Mario Kart: Double Dash; Discussie en Time-trial competitie

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Het door mij langverwachte spel Mariokart Double Dash ligt sinds afgelopen vrijdag in de winkels. mijn verwachtingen waren hoog gespannen, kon dit spel goedmaken wat de N64 versie bij mij en vele anderen had fout gedaan?

In het kort: Ja en Nee. Na drie avonden intensief mariokart kan ik de volgende zaken concluderen: single player is leuk, snel en mooi maar het wordt op bepaalde banen echt een geluks-gokpartij. De IA is irritant snel en past zich aan aan jouw eigen snelheid. Dat is in principe leuk, maar niet echt heel eerlijk. Overigens had SuperMarioKart ook een cheatende CPU hoor, als jij de nr1 van de baan beukte en hij had achterstand, dan ging deze in een noodgang naar de goede positie toe (maar niet voorbij jou, alleen ten opzichte van de andere AI spelers). Het is dus geen realistische kartgame, maar dat wisten we eigenlijk al.

Ook het gemis van muntjes, de niet zo strakke slide (we kennen allemaal de "tegenstuur-L" combinatie wel waarmee je je kart voor een bocht in een ultra slip kon meppen op de snes wel :)) waarmee je je controller naar links en rechts moet rukken :P. Nee de GP mode is zeker wel leuk, maar echt HEEL erg moeilijk op een frustrerende manier. Niet zoals op de snes waarbij je (ook frustrerend overigens :P) aan alle kanten voorbij gereden wordt, tenzij je heel strak rijdt :). Ook zitten er naar mijn smaak veel te veel item-vraagtekens op de baan, één per ronde per kart vind ik altijd wel genoeg, laat het verder maar op racen aankomen en niet op zo zwaar op de items.

De GP-mode is wel (veel) beter dan de N64 versie, veel sneller, veel mooier, veel en veel betere banen :).

Multiplayer is naar mijn mening echt GENIAAL *D. Bomb Battle is echt koning (vrijdag tot 3:00 zitten doen), 2p Vs zonder items is ook een supervinding en samen gefrustreerd grandprix'en is ook erg leuk. Het sleutelwoord is: Niet zo'n overdaad aan items :). Dit is iets wat je weer avonden en avonden vol kan houden, juist omdat de 2p Vs mode zonder items bestaat! Dat betekent dus ook 4P zonder items en dat is echt precies hetgene waar ik me toen ik 14 was avonden en avonden mee vermaakt heb! 2P Versus :).

Al met al een prima spel dus, niet de klasse van SMK en dat komt met name door de niet zo heel goede (maar wel leuke) 1p Grand Prix. Een overdaad aan itempjes (en in mindere mate CPU cheating) zorgt er daarvoor voor dat het een totale chaos is soms en het resultaat voor een behoorlijk deel van geluk afhangt (al moet je ook gewoon strak sturen), maar de battle, 2+P GP de Vs mode zonder items (_O_) en time trail, de graphics, de banen en de gameplay maken het heel erg goed. Het spel krijgt van mij een 8,5 (SMK een 9,5, MK64 een 6,5).

In het grote GameCube topic is het spel al flink de revue gepasseerd, de meningen lopen voor zover ik het zie (op een enkele overdeven negativist die het niet eens gespeeld heeft na :P) niet echt ver uiteen, het is geen SuperMarioKart, maar het is wel leuk en competatief :).

Verder heb je uiteraard het frustrerende Time trial racen, tot nu toe zijn er alleen scores bijgehouden op het Luigi Circuit en het Baby Park (mushroom cup). De tijden zijn hier te vinden en op diezelfde website kan je je ook aanmelden. uiteraard kan je in dit topic je screenshotjes als bewijs plaatsen :):

De actuele score:
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/LuigiCircuitPAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/BabyParkPAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/YoshiCircuitPAL.png

Mijn beste scores (gezet door mijn broertje :() op Baby Park zijn tot nu toe 1:12:170 voor 7 laps en 09:624 voor een lap. Als ik het zelf weer een beetje kan, zal ik mijn tijden officieel invullen :).

Plaatje van een record waar we eerst nog heel trots op waren :).
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/JvS/MKDD1.jpg

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Grand prix veel te moeilijk :?

Alles is op 150cc makkelijk te halen imho 8)7

Beetje kortzichtige meningen allemaal, en als ik kijk naar de reakties in het gamecube-topic op het spel ben je een van de weinigen die de moeilijkheidsgraad een minpunt vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:20
Als ik deze week mijn loon krijg denk ik de mario kart double dash GC pack te kopen bij de mediamarkt voor 138 euro, en misschien nog een controllertje erbij, 't lijkt me echt een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
SCIxX schreef op 16 november 2003 @ 22:27:
Als ik deze week mijn loon krijg denk ik de mario kart double dash GC pack te kopen bij de mediamarkt voor 138 euro, en misschien nog een controllertje erbij, 't lijkt me echt een leuk spel.
Vergeet er geen memcard bij te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:44
Zo, nog even achter Yoshi Circuit gezeten. Het moet nog sneller kunnen, maar voor mezelf vind ik dit wel een redelijke tijd. Batterijen van de Wavebird geven niet meer mee dus ik zie morgen wel hoeveel ik nog moet oefenen.

Op Luigi Circuit kan ik echt niet aan een redelijke tijd komen (zelfs niet iets wat redelijk voor mezelf is), hoe pakken jullie die baan aan? Over de powerstrips in de kombocht, met blauwe vlammen normaal door de bocht?

[ Voor 34% gewijzigd door Speedy op 16-11-2003 22:39 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
johnnyv.nl schreef op 16 november 2003 @ 22:29:
[...]

Vergeet er geen memcard bij te kopen :)
Er zit toch een mem bij/in ? Of is deze te klein ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Hoe moet er een memcard op een DVD'tje zitten 8)7. Je kan prima spelen zonder memcard, maar je hebt om alles op te slaan echt een memorycard nodig. Dat heeft niets met dit spel te maken (Dat staat op een cd en kan je niets op opslaan) maar met de GameCube. Vragen over de console zelf kan je beter in het consoletopic stellen :). Ik wilde het hier over de gameplay en de tijden van het spel hebben :).

[ Voor 7% gewijzigd door JvS op 16-11-2003 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
JvS schreef op 16 november 2003 @ 22:44:
Hoe moet er een memcard op een DVD'tje zitten 8)7. Je kan prima spelen zonder memcard, maar je hebt om alles op te slaan echt een memorycard nodig. Dat heeft niets met dit spel te maken (Dat staat op een cd en kan je niets op opslaan) maar met de GameCube. Vragen over de console zelf kan je beter in het consoletopic stellen :). Ik wilde het hier over de gameplay en de tijden van het spel hebben :).
Mja dat snapte ik nog net wel... Ik dacht eerder dat of IN de gamecube al een memorycard zat, of dat die bij het Double dash GC pack geleverd werd. Maar goed.. verder over Mariokart Double Dash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:39
In het vorige topic werd gezegd dat Koopa King het snelste is. Is dit niet dikke crap, aangezien Bowser toch wel speed op 5 sterren heeft staan???

[ Voor 8% gewijzigd door Thijs op 16-11-2003 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

Thijs schreef op 16 november 2003 @ 23:12:
In het vorige topic werd gezegd dat Koopa King het snelste is. Is dit niet dikke crap, aangezien Bowser toch wel speed op 5 sterren heeft staan???
Bij mij krijgt Bowser alleen 5 sterren bij speed als ik koopa king kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Percival schreef op 16 november 2003 @ 23:17:
[...]

Bij mij krijgt Bowser alleen 5 sterren bij speed als ik koopa king kies.
Ja, ik kom er net achter. :) Koopa King = wagentje en NIET het mannetje met de schilden, sorry. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24674

waaaaaaaaa.... de game nu echt bijna uitgespeeld.. moet alleen nog Star Cup, Special Cup en All Tour Cup in de mirrormode nog.. heb de Toadette kart net unlocked, ding gaat erg hard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeurmode

tis Mario Kart en niet Mariokart

/zeurmode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Damn, m'n broertje heeft net op Luigi's Circuit ofzo de staff ghost ingehaald. Tijd van 1:26.101, morgen komt screenie. Helaas gebeurt er niks nieuws... SG blijft gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 23:48

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

[mierenw*p-mode]
In het subjecttitel zit een typo. Het is "Time trial", niet "Time-trail". :)
[/mierenw*p-mode]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op 16 november 2003 @ 22:36:
Zo, nog even achter Yoshi Circuit gezeten. Het moet nog sneller kunnen, maar voor mezelf vind ik dit wel een redelijke tijd. Batterijen van de Wavebird geven niet meer mee dus ik zie morgen wel hoeveel ik nog moet oefenen.

Op Luigi Circuit kan ik echt niet aan een redelijke tijd komen (zelfs niet iets wat redelijk voor mezelf is), hoe pakken jullie die baan aan? Over de powerstrips in de kombocht, met blauwe vlammen normaal door de bocht?
Je moet met een snelle wagen (de snelste is de koopa king) bij de eerste grote bocht gewoon de binnenbocht pakken zonder te slippen (analoog sturen en net op het randje van de binnenbocht rijden), bij de tweede bocht gebruik je de slip-knop mtwee keer ofzo om direct langs de binnenbocht te schieten. Verder gewoon de ideale lijnen volgen (dus schuin oversteken over de hele lengte van de baan enzo)
JvS schreef op 16 november 2003 @ 22:44:
Sorry hoor, maar hij vroeg of er in de MK : DD pack een memcard zat, dit heeft imho meer met mariokart dan met de cube in het algemeen te maken.

Iemand de golden kart al vrijgespeeld :?

[ Voor 28% gewijzigd door pagani op 17-11-2003 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Kan je nou ook karakters/wagens unlocken buiten cups halen om?
Dus met Time Trial bijv onder een bepaalde tijd komen. En dan bedoel ik eigenlijk niet die ghosts, maar 'echte' bonussen. Maar als iemand een lijstje heeft voor die geheime ghosts is dat natuurlijk ook welkom.

Trouwens, de titel is niet echt geweldig, zoals gezegd Mario Kart ipv Mariokart, en trial ipv trail maar ook '!!' achter Double Dash.
Wel een stuk beter zo'n apart topic trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Aikon schreef op 17 november 2003 @ 09:54:
Kan je nou ook karakters/wagens unlocken buiten cups halen om?
Dus met Time Trial bijv onder een bepaalde tijd komen. En dan bedoel ik eigenlijk niet die ghosts, maar 'echte' bonussen. Maar als iemand een lijstje heeft voor die geheime ghosts is dat natuurlijk ook welkom.

Trouwens, de titel is niet echt geweldig, zoals gezegd Mario Kart ipv Mariokart, en trial ipv trail maar ook '!!' achter Double Dash.
Wel een stuk beter zo'n apart topic trouwens. :)
Zover ik weet is er met de time trials niet echt iets te unlocken, he tinhalen van de staff ghost heeft ook geen nut. Misschien als je alle staf ghosts passeerd maar dat is ondoenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

(beetje offtopic)
Is die 138 euro van Mediamarkt de goedkoopste MK:DD-bundel of kan het nog goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Kaj. schreef op 17 november 2003 @ 10:42:
(beetje offtopic)
Is die 138 euro van Mediamarkt de goedkoopste MK:DD-bundel of kan het nog goedkoper?
Dat is niet off-topic, gaat over MK he... Helaasheb ik het antwoord op je vraagniet.

Wel heb ik m'n tijd @ luigi weer verbeterd, 1.27.650, maar .110 achter percival, dat record gaat er vandaag wel aan :)

Heb twee van de drie rondes een perfecte eerste bocht gereden, net op het randje van slippen in volle vaart precies met de linkerkant langs de rand van de binnenbocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kaj. schreef op 17 november 2003 @ 10:42:
(beetje offtopic)
Halen Kaj. :D hijs echt super :)

goedkoper krijg je hem denk ik niet echt, tenzij je naar de andere kant van het land rijd, maar dat kost dan weer benzine :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nah, dan vanavond maar ff bij MediaMarkt langskarren.
ik ben echt gek: een GC kopen, puur voor Mariokart. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2856

Kaj. schreef op 17 november 2003 @ 11:05:
ik ben echt gek: een GC kopen, puur voor Mariokart. :D
Inderdaad, er zijn namelijk zat andere spellen die je niet mag missen als je een GC hebt. (F-Zero, Metriod, Zelda en Viewtiful Joe bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-06 14:00

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Yeah, ik kocht 2 weken geleden een cube voor zelda en ben nu trotse bezitter van Metroid Prime, F-Zero GX en Soul Calibur 2 B)
Mario Kart ga ik kopen zodra ik r een heb uitgespeeld :P

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Glorificationer schreef op 17 november 2003 @ 11:15:
Yeah, ik kocht 2 weken geleden een cube voor zelda en ben nu trotse bezitter van Metroid Prime, F-Zero GX en Soul Calibur 2 B)
Mario Kart ga ik kopen zodra ik r een heb uitgespeeld :P
Dit is het mariokart topic 8)7 (beetje off-topic dus)

Iemand al ervaring met de warppipe + mario kart :?

[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 17-11-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival

Percival

What you say !!

johnnyv.nl schreef op 17 november 2003 @ 10:47:
[...]

Wel heb ik m'n tijd @ luigi weer verbeterd, 1.27.650, maar .110 achter percival, dat record gaat er vandaag wel aan :)

Heb twee van de drie rondes een perfecte eerste bocht gereden, net op het randje van slippen in volle vaart precies met de linkerkant langs de rand van de binnenbocht :)
Volgens Thijs had zijn broertje 1:26.101 gehaald, dus mijn record is er al aan :(
Ik wacht met veel interesse op een screenshot :)

Er staat hier een andere MK:DD competitie:
http://www.mariokartdoubledash.co.uk/timetrials.shtml
Daar halen ze echt droomtijden zeg, 1.22.928 voor luigi circuit 8)7
Er staan ook tijden die je moet halen om staff ghosts te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-06 08:52
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar filmpjes van snelle tijden
want als ik het zo hier hoor zijn er toch verschillende manieren om die luigi baan aan te pakken.

Ik zelf gebruik 3 mini turbo´s in de eerste bocht, maar heb nog wat moeite 3 rondes perfect in de binnen bocht te rijden. Op het rechte stuk gebruik ik ook 1 mini turbo en in de laatste bocht vaak maar 1.
Verder gebruik ik de 2 paddo turbo´s om het stukje weg achter de sloopkogel te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
De hele bende gehaald op 50, 100 en 150cc. Mag ik nu alles is spiegelbeeld gaan doen!!! Nog meer van hetzelfde.

De multiplayer is echt leuk, singleplayer heb ik nu wel gezien en dat is jammer. 2 dagen spelen is meer dan voldoende om alles gedaan te hebben.

Het blijft een klein spel. Daarnaast is het jammer dat je minimaal 3 van de 4 races moet winnen wil je goud halen. Met meerdere races had hier meer mee gedaan kunnen worden. Zeg 8 tot 10 races per cup.

Vinden jullie de battle "velden" ook zo klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47809

Nou ik was net bij de Mediamarkt in Rijswijk maar hij was gewoon net als overal € 149 hoor! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ok, Luigi Circuit gaat vanavond gereden worden. Hopelijk heb ik binnenkort weer een PC thuis staan, sta even daarop te wachten. Tot die tijd log ik van tijd tot tijd op mijn werk aan. Die Baby track heb ik nog steeds niet helemaal onder de knie, maar als ik precies op de goede punten de bocht in glide, komt het wel goed, Daarna ga ik pas weer oefenen met die extra boost creeren, want dat gaat te langzaam, zeker in deze bochten.

Over de moeilijkheid van Mario Kart, dat zal dan per persoon verschillend zijn, Misschien als ik meer oefen en beter rij, dat het dan inderdaad erg koekie is, weet nie. Je moet toch wel mazzel met pickups hebben.

Ik probeer van de week wel even wat bewijs op te hoesten via de digicam van mijn pa, maar ik ben nog in de groei, dus denk nog zeker dat ik bepaalde tijden van me kan verbeteren, als ik echt een topper heb, waar bij ik het gevoel heb dat ik echt iets moet verzinnen om dat te verbeteren, zal ik zeker een fotootje maken. Zo goed ben ik overigens niet, maar het gaat beter.

Maakt iemand van jullie bij die laatste bocht in Luigi Circuit een boost?Ik probeer de bocht zo nauw mogelijk te nemen en ga er helemaal vanuit de breedte in, zodat ik zo scherp mogelijk die bocht uitkom. Als ik dan nog moet boosten, verlies ik eerder tijd (niet die boosts die op de baan liggen bedoel ik, maar zelf eentje maken!).

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 17-11-2003 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Anoniem: 47809 schreef op 17 november 2003 @ 14:01:
Nou ik was net bij de Mediamarkt in Rijswijk maar hij was gewoon net als overal € 149 hoor! :(
Hmm shit, das toch wat duurder als verwacht, ik heb hier in groningen nog niet gekeken, maar lijkt me sterk dat hij hier goedkoper is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 6400 sterren of zo, ik denk dat ik daar eerst maar eens wat mee ga doen! Heb al een Cube natuurlijk! Optie twee is Mario Party 5 aanschaffen voor 10 december :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch vraag ik me twee dingen af:

1) Luigi Circuit, hoe krijgen jullie de ronden nog sneller? Mini boost creeeren voor de finish? Ik neem de bochten redelijk scherp namelijk en volg ook een redelijk ideale lijn. Ik vraag me af waar die extra seconden in zitten.

2) Baby Circuit, hoe doe je die boost zonder snelheid te verliezen of naar links te schieten? Die twee klikken naar links die je moet doen met je stick zijn zo traag. Moet je hem inhouden voor een langere boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Anoniem: 86074 schreef op 17 november 2003 @ 17:42:
2) Baby Circuit, hoe doe je die boost zonder snelheid te verliezen of naar links te schieten? Die twee klikken naar links die je moet doen met je stick zijn zo traag. Moet je hem inhouden voor een langere boost?
Je verliest sowieso geen snelheid als je L/R ingedrukt hebt. 2x klikken naar links kan juist supervlug doen zodat je amper van je baan afwijkt, en pas L/R loslaten als je weer redelijk in een rechte lijn rijdt. Dus wanneer je die boost krijgt dat je dan al in de goede richting kijkt als het ware.

Tenminste, zo doe ik het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Damn, ook op Yoshi Circuit kan ik dus geen potten breken :( Mario Kart DD!! is niet aan mij besteed zie ik wel weer. Toch knap werk van Percival dat hij met die lompe kart over die bochtige baan zo snel kan gaan, ik kom er bij lange na niet aan als ik die Koopa King gebruik (2 sec achter op m'n eigen tijd).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival

Percival

What you say !!

TAG_Speedy schreef op 17 november 2003 @ 18:54:
Damn, ook op Yoshi Circuit kan ik dus geen potten breken :( Mario Kart DD!! is niet aan mij besteed zie ik wel weer. Toch knap werk van Percival dat hij met die lompe kart over die bochtige baan zo snel kan gaan, ik kom er bij lange na niet aan als ik die Koopa King gebruik (2 sec achter op m'n eigen tijd).
Je geeft toch niet nu al op he?
Die "lompe kart" is gewoon "ff wennen", goed L of R gebruiken bij bochten. Neem je trouwens ook de shortcut? (na de 2e bocht met een turbo (paddestoel) over dat water heen springen)

Misschien dat hectic nog wat tips heeft ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Percival op 17-11-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ja die neem ik zeker, die andere niet (volgens mij scheelt die niks en het kost je weer een mushroom). Ik zal er morgen nog is even voor gaan zitten, dat sliden door de bochten moet echt beter kunnen.
Hoe pak jij trouwens die bocht aan vlak voor de hairpin, je weet wel waar je net uit zo'n S bocht komt en van een heuveltje afrijd/springt. Ik ga altijd rechtdoor van het heuveltje af, maar met die zware kart kost dat relatief veel tijd omdat je dan iets door het gras gaat.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Okay, ik ben 174 euro lichter en een GameCube met MK:DD en een memcard rijker; practice time! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

NB: Ik ben geen Gamecube bezitter (alleen Dreamcast) en zag gisteren op GammoTV (d8 ik, iig zo'n gameshow op een Nederlandse TV-zender) dit spel besproken worden met een boel ingame actie.

Toen d8 ik: Dit is precies zo'n spel waarvoor ik nou een Gamecube zou kopen,
en geen Xbox/PS2 met al die moderne races die iedere keer weer hetzelfde zijn
en geen 'fun' level hebben zoals Nintendo dat kan leveren.

Mocht ik ook een huidige-gen console kopen dan heeft deze game me wel overgehaald om voor GC te gaan.

Dat wou ik alleen ff laten weten :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 17-11-2003 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Kaj. schreef op 17 november 2003 @ 23:27:
Okay, ik ben 174 euro lichter en een GameCube met MK:DD en een memcard rijker; practice time! >:)
24 euro voor een memory card ? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival

Percival

What you say !!

TAG_Speedy schreef op 17 november 2003 @ 23:07:
Ja die neem ik zeker, die andere niet (volgens mij scheelt die niks en het kost je weer een mushroom). Ik zal er morgen nog is even voor gaan zitten, dat sliden door de bochten moet echt beter kunnen.
Hoe pak jij trouwens die bocht aan vlak voor de hairpin, je weet wel waar je net uit zo'n S bocht komt en van een heuveltje afrijd/springt. Ik ga altijd rechtdoor van het heuveltje af, maar met die zware kart kost dat relatief veel tijd omdat je dan iets door het gras gaat.
Ik probeer voordat ik naar beneden val een beetje naar rechts zodat ik niet op dat gras val. Voordat ik die shortcut ontdekte gebruikte ik hier trouwens een mushroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SCIxX schreef op 17 november 2003 @ 23:55:
[...]

heb ik ook betaald voor mijn 251 blocks originele nintendo memcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Vanmiddag maar weer eens een seconde of twee eraf rijden, moet lukken. Ook maar ff wat meer gaan oefenen met de mini turbo en die shortcut gaan gebruiken (zit er water in luigi circuit :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb al even zitten kijken naar shortcuts, maar er zitten er dus meer in dan die paar in MK64? Cool. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2856

SCIxX schreef op 17 november 2003 @ 23:55:
[...]
Je kan er ook een voor een tientje halen, maar dit is een orginele nintendo memory card, vandaar dat hij prijzig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb nog wel een mooie 32MB memory card over :)

fredkroket@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb echt tips nodig voor die miniboost. Ik krijg het bij vlagen voor elkaar, dus het gaat nog niet standaard goed, maar meer 'per ongeluk' :).

Het is dus niet klik-klik, want het duurt ff voor dat vlammetje komt, dus het is meer kllllliiiiiikk-klik??? Ik laat dan de stick los en klik weer terug, dan is het echt een kansspelletje of het blauwe vlammetje wel of niet komt.

Voorlopig zijn al mijn tijden dus zonder miniboost.

Die Yoshi baan is wel moeilijk. Niet in ieder bocht kun je die boost doen lijkt me, alleen als je lang in die bocht zit, ik doe hem ook niet als ik vlak na een lange bocht weer een scherpe bocht heb, dan kom ik in problemen. In de tunnel kan ik hem wel 2-3 keer doen.

Voorlopig oefen ik de banen zowieso zonder boost, want perfect gaat het nog niet, veel oefenen. Ik ben ook niet zo gewend aan dit type racers, zeker niet met time attacks, ik doe het meer multiplayer, en daar komen toch de pickups bij kijken, ikzelf vind die multiplayer niet leuk zonder.

Anyway, jammer dat er geen coop-time-attack bij zit :).

Maar tips zijn welkom, doe ik iets verkeerd bij die mini-boost, want ik vind het wel lang duren voor ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op 18 november 2003 @ 07:34:
[...]

heb ik ook betaald voor mijn 251 blocks originele nintendo memcard
Ik heb een ander merk, zelfde hoeveelheid block, was alleen 14.95 .... nooit problemen mee! Alleen controlers koop ik van Nintendo zelf, ik heb slechte ervaringen met andere merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb gisteren zitten Time-Triallen op Yoshi Circuit (na de 50cc GP met vlag en wimpel gewonnen te hebben met Mario en Birdo; damn, wat is die makkelijk!) en ik zat dus steeds op 2:41 enzo. Moet nog een beetje wennen aan de boosts en de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

JvS schreef op 16 november 2003 @ 22:24:(op een enkele overdeven negativist die het niet eens gespeeld heeft na :P
Ik neem aan dat dit op mij betrekking heeft :? :P
Overigens ga ik het misschien wel kopen, ik moet nog ff afwachten of ik een PHP-klus krijg of niet, zoja, dan heb ik weer geld :) Ik ga het iig zondag bij een vriend spelen, die het voor z'n verjaardag krijgt.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 18-11-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeg maar dag tegen je 3e plek Arisjuh! Heb net een uur lang alleen maar Baby park gedaan :P bewijs komt eraan!

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 24674 op 18-11-2003 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Heeft er al iemand de netwerk optie geprobeerd? Het lijkt me namelijk ontzettend stoer om via internet tegen een vriend te racen.

En voordat ik hem koop wil ik eigenlijk eerst weten of dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij die Yoshi-baan, dat stuk dat je naar beneden rijdt (maar eigenlijk naar beneden valt), is er een manier geen snelheid te verliezen?

Ikzelf bewaar mijn twee paddestoelen voor dit punt, alleen de laatste rond moet ik het met een beetje vertraging doen.

Daarnaast graag nog steeds tips over hoe makkelijk succesvol te boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival

Percival

What you say !!

johnnyv.nl schreef op 18 november 2003 @ 09:33:
Vanmiddag maar weer eens een seconde of twee eraf rijden, moet lukken. Ook maar ff wat meer gaan oefenen met de mini turbo en die shortcut gaan gebruiken (zit er water in luigi circuit :? )
Ik bedoelde dat water in Yoshi Circuit.
Bij die Yoshi-baan, dat stuk dat je naar beneden rijdt (maar eigenlijk naar beneden valt), is er een manier geen snelheid te verliezen?
Volgens mij verlies je daar altijd tijd, maar ik probeer dus te voorkomen op het gras te landen.
Daarnaast graag nog steeds tips over hoe makkelijk succesvol te boosten.
Probeer eens bij Baby Park, genoeg bochten om te oefenen. Ik doe in principe:
R (L kan natuurlijk ook) ingedrukt en druk snel links-rechts-links-rechts, daarna R loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx, ik ga het proberen. Bij mij kwamen de vlammetjes tot nu toe niet erg snel, dus snel heen en weer trekken is niet gelukt, ik moest toch redelijk lang op het vlammetje wachten. Maar ik moet hem dus tegengestelde richting drukken en dan helemaal de andere kant op trekken, en weer terug? We zullen zien of het gaat lukken, ik vrees dat ik iemand ben dat als ik op te veel dingen tegelijkertijd moet letten, het een zooitje wordt! Maar ik ga oefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Nee niet helemaal. Als je een bocht naar rechts maakt, moet je je stick 2x vanaf het midden naar links bewegen.

Gewoon veel oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik zit bij Baby Park op 1:18:47nogwat... hoe krijgen jullie het voor elkaar om daar nog 8 seconden vanaf te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kaj. schreef op 19 november 2003 @ 10:22:
Ik zit bij Baby Park op 18:47nogwat... hoe krijgen jullie het voor elkaar om daar nog 8 seconden vanaf te halen?
Turbo slides (RTFM }> ) je 2 boosts gebruiken en de shortcuts (als die er zijn)

ook de superstart helpt mee
en welke kart gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Turbo Slides doe ik (begin op 3/4de van het rechte stuk al met sliden zodat ik over de curbstones de bocht pak, lukt niet altijd), Mushroom Boost doe ik ook (meestal in de voorlaatste of laatste ronde) en Superstart lukt niet altijd; die is een stuk moeilijker te timen dan in MK en MK64.
Ik gebruik Bowser en Bowser Jr met de Koopa King-kart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kaj. schreef op 19 november 2003 @ 10:31:
Turbo Slides doe ik (begin op 3/4de van het rechte stuk al met sliden zodat ik over de curbstones de bocht pak, lukt niet altijd), Mushroom Boost doe ik ook (meestal in de voorlaatste of laatste ronde) en Superstart lukt niet altijd; die is een stuk moeilijker te timen dan in MK en MK64.
Ik gebruik Bowser en Bowser Jr met de Koopa King-kart.
dan suck je gewoon :P net als ik

mijn snelste is ook 18 nog wat :)
kan helaas alleen in het weekend spelen superstart lukt me redelijk makkelijk :)

offtopic: je dreamcast heb je meteen maar opgeborgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nou ja, dan maar flink oefenen op die bochten. Best Lap zit op 10:352 oid, dus het kan wel. :P
offtopic:
Nee hoor, DreamCast gebruik ik ook nog steeds. :P Niets is beter dan ff lekker DoA2 na een dagje werken.
Zelfs nog steeds naarstig op zoek naar de Special Edition ervan: de originele PAL-versie die ik heb is lang zo leuk niet qua kleding en de backup hapert af en toe. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Je doet 18 seconden over een rondje bij Baby park? :? Dan suck je inderdaad nogal :P. Ik suck ook, maar mijn rondes liggen zonder boosts meestal tussen de 10.3 en 10.6 in (maar ik zou gewoon constant 10.1's moeten rijden en een rondje van 9.6 met de boosts voor het record).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Wanneer moet je nou precies A indrukken voor een turbo start?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

JvS schreef op 19 november 2003 @ 10:59:
Je doet 18 seconden over een rondje bij Baby park? :? Dan suck je inderdaad nogal :P. Ik suck ook, maar mijn rondes liggen zonder boosts meestal tussen de 10.3 en 10.6 in (maar ik zou gewoon constant 10.1's moeten rijden en een rondje van 9.6 met de boosts voor het record).
Nee, 1:18 totaal. Staat er toch? O-)
Ik doe rondjes van 11 seconden gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05 14:34
GolbeZeromus schreef op 19 november 2003 @ 11:01:
Piep, Piep, Piep, Piieep

Precies bij die laatste (iets hogere) piep drukken. :P

[ Voor 17% gewijzigd door StarTAC op 19-11-2003 11:29 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 19 november 2003 @ 11:01:
Ehrm, dat staat in het boekje :X Net als de mini turbo's :X
Vanmiddag eindelijk weer tijd om wat records bij te schaven... Gister bijna de SG ingehaald @ luigi circuit maar maakte een stuurfout :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aikon schreef op 19 november 2003 @ 10:17:
Nee niet helemaal. Als je een bocht naar rechts maakt, moet je je stick 2x vanaf het midden naar links bewegen.

Gewoon veel oefenen :)
Makkelijk gezegd :). Ik beweeg hem wel heen en weer, maar het is echt elke keer eens kansrekening van 1/4 dat het lukt, en elke keer maak ik dezelfde beweging!

En ik was me er bewust van dat de mini-turbo's in het boekje stonden, ik krijg het alleen nog niet makkelijk voor elkaar!

Maar ik ben zowieso eerst nog steeds bezig de ideale lijn te rijden zonder boosts, al mijn tijden zijn dus zonder boosts. Yoshi Circuit is eventjes bepalen waar je wel en niet moet boosten, want jullie boosten toch niet in ELKE bocht? Dan vlieg ik eruit :).

Wie zei ook al weer dat Baby Circuit makkelijk was? Als ik 'm tegenkom .... :). Echt moeilijk die baan constant te rijden, ik ben er nog steeds niet uit of ik hem beter vanuit de breedte kan nemen, de bocht, of beginnen dicht bij de rand. Vandaag wel Yoshi en Baby Circuit mijn persoonlijke record verbeterd, wat al heel wat is! Ik doe ook niet mee omdat ik de beste ben! Anders zouden we een partijtje Instagib Capture the Flag moeten doen in Unreal Tournament 2003, daar ben ik redelijk goed in (maar ook niet de beste :)).

Wel gister 150cc Mushroom Cup gewonnen, da's ook mooi! Zelfs alle 4 de tracks gewonnen, en die laatste is vervelend. Leuke extra Battle Map!

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 19-11-2003 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik zit nu op een 1:12:764 op Baby Park met als beste ronde een 9:665 :)
Maar er zit nog aardig wat ruimte voor verbetering in.
Ik gebruik trouwens alleen in de eerste bocht het blauwe vlammetje, want dan win ik er heel veel mee, maar in alle andere bochten ben ik sneller zonder :?

* knarf gaat nog ff verder driften op Baby Park :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

wtf? start ik net Mario Kart DD op komt dat ventje (heeft die wel een naam) met dat stoplichtje in beeld normaal heeft die niks en is die zo weer weg, maar nu had die in eens een vis aan ze hengeltje hangen :? echt vaag

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
DarK_M schreef op 19 november 2003 @ 14:16:
wtf? start ik net Mario Kart DD op komt dat ventje (heeft die wel een naam) met dat stoplichtje in beeld normaal heeft die niks en is die zo weer weg, maar nu had die in eens een vis aan ze hengeltje hangen :? echt vaag
Heb ik ook een paar keer gehad, en soms valt de vis er ook af :D Vraag me idd af wat dit inhoudt...

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 19-11-2003 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Anoniem: 86074 schreef op 19 november 2003 @ 13:01:
want jullie boosten toch niet in ELKE bocht? Dan vlieg ik eruit :).
Jawel, als het ff ken meerdere keren per bocht. Je moet zorgen dat als je boost dat je kart al goed staat. Dus dat je niet dan het gras op schiet maar dat je als het ware de kart recht trekt de baan op mbv die boost.
johnnyv.nl schreef op 19 november 2003 @ 14:20:
[...]

Heb ik ook een paar keer gehad, en soms valt de vis er ook af :D Vraag me idd af wat dit inhoudt...
Houdt niks in, gewoon humor van de makers denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Hmm ja ik ben er net ook achter gekomen dat boosten in elke bocht sneller gaat. Ben nu een totaal nieuwe rijstijl aan het ontwikkelen :P Eerste resultaat is een verbetering naar 1:12:550 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Wat ik trouwens ook erg prettig vind: je kunt door de Award Ceremony skippen bij de GP. :)
Dat irriteerde me mateloos: zat je daar een beetje niks te doen tot die ceremonie afgelopen was en je je GP officieel gewonnen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44072

In een woord te omschrijven: Geweldig...

Alleen zoals zovelen al hebben gemerkt is het jammer dat de single player gedeelte een beetje snel saai wordt... Maar verder toppie... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag eindelijk Special Cup gehaald op 100cc, eindelijk Toad (en Toadette +car!!!).

Ik heb weer wat persoonlijke records verbeterd, maar miniboosten .... ARGGHH!! Zal wel de leeftijd zijn, ik krijg het niet voor elkaar. Ik ga binnenkort wel ff een dag alleen daar op oefenen of zo. Blijkbaar hebben de mensjes hier, vooral degene die goeie tijden neerzetten geen problemen met boosten, is het nu echt zo makkelijk, want zo doet men het overkomen, het is niet 'koekie' hoor!

Voorlopig is alles zonder boost gedaan, en toch ga ik elke keer weer sneller. Yoshi is mijn favoriete baan. Ik zag dat Peach Beach er ook bij zat, die's wel kickuh, alleen Mushroom City sla ik voorlopig ff over, ik rij elke keer wel 1 keer tegenop, vooral die lang groene 'bus'! Nu nog 150cc, de eerste heb ik al, nog 3 te gaan!

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 19-11-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Heb toch gemerkt dat ik me helemaal niet meer stoor aan de CPU cheating. Zelfs al hebben zij hele sneaky voordelen, ze zijn lang zo sneaky niet meer als ik. Gewoon goed om gaan met het feit dat je 2 items bij je kan hebben; heb je altijd een buffer tegen rooie schildjes enzo, en ik rij altijd met toads kart. Ik rij ze zonder problemen overal uit :)

Als je wilt starten met een boost moet je niet op de lichten letten en ook niet op het geluid, maar op het handje van Lakitu. Als die beneden is druk je op A. Let op; als hij beneden is, niet als hij naar beneden gaat, das heel belangrijk. Als ik er zo over nadenk, sinds ik dat doorhad ergens in den beginne, heb ik niet een keer een boost gemist :)

edit:
typo's

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ok, langzaam maar zeker komt er verbetering: 1:17:362 op Baby Park. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik kan inmiddels de anderen ook goed narren! Daluk ga ik even Peach Beach proberen. Mario Circuit lijkt me ook een leuke voor de competitie. De leukste zijn die zonder TE irritante dingen op de weg, zoals die auto's. Die krengen op Beach zijn wel te doen, gewoon de lijn van de zee meevolgen (welke kant 'ie ook op gaat) voor optimale pad!

Baby Circuit gaat hier ook steeds beter, maar voor Time Attacks vind ik het nog steeds het rotste circuit wat er is, niet echt bochten die voor mij zijn weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Die vis is afkomstig uit de eerdere mario karts (waar je beker uit viel, jammer dat dat nu niet meer is :( ), denk inderdaad humor.

En is er een manier om de ghosts uit te zetten, ik heb nu m'n eigen en de staffghost rondrijden op peach beach (onvoorstelbaar, misschien had de staff hun dag niet op die baan ofzo ;)) en let er veel te veel op ... daardoor foutjes :(

ah al gevonden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy op 19-11-2003 20:51 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb die ghost standaard uitstaan, inderdaad .... daar komen foutjes door!

Ik ga denk ik die mini-boosts maar oefenen op een battle map, kan ik doorgaan tot ik een ons weeg (let wel op, een spreekwoordelijke ons (H. Teeuwen)).

• Thijs
Afgelopen dinsdag een operatie gehad en nu lig ik te 'recoveren' met Mario Kart bij de hand... wel aantal keer m'n record verbroken op Baby Park, maar 1:10 haal ik nog net niet. Vaak zit er nog net 1 keer een lap bij die niet perfect gaat (ik weet dat ik 10.0xx laps kan halen, maar haal over het algemeen 10.1xx en er zit vaak ook nog een 10.2xx bij :(). Maarja, ik ga het gewoon blijven proberen, ooit komt er een dag dat ik daar op nummer 1 sta. ;) Vanmiddag ga ik btw ff de Golden Kart halen, ben benieuwd of die nog beter is!

DarK_M schreef op 19 november 2003 @ 14:16:
Die op dat wolkje? Lakitu :)
Anoniem: 86074 schreef op 19 november 2003 @ 22:30:
Ik heb die ghost standaard uitstaan, inderdaad .... daar komen foutjes door!

Ik ga denk ik die mini-boosts maar oefenen op een battle map, kan ik doorgaan tot ik een ons weeg (let wel op, een spreekwoordelijke ons (H. Teeuwen)).
Mij leidt ie juist altijd af :/ Meestal speel ik zonder ghost, uitzondering zijn de staff-ghosts bij F-Zero, dan kan je zien wat de ideale lijn is :)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 20-11-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het wordt akelig stil... Toch een tegenvaller, of zijn jullie allemaal te druk met spelen :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ik ga vandaag het Limited Edition Pack GC met Mario Kart DD halen :D

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ik heb nu de Parade Kart. Beste kart die er is; 4 sterren speed en 3 sterren acceleration. Kan je leuke tijden mee halen. :P

Ben nu bezig om bij Mushroom Cup alle staff ghosts in te halen... moet alleen nog die van Dry Dry Desert. (Ja, ik heb geen fuck te doen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg vanavond eindelijk de kans het eens te spelen, morgenochtend horen jullie mijn oordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Anoniem: 34169 schreef op 22 november 2003 @ 09:58:
Het wordt akelig stil... Toch een tegenvaller, of zijn jullie allemaal te druk met spelen :? :P
SSX 3 is binnen, 1080 volgende week/week erop (mariokart -> cdrek),

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TAG_Speedy schreef op 22 november 2003 @ 19:05:
[...]

SSX 3 is binnen, 1080 volgende week/week erop (mariokart -> cdrek),
Dus je hebt MK naar het CD-rek verbannen :?
naja, mijn impressies:
Met vier vrienden multiplayeren is VET!, echt heel cool. Zowel co-op GP als battle, echt heel melig. Hoewel ik een half uur aan de controles moest wennen (sturen voordat je eigenlijk wil sturen), leverde me dit later weinig problemen meer op.
Wat me echter erg opviel en ook erg veel frustraties opleverde, is het voortdurende, en dan ook nog eens overduidelijke, gecheat van de CPU. Voorbeeld; er ligt een paddestoel op de baan. Je rijdt er recht op af, en vlak achter je zit een CPU die m zou missen. Deze CPU geeft gewoon wat extra gas waardoor hij de paddestoel pakt, en jij niet. Even later rij jij gewoon de CPU weer voorbij omdat ie eigenlijk langzamer is.
150cc is eigenlijk niet moeilijker dan 50cc, de CPU doet alleen meer van dit soort dingen waardoor die een oneerlijk voordeel heeft. Ook wordt in 150cc vaker één team eerste, in plaats van elke keer iemand anders.
Hoe dan ook, tijdens het spelen van de multiplayer kreeg ik wel de drang ook in m'n eentje het hele spel te verkennen, voor mij een teken dat het spel goed in elkaar steekt :)
Een tegenvaller zijn de battle-arena's, nog slechter dan in MK64, en te weinig.

Overall: Cijfer voor multiplayer: 9,2 singleplayer: niet getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Baby Park is toch wel de leukste baan met Time Trial......... het lukt mij ook aardig nu.

Mijn snelste tijd @ Baby Park is 01:11:442..... met een beste rond van 09:558........... Not to shabby ...... eeeh! :) met mijn huidige techniek met die miniturbo's is niet echt veel ruimte voor verbetering.

Ik ben nu bezig met een andere techniek........, 2 mini-turbo's per bocht, 1 de bocht in-gaand en 1 de bocht uit-gaand maar dat wil nog niet echt lukken........ :/

/edit.......... TERING zeg ! moet je hier eens kijken http://www.mariokart64.com/mkdd/records.html wat voor tijden ze met Baby Park hebben 01:07:390 !!!!! 8)7 onmogelijk lijkt me en beste rondje van 09:051 B) ............ ik zie dat ik nog veel te oefenen heb...... :z

[ Voor 24% gewijzigd door ScrooLoose op 25-11-2003 10:08 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

PlainStupid schreef op 25 november 2003 @ 09:46:
/edit.......... TERING zeg ! moet je hier eens kijken http://www.mariokart64.com/mkdd/records.html wat voor tijden ze met Baby Park hebben 01:07:390 !!!!! 8)7 onmogelijk lijkt me en beste rondje van 09:051 B) ............ ik zie dat ik nog veel te oefenen heb...... :z
Die gekke Japanners hebben al een 1.05:983.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98259

ik heb alles uit gespeeld op 150cc en de mirror mode geunlocked. Deze zou in het engine screen staan. Ik kan 'm niet vinden. Kan iemand me zeggen hoe ik die kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98259

mmmmmmmmm nevermind.........
Ik heb 'm al 8)7
Anoniem: 98259 schreef op 26 november 2003 @ 20:33:
ik heb alles uit gespeeld op 150cc en de mirror mode geunlocked. Deze zou in het engine screen staan. Ik kan 'm niet vinden. Kan iemand me zeggen hoe ik die kan spelen?

Anoniem: 60580

Ecco schreef op 19 november 2003 @ 19:00:
Heb toch gemerkt dat ik me helemaal niet meer stoor aan de CPU cheating.
edit:
typo's
ik kan mij hier zo aan ergeren :r

in spellen bestaat een cheatend arteficial niet
het is een computer spel het is geprogrameert
om als eerste over de lijn te komen of gewoon te winnen als je bijvoorbeeld een fps speelt met bots het verschil tussen jou en the cpu is dat jij fouten maakt als mens o.a verkeerde items gebruiken op verkeerde momenten, niet in staat te zijn om een homing red schild te blocken met een green schild wat je naar achteren schiet als je eerste staat ,start boost niet voorelkaar krijgen, niet instaat zijn om zuiver constand te driften. Een computer geprogrameerde tegen speler maakt dit soort fouten gewoon weg niet

p.s als je geraakt word door een bliksem inslag terwijl je 8's bent niet roepen computer cheat |:(

geloof me ik heb topics gelezen dat ze als dit gebeurt de cpu vinden cheaten
terwijl het gewoon een bliksem inslag is van de cpu die op dat moment 7's of 6's staat :+

bottem line is dit is mariokart double dash
geen mariokart 64 dus gewoon weer old scool oefenen en beter worden

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 60580 op 27-11-2003 03:00 ]

Anoniem: 60580

D³ schreef op 25 november 2003 @ 16:08:
[...]
Die gekke Japanners hebben al een 1.05:983.
vinden jullie dit raar dan ?

oh wacht even jullie zijn natuurlijk van die noobs
die aleen maar driften als jullie een bocht door gaan

oh wel ik denk dat driften op een recht stuk aleen is weggelegt voor
the choosen ones :+

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 60580 op 27-11-2003 03:14 ]

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

doe maar lekker l33t, dan ben je echt de bomb in deze thread =P

sigh, zal nog wel is gaan proberen, maar time trial heb ik nog nooit leuk gevonden, dus denk niet dat het wat gaat worden =P

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• pagani
  • Niet online
Zal dit weekend eens kijken of de tijden van mij in de competitiestand nog wel overeenkomen met de in-game tijden ;)

Wel lomp dat na 4 pagina's er nog steeds 'trail' in de titel staat :/

• Percival

Percival

What you say !!

offtopic:
Spelfouten :/
Een punt om een zin te eindigen :|
Hoofdletters??? :?

Eindelijk "trial" in plaats van "trail".
Alleen nog steeds "Mariokart" in plaats van "Mario Kart" :+

Ik stoor me trouwens ook niet meer aan CPU cheating, maar vind het nog steeds vaagjes dat ik bijv. in Yoshi Circuit een voorsprong heb van een halve rondje en nog wordt geraakt door rode schildjes. Alsof je van zo'n grote afstand alvast kan gooien en dat dat schildje dan nog aankomt (met al die lastige bochten)...

[ Voor 6% gewijzigd door Percival op 27-11-2003 15:30 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:13

SD5k

>4&X

Ik vind het time triallen echt oersaai in MKDD, ga er niet aan beginnen.

En de CPU cheat wel degelijk, maar dat hoord gewoon bij Mario Kart! :)

• Speedy
Anoniem: 34169 schreef op 23 november 2003 @ 13:58:
[...]
Dus je hebt MK naar het CD-rek verbannen :?
Yup, heb veel meer lol aan SSX3 en 1080 is vandaag ook mijn huis ingesneakt dus die wordt zo even bekeken. Mario Kart begon me echt te irriteren, enige wat leuk is zijn die time trails maar geen zin om nog uren op 1 baan te gaan zitten om iets sneller te gaan terwijl er nog 2 toppers naast de Cube liggen.
Enige wat dan overblijft is Multiplay, dat gebeurd toch met vrienden en 1 daarvan heeft z'n eigen Cube met MK en aangezien hij over de grootste tv beschikt is die keuze snel gemaakt :)
Multiplay is wel aardig (al blijft de N64 er gewoon naast liggen voor Blockfort _/-\o_ ) mits je op Luigi's Mansion speelt. Dat bommen smijten is wel tof, balloonfight is ronduit boring omdat de maps veel te klein zijn (op Luigi's Mansion na, maar voor een echt leuk balloonfight is die ook niet zo imho). Dat capture the shine ... sja, ach :) Racen in multiplay is wel supervet geworden tov de N64 trouwens, dat moet er bijgezegd worden. Dat maakt de grand prix mode ook wel te verteren als je met z'n 2-en speelt.

[ Voor 9% gewijzigd door Speedy op 27-11-2003 22:17 ]

Flickr | Lego collectie

• SCIxX
Wow die tijden zijn nog sneller, zie deze gast alleen al...

http://www.david99.co.uk/mkddindex.html

Ziekelijk snel.. :|
Pagina: 1 2 3 Laatste