Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 59 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.253 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

MaxBurn schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:03:
MP2E Hint: GA NAAR DEUR X
Mithrandir gaat naar deur X
Deur X heeft een wapen nodig die Mithrandir niet heeft. (Geen idee meer welke..)
Mithrandir zoekt maar vind niet de juiste kamer
Dat klinkt inderdaad nogal ergerlijk.
Ik kan me zo'n situatie ook helemaal niet herinneren. Ik raakte pas tegen het einde van het spel in de war als je nog een grote fetch-quest moet gaan doen met ongelooflijk vage hints over waar je die "voorwerpen" dan kon vinden.

Tot aan dat moment was het spelverloop voor mij heel soepeltjes, en de hints vooral nuttig. Blijkbaar ben je dat wapen net misgelopen. Wel lullig.
Ik kan me wel voorstellen dat je bij zoiets eerder afhaakt dan bijvoorbeeld een eindbaas die de hele tijd niet wil lukken.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Als ik het me goed herinner was hij bij de Alpha Blogg geweest, en daarna vast. Ik weet eigenlijk niet te herinneren dat het daar lastig was, maar ik zal wel net per ongeluk over zo'n beam gestruikeld zijn ofzo :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:15:
[...]Dat klinkt inderdaad nogal ergerlijk.
Ik kan me zo'n situatie ook helemaal niet herinneren. Ik raakte pas tegen het einde van het spel in de war als je nog een grote fetch-quest moet gaan doen met ongelooflijk vage hints over waar je die "voorwerpen" dan kon vinden.

Tot aan dat moment was het spelverloop voor mij heel soepeltjes, en de hints vooral nuttig. Blijkbaar ben je dat wapen net misgelopen. Wel lullig.
Ik kan me wel voorstellen dat je bij zoiets eerder afhaakt dan bijvoorbeeld een eindbaas die de hele tijd niet wil lukken.
Naar mijn idee hoort het bij de gameplay van Metroid Games ;).

Gewoon een beetje opletten en schrijf ook alles op, als je in kamers bent, dat scheelt echt een hoop! Iedere keer als je een nieuw voorwerp oppakt, kun je weer verder, altijd ;) !

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nou nee hoor..ben wel wat gewend maar dit sloeg nergens op en gebeurt normaal ook niet in MP :P Kan niet zeggen dat ik superveel me best had gedaan, maar toch..het werd even TE doelloos. Zat toen ook rond me diploma periode van me studie dus had er niet veel tijd voor.
Deur X heeft een wapen nodig die Mithrandir niet heeft. (Geen idee meer welke..)
Welk wapen ik nodig heb kan ik zo opzoeken (weet het NU gewoon even niet meer) maar weet gewoon niet waar het ding is. Als ik het me goed herinner was het wel de powerbomb..terwijl ik seaker nog niet eens had..dus kan best zijn dat de hint gewoon niet klopt en me op het verkeerde spoor zette :)

[ Voor 46% gewijzigd door Max|Burn op 29-12-2005 12:58 ]

ma ma ma ma ma macron one

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De prijs discussies kunnen imho helemaal niet gevoert worden.

Eerst maar even afwachten wat er daadwerkelijk in het apparaat komt, en welke services er zijn.

Als b.v. alle NES, SNES, N64 gratis ter beschiking komen, vind ik 299,- ook wel prima. Als daarbij spellen 39,- gaan kosten, vind ik 349,- ook goed.

Is het niets van dat alles, tsja, dan 149,-. Behalve als er goede internet ondersteuning is, dan 199,-

Enz. enz. enz. enz.

We weten nog niet eens wat het precies gaat worden, en wat we kunnen met het apparaat. Laat staan dat we nu alvast een prijs kunnen gaan bepalen.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als b.v. alle NES, SNES, N64 gratis ter beschiking komen
<-- neh

We weten in principe genoeg. Het dubbele van de Xbox1 / driedubbele van de GC is zo vaak door developers genoemd dat het ook wel in die richting zal zitten. Geloof me..qua geometrie zijn de huidige games al best goed..verbeter dat ietsje en pomp heel veel in o.a. de texture quality en je hebt hele mooie games op hardware dat slechts 2x/3x zo krachtig is. Ik maak me er dus niet zo druk om.

Ik denk dat een bundel met Rev. + Rev. controller + Shell + Nintendo game te doen is voor 250,-.

[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 29-12-2005 13:15 ]

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

MaxBurn schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:55:
[...]
Nou nee hoor..ben wel wat gewend maar dit sloeg nergens op en gebeurt normaal ook niet in MP :P Kan niet zeggen dat ik superveel me best had gedaan, maar toch..het werd even TE doelloos. Zat toen ook rond me diploma periode van me studie dus had er niet veel tijd voor.

[...]
Welk wapen ik nodig heb kan ik zo opzoeken (weet het NU gewoon even niet meer) maar weet gewoon niet waar het ding is. Als ik het me goed herinner was het wel de powerbomb..terwijl ik seaker nog niet eens had..dus kan best zijn dat de hint gewoon niet klopt en me op het verkeerde spoor zette :)
Powerbomb komt vrij ver na de Seeker... Die ga ik volgens mij nu pas halen :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 28 december 2005 @ 12:05:
Ik denk dat we een prijs van €99,- of €149,- voor de Revolution voorlopig wel kunnen vergeten:

mijn bron: http://gameqube.nl/article.php?id=14067

Lees trouwens net ook even de bron van dit nieuws, gamefront (die het overigens weer van yahoo hebben) en daar staat dat de Revolution in een andere prijsklasse zal zittend dan de Xbox360. Als ie dan 249,- wordt dan zit hij mijns inziens nog steeds aarig in dezelfde prijsklasse als de 360. Het zal dus wel lager worden dan 249,- als je het mij vraagt. Al zit je er maar iets onder zit, €229,- ofzo dan zullen mensen het denk ik weer wel zien als een andere prijsklasse.
Vreemd artikel, volgens mij waren de eigenlijke woorden dat Nintendo een eigen 'prijsklasse' wilde creëeren door (ver?) onder de 360 te gaan zitten. €150/200 lijkt me dus júist nu realistisch :)

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Business Week meldde eerder al dat Microsoft op elke Xbox 360 zo'n $126 verlies maakt. Volgens sommigen is dit bedrag zelfs hoger.

Insider Scoop weet te melden dat 's werelds grootste software maker maar liefst $300 verlies maakt op elke verkochte Xbox 360. Een tipgever die werkzaam was bij IBM en werkte aan het design van de chip voor de Xbox 360 wist te melden dat 1 enkele Xbox 360 ongeveer $715 kost om te maken. De productiekosten zijn nog erg hoog.

Hoewel het vreemd lijkt een product te verkopen waarop verlies wordt gedraaid, is dit eigenlijk best gangbaar. Indien er via andere wegen meer inkomsten kunnen worden binnegehaald waarmee het verlies gecompenseerd wordt, dan is er in feite geen probleem.

Als Microsoft op elke Xbox 360 ongeveer $300 verlies draait, hoeft elke Xbox 360 bezitter maar 5 games te komen waardoor die $300 verlies weggeschreven zijn aangezien er allerlei leuke snufjes op de Xbox 360 zitten die ook geld opleveren voor Microsoft.
1. Holy fuck
2. Bold: 5 games per console is redelijk veel. Gemiddeld zit men na een redelijke tijd pas op 3-4 games. Sowieso slaat die rekensom van gamers.nl helemaal nergens op. 5 games kosten 60 euro, alsof MS 60 euro licentiekosten per game trekt 8)7 MS moet, als dit waar is, 15 games per console verkopen ofzo willen ze kiet spelen ? Kan me niet voorstellen dat men meer dan 5 a 10 euro per game aan licentiekosten verdient. (Best case 15 euro? Alhoewel dat me al schandalig lijkt)

Zegt wel weer wat over het publiek en gamers.nl dat niemand dit opmerkt?

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 29-12-2005 14:10 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
MaxBurn schreef op donderdag 29 december 2005 @ 14:08:
[...]

1. Holy fuck
2. Bold: 5 games per console is redelijk veel. Gemiddeld zit men na een redelijke tijd pas op 3-4 games. Sowieso slaat die rekensom van gamers.nl helemaal nergens op. 5 games kosten 60 euro, alsof MS 60 euro licentiekosten per game trekt 8)7 MS moet, als dit waar is, 15 games per console verkopen ofzo willen ze kiet spelen ? Kan me niet voorstellen dat men meer dan 5 a 10 euro per game aan licentiekosten verdient. (Best case 15 euro? Alhoewel dat me al schandalig lijkt)

Zegt wel weer wat over het publiek en gamers.nl dat niemand dit opmerkt?
Jij maakt ook wel heel selectief vet ;), er staat ook nog: aangezien er allerlei leuke snufjes op de Xbox 360 zitten die ook geld opleveren voor Microsoft.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zoals? Online? Wat 20% maar gebruikt en van die 20% zal misschien 20% gold nemen ? (of hoe het ook heet, iig de niet gratis versie))

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
nee k denk dat hij doelt op de veel te dure hardeschijven en fontjes enzo ;)

Computer says no

Verwijderd

hardeschijven, frontjes, controllers, live abbo's , headsets, expansions etc etc .

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb samen met mijn Kururin Squash! een FreeLoader gekocht. Om precies te zijn versie 1.6B. Weet iemand wat die stippen (pukkeltjes) zijn die vlakbij het gaatje zitten? Iemand die een FreeLoader heeft weet wel wat ik bedoel. Nog binnen de ring waar de streepjescode op de CD staat.

20*350ZO45°

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 21:11

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

volgens mij erom te zorgen dat je je freeloader disc niet bekrast wanneer je hem ergens neer zet

| My SpiderWeb |

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

LoEnaTiQ schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:40:
volgens mij erom te zorgen dat je je freeloader disc niet bekrast wanneer je hem ergens neer zet
Zou inderdaad een logische beredenering kunnen zijn! Als je je schijfje ergens neerkwakt ligt hij nooit op de datalaag maar op die "pukkeltjes". Enfin, voor mij overbodig, ik ben gewoon zuinig op mijn spullen ;)

20*350ZO45°

• Hoedje
Goed jongens, de topicstart is nu weer redelijk gefixed. Ik wil nu ook nog wel wat (kleinere) dingen aan de content doen. Maar het belangrijkste zijn de gameslijsten. Daarvoor heb ik dus verschillende vragen (met mijn antwoorden):

A. Wat zijn de huidige topgames?
-Batillion Wars
-Fire Emblem
-Mario Smash Football
-Prince of Persia: The Two Thrones
-SSX On Tour
-Dancing Stage Mario Mix

B. Wat zijn de must-haves?
-Super Monkey Ball 2
-Paper Mario 2: The Thousand Year Door
En dan zou ik zeggen F Zero GX en Soul Calibur 2 eruit.

C. Wat voor nieuwe games zijn er?
-MP7 (maar die ga ik niet toevoegen, dan kun je wel bezig blijven ;))
-Sonic Riders (schijnt niet echt een topper te worden, dus voeg ik ook niet toe, maar wat wel :?)

En tot slot wat voor dingen zou ik met het stuk van de revolution kunnen doen? (dus tips om aan te passen etc., als iemand daar het stuk van zou willen aanpassen en het dan mailt, is ook prima, credits komen er dan natuurlijk bij :)).

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 29-12-2005 17:08 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Jij bent echt gek :)

• Hoedje
Crazy, that's me })

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hmm..hehe..oude aflevering en ik kijk het ook nooit maar--->

Speel net sinds gister weer een beetje Super Smash Brothers..
Had geen zin meer..zet TV op Net5. ..ER..

Zuster: "Do you want to play Nintendo?"
Jochie: "Yeah!! Does it have Super Smash Brothers!?!?!!!"

ehehehe..brought a smile on my face :)

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 29 december 2005 @ 17:06:
Dat kun je echt niet maken. :p

En waarom überhaupt spellen eruit halen? Ik vind de "must haves" categorie nu al vrij mager. Alsof de gamecube maar 8 must have games heeft. Als ik het voor het zeggen had zouden er maar 2 of 3 games staan bij "huidige toppers", en een hele waslijst bij must haves. ;)

Vanuit de huidige toppers zou ik in dit geval minstens Animal Crossing, Paper Mario 2, Metroid Echoes, The Twin Snakes & Resident Evil 4 naar de categorie must haves verplaatsen.

Daarnaast zou ik ook spellen als Mario Sunshine, Zelda Four Swords, Pikmin 1, Donkey Kong Jungle Beat en Killer 7 erbij zetten.

Hoedanook, in ieder geval niet F-Zero eruit knikkeren! :p
C. Wat voor nieuwe games zijn er?
Ja, goede vraag. ;) Ik denk dat er volgend jaar nog maar erg weinig interessante spellen voor de cube uitkomen.

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
MaxBurn schreef op donderdag 29 december 2005 @ 09:10:
2 werd bij mij zo onboeiend dat ik hij al eeuwen stof ligt te happen zonder dat ik ook maar op de helft was. Zat ergens vast en de hint die ik kreeg klopte niet. Na een paar keer van voor naar achter lopen had ik het wel gezien.
Ah kom op, als pro-gamer, speel je MP(2) toch gewoon zonder hints. Dat vind ik echt zo nep, op de SNES had ik ook geen hints in Super Metroid, waarom moet het ze nu wel inzitten dan. Ik wil zelf ontdekken. En als mn computer al weet waar ik heenmoet, waarom krijg ik dan gelijk de hele kaart niet.
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 10:30:
[...]

Haha! ;)
Ja kwestie van oefenen. Maar als het spel je verder niet aanspreekt gewoon lekker laten liggen. :)
Ik zal nog wel es kijken of en F-Zero van iemand kan lenen. Of als ik em ergens een keer voor een goede prijs kan vinden, dat ik em dan gewoon koop. Oefening baart kunst, en als het beter gaat wordt het spel vanzelf leuker.
MaxBurn schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:03:
Euh..was geen 60E iig :) Zoveel tijd om te gamen heb ik niet dus het komt vooral daardoor. Kan het ook harder proberen maar daar had ik geen zin in / tijd voor.

Het is als volgt:

Mithrandir gaat naar deur X
Mithrandir zoekt maar vind niet de juiste kamer

Heel irritant dus ;)
En dat vind ik dus leuk, dingen zelf zoeken. En de wereld ontdekken. :)
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:11:
Ik mis wel echte coole Single Player games de laatste tijd, ik vind die party games niet vervelend, maar de focus mag toch meer op single player gaan liggen. Met de Revo ook, ik hoop dat de balans SP / MP goed is, MP is leuk, maar erg overschat. Ik denk dat best veel mensen ook single player games leuk vinden.
Het enige spel wat ik online speel is Counter Strike - Source. Dat spel moet het echt hebben van online spelen imo. Maar voor de rest blijft het toch echt single player voor mij.

Ik heb ook XB Live, maar ik denk niet dat ik er meer dan 2 uur gebruik van heb gemaakt.
Eigenlijk het enige leuke ervan is dat je updates kan downloaden van spellen, zoals voor Ninja Gaiden, maar ja dat is geen multi-player.
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 12:37:
[...]

Gewoon een beetje opletten en schrijf ook alles op, als je in kamers bent, dat scheelt echt een hoop! Iedere keer als je een nieuw voorwerp oppakt, kun je weer verder, altijd ;) !
Bij MP had ik dan nooit gedaan, maar wel voor Deus Ex. Op het laatste had ik allemaal papiertjes met wachtwoorden en codes. Best wel handig.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Metroid Prime zonder hints? zelfs na zoveel keer uitspelen zit ik dan te snel vast.
Ik speel altijd met hints en gamefaqs, ik háát het vastzitten. Ookal is het ook maar even. (prime 2 speel ik daarom al een hele tijd niet meer)

This space is occupied

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik had met MP eigenlijk nooit hints nodig. Nu kan ik er 1 gebruiken en is het een of andere rukhint :)
En dat vind ik dus leuk, dingen zelf zoeken. En de wereld ontdekken. :)
Ik ook maar niet als de enige blauwe kamer op je kaart achter een deur zit waar je geen wapen voor hebt. Dan is het gewoon irritant. :) Waarschijnlijk mis ik iets in een reeds bezochte kamer maar welke is dat dan..god knows.

Maar goed..nogmaals..zo lang had ik ook weer niet gezocht. Had destijds niet zoveel vrije tijd, naja..nooit, maar dan heb je geen zin om iets wazigs te zoeken.
Ah kom op, als pro-gamer, speel je MP(2) toch gewoon zonder hints
Eh..je krijg ze gewoon op je scherm te zien dus hoe speel jij zonder hints?!?!?! Oh..je kan geen Engels :P? hehehe.

[ Voor 95% gewijzigd door Max|Burn op 29-12-2005 19:37 ]

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

je kan het uitzetten ;)

This space is occupied

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nu je het zegt: O ja..

Dan nog..ik heb ze ook nooit gebruikt..je heb er toch niks aan :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:15:
[...]

Dat klinkt inderdaad nogal ergerlijk.
.
Haha ja hier hetzelfde. Ga naar die kamer toe. Ja gek maar dat lukt niet. Spelen. wegzetten. weer erbij pakken laden.... Ga naar die kamer toe.... :/

• PWM
  • Niet online

PWM

MaxBurn schreef op donderdag 29 december 2005 @ 13:15:
[...]
<-- neh

We weten in principe genoeg. Het dubbele van de Xbox1 / driedubbele van de GC is zo vaak door developers genoemd dat het ook wel in die richting zal zitten. Geloof me..qua geometrie zijn de huidige games al best goed..verbeter dat ietsje en pomp heel veel in o.a. de texture quality en je hebt hele mooie games op hardware dat slechts 2x/3x zo krachtig is. Ik maak me er dus niet zo druk om.

Ik denk dat een bundel met Rev. + Rev. controller + Shell + Nintendo game te doen is voor 250,-.
:?

Ik zeg toch niets over de kwaliteit van games? Maar volgens mij moet je wel weten wat het apparaat kan, voordat je iets kan zeggen over de prijs.

Het feit dat ik een 360 heb, zegt niets over mijn anti-Nintendo houding. Ik heb mijn hele leven Nintendo gespeeld, en ga de Rev ook lekker kopen :9

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Maar volgens mij moet je wel weten wat het apparaat kan, voordat je iets kan zeggen over de prijs.
We krijgen een rondje denk ik..

Nogmaals..Rev. zal bv. qua cpu rond de 3x GC zijn dus een 1,5ghz tot 2,5ghz ppc is zat. Zet dat tegenover de 360 met drie 3,2ghz ppc cores. Vraag: Wat zal dat voor invloed op de prijs hebben :)

Maar goed, je hebt deels gelijk. MS legt gigantisch toe op de 360, als Nintendo dat niet doet kunnen ze qua prijs misschien redelijk dicht bij elkaar liggen.

[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 29-12-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Tussen al het revolution geweld heb ik nog een vraagje over Metroid Prime (1). Heb deze 2e hands gekocht, alleen wat blijkt nu.. het is de duitse versie (deutscher bildschermtext staat er op de voorkant). Heb je bij MP echt een verhaal dat je leest en beleefd, zoals bij metal gear solid bijvoorbeeld, of wordt het echt met korte filmpjes verteld? Want ik kan niet echt goed duits en had een NL versie eigelijk ook verwacht. Maar misschien maakt het wel helemaal niks uit omdat je toch veel filmpjes ziet en bijna geen tekst?

