Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.106 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ja, je moest die bocht die aan de buitenkant wat hoger lag dan de binnenkant andersom nemen. Aan het einde van het hogere buitenbocht stukje kon je springen en een turbo gebruiken. Als je net iets rechts van het stuk mikt waar er een andere muur aan de muur zit waar je overheen wilt spring je er als het goed is helemaal overheen (als ik me het proces even goed herinner, is al wat jaartjes geleden :)). 3x in 1 go doen was echt een hel, maar nog redelijk te doen vond ik. In Yoshi's Valley echter... 1 mm te veel naar links of rechts mikken en het werkte niet. En het is ook best lastig om je daar op een bepaald punt te focussen omdat er niet echt punten zijn waarmee je je kan orienteren. Wat trouwens nog het meest frustrerende was... ik was er echt uuuuuuuuren mee bezig geweest voordat het met een hele run lukte... had mijn moeder per ongeluk m'n hele save file gedelete de volgende dag! :( Kon ik weer opnieuw beginnen :P

edit: En er waren er 2 inderdaad. Naja... 1.5 meer eigenlijk. Je kon rechts van de scheiding over de muur springen, wat het snelst en het moeilijkst was. Maar ook links kon je er overheen. Makkelijker, maar het scheelt maar 1 bochtje.

[ Voor 18% gewijzigd door Captain N op 05-03-2006 22:35 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Captain N schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:19:
[...]
De Gamecube daarentegen heeft de beste RPG's (Skies of Arcadia, ToS), (enige) FPA (MP(1)), en horror game (RE4). Wat mij betreft ook de beste fighters hoewel ik SSB nooit gedaan heb (SSBM, Naruto... nee, geen SC2... die 3D fighters vind ik 10x niks. De beste fighter is voor mij nog steeds SF2(Turbo) :D). Ook heeft de Cube veel titels die wel erg gaaf zijn, alleen dan NET niet helemaal er bovenuit steken, zoals Beyond Good & Evil, PoP, VJ, etc.
Over SF2 gesproken, is die op een of andere manier te krijgen voor de Cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Er is een SNES9x versie voor de Gamecube beschikbaar. De rest van het verhaal kun je zelf wel googelen denk ik ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Artcore schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:18:
[...]

Over SF2 gesproken, is die op een of andere manier te krijgen voor de Cube?
De GC is net de enige van de huidige consoles waar SF2 niet op is uitgebracht. Mocht je een PS2 of Xbox hebben, dan kun je de arcade versie van SF2 spelen in Capcom Classics Collection en Street Fighter Anniversary Collection. De Xbox 360 krijgt binnenkort ook een versie van SF2 via Xbox Live Marketplace, dus ik verwacht eigenlijk dat SF2 ook op de Revolution virtual console verkrijgbaar zal zijn. Verder werkt Snes9XGC vrij goed met de SF2 spellen, zoals hierboven te lezen is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Thanks, zal ff wat rondkijken ;) Wel typisch, ik meen dat er voor de Xbox een soort classic-box is met o.a. SF2 erin. Raar dat dat er voor de Cube er niet is :?

[ Voor 31% gewijzigd door Artcore op 05-03-2006 22:52 . Reden: Net te laat ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

MetroidPrime schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:42:
[...]

Wie zegt dat Nintendo of Namco hier schuldig aan is? Bij veel arcadekasten kan de eigenaar van de hal instellen hoeveel geld en wanneer er betaald moet worden. Hoe weet je dat dat hier niet het geval is?
Je gaat mij niet vertellen dat de arcadehal eigenaar even zelf de 'feature' inbouwt, om na een gehaalde baan de klant nog meer geld uit zijn zakken te kloppen...
Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:53:

Ik dacht altijd dat de kick was dat je langer kon doorspelen naarmate je beter werd in een spel.
Zo hoort het toch ook. :?
Anoniem: 60403 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:00:
[...]

Mijn excuses, ik dacht te hebben onthouden dat Nintendo noch het spel had gemaakt, noch de distributie ervan deed. Maar aangezien dat laatste niet waar blijkt te zijn (na googlen ;)) moet ik je toch wel gelijk geven.
No dramas, mate.

En wat de N64 vs GC discussie betreft... Tja, de GC moest het toch meer hebben van de niet Nintendo spellen :o, en met de N64 was het precies omgekeerd.

Favo GC games:

Afbeeldingslocatie: http://www.f-zero.com/images/fzero_intro.jpg

F-Zero GX

Gewoon een fenomenale game. Zoveel mogelijkheden, lekker moeilijk (i love that) op een niveau dat het eerlijk is als je verliest. Strakke besturing. Geweldige graphics en muziek (Classic Big Blue tune :9 ). Uuuuren kun je met dit spel doen. (Single player dan, MP heeft mijn inziens niet zoveel te bieden)

Afbeeldingslocatie: http://www.contactmusic.com/new/home.nsf/Lookup/joe2x27x05x03/$file/joe2x27x05x03.jpg

Viewtiful Joe

Origineel, strak, cool etc. Ook weer lekker moeilijk (I dare you to beat Ultra V-Rated). Red Hot One Hundred Baby!

Afbeeldingslocatie: http://www.n-sider.com/games/screens-gcnart-smashbrosmelee08.jpg

Super Smash Bros Melee

En mijn broertje en ik maar meeschreeuwen in het intro filmpje "Meleeeeeeeee!!!". Ik heb het origineel nooit gespeeld, maar met dit spel heb ik me echt kapot gelachen. Even de hamer pakken, en dan gelijk dat ultra blije deuntje erbij "tutututututututu....." Captain Falcon: "Yes", de manier waarop die dat zegt, echt tof.

Sommige van die events-levels berusten echt louter op puur mazzel om ze te halen, maar na 10 pogingen heb je ze meestal wel.

Verdere toppers (internet tijd is bijna op), Resident Evil 4 natuurlijk, Resident Evil.

Tegenvallende zooi: Super Mario Sunshine, Zelda Wind Waker, Mario Kart: DD

[ Voor 86% gewijzigd door GZ op 06-03-2006 01:52 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:54

SD5k

>4&X

GZ schreef op maandag 06 maart 2006 @ 01:22:
[...]

