Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 55 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.002 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:27:
[...]

Een tijdje geleden lag 'ie nog bij de Mediamarkt in Utrecht... misschien dat 'ie daar nog ligt?
Bedankt voor de tip :)

Morgen ff belle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:31
Het is vrij duidelijk dat de PS2 poort zonder een aantal van de belichtingseffecten van de GC versie moet doen en dat de textures veel minder scherp zijn. Een aantal omgevingen zijn bijvoorbeeld in de screenshots op de PS2 redelijk fel verlicht, terwijl ze op de GC alleen door een fakkel verlicht zijn en daardoor redelijk donker. Vergelijk deze twee screenshots van hetzelfde stuk maar eens:

SPOILERS!
GC
PS2

In de screenshots heb ik nog wel meer van dat soort gebieden gezien en er zijn redelijk wat gebieden in het spel die daardoor minder leuk zullen zijn. Ook lijkt het beeld in het dorp veel minder contrastrijk op de PS2. Ik vind dat Capcom het nog vrij goed heeft gedaan, maar om te zeggen dat er geen verschil is tussen de GC en de PS2 versie doe je de prestatie die Capcom met de GC versie heeft behaald geen recht aan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:26

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, vanavond Donkey Konga 2 gescoord bij de FRS. Erg leuke tracklist al zeg ik het zelf en het spel lijkt over het geheel gezien ook aardig verbeterd. Je kunt nu met zijn 2en spelen om coins te verzamelen en dankzij de beat mix optie krijg je elke keer een ander trommelritme. Het menu enz. vind ik ook flink verbeterd en is een stuk overzichtelijker.

Helaas hadden ze de versie met trommels niet meer. Maar, omdat ik toch al 2 sets trommels had vond ik zonder ook prima. Scheelt me ook weer een 10tje :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:56

S2S

MetroidPrime schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:51:
Het is vrij duidelijk dat de PS2 poort zonder een aantal van de belichtingseffecten van de GC versie moet doen en dat de textures veel minder scherp zijn. Een aantal omgevingen zijn bijvoorbeeld in de screenshots op de PS2 redelijk fel verlicht, terwijl ze op de GC alleen door een fakkel verlicht zijn en daardoor redelijk donker. Vergelijk deze twee screenshots van hetzelfde stuk maar eens:

SPOILERS!
GC
PS2

In de screenshots heb ik nog wel meer van dat soort gebieden gezien en er zijn redelijk wat gebieden in het spel die daardoor minder leuk zullen zijn. Ook lijkt het beeld in het dorp veel minder contrastrijk op de PS2. Ik vind dat Capcom het nog vrij goed heeft gedaan, maar om te zeggen dat er geen verschil is tussen de GC en de PS2 versie doe je de prestatie die Capcom met de GC versie heeft behaald geen recht aan.
De game is zijn WOW effect kwijt...ik snap mensen niet.... waarom halen ze niet ff een cheap ass cube en RES4...dan speel je deze game zoals die bedoeld is.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het WOW effect is weg omdat het er gewoon minder indrukwekkend uitziet. Het is net een bepaalde grens waar ze naar mijn idee NET over gaan. (Vergeet niet, een hoop mensen hebben de game nooit gezien en voor hen kan het alsnog indrukwekkend zijn)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt net of ze bij de ps2 versie alle licht effecten hebben weggehaald en de models zien er ook nog een stuk kartelliger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch logisch? Het is mindere hardware, punt uit, dan moeten dit soort dingen. Daarnaast kan het best zo zijn dat het bepaalde grafische features niet ondersteunt. Je hoeft echt geen geleerde te zijn om aan te voelen dat ze wel iets in de details moeten schroeven, net als dat een Xbox spel er vaak beter uitziet dan op de Cube, net ff wat betere hardware. Dat is echt niet wonderlijk of zo, gewoon niet meer dan logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

(Vergeet niet, een hoop mensen hebben de game nooit gezien en voor hen kan het alsnog indrukwekkend zijn)
Mooi gezegd.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Het is eerder: die de game niet wilde zien op een andere console (Gamecube).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Zo, de tentamen ellende is weer voorbij! Nu beginnen aan Killer 7! :D Ik heb net ff het introtje gekeken, en het is weird! Een of andere dude die je ooit hebt doodgeschoten maar daar blij om is helpt je door de controls uit te leggen etc. De geluidjes en het geluid van de "stem" van die gast zijn ook echt vaag. Ik ga snel weer verder en zal weer posten als ik wat leuks te melden heb! :D

[ Voor 11% gewijzigd door Captain N op 03-06-2005 16:00 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:10

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Captain N schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:57:
Zo, de tentamen ellende is weer voorbij! Nu beginnen aan Killer 7! :D Ik heb net ff het introtje gekeken, en het is weird! Een of andere dude die je ooit hebt doodgeschoten maar daar blij om is helpt je door de controls uit te leggen etc. Ik ga snel weer verder en zal weer posten als ik wat leuks te melden heb! :D
Uhm, heb jij dan een demo-disc oid? Killer7 komt nl. pas in juli uit in de States en Japan...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:46:
[...]

Bedankt voor de tip :)

Morgen ff belle :D
ik heb hem :D

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/banaan.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
:) Gefeliciteerd! :)
Twee Dee schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:01:
Uhm, heb jij dan een demo-disc oid? Killer7 komt nl. pas in juli uit in de States en Japan...
Ik heb een PAL prerelease O-)

[ Voor 35% gewijzigd door Captain N op 03-06-2005 16:11 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Captain N schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:11:
[...]

Ik heb een PAL prerelease O-)
lol, dat is wel heel subtiel gezegd. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Naja, het is ook zo :P Alleen is het medium misschien een tikkeltje aan de niet-legale kant :P Maar als het een leuk spel is ga ik hem sowieso wel halen. Maar een maand voor de release al kunnen checken laat ik mij geen 2x zeggen natuurlijk :D

[ Voor 45% gewijzigd door Captain N op 03-06-2005 16:42 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:12
Twee Dee schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:01:
[...]

Killer_7_PAL_INTERNAL_NGC-STARCUBE

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:51:

SPOILERS!
GC
PS2

Inderdaad er zijn zo al aan de screenshots mega verschillen te zien.

Alleen al een aanblik van El gigante op de PS2 is een lachertje, vooral later maar dat mag ik niet zeggen vanwege spoiler. Bovendien zijn de textures waziger, meer kartels en zijn de lightning effects zo goed als verdwenen. Ook is er in de filmpjes nog slowdown te zien waar je die op de GC niet had.

Kortom de PS2 versie is voor de PS2 gewoon goed alleen hij is toch echt een stuk minder als de GC versie. Mochten hier mensen zowel de GC als de PS2 hebben dan moet je zeker voor de GC versie gaan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zo, ik heb het nu al eventjes gespeeld, en het is echt een vreemd spel. Even wat opmerkingen:

Het loopsysteem is anders dan je waarschijnlijk gewend bent. A ingedrukt houden is rennen langs een van te voren uitgestippeld pad. B indrukken is omdraaien. Wanneer je bij een splitsing komt, of ergens waar je iets kunt doen verschijnt een soort taartpunt met daarin de omschrijving. Je kunt met je Anologue Stick zo'n punt selecteren, en met A ga je verder. Als je A gewoon ingedrukt blijft houden en dan de richting opduwt rent 'ie gewoon soepel verder.

Verder kun je via het Start menu van gedaante wisselen. Allen hebben wat andere dingen. Andere health (bloed), andere wapens, andere specials. En die grote neger die je vaak in screenshots ziet kun je ook kiezen, maar volgens mij alleen via een TV.

Af en toe kom je een soort save-room tegen. Daarin zit een chick, die voor je wilt saven ALS ze in 'r werkoutfit zit. Zit ze in d'r normale kloffie, dan kun je niet saven. In sommige rooms zit ze in d'r werkkleding, sommige niet (te zien aan een rood of groen lampje boven de deur). In die rooms staat ook altijd een TV, waar je iets van een bloedtransfusie kan doen om serums te krijgen (health volgens mij, maar ben ik nog niet helemaal achter :+). Ook kan je er wisselen van personage, waar dus hier ook die neger tussen zit (Garcia was zijn naam dacht ik). Hij is een cleaner. Wanneer je dood gaat kun je met hem naar de plek des onheils gaan, en je overblijfselen in een papieren zak stoppen. Deze zak kun je dan via die TV weer tot leven roepen (hmm, misschien zijn daar die serums wel voor :P). Heel vaag allemaal iig :)

Ook zit er in die save rooms (Harman's rooms) dat ventje waar ik hierboven het al over had, Izawaru, waar je uitleg kunt krijgen over controls en dat soort dingen. Heel raar mannetje dat aan een touwtje hangt en mij Master noemt, en tja... gewoon vaag is :D Onderweg kom je af en toe een gast met een masker tegen die je tips kunt vragen, ten koste van wat bloed.