Da's vind ik wel een goede tip voor in de TS. Om mensen te adviseren om vooral via marktplaats oudere games te kopen. Iedere dag staan er wel weer 2 nieuwe volle pagina's met advertenties erop. Biedt gewoon laag erop en er zijn altijd wel wat mensen die reageren. Zo heb ik dus bijna al mijn games 'gescoord'. Oh en geen bedragen van 40 euro vooruit betalen). Maar goed sommige games kan je ook wel in een winkel goedkoop vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, Metroid Prime heeft wel een verhaal, maar eentje wat je zelf ontdekt door veel teksten te lezen op muren en dergelijke. Dus ik zou maar een cursus Duits nemen... Of schijt hebben aan het verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand tips voor de griffin by PoP:WW?

spoiler:
vooral die grondaanval die hij doet, een soort windvlaag die je over je heen krijgt? Is daar iets tegen te doen? Springen helpt niet, aan de rand hangen helpt niet. In walkthroughs staat hier niet veel over in, meer over de andere aanvallen die hij doet .... moet je dan maar gewoon proberen 'm zo snel mogelijk om te krijgen? Ik had hem een keer op ongeveer 98%, moest nog 1 keer goed klappen geven, en toen kreeg ik 2 windvlagen over me heen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Willybubba schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 08:22:
Nou, Metroid Prime heeft wel een verhaal, maar eentje wat je zelf ontdekt door veel teksten te lezen op muren en dergelijke. Dus ik zou maar een cursus Duits nemen... Of schijt hebben aan het verhaal :P
Dat lijkt me het slimste om te doen. MP moet het meer van de sfeer hebben. En daarvoor heb je (gelukkig) die tekstjes niet voor nodig.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

What the fuck..

Ok heb MP 2 echoes er weer in gegooit. Eerste wat me opviel: Ik heb hetzelfde % completed als WillyBubba maar ben lang niet zo ver? Als ik op de map naar me weapons kijk heb ik alles tot seaker maar niet dat geluidwapen..heb ik per ongeluk het spel gesloopt hehe? Wat ik over die hint zei klopt dus. Word naar een deur gestuurd waar je powerbomb nodig heb...die heb ik dus niet. :) Ik negeer de hint maar (zoals normaal..) en zoek wel verder..maar het lijkt alsof ik ergens iets in de verkeerde volgorde heb gedaan.

edit: Ik lees trouwens alle tekstjes.

edit2: word nog erger. Alle nog niet bezochte ruimtes (op me kaart althans) vereisen een gele deur. 1 deur vereist een willekeurige beam. Maar om daar te komen heb je weer dat echo wapen nodig..die ik dus niet heb..ik word er nu echt maf van :| (svp spoil niks..laat me lekker ranten :D)

edit3: Heb nu 1,5 tot 2 uur de padvinder lopen spelen. Resultaat: Nog altijd de gele deuren waar ik niet doorheen kan, heel veel deuren waar ik echo crap nodig heb wat ik niet heb en 1 deur die om light+dark vraagt. Raak echt pissed off nu..vastzitten is niets voor mij :)

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 30-12-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Willybubba schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 08:22:
moet ik daarbij gewoon aan korte zinnetje e.d denken dan? Ik kan wel een beetje duits, maar als je van die verhaal stukjes zoals bij metal gear solid of zelda krijgt vind ik het zonde om er geen reet van te snappen (daar heb je ook best uitgebreide verhaallijnen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ah..weet eindelijk weer waar ik gebleven was met MP2E. Dark Torvus Bog..moest nog 1 key vinden. FF zoeken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Waypoint schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 11:31:
[...]

moet ik daarbij gewoon aan korte zinnetje e.d denken dan? Ik kan wel een beetje duits, maar als je van die verhaal stukjes zoals bij metal gear solid of zelda krijgt vind ik het zonde om er geen reet van te snappen (daar heb je ook best uitgebreide verhaallijnen) :)
Het zijn inderdaad maar korte zinnetjes. Daar zal je vast wel uitkomen. En zoals ik al zei, MP moet het niet hebben van het verhaal, maar van de sfeer. En daarvoor heb je de tekstjes niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 12:41:
[...]

Het zijn inderdaad maar korte zinnetjes. Daar zal je vast wel uitkomen. En zoals ik al zei, MP moet het niet hebben van het verhaal, maar van de sfeer. En daarvoor heb je de tekstjes niet nodig.
Is wel zo, maar als je helemaal niets meekrijgt van wat er aan de hand is .... ik wel echt wel wat dingen zitten lezen bij Metroid Prime, heeft ook wel iets extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik geef het op met MP2E: Ik heb nu op dark torvus 2 vraagtekens. (nou ja..had ik al..)

Zitten niet echt spoilers in maar to be sure:
spoiler:
De een zegt recover luminoth technology (= de volgende eindbaas) Ik mis 1 temple key. (temple meld ook netjes je mist 1 key, deze kan je vinden in dark torvus) Bij de tweede vraagteken staat second temple key. (1 en 3 heb ik..je zou toch aannemen dat 3 na 2 komt en niet ervoor..) Maar dit is een powerbomb deur. Ik kan gvd toch nooit verder zo rofl. (waardoor ik ook denk dat dit misschien geeneens om dezelfde temple gaat?) Heb echt alle kamers gehad minus degenen waar ik echo/powerbomb voor nodig heb of waar ik spiderball voor nodig heb. Op me kaart is verder niets meer blauw.

Ik zat in +/- 10 uur op 49% en ben daarna nooit meer verder gekomen. Ik heb nu echt alles al zeker 10x bezocht(not kidding)..word er gek van. Ik weiger alleen een FAQ te pakken, heb ik nog nooit gedaan dus nu ook niet..dan nog maar een jaar stofhappen voor MP2E..

Misschien dat iemand een kleine hint kan geven..dat laat me hardcore houding nog wel toe.. :P
spoiler:
Ik heb nu 2 keys op Dark Torvus:
Key 1: Na verkrijgen morphball boost via halfpipe, simpel
Key 2: Met grapple beam naar een plateau, hele simpele
Key 3 = ????, blijkbaar kut want ik heb hem zelfs nog nooit gezien ?

edit: Net even gecheckt..ik heb zeker 7 uur verspilt @ 49%..ik save af en toe omdat ik dan denk in de goede buurt te zitten..7 uur extra...en dat terwijl ik meestal geeneens save..ben dus wel een uur of 10 al kwijt hieraan over de maand en dat terwijl ik in dezelfde tijd tot 49% kwam..belachelijk :(

[ Voor 125% gewijzigd door Max|Burn op 30-12-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Damn, onderdeurtje die Rev zeg (clickable):
Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/5244/j9ptw05au.jpg

Mja ding is ook baggertraag natuurlijk dus dan kan het allemaal wat kleiner :P

//edit

PoP: WW en PSO Ep III voor £4.98 p/s @ game.net.