Je gaat mij niet vertellen dat de arcadehal eigenaar even zelf de 'feature' inbouwt, om na een gehaalde baan de klant nog meer geld uit zijn zakken te kloppen...
Hij kan er ongetwijfeld wel voor kiezen om dit uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31421

Is het mogelijk dat de DS als controller voor de Revo geschikt zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
GZ schreef op maandag 06 maart 2006 @ 01:22:
[...]
Tegenvallende zooi: Zelda Wind Waker
Die vond ik dus echt niet tegenvallen he! Speelde zo superlekker O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik vond TWW wel tegenvallen. Het is gewoon echt jammer dat ze em zo hebben afgeraffeld. Hij had echt veel beter kunnen zijn dan dat ie uiteindelijk is geworden.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 13:49

rajackar

Blood Minister

Op zich was het een fantastisch spel. Sfeer was goed. Graphics waren mooi (als je de stijl ok vind).
Geluid en muziek waren ook zeer aangenaam. Er waren leuke sidequests en het voelde wat mij bterft heel gepolijst aan.
Juist daarom ben ik nog steeds verbaasd dat er maar zo weinig dungeons waren en dat er zo'n raar stuk met alleen maar triumph forks (;)) zoeken in zat.
De rest komt juist erg mooi afgewerkt over.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ja, ik had begrepen dat er nog meer dungeons waren, maar ze 'm op een gegeven moment maar uitgebracht hebben.

Toch vond ik 't een van de betere Cube games. Als alle 'afgeraffelde' games zo uitgewerkt waren, vind ik 't best ;).

Boss fights waren cool, dungeons zelfs waren ook erg leuk. Ik heb echt veel plezier gehad.

De grafische stijl vond ik echt top ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166821

* Anoniem: 166821 met bovenstaande eens is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 31421 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:03:
Is het mogelijk dat de DS als controller voor de Revo geschikt zou zijn?
Waarschijnlijk wel, maar alleen in spellen die daar ondersteuning voor hebben. Animal Crossing Revolution gaat dit mogelijk ondersteunen en er komen dit jaar mogelijk nog Mario Paint spellen voor de Revolution en de DS die connectivity met elkaar zullen ondersteunen. Het hangt helemaal van Nintendo af hoe ze deze connectivity zullen pushen, maar de barriere die er bij GC-GBA connectivity was(linkkabel kopen) is in ieder geval al weggenomen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mario Paint spellen voor de Revolution? Waar heb je dat dan gelezen? Niet dat ik er op zit te wachten, maar ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:30:
[...]

Waarschijnlijk wel, maar alleen in spellen die daar ondersteuning voor hebben. Animal Crossing Revolution gaat dit mogelijk ondersteunen en er komen dit jaar mogelijk nog Mario Paint spellen voor de Revolution en de DS die connectivity met elkaar zullen ondersteunen. Het hangt helemaal van Nintendo af hoe ze deze connectivity zullen pushen, maar de barriere die er bij GC-GBA connectivity was(linkkabel kopen) is in ieder geval al weggenomen.
Prachtig! Dan overweeg ik om de DS Lite aan te schaffen, in afwachting van de Revo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik hoop echt dat DS-Rev linkup NIET veel gebruikt gaat worden. Moet je weer 4 DS'en in huis hebben voor je normaal een spel kan spelen.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

MaxBurn schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:26:
Ik hoop echt dat DS-Rev linkup NIET veel gebruikt gaat worden. Moet je weer 4 DS'en in huis hebben voor je normaal een spel kan spelen.
Voor bepaalde singleplayer games kan het wel leuk/handig zijn. Maar idd, aub geen hele multiplayer games op bouwen met 4ds'en. Dat werkt toch.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Nu heb je er maar twee nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wat? Twee revolutions en 8 DS'en ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-06 15:51
Waarom niet? Het hele idee hierachter is dat al je vrienden ook allemaal hun GBA (of straks, DS) meebrengen. Kun je met z'n allen zo aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Seal64 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:45:
[...]

Waarom niet? Het hele idee hierachter is dat al je vrienden ook allemaal hun GBA (of straks, DS) meebrengen. Kun je met z'n allen zo aan de slag.
Maar aangezien maar 2 van mn vrienden een DS hebben hebben we daar dus niks aan. Dan koop ik wel een controller erbij, das een stuk goedkoper.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 07-06 13:49

rajackar

Blood Minister

MaxBurn schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:30:
Wat? Twee revolutions en 8 DS'en ? :)
Mail Nintendo ff. Dit idee moet ze toch wel aanspreken ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115248

Ach, Nintendo heeft nog geen enkele uitbreiding voor een van hun consoles ooit echt goed ondersteund. Wordt altijd met veel tam tam aangekondigd, dan verschijnen er 1 of 2 spellen voor en daarna sterft het een stille dood. Het meest benutte accessoire is waarschijnlijk de zapper voor de nes... daar is in ieder geval een handjevol spellen voor verschenen (die destijds absoluut onvindbaar waren) maar alles daarna... R.O.B., Superscope, Muis, Gameboy Camera, N64Expansion Pak, Bongo controllers, E-card reader... noem ze allemaal maar op. Hoeveel games zullen er per apparaat verschenen zijn? Gemiddeld misschien 3. :/

Dit gaat ongetwijfeld weer precies hetzelfde. Crystal Chronicles maakt er misschien gebruik van, 1 of 2 games van Nintendo zelf... en daarna vergeten ze de hele connectivity tussen revolution en DS weer... ik maak me niet echt zorgen. :p Als het er überhaupt al komt, misschien hebben ze ook hun lesje al wel geleerd met de cube-gba kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik denk dat Four Swords achtige multiplayer spellen overbodig zijn geworden nu Nintendo de overstap naar online gaming heeft gemaakt. Je kunt dat soort games nu door middel van een LAN/WFC bereiken. Ik verwacht eerder dat je het soort connectivity zoals bij Metroid Prime, Animal Crossing en de Splinter Cell spellen krijgt. Het is bij deze spellen een leuke extra en niet meer dan dat. Het mogelijk kunnen downloaden van DS demo's op de Revolution en die vervolgens naar de DS uploaden zou ook een mooie vorm van connectivity zijn.
Anoniem: 115248 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:30:
[...]

Ach, Nintendo heeft nog geen enkele uitbreiding voor een van hun consoles ooit echt goed ondersteund. Wordt altijd met veel tam tam aangekondigd, dan verschijnen er 1 of 2 spellen voor en daarna sterft het een stille dood. Het meest benutte accessoire is waarschijnlijk de zapper voor de nes... daar is in ieder geval een handjevol spellen voor verschenen (die destijds absoluut onvindbaar waren) maar alles daarna... R.O.B., Superscope, Muis, Gameboy Camera, N64Expansion Pak, Bongo controllers, E-card reader... noem ze allemaal maar op. Hoeveel games zullen er per apparaat verschenen zijn? Gemiddeld misschien 3. :/
Er is een accessoire geweest die meer benut is dan de Zapper: het Rumble Pack.

