Mario Kart: Double Dash; Discussie en Time-trial competitie

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

De enige echte Battle Mode:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/smk_battle.jpg

Weg met die 3D pruts! :( ;)

Muziekje :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:35
D³ schreef op 27 november 2003 @ 22:43:

[afbeelding]

Die map mis ik wel een beetje... ::/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

[afbeelding]

hahahaah prachtig! de nostalgie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

SCIxX schreef op 27 november 2003 @ 22:50:
Die map mis ik wel een beetje... ::/
Lekker relaxen in zo'n zwembadje als je een veer had, good times :Y)

//edit: die bug dat je door kon rijden als je dood was (scherm zwart) was ook leuk ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Dyxtra op 28-11-2003 12:24 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

[afbeelding]

D³ waarom kwel je me zo :'( schnumi ik wil m'n SNES tru-hug :'(
Ik heb gewoon een minuut lang met een big smile op m'n gezicht voor me uitgestaard met dat muzieje aan *zucht* O+

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-11-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 12:46
Ik lees dat sommige mensen het moeilijk vinden om een boosterstart te maken...
Ik heb er moeite mee om geen boosterstart te maken :)
Heb meestal me winamp aanstaan als ik aan t mario karten ben..
Je moet pas op A drukken als t licht op groen springt :)
Ga dit weekend maar weer eens proberen mijn tijden te verbeteren.. sta alweer 5e ipv 3e :P
Na t weekend hoop ik weer 3e of 4e te staan :O

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

harmageddon schreef op 28 november 2003 @ 15:05:
Ik lees dat sommige mensen het moeilijk vinden om een boosterstart te maken...
Ik heb er moeite mee om geen boosterstart te maken :)
Heb meestal me winamp aanstaan als ik aan t mario karten ben..
Je moet pas op A drukken als t licht op groen springt :)
Ga dit weekend maar weer eens proberen mijn tijden te verbeteren.. sta alweer 5e ipv 3e :P
Na t weekend hoop ik weer 3e of 4e te staan :O
Op het handje van Lakitu letten is een handige tip. Aan het einde van zn laatste zwaai naar beneden moet je gassen. De ene super start is trouwens sneller dan de andere (hoe eerder je drukt hoe sneller geloof ik). Waardeloze toevoeging, erg irritant bij de Time trial.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Wel mijn persoonlijke records verbeterd, vooral de Yoshi baan heb ik vandaag 3 seconden afgehaald. Nog steeds zonder boosts, ik krijg het niet voor elkaar, en als het lukt, dan VERLIES ik juist tijd. Maja, het is voor de lol toch?

Ik ga nu ff verder met Ocarina of Time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

heb double dash nu ook 3 daagjes maar hij kan niet eens close tippen aan de Snes versie :P. tijd om de snes weer uit het stof te halen :P

Het OWNT, snif. what is nintendo doing. WHAY WHAY. waar zijn de muziekjes. het toad muziekje :P

[ Voor 28% gewijzigd door daves2hd op 29-11-2003 12:55 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D³ schreef op 28 november 2003 @ 16:40:
[...]
Op het handje van Lakitu letten is een handige tip. Aan het einde van zn laatste zwaai naar beneden moet je gassen. De ene super start is trouwens sneller dan de andere (hoe eerder je drukt hoe sneller geloof ik). Waardeloze toevoeging, erg irritant bij de Time trial.
Start Boosten lukt me aardig, maar miniboosten voor geen meter. Hoe krijgen ze het voor elkaar, ik verlies meer tijd als ik miniboost, dan zonder. Heeft iemand toevallig tips voor wanneer te boosten, bijvoorbeeld in de Luigi Circuit om maar even met de standaard baan te beginnen. Iemand toevallig een filmpje waar ik even kan zien hoe het moet? Of misschien beter, WAAR het precies moet (maar een succesvolle mb lukt nog steeds niet makkelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 34169 schreef op 28 november 2003 @ 14:45:
[...]
D³ waarom kwel je me zo :'( schnumi ik wil m'n SNES tru-hug :'(
Ik heb gewoon een minuut lang met een big smile op m'n gezicht voor me uitgestaard met dat muzieje aan *zucht* O+
Hmm ik heb het hem gevraagt maar hij wou niet meer teruggaan. >:)

Hehe gelukkig heb ik weer een Snes. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik kan de AI wel schieten. :r
Ik rijd me het zweet uit de oren in de Flower Cup; perfecte race op de eerste twee banen, derde baan krijg ik ineens een zooi schilden enzo voor m'n bakkes en de vierde is het helemaal bal en eindig ik vijfde. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kaj. schreef op 30 november 2003 @ 10:52:
Ik kan de AI wel schieten. :r
Ik rijd me het zweet uit de oren in de Flower Cup; perfecte race op de eerste twee banen, derde baan krijg ik ineens een zooi schilden enzo voor m'n bakkes en de vierde is het helemaal bal en eindig ik vijfde. :(
Idd heb ik ook 1x meegemaakt. :P

Werd elke keer 1ste en de laatste race kreeg ik echt van alles om mijn oren. Gelukkig kon ik toch nog de 3de plek pakken. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erg leuk voor de mensen die het 'ook een keer hebben meegemaakt' .... maar voor sommigen, zoals ik, is het iedere race hetzelfde. Die gasten halen GVD mijn turbo's (die ik via mushrooms verkregen heb, net ging er zelfs 1tje langz me die ik met 3 mushroom achter elkaar had ingehaald) in, nou als dat geen cheaten is. De enige manier om het enigszins te halen is perfect de bochten doorgaan, maar dat is ook niet altijd mogelijk door die onzin die ze achter je aan smijten. Het is dus echt een kwestie van mazzel hebben. Ze tegenhouden met wat je ook op ze gooit heeft bijna geen effect, als ik 1 lig en ik krijg die bom op me, dan duurt het ff voor ik weer op gang ben .... zij rijden door alsof er niets gebeurd is, acceleratie ho maar, ze hebben gewoon meteen max snelheid. Sorry, maar dit is gewoon een nar-single-player. Ik hoop dat ze ergens nog cheats verstopt hebben zou wel fijn zijn, Ik ben niet voor cheaten, behalve als er tegen mij gecheat wordt. Het hoeft van mij echt niet makkelijk te zijn, maar dit is echt te gek voor woorden. Grandprix mode is nog steeds mijn enige minpunt aan het spel, maar het begint wel erg vervelend te worden zo langzamerhand.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 30-11-2003 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Inderdaad.. er klopt gewoon geen ene kut van: ik rijd net Mushroom Brigde foutloos, Mario Circuit 2de, Daisy Cruiser foutloos en vervolgens krijg ik in Waluigi Stadium zoveel rommel op me af dat ik daar als 5de eindig, en dus van goud naar brons ga. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Percival schreef op 27 november 2003 @ 15:29:
[...]

offtopic:
Spelfouten :/
Een punt om een zin te eindigen :|
Hoofdletters??? :?