[ Voor 28% gewijzigd door Dyxtra op 30-12-2005 14:24 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

spoiler:
Key 3 is onder water, vlakbij de Alpha Blogg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

spoiler:
[quote]Key 3 is onder water, vlakbij de Alpha Blogg.[/quote]

En dat vat ik niet want dat is dus waar dat ding zeikt dat het in een (niet bezochte) blauwe kamer onder de alpha blog kamer ligt maar daar zit een power bomb deur. Vat er geen hol meer van :( Weet dus allang dat daar een key zit maar ik zie er verder geen ..Zou nu geeneens meer weten hoe ik daar kom.

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 30-12-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Diezelfde lokatie al vanuit de light world geprobeerd te bereiken?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

spoiler:
Ik heb het te lang niet gespeeld maar Alpha blog was toch in light aether? Daar kan ik echt NIETS nieuws vinden..net langs geweest. Ben nu op dezelfde plek maar dan in Dark Aether...daar staat zoals ik al zei een bluwe kamer eronder met daarbij "second temple key"..maar daar zit een power bomb deur voor...ik snap er echt geen hol meer van.

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 30-12-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
D³ schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:07:
Damn, onderdeurtje die Rev zeg (clickable):
[afbeelding]

Mja ding is ook baggertraag natuurlijk dus dan kan het allemaal wat kleiner :P

//edit

PoP: WW en PSO Ep III voor £4.98 p/s @ game.net.
Toch wel leuk om alles zo naast elkaar te zien.

Ik vind de revo echt, by far, de mooiste console van deze generatie. Zoiets zie ik veel liever naast mijn TV staat als een XB360 of de PS3. Die in vergelijking met de revo toch wel "fucking huge" zijn.

Ik snap enkel niet waarom ze nog niet gewoon de echte naam van de console naar buiten hebben gebracht. Tenzij dat het dan toch revolution wordt, wat nog nieteens een slechte naam is imo. Maar dat lijkt me niet. En het is nou ook niet zo dat het onthullen van de naam wat uitmaakt (in een zin van, slecht voor Nintendo).

[ Voor 20% gewijzigd door Vanitas op 30-12-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MaxBurn schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:00:
spoiler:
Ik heb het te lang niet gespeeld maar Alpha blog was toch in light aether? Daar kan ik echt NIETS nieuws vinden..net langs geweest. Ben nu op dezelfde plek maar dan in Dark Aether...daar staat zoals ik al zei een bluwe kamer eronder met daarbij "second temple key"..maar daar zit een power bomb deur voor...ik snap er echt geen hol meer van.
Yep daar zat AB en daar moet je zoeken (Light, niet Dark). Hint 2: Gravity boost.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

spoiler:
[quote]D³ schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:13:
[...]
Hint 2: Gravity boost.[/quote]

ik wou bijna zeggen duh :( Heb daar gezwommen en overal heen geboost (b,b, b inhouden)..niks..dan is het dus niet die key?..ik word echt knetter :D Zal nog wel een keer kijken..

Irri dat de spoiler/quote tags niet normaal werken :) De temple key waar ik dus al maanden mee word doodgespammed kan gewoon niet degene zijn die ik nodig heb. (ivm achter power bomb). Daar staat ook constant bij Dark Torvus Bog, dus niet light aether. Volgens mij denken jullie aan een tempel die ik al wel gehad heb?

edit: neh tis echt die alpha blog key niet..daar ben ik al lang voorbij. Alpha Blog komt toch voor grapple beam guardian dingest? Want die heb ik toen ook gedaan.

Ik word dus helemaal lens gespammed door MP2E met de volgende lokatie, dezelfde als alpha blog maar dan in dark aether:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/mcf/gvd1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/mcf/gvd2.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door Max|Burn op 30-12-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
De keys liggen altijd in Dark Aether, maar je moet op die plek (AB stekkie) van Light Aether naar Dark Aether door de portal daar, dan kom je bij de key.

//edit nu met die plaatjes begin ik ook te twijfelen :D

[ Voor 17% gewijzigd door Dyxtra op 30-12-2005 15:38 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vanitas schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:01:
[...]
En het is nou ook niet zo dat het onthullen van de naam wat uitmaakt (in een zin van, slecht voor Nintendo).
Sterker nog, alhoewel de massa nog nooit van de Revolution heeft gehoord, heeft dit ding in ieder geval al iets van bekendheid. Veranderen ze de naam dan valt dat ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

D³ schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:37:
De keys liggen altijd in Dark Aether, maar je moet op die plek (AB stekkie) van Light Aether naar Dark Aether door de portal daar, dan kom je bij de key.
spoiler:
Euh sorry maar voor die portal moet je absoluut spiderball hebben...die heb ik niet. Ik krijg nu echt een focking pesthekel aan het spel. Het is net alsof ik een of andere sequence verbroken heb waardoor er echt geen hol meer van klopt.

[ Voor 57% gewijzigd door Max|Burn op 30-12-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
MaxBurn schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:38:
[...]
spoiler:
Euh sorry maar voor die portal moet je absoluut spiderball hebben...die heb ik niet. Ik krijg nu echt een focking pesthekel aan het spel. Het is net alsof ik een of andere sequence verbroken heb waardoor er echt geen hol meer van klopt.
Mwoah je kan heel wat sequences door elkaar gooien zonder dat het fout gaat dus daar zou ik me niet druk om maken.
Kun je een foto nemen van het gebied waar jij omhoog probeert te boosten?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Ik heb een vraag. Moeten ontwikkelaars bij ps3 en xbox360 spelen ook een low spec gedeelte van de game maken (textuur enz) om te zorgen dat hij ook op een non-hdtv draait. Of berekenen hun het gewoon van de dvd om naar lower spec?

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dear fucking god..ik heb hem hoor..hoe je zo erg langs iets kan kijken. Komt trouwens ook omdat op me map het gebied al bezocht was.. :( Ik wist dat het zoiets simpels moest zijn maar ik heb het gewoon nooit gezien. Volgens mij ben ik er zelfs al eens geweest maar heb ik daarna niet gesaved ofzo :(

spoiler:
Het is dus VOOR het alpha blog gedeelte..ben daar sowieso niet vaak langs gelopen.