EDIT: Nintendo is niet alleen in de slechte ondersteuning van accessoires. De Mega CD, 32X en de light-guns voor andere consoles zijn hier goede voorbeelden van. Meestal komen er maar enkele spellen die gebruik maken van een bepaalde accessoire en verder houdt de ondersteuning op. Er zijn wel een aantal uitzonderingen zoals het Rumble Pack en de Eye Toy, maar die zijn sterk in de minderheid.

EDIT 2: Volgens Wikipedia zijn er toch nog een redelijk groot aantal titels die gebruik maken van de GC-GBA linkkabel.

[ Voor 20% gewijzigd door MetroidPrime op 06-03-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

-Sander schreef op maandag 06 maart 2006 @ 01:29:
[...]

Hij kan er ongetwijfeld wel voor kiezen om dit uit te zetten.
Yup, de eigenaar kan het zo goedkoop of duurmaken als hij zelf wil.

Vroeger heb ik dit fenomeen al meegemaakt op een NBA jam kast. Voor een gulden kon je een wedstrijd spelen, totdat de arcade uitbater bedacht had dat de functie om per quarter
(per helf dus, niet per kwartje, maar het is een kwart omdat ze 4 helften hebben in basketbal en euh 8)7 )
te laten betalen winstgevender was.....
Kon ik op een rijksdaalder niet eens meer een wedstrijd uitspelen ondanks dat ik aan het winnen was :(

Aan de andere kant, soms stonden machines 'opeens' ook op freeplay.....ja yin & yang denk ik maar })

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Anoniem: 115248 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:30:

Dit gaat ongetwijfeld weer precies hetzelfde. Crystal Chronicles maakt er misschien gebruik van, 1 of 2 games van Nintendo zelf... en daarna vergeten ze de hele connectivity tussen revolution en DS weer... ik maak me niet echt zorgen. :p Als het er überhaupt al komt, misschien hebben ze ook hun lesje al wel geleerd met de cube-gba kabel.
Nu heb je gelijk dat add-ons niet echt supergoed ondersteund worden, maar je overdrijft misschien wel een beetje. R.O.B. is inderdaad niet echt interessant qua games. Gyromite en Stack Up zijn de enigen die ik ken die er gebruik van kunnen maken. Maar de Super Scope en het N64 Expansion Pack kunnen beiden met een stuk of 12/13 spellen gebruikt worden. De SNES muis zelfs met een stuk of 30 games. De GB Camera/Printer waren niet bedoeld om in games te gebruiken, maar echt als accessoire. De Bongo's zijn meer een extraatje en wat mij betreft ook niet ontworpen om veel games voor te ontwikkelen. Ik had ergens gelezen dat Odama (komt binnenkort uit) er ook een beetje gebruik van zal maken, maar weet even niet meer waar ik dat zag. Bij de e-Reader gaat het weer meer om het verzameleffect. Vandaar dat ze in games als Pokemon en Animal Crossing gebruikt kunnen worden. Ook zijn er een aantal kleine games voor verschenen (ook weer een stuk of 12/13 volgens mij).

Nou zijn dit allemaal geen reusachtige aantallen, maar ik denk meer dan je aanvankelijk dacht ;) Ook denk ik dat de meeste dingen daar ook nooit voor bedoeld zijn geweest. Gewoon een leuke extra, meer niet. Wat mij betreft is de 64DD de enige ECHTE flop, qua accessoires, want dat was natuurlijk wel speciaal bedoeld voor veel nieuwe games. Op 2 staat wat mij betreft de R.O.B... misschien niet bedoeld voor veel games, maar wel schreeuwend duur om even voor twee (suffe) games aan te schaffen.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

En de nieuwe dansmat dan ? daar is tot nu toe maar 1game voor... en er was toch ook een vishengel voor de N64? Opzich is het best jammer dat een (leuke) uitbreiding niet goed ondersteunt word. Bij de bongo's had ik toch ook meer games verwacht. Maar ja. Tis natuurlijk wel zo, dat bij bijv. de bongo's je erg beperkt word van wat je er mee kan doen. Zelfde met een dansmat of een lightgun. De rumblepack daarin tegen kun je makkelijk toepassen bij een boel games en ze hebben het later gewoon ingebouwd. (N64 -> GC).

Toch denk ik, met de komst van de Rev. dat er meer uitbreidingen komen, die je niet per se nodig hebt om te gamen, maar wel leuk is als je het hebt. Bijv. een gun waar je je controller insteekt. Het is niet nodig, maar shooters (en dan gelijke alle shooters) kun je er mee spelen. En meer van dit soort dingen. Nu is het maar de vraag of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.

Ook wel leuk is, dat heel veel bedrijven intresse hebben om te gaan ontwikkelen voor de Rev. vooral omdat je zoveel met de controller kan. We zullen eens zien of we daadwerkelijk nieuwe dingen gaan zien, want volgens mij gaan er een paar leuke dingen van uitkomen en de rest valt of tegen of word niet goed uitgewerkt. Maar de tijd zal het leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 05-06 13:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

Aap schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:43:
en er was toch ook een vishengel voor de N64?
Ik denk dat je in de war bent met een DreamCast, maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
En de nieuwe dansmat dan ? daar is tot nu toe maar 1game voor... en er was toch ook een vishengel voor de N64? Opzich is het best jammer dat een (leuke) uitbreiding niet goed ondersteunt word. Bij de bongo's had ik toch ook meer games verwacht. Maar ja. Tis natuurlijk wel zo, dat bij bijv. de bongo's je erg beperkt word van wat je er mee kan doen. Zelfde met een dansmat of een lightgun. De rumblepack daarin tegen kun je makkelijk toepassen bij een boel games en ze hebben het later gewoon ingebouwd. (N64 -> GC).
2 ;) MC Groovz Dance Craze en Mario Dance. Ook hier geldt weer hetzelfde wat mij betreft. Een leuk extraatje, maar niet bedoeld om 40 games voor te maken. Er is inderdaad in Japan ook een vishengel uitgebracht voor de N64. Zie mijn post hier voor een piccie, tezamen met het bijbehorende spel. Er zijn in Japan sowieso bergen accessoires uitgekomen die hier nooit zijn verschenen. Mazzelaars... :( Accessoires zijn cool! :D
Richard schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:57:
Ik denk dat je in de war bent met een DreamCast, maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben.
Daar is er ook een voor ja, maar dus ook voor de N64. Hier nog maar even de pic uit m'n post uit het Goeie oude retro consoles topic. :)

Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/1305/horihengeln64thumb0qb.jpg

Ik zie nu dat er buiten Japan ook een hengel uitgebracht is voor de N64 door MadCatz, genaamd Rumble Rod, te gebruiken met de paar Fishing games die de N64 heeft, zoals Bass Hunter 64.

