Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.053 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jah tot duizend...

Oeps dit is by the way de duizendste post... moet ik nou het nieuwe topic maken :P
Hhaha... heeft iemand al een deel 60 klaar...?

[ Voor 79% gewijzigd door Sur_G op 10-03-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 17:48

XiN-eViL

kzie-nie-veel

OK, er is al een zwart-wit counter, die aftelt tot 9-05-2006 22:00:00 (conference toch een dag voor de expo? En kan iemand de echte tijd geven?).
Hij heeft geen backgroundding ofzo.

Owja, geef ook even een indicatie van de duur van de conference, dat houdt hij ook bij :).

Afbeeldingslocatie: http://revolution.xin-evil.com/counter.png

woei \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 07:59
XiN-eViL schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:27:
OK, er is al een zwart-wit counter, die aftelt tot 9-05-2006 22:00:00 (conference toch een dag voor de expo? En kan iemand de echte tijd geven?).
Hij heeft geen backgroundding ofzo.

Owja, geef ook even een indicatie van de duur van de conference, dat houdt hij ook bij :).

[afbeelding]

woei \o/
Het was vorig jaar rond 19.00 uur, waarschijnlijk zal dat dit jaar ook wel zo zijn. Ik heb al toestemming gevraag voor een nieuw topic, wat vind iedereen eigenlijk van de voorgestelde naamsverandering?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140923

ik heb niet alle andere topics doorzocht maar ik vroeg me af of het niet mogelijk is Hamachi te gebruiken om 'te lannen over internet' ? Ik heb er goeie ervaringen mee met de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 17:48

XiN-eViL

kzie-nie-veel

MetroidPrime schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:34:
[...]

Het was vorig jaar rond 19.00 uur, waarschijnlijk zal dat dit jaar ook wel zo zijn. Ik heb al toestemming gevraag voor een nieuw topic, wat vind iedereen eigenlijk van de voorgestelde naamsverandering?
Ok, het is nu naar 19:00 verplaatst, hoewel ik m'n script ervan verdenk er een uur naast te zitten :P (ja toch, tis nu bijna 23:00, en het duurt voglens dat ding nog x dagen en 19 uur, dan zou t 18:00 zijn :? :P)

En ik ben wel voor die naamsverandering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-05 07:59
XiN-eViL schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:43:
[...]

Ok, het is nu naar 19:00 verplaatst, hoewel ik m'n script ervan verdenk er een uur naast te zitten :P (ja toch, tis nu bijna 23:00, en het duurt voglens dat ding nog x dagen en 19 uur, dan zou t 18:00 zijn :? :P)

En ik ben wel voor die naamsverandering :)
Ik doe het toch maar niet, ik start in het volgende topic wel een poll ofzo om te kijken hoe iedereen er tegenover staat. Het nieuwe topic zal er binnen 20 minuten zijn.

EDIT:
Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 60

Ik zal de komende dagen wat verdere aanpassingen maken.

[ Voor 19% gewijzigd door MetroidPrime op 11-03-2006 00:36 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Mario Party 7 is al uit natuurlijk (OP.)

Waarom staat soul caliber 2 trouwens in de must-haves? (is 3 trouwens al niet uit?) en geen mortal kombat?

Is het echt de beste fighter op de gc?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.