Eindelijk "trial" in plaats van "trail".
Alleen nog steeds "Mariokart" in plaats van "Mario Kart" :+

Ik stoor me trouwens ook niet meer aan CPU cheating, maar vind het nog steeds vaagjes dat ik bijv. in Yoshi Circuit een voorsprong heb van een halve rondje en nog wordt geraakt door rode schildjes. Alsof je van zo'n grote afstand alvast kan gooien en dat dat schildje dan nog aankomt (met al die lastige bochten)...
Die rode schildjes kun je zelf ook vaak al een halve baan van tevoren gooien hoor, alleen moeten er geen bananen enzo in de weg liggen...

Ik vind die recordfilmpjes wel vaag, snap nog steeds niet hie ze het nou voor elkaar krijgen om in een vrijwel rechte lijn binnen een honderdste seconde ofzo een mini turbo te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

over snelheid gesproken ik heb bij de Snes mari kart. op ghost vally 1 of zo iets. van de mushroomcup een tijd van 1.12.89 iemand een betere tijd daar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Kaj. schreef op 30 november 2003 @ 13:30:
Inderdaad.. er klopt gewoon geen ene kut van: ik rijd net Mushroom Brigde foutloos, Mario Circuit 2de, Daisy Cruiser foutloos en vervolgens krijg ik in Waluigi Stadium zoveel rommel op me af dat ik daar als 5de eindig, en dus van goud naar brons ga. :r
Ik ken het, ik ken het :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Anoniem: 86074 schreef op 30 november 2003 @ 12:50:
Erg leuk voor de mensen die het 'ook een keer hebben meegemaakt' .... maar voor sommigen, zoals ik, is het iedere race hetzelfde. Die gasten halen GVD mijn turbo's (die ik via mushrooms verkregen heb, net ging er zelfs 1tje langz me die ik met 3 mushroom achter elkaar had ingehaald) in, nou als dat geen cheaten is. De enige manier om het enigszins te halen is perfect de bochten doorgaan, maar dat is ook niet altijd mogelijk door die onzin die ze achter je aan smijten. Het is dus echt een kwestie van mazzel hebben. Ze tegenhouden met wat je ook op ze gooit heeft bijna geen effect, als ik 1 lig en ik krijg die bom op me, dan duurt het ff voor ik weer op gang ben .... zij rijden door alsof er niets gebeurd is, acceleratie ho maar, ze hebben gewoon meteen max snelheid. Sorry, maar dit is gewoon een nar-single-player. Ik hoop dat ze ergens nog cheats verstopt hebben zou wel fijn zijn, Ik ben niet voor cheaten, behalve als er tegen mij gecheat wordt. Het hoeft van mij echt niet makkelijk te zijn, maar dit is echt te gek voor woorden. Grandprix mode is nog steeds mijn enige minpunt aan het spel, maar het begint wel erg vervelend te worden zo langzamerhand.
Hier moet de computer anders net zo goed op gang komen hoor, nog nooit gehad dat ze meteen met volle snelheid doorrijden.
Wat wel het geval is dat de computer mij soms inhaalt omdat die even een stuk sneller als mij gaat. (zonder paddestoel)
Maarja, het moet ook wel een beetje moeilijk blijven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, misschien niet volle snelheid, maar wel een goddelijke acceleratie (maakt niet uit wel type kart het is, licht, zwaar etc). Ze hebben er soms echt nauwelijks last van. Ik had de nummer 1 voor me, die kreeg een bom op zijn knar en reed vrolijk verder, ik ben dan echt mijn positie kwijt.

Maja, morgen weer proberen, ik had hem bijna, die 2e Cup. De laatste banen zijn ook telkens vervelend :). Het is wel iets, als ik het gehaald heb,. doe'k het daarna nooit meer. Ik doe het niet voor mijn lol echt, meer voor de unlockables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik mis het hopje enorm :'( Niet meer over bananen/schilden springen. Niet meer op het laatste moment een stuurfout corrigeren. Niet meer snel achter elkaar hoppen als je in een langzaam stuk rijdt etc etc. Give me back my hopjeeeeee :'( :'( :'(

Maar goed ik ben ook zo iemand die in Quake en andere FPS ALTIJD LOOPT TE SPRINGEN dus ja ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik vind dat ze het erg makkelijk hebben gemaakt en erg weinig heb heb hem nu 3 dagen en compleet uitgespeeld :O ik zou verwacht hebben dat 150cc wel moeilijk zou zijn maar heb alle cups in 1x goud gehaald :(. echt ene kiddy game nu qua moeilijkheid |:( :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18468

daves2hd schreef op 30 november 2003 @ 14:45:
ik vind dat ze het erg makkelijk hebben gemaakt en erg weinig heb heb hem nu 3 dagen en compleet uitgespeeld :O ik zou verwacht hebben dat 150cc wel moeilijk zou zijn maar heb alle cups in 1x goud gehaald :(. echt ene kiddy game nu qua moeilijkheid |:( :? :'(
We hebben het hier over MK:DD!!, niet over Mario Kart 64 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dat hopje is ook iets wat ik wel mis; mocht je recht tegen een muur knallen, kun je niet meer ff een paar hopjes doen en tegelijk draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie dat sommigen het wel erg makkelijk vinden, ik had het op zich niet erg gevonden als het wat moeilijker was, als iedere kart die er reed maar de eigenschappen had die het ook zou hebben als ik er zelf in reed. Want zelfs al win je nu, heb je geen gevoel dat je goed bent, maar gewoon GELUK gehad hebt, althans, zo denk ik daarover. Vandaar dat die single player mode ook niet echt boeit, het is meer een irritante wijze om je extra's te krijgen. Ik wil daar best iets voor doen hoor, maar het irriteert mij soms echt mateloos. Ik bedoel, Schumacher wint ook vaak, maar niet altijd.

Splitscreen is het overigens wel erg vermakelijk, daar heb ik het immers voor gekocht.

Ik rij overigens nu met Mario en Yoshi, hun special attacks zijn wel handig en ze krijgen ze ook best vaak. Ik bedoel, die van de babies is het sterkst, maar soms krijg je hem de hele grandprix niet.