[ Voor 33% gewijzigd door Captain N op 06-03-2006 23:11 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Captain N schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:59:
[...]

2 ;) MC Groovz Dance Craze en Mario Dance.

[afbeelding]

Buiten Japan heeft MadCatz ook een hengel uitgebracht voor de N64 trouwens, genaamd Rumble Rod, te gebruiken met de paar Fishing games die de N64 heeft, zoals Bass Hunter 64.
Dat wist ik niet (2games). Wel enorme gave spullen zijn dat :D ik heb die post helemaal misgelopen in het andere topic. Ik moet ook nog eens van die Hori-N64 pads zien te scoren ;) maar ik raak offtopic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:28:
Maar de Super Scope en het N64 Expansion Pack kunnen beiden met een stuk of 12/13 spellen gebruikt worden.
Okee, blijkbaar was ik dus niet goed geïnformeerd. :)
Hebben we het hier over bekende spellen, of vage Japanse? :p

Mij bekend van de Expansion Pack: Majora's Mask, Donkey Kong, Jet Force Gemini
SuperScope: Die Scope 6 cartridge die erbij zat, Yoshi's Safari... en een game met een oranje robot... ligt op het puntje van m'n tong maar ik kan er even niet opkomen. ;)

Welke belangrijke titels zie ik dan over het hoofd?

De rumble pack is inderdaad wel een accessoire dat veel en goed gebruikt is, dat moet ik ze nageven.
De SNES muis zelfs met een stuk of 30 games.
Daar sta ik helemaal van te kijken! Echt waar, 30? Ik dacht alleen Mario Paint en Mario & Wario. :)
De GB Camera/Printer waren niet bedoeld om in games te gebruiken, maar echt als accessoire.
Ja, nu je het zegt herinner ik me dat het enige spel voor de GB camera ook was ingebouwd in de camera zelf.
De Bongo's zijn meer een extraatje en wat mij betreft ook niet ontworpen om veel games voor te ontwikkelen.
Nouja, waarom zouden er niet meer kunnen verschijnen? Hoe meer hoe beter toch. :9 Meer Donkey Konga's en vooral een vervolg op Jungle Beat zou ik erg leuk vinden. Hoeft niet meteen het wiel weer opnieuw uit te vinden, maar gewoon meer levels in dezelfde stijl.
Ik had ergens gelezen dat Odama (komt binnenkort uit) er ook een beetje gebruik van zal maken, maar weet even niet meer waar ik dat zag.
Vergis je je niet met de Mic?

Ik moet toegeven dat ze het bij de cube verder wel netjes doen, omdat je de bongo's en microfoons gewoon gratis bij de spellen krijgt.
Nou zijn dit allemaal geen reusachtige aantallen, maar ik denk meer dan je aanvankelijk dacht ;)
Inderdaad. :)
EDIT 2: Volgens Wikipedia zijn er toch nog een redelijk groot aantal titels die gebruik maken van de GC-GBA linkkabel.
Dat zijn er echt veel meer dan ik verwachtte!
Veel 3rd party ook. Meestal unlock je er waarschijnlijk alleen maar het één of ander mee, maar toch, indrukwekkend.

Desondanks ben ik nog steeds niet bang dat we straks voor erg veel Revolution-games een DS nodig hebben. Hooguit in het begin, tot het nieuwtje daar ook weer vanaf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Anoniem: 115248 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 01:33:
Okee, blijkbaar was ik dus niet goed geïnformeerd. :)
Hebben we het hier over bekende spellen, of vage Japanse? :p

SuperScope: Die Scope 6 cartridge die erbij zat, Yoshi's Safari... en een game met een oranje robot... ligt op het puntje van m'n tong maar ik kan er even niet opkomen. ;)

Welke belangrijke titels zie ik dan over het hoofd?
N64 EP: Majora's Mask, DK64, Perfect Dark, Pokémon Stadium 2, SW: Rogue Squadron en E1 Racer, Castlevania 64, The World is not Enough, Turok 2 (hier kan ik me nog vergelijkingen van herinneren zonder en met EP in een of ander tijdschrift :)) en Rage Wars, Hybrid Heaven, Vigilante 8, en NFL Quarterback Club '98.

Super Scope: Scope 6, Yoshi's Safari, Battle Clash en Metal Combat (vervolg op Battle Clash, en waarschijnlijk die met die oranje robot ;)), Bazooka Blitzkrieg, X-Zone, Terminator 2, The Hunt for Red October, Lamborghini American Challenge (ja, een racespel, vraag me ook niet hoe het werkt :+), Operation Thunderbolt, en Tinstar.

Allemaal engelstalige games trouwens. Geen idee of er in Japan nog meer games voor zijn uitgebracht. Vast wel eigenlijk :+
Daar sta ik helemaal van te kijken! Echt waar, 30? Ik dacht alleen Mario Paint en Mario & Wario. :)
Wederom Operation Thunderbolt, Terminator 2, Tinstar en Lamborghini AC (:?), Mario Paint en Mario & Wario idd, Canon Fodder (:D), Lemmings 2, Mario's Early Years: Preschool Fun, Civilization, Nobunaga's Ambition (turnbased strategy :)), Might and Magic 3, Advanced Dungeons and Dragons: Eye of the Beholder, SimAnt, Jurassic Park, Arkanoid, Super Solitaire, Super Caesars Palace, Vegas Stakes, Snoopy Concert, Troddlers, Utopia, Wonder Project J, Shien's Revenge, Super Noah's Ark 3D, King Arthur's World, Fun and Games, On the Ball (doet me aan Kururin denken als ik jou verhalen daar zo over hoor ;)), en de Super Gameboy, mocht je die ook mee willen rekenen.
Ja, nu je het zegt herinner ik me dat het enige spel voor de GB camera ook was ingebouwd in de camera zelf.
Misschien ben je in de war omdat er eerst sprake van was dat je een foto van je hoofd kon nemen met de GB Camera, en die dan via het Transfer Pack naar Perfect Dark sluizen, zodat je er daar mee kon spelen. Uiteindelijk kon je nog wel wat met dat TP en PD trouwens. Wat interactie tussen de GBC en de N64 versie. Idem voor Mario Golf/Tennis, Pokemon Stadium 1/2, en Mickey's Speedway.
Nouja, waarom zouden er niet meer kunnen verschijnen? Hoe meer hoe beter toch. :9 Meer Donkey Konga's en vooral een vervolg op Jungle Beat zou ik erg leuk vinden. Hoeft niet meteen het wiel weer opnieuw uit te vinden, maar gewoon meer levels in dezelfde stijl. [...] Vergis je je niet met de Mic?
Naja, die bongo's zijn zeker leuk hoor. Het is een maffe bedoeling. Een extra Jungle Beat deel ok, maar bijvoorbeeld Donkey Konga ben ik nu wel weer op uitgekeken na 3 delen. Ik zie het meer als een leuke gadget, dan een accessoire waar iedereen games voor zou moeten maken. Toch liever de normale controller ;)