Ik had al 65% logboek scans...niet zo gek als je zo lang ronddool :P Tis vooral omdat ik elke paar weken ff probeerde, niks vond, wel savede..heb echt veel uur staan nu :D

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 30-12-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54
DFC-Neo schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:25:
Ik heb een vraag. Moeten ontwikkelaars bij ps3 en xbox360 spelen ook een low spec gedeelte van de game maken (textuur enz) om te zorgen dat hij ook op een non-hdtv draait. Of berekenen hun het gewoon van de dvd om naar lower spec?
Nee, je haalt een aantal dingen door elkaar. Als je een spel ontwikkeld voor een HDTV en het spel dan geschikt maakt voor een SDTV, hoef je er alleen voor te zorgen dat je SDTV output levert. De X360 zet alles bijvoorbeeld zelf automatisch om naar SDTV als een spel alleen 720p ondersteunt.

Als je een spel echter overzet naar een minder krachtige machine, zul je het spel wel opnieuw moeten optimaliseren. Dit heeft echter niets met SDTV of HDTV ondersteuning te maken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat de engine vanzelf kan schakelen naar een lagere resolutie zoals bij een pc game. Volgens mij hoef je dan geen models/textures meer te maken speciaal voor die resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Voor de ruimte zouden ze de textures niet meer te hoeven resizen, de revo discs dragen evenveel data als de xbox 360 discs (of meer zelfs?) Verder is het allemaal scalable.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

The Clone Wars uitgespeeld :p \o/ simpel spelletje. Druk heel veel op A, als het kan op B en ruig/loop/vlieg een beetje en je bent klaar.

Wel vermakelijk want je pakt het zo op. De mutiplayer optie (conquest) is erg leuk. Kampjes innemen, deze spannen units uit en zo de vijand aanvallen. Leuk uitgewerkt.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vanitas schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 15:01:
[...]

Ik snap enkel niet waarom ze nog niet gewoon de echte naam van de console naar buiten hebben gebracht. Tenzij dat het dan toch revolution wordt, wat nog nieteens een slechte naam is imo. Maar dat lijkt me niet. En het is nou ook niet zo dat het onthullen van de naam wat uitmaakt (in een zin van, slecht voor Nintendo).
:? Ik dacht dat het ook gewoon de naam was? Het lijkt me niet handig om die naam te wijzigen. IMHO is Revolution een sterke naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het is de projectnaam. Net als Dolphin was met de cube en Project Reality met de N64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

MaxBurn schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 22:02:
Het is de projectnaam. Net als Dolphin was met de cube en Project Reality met de N64
Nintendo had wel aangegeven dat ze dit bekend zouden maken voor 2006 dacht ik. Ze mogen wel opschieten dan :p maar ach, van mij mag de Revolution lekker blijven staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, Tales of Symphonia en Paper Mario 2 gekregen voor kerst, en vanochtend beide uitgespeeld. :'(
Vooral ToS vond ik echt geweldig, jammer dat Tales of Legendia op de ps2 komt. Maarja, Namco komt gelukkig wel met Baten Kaitos 2 voor de cube.
Ik zit eraan te denken een ps2 te halen zodat ik mn rpg honger kan stillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Nintendo heeft vorige maand bij het patent bureau de naam Nintendo Floor Vision gedeponeerd. Geen idee waar dat voor staat. Heeft het iets met de Revolution te maken?

Als we het woord letterlijk nemen dan doet het vermoeden dat er iets op de vloer geprojecteerd wordt. Zou dit de bijzondere extra feature van de console kunnen zijn? Dance Dance Revolution geprojecteerd op de vloer in plaats van een dansmatje?

Er kan momenteel enkel gegist worden naar de betekenis van deze gedeponeerde naam. Wellicht zal Nintendo binnenkort met een onthulling komen.
Bron: gamer.nl

Intressant :) ben wel benieuwd waarvoor dit nu zal dienen. Of post ik nu oud nieuws ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 15:06:
Zo, Tales of Symphonia en Paper Mario 2 gekregen voor kerst, en vanochtend beide uitgespeeld. :'(
Vooral ToS vond ik echt geweldig, jammer dat Tales of Legendia op de ps2 komt. Maarja, Namco komt gelukkig wel met Baten Kaitos 2 voor de cube.
Ik zit eraan te denken een ps2 te halen zodat ik mn rpg honger kan stillen.
Niets anders te doen of zo? Het zijn nu niet echt korte games of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Aap schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 10:45:
[...]

Nintendo had wel aangegeven dat ze dit bekend zouden maken voor 2006 dacht ik. Ze mogen wel opschieten dan :p maar ach, van mij mag de Revolution lekker blijven staan ;)
Lijkt me mooi nieuws voor op de CES in januari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Of begin Februari is er iets van DICE summit dat kan ook nog.

Ik denk dat we inderdaad iets info krijgen en dan is het wachten op de E3. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

http://video.google.com/videosearch?q=nintendo+floor
Nintendo Floor Vision _o_

heel hip hoor :D

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

WTF..nooit eerder gezien maar het is van de E3? Weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 16:52:
[...]

Niets anders te doen of zo? Het zijn nu niet echt korte games of zo.
Dat noemen ze vakantie :P
Dat ziet er zeker vet uit :D

[ Voor 36% gewijzigd door Vanitas op 31-12-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 12-09 18:11

nFo

Lukt mij nog steeds niet om die Shadow Queen te verslaan in Paper Mario 2.
Het leek mij een mooie dag om er een eind aan breien, maar gaat niet lukken. :'(

2006:

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/76/foodfood0ld.gif Zelda Twilight Princess Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/76/foodfood0ld.gif

En alvast een goed en gelukkig nieuwjaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Happy new year :) O+

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 01-01-2006 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
nFo schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 22:09:
Lukt mij nog steeds niet om die Shadow Queen te verslaan in Paper Mario 2.
Het leek mij een mooie dag om er een eind aan breien, maar gaat niet lukken. :'(

2006:

[afbeelding] Zelda Twilight Princess [afbeelding]

En alvast een goed en gelukkig nieuwjaar. :)
Gamer.nl ziet Zelda : TP ook wel zitten. _O_
* Vanitas wenst ook iedereen een gelukkig 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was toch de ingang van de Zelda-booth bij de afgelopen E3? Ik heb destijds gezocht naar een filmpje maar kon nergens vinden. Dat ziet er echt goed uit zeg! Misschien heeft Nintendo dit wel echt laten vastleggen met een patent. Niet zozeer voor de revolution, maar gewoon om indruk te maken op shows. ;)

Ook allemaal een heel gelukkig nieuw jaar natuurlijk. :)

