"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Alles behalve af is nogal een vage omschrijving. De xbox360 is ook niet ''af'' maar je kan er vanuitgaan dat het design van de chips al gewoon afgerond is (anders krijgen ze dat ding in november nooit op de markt want ze moeten dan nog bugtesten en produceren). Het zal wel niet ''af'' zijn in de vorm van definitve clockspeeds en dat soort dingen.Deddiekoel schreef op zondag 22 mei 2005 @ 14:07:
Ik heb iemand gesproken die bij de E3 aanwezig was. Hij zei dat de hardware voor de Revo alles behlave af is. Het enige dat 'af' is zijn de gameplay concepten. Wat hij zegt is dat ze het idee achter de Revo al hebben uitgedacht en dat daar nu nog de (definitieve) hardware bij moet komen. In mijn ogen is de controller het belangrijkste stukje hardware, en dat zou volgens Shiggy al klaar zijn. Ik ben het wel eens met de taktiek van het geheimhouden. Ze moeten met hun marketing nu gaan inspelen om het mysterieuze aspect van de revo. Daar zullen mensen dan net zo goed over gaan praten...
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Wie vinden daarentegen die "kiddy" games wel leuk? Mensen die zijn opgegroeid met Sega en Nintendo. Mensen die wat verder kijken dan hun neus lang is, en meer gaan voor de gameplay ipv de looks, en die kiddy looks niet per se hetzelfde vinden als een kiddy game. Neem The Windwaker. Toffe game, maar je hoort kinderen zo vaak zeggen dat het niet tof is omdat het er kiddy uit ziet. De game is echter naar mijn mening niet kiddy, maar degene die het kiddy vindt door de looks van de game.
En wie zullen er waarschijnlijk het meeste gebruik maken van die download functie op de Revolution? Ik denk dat dat mensen gaan worden die vroeger die games gespeeld hebben, en oude herinneringen op willen halen. Neem Kid Icarus bijvoorbeeld. Mij lijkt het supertof om die op de Revolution te spelen (de NES versie dus). Maar ik betwijfel of een 12-jarige daar net zo over denkt.
Om een lang verhaal kort te maken: Ik denk juist dat Nintendo steeds meer een console voor volwassenen aan het worden is, i.p.v. voor kiddo's. Dat moest ik even kwijt
[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 24-05-2005 16:27 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Leuk idee als dat geintegreerd kan worden met je PC en skype of misschien zelfs je vaste telefoon aalsuiting (digitaal bellen ofzo?)DSpeak - VOIP for the DS!
Nintendo DS News Nintendo showed a VOIP (Voice Over IP or ' internet telephone' for those who dont know) system at E3.
Nintendo's booth has two systems at remote locations for the DSpeak demo. Both systems are connected to each other using the WiFi internet capabilities of the Nintendo DS system The demo is incredibly simple: using a connected headphone/microphone piece, you speak into the microphone and listen with the earpiece. You essentially hold conversations using the Nintendo DS over the internet.
SOURCE: IGN.com Article
Of is dat juist de bedoeling
This space is occupied
Nee maar als dit waar was dan was dat echt allang gemeld
Nintendo heeft ook al lang gehint dat de Rev weliswaar nextgen wordt maar wel wat minder power zal hebben dan de 360 en ps3...beetje vaag dat ze dat nu al weten als er alleen een concept klaar is
[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 22-05-2005 16:58 ]
Verwijderd
Ik moet echter wel toevoegen dat ik benieuwd ben wat Nintendo voor die games gaat vragen. Ik bedoel, die handheld games, daar betalen we ons ook suf aan. Geen slechte games, dat zeker niet, maar ik denk wel dat we er te veel voor lappen. Zeker voor de hele oude games, Mario games waar je nog de volle pond voor betaalt. Sorry, hebben ze dat geld er nu echt nog niet uit? gaan we daar nu weer de volle pond voor betalen, of minder???
Ik vind een nieuwe GBA game hoort echt niet meer dan 35 euro te kosten, en "achterhaalde" games 20 - 25. Echt, te zot voor woorden. Ik koop die zooi vaak via marktplaats, ik ga daar echt geen 45 euro voor lappen. Uitzonderingen daargelaten, maar dat zijn dan wel NIEUWE games (denkende aan Zelda games, Metroid).
Ikzelf heb alleen Mario 64 op mijn verlanglijstje staat, die wil ik echt met een nieuwere controler spelen, ik vond de N64 controler echt bagger. Heb dat ding tweedehands gekocht wel, maar ik begreep dat die controlers echt zo belabberd waren. Maar ja, ik wilde perse M64 hebben
Die persoon spreekt echter ATI, IBM, MoSys en Nintendo zelf tegen. Het zal wel nooit volledig af zijn, maar MoSys zegt dat alles op schema is om volgend jaar te kunnen lanceren. Wat er waarschijnlijk nog kan veranderen zijn dingen zoals de kloksnelheid en de hoeveelheid geheugen, maar verder zal alles wel al vastliggen. Bij de GameCube werd er bijvoorbeeld een maand of zes voor de Japanse release nog het één en ander getweaked aan de specs.Deddiekoel schreef op zondag 22 mei 2005 @ 14:07:
Ik heb iemand gesproken die bij de E3 aanwezig was. Hij zei dat de hardware voor de Revo alles behlave af is. Het enige dat 'af' is zijn de gameplay concepten. Wat hij zegt is dat ze het idee achter de Revo al hebben uitgedacht en dat daar nu nog de (definitieve) hardware bij moet komen. In mijn ogen is de controller het belangrijkste stukje hardware, en dat zou volgens Shiggy al klaar zijn. Ik ben het wel eens met de taktiek van het geheimhouden. Ze moeten met hun marketing nu gaan inspelen om het mysterieuze aspect van de revo. Daar zullen mensen dan net zo goed over gaan praten...