En ik las ergens dat in Odama player 2 je mannetjes kon ophitsen door te trommelen oid. Hier bijvoorbeeld. Het spel komt als ik me niet vergis volgende week uit in Japan btw :)
Ik moet toegeven dat ze het bij de cube verder wel netjes doen, omdat je de bongo's en microfoons gewoon gratis bij de spellen krijgt.
De versie met Bongo's zijn duurder dan die zonder hoor ;) Weliswaar maar een tientje of zo, maar toch. En een spel als Donkey Konga is eigenlijk alleen leuk met een paar mensen. Dus als je met z'n vieren wilt DK-en, ben je toch 150 euro kwijt.

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 07-03-2006 09:38 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:45
[...]

Dat zijn er echt veel meer dan ik verwachtte!
Veel 3rd party ook. Meestal unlock je er waarschijnlijk alleen maar het één of ander mee, maar toch, indrukwekkend.
.
Jammer inderdaad dat het vaak minimale zaken zijn die je met de GBA link kunt doen. Zoals in Rogue Squadron 3: kun je in multiplayer orders geven via je GBA.. zodat je tegenstander het niet kan zien. Wooptiedoo.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]
Turok 2 was een van de eersten b.v.

edit:
dubbelpost..

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 07-03-2006 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

En de nieuwe dansmat dan ? daar is tot nu toe maar 1game voor... en er was toch ook een vishengel voor de N64? Opzich is het best jammer dat een (leuke) uitbreiding niet goed ondersteunt word.
Mario dance is op zichzelf al zo briljant die heeft geen vervolg nodig.
tis ook niet dat je de acc kocht. iig 60E voor een nieuw spel is toch normaal?

Die dansmat kreeg je er gratis bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die promotional disc van zelda die gaat toch nog best duur de deur uit op ebay.
Waar kreeg je die bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

o.a. Mariokart bundle (als je die nog kan vinden en als je dan ook nog eens de juiste vind) Zelda silver cube bundle (dacht ik, alleen was dat misschien de master quest ipv de collectors edition disc, maar dat weet ik niet meer en ben te lui om te zoeken)
Vroeger stond het ding ook in de sterrencatalogus.
Ik heb hem zelf bij N-gamer vandaan :)

Dat soort meuk :)

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 07-03-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

MaxBurn schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:59:
o.a. Mariokart bundle (als je die nog kan vinden en als je dan ook nog eens de juiste vind) Zelda silver cube bundle (dacht ik, alleen was dat misschien de master quest ipv de collectors edition disc, maar dat weet ik niet meer en ben te lui om te zoeken)
Vroeger stond het ding ook in de sterrencatalogus.
Ik heb hem zelf bij N-gamer vandaan :)

Dat soort meuk :)
Bij de Zelda bundle zat alleen een 2e disk met daarom zelda OOT & MQ. Ik heb toen mijn zwarte cube verkocht, zodat ik deze bundle kon halen, toen der tijd :D

Bij Mariokart bundle, zat idd een 2e disk met 4zelda games dacht ik. Die moet ik ook nog ergens zien te krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tjah tis allemaal zo duur. Ik ga me er maar niet aan wagen.
Wel leuk zoveel zelda spelletjes op 1 disc.

occarina of time zou ik graag nog een keer willen spelen (mss een keer over vijf jaar wanneer de revo aan het einde van zijn leven is)

http://cgi.ebay.nl/GC-Zel...30305QQrdZ1QQcmdZViewItem

Mag dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nee, het zal gewoon een scan zijn van een bestaande guide, en dus is het een illegale kopie ervan.

eBay/Marktplaats/Speurders staan vol met illegale zooi.
Je moet echt goed opletten wat je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Oorspronkelijk zat 'ie gewoon bij de Wind Waker. Bij de eerste oplage.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
Captain N schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:59:
Hier nog maar even de pic uit m'n post uit het Goeie oude retro consoles topic. :)
Kappen nu he, smerige sadist! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hehe })

Overigens mensen hier al van op de hoogte? Zou nog best wel eens een leuk spel kunnen worden, zo aan het einde van de Cube z'n levensduur :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Supermonkey ball 2 heb ik even supersnel weer verkocht. maar totaal niks voor mij zeg. Ik ging blind af op die goede ratings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het is dan ook een briljant spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand die ervaring heeft met future tactics?
Ik heb het gekocht. Maar is iets anders wat ik dacht dus heb eigenlijk ook geen zin meer om te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ken het spel geeneens, scoort middelmatige cijfers op game rankings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Captain N schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:38:
Hehe })

Overigens mensen hier al van op de hoogte? Zou nog best wel eens een leuk spel kunnen worden, zo aan het einde van de Cube z'n levensduur :)
Dat ziet er best wel leuk uit. Vind super monkey ball 2 echt tof, behalve 1 level in wereld 3 dacht ik. Dat level met die ballen die op de baan stuiteren. Heb dat level na heel veel keer proberen ooit eens met geluk uitgespeeld alleen waren we toen zo handig om het saven te vergeten :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:45

Smoonshine

Feyenoord!!

Zijn er trouwens al mensen die iets binnen hebben gekregen dat ze begin februari hebben besteld via de sterrencatalogus. Ik heb zelf zo'n Nintendo DS tasje besteld, maar nog steeds niets gezien. Hoe lang duurt dit normaal gesproken bij Nintendo?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:25:
Zijn er trouwens al mensen die iets binnen hebben gekregen dat ze begin februari hebben besteld via de sterrencatalogus. Ik heb zelf zo'n Nintendo DS tasje besteld, maar nog steeds niets gezien. Hoe lang duurt dit normaal gesproken bij Nintendo?
Volgens het bevestigingsmailtje dat je krijgt hoort het maximaal 28 dagen te duren. Nintendo doet er meestal veel langer over. Ik heb al meerdere keren wat besteld(Game Boy Player en BG&E) en die kwamen pas na een week of vijf á zes aan. Begin februari had ik toevallig ook een Mario Controller besteld, maar die had ik al binnen 2 dagen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Anoniem: 155599 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:00:
Supermonkey ball 2 heb ik even supersnel weer verkocht. maar totaal niks voor mij zeg. Ik ging blind af op die goede ratings
Dmn die probeer ik al een tijdje voor een redelijke prijs op de kop te tikken. Echt een van de leukste party games zeg _/-\o_

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:09:
Ken het spel geeneens, scoort middelmatige cijfers op game rankings.
Future tactics
ik heb het spel gister even gespeeld. Leek een beetje op een blije Jagged alliance 2.
Op zich wel leuk maar niks voor mij. Hup in de verkoop :)

SMball 2 had ik trouwens samen met metroid prime voor 25 verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Jij bent echt gestoord. Dat je SM2 niet leuk vind is tot daar aan toe maar...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

METROID PRIME VERKOPEN?!?! BEN JE NOU HELEMAAL VAN DE POT GERUKT?

