Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 01:33:
Okee, blijkbaar was ik dus niet goed geïnformeerd.

Hebben we het hier over bekende spellen, of vage Japanse?
Mij bekend van de Expansion Pack: Majora's Mask, Donkey Kong, Jet Force Gemini
SuperScope: Die Scope 6 cartridge die erbij zat, Yoshi's Safari... en een game met een oranje robot... ligt op het puntje van m'n tong maar ik kan er even niet opkomen.
Welke belangrijke titels zie ik dan over het hoofd?
N64 EP: Majora's Mask, DK64, Perfect Dark, Pokémon Stadium 2, SW: Rogue Squadron en E1 Racer, Castlevania 64, The World is not Enough, Turok 2 (hier kan ik me nog vergelijkingen van herinneren zonder en met EP in een of ander tijdschrift

) en Rage Wars, Hybrid Heaven, Vigilante 8, en NFL Quarterback Club '98.
Super Scope: Scope 6, Yoshi's Safari, Battle Clash en Metal Combat (vervolg op Battle Clash, en waarschijnlijk die met die oranje robot

), Bazooka Blitzkrieg, X-Zone, Terminator 2, The Hunt for Red October, Lamborghini American Challenge (ja, een racespel, vraag me ook niet hoe het werkt

), Operation Thunderbolt, en Tinstar.
Allemaal engelstalige games trouwens. Geen idee of er in Japan nog meer games voor zijn uitgebracht. Vast wel eigenlijk

Daar sta ik helemaal van te kijken! Echt waar, 30? Ik dacht alleen Mario Paint en Mario & Wario.

Wederom Operation Thunderbolt, Terminator 2, Tinstar en Lamborghini AC (

), Mario Paint en Mario & Wario idd, Canon Fodder (

), Lemmings 2, Mario's Early Years: Preschool Fun, Civilization, Nobunaga's Ambition (turnbased strategy

), Might and Magic 3, Advanced Dungeons and Dragons: Eye of the Beholder, SimAnt, Jurassic Park, Arkanoid, Super Solitaire, Super Caesars Palace, Vegas Stakes, Snoopy Concert, Troddlers, Utopia, Wonder Project J, Shien's Revenge, Super Noah's Ark 3D, King Arthur's World, Fun and Games, On the Ball (doet me aan Kururin denken als ik jou verhalen daar zo over hoor

), en de Super Gameboy, mocht je die ook mee willen rekenen.
Ja, nu je het zegt herinner ik me dat het enige spel voor de GB camera ook was ingebouwd in de camera zelf.
Misschien ben je in de war omdat er eerst sprake van was dat je een foto van je hoofd kon nemen met de GB Camera, en die dan via het Transfer Pack naar Perfect Dark sluizen, zodat je er daar mee kon spelen. Uiteindelijk kon je nog wel wat met dat TP en PD trouwens. Wat interactie tussen de GBC en de N64 versie. Idem voor Mario Golf/Tennis, Pokemon Stadium 1/2, en Mickey's Speedway.
Nouja, waarom zouden er niet meer kunnen verschijnen? Hoe meer hoe beter toch.

Meer Donkey Konga's en vooral een vervolg op Jungle Beat zou ik erg leuk vinden. Hoeft niet meteen het wiel weer opnieuw uit te vinden, maar gewoon meer levels in dezelfde stijl. [...] Vergis je je niet met de Mic?
Naja, die bongo's zijn zeker leuk hoor. Het is een maffe bedoeling. Een extra Jungle Beat deel ok, maar bijvoorbeeld Donkey Konga ben ik nu wel weer op uitgekeken na 3 delen. Ik zie het meer als een leuke gadget, dan een accessoire waar iedereen games voor zou moeten maken. Toch liever de normale controller
En ik las ergens dat in Odama player 2 je mannetjes kon ophitsen door te trommelen oid.
Hier bijvoorbeeld. Het spel komt als ik me niet vergis volgende week uit in Japan btw

Ik moet toegeven dat ze het bij de cube verder wel netjes doen, omdat je de bongo's en microfoons gewoon gratis bij de spellen krijgt.
De versie met Bongo's zijn duurder dan die zonder hoor

Weliswaar maar een tientje of zo, maar toch. En een spel als Donkey Konga is eigenlijk alleen leuk met een paar mensen. Dus als je met z'n vieren wilt DK-en, ben je toch 150 euro kwijt.
[
Voor 4% gewijzigd door
Captain N op 07-03-2006 09:38
]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.