Mijn Retro-verlanglijstje voor de Revolution:
- Super Metroid(ooit een keer een week gehuurd, maar nooit gekocht
)
[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 22-05-2005 18:43 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Over het grafics verhaal, de jongere gamers weten niet beter dan dat alles in 3d is. Daarom gaan ze vaak als eerste af op de gfx omdat ze nooit op een snes oid hebben gespeeld en dus niet weten dat gfx niet alles zijn. Soms hebben ze wel gelijk met het 'kiddy' argument vind ik, nintendo geeft alles tegenwoordig een cartoon look. Opzich niet erg als de game zich er voor leent maar ik denk wel eens zou dit spel nou niet meer mensen aanspreken als het er wat realistischer uitzag?
Meeste media (niet alleen Nintendo): http://www.gfdata.de/arch...mefront-e32005-media.htmlVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:10:
Weet iemand een goede plek waar ik ALLES kan lezen over wat Nintendo heeft laten zien op de E3???
[ Voor 6% gewijzigd door Icelus op 22-05-2005 20:46 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
ik heb helemaal niets tegen cartoony looks eerlijk gezegd. maar ze mogen inderdaad wel wat meer afwisseling erin gooien. Beetje meer games a la RE 4 en je bent er (qua uiterlijk dan). Ikzelf ben kennelijk een van de weinigen die nog echt blij is dat er weer een nieuwe Mario <bla bla> komt ..... schitterend vind ik het. Altijd goed voor leuke party games, ik vind het echt top om met z'n 2 - 4-en achter de TV te zitten gamen!!! Dat soort MP bevalt me ook meer voor console, andere gametypes werken meestal beter online. Mario Golf vind ik zelf echt de top, en ik ken al een paar mensen die net als ik helemaal verkocht zijn aan Mario Party!!! Nieuwe delen kom maar, hoe meer lompe mini games, hoe beter!Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 18:10:
Maar niet aan de chip zelf. Dat zijn gewoon kleine dingen die voor de chip zelf weinig uitmaken. Het ligt er dan aan of ati wel goede yields kan halen voor de chips enzo, je kan wel zeggen dat je een gpu met 1Ghz core wil hebben maar als vervolgens maar 1 op de 1000 dat haalt moet je toch voor minder gaan.
Over het grafics verhaal, de jongere gamers weten niet beter dan dat alles in 3d is. Daarom gaan ze vaak als eerste af op de gfx omdat ze nooit op een snes oid hebben gespeeld en dus niet weten dat gfx niet alles zijn. Soms hebben ze wel gelijk met het 'kiddy' argument vind ik, nintendo geeft alles tegenwoordig een cartoon look. Opzich niet erg als de game zich er voor leent maar ik denk wel eens zou dit spel nou niet meer mensen aanspreken als het er wat realistischer uitzag?
Ik heb trouwens niets tegen graphics hoor, maar spelplezier komt voornamelijk voort uit gameplay, maar je hoort me niet klagen als het er mooi uitziet.
Verwijderd
Ik zat trouwens nog te denken over Nintendo en haar "kiddy" reputatie. Maar het ironische is, dat steeds meer het tegendeel waar wordt. Ik heb het idee dat de kiddo's, die niet opgegroeid zijn met NES en SNES games zich in de eerste plaats interesseren voor graphics. Zijn de graphics niet goed, dan "zuigt het vet wel man"! Als het er maar mooi uitziet, met het liefst veel bloed en geweld, dan is het tof! Ik vraag me ook af over er veel zijn die interesse hebben om oude games te downloaden.
[quote]
Ik denk dat dit opzich erg meevalt. Het maakt een kind niet zoveel uit of iets 3d of 2d is als hij maar het spel begrijpt en kan spelen. 3d spellen zijn vaak ook moeilijker te besturen voor (kleine) kinderen als oude 2d spellen. Als je 3d gewend bent kan 2d juist een nieuwe wereld zijn.
Een mooi voorbeeld:
mijn neefje van 9 heeft een gamecube waar hij met veel plezier op speelt (of moet spelen door familie druk!!). Laats nam ik een keer mijn "old skool" nes mee om hem wat games geschiedenis les te geven en wat schets mijn verbazing. hij speelt nu het meeste super mario bros 3 en bionic commando inplaats SMS en MK:DD.
Verwijderd
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
ik viel daar tot voor kort zelf inCaptain N schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:41:
Met kiddo's bedoelde ik meer de groep van een jaar of 10-17 oid. De groep waarin je stoer moet zijn, en dus echt niet aan kunt komen met een Nintendo
Het is idd zo dat de "te blije" spellen niet tof zijn. De cube heeft nou eenmaal de reputatie om blije spellen te hebben (van die redeneringen als "daar is geen gta op uit gekomen, die moet wel brak zijn"), en daar komt het geval niet meer vanaf, ook niet met Resident Evil 4, om maar iets te noemen. Mijn vrienden staan er wel versteld van ("waarom komt dit spel op de cube en niet op mijn ps2?"), maar ze zullen hem echt niet zelf nog gaan kopen (ik wel, ik wilde altijd al een opvolger voor m'n nes). Ondertussen vermaken ze zich wel hele avonden met monkeyball
Wat die redenering van revo trekt vooral oudere spelletjesmensen aan, volgens mij klopt dat wel aardig. Ik zou het geweldig vinden om nog een keer echt river city ransom te spelen ipv op een emulator (en dan "perongeluk" je medespeler neer-rossen
Er zijn van die kneed-pads voor bijvoorbeeld afstandsbedieningen (dus dat je afstandsbediening een soort van gummi-blob is), kan dit niet iets zijn wat de revo ook heeft? Zo kun je je eigen snes-controller "kneden"...
Verwijderd
Hé, daar val ik in. Ik ben 14 en ja, dat is inderdaad een doelgroep waarbij de Xbox en PS2 "rulez" en "Gaycube sucks"... Maar goed, als ik maar een beetje plezier aan me kubus heb, dan is dat wel genoeg. Al hoop ik nog steeds dat ze Mario 128 naar de Gamecube laten komen...Captain N schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:41:
Met kiddo's bedoelde ik meer de groep van een jaar of 10-17 oid. De groep waarin je stoer moet zijn, en dus echt niet aan kunt komen met een Nintendo
Denk (helaas) dat je dat kan vergetenVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:23:
[...]
Hé, daar val ik in. Ik ben 14 en ja, dat is inderdaad een doelgroep waarbij de Xbox en PS2 "rulez" en "Gaycube sucks"... Maar goed, als ik maar een beetje plezier aan me kubus heb, dan is dat wel genoeg. Al hoop ik nog steeds dat ze Mario 128 naar de Gamecube laten komen...
Heb van het weekend, Prince of Persia, Sands of Time gekocht best een aardig spelletje
1ding mis ik en dat is de camara knop. Bij zelda TWW druk je op 1knop en de camara vliegt meteen achter zelda. Dus dan staat hij steeds goed. Bij deze game niet en ben ik constant die camara terug aan het draaien en dat is best vervelend, al went het wel.
edit: * Dutchie! gaat in een hoekje staan schamen

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 23-05-2005 15:14 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
FixedAap schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:45:
[...]
1ding mis ik en dat is de camara knop. Bij zelda TWW druk je op 1knop en de camara vliegt meteen achter zelda Link. Dus dan staat hij steeds goed. Bij deze game niet en ben ik constant die camara terug aan het draaien en dat is best vervelend, al went het wel.
Dat zeg ik....
"hej da's toevallig, je poppetje heet ook *vul hier echte naam in'*"
Nou dat is cool.
Wel een slechte soep, maar het gaat om het idee he.
[ Voor 33% gewijzigd door Vanitas op 23-05-2005 16:54 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Daarom denk ik dat, als ik ooit kinderen heb, de revolution de perfecte uitkomst gaat zijn. Ik kan ze al in hun prille jeugd NES en GB spellen lalen spelen. Dan als ze ongeveer 5 worden mogen ze aan de SNES spellen om de vervolgen op al hun favorieten te kunnen spelen en hun horizon te verbreden. Dan om de zoveel tijd (twee jaar?) mogen ze een generatie spellen erbij spelen.
Ben ik straks tenminste niet verantwoordelijk voor een nieuwe generatie oppervlakkige game-heidenen.
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Mogen je kinderen dan ook niet met vriendjes spelen die de PS4 en Xbox 470 hebben?Ecco schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:10:
Zat ook ff na te denken over het verhaal van Captain N en ben het er helemaal mee eens.
Daarom denk ik dat, als ik ooit kinderen heb, de revolution de perfecte uitkomst gaat zijn. Ik kan ze al in hun prille jeugd NES en GB spellen lalen spelen. Dan als ze ongeveer 5 worden mogen ze aan de SNES spellen om de vervolgen op al hun favorieten te kunnen spelen en hun horizon te verbreden. Dan om de zoveel tijd (twee jaar?) mogen ze een generatie spellen erbij spelen.
Ben ik straks tenminste niet verantwoordelijk voor een nieuwe generatie oppervlakkige game-heidenen.
uhm...
Met zo'n opvoeding behoort zulk volk hopelijk niet tot hun vriendenkringSmoonshine schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:18:
[...]
Mogen je kinderen dan ook niet met vriendjes spelen die de PS4 en Xbox 470 hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door Ecco op 23-05-2005 20:35 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Zeker geen slechte soep hoor!Vanitas schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:53:
[afbeelding]
Nou dat is cool.
Wel een slechte soep, maar het gaat om het idee he.
Verwijderd
neee!Ecco schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:10:
Zat ook ff na te denken over het verhaal van Captain N en ben het er helemaal mee eens.
niet vanaf 5 al snes!
dan spelen ze de tofste spellen (final fantasy's, chrono trigger, enz.) alsnog niet, omdat ze dat engels nog niet kunnen! verplicht ze dan tot een bepaald genre spellen bij een bepaalde leeftijd
Verwijderd
Dit is het stukje uit de email:
Bank transfer (T/T) to our bank account
Postbank München (Germany)
Amount: EUR [XX]
Beneficiary: Wiesinger Günther
Account#: 5497 43 804
Bank Code (BLZ): 700 100 80
IBAN/BIC is not needed for transfers within Germany, use them only for transferring funds from other European countries.
IBAN/BIC: DE22 7001 0080 0549 7438 04
PBNKDEFF
Weet iemand of PBNKDEFF ook nog bij het IBAN-nummer hoort, mocht de rest kloppen?
Waarom niet via paypal? weet je zeker dat het goed gaat
Play-asia is overigens erg betrouwbaar, nog nooit problemen mee gehad + perfecte aflevering
Ignorance Is Bliss
Nou die zwarte streep op de bovenkant loop naar de rechter kant toen, en aan de voorkant loopt hij niet met dat schuine gedeelte mee. En het nintendo logo komt in elkaar gedrukt over.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
* Ecco maakt notitiesVerwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:55:
neee!
niet vanaf 5 al snes!
dan spelen ze de tofste spellen (final fantasy's, chrono trigger, enz.) alsnog niet, omdat ze dat engels nog niet kunnen! verplicht ze dan tot een bepaald genre spellen bij een bepaalde leeftijd
Verwijderd
PBNKDEFF is het IBC nummer, alles daarvoor is het IBAN nummer. Of Play Asia echt een account heeft in Duitsland, weet ik echter niet. Wel weet ik dat de eerste letters 'PB' aanduiden dat het een rekening van de Duitse Postbank is.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:01:
Ik heb net een aantal spulletjes voor mijn kubus besteld bij Play Asia, maar nu wil ik het geld overmaken via de bank. Weet iemand of het klopt dat de begunstigde in Duitsland "Wiesinger Günther" is? Ik wil hier graag een bevestiging van, ivm met internetoplichting en phishing enzo ben ik een beetje huiverig (sinds mijn gbasp.nl-ervaring), of is op een andere manier betalen goedkoper en even makkelijk?
Dit is het stukje uit de email:
Bank transfer (T/T) to our bank account
Postbank München (Germany)
Amount: EUR [XX]
Beneficiary: Wiesinger Günther
Account#: 5497 43 804
Bank Code (BLZ): 700 100 80
IBAN/BIC is not needed for transfers within Germany, use them only for transferring funds from other European countries.
IBAN/BIC: DE22 7001 0080 0549 7438 04
PBNKDEFF
Weet iemand of PBNKDEFF ook nog bij het IBAN-nummer hoort, mocht de rest kloppen?
Over het laten spelen van SNES games als ze 5 zijn; komop zeg, jullie zijn toch niet van de zwarte kousen kerk ofzoiets naars

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 13:37 ]
Je hebt gelijk. Zoals D43m0s al aangaf: 5 is veel te vroeg daarvoor. Dan kunnen ze de SNES RPG's niet voldoende waarderen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:34:
[...]
Over het laten spelen van SNES games als ze 5 zijn; komop zeg, jullie zijn toch niet van de zwarte kousen kerk ofzoiets naars
komop zeg
[ Voor 7% gewijzigd door Ecco op 24-05-2005 16:27 ]
- monkey ball 1 kan hij de eerste aantal banen enzo wel halen maar echt verder komt hij nog niet.
- NFS: HP2 knalt hij links en rechts over de weg, maar hij kan wel winnen met 1 computer tegenstander op Easy en dan 3laps
- Turok evolution ontzettend moeite heeft hij met zijn camara, hij ziet meer gras en lucht dan dat hij kijkt naar waar hij moet kijken
Ik snap dan ook niet dat je soms ziet : geschikt +3 op zo'n leeftijd kunnen ze dat nog lang niet.

Dus die SNES RPG's wacht daar nogmaar langer mee
[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 24-05-2005 17:30 ]
Verwijderd
Voor die tijd mogen ze wat mij betreft alleen met Transformers spelen en Knight Rider kijken(of het toekomstige equivalent ervan).
Miyamoto heeft overigens gezegd dat het beleid met betrekking tot non-exclusieve third party spellen is dat Nintendo gaat proberen om alle grote Xbox 360 en PS3 titels op de Revolution te krijgen(een Revolution poort van Subsistence zou ik overigens op prijs stellen
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
kindermishandelingMetroidPrime schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:32:
Ik zou mijn kinderen nooit games laten spellen voor ze een jaar of 12 zijn. Dat is dezelfde leeftijd als waarmee ik begonnen ben met de NES.
Voor die tijd mogen ze wat mij betreft alleen met Transformers spelen en Knight Rider kijken(of het toekomstige equivalent ervan).
Miyamoto heeft overigens gezegd dat het beleid met betrekking tot non-exclusieve third party spellen is dat Nintendo gaat proberen om alle grote Xbox 360 en PS3 titels op de Revolution te krijgen(een Revolution poort van Subsistence zou ik overigens op prijs stellen).
This space is occupied
Ik begon ook ongeveer op die leeftijd, en het kan imho ook geen kwaad mits je *gasp* een beetje oplet wat je kinderen aan het spelen zijn (postal/gta/carmargeddon is niet echt appropriateTheEvilCuber schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:51:
[...]
kindermishandeling, ik speelde Mario Bros en duckhunt al uit voordat ik 5 was
.....alleen uitspelen was er voor mij niet bij hoor.... Asteroids spelen tot de teller weer op 0 staat!
Ontopic:
Hoewel het idee van oude games dl-en me zeer aanspreekt vraag ik me echt af hoe populair dit zal worden.....Jantje vraagt aan paps of ie zelda de twilight revolution waker mag kopen....antwoord:
ga eerst maar is de 8, 16, 64 en 128 bit varianted dl-en en uitspelen
(en zou je dan via cube emulatie de zelda bonus ((emulatie!)) disk kunnen spelen?
10 second ninja DONE
Die GameCube Zelda bonusdisc hoeft waarschijnlijk niet eens geëmuleerd te worden, de Revolution zal op het gebied van hardware en het OS volledig compatible zijn met GameCube spellen(Revolution software zal zelf de API's die Nintendo voor de GameCube heeft ontworpen kunnen gebruiken). Hierdoor kunnen developers voor de Revolution beginnen met het ontwikkelen van spellen met behulp van GameCube devkits. Ik lees ook net dat volgens Iwata, in tegenstelling tot wat Miyamoto zegt, er wel degelijk een tijdje terug al beta-devkits voor de Revolution bij Japanse third-parties zijn afgeleverd. De westerse developers zullen de devkits pas krijgen als ze final zijn.Sagat schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:37:
[...]
Ik begon ook ongeveer op die leeftijd, en het kan imho ook geen kwaad mits je *gasp* een beetje oplet wat je kinderen aan het spelen zijn (postal/gta/carmargeddon is niet echt appropriate)
.....alleen uitspelen was er voor mij niet bij hoor.... Asteroids spelen tot de teller weer op 0 staat!
Ontopic:
Hoewel het idee van oude games dl-en me zeer aanspreekt vraag ik me echt af hoe populair dit zal worden.....Jantje vraagt aan paps of ie zelda de twilight revolution waker mag kopen....antwoord:
ga eerst maar is de 8, 16, 64 en 128 bit varianted dl-en en uitspelen
(en zou je dan via cube emulatie de zelda bonus ((emulatie!)) disk kunnen spelen?)
Ik zou wel graag een keer met zo'n devkit willen stoeien, volgens mij zijn die heel wat beter dan wat homebrew devvers gebruiken(alhoewel die tegenwoordig ook niet slecht zijn).
EDIT: De download optie voor Retro games lijkt me op een zeer specifieke doelgroep gericht, namelijk dezelfde doelgroep als die geïntresseerd zijn in Sonic Mega Collection, Mega Man Anniversary Collection, Mega Man X Collection, Capcom Classics Collection en natuurlijk Animal Crossing. Ik heb trouwens nog niemand over de twee Collection discs die Capcom later dit jaar voor de GameCube uitbrengt, vooral Capcom Classics Collection lijkt me interessant met drie verschillende Street Fighter II versies en Final Fight.
[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 24-05-2005 22:28 ]
Alleen, hoe groot is die doelgroep?MetroidPrime schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:10:
EDIT: De download optie voor Retro games lijkt me op een zeer specifieke doelgroep gericht, namelijk dezelfde doelgroep als die geïntresseerd zijn in Sonic Mega Collection, Mega Man Anniversary Collection, Mega Man X Collection, Capcom Classics Collection en natuurlijk Animal Crossing. Ik heb trouwens nog niemand over de twee Collection discs die Capcom later dit jaar voor de GameCube uitbrengt, vooral Capcom Classics Collection lijkt me interessant met drie verschillende Street Fighter II versies en Final Fight.
Ik denk dat er hier in het topic veel mensen zijn die het interresant vinden (alhoewel veel mensen dan wel weer het orginele spul hebben, of allang zelf de roms binnengehaald hebben).
Maar is het ook spannend voor mainstream gamers?
Net zoals die games die jij noemt, ik schat zo in dat sonic nog gematigd succesvol is geweest comercieel (ok ik baseer dit eigenlijk puur op het feit dat ik hem veel in winkels heb zien liggen in tegenstelling tot sommige andere games).
Maar de mega man collection is hier al niet eens uitgekomen?
En komen die andere wel?
Misschien moeten we gewoon maar accepteren dat nintendo alleen nog maar voor de old school/die hard gamer is? (is weer is wat anders dan kiddy
10 second ninja DONE
De echte die hard nintendo fans
maar goed, de tijd zal het leren
De mensen die NES, SNES, N64 games verzamelen, wat gaan jullie met je huidige collectie doen ? verkopen ? omdat je toch alles via de Revolution kan krijgen ? of hou je het lekker
We moeten er voor waken dat er geen online distributie komt van spellen! Hierdoor ben je niet langer eigenaar van het spel, maar slechts heb je slechts een licentie voor gebruik (voor bepaalde tijd!). Als verzamelaar wil ik over tien jaar nog steeds kunnen spelen wat ik nu koop. Ook betekent het dat je geen restwaarde hebt van een spel mocht je het willen verkopen. Een online account is nu eenmaal niets waard in tegenstelling tot een fysieke CD waar Radiant Silvergun opstaat.
Als de Revolution een harddisk krijgt kun je het mischien een tijdje bewaren, maar de ervaring leert ook dat harddisks een levensduur hebben van enkele jaren en het is nog maar de vraag of een backup mogelijk is. Bovendien zullen verzamelaars alles willen bewaren. Ik heb nu al niet genoeg ruimte op mijn PS2 harddisk om alle downloadable content van Sony's Japanse channels te bewaren...
Kortom, zeg NEE tegen downloadable games en extra's!
[ Voor 3% gewijzigd door ari3 op 25-05-2005 00:52 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Zit wat in
Misschien maar eens kijken of ik een backup kan maken
Je kunt het flashgeheugen van de Revolution uitbreiden met standaard SD-kaarten. Hierdoor kun je gedownloade content gewoon overzetten naar je PC via een SD-kaart en er een backup van maken. Dat zal dus geen probleem zijn.ari3 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 00:48:
Kortom, zeg NEE tegen downloadable games en extra's!
SD is non-volatile.ari3 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 00:48:
De spellen en content die binnengehaald konden worden zijn vaak nu overschreven of verloren door vluchtig geheugen en nu dus bijzonder moeilijk of onmogelijk te vinden.
Verwijderd
Oh? Daar wist ik nog niks vanaf. Wat staat er op die andere disc? Megaman heeft al z'n eigen compilatie, en straks streetfighter dus ook... welk andere capcom-spel is compilatie-waardig?Ik heb trouwens nog niemand over de twee Collection discs die Capcom later dit jaar voor de GameCube uitbrengt, vooral Capcom Classics Collection lijkt me interessant met drie verschillende Street Fighter II versies en Final Fight.
Hopelijk worden deze twee voor de verandering ook eens in NL uitgebracht.
Lol, ik heb nu al medelijden met ze. Moeten ze zich door al die ouwe troep heen worstelen.Ik kan ze al in hun prille jeugd NES en GB spellen lalen spelen. Dan als ze ongeveer 5 worden mogen ze aan de SNES spellen om de vervolgen op al hun favorieten te kunnen spelen en hun horizon te verbreden. Dan om de zoveel tijd (twee jaar?) mogen ze een generatie spellen erbij spelen.
Je kunt toch niet verwachten dat een nieuwe generatie er net zoveel plezier aan beleeft als jij vroeger. Mijn vader zat vroeger ook altijd te zeuren dat de tv-programma's en de muziek in zijn tijd allemaal zoveel beter en mooier waren... maar ik ben toch maar wat blij dat ik gewoon mocht kijken en luisteren naar wat ik zelf wilde.
Er was toch al gezegd dat ze het zouden aanbieden "tegen een kleine vergoeding"?De echte die hard nintendo fans zullen hier veelvuldig gebruik van maken (en zeker als het gratis is).
Ik ben zelf matig geïnteresseerd. Als het echt supercompleet is, dan zal ik de allerzeldzaamste dingen (satellaview-spellen, 64DD dingetjes, starfox 2
Die andere disc is van de Mega Man X serie en komt eind dit jaar op de GC uit. Het is nog onduidelijk of Capcom de beide collecties in Europa uitbrengt, maar Street Figther Anniversary Collection(PS2/Xbox only) is hier ook uitgebracht. Mochten ze hier niet uitgebracht worden, dan zal ik ze in ieder geval importeren.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:29:
[...]
Oh? Daar wist ik nog niks vanaf. Wat staat er op die andere disc? Megaman heeft al z'n eigen compilatie, en straks streetfighter dus ook... welk andere capcom-spel is compilatie-waardig?
Hopelijk worden deze twee voor de verandering ook eens in NL uitgebracht.
(S)NES en N64 passen prima op een SD card en ik hoop dan ook dat die games dan op een NDS kunnen worden gedraaid.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Nee, SD is non-volatile voor beperkte tijd. Kwaliteit SD-kaarten hebben een MBTF van 10 jaar. Deze periode neemt af wanneer de kaart wordt herschreven. Ook zijn SD-kaarten niet onbeperkt herschrijfbaar. Dat noem ik nou niet bepaald een betrouwbare opslag voor lange termijn.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
[ Voor 42% gewijzigd door Max|Burn op 25-05-2005 13:25 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
... bijna goed. MTBF. Mean Time Between Failure.ari3 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:06:
[...]
Nee, SD is non-volatile voor beperkte tijd. Kwaliteit SD-kaarten hebben een MBTF van 10 jaar.
... en oranje! :P
Gratis Soul Calibur II voor mij!Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:50:
Sterrencatalogus aangevuld!
Huzzah!
[ Voor 3% gewijzigd door Whut?! op 25-05-2005 17:00 ]
Maar verder, jah heb GBA's genoeg, Gamecube heb ik er ook meerdere van. Zou leuk zijn als ze een DS er in deden of spellen hiervoor(buiten die demo om dan).
Maar toch leuk dat ze er weer wat in hebben gegooid, maar ik wacht tot de volgende ronde(of toch dan die stylus pakken
Verwijderd
Het zal wel niet maar het klinkt leuk als revolutionaire controller toch?
Ik geloof dat Metroidprime een idee in deze richting had toch?
Immersion is btw ook dat bedrijf dat Sony en MS aan hefet geklaagd wegens een patent op een trilfunctie in controllers.
[ Voor 26% gewijzigd door rajackar op 25-05-2005 18:19 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Het idee wat ik had was wat minder goed dan deze technologie. Ik zat meer te denken aan individuele pixels die apart konden bewegen, maar ik denk dat dit idee van Immersion beter is. In de patent aanvraag van Immersion wordt ook letterlijk het gebruik van deze technologie in game controllers genoemd.rajackar schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:16:
nieuws: Immersion komt met Force Feedback-touchscreen
Het zal wel niet maar het klinkt leuk als revolutionaire controller toch?
Ik geloof dat Metroidprime een idee in deze richting had toch?
Immersion is btw ook dat bedrijf dat Sony en MS aan hefet geklaagd wegens een patent op een trilfunctie in controllers.
Ook heb ik nog maar weining mensen iets zien posten over de editor van Timesplitters 3. Hij schijnt behoorlijk te zijn verbeterd (t.o.v. 2) maar wie kan dat bevestigen ? maakt er iemand al (vele) mappen ? of valt het allemaal wel mee....
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 25-05-2005 22:25 ]
Het is een extra dingetje maar bij lange na niet volwaardig. Je koopt de game dus voor de Multiplayer.
TS3:
Ik heb de mapmaker in TS3 vluchtig bekeken (Expert mode uiteraard) In TS2 heb ik hem redelijk wat gebruikt. Zover ik kon zien was hij niet echt veel uitgebreider.
[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 25-05-2005 22:37 ]
Verwijderd
typfoutje ontdekt?MaxBurn schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 22:35:
MP2E:
Het is een extra dingetje maar bij lange na niet volwaardig. Je koopt de game dus niet voor de Multiplayer.
TS3:
Ik heb de mapmaker in TS3 vluchtig bekeken (Expert mode uiteraard) In TS2 heb ik hem redelijk wat gebruikt. Zover ik kon zien was hij niet echt veel uitgebreider.
Ik vind de multiplayer in MP2E heel aardig, maar het map-aantal valt me zo tegen. Het is ook jammer dat je nog gewoon een lock-on hebt, al is het wel leuk dat je rond kunt slingeren en zo vanalles ontwijken enzo.
TS3 heb ik niet, maar op gamespot zeggen ze dat de maps die erin zitten vooral gemaakt zijn voor meer dan 4 spelers. Je moet het dan dus vooral hebben van de maps die je zelf maakt, maar dat lijkt mij nou weer heel veel werk (en al helemaal zonder muis&toetsenbord).
Zijn er leuke coop-multiplayerspellen op de cube? En dan bedoel ik dus vooral shooters als Serious Sam of UT ofzo.
TimeSpliters 3 is co-opVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:35:
[...]
Zijn er leuke coop-multiplayerspellen op de cube? En dan bedoel ik dus vooral shooters als Serious Sam of UT ofzo.
[ Voor 51% gewijzigd door Collaborator op 25-05-2005 23:38 ]
This space is occupied
Mappen maken met TS2 is niet moeilijkVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:35:
[...]
typfoutje ontdekt?![]()
Ik vind de multiplayer in MP2E heel aardig, maar het map-aantal valt me zo tegen. Het is ook jammer dat je nog gewoon een lock-on hebt, al is het wel leuk dat je rond kunt slingeren en zo vanalles ontwijken enzo.
TS3 heb ik niet, maar op gamespot zeggen ze dat de maps die erin zitten vooral gemaakt zijn voor meer dan 4 spelers. Je moet het dan dus vooral hebben van de maps die je zelf maakt, maar dat lijkt mij nou weer heel veel werk (en al helemaal zonder muis&toetsenbord).
Heb Metriod Prime 2 gekocht op Play.com omdat die daar nog geen 30euro is
Verwijderd
Je bedoelt single player, anders kan ik het niet volgenMaxBurn schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 22:35:
MP2E:
Het is een extra dingetje maar bij lange na niet volwaardig. Je koopt de game dus voor de Multiplayer.
Verwijderd
bronA: At E3 2005, Nintendo's executive of vice president of sales and marketing, Reginald Fils-Aime, offered a hint.
"We announced the ability to download and play the best NES games, S-NES games, N64 games, in addition to Revolution games and GameCube games," he said in an IGN/G4 interview. "If you put those controllers all lined up together, they're all very different. So think about what kind of device is going to allow you to play all those different types of games. It's pretty interesting."
Tsja, wat je er verder mee moet... volgens mij zou je met de gamecube-controller al een aardig eind kunnen komen om nes, snes, n64 & gamecube-spellen te spelen...
IGN zelf schreef er dit achter:
Maar ik hoop echt niet dat het zoiets is. Meestal zijn nintendo's controllers al erg intuitief, ik heb helemaal geen behoefte om zelf een betere layout proberen te verzinnen. Bovendien vind ik het nou ook niet heel erg revolutionair en "change the way people play games"-achtig.Revolution's controller may enable gamers to configure their own layouts in order to best suit their different gameplay experiences.
Moest inderdaad NIET zijnMP2E:
Het is een extra dingetje maar bij lange na niet volwaardig. Je koopt de game dus NIET voor de Multiplayer.
[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 26-05-2005 10:40 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Maar dus al uitverkocht. Ik houdt het maar even in de smiezen.Nedgame prijsverlagingen
Er zijn weer diverse toppers in prijs verlaagd, Nedgame is een van de eerste shops die er mee komt.
NGC
Donkey Konga + bongo's: € 29.99
Losse Bongo's: € 19.99
Verwijderd
Bij nedgame kan je instellen dat je een e-mail ontvangt als het weer op voorraad is. Erg handig.Blaatschaap11 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:24:
Zie ik op budgetgaming:
[...]
Maar dus al uitverkocht. Ik houdt het maar even in de smiezen.IK ben amuzikaal, maar het schijnt erg leuk te zijn.
Verwijderd
Nee, dat ligt niet aan jou. Ik vind het ook nogal een vage uitspraak. Dat "probleem" (als je het zo wilt noemen) is in principe toch al opgelost doordat de GC/N64 controllers zowel een D-pad als een controlstick hebben?MaxBurn schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:33:
het zal wel weer aan mij liggen maar de nes controller heeft maar 2 speelknoppen, de snes 4 + L/R en de N64 komt ook aardig overeen met de GC controller (op de Z trigger na) Zo verschillend zijn ze niet.
Tenzij reggie bedoelde dat je met die revolution-joystick ook spellen als duckhunt, mariopaint, donkey konga en dance dance revolution kunt spelen.
Ik zag dat plaatje bij het artikel. Die gameboy micro heeft echt wel een piepklein schermpje zeg.
Misschien wordt het tijd dat Nintendo maar gewoon mobiele telefoons moet gaan maken.
Kennelijk weten ze bij IGN meer over de kracht van de Revolution dan dat ze willen/kunnen vertellen.Q: Is Revolution "two-to-three times more powerful than GameCube"?
A: USA Today reported this news based on a comment from Nintendo of America's vice president of corporate affairs, Perrin Kaplan. The information was later determined to be false. We do not yet know how much more power Revolution wields over its predecessor.
EDIT: Het probleem met de controllers is dat de button-layout van de GameCube controller te veel van bijvoorbeeld de SNES-controller afwijkt. Het is in sommige SNES spellen nodig om meerdere knoppen tegelijk in te drukken, zoals bijvoorbeeld Super Mario World waar je moet springen(met
[ Voor 38% gewijzigd door MetroidPrime op 26-05-2005 20:41 ]
Hun hebben het gehaald van Techtree.com Ook zegt insidegamer dat het wel een betrouwbare bron is.It seems in this war of new consoles the only clear profit-maker is IBM. IBM has made the PowerPC-based core(s) for the Xbox 360, the Cell processor for Sony in conjunction with Sony and Toshiba, and also the Power-PC G5 based processor(s) for the Nintendo Revolution. Not one, but four! Yes, apparently the Revolution will feature FOUR 2.5 GHz PowerPC G5-class processors, codenamed "Broadway", and a graphics processor by ATI, codenamed "Hollywood", the dual-core RN520, with 16MB of frame buffer DRAM. Technically, this makes the Revolution a bit more powerful (2.5 x 4 > 3.2 x 3, 16 > 10). The Revolution also features 512 MB of memory.
Zelf denk ik niet dat het waar is, maar je weet maar nooit
EDIT: klik op de link voor het orginele artikel met nog meer informatie Klik!!!111oneone
[ Voor 14% gewijzigd door Dutchie! op 26-05-2005 20:59 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik weet niet of je bij de productie van multi-core processors 1 voor 1 de core erop plakt, of dat het precies per trio of per 4 gaat? (volg je het nog?)
Maar in het geval dat men losse cores bij elkaar plakt, kan men natuurlijk voor nintendo de minder snelle pakken die het niet brachten tot die van de xbox 360. Of redeneer ik nu helemaal verkeerd ?
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Verwijderd
Ik weet er niet veel van, maar ze willen gok ik een 2.5ghz processor omdat deze makkelijker te maken zijn en er minder processors zijn die dan niet de snelheid halen van 2.5ghz. Hoe meer Ghz des te moeilijker word het om elke core die snelheid te laten halen. Daarom willen ze denk ik 4x2.5 ghz zodat ze zo in de kosten kunnen drukken doordat ze dan minder processors de prullenbak in hoeven te gooien.Althalus schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:06:
4x een lage(re) snelheid core is waarschijnlijk goedkoper dan 3 snelle.
Ik weet niet of je bij de productie van multi-core processors 1 voor 1 de core erop plakt, of dat het precies per trio of per 4 gaat? (volg je het nog?)
Maar in het geval dat men losse cores bij elkaar plakt, kan men natuurlijk voor nintendo de minder snelle pakken die het niet brachten tot die van de xbox 360. Of redeneer ik nu helemaal verkeerd ?
Een andere vraag is de nieuwe starfox adventure net zo leuk als lylatwars? Qua gevechten in de ruimte en je keuze om zelf een andere route te kiezen.
Je beredeneerd verkeerd. De PowerPC voor de Revolution zal waarschijnlijk een compleet andere instructie set hebben als die voor de Xbox 360, omdat zowel Nintendo als Microsoft hun eigen extended instructie set ontwerpen.Althalus schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:06:
4x een lage(re) snelheid core is waarschijnlijk goedkoper dan 3 snelle.
Ik verwacht zelf dat de CPU van de Revolution een kloksnelheid van ergens in de 2-3 gigahertz zal krijgen met 2 of meer cores en een GPU die vergelijkbaar is met die van de Xbox 360.
bijn alles wat hierboven allemaal staat (alle posts in t algemeen) kun je herleiden tot bovenstaand. Tot nu zijn het alleen maar speculaties en meningen, zullen we gewoon maar afwachten en concentreren op het "hier en nu" van games?
persoonlijk verwacht ik meer van Twilight Princess in November dan van de Xbox 360...
next gen consoles stellen meestal in t begin niet veel voor naar mijn idee, een hoop gebakken lucht die pas na een jaartje ofzo goede inhoud krijgt...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat vind ik een beetje kort door de bocht, speculeren e.d. kan namenlijk heel erg leuk zijn - als je er maar niet vanuit gaat dat het zo zal zijn: je moet niet al te veel opgejut worden door de speculaties.Phusebox schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 22:40:
yadayadayada cpu yadayada mhz yadayada mb yadayadayada gpu...
bijn alles wat hierboven allemaal staat (alle posts in t algemeen) kun je herleiden tot bovenstaand. Tot nu zijn het alleen maar speculaties en meningen, zullen we gewoon maar afwachten en concentreren op het "hier en nu" van games?.
Zelda, let it come!
Ok voor de SNES is het zeker waar ja (nu je het zegt..Killer Instinct lijkt me ook een rampMetroidPrime schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 20:35:
Even een belangrijk quotje uit de Revolution faq van IGN:
[...]
EDIT: Het probleem met de controllers is dat de button-layout van de GameCube controller te veel van bijvoorbeeld de SNES-controller afwijkt. Het is in sommige SNES spellen nodig om meerdere knoppen tegelijk in te drukken, zoals bijvoorbeeld Super Mario World waar je moet springen(metterwijl je rent(met Y). Als je Super Mario World speelt in een SNES-emulator op de GC is het probleem dat de Y-knop te ver van de B-knop afligt en dat als het je wel lukt, je af en toe per ongeluk de A-knop indrukt. Andere spellen die dit probleem hebben zijn Super Metroid en Mega Man X.
Verwijderd
Verwijderd
Ja, dat lijkt me inderdaad lastig.MetroidPrime schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 20:35:
Als je Super Mario World speelt in een SNES-emulator op de GC is het probleem dat de Y-knop te ver van de B-knop afligt en dat als het je wel lukt, je af en toe per ongeluk de A-knop indrukt. Andere spellen die dit probleem hebben zijn Super Metroid en Mega Man X.
Maar dat is natuurlijk niet echt een probleem, als je een controller wilt maken die spellen van alle nintendo consoles kan besturen. Gewoon weer een beetje terug naar de snes-layout qua actieknoppen, en je kan volgens mij bijna alle spellen aan.
De Hori controller heeft alleen exact dezelfde button layout als de GC-controller, dus dat zal ook geen oplossing zijn.MaxBurn schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 06:51:
[...]
Ok voor de SNES is het zeker waar ja (nu je het zegt..Killer Instinct lijkt me ook een ramp) maar dan gooi ik er toch een Hori in ?
Het overstappen naar een SNES-button layout zou trouwens weer problemen opleveren met GC-spellen waar je de A- en de Y-knop tegelijkertijd moet indrukken. Neem bijvoorbeeld Metal Gear Solid, hier moet je de A-knop ingedrukt houden om te richten en schiet je als je hem loslaat. Als je niet wilt schieten, moet je de Y-knop ingedrukt houden als je de A-knop loslaat. Tenzij ze voor het force-feedback touchscreen idee gaan bij Nintendo zullen ze nooit een button-layout kunnen creëeren die voor alle spellen werkt.
Aan de ene kant vind ik het erg mooi, aan de andere kant vind ik de character models soms best wel low-poly (.....bijvoorbeeld de velociraptor (niet op deze plaatjes)) Dat kan soms net het " echte" eraan verpesten.
[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 27-05-2005 15:31 ]
Je hebt dan ook geen next gen hardware in je handenMaxBurn schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:30:
Zijn alweer een weekje of 2 oud die plaatjes.
Aan de ene kant vind ik het erg mooi, aan de andere kant vind ik de character models soms best wel low-poly (.....bijvoorbeeld de velociraptor (niet op deze plaatjes)) Dat kan soms net het " echte" eraan verpesten.
[ Voor 19% gewijzigd door S2S op 27-05-2005 15:49 ]
Games zijn niet echt maar games moeten wel in sommige gevallen een " echt" gevoel overbrengen. Een film kijken en je constant inbeelden dat het nep is is ook niet leuk..
Jurassic Park:
Kindje: AHH!! Een dino!!! ..
Papa: Nee het is een CGI/Animatronic combinatie..stel je niet aan....
Dan is er natuurlijk ook niets meer aan.
[ Voor 68% gewijzigd door Max|Burn op 27-05-2005 16:18 ]
Verwijderd
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik nu echt naar 3D screenshots zit te kijken waar je straks gewoon doorheen kunt wandelen.
Edit: Laat maar.
Over film-licensies gesproken, wordt er eigenlijk ook een spel gemaakt rondom the hitchhikers guide to the galaxy
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 23:25 ]
Verwijderd
edit:
BronMay 27th by Johnny Minkley
Nintendo’s GameCube successor looks certain to be the final major next-generation platform to launch in all territories – with sources close to the Japanese giant suggesting the system will not hit PAL territories until Spring 2007.

[ Voor 136% gewijzigd door Dutchie! op 28-05-2005 10:05 ]
Dit topic is gesloten.