Door al het F-Zero gebabbel in dit topic ben ik weer helemaal in dat spel gedoken. :p Echt ongelooflijk hoe dat me maar blijft boeien, Battalion Wars ligt nu halfafgemaakt te wachten, ook nog een hele zooi PS2-spellen waar ik nog niet eens aan begonnen ben... en ik zit weer urenlang te F-Zero GX'en. :D
(Ik ben er wel weer slecht in geworden zeg. Paar maanden niet spelen is echt dodelijk voor je skills)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

lol die reacties ook op dat gamer.nl artikel. Zelda op #1 ? Dat is niet vernieuwend..Gears of War moet op 1 !! Ja..FPS nummer 334975 is veel origineler dan een game die niet eens in een genre past maar meer in zijn eigen genre zit.. ;) Graphic hoertjes van tegenwoordig :)

De enige games die qua gevoel hetzelfde bieden/boden als Zelda waren bij mij de FF games.
Grote kans dat ik dus ooit nog een PS2 koop om de FF games te spelen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 01-01-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 01 januari 2006 @ 11:14:
lol die reacties ook op dat gamer.nl artikel. Zelda op #1 ? Dat is niet vernieuwend..Gears of War moet op 1 !! Ja..FPS nummer 334975 is veel origineler dan een game die niet eens in een genre past maar meer in zijn eigen genre zit.. ;) Graphic hoertjes van tegenwoordig :)

De enige games die qua gevoel hetzelfde bieden/boden als Zelda waren bij mij de FF games.
Grote kans dat ik dus ooit nog een PS2 koop om de FF games te spelen ;)
Heb je Baten Kaitos eens geprobeerd? Dat is een soort FF achtige game.

Als epische rpg's je ding zijn dan moet je eigenlijk een ps2 hebben, FFX en alle PSone FF's.

Je kan natuurlijk ook wachten op de revo want dan kan je tegen betaling deel 1 tm 6 spelen van een nintendo server :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik ken baten wel hoor ;) Heb die nog niet gekocht maar die komt zeker wel in huis. 2 ook. Ik ga al over de 50 GC games dus ik moet af en toe de rem aantrekken... PSX heb ik uiteraard wel(gekocht 3 jaar na uitgave ofzo ? Om me kopietjes te testen... :D), alleen daar heb ik 9 nooit voor gespeeld.

[ Voor 59% gewijzigd door Max|Burn op 01-01-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 01 januari 2006 @ 11:59:
Ik ken baten wel hoor ;) Heb die nog niet gekocht maar die komt zeker wel in huis. 2 ook. Ik ga al over de 50 GC games dus ik moet af en toe de rem aantrekken... PSX heb ik uiteraard wel(gekocht 3 jaar na uitgave ofzo ? Om me kopietjes te testen... :D), alleen daar heb ik 9 nooit voor gespeeld.
9 heb ik pas gespeeld nadat ik de sountrack hoorde, maar het is een gezellig/raar deel. Toch wel de moeite waard.

Directe vergelijking tussen FF en baten Kaitos is niet eerlijk aangezien een FF vele tientallen miljoenen duurder is, niet dat BK meer dan 10 miljoen zou kosten :)

Anyway, de FRS heeft FFX voor 19 E..dus waar w8 je op? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
True, maar eens halen. Moet ik wel me psx opzoeken bij me ma thuis hehe.
Volgens mij heb ik 8 nooit uitgespeeld trouwens. Op de laatste disc kwam ik erg snel..gevolg was wel dat ik een laag level had en ik zat op een punt met een ubereindbaas zonder dat ik nog echt goed kon levelen..me enige save was vlak voor de eindbaas :P (die saves zijn nu denk ik sowieso wel dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Dit is denk ik niet Nintendo Floor Vision :+
So what sort of technology makes this possible? Is it a Revolution? From information I've gleaned, this technology has been around for several years now. In fact, I sent an email and confirmed it was created by a company called Reactrix. Reactrix describes its product as an "interactive media display solution that enables people to physically become part of and interact with visual content." Prior to E3, Nintendo contacted the company to provide the koi pond flair to enhance an already cool booth. To accomplish these displays, Reactrix uses a hardware and software platform incorporating a proprietary infrared technology, an LCD video projector, and a simple display surface such as a floor or wall. Reactrix charges about $2,500 for a 30-second spot.
http://www.n-sider.com/articleview.php?articleid=468

Gelukkig nieuwjaar btw :) Eind van het jaar staat er hier een Rev thuis :+

[ Voor 5% gewijzigd door Xrenity op 01-01-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Pikmin 2 deze week gekregen, wat een verslavend spel :)
Echt heel origineel en goed uitgewerkt...... er zouden wat meer van dit soort spellen moeten zijn.Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B0000C9ZPK.03._SCLZZZZZZZ_.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door ScrooLoose op 01-01-2006 13:21 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 08:43:
Heeft iemand tips voor de griffin by PoP:WW?

spoiler:
vooral die grondaanval die hij doet, een soort windvlaag die je over je heen krijgt? Is daar iets tegen te doen? Springen helpt niet, aan de rand hangen helpt niet. In walkthroughs staat hier niet veel over in, meer over de andere aanvallen die hij doet .... moet je dan maar gewoon proberen 'm zo snel mogelijk om te krijgen? Ik had hem een keer op ongeveer 98%, moest nog 1 keer goed klappen geven, en toen kreeg ik 2 windvlagen over me heen :(
spoiler:
Die griffin pak ik altijd door simpelweg de tijd continu te vertragen als hij geland is, dan zie je zijn aanvallen en kun je met A makkelijk wegduiken. Die windvlagen kun je ook ontwijken door als hij over komt gevlogen met A weg te duiken.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zondag 01 januari 2006 @ 13:36:
[...]

spoiler:
Die griffin pak ik altijd door simpelweg de tijd continu te vertragen als hij geland is, dan zie je zijn aanvallen en kun je met A makkelijk wegduiken. Die windvlagen kun je ook ontwijken door als hij over komt gevlogen met A weg te duiken.
spoiler:
ik bedoelde eigenlijk niet als hij over kwam vliegen, die ontwijk ik makkelijk .... maar hij heeft wel eens de neiging om ineens een soort windvlaag te creeren ..... het enige wat ik kon verzinnen was eigenlijk zorgen achter hem te blijven, zodat 'ie die aanval niet deed .... heb hem inmiddels al een tijdje plat, ben nu op het einde .... tweede keer terug naar de throneroom was overigens beter .... nu wist ik het dan nog wel, maar ze gaven nu tenminste aan waar het heen moest .... nog ff een paar keer proberen en ik ben d'r ;). Op naar The Two Thrones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

ScrooLoose schreef op zondag 01 januari 2006 @ 13:19:
Pikmin 2 deze week gekregen, wat een verslavend spel :)
Echt heel origineel en goed uitgewerkt...... er zouden wat meer van dit soort spellen moeten zijn.[afbeelding]
Totaal mee eens, samen met mijn vriendin in een ruk uitgespeeld :) Nu met Pikmin 1 bezig. Geweldige gameplay. Super!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Xrenity schreef op zondag 01 januari 2006 @ 13:16:
[...]

Dit is denk ik niet Nintendo Floor Vision :+

[...]

http://www.n-sider.com/articleview.php?articleid=468

Gelukkig nieuwjaar btw :) Eind van het jaar staat er hier een Rev thuis :+
Uhm... die tweede quote beschrijft juist tot in details wat er in het filmpje te zien is? :?

En iedereen natuurlijk ook van mij een gelukkig 2006 :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
voor degenen die t nog niet weten; Nintendo owned Japan.
Afbeeldingslocatie: http://gamecube.gaming-universe.de/screens/MC_25-Dezember_2005.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand een link posten naar de hardwareverkopen van media create/ ik kan nl. alleen de software titels per week zien.

onze BIG N doet het aardig goed in japan!

ik hoop dat we binnenkort ook katamari damachi hebben..
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Alleen is dit al eerder gepost en hoort dit niet in het GC/Rev topic. Het is al eerder gepost in het DS topic.

[ Voor 94% gewijzigd door Max|Burn op 01-01-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Captain N schreef op zondag 01 januari 2006 @ 17:17:
Uhm... die tweede quote beschrijft juist tot in details wat er in het filmpje te zien is? :?
Klopt, en dus dat het door een ander bedrijf (Reactrix) is gemaakt. De patenten liggen dus waarschijnlijk sowieso niet bij Nintendo. Daarbij is de technologie aardig duur, zoals er staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

http://www.reactrix.com/case_study_details.php?id=9
Het is overigens gewoon een innovatief reclamebedrijf die door Nintendo was ingehuurd. Die nieuwspost doet nieuwschierig met "uit door ons verkregen informatie.." terwijl gewoon openlijk vermeld word dat ze door nintendo zijn ingehuurd voor E3 :)

edit: ik bladerde zonet (nogmaals) door de big developer comments op cube/revolution.ign.com ..en wat me opviel is dat de producers/managers van de oude softwarehuizen zonder problemen 1 of meerdere games van de concurrent als "beste game van 2005" durfden te noemen (Square, Konami, Namco bv.) terwijl de MS manager een wanproduct voor de X360 prees ;)
old-skool respect :P Kan toeval zijn maar toch.. de meesten noemen trouwens wel shadow of the colossus..hmz..dammit :)

[ Voor 128% gewijzigd door Max|Burn op 02-01-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:30
Weer een 'nintendo' er bij.

Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/2912/nintendo1rb.th.jpg

AL mijn beestjes op de foto. Twee nessen, een is er omgebouwd en eentje is er met een wat betere connector. Niet op de foto: een nes (ja nog een) en twee snessen (ja ook daar heb ik er drie van).

Een van de kubussen ga ik verboden woord denk ik zo maken dat ie alles lust. De witte is dan voor op mijn kamer, en de andere voor in de schuur bij de sport en spel dagen.

Met mijn vrienden een concept ontwikkeld. Vijf a zes tvs en dan een aantal oude en nieuwere (voornamelijk nintendo) consoles neerzetten en spelen maar. Uiteraard met bier, frituur, vissen (in de zomer) en snert (zomer en winter)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

En geen knappe TV ffs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Leuke lunchtrommel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Als je die DKC box bedoelt... dat is een opbergdoos voor SNES games :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Blaat investeer eens in een paar wavebirds. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk dat de revo een universele AB is?
zodat je met a of b zender + of 1 kan doen?

Niet tijdens het spelen natuurlijk :P

maar het lijkt me super strak, dan hoef je nog maar 1 AB de rest van je leven..

*e2k droomt lekker over zijn revo*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

dat zit al in de 360 remote :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, dat is wel leuk, (volgende week heb ik een waarschijnlijk; 40% korting doet wonderen :) ) maar ik vind die van de revo toch mooier en ik denk ook dat die console mooier staat in de huiskamer dus wie weet..

Desnoods met een homebrew app ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

. nevermind

[ Voor 98% gewijzigd door Max|Burn op 02-01-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:33:
[...]

hmm, dat is wel leuk, (volgende week heb ik een waarschijnlijk; 40% korting doet wonderen :) ) maar ik vind die van de revo toch mooier en ik denk ook dat die console mooier staat in de huiskamer dus wie weet..

Desnoods met een homebrew app ofzo?
Met homebrew software je controller in een universele afstandsbediening veranderen? Homebrew software draait op de console zelf, niet op de controller.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 21:30
schnumi schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:09:
Blaat investeer eens in een paar wavebirds. :P
Ik heb drie verlengkabels :). Maar wavebirds heb ik over gedacht, maar baterijen ben ik ook niet echt een fan van. En zeker omdat ik die dingen in de schuur gebruik zo nu en dan, ben ik bang dat die dingen dan helemaal snel ergens op de beton blijven liggen. En het valt niet mee om de kabels van al die beestjes nog een beetje op orde te houden.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Voor velen al bekend, maar toch nog maar even een officiele bevestiging:
Revolution zeker in 2006

Nintendo of Europe heeft vandaag bekend gemaakt dat de Revolution 100% zeker in 2006 in de Europese schappen moet liggen. Come and see...

Vandaag heeft Nintendo of Europe hun site een update gegeven. Nu is onder andere een feature te vinden over wat ons, de gamers, te wachten staat in 2006. Er wordt ook gezegd dat we zeker weten dit jaar de Nintendo Revolution kunnen kopen in de Europese winkels. Verder staat er nog wat over de Nintendo DS, Gamecube en Gameboy Advance. Over die laatste 3 systemen van Nintendo wordt vooral een overzicht gegeven van aankomende games. Hieronder het stukje over de Revolution.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op een nog nader te bepalen dag in 2006 zal Nintendo een gloednieuwe thuisconsole lanceren, beter bekend als de 'Revolution', die zoals de voorlopige naam al aangeeft een revolutie teweeg gaat brengen in de gameswereld. We hebben al een glimp opgevangen van de mogelijkheden met de bekendmaking van de bijzondere controller, die je met één hand vast kunt houden en die je bewegingen registreert. We weten ook al dat je op de Revolution al je GameCube games gewoon kunt spelen en dat je een vracht aan klassiekers kunt gaan downloaden. Maar als je denkt daarmee alles te weten over de Revolution, vergis je je lelijk. 2006 wordt een heel bijzonder jaar...
--------------------------------------------------------------------------------
Bron: Nintendo of Europe
bron:www.gameqube.nl
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.