te handhaven.

En nu vraag ik me dus af of 'ie nog wel op de nieuwe PAL gamecubes aanwezig is (ben wel geinteresseerd in een tweede, zilveren, cube namelijk).

[ Voor 37% gewijzigd door Schweino op 13-07-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 12:37

rajackar

Blood Minister

Schweino schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:00:
Nee, deze is verwijderd om kosten te besparen. Volgens Nintendo maken te weinig mensen gebruik van de poort om deze in het productieproces te handhaven.

En nu vraag ik me dus af of 'ie nog wel op de nieuwe PAL gamecubes aanwezig is (ben wel geinteresseerd in een tweede, zilveren, cube namelijk).
Op mijn nog niet zo lang geleden aangeschafte RE4 limited edition cube zit ie iig nog.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
De gamecube is toch sterk overgeproduceerd?
De kans dat je binnen 6 maanden een vindt die geen digitale poort heeft lijkt me in dat geval klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
In de US is al maanden geen Gamecube te vinden die 'em nog wel heeft, vandaar mijn verontrusting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 00:18

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Sterk overgeproduceerd ( ? )

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Er zijn er veel te veel gemaakt woordoor de product stopgezet is, en er dus nog genoeg "oude" gamecube's in het magazijn staan.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 00:18

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De productie stopzetten is vrij normaal. Zeker na de kerstperiode, aangezien je afname ook een beetje gokken is dan. Als jullie dat bedoelen met te veel produceren ... ;) Dat sterke "overproduceren" viel wel mee, een paar maanden later was er weer tekort.

[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 13-07-2005 18:13 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
The Legend of Zelda: The Twilight Princess op 25 nov in EU?

http://www.amazon.co.uk/e...1_xgl/202-0247699-5949454

Laten we het maar hopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Lijkt me realistisch, met de feestdagen binnen handbereik. Misschien in de meeste landen begin december, aangezien kerst pas eind december is...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Play.com heeft hem al 1 oktober.

http://www.play.com/play2...e=title&r=GC&title=565117

[ Voor 6% gewijzigd door Little Bear op 13-07-2005 21:04 ]

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 09:25

TdV

play's data zijn meestal enkel indicatief...anders heb ik hem lekker vroeg :Y) (bij play besteld namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Captain N schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:40:
[...]
Af en toe zie je het hoofd van iemand in beeld, en ben ik een tijdje niet-te-lezen tekst weg aan het drukken met A, dus dan krijg ik waarschijnlijk een opdracht :P
Lol, dat klinkt inderdaad als een japanse game. ;)
Opzich kan ik daar nog wel mee leven (tekst doorklikken), als het daarna met een beetje logisch denken maar duidelijk is wat je moet doen.
Maar bij bijvoorbeeld Giftpia heb ik werkelijk geen flauw idee wat het spel van me verlangt, is erg frustrerend.

Nouja. Ik wacht voorlopig toch nog maar even af wat de berichten zijn over een eventuele amerikaanse (of misschien zelfs europese? hoop hoop hoop ;)) release. Maar als dat echt niet gaat gebeuren dan haal ik toch maar de japanse in huis. Het is goed om te weten dat dat in ieder geval tot op zekere hoogte speelbaar is.

Vandaag op IGN ook een erg positief stuk over dit spel!

Trouwens, wat in de openingspost staat:
De Gamecube heeft van alle consoles het grootste en gezelligste topic op GoT
Is best wel een reëel voordeel eigenlijk. :) Als ik een nieuw gamecube-spel heb kan ik het er hier tenminste over hebben. Het PS2 topic gaat bijna alleen maar over technische zaken, het voelt bijna ongepast om daar iets te zeggen over het einde van MGS2 of over Rez. Is toch wel jammer, en dus zeker wel een meerwaarde voor de nintendo-spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
;)
Amazon Duitsland: 25 November
Amazon Frankrijk 15 November

Is deze (Amerikaanse; T-rated) box art al bevestigd?
Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B00009P51G.01.LZZZZZZZ.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Very nice.

Maar hier krijgen we vast weer een andere... :/

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Vanitas schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:50:
Very nice.

Maar hier krijgen we vast weer een andere... :/
En ik ben blij ook, de laatste tijd vind ik europese boxarts echt stukken mooier (Res4, Killer7, TWW)

Alleen de japanse hebben altijd wel weer wat, maar dat karton eromheen maakt het weer iets fragieler (zoals de GBA doosjes) dus dat vind ik wel een flink minpunt.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
TheEvilCuber schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:53:
[...]