:D

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 09-03-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

ga ik ook verkopen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Super Monkey Ball 2, is inderdaad minder dan deel 1 (deel 1kun je kopen voor 16euro bij play.com momenteel ;) ). Maar wegdoen ? nee dat niet :D De rollende aapjes blijven toch een topper. Voor mij is zelfs monkey ball 1 de beste gamecube game denk ik :) Ondanks dat ik expert mode niet eens kan uitspelen :X

Wie gaat er straks een nieuw deeltje openen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-06 12:10
Goeie vraag! Ik pas, ik vond de eerste keer al moeilijk genoeg. De wijzigingen die ik wilde bespreken werden niet echt warm ontvangen. Ik beperk me tot lurken/posten.

Overigens kan de TS nu iig wel gewoon gecopypaste worden!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik weet dat ik niet echt veel reacties post maar voor deze maak ik graag een uitzondering!

METROID PRIME VERKOPEN IS "NOT DONE"!!!!!

Ik neem aan dat je Metroid Prime 2 nog wel in je collectie hebt zitten en ik adviseer dit ook zo te houden. We proberen allemaal het niveau van het topic een beetje hoog te houden. >:)

P.s. misschien een idee om dit als regel op te nemen voor het volgende topic deel!

[ Voor 14% gewijzigd door fZeroNewbie op 09-03-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Aap schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:45:
Super Monkey Ball 2, is inderdaad minder dan deel 1 (deel 1kun je kopen voor 16euro bij play.com momenteel ;) ). Maar wegdoen ? nee dat niet :D De rollende aapjes blijven toch een topper. Voor mij is zelfs monkey ball 1 de beste gamecube game denk ik :) Ondanks dat ik expert mode niet eens kan uitspelen :X

Wie gaat er straks een nieuw deeltje openen ?
Smaken verschillen ik vind het vliegen in deel 2 veel leuker je kan elkaar veel beter pesten dan in een, multiplayer vind ik 2 dus echt tha bomb!!!

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
niet om t'een of ander hoor, maar ik vind dat de revolution zn eigen topic verdiend.
want mensen voelen zich ook meteen aangevallen als de revolution de gamecube2 genoemd word.

en er is genoeg verschil tussen beide....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:33:
niet om t'een of ander hoor, maar ik vind dat de revolution zn eigen topic verdiend.
want mensen voelen zich ook meteen aangevallen als de revolution de gamecube2 genoemd word.

en er is genoeg verschil tussen beide....
Volledig mee eensch!
De Revolution verdient zijn eigen topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Jij bent de enige hier de de Revolution de Gamecube 2 noemt eigenlijk. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Speedy55 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:14:
[...]

Smaken verschillen ik vind het vliegen in deel 2 veel leuker je kan elkaar veel beter pesten dan in een, multiplayer vind ik 2 dus echt tha bomb!!!
Zeker :) jammer is als je items aanzet, er vaak iemand wint. Een maat van mij kent dat vliegen uit z'n kop. Die pakt altijd als eerste die magneet zegmaar en land daarom altijd goed. Ik speel dit spel stukken minder dan hem en doe het dus lekker ouderwets(gewoon vliegen en landen), maar dan word het minder leuk ;) (hij heeft dan steeds de meeste punten & geen skills) daarom spelen we dan ook maar met items off ;) :p

En over de revolution.... ik hoop dat het liefst in 1topic blijft. Kijk eens naar de Xbox en de xbox360 topics. Het xbox topic is volledig uitgestorven. Zonde. Als je nu een xbox vraagje hebt, kijkt er bijna niemand naar... en dat ga je dan ook krijgen met de Rev.

* Dutchie! stemt voor 1 gezamelijk topic

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 09-03-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Don't shoot me, maar de console (ik spreek niet over de controller) zelf is toch niets anders dan een opgevoerde gamecube?
Een snellere IBM cpu, snellere grafische ATI chip zodat de developpers direct gemakkelijk kunnen proggen op dit platform? Eventueel de draadloze netwerkmogelijkheid? (maar dit is toch niet meer dan een wifi chip plaatsen?)

Dus GameCube2 zou nog geschikt zijn als naam ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 31421 op 09-03-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 31421 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:44:
Don't shoot me, maar de console (ik spreek niet over de controller) zelf is toch niets anders dan een opgevoerde gamecube?
Dat weten we nog niet, maar het ligt niet voor de hand.
Een snellere IBM cpu, snellere grafische ATI chip zodat de developpers direct gemakkelijk kunnen proggen op dit platform? Eventueel de draadloze netwerkmogelijkheid? (maar dit is toch niet meer dan een wifi chip plaatsen?)
Alle onderdelen worden inderdaad sneller, dat gebeurt ook met de PS3 en de Xbox360, maar het is niet zo dat de CPU en grafische chip simpelweg zijn opgevoerd. Daar lijkt het iig niet op, aangezien de chips helemaal opnieuw ontworpen zijn.
Ja, waarom niet. Sony noemt de opvolger van de PS2 ook gewoon de PS3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 62837 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:36:
[...]

Volledig mee eensch!
De Revolution verdient zijn eigen topic!
Dit is al meerdere keren ter sprake gekomen en in de meerderheid van de reacties staat er dan steeds dat het in één topic moet blijven. Het zijn meestal de mensen die nooit in dit topic posten die twee verschillende topics willen. Het idee is dat de Gamecube tussen nu en de Revolution launch langzamerhand voor een groot deel uit de topicstart zal verdwijnen. Het nut van één topic houden is dat je dan een centrale plek hebt voor spellen zoals Twilight Princess, waarvan het vrijwel zeker is dat het spel de nieuwe controller gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Inderdaad, om nog maar een argumentje te geven. De revolution is volledig backwards compatible met de gamecube. Hell, je kunt er zelfs GC controllers op aansluiten. Dus laten we alsjeblieft alles in hetzelfde topic houden.