Wanneer je een schelle lach hoort betekent het dat er vijanden in de buurt zijn. Met R kun je je wapen tevoorschijn toveren, en met L kun je dan je gezichtsveld scannen. De vijanden zijn namelijk geesten van lui die dood zijn (door jou toedoen geloof ik?) oid. Met B kun je een soort van automatische lock doen op je vijanden, en met de D-pad kun je wisselen van lock als er meerdere vijanden op het scherm zijn. A is schieten, overigens. Ook kun je met bijvoorbeeld Dan Smith een special uitvoeren 3x op Y te duwen, en vervolgens te schieten (een devastating schot :D). De vijanden hebben allemaal een zwakke plek, gemerkt door een gekleurd plekje. Schiet je precies daarop, dan heb je een 1 shot kill.

Op het moment ben ik bezig met een puzzel. Ik moet een ring zien te vinden, en die heb ik nu gevonden:

spoiler:
In een pratend hoofd in een wasmachine! :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:47:
[...]

Killer_7_PAL_INTERNAL_NGC-STARCUBE

:D
het is wel een geinig spelletje. De manische lachjes van de vijanden zijn echt vet, zogauw je zo'n ding hoort uit je (surround)speakers zit je echt alweer te stressen omdat je hem kapot wil hebben voor hij bij je is (en dan krijg je bloed, en bloed=goed) en dan probeer je weer verder te komen enz.

grrr, zit ik een heel verhaal te typen over hoe het ongeveer werkt, is Captain N me net voor :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 22:57
Ik ben vandaag weer een klein beetje begonnen aan het spel Burnout 2. Ik heb deze game een aantal weken geleden tweede hands aangeschaft. Heb nu een aantal races unlocked. Ik begin het steeds leuker te vinden. Ik speel het spel nu nog maar hooguit 1 uurtje in het weekend. Moet helaas een verslag schrijven voor me afstuderen. Daarna kan ik me er weer in verdiepen. Is het eigenlijk een lang spel? Ik heb nu als het goed is de tweede serie van drie races geunlocked. Die snelheid blijft leuk! _/-\o_

Het is trouwens Burnout 2. Ik heb geen idee of dit nu de nieuwste versie is. Ja nieuwer dan 1 :7 maar is er ook een 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Rick Brands schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:16:
Het is trouwens Burnout 2. Ik heb geen idee of dit nu de nieuwste versie is. Ja nieuwer dan 1 :7 maar is er ook een 3?
Burnout 3 is voor de xbox en ps2. (ps2 versie raad ik af t.o.v. de xbox versie)
Bigger Better Faster is eigenlijk de beste omschrijving voor het derde deel.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is Burnout 2 leuker dan Burnout 1, of is het meer van hetzelfde maar dan iets mooier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Harman Smith is stoer! :)

spoiler:
Een opa in een rolstoer met een soort bazooka achterop :7

Net het eerste level voltooid, en het is tot heden toch wel een tof spel. Het is even inkomen, maar ik begin het steeds leuker te vinden! :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een vraagje, ik heb mijn Gamecube op een plasmascherm aangesloten, maar het beeld reageert ongeveer een seconde later dan besturing... heeft iemand hier ervaring mee en misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

erg stoer als je een makkelijk te verkrijgen illegale game release hebt..

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hoor je dat iemand zeggen dan? :|

edit: Okay, niks gezegd :) Ik vermeld die teksten alleen om wat boeiend te melden over het spel. :) Iedereen met enige internetervaring kan hem zelf ook wel vinden :) Maar voor degenen die de moeite of middelen niet hebben alvast wat impressies van de game :)

[ Voor 80% gewijzigd door Captain N op 03-06-2005 20:50 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

jij niet maar het is bij sommigen weer van yaay ik heb die en die release al binnen 1111!!!!11!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:04:
ik had een vraagje, ik heb mijn Gamecube op een plasmascherm aangesloten, maar het beeld reageert ongeveer een seconde later dan besturing... heeft iemand hier ervaring mee en misschien een oplossing?
Je moet de upscanning, de-interlacing en anti-ghosting processing van je TV uitzetten. Als dit niet kan heb je pech vrees ik. Een andere oplossing kan zijn om je Cube aan te sluiten middels een component aansluiting en alleen spellen te spelen die progressive scan ondersteunen want in dat geval hoeft je televisie waarschijnlijk geen "beeldverbeterende" processing op het videosignaal te doen en heb je geen vertraagde weergave.

[ Voor 5% gewijzigd door ari3 op 04-06-2005 00:25 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:35:
erg stoer als je een makkelijk te verkrijgen illegale game release hebt..

8)7
erg stoer als je een makkelijk te importeren game hebt 8)7

Er wordt gewoon over het spel gepraat. Daar is dit forum voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar uurtjes te hebben gespeeld kan ik met zekerheid zeggen dat het Nintendo gevoel terug is :)

Ik hou van mijn GameCube, maar ik hou ook van mijn PlayStation 2 :)

Dus ik hou van allebei :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 01:19:
[...]
Er wordt gewoon over het spel gepraat. Daar is dit forum voor :)
Daar ging het helemaal niet over. Overigens is hij zelfs in Azie op 6 Juni pas uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Killer 7 uhm tja....ik kon er niet echt inkomen..echt zo'n game die een 2de kans verdiend...maar deze niet veel zal krijgen, denk ik....eerste indruk is het belangrijkst en na 15 minuten spelen was ik nog niet echt blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Captain N schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:37:
Hoor je dat iemand zeggen dan? :|

edit: Okay, niks gezegd :) Ik vermeld die teksten alleen om wat boeiend te melden over het spel. :) Iedereen met enige internetervaring kan hem zelf ook wel vinden :) Maar voor degenen die de moeite of middelen niet hebben alvast wat impressies van de game :)
Ff een vraagje dan, speel jij vanaf disc of via bba? Vanaf disc loopt ie namelijk keihard vast bij mij. Altijd op hetzelfde punt voordat ik kan spelen :(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hij is bij mij tot heden 2x vastgelopen, telkens als ik zo'n duif op m'n schouder wil gaan zetten :P Maar het gewoon nog een keer proberen helpt tot heden prima. En gewoon van disc dus.

De gore is trouwens redelijk aanwezig in het spel. Zover het kiddy-gehalte van Nintendo-games :P Middelvinger, het F-word, en uiteraard bloed... allemaal flink vertegenwoordigd. Heb nu net deel 1 van het 2e level afgerond, en het wordt steeds leuker. Ook erg toffe filmpjes, en interessanter plot dan ik had gedacht. Ik had verwacht dat het gewoon een "aliens veroveren de wereld, dus red de wereld door ze af te schieten" verhaal zou zijn, maar dat is het dus niet :)

Het spel doet me trouwens ook een beetje aan Resident Evil denken. Beetje dat soort simpele puzzels, en het lopen voelt een beetje aan zoals in RE4, alleen dan wat simpeler.

[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 04-06-2005 19:41 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik had wat discs door elkaar gegooid waardoor ik op een disc had gebrand die erg slecht was. Een goede disc heeft het probleem opgelost. Ik ga dit spel iig zeker kopen als ie uit komt. Erg vet spel met een heel hoog weird-heid gehalte. Doet me idd ook een beetje aan de ervaring denken die ik had toenik RE1 voor het eerste speelde. Ik ben erg blij met de orginaliteit. Dit is een spel wat echt weer eens helemaal anders is.
Dikke heersch dus!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja, mee eens! :) En @ S2S: ik vind het zelf een redelijk hoge inkomfactor hebben. Afgezien van de hoge weird-heid vond ik het in het begin ook nog niet denderend, maar het wordt steeds leuker naarmate je een beetje uitgevogeld hebt hoe alles werkt.

edit: Ben jij trouwens al bij die twee oude mannetjes? Ik zit op die hersenen te schieten, zoals dat ventje zei, maar er gebeurt vrij weinig :P En ook op hun lichamen schieten heeft weinig effect...

[ Voor 30% gewijzigd door Captain N op 05-06-2005 11:13 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik heb net het hoofd in de droogtrommel gevonden maar ik begin denk ik nog even overnieuw. Ik denk dat ik het nu wat effectiever kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ah, dan zit je nog in level 1. Ik ben nu in 3 aanbeland. De twee oude mannetjes waren niet zo moeilijk, als je nog even goed nadacht over de tips van dat jochie. Ik ben nu net in level 3. Het begin is weer niet echt kindvriendelijk. Net een dude met een 'fro (en volgens mij de stem van Liquid Snike uit MGS:TTS) die klaar kwam van een explosie (gelukkig zijn eigen explosie niet in beeld :P). En een klein stukje verder loop ik zo'n Harman's room binnen en....

spoiler:
Zit daar Harman Smith in z'n rolstoel, half in coma, met die Samantha (die soort secretaresse) op z'n schoot die zich zit te vermaken in 'r korte rokje. En Garcia Smith (die ik speelde) staat er op de achtergrond dan gewoon een beetje naar te kijken. Nadat ze klaar is gekomen: Oh, hey, ik had je niet gezien. Wil je ook wat plezier beleven? LOL! :P Wtf? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 05-06-2005 12:24 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zou zeggen prop alles in spoiler tags of open een K7 topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In a recent interview with US website GameSpot, Nintendo of America vice president George Harrison answered some burning questions, finally giving some kind of clue as to how Nintendo plans to play this generation.

Beginning by referring to Nintendo's next-gen chances, Harrison confidently claimed, Revolution will have no real problem standing up to [PS3 and Xbox 360], keenly pointing out that, while Sony and Microsoft have laid their cards on the table, Nintendo is yet to actually reveal its final specs, regardless of what has been said by the press.

Harrison then explained that getting developers on board is key to the Revolution strategy, and Nintendo is working hard to ensure Revolution is both easy and cheap to develop for.

As far as what makes the console revolutionary, Harrison was coy regarding the controller, instead focusing on Nintendo's online plans and downloadable games service.

People sort of picked on us for not prematurely jumping into online or internet gaming, he mused, going on to point out that now the company has more to offer besides online gaming. Harrison then confirmed that past-gen, Nintendo-created titles will indeed be downloadable for free.

This is a clever move by Nintendo: regardless of the final power of Revolution and the frequency of new titles, Nintendo knows that its loyal fans will cry tears of joy over a free service that lets them download previous Nintendo classics straight out of the box.

Third-party developers could charge for the privilege to download though. Or, alternatively, they could offer downloadable classics as an incentive to buy their next-gen full price releases. Either way, classic Nintendo titles such as Castlevania and MegaMan may not be immediately accessible.

A similar model applies to online gaming. Playing Nintendo titles across the internet will be free, whereas third-party publishers will be able to charge whatever subscription rates they wish.
Misschien is het al gepost of was het al eerder bekend, maar het is iig goed nieuws :)
De reden dat ik Xbox Live niet gebruik en ook nooit ga gebruiken is omdat het een maandelijks tarief heeft, dus dat Nintendo die service wél gratis aanbiedt is een goeie zaak.
Ik weet alleen niet of de PS3 en Xbox360 nu een gratis internet service erbij hebben of dat Nintendo de enige hiermee is :?
Ook mooi dat je al de klassiekers gratis kan downloaden, zo maakt het de drempel een stuk lager om de Rev te kopen, wetend dat je meteen zat spellen hebt die je er op kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cker dat ik dan wel een revolution koop.. al is het maar om alle alleen maar nintendo spellen dus :/ vorige spellen gratis te kunnen spelen ;) (ik wil er wel een gun bij voor duckhunt :+)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:06:
[...]

Misschien is het al gepost of was het al eerder bekend, maar het is iig goed nieuws :)
De reden dat ik Xbox Live niet gebruik en ook nooit ga gebruiken is omdat het een maandelijks tarief heeft, dus dat Nintendo die service wél gratis aanbiedt is een goeie zaak.
Ik weet alleen niet of de PS3 en Xbox360 nu een gratis internet service erbij hebben of dat Nintendo de enige hiermee is :?
Ook mooi dat je al de klassiekers gratis kan downloaden, zo maakt het de drempel een stuk lager om de Rev te kopen, wetend dat je meteen zat spellen hebt die je er op kunt spelen.
Het interview is gedeeltelijk uit context gehaald, Harrisson heeft gezegd dat in ieder geval sommige oude spellen gratis zouden zijn en het is nog niet duidelijk of alle spellen gratis zouden zijn. Maar het is zeker een goede stap. De Xbox 360 heeft een gratis online service waarmee je alleen in het weekend kan spelen en die voor de PS3 is volledig gratis, maar volgens mij zal die minder uitgebreid zijn dan die van MS en Nintendo.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harrison then explained that getting developers on board is key to the Revolution strategy, and Nintendo is working hard to ensure Revolution is both easy and cheap to develop for.
Zeiden ze zoiets ook al niet over de gamecube indertijd? :/
Ik denk dat ze toch wat aggressiever zullen moeten zijn als ze de 3rd parties aan boord willen hebben.

Exclusieve 3rd party software voor de revolution zal volgens mij een zeldzaamheid worden. (Net als op de gamecube). Dus ik hoop eigenlijk vooral dat spellen die zowel voor de xbox360 en de ps3 uitkomen, óók voor de revolution worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:06:
[...]
Xbox Live zal op de 360 ook gratis zijn, zij het met beperkingen, waaronder dat je alleen in het weekend kunt spelen. Wil je de hele week online kunnen, zal je moeten betalen. Ook zal je standaard minder opties tot je beschikking hebben via Live.

Hoe Sony het gaat regelen weet ik nog niet...

Nintendo wil zoveel mogelijk gratis doen. Andere developers kunnen natuurlijk ervoor kiezen dat je wel per maand een (klein) bedrag moet betalen om online te kunnen spelen.

Zover ik heb kunnen nagaan zullen de klassieke spellen van Nintendo zelf gratis te downloaden zijn. Ook hier geldt weer dat andere uitgevens weer wel een (klein) bedrag kunnen gaan vragen.

Vooralsnog staat de PS3 op mijn verlanglijstje, wachtend op wat Nintendo met de Revolution gaat brengen...

Xbox 360 heeft voor mij toch wel beetje afgedaan.
Veel (in mijn ogen best toffe en goede) titels die eerst op de Xbox zouden komen maar destijds (jaartje terug) ineens "gecanceled" waren verschijnen nu ineens weer op de 360.

Heb toch echt het gevoel van: we cancelen een paar aankomende top-titels om zo wat spellen achter de hand te hebben voor de volgende ronde...

Maar da's mijn mening :)

[ Voor 3% gewijzigd door ironx op 05-06-2005 16:32 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ironx schreef op zondag 05 juni 2005 @ 16:31:
[...]
Xbox 360 heeft voor mij toch wel beetje afgedaan.
Veel (in mijn ogen best toffe en goede) titels die eerst op de Xbox zouden komen maar destijds (jaartje terug) ineens "gecanceled" waren verschijnen nu ineens weer op de 360.

Heb toch echt het gevoel van: we cancelen een paar aankomende top-titels om zo wat spellen achter de hand te hebben voor de volgende ronde...

Maar da's mijn mening :)
Dan heb je zeker ook geen Gamecube gekocht, met Resident Evil 0, en Eternal Darkness? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik ben juist erg onder de indruk van de X360....voor mij zitten er een paar launch games bij die ik zeker moet hebben, Kameo, Perfect Dark (tja ik zie en proef nog steeds Nintendo sfeer) en PGR3. De X360 gaat me mooi bezig houden tot de REV er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
ik heb killer 7 ook besteld op play.com daar komt ie op 15/07/2005 uit.

Eigenlijk blind gekocht omdat RE4 zo beviel (zelfde maker toch).

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Perfect Dark (tja ik zie en proef nog steeds Nintendo sfeer).
Dan zie je dat toch echt verkeerd want van Nintendo sfeer is er echt niets over bij Rare.

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 05-06-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Captain N schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:24:
Ah, dan zit je nog in level 1. Ik ben nu in 3 aanbeland. De twee oude mannetjes waren niet zo moeilijk, als je nog even goed nadacht over de tips van dat jochie. Ik ben nu net in level 3. Het begin is weer niet echt kindvriendelijk. Net een dude met een 'fro (en volgens mij de stem van Liquid Snike uit MGS:TTS) die klaar kwam van een explosie (gelukkig zijn eigen explosie niet in beeld :P). En een klein stukje verder loop ik zo'n Harman's room binnen en....
Ik ben nog in level 2.
Maar wat een vet spel zeg. Ik haf echt enorme twijfels bij de gameplay maar het speelt echt heerlijk weg. Het is weer eens iets anders.
Nu weer ff met donkey konga 2 bezig. Misschien dat ik met K7 nog wacht met verder gaan tot ik het orgineel heb. Er zullen toch wel wat dingen anders zijn aangezien hij is uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dan speel ik hem tegen die tijd met plezier voor de tweede keer :) Ik ben er nu ook eindelijk achter hoe je die wapens en zo kunt upgraden trouwens... had ik eerst nog niet door :P Het is echt tof dat je ook echt al die Smith's regelmatig nodig hebt. Er wordt leuk gebruik van gemaakt. Ik ben nu bij de baas van het vierde level :) En het wordt nog steeds beter en beter :)

Bovendien heb ik trouwens nog steeds niet zo iets van "he, dit lijkt nog niet af". Misschien zijn het meer problemen met de productie of logistiek oid? Ik las ook ergens dat 'ie uitgesteld was tot 7 Juli (7-7 dus), vanwege de datum.

[ Voor 25% gewijzigd door Captain N op 05-06-2005 19:37 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
is timesplittes 3 leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Voor zover ik het gespeeld heb vond ik het zeer leuk. Het enige probleem dat ik bij het spel heb is dat ik niet voorbij level 2 kom, ik word altijd op een bepaald punt wagenziek waardoor ik geen zin heb om verder te spelen. Maar het is goed mogelijk dat ik een van de weinigen ben die hier last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MaxBurn schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:09:
[...]
Dan zie je dat toch echt verkeerd want van Nintendo sfeer is er echt niets over bij Rare.
Dat zou ik nog maar niet te hard roepen...je weet maar nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
S2S schreef op maandag 06 juni 2005 @ 00:00:
[...]

Dat zou ik nog maar niet te hard roepen...je weet maar nooit ;)
Ik vind het alleen wel verdacht dat de gamepers Rare spellen die dit jaar nog uitkomen op de X360 niet mocht spelen op de E3. Van de PS3 en Revolution kan ik het nog begrijpen, maar deze spellen zouden al bijna af moeten zijn. Ik krijg bijna de indruk dat MS iets probeert te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

MetroidPrime schreef op maandag 06 juni 2005 @ 00:14:
[...]

Ik vind het alleen wel verdacht dat de gamepers Rare spellen die dit jaar nog uitkomen op de X360 niet mocht spelen op de E3. Van de PS3 en Revolution kan ik het nog begrijpen, maar deze spellen zouden al bijna af moeten zijn. Ik krijg bijna de indruk dat MS iets probeert te verbergen.
In de PU staat ook een stukje over Rare, ze zijn er pas langs geweest om de nieuwe games te mogen bekijken, en ze waren vooral grafisch teleurgesteld, het zag er uit als een hi-res xbox 1 titel, en in grote gevechten dropte de framerate naar 5 fps regelmatig.
Een medewerker van rare vertelde dat hun doel 30 fps soepel is. dat vind ik toch wel beangstigend, want dan heb je niks om op terug te vallen als er teveel in beeld gebeurt (bij 60 fps kan je nog droppen naar 30)

Sowiso zijn er gewoon gruwelijk veel mensen weg bij Rare ( dat is echt geen fabeltje bedacht door Nintendo fans) Zie vooral Free Radical, daar zie en voel je echt de Rare sfeer terug in TimeSplitters 2 en vooral 3.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op maandag 06 juni 2005 @ 00:14:
[...]

Ik vind hier toch wel een hoog Nintendo-fanboy gehalte hangen (niet zo gek natuurlijk in deze topic), een beetje objectief blijven is niet verkeerd, op E3 was Kameo wel speelbaar volgens mij en ook kwa grfx vind ik PD en Kameo er helemaal niet uitzien als xbox games. Ik heb enorm veel filmpjes en screens gezien. En zelfs de grootste Nintendo Fanboy die ik ken is onder de indruk en haalt nu ook een X360.

Kijk het is gewoon zuur voor ons dat Rare niet meer bij Nintendo zit. Maar om nou alles wat Rare doet af te keuren gaat me iets te ver.
TheEvilCuber schreef op maandag 06 juni 2005 @ 01:17:
[...]

In de PU staat ook een stukje over Rare, ze zijn er pas langs geweest om de nieuwe games te mogen bekijken, en ze waren vooral grafisch teleurgesteld, het zag er uit als een hi-res xbox 1 titel, en in grote gevechten dropte de framerate naar 5 fps regelmatig.
Een medewerker van rare vertelde dat hun doel 30 fps soepel is. dat vind ik toch wel beangstigend, want dan heb je niks om op terug te vallen als er teveel in beeld gebeurt (bij 60 fps kan je nog droppen naar 30)

Sowiso zijn er gewoon gruwelijk veel mensen weg bij Rare ( dat is echt geen fabeltje bedacht door Nintendo fans) Zie vooral Free Radical, daar zie en voel je echt de Rare sfeer terug in TimeSplitters 2 en vooral 3.
Tja de PU wat moet ik daar over zeggen? Oordeel pas als je het zelf hebt gezien en of gespeeld.
Ik heb niet hoog de pet van ze op, mede omdat ik er een op de Cube pre-party heb zien lopen previewen (die met dat nintendo logo op zn been) dat was een lachertje. Hij was ED aan het afkraken dat het er niet uitzag, gameplay etc..., terwijl ik en een vriend duidelijk zagen dat het de E3 build was van 1 jaar terug. Maar dat vermelde hij er niet bij toen het blad werd gedrukt.

Dat stukje wat hier boven staat heb ik in het Engels op verschillende sites gelezen, lijkt me een geval van copy/past van de PU in 6 maanden kan nog veel veranderen.

Ik draag Rare nog steeds een warm hart toe, ik heb erg veel lol gehad met hun games op de NES,SNES,N64 en ja ook op de Cube. Ook al zijn ze niet meer bij ons en ik heb goede hoop dat PD en Kameo goed uitpakken. Deze games wil ik dan voor geen goud missen ook al zijn ze niet op een Nintendo console.

[ Voor 51% gewijzigd door S2S op 06-06-2005 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

S2S: Ik was altijd gigantisch fan van Rare maar 80% van de mensen die toen bij Rare werkten zijn allang weg naar onder andere Free Radical Design. Vandaar dus ook mijn opmerking. Ik ben juist objectief.

[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 06-06-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MaxBurn schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:40:
S2S: Ik was altijd gigantisch fan van Rare maar 80% van de mensen die toen bij Rare werkten zijn allang weg naar onder andere Free Radical Design. Vandaar dus ook mijn opmerking. Ik ben juist objectief.
Yeah weet ik wel, een aantal zijn weg. (Mijn opmerking was dan ook niet voor jouw bedoeld :) )Maar niet zoveel als men zegt. Ach we zullen wel zien, ik hoop dat ik word voorzien van een paar vette Rare games op de X360 tot de Revolution er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
S2S schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:31:
[...]

Ik vind hier toch wel een hoog Nintendo-fanboy gehalte hangen (niet zo gek natuurlijk in deze topic), een beetje objectief blijven is niet verkeerd, op E3 was Kameo wel speelbaar volgens mij en ook kwa grfx vind ik PD en Kameo er helemaal niet uitzien als xbox games. Ik heb enorm veel filmpjes en screens gezien. En zelfs de grootste Nintendo Fanboy die ik ken is onder de indruk en haalt nu ook een X360.

Kijk het is gewoon zuur voor ons dat Rare niet meer bij Nintendo zit. Maar om nou alles wat Rare doet af te keuren gaat me iets te ver.
Ik keur niet alles van Rare af, Rare maakt nog steeds af en toe een erg goede titel. De GBA titels van Rare zijn over het algemeen nog vrij goed. It's Mr. Pants! is een van de grappigste GBA spellen van de laatste tijd, terwijl de Donkey Kong Country spellen voor de GBA schrikbarend slecht zijn in vergelijking met de originelen. Grabbed By The Ghoulies was niet echt een fantastisch spel, maar op een bepaald niveau had het wel wat. Als je echter ziet dat de enige drie spellen die ze de laatste drie jaar hebben uitgebracht, Grabbed By The Ghoulies, Star Fox Adventures en een poort van een ouder spel zijn, dan wordt ik niet vrolijk. Wat is er gebeurd met het Rare uit de N64 dagen waarvan ieder spel een instant hit was? Perfect Dark Zero en Kameo kunnen best fantastische spellen zijn, Rare heeft alleen de afgelopen jaren enorm ingeboet aan zijn imago door op de Xbox en GameCube alleen maar matige spellen uit te brengen(Conker niet meegeteld uiteraard!). Ik wacht het dus voorlopig af voordat ik een oordeel geef, maar ik verwacht er vooralsnog niet veel van(maar dat kan veranderen uiteraard).

Overigens schijnt Famitsu gemeld te hebben dat Perfect Dark één van de N64 titels zal zijn die je kunt downloaden op de Revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat lijkt me wel raar, het IP van Perfect Dark ligt bij Rare, niet Nintendo. Dat wordt dus downloaden tegen betaling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:10

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

MaxBurn schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:32:
Dat lijkt me wel raar, het IP van Perfect Dark ligt bij Rare, niet Nintendo. Dat wordt dus downloaden tegen betaling :)
Een derde partij kan natuurlijk ook altijd akkoord gaan met kosteloze ter-beschikking-stelling. ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spellen die gratis kunen worden gedownload via Revolution

NES
1. 10-Yard Fight
2. Anticipation
3. Balloon Fight
4. Barker Bill's Trick Shooting
5. Baseball
6. Clu Clu Land
7. Dance Aerobics (may require dance pad, I halfway wanted to put this in questioned)
8. Devil World
9. Doki Doki Panic
10. Donkey Kong
11. Donkey Kong 3
12. Donkey Kong Classics
13. Donkey Kong Jr.
14. Donkey Kong Jr. Math
15. Dr. Mario
16. Dragon Warrior
17. Duck Hunt
18. Excitebike
19. Famicom Wars
20. Final Fantasy
21. Fire Emblem Gaiden
22. Fire Emblem: Ankokuryuu to Hikari no Tsurugi
23. Flintstones: The Rescue of Dino and Hoppy
24. Golf
25. Gum Shoe
26. Gyromite
27. Hogan's Alley
28. Ice Climber
29. Ice Hockey
30. Indiana Jones and the Last Crusade (Taito)
31. Kid Icarus
32. Kirby's Adventure
33. Kung Fu
34. Mach Rider
35. Mario Bros.
36. Mario Time Machine
37. Mario is Missing!
38. Mario:Fun with Letters
39. Mario:Fun with Numbers
40. Metroid
41. Mike Tyson's Punch-Out!!
42. Mother (Earthbound)
43. NES Open Golf
44. Nintendo World Cup
45. Nuts & Milk
46. Pin-Bot
47. Pinball
48. Play Action Football
49. Popeye
50. Pro Wrestling
51. Punch-Out!!
52. R.C. Pro-Am
53. Rad Racer
54. Rad Racer 2
55. Short Order/Eggsplode
56. Slalom
57. Snake Rattle & Roll
58. Soccer
59. Stack Up
60. Star Tropics
61. Super Mario Bros.
62. Super Mario Bros. 2
63. Super Mario Bros. 2: The Lost Levels
64. Super Mario Bros. 3
65. Super Spike V'Ball/World Cup Soccer
66. Super Team Games
67. Tennis
68. Tetris
69. Tetris 2
70. The Legend of Zelda
71. To The Earth
72. Track meet
73. Urban Champion
74. Volleyball
75. Wario's Woods
76. Wild Gunman
77. World Class Track Meet
78. World Cup Soccer
79. Wrecking Crew
80. Yoshi (Mario & Yoshi)
81. Yoshi's Cookie
82. Zelda II: The Adventure of Link
83. Zoda's Revenge: Star Tropics II

Super NES

84. Derby Stallion 98 (NP)
85. Donkey Kong Country
86. Donkey Kong Country 2: Diddy Kong's Quest
87. Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble
88. EarthBound
89. F-Zero
90. FX Fighter
91. Fire Emblem: Monshou no Nazo
92. Fire Emblem: Seisen no Keifu
93. Fire Emblem: Thracia 776
94. Hyper V-Ball
95. Ken Griffey Jr. Presents Major League Baseball
96. Ken Griffey Jr.'s Winning Run
97. Killer Instinct
98. Kirby Super Star
99. Kirby's Avalanche
100. Kirby's Dream Course
101. Kirby's Dream Land 3
102. Kirby's Ghost Trap
103. Legend (some say the movie inspired Zelda but the timing is off, sorry im a history buff)
104. Mario Paint
105. Mario and Wario
106. Mario's Early Years: Preschool Fun
107. Mario's Super Picross
108. Metal Combat: Falcon's Revenge
109. NCAA Basketball
110. NHL Stanley Cup
111. Panel de Pon
112. Picross NP Vol. 8
113. PilotWings
114. Shigesato Itoi's No. 1 Bass Fishing
115. Sound Fantasy
116. Star Fox
117. Stunt Race FX
118. Super Famicom Wars
119. Super Mario Kart
120. Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars
121. Super Mario World
122. Super Metroid
123. Super Punch-Out!!
124. Super Scope 6
125. Super Soccer
126. Super Soccer 2
127. Super Tennis
128. Tetris & Dr. Mario
129. Tetris Attack
130. The Legend of Zelda: A Link to the Past
131. Tinstar
132. Uniracers (Unirally, the game sucked bad you raced unicycles with no rider)
133. Winter Gold (FX Skiing)
134. World League Baseball
135. Yoshi's Island: Super Mario World 2
136. Yoshi's Safari

Nintendo 64
137. 1080° Snowboarding (a personal fave)
138. Animal Forest (Animal Crossing for you Americans)
139. Banjo-Kazooie
140. Banjo-Tooie
141. Blast Corps
142. Bomberman 64
143. Bomberman Hero
144. Buggie Boogie
145. Cabbage
146. Catroots
147. Climber
148. Command & Conquer
149. Creator
150. Cruis'n USA
151. Cruis'n World
152. Cu-On-Pa
153. Custom Robo
154. Custom Robo V2
155. DD Sequencer
156. Dezaemon DD
157. Diddy Kong Racing (w00t)
158. Donkey Kong 64
159. Doubutsu Banchou
160. Dr. Mario 64
161. Echo-Delta
162. Emperor of the Jungle
163. Excitebike 64
164. F-Zero X
165. Gendai Dai-Senryaku: Ultimate War
166. GoldenEye 007
167. Hey You, Pikachu!
168. Jack and the Beanstalk
169. Ken Griffey Jr.'s Slugfest
170. Killer Instinct Gold
171. Kirby 64: The Crystal Shards
172. Kirby's Air Ride
173. Kobe Bryant in NBA Courtside
174. Major League Baseball Featuring Ken Griffey Jr
175. Mario Golf
176. Mario Kart 64
177. Mario Party
178. Mario Party 2
179. Mario Party 3
180. Mario Tennis 64
181. Mickey's Speedway USA
182. Mini Racers
183. Mischief Makers
184. Mysterious Dungeon: Shiren the Wanderer 2
185. NBA Courtside 2: Featuring Kobe Bryant
186. Paper Mario
187. Perfect Dark
188. Pilotwings 64
189. Pokemon Puzzle League
190. Pokemon Snap
191. Pokemon Stadium
192. Pokemon Stadium 2
193. Pokemon Stadium: Gold, Silver, Crystal Version
194. Ridge Racer 64
195. Riqa
196. Shigesato Itoi's No. 1 Bass Fishing
197. Sin and Punishment: Successor to the Earth
198. Star Fox 64
199. Star Wars Episode I: Racer
200. Star Wars: Battle for Naboo
201. Star Wars: Shadows of the Empire
202. StarCraft 64
203. Super Mario 64
204. Super Smash Bros.
205. Tetrisphere
206. The Legend of Zelda DD (Ura Zelda) (Master Quest in America)
207. The Legend of Zelda: Majora's Mask
208. The Legend of Zelda: Ocarina of Time
209. The New Tetris
210. Waialae Country Club: True Golf Classics
211. Wall Street DD
212. Wave Race 64
213. Wayne Gretzky's 3D Hockey
214. Yoshi's Story

Satteleview games
215. BS F-Zero 2 Grand Prix
216. BS Special Tee Shot
217. BS Zelda

64 DD games
218. SimCity 64
219. F-Zero X Expansion Kit
220. Kyojin no Doshin 1 (Doshin the Giant)
221. Mario Artist: Communication Kit,Paint Studio,Polygon Studio, Sound Studio, Talent Studio

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe mag je aan die informatie komen? Heb jij daar toevallig een bron van? Als die games voor de Revolution zouden uitkomen zal ik mij heel wat uurtjes weten te vermaken. Vooral een lylatwars :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:38
Genoeg redenen om de revolution te kopen dus, heb je ook een bron??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm.. ik zie staan: Duck hunt.. betekend dit dat er ook een gun bij komt .. NOSTALGIE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je bent echt ongelooflijk naïef als je denkt dat Nintendo die games gratis ter download gaat aanbieden.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stond in een Japans blad genaamd: Famitsu

http://www.n-next.com/cut...s/famitsu-revdetails2.jpg

http://forums.nintendo.co...volution&message.id=95136

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ja in de wetenschappelijke magazines van 40 jaar geleden stond ook dat alle auto's nu op water vliegen... |:( |:(

Dit gaat dus echt niet gebeuren. Nintendo zou hiermee iedereen die vroeger alle consoles en hier zoveel geld aan heeft gegeven in het harnas jagen. Die NES games dat kan ik nog geloven. Die SNES games al niet meer. Dat lijstje met N64 games valt al helemaal uit de boot.

De N64 is nu trouwens nog altijd begeerd op de 2dehands markt. No way dat Nintendo deze gratis ter download gaat stellen.

Het zou me trouwens sterk verbazen. Nintendo heeft geen ervaring met netwerken, en zouden het netwerkverkeer van online games + deze download nooit aankunnen. NIntendo is ook niet de uitgever van al deze games, en het lijkt me onzin dat ze nu al deals hebben met al deze softwarehuizen terwijl er nog geen eens deftige info is over de specs van de rev.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:05:
ehm.. ik zie staan: Duck hunt.. betekend dit dat er ook een gun bij komt .. NOSTALGIE!!!
Ja, er staan nog een paar Zapper games in. En ook Super Scope games. Ik ben benieuwd hoe ze dat dan gaan doen. Ik mis al twee generaties een light gun :'(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Little Bear schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:22:
Ja in de wetenschappelijke magazines van 40 jaar geleden stond ook dat alle auto's nu op water vliegen... |:( |:(

Dit gaat dus echt niet gebeuren. Nintendo zou hiermee iedereen die vroeger alle consoles en hier zoveel geld aan heeft gegeven in het harnas jagen. Die NES games dat kan ik nog geloven. Die SNES games al niet meer. Dat lijstje met N64 games valt al helemaal uit de boot.

De N64 is nu trouwens nog altijd begeerd op de 2dehands markt. No way dat Nintendo deze gratis ter download gaat stellen.
Hmm ik vind je opmerkingen zo kort door de bocht dat het meer op drag-racen lijkt. Ik denk zelf niet dat de tweede-hands markt Nintendo echt een zorg zal zijn, volgens mij is tweedehands software en hardware helemaal niet populair in Japan, een beetje not-done zelfs, dus ik denk niet echt dat ze daar rekening mee gaan houden. Downloadable N64 spellen zie ik absoluut wel gebeuren.

Over de prijs kunnen we weinig zeggen, denk niet dat alles gratis aangeboden zal worden, zeker spellen als Super Metroid en Zelda zullen waarschijnlijk wel iets moeten kosten, maar ik verwacht geen Gameboy achtige prijzen daarvoor en denk wel een reeks aan gratis software gemoet te zien. Harrison zal toch niet compleet uit zijn anale vortex praten. Ook al klinkt hij soms zo.

[ Voor 3% gewijzigd door dialMforMike op 06-06-2005 20:54 ]

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kvind t er erg op lijken alsof die lijst gewoon een opsomming van alle door Nintendo uitgegeven spellen is, spellen die dus MOGELIJK op de Revo te downloaden zijn. Vast gewoon interpretatiefoutje van degene die dat artikel heeft vertaald ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 06:53
Tja, of ze inkomsten mislopen door deze spellen gratis aan te bieden is natuurlijk de vraag. De liefhebber probeert natuurlijk nog echte nes / snes / n64 cassettes op de kop te tikken.

En het gratis aanbieden van die games vergroot waarschijnlijk wel de markt voor de Revo. Hoewel ik denk dat er toch wat betaald moet gaan worden :)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een soort abbo (5 euri per maand voor downloaden oude games ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het wel gewoon gratis is. Zoniet, dat zal het wel zoals Xbox live zijn. 50 euro per jaar ofzo? of ze nemen de kosten in, door de Revo 50 euro duurder te maken waardoor het gratis lijkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ik heb het dan ook niet zozeer over het feit dat nintendo nu nog winst maakt uit deze games ofzo, maar ik bezie het klantnaaien meer in volgend opzicht...

Wanneer je bij de echte nintendo die hards hoort heb je 70-85% van deze lijst origineel gekocht toen ze uitkwamen en heb je zowat 8100 euro uitgegeven aan games. Ik tel nu nog goedkoop, 180 games aan 45 euro, de meesten waren duurder. Diegenen die dit gedaan hebben, de echte fans dus zoals ik en ongetwijfeld nog velen, balen nu wel enorm als blijkt dat gewoon AL deze toppers gratis zouden zijn.

Dat er regelmatig een collectie uit komt met 10 of 20 retro games op een cassette voor een goedkope prijs is perfect aanvaardbaar. Dat gewoon alle titels gratis zouden uitkomen is gewoon kontnaaien en zou getuigen van geen enkel respect van nintendo voor zijn fans.

Iets wat volgens mij niet echt iets voor nintendo is. Ik zie dit dan ook zeker niet gebeuren en sluit me aan bij een van bovenstaande meningen. Waarschijnlijk is het een lijst die ter beschikking wordt gesteld, dikwijls tegen betaling van een klein bedrag. Langs de andere kant zou ik er ook niet van verschieten als het allemaal anaal vortexgelul zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongen: het leven is hard :) kocht je vroeger nog een pentium 133 mhz voor 10.000 euro krijg je er voor een 10tje nou 100 mee van de schroothoop :)

als je er niet mee kunt leven dat technologische dingen ernstig onderhevig zijn aan waardevermindering moet je denk ik op een hutje op de heide gaan wonen en weer met schelpen gaan betalen.

En wat wordt de "die hard" er nu slechter van als z'n buurman dit soort games ook kan spelen? is ie dan niet 1337 meer ofzo?

ja en "oudere kopers" naaien is nix voor de nintendo... gameboy advance.. game boy advace SP .. gameboyadvance micro... :z

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Inderdaad, dingen zijn enorm onderhevig en worden enorm goedkoper. Daarom dat ik zei, 20 retrogames op een cassette voor een spotprijs is perfect normaal. Maar gewoon ALLE toppers van zelfs maar enkele jaren terug is gewoon een kontneukgevoel opwekken.

Alle NES games gratis maken zou ik ook nog logisch vinden. Dit gaat echter niet op voor de N64 games. Inderdaad, niemand wordt er slechter van. Maar ik vind het niet bepaald leuk als mijn buurman zegt mijn hele gamescollectie van duizenden euro's gratis te hebben gekregen.

Is er nu niemand die zich kan inleven in dit kontneukgevoel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:19:
Ik heb het dan ook niet zozeer over het feit dat nintendo nu nog winst maakt uit deze games ofzo, maar ik bezie klantnaaien meer in volgend opzicht...

Wanneer je bij de echte nintendo die hards hoort heb je 70-85% van deze lijst origineel gekocht toen ze uitkwamen en heb je zowat 8100 euro uitgegeven aan games. Ik tel nu nog goedkoop, 180 games aan 45 euro, de meesten waren duurder. Diegenen die dit gedaan hebben, de echte fans dus zoals ik en ongetwijfeld nog velen balen nu wel enorm als blijkt dat gewoon AL deze toppers gratis zouden zijn.

Dat er regelmatig een collectie uit komt met 10 of 20 retro games op een cassette voor een goedkope prijs is perfect aanvaardbaar. Dat gewoon alle titels gratis zouden uitkomen is gewoon kontnaaien en zou getuigen van geen enkel respect van nintendo voor zijn fans.

Iets wat volgens mij niet echt iets voor nintendo is. Ik zit dit dan ook zeker niet gebeuren en sluit me aan bij een van bovenstaande meningen. Waarschijnlijk is het een lijst die ter beschikking wordt gesteld, dikwijls tegen betaling van een klein bedrag. Langs de andere kant zou ik er ook niet van verschieten als het allemaal anaal vortexgelul zou zijn.
Tjah,

Ik vind het dan jammer voor die 'echte diehard'. Ik vind dit persoonlijk een geweldige optie, aangezien ik niet echt veel spellen had voor de NES/SNES ( was 7 ofzo? ). Natuurlijk zal de 'echte diehard' zich genaaid voelen, maar het gaat Nintendo nu toch meer om de casual gamer. De hardcore fans kopen de Revo toch. Ik vind het ieder geval een stap in de goede richting. De technologie kan het nu aan, dus waarom er geen gebruik van maken als dit zal kunnen leiden tot meer verkoop en misschien meer dev support?

Ik denk trouwens ook niet dat er nog veel diehards over zijn. Deze zullen nu wel rond de 30 zijn en werken enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Euhh hallo mensen George Harris heeft allang bevestigd dat de 1st party games gratis te downloaden zijn straks! (Van de NES/Snes/N64 etc).

3th party titels word een ander verhaal maar daar werken ze momenteel hard aan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:26:
Inderdaad, dingen zijn enorm onderhevig en worden enorm goedkoper. Daarom dat ik zei, 20 retrogames op een cassette voor een spotprijs is perfect normaal. Maar gewoon ALLE toppers van zelfs maar enkele jaren terug is gewoon een kontneukgevoel opwekken.

Alle NES games gratis maken zou ik ook nog logisch vinden. Dit gaat echter niet op voor de N64 games. Inderdaad, niemand wordt er slechter van. Maar ik vind het niet bepaald leuk als mijn buurman zegt mijn hele gamescollectie van duizenden euro's gratis te hebben gekregen.

je betaald er toch voor als je de console koopt? Heb je er wel eens aan gedacht dat het voor sommigen een doorslaggevende eigenschap is om de console te kopen.. en dat deze mensen dus eigenlijk een paar 100 euro voor al deze oude games betalen? Dat lijkt me redelijk.. aangezien je er geen doosje geen cassete bij krijgt.. en als je je revolution weg doet zijn je games ook weg (met geen meerwaarde).

Kan me ook niet genaaid voelen trouwens.. heb hier ook nog een n64 staan met misschien 1 a 2 spellen die nog "leuk" zijn op zeldzame (lees bezopen) momenten. Als er zo'n revolution komt ben ik daar juist blij om! kan ik eindelijk ook die n64 de deur uit doen :*)

het zal me allemaal m'n reet roesten.. zolang we er maar een gun bij krijgen zodat ik kan duckhunten :+

edit: hier misschien leuke vraag bij: Werkt zo'n gun eigenlijk nog wel bij 100hz tv's? en bij plasma/lcd schermen? :X

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm... zal die GUN soms de revolutionaire controller zijn :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:38
Ik denk dat de echte die hard nintendofan veel liever de originele cartridge + doosje/boekje heeft, dan een download.
hier misschien leuke vraag bij: Werkt zo'n gun eigenlijk nog wel bij 100hz tv's? en bij plasma/lcd schermen?
Op 100hz televisies werkt de zapper iig niet, met lcd/plasma weet ik niet.
Zie Wikipedia voor de werking van de zapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:52:
7. Dance Aerobics (may require dance pad, I halfway wanted to put this in questioned)
Dit is echt een vaag lijstje. Eerlijk gezegd geloof ik er niks van. Voor de NES was er inderdaad ook een soort dansmat verschenen... hoe wil de revolution dat dan emuleren?!
Plus ook al die titels voor de zapper en de superscope... neh, dit is gewoon een lijst van alle door nintendo gepubliceerde spellen.
26. Gyromite
Hier had je volgens mij zelfs R.O.B. voor nodig. :p
Het zou leuk zijn als het echt zo uitgebreid is, dat gratis downloaden. Maar deze lijst is volgens mij gewoon uit de lucht gegrepen.
132. Uniracers (Unirally, the game sucked bad you raced unicycles with no rider)
!!!
Wat een heiligschennis! :p Unirally was en is één van de meest unieke en beste games op de snes.
172. Kirby's Air Ride
Die is nooit echt verschenen voor de N64...
(Spel is wel een eeuwigheid in ontwikkeling geweest, inderdaad ook een hele tijd voor de N64, maar uiteindelijk is het alleen maar op de gamecube verschenen.)
215. BS F-Zero 2 Grand Prix
216. BS Special Tee Shot
217. BS Zelda

64 DD games
218. SimCity 64
219. F-Zero X Expansion Kit
220. Kyojin no Doshin 1 (Doshin the Giant)
221. Mario Artist: Communication Kit,Paint Studio,Polygon Studio, Sound Studio, Talent Studio
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Als die echt beschikbaar komen kan ik m'n Revolution net zo goed zonder launchgame kopen. :p Dan hou ik me de eerste weken wel zoet met alleen die spellen. :D Dat is echt... wow...F-Zero 2! En de F-Zero X Expansion Kit...!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
zoals je zelf al zei surrounded, ik geloof er niet zoveel van

maar ga stoppen met zeiken, we zien we wat er effectief van komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Als het waar is dan ben ik HEEL blij met de Revo. Misschien dat ik em dan zelfs nog wel bij de launch ga kopen. :D

Als ik maar super metroid kan spelen, die wil ik wel es doen op een TV, ipv de PC. :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Little Bear schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:26:

Ik in ieder geval niet. Ik vind het ook maar een raar verhaal wat je vertelt. NES games gratis maken zou je logisch vinden, maar N64 dan weer niet. Waarom niet? Omdat je zelf ten tijde van de NES nog geen games kocht en die nu wel gratis wil downloaden, maar ten tijde van de N64 wel 169 gulden voor games neerlegde? :?

Ik vind dat ik mezelf wel een redelijke Nintendo die-hard kan noemen. Ik heb hier een NES, SNES, Satellaview, Virtual Boy, N64, 64DD, Cube, Q met GB Player, Gameboy Classic, GB Color, GBA, GBA SP, DS... maar ik vind het supertof dat ze dit doen! En dan JUIST vooral voor die N64 games!! Het lijkt me heerlijk om die N64 toppers met goeie controllers te spelen!

De Nintendo die-hard wil sowieso alles origineel hebben, dus het maakt ze niet uit dat ze daar geld voor hebben neergelegd. Sowieso kun je N64 games en zo nu toch voor een habbekrats kopen 2e hands. Dat is toch ook geen kont-bonkerij? Dan moet je maar niet op de release dag voor de winkel liggen in je slaapzak :+ Ik verwacht juist dat het alleen maar gunstig is voor de Ninty die-hards, want als iedereen die games gratis kan downloaden zal er waarschijnlijk wat minder vraag komen en meer aanbod van 2e hands games :) Scheelt weer in de centjes! :D

Oh jah, en Nintendo heeft zelf allang bevestigd dat er van alle eerdere consoles (dus ook de N64) games ter beschikking zouden stellen voor dat downloaden. Dat was juist zo ongeveer het enige waarmee ze de Revolution hebben gepromoot deze E3. Bovendien is Famitsu het meest vooraanstaande games magazine dat er is, dus het zou me verbazen als ze ongelijk hebben. Wel vraag ik me af waar die dude op dat forum nou die ellenlange lijst vandaan heeft. Niet van die gescande pagina iig.
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:39:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Als die echt beschikbaar komen kan ik m'n Revolution net zo goed zonder launchgame kopen. :p Dan hou ik me de eerste weken wel zoet met alleen die spellen. :D Dat is echt... wow...F-Zero 2! En de F-Zero X Expansion Kit...!! :9~
Ik heb die Expansion Kit hier liggen... }) Sorry, ik moest je even plagen :D

edit: Ik heb nog even gekeken naar de Famitsu scan, en volgens mij heeft die gast op dat forum het niet helemaal begrepen. Hij zegt dat er 221 games beschikbaar zullen zijn, de 1st party Nintendo titels. Terwijl Famitsu zegt "Kan je 221 titels gaan spelen!?!?". Zij komen simpelweg aan die 221 titels door te kijken hoeveel titels Nintendo heeft uitgebracht afgelopen jaren. En daar klopt dat lijstje op dat forum dus voor geen meter. In Famitsu staat dat er 79 NES, 54 SNES, 45 N64, en 43 Cube games zijn. Maar ze bevestigen dus helemaal niks, en die lijst op dat forum klopt al helemaal niks van.

[ Voor 20% gewijzigd door Captain N op 06-06-2005 22:58 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:48:
[...]De Nintendo die-hard wil sowieso alles origineel hebben, dus het maakt ze niet uit dat ze daar geld voor hebben neergelegd.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik hou ook gewoon al mijn oude consoles en alles. Gratis downloaden is leuk, maar voor de echte verzamelaar natuurlijk maar een slap aftreksel van the real thing.
Ik heb die Expansion Kit hier liggen... }) Sorry, ik moest je even plagen :D
Lol, ja dat wist ik. Maar ik weet ook dat je er niks aan hebt zonder een japanse N64 en een japanse versie van F-Zero X. :p Ik begin pas jaloers te worden zodra je zelf je eigen banen gaat bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Heb een USA N64, dat voldoet ook :P Moet alleen nog ff een japanse F-Zero X kopen. Zou hem volgende week in huis kunnen hebben, dat moet het probleem niet zijn. Maar ik vind het persoonlijk niet zo heel boeiend, hehe :+

Ik zal trouwens morgen nog eens rustig verder kijken naar die scan om te kijken wat er staat... :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:57:
[...]

Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik hou ook gewoon al mijn oude consoles en alles. Gratis downloaden is leuk, maar voor de echte verzamelaar natuurlijk maar een slap aftreksel van the real thing.
Dat snap ik natuurlijk best wel, ik wil ook graag de originele cartridge hebben met een mooi doosje, maar als (met een leuke dosis geluk) ik hier in 1/2 jaar Chrono Trigger*, Parodius*, Super Metroid en Blast Corps* op de Revo kan spelen met een goede pad, zonder een zoektocht te hoeven starten naar de spellen en veel (relatief) geld uit hoef te geven dan kies ik daar toch echt wel voor.

* aannemend dat ze echt meerdere devs zo "gek" krijgen

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dat is dan toch juist prima? Iedereen blij. Die wat mindere die-hards kunnen gratis zonder veel gedoe die spellen downloaden. En de die-hards kunnen voor voordeligere prijzen dan nu de originelen bemachtigen. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Ik heb in de NES tijd ook al een boel games origineel gekocht, ben ondertussen niet meer van de jongsten. Zit er ook niets mee in om een beetje geld te geven voor de originelen, zat gewoon een beetje met een wrang gevoel. Mede doordat ik vrij recent een lange zoektocht naar klassiekers die ik nog niet had heb afgesloten terwijl die nu gewoon tussen de lijst staan.

Langs de andere kant vind ik het ook wel positief dat nintendo dit (zou) doet(n). Het trekt inderdaad een hele hoop mensen over de streep om een rev te kopen en dat kan alleen maar gunstig zijn.

Ook wel vrij tof als er niet meer constant tussen controllers, consoles en cassette's gewisseld moet worden, gewoon effe andere game loaden. Vind het wel straf dat iedereen er naar uitkijkt om deze games met de nieuwe rev controller te spelen. A) ik vond de originele controllers best enorm goed, zeker die van de N64 B) heeft iemand uberhaupt de nieuwe controller al gezien? Vraag me anders wel af waarop ze hun baseren dat die beter wordt.

Ga ook enorm lachen als straks iemand 200 games gedownload heeft en dan de opslagmedia in de rev crasht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik ben dan ook een kleine Nintendo verzamelaar... misschien mag ik mezelf (nog) niet eens zo noemen.

Maar ik vind het wel leuk dat ze dit doen (oude games uitbrengen). Waarom ? omdat ik nu weer lekker games kan spelen zonder al te veel moeite. Als ik een N64 game wil spelen, moet ik enkele kabels wisselen en grootste nadeel, moet ik de game gaan spelen met een N64 controller. Aangezien mijn N64 controllers gaar beginnen te worden, speelt het gewoon niet fijn meer. Dat is enorm jammer.... en daarom ben ik blij dat de games op de Rev. weer komen :) Zelf hoop ik dat je alle N64 games kan spelen met de huidige gamecube controller, want net als de 2 zelda games ( die als bonus zaten bij de windwaker) is dit ook goed te doen.

Alleen 1 nadeel is met het feit wat ik ga doen met mijn games. Nu gebruik ik ze nog wel eens, maar als ik dus die games straks ook op de Rev. heb zullen ze altijd in een doos blijven zitten denk ik... Of mooi gaan uitstallen op een plank oid :p want weg doen zit er niet bij natuurlijk 8) Maar tis natuurlijk wel leuk om al die games gewoon te hebben :)

Eigenlijk moet ik van die N64 Hori pads kopen... maar die zijn toch nog aan de hoge kant helaas ;(

Trouwens over de lijst, dacht dat iemand die gewoon had samengestelt, terwijl nintendo NIKS heeft bevestigd van die lijst... en dus eigenlijk pure speculatie is :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 17-09 21:51
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:36:
[...]

Zeiden ze zoiets ook al niet over de gamecube indertijd? :/
Ik denk dat ze toch wat aggressiever zullen moeten zijn als ze de 3rd parties aan boord willen hebben.

Exclusieve 3rd party software voor de revolution zal volgens mij een zeldzaamheid worden. (Net als op de gamecube). Dus ik hoop eigenlijk vooral dat spellen die zowel voor de xbox360 en de ps3 uitkomen, óók voor de revolution worden uitgebracht.
Zo las ik gisteren dat de nieuwe Gauntlet (Seven Sorrows) ook al niet meer op de cube gaat uitkomen. Dark Legacy en daarvoor Legends kwamen wel op nintendo consoles uit.. Oke, Dark Legacy was niet echt noemenswaardig, maar toch jammer dat ook zo'n titel wel weer naar de PS2/Xbox gaat en niet op de cube komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en? dan download je ze opnieuw :p toch gratis ;)
beter dan dat jouw originele diskette crashed .. zit denk ik geen garantie meer op >:) O-)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Chibi Robo trailer.
Dit spel moet ik echt hebben, het lijkt me fantastisch.
Als er geen engelstalige versie wordt uitgebracht ga ik hem importeren en kijken hoe ver ik kom in de japanse versie, ik moet het gewoon een keer gespeeld hebben. :p
Zie hem lopen met die stekker achter zich aan. Hoe schattig is dat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chappy adeventura! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Little Bear schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:29:
Vind het wel straf dat iedereen er naar uitkijkt om deze games met de nieuwe rev controller te spelen. A) ik vond de originele controllers best enorm goed, zeker die van de N64 B) heeft iemand uberhaupt de nieuwe controller al gezien? Vraag me anders wel af waarop ze hun baseren dat die beter wordt.
Het probleem is dat juist die N64 controller snel verslijt. Die joystickjes raken altijd lam, waardoor ze niet meer zo precies reageren.

@Aap: Ik heb toevallig vorige week net zo'n Hori mini gekocht. 2e handsje uit Japan voor omgerekend zo'n 8 euro (excl. vzk). Ik heb ook nog een Satellaview gekocht met 2 memory cards, dus daar kan 'ie mooi samen mee verstuurd worden, dan kost dat haast niks extra's :) Jammer dat ze alleen haast nergens te vinden zijn. Ook in Japan niet. Je kunt ze nog wel nieuw van Hori kopen. Op HoriStore.com, de tweede link in het menu (コントローラ, oftewel controller) en daar dan de vijfde pagina. Daar zijn ze alleen wel weer redelijk prijzig.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 02:12
Horistore verzend niet buiten Japan alleen :(

Waar had je de jouwe vandaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Oh, dat zuigt. Misschien regelen via iemand in Japan? Dat ze hem daar heen sturen en hij/zij hem doorstuurt? Er zijn ook van die bedrijfjes die dat doen, zoals Rinkya.com. De mijne komt rechtstreeks van een Japanner, niet uit een winkel oid. Je had een tijdje terug ze toch nog ergens in een winkel gevonden?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Little Bear schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:29:

Ga ook enorm lachen als straks iemand 200 games gedownload heeft en dan de opslagmedia in de rev crasht :)
Dan download je ze toch opnieuw?

Maar als je ze ook op sd-card oid kan zetten dan is het waarschijnlijk dus ook mogelijk om het naar je pc te verplaatsen en te branden.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.