En ik ben blij ook, de laatste tijd vind ik europese boxarts echt stukken mooier (Res4, Killer7, TWW)

Alleen de japanse hebben altijd wel weer wat, maar dat karton eromheen maakt het weer iets fragieler (zoals de GBA doosjes) dus dat vind ik wel een flink minpunt.
Van de boxart van RE4 vond ik PAL versie juist beter. De amerikaanse was roze :S
De PAL versie was juist wel mysterieus. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Vanitas schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:05:
[...]

Van de boxart van RE4 vond ik PAL versie juist beter. De amerikaanse was roze :S
De PAL versie was juist wel mysterieus. :)
dat zeg ik toch :7 ?

idd dat Roze van die USA versie vond ik echt niet kunnen voor een horror actie spel :Z

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ah, my bad, sorry.

* Vanitas bashes his head against his keyboard. |:(

Volgende keer beter opletten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Icelus schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 21:46:
Is deze (Amerikaanse; T-rated) box art al bevestigd?
[afbeelding]
Die is fan-made (linksboven staat naam van de maker), vind hem wel mooi.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Damn, das wel minder. Dan moeten ze bij nintendo die kerel maar HEEL snel aannemen. Aangezien dit een van de mooiere box-arts is die ik de laatste tijd heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Vanitas schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:23:
Damn, das wel minder. Dan moeten ze bij nintendo die kerel maar HEEL snel aannemen. Aangezien dit een van de mooiere box-arts is die ik de laatste tijd heb gezien.
Inderdaad, die kerel heeft talent zo te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=0&cId=3141783

Een interview met de maker van het Nintendo On filmpje.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Gaaf artikel zeg. Terwijl ik die filmpjes zit te kijken heeft een deel van mijn brein nog steeds moeite om te geloven dat het niet echt is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:36
iemand hier die Chibi Robo heeft gespeeld en weet of het te doen is zonder dat je Japans snapt?

amerikaanse release is pas november :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:49:
iemand hier die Chibi Robo heeft gespeeld en weet of het te doen is zonder dat je Japans snapt?

amerikaanse release is pas november :(
Lol, vorige 2 pagina's al gelezen? We hadden het er net over. :p

Maar is dat zeker van die amerikaanse release? Volgens mij was er nog steeds niks officieel bekend gemaakt over een amerikaanse release. Als jij het nu wel ergens bevestigd hebt gezien zou ik dat erg goed nieuws vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Nog een mogelijke boxart van The Legend of Zelda: The Twilight Princess:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/621/621258/the-legend-of-zelda-twilight-princess-20050601043209345.jpg

Vond de door een fan gemaakte boxart toch mooier. :)

[ Voor 12% gewijzigd door magnifor op 14-07-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

magnifor schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:42:
Nog een mogelijke boxart van The Legend of Zelda: The Twilight Princess:

[afbeelding]

Vond de door een fan gemaakte boxart toch mooier. :)
Wel erg simpel zeg :/ maar goed, dat word em echt niet hoor. Het duurt nog een flinke tijd tot de release, en pas een maand van tevoren weten ze het pas.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:49:
[...]

Wel erg simpel zeg :/ maar goed, dat word em echt niet hoor. Het duurt nog een flinke tijd tot de release, en pas een maand van tevoren weten ze het pas.
Gamestop heeft anders ook de zelfde boxart:

http://www.gamestop.com/product.asp?product%5Fid=220461

Maar goed. We zullen zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Hoe kan je nu de europesche box van TWW nooier vinden? Daar staat met koeieletters op POWER UNLIMITED 98% oid.... Erg jammer vind ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98506

Is er al bekend of er binnenkort nog nieuwe Player's Choice titels komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 115248 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:58:
[...]

Lol, vorige 2 pagina's al gelezen? We hadden het er net over. :p

Maar is dat zeker van die amerikaanse release? Volgens mij was er nog steeds niks officieel bekend gemaakt over een amerikaanse release. Als jij het nu wel ergens bevestigd hebt gezien zou ik dat erg goed nieuws vinden!
staat overal toch? op ign enzo

overal staat release 15 november

ik zag overigens dat chibi robo ook uit is in "the scene"... maar daar ben ik niet zo in thuis

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 14-07-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
TheEvilCuber schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:15:
een handige is dat je met je linker hand een L kan maken met je duim en wijsvinger. met je rechterhand kan dat niet dus dan moet dat wel rechts zijn (het een sluit het ander uit)

Het lijkt me echt heel gevaarlijk als je dat niet weet (stel je voor tijdens autorijlessen? of heb je dat al gehad.)
Rijbewijs heb ik gelukkig al. Tijdens examen en lessen gewoon even melden, dan wijst de instructeur gewoon mee.

En die ezelsbruggetje zoals met links een L maken helpen ook niet want ik weet dus wel wat links en rechts is als ik er even over nadenk. Maar als ik snle instictief moet reageren gaat het nog wel eens mis...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Iedereen weet toch of 'ie met links of rechts schrijft? Als je rechts bent is rechts dus de kant van de hand waarmee je alles doet. Lijkt me makkelijker dan dat je met je linkerhand een L kan vormen. :P Als je je rechterhand omdraait kan je daar ook een L mee vormen :D

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 22:13

Sagat

Is pappa x2!

Captain N schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 18:36:
Iedereen weet toch of 'ie met links of rechts schrijft? Als je rechts bent is rechts dus de kant van de hand waarmee je alles doet. Lijkt me makkelijker dan dat je met je linkerhand een L kan vormen. :P Als je je rechterhand omdraait kan je daar ook een L mee vormen :D
/compleet offtopic, ik weet wat Deddie bedoelt, ik weet echt wel met welke hand ik schrijft, maar stel je voor dat je moet gaan denken over schrijven en dan hand en dan reageren, dan duurt het net iets langer.
Het linkerhand is een l trucje werkt foutloos trouwens, je kijkt naar je hand en ziet een l, om hem rechts te krijgen moet je je hand helemaal draaien, veels te veel werk man :)

Om het iets meer on topic te maken, gaat het met marioparty wel goed? dat fijne spelletje dat je emmers water moet legen door de juiste knoppen in te drukken? 1 tegen 3?
Of nog erger, space channel 5, knoppen onthouden EN ritme gevoel gebruiken :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Laatst online: 30-03 03:29
Wat is het verschil tussen de nieuwste Freeloader 1.06B (als ik het goed heb is dit de nieuwste, nieuwer dan 1.06b??), en oudere versies? Betere ondersteuning voor spellen neem ik aan? Zo ja welke? Ik kan geen info vinden hierover.

Oh en kan ik beter een Freeloader kopen of de action replay (die heeft ook freeloader, maar is dit ook de nieuwste versie??)

Ik las ook op http://www.importinvasion.co.uk/archive/import_guide.htm dat je de freeloader oude versie op kan sturen naar Datel en dat ze dan gratis een nieuwe toesturen, ik kan geen bevestiging vinden op Dattel's site, dus ik ga er van uit dat dit niet meer geld?

Alle info die ik gevonden heb:
There are currently two versions of Freeloader available - the earlier 1.04 version, which can be somewhat unreliable, and the more common 1.06b version, which is far more stable. Visit Freeloader Verified or the Freeloader Compatibility List for a full list of compatible games, and the boot method you should use to play them (some games will only load if you follow a certain procedure -- check the FAQ at Freeloader Verified for details). If you have Freeloader version 1.04, Datel have an offer to send back your copy to be replaced by 1.06b. Visit their site for more details.

http://www.choddo.com/freeloader
http://www.importinvasion.co.uk/archive/import_guide.htm
http://uk.codejunkies.com...=1&p=7&i=25&g=4&ProdId=16

[ Voor 77% gewijzigd door Justice op 14-07-2005 21:36 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Veel iig... als je toch een freeloader wilt aanschaffen zou ik hoe dan ook de nieuwste kopen :)

(nee ik heb er zelf geeneen)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik. zou een chip kopen als ik jou was, ongeveer even duur als een freeloader en je kan gewoon imports spelen zonder te swappen of vreemde knoppencombinaties in te moeten drukken tijdens het booten.

[ Voor 13% gewijzigd door Schweino op 14-07-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ja ja, ik belijf bezig: :P

Weer een nieuwe boxart van Zelda:

Afbeeldingslocatie: http://gameorder.be/images/zelda_pre.jpg

http://www.gameorder.nl/l...10b6dee25629799bbadad25a'

Is iig mooier dan die van IGN. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Die ziet er idd wel erg goed uit. Ik hoop wel dat Nintendo er deze keer geen groot PU logo op plakt. Wat was dat een afknapper zeg. Alsof een Zelda game zo'n kinderblaadje als PU nodig heeft om te verkopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Op de Limited Edition staat 10/10 Nintendo Official Magazine. Iig beter dan een PU logo :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Dit zou allemaal ook in het Zelda Twilight Princess Topic kunnen, gaat die ook weer een beetje leven :D

[ Voor 7% gewijzigd door Syntagma op 15-07-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Nog een hele bijzondere ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/220461b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Die is (of heeft?) de revue al gepasseerd dacht ik :)

[ Voor 11% gewijzigd door Syntagma op 15-07-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:15

S2S

Dat is de mooiste imo.....less is more...lekker RETRO.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
De laatste (in dit topic ;))

Afbeeldingslocatie: http://www.gccafe.com/news/media/staff/Images/zelda_gc_boxart.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
magnifor schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 00:28:
Ja ja, ik belijf bezig: :P

Weer een nieuwe boxart van Zelda:

[afbeelding]

http://www.gameorder.nl/l...10b6dee25629799bbadad25a'

Is iig mooier dan die van IGN. :P
Dat is echt geen boxart, want ik heb een tijd geleden een screenshot van Link geresized (http://www.tweakers.net/images/31739)en die gebruikt in een nieuwsartikel op de frontpage. De boxart past precies op dat plaatje :P. Het kingsize plaatje staat hier. Die boxart is ontzettend lelijk :P :+.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62505/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Hee die kingsize is wel leuk op de desktop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:05:
[...]

Dat is echt geen boxart, want ik heb een tijd geleden een screenshot van Link geresized (http://www.tweakers.net/images/31739)en die gebruikt in een nieuwsartikel op de frontpage. De boxart past precies op dat plaatje :P. Het kingsize plaatje staat hier. Die boxart is ontzettend lelijk :P :+.

[afbeelding]
Leuke vondst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Syntagma schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 11:08:
Hee die kingsize is wel leuk op de desktop ;)
1024x768
Zelf even in elkaar gezet, vond hem er wel redelijk uit zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Xrenity schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:08:
[...]

1024x768
Zelf even in elkaar gezet, vond hem er wel redelijk uit zien :)
Hij is mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Zeker! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130868

De gamecube fan maakt behoorlijk wat lawaai naar mijn mening. Is deze op een of andere manier een stuk stiller te krijgen? Want ik speel meestal op m'n gamecube als ik op m'n bed lig en hij staat nogal dicht bij me hoofd :D

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 130868 op 17-07-2005 12:54 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kun je weinig aan veranderen. Of je moet je GC gaan modden en er een grotere fan in zetten die wat langzamer draait. :)

Overigens wel grappig want zowel de PS2 als de Xbox hebben een fan die meer lawaai maakt. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280

schnumi schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:18:
Kun je weinig aan veranderen. Of je moet je GC gaan modden en er een grotere fan in zetten die wat langzamer draait. :)

Overigens wel grappig want zowel de PS2 als de Xbox hebben een fan die meer lawaai maakt. :)
of je zou hem opnieuw kunnen smeren...

In stappen:
kast open (deksel eraf en 2 of 4 gewone schroeven)
fan eruit (zit aan aan&uit-knop vast met een stukje printplaat)
stickertje eraf
naaimachine-olie erin gieten tot hij bijna niet meer draait
wattenstaafje erop houden om de overtollige (ranzige) olie eraf te halen
paar keer herhalen en voila, je fan is weer als nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
even over Chibi Robo; ik heb em nu gespeeld, leuk spel, maar toch wel veel tekst, waardoor ik naar mijn gevoel toch TE veel mis... dus beter wachten op US release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-05 10:37

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

schnumi schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:18:
yeah grotere fan a la Digital-DNA stijl >:) (check m'n sig)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Digital-DNA schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:57:
[...]

yeah grotere fan a la Digital-DNA stijl >:) (check m'n sig)
Wow netjes zeg. 8)

Overigens Phuse lijkt Chibi mij ook een grappig spel maarja als er veel japanse tekst in zit dan mis je inderdaad wel veel dus hopelijk word hij ook gereleased in de US. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn gamecube maakt ongeveer net zoveel geluid als mijn xbox... Ik zal straks even dat ding olien kijken of dat werkt. Zou wd40 ook werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280

Anoniem: 130868 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 15:36:
Mijn gamecube maakt ongeveer net zoveel geluid als mijn xbox... Ik zal straks even dat ding olien kijken of dat werkt. Zou wd40 ook werken :?
WD40 werkt ook, maar dan moet je wel wat voorzichtiger zijn omdat het toch wat "losser" spul is, het valt eerder de verkeerde kant op/eruit.

wd40 werkt overal voor, m'n buurvrouw lapt er zelfs de ramen mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:40
Anoniem: 130868 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 15:36:
Dat lijkt me niet helemaal goed. De Xbox maakt normaal gesproken veel meer lawaai dan de GC.

Wie opent er trouwens een nieuw topic?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:47
Ik heb mijn kubus inmiddels al bijna een jaar, maar heb alleen Super Mario Sunshine nog maar uitgespeeld. (Geniaal spel overigens)

Verder heb ik wat multiplayer titels die ik met vrienden en een pot bier vaak speel (Smash Brothers, Mario Party 5, Mario Kart)

Maar nu ik vakantie heb kan ik mooi wat andere spellen spelen die ik nog op de plank had staan (Zelda TWW, Metroid Prime en F-Zero als toppers)

Op dit moment ben ik dus bezig met Zelda, en ik moet zeggen dat het spel me echt super meevalt. Ik weet dat iedereen het gewoon een goede game vind, maar ik had in het begin nog wel een beetje mijn twijfels. Nu ben ik lekker op weg (bezig met de derde pearl) en het spel begint me te overtuigen :).

En dan nog een vraagje, is er een titel op de gamecube die vergelijkbaar is (zelfde concept) met Goldeneye van de N64. Zoiets wil ik er graag nog bij hebbben als multiplayer titel.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Als opvolger van goldeneye kan ik je zeker TimeSplitters 2 of 3 (als die er is voor de cube) aanraden _o_
Vrijwel dezelfde makers (groot deel van Rare) als die van Perfect Dark en Goldeneye

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:47
TheEvilCuber schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:34:
Als opvolger van goldeneye kan ik je zeker TimeSplitters 2 of 3 (als die er is voor de cube) aanraden _o_
Vrijwel dezelfde makers (groot deel van Rare) als die van Perfect Dark en Goldeneye
Maar dat gaat dus ook met 4 personen? En als iemand andere suggesties heeft dan hoor ik het graag.

Time Splitters is er gewoon voor de Cube :)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Blaatschaap11 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:35:
[...]

Maar dat gaat dus ook met 4 personen? En als iemand andere suggesties heeft dan hoor ik het graag.

Time Splitters is er gewoon voor de Cube :)
4 personen inderdaad en je hebt nog een level editor ook :) Ook geniale humor trouwens :9

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

TheEvilCuber schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:39:
[...]

4 personen inderdaad en je hebt nog een level editor ook :) Ook geniale humor trouwens :9
van TS2 heb ik al enkele leuke leveltjes ontworpen :p als is de editor simpel. Alles is prefab namelijk maar goed. Van TS3 heb ik het nog niet gestest maar moet ik binnenkort nog doen.

Als je TS2 of TS3 haald, haal je zoiezo een leuke/goede (zo niet de beste) schooter voor de Cube :) (zeker kwa multiplayer).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Vraagje over Baten Kaitos. Ik ben nog pas in het begin, maar wil het wel goed doorhebben.

Hoe moet ik die kaarten nu precies lezen? En hoe zit het met de indeling? Moet je gewoon proberen 50% attack en 50% defense kaarten in je dek proberen te proppen? Er wordt toch random gekozen welke kaarten er volgen?

Daarnaast, het is niet net als met .... ff de naam kwijt .... dat als je al je kaarten gebruikt hebt in een gevecht, je niets meer kan gebruiken?

Manual is nogal dunnetjes, en het is echt ff wennen voor me .... vandaar de vraag ;). Ik heb gewoon ff wat geprobeerd, en soms had ik geen defense kaart, dan is het gewoon jammer en krijg je een tik op je kanus ;).

Als je een heal kaart op jezelf wilt gebruiken, moet je dan in je combo op de R drukken en de heal kaart (magnus) selecteren?

Misschien dat iemand het anders ff uit kan leggen, moet het niet te veel moeite zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Anoniem: 86074 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:02:
Vraagje over Baten Kaitos. Ik ben nog pas in het begin, maar wil het wel goed doorhebben.

Hoe moet ik die kaarten nu precies lezen? En hoe zit het met de indeling? Moet je gewoon proberen 50% attack en 50% defense kaarten in je dek proberen te proppen? Er wordt toch random gekozen welke kaarten er volgen?
Je merkt tijdens een gevecht wel of de verhouding attack/defence kaarten goed is. Maar over het algemeen heb ik denk ik 80% aanval kaarten. Een keer niet alle aanvallen kunnen verdedigen kost je minder schade dan als je maar met een paar kaarten kan aanvallen. Veel aanvallen = vijand eerder dood :)
Daarnaast, het is niet net als met .... ff de naam kwijt .... dat als je al je kaarten gebruikt hebt in een gevecht, je niets meer kan gebruiken?
Nee, dan krijg je een ronde 'shuffling deck' en begin je weer van voor af aan met je kaarten :)
(Lost Kingdoms bedoel je denk ik)
Manual is nogal dunnetjes, en het is echt ff wennen voor me .... vandaar de vraag ;). Ik heb gewoon ff wat geprobeerd, en soms had ik geen defense kaart, dan is het gewoon jammer en krijg je een tik op je kanus ;).

Als je een heal kaart op jezelf wilt gebruiken, moet je dan in je combo op de R drukken en de heal kaart (magnus) selecteren?
Ja, maar zie het dan als een 'heal-ronde'. Je kunt niet tegelijkertijd ook nog eens de vijand aanvallen. Je ziet de personages bovenaan van links naar rechts. Als je bijvoorbeeld het 3e personage wilt healen druk je 3 keer op R om hem te selecteren en dan kies je de healing magnus die je wilt gebruiken.
Misschien dat iemand het anders ff uit kan leggen, moet het niet te veel moeite zijn ;).
We doen ons best :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx, ik begin het een beetje door te krijgen. Net wat zitten oefenen. Heb 2 eindbazen gehad, en dat ging op zich wel aardig.

Ik begrijp dat je gewoon uiteindelijk na wat je vindt, elke keer de sterkste aanvalskaarten en verdedigingskaarten in moet zetten.

Verdediging wil niet echt zeggen niet geraakt te worden begrijp ik, maar (zeker bij eindbazen) minder schade toegebracht krijgen. Bij 'normale' tegenstanders kan het wel resulteren in 0 schade.

Ik heb, met 2 karakters, toch per karakter 2 heal kaarten en over het algemeen 10 aanvalskaarten en 8 defence kaarten.

spoiler:
ik heb bij dat allerlaatste gevecht, het meisje verloren. Ze werd ontvoerd, maar ben ik d'r dan de volgende keer kwijt, of als het in een partij gebeurt en ze lopen erna gewoon mee. Hebben ze dan aan de start van een gevecht 1 health point of zo?

Het opheffen van verschillden type kaarten snap ik ook. Maar moet je de aard van het beestje raden (fire, water, etc), waar je tegen vecht? Dus die ene boss bevond zich in water, kan ik dan verwachten dat fire hem meer doet?

Ik wil wel foto's maken, maar na een gevecht moet ik kiezen tussen een kaart en foto's, ja moelijl he? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Anoniem: 86074 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:23:
Thnx, ik begin het een beetje door te krijgen. Net wat zitten oefenen. Heb 2 eindbazen gehad, en dat ging op zich wel aardig.

Ik begrijp dat je gewoon uiteindelijk na wat je vindt, elke keer de sterkste aanvalskaarten en verdedigingskaarten in moet zetten.
Yep, kaarten die je in battles gebruikt raak je toch niet kwijt, dus zorg dat iedereen een optimale deck heeft.
Verdediging wil niet echt zeggen niet geraakt te worden begrijp ik, maar (zeker bij eindbazen) minder schade toegebracht krijgen. Bij 'normale' tegenstanders kan het wel resulteren in 0 schade.
Klopt, het vermindert de schade, soms tot 0. Daarom ben ik zelf dus meer een voorstander van veel aanvalskaarten zodat je vijanden relatief veel sneller dood zijn. Dan zijn gevechten sneller voorbij, en ondanks dat jij je minder goed kunt verdedigen hebben vijanden toch niet veel de kans gekregen om jou aan te vallen.
Ik heb, met 2 karakters, toch per karakter 2 heal kaarten en over het algemeen 10 aanvalskaarten en 8 defence kaarten.

spoiler:
ik heb bij dat allerlaatste gevecht, het meisje verloren. Ze werd ontvoerd, maar ben ik d'r dan de volgende keer kwijt, of als het in een partij gebeurt en ze lopen erna gewoon mee. Hebben ze dan aan de start van een gevecht 1 health point of zo?
Als je bedoelt wat er gebeurt als iemand in een normale battle dood gaat; hun hp blijft op 0 en je kunt ze niet gebruiken in een gevecht. Totdat je bij een winkel bent geweest voor 'rest your wings' of je een item hebt gebruikt die iemand weer op z'n benen kan krijgen.
Het opheffen van verschillden type kaarten snap ik ook. Maar moet je de aard van het beestje raden (fire, water, etc), waar je tegen vecht? Dus die ene boss bevond zich in water, kan ik dan verwachten dat fire hem meer doet?
Bingo :) Veel 'water' vijanden betekent zoveel mogelijk aanvallen en verdedigingen met vuur. Idem met light vs dark en chrono vs wind.
Ik wil wel foto's maken, maar na een gevecht moet ik kiezen tussen een kaart en foto's, ja moelijl he? ;).
Vrijwel altijd gaan voor de kaart, tenzei je er echt niets aan hebt. Geld kun je makelijk bijverdienen, maar de kans iemands deck beter te maken zou ik nooit laten liggen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ecco op 18-07-2005 21:40 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ecco schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:36:
Bingo :) Veel 'water' vijanden betekent zoveel mogelijk aanvallen en verdedigingen met vuur. Idem met light vs dark en chrono vs wind.
Je zou verwachten andersom :? Zelfs in Pokemon is water goed tegen vuur, maar andersom dus juist niet.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Captain N schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:38:
[...]

Je zou verwachten andersom :? Zelfs in Pokemon is water goed tegen vuur, maar andersom dus juist niet.
Sja het is maar net wat ze er van maken. Als een aanval magie heeft, kun je die hier dus 'neutraliseren' met een verdediging van het tegenoverstaande element.
Wat realistischer is... voorlopig ben ik nog niet aangevallen met een Chronos Blow V ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ecco op 18-07-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98506

Phusebox schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:20:
[...]
staat overal toch? op ign enzo

overal staat release 15 november
Heb op IGN gekeken en weet verder niet wat je met 'overal' bedoelt, maar ik kan niets vinden. Heb je misschien een lijstje met titels? Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Gisteren maar eens aan Gladius begonnen. Best wel een leuk spel maar je moet wel aardig wat info je kop in stampen om effectief te kunnen spelen. Weet nog niet of het echt wat voor mij is maar het is wel weer eens wat anders.

Na lange frustratie maar weer gestopt met Majora's Mask. Het spel is erg leuk maar de tijdsdruk maakt het voor mij slecht speelbaar. Ik beleef er weinig lol aan om een behoorlijk stuk overnieuw te moeten doen omdat je niet snel genoeg bent. Ik vond het leuke aan zelda juist dat je zo lekker rond kan hobbelen en met je eigen ding bezig kan zijn. Op deze manier krijg je daar nauwelijks de kans voor.
Of mis ik echt iets compleet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik weet wat je bedoelt. Ik zat een beetje te klooien bij de baas van de stone tempel. Lukte niet in 1x en dan moet je gelijk die hele tempel opnieuw doen. :'( Ook nog niet uitgespeeld dus...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik heb dat bij TWW ook :( doe je een dungeon, kom je voor de eerste keer bij een eindbaas, is het ff bedenken hoe het moet en als je het weet kan ik hem meestal net niet meer verslaan omdat ik 1leventje tekort kom ofzo... tja dan moet je weer die hele dungeon opnieuw doen... :/ :( Spel terug in de kast. En na x maanden probeer het ik weer omdat ik de dungeon niet meer zo goed weet en is het weer leuk speelbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is niet in vergelijking met in World of Warcraft Instance, dan baal je ECHT ;). Ja, het is vervelend, maaruh bij TWW heb je toch altijd zo'n manier om snel naar de boss te gaan? Als je de dungeon eenmaal gehad hebt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ja met van die warppotten, ben je er in twee sprongen weer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Klopt; in TWW heb je van die potten die je de dungeon in transporteren als je de deksel van de andere pot met een bom eraf hebt geblazen. Ik heb exact hetzelfde met MM; het spel is enorm leuk maar tevens enorm frustrerend en weinig relaxed door die stomme tijdsdruk en geen tussentijdse save mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

:o Seriues ? ik heb dus dungeons gewoon weer helemaal door gelopen dus :( naja wel goed dat ik het nu weet dan :) Thnx allemaal ! en idd met WoW is het ook erg ;) maar persoonlijk vind ik dat veel anders :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb daar niet echt last van gehad in Majora's Mask. De meeste dungeons haalde ik in één keer. En als het niet lukte binnen de tijd (bij mij één keertje)... dan gewoon overnieuw. Het waren toch allemaal vrij compacte dungeons, duidelijk erop gebouwd dat je er in een 2e poging (als je de puzzels al kende) snel doorheen kon vliegen.

Het is gek want opzich ben ik best iemand die zich snel gaat ergeren aan lastige stukken in een spel, maar een tijdslimiet heb ik nooit zo vervelend gevonden. Het is toch een soort uitdaging die de makers stellen. Zij zeggen dat het in die tijd moet kunnen, dus het moet op een logische manier mogelijk zijn.

En een heel level overnieuw moeten doen... pfff, als ik op de nes van een eindbaas verloor moest ik het hele spel overnieuw doen. ;) Mensen zijn niks meer gewend tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:30:

En een heel level overnieuw moeten doen... pfff, als ik op de nes van een eindbaas verloor moest ik het hele spel overnieuw doen. ;) Mensen zijn niks meer gewend tegenwoordig.
Damn, daar heb je eigenlijk best gelijk in. Hoevaak ik bepaalde spellen niet heb gespeeld om het uit te kunnen spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik hoor eigenlijk niemand over Killer 7 hee... Ik heb hem besteld gewoon omdat de vaagheid mij aantrekt maar ik lees er niks over hier... Heeft iemand hem uberhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Mja een paar pagina's terug staat er wel wat over..
Ik ga hem ook wel halen maar de meningen zijn verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Killer 7 .... nee, niet zo'n behoefte aan. Misschien tzt voor 20 euro of zo ;). Graphics en zo zijn wel uniek .... maar weet niet of het nu wel mijn speltype is. Je hoeft niet alles te kopen toch? ;). Ik ben nu met Baten Kaitos bezig, en zal daar nog wel ff mee bezig zijn denk ik zo ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:30:
Toen jij op je nes speelde speelde ik op mijn sega master system met dezelfde instelling hoor (je bent 2 maandjes ouder dan ik volgens je profiel), tegenwoordig heb ik minder tijd en meer spelletjes waardoor ik de lastige stukken gewoon uitstel of laat liggen. Ik ben ook iemand die alles wil hebben in die zelda games dus ik ben nu alle maskers aan het verzamelen, uiteindelijk speel ik hem wel uit maar het duurt gewoon een stuk langer door dat save gedoe in MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
rajackar schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 08:01:
Na lange frustratie maar weer gestopt met Majora's Mask. Het spel is erg leuk maar de tijdsdruk maakt het voor mij slecht speelbaar. Ik beleef er weinig lol aan om een behoorlijk stuk overnieuw te moeten doen omdat je niet snel genoeg bent. Ik vond het leuke aan zelda juist dat je zo lekker rond kan hobbelen en met je eigen ding bezig kan zijn. Op deze manier krijg je daar nauwelijks de kans voor.
Of mis ik echt iets compleet?
Nou gewoon de tijd langzaam zetten en spelen maar. Zo heb ik het gedaan. En ik heb nog nooit een tempel overnieuw hoeven doen.
Aap schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 08:28:
Ik heb dat bij TWW ook :( doe je een dungeon, kom je voor de eerste keer bij een eindbaas, is het ff bedenken hoe het moet en als je het weet kan ik hem meestal net niet meer verslaan omdat ik 1leventje tekort kom ofzo... tja dan moet je weer die hele dungeon opnieuw doen... :/ :( Spel terug in de kast. En na x maanden probeer het ik weer omdat ik de dungeon niet meer zo goed weet en is het weer leuk speelbaar :D
Hoe kan je nou dood gaan in TWW. :P

[ Voor 30% gewijzigd door Vanitas op 19-07-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 15-05 19:39
Ik ben pas geleden ook eens begonnen aan Majora's Mask, ik kon het nog opbrengen om door te spelen tot ik m'n normale lichaam weer had :P
Het spel was opzich wel goed, maar die tijd limit is zo irritant...

Ik heb trouwens weer een nieuwe wallpaper gemaakt, wat denken jullie ervan :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ccngot/wallpaper/r4.jpg

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Umm... tijdsdruk? Als je de Song Of Time achteruit speelt heb je dubbel zoveel tijd als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:40
Glitch schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:39:
Umm... tijdsdruk? Als je de Song Of Time achteruit speelt heb je dubbel zoveel tijd als ik het me goed herinner.
Je krijgt dan inderdaad 2 uur in plaats van 1 uur om alles te doen. Je kunt dan meestal kerkers al uitspelen aan het begin van dag 2, waardoor je genoeg tijd hebt om de bijbehorende side-quests te doen.

Is er iemand geïntresseerd in het maken van een nieuw topicdeel? Ik wil het ook wel weer doen, maar dan wordt het een simpele cut 'n' paste.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Baten kaitos... Is er eentje die ik wil kopen wanneer mijn budget het toelaat, lijkt me wel vet maar na ToS heb ik even geen trek in een RPG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-05 12:58
Killer 7 ligt hier thuis. Moet zeggen dat de stijl me erg bevalt juist omdat het zo apart en afwijkend is van andere games. Eenmaal eraan gewend dat je bij elke hoek of ventje een richting moet kiezen ren je zo een eind weg met wat op het eerste gezicht toch onhandelbare controls lijken. De schiet actie vind ik persoonlijk erg vet, nadeel is alleen dat je niet vooruit of achteruit kan bewegen tijdens het mikken. Over het verhaal kan ik niet zoveel vertellen aangezien ik de jap versie heb (binnenkort ga ik de US halen).

Mocht je geen moeite hebben met de afwijkende grafische stijl en weet je wat voor gameplay je te wachten staat dan is dit spel echt een aanrader. Ik speel hem nu even niet meer omdat ik de helft niet snap ;)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijder deze post maar ik heb het al gevonden ¬_¬;

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 130868 op 19-07-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 23:11

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Domme vraag:

... is het geen tijd voor een nieuw topic? Is er al iemand bezig?

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik maak wel een nieuw topic aan :) tijdelijk even een copy past daarna zal ik proberen wat dingen eraf/bij doen etc. :)

edit: Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 56

[ Voor 22% gewijzigd door Dutchie! op 19-07-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 17:40
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.