Wel zo gezellig! :D

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 09-03-2006 13:18 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109280

Anoniem: 31421 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:44:
ik meng me er voor de verandering ook weer even in:

heet de gameCUBE niet gameCUBE omdat hij sortof de vorm van een kubus heeft? Volgens mij niet echt taktisch om je nieuwe spelcomputer die voor geen meter lijkt op een kubus de naam gameCUBE2 te geven...

Daarnaast ben ik van mening dat het nu wel ok is om je spelcomputer revolution te noemen, maar het heeft voor mij een beetje de indruk zo van kijk, wij zijn nieuw. Over 10 jaar vind ik het vast idioot dat ze het Revolution noemden :P

Ik zou de Rev (in de trend van gameCUBE) gewoon Game3DVDCases noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Wat dacht je van de GameBeam?

Maar ik vind Revolution een prima naam, bekt wel lekker.

[ Voor 51% gewijzigd door SD5k op 09-03-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De speelstraal / speellichtstraal?
Geen beste naam hoor :P

Spelkubus klinkt tenminste nog goed :)

[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 09-03-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 109280 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:21:
[...]

heet de gameCUBE niet gameCUBE omdat hij sortof de vorm van een kubus heeft? Volgens mij niet echt taktisch om je nieuwe spelcomputer die voor geen meter lijkt op een kubus de naam gameCUBE2 te geven...
Wel een heel revolutionaire vorm van kubus :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

MaxBurn schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:49:
De speelstraal / speellichtstraal?
Geen beste naam hoor :P

Spelkubus klinkt tenminste nog goed :)
'Beam' is ook het engelse woord voor de geometrische balk, wat slaat op de vorm van de Revolution uiteraard. (8>

[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 09-03-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Ik vind het toch leuk als mensen steeds weer F-zero GX zo moeilijk vinden...Ik heb alles op Master uitgespeeld, ik snap het niet...Goed, het is af ent oe kut als je net die ene bocht niet haalt (-kuch kuch- dat ene Big Blue level met die ONMOGELIJKE bocht...), maar zó moeilijk is ie toch niet?

Nou kan het wel eaan mij liggen, ik heb 1 keer een race op een AX-kast gedaan, en die staat er volgens mij nóg in...(snaken op een AX kast...:P)

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

coptician schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:59:
Ik vind het toch leuk als mensen steeds weer F-zero GX zo moeilijk vinden...Ik heb alles op Master uitgespeeld, ik snap het niet...Goed, het is af ent oe kut als je net die ene bocht niet haalt (-kuch kuch- dat ene Big Blue level met die ONMOGELIJKE bocht...), maar zó moeilijk is ie toch niet?
Ik heb dat uiteindelijk ook allemaal gehaald, maar ik vond het toch lastiger dan de gemiddelde race-game. Ook vanwege de snelheid!

Heb je ook de hele story mode uitgespeeld op very hard?
En alle eindfilmpjes van alle personages unlockt?

Kijken of je het dan nog steeds zo makkelijk vindt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

De moeilijkheid zit em in de Story Mode.

Die Grand Prix modus helemaal op Master halen lukt de meesten wel na een tijdje inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Anoniem: 115248 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:06:
[...]

Ik heb dat uiteindelijk ook allemaal gehaald, maar ik vond het toch lastiger dan de gemiddelde race-game. Ook vanwege de snelheid!

Heb je ook de hele story mode uitgespeeld op very hard?
En alle eindfilmpjes van alle personages unlockt?

Kijken of je het dan nog steeds zo makkelijk vindt. ;)
Sommige Story Mode races inderdaad niet...Dat moet ik eens gaan proberen. Grote probleem met Story Mode is dat ik de mentaliteit van de meeste van die races niet heb, geen dingen verzamelen en zo.

Eindfilmpjes van alle personages is piece of cake, gewoon de AX cup of Masturtje doen. Die kan ik met 1 hand zo'n beetje wel uitspelen.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

coptician schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:23:
[...]
Sommige Story Mode races inderdaad niet...Dat moet ik eens gaan proberen. Grote probleem met Story Mode is dat ik de mentaliteit van de meeste van die races niet heb, geen dingen verzamelen en zo.
Extra wagens verzamelen is toch wel heel erg de moeite waard. :9 Al die onderdelen voor de shop vond ik ook minder boeiend, die garage heb ik überhaupt nooit zoveel tijd in gestoken.

Sommige missies zijn leuker dan andere, maar in de meeste gevallen leer je ook nieuwe technieken die je later in de GP en time trial weer kunt gebruiken. Voordat ik het spel kocht leek het me helemaal niks die story mode, maar ik ben er toch behoorlijk aan verslaafd geraakt.
Eindfilmpjes van alle personages is piece of cake, gewoon de AX cup of Masturtje doen. Die kan ik met 1 hand zo'n beetje wel uitspelen.
Ik heb het toch maar met 2 handen gedaan. :p

Meestal is het wel te doen, maar met de Black Bull en de Dark Schneider vond ik het echt een nachtmerrie. Filmpje van de Black Bull was wel erg leuk.

Waar heb je trouwens op een AX-kast gespeeld? Dat wil ik toch ook nog weleens een keer meemaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

coptician schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:59:
(-kuch kuch- dat ene Big Blue level met die ONMOGELIJKE bocht...
Die bocht is alleen niet onmogelijk..

Grandprix Master is rete-simpel, helemaal met snaken. (Maar zonder ook) Haal eerst alle story modes maar op very hard..die zijn wel moeilijk hoor :) (en dat hoor je mij eigenlijk nooit zeggen over een game)

[ Voor 33% gewijzigd door Max|Burn op 09-03-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
fZeroNewbie schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:57:
Ik weet dat ik niet echt veel reacties post maar voor deze maak ik graag een uitzondering!
"Niet veel" is een understatement. Dat is je eerste post :+

</offtopic>

Anyway, ik heb laatst mn GC maar weer es onder het stof weggehaald.
En maar es verder gegaan met ToS. Best wel een goed spel, nu dat ik weer aan het spelen ben heb ik geen idee waarom ik gestopt was.

Gelijk weer een tijd rond wezen lopen voor niks.
spoiler:
Ik moest die key-crest vinden voor Colette. Maar die lag bijna onder mn neus. En ik maar de hele wereld doorlopen op zoek naar dat stomme ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

2 jaar geregistreerd zijn en dan je eerste post :D Impressive.
Welkom op GoT! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een zilverkleurige Gamecube + Wavebird + Sonic Heroes + NHL 2003 en Tony Hawk 4 + Metroid Prime aan 150€
Is dat nog een interessante koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Mwah, valt wel mee. Ik denk voor die set eerder aan €125 - 130.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Anoniem: 31421 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 08:49:
[...]
Is dat nog een interessante koop?
Niet echt, nieuw is het ongeveer voor hetzelfde te koop. (Alleen silver cube wordt moeilijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

MaxBurn schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 08:19:
2 jaar geregistreerd zijn en dan je eerste post :D Impressive.
Welkom op GoT! :P
Hahhaha, hij post niet echt veeel----> 1e Bericht na bijna 2 en een halve jaar. Dat zijn echt de passievelingen...zo heb je er veel hoor. Anyway, welcome..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Sur_G: Nice Avatar :P

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 10-03-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

offtopic:
Thank you, Maar Macron 1 mag er ook wezen hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Kwam op de releaselijst van Ubisoft de volgende Revolution spellen tegen:
  • November 2006: Tom Clancy's Rainbow Six 5 (PS3, Xbox 360, Rev, PSP)
  • November 2006: Rayman 4 (PS3, Xbox 360, Rev, PS2, Handheld)
  • Februar 2007: Brothers in Arms 3 (Xbox 360, Rev, PS2, NDS)
  • März 2007: Assassin (PS3, Xbox 360, Rev, PSP)
  • Frühjahr 2007: Ninja Turtles (PS3, Rev, Xbox 360, Handhelds, huidige generatie consoles)
bron

Zou je hier ook weer uit kunnen afleiden dat de Revolution iig voor november komt?

[ Voor 9% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 10-03-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

De revo zou toch voor thanksgiving te krijgen zijn? dat is dacht ik ook in November dus dan is het idd niet vreemd als die games voor november staan geplanned. Aan de andere kant, de ps3 staat er ook tussen en daarvan is het helemaal niet zeker wanneer die nou echt komt. Van de revo is tenminste wel bekend dat de hardware af is tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

En het kan ook betekenen dat de game dan gereleased wordt voor een systeem, dat hoeft niet noodzakelijk al die genoemde systemen tegelijk te zijn.

Het zijn volgens mij ook best grote titels die op de Rev komen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 10-03-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:00:
De revo zou toch voor thanksgiving te krijgen zijn? dat is dacht ik ook in November dus dan is het idd niet vreemd als die games voor november staan geplanned.
Hoho, Nintendo, iig de mensen die het kunnen weten, heeft hier niets over gezegd. Ze zeggen alleen maar E3 (en natuurlijk 2006 :P)...

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 10-03-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Volgens mij hebben ze toch echt gezegd dat ie voor de feestdagen in de winkel zou moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Reggie:
Eventually, he came around to the subject of Nintendo's next generation console, codenamed Revolution. "Our greatest innovation will come later this year with the Nintendo Revolution," he said. "Its sole purpose is to continue groundbreaking entertainment to the consumer."
Satoru Iwata:
We can’t disclose the Revolution’s release period yet, but we have no plans to miss out on the year-end sales battle.

As for North America, we need to release it by Thanksgiving, or otherwise we won’t receive support from the retail industry. So the Revolution will be released prior to that period,”
Na 2 minuten zoeken..

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 10-03-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je zou bijna denken dat het nog wat gaat worden met die revo ^-^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:55

Smoke

Maverick Reploid

Anoniem: 115248 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:50:Waar heb je trouwens op een AX-kast gespeeld? Dat wil ik toch ook nog weleens een keer meemaken. :)
Ik weet niet waar hij heeft gespeeld, maar Taurus in Velden(bij Venlo) heeft er 2 naast elkaar staan. Zijn allebei de fullsize modellen met beweging enzo, kost 1 euro per race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Thnx :)

Ik wist niet dat er een zo'n motion sensor bar zou komen, al is dit van een developers kit en dus hoogstwaarschijnlijk niet finalversie, maar toch.
Afbeeldingslocatie: http://revolutionmedia.ign.com/revolution/image/article/694/694785/hands-on-revolution-dev-kit-20060309051620301-000.jpg
Het gaat dus om het ding onder de TV ;)

Ook is de afstandbediening controller, kleiner dan ik had verwacht.
Afbeeldingslocatie: http://revolutionmedia.ign.com/revolution/image/article/694/694785/hands-on-revolution-dev-kit-20060309045216755-000.jpg

Nou had ik ook gezelen dat er 20maart groot nieuws zou komen. Nu ben ik helaas het nieuwsbericht kwijt :( Er is de 20ste een beurs (developersbeurs ofzo?) Nintendo zou er echt iets groots laten zien. Wie weet waar ik het over heb, of heb ik het gedroomd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep GDC. En volgens Matt van IGN krijgen we daar al een paar leuke dingen te zien. :)
Hmm.

Well, you won't have to wait for E3 for stuff, that much I can guarantee. GDC should be decent. And you'll learn about and even see games prior to E3.

Matt

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:27:
Yep GDC. En volgens Matt van IGN krijgen we daar al een paar leuke dingen te zien. :)

[...]
Stoer.

Misschien is het een idee om het volgende topic om te dopen tot "Het Grote Revolution en Gamecube Topic Deel 60"? Er zijn nu nog maar 60 dagen te gaan tot de persconferentie, dus misschien is het ook een goed idee om een teller tot de pre-E3 persconferentie toe te voegen aan de topicstart?

Ik wil in principe de volgende topicstart wel maken, maar ik zou waarschijnlijk maandag of dinsdag pas een teller kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 14:21

XiN-eViL

kzie-nie-veel

MetroidPrime schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:36:
[...]

Stoer.

Misschien is het een idee om het volgende topic om te dopen tot "Het Grote Revolution en Gamecube Topic Deel 60"? Er zijn nu nog maar 60 dagen te gaan tot de persconferentie, dus misschien is het ook een goed idee om een teller tot de pre-E3 persconferentie toe te voegen aan de topicstart?

Ik wil in principe de volgende topicstart wel maken, maar ik zou waarschijnlijk maandag of dinsdag pas een teller kunnen toevoegen.
Ik verveel me momenteel, dus ik kan wel ff op m'n site gaan klooien met de gd2 library en een leuk pngtje / jpgtje maken die af gaat tellen.
Als iemand dan even de exacte tijd post (als die bekent is), en eventueel een achtergronddingetje ofzo, dan ga ik wel knutselen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tot hoeveel post gaat een topic eigenlijk?

Tot de duizend?
Densha Otoko ^-^ (japanse live action serie refferentie waarin ook een forum topic is met 1000 posts)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.