Trouwens, kennelijk ken ik nog niet alle circuits even goed, ik kom soms best vaak nog extra short cuts tegen die me nog niet waren opgevallen. Die eerst baan bijvoorbeeld op Cup 2, een shortcut dacht ik voor de tunnel, en versnellers op de zijkante van de brug.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 30-11-2003 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 05-07 11:42
Anoniem: 86074 schreef op 30 november 2003 @ 16:19:
Ik zie dat sommigen het wel erg makkelijk vinden, ik had het op zich niet erg gevonden als het wat moeilijker was, als iedere kart die er reed maar de eigenschappen had die het ook zou hebben als ik er zelf in reed. Want zelfs al win je nu, heb je geen gevoel dat je goed bent, maar gewoon GELUK gehad hebt, althans, zo denk ik daarover. Vandaar dat die single player mode ook niet echt boeit, het is meer een irritante wijze om je extra's te krijgen. Ik wil daar best iets voor doen hoor, maar het irriteert mij soms echt mateloos. Ik bedoel, Schumacher wint ook vaak, maar niet altijd.

Splitscreen is het overigens wel erg vermakelijk, daar heb ik het immers voor gekocht.

Ik rij overigens nu met Mario en Yoshi, hun special attacks zijn wel handig en ze krijgen ze ook best vaak. Ik bedoel, die van de babies is het sterkst, maar soms krijg je hem de hele grandprix niet.

Trouwens, kennelijk ken ik nog niet alle circuits even goed, ik kom soms best vaak nog extra short cuts tegen die me nog niet waren opgevallen. Die eerst baan bijvoorbeeld op Cup 2, een shortcut dacht ik voor de tunnel, en versnellers op de zijkante van de brug.
Heb jij soms een andere versie ofzo? Ik had al die cups heel snel uitgespeeld. Echter cheaten doen ze misschien wel, maar als je gewoon 'goed' blijft rijden win je gewoon hoor. :?

En Mario en Yoshi fijn!? Ik neem Toad en Koopa, die hebben pas fijne specials (sueprturbo en 3 rode schilden :p). Die vuurbal en dat ei vind ik echt klote specials, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb 'm! Eindelijk goud op de 100cc Flower Cup! \o/
Met Baby Luigi en Bowser Jr in de groene Koopakart. 3x1ste en 1x2de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thijs schreef op 30 november 2003 @ 17:29:
[...]

Heb jij soms een andere versie ofzo? Ik had al die cups heel snel uitgespeeld. Echter cheaten doen ze misschien wel, maar als je gewoon 'goed' blijft rijden win je gewoon hoor. :?

En Mario en Yoshi fijn!? Ik neem Toad en Koopa, die hebben pas fijne specials (sueprturbo en 3 rode schilden :p). Die vuurbal en dat ei vind ik echt klote specials, maarja.
We hebben het ook over het verschil tussen een standaard gamer en eentje die het best goed kan. Zie de verschillen tussen onze tijden met Time Trials maar, zie het miniboosten wat me nog steeds niet lukt zonder tijd te verliezen.

Dat is nu juist het punt, voor mensen die extreem goed in een spel zijn, is het altijd makkelijk, dan kun je niet begrijpen wat een ander daar nu in godesnaam voor problemen mee heeft.

Kijk, ik speel een spel als Myst weer erg rap uit, als het op denkwerk aankomt en logica, dan heb ik bijna geen problemen met een spel, en dan kunnen ze een spel wel veel moeilijker gaan maken, maar dan wordt de logica weer minder. Supermoeilijke adventures hebben namelijk vaak te ver gezochte puzzles.

Koopa neem ik ook vaak mee inderdaad, Toad is misschien ook een aardige, heb ik ook wel eens aan zitten denken. Dat ei kan best handig zijn hoor, zeker als er paddo's uitvallen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 18468 schreef op 30 november 2003 @ 14:49:
[...]

We hebben het hier over MK:DD!!, niet over Mario Kart 64 :+
daar heb ik het ook over :P...maar het is gewoon zo simpe. net ff de data van mamry card gewist. overnieuw beginnen binnen een uurtje heb ik alweer 50cc+100cc ( inclusief de special cups bij die 2) uigespeeld :( als het al niet een half uurtje was. hij is echt voor kinderen 3 tot 6 jaar als je het een uitdaging wilt houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nogmaals, de ene gamer is de andere niet. Dus als je ergens goed in bent, wil dat niet zeggen dat het een game is voor 3 - 6 jarigen, beetje flauw. Maar misschien voor de mensen die echt dagelijks met dit soort games bezig zijn, zal het makkelijk zijn. Ik heb ook andere dingen te doen :), het is voor de lol toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Anoniem: 86074 schreef op 30 november 2003 @ 19:05:
Nogmaals, de ene gamer is de andere niet. Dus als je ergens goed in bent, wil dat niet zeggen dat het een game is voor 3 - 6 jarigen, beetje flauw. Maar misschien voor de mensen die echt dagelijks met dit soort games bezig zijn, zal het makkelijk zijn. Ik heb ook andere dingen te doen :), het is voor de lol toch?
Mja, misschien is dat wel zo, maarja. Ik speel ook niet echt veel games ofzo en heb ook niet echt geoefend op dit spel (ja, ok Time Trial wel dan ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thijs schreef op 30 november 2003 @ 20:53:
[...]Mja, misschien is dat wel zo, maarja. Ik speel ook niet echt veel games ofzo en heb ook niet echt geoefend op dit spel (ja, ok Time Trial wel dan ;)).
De een heeft gewoon meer feeling voor het een dan het ander. Ik ken heel veel mensen die Tomb Raider Angel of Darkness moeilijk vinden, besturing crap vinden .... ik vind het heerlijk en heb weinig problemen met de besturing. Ff-ies de eerst 10 minuten wennen, dan is het piece of cake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Anoniem: 86074 schreef op 30 november 2003 @ 21:04:
[...]

De een heeft gewoon meer feeling voor het een dan het ander. Ik ken heel veel mensen die Tomb Raider Angel of Darkness moeilijk vinden, besturing crap vinden .... ik vind het heerlijk en heb weinig problemen met de besturing. Ff-ies de eerst 10 minuten wennen, dan is het piece of cake!
True, true... :p Maarja, het is dus niet zo dat het onmogelijk is het spel uit te spelen ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 17:08

SD5k

>4&X

hehe, ik dacht dat ik MKDD wel redelijk goed kon, maar op de HCC werd ik keer of keer compleet vernederd door een jongetje van een jaar of 8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
daves2hd schreef op 30 november 2003 @ 14:45:
Mja bij de eerste keer proberen goud op alle cups op 150CC? Dat vindt ik wel erg moeilijk te geloven...
Heb hem nu een week en nog niet helemaal uitgespeeld, maar ik zit dan ook niet als een gek te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Thelema schreef op 30 november 2003 @ 21:52:
hehe, ik dacht dat ik MKDD wel redelijk goed kon, maar op de HCC werd ik keer of keer compleet vernederd door een jongetje van een jaar of 8 :)
Erg is dat he. :)
Tijdens Abunai werd ik met DOA2, DDR en SC compleet geklopt door een meisje van 11. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirtjE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-05 17:27
Hmmm normal-mode 150cc heb ik tot nu toe alles op een rij goud in 1x tot en met star cup. Nu de rest nog en daarna mirror mode :/

En ik moet nog ff harder werken aan een kortere tijd op Baby Park time trials :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bobje heeft ook eindelijk Flower Cup op 150 cc gehaald! Gelukkig gaf ik 'nr 1' aan het eind van track 3 een tick (dat kan Yoshi erg goed), waardoor hij 4e werd, ik werd 4e in track 4 (was weer chaos) maar heb dus toch gewonnen. Mooie nieuwe kart unlocked. Ik rij nu standaard met de Waluigi Kart, die rijdt erg strak!

EDIT: Cup 3 ook gehaald. Die laatste wordt pittig, vooral die Rainbow track. Ik aim op nr. 1 posities voor banen 1,2,3 en hoop op het beste voor de laatste baan. Is overigens bij die anders ook telkens de strategie. Met Yoshi achterop wel handig, als ik 1 sta en ik heb een ei, dan mik ik die naar achter. Kans is groter dan dat ik mijn 'aartsvijand' dan op een lagere positie dan 1 werk. Maar die andere banen zijn ook pittig, bepaalde stukken rij ik langzamer om zeker te zijn niet te droppen, bruggen, stukken zonder zijwanden, vooral die rainbow baan, die is nog glad ook. Misschien eerst maar wat time attacks oefenen op die banen, door bepaalde andere banen te oefenen zonder tegenstanders, ga je beter de bochten door, de bochten zijn de sleutel tot een grotere kans op winst. Blijft ook mazzel hebben jammergenoeg, maar theoretisch is het te doen. Komt soms wel veel frustratie bij kijken :). Maaja, nog 1 track en ik ben benieuwd wat ik unlock.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 01-12-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Kaj. schreef op 30 november 2003 @ 22:58:
[...]

Erg is dat he. :)
Tijdens Abunai werd ik met DOA2, DDR en SC compleet geklopt door een meisje van 11. :X
DDR is nog te begrijpen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Anoniem: 86074 schreef op 01 december 2003 @ 00:28:
Bobje heeft ook eindelijk Flower Cup op 150 cc gehaald! Gelukkig gaf ik 'nr 1' aan het eind van track 3 een tick (dat kan Yoshi erg goed), waardoor hij 4e werd, ik werd 4e in track 4 (was weer chaos) maar heb dus toch gewonnen. Mooie nieuwe kart unlocked. Ik rij nu standaard met de Waluigi Kart, die rijdt erg strak!
Hmm, ook maar eens gebruiken dan, al moet ik dan weer naar de heavies toe.
Al is dat voor de Star Cup niet eens zo'n slecht idee; ik kom met Baby Luigi en Bowser Jr niet verder dan brons daar op de 100 en 150cc.
EDIT: Cup 3 ook gehaald. Die laatste wordt pittig, vooral die Rainbow track. Ik aim op nr. 1 posities voor banen 1,2,3 en hoop op het beste voor de laatste baan. Is overigens bij die anders ook telkens de strategie. Met Yoshi achterop wel handig, als ik 1 sta en ik heb een ei, dan mik ik die naar achter. Kans is groter dan dat ik mijn 'aartsvijand' dan op een lagere positie dan 1 werk. Maar die andere banen zijn ook pittig, bepaalde stukken rij ik langzamer om zeker te zijn niet te droppen, bruggen, stukken zonder zijwanden, vooral die rainbow baan, die is nog glad ook. Misschien eerst maar wat time attacks oefenen op die banen, door bepaalde andere banen te oefenen zonder tegenstanders, ga je beter de bochten door, de bochten zijn de sleutel tot een grotere kans op winst. Blijft ook mazzel hebben jammergenoeg, maar theoretisch is het te doen. Komt soms wel veel frustratie bij kijken :). Maaja, nog 1 track en ik ben benieuwd wat ik unlock.
Woei! Dus Rainbow Road op de GC is ongeveer even tricky als op de SNES? Bij de SNES-versie jaag ik mezelf vaker van de baan dan me lief is namelijk. Je let ff niet op en je hangt alweer aan Lakitu's hengel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Kaj. schreef op 01 december 2003 @ 12:42:
Woei! Dus Rainbow Road op de GC is ongeveer even tricky als op de SNES? Bij de SNES-versie jaag ik mezelf vaker van de baan dan me lief is namelijk. Je let ff niet op en je hangt alweer aan Lakitu's hengel. :D
Nee, de GC versie is met een stuk mee randen aan de baan, maar het is wel een leuk parcours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een tip voor Cup 3 .... in de tweede baan kun je vaak het beste vlak voor de finish via het randje rechts gaan, ook nemen de andere karts in deze baan de bochten slecht, maar da's ook met veel andere banen. Neem je de bochten altijd goed, is de kans echt groter op slagen .... natuurlijk hopen dat je niet teveel op je kop krijgt, maar zoals ik zei, voordeel van Yoshi, ei komt altijd aan bij het eerst slachtoffer voor of achter (of je moet een banaan raken, maar spat het ei open .... dan kunnen er voordelige of nadelige items uitkomen. Zelf wel eens op een bom gestrand .... maar voor hetzelfde geld is het een mushroom.

Bij de DK baan nemen zij ook slechte die scherpe bochten, neem die eerste wel op tijd, want je ligt eruit.

Ik ken oude MK-games niet, maar die baan is inderdaad erg moeilijk. Ik probeer geen risico te nemen, maar soms flikker ik er alsnog af. Maar als ik de eerste 3 win en de achterstand een beetje opkrik, kan ik het evt. halen met de nodige hoeveelheid geluk :). Vreemgenoeg vind ik de Bowser baan het makkelijkst in de laatste cup. Met Wario moet ik nog even de bochten oefenen, zodat ik minder snelheid verlies. Want snelheid verlies door eigen toedoen is natuurlijk geen verwijt op CPU cheaten, da's gewoon een kwestie van oefenen!

Succes (ook ik heb het nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Die scherpe bochten in de DK-baan heb ik dus bijna geen moeite mee. 8)7
Het helpt daar wel om een zware kart te nemen heb ik het idee; met een kleintje moet je heel ver van tevoren al met je powerslide beginnen.
succes. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kaj. op 01-12-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar als je geraakt wordt, kom je sneller op gang, vooral met leuke acceleratie!

De Waluigi Kart is echt SUPER! Maar met time attacks is Koopa King echt het best bestuurbaar, ook door de snelheid neem je de bochten makkelijker.

Ik vind trouwens ook wel dat je eventjes 1-2 seconde invulnerable had mogen zijn na een treffer, soms kom je net op gang en je kan niet om die banaan heen die voor je ligt .... weer op gang .... schild nummer zoveel. Maja, zal de irritatie wel zijn :).

EDIT: Bobje gaat maar Rainbow track oefenen, hij stond goed, maak ik wordt ongeveer standaard 8e. Beetje zonder. Dino-track gaat ook steeds beter. Lightning komt wel vaak heel verkeerd, zou dat ook CPU cheaten zijn? 8 van de 10 keer flikker ik van het scherm af!

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 01-12-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tipje voor Special Cup, althans voor mij werkt 'ie beter. Neem een kart met acceleratie! Ik prefereer de Toad Kart, ging veel beter. Bijna gewonnen, maar wel eendelijk van de bronzen medal af :).

EDIT: Got it. Nu kap ik ff, ik heb een idee dat ik nu HEEL veel wedstrijden goed moet eindigen voor ik iets nieuws krijg. Vandaag ff genoeg gekart, ik doe wel ff 50 cc met mijn ogen dicht, maar dan kap ik :).

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 01-12-2003 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verdomme net op 1 punt na de All-Star-Cup of hoe het ook heet gewonnen. Ik kan dat kleine t*********** wel van het scherm rammen, de laatste bocht inhalen.

EDIT: Maar de tweede keer heb ik hem gehaald. Paratrooper of Koopa is echt een must, naast een kart met veel acceleratie. Ik heb hem met de Toad mobiel uitgereden, heerlijk wagentje. Toad zelf aan het stuur, helaas komt zijn extra niet zo vaak naar boven, misschien had ik beter Koopa EN Paratrooper kunnen kiezen, misschien wel handig.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 02-12-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Heb de game van het weekend gekocht en het is echt een heerlijk spel!!! Echt zoveel mega lol gehad met het spelen van dit spel echt een toppertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Anoniem: 86074 schreef op 02 december 2003 @ 18:03:
Verdomme net op 1 punt na de All-Star-Cup of hoe het ook heet gewonnen. Ik kan dat kleine t*********** wel van het scherm rammen, de laatste bocht inhalen.

EDIT: Maar de tweede keer heb ik hem gehaald. Paratrooper of Koopa is echt een must, naast een kart met veel acceleratie. Ik heb hem met de Toad mobiel uitgereden, heerlijk wagentje. Toad zelf aan het stuur, helaas komt zijn extra niet zo vaak naar boven, misschien had ik beter Koopa EN Paratrooper kunnen kiezen, misschien wel handig.
welke cc? 50 ?? =3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee 150cc.

50cc en 100cc had ik in 1 keer, en zonder echt moeite te doen aka saai :). Jammer dat Mirror Mode niet in Time Attack zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

50 en 100cc zijn echt saai. niet dat 150cc zo moeilijk is maar daar kan de comp je tenminste nog een ronde of2 bij houden.nintendo moet maar snel ophouden met prutsen en weer een echte mariokart maken. met meer tracks deze had er maar 16. op de Snes iets van 50 gezien op elke cup de baan veranderde. behinnen op EAgames te lijken met het afraffelen van games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da's een beetje overdreven natuurlijk, EA heeft ook vak brakke performance. MK:DD loopt vloeiend. Ik heb die op de SNES nooit gespeeld, maar da's ook nog eens 2D, 3D vergt veel meer tijd denk ik. Ik had meer banen niet erg gevonden, maar 16 vind ikzelf genoeg, 20-25 had misschien beter geweest, 50 is wel heel veel gevraagd. Aan de andere kant, all star cup wordt dan erg lang en vervelend. Maar volgende keer in ieder geval geen CPU cheaten meer, geef de karts gewoon de eigenschappen die ze hebben en laat ze daarmee hun race rijden. Niet meer dat de achterste 30 rijdt en de voorste >> maximum snelheid, beetje flauw.

Voor multiplayer is het spel voor mij goed genoeg overigens, hier kun je heel wat avondjes racen met zijn 4-en mee vullen.

Ik ga zo ff de eerste cup van Mirror proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cup 1 en 2 van Mirror Mode gehaald. Hmmm .... misschien heb ik het inderdaad te vaak gespeeld nu, want zelfs dit begint steeds minder een uitdaging te worden. Nog wel boeiend genoeg hoor, want je moet in tegenstelling tot 50cc en 100cc wel geconcentreerd blijven.

Hetgeen ik nu ook geleerd heb, is pickups te bewaren TOT de volgende pickup. In de tussentijd kan namelijk iets op je worden afgevuurd, de meeste daarvan kun je dan kapot maken met een schild of banaan die je naar achteren werpt, beetje timen, zodra je de oranje schild in het vizier hebt, POEF!

Viel me toch mee dat ik de eerste cup in 2 keer had, en de tweede in 1 keer. Baby track blijft pittig, vooral door de constante aanwezigheid van trope of de baan. Volgens mij een lachuh baan om online te spelen, maar niet eentje die echt gebalanseerd is. Zeg maar 'DM-Serpentine' uit Unreal Tournament 2003, vind ik persoonlijk wel lachuh, maar het blijft een map van constante spam schoten.

Anyway, ik vroeg me wel iets af. Die grote Toad-helm die over de baan vloog, wat is dat? Ik heb hem niet als Toad's extra power gezien nog.

Daarnaast ben ik al twee keer geraakt door een stekelschild toen ik 2e lag, foutje of niet? Of is nummer 1 dan al over de finish, kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

SMK had 25 tracks, maar veel met dezelfde graphics, Mario Circuit 1 tm 4, Ghost Valley 1 tm 3 etc. Plus zo'n platte 2D baan is veeel minder werk dan 3D natuurlijk, dus overall zit er in de banen van MKDD meer werk. Neemt niet weg dat de circuits van SMK veel leuker en beter zijn :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die banen kan ik niet beoordelen, ik vind de MK:DD banen wel allemaal erg goed. Rainbow Baan iets te moeilijk, niet echt leuk, je pleurt er te makkelijk af. Blijft een nar-baan! Maar met die Toad Kart is het te doen.

Trouwens, wat is die grote Toad kop die voorbij schoot? Is het een extra power of zo? Of hoort het bij een baan? Ik zag hem voorbijschieten in die Mario baan.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 03-12-2003 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb eindelijk Cup 3 gehaald .... die overigens NIET in 1 keer, maar .... 10-15 of zo, niet bijgehouden. Tijdens het rijden heb ik echt alle vocabulair die er normaliter niet uitkomt eruit gefloept. Ik weet 1 ding zeker, als ik alles heb unlocked .... NOOIT MEER GP-Mode, het is echt een waardeloze mode!

EDIT: Cup 4 ook gehaald, en ik vind het mooit geweest. Ik heb gezien wat de mirror all star cup oplevert .... niet echt boeiend, zelfs die ene kart niet. Ik heb nu alle speelbare karakters met hun eigen kart, da's genoeg .... alle banen! Bob is klaar, ff saven en dan ga ik weer time trial proberen.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 04-12-2003 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu bezig met 150cc, maar het lukt me niet :(
Kan iemand misschien wat tips geven? Met welke kart heb je bijvoorbeeld het meeste kans in cup1? .. heb eigenlijk alles al geprobeerd, maar ik lig telkens vet achter.
Ik snap echt niet dat sommigen het zo makkelijk vinden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ik vond het niet makkelijk maar na een tijd proberen lukt het steeds beter, aangezien je de banen dan gewoon goed kent en geen of nauwlijks nog fouten maakt.
Volgens mij is er niet echt een kar de beste(behalve golden kart dan) voor 150CC, maar ik neem meestal dat paarse pimpkarretje met wario en toad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad, ik moet gewoon niet opgeven :)
Het frustrerende is alleen dat mijn neefje van 10 met z'n ogen dicht 1e wordt, terwijl ik er zoveel moeite voor moet doen. Naja, zal moeten accepteren dat naarmate je ouder wordt de reactie snelheid omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Kan aan mij liggen, maar ik heb Toad nog niet gezien in de characterlist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je alle GPs al gedaan op 50cc en 100cc?
Anoniem: 18468 schreef op 04 december 2003 @ 23:39:
Ik ben nu bezig met 150cc, maar het lukt me niet :(
Kan iemand misschien wat tips geven? Met welke kart heb je bijvoorbeeld het meeste kans in cup1? .. heb eigenlijk alles al geprobeerd, maar ik lig telkens vet achter.
Ik snap echt niet dat sommigen het zo makkelijk vinden!!
Heb je de Toad Kart al geporbeerd? Die is iets minder snel, maar heeft acceleratie van hier tot Tokyo. Dat tenminste als je met pickups raced. Als je het echt puur raced alleen, dan zou ik ook verliezen van iemand die perfect mini-boost, dan houdt het op, aangezien ik dat nog steeds erg lomp voor elkaar krijg. Maar ik race met mensen die gelijkwaardig rijden, gewoon regular gamers. Powerups op hectische zeten en raggen maar :)! En 9 rounds rijden natuurlijk!

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 05-12-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nee, ik mis nog het goud in de Star Cup op 100cc.
Ik ben een paar dagen weggeweest, dus ik heb niet zoveel kunnen oefenen de afgelopen dagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

GAD-VER-DAMME! Star-cup 100cc
Rijd je de eerste twee races eerst, krijg je in de derde race van Daisy een stel nep-itemblokken recht voor je kar en in de vierde race herhalen ze die truc nog ff.. van 6 punten voorsrpong naar 6 punten achterstand. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36967

Zo zo, ik heb nu ook een week of 2 mario kart en heb alles goud behalve de mirror all cup. 1 ding snap ik nog steeds niet. Die ronde tijden. Als ik op baby park rijd dan haal ik meestal rond de 10.4 a 10.6. Hoe doe je dat driften op een recht stuk? Het lukt wel maar hoe houd je dan je karretje op de goede lijn?

Is NFS underground ook de moeite waard om te kopen of kan ik hem beter voor de pc 'kopen' ? Ik ben een redelijke auto gek dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 16:02

admiral866

The King Personality Disorder

D³ schreef op 30 november 2003 @ 14:35:
Ik mis het hopje enorm :'( Niet meer over bananen/schilden springen. Niet meer op het laatste moment een stuurfout corrigeren. Niet meer snel achter elkaar hoppen als je in een langzaam stuk rijdt etc etc. Give me back my hopjeeeeee :'( :'( :'(

Maar goed ik ben ook zo iemand die in Quake en andere FPS ALTIJD LOOPT TE SPRINGEN dus ja ;)
Zeker dat hopje is echt gemist! Voor ook handig als je een stukje van een bocht wou afsnijden over een stukje grassig berm heen in een bocht :)

Maar heeft iemand filmpjes van miniboosten op een recht stuk? Wil wel es kijken hoe recht men dan blijft.
En welke kart vinden jullie nu beter om time trials mee te rijden? De koopa kart, veel snelheid weinig acc? Of de parade kart, meer acc maar 1 minder snelheid? Of toch nog wat anders? Of verschilt dat echt per course?

En volgens mij maakt het wat tijden niet uit of het NTSC of PAL is. Ofwel?
Hmm dan wel toevallig dat D3 dan de snelste tijd heeft terwijl hij er als enige ntsc'er in staat. Misschien moet ik dan toch nog wat meer oefenen, heb ook ntsc namelijk.

edit:
ff wezen lezen op http://wheatrich.tripod.com/FAQ.html , de faq van http://www.mariokart64.com
4) How do I go faster to acheive those crazy times?

Well if you're PAL switch the mode to 60Hz from 50Hz. However it appears that it's actually going to be faster than NTSC--so hopefully this isn't true and time won't be a crazy conversion like MK64. Time will tell.
Wat denken jullie hiervan?

[ Voor 37% gewijzigd door admiral866 op 07-12-2003 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb inmiddels alles gehaald, niet al te moeilijk IMO. Cheaten viel redelijk mee, als je hard genoeg rijdt lig je toch ver voor :) Moet wel zeggen dat ik de besturing vind tegen vallen, veel te losjes. En dat voor een MK game :(
admiral schreef op 06 december 2003 @ 23:38:
Maar heeft iemand filmpjes van miniboosten op een recht stuk? Wil wel es kijken hoe recht men dan blijft.
http://www.david99.co.uk/ heeft filmpjes, maar is nu tijdelijk down.
En welke kart vinden jullie nu beter om time trials mee te rijden? De koopa kart, veel snelheid weinig acc? Of de parade kart, meer acc maar 1 minder snelheid? Of toch nog wat anders? Of verschilt dat echt per course?
Verlopig heb ik alleen nog maar de Barrel Train gebruikt en die doet het erg goed. Parade kart (gold kart neem ik aan?) nog niet geprobeerd.
En volgens mij maakt het wat tijden niet uit of het NTSC of PAL is. Ofwel?
Hmm dan wel toevallig dat D3 dan de snelste tijd heeft terwijl hij er als enige ntsc'er in staat. Misschien moet ik dan toch nog wat meer oefenen, heb ook ntsc namelijk.
Ik ben niet de snelste hoor. NTSC en PAL tijden zitten idd dicht bij elkaar, maar veel wijzer wordt je daar niet van. Wellicht is de NTSC sneller en ben ik gewoon een slechtere coureur of andersom.

En vul eens wat tijden in, ik sta daar zo alleen!! :P
edit:
ff wezen lezen op http://wheatrich.tripod.com/FAQ.html , de faq van http://www.mariokart64.com

[...]

Wat denken jullie hiervan?
PAL wellicht sneller dan NTSC? Zou ik helemaal niet erg vinden :P Time will tell!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:59
Ik heb vrijdag mario kart gekocht en heb nu op alle banen goud gehaalt. Ook heb ik me vrienden uitgenodigd en heb een avond weer veel lol gehad (vooral op baby park). Ben nu begonnen met de time trial dat gaat steeds beter.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Iemand nog een GameCube kopen met MK:DD? Ik ben die cheatende CPU ZAT. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Kaj. schreef op 13 december 2003 @ 14:13:
Daarvoor kun terecht bij Vraag & Aanbod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Door Kaj. (Admin HW) - Saturday 13 December 2003 14:13

Iemand nog een GameCube kopen met MK:DD? Ik ben die cheatende CPU ZAT.
lol weak. vergeet niet. wat jou overkomt, overkomt de cpu even hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er hier mensen die MK:DD!! al eens online hebben gespeeld?
Best geining ..
Daarom heb ik deze pagina opgezet. Als je een potje wil spelen geef je hier je IP op, en met een beetje geluk connect er dan iemand :)
http://www.chelloo.com/mk

ps: Er is nog zo'n site in omloop maar deze werkt iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoEnaTiQ
  • Laatst online: 23-04 21:11

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Zijn hier al mensen die het gelukt zijn om het spel Mario Kart : Double Dash online te spelen via WarpPipe ( www.warppipe.com ) ...

Ik heb zelf een alcatel speedtouch 510v4 modem @ Planet.nl en ik heb er zelf problemen mee om een spel te starten :( ... Zijn er al mensen met dezelfde modem/ISP al gelukt online te komen?

| My SpiderWeb |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 14:45

Yoozer

minimoog

Kaj. schreef op 13 december 2003 @ 14:13:
Heb je niet gewoon nog de "niet goed geld terug binnen 30 dagen" garantie? :)

Elkweg, wat misschien wel leuk zou zijn is toch wat meer dat N64 idee - in een kloof vallen == lang vallen. Nu wordt je er gelijk uitgetakeld; okee, misschien minder frustrerend (en zeker omdat je een boost kan scoren), maar je tegenstander die met z'n tanden knarst totdat ze bijna kapot springen en je dreigt te vermoorden door een controller door je harses te rammen, da's toch het mooiste wat er is? >:).

Voor mij is 't spel toppie. Op de SNES gaf ik sowieso al niet veel om de 'gewone' races, daar roeleerde de Battle Mode (en door de hokey 3d was het ontwijken van schilden ook wat minder lastig, alleen jammer dat die groene niet ad infinitum door bleven bouncen. Op de N64 was gewoon versus met de rest erbij al leuk zat, de BM viel tegen. Hier hebben ze 't weer wat meer rechtgetrokken, maar nu zijn de GP's gewoon helemaal goed.

Time Trials zijn trouwens niet zo erg - je leert je concentreren op de race-skills, terwijl een gewone 1P GP je meer van items gebruik laat maken. Ik heb gewoon elke baan in TT geoefend, en verraste m'n broer met een paar leuke moves (hij had veeeeel meer speeltijd gehad en die allemaal aan de GP verspild).

Persoonlijke favo : Flying Koopa en Toad op de Barrel Train :).

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Nah, ik heb maar even pauze genomen.
Ik heb nog een aantal andere dingen te doen, en spelen op de GameCube past daar niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83963

* Anoniem: 83963 heeft ook een Gamecube bij de MediaMarkt gehaald (ook zo ziek als Kaj. :P) + 2de controller en memcard, tesamen voor €202,-
maar die tijden, daar kom ik echt nog niet aan! 8)7

http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/index.php

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 83963 op 26-12-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:46
Spel gister uitgespeeld (boring kerstdag nog ergens goed voor), eerder al bij een vriend van me met z'n 2-en wat veel makkelijker (en leuker) is. Nu ik het zo weer speelde na een week of 2 heb ik me toch wel goed vermaakt voor een dag bedacht ik me achteraf. En dat uitspelen gaf een goed gevoel. Jammer dat ik de 150cc mirror haalde en achteraf bleek dat de 50cc nog openstond .... dan is dat echt te saai voor woorden en duren die 16 races achter elkaar best lang als je continue een halve/hele ronde voor ligt.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03
Ik heb Mario Kart Double Dash voor me vriendin gekocht voor kerst. Als ik hem vergelijk met de SNES release vind ik het volgende wel heel erg jammer.

Op de SNES kon je ook battle mode alleen spelen. Je kon dan aantal tegenstanders uitkiezen en gewoon lekker battlemode spelen, dat hield mij ook bezig. Met de GC release kan je dus alleen battlemode spelen tegen iemand anders, dus je kan dan met zijn 4'en dat spelen tegen elkaar, geen AI spelers en je moet dus meerdere controllers hebben. Wij hebben er maar 1 dus ja, dan houdt het op.

Dus, ik vind het zuur dat je battlemode niet tegen de AI kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

In Super Mario Kart kon je Battle mode ook alleen met anderen spelen hoor.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:03
Echt niet, op de SNES kon je echt wel tegen de AI spelen, hoe moet ik het anders weten? Heb het maanden gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07 09:36

aapelite

Do the kirby!

Ik heb het bijna heel mn leven gespeeld, maar ik heb nog nooit een computer player gezien in battle mode. Alleen in grand prix mode. Vertel eens hoe jij de cpuover hebt gehaald om te gaan battlelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Nou ik heb SMK jaren gespeeld en denk toch echt dat je in de war bent :P In geen enkele Mario Kart heb je bots (dus multiplayer AI tegenstanders). Idd alleen in Grand Prix heb je tegenstanders (duh ;))

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101711

Mario Kart Double Dash Time Trail is echt het vetste van alle Mario Kart time trails. Deze banen zijn tenminste niet zo ingewikkeld, en je kunt er niet zo mega afsnijden. Het komt hier echt op stuurmanskunst aan... heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Kaap schreef op 27 december 2003 @ 08:47:
Echt niet, op de SNES kon je echt wel tegen de AI spelen, hoe moet ik het anders weten? Heb het maanden gespeeld ;)
Niet in battle mode ;)

Iemand al leuke plaatsen bereikt door te sturen in de lucht :/ Ik bedoel: Je kan als je springt of door de ton afgeschoten wordt door de stick naar voren of achteren te kantelen je kart kantelen en zo stukken verder springen/vliegen of juist eerder neerkomen...
Anoniem: 101711 schreef op 04 januari 2004 @ 23:34:
Mario Kart Double Dash Time Trail is echt het vetste van alle Mario Kart time trails. Deze banen zijn tenminste niet zo ingewikkeld, en je kunt er niet zo mega afsnijden. Het komt hier echt op stuurmanskunst aan... heerlijk!
Het spijt me wel, maar om een beetje in de competitie mee te kunnen gaan moet je (vooral bij yoshi circuit) toch flinke stukken afsnijden hoor :o
Echt in heel veel banen kun je grote stukken afsnijden...

[ Voor 36% gewijzigd door pagani op 05-01-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101711

johnnyv.nl schreef op 05 januari 2004 @ 12:47:
Echt in heel veel banen kun je grote stukken afsnijden...
Noem ze .. Ik vind het wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Ik heb nu dus eindelijk Mario Kart helemaal uitgespeeld. En die Parade Kart valt me toch een beetje tegen.

Maar multiplayer GP blijft geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Hoe kan je meer maps voor battle mode halen? ik heb tot nu toe alleen luigi's mansion, maar volgens mij krijg je die standaard na 1x grand prix spelen ofzo :P
Want op n64 vond ik battle mode mappen echt stukken cooler.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*schopje* ;)

ben zelf nog steeds verslaafd aan MKDD, tijden in de compo worden ook steeds beter.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:46

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

*kickje*

Ben ook bezig met de time-trial compo.
Gaat wel lekker, ben nu 2de 8)
Heb wel nog veel te leren :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Lijkt me lachuh om battlemode via warppipe te spelen. Is er niet mogelijk om hier de servers bij te laten houden welke online zijn etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 25735 schreef op 21 juli 2004 @ 12:58:
Lijkt me lachuh om battlemode via warppipe te spelen. Is er niet mogelijk om hier de servers bij te laten houden welke online zijn etc. ?
Waarom zou je dat doen? Als je in WarpPipe(versie 0.4.2) op het WarpZone icoontje klikt krijg je iedereen te zien die een iemand zoekt om tegen te spelen. Je kunt niet eens meer een server invullen, alles gaat nu via de contact-list.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

2de tijd Bowsers castle:

Nieuwe tijd @ Special Cup - Bowsers Castle: 2.33:297
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/BowsersCastlePAL.png
GOT MKDD Competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*kick* met ff up-to-date tijden:

Mushroom Cup
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/LuigiCircuitPAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/PeachBeachPAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/BabyParkPAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/DryDryDesertPAL.png

Flower Cup
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/MushroomBridgePAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/MarioCircuitPAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/DaisyCruisePAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/WaluigiStadiumPAL.png

Star Cup
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/SherbetLandPAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/MushroomCityPAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/YoshiCircuitPAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/DKMountainPAL.png

Special Cup
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/WarioColosseumPAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/DinoDinoJunglePAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/BowsersCastlePAL.png

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/RainbowRoadPAL.png

sta zelf nog onder Gobbles, InQ. (oude nick). sommigen gaan mij gewoon TE hard.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vroem Vroem ;)
Om nou al je tijden te posten gaat een beetje ver gobbles :)
zet dan alleen degene neer waar je punten haal bv.

Nieuwe tijd @ Mushroom Cup - Luigi Circuit: 1.21:247

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/LuigiCircuitPAL.png
GOT MKDD Competitie

[ Voor 127% gewijzigd door Max|Burn op 20-08-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nieuwe tijd @ Special Cup - Wario Colosseum: 2.10:324

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/pics/WarioColosseumPAL.png
GOT MKDD Competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Lol ik denk nietd at ik de PAL versie heb aangezien ik op luigi circuit een 1.26.2 rij. Dit is net iets sneller dan de ghost van de makers... 1.20 is echt onmogelijk. Ik heb alleen nog niet alle karts maard an nog...

Ik heb 1.26.2. gereden met donkey en donkey in de bowser kart.

Hmz lol net ff gedouble checked... staat op de doos dat ik wel een PAL heb. Kan iemand even via MSN of mail zijn/haar route op luigi circuit uitstippelen. Ik denk namelijkd at ik nagenoeg een perfecte ronde rij. Maar misschien scheelt die barrel train kart heel veel ?

[ Voor 33% gewijzigd door seamus21 op 12-01-2005 23:01 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Heel simpel, gewoon de ideale lijn rijden en continu slip-boosts (ben ff de term kwijt, slip-heen-en-terug boosts :P ) doen. Er is ergens een video van een Japanner die hem in 1.12 doet ofzo 8)

* pagani vind het wel grappig dat m'n naam nog in de ranglijst staat :P

Ow, en je moet natuurlijk wel een van de snelste auto's voor Luigi Circuit kiezen :P

[ Voor 33% gewijzigd door pagani op 13-01-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Klopt het dat je barrel train pas krijgt als je Star Cup op 150cc uitspeeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:59
Ja dat klopt, met een beetje googelen kan had je dat zelf ook kunnen vinden.
Hier kan je ook een lijst vinden met wat je krijgt als je iets haalt.

Ik zie dat ik alweer helemaal uit de lijst ben gereden, toch maar weer eens spelen als ik tijd heb.

[ Voor 14% gewijzigd door victenn op 13-01-2005 17:44 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Hmz nog ff oefenen met boosten dus :D Ik rij Intermediate - D level op Luigi raceway. Volgens deze standaards:

http://www.mariokart64.com/mkdd/standards.php

[ Voor 79% gewijzigd door seamus21 op 13-01-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76992

hey tof, ik wist niet dat hier een topic voor was :P
ik ben nog bezig met de mirrormode te spelen (heb net de eerste cup ervan gehaald)
ik speel het spel pas 2 weken

als ik alle cups gehaald heb ga ik wel eens wat records zetten op time trial

Wario + Mario + paarse pimpmobiel is voor mij echt de combo om alles te halen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Ik zal vast wat tijden doorgeven. Komen ze dan op de lijst of moet ik daar verders nog wat voor doen :?

Mushroom
LC: 1:26:286 - 0:28:273
PB: 1:22:230 - 0:26:869
BP: 1:12:794 - 0:09:879
Alle tijden zijn [PAL] 60 Hz

Ben flink bezig met oefenen. Die SSMT's (Straight Stretch Mini Turbo) gaan me nog niet zo snel af :) :)

[ Voor 7% gewijzigd door seamus21 op 13-01-2005 21:29 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste