f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Die map mis ik wel een beetje... ::/D³ schreef op 27 november 2003 @ 22:43:
De enige echte Battle Mode:
[afbeelding]
Weg met die 3D pruts!![]()
Muziekje
Anoniem: 75298
hahahaah prachtig! de nostalgie!!D³ schreef op 27 november 2003 @ 22:43:
[afbeelding]
Muziekje
Lekker relaxen in zo'n zwembadje als je een veer had, good timesSCIxX schreef op 27 november 2003 @ 22:50:
Die map mis ik wel een beetje... ::/
//edit: die bug dat je door kon rijden als je dood was (scherm zwart) was ook leuk
[ Voor 19% gewijzigd door Dyxtra op 28-11-2003 12:24 ]
f.k.a D³
Anoniem: 34169
D³ waarom kwel je me zoD³ schreef op 27 november 2003 @ 22:43:
[afbeelding]
Muziekje
Ik heb gewoon een minuut lang met een big smile op m'n gezicht voor me uitgestaard met dat muzieje aan *zucht*
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-11-2003 14:48 ]
Ik heb er moeite mee om geen boosterstart te maken
Heb meestal me winamp aanstaan als ik aan t mario karten ben..
Je moet pas op A drukken als t licht op groen springt
Ga dit weekend maar weer eens proberen mijn tijden te verbeteren.. sta alweer 5e ipv 3e
Na t weekend hoop ik weer 3e of 4e te staan

Aap!
Op het handje van Lakitu letten is een handige tip. Aan het einde van zn laatste zwaai naar beneden moet je gassen. De ene super start is trouwens sneller dan de andere (hoe eerder je drukt hoe sneller geloof ik). Waardeloze toevoeging, erg irritant bij de Time trial.harmageddon schreef op 28 november 2003 @ 15:05:
Ik lees dat sommige mensen het moeilijk vinden om een boosterstart te maken...
Ik heb er moeite mee om geen boosterstart te maken
Heb meestal me winamp aanstaan als ik aan t mario karten ben..
Je moet pas op A drukken als t licht op groen springt
Ga dit weekend maar weer eens proberen mijn tijden te verbeteren.. sta alweer 5e ipv 3e
Na t weekend hoop ik weer 3e of 4e te staan
f.k.a D³
Anoniem: 86074
Ik ga nu ff verder met Ocarina of Time!
Het OWNT, snif. what is nintendo doing. WHAY WHAY. waar zijn de muziekjes. het toad muziekje
[ Voor 28% gewijzigd door daves2hd op 29-11-2003 12:55 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Start Boosten lukt me aardig, maar miniboosten voor geen meter. Hoe krijgen ze het voor elkaar, ik verlies meer tijd als ik miniboost, dan zonder. Heeft iemand toevallig tips voor wanneer te boosten, bijvoorbeeld in de Luigi Circuit om maar even met de standaard baan te beginnen. Iemand toevallig een filmpje waar ik even kan zien hoe het moet? Of misschien beter, WAAR het precies moet (maar een succesvolle mb lukt nog steeds niet makkelijk).D³ schreef op 28 november 2003 @ 16:40:
[...]
Op het handje van Lakitu letten is een handige tip. Aan het einde van zn laatste zwaai naar beneden moet je gassen. De ene super start is trouwens sneller dan de andere (hoe eerder je drukt hoe sneller geloof ik). Waardeloze toevoeging, erg irritant bij de Time trial.
Hmm ik heb het hem gevraagt maar hij wou niet meer teruggaan.Anoniem: 34169 schreef op 28 november 2003 @ 14:45:
[...]
D³ waarom kwel je me zoschnumi ik wil m'n SNES tru-hug
Ik heb gewoon een minuut lang met een big smile op m'n gezicht voor me uitgestaard met dat muzieje aan *zucht*
Hehe gelukkig heb ik weer een Snes.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Ik rijd me het zweet uit de oren in de Flower Cup; perfecte race op de eerste twee banen, derde baan krijg ik ineens een zooi schilden enzo voor m'n bakkes en de vierde is het helemaal bal en eindig ik vijfde.
Idd heb ik ook 1x meegemaakt.Kaj. schreef op 30 november 2003 @ 10:52:
Ik kan de AI wel schieten.
Ik rijd me het zweet uit de oren in de Flower Cup; perfecte race op de eerste twee banen, derde baan krijg ik ineens een zooi schilden enzo voor m'n bakkes en de vierde is het helemaal bal en eindig ik vijfde.
Werd elke keer 1ste en de laatste race kreeg ik echt van alles om mijn oren. Gelukkig kon ik toch nog de 3de plek pakken.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 30-11-2003 12:52 ]

Die rode schildjes kun je zelf ook vaak al een halve baan van tevoren gooien hoor, alleen moeten er geen bananen enzo in de weg liggen...Percival schreef op 27 november 2003 @ 15:29:
[...]
offtopic:
Spelfouten
Een punt om een zin te eindigen
Hoofdletters???
Eindelijk "trial" in plaats van "trail".
Alleen nog steeds "Mariokart" in plaats van "Mario Kart"
Ik stoor me trouwens ook niet meer aan CPU cheating, maar vind het nog steeds vaagjes dat ik bijv. in Yoshi Circuit een voorsprong heb van een halve rondje en nog wordt geraakt door rode schildjes. Alsof je van zo'n grote afstand alvast kan gooien en dat dat schildje dan nog aankomt (met al die lastige bochten)...
Ik vind die recordfilmpjes wel vaag, snap nog steeds niet hie ze het nou voor elkaar krijgen om in een vrijwel rechte lijn binnen een honderdste seconde ofzo een mini turbo te krijgen...
Anoniem: 34169
Ik ken het, ik ken hetKaj. schreef op 30 november 2003 @ 13:30:
Inderdaad.. er klopt gewoon geen ene kut van: ik rijd net Mushroom Brigde foutloos, Mario Circuit 2de, Daisy Cruiser foutloos en vervolgens krijg ik in Waluigi Stadium zoveel rommel op me af dat ik daar als 5de eindig, en dus van goud naar brons ga.

Hier moet de computer anders net zo goed op gang komen hoor, nog nooit gehad dat ze meteen met volle snelheid doorrijden.Anoniem: 86074 schreef op 30 november 2003 @ 12:50:
Erg leuk voor de mensen die het 'ook een keer hebben meegemaakt' .... maar voor sommigen, zoals ik, is het iedere race hetzelfde. Die gasten halen GVD mijn turbo's (die ik via mushrooms verkregen heb, net ging er zelfs 1tje langz me die ik met 3 mushroom achter elkaar had ingehaald) in, nou als dat geen cheaten is. De enige manier om het enigszins te halen is perfect de bochten doorgaan, maar dat is ook niet altijd mogelijk door die onzin die ze achter je aan smijten. Het is dus echt een kwestie van mazzel hebben. Ze tegenhouden met wat je ook op ze gooit heeft bijna geen effect, als ik 1 lig en ik krijg die bom op me, dan duurt het ff voor ik weer op gang ben .... zij rijden door alsof er niets gebeurd is, acceleratie ho maar, ze hebben gewoon meteen max snelheid. Sorry, maar dit is gewoon een nar-single-player. Ik hoop dat ze ergens nog cheats verstopt hebben zou wel fijn zijn, Ik ben niet voor cheaten, behalve als er tegen mij gecheat wordt. Het hoeft van mij echt niet makkelijk te zijn, maar dit is echt te gek voor woorden. Grandprix mode is nog steeds mijn enige minpunt aan het spel, maar het begint wel erg vervelend te worden zo langzamerhand.
Wat wel het geval is dat de computer mij soms inhaalt omdat die even een stuk sneller als mij gaat. (zonder paddestoel)
Maarja, het moet ook wel een beetje moeilijk blijven natuurlijk.
Maja, morgen weer proberen, ik had hem bijna, die 2e Cup. De laatste banen zijn ook telkens vervelend
Maar goed ik ben ook zo iemand die in Quake en andere FPS ALTIJD LOOPT TE SPRINGEN dus ja
f.k.a D³

Anoniem: 18468
We hebben het hier over MK:DD!!, niet over Mario Kart 64daves2hd schreef op 30 november 2003 @ 14:45:
ik vind dat ze het erg makkelijk hebben gemaakt en erg weinig heb heb hem nu 3 dagen en compleet uitgespeeldik zou verwacht hebben dat 150cc wel moeilijk zou zijn maar heb alle cups in 1x goud gehaald
. echt ene kiddy game nu qua moeilijkheid
![]()
![]()
Splitscreen is het overigens wel erg vermakelijk, daar heb ik het immers voor gekocht.
Ik rij overigens nu met Mario en Yoshi, hun special attacks zijn wel handig en ze krijgen ze ook best vaak. Ik bedoel, die van de babies is het sterkst, maar soms krijg je hem de hele grandprix niet.
Trouwens, kennelijk ken ik nog niet alle circuits even goed, ik kom soms best vaak nog extra short cuts tegen die me nog niet waren opgevallen. Die eerst baan bijvoorbeeld op Cup 2, een shortcut dacht ik voor de tunnel, en versnellers op de zijkante van de brug.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 30-11-2003 16:21 ]
Heb jij soms een andere versie ofzo? Ik had al die cups heel snel uitgespeeld. Echter cheaten doen ze misschien wel, maar als je gewoon 'goed' blijft rijden win je gewoon hoor.Anoniem: 86074 schreef op 30 november 2003 @ 16:19:
Ik zie dat sommigen het wel erg makkelijk vinden, ik had het op zich niet erg gevonden als het wat moeilijker was, als iedere kart die er reed maar de eigenschappen had die het ook zou hebben als ik er zelf in reed. Want zelfs al win je nu, heb je geen gevoel dat je goed bent, maar gewoon GELUK gehad hebt, althans, zo denk ik daarover. Vandaar dat die single player mode ook niet echt boeit, het is meer een irritante wijze om je extra's te krijgen. Ik wil daar best iets voor doen hoor, maar het irriteert mij soms echt mateloos. Ik bedoel, Schumacher wint ook vaak, maar niet altijd.
Splitscreen is het overigens wel erg vermakelijk, daar heb ik het immers voor gekocht.
Ik rij overigens nu met Mario en Yoshi, hun special attacks zijn wel handig en ze krijgen ze ook best vaak. Ik bedoel, die van de babies is het sterkst, maar soms krijg je hem de hele grandprix niet.
Trouwens, kennelijk ken ik nog niet alle circuits even goed, ik kom soms best vaak nog extra short cuts tegen die me nog niet waren opgevallen. Die eerst baan bijvoorbeeld op Cup 2, een shortcut dacht ik voor de tunnel, en versnellers op de zijkante van de brug.
En Mario en Yoshi fijn!? Ik neem Toad en Koopa, die hebben pas fijne specials (sueprturbo en 3 rode schilden
Met Baby Luigi en Bowser Jr in de groene Koopakart. 3x1ste en 1x2de.
We hebben het ook over het verschil tussen een standaard gamer en eentje die het best goed kan. Zie de verschillen tussen onze tijden met Time Trials maar, zie het miniboosten wat me nog steeds niet lukt zonder tijd te verliezen.Thijs schreef op 30 november 2003 @ 17:29:
[...]
Heb jij soms een andere versie ofzo? Ik had al die cups heel snel uitgespeeld. Echter cheaten doen ze misschien wel, maar als je gewoon 'goed' blijft rijden win je gewoon hoor.
En Mario en Yoshi fijn!? Ik neem Toad en Koopa, die hebben pas fijne specials (sueprturbo en 3 rode schilden). Die vuurbal en dat ei vind ik echt klote specials, maarja.
Dat is nu juist het punt, voor mensen die extreem goed in een spel zijn, is het altijd makkelijk, dan kun je niet begrijpen wat een ander daar nu in godesnaam voor problemen mee heeft.
Kijk, ik speel een spel als Myst weer erg rap uit, als het op denkwerk aankomt en logica, dan heb ik bijna geen problemen met een spel, en dan kunnen ze een spel wel veel moeilijker gaan maken, maar dan wordt de logica weer minder. Supermoeilijke adventures hebben namelijk vaak te ver gezochte puzzles.
Koopa neem ik ook vaak mee inderdaad, Toad is misschien ook een aardige, heb ik ook wel eens aan zitten denken. Dat ei kan best handig zijn hoor, zeker als er paddo's uitvallen
daar heb ik het ook overAnoniem: 18468 schreef op 30 november 2003 @ 14:49:
[...]
We hebben het hier over MK:DD!!, niet over Mario Kart 64
Mja, misschien is dat wel zo, maarja. Ik speel ook niet echt veel games ofzo en heb ook niet echt geoefend op dit spel (ja, ok Time Trial wel danAnoniem: 86074 schreef op 30 november 2003 @ 19:05:
Nogmaals, de ene gamer is de andere niet. Dus als je ergens goed in bent, wil dat niet zeggen dat het een game is voor 3 - 6 jarigen, beetje flauw. Maar misschien voor de mensen die echt dagelijks met dit soort games bezig zijn, zal het makkelijk zijn. Ik heb ook andere dingen te doen, het is voor de lol toch?
De een heeft gewoon meer feeling voor het een dan het ander. Ik ken heel veel mensen die Tomb Raider Angel of Darkness moeilijk vinden, besturing crap vinden .... ik vind het heerlijk en heb weinig problemen met de besturing. Ff-ies de eerst 10 minuten wennen, dan is het piece of cake!Thijs schreef op 30 november 2003 @ 20:53:
[...]Mja, misschien is dat wel zo, maarja. Ik speel ook niet echt veel games ofzo en heb ook niet echt geoefend op dit spel (ja, ok Time Trial wel dan).
True, true...Anoniem: 86074 schreef op 30 november 2003 @ 21:04:
[...]
De een heeft gewoon meer feeling voor het een dan het ander. Ik ken heel veel mensen die Tomb Raider Angel of Darkness moeilijk vinden, besturing crap vinden .... ik vind het heerlijk en heb weinig problemen met de besturing. Ff-ies de eerst 10 minuten wennen, dan is het piece of cake!
Mja bij de eerste keer proberen goud op alle cups op 150CC? Dat vindt ik wel erg moeilijk te geloven...daves2hd schreef op 30 november 2003 @ 14:45:
ik vind dat ze het erg makkelijk hebben gemaakt en erg weinig heb heb hem nu 3 dagen en compleet uitgespeeldik zou verwacht hebben dat 150cc wel moeilijk zou zijn maar heb alle cups in 1x goud gehaald
. echt ene kiddy game nu qua moeilijkheid
![]()
![]()
Heb hem nu een week en nog niet helemaal uitgespeeld, maar ik zit dan ook niet als een gek te spelen.
Erg is dat he.Thelema schreef op 30 november 2003 @ 21:52:
hehe, ik dacht dat ik MKDD wel redelijk goed kon, maar op de HCC werd ik keer of keer compleet vernederd door een jongetje van een jaar of 8
Tijdens Abunai werd ik met DOA2, DDR en SC compleet geklopt door een meisje van 11.

En ik moet nog ff harder werken aan een kortere tijd op Baby Park time trials
EDIT: Cup 3 ook gehaald. Die laatste wordt pittig, vooral die Rainbow track. Ik aim op nr. 1 posities voor banen 1,2,3 en hoop op het beste voor de laatste baan. Is overigens bij die anders ook telkens de strategie. Met Yoshi achterop wel handig, als ik 1 sta en ik heb een ei, dan mik ik die naar achter. Kans is groter dan dat ik mijn 'aartsvijand' dan op een lagere positie dan 1 werk. Maar die andere banen zijn ook pittig, bepaalde stukken rij ik langzamer om zeker te zijn niet te droppen, bruggen, stukken zonder zijwanden, vooral die rainbow baan, die is nog glad ook. Misschien eerst maar wat time attacks oefenen op die banen, door bepaalde andere banen te oefenen zonder tegenstanders, ga je beter de bochten door, de bochten zijn de sleutel tot een grotere kans op winst. Blijft ook mazzel hebben jammergenoeg, maar theoretisch is het te doen. Komt soms wel veel frustratie bij kijken
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 01-12-2003 11:04 ]
DDR is nog te begrijpen danKaj. schreef op 30 november 2003 @ 22:58:
[...]
Erg is dat he.
Tijdens Abunai werd ik met DOA2, DDR en SC compleet geklopt door een meisje van 11.
Hmm, ook maar eens gebruiken dan, al moet ik dan weer naar de heavies toe.Anoniem: 86074 schreef op 01 december 2003 @ 00:28:
Bobje heeft ook eindelijk Flower Cup op 150 cc gehaald! Gelukkig gaf ik 'nr 1' aan het eind van track 3 een tick (dat kan Yoshi erg goed), waardoor hij 4e werd, ik werd 4e in track 4 (was weer chaos) maar heb dus toch gewonnen. Mooie nieuwe kart unlocked. Ik rij nu standaard met de Waluigi Kart, die rijdt erg strak!
Al is dat voor de Star Cup niet eens zo'n slecht idee; ik kom met Baby Luigi en Bowser Jr niet verder dan brons daar op de 100 en 150cc.
Woei! Dus Rainbow Road op de GC is ongeveer even tricky als op de SNES? Bij de SNES-versie jaag ik mezelf vaker van de baan dan me lief is namelijk. Je let ff niet op en je hangt alweer aan Lakitu's hengel.EDIT: Cup 3 ook gehaald. Die laatste wordt pittig, vooral die Rainbow track. Ik aim op nr. 1 posities voor banen 1,2,3 en hoop op het beste voor de laatste baan. Is overigens bij die anders ook telkens de strategie. Met Yoshi achterop wel handig, als ik 1 sta en ik heb een ei, dan mik ik die naar achter. Kans is groter dan dat ik mijn 'aartsvijand' dan op een lagere positie dan 1 werk. Maar die andere banen zijn ook pittig, bepaalde stukken rij ik langzamer om zeker te zijn niet te droppen, bruggen, stukken zonder zijwanden, vooral die rainbow baan, die is nog glad ook. Misschien eerst maar wat time attacks oefenen op die banen, door bepaalde andere banen te oefenen zonder tegenstanders, ga je beter de bochten door, de bochten zijn de sleutel tot een grotere kans op winst. Blijft ook mazzel hebben jammergenoeg, maar theoretisch is het te doen. Komt soms wel veel frustratie bij kijken. Maaja, nog 1 track en ik ben benieuwd wat ik unlock.
Nee, de GC versie is met een stuk mee randen aan de baan, maar het is wel een leuk parcours.Kaj. schreef op 01 december 2003 @ 12:42:
Woei! Dus Rainbow Road op de GC is ongeveer even tricky als op de SNES? Bij de SNES-versie jaag ik mezelf vaker van de baan dan me lief is namelijk. Je let ff niet op en je hangt alweer aan Lakitu's hengel.
Bij de DK baan nemen zij ook slechte die scherpe bochten, neem die eerste wel op tijd, want je ligt eruit.
Ik ken oude MK-games niet, maar die baan is inderdaad erg moeilijk. Ik probeer geen risico te nemen, maar soms flikker ik er alsnog af. Maar als ik de eerste 3 win en de achterstand een beetje opkrik, kan ik het evt. halen met de nodige hoeveelheid geluk
Succes (ook ik heb het nodig).

Het helpt daar wel om een zware kart te nemen heb ik het idee; met een kleintje moet je heel ver van tevoren al met je powerslide beginnen.
succes.
[ Voor 3% gewijzigd door Kaj. op 01-12-2003 13:09 ]
De Waluigi Kart is echt SUPER! Maar met time attacks is Koopa King echt het best bestuurbaar, ook door de snelheid neem je de bochten makkelijker.
Ik vind trouwens ook wel dat je eventjes 1-2 seconde invulnerable had mogen zijn na een treffer, soms kom je net op gang en je kan niet om die banaan heen die voor je ligt .... weer op gang .... schild nummer zoveel. Maja, zal de irritatie wel zijn
EDIT: Bobje gaat maar Rainbow track oefenen, hij stond goed, maak ik wordt ongeveer standaard 8e. Beetje zonder. Dino-track gaat ook steeds beter. Lightning komt wel vaak heel verkeerd, zou dat ook CPU cheaten zijn? 8 van de 10 keer flikker ik van het scherm af!
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 01-12-2003 14:30 ]
EDIT: Got it. Nu kap ik ff, ik heb een idee dat ik nu HEEL veel wedstrijden goed moet eindigen voor ik iets nieuws krijg. Vandaag ff genoeg gekart, ik doe wel ff 50 cc met mijn ogen dicht, maar dan kap ik
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 01-12-2003 18:46 ]
EDIT: Maar de tweede keer heb ik hem gehaald. Paratrooper of Koopa is echt een must, naast een kart met veel acceleratie. Ik heb hem met de Toad mobiel uitgereden, heerlijk wagentje. Toad zelf aan het stuur, helaas komt zijn extra niet zo vaak naar boven, misschien had ik beter Koopa EN Paratrooper kunnen kiezen, misschien wel handig.
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 02-12-2003 21:01 ]
welke cc? 50 ?? =3Anoniem: 86074 schreef op 02 december 2003 @ 18:03:
Verdomme net op 1 punt na de All-Star-Cup of hoe het ook heet gewonnen. Ik kan dat kleine t*********** wel van het scherm rammen, de laatste bocht inhalen.
EDIT: Maar de tweede keer heb ik hem gehaald. Paratrooper of Koopa is echt een must, naast een kart met veel acceleratie. Ik heb hem met de Toad mobiel uitgereden, heerlijk wagentje. Toad zelf aan het stuur, helaas komt zijn extra niet zo vaak naar boven, misschien had ik beter Koopa EN Paratrooper kunnen kiezen, misschien wel handig.
50cc en 100cc had ik in 1 keer, en zonder echt moeite te doen aka saai
Voor multiplayer is het spel voor mij goed genoeg overigens, hier kun je heel wat avondjes racen met zijn 4-en mee vullen.
Ik ga zo ff de eerste cup van Mirror proberen!
Hetgeen ik nu ook geleerd heb, is pickups te bewaren TOT de volgende pickup. In de tussentijd kan namelijk iets op je worden afgevuurd, de meeste daarvan kun je dan kapot maken met een schild of banaan die je naar achteren werpt, beetje timen, zodra je de oranje schild in het vizier hebt, POEF!
Viel me toch mee dat ik de eerste cup in 2 keer had, en de tweede in 1 keer. Baby track blijft pittig, vooral door de constante aanwezigheid van trope of de baan. Volgens mij een lachuh baan om online te spelen, maar niet eentje die echt gebalanseerd is. Zeg maar 'DM-Serpentine' uit Unreal Tournament 2003, vind ik persoonlijk wel lachuh, maar het blijft een map van constante spam schoten.
Anyway, ik vroeg me wel iets af. Die grote Toad-helm die over de baan vloog, wat is dat? Ik heb hem niet als Toad's extra power gezien nog.
Daarnaast ben ik al twee keer geraakt door een stekelschild toen ik 2e lag, foutje of niet? Of is nummer 1 dan al over de finish, kan ook.
f.k.a D³
Trouwens, wat is die grote Toad kop die voorbij schoot? Is het een extra power of zo? Of hoort het bij een baan? Ik zag hem voorbijschieten in die Mario baan.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 03-12-2003 18:09 ]
EDIT: Cup 4 ook gehaald, en ik vind het mooit geweest. Ik heb gezien wat de mirror all star cup oplevert .... niet echt boeiend, zelfs die ene kart niet. Ik heb nu alle speelbare karakters met hun eigen kart, da's genoeg .... alle banen! Bob is klaar, ff saven en dan ga ik weer time trial proberen.
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 04-12-2003 11:25 ]
Kan iemand misschien wat tips geven? Met welke kart heb je bijvoorbeeld het meeste kans in cup1? .. heb eigenlijk alles al geprobeerd, maar ik lig telkens vet achter.
Ik snap echt niet dat sommigen het zo makkelijk vinden!!
Volgens mij is er niet echt een kar de beste(behalve golden kart dan) voor 150CC, maar ik neem meestal dat paarse pimpkarretje met wario en toad.
Het frustrerende is alleen dat mijn neefje van 10 met z'n ogen dicht 1e wordt, terwijl ik er zoveel moeite voor moet doen. Naja, zal moeten accepteren dat naarmate je ouder wordt de reactie snelheid omlaag gaat.
Heb je de Toad Kart al geporbeerd? Die is iets minder snel, maar heeft acceleratie van hier tot Tokyo. Dat tenminste als je met pickups raced. Als je het echt puur raced alleen, dan zou ik ook verliezen van iemand die perfect mini-boost, dan houdt het op, aangezien ik dat nog steeds erg lomp voor elkaar krijg. Maar ik race met mensen die gelijkwaardig rijden, gewoon regular gamers. Powerups op hectische zeten en raggen maar :)! En 9 rounds rijden natuurlijk!Anoniem: 18468 schreef op 04 december 2003 @ 23:39:
Ik ben nu bezig met 150cc, maar het lukt me niet
Kan iemand misschien wat tips geven? Met welke kart heb je bijvoorbeeld het meeste kans in cup1? .. heb eigenlijk alles al geprobeerd, maar ik lig telkens vet achter.
Ik snap echt niet dat sommigen het zo makkelijk vinden!!
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 05-12-2003 11:27 ]
Ik ben een paar dagen weggeweest, dus ik heb niet zoveel kunnen oefenen de afgelopen dagen.
Rijd je de eerste twee races eerst, krijg je in de derde race van Daisy een stel nep-itemblokken recht voor je kar en in de vierde race herhalen ze die truc nog ff.. van 6 punten voorsrpong naar 6 punten achterstand.

Anoniem: 36967
Is NFS underground ook de moeite waard om te kopen of kan ik hem beter voor de pc 'kopen' ? Ik ben een redelijke auto gek dus...
Zeker dat hopje is echt gemist! Voor ook handig als je een stukje van een bocht wou afsnijden over een stukje grassig berm heen in een bochtD³ schreef op 30 november 2003 @ 14:35:
Ik mis het hopje enormNiet meer over bananen/schilden springen. Niet meer op het laatste moment een stuurfout corrigeren. Niet meer snel achter elkaar hoppen als je in een langzaam stuk rijdt etc etc. Give me back my hopjeeeeee
![]()
![]()
Maar goed ik ben ook zo iemand die in Quake en andere FPS ALTIJD LOOPT TE SPRINGEN dus ja
Maar heeft iemand filmpjes van miniboosten op een recht stuk? Wil wel es kijken hoe recht men dan blijft.
En welke kart vinden jullie nu beter om time trials mee te rijden? De koopa kart, veel snelheid weinig acc? Of de parade kart, meer acc maar 1 minder snelheid? Of toch nog wat anders? Of verschilt dat echt per course?
En volgens mij maakt het wat tijden niet uit of het NTSC of PAL is. Ofwel?
Hmm dan wel toevallig dat D3 dan de snelste tijd heeft terwijl hij er als enige ntsc'er in staat. Misschien moet ik dan toch nog wat meer oefenen, heb ook ntsc namelijk.
edit:
ff wezen lezen op http://wheatrich.tripod.com/FAQ.html , de faq van http://www.mariokart64.com
Wat denken jullie hiervan?4) How do I go faster to acheive those crazy times?
Well if you're PAL switch the mode to 60Hz from 50Hz. However it appears that it's actually going to be faster than NTSC--so hopefully this isn't true and time won't be a crazy conversion like MK64. Time will tell.
[ Voor 37% gewijzigd door admiral866 op 07-12-2003 12:55 ]
http://www.david99.co.uk/ heeft filmpjes, maar is nu tijdelijk down.admiral schreef op 06 december 2003 @ 23:38:
Maar heeft iemand filmpjes van miniboosten op een recht stuk? Wil wel es kijken hoe recht men dan blijft.
Verlopig heb ik alleen nog maar de Barrel Train gebruikt en die doet het erg goed. Parade kart (gold kart neem ik aan?) nog niet geprobeerd.En welke kart vinden jullie nu beter om time trials mee te rijden? De koopa kart, veel snelheid weinig acc? Of de parade kart, meer acc maar 1 minder snelheid? Of toch nog wat anders? Of verschilt dat echt per course?
Ik ben niet de snelste hoor. NTSC en PAL tijden zitten idd dicht bij elkaar, maar veel wijzer wordt je daar niet van. Wellicht is de NTSC sneller en ben ik gewoon een slechtere coureur of andersom.En volgens mij maakt het wat tijden niet uit of het NTSC of PAL is. Ofwel?
Hmm dan wel toevallig dat D3 dan de snelste tijd heeft terwijl hij er als enige ntsc'er in staat. Misschien moet ik dan toch nog wat meer oefenen, heb ook ntsc namelijk.
En vul eens wat tijden in, ik sta daar zo alleen!!
PAL wellicht sneller dan NTSC? Zou ik helemaal niet erg vindenedit:
ff wezen lezen op http://wheatrich.tripod.com/FAQ.html , de faq van http://www.mariokart64.com
[...]
Wat denken jullie hiervan?
f.k.a D³

Anoniem: 12316
Daarvoor kun terecht bij Vraag & AanbodKaj. schreef op 13 december 2003 @ 14:13:
Iemand nog een GameCube kopen met MK:DD? Ik ben die cheatende CPU ZAT.
Anoniem: 60967
lol weak. vergeet niet. wat jou overkomt, overkomt de cpu even hard.Door Kaj. (Admin HW) - Saturday 13 December 2003 14:13
Best geining ..
Daarom heb ik deze pagina opgezet. Als je een potje wil spelen geef je hier je IP op, en met een beetje geluk connect er dan iemand
http://www.chelloo.com/mk
ps: Er is nog zo'n site in omloop maar deze werkt iets anders.
Ik heb zelf een alcatel speedtouch 510v4 modem @ Planet.nl en ik heb er zelf problemen mee om een spel te starten
| My SpiderWeb |
Heb je niet gewoon nog de "niet goed geld terug binnen 30 dagen" garantie?Kaj. schreef op 13 december 2003 @ 14:13:
Elkweg, wat misschien wel leuk zou zijn is toch wat meer dat N64 idee - in een kloof vallen == lang vallen. Nu wordt je er gelijk uitgetakeld; okee, misschien minder frustrerend (en zeker omdat je een boost kan scoren), maar je tegenstander die met z'n tanden knarst totdat ze bijna kapot springen en je dreigt te vermoorden door een controller door je harses te rammen, da's toch het mooiste wat er is?
Voor mij is 't spel toppie. Op de SNES gaf ik sowieso al niet veel om de 'gewone' races, daar roeleerde de Battle Mode (en door de hokey 3d was het ontwijken van schilden ook wat minder lastig, alleen jammer dat die groene niet ad infinitum door bleven bouncen. Op de N64 was gewoon versus met de rest erbij al leuk zat, de BM viel tegen. Hier hebben ze 't weer wat meer rechtgetrokken, maar nu zijn de GP's gewoon helemaal goed.
Time Trials zijn trouwens niet zo erg - je leert je concentreren op de race-skills, terwijl een gewone 1P GP je meer van items gebruik laat maken. Ik heb gewoon elke baan in TT geoefend, en verraste m'n broer met een paar leuke moves (hij had veeeeel meer speeltijd gehad en die allemaal aan de GP verspild).
Persoonlijke favo : Flying Koopa en Toad op de Barrel Train
teveel zooi, te weinig tijd
Ik heb nog een aantal andere dingen te doen, en spelen op de GameCube past daar niet tussen.
Anoniem: 83963
maar die tijden, daar kom ik echt nog niet aan!

http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mkdd/index.php
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 83963 op 26-12-2003 22:58 ]
Op de SNES kon je ook battle mode alleen spelen. Je kon dan aantal tegenstanders uitkiezen en gewoon lekker battlemode spelen, dat hield mij ook bezig. Met de GC release kan je dus alleen battlemode spelen tegen iemand anders, dus je kan dan met zijn 4'en dat spelen tegen elkaar, geen AI spelers en je moet dus meerdere controllers hebben. Wij hebben er maar 1 dus ja, dan houdt het op.
Dus, ik vind het zuur dat je battlemode niet tegen de AI kan spelen.
f.k.a D³
f.k.a D³
Anoniem: 101711
Niet in battle modeKaap schreef op 27 december 2003 @ 08:47:
Echt niet, op de SNES kon je echt wel tegen de AI spelen, hoe moet ik het anders weten? Heb het maanden gespeeld
Iemand al leuke plaatsen bereikt door te sturen in de lucht

Het spijt me wel, maar om een beetje in de competitie mee te kunnen gaan moet je (vooral bij yoshi circuit) toch flinke stukken afsnijden hoorAnoniem: 101711 schreef op 04 januari 2004 @ 23:34:
Mario Kart Double Dash Time Trail is echt het vetste van alle Mario Kart time trails. Deze banen zijn tenminste niet zo ingewikkeld, en je kunt er niet zo mega afsnijden. Het komt hier echt op stuurmanskunst aan... heerlijk!
Echt in heel veel banen kun je grote stukken afsnijden...
[ Voor 36% gewijzigd door pagani op 05-01-2004 12:48 ]
Anoniem: 101711
Noem ze .. Ik vind het wel meevallen.johnnyv.nl schreef op 05 januari 2004 @ 12:47:
Echt in heel veel banen kun je grote stukken afsnijden...
Maar multiplayer GP blijft geweldig.
Want op n64 vond ik battle mode mappen echt stukken cooler.
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Ben ook bezig met de time-trial compo.
Gaat wel lekker, ben nu 2de
Heb wel nog veel te leren
Anoniem: 25735
Waarom zou je dat doen? Als je in WarpPipe(versie 0.4.2) op het WarpZone icoontje klikt krijg je iedereen te zien die een iemand zoekt om tegen te spelen. Je kunt niet eens meer een server invullen, alles gaat nu via de contact-list.Anoniem: 25735 schreef op 21 juli 2004 @ 12:58:
Lijkt me lachuh om battlemode via warppipe te spelen. Is er niet mogelijk om hier de servers bij te laten houden welke online zijn etc. ?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 83963
Mushroom Cup

Flower Cup

Star Cup

Special Cup

sta zelf nog onder Gobbles, InQ. (oude nick). sommigen gaan mij gewoon TE hard..

Om nou al je tijden te posten gaat een beetje ver gobbles
zet dan alleen degene neer waar je punten haal bv.
Nieuwe tijd @ Mushroom Cup - Luigi Circuit: 1.21:247

GOT MKDD Competitie
[ Voor 127% gewijzigd door Max|Burn op 20-08-2004 17:44 ]
Ik heb 1.26.2. gereden met donkey en donkey in de bowser kart.
Hmz lol net ff gedouble checked... staat op de doos dat ik wel een PAL heb. Kan iemand even via MSN of mail zijn/haar route op luigi circuit uitstippelen. Ik denk namelijkd at ik nagenoeg een perfecte ronde rij. Maar misschien scheelt die barrel train kart heel veel ?
[ Voor 33% gewijzigd door seamus21 op 12-01-2005 23:01 ]
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
* pagani vind het wel grappig dat m'n naam nog in de ranglijst staat
Ow, en je moet natuurlijk wel een van de snelste auto's voor Luigi Circuit kiezen
[ Voor 33% gewijzigd door pagani op 13-01-2005 10:13 ]
Hier kan je ook een lijst vinden met wat je krijgt als je iets haalt.
Ik zie dat ik alweer helemaal uit de lijst ben gereden, toch maar weer eens spelen als ik tijd heb.
[ Voor 14% gewijzigd door victenn op 13-01-2005 17:44 ]
http://www.mariokart64.com/mkdd/standards.php
[ Voor 79% gewijzigd door seamus21 op 13-01-2005 19:14 ]
Anoniem: 76992
ik ben nog bezig met de mirrormode te spelen (heb net de eerste cup ervan gehaald)
ik speel het spel pas 2 weken
als ik alle cups gehaald heb ga ik wel eens wat records zetten op time trial
Wario + Mario + paarse pimpmobiel is voor mij echt de combo om alles te halen
Mushroom
LC: 1:26:286 - 0:28:273
PB: 1:22:230 - 0:26:869
BP: 1:12:794 - 0:09:879
Alle tijden zijn [PAL] 60 Hz
Ben flink bezig met oefenen. Die SSMT's (Straight Stretch Mini Turbo) gaan me nog niet zo snel af
[ Voor 7% gewijzigd door seamus21 op 13-01-2005 21:29 ]