Bedankt voor de tipCaptain N schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:27:
[...]
Een tijdje geleden lag 'ie nog bij de Mediamarkt in Utrecht... misschien dat 'ie daar nog ligt?
Morgen ff belle
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Bedankt voor de tipCaptain N schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:27:
[...]
Een tijdje geleden lag 'ie nog bij de Mediamarkt in Utrecht... misschien dat 'ie daar nog ligt?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
uhm...
De game is zijn WOW effect kwijt...ik snap mensen niet.... waarom halen ze niet ff een cheap ass cube en RES4...dan speel je deze game zoals die bedoeld is.MetroidPrime schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:51:
Het is vrij duidelijk dat de PS2 poort zonder een aantal van de belichtingseffecten van de GC versie moet doen en dat de textures veel minder scherp zijn. Een aantal omgevingen zijn bijvoorbeeld in de screenshots op de PS2 redelijk fel verlicht, terwijl ze op de GC alleen door een fakkel verlicht zijn en daardoor redelijk donker. Vergelijk deze twee screenshots van hetzelfde stuk maar eens:
SPOILERS!
GC
PS2
In de screenshots heb ik nog wel meer van dat soort gebieden gezien en er zijn redelijk wat gebieden in het spel die daardoor minder leuk zullen zijn. Ook lijkt het beeld in het dorp veel minder contrastrijk op de PS2. Ik vind dat Capcom het nog vrij goed heeft gedaan, maar om te zeggen dat er geen verschil is tussen de GC en de PS2 versie doe je de prestatie die Capcom met de GC versie heeft behaald geen recht aan.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Verwijderd
Mooi gezegd.(Vergeet niet, een hoop mensen hebben de game nooit gezien en voor hen kan het alsnog indrukwekkend zijn)
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 11% gewijzigd door Captain N op 03-06-2005 16:00 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Uhm, heb jij dan een demo-disc oid? Killer7 komt nl. pas in juli uit in de States en Japan...Captain N schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:57:
Zo, de tentamen ellende is weer voorbij! Nu beginnen aan Killer 7!Ik heb net ff het introtje gekeken, en het is weird! Een of andere dude die je ooit hebt doodgeschoten maar daar blij om is helpt je door de controls uit te leggen etc. Ik ga snel weer verder en zal weer posten als ik wat leuks te melden heb!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik heb een PAL prereleaseTwee Dee schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:01:
Uhm, heb jij dan een demo-disc oid? Killer7 komt nl. pas in juli uit in de States en Japan...
[ Voor 35% gewijzigd door Captain N op 03-06-2005 16:11 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
lol, dat is wel heel subtiel gezegd.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[ Voor 45% gewijzigd door Captain N op 03-06-2005 16:42 ]
Mijn foto's op Flickr.
Killer_7_PAL_INTERNAL_NGC-STARCUBETwee Dee schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:01:
[...]
Uhm, heb jij dan een demo-disc oid? Killer7 komt nl. pas in juli uit in de States en Japan...
Inderdaad er zijn zo al aan de screenshots mega verschillen te zien.MetroidPrime schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:51:
Het is vrij duidelijk dat de PS2 poort zonder een aantal van de belichtingseffecten van de GC versie moet doen en dat de textures veel minder scherp zijn. Een aantal omgevingen zijn bijvoorbeeld in de screenshots op de PS2 redelijk fel verlicht, terwijl ze op de GC alleen door een fakkel verlicht zijn en daardoor redelijk donker. Vergelijk deze twee screenshots van hetzelfde stuk maar eens:
SPOILERS!
GC
PS2
In de screenshots heb ik nog wel meer van dat soort gebieden gezien en er zijn redelijk wat gebieden in het spel die daardoor minder leuk zullen zijn. Ook lijkt het beeld in het dorp veel minder contrastrijk op de PS2. Ik vind dat Capcom het nog vrij goed heeft gedaan, maar om te zeggen dat er geen verschil is tussen de GC en de PS2 versie doe je de prestatie die Capcom met de GC versie heeft behaald geen recht aan.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
het is wel een geinig spelletje. De manische lachjes van de vijanden zijn echt vet, zogauw je zo'n ding hoort uit je (surround)speakers zit je echt alweer te stressen omdat je hem kapot wil hebben voor hij bij je is (en dan krijg je bloed, en bloed=goed) en dan probeer je weer verder te komen enz.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 14:20 ]
Burnout 3 is voor de xbox en ps2. (ps2 versie raad ik af t.o.v. de xbox versie)Rick Brands schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:16:
Het is trouwens Burnout 2. Ik heb geen idee of dit nu de nieuwste versie is. Ja nieuwer dan 1maar is er ook een 3?
This space is occupied
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door Captain N op 03-06-2005 20:50 ]
Mijn foto's op Flickr.
Je moet de upscanning, de-interlacing en anti-ghosting processing van je TV uitzetten. Als dit niet kan heb je pech vrees ik. Een andere oplossing kan zijn om je Cube aan te sluiten middels een component aansluiting en alleen spellen te spelen die progressive scan ondersteunen want in dat geval hoeft je televisie waarschijnlijk geen "beeldverbeterende" processing op het videosignaal te doen en heb je geen vertraagde weergave.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:04:
ik had een vraagje, ik heb mijn Gamecube op een plasmascherm aangesloten, maar het beeld reageert ongeveer een seconde later dan besturing... heeft iemand hier ervaring mee en misschien een oplossing?
[ Voor 5% gewijzigd door ari3 op 04-06-2005 00:25 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
erg stoer als je een makkelijk te importeren game hebtMaxBurn schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:35:
erg stoer als je een makkelijk te verkrijgen illegale game release hebt..
Verwijderd
Na een paar uurtjes te hebben gespeeld kan ik met zekerheid zeggen dat het Nintendo gevoel terug is
Daar ging het helemaal niet over. Overigens is hij zelfs in Azie op 6 Juni pas uit.Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 01:19:
[...]
Er wordt gewoon over het spel gepraat. Daar is dit forum voor
Ff een vraagje dan, speel jij vanaf disc of via bba? Vanaf disc loopt ie namelijk keihard vast bij mij. Altijd op hetzelfde punt voordat ik kan spelenCaptain N schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:37:
Hoor je dat iemand zeggen dan?
edit: Okay, niks gezegdIk vermeld die teksten alleen om wat boeiend te melden over het spel.
Iedereen met enige internetervaring kan hem zelf ook wel vinden
Maar voor degenen die de moeite of middelen niet hebben alvast wat impressies van de game
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 04-06-2005 19:41 ]
Mijn foto's op Flickr.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
[ Voor 30% gewijzigd door Captain N op 05-06-2005 11:13 ]
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 05-06-2005 12:24 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Misschien is het al gepost of was het al eerder bekend, maar het is iig goed nieuwsIn a recent interview with US website GameSpot, Nintendo of America vice president George Harrison answered some burning questions, finally giving some kind of clue as to how Nintendo plans to play this generation.
Beginning by referring to Nintendo's next-gen chances, Harrison confidently claimed, Revolution will have no real problem standing up to [PS3 and Xbox 360], keenly pointing out that, while Sony and Microsoft have laid their cards on the table, Nintendo is yet to actually reveal its final specs, regardless of what has been said by the press.
Harrison then explained that getting developers on board is key to the Revolution strategy, and Nintendo is working hard to ensure Revolution is both easy and cheap to develop for.
As far as what makes the console revolutionary, Harrison was coy regarding the controller, instead focusing on Nintendo's online plans and downloadable games service.
People sort of picked on us for not prematurely jumping into online or internet gaming, he mused, going on to point out that now the company has more to offer besides online gaming. Harrison then confirmed that past-gen, Nintendo-created titles will indeed be downloadable for free.
This is a clever move by Nintendo: regardless of the final power of Revolution and the frequency of new titles, Nintendo knows that its loyal fans will cry tears of joy over a free service that lets them download previous Nintendo classics straight out of the box.
Third-party developers could charge for the privilege to download though. Or, alternatively, they could offer downloadable classics as an incentive to buy their next-gen full price releases. Either way, classic Nintendo titles such as Castlevania and MegaMan may not be immediately accessible.
A similar model applies to online gaming. Playing Nintendo titles across the internet will be free, whereas third-party publishers will be able to charge whatever subscription rates they wish.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 13:27 ]
Het interview is gedeeltelijk uit context gehaald, Harrisson heeft gezegd dat in ieder geval sommige oude spellen gratis zouden zijn en het is nog niet duidelijk of alle spellen gratis zouden zijn. Maar het is zeker een goede stap. De Xbox 360 heeft een gratis online service waarmee je alleen in het weekend kan spelen en die voor de PS3 is volledig gratis, maar volgens mij zal die minder uitgebreid zijn dan die van MS en Nintendo.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:06:
[...]
Misschien is het al gepost of was het al eerder bekend, maar het is iig goed nieuws![]()
De reden dat ik Xbox Live niet gebruik en ook nooit ga gebruiken is omdat het een maandelijks tarief heeft, dus dat Nintendo die service wél gratis aanbiedt is een goeie zaak.
Ik weet alleen niet of de PS3 en Xbox360 nu een gratis internet service erbij hebben of dat Nintendo de enige hiermee is
Ook mooi dat je al de klassiekers gratis kan downloaden, zo maakt het de drempel een stuk lager om de Rev te kopen, wetend dat je meteen zat spellen hebt die je er op kunt spelen.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Zeiden ze zoiets ook al niet over de gamecube indertijd?Harrison then explained that getting developers on board is key to the Revolution strategy, and Nintendo is working hard to ensure Revolution is both easy and cheap to develop for.
Xbox Live zal op de 360 ook gratis zijn, zij het met beperkingen, waaronder dat je alleen in het weekend kunt spelen. Wil je de hele week online kunnen, zal je moeten betalen. Ook zal je standaard minder opties tot je beschikking hebben via Live.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:06:
[...]
Misschien is het al gepost of was het al eerder bekend, maar het is iig goed nieuws![]()
De reden dat ik Xbox Live niet gebruik en ook nooit ga gebruiken is omdat het een maandelijks tarief heeft, dus dat Nintendo die service wél gratis aanbiedt is een goeie zaak.
Ik weet alleen niet of de PS3 en Xbox360 nu een gratis internet service erbij hebben of dat Nintendo de enige hiermee is
Ook mooi dat je al de klassiekers gratis kan downloaden, zo maakt het de drempel een stuk lager om de Rev te kopen, wetend dat je meteen zat spellen hebt die je er op kunt spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door ironx op 05-06-2005 16:32 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Verwijderd
Dan heb je zeker ook geen Gamecube gekocht, met Resident Evil 0, en Eternal Darkness?ironx schreef op zondag 05 juni 2005 @ 16:31:
[...]
Xbox 360 heeft voor mij toch wel beetje afgedaan.
Veel (in mijn ogen best toffe en goede) titels die eerst op de Xbox zouden komen maar destijds (jaartje terug) ineens "gecanceled" waren verschijnen nu ineens weer op de 360.
Heb toch echt het gevoel van: we cancelen een paar aankomende top-titels om zo wat spellen achter de hand te hebben voor de volgende ronde...
Maar da's mijn mening
Dan zie je dat toch echt verkeerd want van Nintendo sfeer is er echt niets over bij Rare.Perfect Dark (tja ik zie en proef nog steeds Nintendo sfeer).
[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 05-06-2005 18:09 ]
Ik ben nog in level 2.Captain N schreef op zondag 05 juni 2005 @ 12:24:
Ah, dan zit je nog in level 1. Ik ben nu in 3 aanbeland. De twee oude mannetjes waren niet zo moeilijk, als je nog even goed nadacht over de tips van dat jochie. Ik ben nu net in level 3. Het begin is weer niet echt kindvriendelijk. Net een dude met een 'fro (en volgens mij de stem van Liquid Snike uit MGS:TTS) die klaar kwam van een explosie (gelukkig zijn eigen explosie niet in beeld). En een klein stukje verder loop ik zo'n Harman's room binnen en....
[ Voor 25% gewijzigd door Captain N op 05-06-2005 19:37 ]
Mijn foto's op Flickr.
Voor zover ik het gespeeld heb vond ik het zeer leuk. Het enige probleem dat ik bij het spel heb is dat ik niet voorbij level 2 kom, ik word altijd op een bepaald punt wagenziek waardoor ik geen zin heb om verder te spelen. Maar het is goed mogelijk dat ik een van de weinigen ben die hier last van heeft.lowfi schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:53:
is timesplittes 3 leuk?
Dat zou ik nog maar niet te hard roepen...je weet maar nooitMaxBurn schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:09:
[...]
Dan zie je dat toch echt verkeerd want van Nintendo sfeer is er echt niets over bij Rare.
Ik vind het alleen wel verdacht dat de gamepers Rare spellen die dit jaar nog uitkomen op de X360 niet mocht spelen op de E3. Van de PS3 en Revolution kan ik het nog begrijpen, maar deze spellen zouden al bijna af moeten zijn. Ik krijg bijna de indruk dat MS iets probeert te verbergen.S2S schreef op maandag 06 juni 2005 @ 00:00:
[...]
Dat zou ik nog maar niet te hard roepen...je weet maar nooit
In de PU staat ook een stukje over Rare, ze zijn er pas langs geweest om de nieuwe games te mogen bekijken, en ze waren vooral grafisch teleurgesteld, het zag er uit als een hi-res xbox 1 titel, en in grote gevechten dropte de framerate naar 5 fps regelmatig.MetroidPrime schreef op maandag 06 juni 2005 @ 00:14:
[...]
Ik vind het alleen wel verdacht dat de gamepers Rare spellen die dit jaar nog uitkomen op de X360 niet mocht spelen op de E3. Van de PS3 en Revolution kan ik het nog begrijpen, maar deze spellen zouden al bijna af moeten zijn. Ik krijg bijna de indruk dat MS iets probeert te verbergen.
This space is occupied
Ik vind hier toch wel een hoog Nintendo-fanboy gehalte hangen (niet zo gek natuurlijk in deze topic), een beetje objectief blijven is niet verkeerd, op E3 was Kameo wel speelbaar volgens mij en ook kwa grfx vind ik PD en Kameo er helemaal niet uitzien als xbox games. Ik heb enorm veel filmpjes en screens gezien. En zelfs de grootste Nintendo Fanboy die ik ken is onder de indruk en haalt nu ook een X360.MetroidPrime schreef op maandag 06 juni 2005 @ 00:14:
[...]
Ik vind het alleen wel verdacht dat de gamepers Rare spellen die dit jaar nog uitkomen op de X360 niet mocht spelen op de E3. Van de PS3 en Revolution kan ik het nog begrijpen, maar deze spellen zouden al bijna af moeten zijn. Ik krijg bijna de indruk dat MS iets probeert te verbergen.
Tja de PU wat moet ik daar over zeggen? Oordeel pas als je het zelf hebt gezien en of gespeeld.TheEvilCuber schreef op maandag 06 juni 2005 @ 01:17:
[...]
In de PU staat ook een stukje over Rare, ze zijn er pas langs geweest om de nieuwe games te mogen bekijken, en ze waren vooral grafisch teleurgesteld, het zag er uit als een hi-res xbox 1 titel, en in grote gevechten dropte de framerate naar 5 fps regelmatig.
Een medewerker van rare vertelde dat hun doel 30 fps soepel is. dat vind ik toch wel beangstigend, want dan heb je niks om op terug te vallen als er teveel in beeld gebeurt (bij 60 fps kan je nog droppen naar 30)
Sowiso zijn er gewoon gruwelijk veel mensen weg bij Rare ( dat is echt geen fabeltje bedacht door Nintendo fans) Zie vooral Free Radical, daar zie en voel je echt de Rare sfeer terug in TimeSplitters 2 en vooral 3.
[ Voor 51% gewijzigd door S2S op 06-06-2005 09:50 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Max|Burn op 06-06-2005 09:41 ]
Yeah weet ik wel, een aantal zijn weg. (Mijn opmerking was dan ook niet voor jouw bedoeldMaxBurn schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:40:
S2S: Ik was altijd gigantisch fan van Rare maar 80% van de mensen die toen bij Rare werkten zijn allang weg naar onder andere Free Radical Design. Vandaar dus ook mijn opmerking. Ik ben juist objectief.
Ik keur niet alles van Rare af, Rare maakt nog steeds af en toe een erg goede titel. De GBA titels van Rare zijn over het algemeen nog vrij goed. It's Mr. Pants! is een van de grappigste GBA spellen van de laatste tijd, terwijl de Donkey Kong Country spellen voor de GBA schrikbarend slecht zijn in vergelijking met de originelen. Grabbed By The Ghoulies was niet echt een fantastisch spel, maar op een bepaald niveau had het wel wat. Als je echter ziet dat de enige drie spellen die ze de laatste drie jaar hebben uitgebracht, Grabbed By The Ghoulies, Star Fox Adventures en een poort van een ouder spel zijn, dan wordt ik niet vrolijk. Wat is er gebeurd met het Rare uit de N64 dagen waarvan ieder spel een instant hit was? Perfect Dark Zero en Kameo kunnen best fantastische spellen zijn, Rare heeft alleen de afgelopen jaren enorm ingeboet aan zijn imago door op de Xbox en GameCube alleen maar matige spellen uit te brengen(Conker niet meegeteld uiteraard!). Ik wacht het dus voorlopig af voordat ik een oordeel geef, maar ik verwacht er vooralsnog niet veel van(maar dat kan veranderen uiteraard).S2S schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:31:
[...]
Ik vind hier toch wel een hoog Nintendo-fanboy gehalte hangen (niet zo gek natuurlijk in deze topic), een beetje objectief blijven is niet verkeerd, op E3 was Kameo wel speelbaar volgens mij en ook kwa grfx vind ik PD en Kameo er helemaal niet uitzien als xbox games. Ik heb enorm veel filmpjes en screens gezien. En zelfs de grootste Nintendo Fanboy die ik ken is onder de indruk en haalt nu ook een X360.
Kijk het is gewoon zuur voor ons dat Rare niet meer bij Nintendo zit. Maar om nou alles wat Rare doet af te keuren gaat me iets te ver.
Een derde partij kan natuurlijk ook altijd akkoord gaan met kosteloze ter-beschikking-stelling.MaxBurn schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:32:
Dat lijkt me wel raar, het IP van Perfect Dark ligt bij Rare, niet Nintendo. Dat wordt dus downloaden tegen betaling
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 19:56 ]
Verwijderd
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 20:10 ]
Life is simple, make choices, don't look back...
Ja, er staan nog een paar Zapper games in. En ook Super Scope games. Ik ben benieuwd hoe ze dat dan gaan doen. Ik mis al twee generaties een light gunVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:05:
ehm.. ik zie staan: Duck hunt.. betekend dit dat er ook een gun bij komt .. NOSTALGIE!!!
Mijn foto's op Flickr.
Hmm ik vind je opmerkingen zo kort door de bocht dat het meer op drag-racen lijkt. Ik denk zelf niet dat de tweede-hands markt Nintendo echt een zorg zal zijn, volgens mij is tweedehands software en hardware helemaal niet populair in Japan, een beetje not-done zelfs, dus ik denk niet echt dat ze daar rekening mee gaan houden. Downloadable N64 spellen zie ik absoluut wel gebeuren.Little Bear schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:22:
Ja in de wetenschappelijke magazines van 40 jaar geleden stond ook dat alle auto's nu op water vliegen...![]()
![]()
Dit gaat dus echt niet gebeuren. Nintendo zou hiermee iedereen die vroeger alle consoles en hier zoveel geld aan heeft gegeven in het harnas jagen. Die NES games dat kan ik nog geloven. Die SNES games al niet meer. Dat lijstje met N64 games valt al helemaal uit de boot.
De N64 is nu trouwens nog altijd begeerd op de 2dehands markt. No way dat Nintendo deze gratis ter download gaat stellen.
[ Voor 3% gewijzigd door dialMforMike op 06-06-2005 20:54 ]
You look like I need a drink.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 21:15 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 21:24 ]
Verwijderd
Tjah,Little Bear schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:19:
Ik heb het dan ook niet zozeer over het feit dat nintendo nu nog winst maakt uit deze games ofzo, maar ik bezie klantnaaien meer in volgend opzicht...
Wanneer je bij de echte nintendo die hards hoort heb je 70-85% van deze lijst origineel gekocht toen ze uitkwamen en heb je zowat 8100 euro uitgegeven aan games. Ik tel nu nog goedkoop, 180 games aan 45 euro, de meesten waren duurder. Diegenen die dit gedaan hebben, de echte fans dus zoals ik en ongetwijfeld nog velen balen nu wel enorm als blijkt dat gewoon AL deze toppers gratis zouden zijn.
Dat er regelmatig een collectie uit komt met 10 of 20 retro games op een cassette voor een goedkope prijs is perfect aanvaardbaar. Dat gewoon alle titels gratis zouden uitkomen is gewoon kontnaaien en zou getuigen van geen enkel respect van nintendo voor zijn fans.
Iets wat volgens mij niet echt iets voor nintendo is. Ik zit dit dan ook zeker niet gebeuren en sluit me aan bij een van bovenstaande meningen. Waarschijnlijk is het een lijst die ter beschikking wordt gesteld, dikwijls tegen betaling van een klein bedrag. Langs de andere kant zou ik er ook niet van verschieten als het allemaal anaal vortexgelul zou zijn.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
je betaald er toch voor als je de console koopt? Heb je er wel eens aan gedacht dat het voor sommigen een doorslaggevende eigenschap is om de console te kopen.. en dat deze mensen dus eigenlijk een paar 100 euro voor al deze oude games betalen? Dat lijkt me redelijk.. aangezien je er geen doosje geen cassete bij krijgt.. en als je je revolution weg doet zijn je games ook weg (met geen meerwaarde).Little Bear schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:26:
Inderdaad, dingen zijn enorm onderhevig en worden enorm goedkoper. Daarom dat ik zei, 20 retrogames op een cassette voor een spotprijs is perfect normaal. Maar gewoon ALLE toppers van zelfs maar enkele jaren terug is gewoon een kontneukgevoel opwekken.
Alle NES games gratis maken zou ik ook nog logisch vinden. Dit gaat echter niet op voor de N64 games. Inderdaad, niemand wordt er slechter van. Maar ik vind het niet bepaald leuk als mijn buurman zegt mijn hele gamescollectie van duizenden euro's gratis te hebben gekregen.
Is er nu niemand die zich kan inleven in dit kontneukgevoel?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 21:37 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Op 100hz televisies werkt de zapper iig niet, met lcd/plasma weet ik niet.hier misschien leuke vraag bij: Werkt zo'n gun eigenlijk nog wel bij 100hz tv's? en bij plasma/lcd schermen?
Verwijderd
Dit is echt een vaag lijstje. Eerlijk gezegd geloof ik er niks van. Voor de NES was er inderdaad ook een soort dansmat verschenen... hoe wil de revolution dat dan emuleren?!Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:52:
7. Dance Aerobics (may require dance pad, I halfway wanted to put this in questioned)
Hier had je volgens mij zelfs R.O.B. voor nodig.26. Gyromite
!!!132. Uniracers (Unirally, the game sucked bad you raced unicycles with no rider)
Die is nooit echt verschenen voor de N64...172. Kirby's Air Ride
215. BS F-Zero 2 Grand Prix
216. BS Special Tee Shot
217. BS Zelda
64 DD games
218. SimCity 64
219. F-Zero X Expansion Kit
220. Kyojin no Doshin 1 (Doshin the Giant)
221. Mario Artist: Communication Kit,Paint Studio,Polygon Studio, Sound Studio, Talent Studio
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik in ieder geval niet. Ik vind het ook maar een raar verhaal wat je vertelt. NES games gratis maken zou je logisch vinden, maar N64 dan weer niet. Waarom niet? Omdat je zelf ten tijde van de NES nog geen games kocht en die nu wel gratis wil downloaden, maar ten tijde van de N64 wel 169 gulden voor games neerlegde?Little Bear schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:26:
Inderdaad, dingen zijn enorm onderhevig en worden enorm goedkoper. Daarom dat ik zei, 20 retrogames op een cassette voor een spotprijs is perfect normaal. Maar gewoon ALLE toppers van zelfs maar enkele jaren terug is gewoon een kontneukgevoel opwekken.
Alle NES games gratis maken zou ik ook nog logisch vinden. Dit gaat echter niet op voor de N64 games. Inderdaad, niemand wordt er slechter van. Maar ik vind het niet bepaald leuk als mijn buurman zegt mijn hele gamescollectie van duizenden euro's gratis te hebben gekregen.
Is er nu niemand die zich kan inleven in dit kontneukgevoel?
Ik heb die Expansion Kit hier liggen...Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:39:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als die echt beschikbaar komen kan ik m'n Revolution net zo goed zonder launchgame kopen.Dan hou ik me de eerste weken wel zoet met alleen die spellen.
Dat is echt... wow...F-Zero 2! En de F-Zero X Expansion Kit...!!
[ Voor 20% gewijzigd door Captain N op 06-06-2005 22:58 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik hou ook gewoon al mijn oude consoles en alles. Gratis downloaden is leuk, maar voor de echte verzamelaar natuurlijk maar een slap aftreksel van the real thing.Captain N schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:48:
[...]De Nintendo die-hard wil sowieso alles origineel hebben, dus het maakt ze niet uit dat ze daar geld voor hebben neergelegd.
Lol, ja dat wist ik. Maar ik weet ook dat je er niks aan hebt zonder een japanse N64 en een japanse versie van F-Zero X.Ik heb die Expansion Kit hier liggen...Sorry, ik moest je even plagen
Mijn foto's op Flickr.
Dat snap ik natuurlijk best wel, ik wil ook graag de originele cartridge hebben met een mooi doosje, maar als (met een leuke dosis geluk) ik hier in 1/2 jaar Chrono Trigger*, Parodius*, Super Metroid en Blast Corps* op de Revo kan spelen met een goede pad, zonder een zoektocht te hoeven starten naar de spellen en veel (relatief) geld uit hoef te geven dan kies ik daar toch echt wel voor.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:57:
[...]
Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik hou ook gewoon al mijn oude consoles en alles. Gratis downloaden is leuk, maar voor de echte verzamelaar natuurlijk maar een slap aftreksel van the real thing.
You look like I need a drink.
Mijn foto's op Flickr.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Zo las ik gisteren dat de nieuwe Gauntlet (Seven Sorrows) ook al niet meer op de cube gaat uitkomen. Dark Legacy en daarvoor Legends kwamen wel op nintendo consoles uit.. Oke, Dark Legacy was niet echt noemenswaardig, maar toch jammer dat ook zo'n titel wel weer naar de PS2/Xbox gaat en niet op de cube komt..Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:36:
[...]
Zeiden ze zoiets ook al niet over de gamecube indertijd?
Ik denk dat ze toch wat aggressiever zullen moeten zijn als ze de 3rd parties aan boord willen hebben.
Exclusieve 3rd party software voor de revolution zal volgens mij een zeldzaamheid worden. (Net als op de gamecube). Dus ik hoop eigenlijk vooral dat spellen die zowel voor de xbox360 en de ps3 uitkomen, óók voor de revolution worden uitgebracht.
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 09:53 ]
Verwijderd
Het probleem is dat juist die N64 controller snel verslijt. Die joystickjes raken altijd lam, waardoor ze niet meer zo precies reageren.Little Bear schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:29:
Vind het wel straf dat iedereen er naar uitkijkt om deze games met de nieuwe rev controller te spelen. A) ik vond de originele controllers best enorm goed, zeker die van de N64heeft iemand uberhaupt de nieuwe controller al gezien? Vraag me anders wel af waarop ze hun baseren dat die beter wordt.
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
Dan download je ze toch opnieuw?Little Bear schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:29:
Ga ook enorm lachen als straks iemand 200 games gedownload heeft en dan de opslagmedia in de rev crasht
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq