"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Zo kunnen ze zich concentreren op hun eigen stukje markt en die winstgevend maken, wat ze nu ook al doen met de DS. Verder hebben ze zo meer aandacht voor goede games en gameplay.
Laat ze maar lekker komt allemaal wel goed. We zijn nog lang niet van Nintendo af.
Dit is ook wat Nintendo wil....tenminste zo zie ik het. Ze komen niet met een standaard product waarschijnlijk ook niet met een product wat even krachtig of krachtiger zal worden dan de PS3 en of Xbox360, maar maakt dat wat uit?
Zijn de games er minder om...nee, laat ze maar lekker zo. Het is wel een feit dat ze wat marktaandeel kunnen verliezen aan MS, want ik hoor toch veel mensen om me heen praten dat ze eerst een X360 halen en dan een Revolution er later bij kopen. Naar mijn mening is dit de beste combi. De gameplay games van Nintendo en de arcade games op de X360, racing, fighting etc...
De afkorting voor Microsoft blijft MS en niks anders
[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 28-05-2005 15:36 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
"(verhaal over hoe de DS beter verkooopt dan de PSP) Well you might say, the PSP is not out in europe yet, and, you know.. that their problem, not mine!"
Ze weten zelf dondersgoed dat ze niet te laat kunnen komen, want ze merken nu zelf wat voor een probleem de psp in europa gaat krijgen omdat de DS er al een tijd is.
This space is occupied
Verwijderd
Maakt niets uit. Europa is altijd laatste geweest. De meeste Nintendo consoles zijn hier 2.5 jaar na de Japanse introductie uitgebracht. In Europa zijn we gewend alles later te krijgen dan de rest van de wereld. Ik zou gewoon importeren...TdV schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 10:42:
Als Nintendo die fout maakt en de concurrentie is eerst gaan ze in de pal territories zeker onderuit; jammer.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Tja, ik wacht gewoon. Ik importeer er zeker geen een. Dan moet ik ook al mn games importeren, en daar heb ik geen zin in. En in het begin zijn de games toch allemaal shit, ok 95% dan.Willybubba schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 10:30:
Dan importeer ik dr wel 1 ofzo, 2007 duurt me te lang
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Wat dat importeren betreft, gaat dat er ook niet uit? Op de DS en PSP is het nu zo dat je op een geimporteerde gewoon games van hier kan spelen. Ik heb een DS uit canada, een kameraad uit Japan, we kunnen beide europese games spelen. Zou dit ook niet zijn in de nieuwe generatie consoles?
Ik begrijp wel iets dat dit nooit gegaan heeft met de PAL/NTSC verschillen, maar kunnen deze consoles niet alle standaarden aan en dus regiovrij zijn wat games betreft zoals de DS/PSP?
Edit; ik ga in elk geval wel importeren. Dikwijls zijn de releasen van games ook pakken eerder uit in andere landen, en verzendkosten zijn tegenwoordig ook gratis. Neem daarbij nog de sterke waarde van de euro ten opzichte van de dollar, wat volgens mij nog een tijd gaat duren, en je bent gewoon beter uit door te importeren. Een heel gedoe is het ook niet. Bestellen, betalen, en wachten tot de postbode het aflevert (meestal nog lang voor het hier in de schappen ligt)
Edit 2; dit geldt enkel voor games natuurlijk, bij het importeren van de cosole zelf betaal je wel vervoerskosten en is er een risico dat je 19% btw moet betalen.
[ Voor 34% gewijzigd door Little Bear op 28-05-2005 23:41 ]
Life is simple, make choices, don't look back...
Verwijderd
Hier sluit ik me bij aan. Nintendo heeft de twee mogelijkheden nu wel gezien. Later uitbrengen met de Cube en eerder uitbrengen met de NDS.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 00:02:
Nintendo wist heel goed dat als ze de DS succesvol wilden laten zijn hem zo snel mogelijk in Amerika en Europa uitbrengen zodat Sony het moeilijker zou krijgen om daar een grote markpositie te krijgen. De slimste zet van Nintendo was om de DS hem in Europa uit te brengen en een groot voordeel te krijgen tegenover de psp. Nintendo snapt ook dat als ze hun Revolution console te laat uitbrengen de strijd op den duur zullen gaan verliezen. Daarom gok ik dat ze toch tijdens de het uitkomen van de xbox360 en de PS3 de revolution zullen uitbrengen. Als ze hem toch in 2007 uitbrengen zal het jammergenoeg mosterd na de maaltijd zijn.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Uhm ja...maar Nintendo is raarDeddiekoel schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:20:
[...]
Hier sluit ik me bij aan. Nintendo heeft de twee mogelijkheden nu wel gezien. Later uitbrengen met de Cube en eerder uitbrengen met de NDS.
Verwijderd
Ziet er goed uit, welke emulator gebruik je?D³ schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:35:
Dat SM128 niet is getoond geeft toch wel aan dat het een Rev titel wordt, als er überhaupt een SM128 is (we hebben er nog nooit wat van gezien toch?).
Klein minpuntje:
[...]
Extra add-on nodig á la Xbox dus.
Dat oude games downloaden zit ik persoonlijk niet op te wachten, ik speel de klassiekers wel via de emu:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar goed, zullen vast mensen dolbij mee zijn. Beetje jammer alleen dat Nintendo het daar van moet hebben.
[...]
Alstublieft. Wordt traditie dat ik als eerste met een stream kom
[...]
Reggie noemde het hun beste scherm ooit kwa kwaliteit oid.
[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 29-05-2005 16:47 ]
Even een overzichtje met verschillen van introductie data:Little Bear schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 23:38:
2,5 jaar lijkt me nu wel een beetje te lang. Het is wel zo dat europa altijd als laatste komt, maar het duurt nu ook weer niet zo lang. Meer dan een jaar is het geloof ik nooit geweest.
Japan | Nederland | Verschil |
1983: Famicom | 1986: NES | 3 jaar |
feb-1986: Famicom Disk System | nooit | |
21-mrt-1989: Game Boy | sept-1990 | 1 jaar |
21-nov-1990: Super Famicom | jun-1992 Super NES | 1.5 jaar |
23-mrt-1995: BS-X Satellaview | nooit | |
21-jul-1995: Virtual Boy | nooit | |
23-jun-1996: Nintendo 64 | mrt-1997 | 8 maanden |
21-jul-1996: Game Boy Pocket | nov-1996: Game Boy Pocket | 5 maanden |
30-jan-1998: Super Game Boy 2 | nooit | |
14-mrt-1998: Game Boy Light | nooit | |
27-mrt-1998: Super Famicom Jr. | nooit | |
21-okt-1998: Game Boy Color | apr-1999: Game Boy Color | 7 maanden |
21-mrt-2001: Game Boy Advance | 22-jun-2001: Game Boy Advance | 3 maanden |
14-sept-2001: Game Cube | 3-mei-2002: Game Cube | 8 maanden |
12-feb-2005: Nintendo DS | 11-mrt-2005: Nintendo DS | 4 maanden *** |
*** = Merk op dat de Nintendo DS op 21-nov-2004 in de VS uitgebracht is. Het verschil met Nederland is dus maar liefst 4 maanden. Bij mijn weten is de introductie van de DS de eerste Nintendo spelcomputer die niet als eerste in het thuisland Japan is geïntroduceerd.
Voor mij heeft Nintendo Nederland afgedaan. Ik koop sinds de Super Famicom alles direct uit Japan. Goedkoper en sneller.
Bronnen:
Nintendo Europa
Nintendo Japan
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Kheb nu sins vorige week zaterdag en gister zaterdag 5nieuwe games erbij
- Beyond good and evil 15euro
- Zoocube 10euro
- Prince of persia, sands of time 20euro
- Metriod prime 2, 30euro
- Kirby air ride 20euro
en alles natuurlijk in Orginele doos en geen (lelijke) player choise doosjes

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
http://www.nedgame.com/assets/includes/1-voorwaarden.pdf
De verzendingen geschieden alleen onder rembours en dat kost 7.50
En dit staat er op de website:
Vooruitbetaling per bank:
Als u kiest voor betaling per bank dient u het totaalbedrag binnen 7 dagen aan ons over te maken. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons een e-mail met daarin onze bankgegevens en een ordernummer die u bij de overschrijving dient te vermelden. Zodra het geld op onze rekening is bijgeschreven wordt uw bestelling direct verzonden. Het voordeel bij betaling per bank zijn de lage verzendkosten, u betaalt slechts € 2,50 verzendkosten ongeacht de omvang van uw bestelling. Het is voor ons helaas niet mogelijk om zendingen buiten Nederland te verzenden.
Rembours: 8,50
Vooruitbetaling: 2,50
duidelijk toch
[ Voor 31% gewijzigd door Max|Burn op 29-05-2005 22:12 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
En besteld dus
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

[1280x1024] [1600x1200]

[1280x1024] [1600x1200]

[1280x1024] [1600x1200]
....
Mijn foto's op Flickr.
Leuk, een PS2 cloneElroy schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:22:
Ik heb 3 nieuwe wallpapers gemaakt van de Revolution, wat denken jullie ervan
[afbeelding]
[1280x1024] [1600x1200]
[afbeelding]
[1280x1024] [1600x1200]
Verwijderd
Ik denk het juist niet. Ze hebben geleerd van hun fouten(hoop ik). De online wat zeker een must is en het design is een stukken beter. En natuurlijk de third party support die ze beloven (lets hope).Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:36:
Interessant artikel over Nintendo en de Revolution: http://www.gamershell.com/articles/941.html Ben persoonlijk ook bang dat Nintendo eenzelfde lot als Sega te wachten staat.
En denk erom nintendo heeft altijd winst gemaakt behalve vorig jaar (dacht ik). En bij sony en xbox is dat een heel ander verhaal.
En nintendo heeft best een grote fanbase. En meeste nemen de nintendo console plus nog een andere omdat ze goedkoop zijn. Dus ik zie nintendo niet zo snel verdwijnen.
Dat zou ik ook niet willen!!!
realityalways start as a dream
Verwijderd
dacht dat het allemaal fake was?Moreover, the Revolution models on show at E3 were non-playable and only prototypes, whereas the Xbox 360 and PS3 were in full flight and drawing gasps.
ony shone their own spotlight across 27 PS3 titles and an impressive 73 PSP titles...
oei.. 73 is impressive en 72 is mah.. normaal.illuminating some 72 expected game arrivals
Zo zijn er nog wel meer voorbeelden in die tekst.. beetje naar je conclusie heenlullen heet dat
Volgens mij is er net een bericht geweest dat Nintendo een hogere boekwinst heeft gedraaid dan vorig (boek)jaar: 480 miljoen dollar nettoDFC-Neo schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:50:
[...]
En denk erom nintendo heeft altijd winst gemaakt behalve vorig jaar (dacht ik). En bij sony en xbox is dat een heel ander verhaal.
Bron mag iemand anders zoeken hoor
Oh en trouwens, als jij het eens bent met een bericht waarin bullshit als:
wordt geblaat, dan vind ik dat je een ban uit dit topique verdientMoreover, the Revolution models on show at E3 were non-playable and only prototypes, whereas the Xbox 360 and PS3 were in full flight and drawing gasps.
[ Voor 28% gewijzigd door Twee Dee op 30-05-2005 18:00 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Ik snap niet waarom er nu al wordt geroepen dat de Revolution geen succes zal worden maar een flop? Nintendo is nog steeds de enige console-bouwer die winst maakt, terwijl Sega ten tijde van de lancering van de Dreamcast al meerdere geflopte consoles/uitbreidingen had uitgebracht. Sony heeft momenteel rond de 60 miljard dollar aan schulden, het gaat met Sony echt vele malen slechter dan dat het met Nintendo gaat(ondanks het marktaandeel van Sony), maar daar zul je vreemd genoeg geen enkele gaming site over horen.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:36:
Interresant artikel over Nintendo en de Revolution: http://www.gamershell.com/articles/941.html Ben persoonlijk ook bang dat Nintendo eenzelfde lot als Sega te wachten staat.
Het Japanse tijdschrift Famitsu heeft na de E3 onder Japanse gamers een enquete gehouden over welke console ze het meest interessant vonden: de winnaar was de Revolution met 42% van de stemmen en de Xbox 360 kwam laatste met 18% van de stemmen.
Er zitten ook nog fouten in het artikel waar je naar refereert:
De Revolution kan juist wel DVD-films afspelen en volgens Nintendo ook andere soorten multimedia. De Revolution heeft ook nog eens 2 USB-poorten. Wie dat artikel geschreven heeft mag toch wel zijn huiswerk eens gaan doen.There will be, as with the GameCube, no on-board DVD player and, separate from the expected crop of next-gen hardware, the Revolution will offer no facility for MP3 download or play, or USB transfer of any kind. Moreover, the Revolution models on show at E3 were non-playable and only prototypes, whereas the Xbox 360 and PS3 were in full flight and drawing gasps. Therefore, if the revolution does not exist through Nintendo’s hardware, then where can we expect to find it?
EDIT: De PS3 was trouwens ook een leeg omhulsel, nVidia heeft de GPU voor de PS3 nog niet af.
[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 30-05-2005 18:12 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Nintendo zal nog wel heel lang op deze markt blijven bestaan, omdat consoles nu eenmaal hun product is als bedrijf (en games) terwijl MS en SONY veel meer andere producten erbij hebben.
Wat ik nou nog niet snap is de DVD functie van de Revolution. Moet je een DVDfilm nu kijken d.m.v. een los kastje (oid) wat er bij komt ? of kan je gewoon de DVD erin stoppen ? en het eventuele kastje wat erbij komt, wat zal daar dan inzitten ? een DVDlade ? voor films tewijl de standard lade, alleen voor spellen zal zijn ? ik snap dat nog niet helemaal
* Dutchie! weet het allemaal niet meer, maar kijkt zeker uit naar de Revolution al krijg het kastje misschien toch nog een andere naam
Verwijderd
Het zal net zoiets zijn als DVD-dongle voor de Xbox denk ik. Het is waarschijnlijk alleen een kleine cartridge die je ergens achterin de Revolution stopt die de multimedia functionaliteit toegankelijk maakt. Nintendo heeft het niet over een aparte afstandsbediening gehad, dus ik verwacht niet dat die komt.Aap schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:27:
Wat ik nou nog niet snap is de DVD functie van de Revolution. Moet je een DVDfilm nu kijken d.m.v. een los kastje (oid) wat er bij komt ? of kan je gewoon de DVD erin stoppen ? en het eventuele kastje wat erbij komt, wat zal daar dan inzitten ? een DVDlade ? voor films tewijl de standard lade, alleen voor spellen zal zijn ? ik snap dat nog niet helemaalOf hebben ze het over een afstandbedienig die je los erbij moet aanschaffen om DVD's te kunnen bekijken
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Waar baseer jij dat allemaal op? Wat een hoop bs gelul zeg...Aap schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:27:
Nintendo gaat niet het zelfde floppen als segaik zelf denk eerder dat SONY er mee zal stoppen dan MS. MS is een bedrijf wat zich ergens zijn zinnen opzet en het dan ook gewoon doet. Hoeveel verlies ze ook maken uiteindelijk zullen ze winnen (bijwijze van he).
Nintendo zal nog wel heel lang op deze markt blijven bestaan, omdat consoles nu eenmaal hun product is als bedrijf (en games) terwijl MS en SONY veel meer andere producten erbij hebben.
Wat ik nou nog niet snap is de DVD functie van de Revolution. Moet je een DVDfilm nu kijken d.m.v. een los kastje (oid) wat er bij komt ? of kan je gewoon de DVD erin stoppen ? en het eventuele kastje wat erbij komt, wat zal daar dan inzitten ? een DVDlade ? voor films tewijl de standard lade, alleen voor spellen zal zijn ? ik snap dat nog niet helemaalOf hebben ze het over een afstandbedienig die je los erbij moet aanschaffen om DVD's te kunnen bekijken
![]()
* Chiii weet het allemaal niet meer, maar kijkt zeker uit naar de Revolution al krijg het kastje misschien toch nog een andere naamwat ik niet hoop
Nintendo en Sony zijn nogal opposites van MS.
MS met hun krappe games library en developers-support zal nooit veel verder komen. Japan is misschien nog een keyword waar je wel rekening mag houden. Check eens famitsu charts..
daar tref je geen fifa/gta/halo.
Verwijderd
Beter lezen, er staat in het artikel dat de DS juist sterk vertegenwoordigd, alleen door het ontbreken van ook maar 1 Revolution-game, was het nogal weinig...Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:54:
vind dat artikel zowiezo beetje vaag:
[...]
dacht dat het allemaal fake was?
[...]
[...]
oei.. 73 is impressive en 72 is mah.. normaal.
Zo zijn er nog wel meer voorbeelden in die tekst.. beetje naar je conclusie heenlullen heet dat
During the expo, Sony shone their own spotlight across 27 PS3 titles and an impressive 73 PSP titles, while Microsoft offered up 50 games inbound for their Xbox 360. And what of Nintendo’s Revolution? Nothing. Zip. Not even a sneaky peek…though demos for the limping GameCube’s latest Legend of Zelda incarnation certainly sparked tidal waves of drooling curiosity from the attendees—proof, if needed, that advanced hardware is not necessary to guarantee a hit. By comparison, Nintendo’s DS handheld played a strong hand, illuminating some 72 expected game arrivals, but the lack of Revolution coverage was notable by its absence.
Verwijderd
Zo pak ik het ook aanAap schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:55:
Waarom moet altijd iedereen iets "direct" hebbenik vind het allemaal niet zo erg hoor... ik bedoel, als je vanaf het begin gewoon kijkt naar zegmaar alle PAL releases, dan is het toch goed ? je moet dan niet per se gaan vergelijken met JAP enzo, want ja.. dan duurt het zeker lang ! ik heb nu steeds genoeg tijd om games te spelen en wanneer ik weer aan nieuwe toeben, zijn er weer nieuwe PAL games en haal ik die weer... en zo gaat dat maar door
ik kijk ook niet zo naar JAP release... ik wacht gewoon en vind er niks mis mee.. alleen de prijs soms... maar ja.. das een ander verhaal.
Kheb nu sins vorige week zaterdag en gister zaterdag 5nieuwe games erbij![]()
- Beyond good and evil 15euro
- Zoocube 10euro
- Prince of persia, sands of time 20euro
- Metriod prime 2, 30euro
- Kirby air ride 20euro
en alles natuurlijk in Orginele doos en geen (lelijke) player choise doosjesdie vermijd ik nog steeds
was wel een duur weekje verder als student
Kirby Air Ride, is het nu wat? Ik lees ZO veel verschillende dingen.
Ik baseer dat, o.a. op mijn eigen gedachten. MS heeft het mijn zijn eerste console niet slecht gedaan... en dat voor de eerste keer. De Xbox heeft echt heel slecht verkocht in japan, dat is gewoon een feit, maar als je nu al ziet (bijv. uit die enquete) dat 18% toch wel intresse heeft in Xbox2 krijgt MS ook duidelijk een voet in japen. Nog lang niet zo groot als SONY en/of Nintendo maar het begin is er.Chiii schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:55:
[...]
Waar baseer jij dat allemaal op? Wat een hoop bs gelul zeg...
Nintendo en Sony zijn nogal opposites van MS.
MS met hun krappe games library en developers-support zal nooit veel verder komen. Japan is misschien nog een keyword waar je wel rekening mag houden. Check eens famitsu charts..
daar tref je geen fifa/gta/halo.
Ook is MS niet een echte opposite van Sony aangezien je de PSP zal kunnen koppelen aande Xbox360... wie weet wat MS en Sony later zullen gaan doen...
Ook is de libary van MS nog wel klein, zeker als je kijkt naar exclusieve titels, maar ze hebben er wel een paar en sommige zijn ook sterk. Dit word (logisch) gezien ook alleen maar groter)...
Persoonlijk vind ik het dus niet zo'n bullshit
Patser
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Kortom, Nintendo zal nog wel even blijven ook al opereert het in markt met oneerlijke concurrentie!
In die context bedoel ik het niet, ik bedoel qau spellen die ze uitbrengen, hun aanpak over het geheel. Alles blijft toch japans en zeer stijlvol. Het blijft niet alleen bij GTA en Killzone, dat zijn alleen spellen die beschikbaar zijn in Europa. Je moet eens kijken wat ze per dag spellen uitbrengen in Japan, hun games library is echt groot en divers, rpgs, animes games, bemani games, die vindt je allemaal bij sony.Aap schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:17:
[...]
Ook is MS niet een echte opposite van Sony aangezien je de PSP zal kunnen koppelen aande Xbox360... wie weet wat MS en Sony later zullen gaan doen...
.
Xbox is typisch amerikaans, online netwerk hebben ze zeer goed gedaan maar dat is ook zo iets wat een behoefte is van de amerikaanse/europese consument/gamer.
Mijn foto's op Flickr.
Ja ik ben benieuwdCaptain N schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:25:
't Is dat ik donderdag en vrijdag nog tentamen heb, maar anders zat ik nu aan Killer 7Hij is al beschikbaar via duistere bronnen. Vrijdag horen jullie mijn impressies!
@Farting Bob, zal morgenavond er wel wat over posten
Pfff, ik speel ook altijd games als ik tentamens heb. Je moet wel relaxen he, anders neem je niks meer in je op. Dat kan je dus niet hebben, dus 1 uur leren, 2 uur gamen. En als je even wat te eten gaat halen, dan valt dat onder leer-tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 30-05-2005 23:35 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Ik ben na morgen klaar (wiskundeB12, maar ik mag een 1.1 halen en dan slaag ik nogCaptain N schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:25:
't Is dat ik donderdag en vrijdag nog tentamen heb, maar anders zat ik nu aan Killer 7Hij is al beschikbaar via duistere bronnen. Vrijdag horen jullie mijn impressies!
Jullie krijgen mijn impressies woensdag, ben morgen nog even druk met examens maken en verjaardagen vieren. (Als ik dan m'n 1019-blocks memorycard al heb, anders zal ik een sd-card aan m'n huidige 59-blocks memorycard moeten solderen en hopen dat dat beter lukt dan een Led-mod
@Vanitas :dat vergt toch wel wat wilskracht hoor, per 2 uur spelletjes spelen 1 uur leren... dan kun je maar 6 uur spelletjes spelen voor 1 proefexamen maken!
Ik heb nog een paar dagen om een stuk of 1000 Kanji (Japanse tekens) in m'n kop te stampen + grammatica. Dus ik ben bang dat ik niet veel vrije tijd tussendoor hebVanitas schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:34:
@Captain N:
Pfff, ik speel ook altijd games als ik tentamens heb. Je moet wel relaxen he, anders neem je niks meer in je op. Dat kan je dus niet hebben, dus 1 uur leren, 2 uur gamen. En als je even wat te eten gaat halen, dan valt dat onder leer-tijd.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Vinden jullie het nog zinvol om nu een GC aan te schaffen?
Ik heb een ps2, maar wil eigenlijk ook nog wel een GC. Wat raden jullie me aan?
StartpostVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:38:
Ey,
[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 31-05-2005 11:48 ]
Dan ga je toch naruto 3 spelen.Captain N schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:14:
[...]
Ik heb nog een paar dagen om een stuk of 1000 Kanji (Japanse tekens) in m'n kop te stampen + grammatica. Dus ik ben bang dat ik niet veel vrije tijd tussendoor heb
Aangezien dat de meeste toppers voor weinig geld verkocht worden is nu juist de goede tijd om een GC te kopen. De meeste AAA titels kosten tegenwoordig minder dan €30,- omdat ze al een tijdje uit zijn. Je kunt Resident Evil Remake en 0 al bijvoorbeeld voor rond de €15,- elk vinden. In de startpost staat een lijstje met must-have titels en huidige toppers, er ontbreken een paar belangrijke titels in deze lijst, maar dit is toch een goede leidraad bij het aanschaffen voor spellen voor de GC.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:38:
Ey,
Verwijderd
Pokemon Colosseum PAK
Gamecube
Controller
Pokemon Colosseum
Pokemon Box
GBA Link Cable
251 Blocks Memory Card
Controller (Zwart)
€129
Maar ik kan hem nergens vinden
Ik heb alle adressen uit de startpost al gecheckt, iemand??
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 15:36 ]
-Xbox Gamertag: Dbongers
Laten diegenen die donkey konga besteld hebben even wat feedback achter, ben van plan hem zelf aan te schaffen.
Edit: wat die packs betreft, die zijn altijd maar zolang de voorraad strekt. Meestal worden daar maar enkele oplages van gemaakt, verkocht, en gaan ze verder naar een ander pack. Ik geloof dat dat van pkemon niet meer gemaakt wordt, het is al resident evil pack wat de klok slaat nu.
[ Voor 31% gewijzigd door Little Bear op 31-05-2005 15:42 ]
Life is simple, make choices, don't look back...
Ik heb eerder gehoord dat er geen MKDD packs meer gemaakt worden, echter vat men die productie vaak weer op voor bijvoorbeeld de kerstdagen.
[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 31-05-2005 16:23 ]
T&C van Japan @ Leiden?Captain N schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:14:
[...]
Ik heb nog een paar dagen om een stuk of 1000 Kanji (Japanse tekens) in m'n kop te stampen + grammatica. Dus ik ben bang dat ik niet veel vrije tijd tussendoor heb
Donkey Konga is erg leuk....als je maar 2 of meer bongo's erbij hebt! Het is een echte partygame. Met een paar vrienden en wat biertjes een avondje bongo-en is echt super. Zelfs toekijken is al leuk! Je lacht je rot.Little Bear schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:41:
Laten diegenen die donkey konga besteld hebben even wat feedback achter, ben van plan hem zelf aan te schaffen.
Grafisch is het erg simpel, maar dat maakt niet veel uit bij dit spel. In het begin is het best pittig, tenminste als je geen ritme gevoel hebt. Jammer is wel dat ik het aantal liedjes wat beperkt vind.
En om nu nog een keer 30 of 40 euro uit geven voor Donkey Kongo 2 voor wat extra liedjes, is ook wat te veel van het goede voor mij.
Bij Nedgame kost Donkey Konga met spel+ 1 bongo nu 29.99 euro, losse bongo's 19.99 euro.
Jungle Beat lijkt mij ook erg leuk, maar ik hoorde dat die nogal kort is. En kun je die ook met z'n twee-en spelen?
Verwijderd
Jups
@ Vanitas: Eerder andersom
Mijn foto's op Flickr.
beste beats iets van 2400 op 1 map..het blijft wel leuk maar ja..jezelf verbeteren wordt je ook moe van.
[ Voor 57% gewijzigd door Max|Burn op 31-05-2005 21:44 ]
Hehe, ik ook, 2ejaarsCaptain N schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:43:
[...]
Jups![]()
@ Vanitas: Eerder andersomNa m'n tentamens kom ik weer wat meer uit de verhalen in Naruto
Aan het tentamenrooster te zien ben je 1ejaars denk ik
Cool. Hoe heet je? Misschien ken ik je wel
Mijn foto's op Flickr.
Kheb het vanavond even gespeeld en ik moet zeggen dat het iets tegen valt. Het is echt een race game voor kleine kinderen eigenlijk, omdat je alleen maar moet sturenVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:15:
[...]
Kirby Air Ride, is het nu wat? Ik lees ZO veel verschillende dingen.

Zelf als je niks doet, haal je de race omdat hij zichzelf steeds tegen de rand knalt en weer door gaat omdat je geen gas hoeft te geven. Zo kun je het hele track afgaan, je word wel niet eerste maar het kan denk ik wel. Het is wel beetje een teleurstelling, want ik had meer gehoopt op een Mariokart game... wel kun je bekende powerups inslikken en deze gebruiken maar echt fijn kon ik het nog niet vinden. Gebruiken doe je door L of R in te drukken.
Ik heb eigenlijk de game gekocht voor de multiplayer, omdat ik elke week 1avond samen met nog 3vrienden doe gamecuben en dan koop je al sneller een game voor de multiplayer. Er zit wel een "grappige" race game in, waarbij je het race level van de bovenkant ziet en zo een x aantal rondjes moet afleggen (incl. bochten, powerups enz). Je kan het een beetje vergelijken met een soort van mini game uit Mario Party ( in deel 5, het ijsschaatsen en in deel 3, met die bootjes varen).
Jammer natuurlijk is weer, dat je alleen kan sturen en geen bochten perfect nemen omdat je een degelijke functie mist, wat je hebt in MK met de L en de R dat vind ik gewoon jammer. Misschien kan het wel en heb ik het over het hoofd gezien, maar volgens mij niet. Het is eigenlijk meer een game voor de kleine kinderen. Ik zal mijn neefje van 7 er eens mee laten spelen kijken hoe hij het ervaard
Voor 20euro (en 250sterren
Verwijderd
Wel, de bedoeling is eigenlijk dat je tijdens bochten de A-knop even ingedrukt houdt (Kirby komt dan bijna tot stilstand), je draait hem in de goede richting, en dan laat je A weer los. Je krijgt daardoor een kleine speed-boost. En dat is eigenlijk de Kirby-versie van een powerslide.Jammer natuurlijk is weer, dat je alleen kan sturen en geen bochten perfect nemen omdat je een degelijke functie mist, wat je hebt in MK met de L en de R dat vind ik gewoon jammer. Misschien kan het wel en heb ik het over het hoofd gezien, maar volgens mij niet.
Het werkt wel, maar elk gevoel van snelheid wordt op die manier wel uit het spel gehaald natuurlijk.
Het is niet echt een barslecht spel. Sommige banen zijn erg leuk gemaakt, en om het spel goed te spelen heb je toch wel een paar skills nodig. In 1 van mijn favoriete tracks zit bijvoorbeeld een stukje wildwaterbaan, en als je daar in terecht komt wordt je in principe automatisch door het water meegesleurd, inclusief de nodige botsingen. Nogal frustrerend.
Maar als je aan het begin van die wildwaterbaan goed timed en slim afzet kun je dat hele stuk ook overbruggen met een hele lange sprong door de lucht. Wat een grote kick geeft als het je lukt.
Dat soort momenten zitten er helaas niet echt veel in. Over het algemeen voelen de controls gewoon veel te "floaty" en soms ook gewoon raar. Het mag nog niet eens in de schaduw staan van Mario Kart vind ik. In vergelijking met F-Zero GX is het zelfs ronduit lachwekkend.
Kleine kinderen weten volgens mij ook wel beter.
Ubisoft Calls for Defense Against EA
The French company asks shareholders to hold steady against a buyout.
by David Adams
May 31, 2005 - At this year's Electronic Entertainment Expo Ubisoft president Yves Guillemot urged stockholders to resist a hostile takeover by titanic rival Electronic Arts, according to the BBC News.
Guillemot's comments are the latest reaction to EA's 20% Ubisoft grab last December. The French publisher described the action as "hostile" early on, and since pledged to resist a buyout, even asking the French government for assistance.
Hoping to convince investors to hold their ground, Guillemot says Ubisoft's value should double in the next two years as the company aggressively invests in its strongest brands, such as Splinter Cell, Ghost Recon, and Prince of Persia.
"We prefer by far to remain independent as we will be able to double our value in the next two years as we will double our effort," the BBC News article quotes Guillemot. "We are in a business of creation," he added, "we need to keep the creativity and that is the value of the company."
Of course, an stronger offering from Ubisoft could make the company even more tantalizing to EA. We'll be back with more as the situation develops.
Verwijderd
[bemoeialmode]
Leiden als in de stad Leiden? daar woon ik vlakbij
[/bemoeialmode]
Captain N schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:25:
offtopic:
Cool. Hoe heet je? Misschien ken ik je welIk doe de taalvakken als keuzevakken trouwens, ben geen hoofdvakker
Ik volg conversatie, grammatica, schrift en moderne teksten. Van die laatste 2 komen donderdag en vrijdag nog de tentamens.... yikes!
Ah, ik ben wel hoofdvakker
Verwijderd
Het gaat retesnelBlaatschaap11 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:41:
Ik heb F-zero ook een maand terug gekocht, maar het alleen een paar keer gespeeld met vrienden toen er behoorlijk wat frituur en bier op tafel stond, maar ik vond het echt (te) snel gaan. Is dat nu zo, of moet ik het eens zonder alcohol in mijn bloed proberen.
Wat zou ik voor dit zeer exclusieve item kunnen vangen op ebay?
[ Voor 9% gewijzigd door Whut?! op 01-06-2005 16:46 ]
Hoeveel wil je er voor hebben, ik heb wel interesse als het niet al te duur is.
Mail me anders even naar adslvdmeij[apenstaartje]zonnet[punt]nl
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Enjoying this train of thought and clearly not afraid of stretching his analogy to breaking point, Kojima continues, 'If the game creators and the users want to have a great steak for their anniversary, they go maybe to PS3. But if they want great dinner, great steak with their family, a little bit more casual during the weekends, they might select Xbox 360. Or why not have a great steak at your house everyday, they might choose Revolution.
Nintendo gaat denk deze keer een grotere marktaandeel krijgen.
realityalways start as a dream
Hopelijk vertaald zich dat in MGS3 Subsistance voor de Revolution! De Japanse gamedevelopers die de Revolution gezien hebben zijn er wel enorm enthousiast over. Het gerucht gaat dat EA(DFC-Neo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:46:
ZIt dit net te lezen op gamer.nl kom ik dit tegen over de revolution. Een interview met Hideo Kojima over de next gen console. En hij vertelt goeie dingen over de revolution.
Enjoying this train of thought and clearly not afraid of stretching his analogy to breaking point, Kojima continues, 'If the game creators and the users want to have a great steak for their anniversary, they go maybe to PS3. But if they want great dinner, great steak with their family, a little bit more casual during the weekends, they might select Xbox 360. Or why not have a great steak at your house everyday, they might choose Revolution.

JupsVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:15:
[bemoeialmode]
Leiden als in de stad Leiden? daar woon ik vlakbijwat is de T&C?
[/bemoeialmode]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Verwijderd
Opzich is het ook wel logisch. Nu is het maken van een game nog wel redelijk betaalbaar (zeker als je een licentie op een engine neemt dat scheel al meteen een hele hoop werk). Maar als je ziet wat voor gfx je nu moet maken, dan lijkt het net of je nu wel 3x zolang bezig bent met het maken van een model.DFC-Neo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:46:
ZIt dit net te lezen op gamer.nl kom ik dit tegen over de revolution. Een interview met Hideo Kojima over de next gen console. En hij vertelt goeie dingen over de revolution.
Als nintendo er dan echt voor heeft kunnen zorgen dat games vrij snel en makkelijk te maken zijn dan heb je al snel een voordeel tov de concurrentie.
Dat T&C sloeg op Taal & Cultuur van Japan, de naam van de opleidingVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:18:
haha ja dat dacht ik al, eigelijk best dom hoeveel Leidens zullen er zijnmaar van T&C heb ik nog nooit gehoord? is dat een school oid?
[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 02-06-2005 00:10 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Word er in japanse games eigelijk veel Kanji gebruikt? want daar snap ik echt geen drol van, die andere 2 gaat nog wel, alleen kom je met een woordenschat van +/- 100 dan nog niet zover maargoed
[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 02-06-2005 08:47 ]
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 02-06-2005 09:54 ]
From E3
Q: How does Resident Evil 4 for the PS2 compare with the Gamecube version?
A: Compared, dear lord. OK, they completely dropped the texture quality. Also grass and bushes were gone. The game slowed down when no more than TWO (yes, 2) enemies came on screen. Capcom disguised this by actually slowing the game down when two enemies appeared instead of a frame-rate hell. Kiss effects and lighting techniques goodbye. It still runs and looks decent, but it's almost a waste of time to bring it out at the end of the year when so many other big games will be released. The only new feature is a longer ADA storyline.
Verwijderd
Dat zuigt, kan ik het importeten van games voorlopig wel vergeten. Kunnen ze dat Kanji niet droppen ofzo? vaag onlogisch systeem dat het is
Verwijderd
De slogan die nintendo ervoor bedacht had is niet voor niets Don't blink and drive.Blaatschaap11 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:41:
Ik heb F-zero ook een maand terug gekocht, maar het alleen een paar keer gespeeld met vrienden toen er behoorlijk wat frituur en bier op tafel stond, maar ik vond het echt (te) snel gaan. Is dat nu zo, of moet ik het eens zonder alcohol in mijn bloed proberen.
Het is echt de snelste F-Zero die ooit is gemaakt.
Maar alles went. De eerste paar potjes lijkt het haast onspeelbaar, als je er even later aan gewend bent dan vind je alle andere racegames irritant sloom. Die snelheid is echt verslavend.
LOL... zo erg??The game slowed down when no more than TWO (yes, 2) enemies came on screen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Het kan natuurlijk ook aan de vervoerder liggen, maar ik heb gemeld dat ze het beter misschien even kunnen uitzoeken, omdat het natuurlijk
[ Voor 15% gewijzigd door HCMarX op 02-06-2005 15:07 ]
Niet spelen met bier....deze game moet je nuchter en uitgeslapen voor zijn ...ehheheheheheBlaatschaap11 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:41:
Verwijderd
Hm, geen idee eigenlijk. Ik kwam hem voor het eerst tegen op een site van nintendo, dus ik ging er vanuit dat ze het zelf wel bedacht zouden hebben.MaxBurn schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:50:
die slogan was wel briljant ja..maar was die nu van Nintendo of van Sega
Ik was een tijdje geleden nog van plan om te proberen alle staff ghosts te verslaan. Maar dat heb ik voorlopig maar opgegeven. Die gasten zijn écht goed. Ik rij nu gewoon af en toe eens een paar cups voor de lol. Ooit, op een dag, zal het wel weer gaan kriebelen en ga ik weer aan de slag met de time trials.
Op IGN zijn ze anders behoorlijk positief en zeggen ze geen verschil te zien. Als ik de plaatjes en het filmpje bekijk dan zie ik geen verschil eigenlijk.S2S schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:05:
Leuk weetje over de PS2 versie:
From E3
Q: How does Resident Evil 4 for the PS2 compare with the Gamecube version?
A: Compared, dear lord. OK, they completely dropped the texture quality. Also grass and bushes were gone. The game slowed down when no more than TWO (yes, 2) enemies came on screen. Capcom disguised this by actually slowing the game down when two enemies appeared instead of a frame-rate hell. Kiss effects and lighting techniques goodbye. It still runs and looks decent, but it's almost a waste of time to bring it out at the end of the year when so many other big games will be released. The only new feature is a longer ADA storyline.
Een tijdje geleden lag 'ie nog bij de Mediamarkt in Utrecht... misschien dat 'ie daar nog ligt?
Mijn foto's op Flickr.
Dit topic is gesloten.